Hij zegt het gewoon.. En ik maar mijn best doen niet de wijsneus uit te hangen

Fair enough
[ Voor 48% gewijzigd door Jaap. op 21-12-2015 17:25 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Fair enough
[ Voor 48% gewijzigd door Jaap. op 21-12-2015 17:25 ]
"Don't let your dreams be memes"
Ik zie anders 3 verloren ranked matchesWootlock schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:29:
http://euw.op.gg/summoner/userName=Wootsauce
Potver ik zit op een dikke winstreak jonguh
[ Voor 27% gewijzigd door Viper® op 22-12-2015 11:53 ]
JapieTalent schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:23:
[...]
[...]
Fair enough
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-12-2015 14:05 ]
Die ranked losses zijn al van een aardige tijd geleden toen ik nog gold wilde worden.Viper® schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:51:
[...]
Ik zie anders 3 verloren ranked matches
LoL trouwens uninstalled. Speelde het al weinig meer, eigenlijk alleen Aram. Maar na alle changes in masteries etc. weinig zin meer in.
Af en toe kijk ik nog eens wat twitch streams
Forg1ven is nog niet zeker trouwens he. Die is nu bij het team op tryout basis. Als er een ander groot team komt dat veel geld voor hem overheeft of een goede kans zou maken op Worlds kan hij zomaar vertrekken. Maargoed, neemt niet weg dat dit een leuk offseason was voor de LCS waarin veel veranderd is. Ben erg benieuwd hoe zich dat in de resultaten gaat vertalen.Koekiemonsterr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:59:
Denk trouwens dat de EU LCS nog best wel aardig kan worden.
NA lijkt het meest aantrekkelijk nu met al die toppers die ze hebben aangetrokken, maar in EU kan het nog wel eens leuk gaan worden met mogelijk drie contenders voor de top: Origen, Fnatic en H2K.
Origen behoeft weinig toelichting, maar Fnatic heeft met de nieuwelingen toch wel aardige (Koreaanse) namen binnengehaald. Afwachten hoe goed ze kunnen samenwerken enzo, maar heeft zeker potentie. En dat laatste geldt ook voor H2K, met Jankos en Forgiven die de boel hebben versterkt. En wie weet wat Vitality (genoeg gevestigde namen in hun roster) en anderen nog kunnen laten zien.
Alleen jammer dat dat best of 2 format pas in de summer split wordt ingevoerd.
Vicariously I live while the whole world dies
Aha ok, dacht dat hun roster incl Forg1ven al vast lag. Wel te hopen dat ie blijft dan, met of zonder hem scheelt wel een slok op een borrel.Vicarious schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:19:
[...]
Forg1ven is nog niet zeker trouwens he. Die is nu bij het team op tryout basis. Als er een ander groot team komt dat veel geld voor hem overheeft of een goede kans zou maken op Worlds kan hij zomaar vertrekken.
IGN: Rasmalluin
Pas wel op om een 'bot TP' als een doel op zich te gaan beschouwen....Rasmalluin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:16:
Heeft iemand nog tips omtrent het gebruik van Teleport op Top-lane?
[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-12-2015 12:40 ]
Succes daarmee in SoloQ.Carnagy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:28:
Je zou ook kunnen afspreken met je botlane dat zij om een assist (ping) vragen als ze een TP mogelijkheid zien. Jij krijgt een signaal van hen als ze in de problemen zitten.
[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 23-12-2015 15:02 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Inmiddels ligt ie vast! http://www.h2k-gaming.eu/2015/12/23/forg1ven-joins-h2k/Koekiemonsterr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:05:
[...]
Aha ok, dacht dat hun roster incl Forg1ven al vast lag. Wel te hopen dat ie blijft dan, met of zonder hem scheelt wel een slok op een borrel.
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Mooi, het kan zomaar allemaal nog heel aardig gaan worden met de EU LCSVicarious schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:33:
[...]
Inmiddels ligt ie vast! http://www.h2k-gaming.eu/2015/12/23/forg1ven-joins-h2k/
Basically wil niemand op lvl 1 of 2 fucken met Olaf; iedereen die zichzelf op dat moment in een positie plaatst van waaruit hij niet kan disengagen is first blood als je je axes niet mist.Rasmalluin schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:25:
Klopt. Door gebrek aan ervaring weet ik alleen nog niet bij alle champs of ik ze met Olaf 1 vs 1 aan kan op level 2-6. Vaak kijk ik tijdens het loading screen even op internet, maar dat is lang niet altijd nuttige informatie i.v.m. updates en changes.
