In de 777 inderdaad maar in de A380 heb je altijd aisle acces.Brilsmurfffje schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:04:
[...]
Emirates heeft ook geen direct aisle acces.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
In de 777 inderdaad maar in de A380 heb je altijd aisle acces.Brilsmurfffje schreef op donderdag 29 september 2016 @ 22:04:
[...]
Emirates heeft ook geen direct aisle acces.
Revive the guild!
Hier ook guilty, zeker als je een west-coast vlucht hebt kies ik tegenwoordig voor Delta om het hebben van WiFi. Altijd wel fijn om alvast de nabespreek emails/documenten af te werken vanuit het vliegtuig zodat als ik land ff wat tijd rust heb.PWM schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 05:00:
[...]
Ik werk ook altijd mijn inbox bij. Paar uurtjes.
Daarna gaat de tablet aan met serie/film. De IFE gaat nooit aan.
Werkt dit dan wel snel genoeg? Bij Emirates is er WiFi maar het is zo traag dat zelfs het versturen van iMessage traag gaat. Emails versturen met bijlagen is bijna niet te doen. Zelfs met de betaalde variant.swtimmer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:06:
[...]
Hier ook guilty, zeker als je een west-coast vlucht hebt kies ik tegenwoordig voor Delta om het hebben van WiFi. Altijd wel fijn om alvast de nabespreek emails/documenten af te werken vanuit het vliegtuig zodat als ik land ff wat tijd rust heb.
Snel genoeg dat ik over werk VPN zelfs een SSH sessie een x heb kunnen afhandelen. Maar zeker het versturen van whatsapp berichtjes en emails gaat super. Gok dat Delta het wat sneller is doordat het niet gratis is en de meeste mensen dus niet online gaan terwijl Emirates altijd gratis is, niet?bacardicoconut schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:08:
[...]
Werkt dit dan wel snel genoeg? Bij Emirates is er WiFi maar het is zo traag dat zelfs het versturen van iMessage traag gaat. Emails versturen met bijlagen is bijna niet te doen. Zelfs met de betaalde variant.
De eerste 10MB is gratis daarna moet je 1$ betalen voor 500mb. Daarbij zit je met circa 500 man in het vliegtuig met gemiddeld 60 connecties wat de boel dan ook vertraagd inderdaad. Stuur meestal alleen berichtjes en mailen komt wel weer wanneer ik aan de grond sta.swtimmer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:14:
[...]
terwijl Emirates altijd gratis is, niet?
Inderdaad. Ik snap die opmerking ook niet dat stress bij ouders voor oorpijn bij kinderen zorgt .. lijkt me me medisch/psychisch onmogelijk.Chief-XL schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:22:
Je kan er als ouder weinig aan doen dat ondanks alle voorbereidingen ze toch last krijgen van oortjes, met name bij de allerkleinsten.
[ Voor 20% gewijzigd door Goner op 30-09-2016 11:53 ]
[ Voor 11% gewijzigd door don_jorg op 30-09-2016 14:12 ]
[ Voor 46% gewijzigd door mrsar op 30-09-2016 14:22 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Xtool D1 10w laser cutter - IoT moet nooit op internet
Als ik weer eens naar DC moet vlieg ik altijd Delta en kan dan, met behulp van een 24h pass, mooi verder werken inclusief VPN. Emails met bijlagen werkt prima, duurt gewoon effebacardicoconut schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:08:
[...]
Werkt dit dan wel snel genoeg? Bij Emirates is er WiFi maar het is zo traag dat zelfs het versturen van iMessage traag gaat. Emails versturen met bijlagen is bijna niet te doen. Zelfs met de betaalde variant.
Sometimes you need to plan for coincidence
En weer terug! Het enige verschil bij immigratie met m'n collega is dat ik niet langs de kiosken mocht/hoefde en gelijk aan de beurt was bij een persoon, dus ik stond eerder buiten! Geen vragen, geen centje pijn.jelle. schreef op donderdag 22 september 2016 @ 21:33:
[...]
Ik ben hier ook wel benieuwd naar. Ben een jaar geleden in Iran geweest en voel er weinig voor om de komende 5 jaar naar de VS te gaan als me dat zoveel gedoe (en kosten) oplevert.
