iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Idd ik noem ze altijd roepies
Ik heb het net ook maar geprobeerd met mijn Rabo CC in de Russische store en het is gelukt met OriRossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:14:
[...]
Zo dan! Euh, middels Russische giftcards of op een andere manier?
Gisteren ook voor ongeveer 27€ Mortal Kombat X premium gekocht in de Singapore store via giftcards en PayPal en dat ging ook perfect, kan ik mijn vrouw weer verder afrossen
XboxLive: Dave 130R
Is dat nieuw in het preview programma?SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:57:
Iemand al beetje zitten spelen met de theme template voor nieuwe UI? Doordat de linker/boven balk statisch zijn, kan je stuk leukere dingen maken
Ben daar overigens uitgestapt. Ik heb mijn xbox niet op instant on staan en de laatste paar % van die updates duurden altijd tergend lang. Had dus geen zin om iedere keer 10-15 minuten te wachten voordat ik mn xbox kan gebruiken
Miracast werkt bij mij alleen met mijn telefoon en niet met mijn tablet. Met een miracast dongle is het weer andersom..Ward85 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:30:
Er zitten hier vast mensen die Miracast al aan de praat hebben, of zit dit niet (meer) in een preview / beta versie?
xbl: superlucky luke
Nee, Nelson had de template vrijgegeven voor achtergrondplaatjes, maar eentje die je kan matchen met de boven en zijbalk.Ereaser schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:46:
[...]
Is dat nieuw in het preview programma?
Ben daar overigens uitgestapt. Ik heb mijn xbox niet op instant on staan en de laatste paar % van die updates duurden altijd tergend lang. Had dus geen zin om iedere keer 10-15 minuten te wachten voordat ik mn xbox kan gebruiken
Zoiets zegmaar
http://i.imgur.com/8K0ayHx.png
Je match je achtergrond met je profielfoto etc.
ipv
http://cdn.wccftech.com/w...9/Xbox-One-Experience.jpg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ah ok, maar als je dan naar beneden scrollt is het effect toch weg?SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:57:
[...]
Nee, Nelson had de template vrijgegeven voor achtergrondplaatjes, maar eentje die je kan matchen met de boven en zijbalk.
Zoiets zegmaar
http://i.imgur.com/8K0ayHx.png
Je match je achtergrond met je profielfoto etc.
ipv
http://cdn.wccftech.com/w...9/Xbox-One-Experience.jpg
Uiteraard, maar daar zit ik toch niet zoveelEreaser schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:10:
[...]
Ah ok, maar als je dan naar beneden scrollt is het effect toch weg?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iemand die dit speelt ? En is het een beetje wat ?
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Dit is een geintje. Toch?Opuske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:25:
The witcher 3 + season pass staat mooi geprijsd in de us store op dit moment dankzij de game awards deal.
Iemand die dit speelt ? En is het een beetje wat ?
Maar moet je niet deel 1 en 2 gespeeld hebben om het verhaal een beetje te begrijpen?
Earzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:40:
[...]
Ik heb het net ook maar geprobeerd met mijn Rabo CC in de Russische store en het is gelukt met Ori![]()
Gisteren ook voor ongeveer 27€ Mortal Kombat X premium gekocht in de Singapore store via giftcards en PayPal en dat ging ook perfect, kan ik mijn vrouw weer verder afrossen
Hoe heb je dat trouwens gefixt? Met VPN? Ik heb ook een Rabo CC, dus dit geintje wil ik ook wel even uitproberen
[ Voor 12% gewijzigd door Rossi46 op 04-12-2015 16:02 ]
In beide gevallen zonder vpnRossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:02:
[...]
![]()
![]()
Hoe heb je dat trouwens gefixt? Met VPN? Ik heb ook een Rabo CC, dus dit geintje wil ik ook wel even uitproberen
Kom trouwens net thuis van mijn werk en raad eens wie er Mortal Kombat aan t spelen was
[ Voor 13% gewijzigd door Earzz op 04-12-2015 16:26 ]
Dat wordt spannend dan
Even voor de zekerheid: middels welke browser? En eerst uitloggen, dan Russische regio selecteren en daarna weer inloggen?
Singapore via FF en Russia heb ik op t werk gedaan met een oudere versie van IE, uitloggen doe ik nooit gewoon lekker switchen.Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:26:
[...]
Dat wordt spannend dan![]()
Even voor de zekerheid: middels welke browser? En eerst uitloggen, dan Russische regio selecteren en daarna weer inloggen?
Earzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:23:
[...]
Kom trouwens net thuis van mijn werk en raad eens wie er Mortal Kombat aan t spelen was
Overigens jammer dat Rain of Kabal niet in het Kombat Pack 2 zitten.
Alien en Leatherface zijn wel leuke toevoegingen maar ga daar niet nog eens $30,- voor neertellen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hahaha somebody's ass going to get whoopedEarzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:23:
[...]
In beide gevallen zonder vpn
Kijken of ik Life is Strange deze maand ga aanschaffen.
Telltale collection is 99% uitgespeeld behalve GoT deel 6 ofzo.
Voorlopig nog genoeg games om te knallen -> BO3, Halo 5, Titanfall, BF4, (Destiny misschien als ik niks te doen heb.)"
Denk dat ik wacht met het kopen van games tot er Sale periodes zijn.
Heb een te grote backlog nu nog staan
***UPDATE***
Zie net pas dat Life is Strange complete season voor $10,- in de store staat -> Weer een nieuwe game en ik heb al zo een backlog
[ Voor 10% gewijzigd door crzyhiphopazn op 04-12-2015 18:23 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Mijn vrouw is ontdaan, Sindel zit er ook al niet in, kennelijk zit zij in DLC die nog moet uitkomen.justifire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:57:
[...]
![]()
Overigens jammer dat Rain of Kabal niet in het Kombat Pack 2 zitten.
Alien en Leatherface zijn wel leuke toevoegingen maar ga daar niet nog eens $30,- voor neertellen.
Trouwens wat een verkoop strategie tegenwoordig, koop je een premium versie van het spel zit er nog niet alle DLC bij
Edit: eigenlijk hetzelfde wat jij dus zegt over het DLC gebeuren.
[ Voor 6% gewijzigd door Earzz op 04-12-2015 18:20 ]
Ketter! ;-)Silversin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
Ik hoop dat ik niet de enige ben die Fallout 4 totaal niks aan vind. Wat een snoozefest. Morgen maar omruilen voor Rise of the Tomb Raider.
Ik kom juist slaap tekort sinds Fallout 4
[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 04-12-2015 20:36 ]
Verwijderd
Zo omslachtig om met een USB stick te werken. Lachwekkend dat je niet met de glass app gedownloade wallpapers aan je console kunt toevoegen.SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:57:
Iemand al beetje zitten spelen met de theme template voor nieuwe UI? Doordat de linker/boven balk statisch zijn, kan je stuk leukere dingen maken
Eerlijk???
Weet dat het wss een topper is maar heb de vorige delen ook niet gespeeld daarom dat ik het vroeg.
Maar goed , gebaseerd alleen op jou antwoord heb ik maar de bundle met seasonpas gekocht op usa store voor 45 usd.
Als het me niet bevalt is het wel jou fout he haha.
Je had je ook kunnen beperken tot alleen de hoofdgame natuurlijk...Opuske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:44:
[...]
Eerlijk???
Weet dat het wss een topper is maar heb de vorige delen ook niet gespeeld daarom dat ik het vroeg.
Maar goed , gebaseerd alleen op jou antwoord heb ik maar de bundle met seasonpas gekocht op usa store voor 45 usd.
Als het me niet bevalt is het wel jou fout he haha.
Enne, ik heb de game nog niet eens gespeeld..haha!
Elite controller op voorraad bij Microsoft!
Ik heb hem al, maar zag dat er naar beschikbaarheid gevraagd werd in dit topic.
http://www.microsoftstore...oller/productID.326828700
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Enkel tot en met 4 december.Rivanov schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:14:
Loopt de speciale Game Awards aanbiedingen in de Xbox Store nog tot en met morgen? Dus morgen nog de hele dag deze prijzen?
These special offers are available for all Xbox Live members and are only available through 04 December, so take advantage of them while you can.
Voor het laatste heb ik de on/of knop 10 seconden ingedrukt (na even googelen) Kan ik deze deze game ook van mijn xbox wissen en daarna weer opnieuw dowloaden mocht het weer fout gaan? Of moet ik dan opnieuw betalen?
Verder nog iets raars. Ook gister na het uitpakken de code voor 2 weken xbox live gold trial ingevuld en nu doet deze deze trial het niet meer. Ik kan bijv. geen Van Helsing downloaden. Na het opnieuw invoeren op de site van xbox van de code geeft deze aan de code al gebruikt is
Heel vreemd, maar wat kan ik hiermee?
Toen ik Ori voor het eerst wilde opstarten, gebeurde bij mij precies hetzelfde. Alleen het begin plaatje kreeg ik te zien in fullscreen, en daarna ging die terug naar het menu, alwaar ik weer opnieuw kon beginnen. Een harde reset heeft in mijn geval echter wel geholpen. Misschien nog eens een hard reset proberen?rened80 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:28:
Ik heb sinds 2 dagen een xbox en nav jullie tips ook Ori gedownload. Vanavond liep de game bij het opstarten meerdere keren vast, en ook de save game kwam in een soort loop terecht. Bij opstarten van deze game kwam ging de xbox weer naar beginscherm.
Verder nog iets raars. Ook gister na het uitpakken de code voor 2 weken xbox live gold trial ingevuld en nu doet deze deze trial het niet meer. Ik kan bijv. geen Van Helsing downloaden. Na het opnieuw invoeren op de site van xbox van de code geeft deze aan de code al gebruikt is
Ik had gelezen dat de trail versie van Xbox Live gold niet het recht geeft om 'games with gold' te downloaden. Dat zou alleen kunnen met een maand of 3 maanden abonnement. Kan me hier in vergissen echter.
Trail codes zijn zonder game downloads.rened80 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:28:
Ik heb sinds 2 dagen een xbox en nav jullie tips ook Ori gedownload. Vanavond liep de game bij het opstarten meerdere keren vast, en ook de save game kwam in een soort loop terecht. Bij opstarten van deze game kwam ging de xbox weer naar beginscherm.
Voor het laatste heb ik de on/of knop 10 seconden ingedrukt (na even googelen) Kan ik deze deze game ook van mijn xbox wissen en daarna weer opnieuw dowloaden mocht het weer fout gaan? Of moet ik dan opnieuw betalen?
Daarvoor moet je lid zijn met automatische verlenging of een jaar lidmaatschap kopen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
OK bedankt ik ben duidelijk nog een beginnelingdjNeilio schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:34:
[...]
Toen ik Ori voor het eerst wilde opstarten, gebeurde bij mij precies hetzelfde. Alleen het begin plaatje kreeg ik te zien in fullscreen, en daarna ging die terug naar het menu, alwaar ik weer opnieuw kon beginnen. Een harde reset heeft in mijn geval echter wel geholpen. Misschien nog eens een hard reset proberen?
Ik had gelezen dat de trail versie van Xbox Live gold niet het recht geeft om 'games with gold' te downloaden. Dat zou alleen kunnen met een maand of 3 maanden abonnement. Kan me hier in vergissen echter.
Thanks!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Vond het behoorlijk tegenvallen na Rise of the Tomb Raider.Silversin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
Ik hoop dat ik niet de enige ben die Fallout 4 totaal niks aan vind. Wat een snoozefest. Morgen maar omruilen voor Rise of the Tomb Raider.
Maar zodra je eenmaal lvl 10 bent zit je er weer helemaal in en vergeet je voor het gemak de buttfugly-graphics.
Je kan beide games simpelweg niet tegenover elkaar zetten.
Aan RotTR doe je in ieder geval geen miskoop.
Na Batman Arkham Knight voor mij de tweede GotY
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Je kunt allang met toetsenbord typen op de One.Martinspire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:54:
Wisten jullie dat? Er is een insider quest waarbij je je een keyboard mag aansluiten en je daarmee de xbox mag bedienen. Dus ook navigeren en de windows-toets is je guide button. Toetsenbord mag zowel bedraad als draadloos zijn. Klinkt interessant en is denk ik ook straks voor wat apps wel handig. Kan hem nu alleen niet testen, maar volgens mij was het nog helemaal niet bekend dat je als Xbox Insider ook keyboardondersteuning had.
De logische stap is dan game bediening met je toetsenbord en muis. Leuk, als City Skylines naar de XB1 komtMartinspire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:54:
Wisten jullie dat? Er is een insider quest waarbij je je een keyboard mag aansluiten en je daarmee de xbox mag bedienen. Dus ook navigeren en de windows-toets is je guide button. Toetsenbord mag zowel bedraad als draadloos zijn. Klinkt interessant en is denk ik ook straks voor wat apps wel handig. Kan hem nu alleen niet testen, maar volgens mij was het nog helemaal niet bekend dat je als Xbox Insider ook keyboardondersteuning had.
Dan kan ik zo mijn bank verkopen en achter mijn bureau gaan gamen!Rossi46 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:15:
[...]
De logische stap is dan game bediening met je toetsenbord en muis. Leuk, als City Skylines naar de XB1 komt
Zal mij niets verbazen als de volgende Xbox gewoon een windows pc word met een Xbox logo er opRossi46 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:15:
[...]
De logische stap is dan game bediening met je toetsenbord en muis. Leuk, als City Skylines naar de XB1 komt
Zoveel verschil is er niet meer tussen consoles en pc's (afgezien van de prijs), het gemak van disc er in en spelen maar is al komen te vervallen met al die updates.
Vervolgens het mes in gamebalans met de Elite controller en straks muis en toetsenbord.....
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 05-12-2015 10:46 ]
Ja maar je kunt nu dus ook blijkbaar navigeren door de dashboard heen. Dat is wat meer dan alleen wat tekst typen. Plus draadloze toetsenborden werken ook. Dat vind ik wel topVerwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 02:10:
[...]
Je kunt allang met toetsenbord typen op de One.
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 05-12-2015 11:45 ]
Draadloos werkt ook al tijden, navigeren in dashboard misschien wel nieuw, eigenlijk nooit aan gedacht om te proberen.Martinspire schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:44:
[...]
Ja maar je kunt nu dus ook blijkbaar navigeren door de dashboard heen. Dat is wat meer dan alleen wat tekst typen. Plus draadloze toetsenborden werken ook. Dat vind ik wel top
Verwijderd
Volgens mij kon dat ook al inderdaad. Hoe dan ook als iets nieuws voor iemand is, is het ook de moeite van bespreken:)harrytasker schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:56:
[...]
Draadloos werkt ook al tijden, navigeren in dashboard misschien wel nieuw, eigenlijk nooit aan gedacht om te proberen.
Ik zie de toegevoegde waarde niet in het menu en dergelijke. Voor berichten tikken gebruik ik toch de smartphone app. Als er nou sim of strategy spellen komen zou het wel interessant kunnen zijn. Komt waarschijnlijk wel als je PC games naar de One kan streamen.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
- de RT trigger maakt een tik geluidje tijdens het indrukken en voelt net wat anders aan als de LT
- krasje op het aluminium gedeelte
- putje in de controller vlak bij de A.
Als dat tikken in de RT binnen een paar dagen niet minder wordt ga ik hem bij MS aanmelden.
Meer gebruikers van de elite controller last van (schoonheids)foutjes?
[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 06-12-2015 00:29 ]
[ Voor 99% gewijzigd door schumi1986 op 06-12-2015 00:29 ]
Gadver, nou dan zijn ze mij kwijt.justifire schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:26:
[...]
Zal mij niets verbazen als de volgende Xbox gewoon een windows pc word met een Xbox logo er op
Zoveel verschil is er niet meer tussen consoles en pc's (afgezien van de prijs),
Allemaal prima als het van binnen een Pc wordt maar zodra ze het gesloten "GameOS" overboord gooien ben ik weg.
Echt geen zin om me met Windows" en driver updates bezig te moeten houden. Ik heb niet voor niets een Console staan.
Hoeft in de basis natuurlijk niet, ze kunnen gewoon fixed hardware met fixed accessories maken, precies hoe bv de surface RT al bijna is, dan heb je een 99% stabiel werkend systeem.Donstil schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:35:
[...]
Gadver, nou dan zijn ze mij kwijt.
Allemaal prima als het van binnen een Pc wordt maar zodra ze het gesloten "GameOS" overboord gooien ben ik weg.
Echt geen zin om me met Windows" en driver updates bezig te moeten houden. Ik heb niet voor niets een Console staan.
Nee, ding van mij is helemaal clean.... Zit geen smetje op... Zou hem gewoon direct aanmelden...schumi1986 schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:26:
Gisteren eindelijk de elite controller mogen ontvangen,ligt heerlijk in de hand, echter voor 150 euro mag je ook kritisch zijn
- de RT trigger maakt een tik geluidje tijdens het indrukken en voelt net wat anders aan als de LT
Als dat tikken in de RT binnen een paar dagen niet minder wordt ga ik hem bij MS aanmelden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Krassen en putten horen natuurlijk niet bij een nieuw product, terugsturen dus !schumi1986 schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:26:
Gisteren eindelijk de elite controller mogen ontvangen,ligt heerlijk in de hand, echter voor 150 euro mag je ook kritisch zijn
Wbt de klik in de RT, staan de groene pinnetjes op de achterzijde wel in maximale schuifstand ? (Hairtrigger / throttle mode)
Verwijderd
Gisteren heeft hij al een paar uur aangestaan en vandaag weer en hij is pas op 60%.
Ik heb een netwerk test gedaan en alles is goed. Ook online spelen werkt.
Waarom gaat het dan zo traag?
Idem hier. TV is bezet dus ipv de PS4 stream ik maar de One naar m'n laptop. Rare Replay erin, update nodig. Staat eindeloos te updaten (224 MB update!). Op m'n router zie ik dat de Xbox 2 Mbit/sec pakt en dit steeds "dropt", dus het is niet eens continu ook. Vreemd.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:04:
Ik had een tijdje Halo 5 niet gespeeld en moest een update downloaden.
Gisteren heeft hij al een paar uur aangestaan en vandaag weer en hij is pas op 60%.
Mag ik vragen waar jij hem hebt gekocht en hoelang de bezorging duurde?schumi1986 schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:26:
Als je de X1 op instant on zet heb je er wellicht minder last van. Ik heb werkelijkwaar nog nooit hoeven wachten op een update.Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:04:
Ik had een tijdje Halo 5 niet gespeeld en moest een update downloaden.
Zelfde hier, als je het stroomverbruik echt een probleem vind kan je er ook nog een schakelklok tussen zetten die bv 1x per week bv. 1 dag aan staat, dan zijn alle updates ook wel binnen.giantgiantus schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:23:
[...]
Als je de X1 op instant on zet heb je er wellicht minder last van. Ik heb werkelijkwaar nog nooit hoeven wachten op een update.
Het lijkt er meer op dat het mechanisme wat achter de trigger zit een beetje plakt, ik heb dit ook ooit gehad bij een normale one controllerjustifire schreef op zondag 06 december 2015 @ 04:19:
[...]
Krassen en putten horen natuurlijk niet bij een nieuw product, terugsturen dus !
Wbt de klik in de RT, staan de groene pinnetjes op de achterzijde wel in maximale schuifstand ? (Hairtrigger / throttle mode)
Heb de controller via bol.com maar kan hem beter via MS terug sturen lijkt mij?
Mijn surface pro ook al 2 x moeten terug sturen en daar kreeg ik eerst een nieuwe surface voordat ik de oude moest opsturen, werkt dit zo ook met een controller?
[ Voor 20% gewijzigd door schumi1986 op 06-12-2015 10:42 ]
Verwijderd
Ja, maar dan gaat het nog steeds even traag. Alleen zie ik het dan niet.giantgiantus schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:23:
[...]
Als je de X1 op instant on zet heb je er wellicht minder last van. Ik heb werkelijkwaar nog nooit hoeven wachten op een update.
Het lijkt ook wel of het heel selectief is. Het ene ding download hij wel snel en dit weer niet.
Op accesoires zit die optie helaas niet, maar MS is in mijn ervaring vrij vlot met een vervangend product sturen (lees binnen een week na opsturen)schumi1986 schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:19:
[...]
Het lijkt er meer op dat het mechanisme wat achter de trigger zit een beetje plakt, ik heb dit ook ooit gehad bij een normale one controller
Heb de controller via bol.com maar kan hem beter via MS terug sturen lijkt mij?
Mijn surface pro ook al 2 x moeten terug sturen en daar kreeg ik eerst een nieuwe surface voordat ik de oude moest opsturen, werkt dit zo ook met een controller?
MS zal sneller zijn dan Bol.com aangezien bij Bol geen voorraad meer ligt.
Bij MS heb je echter de kans om een gerepareerd model terug te krijgen, net waar je voorkeur ligt.
De service van MS is best goed te noemen ja! Maar dat moet ook wel want de BOUWkwaliteit laat het soms wat afwetenjustifire schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:47:
[...]
Op accesoires zit die optie helaas niet, maar MS is in mijn ervaring vrij vlot met een vervangend product sturen (lees binnen een week na opsturen)
MS zal sneller zijn dan Bol.com aangezien bij Bol geen voorraad meer ligt.
Bij MS heb je echter de kans om een gerepareerd model terug te krijgen, net waar je voorkeur ligt.
2x xbox 360 opgestuurd RROD
1x lumia opgestuurd scherm zat los
2x surface pro 2 opgestuurd schermproblemen
En nu dus helaas weer een product wat wat issues heeft
Ben wel van mening dat als je eenmaal een goed product ontvangen hebt dat de kwaliteit uitstekend is.
Website van de uitgever/ontwikkelaar. Niet op de Xbox zelf..Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:13:
Waar kun je de laatste patch notes zien van een game.
Verwijderd
Oké, kun je wel ergens achterhalen of je de nieuwste patch gedownload hebt?Bullet NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:53:
[...]
Website van de uitgever/ontwikkelaar. Niet op de Xbox zelf..
Ja: als ie bij opstarten geen update wil installeren of downloadenVerwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:45:
[...]
Oké, kun je wel ergens achterhalen of je de nieuwste patch gedownload hebt?
Verwijderd
De mijne staat op standby dus download het automatisch patches volgens mij. Maar ik zou graag willen weten welke patch er gedownload is zodat ik het op het internet kan opzoeken. Nu merk ik er niks van.Martinspire schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:05:
[...]
Ja: als ie bij opstarten geen update wil installeren of downloaden
[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2015 15:15 ]
Dat de garantie vervalt dat is mij wel duidelijk
Bij Bol.com gekocht ergens eind november er stond toen levering tussen de 5 en 10 dagen, dat bleek te kloppenRobinvm15 schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:03:
[...]
Mag ik vragen waar jij hem hebt gekocht en hoelang de bezorging duurde?
Waarom zou je een schijf willen vervangen? USB 3.0, 7200 rpm extern schijf er aan en je Xbox wordt nog iets sneller ook (wat hij niet word bij het vervangen van een HDD, omdat de sata-bus simpel weg niet snel genoeg is.razRDJ schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:42:
Weet iemand of het mogelijk is om de interne harde schijf te vervangen? En dan bedoel ik mogelijk in; geen ban krijgen op xbox live.
Dat de garantie vervalt dat is mij wel duidelijk
Het OS blijft er traag bij, welke schijf je ook aan SSD hangt, de diverse cijfers van vorig jaar lieten toch zien dat interne vervangen ook verbetering is. (so ook de SHDD tov oude 500GB).Bullet NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:07:
[...]
Waarom zou je een schijf willen vervangen? USB 3.0, 7200 rpm extern schijf er aan en je Xbox wordt nog iets sneller ook (wat hij niet word bij het vervangen van een HDD, omdat de sata-bus simpel weg niet snel genoeg is.
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2015 19:42 ]
Sinds de laatste update is het OS bij mij niet langzaam meer...SinergyX schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:42:
[...]
Het OS blijft er traag bij, welke schijf je ook aan SSD hangt, de diverse cijfers van vorig jaar lieten toch zien dat interne vervangen ook verbetering is. (so ook de SHDD tov oude 500GB).
Het was traag op sommige moment, nu totaal geen last meer van.
Laatste beta update of de laatste final update?Bullet NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:44:
[...]
Sinds de laatste update is het OS bij mij niet langzaam meer...
Het was traag op sommige moment, nu totaal geen last meer van.
Want het is hier allemaal wel prima maar zit geregeld nog wel wat lag in, vooral als je gewoon op het "start scherm" zit en dan naar links drukt en dat menu met instellingen enz moet komen. Dat stotterd hier vrijwel altijd.
Omdat je bijvoorbeeld geen externe schijf wil ivm risico op vallen, of omdat ie dan een USB poort in gebruik neemt.Bullet NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:07:
[...]
Waarom zou je een schijf willen vervangen? USB 3.0, 7200 rpm extern schijf er aan en je Xbox wordt nog iets sneller ook (wat hij niet word bij het vervangen van een HDD, omdat de sata-bus simpel weg niet snel genoeg is.
Omdat je interne schijf dood is gegaan terwijl je geen garantie hebt. Weet ik het.
[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2015 22:26 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Heel herkenbaar. Lag die er eerder niet was (dan gebeurde er wel direct iets maar duurde t lang voor ie klaar was). Ook ik zou wel een SSD erin willen hebben puur voor het OS....Donstil schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:03:
[...]
Laatste beta update of de laatste final update?
Want het is hier allemaal wel prima maar zit geregeld nog wel wat lag in, vooral als je gewoon op het "start scherm" zit en dan naar links drukt en dat menu met instellingen enz moet komen. Dat stotterd hier vrijwel altijd.
Sterker sommige dingen ervaar ik als trager. Omdat Microsoft mij als Nederlander geen toegang wil geven tot de microfoon in mijn Kinect moet ik dat dus doen via 2x guide --> X. Dat gaat nu beduidend minder soepel dan voorheen
[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 07-12-2015 08:35 ]
Heeft iemand hier goede ervaringen met een bepaalde externe behuizing (het liefst 2,5 inch, maar 3,5 is ook prima als hij automatisch uit gaat). Kant en klaar is ook prima.
Moet eigenlijk nog even GTA 5 installeren, daar zat ik me echt groen en geel te ergeren aan de lange opstart tijd.
Ok, je hebt er in dit geval weinig aan, wachten moet je toch, maar het is wel sneller.
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Dan heb je een aparte HDD eraan hangen.Shoarma kip schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:33:
Ik heb zelf een 5TB externe HDD van Seagate (7200rpm) achter mijn xbox hangen. Ik heb laatst black ops 3 eens op de interne HDD gezet. Het scheelt toch echt wel enkele seconden tijdens het laden. Waar ik bij de externe HDD nog gemiddeld 13 seconden moet wachten voor een match (de countdown), is dat met de interne HDD nog maar 5-8 seconden.
Ok, je hebt er in dit geval weinig aan, wachten moet je toch, maar het is wel sneller.
Als je testen bekijkt met een externe HDD is dit eigenlijk altijd sneller. Wel USB3?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat laatste is ook bij de Kinect btw, dubbel guide -> X is regelmatig bij 'grote activiteit' eerder een 'ik ga gewoon naar dashboard', alsof hij maar 1x guide ontvangt, maar ook tegen je Kinect roepen pakt hij lang niet altijd de eerste keer meer op.Tomba schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:34:
Heel herkenbaar. Lag die er eerder niet was (dan gebeurde er wel direct iets maar duurde t lang voor ie klaar was). Ook ik zou wel een SSD erin willen hebben puur voor het OS....
Sterker sommige dingen ervaar ik als trager. Omdat Microsoft mij als Nederlander geen toegang wil geven tot de microfoon in mijn Kinect moet ik dat dus doen via 2x guide --> X. Dat gaat nu beduidend minder soepel dan voorheen
Eerste jaar van de XBO was alles wel traag, maar 1x roepen en hij pakte het meteen, nu moet ik te vaak 2 of 3x 'xbox record that' roepen voordat hij het pas pakt.
En als vervangen interne schijf dit zelfs maar marginaal kan verbeteren, ga ik het gewoon proberen. De informatie is alleen best karig, of verouderd of continue over externe schijf, dat zaken als 'werkt TRIM' vrij moeilijk te beantwoorden zijn.
http://team-xecuter.com/f...tall-A-Bigger-Hard-Drive-
Deze ga ik eerst aantal keer proberen, zodat ik zeker weet dat ik aan de software kant geen problemen krijg.
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 12:55 ]
SSD is helemaal nice maar vind ik eigenlijk net iets te duur (voor wat ik er mee bereiken wil).nexhil schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:27:
Ik heb nu bij wijze van test een 250 GB SSD eraan hangen. Ben nu eigenlijk altijd als eerste in games (COD) ook het haperen van het COD menu de eerste paar seconden is niet meer aanwezig.
Moet eigenlijk nog even GTA 5 installeren, daar zat ik me echt groen en geel te ergeren aan de lange opstart tijd.
Ik zat zelf meer hier aan te denken:
HGST 7k1000 1TB
met een:
Startech USB enclosure
Zal die ook auto off gaan wanneer de xbox in standby gaat? Ik vind het wel fijn als hij nog wel af en toe updates kan binnenhalen (dus standby, niet energiezuinig).
[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2015 12:49 ]
Kinect werkt wel gewoon in dashboard (watch TV, go to friends, use a code), maar ingame bij bv ESO, GTA of Siege (FIFA at random) doet hij er een stuk langer over (ook getest met geluid muted).Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:49:
Hmm, hier werkt Xbox Record That eigenlijk altijd meteen? Even opnieuw kalibreren anders?
[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 12:56 ]
Taal Engels kan NIET als de locatie op Nederland staat.. dus wil ik games in het engels spelen, moet ik accepteren dat de store niet klopt >_> erg vervelend...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Yup. Bekend probleem. Helaas heeft Microsoft voorlopig niet de intentie daar wat aan te doen.corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:07:
1 irritatie gevonden..
Taal Engels kan NIET als de locatie op Nederland staat.. dus wil ik games in het engels spelen, moet ik accepteren dat de store niet klopt >_> erg vervelend...
Evenals de voice recognition. Persoonlijk vind ik het een beetje belachelijk.
Dat idee heb ik ook. Vroeger was het opnemen in 1x, nu zijn er genoeg in game momenten dat je 2x of 3x Xbox Record That moet roepen. Zal het misschien met die extra core te maken hebben die ze nu aan spellen hebben toegekend voor betere prestaties te kunnen halen ?SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:56:
[...]
Kinect werkt wel gewoon in dashboard (watch TV, go to friends, use a code), maar ingame bij bv ESO, GTA of Siege (FIFA at random) doet hij er een stuk langer over (ook getest met geluid muted).
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Idee had ik ook, maar dan zou je controller-input hier geen last van moeten hebben. Bij Windows start je gewoon even de taskmanager en kijkt hoe de CPU en HDD gaan tijdens zulke acties, zoiets gaat natuurlijk niet bij een XBOdanplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:10:
Dat idee heb ik ook. Vroeger was het opnemen in 1x, nu zijn er genoeg in game momenten dat je 2x of 3x Xbox Record That moet roepen. Zal het misschien met die extra core te maken hebben die ze nu aan spellen hebben toegekend voor betere prestaties te kunnen halen ?
Mja en ik zeg dat ik daar dus geen last van heb. Die Battlefront filmpjes gingen echt direct en ook andere keren heb ik eigenlijk geen problemen gehad. Kan me niet eens herinneren wanneer ik iets 2x moest zeggen. Al gebruik ik hem in de dash niet trouwens, zit toch met controller.SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:56:
[...]
Kinect werkt wel gewoon in dashboard (watch TV, go to friends, use a code), maar ingame bij bv ESO, GTA of Siege (FIFA at random) doet hij er een stuk langer over (ook getest met geluid muted).
Nu alleen nog de DLC voor een schappelijke prijs...
Heb ik hier ook last van. Ik vind het ook super onhandig gekozen om 2x op de Xbox knop te moeten drukken. Ik ga dan geregeld naar het dashboard en is het opneem moment ook verziekt. Ze hadden beter bij de nieuwe controllers een extra button kunnen maken die je ervoor kan indrukken, ben je van dit gezeik af geweest.SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:11:
[...]
