Dat stoompijpje is vrij snel aangepast. Op de nieuwe modellen is hij anders geplaatstdreameater schreef op donderdag 26 februari 2026 @ 12:50:
[...]
Ik kijk echt nét met een boterham in m'n waffel naar die review. Klinkt allemaal goed en ook fijn dat hij er in een zwarte uitvoering is. (mocht m'n vriendin bang zijn voor een vingerprint magnet..)
Het enige nadeel voor ons als 'melk liefhebbers' wat ik uit die video kan halen is dat het stoompijpje een beetje in een suboptimale hoek is geplaatst en niet ver genoeg omhoog kan voor grotere melk kannetjes.
Wellicht is dit simpel op te lossen door de machine op een verhoging te plaatsen. Uiteindelijk bestaat het leven toch uit consessies doen en keuzes maken.
...
Weer een stapje dichterbij; ik zou wel graag willen kopen bij een echte winkel. Het liefst lokaal. Zo even kijken of Van Pommeren deze machine kan leveren. Jullie nog andere opties voor speciaalzaken die een beetje klantgericht zijn en objectief advies kunnen geven? (zit regio Zwolle)
Uur rijden is prima. heel veel verder liever niet
Voor Quick Mills kun je ook kijken bij D.R. Trading in Utrecht: https://www.drtradingshop.nl/c-2361738/quick-mill-espressomachines/
Volgens mij komen de nieuwere modellen met een king size dial? Dat is wel iets om op te letten inderdaad. Je kunt dat onderdeel ook los kopen, maar idealiter zit het er meteen al op natuurlijk :PV.w.b. de maler; lees veel berichten op reddit en een aantal hier dat Eureka (Mignon series) soms lastig zijn af te stellen? Klopt dit algemene beeld en kun je hier snel handiger in worden? Sowieso niet zo'n probleem als we niet heel erg vaak tussen bonen gaan wisselen dunkt me
[ Voor 29% gewijzigd door vickypollard op 26-02-2026 12:56 ]
:strip_exif()/f/image/WFy6Ccg2yPyawXRXvy7dYVF3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QKMuLaO8TOC7DyhKR8MvWlah.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ltp6rBQuEK6XMZ9WN9jXc9AS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3fKmJtStHMp1ht0V28RcGcBO.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/GpOw8N5s3KLRmcJHOQOMUXOC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xEiAgziX3Nu4HRpaX7QIloQq.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_exif()/f/image/YHLeeazNmRreZ00PqCUwrWaf.webp?f=user_large)