[PC/Mac] League of Legends - Deel 11 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 33 Laatste
Acties:
  • 71.919 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-07 03:19
Damien schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:30:
5-5 = Silver 5. Had minder gekund, ik ging uit van Bronze nogwat.
Join the Silver 5 club! ;) ik ging op smurf ook 5-5 en gold 5 --> silver 5.

Na promo's meteen naar silver 3 gestuurd. Japie zit er ook al. We wachten op je Damien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:52

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Dan zou je denken, je pakt 1st blood zonder deaths terwijl de enemy je invade.
Je jungler dc's en heeft godverdomme 40minuten de tijd om terug te komen maar vertikt het gewoon.
Bedankt Riot dat dit kutvolk nog rondloopt in je spel en het verziekt voor anderen.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-07 10:17
5-5 en zit in Bronze 2 (ik was Silver 4).

Kon erger maar je merkt wel een verschil hoor. Ofwel heb je mazel en win je een game omdat je team niet met elkander vecht ofwel verlies je omdat ze gewoon feeden en dan iedereen de schuld beginnen geven.

Ik ga blij zijn als ik dit hellhole heb verlaten hoor. In Silver en hoger kunnen ze vaak nog gewoon hun champion spelen.

Het is gewoon heel erg dat je lane verliest als MF tegen een caitlyn die als eerste item Hurricanes koopt .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:29
De grap is wel dat je nu doorgaans niet met echte Bronzies speelt maar Silver spelers die net als jij lager geplaatst zijn, dus in de meeste games zal je voorlopig gewoon met dezelfde mensen als in Silver spelen. Dat het gros in ranked meer toxic is omdat ze boos zijn op hun drop in rank kan natuurlijk wel. Dan krijg je mensen die het snel opgeven en iedereen afblaffen op hun kleine fouten omdat ze ook vinden dat ze in elo hell zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 26-06 16:24
De ranked games gaan vooralsnog vrij soepel. Toplane nog niet één keer verloren qua lanematchup (wel een game waarbij ik top won maar alsnog de game verloor door geflame/gelame in het eigen team). Gisteren wel 13lp verloren doordat tot 2x toe mijn knop voor het inlocken niet functioneerde.

Voor de rest vind ik het wel een lekker systeem, het flamen is er uiteraard niet minder op geworden want mensen blijven hun frustraties houden. Maar het gehele idee van een champselect ingaan met 1 van de 2 rollen die je graag wilt spelen spreekt mij enorm aan.

En momenteel in Silver V hoef ik mij niet druk te maken om gecountered te worden en kan ik vrijwel elke keer gewoon een champion pakken die ik zelf leuk vind om te spelen. Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn plaatsing. Nu regelmatig Renekton en Fiora gespeeld. Volledig afgestapt van het gebruik van TP en speel nu puur met ignite. Aangezien ik puur wil snowballen in toplane. En door middel van pressure op toplane probeer ik de druk van de andere lanes te halen zodat ik enemy jungler + midlaner regelmatig bij mij heb staan.

De nieuwe champselect kan nog wel wat updates gebruiken imo, maar vooralsnog maakt het het wel leuker.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 04-07 14:54
Even lekker twee maanden weg geweest van LoL en ik heb er weer zin in.

Gisteren weer eens een normal gedaan met de nieuwe draft modus, beviel goed.
Ik kan nu lekker permanent top/jungle spelen wat wel tof is.
Even weer inkomen en dan kan ik mijn placements weer doen.

Eerste potje was wel meteen weer een loss, maar dat kwam omdat onze bot wat te laat in de game kwam en mid ook niet echt lekker ging. Ik stond top met Trundle tegen Swain, in het begin wel moeilijk gehad maar niet dood gegaan en gelijk in CS. Ben voor een tanky build gegaan aangezien de rest van het team ook niet goed ging.

Daarnaast ook nog even Shen geprobeerd. Shen had al geen waveclear, maar dat heeft hij nu helemaal niet meer. Ik mis vooral de ranged poke en om CS mee te pakken. Ben wel blij met de visuele update, zeker met de Bloodmoon skin (Waar nu een sale van is) ziet hij er wel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 16:16
spoiler: NA LCS
Heeft iemand de games van NRG - TSM en FOX - IMT gezien. Wat een stomppartijen zeg. en wat speelde TSM bagger zeg.

De nieuwe shen heb ik 1 keer als tegenstander gezien. was niet heel boeiend, wel verloren. was ik niet direct verantwoordelijk voor. stond mid als annie en won mijn lane best wel hard tegen een gefeede ziggs.(nadat hij zijn ult had had hij 2 x double kill op botlane omdat deze niet letten op pings).
Uit eindelijk na een close game van 50 min had onze jungle het getrowd door 1 vs 5 in enemy team te lopen en konden we niet meer verdedigen plus dat we geen echte tank hadden, darius was een beetje tanky. maar daar hield het ook mee op.
had wel nog de enemy draven op tilt gekregen door hem iedere keer te pakke nmet mijn combo xD "rot champion dit rot champion dat xD)

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Martin0 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:25:
spoiler: NA LCS
Heeft iemand de games van NRG - TSM en FOX - IMT gezien. Wat een stomppartijen zeg. en wat speelde TSM bagger zeg.

De nieuwe shen heb ik 1 keer als tegenstander gezien. was niet heel boeiend, wel verloren. was ik niet direct verantwoordelijk voor. stond mid als annie en won mijn lane best wel hard tegen een gefeede ziggs.(nadat hij zijn ult had had hij 2 x double kill op botlane omdat deze niet letten op pings).
Uit eindelijk na een close game van 50 min had onze jungle het getrowd door 1 vs 5 in enemy team te lopen en konden we niet meer verdedigen plus dat we geen echte tank hadden, darius was een beetje tanky. maar daar hield het ook mee op.
had wel nog de enemy draven op tilt gekregen door hem iedere keer te pakke nmet mijn combo xD "rot champion dit rot champion dat xD)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KbtNagv.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-06 11:57
Gisteren 4 potjes kunnen spelen voor mijn placements en daarvan 3 gewonnen. Geloof het of niet: 3x gewonnen met een super relaxt team! Goede pings, nette communicatie en redelijk teamwerk :)

Omdat ik bij 3 vd 4 potjes supp moest, zit ik een beetje te denken wat leuke opties zijn om als supp te proberen. Morgana gaat al aardig goed en gisteren met lux als supp ging het ook wel aardig. Tahm wordt iedere keer gebanned, dus dat is niet echt een optie...
Wat vinden jullie van een Nunu supp? Na zijn onlangs gebuffde E lijkt het me wel een leuke optie voor normals?

PS: Damien, jij had toch onlangs afstand genomen van LoL? Of is het toch te leuk om geheel links te laten liggen? ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rasmalluin op 01-02-2016 12:03 ]

IGN: Rasmalluin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Rasmalluin schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:02:
Gisteren 4 potjes kunnen spelen voor mijn placements en daarvan 3 gewonnen. Geloof het of niet: 3x gewonnen met een super relaxt team! Goede pings, nette communicatie en redelijk teamwerk :)

Omdat ik bij 3 vd 4 potjes supp moest, zit ik een beetje te denken wat leuke opties zijn om als supp te proberen. Morgana gaat al aardig goed en gisteren met lux als supp ging het ook wel aardig. Tahm wordt iedere keer gebanned, dus dat is niet echt een optie...
Wat vinden jullie van een Nunu supp? Na zijn onlangs gebuffde E lijkt het me wel een leuke optie voor normals?

PS: Damien, jij had toch onlangs afstand genomen van LoL? Of is het toch te leuk om geheel links te laten liggen? ;)
Ik heb alsnog afstand genomen, echter krijg ik nog wel eens het verzoek om te duo'en. Het echte actieve lol spelen is er wel af. Af en toe eens kijken waar ik nog sta. Skins daarentegen worden er niet meer gekocht (sorry Rito, maar daarvoor zijn ze kwalitatief te zwak en te vaak dezelfde champs die al TE veel skins hebben). Dus af en toe een LoL game tussen de andere games door is prima te doen. Met name dus ook omdat ik nu champs kan spelen waarmee ook nog enigszins te carryen valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0

tresh is een van de powerpicks op support. is altijd een goede go to support geweest eigenlijk.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 725191

Nunu, als je hem als supp speelt ben je erg op de lategame uit. Hij wint trades goed, zeker met wat AP. Probleem is wel, los van zn Slows en een AD buff heeft hij geen Killsecures of Saves.

Tis n voorkeur, maar ik vind hem na 3 potjes aan mn zijde geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Anoniem: 725191 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 12:45:
[...]

Nunu, als je hem als supp speelt ben je erg op de lategame uit. Hij wint trades goed, zeker met wat AP. Probleem is wel, los van zn Slows en een AD buff heeft hij geen Killsecures of Saves.

