Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Damien
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 12-12 14:19
Mede-auteurs:
  • Mebus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10-12 14:40

Mebus

• Jaap.
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 15-12 10:48

Jaap.

• Xanthian
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 07:36

Xanthian

• Koekiemonsterr
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 11:58

Koekiemonsterr

http://i.imgur.com/faaQPQt.png

Geen momenteel

http://i.imgur.com/o7ti2at.png

Voor personen achter een firewall of andere restrictieve filters wordt er periodiek een PDF online gezet:

Patch 5.10 (PDF, 1.5MB)

http://i.imgur.com/TVwjJcp.png

League of Legends (LoL) is een gratis te spelen PC-game gebaseerd op DotA Allstars (een zeer bekende Warcraft 3 mod) en ontwikkeld door Riot Games. In het spel nemen twee teams met een gelijk aantal Champions het tegen elkaar op met als doel de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Je begint elk potje met je gekozen Champion op level 1 en zonder items. Gaandeweg level je je Champion tot 18 en breidt je hem uit met items die bij de situatie passen. Er zijn meer dan honderd verschillende Champions en items beschikbaar, waardoor vrijwel elk potje een unieke ervaring is.

Gratis? Ja! League of Legends is gratis om te spelen.

Wanneer je het spel begint heb je echter niet alle Champions tot je beschikking. Deze Champions kun je op twee manieren beschikbaar maken:
  • Door het spelen van het spel ontvang je Influence Points (IP) waarmee je, zonder hier dus voor te betalen, Champions kunt vrijkopen.
  • Diegenen die dit echter te lang vinden duren, kunnen er voor kiezen om met echt geld, Riot Points (RP) aan te schaffen waarmee je ook Champions kunt aankopen.
Ook is er wekelijks een select aantal Champions vrij beschikbaar die iedereen gratis kan spelen.

http://i.imgur.com/yJyqkWh.png

Om League of Legends te spelen heb je eerst een (gratis) account nodig die je krijgt als je registreert. Je kunt in het registratieformulier aangeven in welke region je wenst te spelen. Denk goed na over je keuze, want het kost geld om je account te verhuizen! Ter info: de meeste Tweakers spelen op de EUW region.

Klik hier om je te registreren

http://i.imgur.com/LqqNMYY.png

League of Legends is beschikbaar voor Windows en Mac OS X. Het spel schijnt slecht of soms niet te werken op Preview en Beta OS versies. Pas daar dus mee op.

Klik hier om League of Legends te downloaden

http://i.imgur.com/y3F0E7B.png

NEW!
Bard: The Wandering CaretakerKalista: The Spear of VengeanceAzir: the Emperor of the SandsGnar: the Missing LinkBraum: the Heart of the FreljordVel'Koz: the eye of the VoidYasuo: the UnforgivenJinx: the Loose CannonLucian: the PurifierAatrox: the Darkin BladeLissandra: the Ice WitchZac: the Secret WeaponQuinn and Valor: Demacia's WingsThresh: the Chain WardenVi: the Piltover EnforcerNami: the TidecallerZed: the Master of ShadowsElise: the Spider QueenKha'Zix: the VoidreaverSyndra: the Dark SovereignRengar: the PridestalkerDiana: Scorn of the MoonZyra: Rise of the ThornsJayce: the Defender of TomorrowDraven: the Glorious ExecutionerDarius: the Hand of NoxusVarus: the Arrow of RetributionHecarim: the Shadow of WarLulu: the Fae SorceressFiora: the Grand DuelistNautilus: the Titan of the DepthsZiggs: the Hexplosives ExpertSejuani: the Winter's WrathViktor: the Machine HeraldAhri: the Nine-Tailed FoxVolibear: the Thunder's RoarFizz: the Tidal TricksterShyvana: the Half-DragonGraves: the OutlawXerath: the Magus AscendantRiven: the ExileTalon: the Blade's ShadowSkarner: the Crystal VanguardWukong: the Monkey KingLeona: the Radiant DawnYorick: the GravediggerOrianna: the Lady of ClockworkVayne: the Night HunterRumble: the Mechanized MenaceBrand: the Burning VengeanceLee Sin: the Blind MonkNocturne: the Eternal NightmareJarvan IV: the Exemplar of DemaciaMaokai: the Twisted TreantKarma: the Enlightened OneRenekton: the Butcher of the SandsCaitlyn: the Sheriff of PiltoverCassiopeia: the Serpent's EmbraceTrundle: the Troll KingIrelia: the Will of the BladesLeBlanc: the DeceiverLux: the Lady of LuminositySwain: the Master TacticianSona: Maven of the StringsMiss Fortune: the Bounty HunterUrgot: the Headsman's PrideGalio: the Sentinel's SorrowVladimir: the Crimson ReaperXin Zhao: the Seneschal of DemaciaKog'Maw: the Mouth of the AbyssOlaf: the BerserkerMalzahar: the Prophet of the VoidAkali: the Fist of ShadowGaren: the Might of DemaciaKennen: the Heart of the TempestShen: Eye of TwilightEzreal: the Prodigal ExplorerMordekaiser: the Master of MetalPantheon: the Artisan of WarGragas: the Rabble RouserPoppy: the Iron AmbassadorNidalee: the Bestial HuntressUdyr: the Spirit WalkerShaco: the Demon JesterHeimerdinger: the Revered InventorNasus: the Curator of the SandsKatarina: the Sinister BladeCorki: the Daring BombardierMalphite: Shard of the MonolithJanna: the Storm's FuryDr. Mundo: the Madman of ZaunBlitzcrank: the Great Steam GolemTaric: the Gem KnightGangplank: the Saltwater ScourgeKassadin: the Void WalkerVeigar: the Tiny Master of EvilRammus: the ArmordilloAnivia: the CryophoenixCho'Gath: the Terror of the VoidAmumu: the Sad MummyKarthus: the DeathsingerTwitch: the Plague RatTryndamere: the Barbarian KingEvelynn: the WidowmakerZilean: the ChronokeeperSinged: the Mad ChemistWarwick: the Blood HunterTwisted Fate: the Card MasterTristana: the Megling GunnerTeemo: the Swift ScoutSoraka: the StarchildSivir: the Battle MistressSion: the Undead ChampionRyze: the Rogue MageNunu: the Yeti RiderMorgana: Fallen AngelMaster Yi: the Wuju BladesmanKayle: the JudicatorJax: Grandmaster at ArmsFiddlesticks: the Harbinger of DoomAshe: the Frost ArcherAnnie: the Dark ChildAlistar: the Minotaur

http://i.imgur.com/GdDnO9H.png

League of Legends kent verschillende maps, elk met een eigen variant op het spel of geheel andere game mode. Het doel blijft altijd om de Nexus van de tegenstander te vernietigen.

Summoner's Rift
De oudste en populairste map in League of Legends. Twee teams van 5 Champions nemen het tegen elkaar op met als doel elkaars Nexus te vernietigen. Deze map ondersteund Normal Blind Pick, Normal Draft Pick, Ranked Solo Draft Pick en Ranked Team (5v5)

Twisted Treeline
Een vergelijkbare map als Summoner's Rift, maar dan gericht op teams van 3 Champions. Deze map kan ook als Ranked Team (3v3) worden gespeeld.

Crystal Scar
Deze map bracht een geheel nieuwe game mode naar League of Legends, genaamd Dominion. Het is vergelijkbaar met de Onslaught modus van Unreal Tournament. In deze modus vechten twee teams om vaste locaties in de map te bezetten. Het team met de minst bezette locaties verliest een aantal punten per seconde. Het team dat als eerste op 0 punten staat, verliest.

De voornaamste focus van Riot bij het ontwikkelen van deze game mode lag op het zo kort mogelijk houden van de speeltijd.

