[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste
Acties:
  • 72.009 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Turismo schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 13:57:
Ik 6 van de 10 gewonnen, ben van S1 naar B1 gegaan
Heb ongeveer een beetje hetzelfde voor.
7-3 gegaan in de placements. Seizoen geëindigd in S1 en voor de reset nog 2 matches gewonnen.
Uiteindelijk in B1 geplaatst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15:40
McGryphon schreef op zondag 24 januari 2016 @ 11:24:
[...]

Fijne wolf bug is dat inderdaad :')
en op Reddit meteen weer de huilies dat de casters niks over bugs zeggen... Ze hadden er op in kunnen gaan, maar als de match gewoon doorgaat en ze weten ook niks meer dan wij, wat is dan het nut? Verneukt dan alleen de hele flow van de cast.
Nou ja om daar huilie over te doen is inderdaad ook wat flauw, maar de casters waren wel matig met hun commentaar tijdens dit moment. Is ook niet zo vreemd, want Krepo was commentator en ik erger me toch altijd al aan hem. Volgens hem was die burst deels te verklaren door minion dmg, terwijl ik als gold scrub toch al duidelijk kon zien dat die minion dmg minimaal was en het overduidelijk een belachelijke hoeveelheid burst dmg van Kindred was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Koekiemonsterr schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:42:
[...]

Nou ja om daar huilie over te doen is inderdaad ook wat flauw, maar de casters waren wel matig met hun commentaar tijdens dit moment. Is ook niet zo vreemd, want Krepo was commentator en ik erger me toch altijd al aan hem. Volgens hem was die burst deels te verklaren door minion dmg, terwijl ik als gold scrub toch al duidelijk kon zien dat die minion dmg minimaal was en het overduidelijk een belachelijke hoeveelheid burst dmg van Kindred was.
Uiteindelijk kwam het wel door minions, dat dan weer wel :+
Sure, het had beter gekund, maar het is niet zo dat ze er niks van *durven* te zeggen. Hell, hij zegt al direct dat hij "niet zeker weet of dit de bedoeling is", veel meer was er eigenlijk ook niet over te zeggen zonder de cast te derailen imo.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-08 11:35
Harm30 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 21:20:
hebben jullie ook een ts 3 server? ik en mijn vriendin zoeken een gezellige server om lekker casual mee te leagen..
Nee niet meer. We hebben wel een chat room. In de OP staat hoe je daar in komt.

Ik ben 4-6 van plat 5 naar silver 1 gegaan. Toch jammer dat ik de brons niet heb gehaald. Laatste paar games waren ook een ontzettende stomp. 6-0 uit lane gegaan met mundo en het potje daarna binnen 20 minuten geeindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:23
Hmm als ik het zo lees is de soft reset niet bepaald merciful. moet ik mezelf waarschijnlijk weer uit bronze gaan spelen. nja OP morgana sup here we come:D

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

TSM _O_

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:08
Koekiemonsterr schreef op zondag 24 januari 2016 @ 13:42:
[...]

Dat heb ik dus helemaal niet, vind hem juist erg prettig als commentator.

Heb jammer genoeg weinig van de LCS kunnen zien dit weekend.
Iemand tips voor de meest vermakelijke/spannende/indrukwekkende matches van vr/za/zo voor het geval ik nog wat VOD's terug wil kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:10
JoeBravo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:35:
[...]

Iemand tips voor de meest vermakelijke/spannende/indrukwekkende matches van vr/za/zo voor het geval ik nog wat VOD's terug wil kijken?
Ik vind bij EU eigenlijk alleen die Aziatische commentator enigszins te doen. Niet dat de anderen slecht zijn, maar ik vind ze nogal onplezierig om te volgen/naar te luisteren. Kan slecht aanduiden waar het precies aan ligt, maar zij zijn niet zo mijn ding. Het meest tenenkrommend vind ik die vrouw: zo ontzettend gemaakt!

Wat betreft last week: heb zelf ook weinig gezien, maar TSM - IMT vond ik wel een vermakelijke pot.

[ Voor 29% gewijzigd door Jaap. op 25-01-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:36:
[...]

Heb zelf ook weinig gezien, maar TSM - IMT vond ik wel een vermakelijke pot.
Ik heb ook alleen de pot van TSM - IMT gezien. maar moet zeggen dat ik de lcs tegenwoordig niet veel meer aanvind aangezien de meeste teams verdwenen zijn of zo nodig veranderd zijn(bvb fnc met 3 nieuwe members ) vind ik er weinig aan. Ik blijf febiven en shook als landgenoot wel steunen natuurlijk.
Wat mij wel even snel opviel is C9 is dat hai weer van lane geswitched was. Kijk aan het einde van de week wel weer of ik een match wil kijken of niet. als er een leuke op het programma staat wel anders pas ik.

spoiler: TSM - IMT
Moet zeggen dat ik haunzer wel erg goed vond spelen tegen huni en dat huni mij zwaar tegen viel. Reinover speelde ook wel goed alleen paar stomme fouten aan het begin. Maar verder dan dat vond ik het wel een heerlijke partij om te kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Martin0 op 25-01-2016 10:51 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Martin0 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:45:
[...]

Ik heb ook alleen de pot van TSM - IMT gezien. maar moet zeggen dat ik de lcs tegenwoordig niet veel meer aanvind aangezien de meeste teams verdwenen zijn of zo nodig veranderd zijn(bvb fnc met 3 nieuwe members ) vind ik er weinig aan. Ik blijf febiven en shook als landgenoot wel steunen natuurlijk.
Wat mij wel even snel opviel is C9 is dat hai weer van lane geswitched was. Kijk aan het einde van de week wel weer of ik een match wil kijken of niet. als er een leuke op het programma staat wel anders pas ik.

spoiler: TSM - IMT
Moet zeggen dat ik haunzer wel erg goed vond spelen tegen huni en dat huni mij zwaar tegen viel. Reinover speelde ook wel goed alleen paar stomme fouten aan het begin. Maar verder dan dat vond ik het wel een heerlijke partij om te kijken.
De onvoorspelbaarheid maakt LCS in beide regio's juist vermakelijker dan vorig jaar m.i.
Een enkele uitzondering daargelaten lijkt iedereen iedereen te kunnen verlaan dit jaar, ipv 2 á 3 teams die duidelijk beter zijn dan de rest, zoals vorig jaar.
Hopelijk blijft dat zo. Komt het niveau alleen maar ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JoeBravo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:33:
[...]

De onvoorspelbaarheid maakt LCS in beide regio's juist vermakelijker dan vorig jaar m.i.
Een enkele uitzondering daargelaten lijkt iedereen iedereen te kunnen verlaan dit jaar, ipv 2 á 3 teams die duidelijk beter zijn dan de rest, zoals vorig jaar.
Ligt eraan als alle regio's nou eens naar elkaar zouden trekken ipv dat korea en china weer domineren en europa er achter hobbelt en NA het achterblijvend kindje is(want vorige worlds waren de NA teams wel erg tegenvallend).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JoeBravo schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:35:
[...]

Smaken verschillen :) Ik vind Krepo irritant veel en snel praten; Deficio heeft de helft minder woorden nodig om een punt ook nog eens veel duidelijker uiteen te zetten. Bovendien kan ik niet tegen die voortdurende LOTR/Gandalf opmerkingen van Krepo: "oh we need a Gandalf-skin", "... goes Gandalf-mode, you shall not pass", etc.

Wat betreft EU zou ik FNC - H2K en Vitality - Origen kijken.
JapieTalent schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:36:
[...]
Ik vind bij EU eigenlijk alleen die Aziatische commentator enigszins te doen. Niet dat de anderen slecht zijn, maar ik vind ze nogal onplezierig om te volgen/naar te luisteren. Kan slecht aanduiden waar het precies aan ligt, maar zij zijn niet zo mijn ding. Het meest tenenkrommend vind ik die vrouw: zo ontzettend gemaakt!
Worden we een beetje vrouwonvriendelijk Japie? :P Bedoel je nou Sjokz? Die is geen commentator hè, eigenlijk slechts presentator. En in ieder geval easy on the eyes ;)
Martin0 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 10:45:
[...]
Ik blijf febiven en shook als landgenoot wel steunen natuurlijk.
Let dan ook op Hybrid bij Gamers2 en Kirei bij Dignitas :)
[...]
Precies dat vind ik ook. Vorig jaar was het bij EU steeds FNC die er met kop en schouders bovenuit stak. En dan had je nog Origen en in mindere mate H2K. Nu heb je met FNC, OG, VIT, en H2K misschien wel 4 contenders. Maakt het een stuk interessanter.
Martin0 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:46:
[...]
Ligt eraan als alle regio's nou eens naar elkaar zouden trekken ipv dat korea en china weer domineren en europa er achter hobbelt en NA het achterblijvend kindje is(want vorige worlds waren de NA teams wel erg tegenvallend).
Tja, er is nou eenmaal een zeker niveauverschil tussen de regio's. Dat heeft deels met talent te maken, deels met geld. Maar dat is nou eenmaal een gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Laatst online: 23-08 13:05
NA zal dit jaar minder ver achterliggen ten opzichte van EU, maar het gaat wederom een strijd worden tussen Korea en China. Wat dat betreft is het leuke er ook wel af. Het moment dat een team uit EU die 18-0 gaat in een season kinderlijk eenvoudig opzij wordt gezet door de Koreaanse teams kun je vaststellen dat de enige World-titel in handen van EU/NA die uit season 1 gaat blijven.

Dus treed de saaiheid al toe in het spelen van het spelletje dan is het kijken erna nog minder leuk geworden. En wederom geef ik de schuld hieraan voor het gehele concept van LCS. Waarom niet combineren met andere toernooien.

Gewoon 1 lang LCS seizoen (dus geen spring / summer) met daar tussen pauzes waar andere toernooien kunnen worden gedaan op basis van punten / invites. Zo gaat het algehele niveau een stuk omhoog en wordt het ook voor de kijker leuker om te zien. Denk hierbij aan toernooien als IEM, Dreamhack, ESL, noem maar op.

Maar goed dit heb ik al eens eerder geroepen. Echter nu je het spelletje van een afstand bekijkt valt het meer en meer op dat andere games het qua toernooi setup gewoon beter voor elkaar hebben.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsloyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-06 18:42
Zat op het einde van preseason in Gold IV, heb alle tien mijn placement games verloren.
9x wel een AFK, of een enemy laner die na 15min minstens 6 kills heeft en zo kan snowballen.
Enkel in het laatste spel was het enemy team gewoon beter.
Gevolg: Gold IV-> Bronze I.
Kreeg gelukkig wel gewoon 26-29LP per win dus ik zit al meteen in Silver, maar het is toch zwaar kut om zover achteruit te worden geduwt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:59:
[...]

Worden we een beetje vrouwonvriendelijk Japie? :P Bedoel je nou Sjokz? Die is geen commentator hè, eigenlijk slechts presentator. En in ieder geval easy on the eyes ;)
Oh nee hoor, integendeel: ik ben over het algemeen eigenlijk altijd groot fan van vrouwen ;)

Ik weet geen namen, maar vermoed dat we het inderdaad over dezelfde hebben. Ik vind haar gemaakt en geacteerd overkomen. Een beetje zoals Wilfred Genee bij VI zeg maar..
[...]

Vind je? Ik heb week 1 redelijk nauwkeurig gevolgd en week 2 dus maar enkele potjes, maar wat mij opvalt is dat de games nog meer dan voorheen op elkaar lijken. Iedereen speelt dezelfde champions, alle games verlopen vrijwel identiek. Het vermakelijke is wat mij betreft juist verminderd. Als je het eerste potje kijkt, weet je in grote lijnen hoe de andere 4 van die avond gaan verlopen.

Wat ik wel met je eens ben is dat de teams onderling een stuk gelijkwaardiger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:40
thijsloyez schreef op maandag 25 januari 2016 @ 12:42:
Zat op het einde van preseason in Gold IV, heb alle tien mijn placement games verloren.
9x wel een AFK, of een enemy laner die na 15min minstens 6 kills heeft en zo kan snowballen.
Enkel in het laatste spel was het enemy team gewoon beter.
Gevolg: Gold IV-> Bronze I.
Kreeg gelukkig wel gewoon 26-29LP per win dus ik zit al meteen in Silver, maar het is toch zwaar kut om zover achteruit te worden geduwt.
Met 10 placements verliezen nog Bronze 1? Kut is het misschien wel, maar ik denk dat je blij mag zijn. Veel mensen halen dezelfde of ergere resultaten terwijl ze ook nog eens games winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Martin0 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:46:
[...]

Volgens mij stelde China hard teleur afgelopen worlds en waren het juist Korea en EU het netjes gedaan hebben.
Anyway ik denk dat ik deze week ook eens ga beginnen aan mijn placement matches.
Vorige seizoen Silver 1 geëindigd, ben benieuw waar ik nu ergens strand na de placement matches.
Gezien de resultaten hier gok ik zo Bronze 1-2 :+

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wootlock schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:01:
[...]

Volgens mij stelde China hard teleur afgelopen worlds en waren het juist Korea en EU het netjes gedaan hebben.
Anyway ik denk dat ik deze week ook eens ga beginnen aan mijn placement matches.
Vorige seizoen Silver 1 geëindigd, ben benieuw waar ik nu ergens strand na de placement matches.
Gezien de resultaten hier gok ik zo Bronze 1-2 :+
China was tot kwart finale gekomen en beide eu teams tot halve finale. maar in de group rondes deden de chinese en eu teams het niet al te lekker, fnatic kwam laat pas op gang, h2k was kansloos en origen deed het wel netjes. maar ja eu deed het inderdaad wel netjes uit eindelijk door 2 halve finale teams te hbben waar korea 2 finalisten had. Korea blijft gewoon voorlopig nummer 1 van de wereld en zal waarschijnlijk ook niet lang duren voordat alle 2e hands import koreanen na en eu overspoelen zoals huni en reinover al doen/deden.

Daarnaast afhankelijk van je placements maar als je gemiddeld neemt( 5-5) verwacht ik wel dat je bonze 1 -2 komt ja.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
Ik vind het niet erg om als je placement kut gaat dat je lager geplaatst wordt. Als je echt een Gold of diamond of master speler bent dan klim je gewoon langzaam of snel weer naar je oude rank.

Ik weet nog goed season 3 van dia 2 placement giingen 2-8 was in gold 4 geplaatst, totaal had ik 62+- games nodig om weer naar diamond te klimmen.

De eerste week placement tijdens een new seaseon is altijd chaos een grote hoeveleid mensen die echt hun best doen en dan spelen maar ook meer freeloader die hopen gecarried te worden naar hun oude/nieuwe rank. Vaak wacht ik een aantal dagen ben in mijn 4 games nog geen 1 troll/afker tegengekomen.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:07:
[...]
Oh nee hoor, integendeel: ik ben over het algemeen eigenlijk altijd groot fan van vrouwen ;)

Ik weet geen namen, maar vermoed dat we het inderdaad over dezelfde hebben. Ik vind haar gemaakt en geacteerd overkomen. Een beetje zoals Wilfred Genee bij VI zeg maar..
Haha ach ja, maar Genee doet ook geen pogingen om dat te verbergen; nog wel genoeg zelfkritiek daar :) Maar goed dat is me favoriete programma, dus ben daarin niet geheel objectief...

Ach ik vind het Sjokz wel ok doen, hoor en vooral zie haar liever dan de NA presentator gast.
JapieTalent schreef op maandag 25 januari 2016 @ 13:07:
Vind je? Ik heb week 1 redelijk nauwkeurig gevolgd en week 2 dus maar enkele potjes, maar wat mij opvalt is dat de games nog meer dan voorheen op elkaar lijken. Iedereen speelt dezelfde champions, alle games verlopen vrijwel identiek. Het vermakelijke is wat mij betreft juist verminderd. Als je het eerste potje kijkt, weet je in grote lijnen hoe de andere 4 van die avond gaan verlopen.

Wat ik wel met je eens ben is dat de teams onderling een stuk gelijkwaardiger zijn.
Daar heb je een punt ja. Games lijken vooralsnog inderdaad veel op elkaar qua champion picks enzo. Maar dat is vooral Rito aan te rekenen met die nieuwe snellere meta en de teveel domme nieuwe sterke champs als Kindred en Tahm bijv.

Maar wat dan wel weer leuker is, is inderdaad het feit dat in ieder geval in EU teams meer aan elkaar gewaagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Xzito schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:13:
Ik vind het niet erg om als je placement kut gaat dat je lager geplaatst wordt. Als je echt een Gold of diamond of master speler bent dan klim je gewoon langzaam of snel weer naar je oude rank.
Klopt, alleen dat langzame is net het frustratiepunt. Het kost zoveel games om weer op te krabbelen waardoor je daadwerkelijk verbeteren of gestelde doelen behalen zeker de eerste maanden in de ijskast kan.

Als je echt veel beter bent dan het niveau waar je zit zul je inderdaad sneller stijgen, maar ook dan zul je vanzelf een keer stagneren als je het niveau waar je hoort benaderd, maar dan heb je of heel slecht gepresteerd in je placements of heb je vorig jaar niet het hoogst haalbare uit je seizoen gehaald ben ben je dus eigenlijk te laag geëindigd.
Koekiemonsterr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:20:
[...]

