PWM schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 07:54:
Wie heeft er ervaring met Air Lingus? Moet naar de US met 1 overstap. Ik kan KLM naar Atlanta pakken en daar over stappen. Of ik pak Air Lingus naar Dublin en stap daar over naar de eindbestemming.
Hebben ze wel een Business Class waar je kan liggen, of doe ik dan weer een stap terug in de tijd?
Met business class heb ik geen ervaring, maar ben de afgelopen jaren vrij veel met Aer Lingus naar de VS gevlogen. T'is misschien geen KLM of Aziatische premium airline, maar vond het ook niet aanvoelen als extreme LCC. Hét grote voordeel van vliegen over Dublin is voor mij de
preclearance van de Amerikaanse immigratie. Je komt dan de VS binnen als "binnenlandse" vlucht, dus eenmaal daar loop je zo naar buiten.
Edit: ik zie net de andere reacties. Misschien heb ik heel vaak heel veel mazzel gehad. Of misschien stel ik wat lagere eisen aan mijn overtocht. Mij persoonlijk zijn de transatlantische vluchten altijd prima bevallen. Sterker: mede gezien bovenstaande verkies ik regelmatig een vlucht van hen boven een vlucht van een andere airline met overstap. De 757's heb ik alleen nooit gehad, dus daar kan ik niet zoveel zinnigs over zeggen.
Iemand ervaring met Boston Logan airport? Ben aan het plannen en kom op een terugvlucht uit vanuit Canada die om 18:05 aankomt (Porter Airways) en vervolgens terug de Atlantische Oceaan over om 22:40. Gevoelsmatig is dit wel voldoende buffer, maar ik ken Boston niet. Iemand ervaring met overstaps?
Dat lijkt me ruim voldoende tijd. Logan is geen gigantisch vliegveld, maar heeft wel verschillende terminals. Aangezien je als buitenlandse vlucht aankomt is er een grote kans dat je vanuit dezelfde terminal weer vertrekt, maar check dat even. Grootste bottleneck is waarschijnlijk immigratie, maar over het algemeen heb ik daar niet overdreven lang hoeven wachten. Vanaf vrij vroeg op de avond is het sowieso redelijk uitgestorven daar. Ik zou me dus geen zorgen maken.
[
Voor 45% gewijzigd door
Verwijderd op 30-01-2016 21:14
]