Over die 4x per week-frequentie: mogelijk gaan ze per begin volgend jaar toch alweer terug naar een dagelijkse vlucht, zie http://www.luchtvaartnieu...ker-schiphol-geen-bangkokPiet91 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:50:
De huidige A340 wordt sinds begin deze maand niet meer dagelijks maar viermaal per week via Bangkok naar Amsterdam gestuurd. Vanaf 3 december gaat deze vlucht non-stop uitgevoerd worden; vanaf dan komt de stop in Bangkok voorgoed te vervallen.
Virussen? Scan ze hier!
Geinig, ons kantoor keek uit op Kai Tak. Heb er nog wel ergens een paar foto's van.Piet91 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:08:
En weer een Boeing 747 operator minder.
In de vroege ochtend van 6 juli 1998 sloot het beroemde/beruchte Kai Tak Airport in Hong Kong. Deze thuishaven van Cathay Pacific werd opgevolgd door het nieuwe Chek Lap Kok Airport dat zo'n 30 kilometer verderop ligt.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Wat wil je hiermee zeggen? Klopt toch gewoon? Ik zie geen bjzondere zaken?
Virussen? Scan ze hier!
Altijd interesse in jouw postsPiet91 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:35:
Is hier trouwens nog interesse/behoefte aan een post rond het einde van deze maand over het winterseizoen in de luchtvaart zoals ik die hier wel vaker heb gepost?
Making an ass of myself since the 70's
Virussen? Scan ze hier!
Revive the guild!
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Ik begrijp dat nooit. Van de zomer nog 2,5 week Californie gedaan uit die koffer. No problem.CyBeR schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:14:
Zorgt juist voor ergernis omdat ik dan de helft van m'n shit niet mee mag nemen.
Revive the guild!
Het maakt nogal uit of je drie weken in je zwembroek aan het strand ligt of drie weken in driedelig grijs in meetings zit. Dat laatste red je niet met alleen handbagage.kamstra schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:35:
[...]
Ik begrijp dat nooit. Van de zomer nog 2,5 week Californie gedaan uit die koffer. No problem.
WTF mensen allemaal meeslepen, nooit begrepen. En wassen doen ze ook gewoon in je hotel
Errdowntime schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 16:01:
[...]
Het maakt nogal uit of je drie weken in je zwembroek aan het strand ligt of drie weken in driedelig grijs in meetings zit. Dat laatste red je niet met alleen handbagage.
Nieuwe* security in de International terminal is heerlijk... Tijdens de verbouwing was het een crime, nu ben ik er altijd zo door.PWM schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:00:
Op LAX mocht overigens mijn handbagage koffer gewoon dichtblijven. Vloeistoffen, laptop, tables, alles gewoon er in en zo door de scanner.
[ Voor 6% gewijzigd door cbr600f4i op 01-10-2016 23:52 ]
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Ik kan/mag er weinig over zeggen, maar er is een geschil tussen TUI en Schiphol over de slots.cbr600f4i schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:50:
Lekker nieuws en vooral nu ik op mijn vakantiebestemming zit, weet iemand hier meer over? Wat is er zo onverwacht opgetreden dat men dit niet zag aankomen? Hadden ze zelf te weinig slots of hebben ze te vaak problemen gehad met hun toestellen?
Beste klant,
Binnenkort vliegt u met TUIfly. Wij doen er alles aan om uw vlucht te laten vertrekken volgens het reisschema dat u eerder van ons heeft gekregen. Helaas kunnen wij hierop geen garanties geven, door een onverwachte en recente beperking van onze landingsrechten op Schiphol. We zijn hierbij helaas afhankelijk van andere partijen.
[ Voor 80% gewijzigd door Angeloonie op 01-10-2016 23:58 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Die heb ik ook en met elke deuk en kras wordt ie mooier - ik zou 'm dan ook bijna in het ruim laten gooien - maar tjakamstra schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 15:02:
<>
* kamstra aait rimowa classic flight cabin trolley
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wat hebben ze d'r van gemaakt?cbr600f4i schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:50:
Hieronder ziet u uw nieuwe vluchtgegevens.
Virussen? Scan ze hier!
Zeker voor charters zijn uurwijzigingen schering en inslag. Gebeurt regelmatig dat vluchten bv. van 's avonds naar 's morgens of vice versa verzet worden. Ze zullen wel een vorm van compensatie voorzien vermoed ik, maar een charter of touroperator is nog altijd andere koek dan een maatschappij die lijnvluchten uitvoert.wildhagen schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 05:59:
Ben ik ook wel benieuws naar. Als het maar een verschil van een halfuurtje oid is, lekker laten gaan. Als je opeens pas 2 dagen later gaat (en dus 2 dagen van je vakantie kwijt bent) lijkt het me idd wat minder.
