Passive is gewoon Caitlyns passive (shot x doet meer damage) en Graves met z'n reloadThaAresX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:23:
OT: hij ziet er wel nice uit en z'n abilities zijn wel vernieuwend maar zoals hierboven denk ik niet dat z'n impact in de game groot zal zijn. Dit is één van de weinige champs die waarschijnlijk gebuffd gaat worden ipv generfd.
Q - Voelt een beetje aan als Katarina's Bouncing Blades/MF's Double Up
W - Lijkt gewoon op mini Lux ult/Lucian's Piercing Light met het verschil dat je hem niet op een minion hoeft te casten. Marks zijn ook niet nieuw, alleen de root is een bonus, maargoed root/stun on x stack hit is ook niet nieuw.
E - Traps die damage doen/slowen/een mark geven. Niet echt nieuw (Teemo, Nidalee, Caitlyn)
R - De vision die het geeft op marked targets is wel nieuw voor een marksman. Verder gewoon een untargeted Caitlyn ult/Q met een mixje Corki, die op zijn zoveelste ult cast meer damage doet.
Ik vind er niet zoveel vernieuwends aan. De champion vult imo ook niet echt een gat ofzo qua thema/visuals. Nu ben ik meestal wel negatief over nieuwe champions maar deze keer lijkt het me wel echt terecht
Vooraf valt trouwens niet echt te bepalen of hij gebuffed of generfed gaat worden. De mogelijkheid bestaat dat hij qua kit niet zoveel impact op teamfights/de game gaat hebben, maar daar kan Rito natuurlijk weer lekker mee compenseren met hoge base stats zodat hij alsnog broken is. Maargoed. We'll see.