Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 13:28
Mede-auteurs:
  • Mebus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 11-11 10:44

Mebus

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 14:47

Jaap.

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 08:22

Xanthian

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18:08

Koekiemonsterr

http://i.imgur.com/faaQPQt.png

Geen momenteel

http://i.imgur.com/o7ti2at.png

Voor personen achter een firewall of andere restrictieve filters wordt er periodiek een PDF online gezet:

Patch 5.10 (PDF, 1.5MB)

http://i.imgur.com/TVwjJcp.png

League of Legends (LoL) is een gratis te spelen PC-game gebaseerd op DotA Allstars (een zeer bekende Warcraft 3 mod) en ontwikkeld door Riot Games. In het spel nemen twee teams met een gelijk aantal Champions het tegen elkaar op met als doel de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Je begint elk potje met je gekozen Champion op level 1 en zonder items. Gaandeweg level je je Champion tot 18 en breidt je hem uit met items die bij de situatie passen. Er zijn meer dan honderd verschillende Champions en items beschikbaar, waardoor vrijwel elk potje een unieke ervaring is.

Gratis? Ja! League of Legends is gratis om te spelen.

Wanneer je het spel begint heb je echter niet alle Champions tot je beschikking. Deze Champions kun je op twee manieren beschikbaar maken:
  • Door het spelen van het spel ontvang je Influence Points (IP) waarmee je, zonder hier dus voor te betalen, Champions kunt vrijkopen.
  • Diegenen die dit echter te lang vinden duren, kunnen er voor kiezen om met echt geld, Riot Points (RP) aan te schaffen waarmee je ook Champions kunt aankopen.
Ook is er wekelijks een select aantal Champions vrij beschikbaar die iedereen gratis kan spelen.

http://i.imgur.com/yJyqkWh.png

Om League of Legends te spelen heb je eerst een (gratis) account nodig die je krijgt als je registreert. Je kunt in het registratieformulier aangeven in welke region je wenst te spelen. Denk goed na over je keuze, want het kost geld om je account te verhuizen! Ter info: de meeste Tweakers spelen op de EUW region.

Klik hier om je te registreren

http://i.imgur.com/LqqNMYY.png

League of Legends is beschikbaar voor Windows en Mac OS X. Het spel schijnt slecht of soms niet te werken op Preview en Beta OS versies. Pas daar dus mee op.

Klik hier om League of Legends te downloaden

http://i.imgur.com/y3F0E7B.png

NEW!
Bard: The Wandering CaretakerKalista: The Spear of VengeanceAzir: the Emperor of the SandsGnar: the Missing LinkBraum: the Heart of the FreljordVel'Koz: the eye of the VoidYasuo: the UnforgivenJinx: the Loose CannonLucian: the PurifierAatrox: the Darkin BladeLissandra: the Ice WitchZac: the Secret WeaponQuinn and Valor: Demacia's WingsThresh: the Chain WardenVi: the Piltover EnforcerNami: the TidecallerZed: the Master of ShadowsElise: the Spider QueenKha'Zix: the VoidreaverSyndra: the Dark SovereignRengar: the PridestalkerDiana: Scorn of the MoonZyra: Rise of the ThornsJayce: the Defender of TomorrowDraven: the Glorious ExecutionerDarius: the Hand of NoxusVarus: the Arrow of RetributionHecarim: the Shadow of WarLulu: the Fae SorceressFiora: the Grand DuelistNautilus: the Titan of the DepthsZiggs: the Hexplosives ExpertSejuani: the Winter's WrathViktor: the Machine HeraldAhri: the Nine-Tailed FoxVolibear: the Thunder's RoarFizz: the Tidal TricksterShyvana: the Half-DragonGraves: the OutlawXerath: the Magus AscendantRiven: the ExileTalon: the Blade's ShadowSkarner: the Crystal VanguardWukong: the Monkey KingLeona: the Radiant DawnYorick: the GravediggerOrianna: the Lady of ClockworkVayne: the Night HunterRumble: the Mechanized MenaceBrand: the Burning VengeanceLee Sin: the Blind MonkNocturne: the Eternal NightmareJarvan IV: the Exemplar of DemaciaMaokai: the Twisted TreantKarma: the Enlightened OneRenekton: the Butcher of the SandsCaitlyn: the Sheriff of PiltoverCassiopeia: the Serpent's EmbraceTrundle: the Troll KingIrelia: the Will of the BladesLeBlanc: the DeceiverLux: the Lady of LuminositySwain: the Master TacticianSona: Maven of the StringsMiss Fortune: the Bounty HunterUrgot: the Headsman's PrideGalio: the Sentinel's SorrowVladimir: the Crimson ReaperXin Zhao: the Seneschal of DemaciaKog'Maw: the Mouth of the AbyssOlaf: the BerserkerMalzahar: the Prophet of the VoidAkali: the Fist of ShadowGaren: the Might of DemaciaKennen: the Heart of the TempestShen: Eye of TwilightEzreal: the Prodigal ExplorerMordekaiser: the Master of MetalPantheon: the Artisan of WarGragas: the Rabble RouserPoppy: the Iron AmbassadorNidalee: the Bestial HuntressUdyr: the Spirit WalkerShaco: the Demon JesterHeimerdinger: the Revered InventorNasus: the Curator of the SandsKatarina: the Sinister BladeCorki: the Daring BombardierMalphite: Shard of the MonolithJanna: the Storm's FuryDr. Mundo: the Madman of ZaunBlitzcrank: the Great Steam GolemTaric: the Gem KnightGangplank: the Saltwater ScourgeKassadin: the Void WalkerVeigar: the Tiny Master of EvilRammus: the ArmordilloAnivia: the CryophoenixCho'Gath: the Terror of the VoidAmumu: the Sad MummyKarthus: the DeathsingerTwitch: the Plague RatTryndamere: the Barbarian KingEvelynn: the WidowmakerZilean: the ChronokeeperSinged: the Mad ChemistWarwick: the Blood HunterTwisted Fate: the Card MasterTristana: the Megling GunnerTeemo: the Swift ScoutSoraka: the StarchildSivir: the Battle MistressSion: the Undead ChampionRyze: the Rogue MageNunu: the Yeti RiderMorgana: Fallen AngelMaster Yi: the Wuju BladesmanKayle: the JudicatorJax: Grandmaster at ArmsFiddlesticks: the Harbinger of DoomAshe: the Frost ArcherAnnie: the Dark ChildAlistar: the Minotaur

http://i.imgur.com/GdDnO9H.png

League of Legends kent verschillende maps, elk met een eigen variant op het spel of geheel andere game mode. Het doel blijft altijd om de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Summoner's Rift
De oudste en populairste map in League of Legends. Twee teams van 5 Champions nemen het tegen elkaar op met als doel elkaars Nexus te vernietigen. Deze map ondersteund Normal Blind Pick, Normal Draft Pick, Ranked Solo Draft Pick en Ranked Team (5v5)

Twisted Treeline
Een vergelijkbare map als Summoner's Rift, maar dan gericht op teams van 3 Champions. Deze map kan ook als Ranked Team (3v3) worden gespeeld.

Crystal Scar
Deze map bracht een geheel nieuwe game mode naar League of Legends, genaamd Dominion. Het is vergelijkbaar met de Onslaught modus van Unreal Tournament. In deze modus vechten twee teams om vaste locaties in de map te bezetten. Het team met de minst bezette locaties verliest een aantal punten per seconde. Het team dat als eerste op 0 punten staat, verliest.

De voornaamste focus van Riot bij het ontwikkelen van deze game mode lag op het zo kort mogelijk houden van de speeltijd.