Maargoed, dat geld voor alle vluchten. Er staat niet voor niets altijd een clausule als "vluchttijden kunnen wijzigen" of iets in die trant.
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Dat moet dan wel serieus hoog opgelopen zijn, ik zie overal berichtjes verschijnen dat ze extra kisten moeten inhuren door die beperking, en klanten van TUI die woest reageren dat ze ineens ipv goede vluchttijden, tot bijna een dag eerder terug moeten (of heel veel later weg)Angeloonie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:57:
[...]
Ik kan/mag er weinig over zeggen, maar er is een geschil tussen TUI en Schiphol over de slots.
[ Voor 20% gewijzigd door _serial_ op 02-10-2016 11:28 ]
somewhere there was silence
Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi
Virussen? Scan ze hier!
Ik ben altijd al huiverig geweest voor vluchten van TUI en met name in de tijd dat ze nog Arke waren. Ze hebben nou eenmaal niet de capaciteit van een Transavia. Maar goed, de prijs was goed en een 787 is ook leuk als je al zo vaak in een 738 hebt gezetenwildhagen schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 05:59:
Ben ik ook wel benieuws naar. Als het maar een verschil van een halfuurtje oid is, lekker laten gaan. Als je opeens pas 2 dagen later gaat (en dus 2 dagen van je vakantie kwijt bent) lijkt het me idd wat minder.
Maargoed, dat geld voor alle vluchten. Er staat niet voor niets altijd een clausule als "vluchttijden kunnen wijzigen" of iets in die trant.
Klopt, neemt niet weg dat het balen is als je wordt gedowngrade naar bijv een Portugese Airbuswildhagen schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:43:
Je boekt geen specifiek vliegtuig, je boekt een vlucht. Het toestel dat een vlucht uitvoert kan altijd worden gewijzigd om wat voor reden dan ook (defect, vertraging, operationele redenen etc).
[ Voor 21% gewijzigd door cbr600f4i op 02-10-2016 10:46 ]
Dan speculeer ik even een klein stukje. Kan het wat te maken hebben met het gegeven dat men nu onderling binnen TUI vluchten voor mekaar uitvoert bijv. wanneer er problemen optreden met een toestel elders in de wereld of wanneer men een vluchtje Polen - Cuba uitvoert omdat een toestel hier even niets te doen heeft? Dat kost je ook takeoffs en landingen ergo slots.Angeloonie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:57:
[...]
Ik kan/mag er weinig over zeggen, maar er is een geschil tussen TUI en Schiphol over de slots.
Dat doet TUI (en andere maatschappijen) al jaren en is dus niet de oorzaak van de huidige problemen.cbr600f4i schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:54:
[...]
Dan speculeer ik even een klein stukje. Kan het wat te maken hebben met het gegeven dat men nu onderling binnen TUI vluchten voor mekaar uitvoert bijv. wanneer er problemen optreden met een toestel elders in de wereld of wanneer men een vluchtje Polen - Cuba uitvoert omdat een toestel hier even niets te doen heeft? Dat kost je ook takeoffs en landingen ergo slots.
Dat is de resterende 25% van je 125% business miles, alles boven de 100% krijg je altijd apart omdat de systemen zo bejaard zijn dat dat niet in 1 transactie luktPWM schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 07:48:
[afbeelding]
Wat zijn die punten met die *** op de regels?
Kan wellicht zijn dat ze door de homogeniteit in cabines binnen TUI onderling dat meer zijn gaan doen?Spotter schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:04:
[...]
Dat doet TUI (en andere maatschappijen) al jaren en is dus niet de oorzaak van de huidige problemen.
[ Voor 3% gewijzigd door cbr600f4i op 02-10-2016 11:57 ]
niet significant.cbr600f4i schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:56:
[...]
Kan wellicht zijn dat ze door de homogeniteit in cabines binnen TUI onderling dat meer zijn gaan doen?
Wat raar, ik vlieg altijd business en het staat bij mij allemaal in een enkele entry.Evianon schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:34:
[...]
Dat is de resterende 25% van je 125% business miles, alles boven de 100% krijg je altijd apart omdat de systemen zo bejaard zijn dat dat niet in 1 transactie lukt
Bij KLM / FB? Het is volgens mij al sinds een paar jaar zo, de elite bonus is over maximaal 100%, dus wordt de eerste 100% in een aparte transactie gezet omdat daar dan je elite bonus over berekend wordt, en alles boven de 100% waar je geen bonus over krijgt in een extra transactie.Sanction schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:41:
[...]
Wat raar, ik vlieg altijd business en het staat bij mij allemaal in een enkele entry.
ik krijg ze zo (heb zomaar wat @random gepakt); of begrijp ik je verkeerd? Ben FB plat.Evianon schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 13:53:
[...]
Bij KLM / FB? Het is volgens mij al sinds een paar jaar zo, de elite bonus is over maximaal 100%, dus wordt de eerste 100% in een aparte transactie gezet omdat daar dan je elite bonus over berekend wordt, en alles boven de 100% waar je geen bonus over krijgt in een extra transactie.
Misschien zijn de spaarpercentages van je boekingsklasses nooit boven 100%?
Nopecbr600f4i schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:54:
[...]
Dan speculeer ik even een klein stukje. Kan het wat te maken hebben met het gegeven dat men nu onderling binnen TUI vluchten voor mekaar uitvoert bijv. wanneer er problemen optreden met een toestel elders in de wereld of wanneer men een vluchtje Polen - Cuba uitvoert omdat een toestel hier even niets te doen heeft? Dat kost je ook takeoffs en landingen ergo slots.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Schiphol heeft niets te zeggen over slots. Slotcoordinatie (SACN) deelt slots uit en heeft dus geschil met TUI.Angeloonie schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:57:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door H92! op 02-10-2016 17:05 ]
Gaat gewoon goed bij DeltaCyBeR schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 15:12:
Wellicht dat AFKL dat wel goed doet maar DL niet?
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Dit is precies waardoor het komt zover ik weet.Grouchy schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:09:
[...]
Het KLM systeem heeft misschien wat moeite met Domestic First klasse die ze zelf niet hebben en de bijbehorende G, A , P etc fares
Dus mag wie dan ook straks een forse claim verwachten van TUI als dat zo is. Reizigers grijpen nu sneller naar een EU Claim oid dan vroeger en de eerste waarbij ze dat neerleggen is TUI.Angeloonie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:04:
[...]
Nope
Oorzaak van het probleem ligt in ieder geval niet bij TUI.
Toestel is al wel een aantal keren op Schiphol geweest.SCHIPHOL - Luchtvaartliefhebbers kunnen zondag 2 oktober kennis maken met de Sukhoi SSJ100 Superjet tijdens een speciale rondvlucht vanaf Schiphol. The Aviation Factory heeft een toestel van CityJet beschikbaar voor een vlucht van circa anderhalf uur. "Er zijn voldoende tickets verkocht, dus hij gaat door", laat het bedrijf weten. Er zijn nog enkele plekken beschikbaar.
De Superjet wordt ingezet voor een klant, maar heeft tussendoor tijd voor de speciale vlucht. Tickets kosten 130 euro en er is plek voor 98 passagiers.
De Sukhoi Superjet is nog geen algemene verschijning op Schiphol. Binnen Europa zijn Aeroflot en CityJet de voornaamste gebruikers van het nieuwe type. Laatstgenoemde vervangt ermee de oude BAe RJ85’s, waardoor de Superjet op den duur een reguliere gast wordt op de lijndienst tussen Londen City en Schiphol.
Rondvlucht
De vlucht vertrekt op zondag 2 oktober om 18.30 en komt rond 20.00 weer aan. Bij de ticketprijs van 130 euro is een drankje inbegrepen. Ook worden tien schaalmodellen verloot onder de passagiers.
Gek! Ik heb het altijd gesplitst gekregen en er is me uitgelegd dat dat altijd zou zou zijn. Enige verklaring zou zijn dat je toen geen status had? Maar lijkt me sterk als je nu plat bentSanction schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:45:
[...]
ik krijg ze zo (heb zomaar wat @random gepakt); of begrijp ik je verkeerd? Ben FB plat.
[afbeelding]
Ik heb het op alle vluchten, bijvoorbeeld een KLM operated vlucht op KLM ticket met 250% is ook gesplitst (het 2e deel heet alleen elke keer weer anders):mrsar schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:27:
[...]
Dit is precies waardoor het komt zover ik weet.
Nee, ben al jaren plat/gold; het wisselt een beetje van in welk deel van de wereld ik op project gestuurd word.Evianon schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:09:
[...]
Gek! Ik heb het altijd gesplitst gekregen en er is me uitgelegd dat dat altijd zou zou zijn. Enige verklaring zou zijn dat je toen geen status had? Maar lijkt me sterk als je nu plat bent. Anders weet ik het ook niet..
[...]
Error fare (nulletje vergeten) CPH - AMS - TPE - HKGCyBeR schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:29:
De hamvraag is natuurlijk waarom de fuck zou je AMS-CPH in EBC vliegen
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Hij vloog over mijn huis in Amsterdam zuid en ik kan je melden dat het wel heel extreem was. Erg veel kabaal, ramen die in de kozijnen trilden.CaptJackSparrow schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:01:
Zijn de mensen niks meer gewend qua vliegtuiggeluid of zou er toch wat minder reguliers zijn geweest?
Amsterdammers schrikken van laagvliegende Boeing: "Kreeg er koud zweet van"
Lijkt een go-around te zijn geweest na een afgebroken landing. Is de uitklimroute over Amsterdam dan normale procedure?
Mensen zijn hier niet gewend dat er vliegtuigen *opstijgen* over de stad heen, alleen (bij de juiste wind) dat ze landen op de oostbaan. Dat is een stuk minder lawaaiig.CaptJackSparrow schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:01:
Zijn de mensen niks meer gewend qua vliegtuiggeluid of zou er toch wat minder reguliers zijn geweest?
Lijkt een go-around te zijn geweest na een afgebroken landing. Is de uitklimroute over Amsterdam dan normale procedure?
Ik heb een jaar of twintig wel eens een witte 747 op het landingsgestel gekeken - waren van plan te landen op de Nieuwmarkt Amsterdam oid ... Ja dan schrik je best wel als je uit een raam van de nieuwe kerkstraat amsterdam kijkt. Was een paar jaar na hun andere kist op de Bijlmer.CaptJackSparrow schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:01:
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Wat heb je er uiteindelijk voor betaald dan? Ik heb het idee dat CPH wel vaker een vertrekluchthaven is voor error fares. Mijn vrouw en ik hebben vorig jaar CPH-HEL-JFK-HEL-DXB met Finnair gedaan voor 260 euro pp.Evianon schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:58:
[...]
Error fare (nulletje vergeten) CPH - AMS - TPE - HKG. Volgens mij zitten er alleen interconti transferpassagiers in EBC idd. Tenzij je echt hoognodig van je geld af moet.
Lekker!
~ €350 voor CPH - AMS - TPE - HKG - AMS - CPH in KLM en CX business. Later kwam hij nog terug voor ~ €600 en die is wel algemeen op Flyertalk enz. voorbij gekomen.Napsju schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:56:
[...]
Wat heb je er uiteindelijk voor betaald dan? Ik heb het idee dat CPH wel vaker een vertrekluchthaven is voor error fares. Mijn vrouw en ik hebben vorig jaar CPH-HEL-JFK-HEL-DXB met Finnair gedaan voor 260 euro pp.
Vlucht eens terug gekeken op FR24; toch wel een erg matig vluchtje hoor...Piet91 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:19:
Straks een rondvlucht van de Sukhoi Superjet 100 boven Nederland, van/naar Amsterdam.
Toestel is een 45 minuten geleden vanuit Stockholm op Schiphol geland.
Vertrek van rondvlucht is om 18:30 uur, aankomst om 20:20 uur.
Meer info:
Speciale rondvlucht Sukhoi Superjet van Schiphol
Toestel is al wel een aantal keren op Schiphol geweest.
Cathay Pacific will move to the much disliked 10-abreast economy seating from the standard, spacious nine-abreast in plans revealed to the South China Morning Post by the airline’s chief executive.
The changes will be “bad” for passengers, says the airline’s cabin crew union under plans that will see an extra row of economy seats installed on its Boeing aircraft and the width of each seat reduced by up to 1.5 inches (3.8cm).
Chief executive Ivan Chu Kwok-leung said in an exclusive interview: “If you look at the Boeing 777s, which everybody uses from the Gulf to the US to European carriers and ourselves, the standard is 3-4-3. I think we are moving towards that stage, it’s very clear.”
A shortage of take-off and landing slots at Hong Kong International Airport means Cathay and local rivals like HK Express, are unable to expand the number of flights with the two runways operating at almost 100 per cent capacity every day.
“Slots are very scarce,” Chu said. “We want to generate more seats per slot, that’s the key thing. That’s why we are doing it. It’s very important we do it.”
[ Voor 57% gewijzigd door Piet91 op 02-10-2016 23:38 ]
Holy #$@! dat is een beste error fare.Evianon schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:24:
[...]
~ €350 voor CPH - AMS - TPE - HKG - AMS - CPH in KLM en CX business. Later kwam hij nog terug voor ~ €600 en die is wel algemeen op Flyertalk enz. voorbij gekomen.
American Express vraagbaak
Voor €350 is hij nooit publiek gepost voor zover ik weet, tijdje later voor €600 overal, zoals hier.Stinger_Ventura schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:04:
[...]
Holy #$@! dat is een beste error fare.
Wanneer heb ik die gemist? Want zit er echt dagelijks op, maar deze had ik zeker geboekt zonder het thuisfront eerst te informeren..
[ Voor 11% gewijzigd door Evianon op 02-10-2016 22:15 ]
Crap, die heb ik inderdaad gemist omdat ik toen met een Oneworld low fare aan de andere kant van de grote plas zat, dus die is geheel langs me heen gegaan.Evianon schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:13:
[...]
Voor €350 is hij nooit publiek gepost voor zover ik weet, tijdje later voor €600 overal, zoals hier.
Edit: misschien hebben we een apart topic voor fare / deal discussies nodig om deze niet al te veel te vervuilen
[ Voor 12% gewijzigd door Stinger_Ventura op 02-10-2016 22:30 ]
American Express vraagbaak
Jij hebt zelf zeker geen WhatsApp?CyBeR schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:40:
Niet iedereen heeft whatsapp. Zeker op dit forum.
Maar dat kan toch gewoon hier?
Dank voor het idee - vandaag met vrouw en kinderen op bezoek geweest. Erg leuk!PWM schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:49:
Ronald Reagan heeft mij uitgenodigd
https://www.reaganfoundat...xhibitions/air-force-one/
[ Voor 18% gewijzigd door Hmmbob op 03-10-2016 08:09 ]
De Marine One vond ik ook wel mooi, vooral om te zien hoe ongeloofelijk klein en laag dat ding van binnen isHmmbob schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 03:55:
[...]
Dank voor het idee - vandaag met vrouw en kinderen op bezoek geweest. Erg leuk!
[afbeelding]
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 03-10-2016 07:55 ]
Dat klopt. Alleen ging een rechtsgang (en consequenties) te lang duren, dus heeft TUI het (korte termijn) schema dramatisch om moeten gooien. Dit krijgt zeker nog een staartje.cbr600f4i schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 18:06:
[...]
Dus mag wie dan ook straks een forse claim verwachten van TUI als dat zo is. Reizigers grijpen nu sneller naar een EU Claim oid dan vroeger en de eerste waarbij ze dat neerleggen is TUI.
Kia Niro-EV 2024
Ben ook uit het raam gaan kijken in de woonkamer en daarna in de keuken hem achterna gekeken. Vond het raar dat hij van Schiphol leek te vetrekken (want het landingsgestel wat uit) en nog zo laag zat boven het Centrum (ik woon op de Oostelijke eilanden). Dat maak je weinig mee.CaptJackSparrow schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:01:
This footer is intentionally left blank
Je kunt ook gewoon met Delta en 1 overstap (JFK, ATL of DTW) gaan.PWM schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:12:
Wij moeten naar Orlando. TUI met Star Class zou een optie zijn, maar zeker aangezien het een zakelijke trip is, zullen we er zeker niet boeken. Pakken wel een lijnvlucht naar Miami en rijden dan. De kans op problemen is gewoon veel te groot met hen. Een vakantie die een dag later begint is al rete irritant, zakelijk kan ik het helemaal niet gebruiken.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.
Lekker!
wut.Grouchy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:00:
Zelfs niet als je in First/Business zit.
[ Voor 68% gewijzigd door Grouchy op 03-10-2016 15:43 ]
[ Voor 99% gewijzigd door cbr600f4i op 05-10-2016 09:36 ]
Ahum....Garyu schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:14:
Iemand die nog een opblaasbare MiG in zijn tuin wil hebben?
[afbeelding]
[afbeelding]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq