Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 13:44
quote:
Xanthian schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 18:57:
[...]

Dit soort dingen dus. Maar dit gebeurd gewoon vrij weinig, 1 op de 20 games speel ik echt heel goed en heb ik het idee dat ik carry, voor de rest heb ik het idee dat ik gewoon me ding doe.
Dat komt voornamelijk doordat ruim 90% van de potjes stomps zijn (zowel win als loss) en dan presteert over het algemeen het hele team naar behoren en is er niet één iemand die echt carried: je doet het samen (zoals het ook hoort).

Het potje waarop Kokkie doelde wonnen we 4v5 (onze Xin liep opzettelijk teamfights te mijden en eigenlijk alleen maar te zieken) doordat ik als Kassadin kill na kill kon pakken en we qua teamfights redelijk gelijk blijven. Doordat ik mega fed raakte en als Kassadin snel de map over kon, durfden ze niet meer alleen de jungle in etc, waardoor ook Kalista (die van een behoorlijke achterstand terugkwam) aardig fed en doordat Kokkie solide speelde konden we uiteindelijk langzaam de win binnenslepen. Dit was niet gelukt als ik niet dusdanig fed was geraakt, dus ja dan kan je spreken van carryen, maar dan nog deed ik het naar mijn idee niet alleen. Afgezien van Xin was ons team ook allemaal even belangrijk.

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 09:58
Zojuist paar games met Japie en Kokkie gespeeld. Wisselende resultaten, maar wel twee goeie en leuke games om mee te eindigen :)

Maar wilde jullie niet één van Japie's 'revelaties' onthouden: "Eigenlijk is Kassadin hetzelfde als Malphite, je springt erin en gebruikt je spells"

Na deze buitengewoon *ahum* treffende vergelijking waren Kokkie en ik even stil en met stomheid geslagen, om vervolgens voorzichtig op te merken dat we beiden toch wel wat verschillen tussen beiden zagen :P

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11:22

ye-roon

knaak

Mensen, ik heb een vraag. Vrienden van me zijn pas gestart met LoL en ik heb dit een paar jaar geleden veel te veel gespeeld, maar samen gamen is leuk natuurlijk. Echter er is een hoop veranderd in LoL. Ik begreep dat er iets van artifacts zijn die je kan kiezen en waarschijnlijk nog een heleboel andere dingen. Ik heb al beetje gegoogled op "returning player" of "beginner guide" maar kan niet echt iets goeds vinden over de veranderingen. Weet iemand een goede plek waar ik de veranderingen tot mij kan nemen, liefst in video formaat, maar geschreven is ook geen probleem. Alvast bedankt.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Jaap.
quote:
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 03:25:
Zojuist paar games met Japie en Kokkie gespeeld. Wisselende resultaten, maar wel twee goeie en leuke games om mee te eindigen :)

Maar wilde jullie niet één van Japie's 'revelaties' onthouden: "Eigenlijk is Kassadin hetzelfde als Malphite, je springt erin en gebruikt je spells"

Na deze buitengewoon *ahum* treffende vergelijking waren Kokkie en ik even stil en met stomheid geslagen, om vervolgens voorzichtig op te merken dat we beiden toch wel wat verschillen tussen beiden zagen :P
Gelukkig gebruik je wel de 'revelatie' zoals deze je in deze het beste uitkomt, zonder onderbouwing. Dus, in my defence, ik zei: eigenlijk speel ik Malphite net zoals Kassadin: bovenop de carry, skills en weg carry.

Maar goed, you two had your fun :(

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-11 12:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Zijn de Ziggo issues inmiddels opgelost eigenlijk?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Koekiemonsterr
quote:
MonkeySleeve schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:57:
Opgelost weet ik niet, maar afgelopen dagen geen last meer van gehad.

Zo ging dat pakweg jaar geleden ook met de zelfde issues: niet echt opgelost maar het was ineens weer verdwenen.

Maar goed, over paar dagen gaat ziggo in de nacht weer klooien voor onderhoud, dus geheid dat het dan weer mis is :)

• Carnagy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 08-10 09:46
quote:
Koekiemonsterr schreef op zondag 14 februari 2016 @ 18:48:
[...]

Opgelost weet ik niet, maar afgelopen dagen geen last meer van gehad.

Zo ging dat pakweg jaar geleden ook met de zelfde issues: niet echt opgelost maar het was ineens weer verdwenen.

Maar goed, over paar dagen gaat ziggo in de nacht weer klooien voor onderhoud, dus geheid dat het dan weer mis is :)
Ik had zelf gisteren nog een dikke freeze te pakken van een minuut ongeveer. Naar mijn mening nog niet opgelost.

• Pete_Sampras
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 05-12 12:18

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

quote:
MonkeySleeve schreef op zondag 14 februari 2016 @ 14:57:
Geen idee, ik heb niet kunnen spelen afgelopen weekend. Wat ik wel heb gedaan, is het uitvraag script op de website van Ziggo ingevuld voor netwerk problemen. Daaruit kwam geen oplossing maar het vervolg gaf wel mogelijkheid om tekst te versturen aan Ziggo om extra informatie te geven.

Daarin heb ik verwezen naar dit topic. Misschien dat het helpt.

Old school gamer met een lag en een traan.

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-11 12:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Op hoop van zegen gister een potje geprobeerd, nergens last van gehad gelukkig. Hopen dan maar dat het niet meer voorkomt :P

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• ye-roon
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 11:22

ye-roon

knaak

Ziggo problemen? Waren er problemen?

Ik ben dit weekend maar eens begonnen en het was wel weer erg wennen. Gelukkig kan je nu van te voren de rol van je voorkeur aangeven, wat een hoop discussie vooraf tegen gaat.

Tot nu toe nog maar 1 keer m'n "off" rol gehad, Top. Voor de rest, Janna. De champ die ik door en door ken en nu weer muscle memory voor aan het opbowwen ben.

Wat me tot nu toe verbaasd is de general "ease and calm" van de community. Toen ik op top zat en echt totaal niet meer wist wat ik aan het doen was met Jarvan en al m'n banner+spears miste en ik dat zei in de chat, werd er heel normaal en respectvol op gereageerd.

Ook toen ik voor het eerst met een Kallista (AWESOME champion design btw) in de lane stond en ze die ult gebruikte en ik: wait, what, uhm, help! zat, legde de speler netjes uit wat de bedoeling was. Het ging nog een paar keer niet helemaal goed, maar toch. In beide gevallen(en meerdere gevallen) was de rest van het team echt super tof in met elkaar omgaan. Ook het motiveren van elkaar en dingen als "gj" "nice one" etc kwam erg vaak voor.

Dit was erg wennen, gezien toen ik stopte het merendeel heel erg toxic was. Is dit al lang het geval? Want I like :)

Natuurlijk heb ik ook een toxic retard mee gemaakt, maar dat was meer uitzondering dan regel. Een Lucian die natuurlijk vond dat hij de beste ADC in de geschiedenis van LoL is, over extend, z'n capslock aan heeft staan en elke death op mij afscheept. Niet de brains hebben om te cs-en wanneer de enemy adc je al 2 keer dood heeft waarvan 1 first blood en dus niet alleen in levels maar ook in items veel sterker is dan hij.

Vooral de hoeveelheid: SHIELD ME! die voor bij kwam was hilarisch en dat terwijl dat schild al lang weg was van alle damage die hij al had gesoaked. Het mooiste was toen hij met 2 levels minder, een volle enemy minion wave en vol hp op de enemy support en adc dacht er even in te duiken, dus ik whirlwind, shield, slow etc. Hij geeft het op, maja, hij heeft een paar turret shots getanked met me schield en gaat vervolgens dood. Hij weer schelden dat ik niet shield. Ik reageer: It was on cooldown mate, I used it so you could tank those turret shots. Daarna heeft hij niets meer gezegd.

Ik heb me heerlijk mee geamuseerd. Wat ik zeg, bijna geen toxic chat en flaming en dan die ene adc wel, een hele verbetering. Plus als ik me kan amuseren met de enkeling die dat wel doet, dan is het niet eens heel erg :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• kokkie1
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 16-10 12:35
Jij hebt nog geen ranked gespeeld zie ik.

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 11-12 18:31
Ik weet niet, speel regelmatig ranked en zoveel toxic spelers zie ik nou ook weer niet.
Ja, af en toe wat geklaag als iemand een domme actie doet, maar dat hoort erbij.

Ik stoor me er ook niet aan, doe gewoon mijn best en klaar.

• Ero-Sensei
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 09:11
quote:
kokkie1 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:01:
Jij hebt nog geen ranked gespeeld zie ik.
Dat is wat te kort door de bocht. Ik heb weinig last van écht toxic gedrag in ranked hoor. Het incasseren is mijn inziens een groter probleem. Zogauw mensen maar iets te lezen krijgen wat op commentaar lijkt is het 'report'. Als iemand tegen mij zegt na twee deaths 'play safe and wait for gank' dan vind ik dat een prima opmerking. Waarschijnlijk had ik dat zelf ook wel begrepen, maar prima dat het even gezegd wordt. In de meeste gevallen krijg je meteen 'reported for flame' terug. Elke terechte opmerking wordt als flame aangeduid.

Het voorbeeld waar jij op reageerd, zijn 2 gevallen van de champion niet beheersen: alle (semi)skillshots missen met Jarvan, en niet weten wat de ult van je ADC doet. In normals hoeft daar niet over gesproken te worden (al vind ik dat je iig de skills moet lezen). Wanneer dit in ranked gebeurd echter, is de flame niet meer dan terecht lijkt me zo.

Het is heel simpel. Als ik op dinsdagavond een balletje ga trappen met wat vrienden is het geen probleem dat iemand zich niet 100% inzet.
Wanneer ik voor de competitie ga voetballen op zondagochtend, en er komt iemand zonder voetbalschoenen aankakken, met de alcohol van gisteravond nog in z'n lijf, dan schop ik hem linea-recta naar huis. En niemand zal dat onterecht vinden, ongeacht het niveau waarop je voetbalt: je commiteerd je aan een competetief team, en daar heb je je naar te gedragen.

Maar als je in LoL ranked tegen iemand wat zegt, die zijn masteries/runes (voetbalschoenen) niet op orde heeft, of een champion neemt die hij niet kent, dan moet je voor de lieve vrede je bek maar houden?

Iemand die zijn lane verliest, en 0-4 eruit komt doordat hij na 2 deaths nog twee keer gedived wordt door laner(s) + jungle, die zal niets van me horen. Een Amumu echter die in teamfights zijn ult op exact 0 personen weet te raken, en dit herhaald, die moet maar gaan oefenen in normals.

• ChriSSjuH
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 12-11 22:54
tot nu toe 4 placement matches gedaan. alle 4 gewonnen :) 2x als lucian 1x als caitlyn en 1x als ahri.
laatste match was echt een leuke match. team was aan het rage, terwijl ik met ahri 5-0-0 stond. ik zei zo van kom op deze winnen we uit eindelijk stond ik 17-5-11, tegen een yasuo. op een gegeven moment ging ik roamen en toen begon de enemie te rage. ze maakt domme fouten en daardoor hebben wij ze kunnen pakken :D

• Martin0
  • Registratie: november 2009
  • Nu online
quote:
ChriSSjuH schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:31:
tot nu toe 4 placement matches gedaan. alle 4 gewonnen :) 2x als lucian 1x als caitlyn en 1x als ahri.
laatste match was echt een leuke match. team was aan het rage, terwijl ik met ahri 5-0-0 stond. ik zei zo van kom op deze winnen we uit eindelijk stond ik 17-5-11, tegen een yasuo. op een gegeven moment ging ik roamen en toen begon de enemie te rage. ze maakt domme fouten en daardoor hebben wij ze kunnen pakken :D
Als jij op het moment van 17-5 pas gaat roamen ben je eigenlijk al te laat in de meeste gevallen. op het punt dat je 3-0 staat kan je op ahri al roamen (post 10 minutes gok ik) en kan je andere lanes snowballen naar ene lead. zo doe ik dit ook vaak op mid als ik een lead heb, dan ga ik roamen om bvb top of bot naar een lead te snowballen(mocht dit nodig zijn) anders ga ik de enemy jungler etteren XD

“There are no facts, only interpretations.” ― Friedrich Nietzsche

• ChriSSjuH
  • Laatst online: 12-11 22:54
[quote]Martin0 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:34:
[...]

Als jij op het moment van 17-5 pas gaat roamen ben je eigenlijk al te laat in de meeste gevallen. op het punt dat je 3-0 staat kan je op ahri al roamen (post 10 minutes gok ik) en kan je andere lanes snowballen naar ene lead. zo doe ik dit ook vaak op mid als ik een lead heb, dan ga ik roamen om bvb top of bot naar een lead te snowballen(mocht dit nodig zijn) anders ga ik de enemy jungler etteren XD
[/quotes]

Sorry, rond minuut 10 ging ik ook roamen, vergeten te melden haha... :P

• Koekiemonsterr
quote:
Ero-Sensei schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:27:
Ik heb weinig last van écht toxic gedrag in ranked hoor. Het incasseren is mijn inziens een groter probleem. Zogauw mensen maar iets te lezen krijgen wat op commentaar lijkt is het 'report'.
quote:
Ero-Sensei schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:27:
Maar als je in LoL ranked tegen iemand wat zegt, die zijn masteries/runes (voetbalschoenen) niet op orde heeft, of een champion neemt die hij niet kent, dan moet je voor de lieve vrede je bek maar houden?
Een Amumu echter die in teamfights zijn ult op exact 0 personen weet te raken, en dit herhaald, die moet maar gaan oefenen in normals.
Exact, dit is het échte probleem in ranked. De drempel is om iemand een flamer/toxic te noemen is zó laag. Nul incasseringsvermogen, en het ergste is nog dat ze dan hun eigen 0/10/0 (meerdere keren gezien laatste dagen) falen geen enkel probleem vinden...nee we verliezen door de zogenaamde 'flamer' die terecht kritiek leverde. 8)7
quote:
Carnagy schreef op maandag 15 februari 2016 @ 09:33:
[...]
Ik had zelf gisteren nog een dikke freeze te pakken van een minuut ongeveer. Naar mijn mening nog niet opgelost.
Ja ik juichte te vroeg. Heb gister ook weer een freeze (attempting to reconnect in game) gehad. Dit keer vloog het internet er in zijn geheel wél uit. Dat is niet altijd zo. Nu dus wel. Router gereset, en binnen 2 a 3 mins ben je weer in game.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 15-02-2016 13:05 (18%)

• Terrie
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 27-11 14:40
Bij mij werkt Ziggo mu laatste tijd weer gewoon prima.
Ik had m'n placements wel verpest en kwam in bronze IV haha. Nu al in bronze III en binnenkort Bronze II. Joepie..
Ik merk dat ik zelf ook minder toxic ben dan vroeger. Dit is voor jezelf ook beter:)

• kokkie1
  • Laatst online: 16-10 12:35
quote:
Ik doelde er eigenlijk alleen op dat er meer wordt geflamed in rankeds dan in normals. En dat dit nog steeds de orde van de dag is daar.

• Koekiemonsterr
quote:
kokkie1 schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:51:
[...]

Ik doelde er eigenlijk alleen op dat er meer wordt geflamed in rankeds dan in normals. En dat dit nog steeds de orde van de dag is daar.
Wat maakt zogenaamde 'flamen' nou eigenlijk uit? Sowieso ligt de drempel om iets flaming/toxic te noemen extreem laag...

Flamen is niet het probleem; het probleem zijn de spelers die na 5 minuten 0/4 staan in lane en de game al vroegtijdig eigenhandig om zeep helpen met hun domme champ picks (*cough* Nida jungle), gebrek aan skills, gebrek aan inzicht, gebrek aan fatsoenlijke runes/item keuzes, etc.

Het is gewoon die lousy instelling.

Als je ranked doet behoor je zeker nu met je prefered lane gewoon op zijn minst gelijk te blijven, je champ goed te beheersen, een beetje vision te hebben via wards of minimap, te reageren op wat er om je heen gebeurt, en gewoon overall beetje fatsoenlijk te spelen. Niemand vraagt om binnen 10 mins 5/0 te staan, maar dan mag je ook verwachten dat het tegenovergestelde ook niet voorkomt. Maar dat komt helaas voortdurend voor.

Tja en dan wordt er wel eens stevig wat van gezegd. Vaak terecht. Flamen is vaak een reactie op dit soort getroll, op spelers die niet eens in ranked thuishoren. Filter die oenen er eindelijk eens een beetje uit, en dan heb je al heel wat potentieel geflame weggenomen.

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 25-11 13:30

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Koekiemonsterr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:26:
[...]

Wat maakt zogenaamde 'flamen' nou eigenlijk uit? Sowieso ligt de drempel om iets flaming/toxic te noemen extreem laag...

Flamen is niet het probleem; het probleem zijn de spelers die na 5 minuten 0/4 staan in lane en de game al vroegtijdig eigenhandig om zeep helpen met hun domme champ picks (*cough* Nida jungle), gebrek aan skills, gebrek aan inzicht, gebrek aan fatsoenlijke runes/item keuzes, etc.

Als je ranked doet behoor je zeker nu met je prefered lane gewoon op zijn minst gelijk te blijven, je champ goed te beheersen, een beetje vision te hebben via wards of minimap, te reageren op wat er om je heen gebeurt, en gewoon overall beetje fatsoenlijk te spelen. Niemand vraagt om binnen 10 mins 5/0 te staan, maar dan mag je ook verwachten dat het tegenovergestelde ook niet voorkomt. Maar dat komt helaas voortdurend voor.

Tja en dan wordt er wel eens stevig wat van gezegd. Vaak terecht. Flamen is vaak een reactie op dit soort getroll, op spelers die niet eens in ranked thuishoren. Filter die oenen er eindelijk eens een beetje uit, en dan heb je al heel wat potentieel geflame weggenomen.
Tja ik weet het niet... als er eentje wint verliest er automatisch ook eentje. Soms word je gewoon hard ge-outplayed en dan kan tilten ook voorkomen. Ik kijk ook wel eens streams van challenger spelers en die zie je ook wel eens gewoon 0/7 gaan in de lane en knetterhard tilten. Moet zo iemand gelijk geband worden vanwege een slechte game? Zo slecht zal hij niet zijn aangezien hij challenger is, maar niemand is natuurlijk perfect.

Kijk, mensen die daadwerkelijk lopen te trollen en expres feeden moet je wat mij betreft keihard aanpakken en direct langdurig bannen, iets wat nu regelmatig niet of veel te laat pas gebeurt. Dat zou al een hoop schelen.

Vicariously I live while the whole world dies

• Ero-Sensei
Het ergste zijn de ADC's die turret verliezen, niet meer weten wat ze moeten doen en daardoor na 14 minuten 'ALL MID' lopen spammen. Oh nee, de ergste zijn die teammates die dan ook met z'n alle mid gaan, waardoor top turret, tweede bot turret binnen no-time ook neer zijn.

Ik ga ook veel te vaak dood, dat weet ik van mezelf, maar mijn speelstijl laat het maar niet toe dat te verminderen :). Daarentegen sterf ik sowieso nooit alleen: de carry van enemy is ook dood, op z'n minst.

• Jaap.
quote:
[...]

Zelfs als je dergelijke mensen eruit gaat filteren zal dit het zogenoemde flamen/ragen niet wegnemen. Je houdt gewoon spelers die de occasional bad game hebben. Het is vervelend dat dat toevallig in jou game gebeurd, maar dergelijke games heeft iedereen. Hierop zal dan weer gereageerd gaan worden en voila: daar zijn we weer. Ook kun je gewoon je lane verliezen doordat de tegenstander beter is. Wellicht lastig om toe te geven, maar ook die matchups zijn er.

Er is maar 1 oplossing om geflame en gezanik compleet uit te bannen van de game en dat is de chat eruit te slopen. Deze voegt sinds de invoer van pings toch al niets meer toe, dus dit mag wat mij betreft vanmiddag nog wel ingevoerd worden.

Ik speel sinds dit seizoen zonder All chat en met de stelregel dat mensen die beginnen te etteren gewoon gemute worden. Dit scheelt behoorlijk. Wel onderschrijf ik wat ook eerder genoemd is dat de frequentie van ziekende mensen naar mijn waarneming wel is afgenomen t.o.v. vorig jaar.

Jaap. wijzigde deze reactie 15-02-2016 14:42 (4%)

• Martin0
  • Nu online
quote:
Ero-Sensei schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:38:
Het ergste zijn de ADC's die turret verliezen, niet meer weten wat ze moeten doen en daardoor na 14 minuten 'ALL MID' lopen spammen. Oh nee, de ergste zijn die teammates die dan ook met z'n alle mid gaan, waardoor top turret, tweede bot turret binnen no-time ook neer zijn.

Ik ga ook veel te vaak dood, dat weet ik van mezelf, maar mijn speelstijl laat het maar niet toe dat te verminderen :). Daarentegen sterf ik sowieso nooit alleen: de carry van enemy is ook dood, op z'n minst.
dat is ook mijn speelstijl, all in morgana met ult en dan gewoon de apc en adc mee nemen in je dood :D

zo heb ik met morgana ook wel eens dat in de river bij de dragon een fight uit breekt 2 vs 3 2 vs 4 of 3 vs 4 en ik eigenlijk te laat in de fight kom en dus flash ult triple kill heb xD
Morgana is mijn anti nida jungle pick, ik heb al tig nida junglers gekilled als morgana xD q + w, dan jumpen ze richting jou = exhaust + ult +zhonya's en zodra je uit je ult ben is je q weer van cooldown en kan je makkelijk de kill op pakken xD. zo vaak uitgevoerd zo vaak gewonnen en nida jungler op tilt xD

• Damien
  • Laatst online: 14:19
quote:
[...]

Niet met je eens Koekie, met deze instelling zou je altijd en overal jouw lane winnen en dat is bij NIEMAND het geval. Flamen helpt zeker niet mee om iemand die al slecht presteert beter te laten presteren. Tevens heb je nog eens verschillende factoren waardoor je lanes kunt verliezen zonder dat je er zelf heel erg veel aan kunt doen;
- Toch niet je main lane (gaat nog steeds op in de nieuwe champ select, je kiest een 2e rol en ja dat zal nog steeds je op 1 na beste lane zijn, maar dat betekent nog niet dat je hem gelijk mastered;
- Counterpick in champselect, stel jij bent een Oriana main maar in het andere team zit een Syndra main dan wordt het een skillmatchup die beslist wordt op het punt dat de ene champ de andere champ simpelweg countered;
- Keiharde camp op je lane door de enemy jungler en totaal geen reactie vanuit je eigen team hierop (dit gebeurt vaker dan menigeen wil erkennen);

Kortom dit alleen al zijn 3 punten die het voor iemand vrij hard tot onmogelijk maken om hun lane maar eventjes te winnen en als je er dan ook nog eens een teamgenoot bij hebt zitten die zo nodig de wijsneus dient uit te hangen dan gaat het alleen maar bergafwaarts.

Daarbij nog het punt van Vicarious, waar er 1 wint moet er ook 1 verliezen.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:57
Zo LoL ook weer is aan het installeren na 3-4 jaar niet gespeeld te hebben (speelde toen al heel casuel nog ergens in lvl20 ) is er nog veel veranderd muv nieuwe champions uiteraard

• Ero-Sensei
quote:
Inhumanous schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:55:
Zo LoL ook weer is aan het installeren na 3-4 jaar niet gespeeld te hebben (speelde toen al heel casuel nog ergens in lvl20 ) is er nog veel veranderd muv nieuwe champions uiteraard
Ja, heel veel in 4 jaar tijd. Maar aangezien je nog 10 levels hebt om het allemaal uit te vinden, gaat dat wel lukken.

• Koekiemonsterr
quote:
Vicarious schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:37:
[...]
Kijk, mensen die daadwerkelijk lopen te trollen en expres feeden moet je wat mij betreft keihard aanpakken en direct langdurig bannen, iets wat nu regelmatig niet of veel te laat pas gebeurt. Dat zou al een hoop schelen.
Yup, dat zou prima start zijn. Maar inderdaad, zelfs dat gebeurt nauwelijks.
quote:
JapieTalent schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:39:
Zelfs als je dergelijke mensen eruit gaat filteren zal dit het zogenoemde flamen/ragen niet wegnemen. Je houdt gewoon spelers die de occasional bad game hebben.
Flamen kun je nooit geheel wegnemen uiteraard. Het is overal op internet, en dus ook zeker hier. Dat punt van chat verwijderen, is al uitstekend punt ja.
quote:
Damien schreef op maandag 15 februari 2016 @ 15:01:
[...]

Niet met je eens Koekie, met deze instelling zou je altijd en overal jouw lane winnen en dat is bij NIEMAND het geval. Flamen helpt zeker niet mee om iemand die al slecht presteert beter te laten presteren. Tevens heb je nog eens verschillende factoren waardoor je lanes kunt verliezen zonder dat je er zelf heel erg veel aan kunt doen;
- Toch niet je main lane (gaat nog steeds op in de nieuwe champ select, je kiest een 2e rol en ja dat zal nog steeds je op 1 na beste lane zijn, maar dat betekent nog niet dat je hem gelijk mastered;
- Counterpick in champselect, stel jij bent een Oriana main maar in het andere team zit een Syndra main dan wordt het een skillmatchup die beslist wordt op het punt dat de ene champ de andere champ simpelweg countered;
- Keiharde camp op je lane door de enemy jungler en totaal geen reactie vanuit je eigen team hierop (dit gebeurt vaker dan menigeen wil erkennen);

Kortom dit alleen al zijn 3 punten die het voor iemand vrij hard tot onmogelijk maken om hun lane maar eventjes te winnen en als je er dan ook nog eens een teamgenoot bij hebt zitten die zo nodig de wijsneus dient uit te hangen dan gaat het alleen maar bergafwaarts.

Daarbij nog het punt van Vicarious, waar er 1 wint moet er ook 1 verliezen.
Nee met die instelling is het niet zo dat je altijd je lane moet en zal winnen. Zoals je zelf al aangeeft zijn er genoeg factoren die invloed hebben dat je je lane verliest of anderszins een bad game hebt. Het gaat erom dat je je champ redelijk beheerst, geen onnodig domme dingen doet, en gewoon goed voorbereid en met juiste instelling een game ingaat.

