• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Hairball schreef op donderdag 10 december 2015 @ 18:50:
Zijn er nog mensen die The Elder Scrolls Online gaan proberen nu het een weekend gratis te spelen is?
Dat wist ik nog niet. Er staat hier al weken een pagina open van de MM om hem te gaan bestellen. Ga hem dus zeker even proberen.

• Ofthewell
  • Laatst online: 18-06 18:34
Mikayu schreef op donderdag 10 december 2015 @ 19:00:
[...]

Dat wist ik nog niet. Er staat hier al weken een pagina open van de MM om hem te gaan bestellen. Ga hem dus zeker even proberen.
Misschien even wachten met bij de mm te bestellen. Er is tevens een hele mooie korting als je hem besteld tijdens het vrije weekend. Ik dacht 24 dollar voor de standaard versie en 48 dollar voor de premium versie (die 120 dollar was)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beschikbaar op Xbox One vanaf 16 December

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 10-12-2015 19:25 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
In de Singapore store is nu 15% korting op alles.. Twijfel om nu een spel te halen wat straks met kerst misschien een hogere korting heeft? (doel op Tomb Raider)

Gamertag: timmie271

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 16:07
timmie271 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 20:53:
In de Singapore store is nu 15% korting op alles.. Twijfel om nu een spel te halen wat straks met kerst misschien een hogere korting heeft? (doel op Tomb Raider)
Ik zou wachten tot en met de sales die beginnen op 22 december.
Zal wss wel wat leuks tussenzitten dan.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• timmie271
Opuske schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:00:
[...]

Ik zou wachten tot en met de sales die beginnen op 22 december.
Zal wss wel wat leuks tussenzitten dan.
Dan heb ik maar even wat langer geduld :z.

Nou eerst 25% korting op punten en dan nog 15% eroverheen is ook geen verkeerde deal :)

Zojuist met een groepje de darkzone ingegaan in The Division.
1 woord : VET !
Zie nu ook de uitdaging, loot die je vind moet je via een helikopter de zone uit zien te krijgen.
Ga je dood ben je je loot kwijt.
Zo loop je dus continue met een spanning rond om maar niet dood te gaan / goede loot kwijt te raken.
Spel gaat hier dus zeker komen :Y

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• timmie271
justifire schreef op donderdag 10 december 2015 @ 21:21:
Nou eerst 25% korting op punten en dan nog 15% eroverheen is ook geen verkeerde deal :)
Heb dat eerste al gedaan :9. Maar als er dikker kortingen komen dan is dat het wachten wel waard. Anders moet ik wat verzinnen voor het restantje :+.

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:13
Hier eenzelfde dilemma, of Siege kopen met 15% korting of wachten op een eventuele aanbieding rond kerst.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The division tijdje gespeeld, sfeer zit er wel erg lekker in, inderdaad wat dood, maar ziet er wel allemaal aardig leuk uit. Wil je echt mooi spul, PC versie zonder twijfel.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:34:
[...]

Themarkofj is een goede om te kijken. Hij speelt meer op mapkennis en ervaring dan op snelheid. Ook speelt hij in public lobbies ipv pro gaming waardoor alles een tikkeltje rustiger te volgen is.

Overigens is hij nog steeds retesnel hoor. :). Fearcrads was vroeger ook een goede maar die post wat minder.
Bedankt voor de tip. Ga het eens volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Tot middernacht zeker? Ik zie nu geen 15% korting meer namelijk (ik ben ingelogd). Had mooi geweest, eerst 25% op die gift cards (2x 100 ingeslagen) en dan nu nog eens 15% korting er bovenop. 8)8)

Laat maar. Het ging om weer een actie op de gift cards in de Microsoft store zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Royeboi op 11-12-2015 02:43 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Royeboi schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 02:39:
[...]

Tot middernacht zeker? Ik zie nu geen 15% korting meer namelijk (ik ben ingelogd). Had mooi geweest, eerst 25% op die gift cards (2x 100 ingeslagen) en dan nu nog eens 15% korting er bovenop. 8)8)

Laat maar. Het ging om weer een actie op de gift cards in de Microsoft store zelf.
Bepaalde spellen zijn ook in de aanbieding hoor ;). maar met 15% korting dus vandaar, als er dus nog dikkere kortingen komen is dat het wachten wel waard :+.
linkje naar de games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:08:
The division tijdje gespeeld, sfeer zit er wel erg lekker in, inderdaad wat dood, maar ziet er wel allemaal aardig leuk uit. Wil je echt mooi spul, PC versie zonder twijfel.
Vooral Dead Zone is echt lachen als je met meerdere mensen bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:56:
[...]

Vooral Dead Zone is echt lachen als je met meerdere mensen bent :)
Wij hadden 3 man, zouden na 1 missie doorgaan naar deadzone, maar zaten vast in een missie tegen die 4 flametrowers.

Je hoort af en toe conversaties vanuit een huis of appartement, leuk om daar even te blijven, ze hebben compleet stukje acteerwerk opgenomen :P

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2015 09:59 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:58:
[...]

Wij hadden 3 man, zouden na 1 missie doorgaan naar deadzone, maar zaten vast in een missie tegen die 4 flametrowers.

Je hoort af en toe conversaties vanuit een huis of appartement, leuk om daar even te blijven, ze hebben compleet stukje acteerwerk opgenomen :P
Wij waren met zijn 2en en hebben inmiddels allebei een Scar-H met 2k+ dps dus de AI enemies zijn niet zo heel moeilijk meer :P

Ja klopt :) Ook die echo's zijn wel interresant, zo hadden we een auto gevonden die in de fik was gestoken en een groep rioters tegenover een muur van ME agenten :P
Ben wel heel erg benieuwd naar het verhaal, ik hoop in ieder geval dat dit niet het begin van de story was want dan was het wel heel erg lame :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:20:
[...]

Wij waren met zijn 2en en hebben inmiddels allebei een Scar-H met 2k+ dps dus de AI enemies zijn niet zo heel moeilijk meer :P
Had ook 2 leuke gevonden, maar is gelijktijdig beetje m'n twijfel over de game. Gaat dit Borderland style over the top dat je straks alles gaat one shotten?

Het was al snel dat je de TTK ziet dalen, dat vind ik best jammer. Er wordt vooraf nog aangegeven dat dit een cover tactical shooter is, maar ik had 2 groene guns (AK en SMG) opgepikt en kon gewoon gunblazing op gasten afrennen, 1 clip leeg, wissel en afmaken.

De basis is an sich leuk, maar zal staan of vallen met de uitwerking. Maar gezien de graphics, neig ik nu al enorm naar de PC versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Doet me goed om te lezen dat jullie enthousiast zijn! Ik volg het op de voet en ga zeker ook voor deze game denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:34
Heeft er iemand ervaring met tv shows kopen in de us store? Kan dit gewoon ?
Ik zag dat het aanbod daar vele malen groter is.

[ Voor 24% gewijzigd door Xenophoben op 11-12-2015 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:17
Xenophoben schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:47:
Heeft er iemand ervaring met tv shows kopen in de us store? Kan dit gewoon ?
Ik zag dat het aanbod daar vele malen groter is.
Geen ervaring mee, maar lijkt mij dat dit kan mits je CC op een US adres geregistreerd staat en daar bovenop zul je waarschijnlijk ook nog eens via US VPN oid moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SinergyX schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 10:37:
[...]

Had ook 2 leuke gevonden, maar is gelijktijdig beetje m'n twijfel over de game. Gaat dit Borderland style over the top dat je straks alles gaat one shotten?

Het was al snel dat je de TTK ziet dalen, dat vind ik best jammer. Er wordt vooraf nog aangegeven dat dit een cover tactical shooter is, maar ik had 2 groene guns (AK en SMG) opgepikt en kon gewoon gunblazing op gasten afrennen, 1 clip leeg, wissel en afmaken.

De basis is an sich leuk, maar zal staan of vallen met de uitwerking. Maar gezien de graphics, neig ik nu al enorm naar de PC versie.
In de Dark Zone waren de AI enemies wel een stuk sterker (zelfs die van lager level kunnen je snel killen als je niet op let). Het helpt ook dat de enemies in de Dark Zone echte granaten gooien in plaats van de stun zooi erbuiten.

Maar ik hoop ook dat buiten de Dark Zone het wat moeilijker wordt.

Als ik hem haal wordt het sowieso op de Xbox aangezien ik daar al mijn vrienden heb en ik het spel toch vooral voor het co-op aspect zal spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ereaser op 11-12-2015 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:31:
Als ik hem haal wordt het sowieso op de Xbox aangezien ik daar al mijn vrienden heb en ik het spel toch vooral voor het co-op aspect zal spelen.
Initieel wordt het zeker de XBO, maar net als met BF4 of GTA5, oog wil ook wat en PC is daarin bizar veel verder (plus dat PC veelal toch stuk goedkoper is, koop ik die er later wel bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
timmie271 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:54:
[...]

Bepaalde spellen zijn ook in de aanbieding hoor ;). maar met 15% korting dus vandaar, als er dus nog dikkere kortingen komen is dat het wachten wel waard :+.
linkje naar de games
Ja, dat zijn fysieke games hè... Ik neem aan dat die niet vanuit Singapore worden verscheept naar NL. In elk geval zul je dan je credit card adres wel moeten aanpassen. De CC staat op een adres in Singapore omdat je anders de gift cards niet kunt aanschaffen. Gift cards werken dan weer niet op fysieke games.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Royeboi schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:55:
[...]

Ja, dat zijn fysieke games hè... Ik neem aan dat die niet vanuit Singapore worden verscheept naar NL. In elk geval zul je dan je credit card adres wel moeten aanpassen. De CC staat op een adres in Singapore omdat je anders de gift cards niet kunt aanschaffen. Gift cards werken dan weer niet op fysieke games.
Heb ik echt zo erg liggen te slapen dan? :z :z :z :z :z :z 8)7 8)7 8)7.
Niks besteld overigens maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:27
http://www.microsoftstore...11_EN_ModG_Windows_121115

$25 dollar gratis bij aankoop van $50 gift card.

Lijkt me een leuke deal, vooral voor de feestdagen:)

Let op: het is wel in Canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
Idd goede deal, let wel op de kleine lettertjes:
Your Windows promotional gift code will be emailed to your Microsoft Store account within 10 business days of your order shipment. Redeem by January 31, 2016 and spend within 90 days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ruudox schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 15:49:

En voor degene die hem toch kopen:
"Must redeem by January 31, 2016 and spend within 90 days"
Niet te lang wachten met opmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een SSD gebruiken als externe schijf blijkt dus ook best interessant te zijn.
Kwam wat Fallout 4 tests tegen waarbij een SSD is aangesloten middels de USB aansluiting :
Afbeeldingslocatie: http://xbnlstorage.blob.core.windows.net/xbnlmedia/2015/12/Fallout4laadtijden.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 11-12-2015 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Oja, vergeten bij te vermelden.
Maar ik denk dat het voor de meeste mensen het geen probleem is om hem voor mei 2016 te gebruiken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

justifire schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:36:
Een SSD gebruiken als externe schijf blijkt dus ook best interessant te zijn.
Kwam wat Fallout 4 tests tegen waarbij een SSD is aangesloten middels de USB aansluiting :
[afbeelding]
Heb je toevallig ook een tabel met interne SSD en die nieuwe hybride?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mikayu schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:41:
[...]

Heb je toevallig ook een tabel met interne SSD en die nieuwe hybride?
Als ik het goed heb hadden ze voor deze test juist de hybride versie gebruikt als stock.
100 % zeker weet ik het niet.
De hybride is ook enkel leuk als je vaak dezelfde toepassingen gebruikt (stukje cache dat word gebruikt op de HDD)
Voor inladen van flinke hoeveelheden data (bijvoorbeeld gamewereld van Fallout) zal je amper voordeel hebben van het (daarvoor veels te kleine) cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20

Maarre dat is dan net als in de Singapore store dat je een fake Canada adres moet opgeven he? Tax free ook nog van toepassing voor Canada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
wimpie007 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:49:
[...]