Haha ach ja, maar Genee doet ook geen pogingen om dat te verbergen; nog wel genoeg zelfkritiek daar :) Maar goed dat is me favoriete programma, dus ben daarin niet geheel objectief...

Ach ik vind het Sjokz wel ok doen, hoor en vooral zie haar liever dan de NA presentator gast.
Mag ik ook graag naar kijken hoor, maar wel betwijfel ik die zelfkritiek overigens: ze zullen vast niet denken dat ze echt een hoogwaardig kwalitatief programma maken, maar als ik af en toe de toneelstukjes van Hans Kraay zie, of de steeds terugkerende fragmenten van van Gaal of Stevens: ze zullen zelf toch ook wel doorhebben dat dit inmiddels wel heel flauw en uitgemolken is?

Achja, smaken verschillen en dat is maar goed ook. Ik ben wat LCS ook gewoon bevooroordeeld aangezien ik EU nooit echt heb kunnen waarderen.
Koekiemonsterr schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:20:
[...]
Daar heb je een punt ja. Games lijken vooralsnog inderdaad veel op elkaar qua champion picks enzo. Maar dat is vooral Rito aan te rekenen met die nieuwe snellere meta en de teveel domme nieuwe sterke champs als Kindred en Tahm bijv.
Is zeker Rito aan te rekenen, zij pushen de game ook in de richting van teamplay, als individu ben je in een gelijkwaardige game kansloos. Je kunt individueel alleen het verschil maken wanneer je veel beter bent dan het niveau waarop je acteert. In dat licht: ik wacht nog steeds op een nieuwe champion die bepaalde acties alleen kan uitvoeren als (iemand uit) zijn team aan een bepaalde voorwaarde voldoet. Yasuo was bijna die champion, ware het niet dat hij ook zelf nog een knockup kan fabriceren. Een ander voorbeeld is Kalista, wiens ult natuurlijk ook (in theorie) prachtig werkt als je goed samenwerkt met je lane partner: wat in soloQ nog steeds niet of nauwelijks voorkomt. Zeker niet op het niveau van de plebs waarin ik mag opereren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[quote]JapieTalent schreef op maandag 25 januari 2016 @ 14:45:
Is zeker Rito aan te rekenen, zij pushen de game ook in de richting van teamplay, als individu ben je in een gelijkwaardige game kansloos. Je kunt individueel alleen het verschil maken wanneer je veel beter bent dan het niveau waarop je acteert. In dat licht: ik wacht nog steeds op een nieuwe champion die bepaalde acties alleen kan uitvoeren als (iemand uit) zijn team aan een bepaalde voorwaarde voldoet. Yasuo was bijna die champion, ware het niet dat hij ook zelf nog een knockup kan fabriceren. Een ander voorbeeld is Kalista, wiens ult natuurlijk ook (in theorie) prachtig werkt als je goed samenwerkt met je lane partner: wat in soloQ nog steeds niet of nauwelijks voorkomt. Zeker niet op het niveau van de plebs waarin ik mag opereren :)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op mijn niveau niet eens een kalista zie in yoloq. daarnaast als ik support speel weiger ik te spelen met een kalista. heb ik liever dat ze een jinx of cait spelen. is ook nog wel afhankelijk welke champ ik zelf speel. met morgana is het zeker een no go met kalista. ik ga niet suiciden met die ult. maar mocht ikk een leona of braum spelen vind ik het minder erg. ben toch tanky.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:45
Allemaal leuk en wel een teamgame maar gisteren heb ik ook moedwillig een 1v5 fight begonnen zodat het _eindelijk_ gedaan was.

Na 50 min van wave clear => back => wave clear => back was het mij kots beu om met een Kindered en Blitzcrank mid te spelen die geen enkel inzicht hadden in de game.

Ik was een zwaar fed Renekton (vs yasuo, easy) en kon dus makkelijk splitpushen (hoewel ik geen TP had). Ging ik dan splitpushen in top, trok ik minstens 3 members top. En wat deed iedereen dan die mid/bot was? Juist ja, met de staart tussen de benen zo ver mogelijk van de turrets blijven zodat ze met gemak mij konden killen top met 3 man en wij dus opnieuw geen enkel objective haalden omdat niemand het verstand had om ook maar iets te doen.

Staat heel mijn team achter mij en ga ik vol in op de ADC en ga ik 1v3 waarbij ik 1 kill haal en m'n team 4v2 staat? Ga je toch weglopen, laat mij maar doodgaan terwijl ik makkelijk 3 members tegen hou (waaronder de ADC en mid laner) want een yasuo met 1 kill is veel te gevaarlijk om met 4 man te kunnen killen.

En omdat ze allebei niet wouden surrenderen heb ik maar een paar keer een fight zwaar getrowed in de hoop dat de enemies _eindelijk_ konden eindigen, hoewel het ook een eeuwigheid duurde terwijl we al 2 inhibs down hadden.

Ik ben volledig akkoord dat riot de snowball lane iets wil terugdringen en meer naar teamplay wilt gaan maar als je mede teamgenoten niet het inzicht hebben dan krijg je een gestagneerde game waarbij er gewoon niets gebeurt en kom je terecht in een situatie waarin zo goed als iedereen full build is en dan hangt het gewoon sterk af van je teamplay/teamcomp wie er dan zal winnen.

Ik wacht wel met m'n placements te spelen als de dynamic queue weer online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Haha ik had net z'n leuke botlane. ik stond met een miss fortune met een hout divisie mentaliteit. deed niks meer dan flamen, dus ging ik maar trollen want had er geen zin meer in. toen na 5 minuten troll besloot ik maar serieus te gaan spelen en toen wonnen we teamfight na teamfight maar als nog verloren omdat mijn teamgenoten maar besloten 1 voor 1 5 man in te springen...

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyboria
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09-2021
Death1ord schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:29:
Ik wacht wel met m'n placements te spelen als de dynamic queue weer online is.
Mensen op Reddit geven aan dat de dynamic queue weer online is voor zowel NA als EUW. Heb het zelf nog niet kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
cyboria schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:52:
[...]

Mensen op Reddit geven aan dat de dynamic queue weer online is voor zowel NA als EUW. Heb het zelf nog niet kunnen testen.
Is Dynamic q alleen voor ranked of ook voor normal draft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
xamirz schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:25:
[...]

Is Dynamic q alleen voor ranked of ook voor normal draft?
Dat was, in die pakweg 5 uur dat het ff werkte na de start van het ranked seizoen, inderdaad ook al voor normal draft. Dus dat zal nu niet anders zijn.

Bring back me teambuilder! :(

[ Voor 10% gewijzigd door Koekiemonsterr op 26-01-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:30
Heerlijk die nieuwe draft, ohhh wil jij annie mid? WAT, JE WINRATE IS 30% OVER 20 GAMES?! Hee kijk, ik heb een ban! *bans annie*

Laat vooral niet de champ zien die je wilt spelen! :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Weet iemand of Ranked 5v5 terugkomt met de nieuwe champ select?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
ThaAresX schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:36:
Weet iemand of Ranked 5v5 terugkomt met de nieuwe champ select?
Nee, daar is die dynamic queue voor in de plaats gekomen. Voor toelichting, check internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaAresX
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-09 10:11
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:08:
[...]

Nee, daar is die dynamic queue voor in de plaats gekomen. Voor toelichting, check internet.
Als ik dit bericht van rito moet geloven is het nog niet bekend wat de bedoeling is voor Teams. En ik quote :

"Ranked teams will still be available for players who want to form a team of any skill level, as teams are judged on the skill of the static group rather than the sum total of the individuals. That said, this season we're also going to be improving the path to pro, with less ranked team grinding and more focus on performing when it counts. Details to come!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Ik vind 2 dingen kut voor het moment:

1)2 games (7 of 8 keer een champ select doorlopen wegens het niet inlocken en dergelijke) 2x m'n 2e rol gekregen.
2)Als je solo ranked gaat kom je nog steeds tegen Duo's te staan. Ik had gehoopt dat ze het volledig soloQ gingen maken zonder dat je duo's tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Death1ord schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:50:Als je solo ranked gaat kom je nog steeds tegen Duo's te staan. Ik had gehoopt dat ze het volledig soloQ gingen maken zonder dat je duo's tegen kwam.
Dat komt nog. Dat heeft Rito al aangekondigd. Uiteraard hebben ze hun shit weer niet op orde bij de start van het seizoen....

En ze hebben de nubs ook nog niet uitgeroeid :( Net 10/3/8 met Kassa, LB weggevaagd in lane, verliezen we nog kansloos door stel klassieke feeders.

Onze Galio supp was ergens nog wel grappig. Loopt ie de enemy Lux supp te chasen in de fog of war met 0,0 kill potential op haar, iedereen pingt Galio om te stoppen met die bronze chase en om te keren. Natuurlijk wordt ie gepakt. Zegt ie: "ja met zoveel pings weet ik niet meer wat ik moet doen" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Mebus schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:55:
Heerlijk die nieuwe draft, ohhh wil jij annie mid? WAT, JE WINRATE IS 30% OVER 20 GAMES?! Hee kijk, ik heb een ban! *bans annie*

Laat vooral niet de champ zien die je wilt spelen! :)
Met het gevolg dat ze een champ pakken waar ze helemaal niets van bakken. Hou je er rekening mee dat je eigen winrate op Eve ook niet zo geweldig was ondanks een goede KDA? Oftewel een winrate zegt helemaal niets, door omstandigheden kan je winrate aanzienlijk lager liggen dan hoe jij je champion beheerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Death1ord schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:50:
Ik vind 2 dingen kut voor het moment:

1)2 games (7 of 8 keer een champ select doorlopen wegens het niet inlocken en dergelijke) 2x m'n 2e rol gekregen.
2)Als je solo ranked gaat kom je nog steeds tegen Duo's te staan. Ik had gehoopt dat ze het volledig soloQ gingen maken zonder dat je duo's tegen kwam.
Als je nu even leest voor je blaat had je geweten dat de Dynamic queue apart van Solo Queue komt te staan. Dit is (zelfs in dit topic) reeds een week bekend en eveneens makkelijk terug te zoeken, dus wat dat betreft is het voor nu slikken of stikken. Of je accepteert het of niet en je speelt een andere queue tot Solo Queue beschikbaar is.

Je andere punt heb ik ook ervaren gister. Heb een x aantal potjes gedaan, en over het algemeen vind ik de nieuwe champ select wel een verbetering. Letterlijk 0 gezeik vanwege picks. Volgens mij heb ik voornamelijk mijn primary (mid) gekregen en slechts een of twee keer mijn secondary (jungle). Het ziet er ook zeker erg fancy uit vergelijken met de oude versie. Irritant is wel dat het hele proces (gevoelsmatig) veel langer duurt dan de oude champion select. En dan is het, zoals Death1ord ook schreef, erg vervelend als er op het laatst iemand leaved en je weer opnieuw kan beginnen. Wat nog vervelender is? Wanneer dit meerdere keren gebeurd |:(
Damien schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:10:
[...]

Met het gevolg dat ze een champ pakken waar ze helemaal niets van bakken. Hou je er rekening mee dat je eigen winrate op Eve ook niet zo geweldig was ondanks een goede KDA? Oftewel een winrate zegt helemaal niets, door omstandigheden kan je winrate aanzienlijk lager liggen dan hoe jij je champion beheerst.
Zo zie je maar weer: het lag niet aan mij dat m'n winrate met Nidalee zo laag was vorig seizoen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JapieTalent schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:09:

Zo zie je maar weer: het lag niet aan mij dat m'n winrate met Nidalee zo laag was vorig seizoen :+
Ben nooit grote fan geweest van nida mid. te voorspel baar en alleen nuttig in een poke team.

HEb de neiuwe q nog niet bekeken. gisteren alleen tijd gehad voor een normaltje blind pick. mensen irriteren met tresh, want tresh is god.
Door geweldige plays van onze shaco jungle, gefeede mid en adc had te tegenstander na 20:52 al opgegeven en gesurrenderd xD.
http://matchhistory.euw.l...597/34652434?tab=overview

[ Voor 8% gewijzigd door Martin0 op 27-01-2016 09:24 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Damien schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:10:
[...]

Dat is met een weinig aantal games. Als iemand nou aardig wat games met een champ heeft maar zijn/haar winrate is erg laag dan zal ik er nog steeds over nadenken.

Vandaar ook de tip, laat gewoon niet zien welke champ je wilt spelen. (Hoewel het bij mij aardig duidelijk is als ze op op.gg kijken :+)

Kan ook best begrijpen dat mensen Evelynn geen leuke champ vinden of gewoon niet tegen of in een bepaalde teamcomp werkt :)

Winrate is nu 64%, moest even inkomen..

[ Voor 3% gewijzigd door Mebus op 27-01-2016 09:29 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:27:
[...]

Dat is met een weinig aantal games. Als iemand nou aardig wat games met een champ heeft maar zijn/haar winrate is erg laag dan zal ik er nog steeds over nadenken.

Vandaar ook de tip, laat gewoon niet zien welke champ je wilt spelen. (Hoewel het bij mij aardig duidelijk is als ze op op.gg kijken :+)

Kan ook best begrijpen dat mensen Evelynn geen leuke champ vinden of gewoon niet tegen of in een bepaalde teamcomp werkt :)

Winrate is nu 64%, moest even inkomen..
over het algemeen kijk ik meestal op lolskill.net. hier kan ik vaak ook zien wat hun winrate is en hoe ze het ongeveer doen in game ne wat hun "championskilllevel" is.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Koekiemonsterr schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 00:50:
[...]

Dat komt nog. Dat heeft Rito al aangekondigd. Uiteraard hebben ze hun shit weer niet op orde bij de start van het seizoen....

En ze hebben de nubs ook nog niet uitgeroeid :( Net 10/3/8 met Kassa, LB weggevaagd in lane, verliezen we nog kansloos door stel klassieke feeders.

Onze Galio supp was ergens nog wel grappig. Loopt ie de enemy Lux supp te chasen in de fog of war met 0,0 kill potential op haar, iedereen pingt Galio om te stoppen met die bronze chase en om te keren. Natuurlijk wordt ie gepakt. Zegt ie: "ja met zoveel pings weet ik niet meer wat ik moet doen" 8)7
Ik sta momenteel 1-1 in m'n placements. 2x support gekregen en 2x thresh gegaan.Binnen de 5 minuten geef ik Lucian 2 kills in bot, dan komt Sejuani helpen maar onze Lee Sin is er ook en binnen de eerste 10 min zet ik 5 kills klaar en haalt lucian nog een solo kill.

Kan niet verkeerd lopen hé? WRONG!

Lucian z'n positioning is alsof hij de tank is, zed probeerd steeds solo kills te halen en uiteindelijk de game verloren.

2e game was omgekeerd. mijn MF bakte er niet veel van, ik was vaak out of position omdat niemand behalve mij wards zette, de 2 met blue trinket bewaarden het alsof het van goud was maar de enemies hun late game plays waren zo chaotisch dat we die game gewonnen hebben.
[...]

Als je nu even leest voor je blaat had je geweten dat de Dynamic queue apart van Solo Queue komt te staan. Dit is (zelfs in dit topic) reeds een week bekend en eveneens makkelijk terug te zoeken, dus wat dat betreft is het voor nu slikken of stikken. Of je accepteert het of niet en je speelt een andere queue tot Solo Queue beschikbaar is.
Ik had gehoopt dat ze het direct gingen introduceren aangezien dynamic disabled was. Om nu te zeggen dat ze het niet willen introduceren omdat er bugs zouden zijn is vrij hypocriet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Martin0 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:53:
[...]

over het algemeen kijk ik meestal op lolskill.net. hier kan ik vaak ook zien wat hun winrate is en hoe ze het ongeveer doen in game ne wat hun "championskilllevel" is.
vooral Joerojin niet checken aub :$

Gisteren eindelijk weer eens één potje gespeeld. Deed het niet onaardig met morg support, maar wel verloren door gebrek aan teamplay ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Martin0 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:53:
[...]

Lolskill vind ik maar onoverzichtelijk.

Nog even terugkomen op het stukje 'teamcomp', ik denk dat een individueel skill niveau met een champ beter is dan een bepaalde teamcomp samen te stellen.. Want waarom als je top mained met bijvoorbeeld Irelia Malphite gaan pakken voor Yasuo mid terwijl je gewoon niet weet hoe je moet traden in lane wanneer je Malphite pakt en misschien de matchup ook nog voordeliger is voor jou maar dat die andere speler weet hoe die tegen Malphite moet spelen?

[ Voor 17% gewijzigd door Mebus op 27-01-2016 11:23 ]

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Mebus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Lolskill vind ik maar onoverzichtelijk.

Nog even terugkomen op het stukje 'teamcomp', ik denk dat een individueel skill niveau met een champ beter is dan een bepaalde teamcomp samen te stellen.. Want waarom als je top mained met bijvoorbeeld Irelia Malphite gaan pakken voor Yasuo mid terwijl je gewoon niet weet hoe je moet traden in lane wanneer je Malphite pakt en misschien de matchup ook nog voordeliger is voor jou maar dat die andere speler weet hoe die tegen Malphite moet spelen?

Dat zie ik eigenlijk wel met Rek'sai en Rengar, de enige Junglers waarvan ik vind dat het best goede counters zijn tegen mij, vooral Rek'sai. Niet zo zeer omdat ze sterker zijn, maar omdat flanken een stuk lastiger is en een goede Rengar mij opblaast en Rengar met zijn ult ook eventueel mijn flank aan kan zien komen.
Moet ook zeggen dat ik op bronze/silver niveau ook niet echt kijk naar teamcomp. ik pak een champion die lekker matched met de ADC(mocht ik sup staan wat 9/10 games ook het geval is). Vaak outskill ik ook de tegenstander op dat moment als sup vs sup maar ben ik afhankelijk van wat mijn adc doet.
Als je als sup er in duikt voor de kill maar je adc rent alleen weg is het vaak ook useless tenzij je al een paar kills hebt(op bvb morgana) dan kan je het nog wel redden, maar zonder die kills of assists dan kun je ook niets.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-08 14:23

McGryphon

Veul vrouwkes!

Mebus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Dat is waarom ik zelf mensen aanbeveel om niet te OTP'en :P
Sure, jezelf in een rol specialiseren werkt met de nieuwe queue als de rankings weer een beetje genormaliseerd zijn waarschijnlijk beter dan ooit, maar om verschillende champions met verschillende speelstijlen voldoende te beheersen om je teamcomp aan te vullen kan imo grotere voordelen hebben dan dat beetje extra mastery op je ene ware champ :P
Zo is Olaf mijn beste champion op top en in de jungle; als de teamcomp echter ècht harde cc/harde engage tekortkomt kan ik prima switchen naar Malphite of Sion om de benodigde rol beter/makkelijker te vullen. Je hoeft geen LCS-level championpool aan te houden, maar imo zou het de meeste mensen waarschijnlijk best helpen om meer dan één enkele speelstijl/teamrol te beheersen.

Ik bedoel, het mooiste zou zijn om altijd iemand met harde engage in mn team te hebben en een immobile adc bij de tegenstanders zodat ik anti-carry Olaf altijd in de ideale omstandigheden kan spelen, maar soms is mijn winkans gewoon veel groter als ik bereid ben om er als compleet gestoorde houthakker in te rennen met Sion. COWAAAAAARDS! >:)

Ook hoef je niet altijd naar de hele teamcomp te picken. Als support kan je meestal heel erg voor de lane picken, en voor synergy met de ADC; als je als jungler duo't met top of mid kan je dat ook lekker op elkaar afstemmen, bijvoorbeeld om een erg gevaarlijk skirmish-duo samen te stellen.

Anyway, ik leg niemand iets op, het zal mij aan mijn aars corroderen of iemand mijn advies opvolgt, maar dit is hoe ik er over denk :P

[ Voor 11% gewijzigd door McGryphon op 27-01-2016 11:44 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-09 15:03

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ons 3vs3 teampje dat Gold5 of 4 was is gedropped naar Bronze 5.. :z We wonnen 2 van de 5 games bij plaatsing.

Uiteindelijk weer 4 games achter elkaar gewonnen en we zijn al weer bronze 3, maar we spelen nu echt tegen achterlijke noobs uit bronze... Ik snap er niets van dat we zo laag geranked zijn. In zekere zin maakt het niet echt uit want we zitten dan zo weer in gold maar onze games zijn op dit moment echt saai qua niveau..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JoeBravo schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:18:
[...]

vooral Joerojin niet checken aub :$

Gisteren eindelijk weer eens één potje gespeeld. Deed het niet onaardig met morg support, maar wel verloren door gebrek aan teamplay ;(
Ik heb een iets andere morgana build over het algemeen, ik ben meestal meer een soort 2e apc aangezien dat een betere manier is om games te winnen in ranked op bronze/silver niveau.

Ik ga vaak eerst die queen blade dinges + sightstone -> roa -> afhankelijk van hoe de game gaat en wat de enemy heeft veel ad/focus op mij -> hourglass anders deathcap of voidstaff en dan heb ik mijn build meestal wel af. mocht ik end game toch damage te kort komen verkoop ik mijn queenblade of sightstone(neem ik trinket van wards of blue orb). maar vaakt komt het niet zo ver :).

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]
Het gaat niet op als je de REDEN bent. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Death1ord schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:17:
[...]
Ik had gehoopt dat ze het direct gingen introduceren aangezien dynamic disabled was. Om nu te zeggen dat ze het niet willen introduceren omdat er bugs zouden zijn is vrij hypocriet ....
Eens, maar dat veranderd niets aan de situatie zoals deze nu is toch? Rito staat nu niet echt bekend om hun punctualiteit mbt het nakomen van afspraken.

Overigens waren mijn ervaringen met Dynamic queue gisteravond echt bijzonder positief. Zelfs een potje met een dubbele premade (waarbij ik dus de enige solo speler was), ging zonder ook maar de minste vorm van commentaar, geflame of whatsoever. Echt 100% tegenovergestelde van de potjes die ik van het weekend speelde. Hopen dat dit doorzet. :)
Damien schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:55:
[...]

Het gaat niet op als je de REDEN bent. :X
Tja, nu dat weer :( Ik spreek jou nog wel weer als ik mijn spearskills nog verder gepolijst heb.
(lees: wanneer ik eindelijk een keer iets kan raken) :+

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 27-01-2016 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:17:
[...]
Tja, nu dat weer..:( Ik spreek jou nog wel weer als ik mijn spearskills nog verder gepolijst heb.
(lees: wanneer ik eindelijk een keer iets kan raken) :+
Geen idee of ze LoL nog runnen in 2025 Japie. Maar goed iig een goed streven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Damien schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:18:
[...]

Geen idee of ze LoL nog runnen in 2025 Japie. Maar goed iig een goed streven.
i believe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:04
Iemand die tevreden is met de dynamic queue? Heb nu alleen absurd veel mensen gezien die niet inlocken. En mensen die denken dat ranked een goede plek is om een champion voor het eerst te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
doublepost :(

[ Voor 96% gewijzigd door Jaap. op 27-01-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Khalon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:24:
Iemand die tevreden is met de dynamic queue? Heb nu alleen absurd veel mensen gezien die niet inlocken. En mensen die denken dat ranked een goede plek is om een champion voor het eerst te spelen.
haha die grap kom ik ook nog wel eens tegen. ja test een nieuwe champion in ranked.
die is gewoon bijna net zo slecht als een champion testen vs ai. je leert niks van die champion vs ai.
als je een champ wilt testen gebruik daar normals voor. leer je het meeste van.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Letterlijk 3 potsts boven je...
JapieTalent in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 11"
JapieTalent schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:17:
Overigens waren mijn ervaringen met Dynamic queue gisteravond echt bijzonder positief. Zelfs een potje met een dubbele premade (waarbij ik dus de enige solo speler was), ging zonder ook maar de minste vorm van commentaar, geflame of whatsoever. Echt 100% tegenovergestelde van de potjes die ik van het weekend speelde. Hopen dat dit doorzet. :)
En iets eerder vandaag:
JapieTalent in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 11"

Heb een x aantal potjes gedaan, en over het algemeen vind ik de nieuwe champ select wel een verbetering. Letterlijk 0 gezeik vanwege picks. Volgens mij heb ik voornamelijk mijn primary (mid) gekregen en slechts een of twee keer mijn secondary (jungle). Het ziet er ook zeker erg fancy uit vergelijken met de oude versie. Irritant is wel dat het hele proces (gevoelsmatig) veel langer duurt dan de oude champion select. En dan is het, zoals Death1ord ook schreef, erg vervelend als er op het laatst iemand leaved en je weer opnieuw kan beginnen. Wat nog vervelender is? Wanneer dit meerdere keren gebeurd |:(

[ Voor 33% gewijzigd door Jaap. op 27-01-2016 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Het feit dat men in principe de gewenste rol krijgt, scheelt al heel erg. Dat zal ongetwijfeld een belangrijke reden zijn voor Japie's positieve ervaringen :) Dat leidt in principe tot een veel rustigere champ select fase en dat vertaalt zich ook wel door naar de game zelf.

Je houdt toch altijd nubs en trolls in ranked, daar verandert dynamic queue geen reet aan.

Dat (vergeten te) inlocken is wel irritant ja, maar goed, dat zal op den duur wel beter worden als men er meer aan gewend is. Ik maakte me er - per ongeluk - ook een keer schuldig aan...

Heb trouwens relatief vaak mijn 1st pick kunnen bemachtigen. Ik gok dat dat het op 75% zit na 10 games. Could be worse...

[ Voor 6% gewijzigd door Koekiemonsterr op 27-01-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khalon
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 16:04
Koekiemonsterr schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:32:
[...]

Het feit dat men in principe de gewenste rol krijgt, scheelt al heel erg. Dat zal ongetwijfeld een belangrijke reden zijn voor Japie's positieve ervaringen :) Dat leidt in principe tot een veel rustigere champ select fase en dat vertaalt zich ook wel door naar de game zelf.

Je houdt toch altijd nubs en trolls in ranked, daar verandert dynamic queue geen reet aan.

Dat (vergeten te) inlocken is wel irritant ja, maar goed, dat zal op den duur wel beter worden als men er meer aan gewend is. Ik maakte me er - per ongeluk - ook een keer schuldig aan...

Heb trouwens relatief vaak mijn 1st pick kunnen bemachtigen. Ik gok dat dat het op 75% zit na 10 games. Could be worse...
Het feit dat ik gelijk kon spelen en mijn rol kreeg was wel fijn, alleen het niveau van de mensen valt reuze tegen dit jaar vergeleken met de voorgaande jaren. Misschien niet helemaal de fout van dynamic queue dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Oke, van riot heb ik een free win gekregen in promo's? Staat nu: V - D - - Terwijl volgens mijn matchhistory dit staat: D - V - D

En dankzij de eerste win van vandaag kwam ik weer in promo's...

8)7

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Mebus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:21:
Oke, van riot heb ik een free win gekregen in promo's? Staat nu: V - D - - Terwijl volgens mijn matchhistory dit staat: D - V - D

8)7
Dit dus? :P

TL;DR: When you're in a division lower than Gold 1, if you lose a promotional series, the next time you enter your series, you'll start with at least one win.

http://na.leagueoflegends.../ranked-improvements.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Thormodo schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:25:
[...]

TL;DR: When you're in a division lower than Gold 1, if you lose a promotional series, the next time you enter your series, you'll start with at least one win.

Oke, DANKJE RIOT! :D

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Mebus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:21:

8)7
Ik had zoiets ook gisteren. Snapte het ook niet, maar dacht dat het aan mij lag maar verder geen aandacht aan besteed, maar nu jij het ook aangeeft..

Ik had: eergisteravond geprobeerd te promoveren, maar 1-2 gegaan en dus niet gelukt. End game screen ook de melding dat ik niet was gepromoveerd. Daarna niet verder gekeken en naar bed gegaan. Gister een potje gespeeld: Win. Na de game ook de melding dat ik Promo's heb gehaald, maar wat blijkt: sta ik bij voorbaat al 1-0.
Thormodo schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:25:
[...]

Juist dat dus 8)7 Dat nieuwtje had ik dus even gemist blijkbaar, thanks!

Toch vriendelijk van onze vrienden van Rito.

[ Voor 21% gewijzigd door Jaap. op 27-01-2016 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-09 13:12
Krijg bijna zin om weer te gaan spelen :P. Eén potje normal gedaan tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Thormodo schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:20:
[...]

Krijg bijna weer zin om te gaan spelen :P. Eén potje normal gedaan tot dusver.
Geef niet in op je afkkick verschijnselen xD Zal vanavond eens de dynamic q uit proberen. jullie horen van mij!!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Heb ik in pre-season nog 2x van gebruik kunnen maken .... Enige verschil was dat het ipv 2 losses 1 win en 2 losses was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Nou gisteren NCS uit geprobeerd. 2x mijn main rol gekregen(support) en 1 keer verloren en 1 keer gewonnen.

1e game morgana support -> opzich een close game totdat onze jungle ging trowen door telkens solo overal op af ging ipv bij t team te blijven.
2e game tresh support -> Stomppartij van onze kant af. botlane was heel simpel gewonnen(graves sona tegen jinx tresh) meerdere flay -> hook plays gemaakt en zo jinx gefeed(had rond 15 minuten 7-4 ofzo)

Edit: Dynamic q veranderd in NCS in eer van Recrush XD

[ Voor 7% gewijzigd door Martin0 op 28-01-2016 12:24 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 13:04
De Dynamic q vind ik maar niks, duurt veels te lang voordat de game gestart is en als iemand niet locked begin je opnieuw. zelf had ik nooit echt last van het toxic in de oude matchmaking vermoedelijk omdat ik al 3 seaons "Fill".

zo mijn placement zitten erop, 8-2 gegaan http://euw.op.gg/summoner/userName=Xzito in plat 2 terecht gekomen nu langzaam klimmen naar diamond.

ME KDA stats zijn wel erg teleur stellend maar de winrate is ok :)

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xzito schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 10:15:
De Dynamic q vind ik maar niks, duurt veels te lang voordat de game gestart is en als iemand niet locked begin je opnieuw. zelf had ik nooit echt last van het toxic in de oude matchmaking vermoedelijk omdat ik al 3 seaons "Fill".

zo mijn placement zitten erop, 8-2 gegaan http://euw.op.gg/summoner/userName=Xzito in plat 2 terecht gekomen nu langzaam klimmen naar diamond.

ME KDA stats zijn wel erg teleur stellend maar de winrate is ok :)
plat 2 is wel nice.

Verwacht met hoe mijn placements gaan ergens midden tot hoog bronze tot mijn spijt. had liever in silver gebleven maar aangezien iedereen laag geplaatst wordt zal ik ook de dans niet ontspringen.

mijn placements gaat op het moment: V V D V, als hier nog alleen V bij komen dan heb ik misschien kans op silver maar ik verwacht nog wel minimaal 1 of 2 potjes te verliezen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:23

Meneer iCy

swarma

Had gisteren nog gezeur waarom ik 3/0 stond met karma in 5 minuten, maar onze jinx was zo passief als de pest. Vroeg nog of ik passief of agressief moest supporten voordat we begonnen, hij gaf aan agressief en doe ik dat is het ook niet goed. Daarna mij wel blamen dat ik de kills pak waarvan ik de firstkill pakte door mijn damage (Q+R, W) en basic attack. Daarna nog even de toren in gelopen en nog net een Q weten te raken. Geen assist voor jinx.

De 2 kills daarna nagenoeg hetzelfde. De dubbelkill daarna heb ik maar gepakt, want hij vluchte voor de jungler die hem alsnog pakte en ik pakte maar beide kills. Als hij niet was gevlucht had hij het waarschijnlijk overleefd en een triple kill gehad.

Gezeur lijkt wel mee te vallen in ranked op dit moment. Dit is de eerste pas sinds de afgelopen games van season 6.

[ Voor 25% gewijzigd door Meneer iCy op 28-01-2016 11:48 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Niet om salty te doen maar ik stoor me er lichtjes aan dat mensen verkeerde termen gebruiken voor wat ze bedoelen, dus for the sake of CLARITY:

- Dynamic Queue
Dynamic Queue is de ranked ladder waarop je zowel solo als met 2-5 premade kunt queuen

- New Champ Select (NCS)
New Champ Select is de nieuwe draft pick champion select waarin je voor het queuen kunt aangeven wat je primary en secondary role is, met pick intent, flashy graphics etc.

Toevallig zijn Dynamic Q en NCS tegelijk uitgerold maar deze zijn niet onlosmakelijk verbonden aan elkaar. NCS vind je nu bijvoorbeeld ook in Normal Draft en dat heeft niets met Dynamic Q te maken. Dus heb je het over de ranked ladder en dat je ineens als solo met 4 premades hebt gespeeld; je praat over Dynamic Queue. Vind je het kut dat je telkens je secondary role krijgt of dat er zoveel games disbanded raken tijdens draft pick; je praat over New Champ Select.

Dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Och over het algemeen weet ik wat men bedoelt en dan stoor ik me er niet zo aan. Maar je hebt gelijk.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
JooMadBro?

Kan jij dan even zorgen voor een consistentie in je post: dwz niet de ene keer queue volledig uitschrijven en de andere keer afkorten tot Q? Heel verwarrend ;)

Stiekem heb je wel een punt, maar ik kon bovenstaande niet laten :*)

[ Voor 26% gewijzigd door Jaap. op 28-01-2016 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
JapieTalent schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:22:
[...]

JooMadBro?

Kan jij dan even zorgen voor een consistentie in je post: dwz niet de ene keer queue volledig uitschrijven en de andere keer afkorten tot Q? Heel verwarrend ;)

Stiekem heb je wel een punt, maar ik kon bovenstaande niet laten :*)
Het is geen rant, ik heb gewoon een goed punt! Overigens ben ik doorgaans vrij consistent in mijn schrijfwijze, echter na het meerdere malen correct uitschrijven van 'Dynamic Queue' snapt men daarna met 'Dynamic Q' dat dit over één en hetzelfde object gaat. Daarbij haal ik geen onjuiste termen door elkaar met als gevolg dat mijn betoog coherentie verliest.

Tevens is mijn summoner name Joomadbro en niet JooMadBro, welk ik tevens in het verleden meerdere malen voorbij heb zien komen. Ondanks dat het een samenvoeging van meerdere bestaande woorden is, is het in zijn geheel één naam. Het uitschrijven van hoofdletters bij elke nieuwe lettergreep zou daarbij net zo incorrect zijn als "JaPie", "KoeKieMonSter" et cetera. Bij voorbaat dank voor het correct gebruiken van mijn naam.

spoiler:
Voor de lezers en mods voor wie het niet duidelijk is, dit is friendly banter en geen verhitte ruzie/discussie :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Recrush schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:38:
[...]

spoiler:
Voor de lezers en mods voor wie het niet duidelijk is, dit is friendly banter en geen verhitte ruzie/discussie :+
JERRY JERRY JERRY! :o

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:38:
[...]

Het is geen rant, ik heb gewoon een goed punt! Overigens ben ik doorgaans vrij consistent in mijn schrijfwijze, echter na het meerdere malen correct uitschrijven van 'Dynamic Queue' snapt men daarna met 'Dynamic Q' dat dit over één en hetzelfde object gaat. Daarbij haal ik geen onjuiste termen door elkaar met als gevolg dat mijn betoog coherentie verliest.

Tevens is mijn summoner name Joomadbro en niet JooMadBro, welk ik tevens in het verleden meerdere malen voorbij heb zien komen. Ondanks dat het een samenvoeging van meerdere bestaande woorden is, is het in zijn geheel één naam. Het uitschrijven van hoofdletters bij elke nieuwe lettergreep zou daarbij net zo incorrect zijn als "JaPie", "KoeKieMonSter" et cetera. Bij voorbaat dank voor het correct gebruiken van mijn naam.

spoiler:
Beetje ouwehoeren moet kunnen toch :)
Jerry.. dat is al weer even geleden zeg.. 8)7

Voor de geïnteresseerden heb ik enkele loze minuten tijdens mijn enerverende werkdag gebruikt om een kleine reactie te schrijven:
spoiler:
Je hebt weliswaar een punt, of deze als 'goed' betiteld mag worden bevalt te betwijfelen. Naar mijn weten wordt er op dit forum geen wetenschappelijke classificatie gehanteerd en dus is een dergelijke kwalificatie uitsluitend subjectief. Overigens beweerde ik ook niet dat je verhaal coherentie zou verliezen (of op enige andere wijze ambiguïteit zou verkrijgen) door een inconsistent gebruik van woorden en/of afkortingen, ik probeerde je enkel te wijzen op de letterlijke inconsistentie, alsmede de totale indruk die de post wekt, die resumerend kan worden samengevat tot één enkele, populistische kreet (die eveneens subjectief is overigens): "SALTY."

Tot slot ben ik op de hoogte van de literaire juistheid omtrent het schrijven van jouw naam, maar aangezien deze naam in deze situatie (in tegenstelling tot het voorgaand behandelde "punt') wel ambiguïteit bevat, trachtte ik dit, voor de (eventuele) oppervlakkige lezers te benadrukken door middel van het tactisch gebruik van hoofdletters. Juist daarom snijdt de door jou aangehaalde vergelijking met mijn of Koekie's naam dan ook geen hout, daar deze namen diezelfde ambiguïteit in dezelfde situatie niet bevatten.
Indien ik met dezelfde letters in een mogelijk volgende situatie alleen en enkel jou als persoon bedoel zal ik mij vanaf nu beperken tot een enkele hoofdletter op de juiste plaats. Graag gedaan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jaap. op 28-01-2016 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Chapeau, verhaal raakt kant noch wal, echter een vermakelijk stukje literair werk. Voordat we echt weggekoekie'd worden omdat het offtopic is laat ik het hier maar bij :+

Ik heb de laatste dagen overigens een 50% winrate erg letterlijk genomen..
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/dde9ab69e2a314b3fd670d219693ab69.png

Maar deze curse is zojuist verbroken met een dubbele win. Ik heb alles gedaan om te throwen de laatste game (not really) om deze trend voort te zetten.. Maar helaas :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
Vind het erg lastig lezen, zo'n forum waar je een woordenboek bij nodig hebt :). Maar ik heb weer wat woorden geleerd, die ik nooit kan gebruiken omdat je dan steeds moet uitleggen wat je hebt gezegd.

En Japie, tussen al die moeilijke woorden door, moet je ook de makkelijke goed doen. Niet jou naam, maar jouw naam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:27:
[...]

Chapeau, verhaal raakt kant noch wal, echter een vermakelijk stukje literair werk. Voordat we echt weggekoekie'd worden omdat het offtopic is laat ik het hier maar bij :+
Thanks, hoewel de essentie wel degelijk ergens op slaat ;)
[...]
[afbeelding]

Maar deze curse is zojuist verbroken met een dubbele win. Ik heb alles gedaan om te throwen de laatste game (not really) om deze trend voort te zetten.. Maar helaas :P
Damn, en maar potjes spammen.. En als ik vraag moet meneer ineens weg :(
Ero-Sensei schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:30:
Vind het erg lastig lezen, zo'n forum waar je een woordenboek bij nodig hebt :). Maar ik heb weer wat woorden geleerd, die ik nooit kan gebruiken omdat je dan steeds moet uitleggen wat je hebt gezegd.

En Japie, tussen al die moeilijke woorden door, moet je ook de makkelijke goed doen. Niet jou naam, maar jouw naam :)
Hahaha, onnodig 'wollig' taalgebruik. Eens, maar universiteiten kicken er op, ondanks dat het praktisch helemaal niet handig is.

Scherp opgemerkt van de tikfout overigens: ik zag 'm zelf ook en had 'm er al uit geninja'd, maar tevergeefs. Blijkbaar had je 'm al gespot ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damien
[...]

[afbeelding]

Nice hoor JooMad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Ty DaMien
JapieTalent schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:37:
Damn, en maar potjes spammen.. En als ik vraag moet meneer ineens weg :(
Correct! Ik heb immers absoluut geen zin om te spelen met zo'n betweter die overigens dan weer geen ambiguïteit in zijn naam heeft, ironie daarentegen.. JapieTalent :+

Nee is gewoon bad timing! En tja.. Ik moet Koekie ook te vriend houden he en die is ook vaak online :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damien
Anytime ReCrusHJooMadBruh420BlaZeITTw1tCh247LAIFStRe4M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:47:
[...]

Ty DaMien

[...]

Correct! Ik heb immers absoluut geen zin om te spelen met zo'n betweter die overigens dan weer geen ambiguïteit in zijn naam heeft, ironie daarentegen.. JapieTalent :+

Nee is gewoon bad timing! En tja.. Ik moet Koekie ook te vriend houden he en die is ook vaak online :P
Mijn naam is eigenlijk een paradox, niets ironisch aan hoor :) Maar wie weet wordt het tijd voor een change. Ik snap de verwarring wel..

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap. op 28-01-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

JapieTalent schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:58:
[...]

Mijn naam is eigenlijk een paradox, niets ironisch aan hoor :) Maar wie weet wordt het tijd voor een change. Ik snap de verwarring wel..
over nickchanges gesproken, nog iets meer dan een jaar en dan kan ik eindelijk de nickname gebruiken die ik echt wil, mits die gast niet ineens potje is gaan spelen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
JapieTalent schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:58:
[...]

Ik zou het een paradox noemen vermits je voorafgaand aan het spelen van games wist dat je geen talent zou hebben*, verwachtte je dat wel dan zou ik het wel ironie noemen. Mits jij je nickname aanpast zorgt dit wel voor een paradigma shift betreffende het fundamentele begrip c.q. basisconcept dat wij van jou als mens en summoner hebben, daar deze paradoxale connotatie verloren gaat en met dien de ziel van wat JapieTalent JapieTalent maakt.

spoiler:
*It's just a prank bro! Je hebt in het 85e-90e (give or take) percentiel gezeten in ranked dus talentloos ben je niet hoor <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Recrush schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:25:
[...]

Ik zou het een paradox noemen vermits je voorafgaand aan het spelen van games wist dat je geen talent zou hebben*, verwachtte je dat wel dan zou ik het wel ironie noemen. Mits jij je nickname aanpast zorgt dit wel voor een paradigma shift betreffende het fundamentele begrip c.q. basisconcept dat wij van jou als mens en summoner hebben, daar deze paradoxale bijsmaak verloren gaat en met dien de ziel van wat JapieTalent JapieTalent maakt.

spoiler:
*It's just a prank bro! Je hebt in het 85e-90e (give or take) percentiel gezeten in ranked dus talentloos ben je niet hoor <3
Je bent wel lekker op dreef he :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
Leuk hé, ik krijg 2x m'n primary role als top ..... jammer genoeg 2x last pick die niet lockt en dus 3e keer? Je raad het al, support.

Nu, ik speel wel graag support maar begin het minder en minder leuk te vinden. Degene die ADC gaan zuigen vaak ballen, weten niet wat te doen en dan sta je daar als support. Je kan niet carrien wanneer niemand van de carries enig idee heeft wat ze moeten doen in teamfights.

Maar ik mag niet klagen, op 4 games nog maar 1x een afk gehad (hij ging z'n lag fixen maar is nooit teruggeraakt).

Bronze, here I come ... vrees ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
icy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 15:10:
[...]

over nickchanges gesproken, nog iets meer dan een jaar en dan kan ik eindelijk de nickname gebruiken die ik echt wil, mits die gast niet ineens potje is gaan spelen. :D
Welke naam? :o O-)

Geef mij trouwens maar weer de gewone que, als ik jungle/supp pak ben ik altijd support 8)7 Dan had ik in de oude draft nog vaker jungle.....

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Mebus schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:46:
[...]

Geef mij trouwens maar weer de gewone que, als ik jungle/supp pak ben ik altijd support 8)7 Dan had ik in de oude draft nog vaker jungle.....
Misschien dat ik nu met een bizar raar idee kom hoor, maar.. Als je geen zin meer hebt om support te krijgen.. Dan zet je hem toch even niet als voorkeur neer 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

[...]

MijBus

Nee, komt ooit wel :>

Hoefde vanavond miracleus maar 1 promomatch te spelen van silver 5 naar silver 4, hebben ze daar ook wat in veranderd ofzo?

[ Voor 16% gewijzigd door Meneer iCy op 28-01-2016 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
En nog een potje als support. Deze keer geen afkers maar een katarina waarbij haar woordenboek bestond uit "ffs", "ffs" en "ffs". En ja, dit werd geplaatst iedere keer dat "haar ult werd gecanceled door annie stun of whatever".

Kata was meer aan het roamen dan in de mid lane, enige verschil? Annie haar roams leverde haar 9 kills op met 1 death terwijl onze kata meer dood ging dan kills haalde. Maar roamen is toch goed? Ja, niet als je geen objectives behaald.

Hoe meer ranked ik speel, hoe meer ik me als een ouwe zeurpiet begin te voelen :') ... maar dan heb ik al sedert ettelijke maanden geen geluk meer want ik heb 8x m'n promo's van S4 naar S3 verloren en nu begin ik opnieuw van deze geweldige teams te krijgen.
[...]

Heb dit ook gemerkt. Het probleem is dat er weinig mensen primair/secundair support nemen waardoor degene die het wel doen altijd gesjost zijn. Op zich niet erg om support te spelen, maar het is zo enerverend als de rol die jij wel wilt spelen er niks van bakt en je met een ADC zonder ruggegraat staat bot die denkt dat zijn plaats in de frontline is.

[ Voor 30% gewijzigd door Death1ord op 28-01-2016 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Recrush schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:58:
[...]

Misschien dat ik nu met een bizar raar idee kom hoor, maar.. Als je geen zin meer hebt om support te krijgen.. Dan zet je hem toch even niet als voorkeur neer 8)7 :+
Dan moet ik mid, met ahri, maar mijn toetsenbord werkt niet echt lekker atm, dus dan het liefst jungle waarbij ik zeker weet dat mijn Q werkt :+
icy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:00:
[...]

MijBus

Nee, komt ooit wel :>

Hoefde vanavond miracleus maar 1 promomatch te spelen van silver 5 naar silver 4, hebben ze daar ook wat in veranderd ofzo?

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Recrush schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 22:58:
[...]

Dat is het lastige uiteraard; een Eve only speler heeft uiteraard geen secondary rol die óók tot tevredenheid kan leiden :P >:) Of gewoon Eve mid kiezen als 2e keuze, toch Mebus? :)
icy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:00:
Dat was al zo tijdens de preseason als ik het goed heb; en is bijvoorbeeld hier Thormodo in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 11" eerder al herhaald voor degenen die niet zo oplettend zijn :P

[ Voor 12% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-01-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:32:
[...]

[...]

Dat is het lastige uiteraard; een Eve only speler heeft uiteraard geen secondary rol die óók tot tevredenheid kan leiden :P >:) Of gewoon Eve mid kiezen als 2e keuze, toch Mebus? :)

[...]

Dat was al zo tijdens de preseason als ik het goed heb; en is bijvoorbeeld hier Thormodo in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 11" eerder al herhaald voor degenen die niet zo oplettend zijn :P
Voorheen kon je nog wel een mid bannen, maar die bans gaan nu meer uit naar de andere wel gebalanceerde champions van Riot ;w

En de matchups zijn ook anders nu, misschien toch maar weer eens naar kijken :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Death1ord schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:14:
...

[...]

Heb dit ook gemerkt. Het probleem is dat er weinig mensen primair/secundair support nemen waardoor degene die het wel doen altijd gesjost zijn. Op zich niet erg om support te spelen, maar het is zo enerverend als de rol die jij wel wilt spelen er niks van bakt en je met een ADC zonder ruggegraat staat bot die denkt dat zijn plaats in de frontline is.
hoef me zo te horen niet al te druk te maken over wat ik als secundary role kies, aangezien ik momenteel al zo weinig aan spelen toekom dat m'n primary role skills (support) al te wensen over laten :')

desondanks: mid en top zullen wel de hoogste pickrate hebben, dus mss die kiezen als secundary :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-09 15:50
JoeBravo schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:24:
[...]

hoef me zo te horen niet al te druk te maken over wat ik als secundary role kies, aangezien ik momenteel al zo weinig aan spelen toekom dat m'n primary role skills (support) al te wensen over laten :')

desondanks: mid en top zullen wel de hoogste pickrate hebben, dus mss die kiezen als secundary :+
Als je support wil, kun je gewoon of 'fill' drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
JoeBravo schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 08:24:
[...]

Zo ver heb ik alleen nog maar mijn primare rol gekregen -> Support. mijn secundare rol -> jungle is vaak high contested.
Ben nu ook bezig met het oefenen van support picks die op het moment hot zijn(trundle en poppy) naast het gewoon trainen van mijn normale picks(tresh, leona, morgana, braum en annie) ẁaarbij ik annie en braum minder speel en voornamelijk tresh en mor speel.
Maar goed ik moet ook eens andere rollen gaan oefenen, zo was ik gisteren in een normal jungle en in plaats om voor mij een safe pick te nemen(jax, yi, shyvana of xin zhao) besloot ik maar om rengo te picken.
IK kan niet overweg met rengo xD kreeg constant gezeik over me heen van onze darius, ik verklote de combo blijkbaar enzo maar goed als ik andere rengar zie spelen hebben ze een damage output waar je u tegen zegt en bij mij is die meh.
Een ding viel me wel op aan de ult van poppy, ze kan alleen terug naar eigen base sturen. dat is echt jammer. ik wilde juist mensen onze base in slaan xD

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Martin0 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:16:
[...]
Een ding viel me wel op aan de ult van poppy, ze kan alleen terug naar eigen base sturen. dat is echt jammer. ik wilde juist mensen onze base in slaan xD
Waarschijnlijk de leukste Poppy ult interactie kwam zojuist voorbij in de 3e match tussen SKT en E-mFire. Check vanaf minuut 19:57. Is nog live dus kan niet linken. Maar eventueel check http://watch.euw.lolesports.com/en_GB#/livestream en kijk stukje terug naar dat punt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:52:
[...]

Waarschijnlijk de leukste Poppy ult interactie kwam zojuist voorbij in de 3e match tussen SKT en E-mFire. Check vanaf minuut 19:57. Is nog live dus kan niet linken. Maar eventueel check http://watch.euw.lolesports.com/en_GB#/livestream en kijk stukje terug naar dat punt :D
zag het op twitter voorbij komen. Hilarisch! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

zal t vanavond even terugkijken, hier op t werk kan ik streams kijken :p

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 20:04
Martin0 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:29:
[...]

zal t vanavond even terugkijken, hier op t werk kan ik streams kijken :p
Ook geen YouTube? Via LoL Esports Highlights kijk ik altijd de samenvattingen terug.
Geen tijd om alle matches volledig te bekijken, maar dit geeft enigszins een indruk :)

Oh, zie zojuist dat de LCK match van SKT en E-mFire hier niet tussen staat...
Hij is wel hier te vinden: Link

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
[...]

Haha nice. een paar pagina's geleden zijn er ook 3 filmpjes geplaatst met rare interacties met poppy ult.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
5-5 = Silver 5. Had minder gekund, ik ging uit van Bronze nogwat. Tevens was de laatste game ook weer een fijne trollfest zoals ik LoL ken. Graves top vs een Lee Sin. Niet verwacht dat onze Graves totaal vernederd zou worden. Dan nog een midlaner die volgens mij nog nooit een keer TF heeft aangeraakt, maar ja dat moet dan wel ff in ranked. ;).

Dan maakt het ook niet uit dat je als Shyvana 18/7/14 gaat.

http://matchhistory.euw.l...405303/24621972?tab=stats

[ Voor 10% gewijzigd door Damien op 29-01-2016 20:31 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.