[ Voor 84% gewijzigd door McGryphon op 25-12-2015 14:43 ]
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.
Verwijderd
Naar Tartic kijk ik wel uit eigenlijk. Die hadden ze van mijn part al veel vlugger mogen doen.Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:57:
Ik ben zelf eigenlijk heel erg benieuwd naar de rework van Urgot, Yorick en Taric. Eerste twee zullen wel ergens eind 2016 begin 2017 komen, misschien iets eerder of iets later.
Eerst wilden ze Shen Gameplay update geven, zou niet weten wat ze willen updaten, volgens mij is hij balanced genoeg, tenzij je hem gaat feeden maar dat spreekt voor zich.
Poppy hebben ze echt een mooie job van gemaakt, ik vind alleen de ult iets minder maargoed, zal wel aan mij liggen.
Illaoi vind ik 1 en al een flop, ze geven een champ uit het niets like....we hebben niks te doen, dus hier een champ, doe er wat mee, geen announcements niks, ik vindt het design, love en abilities gewoon 1 en al flop, Kindred en Tahm Kench zijn echt verre weg beter. Tijd in Illaoi konden ze ook wel steken in een rework.
Ik had ook het idee om wat Splash arts van skins te reworken, of misschien een visual update voor skins, neem als voorbeeld Stinger Akali, als je haar een Splash art rework geeft dan zal dat zeker heel wat meer mensen aantrekken, want geef het zelf toe, als je een skin zoekt, kijk je eerst naar de Splash art voordat je naar de visual design kijkt. Stinger Akali heeft dan ook gewoon een prima visual.(Gele recolor)
Nou, dan heb ik ook maar gelijk mijn zegje gedaan over het heden en toekomst van League.
Verwijderd
Mocht het dan net zo zijn dat Poppy een zij/haar is.Deefje85 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:50:
[...]
Naar Tartic kijk ik wel uit eigenlijk. Die hadden ze van mijn part al veel vlugger mogen doen..
Shen is en blijft een goeie champ en aangenaam om hem te spelen. Zie niet direct waarom ze hebben zouden aanpassen.
Poppy is hard gewoon. Wie hem goed onder knie heeft kan zijn team geweldig helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 02-01-2016 17:24 ]
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Het is van dag tot dag dat het spel mij ligt eigenlijk.Fordox schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:23:
Ik ben net begonnen, maar waar ik een hekel aan heb is dat de champs die ik wil spelen veel te duur zijn.
Dus ik zit de alle games maar een beetje te spelen met Tryndamere (waarvan zijn ult en healing abilities echt zwaar OP zijn soms)
Ik heb een paar games gespeeld met een vriend van me die al veel verder is, maar dan wordt ik gematcht met enorm goede spelers. Redelijk ruk, gezien ik niet eens weet wie alle champs uberhaupt zijn. Maar nu ik vaker solo speel, own ik alles wel veel sneller op mn eigen rank
Vandaag 4 solo games gespeelt:
20/11/12 (loss)
14/4/5 (win)
18/4/4 (win)
19/8/8 (loss)
En 1 poro king met eerder genoemde vriend met Sivir:
0/5/11 (win)
Het spel ligt me wel redelijk
Het is een kwestie van het los te laten en te denken dat het nog steeds een spel blijft. Als je je niet opjaagt in het feit dat je 4 retards in je team hebt en je een game verliest maar zoveel mogelijk plezier maakt dan komt het allemaal goed.Deefje85 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 23:26:
[...]
Het is van dag tot dag dat het spel mij ligt eigenlijk.
Vandaag al aangename spelers had. Gisteren dan weer het tegengesteld.
Je moet natuurlijk spelen voor je plezier en elkaar een beetje helpenDeath1ord schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:10:
[...]
Het is een kwestie van het los te laten en te denken dat het nog steeds een spel blijft. Als je je niet opjaagt in het feit dat je 4 retards in je team hebt en je een game verliest maar zoveel mogelijk plezier maakt dan komt het allemaal goed.
