[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.012 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:36
ThaAresX schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 09:23:

OT: hij ziet er wel nice uit en z'n abilities zijn wel vernieuwend maar zoals hierboven denk ik niet dat z'n impact in de game groot zal zijn. Dit is één van de weinige champs die waarschijnlijk gebuffd gaat worden ipv generfd.
Passive is gewoon Caitlyns passive (shot x doet meer damage) en Graves met z'n reload
Q - Voelt een beetje aan als Katarina's Bouncing Blades/MF's Double Up
W - Lijkt gewoon op mini Lux ult/Lucian's Piercing Light met het verschil dat je hem niet op een minion hoeft te casten. Marks zijn ook niet nieuw, alleen de root is een bonus, maargoed root/stun on x stack hit is ook niet nieuw.
E - Traps die damage doen/slowen/een mark geven. Niet echt nieuw (Teemo, Nidalee, Caitlyn)
R - De vision die het geeft op marked targets is wel nieuw voor een marksman. Verder gewoon een untargeted Caitlyn ult/Q met een mixje Corki, die op zijn zoveelste ult cast meer damage doet.

Ik vind er niet zoveel vernieuwends aan. De champion vult imo ook niet echt een gat ofzo qua thema/visuals. Nu ben ik meestal wel negatief over nieuwe champions maar deze keer lijkt het me wel echt terecht :+

Vooraf valt trouwens niet echt te bepalen of hij gebuffed of generfed gaat worden. De mogelijkheid bestaat dat hij qua kit niet zoveel impact op teamfights/de game gaat hebben, maar daar kan Rito natuurlijk weer lekker mee compenseren met hoge base stats zodat hij alsnog broken is. Maargoed. We'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Hmm tijd geen aandacht meer besteed aan League, en als ik zo kijk naar de meest recente champion heb ik ook niet erg veel gemist. Ik denk dat ik Rudy ga volgen en mijn focus op andere games ga leggen. Schijnbaar ben ik ook beter in het carryen in shooters dan in MOBA's, dus is het een logische vervolgstap.

Wat tevens inhoud dat ik graag zou willen dat iemand dit topic overneemt en onderhoud want ik zie zelf niet meer de motivatie om dit te doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Damien op 13-01-2016 11:01 ]

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Damien schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:00:
Hmm tijd geen aandacht meer besteed aan League, en als ik zo kijk naar de meest recente champion heb ik ook niet erg veel gemist. Ik denk dat ik Rudy ga volgen en mijn focus op andere games ga leggen. Schijnbaar ben ik ook beter in het carryen in shooters dan in MOBA's, dus is het een logische vervolgstap.

Wat tevens inhoud dat ik graag zou willen dat iemand dit topic overneemt en onderhoud want ik zie zelf niet meer de motivatie om dit te doen.
Zoals jullie misschin gezien hebben, maar waarschijnlijk niet omdat ik voornamelijk SoloQ speel maar met maar 1 game in de 3 weken ben ik er al mee bezig te minderen. Ik ga niet zoals Rudy LOL volledig verlaten, maar veel plezier heb ik ook niet meer in LOL. Paar dagen geleden nog 1 game gestart, maar daarna LOL direct maar weer afgesloten. Wil wel kijken waar ik eindig wanneer de nieuwe season start.

Op het moment ben ik druk bezig met Diablo3/Rocket League/BroForce en een beetje Kerbal/Dying Light en mijn gameplezier komt weer terug ipv frustatieplezier met diepe gezucht zo nu en dan.

Heb met de steam sales genoeg games gekocht waarbij ik me de komende tijd nog genoeg kan vermaken.

Ps, damien wat is je steamid want als ik lees shooter ga ik stiekem vanuit dat je CS:GO (of blops3/BF4 speel)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
icy schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:58:
[...]

Zoals jullie misschin gezien hebben, maar waarschijnlijk niet omdat ik voornamelijk SoloQ speel maar met maar 1 game in de 3 weken ben ik er al mee bezig te minderen. Ik ga niet zoals Rudy LOL volledig verlaten, maar veel plezier heb ik ook niet meer in LOL. Paar dagen geleden nog 1 game gestart, maar daarna LOL direct maar weer afgesloten. Wil wel kijken waar ik eindig wanneer de nieuwe season start.

Op het moment ben ik druk bezig met Diablo3/Rocket League/BroForce en een beetje Kerbal/Dying Light en mijn gameplezier komt weer terug ipv frustatieplezier met diepe gezucht zo nu en dan.

Heb met de steam sales genoeg games gekocht waarbij ik me de komende tijd nog genoeg kan vermaken.

Ps, damien wat is je steamid want als ik lees shooter ga ik stiekem vanuit dat je CS:GO (of blops3/BF4 speel)
Damienx2

En het is idd CSGO en waarschijnlijk binnenkort ook Rainbow Six: Siege (want tactische shooters spreken me wel aan). CoD heb ik wel maar ben ik eigenlijk niet zo'n fan van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 15:40
Shen rework details: http://www.surrenderat20....champion-update-shen.html

Snap niet zo goed hoe de placement van zijn spirit blade werkt, maar dat zal nog wel duidelijk worden.

Rework lijkt me niet enorm spectaculair.

[ Voor 47% gewijzigd door Koekiemonsterr op 13-01-2016 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Koekiemonsterr schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:26:

Snap niet zo goed hoe de placement van zijn spirit blade werkt, maar dat zal nog wel duidelijk worden.

Zijn spirit blade spawned samen met hem en wordt meegesleept als hij loopt. Met Q kan hij zijn Spirit blade naar zich toe roepen, beetje zoals Orianna met haar bal.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 15:08
MonkeySleeve schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Zijn spirit blade spawned samen met hem en wordt meegesleept als hij loopt. Met Q kan hij zijn Spirit blade naar zich toe roepen, beetje zoals Orianna met haar bal.
uit een tweet van Surrender@20 (@moobeat) begreep ik dat het zwaard stationair is en alleen verplaatst bij Q / ult / teleport of zodra je er te ver van weg loopt ('zwaard verdwijnt buiten beeld' als indicatie voor range)

edit: was een retweet: https://twitter.com/Ququroon/status/687359000011128833

[ Voor 7% gewijzigd door JoeBravo op 14-01-2016 10:51 . Reden: link naar tweet toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:40

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vraag me alleen af wat het nut ervan is om Shen 400 energy te geven, waarom niet gewoon 200 en zijn skillcosts halveren en de energy return halveren :S

[ Voor 67% gewijzigd door Fanatic_FS op 14-01-2016 12:21 ]

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Bij de uitleg van de Shen rework staat dat de W ability alleen actief wordt als er een ally in de buurt is.
Hoe werkt dat dan voor top lane? Kan W alleen worden gebruikt bij ganks? Dus niet bij 1 on 1 duels?