Howling Abyss
Ook deze map bracht een nieuwe game modus, genaamd ARAM. Dit is een afkorting voor All Random All Mid en is ontstaan uit een door de community bedachte variatie op het originele spel. Vanwege de grote populariteit heeft Riot besloten hier speciaal een map voor uit te brengen. In ARAM nemen twee teams van 5 willekeurige Champions het tegen elkaar op.

http://i.imgur.com/OtcjPmU.png

In-game kun je met andere Tweakers spelen door het channel "GoT" te joinen vanuit je messenger.

http://i.imgur.com/hXB5O6n.png

Riot Games - Twitch
LCS / LCK Matches en World Championship aan het einde van het jaar

Riot Games - Twitch
LPL en World Championship aan het einde van het jaar

Junglers:

Nightblu3 - Twitch - YouTube
US Challenger, vooral jungle

Trick2g - Twitch - YouTube
US Master/Diamond, vooral jungle focus ligt erop om solo je games te winnen dmv een bepaalde speelstijl

Toplaners:

Irelia Carries U - Twitch - YouTube
US Challenger, voornamelijk Irelia

Best Riven NA - Twitch - YouTube
US Challenger, voornamelijk Riven

Midlaners:

Alex Ich - Twitch -
US Challenger, Renegades Midlaner

http://i.imgur.com/SG6U7u1.png

Riot Match History
De meest uitgebreide en officiele Match History tool van Riot Games.

euw.op.gg
Match history en gedetailleerde statistieken van spelers.

LoLNexus
Statistieken van teammates en vijanden in actieve games bekijken.

LoLKing
Statistieken, guides, artikelen, match history en ban/winrates.

LoLBuilder
Statistieken en builds van alle Champions, gefilterd op Diamond en hoger. Ook kan er een client worden gedownload na het aanmaken van een account, waarmee deze builds naar je League of Legends client worden geexporteerd.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Damien
Een nieuw topic, aangezien ItsNotRudy per direct stopt met LoL en ook verder geen behoefte meer heeft aan het updaten van deze thread. Dus voorlopig moeten jullie het met mij doen, totdat het volgende deel door eventueel iemand anders wordt gestart.

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:07
Rudy stopt met Lol? Kan je stoppen met lol? :o

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Damien
quote:
iCy schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:01:
Rudy stopt met Lol? Kan je stoppen met lol? :o
Ja na 2x het eerder te hebben geprobeerd, gaat hij nu voor de 3e x defnitief stoppen. Maar ditmaal klonk het een stuk serieuzer dan de vorige keren.

• Ryada
  • Laatst online: 16:27

Ryada

Makeshift gamedev

Wat was de reden dat hij stopte?
Ik had het ook geprobeerd half jaar later kom ik gewoon braaf weer aanzetten :s

Steam: Ryada.

• Damien
quote:
wambamNL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:18:
Ik denk dat hij die reden zelf het beste kan zeggen :) dus je zou hem kunnen DM'en.

Ontopic: Ik heb de streams enigszins iets aangepast (ga ze nog wel verder aanvullen op een later punt), ik vond namelijk het vrouwelijke gehalte weinig meerwaarde bieden.

• Meneer iCy
quote:
Damienx2 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:11:
[...]

Ja na 2x het eerder te hebben geprobeerd, gaat hij nu voor de 3e x defnitief stoppen. Maar ditmaal klonk het een stuk serieuzer dan de vorige keren.
Klopt dat het lastig is, want stoppen met LOL is het zelfde als uit de friendzone komen bij net die leuke meid.

Meneer iCy wijzigde deze reactie 26-06-2015 08:31 (3%)

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 17-10 09:21

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Damienx2 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:11:
[...]

Tot over 2 maanden Rudy ;w

Iemand het drama rondom de Copenhagen Wolves nog gevolgd trouwens? Er was een leuk skype gesprekje gelekt tussen de eigenaar van CW en de coach (Dentist) :P

Vicariously I live while the whole world dies

• Damien
quote:
Vicarious schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:34:
[...]

Tot over 2 maanden Rudy ;w

Iemand het drama rondom de Copenhagen Wolves nog gevolgd trouwens? Er was een leuk skype gesprekje gelekt tussen de eigenaar van CW en de coach (Dentist) :P
Nee, heb je toevallig een linkje? :)

Got em: http://imgur.com/a/zIJzB

Damien wijzigde deze reactie 26-06-2015 08:43 (4%)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hier het gesprek: http://imgur.com/a/zIJzB

De Reddit discussie erover weet ik niet meer, maar ik gok dat jij slim genoeg bent om je eigen mening te vormen ;)

• kokkie1
  • Laatst online: 16-10 12:35

• Damien
quote:
Vicarious schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:50:
Hier het gesprek: http://imgur.com/a/zIJzB

De Reddit discussie erover weet ik niet meer, maar ik gok dat jij slim genoeg bent om je eigen mening te vormen ;)
Wow, echt 2 jonge kinderen die de leiding hebben over een organisatie. Wat ik al vaker heb gezegd, kinderen kunnen geen kinderen managen. Ook leuk sfeertje zo creëren, niet alleen binnen het LoL team maar ook nog eens het CS:GO team. Dit is echt bijzonder dom op een ongekend niveau.

Ook erg slim van Deficio om zich hier in te mengen. :F ;w
quote:

Damien wijzigde deze reactie 26-06-2015 08:59 (20%)

• Jaap.
quote:
quote:
Ik ben benieuwd. Ergens snap ik het wel, het is af en toe echt een zwaar frustrerend en niet te winnen spelletje (al speel je zelf nog zo goed) en ik heb ook meermaals gepoogd te stoppen, want waar doe je het feitelijk voor als de games je enkel frustreren?

Maar ik speel nog steeds :+ De kern van het spelletje blijft voor mij blijkbaar leuk genoeg en opwegen tegen de nadelen ;)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

quote:
Damienx2 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:29:
[...]

Ik denk dat hij die reden zelf het beste kan zeggen :) dus je zou hem kunnen DM'en.

Ontopic: Ik heb de streams enigszins iets aangepast (ga ze nog wel verder aanvullen op een later punt), ik vond namelijk het vrouwelijke gehalte weinig meerwaarde bieden.
Ok ga ik doen.

Ontopic:
Damien misschien gosu toevoegen als streamer voor ADC?

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 26-10 19:18
quote:
Ik heb eerder breaks genomen van iets meer dan een jaar en een half jaar geloof ik. Vaak weer teruggekomen vanwege nieuwe content of mensen die weer wilden spelen/duoen (ben dit ooit begonnen met een irl vriend van me die nog op en af wel speelt)

Om verder niet heel https://static-cdn.jtvnw.net/emoticons/v1/36/1.0 te doen en een jankverhaal op te hangen, afzijdig van persoonlijke issues met win/lose streaks, is het spelletje is inhoudelijk niet meer interessant voor me en wordt dit steeds meer een cash grab, van ervaring hiermee uit andere F2P games, de cash grabs beginnen meestal voor het langzame afsterven van een game. Riot rolt uit principe al geen nieuwe features meer uit (replays, maps/modes, client) omdat ze niet willen investeren in een nieuwe engine, maar door willen bouwen op Adobe AIR. Voor mij allemaal slechte tekens.

Daarbij komt het "probleem" van dat het spel overspringt van één debiele meta naar de ander (waardoor Damien ook al breaks heeft genomen bvb.) en het met de jaren steeds moeilijker is geworden om zelf impact te maken in een game.

"Ja maar, Rudy, Pietje van Counter Logic Element of Unicorns is 99/0 in placements gegaan en MasterDiamondChallenger XIII geworden"

Ik speel alleen geen 12 uur per dag zoals Pietje die af en toe 's middags even naar de lokale community college wandelt om een uurtje lecture bij te wonen. Omhoog ranken heeft in grote lijnen op het algemene niveau geen effect op het aantal games dat je 40min gegijzeld wordt gehouden door een AFK Vayne of Riven die boos is omdat hij op 02:15 nog geen ganks had gehad en nu 2 CS achterloopt omdat top lane AP Xin te sterk is. Situaties die tussen de levels Silver IV en Plat I nog evenveel voorkomen. Als je die mensen daar op called, krijg je van Rito een mooie mute. Normals zijn ook leuk verpest, want dat is nu het afvoerputje van Ranked Restricted/Muted mensen :) het plezier van winnen weegt voor mij niet meer op tegen de demoraliserende throws, opmerkingen, insta-surrenders en dreigementen van AFK/report tijdens een loss. Deze quote is toepasselijk op zulke avonden.

Anyways, dit zijn mijn redenen, en zoals je vast al gewend bent, boeit het me niet heel erg of je je in de redenen kan vinden of niet. Iedereen die nog steeds speelt, ik hoop dat het leuk voor je blijft en dat jij er persoonlijk iets uit kan halen. Ik waardeer de tijd die ik heb gespeeld met de ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ Boze Broeders ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ (R.I.P. 2014), Damien, IdieEasy & co en een aantal anderen, evenals de vele intellectuele discussies met Secsytime en Lord-Ronddraai, die me echt hebben overtuigd dat off-meta picks als AP Jax kunnen shinen.

http://twitchemotes.com/favicon.png

Als iemand eventueel nog interesse heeft andere games te spelen, mijn Tweakers alias is ook mijn Steam handle en tevens mijn Nintendo ID, als mensen geinteresseerd zijn in Splatoon of SSB4 friendlies. (gigantisch leuke fighter overigens)
quote:
Dat denk ik niet :) klaar is echt klaar en ik ga niet weer 4-5 jaar aan troep grinden.
quote:
Kidopig (Riot Games Player Support)
Jun 25, 16:00

Hello Rudy,

Thank you for providing me with this information. Your ███████ account will be deleted.

If you attempt to log into your account, you may see a message that says your account has been permanently suspended or disabled. Don’t worry—this is normal.

Thanks for your patience. Don’t hesitate to let me know if you have any other questions.

Kidopig
Riot Player Support
Captain of Noxus Fleet
En ja, dat is aardig wat tijd/geld, maar uiteindelijk een drogreden om niet te stoppen.

Nintendo FC: SW-5173-7741-8130 - Super Smash Bros. Ultimate

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11-11 21:59

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Dag Rudy! Dank je voor de leuke games! Ik zal je zeker toevoegen op steam, en je nog wel eens meeslepen met portal 2 of wat dan ook! Al kan dat spel nog frustrerender zijn dan league.... :? :?

Ik kan me je frustratie, en dus je leave goed begrijpen.

Genoeg goede spellen te vinden die de leegte van league kunnen opvullen ^_^

• Damien
quote:
JapieTalent schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:16:
[...]

[...]

Ik ben benieuwd. Ergens snap ik het wel, het is af en toe echt een zwaar frustrerend en niet te winnen spelletje (al speel je zelf nog zo goed) en ik heb ook meermaals gepoogd te stoppen, want waar doe je het feitelijk voor als de games je enkel frustreren?

Maar ik speel nog steeds :+ De kern van het spelletje blijft voor mij blijkbaar leuk genoeg en opwegen tegen de nadelen ;)
Maar daarom is League ook niet meer mijn main game ;) Het is een side-kick voor het geval ik een keer weer wat anders wil doen. Vandaar ook de toernooitjes om nog iig wat leuke dingen met League te kunnen doen.

Zodra mijn nieuwe pc binnen is zal de focus ook sowieso wat meer op shooters liggen aangezien daar de individuele skill meer naar boven komt. Zoals je al zegt, in League kun je tegenwoordig zelf een heerlijke game hebben, maar als je 4 stuntels om je heen hebt zal het weinig tot niet helpen. Iets wat sinds season 3 er dus al uitgehaald is. Tenzij je natuurlijk ook daadwerkelijk een natuurtalent bent die skill en spelinzicht weet te combineren. Maar daar is dan ook Diamond I / Master / Challenger voor, alles daaronder mist de combo.

Ik had je ook al gezegd dat ik meer respect kon opbrengen voor een highranked Starcraft II speler dan voor een highranked League of Legends speler aangezien de Starcraft II speler daadwerkelijk kan zeggen dat hij het op skill gedaan heeft. Tevens vind ik het ranked systeem in League dermate demotiverend om er veel uur nog in te steken. Neem daarbij nog eens de TROLLS/AFKERS/RAGERS en je begrijpt gelijk waarom een laddersysteem wat prima werkt in Starcraft II niet te hanteren is in League of Legends.

Zelfs CS:GO heeft een betere oplossing voor het troll/afk/rager-probleem, en dat wil opzich wat zeggen aangezien ik Valve ook niet enorm hoog heb staan. En voordat we weer beginnen met "ja maar Valve heeft veel meer ervaring met het uitbrengen van games", nee begin daar niet eens aan, Riot heeft de taak 1 game te onderhouden en dat lukt ze al amper fatsoenlijk.

Nogmaals ik zal League tot het einde wel blijven spelen, maar zoals eigenlijk al vanaf de start nooit met de intentie om er daadwerkelijk alles aan te doen om maar zo hoog mogelijk te ranken, het is simpelweg de moeite niet waard. Je kunt beter een half uurtje gewoon lekker wat mensen afknallen in een deathmatch dan een half uur gegijzeld zijn in een game omdat je Vayne na 0-2 er geen heil meer in ziet en maar besluit de fountain te gaan knuffelen.

• psyy138
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:53

psyy138

blackbulls.nl

Je kan tegenwoordig ook helemaal niks geheim meer sturen he, overal worden screenshots van gemaakt en iedereen weet het meteen. Of het voordelig of nadelig voor CW is vraag ik me af.

(ಠ_ಠ) Psyduck (ಠ_ಠ) | Xiaomi is spulleke ;)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Ok bedankt voor de uitleg rudy. Kan al je redenen ook begrijpen. Als ik je nog jiet op steam hebt zal ik je toevoegen en misschien spelen we nog wel eens een ander spel samen. Iig veel plezier met andere games.

En zoals damien zegt league is ook niet meer mijn main game. Dat is gewoon csgo maar dat ligt voor iedereen anders. (Community in cs is soms ook echt huilen)

• Jaap.
quote:
wambamNL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:09:
(Community in cs is soms ook echt huilen)
Haha, ondanks dat ik het niet speel kan ik dat 100% beamen vanuit hetgeen ik meekrijg op TS.
Leuk man, die Russen ;)

• Koekiemonsterr
quote:
psyy138 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:07:
Je kan tegenwoordig ook helemaal niks geheim meer sturen he, overal worden screenshots van gemaakt en iedereen weet het meteen. Of het voordelig of nadelig voor CW is vraag ik me af.
Die hele toestand verdient uiteraard niet de schoonheidsprijs, maar dat er iets moest gebeuren was wel duidelijk.

CW stevent af op degradatie als het zo doorgaat.

Menigeen was ook verbaast dat CW niks had veranderd na de spring split. Behalve Freeze als adc is het niet veel soeps.

Met name Youngbuck, onze landgenoot, is gewoon niet goed genoeg. Wordt nog steeds te vaak en te eenvoudig geganked, ligt te vaak achter in CS, 1v1 niet bijzonder, heeft bijna altijd matige TP's vanaf top lane en is simpelweg niet de carry top laner die hij in deze meta zou moeten zijn. Dat hij wordt vervangen is eigenlijk hoog tijd, laten we eerlijk zijn....

Shook (alweer een landgenoot) deed het gister wel aardig, maar hij was zo'n beetje de enige.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Ah, je hele account is gelijk de shredder in. Dan verwacht ik dat het wel moet lukken om bij League weg te blijven inderdaad :+ Anyway, begrijpelijke redenen, ook in de post van Damien. Om vergelijkbare redenen speel ik slechts nog een paar games per maand. Ik vind het spel het leukste als je een premade team van 5 hebt om mee te spelen, maar dat lukt om praktische redenen vaak niet.

Over CW: iets veranderen is geen probleem, maar ik vind dat ze in de Skype gesprekken respectloos over de spelers praten en ze ook nog een oor aan proberen te naaien met het Azubu contract (dat uiteindelijk niet doorging). Verder denk ik dat het goed is dat Youngbuck nu eindelijk de handdoek in de ring gooit, hij is al een paar splits achter elkaar de zwakster top laner in de EU LCS.

Vicarious wijzigde deze reactie 26-06-2015 15:03 (27%)

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 06-11 12:07
De laatste weken zijn er veel LCS matches waar 1 of beide teams slecht spelen. Soms gaat het een groot deel van de tijd goed maar beginnen ze opeens met Wood V acties waarvan ik me afvraag wie dat verzint.

Teamfights beginnen onder turrets terwijl je makkelijk eerst de turret neer had kunnen halen, teamfights onder turrets waar het halve team de turret focust terwijl de anderen niet de damage hebben om iets tegen het enemy team te kunnen beginnen (en dus afgemaakt worden), 3 vs 5 initieren, lekker lang chasen, etc. Het is soms echt pijnlijk om te zien wanneer je weet dat ze wel kunnen spelen.

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-11 12:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Weer in mijn series naar silver 2, op hoop van zegen :)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 16:40
Hoe werkt de automatische leaver buster eigenlijk?
Want wij hadden net een Jinx in het team, speelde niet vanaf de eerste minuut. En toen de tegenstander ging finishen had zijn premade gezegd dat hij vlug terug moest komen. De naam wordt dan in het eindscherm niet rood, krijgen ze wel straf voor de leave? Of mag dat allemaal wel gewoon?

• Damien
Even ter herinnering voor vanavond.

https://docs.google.com/s...6hK5iC0blWU24U/edit#gid=0

Hopelijk krijgt Wambam zijn stream aan de praat want ik was vergeten dat ik alles wat betreft streaming al van mijn pc had verwijderd aangezien ik morgen mijn nieuwe pc krijg :D. HANDIG! :)

Tournament 1: 1v1 Howling Abyss
Datum: 26 t/m 28 Juni
Stream: Ja
Casters: n.n.b.
Tijden: n.n.b.
Open voor: Iedereen

Spelregels:
- Er mag GEEN gebruik gemaakt worden van de snowballs;
- De eerste met een kill op de tegenstander wint;
- De eerste met 100 CS wint;
- De eerste die de toren van de tegenstander sloopt wint;
- Spelers dienen op tijd aanwezig te zijn;
- Best of 3, dus je bent niet gelijk uitgeschakeld na 1 match;
- Blind pick (bans doorgeven in chat aan elkaar);

Damien wijzigde deze reactie 26-06-2015 18:59 (85%)

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Zoals hierboven gemeld moest ik weer met pijn en moeite gaan streamen.
Maar het is gelukt, voor de gewilden hier is de link: http://www.twitch.tv/wambamnl
Dit gaat om het 1v1 Toernooi.

• Damien
Volgende game zal te zien zijn op: http://www.twitch.tv/joomadbro

• Outerspace
  • Laatst online: 18:11

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik zal eens een keer meespieken, kijken of ik er wat van kan opsteken :) Goed, ik moet eens meer gaan leren hoe te spelen. Als ik toch een keer bronze wil verlaten, moet ik toch eens gaan carryen... Als support wordt dat lastig, dus ik ga mij meer focussen op andere lanes. Jungle wordt de lane waar ik mij meer op ga focussen. Tot op heden alleen veel gespeeld met Wukong, jammer dat hij geen enkele cc heeft op een ult na..

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
Outerspace schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 22:36:
Ik zal eens een keer meespieken, kijken of ik er wat van kan opsteken :) Goed, ik moet eens meer gaan leren hoe te spelen. Als ik toch een keer bronze wil verlaten, moet ik toch eens gaan carryen... Als support wordt dat lastig, dus ik ga mij meer focussen op andere lanes. Jungle wordt de lane waar ik mij meer op ga focussen. Tot op heden alleen veel gespeeld met Wukong, jammer dat hij geen enkele cc heeft op een ult na..
Een jungler die vergelijkbaar speelt is Gragas, erg sterk en veel cc. Maar je bent ook erg mobiel en doet veel damage door je W te maxen als eerste.

Schrik

• Outerspace

Outerspace

Moderator General Chat

quote:
derjarjarbinks schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:08:
[...]

Een jungler die vergelijkbaar speelt is Gragas, erg sterk en veel cc. Maar je bent ook erg mobiel en doet veel damage door je W te maxen als eerste.
Dan gaan we die eens halen, thanks!

• Koekiemonsterr
quote:
Outerspace schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Let wel, ik weet niet hoe dat is op Bronze elo maar in Gold wordt Gragas nog bijna altijd standaard gebanned. Dus hou rekening daarmee als je Gragas wilt gaan oppakken/mainen.

Persoonlijk zou ik eerder een mid of top lane pakken in Bronze. Maar goed dat hangt uiteraard sterk af van je eigen voorkeuren.

• knoflo0k
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:40
Guys check dit!

World Championship 2015 word live gestreamt in de bioscoop van Eindhoven. Blijkbaar is dit werelds modernste bioscoop (Dolby Cinema)

Ik ben van de partij, kan ik eindelijk wat merchandise inslaan :P

https://www.jt.nl/films/film/league-of-legends

• Fanatic_FS
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 17:37

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Leuk, maar helaas in Eindhoven, dan kijk ik wel vanuit mijn stoel ipv 1,5 uur rijden.

[specs]

• Koekiemonsterr
quote:
knoflo0k schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:09:
World Championship 2015 word live gestreamt in de bioscoop van Eindhoven. Blijkbaar is dit werelds modernste bioscoop (Dolby Cinema)

Pas op met je verwachtingen, vorige keer was er slechts een lullig melkbekertje als 'merchandise :P

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 02:18
quote:
knoflo0k schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:09:
Guys check dit!

https://www.jt.nl/films/film/league-of-legends
Damn! balen dat ik dan op stage ben in het buitenland :(

• TheBrut3
Oeh, Eindhoven is niet TE ver rijden opzich.
Maar hoezo is het zo modern daar dan? Ik zou dat ook op m'n eigen site zetten. Audi probeert het ook met hun slogan en loopt gemiddeld ook 5 jaar achter. :+

• knoflo0k
Check het tweakers.net artikel: laserlicht in het duisternis. Gaat over deze bios.

plakken werkt nu niet op mn tel.

• Outerspace

Outerspace

Moderator General Chat

quote:
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:53:
[...]

Let wel, ik weet niet hoe dat is op Bronze elo maar in Gold wordt Gragas nog bijna altijd standaard gebanned. Dus hou rekening daarmee als je Gragas wilt gaan oppakken/mainen.

Persoonlijk zou ik eerder een mid of top lane pakken in Bronze. Maar goed dat hangt uiteraard sterk af van je eigen voorkeuren.
Deze wordt (nog) niet veel gebanned. Voornamelijk LB, Kata, Blitz, Yasuo, Zed en Ekko + een willekeurige jungler.

• knoflo0k
quote:
TheBrut3 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 17:57:
Oeh, Eindhoven is niet TE ver rijden opzich.
Maar hoezo is het zo modern daar dan? Ik zou dat ook op m'n eigen site zetten. Audi probeert het ook met hun slogan en loopt gemiddeld ook 5 jaar achter. :+
video: Dolby Cinema: laserlicht in de duisternis

Hierom dus. En Dolby Vision komt binnenkort in deze zaal uit, veel beter kan niet :)

• Damien

Grats Rordarok! En tevens nette prestatie van Mvdbeld.

Beide krijgen hun prijzen (Mvdbeld heeft hem inmiddels in ontvangst genomen door een Mystery Champion te kiezen: Lissandra).

Rordarok krijgt zijn 2 Mystery skins/Champions op het moment dat hij weet wat hij het liefste heeft.

Nogmaals bedankt voor de deelname mensen <3

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:30:

Beide krijgen hun prijzen (Mvdbeld heeft hem inmiddels in ontvangst genomen door een Mystery Champion te kiezen: Lissandra).

Rordarok krijgt zijn 2 Mystery skins/Champions op het moment dat hij weet wat hij het liefste heeft.

Was inderdaad een zeer leuk initiatief (al hoefde ik maar twee maal)! Erg leuk voor de afwisseling.
Ik zeg: snel weer (met hopelijk meer aanmeldingen).

• Ryada

Ryada

Makeshift gamedev

Die 2de pot van mij vs mvdbeld was nog best spannend. Zelfs damien wist niet wie er nou gewonnen had :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
We gaan de Master Yi's, Shyvana's en andere aa-junglers weer volop terugzien in de jungle.

De huidige Enchant: Devourer transformeert na een x aantal stack in deze 'super' Devourer, incl een passive die elke autoattack een dubbele on hit proc geeft. :o

Stukje uitleg hierover:

When asked how the item interacts with things like Sheen and Nasus Q, Meddler explained:

"Quote:
So, will champs with abilities that modify their next basic attack, like Poppy, Darius, Garen, Rengar, Nasus essentially have the damage from the ability doubled if it lands with a phantom proc?

No, those abilities will all be unaffected, since the normal auto attack will consume the buff in question. This is basically two auto attacks back to back, where the second one has no base damage and therefore only applies on Hit effects. Things like Nasus Q, Sheen etc therefore apply to the first auto attack, get consumed, and aren't around for the second attack.

Meddler also reminded that Phantom Hit only works with BASIC ATTACKS so things like Ezreal's Q or Warwick's R - which are not basic attacks - would not proc it:

The phantom attack on sated Devourer's a bit more specific than other on Hit abilities. It only applies on basic attacks, so things like Warwick ult, Ezreal Q, and GP Q that aren't basic attacks but do apply on hits won't trigger the phantom attack. They will still apply the normal Devourer magic damage on hit of course.

As for if this means that Blade of the Ruined King's on hit effect is doubled every other attack, he noted:

"Quote:
does that means that with every aa botrk will deal 16% current hp?
Yes."

Ok wow, hoe wil je zoiets balanced krijgen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Skyclad
  • Laatst online: 06-11 12:07
Kalista jungle? :D
Kayle en Udyr zijn ook leuk natuurlijk. En misschien zelfs TF jungle hiermee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
Die scaling met Botrk is absurd! Dag tankmeta ;)

Yi, Trynda ook op Jax zie ik dit wel werken, kom er maar weer in!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meneer iCy
Dragon was niet geward. Doe even een Q met Diana om vision te krijgen. "iCynl has slain the dragon"

:')

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 15:49
quote:
Aatrox jungle met massive regen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:47

Turismo

Me Grimlock

Tryndamere word ook zo'n gevalletje dan, crit die phantom attack dan ook, want dan kan die zelfs 3 man solo'en als ze m willen stoppen splitpushen.

Werkbak

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10-11 13:31

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
iCy schreef op zondag 28 juni 2015 @ 09:55:
Dragon was niet geward. Doe even een Q met Diana om vision te krijgen. "iCynl has slain the dragon"

:')
Haha, is me ook weleens overkomen ja :'). Maar ook meerdere keren dat ik als Lee naar de enemy blue liep, Q over het muurtje gooi en daarmee de buff kill en 'm krijg. Leuke dingen

IGN: Joomadbro

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
quote:
Turismo schreef op zondag 28 juni 2015 @ 11:58:
Tryndamere word ook zo'n gevalletje dan, crit die phantom attack dan ook, want dan kan die zelfs 3 man solo'en als ze m willen stoppen splitpushen.
Trynda als auto attack champion gaat zonder meer profiteren, maar die phantom attack kan niet critten volgens mij:

This is basically two auto attacks back to back, where the second one has no base damage and therefore only applies on Hit effects.

De tweede attack heeft geen base dmg en geeft alleen de on hit effects. On hit effects kunnen niet critten lijkt me.

Maar goed: Shyvana, Master Yi, Tryndamere, Jax, Udyr, Aatrox, en ook WW, TF, Lulu, Fizz gaan dit wel interessant vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
Hoe unlock ik die gratis champion die we kregen van dat pool party event?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 04-11 20:48
quote:
rwbk schreef op zondag 28 juni 2015 @ 13:05:
Hoe unlock ik die gratis champion die we kregen van dat pool party event?
http://euw.leagueoflegend...ock-your-mystery-champion ...

Overwatch: Thormodo#2155 | Twitch | Spotify Playlist

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rwbk
quote:
Thanks had alles al gedaan dus moet maar even wachten tot 1 juli lees ik nu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 06-02 17:08
Zo, gisteren ruzie gehad met mijn vriendin dankzij LoL :+
Half 3 'snachts vriendin ligt boven te maffen.
Ziek intens potje LoL na 57 minuten weet ons team het af te sluiten door een dramatisch teamfight wat bij de enemy base mid ingang begint. en aan de overkant bij onze mid base ingang eindigd. Hierna rennen 2 team maten plus ikzelf naar de overkant om korte metten te maken met hun nexus. ik was nog als laatste over en wist met nog 100hp de laatste klap te geven. WIN!

Ik was zo ethousiast dat ik een klap op mijn bureau gaf gevolgd door een harde 'FUCK YEAH!' 8)

Toen werd mijn vriendin wakker...
De rest mag ik ivm de forum regelementen niet posten denk ik :+
#worthit
Pff wat kunnen sommige potjes intens zijn zeg :9

Een handtekening?!

• knoflo0k
quote:
Koekiemonsterr schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Pas op met je verwachtingen, vorige keer was er slechts een lullig melkbekertje als 'merchandise :P
Het word samen georganiseerd met Siv_hd. Verwacht er wel meer van deze keer.

• Turismo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 09:47

Turismo

Me Grimlock

quote:
knoflo0k schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:19:
[...]

Het word samen georganiseerd met Siv_hd. Verwacht er wel meer van deze keer.
wut? enkel op basis omdat Siv_HD mee organiseert? Die gast is gewoon zoals jij en ik hoor, die heeft geen bulk aan geld ofzo.
Je verwacht dus meer van een Twitch streamer dan van Riot zelf?

Hij weet gewoon hoe die zichzelf (en anderen) goed in de markt zet of specifieker nog, hoe je jezelf populair maakt op Twitch zoals die met KayPea heeft gedaan en met minder success zijn buddy Mommie.

Turismo wijzigde deze reactie 29-06-2015 10:49 (12%)

Werkbak

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 11-11 21:59

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

quote:
Turismo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:47:
[...]

wut? enkel op basis omdat Siv_HD mee organiseert? Die gast is gewoon zoals jij en ik hoor, die heeft geen bulk aan geld ofzo.
Je verwacht dus meer van een Twitch streamer dan van Riot zelf?

Hij weet gewoon hoe die zichzelf (en anderen) goed in de markt zet.
Ik kan het wel begrijpen. Siv_HD heeft redelijke connecties binnen riot. Dus goodies en evt andere dingen zijn makkelijker te regelen dan als onbekend persoon X ze aanschrijft.
Netwerken is altijd belangrijk met dit soort dingen.

Wist alleen niet dat hij alweer terug was uit korea. Ik vond zijn filmpjes een beetje te popie-jopie worden, dus ben gestopt met hem volgen.

• Damien
Bijzonder hoe jullie een hekel hebben aan een caster bij de LCS met een accent, maar Siv_HD dan leuk vinden om te volgen. :') Sowieso een streamer/youtuber die ik niet zal missen als hij ooit stopt met zijn hobby.

• Meneer iCy
quote:
Damienx2 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:55:
Bijzonder hoe jullie een hekel hebben aan een caster bij de LCS met een accent, maar Siv_HD dan leuk vinden om te volgen. :') Sowieso een streamer/youtuber die ik niet zal missen als hij ooit stopt met zijn hobby.
Ik hoop dat die ooit stopt, misschien wil die dan weer counterstriken met mij in de good old times bij DFC. 8)7

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:55:
Ik heb een hekel aan casters bij LCS met vage accenten EN aan Siv_HD, mag dat ook? :+
Heb zijn stream slechts een paar keer gezien, maar wat is die jongen vervelend, irritant en vol van zichzelf.
quote:
IdieEasy schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:50:
[...]
Ik vond zijn filmpjes een beetje te popie-jopie worden, dus ben gestopt met hem volgen.
^ dit dus.
quote:
knoflo0k schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:19:
[...]

Verwacht er wel meer van deze keer.
Waar verwacht je precies meer van? De goodies, de game, de setting of?

• Mvdbeld
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14:31
quote:
Damienx2 schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:30:

Thanks Damien, was een leuk toernooitje al zal ik mij in de toekomst wel beter voor moeten bereiden. Helemaal tegen iemand van het kaliber Rorda, congratz Rorda!

PS. was ook een veel te mooie dag uiteindelijk, had al wat bier in de zon op die middag :+

Mvdbeld wijzigde deze reactie 29-06-2015 12:24 (6%)

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

quote:
Turismo schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:47:
[...]
Hij weet gewoon hoe die zichzelf (en anderen) goed in de markt zet of specifieker nog, hoe je jezelf populair maakt op Twitch zoals die met KayPea heeft gedaan en met minder success zijn buddy Mommie.
Zichzelf en Mommie, ok.
KayPea bekend maken op Twitch kan een opgezette hamster nog, een meid van in de 20 die een fappable gezicht heeft, geen obesiat en tetten heeft, succes gegarandeerd op twitch :P

[specs]

• Damien
Denk ik, even Ekko testen in een Coop vs AI game. Aangezien ik hem toch eigenlijk amper tot niet heb kunnen spelen (behalve vs PublicPervert in het 1on1 toernooitje).

Dus ik loop naar mid, en vervolgens komt Azir eraan lopen. Ik denk, geen probleem het is immers een botgame dus het is gewoon een beetje aanklooien. Nou hij gaat vervolgens helemaal los in hoe achterlijk ik wel niet ben en dat ik dood moet gaan aan kanker.

Waarna ik tegen hem zeg dat de chat gelogged wordt en het nergens voor nodig is om zulke dingen te roepen. Kon hem niets schelen en hij bleef maar doorgaan met zijn tirade waarna ik maar geen moeite meer heb gedaan om een zinnig gesprek met deze jongen aan te gaan.

Tot we in het Overview scherm komen:

Het mooiste is nog hoe hij zijn eigen gedrag goedkeurt en mensen die toevallig bij hem in de lane staan als "pests" ziet.

League community. Please never change. :')

• Lenterie
  • Laatst online: 29-05-2018
Waar kan ik een overzicht vinden met toernooien? :)

• Damien

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Zie nergens gezegd worden dat je kk moet krijgen of ligt het aan mij :S

[specs]

• Lenterie
  • Laatst online: 29-05-2018
quote:
Ok top, ik vond daar dat 1 v 1 tournament niet, maar misschien dat die eruit is gehaald. Is het altijd minimaal 150+ posts?

• Damien
quote:
Fanatic_FS schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:52:
Dat was in game ;) heb niet overal screenshots van lopen maken.
quote:
Lenterie schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:53:
[...]

Ok top, ik vond daar dat 1 v 1 tournament niet, maar misschien dat die eruit is gehaald. Is het altijd minimaal 150+ posts?
Om het "Tweakers" gehalte er een beetje aan te houden, anders krijgen we allemaal randoms die puur voor een paar prijsjes meedoen.

Damien wijzigde deze reactie 29-06-2015 12:54 (43%)

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10-11 13:31

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
Fanatic_FS schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:52:
Wat je ziet is het endgame screen, niet de ingame chatlog

IGN: Joomadbro

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

oh op die fahrrad :P
Sowieso een hekel aan mensen die "solo top" gaan roepen in een botgame, jesus man je gaat toch niet jungelen in een botgame, enden in 10min voor de win of the day thats it.

[specs]

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01-11 16:05

Wootlock

Evilution

Moet ook zeggen dat LoL bij mij op een laag pitje staat.
Ben mijzelf een beetje aan het verplaatsen naar Heroes of the Storm: snellere games, weinige rage meer fun :)

"Don't let your dreams be memes"

• tellavist
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 06-02 17:08
quote:
Wootlock schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:47:
Moet ook zeggen dat LoL bij mij op een laag pitje staat.
Ben mijzelf een beetje aan het verplaatsen naar Heroes of the Storm: snellere games, weinige rage meer fun :)
Zit ook naar HoS te kijken.
Is dit grafisch hetzelfde als LoL? ben namelijk bang dat mijn oude beestje het niet gaat trekken :P

Een handtekening?!

• knoflo0k
[Qquote]JapieTalent schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:25:

Waar verwacht je precies meer van? De goodies, de game, de setting of?
[/quote]

JT Eindhoven pakt altijd goed uit, waarschijnlijk omdat ze eerst Dolby Cinema hebben.
Eerst hadden ze de orginele Supra uit Fast and the Furious, nu hebben ze dino's tussen de palmen in de foyer.
God.. ik moet ze stoppen met ze te volgen op Twitter...

Anyway ik ken een werknemer daar en die vertelde me dat er vanalles te doen was. Gamen in de foyer, merchandise, er was een community cosplayers die komen.

Ik verwacht er wat van :)

• Wootlock
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 01-11 16:05

Wootlock

Evilution

quote:
tellavist schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:06:
[...]

Zit ook naar HoS te kijken.
Is dit grafisch hetzelfde als LoL? ben namelijk bang dat mijn oude beestje het niet gaat trekken :P
Grafisch vergelijkbaar met Starcraft 2 (maakt gebruik van dezelfde engine)
Vergelijking met LoL kan ik niet echt maken (2 verschilende stijlen games)
Maar ik zou het gewoon proberen, het is gratis :+

"Don't let your dreams be memes"

• Koekiemonsterr
Wie de man behind the curtains van Copenhage Wolves is, zullen we nooit weten....

...want ze hebben helemaal geen gordijnen! :X

Die gelekte conversaties en hetgeen daarin gezegd werd was allemaal al niet fraai, maar WTF.

Je zet 5 pro's in een huis zonder basics zoals een wasmachine, een bank of gordijnen.
En dan ook nog een huis met grote ramen dus lekker veel licht.

Geen wonder dat er hommeles is en ze 2-8 staan.

• TheBrut3
Toch vreemd dat ze deze problemen hebben en vorig jaar wel LLL konden 'kopen' en er CWA van maakte.
Hoe is dat eigenlijk verder gegaan? Is CWA weer LLL geworden en zijn ze samen gegaan met DDD of is CWA gebleven, LLL opnieuw opgezet en samen gegaan met DDD?

• blamauci
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13:03
quote:
TheBrut3 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:07:
Toch vreemd dat ze deze problemen hebben en vorig jaar wel LLL konden 'kopen' en er CWA van maakte.
Hoe is dat eigenlijk verder gegaan? Is CWA weer LLL geworden en zijn ze samen gegaan met DDD of is CWA gebleven, LLL opnieuw opgezet en samen gegaan met DDD?
Ah.
Ik denk dat ik hiervoor de juiste persoon ben:

Punt 1: LLL.white is niet echt ''verkocht'' maar meer laten gaan. LLL was een aantal mannetjes in dit team liever kwijt dan rijk vanwege de onrust en het gezeik wat ze veroorzaakte.

Hierdoor heeft CW ze makkelijk kunnen krijgen en dit was niets meer als zijnde een cash grab. Mochten ze als LCS geplaatst worden zouden ze er dikke winst op maken aangezien CW al een LCS spot heeft en iedere org er maar 1 tegelijk in LCS mag hebben volgens Rito's regels.

Punt 2: hoe is dat gegaan?

DoubleDutchDragons en LowLandLions waren 2 organisaties onder de zelfde eigenaren,
De organisaties werkten daarom ook goed samen en delen van de community overlapten. Zo bijvoorbeeld de oude Dragons Ts waar de LLL leden ook hun plekje hadden aangezien die geen TS meer hadden.

Na een membermeeting in both LLL en Dragons is er dan ook besloten om beide orgs samen te voegen in 1 organisatie en vanuit dat idee verder te werken.

Hierin word wel onderscheid gemaakt tussen LLL-Pro en LLL Community.

Zo zullen de LLLpro leden de LLL tag ingame dragen en zullen de LLL Community leden de Lions tag ingame dragen.(uitzondering hierop is staff, mocht die community zijn mag die alsnog de LLL tag dragen ingame.)

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• sp3c0ps
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 31-01 17:05
quote:
derjarjarbinks schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:08:
[...]

quote:
Outerspace schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 13:45:
[...]

Bij Gragas jung max je q eerst daarna w

• Koekiemonsterr
quote:
sp3c0ps schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:21:
Bij Gragas jung max je q eerst daarna w
Nope. Althans, het verschilt.

Sommige pro's zie je W maxen, anderen juist Q nog steeds.

Je zag afgelopen vrijdag bijv Reignover Q maxen terwijl Kikis W zat te maxen.

Zal ook deels van de comp afhangen. Kikis en UOL hadden zat engage en CC potentie in hun team buiten Gragas, dus misschien is Q maxen dan minder hard nodig. FNC had dat juist veel minder, dus dan is Q misschien betere optie, ook al is die slow increase per rank niet heel indrukwekkend.

Maar in 5.12 is de Q slow duration generft toch? Misschien dat het meer richting W max gaat.

Zal ook beetje persoonlijke voorkeur zijn.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 30-06-2015 14:58 (89%)

• sp3c0ps
quote:
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Nope. Althans, het verschilt.

Sommige pro's zie je W maxen, anderen juist Q nog steeds.

Je zag afgelopen vrijdag bijv Reignover Q maxen terwijl Kikis W zat te maxen.

Zal ook deels van de comp afhangen. Kikis en UOL hadden zat engage en CC potentie in hun team buiten Gragas, dus misschien is Q maxen dan minder hard nodig. FNC had dat juist veel minder, dus dan is Q misschien betere optie, ook al is die slow increase per rank niet heel indrukwekkend.

Maar in 5.12 is de Q slow duration generft toch? Misschien dat het meer richting W max gaat.

Zal ook beetje persoonlijke voorkeur zijn.
De nerf valt mee en als de q langer op de grond ligt is de slow zelfs langer.
Q voor camp clear speed. W scaled op max health en heb je sws dus minder aan in het begin.

• Mebus
Wat?!?!?! Er staat Mac in de topic titel??? Dankje Damien :D :o _/-\o_ O+ :9~ :>

Zeke's Herald update op PBE ben ik overigens wel benieuwd naar.. Was alweer vergeten dat dat item ook nog bestond en of ie ooit nooit nog weleens gebruikt werd 8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

• Koekiemonsterr
Die 50% crit chance en 20% AP boost worden met die Zeke's Herald niet zozeer toegevoegd maar het is een multiplier.

Dus als je al 50% crit chance hebt krijg je door die passive niet ineens 100% maar dus 75%.

Gelukkig maar, anders was het belachelijk OP. Still, lijkt me vrij sterk en overigens ook geen slechte build voor een AP support.

Die active Conduit is volgens mij een beetje a la Kalista's spear en doet verder dus niks.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 30-06-2015 17:36 (12%)

• derjarjarbinks
  • Registratie: februari 2013
  • Niet online
quote:
sp3c0ps schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 15:04:
[...]

De nerf valt mee en als de q langer op de grond ligt is de slow zelfs langer.
Q voor camp clear speed. W scaled op max health en heb je sws dus minder aan in het begin.
Ik wil graag carrien vanuit de jungle. Dus ik gank vrij veel en met mijn W damage kan ik lekker kills pakken. Dit is voor mijn speelstijl.

Schrik

• n0isH
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 11-11 20:06
Deze muismat voor €0,91 kunnen bestellen, is net na 2 weken binnen. Is voor mijn vriendin die voornamelijk amumu speelt. :) (Muis for scale)

• sp3c0ps
quote:
derjarjarbinks schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:39:
[...]

Ik wil graag carrien vanuit de jungle. Dus ik gank vrij veel en met mijn W damage kan ik lekker kills pakken. Dit is voor mijn speelstijl.
Als jij dat fijn vind en het goed werkt moet je het zo blijven doen.
ik heb 86% winrate met grages.

• sp3c0ps
quote:
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:34:
Die 50% crit chance en 20% AP boost worden met die Zeke's Herald niet zozeer toegevoegd maar het is een multiplier.

Dus als je al 50% crit chance hebt krijg je door die passive niet ineens 100% maar dus 75%.

Gelukkig maar, anders was het belachelijk OP. Still, lijkt me vrij sterk en overigens ook geen slechte build voor een AP support.

Die active Conduit is volgens mij een beetje a la Kalista's spear en doet verder dus niks.
Er staat cooldown op die active dus volgensmij kan je hem elke 60 seconden op iemand gooien, zit je bijvoorbeeld in een fight.
Heb het nog niet geprobeerd op de pbe.
Lijkt me ook goed voor ad casters ala Corki, kogmaw, ezreal.

PS: die binding met de kalista spear doet niet niks :9 :9 :9

• Damien
quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:07:
[...]

Er staat cooldown op die active dus volgensmij kan je hem elke 60 seconden op iemand gooien, zit je bijvoorbeeld in een fight.
Heb het nog niet geprobeerd op de pbe.
Lijkt me ook goed voor ad casters ala Corki, kogmaw, ezreal.

PS: die binding met de kalista spear doet niet niks :9 :9 :9
Wat maakt Kog'maw een AD Caster?

also offtopic:

Ja ik ben wel een Karmakeizer op het gebied van Wasmachines en Hello Kitty. :')

Damien wijzigde deze reactie 01-07-2015 10:48 (14%)

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:44:
also offtopic:

[afbeelding]

LOL! :F
Hoezo heb ik daar 100 punten?? :+

Überhaupt vaag, ik zie in die lijstjes enkel posters uit dit topic..

Jaap. wijzigde deze reactie 01-07-2015 11:16 (16%)

• Mebus
Wat is het met mensen die dragon willen forceren met andere jungler up (Vi, of andere jungler met gapcloser) en zeg dat ik geen smite up heb :? 8)7

Nou snap ik wel waarom ik steeds die promo's naar plat verlies.. Volgende keer loop ik gewoon weg bij dragon, lol..

BABYMETAL LoL - Twitch

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 11:01
quote:
Mebus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:27:
Wat is het met mensen die dragon willen forceren met andere jungler up (Vi, of andere jungler met gapcloser) en zeg dat ik geen smite up heb :? 8)7

Nou snap ik wel waarom ik steeds die promo's naar plat verlies.. Volgende keer loop ik gewoon weg bij dragon, lol..
Heerlijk dat soort mensen!
Of juist niet richting Drake gaan als de andere jungler down is en je een Nunu jungle in je team hebt... :p

<GoT>NightStalker

• Mebus
quote:
schaapiej schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:44:
[...]

Heerlijk dat soort mensen!
Of juist niet richting Drake gaan als de andere jungler down is en je een Nunu jungle in je team hebt... :p
Stomste nog wel is is dat ik mid/top heb geholpen, beide lanes die vervelende matchups hadden.. We hadden de eerste dragon best kunnen pakken als bot lane nog was langsgekomen :/

Dus na die eerste drake ging het gelijk bergafwaarts, dat zie ik ook in de LoL client trouwens.. En vooral vervelend als je tegen best een sterke teamcomp staat (Jayce, Syndra, Vi, Sivir en Alistar) en je eigen comp breekt of valt op een goede engage van Malphite en mij eigenlijk.. Als je dan ook nog eens ziet dat Malphite zijn ult telkens voor 1 persoon gebruikt 8)7 Want hee, de apc is nu dood, maar ze hebben natuurlijk geen andere champs die ook best wat damage doen (vooral early).

Zometeen maar weer verder :)

BABYMETAL LoL - Twitch

• TheBrut3
quote:
also offtopic:

[afbeelding]

Maar je hoeft hier de ware jij niet te verbergen hoor, we respecteren je om wie je bent.
Zal ik alvast een kast gaan halen? Kan je eruit kruipen :+

• sp3c0ps
quote:
[...]

Wat maakt Kog'maw een AD Caster?

also offtopic:

[afbeelding]

Wat maakt kogmaw geen ad caster? heb je hem ooit gespeeld?
denk bijvoorbeeld aan je ult + triforce werkt ongeveer het zelfte als corki
ult aa
Ookal is hij het mischien wat minder omdat hij ook van zijn w aa afhangt

sp3c0ps wijzigde deze reactie 01-07-2015 12:54 (7%)

• dudee
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 09-11 15:18
Ook weer bezig met league een tijdje, helaas nog altijd bronze. Toevallig mensen die nu en dan potje willen doen of een replay willen bekijken? Speel veel Renekton top win vaak de lane maar kan gewoon niet de game carryen en wil dat graag veranderen.

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 16:44

Secsytime

Automagisch

quote:
dudee schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:53:
Ook weer bezig met league een tijdje, helaas nog altijd bronze. Toevallig mensen die nu en dan potje willen doen of een replay willen bekijken? Speel veel Renekton top win vaak de lane maar kan gewoon niet de game carryen en wil dat graag veranderen.
Als je me add wil ik wel een paar games met je spelen.

IGN: Secsytime

• Damien
quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Wat maakt kogmaw geen ad caster? heb je hem ooit gespeeld?
denk bijvoorbeeld aan je ult + triforce werkt ongeveer het zelfte als corki
ult aa
Ookal is hij het mischien wat minder omdat hij ook van zijn w aa afhangt
Denk dat het meer de vraag is of jij weet wat een AD caster is ;). Een Kog'maw kan/zal zijn ult niet continu kunnen spammen om daar zijn damage-output uit te halen. Corki daarentegen is een ander voorbeeld, die heeft een volledige skillset wat hem een AD-caster maakt. 1 ability =/= ad caster.

ps het is zelfde.

Zal ik gelijk even voorbeelden geven van AD Casters: Lucian, Zed, Riven, Corki, Talon. Champions die de damage-output uit hun skills halen ipv hun autoattacks.

Damien wijzigde deze reactie 01-07-2015 13:32 (10%)

• Koekiemonsterr
quote:
Mebus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:27:

Tja daar moet je soms ook op anticiperen door een minuut voordat drake spawnt gewoon geen smite in de jungle te verspelen. Je moet in solo queue helaas rekening ermee houden dat men domme drake fights start.

Of je moet natuurlijk je Jinx skills eens wat bijschaven, want dat kon laatst nog wel wat beter :+
quote:
Mebus schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:51:
[...]
En vooral vervelend als je tegen best een sterke teamcomp staat (Jayce, Syndra, Vi, Sivir en Alistar) en je eigen comp breekt of valt op een goede engage van Malphite en mij eigenlijk..
Valt of staat met, bedoel je :P
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:23:
Denk dat het meer de vraag is of jij weet wat een AD caster is ;). Een Kog'maw kan/zal zijn ult niet continu kunnen spammen om daar zijn damage-output uit te halen. Corki daarentegen is een ander voorbeeld, die heeft een volledige skillset wat hem een AD-caster maakt.
Precies.

Wellicht was ie een beetje in de war met de huidige AP Kog'maw mid trend. Dan ben je uiteraard wel een echte caster; je W boosted aa's gebruik je dan relatief gezien weinig. Maar als AD Kog ben je eigenlijk bijna een pure autoattacker; daar doet een Triforce als 1st item weinig aan af.

• Damien
Heren help mij eens even mee! :D

[ALL] Hello Kitty: Picnic - Deel 1

• sp3c0ps
quote:
Damienx2 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:23:
[...]

Denk dat het meer de vraag is of jij weet wat een AD caster is ;). Een Kog'maw kan/zal zijn ult niet continu kunnen spammen om daar zijn damage-output uit te halen. Corki daarentegen is een ander voorbeeld, die heeft een volledige skillset wat hem een AD-caster maakt. 1 ability =/= ad caster.

ps het is zelfde.

Zal ik gelijk even voorbeelden geven van AD Casters: Lucian, Zed, Riven, Corki, Talon. Champions die de damage-output uit hun skills halen ipv hun autoattacks.
Lucian inderdaad en haalt vrijwel geen damage uit zijn skill gaat bij hem om de cast + aa
Pagina: 1 2 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Tesla

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True