Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

quote:
Mebus schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 09:47:
[...]

Sorry jongens, ik ga toch weer Evelynn aanraden :*)

Evelynn is ook niet heel erg duur, kan je ap/ad bouwen (afhankelijk van je teamcomp) en heeft perm stealth :D

Jungle werkt ze het best atm, maar mid lane kan ze het ook goed doen (ligt wel aan de matchup).
Evelynn spelen in de jungle zonder runes en masteries.. succes daar mee :+

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 10:58

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
[...]

Evelynn is ook niet heel erg duur, kan je ap/ad bouwen (afhankelijk van je teamcomp) en heeft perm stealth :D

Jungle werkt ze het best atm, maar mid lane kan ze het ook goed doen (ligt wel aan de matchup).
Vet slim. Een jungler wiens belangrijkste feature onzichtbaar zijn is aanraden aan iemand die alleen vs bots speelt, level 11 is en de jungle daardoor niet tot moeizaam gaat overleven. Geen aanrader.

IGN: Joomadbro

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23-01 14:19
Ik denk dat het handiger is om vanaf nu te kijken wat je echt leuk vind. Alvorens hier iedereen met een champion aan komt kakken. Vanaf level 11 is dat een prima moment want je kent enigszins de basics nu van het spel en kunt je nu gaan richting op een "lane".

Hier een setup wat je kunt proberen zonder runes:
Top: Garen, Riven, Irelia, Nasus
Jungle: Amumu, Warwick, Xin Zhao
Mid: Viktor, Annie, Ziggs
ADC: Caitlyn, Ashe, Tristana
Support: Leona, Annie (wederom), Soraka

Je zult ze uiteraard niet allemaal hebben, maar kijk gewoon wat er voorbij komt tijdens de free rotations en kijk wat je het meeste ligt. Die ik hierboven heb genoemd zijn vrij simpele champs zonder dat je er echt extreem veel skill voor nodig hebt om ze op te pakken. Te masteren is uiteraard weer een ander verhaal.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

quote:
[...]

"Wij van Wc-eend, adviseren Wc-eend" :P :P :D

• Vicarious
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 04-01 00:36

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Koekiemonsterr schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 22:58:
[...]

Ok thank voor de heads up.

Overigens slaat dat nergens op. Dan benadeel je dus altijd nieuw gevormde/opgerichte teams zoals Origen, omdat ze geen vorige seizoen hebben waarin ze hebben kunnen acteren.

Origen heeft met de finaleplek toch gewoon aangetoond de 2e beste van deze split te zijn. Beetje raar dat dan punten uit een vorige seizoen nog meetellen voor H2K; dat seizoen is toch allang afgesloten en voorbij zou je zeggen....

Wat ook raar is, is het feit dat Origen als verliezen finalist in de regional qualifier in theorie zelfs Worlds nog kan missen toch? Ze zullen wel niet verliezen van Roccat of Giants, maar toch....
Toch nog even hierop teruggrijpen. Origen heeft het nu lastig zat tegen Roccat. Ze staan nu 1-1 maar die derde game verliezen ze waarschijnlijk ook. Je speelt een heel season voor Worlds en gedurende dat season bouw je punten op. In dat season zitten een aantal splits. Als je alleen de laatste split laat bepalen wie er naar Worlds gaan maak je de prestaties van uit de eerste helft van het seizoen waardeloos. Ik vind overigens wel dat ze in de laatste split meer punten moeten uitdelen, omdat ze dan de 'vorm' meenemen naar Worlds (en je dan zeker weet dat ze in die meta een beetje goed zijn). Teams vallen namelijk nogal eens ver terug (zie bijv. C9...).

Vicariously I live while the whole world dies

• Ero-Sensei
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 21-01 16:42
quote:
CS en LoL kan je op geen enkele manier vergelijken los van dat het allebei teamverband is, als jij 1v1 laned of het nou mid is of top, bepaal jij grotendeels zelf of jij je lane wint of what not, los van of je hulp krijgt, probeer jij maar eens een bombsite in je 1tje te houden, good luck he.

Om nog maar te zwijgen over het hele andere elo/rank systeem binnen cs waardoor de ranks totaal niet de daadwerkelijke skill weerspiegelen, maar dat terzijde.
Holy shit wat een hoop ongefundeerde bende bij elkaar.

Je lane winnen is volgens mij iets héél anders dan een game winnen. Al sta je 20-0 dan nog kan je het niet winnen 1 vs 5.

Daarnaast staat Vayne op nummer 2 van aantal keer gepicked, met een percentage van 36% de afgelopen maand. En dan is ze ook nog eens 12% van de games gebanned.

Maar til er niet te zwaar aan joh, feiten. Weet zeker dat er wat jongens tussen zitten en denken 'hij zal wel gelijk hebben'.

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Damienx2 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:17:
Shit Koekie, die ene keer dat we nu geduo'd hebben is schijnbaar een indicatie dat we heel vaak duo'en.

Doen we dus ook niet meer he!
Duo'en met Koekie is sowieso een slecht idee als je om je elo geeft :+

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 20:27
quote:
Dat is onderhand al de derde keer is het niet? Mooi, kun je eindelijk je lesjes begrijpend lezen + overtuigend argumenteren oppakken.

• AequitasII
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 11:26
Wat een gebitch hier. Wanneer leren mensen nou eens dat het spel om 4 retards tegen 5 retards gaat van hetzelfde niveau. De enige bepalende factor ben jij. Ben je beter dan je niveau dan zou je altijd 55 tot 60% van je games minimaal moeten winnen. Daar horen losing en winstreaks bij. Accept dit nou eens ipv altijd maar te bitchen op je teammates.

• Rordarok
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 10-01 16:59

Rordarok

De enige echte

Grappig dat dit toch een discussie is die hier zo ongeveer elke anderhalve week terug komt. Volgens mij is het punt vaak genoeg gemaakt: Als je een stuk beter bent dan het ELO waar je op dat moment op speelt, zal je stijgen MITS je daarvoor ook daadwerkelijk de games speelt. Projected MMR is vrijwel useless in LoL, ik heb d1 MMR accounts waarbij ik nu de gold-->plat promo opnieuw mag doen.

