@Tribunus Verschil in smaak is ook wat persoonlijks, want iedereen proeft anders en niet iedereen haalt alle smaken uit een kop koffie. We hebben voor op vakantie een Nespresso en thuis een Jura E60. De koffie van de Nespresso staat mij steeds meer tegen (slap, "vlak" (weinig smaaktonen) en te donker gebrand). Daarom heb ik een mokapot en maler op accu gekocht. En die bevalt zo goed, dat ik daar elke dag koffie mee maak. Bijkomend nadeel is dat de koffie op het werk nog minder smaakt....
We hebben altijd bonen gehad van Brandzaak (Honduras Marcala Comsa of Costa Rica Coope Tarrazu) in de Jura, maar nu ben ik Koepoort aan het proberen. Daar ben ik pas net mee begonnen en kan nog niet zeggen wat ik lekker vind. De Michiel de Ruijter huisblend in ieder geval niet.
We hebben altijd bonen gehad van Brandzaak (Honduras Marcala Comsa of Costa Rica Coope Tarrazu) in de Jura, maar nu ben ik Koepoort aan het proberen. Daar ben ik pas net mee begonnen en kan nog niet zeggen wat ik lekker vind. De Michiel de Ruijter huisblend in ieder geval niet.