Tis n voorkeur, maar ik vind hem na 3 potjes aan mn zijde geen succes.
Nunu is een hele goede support in combinatie met champions als tristana die met de AS boost turrets binnen no time gedestroyd heeft. Zelf ben ik geen fan van nunu. ik hou meer van de traditionele supports als leona, blitz en tresh. of een ap champion met cc, morgana, lux, annie, zyra.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Nunu en Lux hebben mijn voorkeur ook niet. Lux te squishy en te weinig utility, Nunu heeft mana problemen en moet vrij agressief spelen. Thresh, Morgana, Nautilus, Soraka, Janna zijn naar mijn idee vaak beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-07 14:48

Wootlock

Evilution

Nunu een hele goede support ? leven we weer in Seizoen 4 ? :D
Sinds zijn bloodboil generefed is kom je nooit meer een nunu tegen (nouja wellicht disco nunu)

0-1 in mijn placement ben benieuwd wat de rest van de week gaat brengen :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:24
Ik zou Nunu sowieso niet in solo queue pakken, op geen enkele lane. Nunu is op zichzelf staand vrij zwak en vereist synergy met je team: dan wordt hij pas nuttig. Dat is iets wat in solo queue vaker niet dan wel voorkomt, dus do the math.

Als support zou ik gewoon de standaardpicks pakken Thresh/Leona/Braum/Janna.. Maar als je echt iets anders wil, kan je altijd Taric nog spelen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Jaap. op 01-02-2016 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martin0 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:06:
[...]

Nunu is een hele goede support in combinatie met champions als tristana die met de AS boost turrets binnen no time gedestroyd heeft. Zelf ben ik geen fan van nunu. ik hou meer van de traditionele supports als leona, blitz en tresh. of een ap champion met cc, morgana, lux, annie, zyra.
Dat is op papier een enorm goed punt aan Nunu, maar pushing power maakt de pick niet. Naar mijn mening is hij enkel goed te pakken wanneer mid/top veel CC heeft. anders zou ik liever voor wat harde CC gaan.Anders kom je late-game in de knoei.
JapieTalent schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:19:
Ik zou Nunu sowieso niet in solo queue pakken, op geen enkele lane. Nunu is op zichzelf staand vrij zwak en vereist synergy met je team: dan wordt hij pas nuttig. Dat is iets wat in solo queue vaker niet dan wel voorkomt, dus do the math.

Als support zou ik gewoon de standaardpicks pakken Thresh/Leona/Braum/Janna.. Maar als je echt iets anders wil, kan je altijd Taric nog spelen ;)
Daarnaast vind ik Zilean altijd grappig. Ja ik weet het Zilean. Je ziet hem bijna nooit. Maar met de "Nieuwe" FQC poke je idereen zo de lane uit en hou je er zelf lekker wat geld aan over. Mana samen met een tear helemaal geen probleem. en vergeet de 99% slow/speed-up van zn E niet! :O

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 725191 op 01-02-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 08:51

McGryphon

Veul vrouwkes!

JapieTalent schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:19:

Nunu Jungle kan in SoloQ werken volgens een enkel principe: zo snoeihard counterjunglen dat de enemy jungler nog nuttelozer wordt dan je zelf bent.

Support nunu werkt imo alleen met de Nunu bot skin, en dan enkel als de tegenstanders vatbaar zijn voor tilt door de laugh spam. Verder brengt ie nou niet echt veel in de rol van support imo.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
McGryphon schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:29:
[...]

Nunu Jungle kan in SoloQ werken volgens een enkel principe: zo snoeihard counterjunglen dat de enemy jungler nog nuttelozer wordt dan je zelf bent.

Support nunu werkt imo alleen met de Nunu bot skin, en dan enkel als de tegenstanders vatbaar zijn voor tilt door de laugh spam. Verder brengt ie nou niet echt veel in de rol van support imo.
De keren dat ik zo'n counterjunglende Nunu tegen me had, pakte ik gewoon de kills op zijn teammates. Waarna Nunu mijn jungle mocht hebben en ik een Victory screen terug kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
McGryphon schreef op maandag 01 februari 2016 @ 13:29:
[...]

Kan zo zijn, maar mocht je dat jezelf als doel hebben gesteld kan je naar mijn idee nog beter Udyr/Shyvana/Yi nemen: die brengen in onvermijdelijke teamfights in ieder geval nog wat meer nut mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 08:51

McGryphon

Veul vrouwkes!

Dat is ook gewoon wat ik de meeste van mijn Udyr games doe, en soms zelfs als Olaf, ik zeg alleen dat het op die manier nog wel werkend te krijgen is :P

Kan goed al maanden geleden zijn dat ik voor het laatst Nunu gekozen heb.

[ Voor 20% gewijzigd door McGryphon op 01-02-2016 14:08 ]

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Niet veel positiefs over Nunu dus.. Thanks voor de info!
Ik keek puur naar de skills: E slow + AS reduction en daarnaast W met MS + AS buff voor 12 seconde.
Leek me handig voor een all in. Maar snap dat dat pas goed werkt als je eenmaal wat AP hebt en als supp duurt dat waarschijnlijk te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Rasmalluin schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:10:
Niet veel positiefs over Nunu dus.. Thanks voor de info!
Ik keek puur naar de skills: E slow + AS reduction en daarnaast W met MS + AS buff voor 12 seconde.
Leek me handig voor een all in. Maar snap dat dat pas goed werkt als je eenmaal wat AP hebt en als supp duurt dat waarschijnlijk te lang...
Nou ja, ik dacht ook een beetje hetzelfde. Zijn E cooldown die omlaag gaat en op rank 1 i.p.v. 20% nu 40% slow geeft, dat maakt hem wel iets beter als supp.

Dan nog zal ik hem niet picken, om redenen die menigeen hier al heeft aangedragen, maar probeer het gewoon in normals :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koekiemonsterr schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:29:
[...]
maar probeer het gewoon in normals :)
Altijd proberen, mijn favo supp is Sion om te hebben, het hangt allemaal af van je speelstijl, tegenstander en ADC ofc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik ben vorig jaar begonnen maar na een paar maanden weer gestopt omdat ik nogal slecht was. In de kerstvakantie weer opgepakt en nu gaat het wel beter. Ik speel bijna altijd Malphite in de jungle of als support. Kan nog geen ranked spelen want ben nog maar level 26. Verwacht wel dat als ik ranked kan ik in elk geval in Silver terecht kom. Als ik samen met mijn broertje speel kunnen we zeker het niveau van Gold/Plat aan maar meestal verprutst de rest van het team de match. :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wes46 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:10:
Ik ben vorig jaar begonnen maar na een paar maanden weer gestopt omdat ik nogal slecht was. In de kerstvakantie weer opgepakt en nu gaat het wel beter. Ik speel bijna altijd Malphite in de jungle of als support. Kan nog geen ranked spelen want ben nog maar level 26. Verwacht wel dat als ik ranked kan ik in elk geval in Silver terecht kom. Als ik samen met mijn broertje speel kunnen we zeker het niveau van Gold/Plat aan maar meestal verprutst de rest van het team de match. :P
Ga zo door zou ik zeggen, dan zie je vanzelf waar je uitkomt wanneer je je placements hebt gedaan. Malphite is top ook erg sterk op het moment, dus wellicht is dat ook nog iets voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Het klinkt zo makkelijk: "Het gaat niet zo goed, maar zodra ik ranked kan doen kom ik sowieso in Silver. Beetje samenspelen en we zijn zo Gold/Plat".
Ik speel LoL nu zo'n 1,5 jaar en nooit hoger dan Silver 1 gekomen, terwijl ik vind dat ik niet slecht speel 8)7
Wellicht moet ik vaker duo'en... Wie wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Rasmalluin schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:25:
Het klinkt zo makkelijk: "Het gaat niet zo goed, maar zodra ik ranked kan doen kom ik sowieso in Silver. Beetje samenspelen en we zijn zo Gold/Plat".
Ik speel LoL nu zo'n 1,5 jaar en nooit hoger dan Silver 1 gekomen, terwijl ik vind dat ik niet slecht speel 8)7
Het ligt natuurlijk aan het team dat je krijgt en wellicht zie ik het verkeerd maar veel Silver spelers zijn niet zo heel goed. Doordat ik veel met m'n broertje speel hebben we best vaak Gold tegenstanders maar ook daar word ik niet echt bang van. Maar best goed mogelijk dat ik mezelf beetje overschat :+
JapieTalent schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:20:
[...]

Ga zo door zou ik zeggen, dan zie je vanzelf waar je uitkomt wanneer je je placements hebt gedaan. Malphite is top ook erg sterk op het moment, dus wellicht is dat ook nog iets voor je :)
Klopt. Als ik top moet speel ik ook Malphite alleen probeer ik dan meer de schade te beperken in het begin want voel me niet heel comfortabel in die rol.

[ Voor 27% gewijzigd door Wes46 op 01-02-2016 15:35 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wes46 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:30:
[...]