Natuurlijk, sommige games zijn niet leuk als de enemies zo fed zijn dat je in een seconde van 100 naar 0 wordt gebracht in je eigen base maar dan vergeet je die game gewoon snel
[ Voor 3% gewijzigd door Deefje85 op 03-01-2016 16:50 ]
botlane is so verdomd vervelend gewoon als er geen synergy is tussen de twee. Ik kom wat jou overkomt vaak tegen als er iemand naar support geforced wordt (last pick) en ze dat eigenlijk niet willen spelen..Deefje85 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 16:48:
[...]
Je moet natuurlijk spelen voor je plezier en elkaar een beetje helpen
Heb daarnet ook een potje gehad.
Ik was adc ashe en mijn support was lux.
Enemy team had shaco als jungler.
Vroeg gewoon aan lux voor een sigstone en een pink ward zodat we shaco tijdig konden zien als het mogelijk was! Die is beginnen flamen en dan ging ze feeden en afk.
Het antwoord was van lux op het einde: vision is useless.
It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.
Vayne mechanics, hi im gosu smurf™GeenAngst schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:58:
Waarom beginnen veel adc's in Silver met attack speed in plaats van damage ?
Het 2e item dan he
Ja precies ik probeer altijd voor de B.T. te gaan als eerste item.Wootlock schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:28:
Rare keuze, zou enkel voor Vayne inderdaad kiezen voor attackspeed (handcannon specifiek ivm range)
Voor de rest zou ik gewoon IE (cait / ashe / trist ) of essence reaver (lucian / MF)
It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.
BT als eerste op Vayne? De BotrK is als eerste item veel beter op Vayne. De attack speed, on hit % damage en active zorgen ervoor dat je ook 1on1 fights makkelijker wint.GeenAngst schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:26:
[...]
Ja precies ik probeer altijd voor de B.T. te gaan als eerste item.
En hoe. Udyr is momenteel vooral erg sterk in de jungle. Eén website die erg makkelijk is om de winrates, banrates, most picked builds, most win builds en dergelijke te bekijken is champion.ggThaAresX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:22:
Vraagje, is Udyr nog viable? Ik zit er over na te denken om m te kopen namelijk maar wil weten in welke roles hij nog sterk is...
Thanks, nou moet ik heel jungle nog gaan leren.. Althans, doe t zeeer zelden, dus hou ook de changes niet bij. Udyr is geen lastige jungler am I right?DiEPVRiEZERRRRR schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:36:
[...]
En hoe. Udyr is momenteel vooral erg sterk in de jungle. Eén website die erg makkelijk is om de winrates, banrates, most picked builds, most win builds en dergelijke te bekijken is champion.gg
Zij analyseren alle diamond+ games (geloof ik) en laten de meeste statistieken zien.
Udyr is niet de moeilijkste. Gewoon je skills timen en als je agressief wilt spelen lvl 2 flash bear slap, werkt nog steeds. Veel spelers warden namelijk heel slecht, waardoor je vrij simpel kunt ganken early game.ThaAresX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:38:
[...]
Thanks, nou moet ik heel jungle nog gaan leren.. Althans, doe t zeeer zelden, dus hou ook de changes niet bij. Udyr is geen lastige jungler am I right?
Botrk rush wordt niet meer gedaan op vayne in S6 omdat botrk flink generfd is, firecannon en dan BT is wat het meest gedaan wordt op high elo.DiEPVRiEZERRRRR schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:37:
[...]
BT als eerste op Vayne? De BotrK is als eerste item veel beter op Vayne. De attack speed, on hit % damage en active zorgen ervoor dat je ook 1on1 fights makkelijker wint.
Daarnaast heeft de gemiddelde ADC meer aan een IE icm statik of handcannon als eerste powerspike. Champions als Vayne en bijvoorbeeld Twitch doen het sowieso beter met een BotrK wegens bovengenoemde redenen.
Ik ben het met je eens dat het item niet meer zo sterk is dan voorheen, desondanks heb ik in een aantal potjes gemerkt dat je nog steeds een relatief grote power spike hebt.Fanatic_FS schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:28:
[...]
Botrk rush wordt niet meer gedaan op vayne in S6 omdat botrk flink generfd is, firecannon en dan BT is wat het meest gedaan wordt op high elo.
[ Voor 0% gewijzigd door DiEPVRiEZERRRRR op 06-01-2016 17:49 . Reden: Autocorrect typo ]
Het is algemeen vervelend als er geen teamworking is. Support zelf speel ik nog graag en is zeer leuk met aan leuke adc speler die niet de rambo gaat uithangen eigenlijk.ThaAresX schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:32:
[...]
botlane is so verdomd vervelend gewoon als er geen synergy is tussen de twee. Ik kom wat jou overkomt vaak tegen als er iemand naar support geforced wordt (last pick) en ze dat eigenlijk niet willen spelen..
Gisteren potje even een potje Ranked gedaan. Midlane Ahri vs Lux. Lux wilde een danswedstrijdje doen op mid, maar vergat dat we een Blitzcrank in het team hadden. Uiteindelijk me lane dik gewonnen door 2 levels voorsprong op haar waardoor ik haar makkelijk kon solo'en.
Maar Warwick is echt een vervelende champion om tegen je te hebben als je team je niet beschermd. Ik was in feite de enige met veel damage (adc was Sivir) dus ik werd gelijk gefocust door hem en daarna kwam Volibear ook nog eens er bij. Al met al wel gewonnen.
[ Voor 8% gewijzigd door Thomdebom35 op 08-01-2016 00:09 ]
Ik vind het maar zwaar ruk dat er na Kindred weer een ranged AD komt, laatste mage dateerd alweer uit september 2014 toen Azir uitkwam, Ekko vind ik niet echt een mage maar meer een ap assassin.Thomdebom35 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:07:
Wat vinden jullie hier van Jhin/Deadeye? Ik ben behoorlijk hyped sinds het hoogst waarschijnlijk een adc word en ik een adc mail ben. Ben erg blij met hoe ze je teasen voor deze champion kan niet wachten tot hij gereleased is! Dat filmpje van Riot was ook prachtig!
[ Voor 9% gewijzigd door Fanatic_FS op 08-01-2016 07:46 ]
Ik op zich wel, het is alleen jammer dat vaak mensen naarmate het seizoen vordert niet meer actief zijn (spelers die al 3 weken weg zijn al bij hun teamnog steeds in hun starting lineup etc.).Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:18:
Zijn er nog mensen die fantasy LCS willen doen?
is de laatste ADC niet nog langer geleden (kan me niets bedenken na Lucian)? Kindred beschouw ik niet als ADC, die is bedoeld als AD jungler.Fanatic_FS schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:43:
[...]
Ik vind het maar zwaar ruk dat er na Kindred weer een ranged AD komt, laatste mage dateerd alweer uit september 2014 toen Azir uitkwam, Ekko vind ik niet echt een mage maar meer een ap assassin.
Laatste ADC is Kalista.. Uitgekomen op 20 november 2014. Hier een makkelijk lijstje, sorteren op datum en klaarJoeBravo schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:47:
[...]
is de laatste ADC niet nog langer geleden (kan me niets bedenken na Lucian)? Kindred beschouw ik niet als ADC, die is bedoeld als AD jungler.
[ Voor 34% gewijzigd door ThaAresX op 08-01-2016 11:55 ]
Die link kan ik hier niet openen, maar was al aan het zoekenThaAresX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:50:
[...]
Laatste ADC is Kalista.. Uitgekomen op 20 november 2014. Hier een makkelijk lijstje, sorteren op datum en klaar.
Laatste 2 jaar (2014 en 2015) zijn deze champions per rol bijgevoegd:
3 fighters (Illaoi, Rek'Sai, Gnar)
2 marksman (Kindred, Kalista)
2 mage (Azir, Vel'Koz)
3 support (Tahm Kench, Bard, Braum)
1 assasin (Ekko)
Dus dat er "wéér" een marksman bij komt is nog niet zo gek. Om het aantal gelijk te houden heeft Riot voor een Marksman gekozen. Het is een afweging. Maar snap het punt wel dat gemaakt word, de marksman zijn recenter uitgebracht dan een mage.
??Verwijderd schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 08:08:
[mbr]Dit is niet de bedoeling[/]
Posts die bestaan uit twee leestekens hebben we niet zoveel aan....
Een adc mail? Dat is wel handig, een adc met armor dus?Thomdebom35 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:07:
Wat vinden jullie hier van Jhin/Deadeye? Ik ben behoorlijk hyped sinds het hoogst waarschijnlijk een adc word en ik een adc mail ben.
Verwijderd
Dat is waar maar daar hoef je bij mij in ieder geval niet bang voor te zijn volg competitive lol al van voor S1 dreamhack.Vicarious schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:53:
[...]
