Na een tijdje lurken een upgrade gekocht voor onze nespresso.
Via een bekende een nieuwe Jura E8 kunnen aanschaffen voor 800 euro. Alleen nu kom ik bij nog een keer goed zoeken erachter dat het een 15355 serienummer betreft wat een E8 EB is en geen EC (wat ik in eerste instantie dacht). Nu twijfel ik; ga ik concreet iets missen? Ga ik het verschil tussen de PAG en de PAG2 merken bijvoorbeeld? Prijsverschil is alsnog fors via de reguliere kanalen, maar ik heb de mogelijkheid in Duitsland een machine op te halen, dus dan is het prijsverschil wellicht verwaarloosbaar tijdens black friday?
Via hetzelfde kanaal is een E8 EC (platina) is te krijgen voor ~950 dus ik heb gewoon verkeerd gekeken
edit:
Verschil is met Duitsland slechts 78 euro (goedkoospte via idealo is 878). Ik heb een adres in Duitsland waar ik 'm kan laten bezorgen en deze maand nog kan laten meenemen. Dus voor dat verschil heeft een EC altijd de voorkeur.
TL'DR: bij dusdanig weinig verschil altijd een EC pakken lijkt me?
Via een bekende een nieuwe Jura E8 kunnen aanschaffen voor 800 euro. Alleen nu kom ik bij nog een keer goed zoeken erachter dat het een 15355 serienummer betreft wat een E8 EB is en geen EC (wat ik in eerste instantie dacht). Nu twijfel ik; ga ik concreet iets missen? Ga ik het verschil tussen de PAG en de PAG2 merken bijvoorbeeld? Prijsverschil is alsnog fors via de reguliere kanalen, maar ik heb de mogelijkheid in Duitsland een machine op te halen, dus dan is het prijsverschil wellicht verwaarloosbaar tijdens black friday?
Via hetzelfde kanaal is een E8 EC (platina) is te krijgen voor ~950 dus ik heb gewoon verkeerd gekeken
edit:
Verschil is met Duitsland slechts 78 euro (goedkoospte via idealo is 878). Ik heb een adres in Duitsland waar ik 'm kan laten bezorgen en deze maand nog kan laten meenemen. Dus voor dat verschil heeft een EC altijd de voorkeur.
TL'DR: bij dusdanig weinig verschil altijd een EC pakken lijkt me?
[ Voor 17% gewijzigd door Stufferdt op 10-11-2025 17:03 ]
I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her
/f/image/tkWPy3ruamPv8oqPj0K22FDR.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B14hOl6QiWnEtIRqcYfWQc5H.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/pCfq7FkB8v8ipRACy2kjroLf.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/dyCWg4KitGvVnusKGzsWuB23.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4Km1NOdpCPPTCXkKyODyrqZc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Xj3hqb9TqE4D2pC8G8vjSv2O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y0KgAKbCWOKvQBnmKJ6BqNFy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qNGGgxy4zvrwnFCIr0Q3OjTa.jpg?f=fotoalbum_large)