Bij mij Fellow Ode 2 had ik al een tijdje last van verstoppingen en statische rommel. Het maakte ook nogal uit welke soort leek bonen leek het. Het waren wel verse bonen iig.
Na de zoveelste keer schoon/open maken heb ik toen gelijk het "roostertje" bij de uitgang verwijderd. Paar weken verder en het werkt nog steeds zoals het zou moeten werken. Geen statische zooi meer en er blijft ook geen oude koffie meer achter. Wat ook de smaak verbeterd heeft. Normaal als je de volgende dag voor dat je ging malen op de klopper drukte kwam er wel een paar gram nog uit. Nu na genoeg 0,0.
Uiteraard op eigen risico. Al zou ik niet weten waarom je al draaiende je vingers daarin in zou willen steken. Dat word ook lastig met het bakje eronder...
Na de zoveelste keer schoon/open maken heb ik toen gelijk het "roostertje" bij de uitgang verwijderd. Paar weken verder en het werkt nog steeds zoals het zou moeten werken. Geen statische zooi meer en er blijft ook geen oude koffie meer achter. Wat ook de smaak verbeterd heeft. Normaal als je de volgende dag voor dat je ging malen op de klopper drukte kwam er wel een paar gram nog uit. Nu na genoeg 0,0.
Uiteraard op eigen risico. Al zou ik niet weten waarom je al draaiende je vingers daarin in zou willen steken. Dat word ook lastig met het bakje eronder...
:strip_exif()/f/image/XROVH7NQZ6DrqDy6zUoRvNcd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ufVBTdRjVidiiw3xkvAHd9Tt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hUeAeWbSjGqespuScEME7r8I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WfOA3bTAZ4EyM1X3Zph0GPNo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2WDKX2YuQQz2W8svz0Yledss.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jquLQOz0J202DMwoLTZLxTt9.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/ZsYNeimBlMedzt7JMBsZnbzI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/oj3n045Xv8Agy0vyVAwDOM9f.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GCqfN2aKq4W45hFHl32z2NJw.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Ph3eRDbGBDKTCo0fFC3ZylUX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZSktkoRR9QYZ8vAuhxkdKo9V.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/nasMACFLiqxuekOxvfFGkJWV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/wyiGPKPQKWXYPw7snngaqYkS.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Zeook47xxrMPIOHWcA96nVHQ.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/HefztSgc3uMvBhAjDtwoW3wc.png?f=fotoalbum_large)