Ik op zich wel, het is alleen jammer dat vaak mensen naarmate het seizoen vordert niet meer actief zijn (spelers die al 3 weken weg zijn al bij hun teamnog steeds in hun starting lineup etc.).
Ik vanaf Dreamhack! Ik had een collega die regelmatig met Shushei samenspeelde dus erg mooi om te zien dat hij uiteindelijk ook won. Als je een league start doe ik graag mee in ieder geval, ik blijf ook actief meedoen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:36:
[...]
Dat is waar maar daar hoef je bij mij in ieder geval niet bang voor te zijn volg competitive lol al van voor S1 dreamhack.
Ik neem aan dat je Yasuo zelf ook meetelt? Wat blijft dat een bullshitchamp imo... Alleen al die 50% bonus armor ignore op zijn ult, wat de neuk. Hee, laten we een assassin maken die met 2 items aan 100% crit zit en geen fuck om armor geeft zodat ie ook alle bruisers en tanks kan 1v1'en lategame, en anders de mobility heeft om alsnog weg te komen!Koekiemonsterr schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:49:
Ik vind zo'n beetje alle nieuwe champs en de meeste reworks sinds de intro van Yasuo één groot drama, dus ongetwijfeld zal deze nieuwe weer meer van hetzelfde zijn. Vast weer een overcomplete kit met heerlijke vreemde en extreme abilities met tooltips die een heel A4'tje kunnen vullen....Maar wie weet hebben ze een keer een goeie dag gehad toen deze champ werd verzonnen...
Uiteraard, ik zei ook "sinds de intro van Yasuo"McGryphon schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:11:
[...]
Ik neem aan dat je Yasuo zelf ook meetelt? Wat blijft dat een bullshitchamp imo... Alleen al die 50% bonus armor ignore op zijn ult, wat de neuk. Hee, laten we een assassin maken die met 2 items aan 100% crit zit en geen fuck om armor geeft zodat ie ook alle bruisers en tanks kan 1v1'en lategame, en anders de mobility heeft om alsnog weg te komen!
Dit inderdaad. Meaningful decisions, clear strengths and weaknesses? Ik vraag me af of ze het zelf nog geloven. "Wind wall heeft een hoge cooldown!" Ja, maar het is een stompzinnige ability die helemaal niet bij de speelstijl past. "Je kan zijn shield poppen door te poken!" Yup, en dan slide ie in anderhalve seconde het hele scherm over om je te dunken. Lekker bezig.Koekiemonsterr schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:26:
[...]
Uiteraard, ik zei ook "sinds de intro van Yasuo"Dus zeer zeker vind ik Yasuo een schoolvoorbeeld van hoe het inderdaad niet moet...
Wat ik vooral idioot vindt aan Yasuo is zijn overcomplete kit.
Wie heeft in vredesnaam verzonnen dat hij twee passives moest krijgen? Vergelijk deze enorm sterke dubbele Yasuo passive maar eens met andere passives in de game...
Hij is enorm mobiel, early al sterk, scaled uitstekend, en heeft een partij defensieve capaciteiten die ronduit belachelijk zijn voor een assassin (passive shield, dashes, knockups, windwall). Wtf is die windwall? Bij een champ als Braum past een dergelijke 'wall' prima in de context van een supp die in alles staat voor het beschermen van de 'zwakkeren'. Maar hoezo krijgt Yasuo als assassin een die wall die bijna alles blocked? (zelfs als je die wall de verkeerde kant op richt).
Magical Journey vind ik dan nog niet eens het beste voorbeeld eigenlijk, die ability kan ook spectaculair backfiren en is een stuk minder frustrerend dan eindeloze blinks/dashes.Ja klopt er zijn ook wel positieve uitzonderingen zoals Vel'koz.
Maar over het algemeen maakt Rito tegenwoordig graag champions met erg sterke/overcomplete kits en vaak met extreme belachelijke abilities (magic journey!).
Geheel mee eens.Recrush schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 19:42:
Illaoi vind ik nog het meest retarded van de nieuwe champions. Het moet steeds groter, champions moeten steeds meer kunnen manipuleren (tentacles/vessels, terrain zoals Skarner's capture points, Bard's journey, Bard's ult die ook op towers, baron etc werkt). In het rijtje zoals Bard's ult past ook nog een beetje die van Kindred.. Het countered zo veel en is imo behalve de timing gewoon skilloos en biedt veel te weinig counterplay. Over Yasuo's windwall; het idee is leuk, maar als je bekijkt dat bijvoorbeeld de spellshield van Sivir maar heel kort is en 1 ability blocked, en die van Yasuo een paar seconden blijft staan en alle enemy projectiles blocked inclusief ults zoals Ezreal, Jinx en Ashe, dan is die gewoon zwaar uit context en niet relevant op een champion die al zoveel unieke kwaliteiten heeft en in de kern gewoon nog een assasin is.
