Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

Gewoon benieuwd:

Vandaag is mijn nieuwe Abbo ingegaan bij T-mobile. Kom van Simyo. Daar heb ik altijd zonder probleem 3G gehad, maar nu krijg ik alleen een uitroepteken te zien.
kan wel bellen en gebeld worden maar geen internet.

Nou heb ik aan de telefoon gehangen met helpdesk en persoon aan de lijn heeft echt zijn best gedaan, maar niets hielp.Na een lange tijd kreeg hij te horen dat ik maar 24 uur moest wachten. Was hij zelf niet blij mee.

Ik heb de APN gegeven goed ingevuld, maar niets helpt. Nou vraag ik me af waarom ik 24 uur zou moeten wachten met de kans dat het morgen nog steeds niet werkt.

Iemand anders ook zo iets gehad met t-mobile? (simyo deed vanmorgen nog gewoon goed)

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
seninha schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:25:
Gewoon benieuwd:

Vandaag is mijn nieuwe Abbo ingegaan bij T-mobile. Kom van Simyo. Daar heb ik altijd zonder probleem 3G gehad, maar nu krijg ik alleen een uitroepteken te zien.
kan wel bellen en gebeld worden maar geen internet.

Nou heb ik aan de telefoon gehangen met helpdesk en persoon aan de lijn heeft echt zijn best gedaan, maar niets hielp.Na een lange tijd kreeg hij te horen dat ik maar 24 uur moest wachten. Was hij zelf niet blij mee.

Ik heb de APN gegeven goed ingevuld, maar niets helpt. Nou vraag ik me af waarom ik 24 uur zou moeten wachten met de kans dat het morgen nog steeds niet werkt.

Iemand anders ook zo iets gehad met t-mobile? (simyo deed vanmorgen nog gewoon goed)
Heb je misschien nationale gegevensroaming aanstaan? Die is niet nodig bij T-mobile geloof ik.

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
seninha schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 11:25:

Ben je overgestapt met nummerbehoud? Ik ben vorige week overgestapt met nummerbehoud van Choozze naar Simpel en het duurde een halve dag voordat ik internet had. Misschien is dit bij jou ook van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
418O2 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:08:
Volgende keer veel langer en beter laten drogen. Je kan hem proberen schoon te maken van binnen, maar ik denk dat je hem zelf al om zeep hebt geholpen.
Mijn vorige iPhone 3GS ook zo gered; afsluitbare (plastic/kunststof) doos, telefoon in het midden van alles, volop rijst er omheen. :P
Er was een condens laag boven en onderkant van de plastic doos. :9
Na drie dagen deed 'ie het weer prima. :)

Alleen in dit geval ben ik bang dat je al te laat bent en er al mogelijk een aantal onderdelen stuk zijn.
Misschien alles uit elkaar en alles apart laten drogen.

[ Voor 12% gewijzigd door HollowGamer op 21-01-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
HollowGamer schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:02:
[...]

Mijn vorige iPhone 3GS ook zo gered; afsluitbare (plastic/kunststof) doos, telefoon in het midden van alles, volop rijst er omheen. :P
Er was een condens laag boven en onderkant van de plastic doos. :9
Na drie dagen deed 'ie het weer prima. :)

Alleen in dit geval ben ik bang dat je al te laat bent en er al mogelijk een aantal onderdelen stuk zijn.
Misschien alles uit elkaar en alles apart laten drogen.
Ja, maar langer dan een paar uurtjes dus. Er zat hoogstwaarschijnlijk nog wel vocht in toen hij hem aanzette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:48
ik weet in ieder geval voor de volgende keer wat ik wel moet doen, en wat ik niet moet doen.. rip OPO.. dank voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
SolarOrbiter schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 10:00:
ik weet in ieder geval voor de volgende keer wat ik wel moet doen, en wat ik niet moet doen.. rip OPO.. dank voor het meedenken.
Je kan hem altijd nog even goed schoonmaken met alcohol en daarna laten drogen, wellicht dat hij nog wat doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
iTeV schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 22:25:
[...]

Geen enkel kaart. Maar als ik m tegen een andere mobiel hou die NFC support leest hij dat wel en kan hij inhoud verzenden
Hier het zelfde, tegen een andere mobiel houden werkt ook niet. schijnt dat ie bepaalde kaartchips niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 10:22

seninha

god's right foot

rens-br schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 13:52:
[...]

Ben je overgestapt met nummerbehoud? Ik ben vorige week overgestapt met nummerbehoud van Choozze naar Simpel en het duurde een halve dag voordat ik internet had. Misschien is dit bij jou ook van toepassing?
Klopt...en dat was het dus...Na ruim 6 uur werkte internet weer.
Bedankt

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-07 14:07
Manke schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:00:
[...]

Hier het zelfde, tegen een andere mobiel houden werkt ook niet. schijnt dat ie bepaalde kaartchips niet ondersteunt.
Mifare Classic chips (oa. OV kaart) werken niet.
In oudere CM roms liep de NFC reader vast met deze chips en in plaats van het probleem op te lossen hebben ze in nieuwere roms de Mifare chips uitgeschakeld.

Ps. Oxygen OS kan deze chips wel lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg ik zat al tijden te zoeken naar een manier om de privacy guard notificaties bovenin permanent te laten verdwijnen zonder succes, en nu blijkt er gewoon bij de opties van de privacy guard (ergens sinds een update) een optie notifications on/off te zetten |:( 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-08 16:20
Telkens als ik mijn OPO reboot dan is er één setting die zich telkens weer uit z'n eigen omzet; de functie voor dubbeltik om te ontwaken. Ik moet hem handmatig weer uitzetten steeds. Maar na een reboot staat deze altijd weer aan. Ik vroeg me al af waarom zovaak m'n telefoon aanstond toen ik hem uit m'n broekzak haalde...

Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 04:35:
Omg ik zat al tijden te zoeken naar een manier om de privacy guard notificaties bovenin permanent te laten verdwijnen zonder succes, en nu blijkt er gewoon bij de opties van de privacy guard (ergens sinds een update) een optie notifications on/off te zetten |:( 8)7
Bedankt voor de tip! Ook ik was opzoek naar een optie om deze uit te zetten. De optie is te vinden bij:
Instellingen - > Privacy - > Privacybescherming - > Show notification
Ik heb deze setting altijd aanstaan en dat wordt prima onthouden.

Maar mijn telefoon gaat nooit zomaar aan in mijn broekzak. Weet je zeker dat je ook de nabijheidssensor aan hebt staan? Deze optie is te vinden:

Instellingen- > Scherm & verlichting- > perongeluk ontwaken voorkomen aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-11-2023

NmR

Loekkiee schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 10:12:
Telkens als ik mijn OPO reboot dan is er één setting die zich telkens weer uit z'n eigen omzet; de functie voor dubbeltik om te ontwaken. Ik moet hem handmatig weer uitzetten steeds. Maar na een reboot staat deze altijd weer aan. Ik vroeg me al af waarom zovaak m'n telefoon aanstond toen ik hem uit m'n broekzak haalde...

Is dit een bekend probleem?
Had hetzelfde met de 'gebaren' en nog een aantal andere instellingen, waarvan het meest vervelend het startscherm en/of trebuchet launcher was. Sinds Nova Launcher geen last meer van gehad, gek genoeg ook de andere instellingen niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
rens-br schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:15:
[...]

Bedankt voor de tip! Ook ik was opzoek naar een optie om deze uit te zetten. De optie is te vinden bij:
Instellingen - > Privacy - > Privacybescherming - > Show notification

[...]

Ik heb deze setting altijd aanstaan en dat wordt prima onthouden.

Maar mijn telefoon gaat nooit zomaar aan in mijn broekzak. Weet je zeker dat je ook de nabijheidssensor aan hebt staan? Deze optie is te vinden:

Instellingen- > Scherm & verlichting- > perongeluk ontwaken voorkomen aanvinken.
Jep, die staat aan. Maar het is toch echt de setting die ik zei, lijkt me. Zeker omdat die altijd omswitcht als ik hem reboot. De nabijheidssensor blijft gewoon op de juiste setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Loekkiee schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:01:
[...]

Jep, die staat aan. Maar het is toch echt de setting die ik zei, lijkt me. Zeker omdat die altijd omswitcht als ik hem reboot. De nabijheidssensor blijft gewoon op de juiste setting.
Ik weet niet waarom je OPO de setting niet onthoudt. Maar ik was meer een oplossing aan het zoeken voor het feit dat je telefoon ontwaakt in je broekzak. Dit mag en kan niet mogelijk zijn als je de optie voor de nabijheidsensor aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
rens-br schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:09:
[...]

Ik weet niet waarom je OPO de setting niet onthoudt. Maar ik was meer een oplossing aan het zoeken voor het feit dat je telefoon ontwaakt in je broekzak. Dit mag en kan niet mogelijk zijn als je de optie voor de nabijheidsensor aan hebt staan.
Nouja ik denk dat die dubbeltik prioriteit heeft. Als je je hand voor de sensor houdt en en dan dubbeltikt op het scherm, gaat die ook gewoon aan. Lijkt me dat dat bij iedereen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Loekkiee schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:19:
[...]

Nouja ik denk dat die dubbeltik prioriteit heeft. Als je je hand voor de sensor houdt en en dan dubbeltikt op het scherm, gaat die ook gewoon aan. Lijkt me dat dat bij iedereen is.
Nee hoor. Bij mij doet de nabijheidssensor zijn werk wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Loekkiee schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:19:
[...]
Bij mij wordt de telefoon niet unlocked als ik mijn duim voor de nabijheidssensor hou. Blijft jou scherm ook aan als je de telefoon tegen je oor drukt tijdens het bellen?

Mocht dat het geval zijn, dan verwacht ik dat je nabijheidssensor kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
rens-br schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:40:
[...]

Bij mij wordt de telefoon niet unlocked als ik mijn duim voor de nabijheidssensor hou. Blijft jou scherm ook aan als je de telefoon tegen je oor drukt tijdens het bellen?

Mocht dat het geval zijn, dan verwacht ik dat je nabijheidssensor kapot is.
Hmm, dan ligt het misschien toch wel aan de sensor inderdaad. Ik zal straks eens proberen.

Maar dan zit ik nog steeds met het feit dat de dubbeltik-functie uit eigen wil omspringt na een reboot. Dat heeft er sowieso ook mee te maken. Erg vreemd allemaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Loekkiee schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:05:
[...]
Maar dan zit ik nog steeds met het feit dat de dubbeltik-functie uit eigen wil omspringt na een reboot. Dat heeft er sowieso ook mee te maken. Erg vreemd allemaal....
Dat blijft inderdaad erg vreemd. Aangezien je in dit topic de enige bent, zou je eens kunnen kijken op het OPO Forum of er daar meer mensen zijn met hetzelfde probleem.

Verder kan een hard reset een oplossing zijn. Dus dat kan je sowieso even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
rens-br schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:07:
[...]

Dat blijft inderdaad erg vreemd. Aangezien je in dit topic de enige bent, zou je eens kunnen kijken op het OPO Forum of er daar meer mensen zijn met hetzelfde probleem.

Verder kan een hard reset een oplossing zijn. Dus dat kan je sowieso even proberen.
Ik haal soft, hard, factory etc. al die resets altijd door elkaar :'( Hoe voer ik deze uit en ben ik dan alles kwijt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Loekkiee schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:08:
[...]

