Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Um is er iets te spelen wat kwaliteit en avontuur brengt aub en dank u ^^ het liefst iets voor XB want ik twijfelde over XB consoles en ben bijna zeker dat PC gaming het meest beloond... maar ik probeer toch excuses te zoeken om toch voor XB1 te gaan.SinergyX schreef op zondag 13 december 2015 @ 00:08:
De nieuwe fable valt gamewise enorm tegen, heb al paar keer in techdemo gezeten.
Vooral door komende software als Scalebound en Recore en Fable legends.. Oh en Sin mag ik jou iets vragen over Controllers aub
[ Voor 5% gewijzigd door Tri Force op 13-12-2015 00:23 . Reden: Sin is controller expert ^^ maak graag hier gebruik van aub ]
Zal wel even wat topic-reports doen van +- 15 foutieve berichten binnen 3 uur
wbt The Division, mijn vermoeden is bevestigd.
Zelfde als na de beta van Destiny.
Andere games zijn opeens zo saai....
Aftellen naar 8 Maart dus en ondertussen uitkijken naar de beta in januari/februari.
Fable is inderdaad bagger, 3 test weekeinden geprobeerd en die mening veranderd niet.
Zelfde geld voor Gigantic, steekt wel beter in mekaar maar zie dat ook geen succes worden.
En dan pakken we meteen Battleborn even mee.
Een veelbelovend project dat naar mijn inziens niet lekker uit de verf komt.
Het coop gedeelte voelt meer als solo spelen met wat andere spelers erbij, dan dat je echt samen speelt.
Nog zoiets waar The Division dus wel dikke punten mee scoort.
Zit je ingesloten tussen de vijanden, al je kogels opgeschoten, ben je zo blij als een (random) speler je komt helpen.
Of als je bijna dood bent dat iemand je even health geeft zodat de rollen omdraaien.
Dingen die in The Division bijdragen aan de gameplay en het 'samen spelen sfeertje' en bij Battleborn totaal wegvallen terwijl dit juist de kracht van Battleborn zou moeten zijn.
[ Voor 53% gewijzigd door justifire op 13-12-2015 01:27 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Klopt als een zwerende vingerSchweino schreef op zondag 13 december 2015 @ 08:42:
Klopt het dat bij de 1TB Tomb Raider set geen headset wordt meegeleverd?
Ik dacht eigenlijk dat enkel bij de 500GB versies de headset eruit gehaald was.
Ik blijf het een rare move vinden

Wel een aparte manier om de sales van hun eigen (uitstekende) stereo-headset te boosten
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Met de nieuwe controllers kun je elke koptelefoon met mic gebruiken. Ik heb er een stuk of drie liggen van oude telefoontoestellen. Misschien gokken ze erop dat iedereen dat heeft liggen. Ik gok ook wel dat veel mensen, net als ik, die brakke meegeleverde headsets toch nooit gebruiken. Persoonlijk heb ik liever een lagere prijs met minder meegeleverde zooi. Zo vind ik geen oplader bij een Android telefoon echt prima. HDMI kabels van 1m heb ik intussen ook voldoende.Rossi46 schreef op zondag 13 december 2015 @ 09:36:
[...]
Ik dacht eigenlijk dat enkel bij de 500GB versies de headset eruit gehaald was.
Ik blijf het een rare move vindenOndanks dat ik het persoonlijk een prut ding vind.
Wel een aparte manier om de sales van hun eigen (uitstekende) stereo-headset te boosten
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2015 10:12 ]
Zelfs de firmware van de Elite controller is draadloos te updaten, maar voor chat hang je nog steeds aan een draadje

(kan de Kinect niet echt een oplossing noemen voor dit 'probleem')
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Goed!Martinspire schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:36:
Hoe bevalt bij de meesten de Elite controller na hem wat langer te hebben gebruikt? Ben vooral benieuwd naar de mensen die hem dus wat langer gebruiken voor meerdere verschillende games.
Begin nu verschillende schema's voor mijn spellen te maken, het maakt voor mij het gamen veel 'rustiger', alle vingers blijven mooi op 1 plek;)
Ook de manier van vasthouden icm de pookjes is nu normaal geworden.
En voor de racers is het ook erg fijn dat je de response lijn van je triggers en thumbpads kan aanpassen, (ook ze er handig voor snipen;) )
Duur: ja, that's life
Nut voor mij: groot, kleine dingen die je niet gemist hebt, maar erg fijn zijn nu je ze hebt;)
Lichtpuntje...
Erg nice, je krijgt geen zweet handen meer, zit een soort rubberenlaag op ofzo.Martinspire schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:36:
Hoe bevalt bij de meesten de Elite controller na hem wat langer te hebben gebruikt? Ben vooral benieuwd naar de mensen die hem dus wat langer gebruiken voor meerdere verschillende games.
Grips aan de onderkant ook erg fijn.
Verder niet veel gedaan met de knoppen aanpassen ect, alleen de rumble iets lager gezet.
En de Xbone servers zijn weer aan het roken.
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 13-12-2015 13:58 ]
Alleen die smartglass app.. Was altijd al langzaam maar nu gewoon traag, maar dit heeft geen invloed op mijn spelplezier
Of speel je alleen offline games ofzo ?Mikayu schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:23:
Wederom heb ik nergens last van, lol.
Alleen die smartglass app.. Was altijd al langzaam maar nu gewoon traag, maar dit heeft geen invloed op mijn spelplezier
IK wil met Destiny verder.
[ Voor 4% gewijzigd door nFo op 13-12-2015 14:26 ]
Net als gisteren, wat hierboven staat, ben ik met ESO free play bezig.nFo schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:25:
[...]
Of speel je alleen offline games ofzo ?