Aan de andere kant is al vaak genoeg geroepen dat op het moment dat je vrij dicht bij je werkelijke skill komt, bv g1 ELO met g3/g4 als daadwerkelijke rank, dan kan het erg lastig zijn om zonder heel veel games te spelen naar die rank te komen. Dan kan je er ''officieel'' wel boven zitten, maar zolang jij je daadwerkelijke rang niet bij je naam hebt staan t.o.v. projected boeit dat toch niemand.

League is in vergelijking met CSGO overduidelijk een game waar het functioneren van het team boven individuele prestaties staat mits er op ongeveer hetzelfde niveau gespeeld wordt (dus geen smurfs). In CS kan je puur door frags pakken en zelf goed functioneren qua communicatie en rotations veel makkelijk carryen dan dat je dat in League kan. Genoeg games in League waar je hoge KDA's hebt en goed speelt, maar doordat het team letterlijk weigert dat voordeel te gebruiken alsnog verliest. Als jij door je opening frags praktisch elke ronde 5v4 speelt gaat die game met mensen van ruwweg hetzelfde niveau een stuk makkelijker. In het CS is het nu eenmaal veel makkelijker om puur op mechanics te carryen dan bij League, je ziet dat vaak genoeg in hoog plat waar mensen qua mechanics niet onder doen voor willekeurige Diamond-rank maar wel de beslissingen van een silver maken.

Ik heb games gezien en gespeeld met wat gold spelers hier waarvan ik als toch zeer bovengemiddelde speler belachelijk veel moeite had om de game te winnen met snowball champion en flink wat voorsprong, puur omdat team mates je eerder voor je voeten lopen dan je helpen. Als er, zoals Damien aangaf, een gold speler had gestaan, dan had Damien ondanks zijn eigen uitstekende functioneren ongelofelijk hard verloren. En zolang je dus niet enorm veel tijd investeert om op je projected rank uit te komen, blijf je lekker waar je bent. Het idee dat ik nu, om weer een voorbeeld aan te halen, ~50 games moet spelen met waarschijnlijk minstens een 50% win rate om van g1 weer terug naar Diamond te komen (terwijl het account d1 mmr heeft!) is gewoon dom en daar zullen mensen steeds minder zin in krijgen.

Rordarok wijzigde deze reactie 31-08-2015 16:04 (7%)

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

• Koekiemonsterr
Ja het systeem van Rito inzake het aanpakken van toxic behaviour is zo geweldig!

Net een gast in champ select die vond dat ik instalockte (terwijl ik gewoon aan de beurt was in de draft), en hij hoopte dat mijn vader het volgende met me zou doen: f*** me in the a**, mijn moeder werd er ook nog bij gehaald, het werd nog veel erger, afijn, er kwam geen eind aan.

Nou reports hoefde je na de game ook niet op te rekenen want hij was met zijn 3 buddies in premade. Ik ben die champ select maar geleaved, want ik kon alvast 4 onterechte reports tegemoet zien, en het automatische ban systeem neemt dat natuurlijk weer mee alsof het terechte reports zouden zijn.

Dan maar een ticket gemaakt....

Maar heb voor de grap eens gekeken wat er met een vorige report ticket van mij is gedaan.

Twee weken geleden maakte ik een ticket om iemand aan te laten pakken, omdat ie in game mij meerdere keren letterlijk c*ncer toewenste. Reactie Rito was standaard: we look into it and take appropriate actions...

Deze speler ff gelolking'ed, en ja hoor, het kindje speelde een uur geleden nog rustig een ranked game....gg Rito

• psyy138
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23-01 19:05

psyy138

blackbulls.nl

Begin bard steeds en steeds beter te begrijpen/spelen.
Gisteren 3 games met bard gespeeld waarvan 1 perfect, 1 semi perfect en de andere goed genoeg.

perfect, 3/0/20;
http://matchhistory.euw.l...36199/293179?tab=overview

semi perfect, 3/1/16;
http://matchhistory.euw.l...02547/293179?tab=overview

goed genoeg, 2/4/27;
http://matchhistory.euw.l...55132/293179?tab=overview

runes; armor red, gp/s yellow, mr blue, gp/s quins.
Zo krijg ik alle gold die ik wil vanwege mijn iets wat andere fijne build.

masteries; 0/9/21, gewoon standaard page met movement speed ipv mana.

full build zou er zo uit moeten zien;
sightstone, talisman, mobility boots, righteous glory, dead mans plate, locket,

heb ik alle MS die ik wil en tanky genoeg. Daarbij doe ik met de dead mans plate genoeg dmg i.c.m. mijn passive.

(ಠ_ಠ) Psyduck (ಠ_ಠ) | Xiaomi is spulleke ;)

• Damien
quote:
Vicarious schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 00:40:
[...]

Ik kom toch nooit aan jouw MMR.
_O- _O- _O- _O-

Grapjas :+

Qua niveau zit ik momenteel precies waar ik hoor, en er zit letterlijk niemand op dit forum die lager dan dat niveau zit (ja misschien in ranking, maar qua niveau is er geen verschil). Doordat ik het spel aanzienlijk minder speel dan ik een paar seizoenen terug deed ben ik ook verder niets beter geworden. Ja ik kan warden, lasthitten, ken de meeste champions, weet enigszins effectief te bouwen, maar beslissingen nemen in matchups, maprotation etc etc daar lig ik mijlen ver achter en dat gaat ook niet meer goedkomen aangezien het spelletje simpelweg niet enorm leuk meer is.

En als ik Riot iets mag voorstellen voor de toekomst:
- Sloop de gehele chat er uit (zowel in champselect als in game) vervang alles door standaard zinnetjes / pings (deze community is immers niet te redden met een tribunal / bans);
- Maak je champions of AD of AP;
- Zorg ervoor dat er een restriction zit op items die je wel of niet kunt kopen op basis van je AP of AD champion (geen getroll meer een Yi die 1/6 staat die sorc boots + zhonya's koopt omdat hij een faalhaas is);
- Maak een systeem van duimpjes (+1 als je een plezierige medespeler was -1 als je een feedende troll was, zorg er vervolgens voor dat je per premade maar 1 vote hebt die telt, oftewel geen -4 omdat je toevallig met 4 premade makkers was gequeued);
- Op basis van duimpjes laat je de spelers met elkaar gematched worden, weg met elo/mmr (want als je immers je best doet wordt je hier nu ook daadwerkelijk voor beloond, oftewel mensen zullen meer geneigd zijn hun best te doen);

Klinkt kinderachtig, maar gezien het huidige niveau past dat prima in een kleuterklasje ;).

• Thormodo
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-01 09:35
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:43:
Klinkt kinderachtig, maar gezien het huidige niveau past dat prima in een kleuterklasje ;).
Ik zou er nog een soort plakboek bij doen. Als je een x aantal duimpjes krijgt dan mag je daar een stickertje in plakken.

Ik moet nog stééds mijn placements doen, ben benieuwd of ik daar nog zin in heb voor het einde van het seizoen :+. Aan de ene kant boeit die skin mij geen drol, maar aan de andere kant heb ik de eerste vier al wel.

Thormodo wijzigde deze reactie 08-09-2015 09:27 (25%)

Overwatch: Thormodo#2155 | Twitch | Spotify Playlist

• Arnevld
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 14:58
Ik word soms zo moe van de community van dit spel, gister mijn promo's verloren door zo'n toxic Riven.
Die called top lane gaat 2x dood gaat daarna de jungle clearen en gaat daarna AFK onder de toren wachten op zn creeps.
En zeggen ik ben afk want ik kan toch niks, maar wel eerst de game voor de rest verzieken...
Zo kom je nooit naar een betere league !

Begin wel oprecht van mening te raken dat je geluk moet hebben bij de matchmaking.
Want op CS GO waar ik global elite rank heb kun je makkelijk in je eentje verschil uitmaken.
Maar in League kan een falend of niet willend persoon of iemand die zn dag niet hebt heel je game verzieken.

Aan het typen...

• Ero-Sensei
quote:
Arnevld schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:52:
Ik word soms zo moe van de community van dit spel, gister mijn promo's verloren door zo'n toxic Riven.
Die called top lane gaat 2x dood gaat daarna de jungle clearen en gaat daarna AFK onder de toren wachten op zn creeps.
En zeggen ik ben afk want ik kan toch niks, maar wel eerst de game voor de rest verzieken...

Begin wel oprecht van mening te raken dat je geluk moet hebben bij de matchmaking.
Want op CS GO waar ik global elite rank heb kun je makkelijk in je eentje verschil uitmaken.
Maar in League kan een falend of niet willend persoon of iemand die zn dag niet hebt heel je game verzieken.
Ik stel voor de vergelijking die je maakt met CS:GO eens goed onder de loep te nemen met zijn alle.
Als eerste spreker stel ik voor Ambition88.

• Damien
quote:
Arnevld schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:52:

Van mij heb je gewoon een +1 gekregen hoor ;).

• TheBrut3
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08:59
Bij een zelfde skillniveau zou het BC team het spel dan moeten winnen, Project is full AD terwijl je bij BC kan mixen.

Ik logde gisterenochtend ook speciaal in om de bundle te kopen, maar toen ik de prijs was heb ik LoL snel weer gesloten. Ik ga toch geen €45,- (of wat is het precies?) betalen voor een paar pixels!?

Er zijn genoeg spellen met micro (al noem ik dit geen micro!) transacties die ik ook speel. Maar voor dat geld krijg ik bij WoWs of WoT gewoon compleet nieuwe premium schepen.

• Koekiemonsterr
quote:
ShockiNN schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 12:48:
Ik snap sowieso niet waarom deze silver/gold players Ezreal kiezen..
Ik heb er nu al een stuk of 20 gezien en geen ééntje heeft toegevoegde waarde gehad.
Goeie vraag...

Ik kan je vertellen ik zie ze regelmatig in Gold, misschien zelfs wel als meest gekozen adc de laatste tijd.
En inderdaad voegt het weinig positiefs toe.

Maar goed, zoals de Ezreal pick kun je nog wel tig andere champions aanhalen. Tryndamere jungle (werd zelfs een keer gekozen toen Devourer bugged was) of Lee Sin jungle. Zoals Rorda terecht opmerkte is Lee geen eenvoudige champ om te spelen en beneden Plat is het dan ook vaak huilen met de pet op. Ik besef dat zelf en weet dat ik niet goed genoeg ben (met Lee) om hem te kiezen voor jungler, maar zo'n instelling ontbreekt bij menigeen en dus zie je Lee vaak zat. Trynda jungle vind ik sowieso bijna een troll pick.

Dit soort champion keuzes is typerend voor de instelling van menigeen in ranked. Men is niet echt committed om het maximale te geven zowel qua champion pick als ingame gameplay; men kiest simpelweg een champion waar ze zin in hebben zonder er echt bij na te denken.

• Damien
quote:
Xanthian schreef op woensdag 30 september 2015 @ 15:17:
Twisted Fate heeft toch maar 1 spell? Namelijk de Q? De W is volgens mij een "Empowered AA"
Of je die 0.8 magic penentration nou ook mist is mij ook de vraag t.o. 1% crit chance.

Maar goed, dit is wat ik me nu even snel bedenk.
Klopt zijn W is een Empowered AA die voor zover ik weet niet kan critten. Daarbij genomen dat zijn main damage output vanuit zijn Q gaat komen ipv de proc op zijn W is het logischer om meer magic pen te hanteren dan een kans van 1 op 100, op een ability die a. niet crit, b. dient te proccen. Dus ga je de 0.8 Magic Pen missen? Alleen als je de maximale damage output wilt leveren, anders niet.

Maar daarvoor zei ik er ook wat van. Ik neem aan dat men hier streeft om het maximale uit hun champion probeert te halen en niet wat wil lopen aankutten. Want dan kun je nog beter zeggen, jongens ik speel full AD TF qua runes en bouw hem AP in lane. Of hence zelfs een hybrid page als die van Evelynn zal je dan prima helpen.

• whodares
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 16:28
En 4de loss op rij door 3 trolls in team.
Enemy pakt azir, onze mid pakt zed. Proceeds to lose lane pretty hard.
Onze jungle Xin was premade met adc Ezreal. Om je hun niveau te geven, ezreal had 37 cs op 11 minuten.
Sta je daar dan als support (en natuurlijk ook de enige die een pink ward koopt tegen jungle eve) en kan je geen zak doen aan het rotslechte niveau.
O well, 3 reports erbij en hopen dat rito deze idioten eruitfiltert...

En voor je het vraagt: ja, zowel ezreal als xin zaten op hun main champions ...

EDIT: Daarna 3 games mid mogen gaan. Veigar gegaan. Yup, veigar can carry trolls. Van 50 lp naar promo gegaan. Hopelijk blijven de trolls nu wat weg.

whodares wijzigde deze reactie 30-09-2015 22:14 (12%)

BNet tag: whodares#1162

• Damien
spoiler:
NICE Zz1tai 1 van de beste Riven spelers in de wereld, this gotta be good!

• whodares
  • Laatst online: 16:28
spoiler:
Hoezo veigar kan niet meedoen in competities? Also Hai echt wild gegaan, kick in de stunbox

BNet tag: whodares#1162

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Arme Bangkok Titans. En nee, dat hoeft niet in spoilers :+

Vicarious wijzigde deze reactie 01-10-2015 20:15 (5%)

• Damien
spoiler:
Op 1 na toch de voorspellingen correct. C9 was toch wel de upset voor mij, en waarschijnlijk ook voor de analyst desk die allemaal ook de foute keuze maakten. Voor vandaag staan er ook weer een paar mooie games op het lijstje. Ik doe mijn voorspelling wel even weer buiten de spoiler ;).

KT vs TSM - KT zou opzich geen moeite moeten hebben met TSM.
LGD vs OG - Ondanks dat OG toch leuke games heeft laten zien vs Fnatic, verwacht ik dat deze game volledig richting LGD zal gaan.
BKT vs SKT - SKT all the way.
H2K - EDG - EDG gaat niet veel moeite hebben met H2K.
FW vs KOO - FW liet gisteren tegen CLG wel wat leuke dingen zien, maar ik vrees te weinig om een bedreiging te vormen voor KOO.
CLG vs PNG - PNG viel mij gisteren eigenlijk best tegen, maar ja hetzelfde kon gezegd worden voor CLG. Echter MOET CLG in staat zijn deze te pakken.

• Damien
spoiler:
Vicarious - 10 / 12 (+4)
Damien - 9 / 12 (+4)

Vandaag weer verder Vic? ;)

EDG vs SKT - Erg spannende pot, maar ik verwacht het meeste van SKT, die hebben nog wat te bewijzen immers.
H2K vs BKT - Dit moet H2K wel binnen kunnen slepen, ik verwacht toch minstens 2 wins van ze in de groups.
LGD vs KT Rolster - Op basis van wat ik gisteren gezien heb (wat een erg slechte referentie is over het algemeen want het blijft een momentopname) KT Rolster.
Origin vs TSM - Eerlijk gezegd verwacht ik hier de upset van TSM, dus nogmaals ga ik voor iets anders dan verwacht.
IG vs C9 - Veigar zal dit keer wel een ban krijgen, IG dus.
AHQ vs Fnatic - Dit moet geen probleem zijn voor Fnatic.

• Damien
Ik moet leren sommige teams niet meer te onderschatten...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 18:19

McGryphon

Moderator General Chat

Brothers of the mine rejoice!

Ik denk dat letterlijk niemand nog een 100% score voor de pickem heeft eigenlijk, wtf is dit toernooi :D
Ik vermaak me meer dan prima :Y)

OG vs. KT:
spoiler:

McGryphon wijzigde deze reactie 04-10-2015 17:36 (22%)

Just like Jesus I'm a carpenter
Forging shelves with the hammer of Thor
Gloria patri furnituribus
In nomine IKEA!

• Pablo
  • Laatst online: 22-01 10:12

Pablo

Rito pls

quote:
Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:06:
[...]

Ik heb het ook niet over alleen een report maar hoe gauw je soms restrictions krijgt opgelegd. Ik heb ze zelf ook nooit gehad en probeer me er niet veel van aan te trekken maar het is wel een illustratie hoe krom Rito's systeem is.
Rito zegt dat je die chat restriction `niet zomaar` krijgt.
Maar van de mensen die ik persoonlijk ken en claimen , `ja ik kreeg zomaar een chat ban` of `zomaar een 50ranked games ban`

Ik geloof niet helemaal in `het kromme Rito` beleid.

Op Reddit en op de boards zelf wordt er erg veel over geklaagd dan mensen `opeens` een mute of andere restricties hebben gekregen die onterecht zijn.

Vervolgens komt er een admin en die post chat logs van de afgelopen 5 games
en dan kan je daaruit opmaken dat die mensen wel degelijk legit gebanned zijn
(dit is met 1 bekende ook gebeurd - die kreeg de feiten onder zijn neus gedouwd)

Dus ik geloof iemand per definitie al niet als er geclaimd wordt dat de ban of restrictie niet juist zou zijn.
Tuurlijk - fouten sluipen door het systeem heen, maar dat kan je met een supp ticket gewoon oplossen.

Voor nu ben ik van mening dat iedereen die claimt dat hij een onterechte ban heeft gekregen deze zeker wel terecht is

Dit illustreert volgens mij dus alleen maar hoe toxic de community is
(ook sommige mensen hier van GoT, zijn toxic as fuck - terwijl ze anders claimen)

For certain ye have to be lost to find somethin that can't be found.

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15:13
quote:
Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

Overigens ken ik ook mensen die toxic as fuck zijn en daar eerlijk voor uit komen :+
You summoned me? :+

• Ambition88
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 18:17
quote:
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 02:28:
[...]

Nog meer open deuren die je wilt intrappen? Is hier al 100 x eerder gedaan, maar dank voor deze buitengewoon originele en nuttige info.

Dus eigenlijk bedoel je te zeggen dat bijvoorbeeld Thormodo, die kennelijk overmatig veel pech heeft in placements, een beetje een retard is, of niet?
Nee wat hij denk ik probeert te zeggen is wat ik eerder ook al aangaf, dat erover klagen en zeuren niet echt veel zin heeft, ook al lucht het best op.

Het is een beetje zoals poker hoevaak heb ik wel niet gehad dat ik diep in een toernooi zat en eruit eindelijk uitvloog met de ''beste hand'' maar hij gewoon 1 van de 3/4 outs hit, tja kan ik wel lopen roepen kut spel, lucker, etc maar dan ga ik alleen maar tilten. Wat op dat moment belangrijk is, is dat ik de juiste beslissing heb gemaakt en ook al verloor ik die pot, 90% van de tijd zal ik die hand wel winnne oftewel, zolang jij de juiste beslissingen maakt en goed speelt of in dit geval niet AFK gaat of zelf trollt, zal je statistisch gezien altijd profit maken in de long run. Dat is wat je in je achterhoofd moet houden.(mits je op je eige niveau speelt ofcourse)

Nu ga je 0-4 en wordt het van de daken geschreeuwd, volgende week ga je 6-0 en dan hoor je niemand meer. :P

Ambition88 wijzigde deze reactie 06-10-2015 08:54 (5%)

• ShadowBumble
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Heren(en Dames (en ja ze zijn er echt)),

Inmiddels zijn er al meerdere teamspeakservers bekend onder de vaste spelers welke regelmatig gebruikt worden. Aangezien deze server al ruim een jaar draait en uitsluitend gebruikt werd voor de teamspeak server, is het tijd om deze te gaan termineren. De noodzaak is er immers niet meer.

De server zal in de loop van de dag gaan sluiten.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• McGryphon

McGryphon

Moderator General Chat

Wat do you get when Nami blesses Urgot?
spoiler:
HOLY CRAB
:')

In nomine IKEA!

• Carnagy
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 06-01 14:49
quote:
SoufyanH schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 02:10:
Heey beste Tweakers,

Ik ben pas begonnen met LoL te spelen. Hebben jullie enkele tips om het spel beter te begrijpen etc?
Zoals meerdere mensen hier al aangegeven hebben moet je veel champions proberen. Lees deze guide eens door. Hier staan wat basis dingen in die je moet weten:

http://www.mobafire.com/l...yer-beginner-guide-371292

Er is wel een reden om een botgame te spelen. Er is een beloning voor je eerste gewonnen match van de dag. (reset 22 uur na het verkrijgen van je win of the day). Je krijgt 150 IP extra (IP kan je gebruiken om champions te kopen).

Het kan best zijn dat je niet veel zal winnen in t begin. Ik zorg er altijd voor dat ik in ieder geval een botgame speel als ik nog niet gewonnen heb. Zo'n game duurt ongeveer 20 minuten en je krijgt je FWOTD.

• Damien
quote:
SoufyanH schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:57:
Heel erg bedankt voor de reacties! Ik zal eens veel opzoeken en lezen om alles beter te begrijpen. Het is in ieder geval zo te zien een top spel!
- Best spaghetti I ever had (10/10)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:35:
[...]

Vic, met zo'n grote playerbase, is het bijna 9 van de 10 games raak en zitten ze in het enemy team en je eigen. Oftewel wat we jaren geleden hebben beweerd dat het wel mee viel, is inmiddels allang geen "toeval" meer.

Dus nee, er zijn geen Tweakers waar Riot een hekel aan heeft, het is meer een geluksfactor of je in die games terecht komt of niet. En sommige hebben nou eenmaal wat minder geluk dan anderen. Dat mag duidelijk zijn. Dat er hier mensen zitten die 1000 games kunnen spelen en eens 1 ongelukkige game hebben en dat er hier mensen zitten die 1000 games hebben en 999 games een ongelukkige game geloof ik best.

Ik heb ook op bepaalde accounts dat het echt lijkt alsof ik ze aantrek, terwijl ik weer op een ander smurfje kan spelen en gewoon 10 games op rij een plezierige game heb. Ligt niet aan het account, ligt puur aan geluk of niet.

Dus wat whodares beschrijft, geloof ik best. Hij is echter er niet uniek in, maar er zitten gewoon ongelooflijke zaadgames tussen waarbij je zou willen dat het na 5 minuten al stopte. Maar nee hoor die games duren ook nog eens 50+ minuten.

Dus vandaar: herpderp.
Mjah ok, ik ben het met je eens dat er heeeeeel veel crapgames tussen zitten, ook bij mezelf als ik soloqueue speel. Ik doel meer op de mindset die sommigen hier hebben dat je niet kunt klimmen in je ranking door de josti's in je team. En dat is gewoon mits je voldoende games speelt niet waar. De platinum spelers hier halen die rank elk seizoen weer, ongeacht hoe hun placements zijn gegaan. Misschien dat je 1 division lager kan blijven hangen doordat je onvoldoende speelt of extra veel pech hebt gehad, maar het is niet zo dat de meeste huidige silver spelers hier eigenlijk in gold of platinum thuishoren. Misschien qua mechanics dat ze het aan zouden kunnen, maar als je het idee hebt dat je zoveel verliest door pech heb je gewoon onvoldoende gamekennis en decision making skills om een hoger niveau aan te kunnen. En daar val ik dus ook onder. Deal with it. Replays bekijken en investeren in gamekennis etc. om beter te worden helpt dan beter dan een beetje anderen de schuld te geven want daar word je niet beter van.

Dan over de kwaliteit van de games. Ik denk dat dat een aantal oorzaken heeft dat veel mensen hier dat ervaren:
1. De nieuwigheid van het spel is er wel af. We spelen allemaal al een behoorlijke tijd en besteden er inmiddels ook iets minder tijd aan dan voorheen. Dan word je automatisch wat kritischer denk ik
2. We spelen als Tweakers veel minder premades. De leukste games om te spelen vond ik altijd de premades met Tweakers. Beetje slap ouwehoeren op teamspeak en gewoon lekker gamen zonder gezeik. Heerlijk.
3. Inherent aan het soloqueue systeem. Je speelt met volslagen onbekenden met elk hun eigen ideeën over LoL die vaak totaal niet compatible met elkaar zijn maar je bent wel van elkaar afhankelijk voor het resultaat. Dat creëert sowieso fricties. Ik kon ook met bepaalde Tweakers minder makkelijk samenspelen door verschillende speelstijlen en ideeën over LoL, kun je nagaan hoe dat is als je met 4 totale vreemden speelt.
4. De kant die Riot opgaat met toxicity. Het is voor Riot blijkbaar meer van belang om mensen aan te pakken die een keertje iets racistisch zeggen of kanker roepen dan om spelers aan te pakken die systematisch het spel verzieken door te gaan feeden, trollpicks doen omdat ze hun rol niet krijgen etc. De straffen hiervoor zijn ook volledig scheef. Mensen krijgen een wekenlange ban omdat ze een keer iemand hebben uitgescholden maar een feeder kan met een paar daagjes zijn zonden overdenken wegkomen. En dat terwijl de impact van die laatste vele malen groter is op de spelervaring van tientallen andere spelers. Nou begrijp ik best dat het een stuk makkelijker is om te punishen op bepaalde steekwoorden, maar de community kan dat makkelijk zelf met de Tribunal. ZET DIE DAN WEER AAN VERDOMME

Hoop dat ranked teambuilder een aantal van deze issues kan wegnemen of verminderen. Ik ben in ieder geval gematigd positief gestemd hierover en ga het zeker een kans geven komend season.

• Damien
quote:
whodares schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:23:
[...]
Ik heb zelf een vriend van mij naar gold gecarried toen ik in gold 4 zat en die kerel hoort thuis in bronze- silver 5.
En bedankt he!

En zo zitten er nog veel meer op plekken waar ze niet horen (jij hebt het waarschijnlijk met Plats die waarschijnlijk max gold zijn). Ik ben het dan ook wel weer met je eens dat een soloqueue dan ook DAADWERKELIJK solo dient te zijn. Niets duo's of wat dan ook. Maar aangezien ze al duo's jarenlang hebben toegelaten vind ik dat het hek gewoon helemaal open kan.

Ikzelf zie het volgend seizoen wel zitten om eens te queuen met bijv een BigCheese Joomadbro, Koekie, Japie en ikzelf in het nieuwe ranking systeem. (Als het er dan ook daadwerkelijk al is, want vooralsnog is het volgens mij nog steeds een wens van Riot).

Edit: BigCheese zal het dan niet worden dan want die zit in Diamond V 8)7
quote:
Xanthian schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:13:
Heeft iemand dit al gezien?
http://www.newsoflegends.com/index.php/49829-49829/

Is dit zo iets wat ze al in CS:GO hebben? En is dat wat?
Kan uit die link niet opmaken hoe dat ingame zal werken.

Lijkt me leuk?
Als dit hetzelfde is als in CS:GO dan wordt je blij gemaakt met een dood vogeltje. In CS:GO droppen random cases per match. Als je zo'n case ontvangt klinkt het allemaal vrij leuk want het is een GRATIS case, echter moet je dan een key kopen die gelijk staat aan 2,10 euro. Dan heb je een random generator die beslist wat voor skin dat jij gaat krijgen, dat varieert van 5 skins die max 3 euro cent waard zijn tot een rare skin die voor +100 euro gaat. Echter de kans dat jij die ene skin eruit haalt die +100 euro waard is, is net zo groot als dat jij vanavond het bed deelt met Ariana Grande en Selena Gomez. Succes!

Damien wijzigde deze reactie 04-11-2015 14:25 (38%)

• Jaap.
quote:
Dat is veel leuker als ik niet het lijdend voorwerp ben, maar fair enough ik hapte nogal snel :X

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
Maureen95 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:29:
Hallo! Mag ik mij hier melden? Ik heb mijn Tweakers account al een paar jaar, maar ik heb er nog nooit wat mee gedaan :)
Nu speel ik een paar maanden League en zocht een topic waar ik in mee kan praten.
Ik ben level 19. Nog behoorlijk noob dus :+
Moet ik ook nog wat over mezelf vertellen?
Het enige wat je hoeft te vertellen is of je de dochter van Alberto Stegeman bent, voor je het weet zit ik in Undercover in Nederland :X
Verder: veel plezier en als je vragen hebt horen we het wel. Als ervaren speler heb ik af en toe al moeite om alle wijzigingen bij te houden dus ik kan me voorstellen dat er als nieuwe speler een hoop onduidelijk is.

• Skyclad
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 10:06
quote:
Maureen95 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:29:
Hallo! Mag ik mij hier melden? Ik heb mijn Tweakers account al een paar jaar, maar ik heb er nog nooit wat mee gedaan :)
Nu speel ik een paar maanden League en zocht een topic waar ik in mee kan praten.
Ik ben level 19. Nog behoorlijk noob dus :+
Moet ik ook nog wat over mezelf vertellen?
Iets over jezelf vertellen hoeft niet, maar als je het echt wil mag het wel :D (wel uitkijken dat het niet te erg off-topic gaat natuurlijk!)

Als je er nog niet op zit: Join het ingame chat channel GoT. Daar afken veel hier. Heb zelf al weer een tijdje niet gespeeld, maar kijk nog wel regelmatig hier en volg de Pro wedstrijden. Kan je dus weinig vertellen over nieuwe items, maar voor newbie informatie kan je zowieso het beste eerst even in de OP kijken.

• Damien
quote:
JoeBravo schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
tresh hook icm poppy ult, cancelled die de hook (dus tresh kan niet meer naar target springen) of cancelled die de knockback?
Ik vermoed het eerste, maar niet alles is altijd even logisch bij Riot.

Vraag me hetzelfde af met de diverse aanwezige roots eigenlijk: welke krijgt voorrang, of gaat de root mee met de knockback?

Damien wijzigde deze reactie 11-12-2015 11:42 (5%)

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

quote:
IdieEasy schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:57:
[...]

Ik vermoed dat hij alle skins al heeft waar ze bereid zijn korting op te geven :P
FTFY

• McGryphon

McGryphon

Moderator General Chat

quote:
Rasmalluin schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:38:
Tips zijn altijd welkom, dus de vraag is: leest McGryphon dit forum nog? :)
Ja hoor, minder regelmatig dan anders, maar ik ben er nog steeds :Y)
quote:
In de gespeelde potjes stond ik top lane en ging ik meestal als eerst voor Black Cleaver. Omdat ik voornamelijk vs AD champs speelde, ging ik daarna voor Titanic Hydra. Afhankelijk van de game en tegenstander kies ik als derde item voor Dead Men's Plate (voor meer armour) of Spirit Visage (voor meer MR). Oh, en tussendoor natuurlijk boots... :)
Black Cleaver blijft het beste item op Olaf, hoewel Trinity sinds de sheen rework ook een goed item is. Titanic Hydra.. Zou ik niet als tweede item kopen. Over het algemeen is mijn tweede item een (off-)tankitem met resistances in plaats van enkel health, en dan niet altijd voor lane maar meer gericht op teamfights. black Cleaver is bijna altijd het eerste item. Heeft het andere team een fed ADC? Dan is mijn tweede item meestal deadmans of zelf Randuins. Is de enemy midlaner uit de bocht aan het vliegen? Spectre's Cowl, naar Visage of Banshee's afhankelijk van de rol in het team. Titanic is dan als derde item beter gezien je niet alleen meer health hebt die naar damage scalet, maar je ook tegen ofwel magic ofwel physical damage enorm veel sterker bent. Hydra sla ik vaak zelfs over, omdat ik eerder meer durability nodig heb dan meer damage tenzij we een echte tankjungler hebben.
Boots zijn sowieso cruciaal op Olaf. Als ik er mee weg kan komen ga ik voor swifties, en de ideale first back is imo als je phage+boots 1 kan halen.
Ook een optie als je team echt een carrytoplaner nodig heeft en zowel support als jungler tanky zijn is om 3 offensive items op Olaf te bouwen, waarvan minimaal 2 met lifesteal. Met een uiteindelijke build als, bijvoorbeeld, Black Cleaver/Ravenous Hydra/Bloodthirster/Sterak's Gage/Randuins/Merctreads. Gezien je dan zo squishy bent ben je wel van twee dingen afhankelijk: de initiation van de rest van je team, want je bent te squishy om iets te bruteforcen, en de mogelijkheid om te flanken. Als een Olaf met deze build bij de backline weet te komen sloopt hij alles, gezien de healing/lifesteal amp op zijn W. Ondanks die lifesteal blijft hij wel erg gevoelig voor burst, dus deze build is erg situationeel.
Dit hierboven gaat overigens allemaal over toplane. Vanuit de jungle bouw ik nooit meer damage dan een black cleaver, en zelfs dat niet altijd; gezien je bijna altijd minder gold income hebt is het efficiënter om full tank te gaan. Hoewel Olaf geen harde CC heeft is hij ook als full tank nog te gevaarlijk om zomaar te negeren, en de enige optie om hem te stoppen is hem dood te maken; als je solo 4 ulti's weet te happen en overeind te blijven betekent dat 4 ulti's waar de rest van je team zich geen zorgen meer over hoeft te maken. En zeker op lager MMR zijn Dyrus-ults (fuck, Olaf wordt rood, paniek, THROW EVERYTHING AT HIM -> unstoppable force en glacial prison op de niet te CC'en viking) echt een ding.
quote:
Xanthian schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:49:
Ik ben geen Olaf expert maar van tijd tot tijd speel ik hem nog wel eens.
Zelf gebruik ik twee builds

Masteries of 12/0/18 met Grasp of the Undying als Keystone. Of 18/0/12 met fervor of battle.
Je stackt de fervor wel erg snel met 2 stacks per ability en per AA.
Grappig, beide keystones gebruik ik nooit in lane. Ik ga standaard voor Thunderlord's Decree, als je een axe weet te landen kom je meestal wel aan de 3 hits, en die mastery voelt domweg overtuned aan zeker na de AD buff. Als ik een makkelijke lane-matchup heb? Stormraider's Surge. De engste Olaf is er eentje die de frontline als springplank gebruikt om met ghost, glory/ghostblade en stormraiders met 1400 movespeed op de ADC af te sprinten. Olaf is met de huidige items in veel matchups sterk genoeg om met die keystone alsnog lane te winnen.
quote:
Naar mijn idee heb je twee keuzes qua builds.
Of je maxed je Q en koopt black cleaver of je maxed E en je koopt Trinity Force. Q is ook goed tegen ranged champions zoals Teemo, Vlad of Quinn (Al hoewel je de lane niet gaat winnen van Quinn.)
Persoonlijk laat ik de Titanic Hydra links liggen, liever koop ik meteen Dead Man's plate.
Triforce is wat mij betreft een item dat je koopt als je voor ligt, om de trades nog wat pijnlijker te maken, maar dat impliceert voor mij niet direct een E max. Ik max bijna altijd Q, tenzij ik tegenover Nasus, Alistar of oude Poppy sta. Nasus omdat het erg makkelijk is tegen hem E op cooldown te gebruiken early om hem van de minionwave af te duwen zonder aggro te pakken, en dan is het E tot lvl 3, daarna Q -> E -> W max. Q geeft gewoonweg meer sustained damage in een all-in, en daar is Olaf meer op gebouwd dan op traden. Kom op man, je bent een viking, go deep or go home.
quote:
Onthou overigens goed dat als je de ult activeerd je hoop tankiness verliest qua resistances. Daarintegen krijg je wel weer een berg AD en CC immunity, maar je bent wel meer squishy.
Dit is het meest merkbaar voordat je je eerste resistance item hebt gebouwd; daarna is het doorgaans gewoon zaak om op R te duwen zodra je door de eerste CC geraakt gaat worden.

Overigens, voor een Olaf streamer waarvan ik wel wat geleerd heb en die altijd bereid is antwoord te geven op vragen: Dralas :)
Streamt de meeste dagen vanaf 6 of 8 uur CST; 1:00 en 3:00 's nachts hier. Maar er is natuurlijk genoeg Olaf gameplay op z'n channel te vinden :)
NA Diamond 2, dus hij behaalt toch betere resultaten met Olaf dan de meesten hier full stop :P
quote:
Overigens, gefeliciteerd Koekie.
Dit inderdaad. Mooi rood naampje Koekie :>

In nomine IKEA!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 23-01 12:03

MonkeySleeve

It's just Monkey business

quote:
Koekiemonsterr schreef op maandag 21 december 2015 @ 16:20:
[...]

Nee want er varen toch elke 3 dagen 4 skin-koopjes uit naar ons uit? :P :X
Nice save d:)b

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Koekiemonsterr
quote:
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:31:
Wat is Dyanmic queue ? tijdje niet echt bezig geweest met LoL ;p
Het www weet wis en waarachtig het waardevolle weetje wat je wellicht wilt weten....

• Razr
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Leuk, 6 van de 10 placements gewonnen. Van S4 naar B4 :')

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 22-01 16:38
8 van de 10 gewonnen, natuurlijk in B5 geëindigd. Yay me :/

• Turismo
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 11:29

Turismo

Me Grimlock

Ik 6 van de 10 gewonnen, ben van S1 naar B1 gegaan

Werkbak

• Vertor
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 20:55
6-4 (waarvan de 3 verloren na elkaar op game 6-7-8). Van Gold V naar Bronze I.

• cyboria
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 18-01 12:04
quote:
Turismo schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:57:
Ik 6 van de 10 gewonnen, ben van S1 naar B1 gegaan
Heb ongeveer een beetje hetzelfde voor.
7-3 gegaan in de placements. Seizoen geëindigd in S1 en voor de reset nog 2 matches gewonnen.
Uiteindelijk in B1 geplaatst 8)7

• Damien
quote:
JapieTalent schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:17:
[...]
Tja, nu dat weer..:( Ik spreek jou nog wel weer als ik mijn spearskills nog verder gepolijst heb.
(lees: wanneer ik eindelijk een keer iets kan raken) :+
Geen idee of ze LoL nog runnen in 2025 Japie. Maar goed iig een goed streven.

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
JapieTalent schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:22:
[...]

JooMadBro?

Kan jij dan even zorgen voor een consistentie in je post: dwz niet de ene keer queue volledig uitschrijven en de andere keer afkorten tot Q? Heel verwarrend ;)

Stiekem heb je wel een punt, maar ik kon bovenstaande niet laten :*)
Het is geen rant, ik heb gewoon een goed punt! Overigens ben ik doorgaans vrij consistent in mijn schrijfwijze, echter na het meerdere malen correct uitschrijven van 'Dynamic Queue' snapt men daarna met 'Dynamic Q' dat dit over één en hetzelfde object gaat. Daarbij haal ik geen onjuiste termen door elkaar met als gevolg dat mijn betoog coherentie verliest.

Tevens is mijn summoner name Joomadbro en niet JooMadBro, welk ik tevens in het verleden meerdere malen voorbij heb zien komen. Ondanks dat het een samenvoeging van meerdere bestaande woorden is, is het in zijn geheel één naam. Het uitschrijven van hoofdletters bij elke nieuwe lettergreep zou daarbij net zo incorrect zijn als "JaPie", "KoeKieMonSter" et cetera. Bij voorbaat dank voor het correct gebruiken van mijn naam.

spoiler:
Voor de lezers en mods voor wie het niet duidelijk is, dit is friendly banter en geen verhitte ruzie/discussie :+

• Ero-Sensei
Vind het erg lastig lezen, zo'n forum waar je een woordenboek bij nodig hebt :). Maar ik heb weer wat woorden geleerd, die ik nooit kan gebruiken omdat je dan steeds moet uitleggen wat je hebt gezegd.

En Japie, tussen al die moeilijke woorden door, moet je ook de makkelijke goed doen. Niet jou naam, maar jouw naam :)

• Damien
quote:
Recrush schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:27:
[...]

Chapeau, verhaal raakt kant noch wal, echter een vermakelijk stukje literair werk. Voordat we echt weggekoekie'd worden omdat het offtopic is laat ik het hier maar bij :+

Ik heb de laatste dagen overigens een 50% winrate erg letterlijk genomen..
[afbeelding]

Maar deze curse is zojuist verbroken met een dubbele win. Ik heb alles gedaan om te throwen de laatste game (not really) om deze trend voort te zetten.. Maar helaas :P
Nice hoor JooMad.

• Jaap.

• Damien
quote:
Anytime ReCrusHJooMadBruh420BlaZeITTw1tCh247LAIFStRe4M

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
JapieTalent schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:58:
[...]

Mijn naam is eigenlijk een paradox, niets ironisch aan hoor :) Maar wie weet wordt het tijd voor een change. Ik snap de verwarring wel..
Ik zou het een paradox noemen vermits je voorafgaand aan het spelen van games wist dat je geen talent zou hebben*, verwachtte je dat wel dan zou ik het wel ironie noemen. Mits jij je nickname aanpast zorgt dit wel voor een paradigma shift betreffende het fundamentele begrip c.q. basisconcept dat wij van jou als mens en summoner hebben, daar deze paradoxale connotatie verloren gaat en met dien de ziel van wat JapieTalent JapieTalent maakt.

spoiler:
*It's just a prank bro! Je hebt in het 85e-90e (give or take) percentiel gezeten in ranked dus talentloos ben je niet hoor <3

• JoeBravo
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 31-07-2019
Gisteravond voor het eerst een rank S game gespeeld (Braum support, normal). Niet gedacht dat ik het in me had :P
Zelfs met 5 killsteals (winter's bite OP, lol) werd ik nog door alle 4 teammembers (geen friends) gehonored plus een honorable opponent van de tegenpartij. :D

Met dit potje in m'n achterhoofd kan ik wel weer een flinke portie toxicity verdragen. :')
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True