Het ligt natuurlijk aan het team dat je krijgt en wellicht zie ik het verkeerd maar veel Silver spelers zijn niet zo heel goed. Doordat ik veel met m'n broertje speel hebben we best vaak Gold tegenstanders maar ook daar word ik niet echt bang van. Maar best goed mogelijk dat ik mezelf beetje overschat :+
Je kan dit natuurlijk nooit zo zeggen aangezien normal/ranked verschillende queues zijn, die verschillend worden gespeeld qua opvatting. Normal is meer casual terwijl mensen in ranked fanatieker zijn / zullen reageren wanneer iemand niet optimaal presteert en dus de kans op de overwinning verkleind.

Daarnaast wordt je gematched op basis van MMR, een rating die verschilt qua queue. Je MMR van ranked is dus niet per definitie je MMR voor normals. Dat betekent dus dat de rating die iemand in ranked heeft niets zegt over het niveau waarop ze acteren in normals. Stel ik ben diamond, maar speel alleen ranked. Als ik dan toevallig een keer normal speel en met jou gematched wordt lijkt het wellicht of je op het niveau van diamond speelt, terwijl we alleen gematched worden doordat mijn MMR voor normals niet zo is ontwikkeld.

Tot slot hoeft MMR ook niet 1 op 1 hoeft te corresponderen met hun rank. Je kunt in silver 2 wel hoger MMR hebben (maar pech met je promo's) dan iemand die in Gold V zit (en daar kunstmatig wordt gehouden omdat je niet bij de eerste beste lose eruit dondert).

Kortom: wellicht heb je gelijk en kom je inderdaad waar je verwacht/hoopt, maar staar je er niet blind op want dan kon het wel eens tegenvallen. Mocht je wel degelijk het gold/plat niveau hebben dan kom je er vanzelf, mits je maar genoeg potjes speelt.
Rasmalluin schreef op maandag 01 februari 2016 @ 15:25:
JapieTalent - add me maar en dan kunnen we wel een keer potje doen :)
Zelf vorig jaar Platinum aangetikt (en weer gedropt), maar ik kan niet zeggen dat er echt veel verschil zit tussen hoog Silver - laag Platinum. Daarom nu ook weer de jaarlijkse struggle om uit Silver te komen. En toxic zijn de mensen overal, dus wat dat betreft hoef je je helemaal geen verwachtingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

JapieTalent schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:23:
[...]
Stel ik ben diamond, maar speel alleen ranked. Als ik dan toevallig een keer normal speel en met jou gematched wordt lijkt het wellicht of je op het niveau van diamond speelt, terwijl we alleen gematched worden doordat mijn MMR voor normals niet zo is ontwikkeld.

[...]
Dus toch wel want als jij in ranked op Diamond speelt ben je in normals ook gewoon Diamond, het is niet alsof jij slechter wordt. Je kunt wel lager geplaatst worden daar maar daar verander jij als speler niet van. Dus als ik dan het idee heb dat jij niet beter bent dan ik kan ik min of meer dat niveau dus aan.
JapieTalent schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:23:
maar ik kan niet zeggen dat er echt veel verschil zit tussen hoog Silver - laag Platinum.
Precies wat ik dus eigenlijk ook zeg.

Maar we gaan het zien, eerst maar eens zorgen dat ik uberhaupt ranked kan spelen. :+

[ Voor 10% gewijzigd door Wes46 op 01-02-2016 16:30 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Wes46 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:28:
[...]

Dus toch wel want als jij in ranked op Diamond speelt ben je in normals ook gewoon Diamond, het is niet alsof jij slechter wordt. Je kunt wel lager geplaatst worden daar maar daar verander jij als speler niet van. Dus als ik dan het idee heb dat jij niet beter bent dan ik kan ik min of meer dat niveau dus aan.
Lmao dat is zo simpel bedacht en helemaal niet hoe het werkt. Misschien speel jij op je alleberst, terwijl die Diamond met drie vingers in z'n neus een champion voor het eerst speelt terwijl z'n vriendin onder het bureau zit. Dan kun je winnen maar dan zegt dat niets over dat je het niveau aankunt.

Vergeet ook niet dat goed zijn in het spel meer is dan mechanics. High elo spelers hebben een totaal andere kijk op, en een veel beter inzicht in, het spel. Je kunt niet vanuit het poppetje dat je op jouw scherm ziet afleiden wat er in iemands hoofd gebeurt waardoor het poppetje doet wat ie doet. Het gaat niet om rechtermuisknop doen en knoppen indrukken, dat kan iedereen wel. Het gaat om de decision making en het proces wat daaraan vooraf gaat en dat kun je niet afleiden uit wat jij op je scherm ziet. Daarbij zoals al gezegd, normals zijn casual games. Mensen proberen dingen uit (nieuwe/off meta picks, (troll)builds) of spelen met vrienden van verschillende ranks waardoor games vaak een mengelmoesje zijn van elo's door elkaar. Mensen spelen om fun te hebben en niet om alles uit de game te halen om te winnen. Dat is het idee van normals.

Sowieso vanuit normal games denken dat je kunt bepalen dat je beter bent dan een high elo speler en dat je dus dat niveau ook maar gelijk aankunt..
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/J4klnFuzlDg/maxresdefault.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door Recrush op 01-02-2016 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Wes46 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 16:28:
[...]

[...]

Precies wat ik dus eigenlijk ook zeg.

Maar we gaan het zien, eerst maar eens zorgen dat ik uberhaupt ranked kan spelen. :+
Oppervlakkig gezien wel, maar zoals ik zojuist probeerde aan te geven gaat er iets meer schuil achter een ranking dan jij zoals het nu lijkt aanneemt. Wat dat betreft is wat Joomadbro schrijft dus ook een mooie toevoeging.

Maar ik zou zeggen ga vooral door en bewijs ons ongelijk na je placements :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Recrush schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:02:
[...]

Lmao dat is zo simpel bedacht en helemaal niet hoe het werkt. Misschien speel jij op je alleberst, terwijl die Diamond met drie vingers in z'n neus een champion voor het eerst speelt terwijl z'n vriendin onder het bureau zit. Dan kun je winnen maar dan zegt dat niets over dat je het niveau aankunt.

Vergeet ook niet dat goed zijn in het spel meer is dan mechanics. High elo spelers hebben een totaal andere kijk op, en een veel beter inzicht in, het spel. Je kunt niet vanuit het poppetje dat je op jouw scherm ziet afleiden wat er in iemands hoofd gebeurt waardoor het poppetje doet wat ie doet. Het gaat niet om rechtermuisknop doen en knoppen indrukken, dat kan iedereen wel. Het gaat om de decision making en het proces wat daaraan vooraf gaat en dat kun je niet afleiden uit wat jij op je scherm ziet. Daarbij zoals al gezegd, normals zijn casual games. Mensen proberen dingen uit (nieuwe/off meta picks, (troll)builds) of spelen met vrienden van verschillende ranks waardoor games vaak een mengelmoesje zijn van elo's door elkaar. Mensen spelen om fun te hebben en niet om alles uit de game te halen om te winnen. Dat is het idee van normals.

Sowieso vanuit normal games denken dat je kunt bepalen dat je beter bent dan een high elo speler en dat je dus dat niveau ook maar gelijk aankunt..
spoiler:
Dat snap ik. Zoals ik zei misschien heb ik het wel bij het verkeerde eind dat kan heel goed. Maar nu schets jij het andere uiterste. Dat mensen in normal altijd iets nieuws proberen etc. Maar ik snap heel goed dat hoe hoger je komt de games er anders uit zien. Ik probeer te spelen zoals daar gespeeld wordt alleen heb je daar totaal niks aan als de rest van je team alleen champion kills ziet. Anyways het is best een leuk spelletje soms :P

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 23:08
Nu mis ik teambuilder iedereen loop constant te dodgen als ze jhin niet krijgen of gebanned wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Vanavond ook weer tig keer opnieuw in de draft wegens dodgende mensen... Uiteindelijk een potje ranked gespeeld; ging de adc na 15min AFK (= loss).
Na placements geplaatst in Bronze 2. Ik ben benieuwd na hoeveel games ik Silver kan behalen ;)

Oh, er was vanavond nog wel één leuk normal potje: Olaf 10/0/3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Contrez
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 18-10-2024
Bijna al mijn placements verloren terwijl ik niet eens door had dat ik deze speelde, kwam ik pas later achter toen ik ineens zag dat ik in Silver 4 was geplaatst 8)7

Van Gold 1 naar Silver, dat wordt weer aardig wat potjes spelen de komende tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.hameren
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-03 11:26
Contrez schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:23:
Bijna al mijn placements verloren terwijl ik niet eens door had dat ik deze speelde, kwam ik pas later achter toen ik ineens zag dat ik in Silver 4 was geplaatst 8)7

Van Gold 1 naar Silver, dat wordt weer aardig wat potjes spelen de komende tijd :P
ik ben op mijn main van plat 3 naar silver 1 gedropt 7-3 in placements
Op mijn smurf plat 2 naar gold 2 ook 7-3 gespeeld in placements

Het kan dus behoorlijk hard naar beneden gaan, gemiddelde speler dropt 300 mmr zelfs als je 10-0 in games eindigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Na weer een paar potjes gespeeld te hebben is het toch weer makkelijk om er in te komen.
Gisteren weer eens Malphite top gespeeld, mijn favoriet toch wel de laatste tijd. Had het makkelijk tegen Rengar alleen had ik de red trinket moeten kopen aangezien hij toch een paar met zijn ult was ontsnapt.