IK wil met Destiny verder.
Ook zie je bij de status dat de core-service gewoon draait, dus het gaming gedeelte moet sowieso voor iedereen werken
Maar met die 3,5mm oortjes kan je het volume toch niet regelen?Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 10:11:
[...]
Met de nieuwe controllers kun je elke koptelefoon met mic gebruiken. Ik heb er een stuk of drie liggen van oude telefoontoestellen. Misschien gokken ze erop dat iedereen dat heeft liggen. Ik gok ook wel dat veel mensen, net als ik, die brakke meegeleverde headsets toch nooit gebruiken. Persoonlijk heb ik liever een lagere prijs met minder meegeleverde zooi. Zo vind ik geen oplader bij een Android telefoon echt prima. HDMI kabels van 1m heb ik intussen ook voldoende.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Prima ding, van racegames tot shooters, echt een kwalitatief beter ding, de paddels aan de onderkant zijn helemaal heerlijk...Martinspire schreef op zondag 13 december 2015 @ 12:36:
Cogitationis poenam nemo patitur
Kom op dat kan beter, wat voor voordelen heeft de Elite controller voor een racespel bv. Forza ?Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:37:
[...]
Prima ding, van racegames tot shooters, echt een kwalitatief beter ding, de paddels aan de onderkant zijn helemaal heerlijk...
Schakelen en koppeling op de paddels, werkt sneller. Ook vindt ik het er fijn dat je de gas en rem niet linair in kan stellen.... Je kan de rem en het gas dus veel beter doseren. Waardoor je gewoon sneller bent.Winkiller schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:53:
[...]
Kom op dat kan beter, wat voor voordelen heeft de Elite controller voor een racespel bv. Forza ?
Hoezo is de controller erg wennen? Zonder peddels is hij het zelfde als een stock controller, echter beter afgewerkt, voelt degelijker aan en is iets zwaarder. Zie daarom ook niet in dat waarom hij "wennen" zou zijn.... Echt een heerlijk ding....ThomasXIV schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:55:
Ik hoor hier en daar wel dat die controller erg wennen is. Kan me voorstellen dat het uiteindelijk fijner is om b.v. te schakelen, maar vind dat in Forza ook prima te doen met X en B moet ik zeggen. W.b.t. shooters, waar gebruik je die peddels voor?
De peddels kan je in shooters bijvoorbeeld gebruiken om te springen of om te gaan liggen. Maar ook om een hoekje gluren. De peddels zorgen er voor dat je gewoon sneller bent in dingen. Bijvoorbeeld bij functies waarbij je normaal op de thumbstiks klikt.... Het verplaatsen van de rechter duim van stik naar ab-xy knoppen.
Ik snap niet dat sommige mensen zo sceptisch over het ding kunnen zijn.
[ Voor 53% gewijzigd door Bullet NL op 13-12-2015 15:14 ]
Bedoel dat de peddels wennen zijn, dat hoor ik van eigenlijk iedereen die zo'n ding heeft. Per ongeluk indrukken etc, kan ik me wel wat bij voorstellen.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:04:
[...]
Schakelen en koppeling op de paddels, werkt sneller. Ook vindt ik het er fijn dat je de gas en rem niet linair in kan stellen.... Je kan de rem en het gas dus veel beter doseren. Waardoor je gewoon sneller bent.
[...]
Hoezo is de controller erg wennen? Zonder peddels is hij het zelfde als een stock controller, echter beter afgewerkt, voelt degelijker aan en is iets zwaarder. Zie daarom ook niet in dat waarom hij "wennen" zou zijn.... Echt een heerlijk ding....
De peddels kan je in shooters bijvoorbeeld gebruiken om te springen of om te gaan liggen. Maar ook om een hoekje gluren. De peddels zorgen er voor dat je gewoon sneller bent in dingen. Bijvoorbeeld bij functies waarbij je normaal op de thumbstiks klikt.... Het verplaatsen van de rechter duim van stik naar ab-xy knoppen.
Ik snap niet dat sommige mensen zo sceptisch over het ding kunnen zijn.
niet liniair? Hoe bedoel je dat precies? Heb je er een voorbeeld voor?Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:04:
[...]
Schakelen en koppeling op de paddels, werkt sneller. Ook vindt ik het er fijn dat je de gas en rem niet linair in kan stellen.... Je kan de rem en het gas dus veel beter doseren. Waardoor je gewoon sneller bent.
Kom op nou, gas geven en remmen op de standaard controller is ook prima te doseren.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:04:
[...]

Schakelen in een game is aan mij niet besteed, ik kies voor het gemak van automatisch.
Ik heb hier een Hori controller, die is pas Lineair in een race game, niks of vol gas.
Het aanremmen, door dat een normale controller lineair reageert naar de maximale indruk, bij de elite controller kan je zeggen dat hij in het begin hart moet remmen en hoe verder je indrukt de remkracht minder hard oploopt.Martinspire schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:18:
[...]
niet liniair? Hoe bedoel je dat precies? Heb je er een voorbeeld voor?
Ik vindt de weerstand in de tumbsticks ook fijner dat bij de standaard controller, alle manieren van invoer op de controller werkt gewoon verfijnder.
Het is niet alleen het gas geven om remmen, het is een totaal gevoel... Maar goed, jij hebt al eerder aangegeven dat je een Elite controller min of meer onzin vindt. Ik maak duidelijk dat er echt verschil in zit in het voordeel van de Elite, Ik heb beide controllers liggen, ik geef alleen maar mijn mening en indruk van het ding t.o.v. het standaard exemplaar. Het ding is een succes, gezien de dat hij overal steeds uitverkocht is. De meeste mensen die hem hebben zijn er ook erg enthousiast over. Ook de verschillende reviewers zijn positief.Winkiller schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:19:
[...]
Kom op nou, gas geven en remmen op de standaard controller is ook prima te doseren.
Schakelen in een game is aan mij niet besteed, ik kies voor het gemak van automatisch.
Ik heb hier een Hori controller, die is pas Lineair in een race game, niks of vol gas.
Nogmaals, het ding is echt beter dan een standaard controller, vind je de 120 a 150 euro te veel geld, dan koop je hem toch gewoon niet!? Wil je meer mogelijkheden om je controller te personaliseren dan kan ik de Elite controller echt aan raden.
[ Voor 51% gewijzigd door Bullet NL op 13-12-2015 15:28 ]
Volgens mij gaat de logica hier een beetje de mist in, of kicked de ABS in, hoe verder ingedrukt hoe harder je rijd of remt. toch?Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:23:
[...]
bij de elite controller kan je zeggen dat hij in het begin hart moet remmen en hoe verder je indrukt de remkracht minder hard oploopt.
Het gaat mij niet om de centjes, ik vindt dat de Elite controller geen toegevoegde waarde heeft, en zeker niet voor mij maar ook niet in race spellen, dan denk ik eerder aan een stuurtje.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:23:[...]
Het is niet alleen het gas geven om remmen, het is een totaal gevoel... Maar goed, jij hebt al eerder aangegeven dat je een Elite controller min of meer onzin vindt. Ik maak duidelijk dat er echt verschil in zit in het voordeel van de Elite, Ik heb beide controllers liggen, ik geef alleen maar mijn mening en indruk van het ding t.o.v. het standaard exemplaar. Het ding is een succes, gezien de dat hij overal steeds uitverkocht is. De meeste mensen die hem hebben zijn er ook erg enthousiast over. Ook de verschillende reviewers zijn positief.
Nogmaals, het ding is echt beter dan een standaard controller, vind je de 120 a 150 euro te veel geld, dan koop je hem toch gewoon niet!? Wil je meer mogelijkheden om je controller te personaliseren dan kan ik de Elite controller echt aan raden.
En dit kun je dus instellen, dus de logica achter het verhaal is dat alles is in te stellen...Winkiller schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:48:
[...]
Volgens mij gaat de logica hier een beetje de mist in, hoe verder ingedrukt hoe harder je rijd of remt. toch?
Kan zijn dat jij daar niets mee zal doen, maar het feit dat het kan, veel Elite eigenaren het doen zegt al genoeg.
Natuurlijk, stuurtje.... Maar toch, het zijn niet alleen racegames... In World of Tanks kan je bijvoorbeeld de zoom en cruise control op de paddels zetten. Ga er maar gewoon vanuit dat je in de meeste games wel iets kan instellen zodat de paddels een toevoeging zijn op een standaard controller.Het gaat mij niet om de centjes, ik vindt dat de Elite controller geen toegevoegde waarde heeft, en zeker niet voor mij maar ook niet in race spellen, dan denk ik eerder aan een stuurtje.
Verwijderd
Dat kan toch ook niet met dat meegeleverde ding? Of zit daar wel zo een blokje aan? Volume kun je zonder blokje wel in het menu fixen.Schweino schreef op zondag 13 december 2015 @ 14:28:
[...]
Maar met die 3,5mm oortjes kan je het volume toch niet regelen?
____
Elite controller is een bazending. Zonder pookjes loslaten in Halo springen, headshot uitdelen, ground pound uitvoeren lukt niet met de standaard controller. Ook kun je een sprint bijsturen zonder RSI. Schakelen in racegames hoort nu ook tot mijn mogelijkheden. Maar goed ik speel alleen maar Witcher 3 momenteel en daar lukt alles zonder paddles.
Dat de Elite Controller een succes is komt omdat mensen zoals jij er veel waarde aan geven waardoor anderen denken dat ze ook dat ding nodig hebben. Van reviewers is bekend dat ze dingen de hemel in prijzen omdat ze hierdoor vaak extra's kunnen verdienen.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:23:
[...]
Het ding is een succes, gezien de dat hij overal steeds uitverkocht is. De meeste mensen die hem hebben zijn er ook erg enthousiast over. Ook de verschillende reviewers zijn positief.
Ja, daar zitten harder/zachter en mute knoppen op.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:56:
[...]
Dat kan toch ook niet met dat meegeleverde ding? Of zit daar wel zo een blokje aan? Volume kun je zonder blokje wel in het menu fixen.

Ik zie geen logica in "indrukken zodat de remkracht afneemt" maar dat zal wel een mij liggen.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 15:53:
[...]
En dit kun je dus instellen, dus de logica achter het verhaal is dat alles is in te stellen...
Kan zijn dat jij daar niets mee zal doen, maar het feit dat het kan, veel Elite eigenaren het doen zegt al genoeg.
[...]
Nutteloze discussies.
Inderdaad maar het is eigenlijk net als met de smartphone's en dumb people discussies.R4m0n_46 schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:17:
Kan me wel vinden in het nut van de extra paddles. Discussie of de prijs van de Elite controller je het waard is, kan je voor jezelf bepalen. Als je geen waarde hecht aan extra functies en paddles dan koop je hem niet en speel je gewoon met de standaard controller, wat ook een prima ding is.
Nutteloze discussies.
We zijn van nature een volgzaam diertje en andere die niet zo volgzaam zijn worden afgebrand.
Leve de vooruitgang! Geld moet rollen, vooral mij kant op!Winkiller schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:23:
[...]
Inderdaad maar het is eigenlijk net als met de smartphone's en dumb people discussies.
We zijn van nature een volgzaam diertje en andere die niet zo volgzaam zijn worden afgebrand.
Nieuw is altijd beter!