Maarre dat is dan net als in de Singapore store dat je een fake Canada adres moet opgeven he? Tax free ook nog van toepassing voor Canada?
Ja dat klopt. Ik had toevallig nog een canadees adres in mijn account.
En volgens mij is de tax free dar van toepassing, weet het niet 100% zeker hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:45:
[...]

Als ik het goed heb hadden ze voor deze test juist de hybride versie gebruikt als stock.
100 % zeker weet ik het niet.
De hybride is ook enkel leuk als je vaak dezelfde toepassingen gebruikt (stukje cache dat word gebruikt op de HDD)
Voor inladen van flinke hoeveelheden data (bijvoorbeeld gamewereld van Fallout) zal je amper voordeel hebben van het (daarvoor veels te kleine) cache.
Dit zijn de vrij standaard testen met stock intern en 7200/ssd extern. Verschil met stock 500 hdd en 1tb sshd was marginaal klein, het ssd gedeelte is afaik maar 8GB en het is maar de vraag of precies die game/data op het SSD komt. De schijf zelf scheelt maar een paar MB/sec tov stock 500GB.

Ook vanuit de shdd (en de geclaimde snellere boot, omdat data van OS dus op ssd zou komen), ben ik nog steeds van plan een SSD intern te gaan bouwen.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 11-12-2015 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Ruudox schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 16:37:
Oja, vergeten bij te vermelden.
Maar ik denk dat het voor de meeste mensen het geen probleem is om hem voor mei 2016 te gebruiken:P
Binnen nu en dan komt er niet zo veel uit (Alleen Dark Souls 3 en The Division voor zo ver ik weet) dus misschien willen mensen wel een voorraadje aan leggen, dus ik denk ik zet het er voor de zekerheid bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:23
Nog nooit een call of duty gespeeld. Laatst voor 10€ advanced warfare in Singapore opgehaald. Prima popcorn vermaak:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Allemaal even opletten, dit betreft hier een Windows Store gift card, geen Xbox gift card.... M.a.w. je hebt er niets aan voor je Xbox One.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
Bullet NL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:12:
[...]

Allemaal even opletten, dit betreft hier een Windows Store gift card, geen Xbox gift card.... M.a.w. je hebt er niets aan voor je Xbox One.....
Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/thumb/th_4v8x1loarto.png

Bij mij staat het geld er gewoon bij de xbox store op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruudox schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 18:51:
[...]

[afbeelding]

Bij mij staat het geld er gewoon bij de xbox store op.
Works with Windows 10 PCs, tablets and phones, Windows 8.1, Windows Phone 8, Xbox One and Xbox 360 (Xbox Live required).
http://www.microsoftstore...-Card/productID.312376800

Hmmm, dat is nieuw, dit was niet zo... Maar MS heeft de Windows Store en Xbox Store blijkbaar aan elkaar gekoppeld qua giftcards..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Laatst online: 26-09 01:20
Bullet NL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:07:
[...]

[...]

http://www.microsoftstore...-Card/productID.312376800

Hmmm, dat is nieuw, dit was niet zo... Maar MS heeft de Windows Store en Xbox Store blijkbaar aan elkaar gekoppeld qua giftcards..
*Works with Windows 10 PCs, tablets and phones, Windows 8.1, Windows Phone 8,Xbox Onee and Xbox 360 (Xbox Live required). Not redeemable on earlier versions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 19:47:
[...]

*Works with Windows 10 PCs, tablets and phones, Windows 8.1, Windows Phone 8,Xbox Onee and Xbox 360 (Xbox Live required). Not redeemable on earlier versions.
Ja, ik quote hierboven het zelfde.... Ik had het dus al gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
The Division? Heb ik iets gemist? Ik heb destijds een guaranteed bèta invite gehad maar nooit mail gekregen.

Ubicrap weer. Met Rainbow 6 hetzelfde verhaal. Code geclaimd maar nooit de bevestigingslink gekregen. Lame shit. Dus die heb ik geskipped, dan the division ook maar.

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 11-12-2015 20:47 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Phusebox schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:44:
The Division? Heb ik iets gemist? Ik heb destijds een guaranteed bèta invite gehad maar nooit mail gekregen.

Ubicrap weer. Met Rainbow 6 hetzelfde verhaal. Code geclaimd maar nooit de bevestigingslink gekregen. Lame shit. Dus die heb ik geskipped, dan the division ook maar.
Ik zou je Xbox gewoon verkopen en een andere hobby gaan zoeken. Hoeveel stress/gezeik jij wel niet hebt met het hele platform :D :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ruudox schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 17:04:
[...]

Ja dat klopt. Ik had toevallig nog een canadees adres in mijn account.
En volgens mij is de tax free dar van toepassing, weet het niet 100% zeker hoor
Helaas geen tax free provincies in Canada. Laagste percentage is 5%.

Wikipedia: Sales taxes in Canada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Boinkie schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 20:49:
[...]

Ik zou je Xbox gewoon verkopen en een andere hobby gaan zoeken. Hoeveel stress/gezeik jij wel niet hebt met het hele platform :D :'( :D
Sorry hoor maar Phusebox neem ik echt niet serieus, zoveel pech met alles hebben bestaat gewoon niet |:(

[ Voor 14% gewijzigd door schumi1986 op 11-12-2015 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol..... Je begrijpt echt niet wat er aan de hand is.... Ze spannen allemaal tegen je samen ;)

MS, Ubi, EA, en alle andere kleine uitgevers... Ze hebben een blacklist gemaakt van te kritische mensen, daar sta je gewoon op. Waar bij anderen het glas half vol is doe jij het voorkomen dat hij bij jou half leeg is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xbox al eens opgestuurd voor vervanging ? (na dik 2 jaar ellende :+ )
The Division skippen omdat je niet uitgenodigd bent voor de alpha ? :')
Zonde, ik zie deze game zo maar GotY 2016 worden.
(De beta invite zal je heus wel krijgen in januari ;) )

Ik weet in ieder geval dat ik in een Destiny-gat val zodra de alpha voorbij is.
Had dat na de Destiny beta ook, gewoon geen lol meer in andere games omdat je weet wat er komen gaat....

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 12-12-2015 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schweino schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 21:15:
[...]

Helaas geen tax free provincies in Canada. Laagste percentage is 5%.

Wikipedia: Sales taxes in Canada
psssssssst..... geen sales tax in Canada, kijk hier maar.....

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/4sFYJHVjWjuhsbbrCD4yfKeB/full.jpg

ps. de code is al gebruikt, deze overnemen heeft dus geen zin ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2015 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Laatst online: 08-09 08:19
Hey folks hier een Nintendo Die Hardest ^^ ik wil jullie niet storen over deze misschien simpele vraag voor jullie maar.

Ben bezig om naast mijn WiiU en DS bibliotheek ook bezig om mijn XB bibliotheek compleet te krijgen en vroeg mij af of dit wel verstandig is als MS zo vaag doet over Live support voor 360 software ?

Al enige tijd verlengt MS dit onderwerp met één jaar maar om een XB360 spel volledig te gebruiken van instal en save tot updates en DLC is Live toch nodig ? en nee niet online dat is al aan het doodbloeden.. mijn condoleances aan ieder die hiermee geconfronteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 00:29:
Hey folks hier een Nintendo Die Hardest ^^ ik wil jullie niet storen over deze misschien simpele vraag voor jullie maar.

Ben bezig om naast mijn WiiU en DS bibliotheek ook bezig om mijn XB bibliotheek compleet te krijgen en vroeg mij af of dit wel verstandig is als MS zo vaag doet over Live support voor 360 software ?

Al enige tijd verlengt MS dit onderwerp met één jaar maar om een XB360 spel volledig te gebruiken van instal en save tot updates en DLC is Live toch nodig ? en nee niet online dat is al aan het doodbloeden.. mijn condoleances aan ieder die hiermee geconfronteerd wordt.
Xbox Live voor de X360 is helemaal niet aan het doodbloeden, gezien de BC die de Xbox One op de X360 heeft is dit ook helemaal niet op korte termijn te verwachten. Dat de X360 niet meer actief verkocht wordt doet er dan ook niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Bullet NL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:58:
[...]

[afbeelding]

Er is wel degelijk sales tax in Canada, koop maar eens digitale content dan zie je het. Er wordt alleen geen belasting geheven op gift cards want dan zou je dubbel belasting betalen (een keer bij aankoop van de gift card en nog een keer bij aanschaf van content met een giftcards).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Hey Bullet bedankt voor de info en reactie en xbox support zei ook dat XB360 vooral via XB1 blijft doorgaan maar bij elke keer dat ik vraag van hoelang komen de antwoorden niet verder als 2017.

Maar als de support voor XB360 niet aan het doodbloeden is waarom gaan dan servers dicht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Bullet NL schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 01:41:
[...]

Xbox Live voor de X360 is helemaal niet aan het doodbloeden, gezien de BC die de Xbox One op de X360 heeft is dit ook helemaal niet op korte termijn te verwachten. Dat de X360 niet meer actief verkocht wordt doet er dan ook niet toe.
Het gaat mij niet alleen om Live support per generatie maar in het algemeen.. en de xbox customer support zegt dat xbox Live voor XB360 tot 2017 blijft en via de XB1 tenminste na 2017 en de jaren daarop blijft doorgaan.

Maar ik zie op dit moment het jaar 2017 een soort van ultimatum zo van "wij hebben ons best gedaan om jullie over te halen naar XB1" zo niet dan er is geen volledige support voor jou XB360 meer.

Want elke XB generatie te blijven ondersteunen lijkt mij wel erg joviaal van MS en misschien gebeurd dit wel maar waarom maakt MS dit niet officieel bekend ?

Bedankt en tot morgen ^^ het is maar eens tijd om de wol op te zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 28-09 21:38
Bullet NL schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 23:58:
[...]

[afbeelding]

lol, duh, daar heb je al btw over betaald :D

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het nog goedkoper? Ik heb het vermoeden dat de huidige generatie consoles dit keer minder lang meegaan. Wat voor Xbox gunstig kan zijn. Een nieuwe console zonder concessies en die qua resolutie gelijkwaardig is aan Sony of zelfs beter.
http://www.gamemania.nl/d...33637&source=budgetgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:17
Mijn Kinect is snel opgeruild door Microsoft. Super service wat mij betreft.
Echter verhelpt dit niet mijn probleem. Mijn Kinect gaat heel vaak niet aan als ik de xbox aan zet.
Als ik de stekker er op nieuw insteek doet deze het vaak wel. Denk dus dat de xbox kapot is.

Met de feestdagen in het verschiet wil ik deze liever niet opsturen.

Iemand hier vaker last van gehad? iemand een idee om dit te verhelpen zonder op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Vindt het een vreemd om iets te kopen om het tot een tiental jaren te gebruiken en het daarna naar de milieu straat te brengen.. en een XB1 aanschaffen is het probleem uitstellen tot de XB2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:02:
Vindt het een vreemd om iets te kopen om het tot een tiental jaren te gebruiken en het daarna naar de milieu straat te brengen.. en een XB1 aanschaffen is het probleem uitstellen tot de XB2.
Ja? Mijn tv, koelkast, magnetron, waterkoker, videorecorder, dvd speler, stofzuiger denken daar anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Dat zijn inderdaad slimme apparaten maar wat kosten deze en hoelang gebruik je het ^^ mijn apparatuur houd het langer vol dan een tiental jaar.

En als deze apparatuur defect gaat dan kun je het repareren en dat gaat moeilijk met Live support :)

En excuus waarschijnlijk heb jij de reden van mijn reactie niet gelezen maar de XB360 hardware en software krijgt waarschijnlijk geen support meer na 2017 dus.. hoeveel effect heeft dit op het spelen van XB360 ?

[ Voor 52% gewijzigd door Tri Force op 12-12-2015 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat het zeer lastig lezen is, heb ik je berichten gelezen. Ik snap je punt niet. Geen support betekent geen updates aan games en uitfaseren online servers. Brengt Nintendo nog patches uit voor SMB 2 op de NES? Nee. Maar die is nog prima speelbaar. Je kunt ook nog steeds een spel in een Xbox 1 stoppen en het spelen. Daar heb je geen support voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:22:
Dat zijn inderdaad slimme apparaten maar wat kosten deze en hoelang gebruik je het ^^ mijn apparatuur houd het langer vol dan een tiental jaar.

En als deze apparatuur defect gaat dan kun je het repareren en dat gaat moeilijk met Live support :)

En excuus waarschijnlijk heb jij de reden van mijn reactie niet gelezen maar de XB360 hardware en software krijgt waarschijnlijk geen support meer na 2017 dus.. hoeveel effect heeft dit op het spelen van XB360 ?
Volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Dit is het Xbox One topic, deze console word voorlopig nog wel even ondersteund, evenals de BC X360 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
justifire schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:49:
[...]

Volgens mij zit je in het verkeerde topic.
Dit is het Xbox One topic, deze console word voorlopig nog wel even ondersteund, evenals de BC X360 games.
Is er een actief XB360 Topic of een actief Live Topic over XB360 support ? ik ben juist redens aan het zoeken om ook een XB1 aan te schaffen maar voordat er nog in XB wordt geïnvesteerd wou ik weleens weten waarvoor ik betaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:22:

Volgens mij haal jij een aantal dingen door elkaar....

MS stopt met garantie op apparaten na 2017, er komen dan dus geen nieuwe software updates en/of garantie afhandelingen, dat hoeft ook niet meer omdat de Xbox360 dan al 2 jaar niet meer nieuw wordt verkocht. Xbox Live, de gameservers en games blijven wel gewoon werken, punt is alleen dat wanneer je Xbox 360 dan stuk gaat je 2e hand opzoek moet naar een andere.

Kortom, wanneer je Xbox 360 het gewoon blijft doen kan je ook naar 2017 gewoon rustig door gamen op het ding...
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:55:
[...]

Is er een actief XB360 Topic of een actief Live Topic over XB360 support ? ik ben juist redens aan het zoeken om ook een XB1 aan te schaffen maar voordat er nog in XB wordt geïnvesteerd wou ik weleens weten waarvoor ik betaal ;)
Ja, die topic's zijn er.... Maar wat heeft de support voor de Xbox360 met een Xbox One te maken? Die laatste is nu 2 jaar op de markt. Ik begrijp niet wat dit met het stopzetten van verkoop en support van de Xbox 360 te maken heeft. Ga er maar vanuit dat de Xbox One nog een heel aantal jaar mee moet, de Xbox 360 is ook 10 jaar geleden op de markt verschenen, waarvan de support dus over 2 jaar komt te vervallen! Een product wat 12 jaar wordt ondersteunt, waar zie je dat nog???

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Bullet NL schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:56:
[...]

MS stopt met garantie op apparaten na 2017, er komen dan dus geen nieuwe software updates en/of garantie afhandelingen, dat hoeft ook niet meer omdat de Xbox360 dan al 2 jaar niet meer nieuw wordt verkocht. Xbox Live, de gameservers en games blijven wel gewoon werken, punt is alleen dat wanneer je Xbox 360 dan stuk gaat je 2e hand opzoek moet naar een andere.

Kortom, wanneer je Xbox 360 het gewoon blijft doen kan je ook naar 2017 gewoon rustig door gamen op het ding...
Um ik haal niks door elkaar ik probeer iets te vragen en als er geen antwoorden komen dan is het logisch om het anders te vragen toch ?

Maar als de servers door blijven gaan op en voor XB360 waarom wordt er dan gezegd dat sommige servers dicht zijn of gaan.. daarnaast waarom zegt MS niet dat je XB360 hardware en software kunt blijven gebruiken na 2017 ?

Er is werkelijk niets te vinden op het net te vinden dat de XB360 Live ondersteuning krijgt na 2017 en zelfs Live chat support wil geen antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Bullet NL schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:56:
[...]

[...]

Ja, die topic's zijn er.... Maar wat heeft de support voor de Xbox360 met een Xbox One te maken? Die laatste is nu 2 jaar op de markt. Ik begrijp niet wat dit met het stopzetten van verkoop en support van de Xbox 360 te maken heeft. Ga er maar vanuit dat de Xbox One nog een heel aantal jaar mee moet, de Xbox 360 is ook 10 jaar geleden op de markt verschenen, waarvan de support dus over 2 jaar komt te vervallen! Een product wat 12 jaar wordt ondersteunt, waar zie je dat nog???
Het gaat niet om custumor support het gaat om Live voor updates etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:05:
[...]

Um ik haal niks door elkaar ik probeer iets te vragen en als er geen antwoorden komen dan is het logisch om het anders te vragen toch ?

Maar als de servers door blijven gaan op en voor XB360 waarom wordt er dan gezegd dat sommige servers dicht zijn of gaan.. daarnaast waarom zegt MS niet dat je XB360 hardware en software kunt blijven gebruiken na 2017 ?

Er is werkelijk niets te vinden op het net te vinden dat de XB360 Live ondersteuning krijgt na 2017 en zelfs Live chat support wil geen antwoord geven.
jij koppelt de hardware matig support (garantie) aan het werkzaam blijven van de XBox360 dienst, dat zijn twee afzonderlijke dingen. MS stopt met de garantie (dat mag ook) omdat de Xbox360 per 2017 al twee jaar lang niet nieuw meer wordt verkocht. De Xbox 360 live dienst blijft wel werken, gezien de BC dienst zal dit ook nog wel even zo blijven. Kijk bijvoorbeeld naar de Xbox1, die werkt ook nog steeds, los van sommige games...
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:07:
[...]

Het gaat niet om custumor support het gaat om Live voor updates etc.
Blijft gewoon werken na 2017, maar.... Wat heeft dit met de Xbox One te maken????

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Bullet NL schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:09:
[...]

jij koppelt de hardware matig support (garantie) aan het werkzaam blijven van de XBox360 dienst, dat zijn twee afzonderlijke dingen. MS stopt met de garantie (dat mag ook) omdat de Xbox360 per 2017 al twee jaar lang niet nieuw meer wordt verkocht. De Xbox 360 live dienst blijft wel werken, gezien de BC dienst zal dit ook nog wel even zo blijven. Kijk bijvoorbeeld naar de Xbox1, die werkt ook nog steeds, los van sommige games...

[...]

Blijft gewoon werken na 2017, maar.... Wat heeft dit met de Xbox One te maken????
De actieve forums van XB360 zijn weken tot maanden oud.. ik verwacht daar niet veel antwoorden te vinden.. maar bedoel je XB1 of de xbox Bullet ? op het internet en xbox.com forums staat dat daar geen Live support meer voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:14:
[...]

De actieve forums van XB360 zijn weken tot maanden oud.. ik verwacht daar niet veel antwoorden te vinden.. maar bedoel je XB1 of de xbox Bullet ? op het internet en xbox.com forums staat dat daar geen Live support meer voor is.
Nee, Xbox Live voor de eerste Xbox is inmiddels stop gezet, maar dat mag ook wel naar 15 jaar.
Echter, je kan nog steeds gewoon gamen op de eerste Xbox, ik heb hier nog een volledig origineel exemplaar dat het niet steeds prima doet.
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:16:
[...]

Dus als ik straks een XB1 koop en speel XB360 daarop moet ik dan hier zijn of op het XB360 forum ?
Hangt er vanaf, voor backwards combatibility kan je hier terecht, voor de specifieke games voor de Xbox 360 kan je in een game topic terecht, indien die er niet is zou je hem aan kunnen maken.

De X360 games die je wil gaan spelen op de Xbox One staan wel in het BC lijstje?

[ Voor 27% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Bullet NL schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:18:
[...]

Nee, Xbox Live voor de eerste Xbox is inmiddels stop gezet, maar dat mag ook wel naar 15 jaar.
Echter, je kan nog steeds gewoon gamen op de eerste Xbox, ik heb hier nog een volledig origineel exemplaar dat het niet steeds prima doet.

Maar nogmaals, wat heeft de manier van support van de oude consoles te maken met de Xbox One?
Heel simpel want software zonder Live werkt gewoon niet juist of heeft Live geen functies en is het voor de grap gecreëerd ? en nee het gaat niet om garantie het gat niet om online spelen het gaat om instal save dlc patch etc.

Sorry maar ik snap het gewoon niet dat spelers jaren lang geld uitgeven en plezier ervan hebben en dat dan ineens die software niet meer ondersteunt wordt en die speler langzaam maar zeker per spel ziet verdwijnen... had dit nooit verwacht.

Ik dacht elk XB spel te blijven spelen want daarom zou de XB360 mijn Retro console worden en de XB1 zou dit vervolgen.. serieus over tijd gaat mijn collectie van 1000 euro naar 100 of 0.

[ Voor 44% gewijzigd door Tri Force op 12-12-2015 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:26:
[...]

Nog niet naar gekeken Bullet ik wil graag over naar XB1 alleen al voor Fable. Recore. Scalebound maar als mijn RPG collectie langzaam maar zeker over tijd niks meer waard blijft dan bedank ik voor MS producten.
Zou jij indien je een toevoeg hebt op een post, je laatste bericht willen aanpassen? Het is niet gewoon op een forum om meerdere berichten onder elkaar te zetten. In dit geval kan je het beste gebruik maken van de edit functie van je laatste bericht.

Heb je het nu over de nieuwe titels of die uit het BC programma?

Hier kan je precies zien welke games wel of niet in het BC programma vallen: http://compass.xbox.com/a...ble-Games_Nov-10-2015.pdf
Let wel op, er komen steeds mee games bij.

Ik begrijp de koppeling die jij maakt tussen oud (Xbox 360) en de nieuwe (Xbox One) niet. Denk je dat het bij Sony of Nintendo anders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Bullet NL schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:36:
[...]

Zou jij indien je een toevoeg hebt op een post, je laatste bericht willen aanpassen? Het is niet gewoon op een forum om meerdere berichten onder elkaar te zetten. In dit geval kan je het beste gebruik maken van de edit functie van je laatste bericht.

Heb je het nu over de nieuwe titels of die uit het BC programma?

Hier kan je precies zien welke games wel of niet in het BC programma vallen: http://compass.xbox.com/a...ble-Games_Nov-10-2015.pdf
Let wel op, er komen steeds mee games bij.

Ik begrijp de koppeling die jij maakt tussen oud (Xbox 360) en de nieuwe (Xbox One) niet. Denk je dat het bij Sony of Nintendo anders is?
Mijn koppeling is heel simpel om antwoorden te vinden over XB producten als jij dat geen terechte reden vindt zou ik vreemd vinden.

Daarnaast heb ik niets en zal nooit meer iets met Sony te maken hebben en Nintendo is heel simpel.. de hardware en software is sinds 1986 gewoon aansluiten en spelen.

MS heeft nog maar 3 consoles en de eerste xbox is beperkt speelbaar en er is geen officiële uitspraak gedaan die dit lot voor de XB369 besparen zal.

Edit voor wat ? lol edit voor dit.. nog niet naar gekeken Bullet ik wil graag over naar XB1 alleen al voor Fable. Recore. Scalebound maar als mijn RPG collectie langzaam maar zeker over tijd niks meer waard blijft dan bedank ik voor MS producten.

Dus backwards compatible voor de XB1 wax interessant maar nu niet meer.
De XB1 zou naast mijn XB360 komen maar nu niet meer.
Nieuwe software voor XB360 was interessant maar nu niet meer.

Tot er helderheid is over de toekomst van mijn XB360 bibliotheek en het te kunnen blijven spelen via backwards compatible is geen oplossing.

[ Voor 32% gewijzigd door Tri Force op 12-12-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
... serieus waar is Live voor.. nee niet alleen Online gaming..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
In ieder geval..

Afgelopen dagen The Division gedaan, game ziet er erg goed uit! dat de Xbox dit soort grafische pracht kan uitpoepen, ziet er werkelijk top uit!

Jammer dat de game pas in maart uitkomt, er zijn op dit moment maar weinig echte leuke multiplayers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Origins schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:50:
In ieder geval..

Afgelopen dagen The Division gedaan, game ziet er erg goed uit! dat de Xbox dit soort grafische pracht kan uitpoepen, ziet er werkelijk top uit!