Het is uiteraard feitelijk ook bijna onmogelijk om hier heel direct en gericht veel aan te doen. Je kan moeilijk op basis van een papieren uitslag iemand aanpakken/bannen om een slechte score, want zonder context en weet hoe dat precies verlopen is, is zoiets niet eerlijk.

Maar begin gewoon bij de rotte appels.

• BastiaanNL
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 16-02 11:06
quote:
JapieTalent schreef op maandag 15 februari 2016 @ 14:39:
[...]

Er is maar 1 oplossing om geflame en gezanik compleet uit te bannen van de game en dat is de chat eruit te slopen. Deze voegt sinds de invoer van pings toch al niets meer toe, dus dit mag wat mij betreft vanmiddag nog wel ingevoerd worden.
De tip van Allchat heb ik ook gekregen. Zet het uit, het is alleen maar afleiding. De gewone chat ben ik niet met je eens, tenzij ze pings for summoners gaan uitvinden...

Top no F <TIJD> is toch wel erg fijn als je team dit roept. Maar men wat zitten er een trolls op ranked. Ik heb het idee dat de 12 jarigen regeren in ranked.. :) Ik ben geen goede gamer, maar flamen etc begin ik niet aan je speelt het voor de LOL, alhoewel die op ranked nogal vaak ver te zoeken is (solo).

Diablo 3

• Inhumanous
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 12:57
Iemand die zo af en toe is met mij wil samen spelen? Ben nog niet zo heel goed maar moet zeggen dat ik bijna 8 op de 10 potjes wel win.

Voeg me gerust toe: GodWithWings

• Koekiemonsterr
quote:
Inhumanous schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 15:58:
Iemand die zo af en toe is met mij wil samen spelen? Ben nog niet zo heel goed maar moet zeggen dat ik bijna 8 op de 10 potjes wel win.

Voeg me gerust toe: GodWithWings
Misschien ff melden dat je lvl 22 bent. Dan weet men ook beetje hoe en wat en zal je eerder een reactie krijgen :)

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Corki is wel heel erg sterk.
De burst van een: Q -> E -> R + Thunderlords en 1 AA is vaak genoeg om de enemy ADC tot een kwart HP te brengen :o

"Don't let your dreams be memes"

• jwgoverg
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08-12 11:01
quote:
Wootlock schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:26:
Corki is wel heel erg sterk.
De burst van een: Q -> E -> R + Thunderlords en 1 AA is vaak genoeg om de enemy ADC tot een kwart HP te brengen :o
Wel je sheen procs na Q en E gebruiken zonde van de damage anders.

Diablo 3 WD

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

quote:
jwgoverg schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 09:33:
[...]

Wel je sheen procs na Q en E gebruiken zonde van de damage anders.
Ik bouw geen triforce

BF -> zeal -> handcannon -> IE -> Reaver

• Koekiemonsterr
Smurf gister naar gold gebracht, na twee promo's te hebben verloren. Wist niet dat je dan bij je 3e promo poging naar gold maar liefst 2 free wins krijgt. Dacht dat dat er altijd eentje was...Kennelijk de 'compensatie' voor de troll teammates die ik in eerdere pogingen kreeg... :)

Trouwens wel geinige picks geweest in LCK game van Jin Air - KT van vandaag. Twee keer Rumble in de Jungle en één keer Rammus top. Vooral de Rammus top was op een gegeven moment niet meer te stuiten en kon doen en laten wat ie wilde.
Toevallig had ik paar dagen geleden ook weer eens Rumble jungle gedaan. Kan leuk werken, maar zonder een goed samenwerkend team is het geen grote aanrader. Je zag in deze LCK games dan ook dat Rumble echt puur voor de teamfights is. In solo queue wil je toch vooral wat meer ganking pressure en wellicht wat meer CC hebben; je weet niet of je na 30 mins überhaupt nog in de game zit en er dus nog sprake kan zijn van teamfights.
quote:
Wootlock schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:02:
[...]

Ik bouw geen triforce

BF -> zeal -> handcannon -> IE -> Reaver
Dat is ronduit dom op Corki, sorry to say :)

Heb je enig idee hoe mega sterk alleen al een Sheen is, laat staan de Triforce? Dit is mede de reden waarom Corki adc én mid zo sterk is. Zo vaak heb ik kill binnengeharkt met Corki puur door een Sheen empowered aa. Als je dat laat liggen, speel je Corki niet echt slim. Hij is geen klassieke adc, meer een bursty adc caster. Er is op zich weinig mis met BF etc, maar dan wel na je Triforce...

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 17-02-2016 13:14 (7%)

• JornA
  • Laatst online: 09:27
Ben sinds een half jaar weer begonnen met te spelen, Season 5 Silver 1 geëindigd.
Na m'n placements in Silver 5 geplaatst, nu naar ~60 ranked games weer in Silver 1.
Ik vond het aardig vlot gaan.
Ik speel vooral Lux Mid / Volibear Jungle.
Zijn er nog mensen die me willen toevoegen om te duo-en ranked? Het liefst hoge silver/lage gold: IGN: Plukje

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:11:
Dat is ronduit dom op Corki, sorry to say :)

Heb je enig idee hoe mega sterk alleen al een Sheen is, laat staan de Triforce? Dit is mede de reden waarom Corki adc én mid zo sterk is. Zo vaak heb ik kill binnengeharkt met Corki puur door een Sheen empowered aa. Als je dat laat liggen, speel je Corki niet echt slim. Hij is geen klassieke adc, meer een bursty adc caster. Er is op zich weinig mis met BF etc, maar dan wel na je Triforce...
Ik had de verkeerde CTRL C / V gedaan, inderdaad een triforce eerst :+

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 17-02-2016 14:15 (42%)

• Valdourian
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 09-12 07:59
Is er een teamspeak server waar ik met vrienden op kan om LoL te spelen?

Btw: wat betekent junglen en ADC?

Valdourian wijzigde deze reactie 19-02-2016 20:45 (20%)

Desktop: AMD Ryzen 5 1600x ~ MSI X370 Gaming Pro Carbon ~ G.Skill Flare X DDR4 3200MHz 16GB ~ Sapphire Nitro R9 380 4GB ~ Fractal Design Meshify C ~ Samsung 850 EVO 500GB ~ Seasonic Focus Plus Gold 650W

• Raafz0r
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 29-11 15:08
De jungle is het gebied tussen de lanes, waar een aantal camps zijn met neutrale monsters. Een jungler is de meeste tijd in de jungle om die monsters te doden en komt af en toe naar lanes om te helpen ("ganken").

ADC staat voor attack damage carry, een champ die lategame veel dmg doet via auto attacks.

Misschien handig om eerst een starter guide te lezen als je zulke vragen hebt, bijvoorbeeld hier

Raafz0r wijzigde deze reactie 19-02-2016 21:37 (15%)

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
quote:
icy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:10:
[...]

over nickchanges gesproken, nog iets meer dan een jaar en dan kan ik eindelijk de nickname gebruiken die ik echt wil, mits die gast niet ineens potje is gaan spelen. :D
Yeah de eerste name heb ik, nu nog 1,5 jaar wachten totdat ik over kan op icy :(

iCynl --> ijsie

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Deefje85
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 10-12 21:54
quote:
Koekiemonsterr schreef op maandag 15 februari 2016 @ 16:57:
[...]

Yup, dat zou prima start zijn. Maar inderdaad, zelfs dat gebeurt nauwelijks.

[...]

Flamen kun je nooit geheel wegnemen uiteraard. Het is overal op internet, en dus ook zeker hier. Dat punt van chat verwijderen, is al uitstekend punt ja.

[...]

Nee met die instelling is het niet zo dat je altijd je lane moet en zal winnen. Zoals je zelf al aangeeft zijn er genoeg factoren die invloed hebben dat je je lane verliest of anderszins een bad game hebt. Het gaat erom dat je je champ redelijk beheerst, geen onnodig domme dingen doet, en gewoon goed voorbereid en met juiste instelling een game ingaat.

Het is uiteraard feitelijk ook bijna onmogelijk om hier heel direct en gericht veel aan te doen. Je kan moeilijk op basis van een papieren uitslag iemand aanpakken/bannen om een slechte score, want zonder context en weet hoe dat precies verlopen is, is zoiets niet eerlijk.

Maar begin gewoon bij de rotte appels.
Als ik weet dat er spelers flamen , dan begin ik gelijk al met de mute te gebruiken en dat helpt al een stukje. Anders verlies je toch al een groot deel van je concentratie.

Niet alle spelers zijn slecht.
Mijn laatste potje was ook slecht, tot spijt had ik geen support. Die was gewoon Lux ap aan het spelen zonder eigenlijk te helpen. Vision was niet goed en was tijd verslies, en die speelde niet op haar lane ook.

Het is gewoon hatelijk als er van die spelers zijn niet rustig kunnen spelen en samen kunnen werken.
Ook zijn er veel spelers die constant bezig zitten van KS, ik ga afk, report , noob team... ik pro, ik ben diamond.. de rest kennen jullie wel een beetje.

Aan die surrender button zijn ze ook rap verslaafd :? 1 tower kwijt en ze zijn al bezig.

Beetje mijn mening :)

Het is en blijft een spel :) Spelen voor plezier. :)

• Koekiemonsterr
Gister leuke match met Japie gehad.

Tijdens de loading screen zegt Japie ineens: "Hee is Lions Mufasa niet Blamauci?" Ik: "Ja dat klopt". Waarop Japie smakelijk begint te lachen. Even snap ik het niet, want ik lees zelden de namen van tegenstanders onder de portraits in loading screen, maar dan zie ik het ineens. Eén van onze tegenstanders, de Heimerdinges, is Lions Mufasa haha. What are the odds :D

Spijtig genoeg voor onze mede-Tweaker konden Japie en ik deze game carryen; sowieso was Heimer niet opgewassen tegen Xerath powa :P Ik kreeg zelfs de beschuldiging van wallhacks met mijn Xerath Q's...thx voor complimenten Blamauci :P
quote:
Deefje85 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 15:20:
Aan die surrender button zijn ze ook rap verslaafd :? 1 tower kwijt en ze zijn al bezig.

Beetje mijn mening :)

Het is en blijft een spel :) Spelen voor plezier. :)
Ja dat is wel zo, het is een spel, maar die opmerking wordt mij iets te vaak gebruikt als excuus door de trolls die na 10 mins 0/6 staan en dan terechte kritiek 'pareren' met "its only a game". Die vlieger gaat dan niet op imo....

Tja surr votes spammen is het ene uiterste, maar ik wordt ook wel moe van die spelers die na 30 mins en een enorme achterstand van pakweg 6-28 nog steeds de surrender frustreren door 'nee' te stemmen. Dat zijn dan ook nog eens vaak degenen die juist een groot aandeel hadden in de feed partij.

• Jaap.
quote:
Koekiemonsterr schreef op maandag 22 februari 2016 @ 02:14:
Gister leuke match met Japie gehad.

Tijdens de loading screen zegt Japie ineens: "Hee is Lions Mufasa niet Blamauci?" Ik: "Ja dat klopt". Waarop Japie smakelijk begint te lachen. Even snap ik het niet, want ik lees zelden de namen van tegenstanders onder de portraits in loading screen, maar dan zie ik het ineens. Eén van onze tegenstanders, de Heimerdinges, is Lions Mufasa haha. What are the odds :D

Spijtig genoeg voor onze mede-Tweaker konden Japie en ik deze game carryen; sowieso was Heimer niet opgewassen tegen Xerath powa :P Ik kreeg zelfs de beschuldiging van wallhacks met mijn Xerath Q's...thx voor complimenten Blamauci :P
Was inderdaad een leuke situatie. Je verwacht het niet, wat zijn de kansen ook. Was inderdaad wel een toffe match, maar het moest ook wel van ons komen zeg: die botlane en jungle deden echt nergens op uit en hingen van solo acties aan elkaar. Is ook wel terug te zien in hun deaths.

Maar sowieso een boel leuke potjes gespeeld afgelopen weekend. Ondanks dat het resultaat lang niet altijd positief, was heb ik me enorm vermaakt. Wat dat betreft is bij mij de lol in het spelletje wel terug. :)

• blamauci
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 15:32
heej jongens was idd een toffe match. opzich ging het wel lekker in mijn team toen.. maar ze vonden gp te feed en ze wisten dat ik vrienden met jullie was. dus alles wat mis ging was mijn schuld volgens hun.

Ben overigens aan het streamen @ www.twitch.tv/best_junglah_euw

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Nu online
Ik log in. Zit op die stotterende stream van blamauci te kijken dus LOL in de achterrgrond. Wat hoor ik voor raar geluid de hele tijd. Alles bekijken behalve LOL, blijkt dat ik ineens een groen icoontje heb dat ik vriendelijk ben ofzo.

Potjandorie, moet toch meer gaan flamen om bij de community te horen want nu ben ik een buitenbeentje.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 25-11 13:30

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Ik heb een paar keer geprobeerd om je stream te kijken en elke keer stottert het als een gek terwijl andere streams wel prima werken. Onder je stream zie ik staan dat je het streamen serieus wilt gaan oppakken, maar als je stream stottert wordt dat een lastig verhaal.

Vicariously I live while the whole world dies

• blamauci
icy probeer anders ff op youtube hitbox of azubu te kijken daar is dezelfde stream live.

http://www.azubu.tv/DragonChrysophylax
YouTube: Lions Mufasa|LoL|Ranked|Let's GOOOOO|
http://www.hitbox.tv/BEST-JUNGLAH-EUW

• blamauci
quote:
Vicarious schreef op maandag 22 februari 2016 @ 11:34:
[...]

Ik heb een paar keer geprobeerd om je stream te kijken en elke keer stottert het als een gek terwijl andere streams wel prima werken. Onder je stream zie ik staan dat je het streamen serieus wilt gaan oppakken, maar als je stream stottert wordt dat een lastig verhaal.
probleem is dat ligt niet aan mij maar aan twitch. die geven partners voorrang. dus als er dingen gaande zijn ben je fucked als je op eu servers streamed.

als je vpn op US zet lagged ie niet.

maar heb alternatieven gepost

Edit: overigens heb ik nu alle chats openstaan dus niet alleen de twitch chat. Ik had net een vage bug waardoor ik ingame niet kon alt tabben |:( |:(

blamauci wijzigde deze reactie 22-02-2016 12:16 (11%)

• Damien
quote:
Dus je streamt naar 3 andere hosts tegelijkertijd op dezelfde kwaliteit, kan jouw verbinding dat wel aan? Qua DL vast wel, maar qua UL?

• blamauci
nee nee damien je begrijpt het verkeerd. Restream.io doet dat voor mij. ik stream alleen naar twitch en restream.io doet de rest voor me.

• Damien
quote:
blamauci schreef op maandag 22 februari 2016 @ 12:23:
nee nee damien je begrijpt het verkeerd. Restream.io doet dat voor mij. ik stream alleen naar twitch en restream.io doet de rest voor me.
Dat gaat toch ten koste van de kwaliteit? Oftewel als je je settings nu wat lager zet richting Twitch, kun je waarschijnlijk zonder laggen (lukt mij immers ook en ik zit met dezelfde bovenstaande issues als jij) streamen en hoef je niet op 3 andere hosts te streamen waar toch amper een hond naar kijkt. (Op Youtube na, dat vind ik de enige fatsoenlijke die je er nog bij hebt).

Damien wijzigde deze reactie 22-02-2016 12:34 (6%)

• blamauci
tja kan zo wel ff alleen de twitch key erin zetten

Edit: nu is het allleen op twitch.

blamauci wijzigde deze reactie 22-02-2016 12:36 (27%)

• Damien
Overigens speel ik nu alleen nog jungle of mid. Gisteren 6 games, 6 wins. Ik kan me niet meer motiveren om top te gaan staan waar je simpelweg aan je lot wordt overgelaten en je te vaak een 1vs2 match speelt en als je geluk hebt ook nog eens een 1vs3. Dus nu doe ik counterganken op top, mijn mid feeden en als ik nog tijd over heb bot eens bezoeken en voor de rest veel warden met name in de enemy jungle. Over het algemeen laat ik bot links liggen want ik vind het de minst productieve lane in deze game. Ja een end-game ADC kan het verschil maken, maar ik heb liever niet dat zijn frontline te fed is waardoor hij zijn gang kan gaan.

Positioning hoef je in Silver je ook niet druk om te maken, want dat principe zit er toch niet in. Dus dan maar continue baiten dat jij de damage krijgt en je carries hun gang kunnen gaan.

De duo combo is dan ook, Malphite top en ik Udyr jungle en als Udyr weer eens gebanned is stappen we over op Shyvana. Mocht ik ineens mid komen te staan dan switch ik naar Akali of Diana. En dan nu maar hopen dat de stijgende lijn blijft aanhouden.

• assn
  • Laatst online: 27-11 14:07
Het probleem bij mij is dat ik in Bronze II ben geplaatst, vorige seizoen Silver 3. Nu speel ik te vaak met mensen die gaan flamen, afk gaan of een waardeloze internet verbinding hebben. Ik blijf maar op en neer schommelen. Het is bijna zover dat ik naar Brons 3 mag.

Als ik met vrienden speel(die niet altijd online zijn), zitten zij in zilver en kom ik goed mee. Dan winnen we ook vaak. Maar als ik alleen speel kom ik alleen maar kiddo's die sociaal niet helemaal in orde zijn lijkt het wel.

• NegativOne
  • Laatst online: 05-12-2016
quote:
assn schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:26:
Het probleem bij mij is dat ik in Bronze II ben geplaatst, vorige seizoen Silver 3. Nu speel ik te vaak met mensen die gaan flamen, afk gaan of een waardeloze internet verbinding hebben. Ik blijf maar op en neer schommelen. Het is bijna zover dat ik naar Brons 3 mag.

Als ik met vrienden speel(die niet altijd online zijn), zitten zij in zilver en kom ik goed mee. Dan winnen we ook vaak. Maar als ik alleen speel kom ik alleen maar kiddo's die sociaal niet helemaal in orde zijn lijkt het wel.
Zelfde probleem. Van Silver in S5 naar Bronze 2 klassering. Heel frustrerend als je team er niets van bakt. Nu even afgestapt van ranked en normals spelen. Bevalt me eigenlijk wel.

• Xanthian
quote:
assn schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:26:
quote:
NegativOne schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:31:
[...]

Zelfde probleem. Van Silver in S5 naar Bronze 2 klassering. Heel frustrerend als je team er niets van bakt. Nu even afgestapt van ranked en normals spelen. Bevalt me eigenlijk wel.
Het probleem van falende team mates is niet iets wat verdwijnt in silver, gold, plat, diamond en masters. Het enige waar je in bronze en silver rekening mee moet houden is dat je veel harder moet carryen en geen support/teamfight champions moet kiezen zoals Malphite, Sejuani.

Ga gewoon lekker carryen met Jax, Shyvana en bijna elke mid laner,
Pak gewoon de build van champion.gg en je zit al goed.

• assn
  • Laatst online: 27-11 14:07
quote:
Xanthian schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:37:
[...]

[...]

Het probleem van falende team mates is niet iets wat verdwijnt in silver, gold, plat, diamond en masters. Het enige waar je in bronze en silver rekening mee moet houden is dat je veel harder moet carryen en geen support/teamfight champions moet kiezen zoals Malphite, Sejuani.

Klopt, ik heb te vaak support gespeeld en dan ben je een AD"Carry" aan het supporten die niet kan CS'en. Schiet natuurlijk ook niet op. Laatste potjes vaker zelf ADC spelen, dan heb je het nog meer in de hand. Alleen vaak met teamfights focussen ze mij en omdat die supports slecht zijn ben ik instant dood. Misschien meer mid gaan spelen als de queue het toe laat :)

• Damien
quote:
Xanthian schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:37:
[...]

[...]

Kleine kanttekening, een Seju of Malphite werkt prima zolang je duo (als je die hebt) hier ook op inspeelt met een character die voordeel behaald uit eerdergenoemde twee. Gisteren bijvoorbeeld dmv van 2 ults zo 3 squishies uit het enemy team kunnen opblazen. Malphite ult erop en gevolgd door een Shyvana ult. Gevolg een dode Ezreal, Ahri en Karma. Toen stonden er vervolgens nog een Ekko met laag HP en een full AD Pantheon met ook nog een minimaal aantal hitpoints.

Dus het kan wel, mits je duo speelt en je gecontroleerd ult.

Ik heb aan het topic een aantal medeauteurs toegevoegd (die regelmatig actief zijn in dit topic, ik heb deze personen niet gevraagd nog, bij deze ;)). Het betreffen Xanthian, Mebus, Koekie en Japie. Aangezien niemand een nieuw topic start en ik toch jullie de kans wil geven om dit topic up to date te houden (Ekko is namelijk al maanden niet meer de nieuwste champion). :)

Damien wijzigde deze reactie 22-02-2016 15:22 (14%)

• Martin0
  • Nu online
quote:
assn schreef op maandag 22 februari 2016 @ 13:43:
[...]

Klopt, ik heb te vaak support gespeeld en dan ben je een AD"Carry" aan het supporten die niet kan CS'en. Schiet natuurlijk ook niet op. Laatste potjes vaker zelf ADC spelen, dan heb je het nog meer in de hand. Alleen vaak met teamfights focussen ze mij en omdat die supports slecht zijn ben ik instant dood. Misschien meer mid gaan spelen als de queue het toe laat :)
Hierin zit ook mijn probleem als Support main.
Ookal speel ik een ap support als morgana, ik krijg het niet voor mekaar om 4 man over de brug heen te trekken puur en alleen omdat ik te laat/te weinig damage krijg en ze mij gewoon gaan focussen.
De adc's die ik krijg weten vaak niet eens hoe ze poke moeten ontwijken of moeten traden en dan op den duur is het gewoon klaar. kan je als support niks meer. vaak als mijn adc erg hard zuigt ga ik nog roamen om misschien een andere lane nog gefeed te krijgen.

Gisteren trouwens wel nog een mooi lichtpuntje. had een troll team(teemo top die alleen in de fow stond met /all chat brb en bard mid(enig sinds nog viable maar niet een toppick)) een botlane die na 10 minuten al 0-6 gecombineerd stond. Lang vol gehouden maar uit eindelijk had hun veigar 1000 ap en blies hij mij zelfs op als tank. toch kreeg ik van de tegenstander te horen dat ik geweldig speelde(10/3/6) als rammus zijnde.

• Jaap.
quote:
Damien schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:18:
[...]

Ik heb aan het topic een aantal medeauteurs toegevoegd (die regelmatig actief zijn in dit topic, ik heb deze personen niet gevraagd nog, bij deze ;)). Het betreffen Xanthian, Mebus, Koekie en Japie. Aangezien niemand een nieuw topic start en ik toch jullie de kans wil geven om dit topic up to date te houden (Ekko is namelijk al maanden niet meer de nieuwste champion). :)
Thanks! Ik zal vandaag of morgen even kijken of ik de TS kan updaten en een nieuwe thread kan starten.

• Xanthian
quote:
Damien schreef op maandag 22 februari 2016 @ 14:18:
[...]

Kleine kanttekening, een Seju of Malphite werkt prima zolang je duo (als je die hebt) hier ook op inspeelt met een character die voordeel behaald uit eerdergenoemde twee. Gisteren bijvoorbeeld dmv van 2 ults zo 3 squishies uit het enemy team kunnen opblazen. Malphite ult erop en gevolgd door een Shyvana ult. Gevolg een dode Ezreal, Ahri en Karma. Toen stonden er vervolgens nog een Ekko met laag HP en een full AD Pantheon met ook nog een minimaal aantal hitpoints.

Dus het kan wel, mits je duo speelt en je gecontroleerd ult.
Uiteraard, met duo kan je veel beter op elkaar afspelen.

Over duo's gesproken. Ik zal zelf weer wat actiever LoL spelen, was de laatste tijd nogal bezig met XCOM2 maar dat is inmiddels ook al 2x uitgespeeld. Ik zal in de GOT chat binnen LoL en hier ook wel eens aanbieden om samen te spelen.

Speel zelf voornamelijk Top en Jungle, het liefst tank champions. Supporten kan ik ook nog wel een beetje.
Vorig seizoen Gold 4, nu Silver 1 met 80 LP.

Dus bij deze, iedereen die eens mee wil spelen mag mij toevoegen: Xanthian

• Mebus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10-12 14:40
Dit was wel mijn beste ranked game ooit... Ik mocht support en firstpick vroeg of hij iets kon pakken voor iemand, prima, pak leo maar voor me. Hij wou graag Zed, tegenpartij pakte hem niet :) En ik zat ondertussen wat te klagen dat Shen en Poppy best vervelend zijn om tegen te spelen. Gelukkig was Shen top en Poppy jungle..

Shen kan je Q blokken en Poppy je E. Prima. En toen zaten we ingame, en niemand had het echt door tot dat ik keek bij mijn voorgestelde items, huh? long sword voor Leona? ****, swappen vergeten.. En ik speel Zed echt nooit 8)7

Oke, veilig spelen en zoveel mogelijk farmen. Game gewonnen :D

En Riot heeft me ook al een free win gegeven in promo's :o

En van gold 3 naar gold 1 :+

Mebus wijzigde deze reactie 22-02-2016 19:04 (6%)

BABYMETAL LoL - Twitch

• Deefje85
quote:
[b][message=45929807,noline]Koekiemonsterr schreef op maandag 22 februari 2016 @

Ja dat is wel zo, het is een spel, maar die opmerking wordt mij iets te vaak gebruikt als excuus door de trolls die na 10 mins 0/6 staan en dan terechte kritiek 'pareren' met "its only a game". Die vlieger gaat dan niet op imo....

Tja surr votes spammen is het ene uiterste, maar ik wordt ook wel moe van die spelers die na 30 mins en een enorme achterstand van pakweg 6-28 nog steeds de surrender frustreren door 'nee' te stemmen. Dat zijn dan ook nog eens vaak degenen die juist een groot aandeel hadden in de feed partij.
Begrijp je punt wel ergens. :)

• Jaap.
Nieuwe deel staat online: [PC/Mac] League of Legends - Deel 12.

Koek, deze kan dicht.

• Deefje85
Hebben jullie soms problemen in het spel met de verbinding?? Daarnet een potje gespeeld en enorm veel lag.

• Koekiemonsterr
Ok, Japie is creatief bezig, dus allemaal door in [PC/Mac] League of Legends - Deel 12 ;)
Pagina: 1 ... 31 32 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True