Ik kan wel meepraten over de reparatie procedure binnen Sage - de sage barista pro die ik eerder overgenomen/gekocht had via Marktplaats heeft het 3.5 maand uitgehouden; hij gedroeg zich af en toe ook vreemd, vrij snel uitschakelen e.d, totdat deze op een gegeven moment niet meer aan ging.
Ik heb toen Sage gecontacteerd, en is de Sage netjes opgehaald (in een grote flightcase) door Dynalogic om te repareren bij Dynafix.
Nu zie ik (helaas) dat ze geen grote onderdelen hebben gerepareerd, maar enkel een "Seal Showerhead 54Mm" vervangen hebben. Uiteindelijke kosten waren 100 euro (waarvoor een tientje de kosten waren van het onderdeel). Ik vrees zelf dat het deze reparatie niet de juiste was, maar we gaan het meemaken als de Sage weer in huis is...
Ik heb toen Sage gecontacteerd, en is de Sage netjes opgehaald (in een grote flightcase) door Dynalogic om te repareren bij Dynafix.
Nu zie ik (helaas) dat ze geen grote onderdelen hebben gerepareerd, maar enkel een "Seal Showerhead 54Mm" vervangen hebben. Uiteindelijke kosten waren 100 euro (waarvoor een tientje de kosten waren van het onderdeel). Ik vrees zelf dat het deze reparatie niet de juiste was, maar we gaan het meemaken als de Sage weer in huis is...
http://specs.tweak.to/5253
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dAv5FbNI2ZShwUbfxFNGnFMt.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/2iRAYcmn6VBziF42KsKZt8qj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L7yPnDlBUjEgKgJRUBh7vogI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GDoKoGdHGDTBWtnJ5CmxMotg.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JQmBmoZCwq1fGk4GqtPedGgh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FNf2Y9OXmhb37fap3X2M0eZB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NLwPjVgmkgaQJunvv769IrOG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cedfMQaV4QYqhHnouLjfpfse.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/k9qKDog51Rp6FmyTObQl39Eb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/z7MF0csJO3GbCrGMCUmKnK4x.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Hv9JaIPcJGq6FRpDXcu3m61I.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/d52D6ZF61HGPXOXR5Qc6wXjO.jpg?f=fotoalbum_large)