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Rasmalluin schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:16:
Bij de uitleg van de Shen rework staat dat de W ability alleen actief wordt als er een ally in de buurt is.
Hoe werkt dat dan voor top lane? Kan W alleen worden gebruikt bij ganks? Dus niet bij 1 on 1 duels?
Shen geldt zelf ook als ally.
Fanatic_FS schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:46:
Vraag me alleen af wat het nut ervan is om Shen 400 energy te geven, waarom niet gewoon 200 en zijn skillcosts halveren en de energy return halveren :S
beetje wazig idd 8)7

[ Voor 29% gewijzigd door JoeBravo op 14-01-2016 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Damien schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 11:00:

Jammer maar wel logisch. Uiteindelijk groei je toch een keer over een spel heen. Veel plezier met andere games en wellicht zien we elkaar nog eens ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

JoeBravo schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:49:
[...]

uit een tweet van Surrender@20 (@moobeat) begreep ik dat het zwaard stationair is en alleen verplaatst bij Q / ult / teleport of zodra je er te ver van weg loopt ('zwaard verdwijnt buiten beeld' als indicatie voor range)

edit: was een retweet: https://twitter.com/Ququroon/status/687359000011128833
Mmh ok dus hij springt naar je toe zodra je ver buiten beeld bent. Deze comment verkeerd begrepen dan:
https://www.reddit.com/r/...mpion_update_shen/cywym9c

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Snaps towards you (but still pretty far away) if you move very far from it (talking off-screen distances here--keeps Q cast times manageable without affecting on-screen play)
Snapped naar je terug zoals een Orianna ball dus, alleen dan pas op grotere range en met het verschil dat de Spirit Blade altijd een vaste locatie heeft en je niet blijft volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Eerste dag van LCS zit er al weer op. Toch niet verkeerd gedaan na zeker anderhalf seizoen niet meer gevolgd te hebben vind ik zelf in mijn fantasy league.

Afbeeldingslocatie: http://oi63.tinypic.com/b3v7dw.jpg

Vanavond ook maar eens kijken hoe ze t doen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Shit wat een haat over de nieuwe champ select en Dynamic ranked queue. Vraag me af of Riot hier gelijk wat mee doet of de changes toch blind naar EU pushen. Mensen die enkel secondary preferenced role rijgen en nooit primary (en dus secondary invullen als wat ze het liefst willen), solo ranked players die tegen full premades gematched worden, mmr range die te groot is bij matchmaking (en dus Challenger players/LCS teams die tegen D1 spelers staan) etc. En dat is pas wat ik met 2 minuten reddit ben tegengekomen.

Nieuwe champ select LIJKT me verder wel goed. Alleen jammer dat normal teambuilder verdwijnt. Had het leuker gevonden als new champ select alleen draft pick vervangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Koekiemonsterr schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 23:26:

Ziet er wel goed uit! Alleen de shield waarbij AA's geblokkeerd worden lijkt me best sterk... Maar aangezien ze dit seizoen meer zijn gaan focussen op AD champs ook weer niet heel erg dus.

Hoi koekje :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

http://boards.na.leagueof...-ranked-and-your-feedback

Wijzigingen in ranked. TLDR; er komt een pure soloqueue over een paar weken (geen duo's!) en een dynamic queue waarin je met je vrienden mee kan doen. Team ranked zal geheel verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:21
Vicarious schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:55:
TLDR; er komt een pure soloqueue over een paar weken (geen duo's!) en een dynamic queue waarin je met je vrienden mee kan doen. Team ranked zal geheel verdwijnen.
Potverdikke, zie ik daar nu zowaar zinnige dingen. Wat innovatief!
Blijkbaar sluiten ze zich niet helemaal af voor suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ze sluiten zich niet af voor suggesties wat betreft dat Solo Queue gewild is. Ze maken Dynamic Queue nog steeds de main ladder tho, en Solo komt er alleen maar naast. Ik denk wel dat Dynamic Queue de integriteit van ranked (zover die er is) schade aanbrengt aangezien het very likely is dat premades nu gewoon Dynamic Queue gaan spammen ipv normals, aangezien ze de hoogdrempeligheid en dedication van Team Ranked eruit gooien. Ik verwacht dus dat Dynamic Queue een fuckfest gaat worden. Niet eens zozeer qua mmr matchups, maar qua hoe serieus mensen het nemen en de ranks die ermee behaald worden. Met Solo/Duo Queue kon je ervanuitgaan dat je rank aangaf hoe goed je mechanisch ongeveer bent en hoe ver je grofweg bent qua game knowledge. Nu je zowel Solo als met full premades op één ladder kunt spelen gaat de waarde van de rank die je behaald weg, aangezien je ook gewoon door 4 vrienden gecarried kunt worden. Dat ze toch besluiten er een Solo Queue naast te zetten kon imo ook niet anders. Alleen jammer dat Dynamic Queue de main ladder gaat worden en Solo er gewoon naast komt en waarschijnlijk aangepaste/gelimiteerde rewards krijgt t.o.v. Dynamic. Maar dat gaan we zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:35:
Ze sluiten zich niet af voor suggesties wat betreft dat Solo Queue gewild is. Ze maken Dynamic Queue nog steeds de main ladder tho, en Solo komt er alleen maar naast. Ik denk wel dat Dynamic Queue de integriteit van ranked (zover die er is) schade aanbrengt aangezien het very likely is dat premades nu gewoon Dynamic Queue gaan spammen ipv normals, aangezien ze de hoogdrempeligheid en dedication van Team Ranked eruit gooien. Ik verwacht dus dat Dynamic Queue een fuckfest gaat worden. Niet eens zozeer qua mmr matchups, maar qua hoe serieus mensen het nemen en de ranks die ermee behaald worden. Met Solo/Duo Queue kon je ervanuitgaan dat je rank aangaf hoe goed je mechanisch ongeveer bent en hoe ver je grofweg bent qua game knowledge. Nu je zowel Solo als met full premades op één ladder kunt spelen gaat de waarde van de rank die je behaald weg, aangezien je ook gewoon door 4 vrienden gecarried kunt worden. Dat ze toch besluiten er een Solo Queue naast te zetten kon imo ook niet anders. Alleen jammer dat Dynamic Queue de main ladder gaat worden en Solo er gewoon naast komt en waarschijnlijk aangepaste/gelimiteerde rewards krijgt t.o.v. Dynamic. Maar dat gaan we zien :)
Ik zie dit niet gebeuren. Als je solo speelt, waarom zou je in godsnaam die queue spelen? Het is al erg genoeg wanneer er 1 persoon vervelend is in je team, waarom zou je dan het risico willen lopen dat je met 2, 3 of zelfs 4 mogelijk assholes die ook nog eens samenspelen komt te zitten.