Zijn er nog mensen die geen Smartphone hebben dan? Dat kan toch niet??
Zo is het ook met controllers, nieuwe zijn altijd beter!
[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 13-12-2015 16:27 ]
Haha altijd lachen met Jeroen, wat dacht je van mijn moeder van tweeëntachtig.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:26:
[...]
Zijn er nog mensen die geen Smartphone hebben dan? Dat kan toch niet??
Maar ik zal verder mijn mond wel weer houden anders gaan we weer offtopic.
De Elite controller is zo goed als je er zelf in geloofd, doe je dat niet dan volstaat de standaard controller.
[ Voor 13% gewijzigd door Winkiller op 13-12-2015 16:43 ]
Verwijderd
Ben je zelf in het bezit van een elite controller?Winkiller schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:31:
[...]
Haha altijd lachen met Jeroen, wat dacht je van mijn moeder van tweeëntachtig.
De Elite controller is zo goed als je er zelf in geloofd, doe je dat niet dan volstaat de standaard controller.
Verwijderd
Een dag niet geleerd Is een dag niet geleefd.Schweino schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:04:
[...]
Ja, daar zitten harder/zachter en mute knoppen op.
[afbeelding]
Boem !!!Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:54:
[...]
Ben je zelf in het bezit van een elite controller?
Waarom zou je een lederen stuurwiel willen als een kunststof gietsel ook prima werkt ? Raar volkje, de mens....
Winkiller schreef op zondag 13 december 2015 @ 16:31:
[...]
Haha altijd lachen met Jeroen, wat dacht je van mijn moeder van tweeëntachtig.
Ik ken genoeg 80+ers die inmiddels wel aan een smartphone zitten, het is een kwestie van voor openen staan
Nee, de Elite controller heeft daadwerkelijk toevoegingen op de standaard controller, daarbij voelt hij ook nog eens veel degelijker aan. Wat dat betreft kan je zeggen dat hij inderdaad beter is. Dit heeft niets met geloven te maken in een controller of marketing verhaal, de Elite is simpel weg van betere componenten gemaakt. Ga dus niet zeggen dat het iets van geloven is. Heb je hem zelf überhaupt al eens vast gehad?De Elite controller is zo goed als je er zelf in geloofd, doe je dat niet dan volstaat de standaard controller.
Prima ding.... ook die heb ik in mijn bezit.... zeker voor de prijs die ms er voor vraagt...Boinkie schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:25:
Iemand ervaring met de Microsoft stereo headset? Zit die net zo goed als de chat headset?
Thanks voor je snelle antwoord! Dan zet ik hem op de lijst voor de kerst. Sommigen worden knetter van het race geluid. lol.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:27:
[...]
Prima ding.... ook die heb ik in mijn bezit.... zeker voor de prijs die ms er voor vraagt...
Het voordeel van de MS headset is dat het lijkt alsof ze de impedantie van de microfoon hebben aangepast aan de controller. MS headset klinken altijd beter dan die van anderen.Boinkie schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:28:
[...]
Thanks voor je snelle antwoord! Dan zet ik hem op de lijst voor de kerst. Sommigen worden knetter van het race geluid. lol.
Ik heb hem ook, maar is mij te klein.Boinkie schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:25:
Iemand ervaring met de Microsoft stereo headset? Zit die net zo goed als de chat headset?
Ik zoek nog wat anders.
[ Voor 14% gewijzigd door nFo op 13-12-2015 18:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat slaat weer helemaal nergens op.justifire schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:23:
[...]
Boem !!!![]()
Waarom zou je een lederen stuurwiel willen als een kunststof gietsel ook prima werkt ? Raar volkje, de mens....
Even volgens jouw logica:
Waarom een xbox one kopen? De eerste xbox werkt toch ook prima?
Kijk eens in de spiegel, met je 'raar volkje'
Haha.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:17:
[...]
Dat slaat weer helemaal nergens op.
Even volgens jouw logica:
Waarom een xbox one kopen? De eerste xbox werkt toch ook prima?
Kijk eens in de spiegel, met je 'raar volkje'
Mag ik je er even op wijzen dat ik een tevreden Elite controller bezitter ben.
Geloof dat je mijn tekst precies verkeerd om intepreteerd.
Wat dat rare volkje betreft heb je gelijk, heb nl ook een lederen stuurwiel in mijn auto
Joh, heb jij ook zo'n K.. Elite controller? Ouwe capitalist! Op de brandstapel er meejustifire schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:44:
[...]
Haha.
Mag ik je er even op wijzen dat ik een tevreden Elite controller bezitter ben.
Geloof dat je mijn tekst precies verkeerd om intepreteerd.
Wat dat rare volkje betreft heb je gelijk, heb nl ook een lederen stuurwiel in mijn auto
Het kan toch niet zo zijn dat jij in de commerciële val bent gestapt tot aanschaf van een nutteloos stuk plastic? De oude vertrouwde controller was toch goed genoeg? Een nieuwe(die je voor het zelfde doel gebruikt) kan toch onmogelijk een meerwaarde hebben?
Is het leuker om black ops 1 en 2 te spelen voor 3? Of speelt 3 ook prima zonder voorkennis?
Er zijn al een boel games backwards compatible, er komen steeds meer bij...giantgiantus schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:03:
Is nu bekend wanneer de nieuwe 360 games op de X11 uitkomen.
Is het leuker om black ops 1 en 2 te spelen voor 3? Of speelt 3 ook prima zonder voorkennis?