Jammer dat de game pas in maart uitkomt, er zijn op dit moment maar weinig echte leuke multiplayers.
Maart is best snel! Benieuwd naar The Division, stiekeme hoop dat Ubisoft eens wel met een goede game op de proppen komt, maar ik wacht sowieso af tot de reviews.

Kijk zelf eigenlijk enkel uit naar Quantum Break, Dishonored 2 en Mirror's Edge. Vind de komende line-up vrij matig, maar gelukkig vermaak ik me nog zat met Fallout 4, JC3 en Halo 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 15:16
Nog iemand last van storingen met xbox live?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Edit voor je laatste bericht dus.
Je post nu drie berichten achter elkaar wat gewoonweg hinderlijk is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jpg97 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:04:
Nog iemand last van storingen met xbox live?
http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status

Jup, 6de keer in half jaar op primetime zaterdag.
Origins schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:50:
Vind je? Statisch en aardig wat 'scale popups', wil je dit voor grafische pracht doen, moet je zeker de PC versie nemen.

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2015 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
ThomasXIV schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 20:54:
[...]

Maart is best snel! Benieuwd naar The Division, stiekeme hoop dat Ubisoft eens wel met een goede game op de proppen komt, maar ik wacht sowieso af tot de reviews.

Kijk zelf eigenlijk enkel uit naar Quantum Break, Dishonored 2 en Mirror's Edge. Vind de komende line-up vrij matig, maar gelukkig vermaak ik me nog zat met Fallout 4, JC3 en Halo 5.
Jawel dat is ook weer zo uiteraard, Het lijkt er wel op dat Ubi eindelijk weer een goede game aflevert.
Genoeg games nog volgend jaar, maar ben wel van plan minder games te kopen dit jaar.

De komende sale zal ook wel niet goed zijn voor mijn wallet ;)

@SinergyX
Ja maar voor Xbox ziet de game er goed uit, zeker met de weers omstandigheden, en niet vergeten dit is nog een alpha, in de volledige versie worden er nog slordigheden weggepoetst.

[ Voor 11% gewijzigd door Origins op 12-12-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:28
SinergyX schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:06:
[...]

http://support.xbox.com/en-GB/xbox-live-status

Jup, 6de keer in half jaar op primetime zaterdag.

[...]

Vind je? Statisch en aardig wat 'scale popups', wil je dit voor grafische pracht doen, moet je zeker de PC versie nemen.
Ja, ik denk dat we inmiddels wel mogen stellen dat "het zo stabiele Xbox Live" geen reet meer voorstelt. Te vaak gezeik. Geen idee hoe het op de PS4 is, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar slechter is.

Ik ga me maar eens verdiepen in het bouwen van een game PC, want de voordelen van de console wegen niet meer op tegen de nadelen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:12:
[...]

Ja, ik denk dat we inmiddels wel mogen stellen dat "het zo stabiele Xbox Live" geen reet meer voorstelt. Te vaak gezeik. Geen idee hoe het op de PS4 is, maar ik kan me niet voorstellen dat het daar slechter is.

Ik ga me maar eens verdiepen in het bouwen van een game PC, want de voordelen van de console wegen niet meer op tegen de nadelen.
Wat ik begreep van de PS4 fifa league spelers, komt vaker voor, maar minder op primetime, waar XBL wel altijd EU primetime weet te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Donstil schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:06:
[...]

Edit voor je laatste bericht dus.
Je post nu drie berichten achter elkaar wat gewoonweg hinderlijk is.
Dat kan maar dan krijg je lege berichten en het ander bericht nog groter.. ik vindt het prima maar wie weet dan wat daar geschreven is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:12:
[...]

Valt wel mee toch, ik ben dagelijks online, de problemen die ik dit jaar ervaren heb zijn op 1 hand te tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.

[ Voor 99% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2015 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Verwijderd schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 19:38:
Ondanks dat het zeer lastig lezen is, heb ik je berichten gelezen. Ik snap je punt niet. Geen support betekent geen updates aan games en uitfaseren online servers. Brengt Nintendo nog patches uit voor SMB 2 op de NES? Nee. Maar die is nog prima speelbaar. Je kunt ook nog steeds een spel in een Xbox 1 stoppen en het spelen. Daar heb je geen support voor nodig.
Destijds waren er volgens mij geen online patches voor de consument.

Als je gewoon xbox spellen kunt afspelen waarom zeggen velen het anders ? er zijn veel spellen die niet meer gespeeld kunnen worden omdat het systeem een acount wil.

Heb net een XB360 spel geprobeerd te spelen zonder mijn Live acounts en er is geen DLC en Save etc. mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:14:
[...]

Dat kan maar dan krijg je lege berichten en het ander bericht nog groter.. ik vindt het prima maar wie weet dan wat daar geschreven is ?
Nee hoor, je typt dus een bericht, drukt op "verstuur" en hij wordt gepost.
Wil je later wat toevoegen of nog iemand anders Quoten en er is nog geen bericht na jou gepost dan Pas je het eerdere bericht aan, begin je onder de text van je eerdere bericht en drukt weer op verstuur.

Zie ook de Reply waarschuwing boven het reageer venster als je als laatste een bericht gepost hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Donstil schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:26:
[...]

Nee hoor, je typt dus een bericht, drukt op "verstuur" en hij wordt gepost.
Wil je later wat toevoegen of nog iemand anders Quoten en er is nog geen bericht na jou gepost dan Pas je het eerdere bericht aan, begin je onder de text van je eerdere bericht en drukt weer op verstuur.

Zie ook de Reply waarschuwing boven het reageer venster als je als laatste een bericht gepost hebt.
Dat kan zo zijn maar ik ga het gewoon proberen maar dit wordt een chaos.. meerdere berichten verwijderen en meerdere berichten aanpassen met informatie ^^ lol dit gaat mijn WiiU niet leuk vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:33:
[...]

Dat kan zo zijn maar ik ga het gewoon proberen maar dit wordt een chaos.. meerdere berichten verwijderen en meerdere berichten aanpassen met informatie ^^ lol dit gaat mijn WiiU niet leuk vinden..
Haha de WieJoe ook, HET internet device bij uitstek 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Donstil schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:35:
[...]

Haha de WieJoe ook, HET internet device bij uitstek 8)7
lol die heb ik nog niet eerder gehoord maar inderdaad de WieJoe werkt perfect voor simpel Googelen en Streamen ^^ heb je de nieuwe naam van de NX gehoort Don ?

Trouwens de laatste kans op de beste gaming kwaliteit die particulier verkrijgbaar is! V&A aangeboden: New Super Mario Bros. U (Nederlands), Wii, Wii U in de nacht wordt deze veiling verwijdert ^^ echt de laatste kans op deze spectaculaire en grafische hoogtestandjes!

Edit.. typo.. edit.. niet genoeg verkopers geneuzel.. en ja ik verkoop het inderdaad om ervan af te zijn ^^ Mass effect blijft leuk maar ik heb de Collectors Trilogy voor XB360!

[ Voor 45% gewijzigd door Tri Force op 12-12-2015 22:15 . Reden: Typo.. niet genoeg verkopers gezwans.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 21:18:
[...]

Valt wel mee toch, ik ben dagelijks online, de problemen die ik dit jaar ervaren heb zijn op 1 hand te tellen.
Daar gaat het niet om, gaat om de momenten dat het plat gaat. Stel je TV-boer is 99,9% up, maar precies bij je favoriete CL-wedstrijden plat, dat maakt die 99,9% niet uit, dan gaat het om die 0,01% dat het niet werkt. Erger is nog het feit dat alle downtimes dit jaar in de avond zijn geweest van EU en pas opgelost waren aan eind van de avond.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 12-12-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Welke storing? Zit al de hele avond ESO te spelen.

De smartglass app deed wel even vreemd, daar was iedereen offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mikayu schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:41:

|:(
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:28:
[...]

Daar gaat het niet om, gaat om de momenten dat het plat gaat. Stel je TV-boer is 99,9% up, maar precies bij je favoriete CL-wedstrijden plat, dat maakt die 99,9% niet uit, dan gaat het om die 0,01% dat het niet werkt. Erger is nog het feit dat alle downtimes dit jaar in de avond zijn geweest van EU en pas opgelost waren aan eind van de avond.
Vergeet niet dat de laatste grote storing door een DDOS aanval kwam, iets waar een bedrijf zich natuurlijk moeilijk tegen kan wapenen.

Wie weet worden ze nu ook weer aangevallen, laten we eerst maar eens afwachten wat precies de reden is/was

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 12-12-2015 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
Mikayu schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 22:41:

Oh ESO... ES is een prachtige serie en ESO lijkt mij Het avontuur.. ik moet en zal het eens gaan spelen maar wanneer ?

Is de besturing en of de skills meer la Oblivion style of Skyrim ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:45:
[...]

Oh ESO... ES is een prachtige serie en ESO lijkt mij Het avontuur.. ik moet en zal het eens gaan spelen maar wanneer ?

Die $120 versie is weer in de aanbieding, nu weer $49 in de store. Grafisch leuk om te zien, maar ben nooit zo'n fan geweest van de ESO combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu

Mikayu

.srt

JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:45:
[...]

Dit weekend is ie free to play. Ik vind het op geen van beide lijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
SinergyX schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:49:
[...]

Die $120 versie is weer in de aanbieding, nu weer $49 in de store. Grafisch leuk om te zien, maar ben nooit zo'n fan geweest van de ESO combat.
Oh dank je SynergyX ik voel mij gelijk thuis hier door jou response en informatie ^^ maar ik heb nog geen XB1... maar waarom ben jij geen fan van ESO maar wel ES puur door de besturing etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JehannesWeggen schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:53:
[...]

Oh dank je SynergyX ik voel mij gelijk thuis hier door jou response en informatie ^^ maar ik heb nog geen XB1... maar waarom ben jij geen fan van ESO maar wel ES puur door de besturing etc ?
ES an sich voor meer de settings, beetje het medival magic gebeuren, maar combat van ESO zelf is beetje halfbakken actioncombat style, ze hebben dit wel erg goed omgezet naar console-besturing (minus aantal kleine zaken). Maar er zijn andere action combat MMO's die een stuk fijner spelen (tera, B&S, warframe etc), dat ESO niet zozeer slecht is, ik de andere gewoon wat beter vind :P

Plus de hele basis/variatie van skills is voor mij wat gelimiteerd, in bv GW1 had ook maar 8 skills, maar kon je wel kiezen uit 500+ skills :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
lol.. foutief bericht.

[ Voor 92% gewijzigd door Tri Force op 13-12-2015 00:09 . Reden: Facepalm ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
SinergyX schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:57:
[...]

ES an sich voor meer de settings, beetje het medival magic gebeuren, maar combat van ESO zelf is beetje halfbakken actioncombat style, ze hebben dit wel erg goed omgezet naar console-besturing (minus aantal kleine zaken). Maar er zijn andere action combat MMO's die een stuk fijner spelen (tera, B&S, warframe etc), dat ESO niet zozeer slecht is, ik de andere gewoon wat beter vind :P

Plus de hele basis/variatie van skills is voor mij wat gelimiteerd, in bv GW1 had ook maar 8 skills, maar kon je wel kiezen uit 500+ skills :P
Dat kan inderdaad zo zijn ik vondt zelf Tera en Guild wars uitstekend qua verhaal en besturing maar mijn Favo MMO qua besturing is nog steeds Raiderz :)

De wereld van ESO ziet er smakelijk uit en vraagt om meer :9 maar ik heb het spel nog niet kunnen proberen dus ja het is mogelijk dat het tegenvalt.. maar zijn hier ook Fans van Fable ?

Dat ziet er pas Prachtig en uitdagend uit en de verwachtingen zullen het vast waardig zijn.
Mikayu schreef op zaterdag 12 december 2015 @ 23:53:
[...]

Dit weekend is ie free to play. Ik vind het op geen van beide lijken
Ah maakt mij niet uit hoe de besturing precies werkt ik ben toch al een fan ^^ bedankt voor de Headsup Mikayu! en veel plezier online ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Tri Force op 13-12-2015 00:10 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace