Als het echt de siroop koffie is die we vroeger hadden in het ziekenhuis, in die pakken van DE die worden bewaard in de vriezer. Dan zou ik, als ik jou was, de kantoorclown worden.kevvie123 schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 14:48:
Ik zit in gewetensnood en hoor graag jullie mening! Deze week ben ik van baan gewisseld en de koffie op mijn nieuwe kantoor is om te huilen (instant/siroop koffie). Blijkbaar komt er over een half jaartje nieuwe bonenkoffie, maar het leven is te kort om slechte koffie te drinken. Ik zie een paar opties voor me:
1. Accepteren en niet meteen de kantoor clown worden die andere koffie drinkt en speciaal zet. Niet mijn favoriet
2. Hario V60 or aeropress op kantoor zetten met water uit de koffieautomaat. Water uit de koffiemachine is 85°C, drinkt graag licht gebrande koffie. Dus twijfel hier een beetje over.
3. Hario V60 or aeropress en een fellow stagg of iets dergelijks erbij, maar dat is misschien weer net iets te full on koffie nerd.
4. Moccamaster one cup neerzetten. Iemand ervaring hiermee en hoe dit bevalt met verschillende bonen licht/medium gebrand.
Bij allemaal zit ik te denken aan thuis bonen alvast malen en in een klein luchtdichte containers stoppen per 15g.
Ik hoor graag jullie meningen!
een potje nescafe gold mee en dan heet water opschenken. of koffie van thuis mee in een thermosfles of alleen thee drinken op kantoor. Kortom alles is beter dan die siroopkoffie.
:strip_exif()/f/image/WFy6Ccg2yPyawXRXvy7dYVF3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QKMuLaO8TOC7DyhKR8MvWlah.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ltp6rBQuEK6XMZ9WN9jXc9AS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3fKmJtStHMp1ht0V28RcGcBO.jpg?f=fotoalbum_large)