Thanks! Hoe vind je dit soort 'ongewone' routes? We zijn zelf ook wel een beetje van comfort, dus zo kort mogelijk in het vliegtuig zitten. Maar de balans moet wel goed zijn.. de prijs van KLM voor een rechtstreekse vlucht ligt zo'n 350-400 euro hoger.Napsju schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 16:50:
Ben zelf in februari in Kaapstad geweest voor 420 euro totaal met Kenya Airways, Mango en KLM. Niet de snelste route, maar dat vind ik niet zo erg. Moeder wilde goedkoop naar Kaapstad, en voor deze prijs heb ik mijn vrouw en mezelf ook maar uitgenodigd.![]()
Heen: AMS-NBO-JNB-CPT
Terug: JNB-NBO-CDG-AMS
Ben vanmorgen in Dili, Timor-Leste aangekomen met Sriwijaya PK-CLK B735 DPS-DIL. In verhouding iets prijziger, maar ik wilde deze bijzondere plek toch eens bezoeken.
[afbeelding]
Wat een stinkding! Zeer penetrante urine/poeplucht in de cabine. De Oost-Timorezen zijn trouwens gek op de goedkope parfum van de duty free. Ze moesten ze allemaal even uitproberen. Ik vraag me af of ze die testertjes wel goed hebben kunnen ruiken in die stank. Ook met al die parfum werd de stank er in ieder geval niet veel beter op.
Ik zie eventueel ook nog de optie met Qatar heen (dreamliner), wel helaas een overstap van slechts 1 uur (beetje te kort?)
Terugweg van Qatar duurt erg lang vanaf Kaapstad. Dus even de optie voor Emirates terug dan kom je op 700 euro uit in totaal (420 + 280).
Het rondje andersom Amsterdam - Kaapstad | Johannesburg - Amsterdam is dan wel weer erg goedkoop met Qatar (€617). Ook met overstaptijden van iets meer dan een uur...
Moeilijk!