Los van dat de reguliere consument hier niet eens van op de hoogte is, laat staan dat ie het zou moeten weten, is het niet te controleren.
En als daarop 6 weken enorme discussie op volgt met reacties als 'je moet elke twee jaar alle kabels in huis vervangen want ze slijten' en 'nou meneer, hehehe, we kunnen wel iemand sturen, maar ik weet zéker dat het niet onze schuld is' en 'neuh, hier stopt onze dienstverlening' en 'nee hoor, wij hebben NIETS verandert', dan stuur je je klant gewoon met een kluitje het riet in.
Hoe je het ook wendt of keert, het is niet OK.
ALS Sony zich al niet aan standaarden houdt, dan moet ziggo dat niet over de rug van hun dik betalende klanten uitspelen. Gelukkig zijn er enkele wel meedenkende service medewerkers bij Ziggo, het is alleen zo jammer dat je die pas na erg veel heisa -soms- aan de telefoon of chat krijgt.
outlandos schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:16:
[...]
Tsja, Ziggo heeft de verkeerde kabel opgestuurd toen ik vroeg om een nieuwe..
Zit nu wel erg te twijfelen. Is het zo erg dat de mantel uitsteekt? Volgens mijn zwager maakt het geen verschil toen ik ernaar vroeg...
paQ heeft wel exact dezelfde TV als ik.. kan toch haast geen toeval zijn.
ik kan nu nog steeds dat precieze sperfilter nergens in een webwinkel oid vinden. Als het tientjes-werk is, dan zou ik hem zelf bestellen.
Van de andere kant, het is ergens te hopen dat alle Sony bezitters via de antenne aansluiting kijken

dan moet het probleem toch wel snel doorsijpelen bij Ziggo lijkt me.
overigens, het is nieteens gezegd dat alleen Sony televisies dit probleem hebben. Dat hier en daar een Samsung of Philips wel werkt, maar het nog geen 'typisch Sony dingetje'
edit:
http://www.antennenland.net/Sperrfilter-M-HPF-85
4 piek
[
Voor 30% gewijzigd door
paQ op 14-06-2016 17:41
]
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.