[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.014 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:21
MonkeySleeve schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:03:
[...]

Denk je dat sale/sales bedoelt :P
Hij zegt het gewoon.. En ik maar mijn best doen niet de wijsneus uit te hangen :X
Fair enough ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Jaap. op 21-12-2015 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

http://euw.op.gg/summoner/userName=Wootsauce

Potver ik zit op een dikke winstreak jonguh :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zie anders 3 verloren ranked matches :+

LoL trouwens uninstalled. Speelde het al weinig meer, eigenlijk alleen Aram. Maar na alle changes in masteries etc. weinig zin meer in.
Af en toe kijk ik nog eens wat twitch streams :)

[ Voor 27% gewijzigd door Viper® op 22-12-2015 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

JapieTalent schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:23:
[...]

Hij zegt het gewoon.. En ik maar mijn best doen niet de wijsneus uit te hangen :X

[...]

Fair enough ;)
:+

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Denk trouwens dat de EU LCS nog best wel aardig kan worden.

NA lijkt het meest aantrekkelijk nu met al die toppers die ze hebben aangetrokken, maar in EU kan het nog wel eens leuk gaan worden met mogelijk drie contenders voor de top: Origen, Fnatic en H2K.

Origen behoeft weinig toelichting, maar Fnatic heeft met de nieuwelingen toch wel aardige (Koreaanse) namen binnengehaald. Afwachten hoe goed ze kunnen samenwerken enzo, maar heeft zeker potentie. En dat laatste geldt ook voor H2K, met Jankos en Forgiven die de boel hebben versterkt. En wie weet wat Vitality (genoeg gevestigde namen in hun roster) en anderen nog kunnen laten zien.

Alleen jammer dat dat best of 2 format pas in de summer split wordt ingevoerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-12-2015 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Viper® schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 11:51:
[...]

Ik zie anders 3 verloren ranked matches :+

LoL trouwens uninstalled. Speelde het al weinig meer, eigenlijk alleen Aram. Maar na alle changes in masteries etc. weinig zin meer in.
Af en toe kijk ik nog eens wat twitch streams :)
Die ranked losses zijn al van een aardige tijd geleden toen ik nog gold wilde worden.
Maar na een paar in en in trieste games heb ik gezegd; f it, volgend seizoen ga ik wel voor gold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 13:59:
Denk trouwens dat de EU LCS nog best wel aardig kan worden.

NA lijkt het meest aantrekkelijk nu met al die toppers die ze hebben aangetrokken, maar in EU kan het nog wel eens leuk gaan worden met mogelijk drie contenders voor de top: Origen, Fnatic en H2K.

Origen behoeft weinig toelichting, maar Fnatic heeft met de nieuwelingen toch wel aardige (Koreaanse) namen binnengehaald. Afwachten hoe goed ze kunnen samenwerken enzo, maar heeft zeker potentie. En dat laatste geldt ook voor H2K, met Jankos en Forgiven die de boel hebben versterkt. En wie weet wat Vitality (genoeg gevestigde namen in hun roster) en anderen nog kunnen laten zien.

Alleen jammer dat dat best of 2 format pas in de summer split wordt ingevoerd.
Forg1ven is nog niet zeker trouwens he. Die is nu bij het team op tryout basis. Als er een ander groot team komt dat veel geld voor hem overheeft of een goede kans zou maken op Worlds kan hij zomaar vertrekken. Maargoed, neemt niet weg dat dit een leuk offseason was voor de LCS waarin veel veranderd is. Ben erg benieuwd hoe zich dat in de resultaten gaat vertalen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Vicarious schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 15:19:
[...]

Forg1ven is nog niet zeker trouwens he. Die is nu bij het team op tryout basis. Als er een ander groot team komt dat veel geld voor hem overheeft of een goede kans zou maken op Worlds kan hij zomaar vertrekken.
Aha ok, dacht dat hun roster incl Forg1ven al vast lag. Wel te hopen dat ie blijft dan, met of zonder hem scheelt wel een slok op een borrel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Heeft iemand nog tips omtrent het gebruik van Teleport op Top-lane?
Zoals eerder aangegeven speel ik de laatste tijd regelmatig Olaf top, maar het gebruik van Teleport gaat nog niet zo lekker.
Vaak recall ik na de first blood op top of wanneer enemy champ ook recallt om vervolgens met TP snel terug naar lane te gaan. Vervolgens is het een kwestie van TP gebruiken voor snelle terugkeer naar lane (na volgende recall) of TP gebruiken om bot te helpen. Dat laatste heeft mijn voorkeur, maar in de afgelopen potjes is dat nog niet zo succesvol geweest...

Het probleem zit m in het volgende:
- Bot in de gaten houden en tegelijkertijd top lane runnen en goed farmen vind ik nog lastig (laatst dood gegaan in bushes top lane omdat ik bot aan het checken was voor TP...)
- In Silver zijn er nog niet altijd wards geplaatst in botlane zelf of in de bushes. TP naar minions kan ook wel, maar zodra de enemy de TP ziet gaan ze al terug en is mijn TP nutteloos.
- Mocht bot een keer vragen om een snelle TP, dan is dat niet altijd mogelijk door verkeerde positionering in mijn eigen lane (te dicht op enemy champ etc.) of net op het moment dat enemy champ aan het pushen is (en de kans dus groot is dat mijn tower neer gaat als ik TP gebruik).

Dus... heeft iemand hier tips voor?
Laatst probeerde ik mijn eigen lane te pushen om vervolgens TP te gebruiken, maar dan is TP weer niet nuttig omdat bot net recallt of juist ook pusht 8)7

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Rasmalluin schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:16:
Heeft iemand nog tips omtrent het gebruik van Teleport op Top-lane?
Pas wel op om een 'bot TP' als een doel op zich te gaan beschouwen....

Een geslaagde bot TP vanuit top lane kan erg effectief zijn, maar zie het vooral als een bonus en niet als iets om steeds naar te streven.

Focus vooral op je eigen (top) lane en ga vooral niet je farm e.d. laten beïnvloeden of zelfs het loodje leggen door kennelijk teveel bot in de gaten te houden. Dan werkt het totaal averechts.

Je moet niet top lane gaan pushen, puur om een bot TP te kunnen doen wetende dat dan na de bot TP je eigen tower niet direct in gevaar is. Als je je lane pusht, loop je meteen het risico om zelf geganked te worden. En wellicht doet zich helemaal geen goede gelegenheid voor om een bot tp te kunnen doen.

Wat je wel kunt en moet doen is zeer regelmatig vanuit je ooghoeken een snelle blik werpen op de minimap. Dat zou je prestaties op top lane niet negatief moeten beïnvloeden, want ach dat is een halve seconde, zo'n snelle blik op de minimap.

Zie je dan (op de minimap) dat de enemy bot laners behoorlijk ver zijn opgerukt, dan kun je eventueel snel de situatie in bot lane bekijken: is er een ward/minion die idealiter tussen de enemy laners en hun tower staat (of iets in die richting)? Hoe zijn de hp bars van je eigen laners? En heb je zelf wel de items/cooldowns/ult cooldowns om je bot tp ook echt de moeite waard te laten zijn? Dit alles moet je eigenlijk binnen pakweg 2 seconden 'geanalyseerd' hebben incl de beslissing om wel of niet te tp'en.

Overigens, top lane TP's naar bot zie je ook bij de pro's vaak genoeg mis gaan of gecancelled worden. De ideale bot TP valt niet mee....

Maar goed, dit is zoals ik het persoonlijk zie, dus neem het niet allemaal klakkeloos aan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Koekiemonsterr op 23-12-2015 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:36
Wat Koekie zegt, beschouw het niet teveel als doel om die TP te doen, focus je niet op botlane. Werp af en toe een blik op de minimap (wat je sowieso moet doen natuurlijk) en houd de situatie in de gaten. Zie je een goede mogelijkheid, dan kun je TP'en. Zo niet, dan doe je het niet. Wees ook niet bang om je TP te cancelen, als de enemy botlane ineens engaged en jouw botlane hard aan het sterben is en geen damage output heeft maar je had je TP al ingezet, cancel hem dan gewoon. Beter 1 of 2 deaths op botlane zonder trade dan dat je er toch heengaat, ook doodgaat, TP kwijt bent en mogelijk je top tower verliest. Zoiets kan gewoon al een early throw zijn.

Verder hoef je TP niet altijd te gebruiken wanneer hij up is. Als je toplane gepushed is kun je naar je tower teleporten. Is hij gereset of richting de enemy tower, loop er dan gewoon heen en bewaar je TP tot er een goede mogelijkheid elders op de map is. Mid-late kun je het natuurlijk ook nog als splitpush tool gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-07 14:51
Je zou ook kunnen afspreken met je botlane dat zij om een assist (ping) vragen als ze een TP mogelijkheid zien. Jij krijgt een signaal van hen als ze in de problemen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Carnagy schreef op woensdag 23 december 2015 @ 14:28:
Je zou ook kunnen afspreken met je botlane dat zij om een assist (ping) vragen als ze een TP mogelijkheid zien. Jij krijgt een signaal van hen als ze in de problemen zitten.
Succes daarmee in SoloQ.
Klinkt leuk, maar in de praktijk zal dit 1 op de ....., heel veel potjes zo werken.

[ Voor 11% gewijzigd door Jaap. op 23-12-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Precies wat Japie zegt: communicatie met bot is nihil, tenzij ik samen met iemand speel die toevallig op botlane staat. Maar goed, dan moet ik op top ook maar net in de gelegenheid zijn om de TP uit te voeren.

In ieder geval bedankt voor de tips. Het is inderdaad beter om het als bonus te zien. Bij pro's zie je het alleen vaak gebeuren, maar die communiceren ook een stuk beter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Direct na first blood recallen en terug TP'en is naar mijn mening ook lang niet altijd goed. Als ik first blood pak op lvl 1 of 2 als Olaf (niemand moet met Olaf willen fucken op lvl 2.) clear ik meestal op zijn minst nog de minionwave, en vaak blijf ik daarna nog even in lane om de xp lead te behouden en back ik pas als ik een phage kan halen. Gisteren helemaal mooi: ik sloop de enemy Riven direct zodra ik lvl 2 aantik, begin de wave te clearen, en wat doet die pannenkoek? TP naar een minion recht voor mijn neus, waar ik anderhalve minionwave heb. Dan is het kinderspel om de eerste Q te raken, en Riven staat 0/2 nog voor ze lvl 2 is.
Daarna back, en terug naar lane lopen met phage naast mijn corrupted pot en met tp nog beschikbaar, waar Riven het moest doen met een DBlade, 3 healthpots, 2 lvls achterstand en zonder teleport.. Als Olaf kan je de eerste paar minuten misplays van de tegenstander snoeihard afstraffen, en compleet onhandelbaar worden richting midgame.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

• Rasmalluin
Klopt. Door gebrek aan ervaring weet ik alleen nog niet bij alle champs of ik ze met Olaf 1 vs 1 aan kan op level 2-6. Vaak kijk ik tijdens het loading screen even op internet, maar dat is lang niet altijd nuttige informatie i.v.m. updates en changes.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Koekiemonsterr schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 18:05:
[...]

Aha ok, dacht dat hun roster incl Forg1ven al vast lag. Wel te hopen dat ie blijft dan, met of zonder hem scheelt wel een slok op een borrel.
Inmiddels ligt ie vast! http://www.h2k-gaming.eu/2015/12/23/forg1ven-joins-h2k/

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
TP op top: bedenk je wel dat je niet specifiek naar een lane hoeft te tpen he? Je kunt ook dragon pingen op het moment dat je back gaat. Dragon doen met je team om vervolgens naar je eigen lane terug te tpen. Of bijvoorbeeld een lane gank op mid of bot.

TP heeft meerdere opties. Tevens zou ik nu gewoon aanraden om met ignite in soloqueue te spelen. Zoals al eerder aangegeven is de communicatie nihil en als jij je lane snowbalt dan ligt de focus op jou dan kan de jungler op bot of mid focussen als jij iig fatsoenlijk ward.

Al vaak genoeg nu in soloqueue gehad dat je weer zo'n klootviool van een adc hebt die vraagt waarom ik geen tp heb. Waarna ik zeg omdat ik met jou geen afspraken kan maken omtrent wel of niet je lane te pushen, en ik daarom liever voor eigen succes ga icm tp nerfs.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Zijn er nog diamond/master league spelers hier die een 5v5 teampje willen starten? 8)

• Koekiemonsterr
Mooi, het kan zomaar allemaal nog heel aardig gaan worden met de EU LCS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Dammit Rito.

In de snowdown shop 70% off voor safari caitlyn + caitlyn zelf. 556 RP.

Ik heb 555rp :(
Rasmalluin schreef op donderdag 24 december 2015 @ 09:25:
Klopt. Door gebrek aan ervaring weet ik alleen nog niet bij alle champs of ik ze met Olaf 1 vs 1 aan kan op level 2-6. Vaak kijk ik tijdens het loading screen even op internet, maar dat is lang niet altijd nuttige informatie i.v.m. updates en changes.
Basically wil niemand op lvl 1 of 2 fucken met Olaf; iedereen die zichzelf op dat moment in een positie plaatst van waaruit hij niet kan disengagen is first blood als je je axes niet mist.
En pak op lvl 3 rank 2 in je Q tenzij je al zware damage hebt gepakt; op lage levels is de extra Q damage veel waardevoller dan dat beetje lifesteal dat je op je base AD pakt.

Behalve Yorick. Fuck Yorick.

[ Voor 84% gewijzigd door McGryphon op 25-12-2015 14:43 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Dus. Ik had pre-rework bij Rocket Girl Tristana het gevoel dat de auto's een iets kortere wind-up hadden dan op andere skins, wat verdween met de rework. Mijn theorie is dat ze dat hebben gefixed om hetzelfde toch te kunnen doen met Dragon Trainer, die skin voelt heerlijk soepel aan :)

En Master Arcanist Ziggs lijken de visuals beter te kloppen met hitboxes dan Mad Scientist Ziggs, deels gok ik ook omdat tussen die releases in aan de hitboxes gesleuteld is.

Overigens, Ziggs skin was 30% korting in snowdown shop, Trist was een mystery gift :D

En ik heb mezelf ook eens getrakteerd op Lumberjack Sion. Dat was gewoon precies wat ik nodig had O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
Leren ze je als moderator niet dat je een post ook gewoon kunt wijzigen, zodat je niet twee keer achter elkaar post? Je krijgt zelfs een waarschuwing om het te voorkomen :+.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Ik probeer gewoon wat leven in dit mooie topic te houden :>
en ik ben toch al in opspraak op het moment, vanwege mijn bijzonder aanstootgevende sig en ondertitel, kan dit er best bij :+

Anyway. Gisteren trouwens mijn snelst gewonnen potje poro king tot nu toe... 10:19min :+
Ik begon met Sion te hoveren. Zodra ik switchte naar Malph werd Sion gelockt. Ik hover Olaf en Malphite wordt gelockt door een ander, en de laatste twee hoveren lucian en veigar. Prima, all-in all the time, let's do this :P

Damn, dat werkt goed. Zeker gezien hun frontline bestond uit Riven en Urgot. Good luck peeling bro _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf eigenlijk heel erg benieuwd naar de rework van Urgot, Yorick en Taric. Eerste twee zullen wel ergens eind 2016 begin 2017 komen, misschien iets eerder of iets later.

Eerst wilden ze Shen Gameplay update geven, zou niet weten wat ze willen updaten, volgens mij is hij balanced genoeg, tenzij je hem gaat feeden maar dat spreekt voor zich. :P

Poppy hebben ze echt een mooie job van gemaakt, ik vind alleen de ult iets minder maargoed, zal wel aan mij liggen.

Illaoi vind ik 1 en al een flop, ze geven een champ uit het niets like....we hebben niks te doen, dus hier een champ, doe er wat mee, geen announcements niks, ik vindt het design, love en abilities gewoon 1 en al flop, Kindred en Tahm Kench zijn echt verre weg beter. Tijd in Illaoi konden ze ook wel steken in een rework.

Ik had ook het idee om wat Splash arts van skins te reworken, of misschien een visual update voor skins, neem als voorbeeld Stinger Akali, als je haar een Splash art rework geeft dan zal dat zeker heel wat meer mensen aantrekken, want geef het zelf toe, als je een skin zoekt, kijk je eerst naar de Splash art voordat je naar de visual design kijkt. Stinger Akali heeft dan ook gewoon een prima visual.(Gele recolor)

Nou, dan heb ik ook maar gelijk mijn zegje gedaan over het heden en toekomst van League.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:57:
Ik ben zelf eigenlijk heel erg benieuwd naar de rework van Urgot, Yorick en Taric. Eerste twee zullen wel ergens eind 2016 begin 2017 komen, misschien iets eerder of iets later.

Eerst wilden ze Shen Gameplay update geven, zou niet weten wat ze willen updaten, volgens mij is hij balanced genoeg, tenzij je hem gaat feeden maar dat spreekt voor zich. :P

Poppy hebben ze echt een mooie job van gemaakt, ik vind alleen de ult iets minder maargoed, zal wel aan mij liggen.

Illaoi vind ik 1 en al een flop, ze geven een champ uit het niets like....we hebben niks te doen, dus hier een champ, doe er wat mee, geen announcements niks, ik vindt het design, love en abilities gewoon 1 en al flop, Kindred en Tahm Kench zijn echt verre weg beter. Tijd in Illaoi konden ze ook wel steken in een rework.

Ik had ook het idee om wat Splash arts van skins te reworken, of misschien een visual update voor skins, neem als voorbeeld Stinger Akali, als je haar een Splash art rework geeft dan zal dat zeker heel wat meer mensen aantrekken, want geef het zelf toe, als je een skin zoekt, kijk je eerst naar de Splash art voordat je naar de visual design kijkt. Stinger Akali heeft dan ook gewoon een prima visual.(Gele recolor)

Nou, dan heb ik ook maar gelijk mijn zegje gedaan over het heden en toekomst van League.
Naar Tartic kijk ik wel uit eigenlijk. Die hadden ze van mijn part al veel vlugger mogen doen. :) .

Shen is en blijft een goeie champ en aangenaam om hem te spelen. Zie niet direct waarom ze hebben zouden aanpassen.

Poppy is hard gewoon. Wie hem goed onder knie heeft kan zijn team geweldig helpen.

Verwijderd

Deefje85 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 19:50:
[...]

Naar Tartic kijk ik wel uit eigenlijk. Die hadden ze van mijn part al veel vlugger mogen doen. :) .

Shen is en blijft een goeie champ en aangenaam om hem te spelen. Zie niet direct waarom ze hebben zouden aanpassen.

Poppy is hard gewoon. Wie hem goed onder knie heeft kan zijn team geweldig helpen.
Mocht het dan net zo zijn dat Poppy een zij/haar is. :P

Ik vind ook eigenlijk dat ze Mordekaiser een visual update moeten geven, ik vind hem een beetje lijken op Taric wat dus eigenlijk al betekent dat hij een update nodig heeft.

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Shen is niet heel verkeerd op dit moment, maar hij mag/kan wel een rework gebruiken.

Ten eerste klopt zijn visuals niet echt. Hij ziet er uit als een Ninja maar het is tank?
Damage bouwen op Shen kan echt niet tenzij je AP trol gaat. 1 Damage item is niet veel zoals Trinity Force.

Mijn grootste punt met Shen is dat zijn abilities niet echt aanspreken. Hij heeft Shield met een domme passive. Een targeted poke met kleine heal en een dash-taunt. Het enige echt unieke van Shen is zijn teleport/shield. Dat is naar mijn idee de enige ability die mag blijven. Als Shen nou een kit krijgt die werkt met de rest van zijn abilities dan is dat al een hele verbetering.

Zoals anderen ook al hebben aangegeven is er met Shen zoveel meer mogelijk met verschillende ninja technieken, visuals en synergy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17

Fordox

00101010

Ik ben net begonnen, maar waar ik een hekel aan heb is dat de champs die ik wil spelen veel te duur zijn.

Dus ik zit de alle games maar een beetje te spelen met Tryndamere (waarvan zijn ult en healing abilities echt zwaar OP zijn soms :p)

Ik heb een paar games gespeeld met een vriend van me die al veel verder is, maar dan wordt ik gematcht met enorm goede spelers. Redelijk ruk, gezien ik niet eens weet wie alle champs uberhaupt zijn. Maar nu ik vaker solo speel, own ik alles wel veel sneller op mn eigen rank :)

Vandaag 4 solo games gespeelt:
20/11/12 (loss)
14/4/5 (win)
18/4/4 (win)
19/8/8 (loss)

En 1 poro king met eerder genoemde vriend met Sivir:
0/5/11 (win)
:')

Het spel ligt me wel redelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 02-01-2016 17:24 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Fordox schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:23:
Ik ben net begonnen, maar waar ik een hekel aan heb is dat de champs die ik wil spelen veel te duur zijn.

Dus ik zit de alle games maar een beetje te spelen met Tryndamere (waarvan zijn ult en healing abilities echt zwaar OP zijn soms :p)

Ik heb een paar games gespeeld met een vriend van me die al veel verder is, maar dan wordt ik gematcht met enorm goede spelers. Redelijk ruk, gezien ik niet eens weet wie alle champs uberhaupt zijn. Maar nu ik vaker solo speel, own ik alles wel veel sneller op mn eigen rank :)

Vandaag 4 solo games gespeelt:
20/11/12 (loss)
14/4/5 (win)
18/4/4 (win)
19/8/8 (loss)

En 1 poro king met eerder genoemde vriend met Sivir:
0/5/11 (win)
:')

Het spel ligt me wel redelijk :)
Het is van dag tot dag dat het spel mij ligt eigenlijk.
Vandaag al aangename spelers had. Gisteren dan weer het tegengesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
Deefje85 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 23:26:
[...]

Het is van dag tot dag dat het spel mij ligt eigenlijk.
Vandaag al aangename spelers had. Gisteren dan weer het tegengesteld.
Het is een kwestie van het los te laten en te denken dat het nog steeds een spel blijft. Als je je niet opjaagt in het feit dat je 4 retards in je team hebt en je een game verliest maar zoveel mogelijk plezier maakt dan komt het allemaal goed.

Natuurlijk, sommige games zijn niet leuk als de enemies zo fed zijn dat je in een seconde van 100 naar 0 wordt gebracht in je eigen base maar dan vergeet je die game gewoon snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
Death1ord schreef op zondag 03 januari 2016 @ 14:10:
[...]

Het is een kwestie van het los te laten en te denken dat het nog steeds een spel blijft. Als je je niet opjaagt in het feit dat je 4 retards in je team hebt en je een game verliest maar zoveel mogelijk plezier maakt dan komt het allemaal goed.

Natuurlijk, sommige games zijn niet leuk als de enemies zo fed zijn dat je in een seconde van 100 naar 0 wordt gebracht in je eigen base maar dan vergeet je die game gewoon snel ;)
Je moet natuurlijk spelen voor je plezier en elkaar een beetje helpen
Heb daarnet ook een potje gehad.
Ik was adc ashe en mijn support was lux.

Enemy team had shaco als jungler.

Vroeg gewoon aan lux voor een sigstone en een pink ward zodat we shaco tijdig konden zien als het mogelijk was! Die is beginnen flamen en dan ging ze feeden en afk.

Het antwoord was van lux op het einde: vision is useless. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Deefje85 op 03-01-2016 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Deefje85 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 16:48:
[...]

Je moet natuurlijk spelen voor je plezier en elkaar een beetje helpen
Heb daarnet ook een potje gehad.
Ik was adc ashe en mijn support was lux.

Enemy team had shaco als jungler.

Vroeg gewoon aan lux voor een sigstone en een pink ward zodat we shaco tijdig konden zien als het mogelijk was! Die is beginnen flamen en dan ging ze feeden en afk.

Het antwoord was van lux op het einde: vision is useless. :P
botlane is so verdomd vervelend gewoon als er geen synergy is tussen de twee. Ik kom wat jou overkomt vaak tegen als er iemand naar support geforced wordt (last pick) en ze dat eigenlijk niet willen spelen..

Gisteren potje even een potje Ranked gedaan. Midlane Ahri vs Lux. Lux wilde een danswedstrijdje doen op mid, maar vergat dat we een Blitzcrank in het team hadden :'). Uiteindelijk me lane dik gewonnen door 2 levels voorsprong op haar waardoor ik haar makkelijk kon solo'en.

Maar Warwick is echt een vervelende champion om tegen je te hebben als je team je niet beschermd. Ik was in feite de enige met veel damage (adc was Sivir) dus ik werd gelijk gefocust door hem en daarna kwam Volibear ook nog eens er bij :). Al met al wel gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48
Waarom beginnen veel adc's in Silver met attack speed in plaats van damage ?
Het 2e item dan he

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

GeenAngst schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:58:
Waarom beginnen veel adc's in Silver met attack speed in plaats van damage ?
Het 2e item dan he
Vayne mechanics, hi im gosu smurf™

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Rare keuze, zou enkel voor Vayne inderdaad kiezen voor attackspeed (handcannon specifiek ivm range)
Voor de rest zou ik gewoon IE (cait / ashe / trist ) of essence reaver (lucian / MF)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 22:48
Wootlock schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 11:28:
Rare keuze, zou enkel voor Vayne inderdaad kiezen voor attackspeed (handcannon specifiek ivm range)
Voor de rest zou ik gewoon IE (cait / ashe / trist ) of essence reaver (lucian / MF)
Ja precies ik probeer altijd voor de B.T. te gaan als eerste item.

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03 09:49
GeenAngst schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:26:
[...]

Ja precies ik probeer altijd voor de B.T. te gaan als eerste item.
BT als eerste op Vayne? De BotrK is als eerste item veel beter op Vayne. De attack speed, on hit % damage en active zorgen ervoor dat je ook 1on1 fights makkelijker wint.

Daarnaast heeft de gemiddelde ADC meer aan een IE icm statik of handcannon als eerste powerspike. Champions als Vayne en bijvoorbeeld Twitch doen het sowieso beter met een BotrK wegens bovengenoemde redenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
Vraagje, is Udyr nog viable? Ik zit er over na te denken om m te kopen namelijk maar wil weten in welke roles hij nog sterk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
ThaAresX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:22:
Vraagje, is Udyr nog viable? Ik zit er over na te denken om m te kopen namelijk maar wil weten in welke roles hij nog sterk is...
En hoe. Udyr is momenteel vooral erg sterk in de jungle. Eén website die erg makkelijk is om de winrates, banrates, most picked builds, most win builds en dergelijke te bekijken is champion.gg

Zij analyseren alle diamond+ games (geloof ik) en laten de meeste statistieken zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
DiEPVRiEZERRRRR schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:36:
[...]

En hoe. Udyr is momenteel vooral erg sterk in de jungle. Eén website die erg makkelijk is om de winrates, banrates, most picked builds, most win builds en dergelijke te bekijken is champion.gg

Zij analyseren alle diamond+ games (geloof ik) en laten de meeste statistieken zien.
Thanks, nou moet ik heel jungle nog gaan leren.. Althans, doe t zeeer zelden, dus hou ook de changes niet bij. Udyr is geen lastige jungler am I right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
ThaAresX schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:38:
[...]

Thanks, nou moet ik heel jungle nog gaan leren.. Althans, doe t zeeer zelden, dus hou ook de changes niet bij. Udyr is geen lastige jungler am I right?
Udyr is niet de moeilijkste. Gewoon je skills timen en als je agressief wilt spelen lvl 2 flash bear slap, werkt nog steeds. Veel spelers warden namelijk heel slecht, waardoor je vrij simpel kunt ganken early game.

Persoonlijk vind ik Shyvana een vrij makkelijke champion momenteel. Altijd al vrij snelle clear gehad en momenteel met devourer, botrk en dead mans plate vrij sterk.

Eén tip, dat altijd werkt. Camp de enemy die als eerste in /all chat gaat zeuren na een succesvolle gank. In vrij veel situaties zal die persoon minder gaan spelen of zelfs disconnecten in lagere elo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

DiEPVRiEZERRRRR schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 13:37:
[...]

BT als eerste op Vayne? De BotrK is als eerste item veel beter op Vayne. De attack speed, on hit % damage en active zorgen ervoor dat je ook 1on1 fights makkelijker wint.

Daarnaast heeft de gemiddelde ADC meer aan een IE icm statik of handcannon als eerste powerspike. Champions als Vayne en bijvoorbeeld Twitch doen het sowieso beter met een BotrK wegens bovengenoemde redenen.
Botrk rush wordt niet meer gedaan op vayne in S6 omdat botrk flink generfd is, firecannon en dan BT is wat het meest gedaan wordt op high elo.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
Fanatic_FS schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 17:28:
[...]

Botrk rush wordt niet meer gedaan op vayne in S6 omdat botrk flink generfd is, firecannon en dan BT is wat het meest gedaan wordt op high elo.
Ik ben het met je eens dat het item niet meer zo sterk is dan voorheen, desondanks heb ik in een aantal potjes gemerkt dat je nog steeds een relatief grote power spike hebt.

Misschien ligt het aan mij en mijn speelstijl en natuurlijk aan mijn lane enemies, maar ik prefereer nog steeds botrk als eerste item. Maakt het duelleren ook vrij makkelijk.

Nu is vayne sowieso niet mijn go to adc champ en wil ik mijzelf absoluut geen ervaringsdeskundige noemen. Dit is alleen wat mij opgevallen is.

[ Voor 0% gewijzigd door DiEPVRiEZERRRRR op 06-01-2016 17:49 . Reden: Autocorrect typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
ThaAresX schreef op maandag 04 januari 2016 @ 11:32:
[...]

botlane is so verdomd vervelend gewoon als er geen synergy is tussen de twee. Ik kom wat jou overkomt vaak tegen als er iemand naar support geforced wordt (last pick) en ze dat eigenlijk niet willen spelen..

Gisteren potje even een potje Ranked gedaan. Midlane Ahri vs Lux. Lux wilde een danswedstrijdje doen op mid, maar vergat dat we een Blitzcrank in het team hadden :'). Uiteindelijk me lane dik gewonnen door 2 levels voorsprong op haar waardoor ik haar makkelijk kon solo'en.

Maar Warwick is echt een vervelende champion om tegen je te hebben als je team je niet beschermd. Ik was in feite de enige met veel damage (adc was Sivir) dus ik werd gelijk gefocust door hem en daarna kwam Volibear ook nog eens er bij :). Al met al wel gewonnen.
Het is algemeen vervelend als er geen teamworking is. Support zelf speel ik nog graag en is zeer leuk met aan leuke adc speler die niet de rambo gaat uithangen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de bedoeling

[ Voor 92% gewijzigd door Gropah op 07-01-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomdebom35
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-05 16:45
Wat vinden jullie hier van Jhin/Deadeye? Ik ben behoorlijk hyped sinds het hoogst waarschijnlijk een adc word en ik een adc mail ben. Ben erg blij met hoe ze je teasen voor deze champion kan niet wachten tot hij gereleased is! Dat filmpje van Riot was ook prachtig!

[ Voor 8% gewijzigd door Thomdebom35 op 08-01-2016 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die fantasy LCS willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Thomdebom35 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:07:
Wat vinden jullie hier van Jhin/Deadeye? Ik ben behoorlijk hyped sinds het hoogst waarschijnlijk een adc word en ik een adc mail ben. Ben erg blij met hoe ze je teasen voor deze champion kan niet wachten tot hij gereleased is! Dat filmpje van Riot was ook prachtig!
Ik vind het maar zwaar ruk dat er na Kindred weer een ranged AD komt, laatste mage dateerd alweer uit september 2014 toen Azir uitkwam, Ekko vind ik niet echt een mage maar meer een ap assassin.

[ Voor 9% gewijzigd door Fanatic_FS op 08-01-2016 07:46 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:18:
Zijn er nog mensen die fantasy LCS willen doen?
Ik op zich wel, het is alleen jammer dat vaak mensen naarmate het seizoen vordert niet meer actief zijn (spelers die al 3 weken weg zijn al bij hun teamnog steeds in hun starting lineup etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
Fanatic_FS schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 07:43:
[...]

Ik vind het maar zwaar ruk dat er na Kindred weer een ranged AD komt, laatste mage dateerd alweer uit september 2014 toen Azir uitkwam, Ekko vind ik niet echt een mage maar meer een ap assassin.
is de laatste ADC niet nog langer geleden (kan me niets bedenken na Lucian)? Kindred beschouw ik niet als ADC, die is bedoeld als AD jungler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
JoeBravo schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:47:
[...]

is de laatste ADC niet nog langer geleden (kan me niets bedenken na Lucian)? Kindred beschouw ik niet als ADC, die is bedoeld als AD jungler.
Laatste ADC is Kalista.. Uitgekomen op 20 november 2014. Hier een makkelijk lijstje, sorteren op datum en klaar :).

Laatste 2 jaar (2014 en 2015) zijn deze champions per rol bijgevoegd:

3 fighters (Illaoi, Rek'Sai, Gnar)
2 marksman (Kindred, Kalista)
2 mage (Azir, Vel'Koz)
3 support (Tahm Kench, Bard, Braum)
1 assasin (Ekko)

Dus dat er "wéér" een marksman bij komt is nog niet zo gek. Om het aantal gelijk te houden heeft Riot voor een Marksman gekozen. Het is een afweging. Maar snap het punt wel dat gemaakt word, de marksman zijn recenter uitgebracht dan een mage.

[ Voor 34% gewijzigd door ThaAresX op 08-01-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
ThaAresX schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:50:
[...]

Laatste ADC is Kalista.. Uitgekomen op 20 november 2014. Hier een makkelijk lijstje, sorteren op datum en klaar :).

Laatste 2 jaar (2014 en 2015) zijn deze champions per rol bijgevoegd:

3 fighters (Illaoi, Rek'Sai, Gnar)
2 marksman (Kindred, Kalista)
2 mage (Azir, Vel'Koz)
3 support (Tahm Kench, Bard, Braum)
1 assasin (Ekko)

Dus dat er "wéér" een marksman bij komt is nog niet zo gek. Om het aantal gelijk te houden heeft Riot voor een Marksman gekozen. Het is een afweging. Maar snap het punt wel dat gemaakt word, de marksman zijn recenter uitgebracht dan een mage.
Die link kan ik hier niet openen, maar was al aan het zoeken :P
Kalista was ik idd vergeten :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

blauwe tekst vriend, blauwe tekst.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 08-01-2016 18:50 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Posts die bestaan uit twee leestekens hebben we niet zoveel aan.... :)
Letterlijke én figuurlijke vraagtekens over moderatie kun je beter hier plaatsen Feedback op moderatie binnen Spielerij :P
Dit betrof overigens een geval van spam/reclame, dus vandaar dat er het e.e.a. is weggehaald.

Mag nu wel weer on topic...het is hier toch al zo angstvallig stil de laatste tijd!
Thomdebom35 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 00:07:
Wat vinden jullie hier van Jhin/Deadeye? Ik ben behoorlijk hyped sinds het hoogst waarschijnlijk een adc word en ik een adc mail ben.
Een adc mail? Dat is wel handig, een adc met armor dus? :P

Ik vind zo'n beetje alle nieuwe champs en de meeste reworks sinds de intro van Yasuo één groot drama, dus ongetwijfeld zal deze nieuwe weer meer van hetzelfde zijn. Vast weer een overcomplete kit met heerlijke vreemde en extreme abilities met tooltips die een heel A4'tje kunnen vullen....Maar wie weet hebben ze een keer een goeie dag gehad toen deze champ werd verzonnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:53:
[...]

Ik op zich wel, het is alleen jammer dat vaak mensen naarmate het seizoen vordert niet meer actief zijn (spelers die al 3 weken weg zijn al bij hun teamnog steeds in hun starting lineup etc.).
Dat is waar maar daar hoef je bij mij in ieder geval niet bang voor te zijn volg competitive lol al van voor S1 dreamhack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 23:36:
[...]

Dat is waar maar daar hoef je bij mij in ieder geval niet bang voor te zijn volg competitive lol al van voor S1 dreamhack.
Ik vanaf Dreamhack! Ik had een collega die regelmatig met Shushei samenspeelde dus erg mooi om te zien dat hij uiteindelijk ook won. Als je een league start doe ik graag mee in ieder geval, ik blijf ook actief meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 18:49:
Ik vind zo'n beetje alle nieuwe champs en de meeste reworks sinds de intro van Yasuo één groot drama, dus ongetwijfeld zal deze nieuwe weer meer van hetzelfde zijn. Vast weer een overcomplete kit met heerlijke vreemde en extreme abilities met tooltips die een heel A4'tje kunnen vullen....Maar wie weet hebben ze een keer een goeie dag gehad toen deze champ werd verzonnen...
Ik neem aan dat je Yasuo zelf ook meetelt? Wat blijft dat een bullshitchamp imo... Alleen al die 50% bonus armor ignore op zijn ult, wat de neuk. Hee, laten we een assassin maken die met 2 items aan 100% crit zit en geen fuck om armor geeft zodat ie ook alle bruisers en tanks kan 1v1'en lategame, en anders de mobility heeft om alsnog weg te komen! 8)7

Vel'Koz is nog wel een healthy champion, Braum is op het moment niet echt oppressive en Bard valt me ook niet tegen, maar verder zijn alle nieuwe champs sinds Jinx imo nodeloos frustrerend om tegen te spelen. Zelfs als ze niet sterk zijn.

Reworks doen ze wat beter imo. Sion was een gigantische vooruitgang, en nieuwe Poppy vind ik ook een prima champion met een minder "toxic" ult. Quinn is sinds de rework aanzienlijk minder vervelend op top (waar ik het vaakst te vinden ben), en ook de Darius rework heeft hem, hoewel initeel overtuned, beter counterbaar gemaakt.

Staan dan wel weer miskleunen als Skarner tegenover natuurlijk.

Maar eigenlijk denk ik dat het er een heel stuk op vooruit zou gaan als CertainlyT er gewoon uit geschopt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
McGryphon schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:11:
[...]

Ik neem aan dat je Yasuo zelf ook meetelt? Wat blijft dat een bullshitchamp imo... Alleen al die 50% bonus armor ignore op zijn ult, wat de neuk. Hee, laten we een assassin maken die met 2 items aan 100% crit zit en geen fuck om armor geeft zodat ie ook alle bruisers en tanks kan 1v1'en lategame, en anders de mobility heeft om alsnog weg te komen! 8)7
Uiteraard, ik zei ook "sinds de intro van Yasuo" :) Dus zeer zeker vind ik Yasuo een schoolvoorbeeld van hoe het inderdaad niet moet...

Wat ik vooral idioot vindt aan Yasuo is zijn overcomplete kit.

Wie heeft in vredesnaam verzonnen dat hij twee passives moest krijgen? Vergelijk deze enorm sterke dubbele Yasuo passive maar eens met andere passives in de game...
Hij is enorm mobiel, early al sterk, scaled uitstekend, en heeft een partij defensieve capaciteiten die ronduit belachelijk zijn voor een assassin (passive shield, dashes, knockups, windwall). Wtf is die windwall? Bij een champ als Braum past een dergelijke 'wall' prima in de context van een supp die in alles staat voor het beschermen van de 'zwakkeren'. Maar hoezo krijgt Yasuo als assassin een die wall die bijna alles blocked? (zelfs als je die wall de verkeerde kant op richt).

Ja klopt er zijn ook wel positieve uitzonderingen zoals Vel'koz.

Maar over het algemeen maakt Rito tegenwoordig graag champions met erg sterke/overcomplete kits en vaak met extreme belachelijke abilities (magic journey!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:26:
[...]

Uiteraard, ik zei ook "sinds de intro van Yasuo" :) Dus zeer zeker vind ik Yasuo een schoolvoorbeeld van hoe het inderdaad niet moet...

Wie heeft in vredesnaam verzonnen dat hij twee passives moest krijgen? Vergelijk deze enorm sterke dubbele Yasuo passive maar eens met andere passives in de game...
Hij is enorm mobiel, early al sterk, scaled uitstekend, en heeft een partij defensieve capaciteiten die ronduit belachelijk zijn voor een assassin (passive shield, dashes, knockups, windwall). Wtf is die windwall? Bij een champ als Braum past een dergelijke 'wall' prima in de context van een supp die in alles staat voor het beschermen van de 'zwakkeren'. Maar hoezo krijgt Yasuo als assassin een die wall die bijna alles blocked? (zelfs als je die wall de verkeerde kant op richt).
Dit inderdaad. Meaningful decisions, clear strengths and weaknesses? Ik vraag me af of ze het zelf nog geloven. "Wind wall heeft een hoge cooldown!" Ja, maar het is een stompzinnige ability die helemaal niet bij de speelstijl past. "Je kan zijn shield poppen door te poken!" Yup, en dan slide ie in anderhalve seconde het hele scherm over om je te dunken. Lekker bezig.

Maar over het algemeen maakt Rito tegenwoordig graag champions met erg sterke/overcomplete kits en vaak met extreme belachelijke abilities (magic journey!).
Magical Journey vind ik dan nog niet eens het beste voorbeeld eigenlijk, die ability kan ook spectaculair backfiren en is een stuk minder frustrerend dan eindeloze blinks/dashes.
Dan vind ik die vessel-mechanic van Illaoi veel stompzinniger; zeker op Abyss of in teamfights, waar mensen spastisch direct tentacles aanvallen en je dus veel te lang met die status rondwandelt omdat je ze zelf niet _kan_ lasthitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Illaoi vind ik nog het meest retarded van de nieuwe champions. Het moet steeds groter, champions moeten steeds meer kunnen manipuleren (tentacles/vessels, terrain zoals Skarner's capture points, Bard's journey, Bard's ult die ook op towers, baron etc werkt). In het rijtje zoals Bard's ult past ook nog een beetje die van Kindred.. Het countered zo veel en is imo behalve de timing gewoon skilloos en biedt veel te weinig counterplay. Over Yasuo's windwall; het idee is leuk, maar als je bekijkt dat bijvoorbeeld de spellshield van Sivir maar heel kort is en 1 ability blocked, en die van Yasuo een paar seconden blijft staan en alle enemy projectiles blocked inclusief ults zoals Ezreal, Jinx en Ashe, dan is die gewoon zwaar uit context en niet relevant op een champion die al zoveel unieke kwaliteiten heeft en in de kern gewoon nog een assasin is.

Opzich is Illaoi overigens best een leuke champ qua design en idee, maar tentacles vind ik al een beetje over the top, laat staan de vessels. De cooldown op die pull is veel te laag als je bekijkt hoe weinig moeite het kost om iemand daarmee een vessel te maken. Het terrein wordt zo zwaar gemanipuleerd dat je de eerste tijd alleen bezig bent met tentacles ontwijken en killen, wat zo veel pressure geeft (zeker als je teammates niet meewerken). Daardoor wordt het focussen op enemies en objectives veel lastiger gemaakt dan nodig voor een simpele Q/W/E ability. Dit had sowieso een lange cooldown mogen hebben of zelfs als ult ipv die smash.

Maar ja, Rito he. Bigger = better en meer $$$ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Recrush schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 19:42:
Illaoi vind ik nog het meest retarded van de nieuwe champions. Het moet steeds groter, champions moeten steeds meer kunnen manipuleren (tentacles/vessels, terrain zoals Skarner's capture points, Bard's journey, Bard's ult die ook op towers, baron etc werkt). In het rijtje zoals Bard's ult past ook nog een beetje die van Kindred.. Het countered zo veel en is imo behalve de timing gewoon skilloos en biedt veel te weinig counterplay. Over Yasuo's windwall; het idee is leuk, maar als je bekijkt dat bijvoorbeeld de spellshield van Sivir maar heel kort is en 1 ability blocked, en die van Yasuo een paar seconden blijft staan en alle enemy projectiles blocked inclusief ults zoals Ezreal, Jinx en Ashe, dan is die gewoon zwaar uit context en niet relevant op een champion die al zoveel unieke kwaliteiten heeft en in de kern gewoon nog een assasin is.

Opzich is Illaoi overigens best een leuke champ qua design en idee, maar tentacles vind ik al een beetje over the top, laat staan de vessels. De cooldown op die pull is veel te laag als je bekijkt hoe weinig moeite het kost om iemand daarmee een vessel te maken. Het terrein wordt zo zwaar gemanipuleerd dat je de eerste tijd alleen bezig bent met tentacles ontwijken en killen, wat zo veel pressure geeft (zeker als je teammates niet meewerken). Daardoor wordt het focussen op enemies en objectives veel lastiger gemaakt dan nodig voor een simpele Q/W/E ability. Dit had sowieso een lange cooldown mogen hebben of zelfs als ult ipv die smash.

Maar ja, Rito he. Bigger = better en meer $$$ :)
Geheel mee eens.

Noemde eerder magical journey maar inderdaad vind ik Illaoi nog een stuk erger. Gaat nergens over die abilities en hoezeer ze terrain manipuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Afbeeldingslocatie: http://www.nerfnow.com/img/1722/2749.png
Relevant aan LoL :+

En direct de hoofdreden dat ik weinig support speel. Speel je welhast perfect, zijn de credits voor de carries die de damage doen, misplayt er iemand en kan je ze niet redden, JOUW SCHULD!

Van de andere kant word ik wel minder de schuld gegeven als jungler tegenwoordig. Dat dan weer wel :P

[ Voor 71% gewijzigd door McGryphon op 10-01-2016 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Koekiemonsterr schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 15:26:
[...]

Je bent wel goed in het praten van alle goede punten van een champ maar zo kan ik letterlijk elke champ gaan beschrijven. Yasuo's mobility is niet constant en dus enorm afhankelijk van de enemy & minions. Zijn ult is alleen maar te casten bij een knockup, en in zijn ult is hij ook nog eens kwetsbaar voor allerlei attacks. Zijn passive is leuk, maar tenzij je tegen een melee speelt met letterlijk 0 simpele cast mogelijkheden stelt het weinig voor.. ik kan zoveel betere passives opnoemen.

Een yasuo kan zo hard gedenied worden, net zoals hij de enemy het moeilijk kan maken. Ik zie gewoon een balanced champ hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Douweegbertje schreef op maandag 11 januari 2016 @ 00:58:
[...]
Yasuo's mobility is niet constant en dus enorm afhankelijk van de enemy & minions.
Ja dat moest er ook nog bij komen, dat die mobility constant is en ook functioneert zonder minions en enemies...
Zijn ult is alleen maar te casten bij een knockup, en in zijn ult is hij ook nog eens kwetsbaar voor allerlei attacks.
Ja maar die knockup kan hij zelf bewerkstelligen + een heel scala aan andere champions; tegenwoordig heeft bijna iedereen knockups dus daar heb je doorgaans geen gebrek aan. Het feit dat ie ook kan ulten via knockups van andere champs is een nogal sterk onderdeel van die ult, iets waardoor ie niet meer afhankelijk is van zijn eigen skill shot en wat hem ook meteen nog waardevoller maakt in teamfights.
Dat ie kwetsbaar is in zijn ult, tja, lijkt me niet meer dan logisch, of moet ie daarin óók nog een defensieve eigenschap erbij krijgen?
Zijn passive is leuk, maar tenzij je tegen een melee speelt met letterlijk 0 simpele cast mogelijkheden stelt het weinig voor.. ik kan zoveel betere passives opnoemen.
Die shield stelt wel degelijk wat voor, zowel tegen ranged als tegen melee. En nou ik kan weinig betere passives opnoemen. De vraag wanneer een passive beter is dan een andere is overigens al snel appels met peren vergelijken, omdat ze vaak zo enorm verschillend zijn. Maar weinig champions hebben zo'n sterke passive als Yasuo. I mean come on, hij krijgt een gratis shield en mega goeie scaling via de crit component.
Een yasuo kan zo hard gedenied worden, net zoals hij de enemy het moeilijk kan maken. Ik zie gewoon een balanced champ hoor.
Ik zeg ook niet dat hij niet gedenied kan worden of dat ie OP zou zijn. Dat is niet het punt. Hij heeft mijns inziens simpelweg een overloaded kit met een aantal abilities die niet passen bij zijn rol als assassin. Yasuo als champ is een voorbeeld van hoe Rito probeert een champ te maken zonder echte zwaktes. In iets mindere mate zie je dat ook terug bij een andere recente assassin als Ekko. Dat bevalt mij niet zo.

[ Voor 7% gewijzigd door Koekiemonsterr op 11-01-2016 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Weet iemand trouwens wanneer die Warwick rework eindelijk komt? Ik had begrepen dat ze daar ook mee bezig waren, maar ik hoor alleen nog mensen over de Taric rework vooralsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Warwick rework gaat nog heel lang duren, concept wat ze hadden ligt in de prullenbak.
Eerst Shen dan Taric voor zover ik begrepen heb.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 31-08 11:35
Het laatste wat ik heb gelezen is dat taric de eerst volgende word daarna komt yorick. Shen wordt een relatief kleine update. Maar warwick zit voorlopig in de ijskast.

Na het succes van de vorige fantasy league zou ik graag ook met deze mee doen als dat nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ik wil ook wel meedoen, hoewel ik niet geheel op de hoogte ben van hoe het werkt. Moet je elke week iets invullen of is het eenmaal een roster picken? En moet iemand me uitnodigen of moet ik me ergens aanmelden? Wellicht domme vragen die eenvoudig op te zoeken zijn, maar ik ben nu niet in die gelegenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 31-08 11:35
JapieTalent schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:17:
Ik wil ook wel meedoen, hoewel ik niet geheel op de hoogte ben van hoe het werkt. Moet je elke week iets invullen of is het eenmaal een roster picken? En moet iemand me uitnodigen of moet ik me ergens aanmelden? Wellicht domme vragen die eenvoudig op te zoeken zijn, maar ik ben nu niet in die gelegenheid.
Je prikt één moment met het team waarin je een soort draftpick doet van de spelers/teams. Bij de draft pick je van zowel NA als EUW spelers, teams en voor elk een reserve. Het gebeurt nog wel eens dat je speler het slecht doet of uit het team wordt geknikkerd, dus zal je ze af en toe moeten wisselen.
Het team moet door iemand worden aangemaakt en die kan de link voor aanmelden bij het team doorsturen naar de deelnemers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
kokkie1 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:26:
[...]

Je prikt één moment met het team waarin je een soort draftpick doet van de spelers/teams. Bij de draft pick je van zowel NA als EUW spelers, teams en voor elk een reserve. Het gebeurt nog wel eens dat je speler het slecht doet of uit het team wordt geknikkerd, dus zal je ze af en toe moeten wisselen.
Het team moet door iemand worden aangemaakt en die kan de link voor aanmelden bij het team doorsturen naar de deelnemers.
Helder, dank voor de snelle reactie. In dat geval ben ik juist meer geïnteresseerd om mee te doen. Ik ben altijd iets meer terughoudend wanneer je wekelijks iets moet draften/invullen: dat wil ik namelijk nog wel eens vergeten.

Dus Lord-Ronddraai: bij deze mijn aanmelding, indien er nog plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Fantasy league afgelopen jaren aan me voorbij laten gaan, maar wil dit jaar ook wel eens meedoen. Mocht er dus nog ergens plek zijn: gaarne :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 15:57
Heb zelf ook even een league aangemaakt, first come 1st serve:

Tweakers LCS Fantasy

Zou leuk zijn als er actief gespeeld wordt in het verleden was dit wisselend.

[ Voor 7% gewijzigd door Mvdbeld op 11-01-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 14:17:

Tweakers LCS Fantasy

Top, ben ingeschreven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.

Tweakers LCS Fantasy

Ik ook, succes allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:00

Tweakers LCS Fantasy

Leuk ik doe mee, de mensen waarmee ik eerder altijd speelde zijn niet zo geïnteresseerd meer in LCS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo

Tweakers LCS Fantasy

Ben erbij! (Joerojin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Volle bak wat heeft de voorkeur qua draft moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:59:
Volle bak wat heeft de voorkeur qua draft moment?
morgenavond tussen 8 en 9 komt mij het beste uit, maar een andere avond ergens tussen 8 en 10 is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
JoeBravo schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:06:
[...]

morgenavond tussen 8 en 9 komt mij het beste uit, maar een andere avond ergens tussen 8 en 10 is ook prima.
Morgen wordt voor mij lastig, woensdag 8 uur voor de meeste haalbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Mvdbeld schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:33:
[...]

Morgen wordt voor mij lastig, woensdag 8 uur voor de meeste haalbaar?
Prima, maar laten we het topic niet te veel vervuilen met dusdanige slowchat hierover. We kunnen ook even een DM aanmaken met de deelnemers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Zo, maar weer eens een potje Rift gespeeld op mijn main, tijdje niet gedaan omdat ik een beetje klaar was met de toxicity die ik een aantal games achtereen had op dat account. Ging best lekker :)
Ik moet wel wat vaker backen denk ik, zowel black cleaver als spirit visage waren gewoon instabuys :+

En mijn MMR is somehow wel gekelderd... Dat, of het lag aan de Poppy waarmee ik queuede :P

[ Voor 10% gewijzigd door McGryphon op 11-01-2016 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
De nieuwe champselect is toch al live? Wat vinden jullie er van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
ThaAresX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:47:
alleen NA+TR toch?

ziet er wel veelbelovend uit overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04
Gisteravond was die nog niet live op EUW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
Randleman schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:51:
[...]

Gisteravond was die nog niet live op EUW.
Zag t alleen in de patcher staan dus ging er vanuit dat ie live was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randleman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 14:04
ThaAresX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:00:
[...]

Zag t alleen in de patcher staan dus ging er vanuit dat ie live was.
Helaas nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
"New champ select goes live in NA & TR for testing in Normal Draft and Ranked on January 13, 2016. If everything goes well, we’ll continue to roll out new champ select in other territories over the following days."

Dus kan nog paar dagen duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 12:55:
[...]

"New champ select goes live in NA & TR for testing in Normal Draft and Ranked on January 13, 2016. If everything goes well, we’ll continue to roll out new champ select in other territories over the following days."

Dus kan nog paar dagen duren....
Wel opmerkelijk dat ze beiden queue types tegelijkertijd doen. Dat deden ze met teambuilder namelijk bewust niet. Ik ben benieuwd en laat me graag verrassen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:54
http://www.surrenderat20....reveal-jhin-virtuoso.html

Blegh, ik denk dat ik binnekort klaar ben met league. :) tijd voor andere games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Ambition88 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 20:57:
http://www.surrenderat20....reveal-jhin-virtuoso.html

Blegh, ik denk dat ik binnekort klaar ben met league. :) tijd voor andere games
Zag 'm net ook, niet heel bijzonder inderdaad. Zowel niet qua skillset, maar ook qua visuals vind ik 'm behoorlijk teleurstellend eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
JapieTalent schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 21:23:
[...]

Zag 'm net ook, niet heel bijzonder inderdaad. Zowel niet qua skillset, maar ook qua visuals vind ik 'm behoorlijk teleurstellend eigenlijk.
de zoveelste ''te druk bezig met iets unieks/interessants te maken'' ik heb graves gespeeld vind die hele reload mechanic maar zuigen en een adc zonder enige ATS, riighttt, instalock mid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Vind die Jhin echt weer een inspiratieloze champion. Lucian meets Graves meets Ekko meets MF meets Caitlyn. GE-WEL-DIG.
Jhin’s crits deal less damage than normal, and his attack speed doesn’t actually scale with attack speed. Instead, Jhin gains attack damage from any attack speed and crit chance he earns through itemization and runes, while crits give him a burst of movement based on his attack speed.
Echt Rito. Why. Rito is echt aan het tryharden om shit interessant te doen lijken. In plaats van dat ze gewoon goede concepten bedenken en niet van die gare over-ingewikkelde shit bedenken om slechte concepten te compenseren..

[ Voor 74% gewijzigd door Recrush op 12-01-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Recrush schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:02:
Vind die Jhin echt weer een inspiratieloze champion. Lucian meets Graves meets Ekko meets MF meets Caitlyn. GE-WEL-DIG.

[...]

Echt Rito. Why. Rito is echt aan het tryharden om shit interessant te doen lijken. In plaats van dat ze gewoon goede concepten bedenken en niet van die gare over-ingewikkelde shit bedenken om slechte concepten te compenseren..
joa denk sowieso dat het een dikke fail champ wordt in de botlane zie ik hem echt niet shinen ja misschien met zn E traps en jungle camperino, en in mid wordt imo door elke assassin of champ met high mobility gestomped (ahri/fizz/zed/talon/lb etc) ik had zulke hoge verwachtingen van deze champ... ik weet nog toen lucian net uitkwam, weet niet wie die champ heeft gedesigned maar damn! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
Ligt het aan mij of versneld Rito de frequentie van champion releases? Naar mijn gevoel ging het in S2/S3 stuk minder snel..

OT: hij ziet er wel nice uit en z'n abilities zijn wel vernieuwend maar zoals hierboven denk ik niet dat z'n impact in de game groot zal zijn. Dit is één van de weinige champs die waarschijnlijk gebuffd gaat worden ipv generfd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:02:
[...]
Vooral dit dikgedrukte. Maar ze hebben het zichzelf aangedaan door zoveel nieuwe champions zo snel achter elkaar te releasen. Dan worden de nieuwe mogelijkheden minder en is de kans dat je reeds aanwezige abilities (aangepast) gaat kopiëren.
ThaAresX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:23:
Ligt het aan mij of versneld Rito de frequentie van champion releases? Naar mijn gevoel ging het in S2/S3 stuk minder snel..
Heb de exacte cijfers niet, maar naar mijn idee kwam er toen iedere 4 weken een nieuwe champion uit, dus gevoelsmatig zeg ik juist omgekeerd: het gaat nu minder snel.

[ Voor 25% gewijzigd door Jaap. op 13-01-2016 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:28

Secsytime

Automagisch

Wat een raar gedoe zeg met die Hextech crafting, probeer het te begrijpen.. maar vind het toch een beetje ingewikkeld allemaal.

Beetje lullig voor damien, heeft die alle skins en alle champions al.. weer een feature die hij niet kan gebruiken ;)

Hopelijk kan je bestaande skins dan ook "disenchanten", ik heb namelijk aardig wat skins via mystery gifting gekregen die ik nooit gebruik en eigenlijk wel zou willen omruilen :P. Maar volgens mij werkt het dan weer niet zo.

Edit: Overigens een goede draft gehad met Fantasy LCS, hopelijk kan ik kokkie dit jaar wel inmaken!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CYtKll7.png

[ Voor 14% gewijzigd door Secsytime op 13-01-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Als ik naar de 'waarde' van mijn team kijk (Bravo Brigade), heb ik toch iets serieus verkeerd gedaan :'(

Desondanks voelt Impact, Rush, Nukeduck, Rekkles, Vander, Balls + Immortals toch niet als een heel slechte draft.

[ Voor 68% gewijzigd door JoeBravo op 13-01-2016 10:43 . Reden: draft gecheckt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:28

Secsytime

Automagisch

JoeBravo schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 10:12:
Als ik naar de 'waarde' van mijn team kijk (Bravo Brigade), heb ik toch iets serieus verkeerd gedaan :'(

Desondanks voelt Impact, Rush, Nukeduck, Rekkles, Vander, Balls + Immortals toch niet als een heel slechte draft.
Waarde is tijdelijk he, worden weer aangepast adhv hun score in LCS :P
Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.