Ik ben toch fan om Malphite gewoon full tank te bouwen met IBG i.p.v. Frozen Hearth. E (Ground Slam) maxen en als je extra armor nodig hebt W als tweede maxen. Nieuwe champ select bevalt in ieder geval erg goed. Binnenkort maar weer eens placements gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Contrez schreef op maandag 01 februari 2016 @ 23:23:

Ja Rito is a bitch, ze hebben Ranked nu bovenaan gezet terwijl die eerst onderaan stond bij het selecteren van de queue die je wilt spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-07 14:52
Ik kijk nu al uit naar patch 6.3.. Gratis zed ult/item zogenaamd tegen 'tanks'. 4de draak 20% less dmg from turrets, en nummer 5 geeft nog eens een verdubbeling daar op. Ohhh wacht, riot zegt dat het waarschijnlijk 15% gaat worden.

Alistar main, here I come :+

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Turrets zijn al compleet nutteloos mid/lategame, nu worden ze nog slechter. Als je nu na 30 minuten doodgaat heeft de tegenstander in 15 seconden terwijl ze de turrets tanken je nexus gesloopt. Met als gevolg dat iedereen supersafe gaat spelen, vooral competitive. :{

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Vicarious schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:43:
Turrets zijn al compleet nutteloos mid/lategame, nu worden ze nog slechter. Als je nu na 30 minuten doodgaat heeft de tegenstander in 15 seconden terwijl ze de turrets tanken je nexus gesloopt. Met als gevolg dat iedereen supersafe gaat spelen, vooral competitive. :{
Misschien, maar dat zal alleen voor pro players zo zijn denk ik.
In YoloQ gaat iedereen nog steeds dood omdat ze niet veilig spelen (myself included)

Ik denk dat door deze reden in silver/gold/plat er echt niet veel veiliger gespeeld gaat worden.
De deathtimers hebben daar ook niet echt aan geholpen.

Overigens is het wel fijn dat de dragon wat belangrijker wordt.
Nu pak ik vaak de dragon omdat het goed is voor je devourer stacks, en 5 dragons krijgen is sowieso moeilijk. Echt vechten voor een dragon doe ik ook veel minder, te riskant voor wat je terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Xanthian schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 11:39:
[...]

Misschien, maar dat zal alleen voor pro players zo zijn denk ik.
In YoloQ gaat iedereen nog steeds dood omdat ze niet veilig spelen (myself included)

Ik denk dat door deze reden in silver/gold/plat er echt niet veel veiliger gespeeld gaat worden.
De deathtimers hebben daar ook niet echt aan geholpen.

Overigens is het wel fijn dat de dragon wat belangrijker wordt.
Nu pak ik vaak de dragon omdat het goed is voor je devourer stacks, en 5 dragons krijgen is sowieso moeilijk. Echt vechten voor een dragon doe ik ook veel minder, te riskant voor wat je terug krijgt.
Ik denk dat Vicarious wel een punt heeft hoor. Ook in Bronze/Silver/Gold zal dit op den duur invloed hebben. Als jij 3 potjes verliest daardoor, bedenk je je het 4e potje wel twee keer om iets te doen. Natuurlijk zal het niet altijd lukken om safer te spelen en zullen er nog steeds mensen off position gepakt gaan worden, maar ik denk wel dat er behoudender gedacht gaat worden. Mensen spelen immers om te winnen en als fouten vanaf 30 min zo hard afgestraft gaan worden dan zul je wel moeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-07 14:48

Wootlock

Evilution

Mebus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 10:39:
Ik kijk nu al uit naar patch 6.3.. Gratis zed ult/item zogenaamd tegen 'tanks'. 4de draak 20% less dmg from turrets, en nummer 5 geeft nog eens een verdubbeling daar op. Ohhh wacht, riot zegt dat het waarschijnlijk 15% gaat worden.

Alistar main, here I come :+
Volgens mij is het allemaal nog maar PBE dus hoop dat ze er iig kritisch naar gaan kijken.
Want wat ik in jou reactie lees wordti k niet vrolijk van |:(

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[NEW ITEM] Duskblade of Draktharr

Total Cost: 3250 G
Recipe: Serrated Dirk + BF Sword + 850g

+75 Attack Damage
+5% Movement Speed

UNIQUE Passive: +10 Armor Penetration
UNIQUE Passive: Basic Attacks on an enemy champion apply Nightfall (120 second cooldown).

Nightfall: After 2 seconds, deal physical damage equal to 90 plus 25% of the target's missing health. If you get a kill or assist on the target before Nightfall ends, the cooldown is refunded."

Als ik dit zo zie valt het nog wel mee.
Echt een anti tank item is het niet, het is zelfs effectiever tegen squishies. Tanks hebben ook nog eens een hoop armor die een damage reduceren van Nightfall. Een adc, apc of squishy support daar in tegen is gewoon de pineut. 90 damage voor een squishy is relatief veel meer dan voor tank. En bovendien bouwen ze geen armor. Een cd van 120 seconden is trouwens ook lang waar je nauwelijks controle over hebt want het zijn beide passives.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:29:
[NEW ITEM] Duskblade of Draktharr

Total Cost: 3250 G
Recipe: Serrated Dirk + BF Sword + 850g

+75 Attack Damage
+5% Movement Speed

UNIQUE Passive: +10 Armor Penetration
UNIQUE Passive: Basic Attacks on an enemy champion apply Nightfall (120 second cooldown).

Nightfall: After 2 seconds, deal physical damage equal to 90 plus 25% of the target's missing health. If you get a kill or assist on the target before Nightfall ends, the cooldown is refunded."
Dit item werd tijdje geleden al aangekondigd. Het cynisme was meteen al van: Oh now everyone gets to play zed!

De 'rechtvaardiging' voor dit item was de nieuwe last whisper, die niet zoveel armor doorprikt als de voormalige last whisper van season 5.

Maar ja, hoe los je dat een beetje logisch op? Buff die huidige last whispers....

Maar nee, ze moeten weer een gaar item creëren waar Zed en Yasuo dol op zullen zijn.

Het is inderdaad vooral voor hen een prachtitem; anti-tank wapen? Not rly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-07 09:30
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:12:
[...]

Dit item werd tijdje geleden al aangekondigd. Het cynisme was meteen al van: Oh now everyone gets to play zed!

De 'rechtvaardiging' voor dit item was de nieuwe last whisper, die niet zoveel armor doorprikt als de voormalige last whisper van season 5.

Maar ja, hoe los je dat een beetje logisch op? Buff die huidige last whispers....

Maar nee, ze moeten weer een gaar item creëren waar Zed en Yasuo dol op zullen zijn.

last whisper buffen is echter ook een ADC buff en dat willen ze niet. Hebben ze ook niet nodig momenteel.
Daarom snap ik wel dat ze een item bedenken dat niet aantrekkelijk is voor ADC's, maar wel een gat vult.

maar rond die buff werken lijkt mij een nachtmerrie. Verkeerd timen en je nerft jezelf voor 2 minuten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 16:12:
[...]

Het is maar 5% minder? Van 35% naar 30%. Daarnaast heb je voor last whisper maar 1 item nodig (pick axe) en was dat daarvoor pick axe + long sword = een extra slot kwijt als je niet genoeg gold had.

Verder kan je last whisper nu ook verder uitbreiden en zo 45% armor pen krijgen met nog een extra passive. En die is laatst nog gebuft van 40% naar 45%.

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
jippie, ben weer ranked aan het spelen, 2 afks waardoor ik een free loss krijg :D

edit: maak dat maar 2 losses. onze mf besloot maar op haar aardappel te spelen en 10 minuten in de game ons te helpen na 2 disco's.

bronze v hier kom ik weer.

[ Voor 50% gewijzigd door Martin0 op 02-02-2016 22:09 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Mebus schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 17:50:
[...]

Het is maar 5% minder? Van 35% naar 30%. Daarnaast heb je voor last whisper maar 1 item nodig (pick axe) en was dat daarvoor pick axe + long sword = een extra slot kwijt als je niet genoeg gold had.

Verder kan je last whisper nu ook verder uitbreiden en zo 45% armor pen krijgen met nog een extra passive. En die is laatst nog gebuft van 40% naar 45%.
Even opletten Mebus! Mischien dat een Eve only speler deze wijziging is ontgaan :P

De nieuwe Last Whisper heeft betrekking op BONUS armor; de oude LW had niet alleen betrekking op de extra armor via bijv armor items, maar óók op base armor. De nieuwe huidige LW is daarom minder sterk, met name als er relatief veel squishies zijn die weinig tot geen armor bouwen.