Opzich is Illaoi overigens best een leuke champ qua design en idee, maar tentacles vind ik al een beetje over the top, laat staan de vessels. De cooldown op die pull is veel te laag als je bekijkt hoe weinig moeite het kost om iemand daarmee een vessel te maken. Het terrein wordt zo zwaar gemanipuleerd dat je de eerste tijd alleen bezig bent met tentacles ontwijken en killen, wat zo veel pressure geeft (zeker als je teammates niet meewerken). Daardoor wordt het focussen op enemies en objectives veel lastiger gemaakt dan nodig voor een simpele Q/W/E ability. Dit had sowieso een lange cooldown mogen hebben of zelfs als ult ipv die smash.
Maar ja, Rito he. Bigger = better en meer $$$
[ Voor 71% gewijzigd door McGryphon op 10-01-2016 14:57 ]
Je bent wel goed in het praten van alle goede punten van een champ maar zo kan ik letterlijk elke champ gaan beschrijven. Yasuo's mobility is niet constant en dus enorm afhankelijk van de enemy & minions. Zijn ult is alleen maar te casten bij een knockup, en in zijn ult is hij ook nog eens kwetsbaar voor allerlei attacks. Zijn passive is leuk, maar tenzij je tegen een melee speelt met letterlijk 0 simpele cast mogelijkheden stelt het weinig voor.. ik kan zoveel betere passives opnoemen.Koekiemonsterr schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:26:
[...]
Uiteraard, ik zei ook "sinds de intro van Yasuo"Dus zeer zeker vind ik Yasuo een schoolvoorbeeld van hoe het inderdaad niet moet...
Wat ik vooral idioot vindt aan Yasuo is zijn overcomplete kit.
Wie heeft in vredesnaam verzonnen dat hij twee passives moest krijgen? Vergelijk deze enorm sterke dubbele Yasuo passive maar eens met andere passives in de game...
Hij is enorm mobiel, early al sterk, scaled uitstekend, en heeft een partij defensieve capaciteiten die ronduit belachelijk zijn voor een assassin (passive shield, dashes, knockups, windwall). Wtf is die windwall? Bij een champ als Braum past een dergelijke 'wall' prima in de context van een supp die in alles staat voor het beschermen van de 'zwakkeren'. Maar hoezo krijgt Yasuo als assassin een die wall die bijna alles blocked? (zelfs als je die wall de verkeerde kant op richt).
Ja klopt er zijn ook wel positieve uitzonderingen zoals Vel'koz.
Maar over het algemeen maakt Rito tegenwoordig graag champions met erg sterke/overcomplete kits en vaak met extreme belachelijke abilities (magic journey!).
Ja dat moest er ook nog bij komen, dat die mobility constant is en ook functioneert zonder minions en enemies...Douweegbertje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 00:58:
[...]
Yasuo's mobility is niet constant en dus enorm afhankelijk van de enemy & minions.
Ja maar die knockup kan hij zelf bewerkstelligen + een heel scala aan andere champions; tegenwoordig heeft bijna iedereen knockups dus daar heb je doorgaans geen gebrek aan. Het feit dat ie ook kan ulten via knockups van andere champs is een nogal sterk onderdeel van die ult, iets waardoor ie niet meer afhankelijk is van zijn eigen skill shot en wat hem ook meteen nog waardevoller maakt in teamfights.Douweegbertje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 00:58:
Zijn ult is alleen maar te casten bij een knockup, en in zijn ult is hij ook nog eens kwetsbaar voor allerlei attacks.
Die shield stelt wel degelijk wat voor, zowel tegen ranged als tegen melee. En nou ik kan weinig betere passives opnoemen. De vraag wanneer een passive beter is dan een andere is overigens al snel appels met peren vergelijken, omdat ze vaak zo enorm verschillend zijn. Maar weinig champions hebben zo'n sterke passive als Yasuo. I mean come on, hij krijgt een gratis shield en mega goeie scaling via de crit component.Douweegbertje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 00:58:
Zijn passive is leuk, maar tenzij je tegen een melee speelt met letterlijk 0 simpele cast mogelijkheden stelt het weinig voor.. ik kan zoveel betere passives opnoemen.
Ik zeg ook niet dat hij niet gedenied kan worden of dat ie OP zou zijn. Dat is niet het punt. Hij heeft mijns inziens simpelweg een overloaded kit met een aantal abilities die niet passen bij zijn rol als assassin. Yasuo als champ is een voorbeeld van hoe Rito probeert een champ te maken zonder echte zwaktes. In iets mindere mate zie je dat ook terug bij een andere recente assassin als Ekko. Dat bevalt mij niet zo.Douweegbertje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 00:58:
Een yasuo kan zo hard gedenied worden, net zoals hij de enemy het moeilijk kan maken. Ik zie gewoon een balanced champ hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 11-01-2016 01:15 ]
Je prikt één moment met het team waarin je een soort draftpick doet van de spelers/teams. Bij de draft pick je van zowel NA als EUW spelers, teams en voor elk een reserve. Het gebeurt nog wel eens dat je speler het slecht doet of uit het team wordt geknikkerd, dus zal je ze af en toe moeten wisselen.JapieTalent schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:17:
Ik wil ook wel meedoen, hoewel ik niet geheel op de hoogte ben van hoe het werkt. Moet je elke week iets invullen of is het eenmaal een roster picken? En moet iemand me uitnodigen of moet ik me ergens aanmelden? Wellicht domme vragen die eenvoudig op te zoeken zijn, maar ik ben nu niet in die gelegenheid.
Helder, dank voor de snelle reactie. In dat geval ben ik juist meer geïnteresseerd om mee te doen. Ik ben altijd iets meer terughoudend wanneer je wekelijks iets moet draften/invullen: dat wil ik namelijk nog wel eens vergeten.kokkie1 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:26:
[...]
Je prikt één moment met het team waarin je een soort draftpick doet van de spelers/teams. Bij de draft pick je van zowel NA als EUW spelers, teams en voor elk een reserve. Het gebeurt nog wel eens dat je speler het slecht doet of uit het team wordt geknikkerd, dus zal je ze af en toe moeten wisselen.
Het team moet door iemand worden aangemaakt en die kan de link voor aanmelden bij het team doorsturen naar de deelnemers.
[ Voor 7% gewijzigd door Mvdbeld op 11-01-2016 14:17 ]
Top, ben ingeschreven!Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:17:
Heb zelf ook even een league aangemaakt, first come 1st serve:
Tweakers LCS Fantasy
Zou leuk zijn als er actief gespeeld wordt in het verleden was dit wisselend.
Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:17:
Tweakers LCS Fantasy
Ik ook, succes allen!
Leuk ik doe mee, de mensen waarmee ik eerder altijd speelde zijn niet zo geïnteresseerd meer in LCS.Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:17:
Tweakers LCS Fantasy
Ben erbij! (Joerojin)Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:17:
Tweakers LCS Fantasy
morgenavond tussen 8 en 9 komt mij het beste uit, maar een andere avond ergens tussen 8 en 10 is ook prima.Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:59:
Volle bak wat heeft de voorkeur qua draft moment?
Morgen wordt voor mij lastig, woensdag 8 uur voor de meeste haalbaar?JoeBravo schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:06:
[...]
morgenavond tussen 8 en 9 komt mij het beste uit, maar een andere avond ergens tussen 8 en 10 is ook prima.
Prima, maar laten we het topic niet te veel vervuilen met dusdanige slowchat hierover. We kunnen ook even een DM aanmaken met de deelnemers?Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:33:
[...]
Morgen wordt voor mij lastig, woensdag 8 uur voor de meeste haalbaar?
[ Voor 10% gewijzigd door McGryphon op 11-01-2016 23:20 ]
alleen NA+TR toch?ThaAresX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:47:
De nieuwe champselect is toch al live? Wat vinden jullie er van?
Gisteravond was die nog niet live op EUW.ThaAresX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:47:
Zag t alleen in de patcher staan dus ging er vanuit dat ie live was.Randleman schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:51:
[...]
Gisteravond was die nog niet live op EUW.
Helaas nog nietThaAresX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:00:
[...]
Zag t alleen in de patcher staan dus ging er vanuit dat ie live was.
"New champ select goes live in NA & TR for testing in Normal Draft and Ranked on January 13, 2016. If everything goes well, we’ll continue to roll out new champ select in other territories over the following days."ThaAresX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:47:
Wel opmerkelijk dat ze beiden queue types tegelijkertijd doen. Dat deden ze met teambuilder namelijk bewust niet. Ik ben benieuwd en laat me graag verrassen..Koekiemonsterr schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:55:
[...]
"New champ select goes live in NA & TR for testing in Normal Draft and Ranked on January 13, 2016. If everything goes well, we’ll continue to roll out new champ select in other territories over the following days."
Dus kan nog paar dagen duren....
Zag 'm net ook, niet heel bijzonder inderdaad. Zowel niet qua skillset, maar ook qua visuals vind ik 'm behoorlijk teleurstellend eigenlijk.Ambition88 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:57:
http://www.surrenderat20....reveal-jhin-virtuoso.html
Blegh, ik denk dat ik binnekort klaar ben met league.tijd voor andere games
de zoveelste ''te druk bezig met iets unieks/interessants te maken'' ik heb graves gespeeld vind die hele reload mechanic maar zuigen en een adc zonder enige ATS, riighttt, instalock midJapieTalent schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:23:
[...]
Zag 'm net ook, niet heel bijzonder inderdaad. Zowel niet qua skillset, maar ook qua visuals vind ik 'm behoorlijk teleurstellend eigenlijk.
Echt Rito. Why. Rito is echt aan het tryharden om shit interessant te doen lijken. In plaats van dat ze gewoon goede concepten bedenken en niet van die gare over-ingewikkelde shit bedenken om slechte concepten te compenseren..Jhin’s crits deal less damage than normal, and his attack speed doesn’t actually scale with attack speed. Instead, Jhin gains attack damage from any attack speed and crit chance he earns through itemization and runes, while crits give him a burst of movement based on his attack speed.
[ Voor 74% gewijzigd door Recrush op 12-01-2016 22:05 ]
joa denk sowieso dat het een dikke fail champ wordt in de botlane zie ik hem echt niet shinen ja misschien met zn E traps en jungle camperino, en in mid wordt imo door elke assassin of champ met high mobility gestomped (ahri/fizz/zed/talon/lb etc) ik had zulke hoge verwachtingen van deze champ... ik weet nog toen lucian net uitkwam, weet niet wie die champ heeft gedesigned maar damn!Recrush schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:02:
Vind die Jhin echt weer een inspiratieloze champion. Lucian meets Graves meets Ekko meets MF meets Caitlyn. GE-WEL-DIG.
[...]
Echt Rito. Why. Rito is echt aan het tryharden om shit interessant te doen lijken. In plaats van dat ze gewoon goede concepten bedenken en niet van die gare over-ingewikkelde shit bedenken om slechte concepten te compenseren..
Vooral dit dikgedrukte. Maar ze hebben het zichzelf aangedaan door zoveel nieuwe champions zo snel achter elkaar te releasen. Dan worden de nieuwe mogelijkheden minder en is de kans dat je reeds aanwezige abilities (aangepast) gaat kopiëren.Recrush schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:02:
[...]
Echt Rito. Why. Rito is echt aan het tryharden om shit interessant te doen lijken. In plaats van dat ze gewoon goede concepten bedenken en niet van die gare over-ingewikkelde shit bedenken om slechte concepten te compenseren..
Heb de exacte cijfers niet, maar naar mijn idee kwam er toen iedere 4 weken een nieuwe champion uit, dus gevoelsmatig zeg ik juist omgekeerd: het gaat nu minder snel.ThaAresX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:23:
Ligt het aan mij of versneld Rito de frequentie van champion releases? Naar mijn gevoel ging het in S2/S3 stuk minder snel..
[ Voor 25% gewijzigd door Jaap. op 13-01-2016 09:40 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Secsytime op 13-01-2016 10:11 ]
[ Voor 68% gewijzigd door JoeBravo op 13-01-2016 10:43 . Reden: draft gecheckt ]
Waarde is tijdelijk he, worden weer aangepast adhv hun score in LCSJoeBravo schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:12:
Als ik naar de 'waarde' van mijn team kijk (Bravo Brigade), heb ik toch iets serieus verkeerd gedaan
Desondanks voelt Impact, Rush, Nukeduck, Rekkles, Vander, Balls + Immortals toch niet als een heel slechte draft.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq