Terrie schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 15:57:
Ik ben sinds een jaar weer begonnen en geplaatst in Bronze IV... Dat wordt mezelf weer omhoog carryen.
Ik heb alleen het probleem dat ik soms ingame krijg :"reconnecting please wait" en dan blijft mn champ staan en loopt hij niet terug naar de base. De internetverbinding werkt dan overal perfect behalve op league of legends.. Ik moet dan eerst m'n pc restarten voordat de verbinding het weer doet. Iemand suggesties?
Ik heb precies hetzelfde gehad de afgelopen dagen.Razr schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 16:52:
Gisteren had ik dat probleem in een ARAM. De (meest snelle) oplossing was om even alles m.b.t. LoL geforceerd te sluiten via taakbeheer en daarna het spel opnieuw te starten. Normaal gesproken heb ik hier nooit last van - vrienden gaven ook al aan dat connectieproblemen meer voor lijken te komen afgelopen dagen.
Inderdaad zo'n moment dat je "attempting to reconnect" message ingame krijgt, en je champ niet meer beweegt.
Ook had ik in de client in champ select problemen. Daardoor iets van 20 punten verloren omdat ik twee keer een dodge veroorzaakte. Client bleef dan hangen bij een andere speler, en ondertussen was ik aan de beurt maar kon niks doen...
Eerlijk gezegd verdenk ik hier Ziggo van. Jullie toevallig ook Ziggo?
Ja het is klote, maar betrek het a.u.b. niet teveel op jezelf.bronce schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 09:29:
De frustratie begint nu wel toe te slaan. Ik zit nu op een losing streak van 12 ranked games ben gedropt van silver 1 naar silver 3 en hard op weg naar bronze. Maandag 8 games verloren (dagje vrij van werk), dus ik denk gister zal wel beter gaan maar niet is minder waar. Het top punt is toch wel een vayne bot die niet kon cs'en dacht dat hij gosu was en elke 1 vs 2 ging spelen en feeden uiteraard. En daarna leuk zeggen gg bad jungler. Ik snap echt niet wat ik moet doen om nog een game te mogen winnen het zit er gewoon niet in keer op keer.
Ik zit met smurf al ff 'vast' in Silver II, simpelweg omdat Rito ineens speciaal voor mij een groot blik idioten heeft opengetrokken.
Heb het al vaker gezegd, maar het is grotendeels een kwestie van geluk hebben. Je kunt weinig anders doen dan gewoon doorspelen en zorgen dat jij je ding gewoon goed doet. En dan maar hopen....
In één van me laatste games raakte ik met Corki mid al snel behoorlijk fed; enemy Lux had niet zoveel in te brengen. Met package ook onze Ryze top wat geholpen met kills. Leek allemaal wel goed te komen, tot ik in de teamfights 0,0 peel kreeg en natuurlijk onze Nida jungle door de mand viel met 0 inbreng, iets wat je vanaf de nida pick in champ select natuurlijk al kon voorspellen...
Andere game kreeg ik Graves op top tegenover me. Ik was Malphite. Dat is niet echt gezellig. Moest heel wat farm opgeven, maar ik bleef wel in leven. Gelukkig had onze Lee Sin door dat enige hulp op top met een zwaar pushende graves wel handig was. Hij kwam paar keer langs, kills meegepakt, en daarna was ik Graves de baas en de game kantelde al vrij snel in ons voordeel.
Dit zijn wat voorbeelden van hoezeer je geluk moet hebben in je teammates.
Deze Lee Sin was zowaar een goeie jungler die begreep dat je een Graves v Malphite matchup op top z.s.m. moet ganken. Zonder die hulp had ik nauwelijks kunnen voorkomen dat Graves nogal sterk zou worden en had ik steeds achter de feiten aan gelopen. In die Corki game trof ik teammates die niet begrepen wat peel betekent, en hadden we een nutteloze Nida jungle die in teamfights natuurlijk useless is. Ik won me lane, was fed, hielp andere lanes aan kills, deed verreweg meeste dmg van iedereen, maar mocht niet baten. Kansloos in teamfights. Doe je weinig aan...
[ Voor 45% gewijzigd door Koekiemonsterr op 10-02-2016 17:21 ]