Howling Abyss
Ook deze map bracht een nieuwe game modus, genaamd ARAM. Dit is een afkorting voor All Random All Mid en is ontstaan uit een door de community bedachte variatie op het originele spel. Vanwege de grote populariteit heeft Riot besloten hier speciaal een map voor uit te brengen. In ARAM nemen twee teams van 5 willekeurige Champions het tegen elkaar op.

http://i.imgur.com/OtcjPmU.png

In-game kun je met andere Tweakers spelen door het channel "GoT" te joinen vanuit je messenger.

http://i.imgur.com/hXB5O6n.png

Riot Games - Twitch
LCS / LCK Matches en World Championship aan het einde van het jaar

Riot Games - Twitch
LPL en World Championship aan het einde van het jaar

Junglers:

Nightblu3 - Twitch - YouTube
US Challenger, vooral jungle

Trick2g - Twitch - YouTube
US Master/Diamond, vooral jungle focus ligt erop om solo je games te winnen dmv een bepaalde speelstijl

Toplaners:

Irelia Carries U - Twitch - YouTube
US Challenger, voornamelijk Irelia

Best Riven NA - Twitch - YouTube
US Challenger, voornamelijk Riven

Midlaners:

Alex Ich - Twitch -
US Challenger, Renegades Midlaner

http://i.imgur.com/SG6U7u1.png

Riot Match History
De meest uitgebreide en officiele Match History tool van Riot Games.

euw.op.gg
Match history en gedetailleerde statistieken van spelers.

LoLNexus
Statistieken van teammates en vijanden in actieve games bekijken.

LoLKing
Statistieken, guides, artikelen, match history en ban/winrates.

LoLBuilder
Statistieken en builds van alle Champions, gefilterd op Diamond en hoger. Ook kan er een client worden gedownload na het aanmaken van een account, waarmee deze builds naar je League of Legends client worden geexporteerd.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:31
quote:
wambamNL schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 08:18:
Wat was de reden dat hij stopte?
Ik had het ook geprobeerd half jaar later kom ik gewoon braaf weer aanzetten :s
Ik heb eerder breaks genomen van iets meer dan een jaar en een half jaar geloof ik. Vaak weer teruggekomen vanwege nieuwe content of mensen die weer wilden spelen/duoen (ben dit ooit begonnen met een irl vriend van me die nog op en af wel speelt)

Om verder niet heel https://static-cdn.jtvnw.net/emoticons/v1/36/1.0 te doen en een jankverhaal op te hangen, afzijdig van persoonlijke issues met win/lose streaks, is het spelletje is inhoudelijk niet meer interessant voor me en wordt dit steeds meer een cash grab, van ervaring hiermee uit andere F2P games, de cash grabs beginnen meestal voor het langzame afsterven van een game. Riot rolt uit principe al geen nieuwe features meer uit (replays, maps/modes, client) omdat ze niet willen investeren in een nieuwe engine, maar door willen bouwen op Adobe AIR. Voor mij allemaal slechte tekens.

Daarbij komt het "probleem" van dat het spel overspringt van één debiele meta naar de ander (waardoor Damien ook al breaks heeft genomen bvb.) en het met de jaren steeds moeilijker is geworden om zelf impact te maken in een game.

"Ja maar, Rudy, Pietje van Counter Logic Element of Unicorns is 99/0 in placements gegaan en MasterDiamondChallenger XIII geworden"

Ik speel alleen geen 12 uur per dag zoals Pietje die af en toe 's middags even naar de lokale community college wandelt om een uurtje lecture bij te wonen. Omhoog ranken heeft in grote lijnen op het algemene niveau geen effect op het aantal games dat je 40min gegijzeld wordt gehouden door een AFK Vayne of Riven die boos is omdat hij op 02:15 nog geen ganks had gehad en nu 2 CS achterloopt omdat top lane AP Xin te sterk is. Situaties die tussen de levels Silver IV en Plat I nog evenveel voorkomen. Als je die mensen daar op called, krijg je van Rito een mooie mute. Normals zijn ook leuk verpest, want dat is nu het afvoerputje van Ranked Restricted/Muted mensen :) het plezier van winnen weegt voor mij niet meer op tegen de demoraliserende throws, opmerkingen, insta-surrenders en dreigementen van AFK/report tijdens een loss. Deze quote is toepasselijk op zulke avonden.

Anyways, dit zijn mijn redenen, en zoals je vast al gewend bent, boeit het me niet heel erg of je je in de redenen kan vinden of niet. Iedereen die nog steeds speelt, ik hoop dat het leuk voor je blijft en dat jij er persoonlijk iets uit kan halen. Ik waardeer de tijd die ik heb gespeeld met de ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ Boze Broeders ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ (R.I.P. 2014), Damien, IdieEasy & co en een aantal anderen, evenals de vele intellectuele discussies met Secsytime en Lord-Ronddraai, die me echt hebben overtuigd dat off-meta picks als AP Jax kunnen shinen.

http://twitchemotes.com/favicon.png

Als iemand eventueel nog interesse heeft andere games te spelen, mijn Tweakers alias is ook mijn Steam handle en tevens mijn Nintendo ID, als mensen geinteresseerd zijn in Splatoon of SSB4 friendlies. (gigantisch leuke fighter overigens)
quote:
Dat denk ik niet :) klaar is echt klaar en ik ga niet weer 4-5 jaar aan troep grinden.
quote:
Kidopig (Riot Games Player Support)
Jun 25, 16:00

Hello Rudy,

Thank you for providing me with this information. Your ███████ account will be deleted.

If you attempt to log into your account, you may see a message that says your account has been permanently suspended or disabled. Don’t worry—this is normal.

Thanks for your patience. Don’t hesitate to let me know if you have any other questions.

Kidopig
Riot Player Support
Captain of Noxus Fleet
En ja, dat is aardig wat tijd/geld, maar uiteindelijk een drogreden om niet te stoppen.

Nintendo FC: SW-5173-7741-8130 - Super Smash Bros. Ultimate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koekiemonsterr
We gaan de Master Yi's, Shyvana's en andere aa-junglers weer volop terugzien in de jungle.

De huidige Enchant: Devourer transformeert na een x aantal stack in deze 'super' Devourer, incl een passive die elke autoattack een dubbele on hit proc geeft. :o

Stukje uitleg hierover:

When asked how the item interacts with things like Sheen and Nasus Q, Meddler explained:

"Quote:
So, will champs with abilities that modify their next basic attack, like Poppy, Darius, Garen, Rengar, Nasus essentially have the damage from the ability doubled if it lands with a phantom proc?

No, those abilities will all be unaffected, since the normal auto attack will consume the buff in question. This is basically two auto attacks back to back, where the second one has no base damage and therefore only applies on Hit effects. Things like Nasus Q, Sheen etc therefore apply to the first auto attack, get consumed, and aren't around for the second attack.

Meddler also reminded that Phantom Hit only works with BASIC ATTACKS so things like Ezreal's Q or Warwick's R - which are not basic attacks - would not proc it:

The phantom attack on sated Devourer's a bit more specific than other on Hit abilities. It only applies on basic attacks, so things like Warwick ult, Ezreal Q, and GP Q that aren't basic attacks but do apply on hits won't trigger the phantom attack. They will still apply the normal Devourer magic damage on hit of course.

As for if this means that Blade of the Ruined King's on hit effect is doubled every other attack, he noted:

"Quote:
does that means that with every aa botrk will deal 16% current hp?
Yes."

Ok wow, hoe wil je zoiets balanced krijgen?

• Damien
Denk ik, even Ekko testen in een Coop vs AI game. Aangezien ik hem toch eigenlijk amper tot niet heb kunnen spelen (behalve vs PublicPervert in het 1on1 toernooitje).

Dus ik loop naar mid, en vervolgens komt Azir eraan lopen. Ik denk, geen probleem het is immers een botgame dus het is gewoon een beetje aanklooien. Nou hij gaat vervolgens helemaal los in hoe achterlijk ik wel niet ben en dat ik dood moet gaan aan kanker.

Waarna ik tegen hem zeg dat de chat gelogged wordt en het nergens voor nodig is om zulke dingen te roepen. Kon hem niets schelen en hij bleef maar doorgaan met zijn tirade waarna ik maar geen moeite meer heb gedaan om een zinnig gesprek met deze jongen aan te gaan.