Black Ops is niet echt een spel met diepgang, je hebt de voorgaande delen niet nodig om met BO3 te starten... Het is veel van het zelfde, ik ben naar jaren Call of Duty gekocht te hebben overigens helemaal klaar met de serie. Doe mij maar andere shooters, ik heb BO3 bewust op disk gehaald omdat ik al het vermoeden had dat hij bij mij niet vaak in de Xbox terecht zou komen. In mijn optiek zijn er betere shooters....
Sinds ooit de eerste call of duty nooit meer 1 gespeeld. Net advanced warfare gespeeld en vond het wel heerlijk weg schieten. Hersenloos popcornvermaak. Snap overigens als je het al Jaren speelt het gaat vervelen.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:06:
[...]
Er zijn al een boel games backwards compatible, er komen steeds meer bij...
Black Ops is niet echt een spel met diepgang, je hebt de voorgaande delen niet nodig om met BO3 te starten... Het is veel van het zelfde, ik ben naar jaren Call of Duty gekocht te hebben overigens helemaal klaar met de serie. Doe mij maar andere shooters, ik heb BO3 bewust op disk gehaald omdat ik al het vermoeden had dat hij bij mij niet vaak in de Xbox terecht zou komen. In mijn optiek zijn er betere shooters....
Ik dacht dat er in december een nieuwe lading backwards compatibility games aan zou komen.
Heb wel de laatste tijd dat ik moet wachten tot hij mij ingelogd heeft, maar de kleuren zijn dan wel gewoon prima!Verwijderd schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:15:
Hebben jullie ook dat bij het opstarten sign in lang duurt en dat er een super lelijk cirkeltje draait? Ziet er steeds uit alsof de HDMI kabel er niet goed in zit.
Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:02:
[...]
Joh, heb jij ook zo'n K.. Elite controller? Ouwe capitalist! Op de brandstapel er mee![]()
Het kan toch niet zo zijn dat jij in de commerciële val bent gestapt tot aanschaf van een nutteloos stuk plastic? De oude vertrouwde controller was toch goed genoeg? Een nieuwe(die je voor het zelfde doel gebruikt) kan toch onmogelijk een meerwaarde hebben?

Vandaag de serie dan ook maar eens op de PS3 Netflix bekeken; perfect!
Ik zag in diverse topics meerdere klachten hierover gelezen, vind het ondermaats. En eigenlijk moet het gewoon niet kunnen...
Goed? Zit jou chat headset goed? De mijne klemt enorm namelijk. Vond dat maar een goedkoop onding, zat "gratis" in de doos maar ligt nu al twee jaar gratis in de laBoinkie schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:25:
Het zou pas echt noemenswaardig zijn als hij niet "degelijk" had aangevoeld. Als het aankomt op een controller van € 150,- verwacht ik niets anders eigenlijk.Bullet NL schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:24:
[de Elite controller heeft daadwerkelijk toevoegingen op de standaard controller, daarbij voelt hij ook nog eens veel degelijker aan. Wat dat betreft kan je zeggen dat hij inderdaad beter is. Dit heeft niets met geloven te maken in een controller of marketing verhaal, de Elite is simpel weg van betere componenten gemaakt. Ga dus niet zeggen dat het iets van geloven is. Heb je hem zelf überhaupt al eens vast gehad?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nog nooit last van gehad met Netflix en ik kijk heel wat series en films.fredkroket schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:14:
De afgelopen weken begonnen aan een nieuwe serie (voor ons) op Netflix. Echter, ik vind de kwaliteit van afspelen van tijd tot tijd zeer matig en schokkerig. De kinderen kijken ook geregeld via de One Netflix, echter is het dan vaak prima te doen (Mickey Mouse Clubhuis, Gravity Falls).
Ik zag in diverse topics meerdere klachten hierover gelezen, vind het ondermaats. En eigenlijk moet het gewoon niet kunnen...
Alle Xbox One's hebben hier last van helaas.fredkroket schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:14:
De afgelopen weken begonnen aan een nieuwe serie (voor ons) op Netflix. Echter, ik vind de kwaliteit van afspelen van tijd tot tijd zeer matig en schokkerig. De kinderen kijken ook geregeld via de One Netflix, echter is het dan vaak prima te doen (Mickey Mouse Clubhuis, Gravity Falls).
Ligt aan de App, al heb ik de ene keer er wel meer last van dan de andere, ben er eens ingedoken, internet staat er vol mee. Netflix weet ervan en werken aan een oplossing (al was die reactie al weer een aantal maanden oud helaas)
De Netflix app via Chromecast of Apple TV geven veel beter beeld.
Eens. Het beeld bij mij op de Apple tv is echt vele malen beter!Donstil schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:30:
[...]
Alle Xbox One's hebben hier last van helaas.
Ligt aan de App, al heb ik de ene keer er wel meer last van dan de andere, ben er eens ingedoken, internet staat er vol mee. Netflix weet ervan en werken aan een oplossing (al was die reactie al weer een aantal maanden oud helaas)
gisteren rice of tomb raider ook al 11 uur zo speel ik nooit spel uit
eerlijk gezegd na de laatste grote update gaat alles veel trager had er anders veel minder last van
iemand zelfde probleem
[ Voor 14% gewijzigd door loonstar op 13-12-2015 21:50 ]
Als de One connectie heeft met het internet dan installeert hij helaas niet vanaf schijf maar vanuit de store.loonstar schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:46:
ben nu al 10 uur aan het installeren met borderlands the handsome collection traag van cd af
eerlijk gezegd na de laatste grote update gaat alles veel trager had er anders veel minder last van
iemand zelfde probleem
Heb je langzaam internet oid dan altijd even offline gaan voor je de installatie start.
Donstil schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:50:
[...]
Als de One connectie heeft met het internet dan installeert hij helaas niet vanaf schijf maar vanuit de store.
Heb je langzaam internet oid dan altijd even offline gaan voor je de installatie start.
Klopt. Je kan gewoon bij de netwerk instellingen offline gaan.loonstar schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:55:
dus als ik internet af sluit dan pakt hij het van cd
[...]
giantgiantus schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:57:
[...]
Klopt. Je kan gewoon bij de netwerk instellingen offline gaan.
Kan er zonder problemen een paar uur mee zittenDonstil schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:26:
[...]
Goed? Zit jou chat headset goed? De mijne klemt enorm namelijk. Vond dat maar een goedkoop onding, zat "gratis" in de doos maar ligt nu al twee jaar gratis in de la![]()
[...]
Het zou pas echt noemenswaardig zijn als hij niet "degelijk" had aangevoeld. Als het aankomt op een controller van € 150,- verwacht ik niets anders eigenlijk.
Volkomen mee eens !ThomasXIV schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:33:
Vind die headset die wordt bijgeleverd ook prima. Dat het niet de meest comfortabele headset ooit is dat kun je wel verwachten, maar vind 't geen probleem om hem op te hebben. Geluid is goed, vind het heel relaxed om m'n "normale" geluid lekker op de speakers te hebben en stemmen in een enkel oor.
Alleen dat draadje
Vind dat klote stuk waarmee je 'm verbindt met je controller heel storend
Als of ze hier mee lezen
Wat een vet verhaal!!!
Nu al hyped voor Halo 6

Nice, mijn broertje en ik hebben daar maar 100x over gedaan ofzo... Ga het solo niet eens meer proberenNinjetsu NL schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:20:
Yeah... gisteren Halo 5 afgerond op Legendary solo... holy shit wat moeten ze de mensen die de Warden Eternal bedacht hebben even grondig... (insert naar eigen inzicht...)
Wat een vet verhaal!!!
Nu al hyped voor Halo 6![]()
Ik moet zeggen dat we geregeld Netflix kijken, maar dat doen we dan vaak via de Chromecast (zeker in de slaapkamer). Beneden is het net hoe mijn pet staat, maar voorheen gebruikte ik vaak mijn WDTVLive.Donstil schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:30:
[...]
Ook voor de mediaplayer functionaliteit voldoet de One maar matig (veel werkt niet, ondertitels niet mogelijk), nu dit... Valt me tegen.
[ Voor 9% gewijzigd door fredkroket op 14-12-2015 09:47 ]
Hehe... ik zal het zo zeggen... ik heb Super Meat Boy veel gespeeld en Isaac, dus dat soort games... maar missie 14 was op Legendary een gevalletje frustratie... man man manMikayu schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:32:
[...]
Nice, mijn broertje en ik hebben daar maar 100x over gedaan ofzo... Ga het solo niet eens meer proberen
Verwijderd
Je kunt er ook langs springen hé.Mikayu schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:32:
[...]
Nice, mijn broertje en ik hebben daar maar 100x over gedaan ofzo... Ga het solo niet eens meer proberen
Aldus (spoilers enzo natuurlijk) http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/13230805#t=0
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2015 10:10 ]
Goede keuzeBullet NL schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:15:
Tweakers heeft vandaag een review van de verschillende Headsets voor de Xbox One gepresenteerd; reviews: Headsets voor de Xbox One - Luisteren via een adapter
Als of ze hier mee lezen
1.) Oneguide start niet, gaat naar zwart scherm
2.) Inloggen op account gaat niet, scherm wordt wat grijzig, maar geen "pincode" invoeren
3.) Netwerk werkt niet
Pas nadat ik enkele momenten de stroom van de Xbox one had gehaald, werkte het weer.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Deze was idd erg makkelijk. Dat je hem kon ontlopen hadden we in 2 pogingen door. Was eigenlijk wel erg tof om achter te komen..Verwijderd schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:06:
[...]
Je kunt er ook langs springen hé.
Aldus (spoilers enzo natuurlijk) http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/13230805#t=0
Het laatste gevecht (Ronde kamer met een pilaar in het midden) vond ik echt vreselijk. Wat een klote encounter was dat zeg.
Gamertag: YazNL
Euh onze XBO heeft hier GEEN last van, althans het is mij nog niet opgevallen.Donstil schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:30:
[...]
Op Legendary solo merk je gewoon dat het eigenlijk een co-op game isYaz schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:38:
[...]
Deze was idd erg makkelijk. Dat je hem kon ontlopen hadden we in 2 pogingen door. Was eigenlijk wel erg tof om achter te komen..
Het laatste gevecht (Ronde kamer met een pilaar in het midden) vond ik echt vreselijk. Wat een klote encounter was dat zeg.
Dat laatste gevecht duurde inderdaad lang, die fucking crawlers zijn echt muy irritant! Nu nog een keer met iemand er co-op doorheen
Heb het enkel wanneer ik vanuit een spel direct naar netflix of TV ga kijken, dan lijkt er op de achtergrond nog te veel te draaien dat het niet helemaal lekker gaat. Game afsluiten en werkt weer normaal.Winkiller schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:38:
Euh onze XBO heeft hier GEEN last van, althans het is mij nog niet opgevallen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja dat zijn twee verschillende dingen hèWinkiller schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:38:
[...]
Euh onze XBO heeft hier GEEN last van, althans het is mij nog niet opgevallen.
Een vriendje van me beweerde ook dat zijn Xbox het niet had, toen we willekeurig iets speelde vanaf Netflix zag ik het echter gelijk (en hij nog steeds niet)
Ooh dat is misschien nog wel een goeie tip. Ik sluit mijn games nooit af namelijk.SinergyX schreef op maandag 14 december 2015 @ 12:45:
[...]
Heb het enkel wanneer ik vanuit een spel direct naar netflix of TV ga kijken, dan lijkt er op de achtergrond nog te veel te draaien dat het niet helemaal lekker gaat. Game afsluiten en werkt weer normaal.
Daar ga ik eens mee experimenteren
[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 14-12-2015 13:05 ]
Gelukkig, ik heb de winnaar van de review, alsof ik daar waarde aan hecht.Bullet NL schreef op maandag 14 december 2015 @ 08:15:
Tweakers heeft vandaag een review van de verschillende Headsets voor de Xbox One gepresenteerd; reviews: Headsets voor de Xbox One - Luisteren via een adapter
Als of ze hier mee lezen

De prijs ervan was voor mij de reden dat ik hem gekocht heb, en ik ben er ook nog tevreden mee.

Ik vind het een beetje cheap, maar gaat zeker wel nodig zijn als ik ooit aan solo wil gaan beginnenYaz schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:38:
[...]
Deze was idd erg makkelijk. Dat je hem kon ontlopen hadden we in 2 pogingen door. Was eigenlijk wel erg tof om achter te komen..
Dat laatste gevecht daarentegen haalden we in slechts een paar keer
Welke is de winnaar dan? Ze zijn het allemaal net niet..Winkiller schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:08:
[...]
Gelukkig, ik heb de winnaar van de review, alsof ik daar waarde aan hecht.![]()
![]()
De prijs ervan was voor mij de reden dat ik hem gekocht heb, en ik ben er ook nog tevreden mee.
[ Voor 25% gewijzigd door Mikayu op 14-12-2015 13:14 ]
Ik heb die Netflix premium (of hoe dat heet) waar je 2 streams gelijktijdig mag, ik zie in ieder geval geen merkwaardig verschil tussen PC en XBO, of PC streamen naar XBO (was dit aan het testen mbt latency van streamen tov direct HDMI). Enige mij opvalt bij de XBO app dat op sommige momenten hij totaal niet lijkt te bufferen en je beeld ~20 seconde SD blijft.Donstil schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:03:
Ooh dat is misschien nog wel een goeie tip. Ik sluit mijn games nooit af namelijk.
Daar ga ik eens mee experimenteren
Al heb ik weer compleet andere vage kuren met de xbox die blijkbaar niemand heeft
Dat laatste gevecht heb ik twee keer over gedaan, wel zo goed als alle voorradige wapens gebruikt maar toch, dat andere in missie 14 is zeker te halen, alleen je moet er wat meer tijd/tactiek in stekenMikayu schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:12:
[...]
Ik vind het een beetje cheap, maar gaat zeker wel nodig zijn als ik ooit aan solo wil gaan beginnen
Dat laatste gevecht daarentegen haalden we in slechts een paar keer
Iemand overigens nog een mening over het verschil van 5400rpm vs. 7200rpm schijf voor de Xbox One? Of is de consensus meer haal zo veel mogelijk TB voor zo weinig mogelijk €?
[ Voor 20% gewijzigd door Ninjetsu NL op 14-12-2015 13:32 . Reden: Vraag ]
Hier kan ik niets mee, als de stream op XBO zou stotteren schakel ik direct naar de 360 of PS4.Donstil schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:03:
[...]
Een vriendje van me beweerde ook dat zijn Xbox het niet had, toen we willekeurig iets speelde vanaf Netflix zag ik het echter gelijk (en hij nog steeds niet)
Ik gebruik ook Plex op de XBO en soms valt het me dan wel op als er een video gespeeld wordt.
Indien ik dan Plex op de PS4 of de 360 gebruik met dezelfde video is dat haperen weg.
Ik zal vanavond bij Orphan Black extra goed opletten.

Paul Hulsebosch: Wat ons betreft zijn de headsets van Microsoft en de XO Seven de beste keuzes, en daarbij wint de Xbox One Stereo Headset.Mikayu schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:12:
[...]
Welke is de winnaar dan? Ze zijn het allemaal net niet..
Ze zijn het allemaal net niet ? heb je ze allemaal een keer geprobeerd dan ?
Ik vindt de XBO stereo headset prima, je moet hem alleen niet te lang ophouden in de zomer.
Ik ben érg gevoelig voor dit soort dingen dus ben erg blij dat ik in ieder geval niet meer zie.
Dat heb ik dan weer nietSinergyX schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:12:
[...]
Ik heb die Netflix premium (of hoe dat heet) waar je 2 streams gelijktijdig mag, ik zie in ieder geval geen merkwaardig verschil tussen PC en XBO, of PC streamen naar XBO (was dit aan het testen mbt latency van streamen tov direct HDMI). Enige mij opvalt bij de XBO app dat op sommige momenten hij totaal niet lijkt te bufferen en je beeld ~20 seconde SD blijft.
Al heb ik weer compleet andere vage kuren met de xbox die blijkbaar niemand heeft
Ik bedoel dat elk ander model volgens die review wel iets inlevert op comfort, kwaliteit en/of microfoon. Er is er geen die alle pluspunten en niet de minpunten heeft zeg maar. Daarom zijn ze het allemaal net nietWinkiller schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:39:
[...]
Paul Hulsebosch: Wat ons betreft zijn de headsets van Microsoft en de XO Seven de beste keuzes, en daarbij wint de Xbox One Stereo Headset.
Ze zijn het allemaal net niet ? heb je ze allemaal een keer geprobeerd dan ?
Ik vindt de XBO stereo headset prima, je moet hem alleen niet te lang ophouden in de zomer.
Maar nee, ik heb ze niet geprobeerd.. had alleen die mening erover. Zelf speel ik met een dikke 9.1 surround setup en is dat standaard mono dingetje meer dan voldoende om even te ouwehoeren. Eigenlijk zou er een controller moeten komen met ingebouwde luidspreker en mic, scheelt weer een mute all knop zoeken in game. Zou een dummy jackplug ook werken?
Haha leuk, ik heb toevallig ook zoiets maar dan in 7.2 en het valt me sinds ik een XBO heb op dat het vaak in de meest gunstige zin slechts 5.2 is in mijn geval. Dus halen we op standaard mode daar ook niet het maximum pluspunten plezier uit het audio apparaat.Mikayu schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:22:
[...]
Zelf speel ik met een dikke 9.1 surround setup en is dat standaard mono dingetje meer dan voldoende om even te ouwehoeren. Eigenlijk zou er een controller moeten komen met ingebouwde luidspreker en mic, scheelt weer een mute all knop zoeken in game.

Ik heb hier een PS4 DS4 controller met speaker(tje) maar dat is ook niet alles als je een dikke 7.2 of 9.1 met high end speakers gewend bent.

De titels die ik speel tot nu toe hebben allemaal een echte 7.1 surround field als de boel in direct staat (Borderlands, Halo, Forza...)Winkiller schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:43:
[...]
Haha leuk, ik heb toevallig ook zoiets maar dan in 7.2 en het valt me sinds ik een XBO heb dat het vaak in de meest gunstige zin slechts 5.2 is in mijn geval. Dus halen we op standaard mode daar ook niet het maximum pluspunten plezier uit het audio apparaat.![]()
Ik heb hier een PS4 DS4 controller met speaker(tje) maar dat is ook niet alles als je een dikke 7.2 of 9.1 met high end speakers gewend bent.
Zo speakertje voor wat gebrabbel lijkt me ideaal. Liever dat, dan dat het uit onze dikke 12.2.4 set komt
Verwijderd
Totdat iedereen het zo doet en niemand verstaanbaar is. Ook fijn dat iedereens 9.1 set lekker door de party blaast.Mikayu schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:56:
[...]
De titels die ik speel tot nu toe hebben allemaal een echte 7.1 surround field als de boel in direct staat (Borderlands, Halo, Forza...)
Zo speakertje voor wat gebrabbel lijkt me ideaal. Liever dat, dan dat het uit onze dikke 12.2.4 set komt
Ik zie het ook, maar heb het idee altijd dat het weg is na een cold-boot.DutchOwnage schreef op maandag 14 december 2015 @ 13:53:
Wat betreft het stotteren van Netflix op de One. Ook ik heb hier héél lang last van gehad (lees maanden), echter sinds het nieuwe dash is het gelukkig als sneeuw voor de zon verdwenen. Ook ben ik de laatste tijd zeker 2 kleine updates van de netflix app tegengekomen.
Ik ben érg gevoelig voor dit soort dingen dus ben erg blij dat ik in ieder geval niet meer zie.
Een Echt 7.1 veld, shit mijn XBO staat op Bitstream Uit, jij hebt hebt hem dan waarschijnlijk op PCM 7.1 Uncompressed staan, daarmee zou het verklaard kunnen zijn waarom ik standaard 5.1 heb met Forza.Mikayu schreef op maandag 14 december 2015 @ 14:56:
[...]
De titels die ik speel tot nu toe hebben allemaal een echte 7.1 surround field als de boel in direct staat (Borderlands, Halo, Forza...)
Ik heb het nu veranderd, nu wel standaard 7.2 i.p.v. 5.2 bij Forza, thanks man.
Ja, ik heb hem op uncompressed staan bij HDMI audio.Winkiller schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:02:
[...]
Een Echt 7.1 veld, shit mijn XBO staat op Bitstream Uit, jij hebt hebt hem dan waarschijnlijk op PCM 7.1 Uncompressed staan, daarmee zou het verklaard kunnen zijn waarom ik standaard 5.1 heb met Forza.![]()
Optical staat wel op bitstream of op disable ofzo, geen idee, gebruik geen optical
Hoe bevalt deze? Zit te twijfelen om 'm ook te halen...Dennahz schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:06:
Begin toch al wat beter te worden in Halo5 Multiplayer. Aan het begin had ik vaak 4-5 kills in een match en nu toch al iets van 13
Zal met de headset alleen nog maar beter worden (dan hoor je mensen beter aankomen). Erg leuk zo!![]()
Ik ga trouwens voor deze headset -> http://www.gamingheadsets...beach-ear-force-px24.html . Hoop hem morgen in huis te hebben.
Xbox Live: Timmy538
Heb hem dan toch niet besteld, vond het toch wat te duuridus schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:22:
[...]
Hoe bevalt deze? Zit te twijfelen om 'm ook te halen...
Momenteel heb ik gewoon een headset in m'n TV geplugd (geen surround) en eigenlijk bevalt dat ook wel prima.
Dit is een interessante...Mikayu schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:12:
[...]
Ja, ik heb hem op uncompressed staan bij HDMI audio.
Optical staat wel op bitstream of op disable ofzo, geen idee, gebruik geen opticalDie kan maximaal 5.1 doorgeven
Kijk je wel eens netflix series? Zo ja, heb je dan ook gewoon een volledig veld met surround? Want ik heb m nu op bitstream met dolby staan. Waarom zou ik die om willen zetten richting 5.1 niet-gecomprimeerd?
pffft ik heb de xbox op stereo staan, voor mijn 2.0 surround setWinkiller schreef op maandag 14 december 2015 @ 16:02:
[...]
Een Echt 7.1 veld, shit mijn XBO staat op Bitstream Uit, jij hebt hebt hem dan waarschijnlijk op PCM 7.1 Uncompressed staan, daarmee zou het verklaard kunnen zijn waarom ik standaard 5.1 heb met Forza.![]()
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace