Ik heb me vrijdag - als (vervroegd) kerstcadeau voor mezelf - de Elite controller aangeschaft. Heel proper ding :-). Is veel geld voor een controller, maar de kwaliteit druipt er van af! Het schakelen in Forza is zo handig met die paddles!
Bedoel je dat je dus ook de Xbox app hebt draaien en je daar invites op binnenkrijgt? Mja dan zet je die (tijdelijk) uit? Of in ieder geval de invites?SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:02:
[...]
Zolang MS geen garantie geeft op je cloudopslag profiel, ga ik geen reset meer doen. De laatste (~2 maanden geleden) heeft ervoor gezorgd dat ik m'n hele Forza5 profiel ben kwijtgeraakt, niet van plan dit ook bij Forza6 te krijgen.
Het is begonnen rond het punt dat de Xbox app niet meer 'apart' in een party kon, paar patches na de grote NXOE problemen (dat party helemaal niet werkte). Vlak ervoor kon je met de Win10 app nog apart in een party (zodoende ik altijd in 2 parties kon zitten).
Ik krijg ook compleet at random berichten en invites binnen, berichten 90% van de tijd enkel op telefoon, party invites vaak enkel PC, game invites.. naja, pas na een reboot weerAlsof zo'n invite maar naar 1 device mag worden gestuurd en Live vind dat dus dan blijkbaar m'n PC. Gezien game invites niet naar PC kunnen, dan maar naar Limboland.
Best leuk, zo'n heel Eco systeem op meerdere platformen.. als het zou werken, en daar zit toch nog aardig wat problemen.
Maar misschien is het een bug van de laatste versie dat daardoor dingen mis gaan. Maar zoals gezegd: ik heb er geen last van
Overigens vind ik het ook vrij muf dat ik niet tegelijk op mn console kan gamen en partychat via pc kan laten verlopen. Xbox staat in DMZ (anders krijg ik geen open NAT), maar dat is daarna dus onmogelijk.
Oeeee. The Division key binnen voor de Alpha van 9 tot 12 december. Me likes
Zojuist een key gehad voor de Alpha van The Division!
Xbox Live: Miesjh NL
Ah ik ook, dus dan kunnen we die wel samen doenMiesjh schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:51:
Zojuist een key gehad voor de Alpha van The Division!
Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:51:
[...]
Ah ik ook, dus dan kunnen we die wel samen doen
Xbox Live: Miesjh NL
Ik krijg standaard invites en berichten binnen op PC, zonder dat ik de app open heb staan, zal wel iets op de achtergrond blijven draaien van die XB app.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:17:
Bedoel je dat je dus ook de Xbox app hebt draaien en je daar invites op binnenkrijgt? Mja dan zet je die (tijdelijk) uit? Of in ieder geval de invites?
Maar misschien is het een bug van de laatste versie dat daardoor dingen mis gaan. Maar zoals gezegd: ik heb er geen last van
Overigens vind ik het ook vrij muf dat ik niet tegelijk op mn console kan gamen en partychat via pc kan laten verlopen. Xbox staat in DMZ (anders krijg ik geen open NAT), maar dat is daarna dus onmogelijk.
Oeeee. The Division key binnen voor de Alpha van 9 tot 12 december. Me likes
Gisteren had ik nog toernooi op FIFA, Join Party op de Xbox One blijft 'greyed out', zij sturen mij een party invite, die ik dan enkel op de PC binnenkrijg (waar ik niet kan joinen, heb hetzelfde DMZ issue als jij). Vervolgens reboot ik m'n console, dan opeen is party wel mogelijk en invites komen weer gewoon binnen.
Later wat berichten verstuurd via Xbox, krijg ik antwoord weer enkel op PC binnen. Vervolgens crash XB app op PC, krijg ik de laatste 2 berichten weer enkel mobiel binnen. Pas halverwege de volgende wedstrijd begint mijn Xbox opeens berg popups te geven aan berichten.
Xbox forums heb je dan ook geen ruk aan, power cycle, reboot, relog, delete account, standaard onzin wat 1 dag werkt en daarna weer hetzelfde probleem.
Ik heb helaas nog geen key gekregen.. me minder happy
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 16:14 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik krijg bij elk spel of app deze melding: "Je laatst opgeslagen gegevens zijn niet beschikbaar. Probeer het nog eens of gebruik deze game of app offline"
Als ik dan verder ga kan ik wel gewoon mijn opgeslagen bestanden spelen, dus het is niet mijn schijf.
Ligt dit aan live? Internet heb ik ook gewoon want kan wel gewoon netflixen
Als ik dan verder ga kan ik wel gewoon mijn opgeslagen bestanden spelen, dus het is niet mijn schijf.
Dat heb ik een keer gehad na een foutieve preview update. Ik ben toen offline verder gegaan.mike0001 schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:03:
Ik krijg bij elk spel of app deze melding: "Je laatst opgeslagen gegevens zijn niet beschikbaar. Probeer het nog eens of gebruik deze game of app offline"
Bij de volgende update zag ik gegevens synchroniseren staan bij het starten van een spel en werkte daarna weer zoals het hoort.
Maar je hebt dus nooit in de settings uitgezet dat je daar die meldingen niet wilt ontvangen? Je kunt namelijk gewoon notificatie-instellingen wijzigen voor het wel of niet ontvangen van party & game uitnodigingen. Volgens mij als je dat uitzet, ben je overal vanaf?SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 16:10:
[...]
Ik krijg standaard invites en berichten binnen op PC, zonder dat ik de app open heb staan, zal wel iets op de achtergrond blijven draaien van die XB app.
Gisteren had ik nog toernooi op FIFA, Join Party op de Xbox One blijft 'greyed out', zij sturen mij een party invite, die ik dan enkel op de PC binnenkrijg (waar ik niet kan joinen, heb hetzelfde DMZ issue als jij). Vervolgens reboot ik m'n console, dan opeen is party wel mogelijk en invites komen weer gewoon binnen.
Later wat berichten verstuurd via Xbox, krijg ik antwoord weer enkel op PC binnen. Vervolgens crash XB app op PC, krijg ik de laatste 2 berichten weer enkel mobiel binnen. Pas halverwege de volgende wedstrijd begint mijn Xbox opeens berg popups te geven aan berichten.
Xbox forums heb je dan ook geen ruk aan, power cycle, reboot, relog, delete account, standaard onzin wat 1 dag werkt en daarna weer hetzelfde probleem.
Ik heb helaas nog geen key gekregen.. me minder happy
Opzich en leuke aanbieding
Xbox One 500GB Forza Horizon + Call of Duty: Black Ops III - Standard inkl. Steelbook + Call of Duty: Advanced Warfare - Day Zero Edition + Microsoft Office 365 Personal - 1 PC/MAC - 1 Jahresabonnement
Xbox One 500GB Forza Horizon + Call of Duty: Black Ops III - Standard inkl. Steelbook + Call of Duty: Advanced Warfare - Day Zero Edition + Microsoft Office 365 Personal - 1 PC/MAC - 1 Jahresabonnement
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nee, waarom zou ik dat doen? PC wil ik ook berichten binnenkrijgen, zit lang niet altijd achter m'n xbox als die aan staan. Als ik een reboot doe van m'n Xbox werkt alles weer voor een onbekende tijd probleemloos, krijg ik berichten weer overal binnen, maar na een tijdje is het weer drama.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:20:
[...]
Maar je hebt dus nooit in de settings uitgezet dat je daar die meldingen niet wilt ontvangen? Je kunt namelijk gewoon notificatie-instellingen wijzigen voor het wel of niet ontvangen van party & game uitnodigingen. Volgens mij als je dat uitzet, ben je overal vanaf?
Ik denk dat ik iets te veel verwachtingen heb van een 'uniform' platform en ik ze gewoon nog als individuele platformen moet zien, behalve wat gimmick features als smartglass en streaming. Bedoel, het was in 2013 al mogelijk om via smartglass een game op je xbox op te starten, daar is nu alleen streaming aan toegevoegd. Maar echt 'nieuwe' features binnen het Win10 systeem moet ik nog ontdekken. (bv streamen naar je smartphone..).
[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 17:35 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar ik zit niet in een preview update? Dus waar kan het dan aanliggen en wat kan je er tegen doen?Mikayu schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:13:
[...]
Dat heb ik een keer gehad na een foutieve preview update. Ik ben toen offline verder gegaan.
Bij de volgende update zag ik gegevens synchroniseren staan bij het starten van een spel en werkte daarna weer zoals het hoort.
Ik zie nu ook dat mijn voorkeuren allemaal weg zijn. Ik heb de xbox al een keer helemaal van het stroom gehad, maar na opstarten nog steeds hetzelfde.
En ik kan niets zien in de store. Ligt live eruit? En hoe kan ik dit controlere?
[ Voor 20% gewijzigd door mike0001 op 07-12-2015 17:51 ]
Gast. Het werkt nu niet dus dan is dat een "tijdelijke" oplossing. Verder gaat dit alleen om game-invites. Ik zou niet weten waarom je Xbox game invites op je PC zou willen ontvangen. Idem met party-invites als je die toch alleen op de Xbox accepteerd. Dat je meldingen van reacties of twitch-streams op PC wilt behouden is verder prima, maar dat staat daar los van. Ik zou zeggen: probeer het eens.SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:31:
[...]
Nee, waarom zou ik dat doen? PC wil ik ook berichten binnenkrijgen, zit lang niet altijd achter m'n xbox als die aan staan. Als ik een reboot doe van m'n Xbox werkt alles weer voor een onbekende tijd probleemloos, krijg ik berichten weer overal binnen, maar na een tijdje is het weer drama.
Ik denk dat ik iets te veel verwachtingen heb van een 'uniform' platform en ik ze gewoon nog als individuele platformen moet zien, behalve wat gimmick features als smartglass en streaming. Bedoel, het was in 2013 al mogelijk om via smartglass een game op je xbox op te starten, daar is nu alleen streaming aan toegevoegd. Maar echt 'nieuwe' features binnen het Win10 systeem moet ik nog ontdekken. (bv streamen naar je smartphone..).
Verder ontvang ik altijd notificaties op beide platformen. Heck, soms zelfs op 3. Bijvoorbeeld bij achievements zie ik hem op pc, xbox en mobiel verschijnen.
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2015 18:20 ]
Is jouw profiel wel aangemeld? En wat zegt de test connection vanuit network settings?mike0001 schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:37:
[...]
Maar ik zit niet in een preview update? Dus waar kan het dan aanliggen en wat kan je er tegen doen?
Ik zie nu ook dat mijn voorkeuren allemaal weg zijn. Ik heb de xbox al een keer helemaal van het stroom gehad, maar na opstarten nog steeds hetzelfde.
En ik kan niets zien in de store. Ligt live eruit? En hoe kan ik dit controlere?
Status kan je terug vinden op Xbox.com
Waar heb je het over?Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:20:
Gast. Het werkt nu niet dus dan is dat een "tijdelijke" oplossing. Verder gaat dit alleen om game-invites. Ik zou niet weten waarom je Xbox game invites op je PC zou willen ontvangen. Idem met party-invites als je die toch alleen op de Xbox accepteerd. Dat je meldingen van reacties of twitch-streams op PC wilt behouden is verder prima, maar dat staat daar los van. Ik zou zeggen: probeer het eens.
Verder ontvang ik altijd notificaties op beide platformen. Heck, soms zelfs op 3. Bijvoorbeeld bij achievements zie ik hem op pc, xbox en mobiel verschijnen.
Game-invites komen nooit binnen op je PC, die zijn altijd XBO only geweest, zelfde als meldingen dat een gameclip is opgenomen of dat een game geinstalleerd is, dat zijn XBO only meldingen.
En ja, ik wil de party invites ook gewoon op m'n PC zien, sinds TV kijken zo traag als ... is geworden heb ik de decoder weer op TV-HDMI gezet, net als mijn PC 2de scherm, dat ik lang niet altijd de invites op de XBO langs zie komen.
Altijd leuk, die nicknamesSinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:34:
[...]
...Vraag maar aan Baloe of Pannekoek....
Anyway, hier ook herkenbaar. Sinds het nieuwe dashboard krijg ik ook niet altijd alle notificaties meer door op de console.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Niet echt. Ik gebruik geen externe koptelefoon, dus dat is niet mijn probleem. Nooit gedaan voor games, trouwens. Een controller daarentegen ga ik niet zomaar vervangen, en al helemaal niet mocht het vervangende exemplaar duurder zijn. Dus dan zou het wel fijn zijn als ze niet bepaalde functionaliteit aan een controller koppelen.danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:25:
[...]
Maar nu de nieuwe controllers met een directe 3,5mm aansluiting zijn uitgerust vind je niet dat je genaait wordt ? Wat snap ik niet aan dit verhaal, want komt op het zelfde neer.
Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Xbox One (Fifa 16 bundel), zit er standaard geen headsetje meer bij?
Nope, die is uit de 500GB bundels gehaald. Beetje zielige actie van MS, wat kost zo'n ding nou.FulmeN schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:33:
Sinds afgelopen zaterdag in het bezit van een Xbox One (Fifa 16 bundel), zit er standaard geen headsetje meer bij?
Aan de andere kant is het toch een ruk ding en kun je veel beter overgaan op een echte headset. Die van MS zelf (de stereo headset dus

best prijzig headsetje om los te kopen... 22,- geloof ik:) ik gebruik die geregeld!! surround sound aan en dan dat simpele headsetje waar alleen voice door heen gaat op is ideaal:)Rossi46 schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:37:
[...]
Nope, die is uit de 500GB bundels gehaald. Beetje zielige actie van MS, wat kost zo'n ding nou.
Aan de andere kant is het toch een ruk ding en kun je veel beter overgaan op een echte headset. Die van MS zelf (de stereo headset dus) bijvoorbeeld is niet duur en biedt erg goed game-geluid
Ja, om los te kopen wel (altijd leuk, OEM prijzen). Maar de productiekosten van dat ding zijn bizar laag, dat kan niet anders.mfreriks schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:43:
[...]
best prijzig headsetje om los te kopen... 22,- geloof ik:) ik gebruik die geregeld!! surround sound aan en dan dat simpele headsetje waar alleen voice door heen gaat op is ideaal:)
Ach, productiekosten van zo Elite controller is ook een nul er van af. Toch hoor je daar ook niemand over
Zijn er nog mensen die Titanfall actief spelen?
Wel halo mcc, halo 5 en forza horizon 2 actief
.
Gamertag: timmie271
Zeker goede aanbieding. Bedankt voor de tip.Famous schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:21:
Opzich en leuke aanbieding
Mijn elite controller is inmiddels terug naar bol.com, de RT trigger maakte geluid en voelde niet soepel aan tijdens het indrukken, ook zaten er 2 beschadigingen op tijdens ontvangst.
Ben gisteren een chat op de Site van MS begonnen en nadat de beste mevrouw mijn xbox een factory reset wou geven voor het verhelpen van bugs heb ik nogmaals aangegeven dat het om een hardware fout van de controller ging waardoor ik uiteindelijk een Ups label kreeg voor het opsturen van de losse controller.
Aangezien ik dan een gerepareerde terug zou krijgen ( die er waarschijnlijk ook uitziet als nieuw I know) heb ik uiteindelijk toch maar besloten om hem via bol.com om te ruilen voor een nieuwe, aangezien de controller die ik terug heb gestuurd nooit goed heeft gewerkt en ook maar 1 dag oud was voelt een nieuwe terug krijgen gewoon net iets beter.
En nu opnieuw wachten aangezien bol.com geen voorraad heeft..
Ben gisteren een chat op de Site van MS begonnen en nadat de beste mevrouw mijn xbox een factory reset wou geven voor het verhelpen van bugs heb ik nogmaals aangegeven dat het om een hardware fout van de controller ging waardoor ik uiteindelijk een Ups label kreeg voor het opsturen van de losse controller.
Aangezien ik dan een gerepareerde terug zou krijgen ( die er waarschijnlijk ook uitziet als nieuw I know) heb ik uiteindelijk toch maar besloten om hem via bol.com om te ruilen voor een nieuwe, aangezien de controller die ik terug heb gestuurd nooit goed heeft gewerkt en ook maar 1 dag oud was voelt een nieuwe terug krijgen gewoon net iets beter.
Wachten is klote maar naar mijn idee heb je wel de juiste keuze gemaakt.schumi1986 schreef op maandag 07 december 2015 @ 21:37:
Mijn elite controller is inmiddels terug naar bol.com, de RT trigger maakte geluid en voelde niet soepel aan tijdens het indrukken, ook zaten er 2 beschadigingen op tijdens ontvangst.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Inderdaad, voor 150 euro mag je ook wel wat verwachten. Dan zou ik ook geen enkel minpunt accepteren.
In mijn linker controller stick zit een tick als ik hem langs de rand ronddraai. Voelbaar maar niet hinderlijk. Ik wacht even met aanmelden totdat de voorraaden weer aangevuld zijn. Ik heb liever die tik dan geen controller. Over een maand of twee/drie gaat die op weg naar microsoft voor "reparatie".
Gamertag: YazNL
Als je wilt spelen roep maar, Actief is op dit moment een groot woord, probeer mijn backlog aan spellen weg te spelen, maar het lukt nog niet echt.
Even voor de zekerheid: de headsetadapter werkt ook nog steeds op de 'new' controller met 3,5mm aansluiting? En dit ding zit toch altijd bij de stereo headset van Microsoft in de doos?
De reden voor mij om hem direct terug te sturen naar bol.com is omdat je binnen 30 dagen een nieuwe kunt krijgen, bij MS krijg je een gerepareerde terug, wat natuurlijk ook niet erg is alleen in mijn geval was mijn controller slechts 1 dag oud en kwam met gebreken uit de verpakking en daarom heb ik liever gewoon een nieuweYaz schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 10:06:
[...]
In mijn linker controller stick zit een tick als ik hem langs de rand ronddraai. Voelbaar maar niet hinderlijk. Ik wacht even met aanmelden totdat de voorraaden weer aangevuld zijn. Ik heb liever die tik dan geen controller. Over een maand of twee/drie gaat die op weg naar microsoft voor "reparatie".
Beetje overkill vindt je niet ? ik moet er niet aan denken.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 18:20:
[...]

Staat nu ook uit op alles behalve 1 hoorWinkiller schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:41:
[...]
Beetje overkill vindt je niet ? ik moet er niet aan denken.
Maar als ik ze weer aan zet, dan werkt het weer overal.
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 08-12-2015 12:42 ]
Ik krijg het alleen binnen op mijn xbox en als ik de pc toevallig heb aanstaan. Op me telefoon krijg ik niks binnen
.
Binnenkort ga ik TF weer vaker spelen.
Voeg me maar toe
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Helaas, dan maar vanavond naar de MM.Rossi46 schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:52:
[...]
Ja, om los te kopen wel (altijd leuk, OEM prijzen). Maar de productiekosten van dat ding zijn bizar laag, dat kan niet anders.
Op mijn telefoon kan ik het niet eens instellen voor achievements. Alleen messages, favorites en broadcasts.timmie271 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:57:
Ik krijg het alleen binnen op mijn xbox en als ik de pc toevallig heb aanstaan. Op me telefoon krijg ik niks binnen.
Zijn eigenlijk de instellingen van de elite controller te delen met je medemens? Heb de controller nu een maandje of wat geloof ik en gebruik niets anders meer! Merk wel dat ik me iet wat moet focussen om de triggers goed te gebruiken, vaak slipt er nog wel een druk op A doorheen
standaard bij alles behalve racen ook de rechter trigger als hairtrigger staan
The Division Alpha code ontvangen. Ben super benieuwd naar deze game. Heeft qua gevoel een flinke rollercoaster gehalte en hopelijk kunnen ze de verwachting waar maken. Als er hier mensen zijn die hem ook kunnen spelen dan doe ik graag een keertje mee.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Na eerdere berichten over DiRT Rally mag de officiële aankondiging van een consoleversie niet echt meer een verrassing heten. Koch Media en Codemasters hebben bekendgemaakt dat de voorheen early access game op Steam op 5 april 2016 ook op de PlayStation 4 en Xbox One zal verschijnen...

[ Voor 63% gewijzigd door Winkiller op 08-12-2015 14:39 ]
Sinds gisteren ook in het bezit van een Xbox One! Direct begonnen met Gears of War en Halo MCC.
Ook mensen hier die deze games nog spelen?
Het menu is nog wel even wennen, totaal anders dan ik voorheen gewend was op de 360, maar verder wel fancy.
Het menu is nog wel even wennen, totaal anders dan ik voorheen gewend was op de 360, maar verder wel fancy.
Verwijderd
Belachelijk eigenlijk dat je geen bericht krijgt wanneer iemand je "unfollowed". Nu moet je telkens elke persoon nagaan om erachter te komen wie het was geweest. Waarom zou je uberhaupt vrienden met iemand blijven die je uit zijn " friendlist" heeft verwijderd. Is dat zo veel gevraagd. Op de PS4 wordt degene ook automatisch uit jouw friendlist verwijderd, zoals het hoort.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 14:54 ]
Dus je hebt een XB1 gekocht om opgeknapte 360 spellen te spelenR4m0n_46 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:52:
Sinds gisteren ook in het bezit van een Xbox One! Direct begonnen met Gears of War en Halo MCC.
Omdat het niet meer echt een contactlijst is meer meer ala twitter waar je mensen wel of niet kunt volgen ongeacht of ze dat bij jou ook doen. Is vooral gedaan om op de hoogte te blijven van bekende personen of streamers, zonder dat die je aan je friends hoeven toe te voegen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:53:
Belachelijk eigenlijk dat je geen bericht krijgt wanneer iemand je "unfollowed". Nu moet je telkens elke persoon nagaan om erachter te komen wie het was geweest. Waarom zou je uberhaupt vrienden met iemand blijven die je uit zijn " friendlist" heeft verwijderd. Is dat zo veel gevraagd. Op de PS4 wordt degene ook automatisch uit jouw friendlist verwijderd, zoals het hoort.
Overigens puilt mijn lijst ook al wel weer uit, maar het wordt er niet trager om gelukkig. Al zou een filter om te zien wie jou niet volgt, nog wel gewenst zijn.
Maar is het zo'n probleem als iemand jou niet volgt maar jij hem wel?
Als ze je blokkeren verdwijn je wel uit elkaars lijst, maar aan die informatie heb je denk ik weinigVerwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:53:
Nu een tijdje met de Xbox One. Veel Sunset gespeeld. Een groot voordeel blijft dat de console een hele fijne media speler is ook. Zwaar onderschat..1 ding waar ik mee zit is dat het zo stil is over die GOW ultimate codes.. Heb het spel afgelope 2 weken online gedaan maar nog geen code helaas.. Wordt een beetje stil gehandeld die codes
Verwijderd
Ik vind dat een friendlist uit "digitale of fysieke" vrienden moet bestaan. Als iemand jou verwijderd dan moet je op zijn minst hiervan op de hoogte worden gesteld. Ik hoef namelijk niemand te volgen als het niet wederzijds is. Het heet niet voor niets een vriendenlijst en geen 'ik volg jou omdat ik wil weten wat jij op je console zoal doet' lijst.Martinspire schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:59:
[...]
Omdat het niet meer echt een contactlijst is meer meer ala twitter waar je mensen wel of niet kunt volgen ongeacht of ze dat bij jou ook doen. Is vooral gedaan om op de hoogte te blijven van bekende personen of streamers, zonder dat die je aan je friends hoeven toe te voegen.
Overigens puilt mijn lijst ook al wel weer uit, maar het wordt er niet trager om gelukkig. Al zou een filter om te zien wie jou niet volgt, nog wel gewenst zijn.
Maar is het zo'n probleem als iemand jou niet volgt maar jij hem wel?
Maar dat is hoe ik erover denk. Geef dan op zijn minst een filter waardoor je makkelijk kunt zien wie het was geweest. Nu is het nog te overzien (rond de 20 man) maar straks zal het 100+ zijn en dan is de lijst gewoon te groot om individueel elk profiel te bekijken.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2015 15:39 ]
Kan zijn dat het een 360 vriend is, waar een vriendschap wel toestemming van beide kanten nodig heeft?Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:47:
Volgens mij zit er ook een bug in het follow systeem. Soms volg je iemand en degene volgt jou dan ook maar toch wordt dit niet weergegeven bij "following".
Verwijderd
Nope was een persoon op de Xbox One.Ereaser schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:06:
[...]
Kan zijn dat het een 360 vriend is, waar een vriendschap wel toestemming van beide kanten nodig heeft?
Echte vrienden zet ik als favorite, staan ze altijd bovenaan de lijst.
Mij maakt het verder echt niet uit wie mij wel of niet terug volgt en zie liever geen optie om dat te kunnen 'controleren'
Ook al haalt een favorite mij uit zijn lijst, boeie
Mij maakt het verder echt niet uit wie mij wel of niet terug volgt en zie liever geen optie om dat te kunnen 'controleren'
Ook al haalt een favorite mij uit zijn lijst, boeie
Halo mcc speler hierR4m0n_46 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:52:
Jazeker werkt prima. Erg handig ding met die controls op je controller wat mij betreft. Ik doe die van mij overigens weg mocht je interesse hebben! Ik stap over naar ps4.draakhoofd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 11:40:
Even voor de zekerheid: de headsetadapter werkt ook nog steeds op de 'new' controller met 3,5mm aansluiting? En dit ding zit toch altijd bij de stereo headset van Microsoft in de doos?
Heb ff je posts in dit topic bekeken en je lijkt een tevreden X1-gebruiker. Mijn vraag is dan ook; waarom?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Sinds kort ook een Xbox One gekocht en vooral Halo 5 aan het spelen, sinds kort ook een headsetje gekocht.
Zijn er nog meer mensen die halo spelen en het leuk vinden om een beetje samen te knallen? Voeg me dan even toe: De Jojo tjes is de gamertag.
Zijn er nog meer mensen die halo spelen en het leuk vinden om een beetje samen te knallen? Voeg me dan even toe: De Jojo tjes is de gamertag.
Hmm, bij rebooten kreeg ik een E201 nogwat code. Uit en weer aangezet en hij start normaal op.
Toch maar eens aan geloven het ding op te sturen denk ik
Toch maar eens aan geloven het ding op te sturen denk ik
Ja heb vooral genoten van de couch co op met vrienden en ori. Maar ik vind het heel jammer dat oneguide en tv controls niet werken in mijn situatie en dat is het grootste issue. Ik ben nog steeds met afstandsbedieningen aan het switchen. Het hele multimedia functionaliteiten gebeuren haalde me over XBO te proberen, plus Halo 5. Maar beide vallen me toch erg tegen, ik kan maar niet wennen aan Halo 5. Daarnaast hebben al mijn vrienden een ps4 en gamen tegenwoordig (nu we geen fulltime studenten meer zijn, haha) op dezelfde tijden, wat de ps4 ook aantrekkelijk maakt.DeMoN schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 19:52:
[...]
Heb ff je posts in dit topic bekeken en je lijkt een tevreden X1-gebruiker. Mijn vraag is dan ook; waarom?
Heb het idee dat meer mensen hier last van hebben. Halo is echt een shooter waar je allround skills nodig hebt om mee te komen. Het is niet zoals BF waar je je kan specialiseren op een bepaald gebied of CoD waar je helemaal geen skills voor nodig hebt. Misschien zijn console gamers gewoon een beetje verwend door het aanbod en hebben ze niet meer het geduld om te oefenen en goed te worden.
Wel jammer want als je er wat tijd in steekt is het echt een vette shooter.
Ik heb juist het idee dat Halo weinig skills nodig heeft. Maar de gameplay is gewoon heel anders, de verhouding granaten en wapens, movement en Health system is echt anders. Ik vind het een leuke shooter om casual met vrienden te doen, juist omdat mijn non-gamer vrienden hier ook vrij makkelijk meekomen. Met hen kan ik geen CoD, BF of CS gaan zitten spelen, haha.Beltoni schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:11:
[...]
Heb het idee dat meer mensen hier last van hebben. Halo is echt een shooter waar je allround skills nodig hebt om mee te komen. Het is niet zoals BF waar je je kan specialiseren op een bepaald gebied of CoD waar je helemaal geen skills voor nodig hebt. Misschien zijn console gamers gewoon een beetje verwend door het aanbod en hebben ze niet meer het geduld om te oefenen en goed te worden.
Wel jammer want als je er wat tijd in steekt is het echt een vette shooter.
Zelf alleen bij vrienden op een 360 gespeeld, deze bundels mooie gelegenheid om de klassiekers zelf eens te kunnen doorspelenBeltoni schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:55:
[...]
Dus je hebt een XB1 gekocht om opgeknapte 360 spellen te spelen
Eerste indruk van het apparaat na een paar uurtjes spelen is dat het wel een gelikt ding is, zeer tevreden over de controllers ook.
Ik las dat je XS4ALL TV hebt. Heb ik ook, via glas. Had wel alles aan de praat destijds. Met infa-roodlampjes, heb geen kinect. Was wel een heel gekloot ja. Heb hier ergens de oplossing nog gepost toen. Maar als je maten een ps4 hebben snap ik het wel. Al is pas 1 maat van mij over naar current gen en heeft een ps4, ik houd gewoon stug vol met mn X1Fuff schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:04:
[...]
Ja heb vooral genoten van de couch co op met vrienden en ori. Maar ik vind het heel jammer dat oneguide en tv controls niet werken in mijn situatie en dat is het grootste issue. Ik ben nog steeds met afstandsbedieningen aan het switchen. Het hele multimedia functionaliteiten gebeuren haalde me over XBO te proberen, plus Halo 5. Maar beide vallen me toch erg tegen, ik kan maar niet wennen aan Halo 5. Daarnaast hebben al mijn vrienden een ps4 en gamen tegenwoordig (nu we geen fulltime studenten meer zijn, haha) op dezelfde tijden, wat de ps4 ook aantrekkelijk maakt.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
http://www.engadget.com/2...all-virtual-fitting-room/
Voor de kinectlozen: handig voor je onderhandelingen met je betere helft.
Laat ze het maar niet zien. Straks moet er zo ding komen haha
Ben hier niet heel actief, maar lees wel vaak dit topic mee. Ik heb ook deze twee spellen en net Halo 5 gehaald. Maar mocht je eens zin hebben om een potje te schieten met gears mag je me wel een pb sturen. Mcc moet ik ook nog steeds een keer opstarten. Kom er steeds maar niet aan toeR4m0n_46 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 14:52:
Als jij zin hebt om Halo 5 samen te spelen moet je ook even een berichtje sturen of mij toevoegen als vriend. Gamertag staat een stukje naar boven.Waffle schreef op woensdag 09 december 2015 @ 01:58:
[...]
Ben hier niet heel actief, maar lees wel vaak dit topic mee. Ik heb ook deze twee spellen en net Halo 5 gehaald. Maar mocht je eens zin hebben om een potje te schieten met gears mag je me wel een pb sturen. Mcc moet ik ook nog steeds een keer opstarten. Kom er steeds maar niet aan toe
Voor mcc en halo5 kun je mij altijd inviten :9: timmie271.Waffle schreef op woensdag 09 december 2015 @ 01:58:
[...]
Ben hier niet heel actief, maar lees wel vaak dit topic mee. Ik heb ook deze twee spellen en net Halo 5 gehaald. Maar mocht je eens zin hebben om een potje te schieten met gears mag je me wel een pb sturen. Mcc moet ik ook nog steeds een keer opstarten. Kom er steeds maar niet aan toe
Als ik een ander spel aan het spelen ben kun je me altijd een berichtje sturen
Toch heb ik het idee dat het best een flut-app is. Het projecteert alleen de afbeelding en is daarbij dus niet 3d of in de juiste maat. Kortom: dat is de moeite van het vernoemen niet eens waard.Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 22:43:
http://www.engadget.com/2...all-virtual-fitting-room/
Verwijderd
Toch is mijn vrouw om. Tijd voor een volgende aankoop!Martinspire schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:14:
[...]
Toch heb ik het idee dat het best een flut-app is. Het projecteert alleen de afbeelding en is daarbij dus niet 3d of in de juiste maat. Kortom: dat is de moeite van het vernoemen niet eens waard.
Iemand problemen met Live TV en XB1 sinds os update? Zappen duurt seconden langer (beeld blijft zwart) enorm vervelend. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
Ben ook opzoek naar een goede SD voor mijn XB1 aangezien de 500GB vol begint te raken. Iemand tips?
Ben ook opzoek naar een goede SD voor mijn XB1 aangezien de 500GB vol begint te raken. Iemand tips?
Verwijderd
USB3.0 (ook voor voeding)Chabio schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:07:
Iemand problemen met Live TV en XB1 sinds os update? Zappen duurt seconden langer (beeld blijft zwart) enorm vervelend. Iemand een idee hoe dit op te lossen?
7200 rpm
>1TB
USB2.0 kan je niet eens voor games gebruiken, dus dat is een must.Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:53:
[...]
USB3.0 (ook voor voeding)
7200 rpm
>1TB
Dit heb ik al sinds de eerste NXOE update, heb mijn decoder maar los gehaald, het begon mij iets teveel te irriteren. Mijn geval blijft het beeld seconde of wat hangen ipv zwart beeld.Chabio schreef op woensdag 09 december 2015 @ 14:07:
(humax 5050, caiway)
Zo net The Division eens opgestart... Ziet er best goed uit voor alpha! Na het eten wat spelen.
Ik ben echt benieuwd of die game het gaat waar maken
Tot nu toe vermaak ik me er prima mee 
Watch Dogs meets Destiny.
Watch Dogs meets Destiny.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hè jammer ik zit niet bij de Alpha testers.
Heb me helemaal aan het begin wel aangemeld maar dus niet uitgenodigd.
Is het stukje open wereld wat jullie mogen spelen of is het een missie ofz?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Open wereld met wat kleine missies, voor zover ik het gezien heb. Sfeertje is wel goed, alleen is de wereld nog wel een beetje leeg als je het mij vraagt (in elk geval het multiplayer gedeelte, maar het is ook nog alpha).Donstil schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:35:
Hè jammer ik zit niet bij de Alpha testers.
Ik ook. Heb eerlijk gezegd niet veel vertrouwen, het ziet er goed uit en het concept is goed, maar dat zegt nog niks natuurlijk.KookSpook schreef op woensdag 09 december 2015 @ 17:59:
Ik ben echt benieuwd of die game het gaat waar maken
We zitten nu zover in de ontwikkeling dat "het is alpha" niet veel waarde heeft. Er zullen misschien nog wat objecten heen en weer geschoven worden maar verwacht echt geen grote veranderingen meer.harrytasker schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:50:
[...]
Open wereld met wat kleine missies, voor zover ik het gezien heb. Sfeertje is wel goed, alleen is de wereld nog wel een beetje leeg als je het mij vraagt (in elk geval het multiplayer gedeelte, maar het is ook nog alpha).
Ik heb de alfa alweer van mijn xbox one verwijderd. Heb het even gespeeld maar vond het niet echt mijn game. Op het begin toen deze game aangekondigd werd moest en zou ik deze game halen, na 10x uitgesteld te zijn heb ik er geen vertrouwen meer in.
Ik vond het een beetje onoverzichtelijk overkomen. Side missies zijn inderdaad wat klein, op het begin zie je ook mede online genoten door elkaar rennen naar diezelfde opdracht.
En de wereld is een beetje leeg inderdaad, het grafische gedeelte vind ik mwa.. vind het niet echt heel mooi. Zeker na al die lekker maak filmpjes..
Ik vond het een beetje onoverzichtelijk overkomen. Side missies zijn inderdaad wat klein, op het begin zie je ook mede online genoten door elkaar rennen naar diezelfde opdracht.
En de wereld is een beetje leeg inderdaad, het grafische gedeelte vind ik mwa.. vind het niet echt heel mooi. Zeker na al die lekker maak filmpjes..
Mja maar ik snap hem wel. Je startpunt ligt in een wijk/blok waar eigenlijk nog weinig gebeurt. Daarna kom je in een deel wat al wel wat drukker is, met ook meer civilians en random events, maar alsnog moet je aardig wat lopen om van missie naar missie te gaan.Yaz schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:25:
[...]
We zitten nu zover in de ontwikkeling dat "het is alpha" niet veel waarde heeft. Er zullen misschien nog wat objecten heen en weer geschoven worden maar verwacht echt geen grote veranderingen meer.
Probleem wat ik er vooral mee heb is dat er gewoon heel weinig content in de alpha zit. 2 hoofdmissies die elk nog geen 15 minuten duren (of nouja 1 is 10, de ander is 20) zonder al teveel cutscenes en vooral shootouts. Daarna heb je alleen zijmissies en random missies. Ook kun je de multiplayer zone in, maar volgens mij heb je daar geen missies? Dus komt het eigenlijk neer op wat randoms neerschieten of wat AI.
Ik denk dat ik na een uurtje of 3 spelen alle content wel zo'n beetje gezien heb of het is verder een variant op wat ik al deed. Ook begin je dus bij level 4 en stopt het bij level 8 (maar heb je eigenlijk bij level 5 de hoofdlijnen wel gezien), dus ik vraag me een beetje af waar de alpha nou voor dient. Overigens wel een crash gehad en een paar glitches die je eigenlijk wel kunt verwachten bij een open-world Ubi titel, maar verder liep de game wel stabiel. Gameplay zelf was wel stabiel, maar er zit dus eigenlijk geen sneaken in (of ik heb iets gemist). Presentatie zag er wel ok uit, maar net als Watchdogs had ik niet echt een klik met de hoofdrolspeler. Ik denk dat ik morgen nog wel effe kijk of iemand coop wil doen, maar daarna heb ik die alpha ook wel gezien eigenlijk.
Ik krijg zojuist nog de key in mijn mailbox, misschien andere nog een kleine kans? Eerst nog een tijdje downloaden, morgen maar eens testen
Metrics. Wat je doet maakt ze niet veel uit als je maar iets doet. Alles word gelogt en verwerkt. Hele waardevolle data. Zelfs een uur stil staan kan hele nuttige data opleveren.Martinspire schreef op woensdag 09 december 2015 @ 23:43:
[...]
dus ik vraag me een beetje af waar de alpha nou voor dient.
Maar jou reportje voor een bugje her en der. Dat intereseert ze echt niet. Dat weten ze allang.
Ik heb even een kort vraagje mbt BO3. Ik ga hem zaterdag even halen voor de xbox. Normaal speel ik op de pc maar iedereen waar ik normaal mee schiet online speelt nu of Borderlands of heroes of the storm en ik vind beide niks dus dacht ik heb nu een xbone dus dacht van ga het eens proberen met een controler.
Is dat een beetje te doen met een normale standaard controller of moet je perse een elite controller of een scuf controller hebben zoals de pro's hebben om een beetje mee te komen?
Ik heb MW2 een enkele keer geprobeerd vroeger op de ps3 maar daar had ik toen niet echt rustig de tijd om het een beetje door te krijgen.
Achteraf toch een korte vraag maar een verschrikkelijk lang verhaal
Is dat een beetje te doen met een normale standaard controller of moet je perse een elite controller of een scuf controller hebben zoals de pro's hebben om een beetje mee te komen?
Ik heb MW2 een enkele keer geprobeerd vroeger op de ps3 maar daar had ik toen niet echt rustig de tijd om het een beetje door te krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door mike30 op 10-12-2015 04:21 ]
Zelf verschillende shooters gespeeld op de xbox (x360 en one). In het begin zeker wennen en frustraties als je van een PC afkomt. Enige wat helpt is uren maken. Het is echt niet zo dat mensen met een elite controller zoveel beter zijn dan het spel niet meer leuk is in multiplayer.mike30 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 04:20:
Ik heb even een kort vraagje mbt BO3. Ik ga hem zaterdag even halen voor de xbox. Normaal speel ik op de pc maar iedereen waar ik normaal mee schiet online speelt nu of Borderlands of heroes of the storm en ik vind beide niks dus dacht ik heb nu een xbone dus dacht van ga het eens proberen met een controler.
Als je het mij vraagt heeft een elite controller vooral voordeel op andere vlakken dan het snel richten en schieten (reactie vermogen). Het zit hem meer in dat je sneller kan wisselen van wapen, knifen etc. dus ik denk dat je er gewoon veel plezier uit de game kan halen, als je de tijd maar wilt investeren om de shooter onder de knie te krijgen met een controller!
Succes en plezier in ieder geval!
Enige grote verschil met elite zijn de thumb-limits, je LT en RT kan je 'locken' waardoor je ~60% minder ver in moet drukken en ze direct 100% geven. Dat is voor mij nog de beste functie, de nieuwe paddles op de onderkant je een compleet stuk extra aanleren, dat ik daar nog weinig tot niet mee heb gewerkt.mike30 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 04:20:
BO3 zelf, die game heeft dus geen sensibility-instellingen voor normaal en scoped, zelfs op sens 8 beweegt mijn LMG scoped nog veel te traag. Veel andere shooters hebben aparte instellingen voor scoped/non-scoped, flinke tegenvaller in BO3.
Ben ziek thuis, dus wilde even Tomb Raider spelen. Blijkt er weer een Xbox Live storing te zijn en dan kun je dus ook gelijk niet meer een single player game spelen. Dat vind ik toch echt wel een tekortkoming van deze generatie.
Xbox Live: Chevalric
Is zeker te doen. Jaren geleden toen mw2 uitkwam 1v1 gedaan terwijl ik hem niet eens kon raken als hij voor me stil bleef staan met een controller (was splitscreen met een maat).mike30 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 04:20:
Later was ik de enige met +25 nukes online
Mind you, ik heb er toen vele vele uren verslaving ingestoken, maar het onder controle krijgen was ook best wel rapjes. In die nieuwere COD's heb je ook vaak een trainingsmodus, dat je tegen bots kan trainen. Daar zou ik dan zeker een paar flinke sessies van doen voordat je online gaat, want anders word je echt helemaal gekgeschoten...
En als je de console op Offline modus zet? Afaik worden savegames ook lokaal opgeslagen, naast de synchronisatie naar de cloud. Dus je zou single player prima moeten kunnen doen...Chevalric schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:31:
Ben ziek thuis, dus wilde even Tomb Raider spelen. Blijkt er weer een Xbox Live storing te zijn en dan kun je dus ook gelijk niet meer een single player game spelen. Dat vind ik toch echt wel een tekortkoming van deze generatie.
Dat werkt inderdaad. Die truc kende ik nog nietNotna schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:52:
[...]
En als je de console op Offline modus zet? Afaik worden savegames ook lokaal opgeslagen, naast de synchronisatie naar de cloud. Dus je zou single player prima moeten kunnen doen...
Xbox Live: Chevalric
Chevalric schreef op donderdag 10 december 2015 @ 11:13:
[...]
Dat werkt inderdaad. Die truc kende ik nog niet
Het is een beetje suf dat als de XBO een melding heeft dat, als er issues met live zijn, deze niet uitzichzelf even een fallback doet op de lokale saves. Je krijgt die melding wél als je internet er compleet uitligt geloof ik.
Maargoed; dit werkt ook
Vergeet Black Friday, we kunnen binnenkort de poeplap weer trekken

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 10-12-2015 12:20 ]
Ben benieuwd of er nog wat leuks bij zitjustifire schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:17:
Vergeet Black Friday, we kunnen binnenkort de poeplap weer trekken![]()
[afbeelding]
Met kerst hebben ze vaak ook wat nieuwe games met korting.Ereaser schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:17:
[...]
Ben benieuwd of er nog wat leuks bij zit
Daar hoop ik dan maar op, heb geen uitgebrachte games meer op mijn lijstje staan.
Misschien nog een seasonpass voor Falout 4, Rise of the Tomb Raider of Batman Arkham Knight met flinke korting, al acht ik die kans vrij klein.
Alhoewel, Blazblue : Chronophantasma Extend in de aanbieding kan ook nog interessant zijn.
@Stijn, Synergyx & Demon bedankt voor de reacties. Ik ga het zaterdag eens bekijken of het wat word 
Denk dat het ook vooral het reactievermogen van de andere (jongere) spelers is. Ik volg dat Opticgaming cod team op youtube en die gasten zijn echt snel. Lijken wel crackaddicts af en toe dan zie ik niets bewegen en ik hoef alleen te kijken en zij zitten pixels te schieten
Denk dat het ook vooral het reactievermogen van de andere (jongere) spelers is. Ik volg dat Opticgaming cod team op youtube en die gasten zijn echt snel. Lijken wel crackaddicts af en toe dan zie ik niets bewegen en ik hoef alleen te kijken en zij zitten pixels te schieten
[ Voor 57% gewijzigd door mike30 op 10-12-2015 16:15 ]
Verwijderd
Themarkofj is een goede om te kijken. Hij speelt meer op mapkennis en ervaring dan op snelheid. Ook speelt hij in public lobbies ipv pro gaming waardoor alles een tikkeltje rustiger te volgen is.mike30 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:12:
@Stijn, Synergyx & Demon bedankt voor de reacties. Ik ga het zaterdag eens bekijken of het wat word
Overigens is hij nog steeds retesnel hoor.
Zijn er nog mensen die The Elder Scrolls Online gaan proberen nu het een weekend gratis te spelen is?
Xbox Live: Ofthewell NL
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace