Het Luchtvaart Topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste
Acties:
  • 644.354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-07 12:06

ajhaverkamp

gewoon Arjan

CaptJackSparrow schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 20:01:
Zijn de mensen niks meer gewend qua vliegtuiggeluid of zou er toch wat minder reguliers zijn geweest?

Amsterdammers schrikken van laagvliegende Boeing: "Kreeg er koud zweet van"

Lijkt een go-around te zijn geweest na een afgebroken landing. Is de uitklimroute over Amsterdam dan normale procedure?
Ben ook uit het raam gaan kijken in de woonkamer en daarna in de keuken hem achterna gekeken. Vond het raar dat hij van Schiphol leek te vetrekken (want het landingsgestel wat uit) en nog zo laag zat boven het Centrum (ik woon op de Oostelijke eilanden). Dat maak je weinig mee.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
PWM schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:12:
Wij moeten naar Orlando. TUI met Star Class zou een optie zijn, maar zeker aangezien het een zakelijke trip is, zullen we er zeker niet boeken. Pakken wel een lijnvlucht naar Miami en rijden dan. De kans op problemen is gewoon veel te groot met hen. Een vakantie die een dag later begint is al rete irritant, zakelijk kan ik het helemaal niet gebruiken.
Je kunt ook gewoon met Delta en 1 overstap (JFK, ATL of DTW) gaan.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Iemand enig idee hoe ik met Xiamen Airlines mijn stoel reserveringen bekijk en eventueel wijzig?
Ik zoek me een ongeluk op hun website. Enige wat ik nog niet heb gedaan is mezelf registreren daar. Maar of het dan wel kan? Ik hoef niet nog een membership te hebben aangezien ik al Skyteam ben...

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25

Grouchy

meep meep

MF doet geen stoel reserveringen voor non Elite leden & online checkin for hun int'l vluchten.
Zelfs niet als je in First/Business zit.

Als je in economy klasse zit kan je bepaalde stoelen op bepaalde routes reserveren tegen betaling:
Xiamen – Amsterdam (41E, 41J, 41K and 41L) RMB 600 per persoon.
Je mag ze bellen of het op de website doen:
Xiamen Airlines official websit; Bookings; Online Seat Selection; International Online Seat Selection; Entering "Name, Ticket number, Phone number" and other information.

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:07
Gewoon even bellen op +31 (0) 20 7989 123. Daar kun je ook gelijk je FF nummer doorgeven. English only.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Grouchy schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:00:
Zelfs niet als je in First/Business zit.
wut.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:25

Grouchy

meep meep

Net terug uit China. Vorige maand 3 MF legs in First/Business gehad, werd mij vertelt dat ze het alleen voor hun Egret Club Vip members doen. Niet echt aangedrongen en niet dat het wat uitmaakte, bijna niemand in China kiest zijn stoel van te voren.

Alleen dat reizen in China elke keer weer...man man man. Alles gaat zo moeizaam daarzo.
Sta ik op TSN in te checken..He ik mis mijn FF nummer op mijn BP, effe vragen of ze het invoeren..2 minuten later: in plaats van mijn DM SM nummer staat er het vluchtnummer :+ .
TNA airport: zelfde verhaal. Agent lost het op daar het met een pen op de BP toe te voegen maar niks digitaal, dat zal zeker werken in Atlanta :? . Afijn ingecheckt bij counter 22 en baggage gedropt en ga naar security. Daar wordt je dan weer teruggestuurd omdat je geen stempel hebt. Die (baggage) stempel moet je dan ergens halen bij een counter 30 maar niemand die je dat van te voren verteld.

Geef mij maar DUS, AMS, MSP, ICN ofzo.

Eenmaal in de lucht wordt je dan wel verwend door 2-3 FA's. Blijf me verbazen over het verschil tussen Intra-EU BC en Domestic first in China/Azië/USA

[ Voor 68% gewijzigd door Grouchy op 03-10-2016 15:43 ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Ben zo vrij geweest een nieuw topic te starten aangezien we over de 10k posts zitten :)

Het Luchtvaart Topic - Deel 5

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 22:16
dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door cbr600f4i op 05-10-2016 09:36 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17

franssie

Save the albatross

ja topic lijkt weer open te zijn en ik heb een TR gemaakt om deze weer te sluiten. Verder in deel #5 dus.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zal ik dan de collega's van VV maar even helpen ;)

Het Luchtvaart Topic - Deel 5

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 100 101 Laatste

Dit topic is gesloten.