Tot we in het Overview scherm komen:

Het mooiste is nog hoe hij zijn eigen gedrag goedkeurt en mensen die toevallig bij hem in de lane staan als "pests" ziet.

League community. Please never change. :')

• n0isH
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 07-12 11:30
Deze muismat voor €0,91 kunnen bestellen, is net na 2 weken binnen. Is voor mijn vriendin die voornamelijk amumu speelt. :) (Muis for scale)

• Damien
quote:
sp3c0ps schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:07:
[...]

Er staat cooldown op die active dus volgensmij kan je hem elke 60 seconden op iemand gooien, zit je bijvoorbeeld in een fight.
Heb het nog niet geprobeerd op de pbe.
Lijkt me ook goed voor ad casters ala Corki, kogmaw, ezreal.

PS: die binding met de kalista spear doet niet niks :9 :9 :9
Wat maakt Kog'maw een AD Caster?

also offtopic:

Ja ik ben wel een Karmakeizer op het gebied van Wasmachines en Hello Kitty. :')

Damien wijzigde deze reactie 01-07-2015 10:48 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blamauci
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 05:38

Pool Party Draven Hue Hue Hue

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-12 16:57

Had liever een skin gehad voor 1 van de tientallen champs waarvoor ik nog geen skin hebt, maar goed het kan slechter :D
quote:
Thormodo schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:04:
[...]

De Riot Girl Tristana skin bedoel je? Want dat staat los van de friend finder.

Die kun je hier krijgen: https://www.facebook.com/leagueoflegends/app_208195102528120
Weet ik niet meer, dacht dat lesbo tristana via die manier gratis was.
quote:
Mebus schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 13:10:
[...]

Evelynn*, en zo erg is dat toch niet om 2 Evelynn skins te krijgen? Het werkt beter dan Rumble mid? :9 :o :D

Welke kreeg je trouwens? :+
Tijd geleden al hoor, maar die black skin (shadow?) en masquerade eve.

Meneer iCy wijzigde deze reactie 03-07-2015 14:08 (45%)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tellavist
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 06-02 17:08
HA! ik weet hoe ik poll's moet posten!
Dus gelijk even spammen, ben ook wel benieuwd eigenlijk!
Wat is jullie favo positie ingame?

Poll: Waar speel jij?
Mid
ADC
Support
Jungle
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Een handtekening?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 06:25
Jij kan je game tenminste spelen! :p

Bij mijn premade en mijzelf loopt de boel net compleet vast en kunnen beide niet meer reconnecten naar onze game. Eerder tijdens de game was onze mid al 5 minuten ineens pleite.

Uiteraard een game die aan de winnende hand was voor ons haha

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damien
Weinig drophacks gehad tijdens de games met Japie. Gisteren trouwens als uitzondering wel een keer een degelijke Ezreal gehad die wel damage deed. Maar zoals Japie al aangaf het is helaas vaak 9 van de 10x niet het geval. Maar goed dit heb ik heel veel deeltjes terug al eens gezegd omtrent skillshot champs en soloqueue.

Daarom speel ik ze ook niet he ;)

Ik heb de stats al aardig identiek ;). Helaas levert me dit op 1v1 toernooitjes te vaak bans op :(.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jaap.
quote:
Damienx2 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:34:
Weinig drophacks gehad tijdens de games met Japie. Gisteren trouwens als uitzondering wel een keer een degelijke Ezreal gehad die wel damage deed. Maar zoals Japie al aangaf het is helaas vaak 9 van de 10x niet het geval. Maar goed dit heb ik heel veel deeltjes terug al eens gezegd omtrent skillshot champs en soloqueue.

Daarom speel ik ze ook niet he ;)

[afbeelding]

Ik heb de stats al aardig identiek ;). Helaas levert me dit op 1v1 toernooitjes te vaak bans op :(.
Inderdaad, eigenlijk geen drophacks gehad, gelukkig! (Gauw afkloppen!)

Nette stats op Irelia en Riven. Dat triggerde mij om ook mijn profiel eens te checken en het is me duidelijk welke champs ik vaker moet spelen :+

• Jaap.
quote:
Vicarious schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 22:29:
[...]

Zo'n gozer als Svenskeren is ook al een paar keer tegen de lamp gelopen en wordt niet aangepakt. Van Fredy is ook bekend dat hij in soloq een toxic asshole is en zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen die me zo even niet te binnen schieten. Maar net als de playoffs eraan komen wordt ineens uit het niets Forgiven geband. Bovendien zijn ze al vaker genaaid, daar hebben we onder anderen dit pareltje van parodie-site ESEX aan overgehouden: http://esportsexpress.com...ng-over-gambit-yet-again/
Maar Vica, dat anderen ook dergelijk gedrag vertonen praat het toch niet goed? Dat Riot blijkbaar verzuimd om consistent een lijn door te trekken is pijnlijk, maar dat maakt Gambit toch niet zielig dat zij gestraft worden? Dan had Forgiven zich gewoon beter moeten gedragen en/of Gambit een fatsoenlijk figuur moeten contracteren.

Het is eerder zuur voor de teams die zich wel aan de regels houden en gedragen dat er teams mee wegkomen die dit niet doen.

@Damien: alles is racisme tegenwoordig. Ik werd laatst al racistisch genoemd omdat ik enkele Fransozen vriendelijk (nee echt vriendelijk!) verzocht hun eigen taal lekker via private messages of teamspeak/skype oid te bezigen en de all chat Engels te houden om dat dat net iets makkelijker communiceert voor de personen die geen Frans kunnen.

Oh, en ......

Jaap. wijzigde deze reactie 23-07-2015 09:02 (16%)

• Meneer iCy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 14-12 16:57
Wambam, broeder. Ga eens uit mijn league.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• Outerspace
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 08:29

Outerspace

Moderator General Chat

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Natuurlijk zeggen stats niet alles, ik speel helaas nog steeds brons. Maar dit is voorlopig wel de champ die ik het meest ga spelen :) Malph jungle kan op zich wel, de W doet een boel goed. Als laner bouw ik meestal als eerst een frozen heart / randuins, maar dat ligt er aan of ik een AD tegenstander heb.

LinkedIn | Tweakers Gallery | Spotify!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 10:08

Secsytime

Automagisch

quote:
Recrush schreef op zondag 26 juli 2015 @ 13:07:
[...]

Holy shit, en dan probeer je ook nog mensen ongemerkt op jouw unique link te laten klikken? Dat is echt sad dude :')
http://i.imgur.com/efSGjT6.png

Secsytime wijzigde deze reactie 26-07-2015 13:31 (39%)

• MonkeySleeve
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 11-11 12:08

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Weekendje met wat vrienden 5v5 Ranked aan het spelen, vrijdag begonnen en begon goed, paar potjes gewonnen en stonden bijna in de series. Gisteren ging het wat minder helaas en weer gezakt. En nu ineens vandaag:

Teamcomp is gevonden hoor :D Series naar Silver 1 gehaald.

MonkeySleeve wijzigde deze reactie 27-07-2015 02:35 (5%)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Dat Riven skin! Shut up and take my money!!!

Bron

• Recrush
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 15-12 22:35

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Iemand die dit weleens gehad heeft? Wil net League opstarten en krijg niet meer dan dit in de patcher, kan dus ook niet op play drukken. Heb al een reboot gedaan. Heb gisteren gewoon gespeeld.. Kan rechtsbovenin ook niet op settings drukken. Weet iemand of ik dit kan fixen zonder een complete reinstall te doen die veel te lang duurt?

IGN: Joomadbro

• Damien

Ik ben overtuigd hoor ;) Soraka power!

EDIT: JINXED IT! EERSTE LOSS TE PAKKEN :P

Btw... (ik geloof het niet natuurlijk omdat ze recentelijk een skin heeft gekregen) maar:

De tekst en de vorm van het wapen en enigszins de description bij 1 van de projects (waarschijnlijk echter Zed ;)):

Kan het zo maar zijn dat Irelia toch nog een skin krijgt :o, maar ik zal er wel naast zitten en dan is het uiteindelijk toch Fiora wat iedereen al roept.

Overigens als ik de guns zie lijkt het ook erg op Lucian ipv Varus...

Damien wijzigde deze reactie 19-08-2015 20:49 (89%)

• Damien
Voor de grap weer Riven jungle gepakt, aangezien ik regelmatig first pick was. Resultaat, enemy team gaat Riven counteren waardoor mijn teammates hun toplaner weer kunnen counteren.

En toen ging ik voor de grap eens kijken naar al mijn resultaten van Riven jungle van het afgelopen seizoen en het vorige seizoen.

Nou, volgens mij gewoon OP hoor :'). Nah, maar wel grappig om te zien dat eigenlijk ook alles wel lukt op het elo waar ik speel.

• ItsNotRudy
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11:31

Nintendo FC: SW-5173-7741-8130 - Super Smash Bros. Ultimate

• Damien
quote:
AequitasII schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:41:
Wat een gebitch hier. Wanneer leren mensen nou eens dat het spel om 4 retards tegen 5 retards gaat van hetzelfde niveau. De enige bepalende factor ben jij. Ben je beter dan je niveau dan zou je altijd 55 tot 60% van je games minimaal moeten winnen. Daar horen losing en winstreaks bij. Accept dit nou eens ipv altijd maar te bitchen op je teammates.
Het is jammer dat mensen ook eigenlijk totaal niet kunnen lezen, willekeurig een topic binnenkomen en maar lukraak wat roepen. Je kunt hier de afgelopen 10 pagina's teruglezen en je zult NIEMAND horen zeggen dat ze hoger horen te zitten dan waar ze zitten of ook maar iets in die richting.

Toch komen er ineens 2 randoms voorbij die even hun zegje moeten doen, over iets wat hier al meerdere keren is aangekaart. Eigenlijk past dit plaatje er heel goed bij:

Nogmaals er is slechts een indicatie gegeven van het aantal games dat er gespeeld is. Waarbij wordt aangegeven dat men zelf ook niet altijd even geweldig speelde maar dat er tevens teammates waren die bedroevend slecht uit de verf kwamen. Nergens is er ook maar een woord geroepen over een elo hell of dat men veel hoger hoort te zitten dan waar men nu zit.

Dus wederom lees of het topic mee, of hou je er gewoon buiten want dit soort nietszeggende halve rants over iets waar men niet eens iets over gezegd heeft slaan de plank volledig mis. Het is fijn dat je voor je maat op wilt komen maar ook hij zat er flink naast en daarbij genomen kan hij zijn eigen tips nog niet eens volgen dus waar hebben we het überhaupt over.

Ik kom ook niet in jouw heartstone topic om je te vertellen dat je beter 2 kaartjes kunt neerleggen dan 1 kaartje.

Damien wijzigde deze reactie 31-08-2015 17:46 (3%)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

quote:
Squishie schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:59:
Heeft iemand al enig idee wat de Victorious skin / Championship skins gaan worden :D!?

Ik heb het gevoel dat Azir, Gragas of Maokai er een van wordt.
Wat dacht je van Kalista? (bron)

Secsytime wijzigde deze reactie 02-09-2015 16:01 (8%)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

quote:
Xanthian schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:58:
[...]

Als je mij midlane laat spelen heb ik ook 100 farm bij 20 minuten.
Al hoewel ik dan misschien gewoon Lissandra zou spelen en "iets" van een impact kunnen hebben. En je hebt waveclear tot dat je erbij neer valt.

Het zelfde met ADC, dat is ook niet mijn rol, maar dan neem je gewoon Sivir, je drukt op R en je hoopt het beste in team fights.

Jij voelde je dus zoals de enemy Xerath :P mijn lane opponent, jemig wat is dat een easy lane als Yasuo.. je dodged gewoon alles met je windwalk en pushed de lane zo hard dat die gast alleen maar skills op waves kan gebruiken 8)

Overigens waren de overige games waar ik wel kon carryen, zulke harde stomps..

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Weer een klassiek voorbeeld..

Wat een geweldige community.. Gelukkig was onze Azir niet toxic en gelukkig was hij een "Platinum smurf".

RIGHT

Edit: Die ult van Garen is BS btw.. ik was constant de "Villain" lekker hoor die 1k true damage op je bakkes van zen ult.. much outplay potential.

Secsytime wijzigde deze reactie 07-09-2015 19:33 (22%)

• Koekiemonsterr
Speciaal voor de disbelievers (lees: Damien): LULU WINS! :P

Xin en Darius waren een stel idioten die niets anders deden dan lekker skirmishen en chasen in de enemy jungle zonder enige vision....13 en 14 deaths als gevolg, het merendeel totaal onnodig natuurlijk. Hierdoor liepen we constant achter de feiten aan, hadden overall minder kills, minder gold, onze basis lag al open, leek een loss te gaan worden

...maar toen was er teamfight bij drake. Ik gooide elke spell die ik had op Vayne, wist haar daardoor in leven te houden en ze kon opruimen, ace! 60 secs deaths timers. Moesten wel 3 towers zonder minions omver krijgen, maar lukte wel en aldus toch nog gewonnen.

Had Lulu hier gepickt omdat enemy al Talon en Rengar had ingelockt en omdat wij een Vayne hadden.
Pakte uiteindelijk goed uit omdat men Vayne simpelweg niet kapot kreeg in de ultieme teamfight.

LULU OP

• Rasmalluin
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 29-11 15:53
Malphite top vs Riven (en voornamelijk AD team): <3

IGN LoL: Rasmalluin

• Damien
quote:
Vicarious schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:48:
[...]

Ik vind dat hij het spel zelf een beetje teveel afzeikt want het spel zelf vind ik wel leuk. Ben het wel met hem eens dat Riot het probleem meer bij de wortel aan moet pakken en de veroorzakers van de rage ook eens goed moet bekijken. Als dat signaal eenmaal gegeven wordt denk ik namelijk dat de rage automatisch ook minder wordt.
Het spel zelf heeft zijn minpunten, maar ook zijn pluspunten anders zou het uberhaupt niet meer opstarten. Echter zo'n persoon als die Malphite, kom je toch redelijk vaak tegen. Kijk ik vind de reactie erop van Dunkey ook niet correct, maar ik snap hem wel. En om eerlijk te zijn heb ik liever iemand in mijn game die dan zo reageert als Dunkey dan zo'n persoon als Malphite die maar gewoon loopt te zieken. Nogmaals ik keur zijn gedrag niet goed, maar ik snap hem wel.

Overigens ik ben zelf gestopt met ranked en vul mijn tijd nu voornamelijk met ARAM. Grapje van Riot!

Maar daarna toch wat liefde ;)

Mooi trouwens die drama op Twitter richting Jatt. Jatt had de ranking van Huni en Balls met elkaar vergeleken en zijn twijfels gezet bij het eventueel presteren van C9 @ Worlds. Waarna hij vervolgens de gehele community over zich heen kreeg.

Tuurlijk kun je wel iets hieruit opmaken maar het zegt niets over hoe C9 als team zal presteren. En wat dat betreft vond ik de opmerking van SOAZ nog wel het mooist. "Genja en Darien hebben van hun leven nog nooit soloqueue gespeeld" en toch waren beide heren in staat om Koreaanse teams aan de kant te zetten. Oftewel soloqueue ranking staat compleet los van teamprestaties.

Damien wijzigde deze reactie 14-09-2015 08:29 (21%)

• Xanthian
Het niveau in Gold V verschilt wel veel zeg.

Gisteren een mooie pot gehad met Hecarim jungle, ging erg lekker.
HEt potje begon wel twijfelachtig omdat de last pick niks zei en Lux pakte, met heal, terwijl we al een Fizz mid hadden. Nou ja, Fizz maar naar top gegaan tegen een Irelia.