Ik denk juist dat door de echte soloqueue er juist een zuiverder beeld ontstaat dan wanneer je in de voorgaande seizoen liet carryen met een duoqueue partner. Nu de chatfunctie en de achterlijke promotiegames games er nog uit en de meta naar een wat meer individualistische setting, zodat je niet compleet afhankelijk bent van je team en daadwerkelijk individueel impact kan hebben op de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Recrush schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:35:
als ik het goed begrijp is de solo-queue mmr van invloed op de dynamic en andersom niet. Lijkt me daardoor niet al te ingewikkeld om je solo-queue rank later in het seizoen een keer te 'verzilveren' in dynamic als het je om de rewards gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
JapieTalent schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:58:
[...]

Ik zie dit niet gebeuren. Als je solo speelt, waarom zou je in godsnaam die queue spelen? Het is al erg genoeg wanneer er 1 persoon vervelend is in je team, waarom zou je dan het risico willen lopen dat je met 2, 3 of zelfs 4 mogelijk assholes die ook nog eens samenspelen komt te zitten.

Ik denk juist dat door de echte soloqueue er juist een zuiverder beeld ontstaat dan wanneer je in de voorgaande seizoen liet carryen met een duoqueue partner. Nu de chatfunctie en de achterlijke promotiegames games er nog uit en de meta naar een wat meer individualistische setting, zodat je niet compleet afhankelijk bent van je team en daadwerkelijk individueel impact kan hebben op de game.
Omdat ik denk dat weinig mensen zich willen toewijden aan twee ladders. Mensen die veelal Dynamic met vrienden spelen en die toch een keertje ranked alleen willen doen gaan hoogstwaarschijnlijk gewoon Dynamic en niet Solo aangezien ze daar toch al een rank hebben. Soloqueue gaat wel een zuiverder beeld geven maar wat ik zeg, niet iedereen speelt ranked even serieus en daarom denk ik niet dat veel mensen zich toewijden aan twee ladders en ze beiden even serieus gaan spelen.
JoeBravo schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:12:
[...]
als ik het goed begrijp is de solo-queue mmr van invloed op de dynamic en andersom niet. Lijkt me daardoor niet al te ingewikkeld om je solo-queue rank later in het seizoen een keer te 'verzilveren' in dynamic als het je om de rewards gaat.
Zo makkelijk zal het niet gaan. Je Soloqueue mmr heeft inderdaad invloed op die van Dynamic, maar dan wel op je placements probably. Je zal niet in Solo kunnen grinden tot je een hoge rank hebt en dan met 5-10 placements daarmee in Dynamic geplaatst worden om dit te verzilveren. Net als een soft reset wordt je Solo rang meegenomen in je placement, je placement zal niet een directe overname zijn van je Solo rang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:03:
[...]

Omdat ik denk dat weinig mensen zich willen toewijden aan twee ladders. Mensen die veelal Dynamic met vrienden spelen en die toch een keertje ranked alleen willen doen gaan hoogstwaarschijnlijk gewoon Dynamic en niet Solo aangezien ze daar toch al een rank hebben. Soloqueue gaat wel een zuiverder beeld geven maar wat ik zeg, niet iedereen speelt ranked even serieus en daarom denk ik niet dat veel mensen zich toewijden aan twee ladders en ze beiden even serieus gaan spelen.
Ik vraag het me af en eerlijk gezegd. Ik zie juist een meer gevoelige dynamic ladder voor trolls en het (moedwillig) verpesten van games, doordat je ook de mogelijkheid tot groepjes etters hebt, terwijl je die mogelijkheid juist uitsluit in de Solo ladder. Maar we gaan het zien: ik ben in ieder geval erg enthousiast voor deze change aangezien deze maatregel de kans dat je gebooste mensen in je games krijgt aanzienlijk verminderd en je score ook daadwerkelijk gebaseerd wordt op games met solo spelers.
Recrush schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:03:
[...]

Zo makkelijk zal het niet gaan. Je Soloqueue mmr heeft inderdaad invloed op die van Dynamic, maar dan wel op je placements probably. Je zal niet in Solo kunnen grinden tot je een hoge rank hebt en dan met 5-10 placements daarmee in Dynamic geplaatst worden om dit te verzilveren. Net als een soft reset wordt je Solo rang meegenomen in je placement, je placement zal niet een directe overname zijn van je Solo rang.
Ik denk inderdaad dat het niet zo makkelijk zal gaan: dat zou deze dynamic ladder een veredelde normal ladder maken waarin je kan aankloten wat je wilt, je zou het dan immers met je solo MMR eenvoudig weer recht kunnen trekken. Hiermee is de waarde van deze dynamic ladder dan toch ook nietszeggend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
JapieTalent schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:14:
Ik vraag het me af en eerlijk gezegd. Ik zie juist een meer gevoelige dynamic ladder voor trolls en het (moedwillig) verpesten van games, doordat je ook de mogelijkheid tot groepjes etters hebt, terwijl je die mogelijkheid juist uitsluit in de Solo ladder. Maar we gaan het zien: ik ben in ieder geval erg enthousiast voor deze change aangezien deze maatregel de kans dat je gebooste mensen in je games krijgt aanzienlijk verminderd en je score ook daadwerkelijk gebaseerd wordt op games met solo spelers.
Dat eerste bedoel ik ook met een fuckfest, Dynamic gaat minder serieus genomen worden omdat je de drempel van Team Ranked niet hebt om met 3+ te spelen. Echter niet iedereen heeft zin om solo ranked te grinden maar speelt, zoals ik, liever met een duo zoals in het oude systeem. De kans dat ik met Dynamic begin is dus groter dan dat ik gelijk in Solo duik. Maar dat zie ik wel zodra het moment er is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Punt blijft welke queue je ook hanteert dat er enorme kleuters gaan spelen die het spel gebruiken om hun dagelijkse frustraties in the uiten. Mits ze besluiten om de chat er volledig uit te slopen en over te gaan op standaard simpele chat/ping berichten, gaat ook dit seizoen net zoals de voorgaande seizoenen zijn. Een queue gaat niet het verschil maken in hoe mensen reageren of acteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Damien schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:27:
Punt blijft welke queue je ook hanteert dat er enorme kleuters gaan spelen die het spel gebruiken om hun dagelijkse frustraties in the uiten. Mits ze besluiten om de chat er volledig uit te slopen en over te gaan op standaard simpele chat/ping berichten, gaat ook dit seizoen net zoals de voorgaande seizoenen zijn. Een queue gaat niet het verschil maken in hoe mensen reageren of acteren.
Ik wil hier wel even bij melden dat in groepen spelen ook wel eens het tegenovergestelde effect kan hebben. Enkele vrienden van me zijn ontzettend toxic in hun soloQ games, maar als ze met mensen samen spelen blijft die toxicity beperkt tot de onderlinge voicechat en worden ze enigszins gekalmeerd als ze aan het tilten slaan.

Tenzij iedereen begint te tilten natuurlijk, dan wordt het sowieso een fuckfest, maar premades zijn niet altijd meer toxic in game dan solo's. Just throwing that out there.

De queue-vorm maakt wel verschil waarschijnlijk, maar of dat positief of negatief uit gaat pakken in het grotere plaatje? Ik durf het niet te zeggen. In mijn situatie is ook iedereen ondertussen de 20 voorbij, ik denk dat de groepen eikels vaak een stukje jonger zijn.

Heh. Kog'Maw/Blitzcrank blind picken als botlane? Here you go, Graves/Olaf :')
Heerlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door McGryphon op 20-01-2016 12:51 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Die nog komende solo queue lijkt me persoonlijk wel aantrekkelijk, want ook al vind ik het altijd leuk om Joomad mijn ronduit fantástische zed skills te showen in een gezamenlijk game, doorgaans heb ik in ranked toch altijd gesolo'ed :P Wel weer raar dat die queue dan min of meer een ondergeschoven kindje lijkt te worden qua rewards enzo, maar goed. Die solo en dynamic queue moet zich allemaal nog uitkristalliseren.

Feit dat er nu een teambuilder-achtige queue voor ranked is (in de zin dat je je beste rollen kunt bemachtigen), is op zich positief.

Alleen ik 'mis' wel de normale team builder queue. Normal blind pick queues vind ik vreselijk; team builder was prachtig alternatief daarvoor. Nu dat weg is, kun je niet altijd je favo rol/champ spelen en kun je ook niet binnen 20 secs in de loading screen zitten...Nee moet je weer door dat hele proces van picks en bans.
Damien schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 10:27:
Klopt helaas. Maar goed, in pakweg 2/10 ranked games was er altijd wel gezeik in ranked champ select. Iemand wilde alleen één rol en kreeg die niet, meteen alweer schelden, etc. Dat gezeur zou nu grotendeels moeten verdwijnen met dit nieuwe ranked draft systeem, omdat in principe iedereen een rol krijgt waar hij ok mee is. Dat was imo dé kracht van teambuilder t.o.v. normal blind queues. Nu dat ook in ranked het geval is, is dat in ieder geval een kleine verbetering. Échte verbeteringen hoeven we niet van Rito te verwachten :(

[ Voor 38% gewijzigd door Koekiemonsterr op 20-01-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 13:44:
[...]

Klopt helaas. Maar goed, in pakweg 2/10 ranked games was er altijd wel gezeik in ranked champ select. Iemand wilde alleen één rol en kreeg die niet, meteen alweer schelden, etc. Dat gezeur zou nu grotendeels moeten verdwijnen met dit nieuwe ranked draft systeem, omdat in principe iedereen een rol krijgt waar hij ok mee is. Dat was imo dé kracht van teambuilder t.o.v. normal blind queues. Nu dat ook in ranked het geval is, is dat in ieder geval een kleine verbetering. Échte verbeteringen hoeven we niet van Rito te verwachten :(
Nu is er volgens reddit alsnog het probleem dat mensen die hun secondary toegewezen krijgen maar hoger in de pickorder staan alsnog zonder overleg hun primary kiezen... Lyte heeft overigens al aangegeven dat dit gewoon bannable is, hopelijk weerhoudt dat de kleutertjes wel.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
McGryphon schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 14:26:
[...]

Nu is er volgens reddit alsnog het probleem dat mensen die hun secondary toegewezen krijgen maar hoger in de pickorder staan alsnog zonder overleg hun primary kiezen... Lyte heeft overigens al aangegeven dat dit gewoon bannable is, hopelijk weerhoudt dat de kleutertjes wel.
Ja zoiets kan inderdaad nog, maar neem aan dat dat een betrekkelijk zeldzaam fenomeen zal zijn/worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:03:
[...]

Ja zoiets kan inderdaad nog, maar neem aan dat dat een betrekkelijk zeldzaam fenomeen zal zijn/worden.
Hoop ik ook ja.. Maar goed, bewijst gewoon maar weer dat elk systeem kapotgemaakt kan worden als je wil. Dat he als bannable offense gezien wordt zou al moeten schelen, zeker gezien dit nog behoorlijk door automatische detectie afgehandeld kan worden.

[ Voor 17% gewijzigd door McGryphon op 20-01-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ondanks dat de nieuwe champ select wel ok is mis ik toch team builder. De eenvoud, het tempo waarin je ingame kan zitten, garantie tot de pick die je wilt.. Aangezien de nieuwe champ select gewoon de oude normal draft is word ik ook weer teruggeforceerd in m'n oude normal mmr die belabberder is dan die ik op team builder had, dus m'n eerste game was al weer van merkbaar lager niveau dan wat ik gewend ben geraakt. Sure, dat zal vast bijtrekken maar aangezien ik geen harde high elo carry ben zal me dat wel weer een boel frustrerende games gaan kosten. Team builder had voor mij gewoon naast draft pick moeten blijven, of beter nog, die had blind pick mogen vervangen. Als er een toxic queue is dan is die het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Recrush schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 15:16:
Team builder had voor mij gewoon naast draft pick moeten blijven, of beter nog, die had blind pick mogen vervangen. Als er een toxic queue is dan is die het wel..
Dat zou inderdaad helemaal een goeie zijn ja.

Edit: zo te zien is het nieuwe systeem van de draft queue alweer on hold gezet; zie een strangely familiar draft systeem....

[ Voor 16% gewijzigd door Koekiemonsterr op 20-01-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Yup, bugs met either Dynamic queue of nee champ select. Dus nu de originele solo/duo queue. Ranked matches die je nu doet tellen gewoon mee wanneer Dynamic queue+new champ select weer aangezet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Het zal ook een keer goed gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09-2022
Weet iemand hoe dat met die placement matches zit?
Waar is dat gebaseerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:43

psyy138

blackbulls.nl

Wacky Weed schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 22:53:
Weet iemand hoe dat met die placement matches zit?
Waar is dat gebaseerd?
Ik hoop dat je een beetje wiskunde kan maar lees dit maar eens rustig door;
https://www.reddit.com/r/...or_your_placements_works/

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
psyy138 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 08:13:
[...]

Ik hoop dat je een beetje wiskunde kan maar lees dit maar eens rustig door;
https://www.reddit.com/r/...or_your_placements_works/
Het is toch zo bij een hard reset dat als je de 10 placement matches wint je ongeveer ergens in gold uit komt?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wat een negativisme weer.. Maar eens een reportje maken, hopelijk kan een mod iets aan dit negatieve gedrag doen ;) nee
Martin0 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:33:
[...]

Het is toch zo bij een hard reset dat als je de 10 placement matches wint je ongeveer ergens in gold uit komt?
Dit is mede afhankelijk van je start MMR, dat weer is gebaseerd op je positie voor de reset, dus zo makkelijk is dit niet te stellen.

Heb gister een paar potjes kunnen spelen, maar wel een aantal opvallende dingen gezien. Waaronder een Viktor die z'n gravity field structureel niet gebruikt en een Malphite die skills overrated vind en puur auto attacked. Maar qua gezeik en gezeur eigenlijk weinig tot niets. Onder aan de streep 4 wins en 2 losses.

[ Voor 16% gewijzigd door Koekiemonsterr op 21-01-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Martin0 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 10:33:
[...]

nee, ligt aan je originele MMR van vorig seizoen.

het is zwart wit zo;
(Oude MMR+1200)/2 = nieuwe MMR waar je in start.

in mijn geval zat ik hoog in plat 2 en dat is +/- 2100.
(2100+1200)/2 = 1650 en 1650 is gold 3.

welk mmr bij welke divisie hoort zie je in dat linkje.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
psyy138 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:30:
[...]

nee, ligt aan je originele MMR van vorig seizoen.

het is zwart wit zo;

in mijn geval zat ik hoog in plat 2 en dat is +/- 2100.
(2100+1200)/2 = 1650 en 1650 is gold 3.

welk mmr bij welke divisie hoort zie je in dat linkje.
Dat is bij een soft reset toch, dacht dat we een hard reset kregen. dus dat iedereen weer naar 1200 mmr ging

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 16:41
Dat lijkt me sterk, twee vrienden van mij hebben alle placements samen gedaan en 1 is silver 1 ander plat 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky Weed
  • Laatst online: 11-09-2022
Hmm ik snap er allemaal vrij weinig van... Ik ben 5-5 gegaan en ben wel mooi plat 1 geworden, heb niks te klagen tho :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
zie vanzelf wel waar ik uitkom, over het algemeen zal dat wel hoog bronze laag zilver zijn of ik moet al me 10 de placements winnen xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
http://euw.leagueoflegend...-ranked-season-kicks-soon
so we’re again running a soft reset before placements kick off. As with previous years because of the soft reset, you’ll likely place lower than where you ended last year
Kostte me letterlijk 10 seconden om te vinden.. Snap ook niet waarom ze überhaupt voor een hard reset zouden kiezen, dat zou low elo echt ziek verpesten en de grind voor high elo spelers onnodig lang maken.

Ben wel benieuwd waar ik kom, overweeg ook gewoon te wachten tot de nieuwe champ select terug is zodat ik in ieder geval roles krijg waar ik comfortable mee ben. No rush :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Recrush schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:37:
http://euw.leagueoflegend...-ranked-season-kicks-soon

[...]

Kostte me letterlijk 10 seconden om te vinden.. Snap ook niet waarom ze überhaupt voor een hard reset zouden kiezen, dat zou low elo echt ziek verpesten en de grind voor high elo spelers onnodig lang maken.

Ben wel benieuwd waar ik kom, overweeg ook gewoon te wachten tot de nieuwe champ select terug is zodat ik in ieder geval roles krijg waar ik comfortable mee ben. No rush :P
Nja dacht het ergens gelezen te hebben in dit topic. maar goed ik lees het meeste globaal xD

Welke league was je?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Silver II, maargoed ik heb alleen placements gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
@ recrush nog steeds hoger dan mij, was maar in silver 4 geindigd. aangezien ik een tijdtekort had. anders had ik misschien nog wel naar silver III of II gekunnen. maar goed ik moet echt meer gaan oefenen, voornamelijk op adc. daaarnaast snap ik de nieuwe masteries nog niet helemaal XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 12:54:
@ recrush nog steeds hoger dan mij, was maar in silver 4 geindigd. aangezien ik een tijdtekort had. anders had ik misschien nog wel naar silver III of II gekunnen. maar goed ik moet echt meer gaan oefenen, voornamelijk op adc. daaarnaast snap ik de nieuwe masteries nog niet helemaal XD
Valt weinig niet aan te snappen: gooi in principe gewoon 18 punten in Cunning voor Thunderlord, pak Assassin talent mee voor als je solo lane staat, en gaan met die banaan :P

Andere rollen oefenen is altijd goed, maar in principe kun je straks als die nieuwe draft queues weer up zijn, gewoon je twee favoriete lanes/rollen spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:37:
[...]

Valt weinig niet aan te snappen: gooi in principe gewoon 18 punten in Cunning voor Thunderlord, pak Assassin talent mee voor als je solo lane staat, en gaan met die banaan :P

Andere rollen oefenen is altijd goed, maar in principe kun je straks als die nieuwe draft queues weer up zijn, gewoon je twee favoriete lanes/rollen spammen.
Haha ik ben main support dus thunderlord vind ik niet echt een goed idee XD.

waar voor mij het probleem ligt met nadere rollen en dan met name adc en top is dat het enorm SAAI is.
Top is een eiland waar alleen jungle nog eens komt. en adc is last hitten and that is it.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Martin0 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:43:
[...]

Haha ik ben main support dus thunderlord vind ik niet echt een goed idee XD.

waar voor mij het probleem ligt met nadere rollen en dan met name adc en top is dat het enorm SAAI is.
Top is een eiland waar alleen jungle nog eens komt. en adc is last hitten and that is it.
Als je het enorm saai vindt, speel je het wellicht te passief? Op top kan je mooie 1 vs 1 duels winnen, evt. roamen naar mid of je TP gebruiken om ergens te ondersteunen. Daarnaast met het nieuwe monster voordat Baron spawnt een extra uitdaging.
Wat betreft ADC: hier kun je met je supp mooie plays maken, mits er iets van samenwerking/klik is. Het hoeft niet zo te zijn dat je een half uur minions moet last hitten om vervolgens team fights in te duiken.
Koekiemonsterr schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:37:
[...]
[...]
McGryphon verwees laatst naar Dralas (NA player) voor tips van Olaf. Toevallig zag ik gisteren dat hij de laatste maches met Olaf top speelde met 0/12/18 met Grasp of the Undying. Het voordeel is dat je meer defensief bent ingesteld, maar ik vraag me af of dit de beste keuze is voor Olaf top.

Trouwens, welke runes te gebruiken met Olaf top? AD marks, Armour seals, MR glyphs en AS quints? Of CD glyphs en AD quints?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Rasmalluin schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:04:
[...]

Als je het enorm saai vindt, speel je het wellicht te passief? Op top kan je mooie 1 vs 1 duels winnen, evt. roamen naar mid of je TP gebruiken om ergens te ondersteunen. Daarnaast met het nieuwe monster voordat Baron spawnt een extra uitdaging.
Wat betreft ADC: hier kun je met je supp mooie plays maken, mits er iets van samenwerking/klik is. Het hoeft niet zo te zijn dat je een half uur minions moet last hitten om vervolgens team fights in te duiken.
zou kunnen, ben s3 wel altijd een toplaner geweest en was het voornamelijk 1 vs 1 duels op top en beetje roamen maar dat valt ook vaak nog wel mee. nu in S5 als ik top staat neem ik uiteraard wel meer deel aan in t spel maar dan valt het vaak ook nog mee aangezien je of de 1 vs 1 duels moet winnen en zo. daarnaast vind ik de champs op top niet intressant. het is vaak of fiora of riven. en ik ben meer een trollplayer op top dus ga vaak dan of swain of singed. alleen die picks zijn totaal niet viable en totaal underpowered tegen een riven of fiora dus dna is voor mij de lol er snel van af. hou niet van mensen die een champion picken omdat de skillset zo goed is dat fouten niet tot bijna niet afgestraft kunnen worden.

Daarnaast moet ik wel zeggen de afgelopen 3 normals die ik gespeeld heb, ben ik telkens adc geweest en hebben we wel gewonnen maar dat is omdat ik gecarried werd.

probeer dan nog wel positief kda te eindigen maar dat lukt helaas niet altijd.
Ik kom de laatste tijd tegen de ADC mains te staan en dat is erg irritant aangezien ik deze rol totaal niet in mijn macht heb en er echt een hekel aan heb. maar goed ik wil altijd zo breed mogelihjk kunnen spelen om zo toch altijd een goede game te kunnen spelen. of te wel als ik 2 of 3 adc master vind ik het prima XD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Trouwens, welke runes te gebruiken met Olaf top? AD marks, Armour seals, MR glyphs en AS quints? Of CD glyphs en AD quints?
In principe gewoon standaard AD marks, armor seals, MR glyphs en AD quints.

Attack speed heb je niet direct nodig op Olaf. Je wilt dat je E en Q zo hard mogelijk hitten (vandaar de AD) en als je in een 1v1 gevecht komt op leven en dood, dan krijg je toch al gratis attack speed via je passive zodra je hp verliest.

Maar hier kan McGryphon vast een beter en langer referaat over houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yourideboer
  • Laatst online: 12-09 09:43
Vandaag voor mijn placement gespeeld 8 van 10 games gewonnen, vind ik zelf vrij netjes. Met een best pittige goeie score's. Ben ik ingedeeld in brons 3...Was in preseason silver 4 geworden, maar was wel geëindigd in brons in S5. Is er verklaring dat ik weer zo laag ben ingedeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Wel interessant om nu steeds meer champions (ook adc's bijvoorbeeld) in LCS te zien met Boots of Swiftness. De patch 5.22 changes (200 gold goedkoper en 5 flat ms extra) zullen daar wel deels mee te maken hebben.

Zag ook een Lissandra supp langskomen in China, en dan ook nog met Relic Shield...
Überhaupt lijkt Liss weer helemaal terug in de meta te zijn als mid/top flex.
Yourideboer schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 21:52:
Vandaag voor mijn placement gespeeld 8 van 10 games gewonnen, vind ik zelf vrij netjes. Met een best pittige goeie score's. Ben ik ingedeeld in brons 3...Was in preseason silver 4 geworden, maar was wel geëindigd in brons in S5. Is er verklaring dat ik weer zo laag ben ingedeeld?
Anderen kunnen dit beter uitleggen; hierboven ging het al even over de MMR berekening en de placements.

Maar het is over het algemeen redelijk normaal dat je na placements, ook al heb je een goed 8-2 resultaat neergezet, een aantal divisions of ongeveer een tier lager terecht komt. Althans, dat is bij mij meestal het geval geweest in het verleden.

Als je bent geëindigd in bronze (welke division?) in S5 heb je daar je verklaring. Dat je in de preseason je MMR wat hebt opgekrikt naar silver 4 niveau helpt wel wat mee voor een wat beter uitgangspunt, maar je hebt nog altijd te maken met een soft reset. Grofweg heb je je MMR met grofweg 200 - 400 verhoogd (afhankelijk van welke division in bronze je was geëindigd) met de gang naar Silver 4, maar die MMR gains worden met de soft reset min of meer gehalveerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Koekiemonsterr op 22-01-2016 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

[...]

McGryphon verwees laatst naar Dralas (NA player) voor tips van Olaf. Toevallig zag ik gisteren dat hij de laatste maches met Olaf top speelde met 0/12/18 met Grasp of the Undying. Het voordeel is dat je meer defensief bent ingesteld, maar ik vraag me af of dit de beste keuze is voor Olaf top.
Armor pen marks en movespeed quints scalen enorm veel beter naar mid- en lategame dan ad marks en as quints, evenals grasp of the undying beter scalet op Olaf bij een wat tanky build dan thunderlords. En Olafs early laning, als je de champ kent, is ruim sterk genoeg om er mee weg te komen. Als je eens wat Dralas games kijkt zie je dat hij bijna altijd early lane wint, en àls hij verliest is dat bijna altijd de enemy jungler die hem afstraft voor overextenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:09:
Wel interessant om nu steeds meer champions (ook adc's bijvoorbeeld) in LCS te zien met Boots of Swiftness. De patch 5.22 changes (200 gold goedkoper en 5 flat ms extra) zullen daar wel deels mee te maken hebben.

Zag ook een Lissandra supp langskomen in China, en dan ook nog met Relic Shield...
Überhaupt lijkt Liss weer helemaal terug in de meta te zijn als mid/top flex.

[...]

Anderen kunnen dit beter uitleggen; hierboven ging het al even over de MMR berekening en de placements.

Maar het is over het algemeen redelijk normaal dat je na placements, ook al heb je een goed 8-2 resultaat neergezet, een aantal divisions of ongeveer een tier lager terecht komt. Althans, dat is bij mij meestal het geval geweest in het verleden.

Als je bent geëindigd in bronze (welke division?) in S5 heb je daar je verklaring. Dat je in de preseason je MMR wat hebt opgekrikt naar silver 4 niveau helpt wel wat mee voor een wat beter uitgangspunt, maar je hebt nog altijd te maken met een soft reset. Grofweg heb je je MMR met grofweg 200 - 400 verhoogd (afhankelijk van welke division in bronze je was geëindigd) met de gang naar Silver 4, maar die MMR gains worden met de soft reset min of meer gehalveerd.
(2N-10)*50+(X+1200)/2 = mmr you will get for N wins in your placements.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 00:09:
Het zal in theorie wel zo zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik gister ook enige moeite had om teleurstelling te verbergen.

Vorig jaar geëindigd in Gold 2 of 3 > vervolgens 7w 3l in placements en dan geplaatst in ... Silver V -O-
Het moet immers wel een grind blijven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:09:
[...]

Het zal in theorie wel zo zijn, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik gister ook enige moeite had om teleurstelling te verbergen.

Vorig jaar geëindigd in Gold 2 of 3 > vervolgens 7w 3l in placements en dan geplaatst in ... Silver V -O-
Als ik jullie verhalen zo lees zal ik waarschijnlijk ook lager geplaatst gaan worden. jippie. bronze here i come again. hopelijk kunnen we dit jaar naar gold grinden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Ah, zo te lezen is seizoen 6 gestart? Zullen we maar eens kijken of ik de promo's ga doen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

[...]

Heb je de eerste 3 games toevallig verloren? Die tellen zwaarder namelijk. Het systeem probeert je zo snel mogelijk naar je true MMR te krijgen dus zal je in het begin flink omhoog of omlaag gooien en later in steeds kleinere stapjes richting je 'ware niveau'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 09:53:
[...]

Heb je de eerste 3 games toevallig verloren? Die tellen zwaarder namelijk. Het systeem probeert je zo snel mogelijk naar je true MMR te krijgen dus zal je in het begin flink omhoog of omlaag gooien en later in steeds kleinere stapjes richting je 'ware niveau'
Check: W L W W W L L W W W

Dus nee, niet de eerste drie verloren. Overigens mag ik ook wel eens aan mijn deaths werken nu ik het zo terug kijk. Damn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm geen idee dan waarom je zo laag geplaatst wordt. Als je rond de 1200 MMR blijft kom je in silver 3 of silver 4 terecht. Als je Gold 2 was zit je daar ruim boven en je wint ook nog eens meer dan de helft van je games in je placements. Belachelijk :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:02:
Hmm geen idee dan waarom je zo laag geplaatst wordt. Als je rond de 1200 MMR blijft kom je in silver 3 of silver 4 terecht. Als je Gold 2 was zit je daar ruim boven en je wint ook nog eens meer dan de helft van je games in je placements. Belachelijk :{
Tja, ik weet het ook niet precies. Weet wel dat mijn MMR niet helemaal op het niveau van Gold 2 zat (kreeg + 18/19 voor een win en - 21/22 voor een loss), vanwege dat ik uit plat gedonderd was. Maar zoveel lager was het volgens mij ook niet.

Ah well, het maakt aan de ene kant ook niet uit heb me de afgelopen seizoenen ook omhoog kunnen spelen, alleen duurt dat weer zoveel potjes. Had zelf gezien mijn eindpositionering en de resultaten in de placements Silver 2 verwacht en derhalve viel de daadwerkelijke klassering ietwat tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

JapieTalent schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:08:
[...]

Tja, ik weet het ook niet precies. Weet wel dat mijn MMR niet helemaal op het niveau van Gold 2 zat (kreeg + 18/19 voor een win en - 21/22 voor een loss), vanwege dat ik uit plat gedonderd was. Maar zoveel lager was het volgens mij ook niet.

Ah well, het maakt aan de ene kant ook niet uit heb me de afgelopen seizoenen ook omhoog kunnen spelen, alleen duurt dat weer zoveel potjes. Had zelf gezien mijn eindpositionering en de resultaten in de placements Silver 2 verwacht en derhalve viel de daadwerkelijke klassering ietwat tegen ;)
Achja, en anders kom je maar op den duur bij de bronzies terecht toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
icy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:18:
[...]

Come to the bronze side, we have some fresh cookies >:)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 21:02

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Martin0 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:34:
[...]

Come to the bronze side, we have some fresh cookies >:)
Ik kom deze skin niet zoveel tegen in bronze hoor...

Afbeeldingslocatie: http://hydra-media.cursecdn.com/lol.gamepedia.com/7/74/Chinese_Morgana_Splash_2.jpg

:p O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Oh oh... ik maak me ernstig zorgen... Gisteren twee flut potjes gespeeld als eerste twee placement games en dus twee keer verloren... Ben benieuwd in welke bronze ik terecht kom 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
icy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:18:
[...]

Daar ben ik nog niet meteen bang voor, maar wie weet ;) Ik ben in ieder geval dichter bij Bronze dan bij Gold atm :+ JapieBronze incoming..
IdieEasy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:53:
[...]

Ik kom deze skin niet zoveel tegen in bronze hoor...

[afbeelding]

:p O-)
Eerlijk gezegd zien die cookies er ook niet bepaald 'fresh' uit :')

[ Voor 35% gewijzigd door Jaap. op 22-01-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
[...]

Holy shit Jaap. Bedankt dat je mij er vast op voorbereid alsnog in Bronze terecht te kunnen komen :+ Rito gaf al aan dat je waarschijnlijk lager geplaastst wordt na de placements maar dat is wel een flink verschil. Met 7-3 had je toch minstens high Silver tot low Gold moeten zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:41:
[...]

Holy shit Jaap. Bedankt dat je mij er vast op voorbereid alsnog in Bronze terecht te kunnen komen :+ Rito gaf al aan dat je waarschijnlijk lager geplaastst wordt na de placements maar dat is wel een flink verschil. Met 7-3 had je toch minstens high Silver tot low Gold moeten zitten..
Tja, je was zo blij met je transformatie van "JooBronzeBro" naar "JooOnceWasBronzeBro", maar zo zie je maar weer hoe hardnekkig die status blijkt ;) Ik ga je dus snel zien in games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Ik zal ook eens aan m'n placements beginnen. Ik zie al dat ik m'n cookies niet in eenzaamheid hoef op te eten. :Y)
(vorig jaar maar de helft van m'n placement matches gedaan :P )

Zal mezelf t.z.t. wel moeten hernoemen naar JoeBronze denk ik.

[ Voor 15% gewijzigd door JoeBravo op 22-01-2016 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
JapieTalent schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:43:
[...]

Tja, je was zo blij met je transformatie van "JooBronzeBro" naar "JooOnceWasBronzeBro", maar zo zie je maar weer hoe hardnekkig die status blijkt ;) Ik ga je dus snel zien in games ;)
:+ :+

Wacht maar. Ik finish mn placements gewoon met 10-0, hopelijk is dat genoeg om niet in Bronze terecht te komen :P Misschien jouw naam veranderen naar JapieNoTalent in plaats van JapieBronze?

[ Voor 9% gewijzigd door Recrush op 22-01-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:50:
[...]

:+ :+

Wacht maar. Ik finish mn placements gewoon met 10-0, hopelijk is dat genoeg om niet in Bronze terecht te komen :P Misschien jouw naam veranderen naar JapieNoTalent in plaats van JapieBronze?
Tja, voor de IP hoef ik dat soort dingen niet meer te laten: ik zal er eens over nadenken ;)
Overigens hoop ik voor je dat je 10-0 gaat, alleen het beste voor mijn boze broeders uiteraard <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
[...]

Dat kan ik heel goed begrijpen ja. Ik vind het ook raar dat je dan zo laag terecht komt. Slaat eigenlijk nergens op, maar helaas is dit meestal de praktijk: je komt altijd een stuk(je) lager dan je zou verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
ik verwacht weer ergens hoog bronze te komen eigenlijk bronze 1 of 2. maar ik hoop gewoon weer silver 4 zodat ik weer kan lekker door breien waar ik nu sta

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 31-08 11:35
Jullie maken mij bang. Ik zat in platinum 5 aan het einde van het seizoen maar ik vermoed dat ik qua MMR op midden gold 1 niveau zat. Ik mag nu de blij zijn als ik in hoog zilver kom.
Overigens ben ik niet gecharmeerd van dynamic queue. Ik had liever gezien dat dit een optie was naast soloQ/duoQ. Tis meer een normaal potje geworden waar een ranking aan vast zit.
Dynamic queue in challenger is al helemaal niet meer leuk geworden als solo speler:

[ Voor 14% gewijzigd door kokkie1 op 22-01-2016 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat is Dyanmic queue ? tijdje niet echt bezig geweest met LoL ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 15:31:
Het www weet wis en waarachtig het waardevolle weetje wat je wellicht wilt weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Maar je bent toch vast niet verleerd hoe Google werkt? Dit soort algemene vragen weet Google een veel passender antwoord op dan mensen hier joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Dat is een dynamische wachtrij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:51

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

icy schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:35:
[...]

Dat is een dynamische wachtrij :9
Bedankt

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Graag gedaan. Hoop dat de informatie van waardevolle inbreng voor je is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Misschien dat het zoeken naar deze informatie wat laagdrempeliger is wanneer iemand anders het voor je intypt.

http://lmgtfy.com/?q=dynamic+queue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Na 7-3 te gaan in placements, ben ik geplaatst in Silver 1. Vorige season platinum 4.

Ik weet dat ik waarschijnlijk hier wel weer uit klim, maar ben toch lichtelijk geagiteerd dat ik dit weer eerst moet gaan grinden, in plaats van verder te werken richting Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Scallius schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:12:
Na 7-3 te gaan in placements, ben ik geplaatst in Silver 1. Vorige season platinum 4.

Ik weet dat ik waarschijnlijk hier wel weer uit klim, maar ben toch lichtelijk geagiteerd dat ik dit weer eerst moet gaan grinden, in plaats van verder te werken richting Diamond.
Dat komt dus aardig overeen. Inderdaad, geen onoverkomelijke drop, maar dat kost wel weer een boel potjes inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
5-5 1 dodge, gold 3, S5 P3.

Rito likes me :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:35:
5-5 1 dodge, gold 3, S5 P3.

Rito likes me :+
Evelynn
49.2 CS
3.36:1 KDA
10.6 / 6.6 / 11.6
20%
5 Gespeeld

Echter lijkt Evelynn dus niet meer de go to pick? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damien schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:54:
[...]

Evelynn
49.2 CS
3.36:1 KDA
10.6 / 6.6 / 11.6
20%
5 Gespeeld

Echter lijkt Evelynn dus niet meer de go to pick? :P
Evelynn
49.6 CS
4.28:1KDA
11.1 / 5.1 / 10.9
43%
7 Played

Wel even updaten he :+ KDA is iig prima en vergelijkbaar met vorige seizoenen... Toetsenbord is ruk atm :(

Ben allang blij dat ik in gold 3 ben begonnen :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Als veel mensen zo laag worden geplaatst vraag ik me af:
1. Wie blijven er over in de high leagues?
2. Hoe leuk zijn de potjes in bronze straks als old-bronze en old-gold spelers door elkaar worden geplaatst in teams? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
hebben jullie ook een ts 3 server? ik en mijn vriendin zoeken een gezellige server om lekker casual mee te leagen..

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

kokkie1 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:53:
Jullie maken mij bang. Ik zat in platinum 5 aan het einde van het seizoen maar ik vermoed dat ik qua MMR op midden gold 1 niveau zat. Ik mag nu de blij zijn als ik in hoog zilver kom.
Overigens ben ik niet gecharmeerd van dynamic queue. Ik had liever gezien dat dit een optie was naast soloQ/duoQ. Tis meer een normaal potje geworden waar een ranking aan vast zit.
Dynamic queue in challenger is al helemaal niet meer leuk geworden als solo speler:
[video]
Dat liedje heb ik al erg lang niet meer gehoord, en dit filmpje maakt het alleen maar veel beter om het weer opnieuw tegen te komen :D

En ik realiseer me nu pas... Koekiemonsterr, je komt toch wel naar de MoaM dit jaar hè? Kan je eens zuipen met een echte scrub :>
Ik moet een Brolaf helm maken daarvoor...

Oh, en voor degenen die Olaf willen spelen, dit is waarom ik tegenwoordig ook Ghostblade + Righteous Glory bouw als ik mijn lane weet te winnen en kan wegkomen met het uitstellen van tankstats :D
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=TdU1Eoellwk]
Bonus bronze points voor de Darius vanaf 1:07 _O-

[ Voor 13% gewijzigd door McGryphon op 22-01-2016 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Oke 1e placement gespeeld als leona, ging zwaar ruk maar gecarried van uit jungle udyr. 2e potje hebben top en ik zwaar gecarried als jarvan(voormalig gold speler) en ik als morg(mijn main support champ)

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razr
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Leuk, 6 van de 10 placements gewonnen. Van S4 naar B4 :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03 09:49
8 van de 10 gewonnen, natuurlijk in B5 geëindigd. Yay me :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 13:09
Ik 6 van de 10 gewonnen, ben van S1 naar B1 gegaan

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vertor
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:13
6-4 (waarvan de 3 verloren na elkaar op game 6-7-8). Van Gold V naar Bronze I.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Zo'n gozer die ik ken zat in Gold III, verloor alle tien de placements en is in Silver V geplaatst (en verliest nog steeds alles :+) bizar hoe sterk de resultaten uiteen lopen met deze soft reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

2win 8loses in placements en ben van plat 2 (80lp ofzo) naar gold 2 gegaan.. kon slechter.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Hebben we toevallig nog die idiote lvl 4 Kindred burst gezien, gister in de match van Vitality - Origen?

Bleek een bug te zijn. Maar ze hebben nog geen fix en zeggen dat het ook niet nodig is atm.

Ik zat die match naderhand terug te kijken en zag dit gebeuren...WTF :) Ik krijg die tijd niet goed, maar check vanaf minuut 25:00.

[ Voor 8% gewijzigd door Koekiemonsterr op 24-01-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op zondag 24 januari 2016 @ 00:21:
Hebben we toevallig nog die idiote lvl 4 Kindred burst gezien, gister in de match van Vitality - Origen?

Bleek een bug te zijn. Maar ze hebben nog geen fix en zeggen dat het ook niet nodig is atm.

Ik zat die match naderhand terug te kijken en zag dit gebeuren...WTF :) Ik krijg die tijd niet goed, maar check vanaf minuut 25:00.

[video]
Fijne wolf bug is dat inderdaad :')
en op Reddit meteen weer de huilies dat de casters niks over bugs zeggen... Ze hadden er op in kunnen gaan, maar als de match gewoon doorgaat en ze weten ook niks meer dan wij, wat is dan het nut? Verneukt dan alleen de hele flow van de cast. En als ze het wel als bug hadden genoemd in de cast en het bleek er geen te zijn geweest hadden ze natuurlijk ook allemaal vanaf het begin door dat het gewoon zo hoorde en waren de casters incompetent, sometimes you just can't win :P

Pagina: 1 ... 29 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.