Ik haal soft, hard, factory etc. al die resets altijd door elkaar :'( Hoe voer ik deze uit en ben ik dan alles kwijt?
De begrippen zoals ik ze altijd gebruik:
  • Soft reset: Een keer opnieuw opstarten of batterij verwijderen en dan opnieuw opstarten of telefoon uitzetten door de aan / uit knop in te houden en dan te herstarten
  • Hard en factory reset: Terug naar fabrieksinstellingen en daarna backups terug zetten.
In dit geval bedoel ik dus het laatste en dan ben je inderdaad alles kwijt. Wat je dan ook eerst kan doen is een volledige backup maken in recovery en mocht de reset dan niks uithalen kan je de backup terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glasbergem
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 11:25
Sinds kort doet de touch het niet meer op een gedeelte van het scherm van mijn OnePlus One. Lijkt te zijn ontstaan na uitrol de laatste update van Cyanogen OS version 12.1.1-YOG7DAS2K1 (Android 5.1.1). Herkenbaar voor meer mensen? Heb ik een software of mogelijk een hardware probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Condor70
glasbergem schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:24:
Sinds kort doet de touch het niet meer op een gedeelte van het scherm van mijn OnePlus One. Lijkt te zijn ontstaan na uitrol de laatste update van Cyanogen OS version 12.1.1-YOG7DAS2K1 (Android 5.1.1). Herkenbaar voor meer mensen? Heb ik een software of mogelijk een hardware probleem?
Heel herkenbaar. Het touchscreen werkte niet meer bij een horizontale band van ca 1 cm over de volledig breedte (ter hoogte van de WhatsApp invoerregel; erg irritant).

Ik heb YAMTT geïnstalleerd en in Paint mode kon je duidelijk zien waar het touchscreen niet meer werkte.

Vervolgens heb ik een RMA aangevraagd en is het toestel binnen 6 dagen omgeruild voor een volledig nieuw exemplaar.

[ Voor 13% gewijzigd door Condor70 op 27-01-2016 16:11 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Condor70
rens-br schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:12:
[...]
De begrippen zoals ik ze altijd gebruik:
  • Soft reset: Een keer opnieuw opstarten of batterij verwijderen en dan opnieuw opstarten of telefoon uitzetten door de aan / uit knop in te houden en dan te herstarten
  • Hard en factory reset: Terug naar fabrieksinstellingen en daarna backups terug zetten.
Dat is niet echt een gangbare interpretatie. Meer gangbaar is:
  • Soft reset: Herstarten kiezen in het Aan/uit-menu
  • Hard reset: Uitschakelen en weer aanzetten (eventueel accu verwijderen)
  • Factory reset: Herstarten in Recovery en de Factory reset optie kiezen (hiermee raak je alle data kwijt)
Als laatste optie is het ook nog mogelijk in Fastboot mode de originele ROM te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
Condor70 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:17:
[...]

• Factory reset: Herstarten in Recovery en de Factory reset optie kiezen (hiermee raak je alle data kwijt)
Als laatste optie is het ook nog mogelijk in Fastboot mode de originele ROM te flashen.
Misschien niet het juiste topic, maar wel relevant wat betreft het data kwijtraken.

Bij het flashen van een andere rom (bijv. van nightly naar sultan of jcgaap ofzo), is dan ook een factory reset -> dus data wipe noodzakelijk? Of kan dat zonder alles kwijt te raken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Condor70 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:17:
[...]
Dan is inderdaad een betere uitleg!
Loekkiee schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:42:
[...]
Misschien niet het juiste topic, maar wel relevant wat betreft het data kwijtraken.

Bij het flashen van een andere rom (bijv. van nightly naar sultan of jcgaap ofzo), is dan ook een factory reset -> dus data wipe noodzakelijk? Of kan dat zonder alles kwijt te raken?
Noodzakelijk niet zo zeer, maar wel erg verstandig. Bij een 'dirty flash' kan er namelijk van alles mis gaan en niet werken. Het is dus altijd aan te raden om een clean flash te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 06:49
Knamix schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:19:
Na 5 verschillende roms te hebben geprobeerd zit ik nog steeds met hetzelfde probleem.... Vaak wanneer ik op internet wil gaan (3G, LTE) met KPN dan verzend hij de data maar ontvangt niks :/ Hierdoor laden mijn pagina's op internet niet (echt pas na 5 minuten dan wil het wel weer werken).

Wat wel raar is is dat ik wel gewoon Whatsapp berichten kan sturen (het lijkt alsof mijn data snelheid op dat moment gewoon drastisch keldert)

Iemand hier ook last van? Met mijn oude toestellen zoals de G2, G3, Note 4 etc had ik hier geen last van.
Even een quote op een wat oudere post.

Dit probleem heb ik dus ook met mijn OpO.
Vaak heb ik volle verbinding (Youfone) en ben ik aan het internetten en opeens wil een pagina niet meer openen.
Wacht ik (soms) enkele minuten dan opent de pagina wel ineens.
Of even op vliegtuig mode enweer terug helpt ook.
Ik draai gewoon de stock rom, CM dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glasbergem
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 11:25
Condor70 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 16:08:
[...]

Heel herkenbaar. Het touchscreen werkte niet meer bij een horizontale band van ca 1 cm over de volledig breedte (ter hoogte van de WhatsApp invoerregel; erg irritant).

Ik heb YAMTT geïnstalleerd en in Paint mode kon je duidelijk zien waar het touchscreen niet meer werkte.

Vervolgens heb ik een RMA aangevraagd en is het toestel binnen 6 dagen omgeruild voor een volledig nieuw exemplaar.
Thanks. Ik ben bang dat ik ook niet onder een RMA uitkom. Zie screenshot (gemaakt met Test Your Android):

OnePlus One touchscreen problem

Maar RMA betekent dus eerst opsturen en dan een week zonder toestel, denk ik? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09 15:20
coob schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:39:
[...]

Even een quote op een wat oudere post.

Dit probleem heb ik dus ook met mijn OpO.
Vaak heb ik volle verbinding (Youfone) en ben ik aan het internetten en opeens wil een pagina niet meer openen.
Wacht ik (soms) enkele minuten dan opent de pagina wel ineens.
Of even op vliegtuig mode enweer terug helpt ook.
Ik draai gewoon de stock rom, CM dus.
Ik heb ook regelmatig vol op bereik, maar pagina's laden etc. ho maar. (KPN)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
glasbergem schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:55:
[...]

Thanks. Ik ben bang dat ik ook niet onder een RMA uitkom. Zie screenshot (gemaakt met Test Your Android):

[afbeelding]

Maar RMA betekent dus eerst opsturen en dan een week zonder toestel, denk ik? |:(
Inderdaad eerst opsturen. Hoelang de RMA precies gaat duren weet ik niet. Maar misschien kun je dat vinden in het volgende topic: [OnePlus One] RMA & Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Cpt_ZakLamP schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:49:
[...]

Ik heb ook regelmatig vol op bereik, maar pagina's laden etc. ho maar. (KPN)
Gek word ik er van.
Ligt dit aan de telefoon of aan de provider??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt_ZakLamP
  • Laatst online: 17-09 15:20
coob schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 17:21:
[...]

Gek word ik er van.
Ligt dit aan de telefoon of aan de provider??
What mij betreft de Telefoon, heb zojuist oxygenos geinstalleered eens kijken of dat beter gaat.

Had met mn vorige provider hetzelfde probleem en met dese sim kaart in een lumia 925 geen enkel probleem..

[ Voor 16% gewijzigd door Cpt_ZakLamP op 28-01-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 17:10
Ah, enig sinds fijn te horen dat ik toch niet de enige ben. Ook hier KPN en 'vast lopende' verbinding. Even mobiel internet togglen werkt, soms voor een langere tijd, soms voor maar even. Ik heb verschillende radio's en roms geprobeerd, het probleem blijft. Ik heb geen andere telefoon om het te testen, maar ik vermoed dat het wel aan het toestel ligt.

Net weer een testje lopen, even wat pagina's openen en BAM, na 4 minuten ligt het plat. Netjes een H+ en goed signaal, maar geen data overdracht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
OT, maar hoe maak je een screenshot met "Test Your Android"?
[...]

[afbeelding]

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 17:10
Power + volume min tegelijk indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:57
[...]

[afbeelding]

Gisteren die app ook eens geinstalleerd, bij mij is er niet zo'n balk zichtbaar. Helaas heb ik wel vaak met swypend typen, dat hij niet de hele swype registreert, maar 1 woord opgedeeld wordt in meerdere onzinwoorden. Ik ben er echt zo klaar mee, net als de altijd maar slecht werkende Wi-Fi verbinding... Heb soms echt zin om de telefoon maar kapot te smijten tegen de muur... Maar dan heb ik geen telefoon meer, dus ik weet me nog in te houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-08 18:42
Thnx!
DrNizeGuy schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:01:
Power + volume min tegelijk indrukken

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Ossi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:03:
[...]
Gisteren die app ook eens geinstalleerd, bij mij is er niet zo'n balk zichtbaar. Helaas heb ik wel vaak met swypend typen, dat hij niet de hele swype registreert, maar 1 woord opgedeeld wordt in meerdere onzinwoorden.
Draai je wel een van de laatste Cyanogen roms met de touchscreen fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Condor70 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 14:53:
[...]

Draai je wel een van de laatste Cyanogen roms met de touchscreen fix?
Ik krijg de updates OTA binnen. Heb nu: 12.1.1-yog7das2k1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Ossi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:37:
[...]

Ik krijg de updates OTA binnen. Heb nu: 12.1.1-yog7das2k1.
Jammer. De touchscreen fix van 3 of 4 versies geleden loste dat probleem bij mij op.

Heb trouwens wel alle "Gebaren" in het instellingen menu uitgezet. Dat helpt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Condor70 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 20:24:
[...]

Jammer. De touchscreen fix van 3 of 4 versies geleden loste dat probleem bij mij op.

Heb trouwens wel alle "Gebaren" in het instellingen menu uitgezet. Dat helpt ook.
Die had ik al uit staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
DrNizeGuy schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 20:02:
Ah, enig sinds fijn te horen dat ik toch niet de enige ben. Ook hier KPN en 'vast lopende' verbinding. Even mobiel internet togglen werkt, soms voor een langere tijd, soms voor maar even. Ik heb verschillende radio's en roms geprobeerd, het probleem blijft. Ik heb geen andere telefoon om het te testen, maar ik vermoed dat het wel aan het toestel ligt.

Net weer een testje lopen, even wat pagina's openen en BAM, na 4 minuten ligt het plat. Netjes een H+ en goed signaal, maar geen data overdracht. :/
Wat kunnen we hier aan doen?
Rma?
Zal wel een hoop gedoe worden ben ik bang.
Leg het maar eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Iemand een idee waar ik volgend probleem moet zoeken: willekeurig moment schakelt het scherm uit (ik weet dus niet hoe dat probleem te triggeren); ik schakel het scherm terug in met de powerknop en probeer te vegen om te ontgrendelen (geen patroon, geen code, ...), maar het scherm schakelt direct weer uit na aanraken. Na een keer of 5-6 lukt het wel en blijft het scherm ingeschakeld. De gebaren 'camera' en 'zaklamp' staan ingeschakeld. Zou daar het probleem zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eriksk
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Een tijdje geleden heb ik een Xiaomi BT speaker gekocht (bt 4.0). Die werkt perfect samen met mijn IPad Air 2 en Macbook Pro. De OPO wil de speaker echter niet vinden. Iemand een idee waar die aan ligt? OPO wil wel contacten naar een persoon-163, macbook en barkit. Precies hetzelfde zie ik ook met een Moto X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ben eigenlijk benieuwd hoeveel tweakers hier de CM11S rom nog gebruiken :P Ik gebruik hem nog elke dag wachtend op de CM13S OTA. Heb geen behoefte gehad om een custom rom te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik gebruik hem ook nog steeds. Die heeft nog altijd de beste batterijduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Hier ook nog niks geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:09