Dit is mede waarom Rito het nodig vindt om met zo'n zed ult item te komen, voor met name de melee ad dmg dealers. Maar het enige wat dit volgens mij gaat bereiken is dat Yasuo, Zed, Riven, Fiora etc nog sterker gaan worden. Iets wat zeker atm voor Fiora en Zed niet nodig is. En Yasuo heeft met zijn idiote kit überhaupt niet te klagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:08:
[...]

Even opletten Mebus! Mischien dat een Eve only speler deze wijziging is ontgaan :P

De nieuwe Last Whisper heeft betrekking op BONUS armor; de oude LW had niet alleen betrekking op de extra armor via bijv armor items, maar óók op base armor. De nieuwe huidige LW is daarom minder sterk, met name als er relatief veel squishies zijn die weinig tot geen armor bouwen.

Dit is mede waarom Rito het nodig vindt om met zo'n zed ult item te komen, voor met name de melee ad dmg dealers. Maar het enige wat dit volgens mij gaat bereiken is dat Yasuo, Zed, Riven, Fiora etc nog sterker gaan worden. Iets wat zeker atm voor Fiora en Zed niet nodig is. En Yasuo heeft met zijn idiote kit überhaupt niet te klagen :)
Didn't know that 8)7 Dan kan ik wel begrijpen waarom de oude lw beter was ja...

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Koekiemonsterr schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 22:08:
[...]

Ik ben niet zo thuis in de mechanics van AD bruisers en AD assassins, maar als ik de tooltip van dat nieuwe item lees, heeft het volgens mij geen zin voor champions die voor trades afhankelijk zijn van melee attacks aangezien je dan wss de buff/debuff ongewild proc't.
Lijkt me daarom helemaal niet zo'n logisch item voor bv. Riven of Fiora, omdat je je speelstijl er op moet(/wilt) aanpassen.
Lijkt me vanzelfsprekender om deze als AD assassin jungler te gebruiken dan als laner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:33

Meneer iCy

swarma

Ik vind dat dynamic queue wel de oplossing qua toxic players. Verbazingwekkend minder toxic games. Zou het misschien komen doordat ik vaan op * klik? (Fill :))

Zit inmiddels in de promo naar silver 2.

[ Voor 12% gewijzigd door Meneer iCy op 03-02-2016 07:58 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
icy schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:58:
Ik vind dat dynamic queue wel de oplossing qua toxic players. Verbazingwekkend minder toxic games. Zou het misschien komen doordat ik vaan op * klik? (Fill :))

Zit inmiddels in de promo naar silver 2.
Success met je promo's

Ik zie ook minder toxic players, maar dan in normals. Moet nog even mijn skills bijwerken voordat ik ranked ga doen. Vooral warden en bepaalde champions weer even oefenen.

Gisteren voor de verandering een bijzonder goede Lissandra speler gezien die toch wel een paar mooie outplays maakte tegenover een LeBlanc. Was leuk om te zien.

In dat zelfde potje een Garen gezien die 4/0 stond tegen een Jax, maar wel 40 CS minder had dan Jax (100/60). Dan doe je iets toch niet goed.

Ik speelde zelf Mundo Jungle en al hoe wel hij generfed is vindt ik hem nog steeds sterk. Als hij op gang komt, komt hij hard op gang. Eindigde 12/1/7 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:33

Meneer iCy

swarma

Xanthian schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:09:
[...]
Ik speelde zelf Mundo Jungle en al hoe wel hij generfed is vindt ik hem nog steeds sterk. Als hij op gang komt, komt hij hard op gang. Eindigde 12/1/7 of zo.
Dan zou ik mundo iets minder vaak spelen in low gold/high silver en waarschijnlijk ook low silver/bronze wordt deze met grote regelmaat gebanned. (Zekers 9 van de 10 keer)
Komt wel goed, kom al vanaf silver 5 :) Zitten af en toe wat potjes met mindere players en zo heb je ook zelf een potje wat kut gaat of knetterhard gebabysit wordt en je ondanks je warding er geen kut aan kan doen.

You can't win them all.

Mijn plezier in de game is weer terug door de nieuwe queue ondanks ik vaak op Fill druk.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JoeBravo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:51:
[...]

Ik ben niet zo thuis in de mechanics van AD bruisers en AD assassins, maar als ik de tooltip van dat nieuwe item lees, heeft het volgens mij geen zin voor champions die voor trades afhankelijk zijn van melee attacks aangezien je dan wss de buff/debuff ongewild proc't.
Lijkt me daarom helemaal niet zo'n logisch item voor bv. Riven of Fiora, omdat je je speelstijl er op moet(/wilt) aanpassen.
Lijkt me vanzelfsprekender om deze als AD assassin jungler te gebruiken dan als laner.
Ja Kindred en Graves zullen hiermee ook heel wat plezier hebben vanuit de jungle, maar een item als dit dat ad dmg dealers als Zed en Talon nog wat extra burst geeft, lijkt me een no brainer. Kan dat meer aa-orientated ad dmg dealers zoals Riven en Fiora iets minder ideale kopers zullen zijn, maar dit lijktzeker in bepaalde gevallen nog altijd beter dan een last whisper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kokkie1
  • Laatst online: 05-07 14:03
Zou dit item werken op een blue build ezreal? Het geeft namelijk behoorlijk wat exta poke. Alleen zou je het wat laat in de build moeten plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:20:
[...]

Ja Kindred en Graves zullen hiermee ook heel wat plezier hebben vanuit de jungle, maar een item als dit dat ad dmg dealers als Zed en Talon nog wat extra burst geeft, lijkt me een no brainer. Kan dat meer aa-orientated ad dmg dealers zoals Riven en Fiora iets minder ideale kopers zullen zijn, maar dit lijktzeker in bepaalde gevallen nog altijd beter dan een last whisper.
Ik zie de vergelijking met de Last Whisper niet helemaal denk ik.
Voor armor pen kan je toch veel beter Ghostblade en BC bouwen voor Riven en Fiora?

Ik ga Rengar weer eens spelen met dit item. Thunderlord Degree + Full AD + die nieuwe item is misschien een beetje overkill, maar wel leuk.
kokkie1 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:48:
Zou dit item werken op een blue build ezreal? Het geeft namelijk behoorlijk wat exta poke. Alleen zou je het wat laat in de build moeten plaatsen.
Ik denk het niet, omdat je geen controlle hebt over de passives. Het lijkt een item te zijn voor burst champion die binnen 2 seconden een HP bar voor 80% laten verdwijnen waardoor Nightfall (de passive) de rest doet. Zed gebruikt zijn ult toch ik niet om te poken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Xanthian schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:09:
[...]

Success met je promo's

Ik zie ook minder toxic players, maar dan in normals. Moet nog even mijn skills bijwerken voordat ik ranked ga doen. Vooral warden en bepaalde champions weer even oefenen.
op gisteren na had ik inderdaad minder toxic games. maar gister zat ik op 100% toxic games van alle games die ik gespeeld heb(zo erg dat ik niet eens meer zin had om een potje vs ai te doen voor first win).
Ik begon na deze 2 games toch wel op tilt te slaan dus was beter om af te sluiten.

Ik denk dat ik maar weer eens power supports uit de kast moet gaan halen. het zij morgana of annie en dan losing botlanes zien te turnen want hoe die laatste 2 games gingen is het gewoon niet meer leuk. je kan als support niks als je adc afk gaat.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rasmalluin
Gisterenavond enkele normals gespeeld en geen last gehad met toxic spelers. Komt misschien omdat ik elk potje samen met één of twee vrienden speelden, waardoor er minder ruimte was voor toxic spelers :)

Wat betreft het nieuwe item: sinds een lange tijd gisteren weer twee potjes met Shaco jungle gespeeld (en gewonnen). Ik ben benieuwd hoe dat nieuwe item bij Shaco past en waar deze in de build past: (Stalkers blade Warrior --> (boots) --> Rav. Hydra --> IE --> Duskblade of Draktharr (Nieuwe item)?

Sowieso vraag ik me trouwens af of Rav. Hydra nog goed is voor Shaco sinds Tiamat's passive is verwijderd. Misschien na warrior gelijk voor IE gaan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:15:
[...]

Ik zie de vergelijking met de Last Whisper niet helemaal denk ik.
Voor armor pen kan je toch veel beter Ghostblade en BC bouwen voor Riven en Fiora?
Als je de discussie of info omtrent dit item wat beter volgt, dan zie je dat Rito dit item nota bene heeft gecreëerd gelet op het gemis van de oude LW voor ad dmg dealers...
kokkie1 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 08:48:
Zou kunnen. Zeker als je een enemy team met weinig tanks hebt en er dus weinig armor gebouwd wordt, dan kan dit item wel aardig zijn. Die passive popt dan zeker ook al op Ez Q? Hoe dan ook, het is wat, 30 ad méér dan last whisper en 10 flat armor pen is waardevoller dan bonus armor pen als je veel squishy enemies tegenover je hebt.

[ Voor 39% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-02-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:49:
[...]

