Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06-12 15:20
Mede-auteurs:
  • Mebus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 05-12 07:57

Mebus

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 07-12 20:27

Jaap.

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 06-12 10:00

Xanthian

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 07-12 23:09

Koekiemonsterr

http://i.imgur.com/faaQPQt.png

Geen momenteel

http://i.imgur.com/o7ti2at.png

Voor personen achter een firewall of andere restrictieve filters wordt er periodiek een PDF online gezet:

Patch 5.10 (PDF, 1.5MB)

http://i.imgur.com/TVwjJcp.png

League of Legends (LoL) is een gratis te spelen PC-game gebaseerd op DotA Allstars (een zeer bekende Warcraft 3 mod) en ontwikkeld door Riot Games. In het spel nemen twee teams met een gelijk aantal Champions het tegen elkaar op met als doel de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Je begint elk potje met je gekozen Champion op level 1 en zonder items. Gaandeweg level je je Champion tot 18 en breidt je hem uit met items die bij de situatie passen. Er zijn meer dan honderd verschillende Champions en items beschikbaar, waardoor vrijwel elk potje een unieke ervaring is.

Gratis? Ja! League of Legends is gratis om te spelen.

Wanneer je het spel begint heb je echter niet alle Champions tot je beschikking. Deze Champions kun je op twee manieren beschikbaar maken:
  • Door het spelen van het spel ontvang je Influence Points (IP) waarmee je, zonder hier dus voor te betalen, Champions kunt vrijkopen.
  • Diegenen die dit echter te lang vinden duren, kunnen er voor kiezen om met echt geld, Riot Points (RP) aan te schaffen waarmee je ook Champions kunt aankopen.
Ook is er wekelijks een select aantal Champions vrij beschikbaar die iedereen gratis kan spelen.

http://i.imgur.com/yJyqkWh.png

Om League of Legends te spelen heb je eerst een (gratis) account nodig die je krijgt als je registreert. Je kunt in het registratieformulier aangeven in welke region je wenst te spelen. Denk goed na over je keuze, want het kost geld om je account te verhuizen! Ter info: de meeste Tweakers spelen op de EUW region.

Klik hier om je te registreren

http://i.imgur.com/LqqNMYY.png

League of Legends is beschikbaar voor Windows en Mac OS X. Het spel schijnt slecht of soms niet te werken op Preview en Beta OS versies. Pas daar dus mee op.

Klik hier om League of Legends te downloaden

http://i.imgur.com/y3F0E7B.png

NEW!
Bard: The Wandering CaretakerKalista: The Spear of VengeanceAzir: the Emperor of the SandsGnar: the Missing LinkBraum: the Heart of the FreljordVel'Koz: the eye of the VoidYasuo: the UnforgivenJinx: the Loose CannonLucian: the PurifierAatrox: the Darkin BladeLissandra: the Ice WitchZac: the Secret WeaponQuinn and Valor: Demacia's WingsThresh: the Chain WardenVi: the Piltover EnforcerNami: the TidecallerZed: the Master of ShadowsElise: the Spider QueenKha'Zix: the VoidreaverSyndra: the Dark SovereignRengar: the PridestalkerDiana: Scorn of the MoonZyra: Rise of the ThornsJayce: the Defender of TomorrowDraven: the Glorious ExecutionerDarius: the Hand of NoxusVarus: the Arrow of RetributionHecarim: the Shadow of WarLulu: the Fae SorceressFiora: the Grand DuelistNautilus: the Titan of the DepthsZiggs: the Hexplosives ExpertSejuani: the Winter's WrathViktor: the Machine HeraldAhri: the Nine-Tailed FoxVolibear: the Thunder's RoarFizz: the Tidal TricksterShyvana: the Half-DragonGraves: the OutlawXerath: the Magus AscendantRiven: the ExileTalon: the Blade's ShadowSkarner: the Crystal VanguardWukong: the Monkey KingLeona: the Radiant DawnYorick: the GravediggerOrianna: the Lady of ClockworkVayne: the Night HunterRumble: the Mechanized MenaceBrand: the Burning VengeanceLee Sin: the Blind MonkNocturne: the Eternal NightmareJarvan IV: the Exemplar of DemaciaMaokai: the Twisted TreantKarma: the Enlightened OneRenekton: the Butcher of the SandsCaitlyn: the Sheriff of PiltoverCassiopeia: the Serpent's EmbraceTrundle: the Troll KingIrelia: the Will of the BladesLeBlanc: the DeceiverLux: the Lady of LuminositySwain: the Master TacticianSona: Maven of the StringsMiss Fortune: the Bounty HunterUrgot: the Headsman's PrideGalio: the Sentinel's SorrowVladimir: the Crimson ReaperXin Zhao: the Seneschal of DemaciaKog'Maw: the Mouth of the AbyssOlaf: the BerserkerMalzahar: the Prophet of the VoidAkali: the Fist of ShadowGaren: the Might of DemaciaKennen: the Heart of the TempestShen: Eye of TwilightEzreal: the Prodigal ExplorerMordekaiser: the Master of MetalPantheon: the Artisan of WarGragas: the Rabble RouserPoppy: the Iron AmbassadorNidalee: the Bestial HuntressUdyr: the Spirit WalkerShaco: the Demon JesterHeimerdinger: the Revered InventorNasus: the Curator of the SandsKatarina: the Sinister BladeCorki: the Daring BombardierMalphite: Shard of the MonolithJanna: the Storm's FuryDr. Mundo: the Madman of ZaunBlitzcrank: the Great Steam GolemTaric: the Gem KnightGangplank: the Saltwater ScourgeKassadin: the Void WalkerVeigar: the Tiny Master of EvilRammus: the ArmordilloAnivia: the CryophoenixCho'Gath: the Terror of the VoidAmumu: the Sad MummyKarthus: the DeathsingerTwitch: the Plague RatTryndamere: the Barbarian KingEvelynn: the WidowmakerZilean: the ChronokeeperSinged: the Mad ChemistWarwick: the Blood HunterTwisted Fate: the Card MasterTristana: the Megling GunnerTeemo: the Swift ScoutSoraka: the StarchildSivir: the Battle MistressSion: the Undead ChampionRyze: the Rogue MageNunu: the Yeti RiderMorgana: Fallen AngelMaster Yi: the Wuju BladesmanKayle: the JudicatorJax: Grandmaster at ArmsFiddlesticks: the Harbinger of DoomAshe: the Frost ArcherAnnie: the Dark ChildAlistar: the Minotaur

http://i.imgur.com/GdDnO9H.png

League of Legends kent verschillende maps, elk met een eigen variant op het spel of geheel andere game mode. Het doel blijft altijd om de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Summoner's Rift
De oudste en populairste map in League of Legends. Twee teams van 5 Champions nemen het tegen elkaar op met als doel elkaars Nexus te vernietigen. Deze map ondersteund Normal Blind Pick, Normal Draft Pick, Ranked Solo Draft Pick en Ranked Team (5v5)

Twisted Treeline
Een vergelijkbare map als Summoner's Rift, maar dan gericht op teams van 3 Champions. Deze map kan ook als Ranked Team (3v3) worden gespeeld.

Crystal Scar
Deze map bracht een geheel nieuwe game mode naar League of Legends, genaamd Dominion. Het is vergelijkbaar met de Onslaught modus van Unreal Tournament. In deze modus vechten twee teams om vaste locaties in de map te bezetten. Het team met de minst bezette locaties verliest een aantal punten per seconde. Het team dat als eerste op 0 punten staat, verliest.

De voornaamste focus van Riot bij het ontwikkelen van deze game mode lag op het zo kort mogelijk houden van de speeltijd.

Howling Abyss
Ook deze map bracht een nieuwe game modus, genaamd ARAM. Dit is een afkorting voor All Random All Mid en is ontstaan uit een door de community bedachte variatie op het originele spel. Vanwege de grote populariteit heeft Riot besloten hier speciaal een map voor uit te brengen. In ARAM nemen twee teams van 5 willekeurige Champions het tegen elkaar op.

http://i.imgur.com/OtcjPmU.png

In-game kun je met andere Tweakers spelen door het channel "GoT" te joinen vanuit je messenger.

http://i.imgur.com/hXB5O6n.png

Riot Games - Twitch
LCS / LCK Matches en World Championship aan het einde van het jaar

Riot Games - Twitch
LPL en World Championship aan het einde van het jaar

Junglers:

Nightblu3 - Twitch - YouTube
US Challenger, vooral jungle

Trick2g - Twitch - YouTube
US Master/Diamond, vooral jungle focus ligt erop om solo je games te winnen dmv een bepaalde speelstijl

Toplaners:

Irelia Carries U - Twitch - YouTube
US Challenger, voornamelijk Irelia

Best Riven NA - Twitch - YouTube
US Challenger, voornamelijk Riven

Midlaners:

Alex Ich - Twitch -
US Challenger, Renegades Midlaner

http://i.imgur.com/SG6U7u1.png

Riot Match History
De meest uitgebreide en officiele Match History tool van Riot Games.

euw.op.gg
Match history en gedetailleerde statistieken van spelers.

LoLNexus
Statistieken van teammates en vijanden in actieve games bekijken.

LoLKing
Statistieken, guides, artikelen, match history en ban/winrates.

LoLBuilder
Statistieken en builds van alle Champions, gefilterd op Diamond en hoger. Ook kan er een client worden gedownload na het aanmaken van een account, waarmee deze builds naar je League of Legends client worden geexporteerd.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Damien
Een nieuw topic, aangezien ItsNotRudy per direct stopt met LoL en ook verder geen behoefte meer heeft aan het updaten van deze thread. Dus voorlopig moeten jullie het met mij doen, totdat het volgende deel door eventueel iemand anders wordt gestart.

• Damien
quote:
iCy schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:01:
Rudy stopt met Lol? Kan je stoppen met lol? :o
Ja na 2x het eerder te hebben geprobeerd, gaat hij nu voor de 3e x defnitief stoppen. Maar ditmaal klonk het een stuk serieuzer dan de vorige keren.

• Damien
quote:
wambamNL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:18:
Wat was de reden dat hij stopte?
Ik had het ook geprobeerd half jaar later kom ik gewoon braaf weer aanzetten :s
Ik denk dat hij die reden zelf het beste kan zeggen :) dus je zou hem kunnen DM'en.

Ontopic: Ik heb de streams enigszins iets aangepast (ga ze nog wel verder aanvullen op een later punt), ik vond namelijk het vrouwelijke gehalte weinig meerwaarde bieden.

• Damien
quote:
Vicarious schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:34:
[...]

Tot over 2 maanden Rudy ;w

Iemand het drama rondom de Copenhagen Wolves nog gevolgd trouwens? Er was een leuk skype gesprekje gelekt tussen de eigenaar van CW en de coach (Dentist) :P
Nee, heb je toevallig een linkje? :)

Got em: http://imgur.com/a/zIJzB

Damien wijzigde deze reactie 26-06-2015 08:43 (4%)

• Damien
quote:
Vicarious schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:50:
Hier het gesprek: http://imgur.com/a/zIJzB

De Reddit discussie erover weet ik niet meer, maar ik gok dat jij slim genoeg bent om je eigen mening te vormen ;)
Wow, echt 2 jonge kinderen die de leiding hebben over een organisatie. Wat ik al vaker heb gezegd, kinderen kunnen geen kinderen managen. Ook leuk sfeertje zo creëren, niet alleen binnen het LoL team maar ook nog eens het CS:GO team. Dit is echt bijzonder dom op een ongekend niveau.

Ook erg slim van Deficio om zich hier in te mengen. :F ;w
quote:

Damien wijzigde deze reactie 26-06-2015 08:59 (20%)

• Jaap.
quote:
wambamNL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:18:
Wat was de reden dat hij stopte?
Ik had het ook geprobeerd half jaar later kom ik gewoon braaf weer aanzetten :s
quote:
Ik ben benieuwd. Ergens snap ik het wel, het is af en toe echt een zwaar frustrerend en niet te winnen spelletje (al speel je zelf nog zo goed) en ik heb ook meermaals gepoogd te stoppen, want waar doe je het feitelijk voor als de games je enkel frustreren?

Maar ik speel nog steeds :+ De kern van het spelletje blijft voor mij blijkbaar leuk genoeg en opwegen tegen de nadelen ;)

• Damien
quote:
JapieTalent schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:16:
[...]

[...]

Ik ben benieuwd. Ergens snap ik het wel, het is af en toe echt een zwaar frustrerend en niet te winnen spelletje (al speel je zelf nog zo goed) en ik heb ook meermaals gepoogd te stoppen, want waar doe je het feitelijk voor als de games je enkel frustreren?

Maar ik speel nog steeds :+ De kern van het spelletje blijft voor mij blijkbaar leuk genoeg en opwegen tegen de nadelen ;)
Maar daarom is League ook niet meer mijn main game ;) Het is een side-kick voor het geval ik een keer weer wat anders wil doen. Vandaar ook de toernooitjes om nog iig wat leuke dingen met League te kunnen doen.

Zodra mijn nieuwe pc binnen is zal de focus ook sowieso wat meer op shooters liggen aangezien daar de individuele skill meer naar boven komt. Zoals je al zegt, in League kun je tegenwoordig zelf een heerlijke game hebben, maar als je 4 stuntels om je heen hebt zal het weinig tot niet helpen. Iets wat sinds season 3 er dus al uitgehaald is. Tenzij je natuurlijk ook daadwerkelijk een natuurtalent bent die skill en spelinzicht weet te combineren. Maar daar is dan ook Diamond I / Master / Challenger voor, alles daaronder mist de combo.

Ik had je ook al gezegd dat ik meer respect kon opbrengen voor een highranked Starcraft II speler dan voor een highranked League of Legends speler aangezien de Starcraft II speler daadwerkelijk kan zeggen dat hij het op skill gedaan heeft. Tevens vind ik het ranked systeem in League dermate demotiverend om er veel uur nog in te steken. Neem daarbij nog eens de TROLLS/AFKERS/RAGERS en je begrijpt gelijk waarom een laddersysteem wat prima werkt in Starcraft II niet te hanteren is in League of Legends.

Zelfs CS:GO heeft een betere oplossing voor het troll/afk/rager-probleem, en dat wil opzich wat zeggen aangezien ik Valve ook niet enorm hoog heb staan. En voordat we weer beginnen met "ja maar Valve heeft veel meer ervaring met het uitbrengen van games", nee begin daar niet eens aan, Riot heeft de taak 1 game te onderhouden en dat lukt ze al amper fatsoenlijk.

Nogmaals ik zal League tot het einde wel blijven spelen, maar zoals eigenlijk al vanaf de start nooit met de intentie om er daadwerkelijk alles aan te doen om maar zo hoog mogelijk te ranken, het is simpelweg de moeite niet waard. Je kunt beter een half uurtje gewoon lekker wat mensen afknallen in een deathmatch dan een half uur gegijzeld zijn in een game omdat je Vayne na 0-2 er geen heil meer in ziet en maar besluit de fountain te gaan knuffelen.

• Jaap.
quote:
wambamNL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:09:
(Community in cs is soms ook echt huilen)
Haha, ondanks dat ik het niet speel kan ik dat 100% beamen vanuit hetgeen ik meekrijg op TS.
Leuk man, die Russen ;)

• Koekiemonsterr
quote:
psyy138 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:07:
Je kan tegenwoordig ook helemaal niks geheim meer sturen he, overal worden screenshots van gemaakt en iedereen weet het meteen. Of het voordelig of nadelig voor CW is vraag ik me af.
Die hele toestand verdient uiteraard niet de schoonheidsprijs, maar dat er iets moest gebeuren was wel duidelijk.

CW stevent af op degradatie als het zo doorgaat.

Menigeen was ook verbaast dat CW niks had veranderd na de spring split. Behalve Freeze als adc is het niet veel soeps.

Met name Youngbuck, onze landgenoot, is gewoon niet goed genoeg. Wordt nog steeds te vaak en te eenvoudig geganked, ligt te vaak achter in CS, 1v1 niet bijzonder, heeft bijna altijd matige TP's vanaf top lane en is simpelweg niet de carry top laner die hij in deze meta zou moeten zijn. Dat hij wordt vervangen is eigenlijk hoog tijd, laten we eerlijk zijn....

Shook (alweer een landgenoot) deed het gister wel aardig, maar hij was zo'n beetje de enige.

• Damien
Even ter herinnering voor vanavond.

https://docs.google.com/s...6hK5iC0blWU24U/edit#gid=0

Hopelijk krijgt Wambam zijn stream aan de praat want ik was vergeten dat ik alles wat betreft streaming al van mijn pc had verwijderd aangezien ik morgen mijn nieuwe pc krijg :D. HANDIG! :)

Tournament 1: 1v1 Howling Abyss
Datum: 26 t/m 28 Juni
Stream: Ja
Casters: n.n.b.
Tijden: n.n.b.
Open voor: Iedereen

Spelregels:
- Er mag GEEN gebruik gemaakt worden van de snowballs;
- De eerste met een kill op de tegenstander wint;
- De eerste met 100 CS wint;
- De eerste die de toren van de tegenstander sloopt wint;
- Spelers dienen op tijd aanwezig te zijn;
- Best of 3, dus je bent niet gelijk uitgeschakeld na 1 match;
- Blind pick (bans doorgeven in chat aan elkaar);

Damien wijzigde deze reactie 26-06-2015 18:59 (85%)

• Damien
Volgende game zal te zien zijn op: http://www.twitch.tv/joomadbro

• Koekiemonsterr
quote:
Outerspace schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Dan gaan we die eens halen, thanks!
Let wel, ik weet niet hoe dat is op Bronze elo maar in Gold wordt Gragas nog bijna altijd standaard gebanned. Dus hou rekening daarmee als je Gragas wilt gaan oppakken/mainen.

Persoonlijk zou ik eerder een mid of top lane pakken in Bronze. Maar goed dat hangt uiteraard sterk af van je eigen voorkeuren.

• Koekiemonsterr
quote:
knoflo0k schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:09:
World Championship 2015 word live gestreamt in de bioscoop van Eindhoven. Blijkbaar is dit werelds modernste bioscoop (Dolby Cinema)

Ik ben van de partij, kan ik eindelijk wat merchandise inslaan :P
Pas op met je verwachtingen, vorige keer was er slechts een lullig melkbekertje als 'merchandise :P

• Damien

Grats Rordarok! En tevens nette prestatie van Mvdbeld.

Beide krijgen hun prijzen (Mvdbeld heeft hem inmiddels in ontvangst genomen door een Mystery Champion te kiezen: Lissandra).

Rordarok krijgt zijn 2 Mystery skins/Champions op het moment dat hij weet wat hij het liefste heeft.

Nogmaals bedankt voor de deelname mensen <3

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:30:

Grats Rordarok! En tevens nette prestatie van Mvdbeld.

Beide krijgen hun prijzen (Mvdbeld heeft hem inmiddels in ontvangst genomen door een Mystery Champion te kiezen: Lissandra).

Rordarok krijgt zijn 2 Mystery skins/Champions op het moment dat hij weet wat hij het liefste heeft.

Nogmaals bedankt voor de deelname mensen <3
Was inderdaad een zeer leuk initiatief (al hoefde ik maar twee maal)! Erg leuk voor de afwisseling.
Ik zeg: snel weer (met hopelijk meer aanmeldingen).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
We gaan de Master Yi's, Shyvana's en andere aa-junglers weer volop terugzien in de jungle.

De huidige Enchant: Devourer transformeert na een x aantal stack in deze 'super' Devourer, incl een passive die elke autoattack een dubbele on hit proc geeft. :o

Stukje uitleg hierover:

When asked how the item interacts with things like Sheen and Nasus Q, Meddler explained:

"Quote:
So, will champs with abilities that modify their next basic attack, like Poppy, Darius, Garen, Rengar, Nasus essentially have the damage from the ability doubled if it lands with a phantom proc?

No, those abilities will all be unaffected, since the normal auto attack will consume the buff in question. This is basically two auto attacks back to back, where the second one has no base damage and therefore only applies on Hit effects. Things like Nasus Q, Sheen etc therefore apply to the first auto attack, get consumed, and aren't around for the second attack.

Meddler also reminded that Phantom Hit only works with BASIC ATTACKS so things like Ezreal's Q or Warwick's R - which are not basic attacks - would not proc it:

The phantom attack on sated Devourer's a bit more specific than other on Hit abilities. It only applies on basic attacks, so things like Warwick ult, Ezreal Q, and GP Q that aren't basic attacks but do apply on hits won't trigger the phantom attack. They will still apply the normal Devourer magic damage on hit of course.

As for if this means that Blade of the Ruined King's on hit effect is doubled every other attack, he noted:

"Quote:
does that means that with every aa botrk will deal 16% current hp?
Yes."

Ok wow, hoe wil je zoiets balanced krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
Die scaling met Botrk is absurd! Dag tankmeta ;)

Yi, Trynda ook op Jax zie ik dit wel werken, kom er maar weer in!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
Turismo schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:58:
Tryndamere word ook zo'n gevalletje dan, crit die phantom attack dan ook, want dan kan die zelfs 3 man solo'en als ze m willen stoppen splitpushen.
Trynda als auto attack champion gaat zonder meer profiteren, maar die phantom attack kan niet critten volgens mij:

This is basically two auto attacks back to back, where the second one has no base damage and therefore only applies on Hit effects.

De tweede attack heeft geen base dmg en geeft alleen de on hit effects. On hit effects kunnen niet critten lijkt me.

Maar goed: Shyvana, Master Yi, Tryndamere, Jax, Udyr, Aatrox, en ook WW, TF, Lulu, Fizz gaan dit wel interessant vinden.

• Damien
Bijzonder hoe jullie een hekel hebben aan een caster bij de LCS met een accent, maar Siv_HD dan leuk vinden om te volgen. :') Sowieso een streamer/youtuber die ik niet zal missen als hij ooit stopt met zijn hobby.

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:55:
Bijzonder hoe jullie een hekel hebben aan een caster bij de LCS met een accent, maar Siv_HD dan leuk vinden om te volgen. :') Sowieso een streamer/youtuber die ik niet zal missen als hij ooit stopt met zijn hobby.
Ik heb een hekel aan casters bij LCS met vage accenten EN aan Siv_HD, mag dat ook? :+
Heb zijn stream slechts een paar keer gezien, maar wat is die jongen vervelend, irritant en vol van zichzelf.
quote:
IdieEasy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:50:
[...]
Ik vond zijn filmpjes een beetje te popie-jopie worden, dus ben gestopt met hem volgen.
^ dit dus.
quote:
knoflo0k schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:19:
[...]

Verwacht er wel meer van deze keer.
Waar verwacht je precies meer van? De goodies, de game, de setting of?

• Damien
Denk ik, even Ekko testen in een Coop vs AI game. Aangezien ik hem toch eigenlijk amper tot niet heb kunnen spelen (behalve vs PublicPervert in het 1on1 toernooitje).

Dus ik loop naar mid, en vervolgens komt Azir eraan lopen. Ik denk, geen probleem het is immers een botgame dus het is gewoon een beetje aanklooien. Nou hij gaat vervolgens helemaal los in hoe achterlijk ik wel niet ben en dat ik dood moet gaan aan kanker.

Waarna ik tegen hem zeg dat de chat gelogged wordt en het nergens voor nodig is om zulke dingen te roepen. Kon hem niets schelen en hij bleef maar doorgaan met zijn tirade waarna ik maar geen moeite meer heb gedaan om een zinnig gesprek met deze jongen aan te gaan.

Tot we in het Overview scherm komen:

Het mooiste is nog hoe hij zijn eigen gedrag goedkeurt en mensen die toevallig bij hem in de lane staan als "pests" ziet.

League community. Please never change. :')

• Damien

• Damien
quote:
Fanatic_FS schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:52:
Zie nergens gezegd worden dat je kk moet krijgen of ligt het aan mij :S
Dat was in game ;) heb niet overal screenshots van lopen maken.
quote:
Lenterie schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:53:
[...]

Ok top, ik vond daar dat 1 v 1 tournament niet, maar misschien dat die eruit is gehaald. Is het altijd minimaal 150+ posts?
Om het "Tweakers" gehalte er een beetje aan te houden, anders krijgen we allemaal randoms die puur voor een paar prijsjes meedoen.

Damien wijzigde deze reactie 29-06-2015 12:54 (43%)

• Koekiemonsterr
Wie de man behind the curtains van Copenhage Wolves is, zullen we nooit weten....

...want ze hebben helemaal geen gordijnen! :X

Die gelekte conversaties en hetgeen daarin gezegd werd was allemaal al niet fraai, maar WTF.

Je zet 5 pro's in een huis zonder basics zoals een wasmachine, een bank of gordijnen.
En dan ook nog een huis met grote ramen dus lekker veel licht.

Geen wonder dat er hommeles is en ze 2-8 staan.

• Koekiemonsterr
quote:
sp3c0ps schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:21:
Bij Gragas jung max je q eerst daarna w
Nope. Althans, het verschilt.

Sommige pro's zie je W maxen, anderen juist Q nog steeds.

Je zag afgelopen vrijdag bijv Reignover Q maxen terwijl Kikis W zat te maxen.

Zal ook deels van de comp afhangen. Kikis en UOL hadden zat engage en CC potentie in hun team buiten Gragas, dus misschien is Q maxen dan minder hard nodig. FNC had dat juist veel minder, dus dan is Q misschien betere optie, ook al is die slow increase per rank niet heel indrukwekkend.

Maar in 5.12 is de Q slow duration generft toch? Misschien dat het meer richting W max gaat.

Zal ook beetje persoonlijke voorkeur zijn.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 30-06-2015 14:58 (89%)

• Mebus
Wat?!?!?! Er staat Mac in de topic titel??? Dankje Damien :D :o _/-\o_ O+ :9~ :>

Zeke's Herald update op PBE ben ik overigens wel benieuwd naar.. Was alweer vergeten dat dat item ook nog bestond en of ie ooit nooit nog weleens gebruikt werd 8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

• Koekiemonsterr
Die 50% crit chance en 20% AP boost worden met die Zeke's Herald niet zozeer toegevoegd maar het is een multiplier.

Dus als je al 50% crit chance hebt krijg je door die passive niet ineens 100% maar dus 75%.

Gelukkig maar, anders was het belachelijk OP. Still, lijkt me vrij sterk en overigens ook geen slechte build voor een AP support.

Die active Conduit is volgens mij een beetje a la Kalista's spear en doet verder dus niks.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 30-06-2015 17:36 (12%)

• Damien
quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:07:
[...]

Er staat cooldown op die active dus volgensmij kan je hem elke 60 seconden op iemand gooien, zit je bijvoorbeeld in een fight.
Heb het nog niet geprobeerd op de pbe.
Lijkt me ook goed voor ad casters ala Corki, kogmaw, ezreal.

PS: die binding met de kalista spear doet niet niks :9 :9 :9
Wat maakt Kog'maw een AD Caster?

also offtopic:

Ja ik ben wel een Karmakeizer op het gebied van Wasmachines en Hello Kitty. :')

Damien wijzigde deze reactie 01-07-2015 10:48 (14%)

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:44:
also offtopic:

[afbeelding]

Ja ik ben wel een Karmakeizer op het gebied van Wasmachines en Hello Kitty. :')
LOL! :F
Hoezo heb ik daar 100 punten?? :+

Überhaupt vaag, ik zie in die lijstjes enkel posters uit dit topic..

Jaap. wijzigde deze reactie 01-07-2015 11:16 (16%)

• Mebus
Wat is het met mensen die dragon willen forceren met andere jungler up (Vi, of andere jungler met gapcloser) en zeg dat ik geen smite up heb :? 8)7

Nou snap ik wel waarom ik steeds die promo's naar plat verlies.. Volgende keer loop ik gewoon weg bij dragon, lol..

BABYMETAL LoL - Twitch

• Mebus
quote:
schaapiej schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:44:
[...]

Heerlijk dat soort mensen!
Of juist niet richting Drake gaan als de andere jungler down is en je een Nunu jungle in je team hebt... :p
Stomste nog wel is is dat ik mid/top heb geholpen, beide lanes die vervelende matchups hadden.. We hadden de eerste dragon best kunnen pakken als bot lane nog was langsgekomen :/

Dus na die eerste drake ging het gelijk bergafwaarts, dat zie ik ook in de LoL client trouwens.. En vooral vervelend als je tegen best een sterke teamcomp staat (Jayce, Syndra, Vi, Sivir en Alistar) en je eigen comp breekt of valt op een goede engage van Malphite en mij eigenlijk.. Als je dan ook nog eens ziet dat Malphite zijn ult telkens voor 1 persoon gebruikt 8)7 Want hee, de apc is nu dood, maar ze hebben natuurlijk geen andere champs die ook best wat damage doen (vooral early).

Zometeen maar weer verder :)

BABYMETAL LoL - Twitch

• Damien
quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Wat maakt kogmaw geen ad caster? heb je hem ooit gespeeld?
denk bijvoorbeeld aan je ult + triforce werkt ongeveer het zelfte als corki
ult aa
Ookal is hij het mischien wat minder omdat hij ook van zijn w aa afhangt
Denk dat het meer de vraag is of jij weet wat een AD caster is ;). Een Kog'maw kan/zal zijn ult niet continu kunnen spammen om daar zijn damage-output uit te halen. Corki daarentegen is een ander voorbeeld, die heeft een volledige skillset wat hem een AD-caster maakt. 1 ability =/= ad caster.

ps het is zelfde.

Zal ik gelijk even voorbeelden geven van AD Casters: Lucian, Zed, Riven, Corki, Talon. Champions die de damage-output uit hun skills halen ipv hun autoattacks.

Damien wijzigde deze reactie 01-07-2015 13:32 (10%)

• Koekiemonsterr
quote:
Mebus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:27:
Wat is het met mensen die dragon willen forceren met andere jungler up (Vi, of andere jungler met gapcloser) en zeg dat ik geen smite up heb :? 8)7

Nou snap ik wel waarom ik steeds die promo's naar plat verlies.. Volgende keer loop ik gewoon weg bij dragon, lol..
Tja daar moet je soms ook op anticiperen door een minuut voordat drake spawnt gewoon geen smite in de jungle te verspelen. Je moet in solo queue helaas rekening ermee houden dat men domme drake fights start.

Of je moet natuurlijk je Jinx skills eens wat bijschaven, want dat kon laatst nog wel wat beter :+
quote:
Mebus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:51:
[...]
En vooral vervelend als je tegen best een sterke teamcomp staat (Jayce, Syndra, Vi, Sivir en Alistar) en je eigen comp breekt of valt op een goede engage van Malphite en mij eigenlijk..
Valt of staat met, bedoel je :P
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:23:
Denk dat het meer de vraag is of jij weet wat een AD caster is ;). Een Kog'maw kan/zal zijn ult niet continu kunnen spammen om daar zijn damage-output uit te halen. Corki daarentegen is een ander voorbeeld, die heeft een volledige skillset wat hem een AD-caster maakt.
Precies.

Wellicht was ie een beetje in de war met de huidige AP Kog'maw mid trend. Dan ben je uiteraard wel een echte caster; je W boosted aa's gebruik je dan relatief gezien weinig. Maar als AD Kog ben je eigenlijk bijna een pure autoattacker; daar doet een Triforce als 1st item weinig aan af.

• Damien
Heren help mij eens even mee! :D

[ALL] Hello Kitty: Picnic - Deel 1

• Koekiemonsterr
Ik heb kennelijk ook punten gescoord ineens in de wasmachine thread lol.

• Koekiemonsterr
quote:
Rordarok schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:50:
Runeglaive zorgt voor een mogelijke return van de Kayle jungle hype!
Maybe, al denk ik dat zoiets eerder overschaduwd zal worden door die nieuwe Devourer die na 30 stacks verandert in de Stated Devourer incl die dubbele on hit proc Phantom Attack.

Ze gaan Runeglaive iig wel iets boosten. Van 40 naar 50 AP en ook de Sheen passive wordt iets sterker.

Nog meer reden om Smite Diana mid te spelen :)

• Mebus
quote:
Koekiemonsterr schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:33:
[...]

Tja daar moet je soms ook op anticiperen door een minuut voordat drake spawnt gewoon geen smite in de jungle te verspelen. Je moet in solo queue helaas rekening ermee houden dat men domme drake fights start.

Of je moet natuurlijk je Jinx skills eens wat bijschaven, want dat kon laatst nog wel wat beter :+

[...]

Valt of staat met, bedoel je :P

[...]

Precies.

Wellicht was ie een beetje in de war met de huidige AP Kog'maw mid trend. Dan ben je uiteraard wel een echte caster; je W boosted aa's gebruik je dan relatief gezien weinig. Maar als AD Kog ben je eigenlijk bijna een pure autoattacker; daar doet een Triforce als 1st item weinig aan af.
Jinx OP. Ik uit africa koomen :(

XOXOO - Plat 8) :o _/-\o_

BABYMETAL LoL - Twitch

• Mebus
Trouwens, Ezreal mid met smite werkt zo te zien ook wel oke.. Net tegen me met een ranked game (wel gewonnen) en Ezreal deed best wat AOE dmg, daarnaast word zijn Q omgezet naar magic dmg in plaats van physical :o Dus Luden's kan je dan ook met je Q gebruiken geloof ik.. ~+200-300 magic aoe dmg op een skill met lage cd is niet echt leuk.

Mebus wijzigde deze reactie 01-07-2015 17:51 (9%)

BABYMETAL LoL - Twitch

• Mebus
Ik heb zojuist Rek'Sai gekregen als mystery champion :o Ben ik blij dat ik de goedkopere champions allemaal al had :P

BABYMETAL LoL - Twitch

• Mebus
quote:
iCy schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 08:57:
[...]

Zal vanavond eens kijken welke skin ik krijg. De nieuwe champ is toch nog niet uit toch?
Nee, helaas niet :( Die zal ergens volgende week uitkomen denk? Of de week daarop?

BABYMETAL LoL - Twitch

• Mebus
quote:
Thormodo schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:14:
[...]

Ik heb Vayne gekregen, die had ik nog niet, want ik zuig er toch mee :+.
Moet nu nog 14 6300 IP champions, 9 voor 4800 en 2 voor 3150. Maar heb nog krap 20k IP.
Dat zijn nog wel een hele bult champions, als je bedenkt dat ik sinds seizoen 1 al vrij regelmatig speel.
Ik moet er nog 10, 5 van 6300 en 5 van 4800 ip. Waarvan er maar een paar zijn die ik nog wel wil..

BABYMETAL LoL - Twitch

• Koekiemonsterr
Zijn er ook nog mensen die maling hebben aan die marketing crap van Rito en niet Facebook 'koppelen' aan LoL? Of ben ik de enige? :)

• Koekiemonsterr
quote:
Secsytime schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 13:48:
[...]

Er staat nergens dat je je eigen account moet koppelen (;
Volgens mij zei ik nergens het woord 'eigen' ;)

• Koekiemonsterr
quote:
Secsytime schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 14:18:
[...]
Volgens mij heb je iets te snel gelezen..

Je hebt juist maling aan die marketing crap van Rito als je iemands anders Facebook account koppelt aan je LoL account (:
Not rly, maar zo kun je er ook tegenaan kijken ja :)

• Koekiemonsterr
quote:
Jebus4life schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 20:16:
Roccat tegen SK gezien? Ga niets spoilen maar echt een zalige wedstrijd :)

De moeite waard om de VOD terug te kijken als je het gemist hebt :)
Zalig als je van de tank meta houdt.... :P

Maar desondanks, toch zeer vermakelijk ja.

• Koekiemonsterr
quote:
TheBrut3 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:12:
[...]

Giants had Nocturne per ongeluk gekozen en toen ze achter stonden gingen ze er maar over klagen en mochten ze remaken.

Verder zie ik een Runeglaive nerf incomming 8)7
Je zag een member van Giants nogal heftige gebaren maken in champ select, dat was kennelijk dus al gericht op de Noc pick. Maar begrijp ik het goed dat de game al was gestart en toen de boel alsnog over mocht? Dat gaat wel ver imo.

Runeglaive wordt atm geboost op de PBE. Niet generft :)

In feite is die Runeglaive op mid enkel heel sterk op Ezreal, omdat het zijn Q convert naar magic dmg en meteen dus ook Ludens en de passive van Runeglaive proct. Er is volgens mij geen andere champion denkbaar waarbij het zo'n impact heeft als op Ezreal. Neem aan dat ze het item niet gaan nerfen omdat 1 champ er een specifiek voordeel uithaalt.

Overigens zei Quickshot nog het volgende toen FNC in eerste instantie Viktor pickte tegenover Ez mid: "Ez met Runeglaive duurt erg lang om te scalen dus krijgt Viktor in feite een free lane". Nou is Quickshots gamekennis misschien niet (altijd) superdeluxe, maar er zit wel wat in. Tevens heeft Ezreal ondanks de passive Runeglaive en los van zijn ult nauwelijks waveclear, iets dat menig andere mid laner op hem vóór heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
TheBrut3 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 00:47:
[...]

Ik kan niet meer terug kijken en was op het begin zelf nog in game en niet goed aan te opletten. Maar volgens mij zaten ze zeker al een min of 15 in game met een kill of 6 in totaal. Je zag al wel aankomen dat FNC het potje ging winnen en toen was het ineens pauze en daarna kwam de remake.

Al bijna 20 minuten zie ik op Reddit:
https://www.reddit.com/r/...ng_vs_fnatic_eu_lcs_2015/
Klopt ik heb het kunnen terugvinden, de stream is nu ook in zijn geheel op lolesports.com.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
Waarom klagen jullie zo? Waarom niet blij zijn dat je überhaupt wat krijgt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Skyclad schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:32:
Het gevoel dat anderen meer hebben gekregen natuurlijk ;)

Stel dat ze 'vervoersmiddelen' weg zouden geven, en je vrienden kregen een ferrari, lamborghini of koenigsegg, en jij kreeg een sticker voor op je fiets :D
Niet helemaal een treffende metafoor, maar dan nog vind ik het behoorlijk vreemd om te gaan klagen over iets dat je voor niets krijgt. En daarbij 'meer hebben gekregen' is ook behoorlijk subjectief. De een vind Azir of Fiora ruk, terwijl een ander die wellicht wel leuk vind.

Om terug te komen op je metafoor: ik hoef namelijk helemaal geen Ferrari, helemaal niet praktisch: daarin kan je nog geen kratje bier meenemen :+
quote:
iCy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:57:
[...]

Nee ik klaag niet, maar ik heb altijd pech met die kut mystery skins :')

Ja, ook als ik ze zelf koop. 5x mystery skin kopen in 2 dagen en 3x een orianna skin krijgen en 2x evelyn skin? Ik weet het, mag niet klagen want ik grabbel zelf in de grabbelton maar goed wat meer variatie van champs was wat beter geweest.?
Tja, waarom koop je ze dan zou je zeggen? Volgens mij kan je de RP dan beter besteden aan skins die je wel echt wil hebben nietwaar? ;) Gevarieerder, tja.. Als het zo random is als ze zeggen heb je net zoveel kans op een ander dan op deze dus veel eerlijker kan het niet volgens mij ;)

Jaap. wijzigde deze reactie 03-07-2015 09:03 (11%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
quote:
JapieTalent schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:01:
[...]

Niet helemaal een treffende metafoor, maar dan nog vind ik het behoorlijk vreemd om te gaan klagen over iets dat je voor niets krijgt. En daarbij 'meer hebben gekregen' is ook behoorlijk subjectief. De een vind Azir of Fiora ruk, terwijl een ander die wellicht wel leuk vind.

Om terug te komen op je metafoor: ik hoef namelijk helemaal geen Ferrari, helemaal niet praktisch: daarin kan je nog geen kratje bier meenemen :+
Ik vind Rumble leuk, alleen kan ik na de behandeling van Renekton gisteren niet meer fatsoenlijk zitten :'(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:54:
[...]

Ik vind Rumble leuk, alleen kan ik na de behandeling van Renekton gisteren niet meer fatsoenlijk zitten :'(.
Gister was een droevige dag. :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Runeglaive wordt straks alweer veranderd zodat het niet langer Ludens Echo proct.

Er wordt dus kennelijk al meteen wat gedaan aan de Ezreal smite mid Runeglaive hype :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
MonkeySleeve schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:57:
[...]

Kan altijd, maar je krijgt dan niet meer die mystery champion :)
Grote vraag is natuurlijk of Rumble voor jou een mystery champion blijft :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mebus
quote:
iCy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:57:
[...]
Ik heb altijd pech met die kut mystery skins :')

Ja, ook als ik ze zelf koop. 5x mystery skin kopen in 2 dagen en 3x een orianna skin krijgen en 2x evelyn skin? Ik weet het, mag niet klagen want ik grabbel zelf in de grabbelton maar goed wat meer variatie van champs was wat beter geweest.

Enige dure skin ik uit de Mystery skins heb is de legendary van anivia. Heb iets van 15 skins gekocht met die mystery skins.

Nouja ik zie het vanzelf :)
Evelynn*, en zo erg is dat toch niet om 2 Evelynn skins te krijgen? Het werkt beter dan Rumble mid? :9 :o :D

Welke kreeg je trouwens? :+

Mebus wijzigde deze reactie 03-07-2015 13:14 (3%)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Wootlock schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:03:
Draven als mystery champ gehad.
En dat is toevallig de enige ADC welke ik niet speel :P
Het is dan ook verdomd lastig om een champ te spelen die je niet bezit :+

Des te meer reden om 'm eens te proberen dus ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Wootlock schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:22:
[...]

Heb hem een aantal keer gespeeld tijdens de free rotation week....
Het is niet mijn ding om met axes te jongleren ;)
Ah op die fiets. Nee het is mijn champ ook niet, ben voor mijn gevoel dan alleen maar bezig om die dingen op te vangen wat dan weer ten koste gaat van de positioning en map awareness... ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
quote:
Fill AND Feed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
derjarjarbinks schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:26:
Nog andere champs met runeglaive waar men last van heeft? Tot nu toe alleen nog ez gemerkt. The damage. :(
Volgens mij is geen andere champ waarop Runeglaive zo'n relatief grote impact heeft als op Ezreal.

Persoonlijk vind ik het op mid ook wel leuk op Diana en Fizz en met die 5.13 PBE boost op Runeglaive wordt dat nog iets beter. Maar goed, het is niet te vergelijken met de wow-factor die het bij Ezreal veroorzaakt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mebus
quote:
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 19:47:
[...]

Volgens mij is geen andere champ waarop Runeglaive zo'n relatief grote impact heeft als op Ezreal.

Persoonlijk vind ik het op mid ook wel leuk op Diana en Fizz en met die 5.13 PBE boost op Runeglaive wordt dat nog iets beter. Maar goed, het is niet te vergelijken met de wow-factor die het bij Ezreal veroorzaakt.
Met Evelynn valt het uiteindelijk ook wel mee, alleen haar eerste hit van E word omgezet naar ap dmg.. Vind ad Evelynn jungle nog steeds beter, vooral vanwege de betere sustain :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Stond net voor een 'lastige' keuze:

Ga ik EUW LCS kijken of mezelf een Febiven wanen en zowaar weer eens een ranked solo queue doen.

Uiteraard maakte ik de verkeerde keuze met ranked solo queue:

Letterlijk na 10 mins staat het 0-10. Onze Annie mid en Rengar gingen zo ongeveer elke minuut ten onder 1v1. Hun opponenten Malph en Anivia eindigen de game 10/0/13 en 13/0/7 respectievelijk. Ik in de bot lane kon het met me support gelijk houden, maar dat was ook snel klaar toen de mega fed enemies bot lane gingen bezoeken.

Just another day in ranked....

• Koekiemonsterr
quote:
MonkeySleeve schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 09:51:
[...]

Hoe bedoel je? Heb Rumble gekregen vanwege dat event door mijn Facebook te linken :P
Je moest toch ff wennen want had hem nog nooit gespeeld?

Dus is de vraag of Rumble gaandeweg een tweede natuur voor je wordt of dat de robotische vlammenwerper een mysterie voor je blijft :P

• Koekiemonsterr
Er is soms ook geen peil op te trekken qua LP gains/losses.

Je kan weinig anders doen dan doorspelen en proberen zoveel mogelijk te winnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mebus
quote:
ShadowBumble schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:52:
Hmmm ik zie regelmatig nicknames en groepen mensen op de ts server rondhangen die niet in de GoT channels zijn of hier voorkomen in dit topic.

Binnenkort gaat dan ook het wachtwoord gewijzigd worden hiervoor is het wel eens tijd ;)
Zijn nu nederlanders denk, maar tijdje terug zat het er vol met duitsers. Misschien een andere manier gebruiken om toegang te geven voor de server? Een lijst met mensen van GoT die toegang hebben en vanuit daar mensen die anders niet op de TS server komen kunnen slepen naar een room? Een wachtwoord change is maar een tijdelijke oplossing..

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Goed plan, maar hoe dan ook, wordt gewaardeerd dat de ts server er is! _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
Wat is League toch ook een bijzonder spelletje, ik heb nog nooit zoveel emotionele kleuters bij elkaar gezien in 1 game. CS:Go heeft zijn Russen, maar die janken tenminste niet als ze:
- 1 CS mislopen en daardoor hun lane hebben verloren;
- 0/1/0 in lane staan en daardoor hun lane hebben verloren;
- Onze jungler zich de eerste 3 minuten niet heeft gemeld in zijn/haar lane en daardoor hun lane hebben verloren;
- Het enemy team pakt de eerste drake en daardoor is onze game verloren;

etc etc etc.

Nee echt er hoeft maar WAT te gebeuren in deze game en de game is verloren. Als men dan zo weinig zin heeft om te spelen, waarom speel je dan uberhaupt als één tegenslag in een game je al voldoende reden geeft om de gehele game maar op te geven.

Wat mij betreft mag de penalty voor het surrender voten bij iemand ook wel hoger. Oftewel 1 surrender vote per game, voor de rest mag je gewoon doorspelen als je je zin niet hebt gekregen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
quote:
IdieEasy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:34:
[...]

Mijn excuses. Dan zal ik zorgen dat we een andere server gaan regelen. Ik snap dat je hem niet vol wil hebben.

De redenatie die er destijds achter zat was dat de server zelfs 's avonds leeg was.

Maar begrijpelijk dat je niet mensen van buiten GoT wilt hebben. Wij gaan op zoek naar een andere optie!

Dank je voor de service in ieder geval!

Ps: Misschien dan handig om de server + pw in members only tags te zetten in de Topic start?
Over hoeveel mensen praten we IdieEasy? Want opzich kun je gebruik maken van mijn teamspeak server. Als het ongeveer 15 mensen betreft is het geen probleem, zolang ze maar niet in mijn channel komen ;).

Kan wel een channel voor jou aanmaken daar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
quote:
IdieEasy schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:53:
[...]

Dat is tof damien! Dank je!
Het gaat om een max van 7 man (en dat is inclusief got'ers).
Soms zitten we met 5 man in een game en dat zitten er 1 of 2 iets anders te doen, maar meestal gaat het om 3-4 mensen.

Andere channels joinen we nooit (niet als er al mensen in zitten). Dus dat zou geen probleem moeten geven.
Dat is geen probleem dan ;) ik heb je de info al in een DM gestuurd. Veel succes ermee ;)

Er zijn namelijk meerdere Tweakers die er gebruik van maken (merendeel omdat ik het zelf aangaf geen bezwaar daar tegen te hebben) Ik gebruik die TS zelf voornamelijk om met een paar "Boze broeders" te gamen en af en toe met wat IRL maten te praten. Maar aangezien die niet alle dagen aanwezig zijn, is het een beetje zonde om de server niet volledig te gebruiken. Vandaar dat mensen als rsNNN en Junia (BigCheeze) daar ook gewoon hun channels hebben zodat ze hun vrienden kunnen uitnodigen en kunnen gamen. Zo wordt mijn server gebruikt en kunnen zij gratis met elkaar communiceren. ;)

Damien wijzigde deze reactie 06-07-2015 11:05 (35%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
Ghizmo schreef op maandag 06 juli 2015 @ 22:22:
Lijkt er op dat TS wachtwoord is veranderd. Weet iemand het nieuwe wachtwoord?
Zie het eerdere bericht van Shadowbumble hierover.

Komende pakweg twee weken is de TS even niet te gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
Lief dagboek,

Ik vind het een leuk concept hoor, de LCS. Alleen een tikkeltje minder leuk is dat alles wat daar situationeel werkt hup, zonder nadenken en pardon in SoloQueue gekopieerd moet worden. Dus damn you Bjergsen! Dankzij jou moet ik elke game dat ik first pick ben, een ban verspillen aan Ezreal! Niet omdat deze zo sterk is, nee ter bescherming van mijn teammates, zodat niet een van hen in de verleiding kan komen om deze op mid te locken om jou te kopiëren. De games dat ik niet first pick ben? Hold on, er komt een kleine samenvatting! Wellicht is het in theorie best sterk, smite item en proccen die Q. Klein detail: je moet die Q dan wel raken, beste medespelers. Dit gebeurd uiteraard vaker niet dan wel, dus de big plays blijven uit! Na een worsteling van tussen de vijf a tien minuten is er dan ongetwijfeld een andere teammate wiens geduld op is en vervolgens begint om de betreffende Ezreal duidelijk te maken dat hij er helemaal niets van kan, uiteraard vergezeld met de nodige krachttermen. De worsteling duurt dan voort tot ongeveer de twintigste minuut waarna er een ander dusdanig emotioneel van het hele gebeuren is geworden dat deze geen andere uitweg ziet dan de game te surrenderen, wat uiteraard door minimaal twee mensen die (terecht) nog wel perspectief zien wordt afgekeurd. Wanneer dit opgemerkt wordt door de starter van het geheel, is zijn dag helemaal verpest en begint ook hij zich te mengen in het gedoe, want waarom zou je immers blijven focussen op de game als je ook je teamgenoten (en bij voorkeur daarnaast ook nog eens de enemies) voor rotte vis en zo verder uit kan maken. Dit spektakel gaat dan gemiddeld tussen de tien a twintig minuten zo door, totdat de enemies er genoeg van hebben en de game finishen, of de uitgangspositie inmiddels dusdanig moeilijk is geworden dat ook de personen die nog wel perspectief zagen geen heil meer zien in nog langer gegijzeld te worden in de inmiddels al een half uur durende flamewar van de overigen en de surrender alsnog doorgang vind.

Nee zonder dollen, een leuk concept, de LCS. Ik kijk al weer uit naar komend weekend als jullie het op gaan nemen tegen Team 8 en Team Liquid. Ik kan ook niet wachten wat er nu weer uit de hoge hoed getoverd gaat worden: Healthregen Sona mid? AP Riven of Critbased Wukong? Ik ben heel benieuwd wat wij, de scrubs, de week daarna weer te verduren gaan krijgen in SoloQueue. Oh ja: succes zaterdag en zondag!

-xoxo JT

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
Weinig drophacks gehad tijdens de games met Japie. Gisteren trouwens als uitzondering wel een keer een degelijke Ezreal gehad die wel damage deed. Maar zoals Japie al aangaf het is helaas vaak 9 van de 10x niet het geval. Maar goed dit heb ik heel veel deeltjes terug al eens gezegd omtrent skillshot champs en soloqueue.

Daarom speel ik ze ook niet he ;)

Ik heb de stats al aardig identiek ;). Helaas levert me dit op 1v1 toernooitjes te vaak bans op :(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:34:
Weinig drophacks gehad tijdens de games met Japie. Gisteren trouwens als uitzondering wel een keer een degelijke Ezreal gehad die wel damage deed. Maar zoals Japie al aangaf het is helaas vaak 9 van de 10x niet het geval. Maar goed dit heb ik heel veel deeltjes terug al eens gezegd omtrent skillshot champs en soloqueue.

Daarom speel ik ze ook niet he ;)

[afbeelding]

Ik heb de stats al aardig identiek ;). Helaas levert me dit op 1v1 toernooitjes te vaak bans op :(.
Inderdaad, eigenlijk geen drophacks gehad, gelukkig! (Gauw afkloppen!)

Nette stats op Irelia en Riven. Dat triggerde mij om ook mijn profiel eens te checken en het is me duidelijk welke champs ik vaker moet spelen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
JapieTalent schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:42:
Dus damn you Bjergsen! Dankzij jou moet ik elke game dat ik first pick ben, een ban verspillen aan Ezreal!
Vanaf morgen is zo'n Ez ban waarschijnlijk alweer minder hard nodig.

Zal wellicht worden overschaduwd door o.a. Master Yi/Shyvana bans.

Patch 5.13 komt er morgen aan en dat gaat nogal wat teweeg brengen gok ik.

Devourer jungle enchant die na 30 stacks verandert in Sated Devourer met die op papier OP Phantom attack. Autoattack junglers gaan hiermee misschien de jungle weer helemaal overnemen. Vergeet de ganks maar; het wordt nu eerst 20 mins powerfarmen...

Runeglaive generft zodat je niet meer met een Ez Q Ludens kan proccen, maar wel 10 AP erbij en ook sterkere Spellblade passive. Misschien nu zeker maar eens Diana mid hiermee spammen.

En die hele rits aan AP items wordt dus veranderd. O.a. goed nieuws voor Rumble en AP Kog.

Liandry's krijgt er 30 AP bij, Rylai is een stuk sterker qua slows (40% slow op Kog ult voor 1 sec nu), Archangel 20 AP erbij, Void Staff 10 AP erbij. AP Kog wordt nog leuker :)

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 07-07-2015 11:25 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:16:
[...]

Vanaf morgen is zo'n Ez ban waarschijnlijk alweer minder hard nodig.

Zal wellicht worden overschaduwd door o.a. Master Yi/Shyvana bans.

Patch 5.13 komt er morgen aan en dat gaat nogal wat teweeg brengen gok ik.
Ik vind dit nogal optimistisch. Wedden dat ik morgen en overmorgen per dag minimaal één of twee van die mensjes tegen mag komen die de patchnotes niet hebben gelezen en ergens vaag hebben gehoord dat Ez mid nu heul goed is? :+

Je zult maar met ze opgescheept zitten :')

Jaap. wijzigde deze reactie 07-07-2015 11:25 (3%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
quote:
TheBrut3 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:09:
Even over TS. Zelf heb ik pas 1 of 2 keer op de server gezeten tijdens een potje met GoT'ers.
Maar als je met een groep vrienden bent kan toch ook 1 van de personen een TS-server starten zodat iedereen daar bij kan? Zo deden wij dat vroeger ook.
Dat kan idd als je een redelijke upload hebt. Want naarmate je de audio-codec hoger zult zetten des te meer er gevraagd gaat worden van de upload snelheid.

Maar omdat de internet-verbindingen in Nederland niet altijd even stabiel zijn, heb ik daarom gekozen om er zelf 1 te huren bij 1 van de vele providers. En aangezien ik daar nog wat ruimte op heb laat ik anderen daar gebruik van maken. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
JapieTalent schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:24:
[...]

Ik vind dit nogal optimistisch. Wedden dat ik morgen en overmorgen per dag minimaal één of twee van die mensjes tegen mag komen die de patchnotes niet hebben gelezen en ergens vaag hebben gehoord dat Ez mid nu heul goed is? :+

Je zult maar met ze opgescheept zitten :')
Denk dat je nog bijna zult 'terugverlangen' naar Ez smite mid als je straks Master Yi's ziet die met een Botrk met elke aa 16% van targets current health weg slaan....

Maar ik heb Ez tot nu toe ook om precies dezelfde reden gebanned, voorkomen dat een teammate em pakt. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
quote:
Vicarious schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:32:
[...]

Ik sta met al mn champs negatief :+
Uninstall League of Legends, Install Heroes of the Storm!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
Oh ik bedoel natuurlijk Rocket League ipv Heroes of the Storm! Het is uit!

En ja dit was offtopic, maar hype! <3

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:30:
[...]

Denk dat je nog bijna zult 'terugverlangen' naar Ez smite mid als je straks Master Yi's ziet die met een Botrk met elke aa 16% van targets current health weg slaan....

Maar ik heb Ez tot nu toe ook om precies dezelfde reden gebanned, voorkomen dat een teammate em pakt. :)
Misschien wel ;) Maar ook Yi kan mijn banhamer verwachten mocht ik in de gelegenheid zijn :)
quote:
Vicarious schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:32:
[...]

Ik sta met al mn champs negatief :+
Oh, ik ook met voldoende. Helaas ook met champs waar ik dat niet direct had verwacht en waarvan ik het oprecht jammer vind omdat de champ zo leuk is. Mijn Nidalee is bijvoorbeeld erg bijzonder! Helaas is dat niet bijzonder goed of bijzonder effectief :+
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:48:
Oh ik bedoel natuurlijk Rocket League ipv Heroes of the Storm! Het is uit!

En ja dit was offtopic, maar hype! <3
En hoe is het? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
quote:
Loving it. Het kost wel 20 euro, maar voor mij is het absoluut waard ;). Maar wel extreem lastig :P

Ben nu bezig met practice mode. Alleen om iig die bal onder controle te krijgen.

http://www.twitch.tv/damienx2

Mocht je een indruk willen krijgen Japie ;).

Damien wijzigde deze reactie 07-07-2015 12:18 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
quote:
Thormodo schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:23:
[...]

Mooi zwart beeld wel met wat rustgevende achtergrond ruis :+.
Sorry komt zo weer up :D

Volgens mij doet hij het nu ;)

www.twitch.tv/damienx2

Vanaf nu zal de rest van mijn Rocket League messages in [PC/PS4] Rocket League zijn ;) om dit topic verder schoon te houden.

Damien wijzigde deze reactie 07-07-2015 13:53 (34%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:11:
[...]

Loving it. Het kost wel 20 euro, maar voor mij is het absoluut waard ;). Maar wel extreem lastig :P

Ben nu bezig met practice mode. Alleen om iig die bal onder controle te krijgen.

http://www.twitch.tv/damienx2

Mocht je een indruk willen krijgen Japie ;).
Ik ga vanavond wel ff kijken, er dient ook nog enigszins gewerkt te worden.
Ook begint de Tour zo weer... *O*

20 euro valt me wel mee, wat mij betreft ook prima te doen. Alleen betwijfel ik nog steeds of ik het lang genoeg ga spelen om die 20 euro te rechtvaardigen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
Oh ja, misschien zowaar de moeite waard met al die valpartijen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
Jebus4life schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:42:
Andere bemerking, dit item op ADC's die default BOTRK als eerste item bouwen? 50% attack speed + on hit effect + dubbele proc van BOTRK... Geen idee of het gold efficient/realistisch te builden is, maar dat is toch absurd qua damage op een lategame vayne? ^^
Ja fantaseren over ADC Kogmaw met een Sated Devourer + Botrk is leuk, maar misschien moet je eerst ff een beetje nadenken en dingen opzoeken voordat je hele theorieën de wereld in gooit.

Hoe wil een ADC de Devourer naar 30 stacks brengen zonder te junglen? Ja assists en kills helpen, maar daarmee ga je de 30 niet halen natuurlijk.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 07-07-2015 17:20 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
Jebus4life schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:19:
Als we enkel en alleen perfecte builds gaan gebruiken moeten mensen ook maar stoppen met Luden's te bouwen aangezien het op bijna geen enkele champ gold-efficient is in vergelijking met deathcap, of toch ten minste erg situational en toch erg vaak gebruikt
Ludens op een AP mid en Devourer op een adc is een nogal merkwaardige en kromme vergelijking, maar goed :)

• Damien
En we zijn weer Gold 3. Japie en ik hebben gisteren dus de oplossing gevonden!!! We zaten namelijk beide in onze promo's en dan weet het Rito systeem niet meer wat het moet doen, want negatief + negatief = positief! Oftewel we hadden teammates die WEL wisten wat ze moesten doen! Got you now Rito!

Maar even serieus, de games gingen vrij lekker. Mijn eerste game was op Riven waar ik weinig tot geen moeite kende vs de enemy Zac. Na een goede gank van Japie was het helemaal een snowballfest geworden. 2e game kende ik een erg moeilijke start vs Kallista / Leona en ik stond op een gegeven moment 0/1/0 met 10 CS verschil in lane. Waarop mijn support begon te huilen dat we een gank nodig hadden. Ik heb toen gelijk de jungler gevraagd GEEN aandacht aan onze lane te besteden en zorgen dat onze mid (Japie op Malphite) en onze top (Fiora) verder gingen snowballen. Dat deed hij dan ook. En zo kon ik rustig terugkomen in de game en pakten we alsnog de win eruit.

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:51:
En we zijn weer Gold 3. Japie en ik hebben gisteren dus de oplossing gevonden!!! We zaten namelijk beide in onze promo's en dan weet het Rito systeem niet meer wat het moet doen, want negatief + negatief = positief! Oftewel we hadden teammates die WEL wisten wat ze moesten doen! Got you now Rito!

Maar even serieus, de games gingen vrij lekker. Mijn eerste game was op Riven waar ik weinig tot geen moeite kende vs de enemy Zac. Na een goede gank van Japie was het helemaal een snowballfest geworden. 2e game kende ik een erg moeilijke start vs Kallista / Leona en ik stond op een gegeven moment 0/1/0 met 10 CS verschil in lane. Waarop mijn support begon te huilen dat we een gank nodig hadden. Ik heb toen gelijk de jungler gevraagd GEEN aandacht aan onze lane te besteden en zorgen dat onze mid (Japie op Malphite) en onze top (Fiora) verder gingen snowballen. Dat deed hij dan ook. En zo kon ik rustig terugkomen in de game en pakten we alsnog de win eruit.
Hadden we het systeem mooi tuk ;)

Waren inderdaad prima games en eigenlijk beiden prima uitgespeeld van onze kant. De eerste ging, ondanks dat Zac top compleet in elkaar gebeukt werd, toch redelijk gelijk op dankzij een redelijk roekeloze Varus mid en Ezreal bot die net iets te vaak overstayden en dood gingen. De baron deed echter wonderen en toen ging het snel. De tweede game maakte Sejuani inderdaad de goede keuze om mijn lane en top verder te snowballen. Daarna was het Sejuani ult into Malphite ult into Fiora ult en was het relatief gauw afgelopen.

Hoewel ik eerst Malphite had gelocked en de enemie daarin Azir lockte en ik er dus niets aan kon doen, heb ik wel geleerd dat dit geen leuke matchup is om te spelen. Normaal is rond level 4 en 5 een paar Q's te poken zodat je op 6 all in kunt gaan voor de kill. Dit is tegen Azir geen pretje: voor ik uberhaupt in range was om een Q te landen had ik al 2 a 3 auto attacks van de soldiers te pakken gevolgd door een (ik ben ff de naam kwijt) Q. Pijnlijk!

Verder: ziet de update van MF er in mijn ogen erg goed uit. Helaas dat haar ult nog niet zo is als die van Lucian en je er nog steeds voor stil moet blijven staan (© Damien, maar ben het hier wel mee eens). Gentlemen Gnar ziet er wel tof uit! En ook nog een hele meuk aan AP changes. Eens even lezen wat dat allemaal in gaat houden!

Jaap. wijzigde deze reactie 08-07-2015 10:10 (9%)

• Koekiemonsterr
quote:
Mvdbeld schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:49:
Diana vind ik momenteel erg sterk iemand een idee wat de impact van de patch zal zijn voor haar?
Diana zal nog iets sterker worden lijkt me :)

Runeglaive passive wordt iets beter en de AP gaat van 40 --> 50. Kleine buff dus op een al goed item voor Diana.

En denk ook aan Nashor's Tooth. De AS verliest maar 10% maar de AP gaat van 60 --> 80. Was nooit slecht item op Diana, maar toch vooral een item voor splitpushing. Maar nu met die AP boost lijkt me dit een item om altijd te overwegen.

Verder is een core item als de Zhonyas nu sneller binnen handbereik: minder AP maar ook 300 gold minder om het te kopen. Zelfde geldt voor Ludens.

En die change op RoA is ook niet gek voor Diana btw. Het is nu minder een tank item want base hp (en mana) omlaag, maar AP en mana per lvl gaan omhoog. Komt 20 AP bij t.o.v. de oude. Kortom, nog steeds tanky, iets minder weliswaar, maar nu juist geschikter voor het offensieve. Perfect voor Diana dus; voorheen vertraagde je eigenlijk teveel je power spike als je RoA bouwde.

Je hebt haar tot nu toe nog enkel als jungler gespeeld toch? Goeie resultaten dus, dus ga vooral ermee door.

Maar je zou eens Diana mid moeten proberen.

En dan gewoon incl Runeglaive. Dus smite + flash/TP en Runeglaive rushen. Challenging smite + Runeglaive spellblade proc is zó sterk op Diana. Zodra je lvl 6 bent en een Sheen hebt heb je al flinke kill pressure. En vergeet niet hoeveel extra gold je over een hele game binnenharkt met die Runeglaive. Jungle packs klieft Diana als geen ander doorheen. Omdat Q vision en de R jump geeft, kun je vaak in een flits over een muurtje springen en een enemy camp oneshotten voordat ze het door hebben.

Uiteraard is Smite + TP een risico op Diana mid omdat ze geen escapes heeft. Maar vaak zie je dat als je op minuut 1:55 met de Wolves begint, dat de enemy mid alvast leuk de lane je tower in pusht. Prima, dan heb je komende lvls niet al teveel zorgen over jungle ganks omdat je toch tegen je tower gedrukt staat. Het voordeel van Smite + TP (los van de voordelen van TP uiteraard) is dat je op lvl 1 met een Amp Tome kan starten op de jungle pack. Gauw clearen, recallen, paar hp and mana pots kopen, en TP into mid lane. Dan ben met die Amp Tome al een flink eind op weg richting de Sheen en kun je die sowieso bij je eerste back al oppikken, soms nog incl een Dorans Rings ofzo. Kortom, maximale snowball potentie. Maar Smite + flash en dan gewoon Flask + pots en na Wolves je lane inlopen kan ook prima, aangezien je met W op lvl 1 weinig dmg vangt van de Wolves.
quote:
Mvdbeld schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 11:49:
De setup die ik gebruik staat hieronder

Runes:
Magic Pen.
+7.8
Health at level 18
+216
Cooldown % at level 18
-15%
Ability Power
+14.9
Persoonlijk zou ik voor Jungle Diana eerder de magic pen runes inruilen voor AS marks, de health per lvl voor armor en eigenlijk ook de CDR glyphs voor scaling/flat MR.

Op zich heeft Diana van zichzelf (passive) al aardig wat AS, maar meer betekent nog meer passive cleaves en dus betere jungle clear. Tevens snap ik CDR glyhps niet zo goed. Shiphtur deed dat laatst op Diana mid, dus wie ben ik :) Maar goed, een Q + R combo op een target wordt vaak opgevolgd door E en W + meteen weer een R die dan daarna op cooldown zit. Kortom, je hebt dan weinig aan extra CDR. Enige nut dat het kan hebben is dat na je eerste Q + R je Q cooldown sneller weg is waardoor je misschien niet perse een 'losse' R hoeft te landen. Maar zo lang heb je vaak niet in fights om daarop te kunnen wachten. Ik kies dan liever voor extra MR, mede aangezien je met Diana doorgaan toch 'balls deep' moet gaan.

• Jaap.
quote:
Vicarious schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:33:
[...]

Toevallig een tijdje met Malphite mid tegen Azir gestaan gisteren toen onze mid laner ging roamen naar bot en ik de tower niet down wilde laten gaan, maar ik kan bevestigen dat dit geen leuke matchup is :+
Haha, zeker niet! Hoewel ik die game later wel relevant werd. Gister nogmaals tegen Azir gestaan, ditmaal met Annie maar harassen is praktisch onmogelijk en farmen moeilijk. Hoewel je met Annie relatief makkelijk kan farmen met haar Q werd me dit door deze Azir vakkundig lastig gemaakt. Later in de game weer terug kunnen komen in de game en uiteindelijk konden we de game winnen, voornamelijk doordat Damien ons door de midgame sleurde waar met name Amumu erg zwak presteerde.

Daarna nog twee games gespeeld en ook deze winnend af mogen sluiten, de streak is real!
Hopelijk heb ik het nu niet gejinxt :+

• Koekiemonsterr
quote:
Mvdbeld schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Vanwege je shield is armor in de jungle niet noodzakelijk, de scaling HP biedt i.c.m. zhonya's of abyssal (afhankelijk van enemy team) genoeg tankyness zeker i.c.m. je shield. Aangezien er in de build los van runeglaive geen CDR zit is het toch wel prettige deze op seals te pakken. Toch vaak genoeg fights die lang genoeg duren om nog een 2de Q + R combinatie te landen, of shield weer te poppen na een volledige rotatie en zhonya's. Of gewoon in de jungle je clear met Q en W.
Klopt ja, Diana vangt door haar shield en sterke aoe clear weinig dmg dus in die zin is armor niet direct nodig.

Je zou nu eens Nashor's kunnen proberen: nu een sterker item voor Diana en daar zit 20% CDR op. Dan kun je eventueel scaling CDR loslaten.
quote:
Mvdbeld schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:14:
[...]
Bovenstaande betekent allemaal wel dat je vrij farm heavy moet gaan zeker tot 6 omdat je ganks niet bijzonder zijn. Gister een game waarin Lee al voor lvl 6 al 6 kills had (geholpen), echter na 6 liep ik makkelijk in op hem.
Ja dat is hét grote probleen van Diana jungle. Pre lvl 6 kun je weinig anders dan farmen. En een early game jungler a la Lee Sin kan dan al het verschil hebben gemaakt. Maar mooi dat je dat alsnog kon rechtbreien :P

• Koekiemonsterr
Bericht vanaf het front:

Effe (sated) Devourer + Botrk op Fizz jungle geprobeerd, en het is zoals verwacht OP.

Man wat hak je snel door jungle camps en squishies heen met alleen die twee items. Die 30 stacks gaan pas in op het moment dat je de Devourer enchant helemaal hebt, maar qua stacks gaat het op zich snel genoeg met crabs, drakes, jungle camps en kill+assists op champions.
Bedenk daar een Triforce, Lucidity boots en iets van Frozen Armor en Spirit Visage bij en je bent niet te stuiten als Fizz.

Warwick, Master Yi, Kayle, Shyvana, Fizz, Udyr, Irelia, Tryndamere, Aatrox etc...dat soort types gaan nu volop opduiken in de jungle. Vayne zie je ook al trouwens en TF en Lulu zullen ook nog wel op het toneel verschijnen.

Ook leuk weer die idioterie van Rito hieromtrent. Stukje uit 5.13 patch notes:

Third: for that Sated Devourer on-hit buff, we were going for some natural synergy with Devourer's on-hit damage, but are very aware of the potential craziness that can come from it. Things like Blade of the Ruined King's passive proc, or Master Yi's Wuju Style come to mind, but we're hoping you can exercise some real creativity in this space.

Creativity? Ja we gaan ff heel creatief proberen te zijn zodra een Sated Devourer Botrk en voor de rest full tank Shyvana iedereen opeet.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 09-07-2015 17:20 (4%)

• Damien
quote:
Koekiemonsterr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 16:18:
Bericht vanaf het front:

Effe (sated) Devourer + Botrk op Fizz jungle geprobeerd, en het is zoals verwacht OP.

Man wat hak je snel door jungle camps en squishies heen met alleen die twee items. Die 30 stacks gaan pas in op het moment dat je de Devourer enchant helemaal hebt, maar qua stacks gaat het op zich snel genoeg met crabs, drakes, jungle camps en kill+assists op champions.
Bedenk daar een Triforce, Lucidity boots en iets van Frozen Armor en Spirit Visage bij en je bent niet te stuiten als Fizz.

Warwick, Master Yi, Kayle, Shyvana, Fizz, Udyr, Irelia, Tryndamere, Aatrox etc...dat soort types gaan nu volop opduiken in de jungle. Vayne zie je ook al trouwens en TF en Lulu zullen ook nog wel op het toneel verschijnen.

Ook leuk weer die idioterie van Rito hieromtrent. Stukje uit 5.13 patch notes:

Third: for that Sated Devourer on-hit buff, we were going for some natural synergy with Devourer's on-hit damage, but are very aware of the potential craziness that can come from it. Things like Blade of the Ruined King's passive proc, or Master Yi's Wuju Style come to mind, but we're hoping you can exercise some real creativity in this space.

Creativity? Ja we gaan ff heel creatief proberen te zijn zodra een Sated Devourer Botrk en voor de rest full tank Shyvana iedereen opeet.
Valt mee hoor:
http://matchhistory.euw.l...910/24621972?tab=overview

Tegen 38 min aan beuk ik zowel Shyvana als Nasus in elkaar ;).

• Koekiemonsterr
quote:
Damienx2 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:25:
[...]

Valt mee hoor:
http://matchhistory.euw.l...910/24621972?tab=overview

Tegen 38 min aan beuk ik zowel Shyvana als Nasus in elkaar ;).
Ja maar je hebt dan ook wel een superdeluxe Talent aan je zijde natuurlijk hè :P

• Damien
quote:
Koekiemonsterr schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:34:
[...]

Ja maar je hebt dan ook wel een superdeluxe Talent aan je zijde natuurlijk hè :P
Talent is niets zonder ervaren spelers om zich heen ;). Ajax heeft ook genoeg talent immers, maar als er geen "oude" jongens tussenlopen bakken ze er niets van.

Anyways, aangezien ik gisteren na die game wel weer voldoende League had gespeeld is Japie verder gegaan. En is netjes Gold I geworden.

Ik kijk wel of ik vanavond weer zin heb :P. De andere games spraken me gisteren net even wat meer aan.

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:00:
[...]

Talent is niets zonder ervaren spelers om zich heen ;). Ajax heeft ook genoeg talent immers, maar als er geen "oude" jongens tussenlopen bakken ze er niets van.

Anyways, aangezien ik gisteren na die game wel weer voldoende League had gespeeld is Japie verder gegaan. En is netjes Gold I geworden.

Ik kijk wel of ik vanavond weer zin heb :P. De andere games spraken me gisteren net even wat meer aan.
Zo is het maar net opa :>

Yep, uiteindelijk was het gelukt, maar vooral de laatste promo match was een zware dobber waar we eigenlijk de hele match achter hebben gestaan qua gold (4K op het "hoogtepunt"). Gelukkig pakten we wel consequent drakes. Toen wij voor nummer vier gingen (en pakten) dachten zij Baron te kunnen rushen, maar kwamen bedrogen uit. Een aantal kills en een nette baron secure van Lee later was de game definitief onze kant op gevallen en was promotie een feit.

Hoewel ik vanavond eerst ga tennissen en daarna nog een feestje heb hoop ik tussendoor eens een potje Rocket League te kunnen doen tegen echte tegenstanders :D
quote:
DarkCorvuz schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:07:

Paar keer early bij tahm in de buurt geweest en wat een smerige champ, lategame at ik hem op.
Jij at hem op? :o past die grote troll kench wel in dat kleine fizzje? ;)

Ik heb hem gister ook een keer gespeeld: als jungler. Wat een troll poppetje. Het enemy team probeerde elke keer met 2/3 man onze Sivir te nuken. Een devour en hop weg Sivir! Daag ultimates!! ;w

Ik vind 'm wel leuk :D

Jaap. wijzigde deze reactie 10-07-2015 09:30 (17%)

• Damien
quote:
ShadowBumble schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:07:
[...]

Het gaat me meer om dat er geen vrienden van vrienden enz enz op komen tweakers en hun vrienden zijn meer dan welkom ;) Ik ben met een weekje weer terug en dan zorg ik dat het nieuwe password in de ts weer komt te staan ;) ( Hier de gegevens niet bij de hand op vakantie )

Daarna gaan we eens opzoek naar een 3 a 4 tal mods voor op de server.
Probleem is al opgelost ;) heb hem al een channel op mijn TS gegeven. En vrienden van vrienden zijn daar ook wel welkom ;).

• Koekiemonsterr
quote:
ShadowBumble schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 00:07:
Het gaat me meer om dat er geen vrienden van vrienden enz enz op komen
Lets keep it a tight little unit :)
quote:
JapieTalent schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:09:
[...]
Hoewel ik vanavond eerst ga tennissen en daarna nog een feestje heb hoop ik tussendoor eens een potje Rocket League te kunnen doen tegen echte tegenstanders :D
Hee nog wel wat tijd overhouden om te kijken naar die (bijna constant vallende) mannen in strakke pakken :P
quote:
Damienx2 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:00:
[...]
Ja je moet ze wel in het gareel houden, of ze gaan zomaar ineens Teemo jungle spelen :P
quote:
DarkCorvuz schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:07:
[...]
Ik heb ook fizz gespeeld en het is inderdaad behoorlijk sterk.
Nuja het compenseert de completely balanced new champ. *Kuch*

Paar keer early bij tahm in de buurt geweest en wat een smerige champ, lategame at ik hem op.
Je kunt met Fizz enigszins achterop geraakt zijn maar zodra je Sated Devourer + Botrk hebt (en dan vaak heb je ook al wel een tanky item erbij in afwachting van de 30 stacks) ben je in één klap terug in de game. Niet normaal :)

Overigens kan Sated Devourer stacken kan wel een beetje hit or miss zijn.

Je team team moet je wel de kans geven om die mega power spike te bereiken. Niet dat je als Fizz of Shyvana of welke aa-jungler dan ook nutteloos bent tot die power spike, maar je zult toch relatief veel moeten farmen en tanky of heel sterk qua dmg ben je nog niet. Als je in een team zit dat achter de feiten aan loopt en dus bijv verscheidene drakes, crabs (aantrekkelijk voor de Devourer stacks), en teamfights verliest, dan duurt het veelal te lang om eindelijk die Botrk en de 30 stacks te halen. En dan zul je pijnlijk vaak staren naar het aantal stacks linksonder in je scherm, die maar niet dichterbij de 30 willen komen.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 10-07-2015 12:52 (8%)

• Jaap.
quote:
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:44:
[...]

Hee nog wel wat tijd overhouden om te kijken naar die (bijna constant vallende) mannen in strakke pakken :P
Tijd maak je he ;) Maar om je vraag te beantwoorden: afgezien van het weekend, waarin ik uiteraard vrij ben en wel kan kijken, kan ik door de week ivm werk bedroevend weinig kijken en daarom heb ik er ook nog maar vrij weinig van meegekregen. Ze vallen wel veel dat klopt ;)..

Waarom jij (Damien & Joomad ook trouwens), blijven focussen op het ene aspect van wielrennen dat die gasten (vrouwen eveneens) de zo gestroomlijnd mogelijke kleding aanhebben om zo hard mogelijk te kunnen fietsen ontgaat mij even. Wellicht een gemeenschappelijke fetisj? :+

• Damien
quote:
JapieTalent schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:16:
[...]
Waarom jij (Damien & Joomad ook trouwens), blijven focussen op het ene aspect van wielrennen dat die gasten (vrouwen eveneens) de zo gestroomlijnd mogelijke kleding aanhebben om zo hard mogelijk te kunnen fietsen ontgaat mij even. Wellicht een gemeenschappelijke fetisj? :+
Nee meer een afkeer, neem er het dopingaspect bij en ik zie geen enkele reden om er nog naar te kijken. Nogmaals doe mij dan maar Women beachvolley :+

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:27:
[...]

Nee meer een afkeer, neem er het dopingaspect bij en ik zie geen enkele reden om er nog naar te kijken. Nogmaals doe mij dan maar Women beachvolley :+
Tja, dat het bij wielrennen wat meer belicht wordt dan bij andere sporten wil niet zeggen dat het bij andere sporten niet gebeurd. Zelfs bij het door jou genoemde woman (beach)volleybal.

Dat je vrouwen aangenamer vind om naar te kijken dan mannen, tja daar kan ik het alleen maar mee eens zijn. Helaas zijn er zo weinig vrouwenkoersen op tv wat betreft wielrennen ;)
Pagina: 1 2 3 ... 13

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True