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Rafael schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:26:
Iemand een idee waar ik volgend probleem moet zoeken: willekeurig moment schakelt het scherm uit (ik weet dus niet hoe dat probleem te triggeren); ik schakel het scherm terug in met de powerknop en probeer te vegen om te ontgrendelen (geen patroon, geen code, ...), maar het scherm schakelt direct weer uit na aanraken. Na een keer of 5-6 lukt het wel en blijft het scherm ingeschakeld. De gebaren 'camera' en 'zaklamp' staan ingeschakeld. Zou daar het probleem zitten?
Ik heb dit heel af en toe, maar dan gebeurt het één keer. Ik heb een pattern unlock, en soms na het 'invoeren' van mijn pattern gaat het scherm uit en moet ik het opnieuw doen. Geen idee wat het is...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Rafael schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:26:
Gebruik je een flipcover?

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafael
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Ja, de originele van Oneplus. Zou die magneet te sterk zijn en soms ook signaal geven als deze dubbel naar achter geplooid zit?

Edit: ja, dus. Vond je originele bericht terug in het topic. Handig dit, dacht zo'n problemen niet te hebben met originele covers, jammer.

[ Voor 19% gewijzigd door Rafael op 31-01-2016 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvapple
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-02 11:49
Ja, heb hetzelfde probleem. Moet nog eens een stukje aluliniumfolie tussen flipcover en OPO steken. Zou blijkbaar helpen.

iPhone XR 128 GB - iPad Pro 2017 12.9" 64 GB - Macbook Pro 15" mid 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:33
Rafael schreef op zondag 31 januari 2016 @ 08:34:
[...]

Ja, de originele van Oneplus. Zou die magneet te sterk zijn en soms ook signaal geven als deze dubbel naar achter geplooid zit?

Edit: ja, dus. Vond je originele bericht terug in het topic. Handig dit, dacht zo'n problemen niet te hebben met originele covers, jammer.
Ik heb het inderdaad ook gehad met de originele flipcover. Sinds ik de flipcover niet meer gebruik (die ligt nu te verstoffen...) heb ik er nooit meer last van gehad.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 14:35
Ik had dit probleem soms ook, en dan ging het na een tijdje over. Ik had geen idee waar het aan lag, maar fijn dat ik het nu eindelijk weet :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Vanwege de betere batterijduur vandaag terug naar CM11. Het is toch wel weer even wennen. CM12 voelt en ziet er toch net even wat gelikter uit, maar mis verder niks. Hopelijk haal ik nu weer SOT's van 5u+.

Wat mij alleen opviel is dat mijn toestel nu aangeeft maar 2GB geheugen te hebben.
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/cchrvzarz/Screenshot_2016_02_04_15_51_26.png

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/9jokbyafj/Screenshot_2016_02_04_15_52_16.png

Iemand een idee waar dit aan ligt?

@rens-br
Clean

[ Voor 50% gewijzigd door NmR op 04-02-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
NmR schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:00:
Vanwege de betere batterijduur vandaag terug naar CM11. Het is toch wel weer even wennen. CM12 voelt en ziet er toch net even wat gelikter uit, maar mis verder niks. Hopelijk haal ik nu weer SOT's van 5u+.
Ik ben benieuwd naar het resultaat! Heb je een clean of dirty flash gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
NmR schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:00:

Wat mij alleen opviel is dat mijn toestel nu aangeeft maar 2GB geheugen te hebben.
[afbeelding]

[afbeelding]

Iemand een idee waar dit aan ligt?

@rens-br
Clean
https://forums.oneplus.ne...9220/page-2#post-11853884

(verder geen ervaring mee)

Btw, 5.1 resurrection remix geeft mij een uitstekende sot, tussen de 6 en 7 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
Pfffff het leek mij zo'n mooie telefoon.....
Nu al een poosje in gebruik, maar ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo vaak problemen gaf.

Veel spontane reboots
Wifi werkt vaak niet of langzaam
Kan CM 13 nighly niet ota updaten of foon gaat in een bootloop
Facebook hangt veel vast
filmpjes worden niet juist weergegeven....

Kan nou niet zeggen dat het echt een flagship killer is hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
etienne001 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:12:
Nu al een poosje in gebruik, maar ik heb nog nooit een telefoon gehad die zo vaak problemen gaf.

Veel spontane reboots
Facebook hangt veel vast

Ik denk dat je gewoon pech hebt met jou model. Mijn telefoon werkt uitstekend en op de touchscreen issues na (die inmiddels al lang zijn opgelost) heb ik nergens problemen mee.

Draai je nu CM 13 nighly? Mogelijk liggen je problemen daar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
etienne001 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:12:

Veel spontane reboots
Facebook hangt veel vast

Ik ben het wel met je eens eigenlijk, heb mijne nu iets meer dan een jaar.
- Spontane reboots zijn niet ongewoon (paar keer per week).
- Enorm last gehad van battery drain
- Touch screen werkt slecht, maar is niet structureel aan te tonen.
- Wi-Fi werkt erg slecht, regelmatig wel verbinding, maar gaat geen data heen en weer. Wi-Fi uitzetten en weer aanzetten verhelpt het probleem.

Eigenlijk ben ik nog nooit echt volledig tevreden geweest met android an sich. Google's Nexus 4 werkte voor geen meter bij mij, dit toestel is een teleurstelling en in een grijs verleden was de HTC Desire S ook geen wonder. Helaas vind ik Apple veel te duur en Windows Phone lijkt ook een beetje uit te sterven... dus zit ik vast aan Android :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
rens-br schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:16:
[...]

Ik denk dat je gewoon pech hebt met jou model. Mijn telefoon werkt uitstekend en op de touchscreen issues na (die inmiddels al lang zijn opgelost) heb ik nergens problemen mee.

Draai je nu CM 13 nighly? Mogelijk liggen je problemen daar aan.
Ik heb inderdaad de CM 13 Nightly, wat adviseer je dan? Oxygen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
Ossi schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:37:
[...]

- Wi-Fi werkt erg slecht, regelmatig wel verbinding, maar gaat geen data heen en weer. Wi-Fi uitzetten en weer aanzetten verhelpt het probleem.

Eigenlijk ben ik nog nooit echt volledig tevreden geweest met android an sich. Google's Nexus 4 werkte voor geen meter bij mij, dit toestel is een teleurstelling en in een grijs verleden was de HTC Desire S ook geen wonder. Helaas vind ik Apple veel te duur en Windows Phone lijkt ook een beetje uit te sterven... dus zit ik vast aan Android :(
Ik heb hiervoor altijd HTC gehad, werkte altijd goed (ook met custom rom), alleen had ik schijnbaar de pech dat de toestellen het maar een jaar uithielden....

Mijn vriendin heeft een Iphone 6, ik kan er maar niet aan wennen hoor. Dus ik wil toch echt wel bij Android blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
etienne001 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:55:
[...]

Ik heb hiervoor altijd HTC gehad, werkte altijd goed (ook met custom rom), alleen had ik schijnbaar de pech dat de toestellen het maar een jaar uithielden....

Mijn vriendin heeft een Iphone 6, ik kan er maar niet aan wennen hoor. Dus ik wil toch echt wel bij Android blijven.
iPhone zal flink wennen zijn, maar gaat niet gebeuren, want ik vind ze te duur :)
Zou minimaal de 6Plus willen, vanwege de schermgrootte, maar dat geld heb ik niet over voor een telefoon. Moet wel leuk blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:22

Sandyman538

SandstorM [148839]

etienne001 schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 08:53:
[...]

Als je problemen hebt zou ik een stable gaan gebruiken ipv een nightly....

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:47
[...]

Elke custom rom kan problemen hebben. Nightlys worden niet getest en geautomatiseerd "gebuild". Dus dat daar bugs in zitten kan heel goed. Om er zeker van te zijn dat er niet ergens iets is blijven hangen kan je alles wipen (in twrp gewoon de standaard wipe) en opnieuw de nightly en gapps installeren.

Ik heb mijn OPO nu niet meer en heb nooit Oxygen OS geprobeerd, maar dat is wel een officiele rom. Daar moet wel wat Quality control overheen zijn gegaan, hoop ik. De originele CM12S roms zijn volgens mij ook wel stabiel.

Ik heb zelf sinds mijn Nexus One op custom roms gezeten en het is altijd proberen en als het niet stabiel is, wipen en opnieuw beginnen, in plaats van dirty flashen... Of een hele andere rom gebruiken.

Deze "flash" hobby kan aardig wat tijd kosten en soms wat frustratie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 19:27
[...]

Ik heb juist het omgekeerde, sinds de oneplus one zou ik niet meer weten waarom ik een nieuwe telefoon zou aanschaffen.

Daarvoor wisselde ik altijd binnen een jaar van telefoon, omdat die of traag werd, of de accu slecht werd, of gewoon niet meer volledig functioneerde.

Nu heb ik de oneplus one anderhalf jaar en hij functioneerd nog uitstekend, is sneller dan menig ander telefoon (of iig zo snel dat ik me nooit hoef te storen) geniet met volle teugen van de 64GB en haal nog steeds makkelijk het einde van de dag.

Heb even gehad dat het touchscreen niet goed functioneerde na de upgrade naar lollipop dacht ik. Maar dat is goed opgelost naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
incomer schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 10:01:
[...]

Ik heb juist het omgekeerde, sinds de oneplus one zou ik niet meer weten waarom ik een nieuwe telefoon zou aanschaffen.

Daarvoor wisselde ik altijd binnen een jaar van telefoon, omdat die of traag werd, of de accu slecht werd, of gewoon niet meer volledig functioneerde.

Nu heb ik de oneplus one anderhalf jaar en hij functioneerd nog uitstekend, is sneller dan menig ander telefoon (of iig zo snel dat ik me nooit hoef te storen) geniet met volle teugen van de 64GB en haal nog steeds makkelijk het einde van de dag.

Heb even gehad dat het touchscreen niet goed functioneerde na de upgrade naar lollipop dacht ik. Maar dat is goed opgelost naar mijn mening.
Zou je willen ruilen? Dan hoef ik geen nieuwe telefoon te kopen en kun jij weer rustig een nieuwe uitzoeken :+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Hier ook nog steeds zeer content met de OnePlus One.
Wat een fantastische telefoon.
Tot nu toe, echt een super aankoop geweest.

Hele tijd gewacht met overgaan van CM11 naar CM12, maar afgelopen december toch er aan toe gegeven.
Valt me niet tegen qua accuverbruik.
Tot zover geen problemen met CM12 / android 5.1.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
[...]

Ik zou gewoon terug naar naar de officiële CM12, dan weet je zeker dat het getest is en goed werkt. Kleine bugs kunnen er natuurlijk altijd in zitten, maar ik ben er nog geen tegen gekomen.
[...]

Hier ben ik het echt volkomen mee eens! Ik ben echt blij met de OPO, telefoon werkt goed, snel en is gewoon top! De enige reden die ik me kan bedenken om over te stappen is vanwege het niet ondersteunen van alle gangbare 4G frequenties. Maar ik heb de komende 2 jaar nog een abonnement met alleen 3G en mis 4G niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
[...]

Met elke Andoird phone heb ik eigenlijk ook wel wat gehad.
Ik neig steeds meer naar ..uch..Apple. :r
Ik hoor collega's met een Apple nooit klagen.

[ Voor 3% gewijzigd door coob op 05-02-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
coob schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 18:28:
[...]

Met elke Andoird phone heb ik eigenlijk ook wel wat gehad.
Ik neig steeds meer naar ..uch..Apple. :r
Ik hoor collega's met een Apple nooit klagen.
Behalve over kabeltjes van 30 euro die na een maand weer stuk zijn :p

Maar inderdaad, verder hoor ik ze ook niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:30
Nee tuurlijk niet. Ze moeten wel geloofwaardig over komen als ze zo'n apparaat eerst levenshoog hebben opgehemeld.
:+

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Waarom zo negatief?

Het is toch niet onmogelijk dat mensen oprecht enthousiast zijn over het product die ze hebben gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

Robert777 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 20:03:
[...]

https://forums.oneplus.ne...9220/page-2#post-11853884

(verder geen ervaring mee)

Btw, 5.1 resurrection remix geeft mij een uitstekende sot, tussen de 6 en 7 uur.
Phoa zeg, wat een onderneming! Heb wel tig verschillende methoden geprobeerd en ROMs geflashed, maar bleef maar 2BG geheugen weergeven.
Uiteindelijk toch die uit je link geprobeerd (die stond niet tussen Mirrors for official Cyanogen roms and OTA updates dus was wat huiverig) en die deed het wel 8)7

Zit nu op 1,5 uur SOT met 22% batterij, een aanzienlijke verbetering op CM12 in mijn geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
[...]
Ja dat heb ik dus ook. Voorheen wisselde ik minimaal eens per jaar van telefoon (toen waren 1-jarige abo's nog interessant) maar ik heb mijn OnePlus nu anderhalf jaar en ben nog steeds dik tevreden. Hij functioneert nog prima, lekker rap (Exodus CM12), de batterij is nog steeds een genot en de telefoon ziet er dankzij cover en screen protector nog uit als nieuw.

Afgelopen week heb ik me door iBood laten verleiden om een Nexus 5x aan te schaffen. Die camera belooft veel betere foto's en de vingerafdrukscanner maakt het openen van de telefoon/beveiligde apps toch nét weer wat sneller en makkelijker.

Maar sindsdien slaap ik slecht, haha. Moet ik straks ineens op zoek naar USB-C kabels om tussen de nachten door bij te laden? Ga ik al die chille CM functies missen? Is dat scherm niet wat klein? En gaan m'n liefde voor foto's en Spotify wel samen met 32GB geheugen?

Ik voel meer en meer de drang om toch maar op die "annuleer bestelling" link te klikken...

[ Voor 3% gewijzigd door pimsaint op 06-02-2016 04:16 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NmR

NmR

pimsaint schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 04:14:
[...]

Maar sindsdien slaap ik slecht, haha. Moet ik straks ineens op zoek naar USB-C kabels om tussen de nachten door bij te laden? Ga ik al die chille CM functies missen? Is dat scherm niet wat klein? En gaan m'n liefde voor foto's en Spotify wel samen met 32GB geheugen?

Ik voel meer en meer de drang om toch maar op die "annuleer bestelling" link te klikken...
De OPX heeft 16GB geheugen aan boord en is uitbreidbaar tot 128GB. De batterij en de kabels zijn voor mij ook aspecten om er niet voor te gaan, net als het niet ondersteunen van 5GHz wifi. NFC gebruik ik toch niet. Oxygen is wellicht een kwestie van wennen, nog niet geprobeerd.

Daarnaast zou ik mij toch niet prettig voelen met een glazen telefoon. Ik gebruik geen hoesjes, dus dat is vragen om problemen. Wel jammer, want de OPO is voor mijn hand eigenlijk net een fractie te groot/breed.

Ik snap wel dat je twijfelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik ben zelf overgegaan op een LG g4. Die heeft een betere camera, maar die accu is een stukje minder. En qua snelheid is het verschil minder groot dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
NmR schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 08:49:
[...]

De OPX heeft 16GB geheugen aan boord en is uitbreidbaar tot 128GB. De batterij en de kabels zijn voor mij ook aspecten om er niet voor te gaan, net als het niet ondersteunen van 5GHz wifi. NFC gebruik ik toch niet. Oxygen is wellicht een kwestie van wennen, nog niet geprobeerd.

Daarnaast zou ik mij toch niet prettig voelen met een glazen telefoon. Ik gebruik geen hoesjes, dus dat is vragen om problemen. Wel jammer, want de OPO is voor mijn hand eigenlijk net een fractie te groot/breed.

Ik snap wel dat je twijfelt :)
Ah maar de OnePlus X is voor mij sowieso een no go. Dat is in geen enkel opzicht een upgrade van de One. Maar wat betreft de Nexus 5x zie ik wel wat voordelen in de chipset, vingerafdrukscanner en camera. Moeilijk moeilijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-09 11:37
NmR schreef op vrijdag 05 februari 2016 @ 20:18:
[...]

Phoa zeg, wat een onderneming! Heb wel tig verschillende methoden geprobeerd en ROMs geflashed, maar bleef maar 2BG geheugen weergeven.
Uiteindelijk toch die uit je link geprobeerd (die stond niet tussen Mirrors for official Cyanogen roms and OTA updates dus was wat huiverig) en die deed het wel 8)7

Zit nu op 1,5 uur SOT met 22% batterij, een aanzienlijke verbetering op CM12 in mijn geval
Fijn om te horen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
Ik zal vanavond eens de CM12 erop zetten, kijken of dat verbetering geeft.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
hoi hoi, heeft iemand een oplossing voor het "double tap to wake" -probleem? Ik neem tenminste aan dat meer mensen dit probleem hebben? Bij mij wil na de laatste update van Exodus het double tappen niet meer lukken in ieder geval

Wie o wie alstjeblieft?!
bedankt alvast (zal wel weer iets kleins zijn hoop ik!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Tierelier schreef op maandag 08 februari 2016 @ 14:39:
Bij mij wil na de laatste update van Exodus het double tappen niet meer lukken in ieder geval
Aangezien Exodus niet de officiële software van de OPO is, kun je dit probleem beter bespreken in: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tierelier
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-01-2022
oeps, je hebt gelijk. Dank je wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 19:07
Mijn Oneplus One denkt dat hij nog in Macto-la-Plagne is. Ik zie dagelijks het weer op de weerwidget en ook van de La Plagne app krijg ik vrolijk berichten dat er een lift dicht is.

Enige idee hoe ik mijn Oneplus weer "thuis" krijgt? Google maps doet het gewoon.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajo94
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-05-2023
Beste Tweakers, sinds een aantal dagen kunnen mensen mij niet horen als ik bel. Ik hoor de andere beller wél. Er is niks mis met mijn microfoon (whatsapp berichten werken gewoon) en als ik een externe microfoon inplug (oortjes met mic) dan ben ik nog steeds niet te verstaan. Lijkt dus een software probleem...iemand enig idee? (Oneplus one)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
Hajo94 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:44:
Beste Tweakers, sinds een aantal dagen kunnen mensen mij niet horen als ik bel. Ik hoor de andere beller wél. Er is niks mis met mijn microfoon (whatsapp berichten werken gewoon) en als ik een externe microfoon inplug (oortjes met mic) dan ben ik nog steeds niet te verstaan. Lijkt dus een software probleem...iemand enig idee? (Oneplus one)
Je kan proberen de cache van je dialer te flushen. Mocht dit niet werken is een factory reset ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem2121
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-06 09:01
ik heb een probleem met mijn one plus

hij leest de simkaart niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 14:48
willem2121 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 10:56:

is het een simkaart die je zelf had geknipt? heb je al een andere simkaart geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Dus? Hoe moeten we zonder info van wat je zelf hebt geprobeerd aangeven wat de oorzaak is?

Sim al eens in een ander toestel geprobeerd ?

foutmeldingen?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:16
Ik heb sinds anderhalve dag ineens het probleem dat mijn gallery alleen de foto's van die dag laat zien, verder lijkt er niets aanwezig te zijn. Kijk ik dan in de photapp dan is gewoon alles aanwezig.

Ik verdacht heel even DS Cloud (van synology) aangezien die 2 dagen daarvoor geïnstalleerd is. Maar het verwijderen daarvan en daarna van de gallerij app de cache en gegevens wissen heeft niets opgeleverd.

Wel vind ik het apart dat er 2x een gallerij app aanwezig is met hetzelfde icoon. 1 van 10.91MB en 1 van 5.17MB

Opnieuw opstarten en het (opnieuw) terugzetten van alle foto's heeft ook niet geholpen helaas. Iemand enig idee wat ik fout doe ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kontroll
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:20
harley schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 09:52:
Wel vind ik het apart dat er 2x een gallerij app aanwezig is met hetzelfde icoon. 1 van 10.91MB en 1 van 5.17MB
Vreemd inderdaad.
En het fenomeen doet zich voor bij beide apps?
Ikzelf heb volgende gallerij-app op m'n OnePlus One:
com.cyngn.gallerynext
versie 2.0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik kan er maar 1 opstarten en zien, alleen als ik naar alle apps ga in het configuratiescherm zie ik er 2
die van 10.91MB is 2.0.0 en die gebruikt hij ook (en kan ik bijvoorbeeld ook uitschakelen)
Die van 5.17Mb is versie 1.1.40030 en kan ik ook niet uitschakelen

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint

Zoals GGS_206 al aangeeft is dat wel een beetje een karige probleemomschrijving...

Anyway, het vervelende van de OnePlus One is dat de sim-tray er (met een heel klein beetje doorduwen) op twee manieren inpast. De juiste manier is met de chip wijzend naar de rugkant van de telefoon. Wanneer je de telefoon met zijn rug op tafel legt, dus met de chip omlaag.

Heb je dit gecontroleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
harley schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:53:
Ik kan er maar 1 opstarten en zien, alleen als ik naar alle apps ga in het configuratiescherm zie ik er 2
die van 10.91MB is 2.0.0 en die gebruikt hij ook (en kan ik bijvoorbeeld ook uitschakelen)
Bij mij ook. De package namen zijn echter wel compleet verschillend.
com.cyngn.gallerynext is de Galerij app van Cyanogen (degene die ook in het menu staat).
com.android.gallery3d is de stock Android Galerij app. Ik denk dat je die niet kunt uitschakelen omdat het ook de afbeelding selectie ed. voor andere apps verzorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online
harley schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 14:53:
Ik heb ook beide apps op mijn OPO staan, ze zijn bij mij echter 11,27MB en 5,22MB.

Nu je er trouwens over begon. Ik merk de laatste tijd wel dat mijn galerij traag is met updaten. Wanneer ik foto's heb gemaakt duurt het een aantal minuten voordat deze in de galerij verschijnen. Vanuit de Camera app zijn ze meteen te zien.

Heb je al geprobeerd om van beide galerij apps de gegevens en cache te wissen? Mogelijk dat dit helpt.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 17-02-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ja van beide apps de gegevens gewist en de cache geleegd maar het helpt niets.
Doe het maar met de foto's app zelf :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Of probeer QuickPic ;)

• Condor70
harley schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 19:58:
Ja van beide apps de gegevens gewist en de cache geleegd maar het helpt niets.
Doe het maar met de foto's app zelf :(
Waarschijnlijk helpt een media rescan.

Op een telefoon met SD kaart forceer je een rescan door de SD kaart te unmounten en weer te mounten, maar dat kan op een OPO helaas niet.

Je kunt het ook met "adb shell am broadcast android.intent.action.MEDIA_MOUNTED" doen, of je download een van de handvol apps in de app store die dit voor je kunnen doen.
Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [OnePlus One] Accessoires
- RMA en support: [OnePlus] RMA & Support
- Rooten & Custom ROM's: [OnePlus One] Rooten & Custom ROM's
- Levertijden en prijzen: [OnePlus One] Levertijden & Prijzen