Als je de discussie of info omtrent dit item wat beter volgt, dan zie je dat Rito dit item nota bene heeft gecreëerd gelet op het gemis van de oude LW voor ad dmg dealers...
Volgens mij doelt hij niet zozeer op het nieuwe item op zich, maar meer de keuze voor de vergelijking met LW op Riven/Fiora.

Hoe dan ook: we zullen wel zien hoe het item gaat passen. Gevoelsmatig voelt het voor mij in ieder geval wel als een probleem oplossen met een item waardoor meer nieuwe problemen (gaan) ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
[...]

Ik heb de Q&A van gisteren nog niet gelezen, maar er staat mij bij dat deze voor AD assassins (Kha'zix etc) bedacht is, niet voor AD damagedealers in het algemeen.
JapieTalent schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Volgens mij doelt hij niet zozeer op het nieuwe item op zich, maar meer de keuze voor de vergelijking met LW op Riven/Fiora.

Hoe dan ook: we zullen wel zien hoe het item gaat passen. Gevoelsmatig voelt het voor mij in ieder geval wel als een probleem oplossen met een item waardoor meer nieuwe problemen (gaan) ontstaan.
Aan de andere kant: een bestaand item aanpassen kan evengoed voor problemen zorgen (ADC's hebben geen buff nodig), daarom snap ik de keus voor een nieuw item wel.

[ Voor 39% gewijzigd door JoeBravo op 03-02-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JoeBravo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Ik heb de Q&A van gisteren nog niet gelezen, maar er staat mij bij dat deze voor AD assassins (Kha'zix etc) bedacht is, niet voor AD damagedealers in het algemeen.
Tja dat is een wat ruimer begrip. Ad melee dmg dealers/ad assassins, zo je wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
[...]

Ik heb wel wat gelezen over het nieuwe item op reddit, surrender@20 en hier maar de vergelijking met Last Whisper was mij niet duidelijk, daarom vraag ik het gewoon.
JapieTalent schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Ja, gedeeltelijk. Ik dacht dat Koekie een directe vergelijking had met LW.
Qua items keuze voor Fiora en Riven zijn er genoeg items naar mijn idee.
Maar ik laat me graag verbeteren, ik weet ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Xanthian schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:20:
Qua items keuze voor Fiora en Riven zijn er genoeg items naar mijn idee.
Dat denk ik ook. Hierboven JoeBravo in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 11" is al opgemerkt dat het nieuwe item waarsch minder briljant zal zijn op AD dmg dealers als Fiora en Riven; enerzijds omdat er voor hen betere items zijn, anderzijds omdat zij nogal veel aa'en en dan is je passive wellicht vaak op cooldown als je echt voor de kil gaat.

De vergelijking met LW gaat tot zover wel op, want dit item is gemaakt omdat de huidige LW wat nadelig zou uitpakken voor AD assassin types. En tja, wat bouw je nu als 6 item als AD dmg dealer? LW? Of toch dit item? Dar zal het in de praktijk soms wel op neer komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-02-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:24:
[...]

Dat denk ik ook. Hierboven JoeBravo in "\[PC/Mac] League of Legends - Deel 11" is al opgemerkt dat het nieuwe item waarsch minder briljant zal zijn op AD dmg dealers als Fiora en Riven; enerzijds omdat er voor hen betere items zijn, anderzijds omdat zij nogal veel aa'en en dan is je passive wellicht vaak op cooldown als je echt voor de kil gaat.

De vergelijking met LW gaat tot zover wel op, want dit item is gemaakt omdat de huidige LW wat nadelig zou uitpakken voor AD assassin types. En tja, wat bouw je nu als 6 item als AD dmg dealer? LW? Of toch dit item? Dar zal het in de praktijk soms wel op neer komen.
Dit is natuurlijk een drogreden. Hier kan je omheen spelen: Ultimates/ignite/skills hebben ook een cooldown en je gaat (normaliter) ook niet all in wanneer je ultimate en/of alle abilities nog op cooldown zitten.

Ik vraag me overigens af hoe goed dit item nu daadwerkelijk gaat zijn. Zeker in (lagere) solo queue games hangt de endgame eigenlijk van skirmishes aan elkaar en zullen er dus ook veel teamfights plaats gaan vinden terwijl die passive op cooldown is. Ik kan dit item op voorhand eigenlijk maar bij een paar champions direct plaatsen, bijvoorbeeld: Talon/Rengar/Khazix/Zed. Zelfs op Yasuo vind ik 'm twijfelachtig aangezien die het een stuk lastiger heeft om zonder iemand anders aan te raken direct op de squishies te duiken.

Neemt inderdaad niet weg dat er al ruim voldoende opties zijn voor de in jou reactie genoemde champions. Überhaupt, over de gehele linie vind ik dat er eigenlijk genoeg items zijn en begrijp ik de noodzaak van nieuwe items uitbrengen minder goed.
JoeBravo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:05:
[...]

Aan de andere kant: een bestaand item aanpassen kan evengoed voor problemen zorgen (ADC's hebben geen buff nodig), daarom snap ik de keus voor een nieuw item wel.
Klopt, maar je zou ook richting een oplossing zoals Runaan/Hydra kunnen denken. Een addition die enkel geld voor melee champions.

[ Voor 38% gewijzigd door Jaap. op 03-02-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 08:39
Gisteren mijn eerste twee ranked games gedaan. De eerste game vrij kansloos verloren. Ik koos voor Diana, toen koos de enemy als counterpick een Elise. De meeste spelers weten dan dat je pre-6 niet veel moet verwachten qua ganks dus wat voorzichtiger moet spelen. De enemy had een Elise en trundle die gretig gebruik maakte van het blijven pushen van lanes en haalde zo een aantal kills.

Toen ik 6 was kon ik wel iets, maar was de game eigenlijk al verloren. Behoorlijk wat geflame van Yasuo die vond dat het mijn schuld was dat hij verloor, ondanks dat hij minder farm dan ik had na 10 minuten...

2e game top Malphite ging lekker. Een paar goede ults kunnen raken waardoor we de teamfights wonnen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
JapieTalent schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:55:
[...]

Dit is natuurlijk een drogreden. Hier kan je omheen spelen: Ultimates/ignite/skills hebben ook een cooldown en je gaat (normaliter) ook niet all in wanneer je ultimate nog op cooldown zit.

Neemt inderdaad niet weg dat er al ruim voldoende opties zijn voor deze champions. Überhaupt, over de gehele linie vind ik dat er eigenlijk genoeg items zijn en begrijp ik de noodzaak van nieuwe items uitbrengen minder goed.
Ultimates/ignite/skills activeer je zelf, de proc van dit item activeert door een auto attack op een enemy champion. Da's toch wat omslachtiger om te controleren, zeker als je en proc en ult/skill combo samen wilt gebruiken voor maximale damage.

Veel AD items hebben een rework gehad ivm de ADC rework van afgelopen preseason. Ik heb begrepen dat rito feedback kreeg vanuit de community dat ze met name ad assassins in de kou hadden laten staan. Rito's 'oplossing' is dit nieuwe item. :Y)
[...]

Klopt, maar je zou ook richting een oplossing zoals Runaan/Hydra kunnen denken. Een addition die enkel geld voor melee champions.
die proc werkt door de lange cooldown sowieso niet voor ADC's, hoeft het geen melee only item voor te zijn (is het indirect dus weer wel).

[ Voor 16% gewijzigd door JoeBravo op 03-02-2016 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
JoeBravo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:05:
[...]

Ultimates/ignite/skills activeer je zelf, de proc van dit item activeert door een auto attack op een enemy champion. Da's toch wat omslachtiger om te controleren, zeker als je en proc en ult/skill combo samen wilt gebruiken voor maximale damage.

Veel AD items hebben een rework gehad ivm de ADC rework van afgelopen preseason. Ik heb begrepen dat rito feedback kreeg vanuit de community dat ze met name ad assassins in de kou hadden laten staan. Rito's 'oplossing' is dit nieuwe item. :Y)
Maar je bepaald ook zelf of je all in gaat of niet. Ik ben met je eens dat het omslachtiger te timen is, maar dat maakt ook net de moeilijkheidsgraad.
JoeBravo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:05:
[...]
die proc werkt door de lange cooldown sowieso niet voor ADC's, hoeft het geen melee only item voor te zijn (is het indirect dus weer wel).
Nou ja, eens per 2 min werkt die, maar als ADC is het inderdaad extra lastig om deze passive nuttig te gebruiken ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Jaap. op 03-02-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Wat mij trouwens enorm op valt is dat tegenwoordig door lcs/proplay er voor heeft gezorgd dat mensen weinig tot geen tanks meer spelen (op mijn elo in ieder geval waar ze proplay gewoon kopieren).

Laatste 2 games een squisy top(trynda en diana), squisy jungle( lee sin, xin zhou) en was ik als support de enige soort wat tank(leona was ik full tank, tresh semi tank semi support items) en de enemy had telkens wel 2 of 3 tanks en daardoor verloren we omdat de damage er gewoon niet door kwam.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 732155

Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:24:
[...]

Hoe vaak komen jullie overigens met 6 items te zitten? Meestal zijn mijn games wel over als ik op 3 of 4 items zit. Met name op Fiora is het meestal: Ravenous Hydra, Death's Dance, Black Cleaver en daarbij Ninja Tabi's of Mercury's Treads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Martin0 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:36:
Wat mij trouwens enorm op valt is dat tegenwoordig door lcs/proplay er voor heeft gezorgd dat mensen weinig tot geen tanks meer spelen (op mijn elo in ieder geval waar ze proplay gewoon kopieren).

Laatste 2 games een squisy top(trynda en diana), squisy jungle( lee sin, xin zhou) en was ik als support de enige soort wat tank(leona was ik full tank, tresh semi tank semi support items) en de enemy had telkens wel 2 of 3 tanks en daardoor verloren we omdat de damage er gewoon niet door kwam.
Dit is niets nieuws:
LCS speelt Lulu mid? Week erna in de helft van de games Lulu mid.
LCS speelt Urgot? Week erna in de helft van de games Urgot.
LCS speelt blue build Ezreal? Week erna in de helft van de games blue build Ezreal.
LCS speelt ..... afijn je begrijpt waar ik heen wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
[...]

Dit is natuurlijk een drogreden. Hier kan je omheen spelen: Ultimates/ignite/skills hebben ook een cooldown en je gaat (normaliter) ook niet all in wanneer je ultimate en/of alle abilities nog op cooldown zitten.
Misschien eerst ff de definitie van drogreden opzoeken voordat je met dergelijke termen komt...

Nee duh, als je cooldowns op CD zijn kun je überhaupt niet all in gaan. Dat is heel iets anders dan je passive van dit item dat op cooldown zit. Die vergelijking gaat natuurlijk meteen al mank.

Feit is dat een Talon en zeker een Zed niet zo snel zullen aa'en in trades in lane, tenzij ze echt all in gaan. Met name Zed, die zal toch vooral heel veel zijn spells gebruiken alvorens ie in melee range komt voor aa's en dat is dan vaak een moment van een mogelijke kans op een kill. Dan wil je die passive ook hebben. Tuurlijk kan je er omheen spelen, maar voor een aa-based AD melee champion is het wel een stuk lastiger om die passive up te hebben voor de kill. Maar goed, dat zal dan gewoon ook gebruikt worden voor eventuele trades.
JapieTalent schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:46:
[...]

Dit is niets nieuws:
LCS speelt Lulu mid? Week erna in de helft van de games Lulu mid.
LCS speelt Urgot? Week erna in de helft van de games Urgot.
LCS speelt blue build Ezreal? Week erna in de helft van de games blue build Ezreal.
LCS speelt ..... afijn je begrijpt waar ik heen wil ;)
Wat dat betreft zijn we allemaal makke schapen :)

Alhoewel, in preseason heb ik in normals nogal eens Corki mid gespeeld. Heeft Febiven vast van me afgekeken ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-02-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 12:54:
[...]

Misschien eerst ff de definitie van drogreden opzoeken voordat je met dergelijke termen komt...

Nee duh, als je cooldowns op CD zijn kun je überhaupt niet all in gaan. Dat is heel iets anders dan je passive van dit item dat op cooldown zit. Die vergelijking gaat natuurlijk meteen al mank.

Feit is dat een Talon en zeker een Zed niet zo snel zullen aa'en in trades in lane, tenzij ze echt all in gaan. Met name Zed, die zal toch vooral heel veel zijn spells gebruiken alvorens ie in melee range komt voor aa's en dat is dan vaak een moment van een mogelijke kans op een kill. Dan wil je die passive ook hebben. Tuurlijk kan je er omheen spelen, maar voor een aa-based AD melee champion is het wel een stuk lastiger om die passive up te hebben voor de kill. Maar goed, dat zal dan gewoon ook gebruikt worden voor eventuele trades.
Meh, wellicht had ik iets meer vet moeten maken, maar het klopt nog steeds. Dat het item minder geschikt is voor champions als Fiora ben ik met je eens, maar dat komt niet door de passive van het item, want die werkt op een Fiora op dezelfde manier als voor Talon of Zed, maar door de kit van bijvoorbeeld Fiora: zij is afhankelijk van auto attacks en dus zul je het item op het moment dat je het nodig hebt, waarschijnlijk niet kunnen gebruiken (een slimme tegenstander zal op jou engagen als je passive op cd is). Dus, een drogreden dat het item vanwege de passive niet passend is op bijvoorbeeld Fiora.

Daarnaast is de definitie van all in gaan een kwestie van perceptie: als jij alles op cooldown hebt kun je nog steeds all in gaan, alleen heb je iets minder resources om "in" te zetten. Dat het onverstandig is om op zo'n moment het gevecht te zoeken lijkt me logisch.
[...]

Alhoewel, in preseason heb ik in normals nogal eens Corki mid gespeeld. Heeft Febiven vast van me afgekeken ;)
Of had jij dat weer afgekeken van die gasten die dat zes jaar geleden speelden? ;)

Klopt wel dat we allemaal de pro scene volgen, maar dat is eigenlijk ook niet meer dan logisch. Logischerwijs zijn zij het best (en over het algemeen zullen zij ook de meeste tijd aan de game spenderen) en derhalve is het ook een logisch gevolg dat zij sneller in de gaten krijgen wat sterk is en goed werkt (na een patch) dan de casual speler die 's avonds als hij niet moet sporten en geen verjaardag of andersoortig feestje heeft, twee potjes speelt nadat hij zijn 2 kinderen, 3 katten, 6 honden en parkiet in bad en bed heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
[...]

Je cooldowns op cooldown zijn? :P Ik speel met skills niet met cooldowns Koekie! :)

Overigens kun je nog steeds prima all-in gaan als 1 of 2 skills op cooldown zijn. Bij sommige champs ben je niet afhankelijk van een ult om de trade te winnen. Denk bijvoorbeeld eraan dat je al een voorsprong in lane hebt en je dmv poke de finale klap kunt aanbrengen met alleen al je Q, W, E skill. Fiora is een prima voorbeeld daarvan.

Als mijn ult, flash of ignite op CD zitten maar ik zie toch een mogelijkheid tot een kill met de restant van skills, dan ga ik alsnog de all-in maken.

Ik heb geen enkel probleem met mensen die iets kopiëren, zolang ze het maar goed doen. En dan kijken of ze de champion uberhaupt goed onder controle hebben (KUCH NIDALEE SPEARS!!!!) ipv te denken dat ze zelf Febiven zijn en het wel eventjes nadoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
Damien schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:14:
[...]

Je cooldowns op cooldown zijn? :P Ik speel met skills niet met cooldowns Koekie! :)
Oh is de Ultra Rapid Fire modus alweer hier? :P
JapieTalent schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:13:
Of had jij dat weer afgekeken van die gasten die dat zes jaar geleden speelden? ;)
Zo goed is me geheugen niet helaas :P

[ Voor 32% gewijzigd door Koekiemonsterr op 03-02-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:16:
[...]

Oh is de Ultra Rapid Fire modus alweer hier? :P
Nee hoor, maar cooldowns op cooldown is een erg vreemde uitspraak. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
-O- can't help to feel addressed here -O-
Koekiemonsterr schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:16:
[...]

Zo goed is me geheugen niet helaas :P
Nja ik weet ook niet precies hoe lang je al speelt, maar toen ik net begon was het heel normaal dat Ashe of Corki mid stond. Botlane was niet zo defined zoals nu.
Damien schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:17:
[...]

Nee hoor, maar cooldowns op cooldown is een erg vreemde uitspraak. :+
Leuke doordenker: als een cooldown op cooldown is, is je skill dus eigenlijk gewoon beschikbaar en kan je gewoon alle skills inzetten. Beetje tegenstrijdig met wat je eerst schreef Koekje :+

[ Voor 26% gewijzigd door Jaap. op 03-02-2016 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damien
JapieTalent schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:21:
[...]

-O- can't help to feel addressed here -O-
Afbeeldingslocatie: http://i.gr-assets.com/images/S/photo.goodreads.com/hostedimages/1388756833i/7920810.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
JapieTalent schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:21:
Leuke doordenker: als een cooldown op cooldown is, is je skill dus eigenlijk gewoon beschikbaar en kan je gewoon alle skills inzetten. Beetje tegenstrijdig met wat je eerst schreef Koekje :+
Weet niet of de logica van min min = plus hier zo opgaat, maar dat was een leuke uitdrukking van mij ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Even wat anders dan die Duskblade.

Ik kwam net dit tegen op champion.gg: http://champion.gg/champion/Udyr/Jungle

Check die Highest Winrate build.
Dat is: Boots > Runic Echoes > IBG > Abyssal > DMP > Visage

Is dit legit?

Udyr OP met 57% winrate? En geen nerfs? En dan ook nog 0% ban rate?
Anders weet ik meteen met wie ik mijn promo's speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocwil
  • Laatst online: 04-07 13:15
Xanthian schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:28:

Ik kwam net dit tegen op champion.gg: http://champion.gg/champion/Jax/Jungle

Is dit legit?
Denk dat het een glitch was ofzo want als je nu kijkt staat die build er niet meer.

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
ocwil schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:37:
[...]

Denk dat het een glitch was ofzo want als je nu kijkt staat die build er niet meer.
Ja, je hebt gelijk.
Nu staat de vertrouwde build er weer. Vreemd.

En toch ga ik die build eens proberen. Kan zo maar toch OP zijn.

EDIT: ik ben een sukkel, verkeerde link geplaatst. Link was van jungle jax terwijl ik Udyr bedoelde.

[ Voor 23% gewijzigd door Xanthian op 03-02-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Imo hebben AD assassins het echt niet zo slecht met items na de ADC rework.

Maw of Malmortius geeft nu 10 armor pen
Black Cleaver 40ad -> 55ad
Ghostblade geen crit meer en +35ad
Mercurial Scimitar heeft een sneller buildpath gekregen
Nieuwe Last Whisper is stuk goedkoper waardoor je sneller kunt reageren op armor stack
Zhonya's 500 gold duurder en -5armor

Verder snap ik niet waarom Death's Dance nooit gekocht wordt, item is 99,6% gold efficient en geeft alle stats die je zou willen op een ad assassin.

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiEPVRiEZERRRRR
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-03 09:49

Is dit legit?

Champions.gg stelt al zelf dat zij dankzij een bug in de riot API geen ban rates kunnen weergeven. Staat als het goed is op de website vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Fanatic_FS schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 14:48:
Imo hebben AD assassins het echt niet zo slecht met items na de ADC rework.

Maw of Malmortius geeft nu 10 armor pen
Black Cleaver 40ad -> 55ad
Ghostblade geen crit meer en +35ad
Mercurial Scimitar heeft een sneller buildpath gekregen
Nieuwe Last Whisper is stuk goedkoper waardoor je sneller kunt reageren op armor stack
Zhonya's 500 gold duurder en -5armor

Verder snap ik niet waarom Death's Dance nooit gekocht wordt, item is 99,6% gold efficient en geeft alle stats die je zou willen op een ad assassin.
WTF Zhonya's NOG duurder? Was al flink in prijs verhoogd aan het einde van season 5, maar nu nog een keer dus... vraag me af waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus

Is dit legit?

Kijk ook even naar hoevaak er met die build is gespeeld.

Laatst stond kayle er met de hoogste win rate op mid lane. Terwijl dat maar 24 games waren. Dus gewoon iemand die kayle goed op mid kan spelen en op dat moment gunstige matchups had misschien :)

BABYMETAL LoL - Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Vicarious schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:53:
[...]

WTF Zhonya's NOG duurder? Was al flink in prijs verhoogd aan het einde van season 5, maar nu nog een keer dus... vraag me af waarom.
Nee dit is sinds 5.22

[specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah ok, dat krijg je dus als je te lui bent om de context te lezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quibi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-07 10:21

Is dit legit?

Alleen de banrate heeft een glitch, de build en winrate zijn wel zeker legit. Heb gisteren al 2x tegen een udyr gespeeld met die build, werkt erg goed als je team weinig cc heeft :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
Quibi schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 10:17:
[...]

Alleen de banrate heeft een glitch, de build en winrate zijn wel zeker legit. Heb gisteren al 2x tegen een udyr gespeeld met die build, werkt erg goed als je team weinig cc heeft :p
Ja, dat zag ik ook later, die banrate klopt niet, maar veel hoger dan 5% zal het niet zijn.
Gisteren dit ook uitgeprobeerd en een paar dingen vallen mij op:

1) Veel minder mana issues als je Blue buff weggeeft
2) 10% extra MS is niiiice, zeker met swifties erbij
3) Je kan spells blijven spammen tussen de camps door
4) Met IBG heb je als snel CDR die je nodig hebt
5) Je hoeft niet persé 24/7 te farmen

Alleen in begin voel ik mij vrij zwak, maar misschien doe ik iets verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-07 08:39
Mebus schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:53:
[...]

Kijk ook even naar hoevaak er met die build is gespeeld.

Laatst stond kayle er met de hoogste win rate op mid lane. Terwijl dat maar 24 games waren. Dus gewoon iemand die kayle goed op mid kan spelen en op dat moment gunstige matchups had misschien :)
Kayle is dan weer uitstekend tegen een zed op de mid lane. Ik vermoed dat hij daarom ook zo hoog staat. je ziet veel zed spelers, als je dan een Kayle ertegen in zet is het GG voor de midlane.

Udyr is een beest op dit moment. Ik heb gisteren een potje Udyr gedaan met een kleine aanpassing op de build van champion.gg, namelijk Guinsoo's ipv iceborn gauntlet. Uiteindelijk eindigde ik 19/4/12, terwijl we ook tegen een mundo stonden. Als een mes door boter ging ik door hem.Volledig tank bouwen vind ik net wat te weinig damage doen.

http://matchhistory.euw.l...67/215285806?tab=overview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 02-07 10:17
Geen idee wat Rito gedaan heeft maar er is iets fout gelopen met de Cull of the Meek SFX als je een target raakt in de Pool Party Renekton skin. Het is alsof er een kleine "explosie" gebeurd, een kleine extra "bang" erin dat luid en irritant is.

Dus bij deze, als je Renekton speelt en je hebt de Pool Party skin, vermijden tot het is gefixed want ik kan je verzekeren dat het begint te irriteren als je een 40 min game hebt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gisteren 3 placement matches gedaan. 2 met Malphite top verloren, eentje met Zac jungle gewonnen. Op zich hilarisch als je een game speelt en je na 5 minuten al een botlane hebt die gecombineerd 0/7 staat. Nu won ik mijn lane ook niet, maar je kan in ieder geval proberen om de schade een beetje te beperken. Anyways, na verloop van tijd kwamen we zelfs nog een klein beetje terug, besluit mijn team om 3v4 te gaan initiaten. Na afloop was de grote vraag waarom ik niet ultte. Toen ik uitlegde dat:
1. een 3v4 niet gewonnen kan worden als je dik achterstaat
2. mijn ult op cooldown was omdat we pas daarvoor een skirmish hadden waarbij ik de fed Ezreal van de tegenstander had gekilld
...
vond het team mij maar een noob en moest ik gereport worden. Ja, het lag inderdaad aan mij, sorry jongens ;(

Verder wel positief dat je nooit meer gezeik hebt tijdens de champ select. Maakt het flamen er ingame niet minder op, maar dan heb je in ieder geval nog het voordeel dat je een rol speelt die je ligt en je je er dus minder aan ergert. Zo irritant als je in de support rol gedwongen was en vervolgens je jungler hopeloos ziet falen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Vicarious schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:52:
Zo irritant als je in de support rol gedwongen was en vervolgens je jungler hopeloos ziet falen ;(
nog irritanter, main support zijn en constant gematched worden met fallende adc's en junglers. is gewoon kansloos. natuurlijk ik ben ook niet heilig en maak ook hier en daar fouten maar sommige adc's zijn gewoon niet door de game heen te krijgen.
daarnaast is het ook gewoon kansloos hoe dat tegenwoordig team comps gebouwd worden.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:52:
Zo irritant als je in de support rol gedwongen was en vervolgens je jungler hopeloos ziet falen ;(
Dan kies je toch niet support als je niet wil supporten? Dat is toch de hele insteek van de nieuwe champion select 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

JapieTalent schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:12:
[...]

Dan kies je toch niet support als je niet wil supporten? Dat is toch de hele insteek van de nieuwe champion select 8)7
Nee ik bedoel dat het zo was in de oude situatie. Ik geef juist aan dat dat een van de positieve dingen aan de nieuwe champ select is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
Vicarious schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 13:58:
[...]

Nee ik bedoel dat het zo was in de oude situatie. Ik geef juist aan dat dat een van de positieve dingen aan de nieuwe champ select is.
Excuus, blijkbaar lukt lunchen, praten en bijlezen niet tegelijk. Iets te snel gelezen en conclusie getrokken. Afbeeldingslocatie: http://media.steampowered.com/steamcommunity/public/images/avatars/4e/4e3b1c98dfd2eeff0b32edfb8f0fc77545cddf82_full.jpg

Maar verder helemaal met je eens: de nieuwe champ select is echt een hele verbetering. Enige tweak die ik wel zou willen zien is een kleine versnelling van het proces. Zeker als je een of twee dodgers/niet lockers tegenkomt wordt het gauw een lang verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
Laatste twee dagen bizar vaak gehad dat games disbanded werden in champ select. Veel meer dan toen ie net uit was, maar dat zal wel toeval zijn..

Also, Devourer Aatrox een keertje willen proberen, lekker stacken en af en toe een gankje, en op het moment dat je net sated bent een surrender van enemy team (op 20:19).. FeelsBadMan. Heb ik er praktisch nog niks mee kunnen doen :P
Pagina: 1 ... 31 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.