Fizz gaf al vroeg aan dat hij hulp nodig had dus na mijn eerste back meteen maar Irelia geganked, die is toch niet de moeilijkste om te ganken. Zonder veel problemen de FB kunnen oppakken. Ik had liever gehad dat Fizz de kill kreeg maar het was niet anders.

Niet veel later op level 6 een Lee Sin kunnen vinden bij zijn Red Buff, die gestolen en Lee Sin gekilled en er nog leven uitgekomen ook, bot lane en mid lane kwamen namelijk al achter mij aan. Top lane begon te snowballen en ook Bot lane ging steeds beter waardoor het uiteindelijk een vrij makkelijk potje was.

• Xanthian
quote:
Mebus schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 13:26:
[...]

Was hier vandaag wel wat koeler gelukkig (~30 graden), maar nu erg benauwd door de regen |:(

Morgen kijken of hier LoL kan spelen op de Aziatische server :o
Zit je India of zo? Kan me niet voorstellen dat je een fijne ping hebt. Je kan ook EUNE proberen.

Ik denk dat Syndra zo'n beetje de definitie van Win Lane, Lose Game is.
Ze wint eerst kneiter hard in lane, maar kan late game toch maar vrij weinig doen.

Volgende keer maar weer Skarner bannen jongens?

http://matchhistory.euw.l...440/36571505?tab=overview

Draven was niet zo best, maar het was ook zijn role niet
Thresh heeft toch wel 1 a 2 hooks geraakt
Orianna verloor keihard haar lane maar maakt nog wel mooie ults voor Yasuo
Yasuo was toch wel één van betere en ik had gewoon Skarner die OP is.

Teemo heb ik niet gezien deze game.

• Damien
Nieuwe champion komt eraan:

Kindred, The Eternal Hunters

quote:
"We’re almost ready to breathe life into League’s next champion, a marksman designed for a life in the jungle. Kindred prowls through camps, marking enemy champions for death and permanently growing in strength if they’re able to carry out the promised sentence. But just as Kindred brings death, so can they delay it. Should their allies meet deadly force, Lamb - one of Kindred’s two spirits - can create a large blessed zone that, for a few valuable seconds, denies the ever-creeping and inevitable clutches of death.
Abilities:

Passive: Mark of the Kindred
Lamb marks an enemy champion - anywhere on the map - for death. After a delay, the mark activates - if Kindred kills them, or assists in their death, they gains a permanent stackable bonus to their basic attacks. In addition to Lamb choosing an enemy champion for the Mark of the Kindred, Wolf automatically hungers for large enemy jungle monsters from time to time. All champions can see targets that are marked for death.

Q: Dance of Arrows
Kindred dashes in a target direction before firing at up to three nearby enemies.

W: Wolf's Frenzy
Passive: Kindred builds stacks of Hunter’s Vigor as they move around. Once fully stacked, Kindred’s next basic attack steals a flat amount of health.
Active: Wolf temporarily splits from Lamb, creating a large spirit zone around him and attacking whoever Lamb attacks, or his closest enemy. Lamb can cast Dance of Arrows with a greatly reduced cooldown while inside Wolf's Frenzy.

E: Mounting Dread
Kindred initially slows a targeted enemy. If they’re then able to attack their crippled target three times in quick succession, the target suffers a burst of percent max health damage.

R: Lamb's Respite
Kindred creates a large but temporary zone beneath itself or a targeted ally. While active, Lamb's Respite prevents ALL units within its boundaries from dropping below critical levels of health. Finally, Lamb's Respite applies a flat heal to all champions still inside as it ends.

quote:
Jungle

Kindred makes short work of most jungle camps thanks to Wolf's Frenzy, which gives the twin spirits plenty of supporting damage as they chip away with their basic attacks. Crucially, by greatly reducing Dance of Arrows’ cooldown, Wolf's Frenzy allows Lamb to constantly dart around the camp all while it whittles down multiple targets. Their movement isn’t just for show, though - repeated leaps with Dance of Arrows quickly builds up Wolf's Frenzy’s passive, which, in turn, tops up their health as they head from camp to camp. Kindred might be a fragile champion, but by keeping on the move and attacking whenever their passive is ready, they’ll stay healthy enough to continue their hunt. Larger monsters prove the biggest challenge, and that’s where Kindred can turn to Mounting Dread. The ability is too mana-hungry to use on small monsters, but by applying it to hard-hitting and tanky beasts, Kindred can kite its targets a little easier and deal a chunk of percent max health damage once the ability hits max stacks. And once Kindred has purged their jungle, they’ll be ready to start hunting bigger prey.
quote:
Ganking

Mark of the Kindred is a powerful tool, and not just for the buff it grants Kindred when they butcher a marked target. It has immense psychological value, too: knowing that they’ve been marked for death may force an enemy to play more passively, pulling back from their pushed lane for fear of an approaching gank. But marking prey doesn’t force Kindred to their lane; the mark’s global range means they can mark the enemy team’s mid for death before ganking top, for example. They won’t get a permanent boost, sure, but Kindred’s time is sometimes better spent helping allies than scrambling to kill targets who know they’re being hunted.

But when Kindred sets it sights on a target, how does it actually hunt? Mounting Dread provides a solid start, slowing their enemy as they close in to create a well-positioned Wolf's Frenzy. Once the lair’s live, Kindred’s all set to whittle their prey down with Dance of Arrows and basic attacks. But while Lamb and Wolf hit hard, they lack traditional hard crowd control effects, making them most effective when they gank wounded targets or attack alongside allies who can keep the enemy locked down.

Kindred should always keep an eye on the enemy team’s jungle, too, because while the twin beasts choose the champions they apply Mark of the Kindred to, the enemy jungle camps that suffer the same mark are picked at random. Kindred doesn’t gain vision of marked targets, but they do know that, by being marked, the camp at least lives. This is where Kindred uses their smarts: knowledge of live camps tell it where the enemy jungler is not, or at least where they may be headed, giving them the chance to plan their ganks or jungle routes accordingly. The mark’s also visible to the enemy jungler, too, who suddenly has to decide between killing off the marked camp to deny Kindred passive stats, or ganking. This isn’t an easy choice: choosing the latter, particularly in a lane well away from the marked camp, pretty much provides Kindred with a free invitation for extra stats. Otherwise, the enemy jungler can simply ward the marked buff and stay close enough to turn the tables on Kindred should they decide to kill the camp. As nimble and powerful as they are, Kindred still struggles against a number of strong dueling junglers.
quote:
Skirmishing

Lamb's Respite, when timed or used correctly, is an absolutely momentous ability. It can stall epic monster kills - even bait out the enemy team’s smite - and, when Kindred’s team is on the wrong end of a beating, prolong their lives as they bring the enemy team to the same brink. The ability makes for a perfect tower-diving tool, too, only safeguarding the lives of the living, so offering no protection to the game’s towers. Even against unfavourable odds, Kindred’s team can often claim objectives by casting Lamb's Respite before pummelling the enemy team’s structures down. The ability’s heal gives them options, too: keeping them on the offensive if the enemy team dares a base race, or propping them up for long enough to finish off any enemy stragglers who attempted to save their doomed defenses.
quote:
Teamfights

In full-scale fights, Kindred fights best behind their team’s frontline, pouncing around inside Wolf's Frenzy with as many Dance of Arrows attacks as possible, while throwing Mounting Dread on frontline enemies who manage to break through to their team’s delicate innards. If their team’s winning the fight, Kindred is best off saving Lamb's Respite to make sure their team’s heaviest damage dealers survive incoming damage. If they’re losing, on the other hand, Kindred can use Lamb's Respite to safeguard their entire team. The precious few seconds of immortality will help balance the playing field, leaving both team’s key players teetering on the precipice. And once the ult ends, the heal granted by Lamb's Respite will soon give way under the brutal few seconds that inevitably follow.

Een marksman jungler, wat zijn jullie gedachten? Die ult klinkt wel weer apart ;), benieuwd hoe dat in werkelijkheid uitpakt.

• Damien
En dan bij deze nog maar eens een voorbeeld uit een ranked game waarom ik het niet erg vind dat er mensen zijn die nu bepaalde runes een stuk goedkoper kunnen krijgen.

Damien wijzigde deze reactie 17-09-2015 19:42 (5%)

• Xanthian
quote:
Ambition88 schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:38:
Klopt oh en btw devourer is echt niet zo goed op noc als men denkt, kan beter warrior into bork/youmous gaan
Hangt een beetje af wat je context van "beter" is.

Sated Devourer met Bork is veel sterk dan Warrior + Bork
Warrior + Ghostblade doet nog minder DPS.

Warrior daarintegen is risicoloos en je krijgt een betere early game.
Sated Devourer met Bork doet gewoon veel meer damage.

Kortom, wil je de risico nemen om Devourer te gaan?
Daarom zie je pro's ook geen devourer nemen, die willen het risico niet.

Over devourer gesproken, ik had een Irelia met Devourer in mijn ranked game.
Irelia continu farmen, maar die kwam wel als een baas de jungle uit op 20 minuten.
Dat is maar goed ook, want Bot lane en mid lane stonden flink achter. Gelukkig had ik een goede laning phase en ging ik met 3-0 de laning phase uit.

Paar notities bij deze game

- Ik had de game eigenlijk moet dodgen met Kayle Support, Draven en Irelia jungle/
- Waarom Renekton niet meer Armor heeft gebouwd weet ik ook niet, hij heeft met 0-3 zijn lane verloren
- Annie was ***ing fed. Stond op een gegeven moment 9/1
- Lee Sin speelde niet zo best, onzinnige tower dives, chasen en engagen als hun team er niet was.

• rolandos582
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 12:13

rolandos582

Gaming addict x)

Oké Xin is OP.

Afgezien van die LB game. Speel nooit mid.
17min devourer sated en die game is gg. Pre 10min meestal wel 3 succesvolle ganks met 1 kill 2 assis ofzo

Nog nooit xin gespeeld, voor het eerst in ranked. 6/6 wins met 100% winrate en 3.48:1 KDA
12.8 / 6.7 / 10.3
6 Gespeeld
100%

Wat een helden champ O-) O-)

Huidige setup I7 5960x @ 4.6Ghz - MSI X99A Godlike - 2x MSI GTX 980 @1550mhz - Main OS : Intel 750 SSD 400GB - Game OS : Samsung 850EVO 1TB - 32GB Corsair Dominator Platinum -Custom loop - CaseLabs SMA8 - Corsair RM1000I -2x ASUS RoG Swift

• Xanthian
quote:
rolandos582 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:29:
[...]

Heerlijk ja xin, syndra en jinx nog geen ervaring mee gehad. Worden ook minder gespeeld in het algemeen volgens mij.
Ja, klopt, die worden ook niet zoveel gespeeld. Ik zie vooral Yasuo's, Zed's en Ahri's in de lane.
quote:
Hecarim voor het eerst weer gezien gisteren na een lange tijd en vond hem niet zo goed. Misschien speelde hij hem niet goed maar idk hij voelt slechter na zijn nerf.
Hecarim's nerf op zijn Q was vooral voor top lane bedoelt, daarom hebben ze ook de damage reduction op monsters weggehaald zodat de Q volledige damage doet op monsters, wat wel fijn is. Daarnaast hebben ze ook de healing cap op zijn W met 30 HP verhoogt op level 1, ook niet onaardig.

Mijn stats:
http://i.imgur.com/RPYgKUd.png

Maar genoeg over Hecarim nu, statistisch gezien is Xin inderdaad ook beter.

Ik zit trouwens alweer in mijn Gold 4 promo's. Dit is wel een niveau waar ik thuis hoor en lekker kan verbeteren. Qua mechanics doe ik naar mijn idee best goed alleen maak ik vaak nog domme beslissingen. Je zou kunnen zeggen dat ik af en toe een beetje te Yolo ga. Soms vinden mijn team mates dat leuk, vaak ook niet.

• psyy138
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 10-12 10:03

psyy138

blackbulls.nl

Veigar is best oke, ik had 1394 ap in een potje wat 32 minuten duurde.

psyy138 wijzigde deze reactie 26-09-2015 20:08 (26%)

(ಠ_ಠ) Psyduck (ಠ_ಠ) | Xiaomi is spulleke ;)

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

Dacht even dat ik een vorm van punishment had gekregen aangezien de laatste keer dat ik League afsloot dat was na de melding dat ik gereport was voor verbal abuse. Maar blijkbaar krijg je deze meldingen tegenwoordig ook (sorry als ik achter loop, zag 'm voor het eerst). JUSTICE!

• Xanthian
Ik maak me zelf nergens meer druk over tegenwoordig. Als iemand Katarina jungle wil spelen, prima, dan focus ik gewoon op mijn lane en halen we het beste eruit, heeft geen zin om je dan te ergeren en dit geeft mij een hoop plezier. (Ik heb die game nog gewonnen ook.)

Er zit bij mij wel een limiet op hoeveel ik kan hebben, maar dan ga ik gewoon even wat anders doen.

Er komt nu eindelijk ook eens een fatsoenlijke Vi skin. (1350 RP)

De andere skins voor Brand en Kassadin zien er ook goed uit.
http://www.surrenderat20.net/2015/09/929-pbe-update.html
Lijkt wel of de kwaliteit van Skins steeds beter worden.

Xanthian wijzigde deze reactie 30-09-2015 07:47 (4%)

• Koekiemonsterr
quote:
Dit keer wel geheel op eigen kracht en geen inbreng van Xzito met zijn Diamond skills? :P

Was weer een prachtgame gister.

Ik had Fizz na 3,5 minuut te pakken voor first blood, mede omdat ie 0 MR runes had en met Doran's Ring de lane in kwam. Kon lekker snowballen, pakte ook kills mee op top en bot. Fizz had niets in te brengen....maar ja, er waren ook nog wat teammates...

Olaf kon Riven niet aan (ook altijd handig om niet meteen armor of voor mijn part 1st item BC te bouwen en wel een Titanic Hydra als 1st item), onze bot was niet veel soeps (niet één Malph ult gezien) en Voli maakt er de gewoonte van om als een 'beer' zonder kop overal vol erin te rennen zonder vision. Ja fijn, zo pakt Fizz weer tig easy pickup kills mee. Ik nog lief vragen in chat of we nu ff risicoloos kunnen spelen, dan is late game duidelijk voor ons. Maar nee, feeden was het motto en tot overmaat van ramp surrendered men op minuut 23 :S

Ik ga uiteraard lang niet elke game zo goed als deze, maar het gebrek aan enig verstand en inzicht bij teammates is toch wel echt schrijnend. Dat is misschien wel het grootste gebrek in Gold.

Je hebt een fed Viktor en dus al zat dmg, 3 tanks in je team en enemy eigenlijk 0 tanks. Hoe moeilijk is het dan om te begrijpen dat we gewoon passief en voorzichtig moeten spelen, geen risico's moeten nemen, gewoon op late game laten aankomen. Dan was waarsch easy win geweest.

Koekiemonsterr wijzigde deze reactie 30-09-2015 13:53 (69%)

• Mebus
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 10-12 14:40
spoiler:
RIOT is trouwens ook lekker bezig, eerste game waarbij de lichten niet echt lekker waren afgesteld voor de beeldschermen en bij de game van SKT tegen H2K dit:

H2K speeld verder aardig goed, maar hoop toch dat SKT wint :)

edit: holy, Fiora OP?

Mebus wijzigde deze reactie 01-10-2015 19:10 (3%)

BABYMETAL LoL - Twitch

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Victorious skin = Sivir?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 11:47

McGryphon

Moderator General Chat

Brothers of the mine rejoice!

Ik denk dat letterlijk niemand nog een 100% score voor de pickem heeft eigenlijk, wtf is dit toernooi :D
Ik vermaak me meer dan prima :Y)

OG vs. KT:
spoiler:

McGryphon wijzigde deze reactie 04-10-2015 17:36 (22%)

Hail to the Affordable Ironmonger
Prophet of bricolage of the last eclipse
Purchase cutting-edge items at the Ironmonger's
Ineffable copier of the seven keys

• Jaap.
quote:
Recrush schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:33:
[...]

Fuq ik wil ook nog placements doen zodat ik in ieder geval m'n Silver rewards weer heb, maar dat is juist waar ik bang voor ben. Dat ik het ok doe en de rest retards zijn die een botgame nog zouden verliezen. Dat is het risico van de placements..

[...]

Ha die Japie! Toevallig dat jij er ook bent. Ik had het totaal niet over je :+ Rudy overigens ook absoluut niet. Maar goed. ItsNotRudy's account is rip toch?
Haha, niet geheel toevallig hoor. Ik lurk nog altijd wel mee, maar echt on topic kan ik niet meer posten omdat ik de game niet echt actief speel en volg. Maar zonder gekheid blijf ik er bij dat ik niet enorm toxic ben. ik plaatste hooguit zo af en toe wat sarcastische comments, totaal niet vergelijkbaar met hetgeen er in de gemiddelde game voorbij komt, maar blijkbaar wel genoeg om me meermaals te suspenden. Nou prima: dan speel ik of niet (zoals de afgelopen periode), of zonder chat, ook prima :)

Overigens: mocht je je placements om toch een rank te behalen niet alleen willen doen: i'm your man! Niet dat de resultaten daar beter van worden, maar het zal vast gezellig zijn! :D

Jaap. wijzigde deze reactie 05-10-2015 16:46 (4%)

• Ricmaniac
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 15-12 22:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

http://na.leagueoflegends...ranked-season-draws-close

Einde seizoen 11 november,
17 november krijgen we de rewards

dan kan je niet meer decayen in pre-season. (tot nieuwe seizoen begint ofcourse)

En super kut dat ik niet genoeg punten heb gehaald in team ranked.
Deze ward skin had ik toch wel heel vet gevonden :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Damien
quote:
Mebus schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 11:59:
Weet iemand de reden waarom ranked er uit lag? Vorige week lag 3v3 en 5v5 er ook tijdelijk uit :o

Ik had gelukkig eerder al de wins binnen gesleept :D
Vrij simpel. Ik heb het visuele antwoord:

• McGryphon

McGryphon

Moderator General Chat

spoiler:
Jezus fuck wat is NA door het ijs gezakt deze week... 0-10 :X

McGryphon wijzigde deze reactie 11-10-2015 19:12 (23%)

• Koekiemonsterr
Asjemenou!

Kon zowaar een keer Fiora picken in ranked, met dank aan de 1st pick player die slim meedacht in de ban phase.

De 5.20 Fiora ult nerf maakt haar nog niet echt veel zwakker, hooguit in teamfights iets, omdat je daar doorgaans niet de kans krijgt om alle 4 vitals te raken.
quote:
Recrush schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:24:
[...]

Het kan nog! :D

En m'n geluk was op. Een Akali die op level 2 doodging aan LeBlanc en vanaf dat moment alleen maar pingde op mid. On my way! Gank me jungle! On my way! Gank me! -die- Gank me! On my way! Gank me! En dan lekker roamen, facechecken, doodgaan, ragequitten.
Ook wel buitengewoon handig dat een Akali die tegen LB moet, besluit een Amp Tome + 1 hp pot te kopen. Nou ja het zal nog wel veel gekker gaan worden; hopelijk heb je geluk :)

Kortom 2-1 nu? :)

• Fanatic_FS
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Images met nieuwe/aangepaste items: http://imgur.com/a/lCnx5
Alle items met nieuwe stats etc: http://leaguesetify.com/builder/patch/5.22.1/

Pareltje voor Riven:

Rangers Trailblazer is removed voor zover ik kan zien, Poachers Knife geeft nu wards _/-\o_

Fanatic_FS wijzigde deze reactie 29-10-2015 15:14 (46%)

[specs]

• Douweegbertje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 11:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Was ziek geworden gister.. Vandaag thuis gebleven en toch maar paar potjes gedaan. Van s2 nu naar s1 gepromoot..

Ik hoop dat ik de gold nog haal binnen 6 dagen.. of is er iemand hier die mij een beetje kan helpen daarmee morgen / van het weekend? :+

My website is secure. https://isitthough.com ?

• NegativOne
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 05-12-2016
Speciaal even een account aangemaakt om mee te kunnen discussiëren over de pre-season changes. Er zijn echt wat serieus overpowered champions, ofwel door veranderingen aan de champions, ofwel door veranderingen aan masteries. Tryndamere, Yasuo en Pantheon zijn de obvious champions die zo veel benefit hebben van keystone mastery (crit = heal). Is gewoon absurd. Schijnt dat er misschien al plannen zijn die mastery te nerfen.

Verder wordt er veelal met 2 tot 3 marksmen gespeeld in een 5v5. Dat betekent gewoon dat marksmen serieus overpowered zijn deze preseason. Hierbij moet je denken aan Quinn top/mid (roam-potential is ziekelijk, kan zoveel kills gratis oppikken en DOEI ), Graves/Kindred jungle (goede clears met AOE, maar wel hunters potion nodig voor sustain) en standaard ADC bot.

Omdat er zoveel AD-based champions worden gebruikt, zijn tank junglers echter wel zeer effectief. Rammus, Skarner, Amumu hebben atm goede winrate, terwijl Taric een viable support kan worden (champion update coming somewhere S6, ben benieuwd).

Ben benieuwd hoe de META gaat worden, want op dit moment vindt ik het helemaal niets. Misschien wil iedereen wel ADC spelen, dus dan maar top.

Mijn laatste match dik verliezen, omdat MID en Bot gewoon geen idee hadden wat ze aan het doen waren. Quinn durfde zich niet meer te melden in lane, hetgeen betekende dat ik 2 towers in toplane had gepakt met 15 minuten. Maar Quinn roamde lekker rond, maar die roam kan je nooit matchen. Idiote champ.

EDIT: Silver 3 btw!

NegativOne wijzigde deze reactie 12-11-2015 13:34 (13%)

• Damien
Rework Poppy is echt leuk om te spelen. Vereist wel een stuk meer skill dan de voorgaande versie, maar ze heeft imo nu een betere early laning phase. De ult wordt wel weer iets moois, ik voel het al aan komen dat het een hoop teamfights gaat verneuken. :)

Damien wijzigde deze reactie 25-11-2015 12:16 (18%)

• Koekiemonsterr
De Rumble in the Jungle skin mis ik weliswaar, maar als Rumble fan is dit een leuke vernieuwing:

Rumble lijkt dus (zoals dat eerder ook ging met Nidalee en Pantheon) ook geschikt(er) gemaakt te worden voor de jungle, nu zijn Q (op de PBE) geen half dmg meer doet op monsters.

Ik vond het altijd al leuk om Rumbe jungle te doen, zeker met de oude en helaas verwijderde Magus enchantment (80 AP, 20% CDR) uit de eerste helft van season 5.

Ook al is er nu met de verdwenen Magus enchantment geen ideaal jungle item meer, toch kan Rumble jungle nog wel eens sterk gaan uitpakken.

Want in de huidige situatie met die half dmg op monster kun je met Rumble al een behoorlijk snelle en effectieve jungle clear neerzetten. Kwestie van een goed heat management en voldoende attack speed (runes) om je overheat aa dmg te boosten.

Uiteraard is Rumble geen briljante ganker met een baklading aan CC, geen tank en ook geen briljante 1v1 dueller, maar als je nu (op de PBE) nóg sneller de jungle kan clearen dan kan het wel eens sterk uitpakken. Mocht dat het geval zijn dan hoop ik niet dat Rito zo dom is om Rumble's Q dmg te gaan nerfen, zodat je Rumble top bij het grof vuil kan zetten, maar goed, zo ver zijn we nog niet.

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
ImraneZ schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:46:
Hallo,

Zouden een van jullie lieve leden van elke champ een build list (items) kunnen maken.
kom er maar niet uit wat iedereen tegenwoordig build etc en wat beter is op welke champ.

<3<3

Vragen of iemand even voor 100+ champions een build guide wilt maken.. Lekker hoor :+
Wat Xanthian zegt. Gewoon even op lolking o.i.d. kijken. Wel erop letten dat je alleen kijkt naar guides die fresh zijn zodat ze ook changes en nieuwe items bespreken. Verder niet de eerste beste guide die je aanklikt als voorbeeld aannemen. Verschillende spelers spelen verschillende champions op verschillende manieren en daar horen verschillende builds bij ;)

• kokkie1
  • Laatst online: 16-10 12:35
De masteries zijn behoorlijk krom nu. Hier een flowchart:

• Damien
quote:
Recrush schreef op donderdag 17 december 2015 @ 12:22:
[...]

:+ :+ :+

Wat staat er bij jou dan? Not eligible?
quote:
JapieTalent schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:06:
[...]

"Not eligible at this time, we are working very hard on new skins and chroma packs so you can give us more of your money." , zoiets toch Damien? :+
Nee...

• Fanatic_FS
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 09:12

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

en

Fanatic_FS wijzigde deze reactie 17-12-2015 17:46 (35%)

[specs]

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
Tss wat een amateurs bij Rito. Niet eens even een melding van "goh bedankt dat je ons al je moneys geeft helaas hebben we niks voor je tho"

Dit zijn overigens de mijne. Katarina en Ezreal koop ik nog wel, verder not sure :)

• McGryphon

McGryphon

Moderator General Chat

Relevant aan LoL :+

En direct de hoofdreden dat ik weinig support speel. Speel je welhast perfect, zijn de credits voor de carries die de damage doen, misplayt er iemand en kan je ze niet redden, JOUW SCHULD!

Van de andere kant word ik wel minder de schuld gegeven als jungler tegenwoordig. Dat dan weer wel :P

McGryphon wijzigde deze reactie 10-01-2016 14:57 (71%)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Wat een raar gedoe zeg met die Hextech crafting, probeer het te begrijpen.. maar vind het toch een beetje ingewikkeld allemaal.

Beetje lullig voor damien, heeft die alle skins en alle champions al.. weer een feature die hij niet kan gebruiken ;)

Hopelijk kan je bestaande skins dan ook "disenchanten", ik heb namelijk aardig wat skins via mystery gifting gekregen die ik nooit gebruik en eigenlijk wel zou willen omruilen :P. Maar volgens mij werkt het dan weer niet zo.

Edit: Overigens een goede draft gehad met Fantasy LCS, hopelijk kan ik kokkie dit jaar wel inmaken!

Secsytime wijzigde deze reactie 13-01-2016 10:11 (14%)

• ThaAresX
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14-11 21:39
Eerste dag van LCS zit er al weer op. Toch niet verkeerd gedaan na zeker anderhalf seizoen niet meer gevolgd te hebben vind ik zelf in mijn fantasy league.

Vanavond ook maar eens kijken hoe ze t doen :).

• IdieEasy
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 12-12 09:21

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

quote:
Martin0 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:34:
[...]

Come to the bronze side, we have some fresh cookies >:)
Ik kom deze skin niet zoveel tegen in bronze hoor...

:p O-)

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
Chapeau, verhaal raakt kant noch wal, echter een vermakelijk stukje literair werk. Voordat we echt weggekoekie'd worden omdat het offtopic is laat ik het hier maar bij :+

Ik heb de laatste dagen overigens een 50% winrate erg letterlijk genomen..

Maar deze curse is zojuist verbroken met een dubbele win. Ik heb alles gedaan om te throwen de laatste game (not really) om deze trend voort te zetten.. Maar helaas :P

• Damien
quote:
Martin0 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:25:
spoiler: NA LCS
Heeft iemand de games van NRG - TSM en FOX - IMT gezien. Wat een stomppartijen zeg. en wat speelde TSM bagger zeg.

De nieuwe shen heb ik 1 keer als tegenstander gezien. was niet heel boeiend, wel verloren. was ik niet direct verantwoordelijk voor. stond mid als annie en won mijn lane best wel hard tegen een gefeede ziggs.(nadat hij zijn ult had had hij 2 x double kill op botlane omdat deze niet letten op pings).
Uit eindelijk na een close game van 50 min had onze jungle het getrowd door 1 vs 5 in enemy team te lopen en konden we niet meer verdedigen plus dat we geen echte tank hadden, darius was een beetje tanky. maar daar hield het ook mee op.
had wel nog de enemy draven op tilt gekregen door hem iedere keer te pakke nmet mijn combo xD "rot champion dit rot champion dat xD)

• Recrush

Recrush

ᕙ༼ຈل͜ຈ༽ᕗ

quote:
Wes46 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:28:
[...]

Dus toch wel want als jij in ranked op Diamond speelt ben je in normals ook gewoon Diamond, het is niet alsof jij slechter wordt. Je kunt wel lager geplaatst worden daar maar daar verander jij als speler niet van. Dus als ik dan het idee heb dat jij niet beter bent dan ik kan ik min of meer dat niveau dus aan.
Lmao dat is zo simpel bedacht en helemaal niet hoe het werkt. Misschien speel jij op je alleberst, terwijl die Diamond met drie vingers in z'n neus een champion voor het eerst speelt terwijl z'n vriendin onder het bureau zit. Dan kun je winnen maar dan zegt dat niets over dat je het niveau aankunt.

Vergeet ook niet dat goed zijn in het spel meer is dan mechanics. High elo spelers hebben een totaal andere kijk op, en een veel beter inzicht in, het spel. Je kunt niet vanuit het poppetje dat je op jouw scherm ziet afleiden wat er in iemands hoofd gebeurt waardoor het poppetje doet wat ie doet. Het gaat niet om rechtermuisknop doen en knoppen indrukken, dat kan iedereen wel. Het gaat om de decision making en het proces wat daaraan vooraf gaat en dat kun je niet afleiden uit wat jij op je scherm ziet. Daarbij zoals al gezegd, normals zijn casual games. Mensen proberen dingen uit (nieuwe/off meta picks, (troll)builds) of spelen met vrienden van verschillende ranks waardoor games vaak een mengelmoesje zijn van elo's door elkaar. Mensen spelen om fun te hebben en niet om alles uit de game te halen om te winnen. Dat is het idee van normals.

Sowieso vanuit normal games denken dat je kunt bepalen dat je beter bent dan een high elo speler en dat je dus dat niveau ook maar gelijk aankunt..
spoiler:

Recrush wijzigde deze reactie 01-02-2016 17:07 (11%)

• Damien
quote:
JapieTalent schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:21:
[...]

-O- can't help to feel addressed here -O-

• Jaap.
quote:
Vicarious schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:58:
[...]

Nee ik bedoel dat het zo was in de oude situatie. Ik geef juist aan dat dat een van de positieve dingen aan de nieuwe champ select is.
Excuus, blijkbaar lukt lunchen, praten en bijlezen niet tegelijk. Iets te snel gelezen en conclusie getrokken.

Maar verder helemaal met je eens: de nieuwe champ select is echt een hele verbetering. Enige tweak die ik wel zou willen zien is een kleine versnelling van het proces. Zeker als je een of twee dodgers/niet lockers tegenkomt wordt het gauw een lang verhaal.

• Jaap.

• Ketho
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 10-12 23:37
Bij elke announcement van Riot worden die comments ondergespammed.
Geef ik dat even aan, wordt er niet zoveel aan gedaan en wordt alles nog even gedownvoted.
http://euw.leagueoflegend...n-release/loves-true-test
http://boards.euw.leagueo...erated-against-scam-links

Laat wel zien dat het niemand geen **** interesseert dat er naïeve mensen gescammed worden en het gewoon vervelende spam is.

Best wel kut die site van Riot :X

Ketho wijzigde deze reactie 12-02-2016 20:32 (11%)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True