Idee had ik ook, maar dan zou je controller-input hier geen last van moeten hebben. Bij Windows start je gewoon even de taskmanager en kijkt hoe de CPU en HDD gaan tijdens zulke acties, zoiets gaat natuurlijk niet bij een XBO
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Tja, ene xbox is de andere niet, dat is nu beetje MS 'dingetje' geworden, onderlinge issues die amper te verklaren zijn, zie je ook goed terug bij WM10.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:14:
[...]
Mja en ik zeg dat ik daar dus geen last van heb. Die Battlefront filmpjes gingen echt direct en ook andere keren heb ik eigenlijk geen problemen gehad. Kan me niet eens herinneren wanneer ik iets 2x moest zeggen. Al gebruik ik hem in de dash niet trouwens, zit toch met controller.
Zo ben ik blijkbaar ook 1 van de weinige die vanaf een onbekend punt gewoon geen party of game invites of berichten meer binnenkrijg bij bv Siege, andere meldingen als screenshot/clip records wel, maar elke melding mbt Live komen gewoon niet meer binnen. Enkel een reboot lost dit nog op.
Nog zoiets inderdaad, via de app kan ik het ook niet doen, de Win10 Xbox app loopt na ~5 minuten compleet vast, mobiel moet je verbonden zijn met je XBO (mobiel gebruikt geen wifi), dat noem ik ook geen alternatief.danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:18:
Heb ik hier ook last van. Ik vind het ook super onhandig gekozen om 2x op de Xbox knop te moeten drukken. Ik ga dan geregeld naar het dashboard en is het opneem moment ook verziekt. Ze hadden beter bij de nieuwe controllers een extra button kunnen maken die je ervoor kan indrukken, ben je van dit gezeik af geweest.
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 13:21 ]
En wat dan voor diegenen die nog met de oude controller zitten? Ik ben het met je eens dat de huidige implementatie niet (helemaal) handig is, maar je kan niet zomaar driekwart van je userbase gaan naaien. Daar hebben we al andere partijen voor.danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:18:
[...]
Heb ik hier ook last van. Ik vind het ook super onhandig gekozen om 2x op de Xbox knop te moeten drukken. Ik ga dan geregeld naar het dashboard en is het opneem moment ook verziekt. Ze hadden beter bij de nieuwe controllers een extra button kunnen maken die je ervoor kan indrukken, ben je van dit gezeik af geweest.
Ik heb er ook een 7200 rpm 5TB HDD aan hangen (Alleen van Toshiba).Shoarma kip schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:33:
Ik heb zelf een 5TB externe HDD van Seagate (7200rpm) achter mijn xbox hangen. Ik heb laatst black ops 3 eens op de interne HDD gezet. Het scheelt toch echt wel enkele seconden tijdens het laden. Waar ik bij de externe HDD nog gemiddeld 13 seconden moet wachten voor een match (de countdown), is dat met de interne HDD nog maar 5-8 seconden.
Ik merk geen grote snelheidswinst, maar gelukkig ook geen verlies. Ik ben al blij zat dat ik me voorlopig geen zorgen hoef te maken over opslag
Was toch hetzelfde met de Kinect vs no-kinect, mensen zonder kinect konden initieel ook niets opnemen, dan buiten de app (pas later kwam dit in het X-menu, daarna pas via 2x guide -> X).halofreak1990 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:21:
[...]
En wat dan voor diegenen die nog met de oude controller zitten? Ik ben het met je eens dat de huidige implementatie niet (helemaal) handig is, maar je kan niet zomaar driekwart van je userbase gaan naaien. Daar hebben we al andere partijen voor.
Ze kunnen het als extra toevoegen, daarmee oude laten werken, maar toegankelijker voor de nieuwe.
Maarja, dat is wel beetje MS anno 2015; geen keuzes meer.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 13:24 ]
Maar nu de nieuwe controllers met een directe 3,5mm aansluiting zijn uitgerust vind je niet dat je genaait wordt ? Wat snap ik niet aan dit verhaal, want komt op het zelfde neer.halofreak1990 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:21:
[...]
En wat dan voor diegenen die nog met de oude controller zitten? Ik ben het met je eens dat de huidige implementatie niet (helemaal) handig is, maar je kan niet zomaar driekwart van je userbase gaan naaien. Daar hebben we al andere partijen voor.
Nee niet echt... ik kan toch nog steeds mijn oude headset(-adapter) gebruiken?danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:25:
[...]
Maar nu de nieuwe controllers met een directe 3,5mm aansluiting zijn uitgerust vind je niet dat je genaait wordt ? Wat snap ik niet aan dit verhaal, want komt op het zelfde neer.
Die mensen toen de tijd los gekocht hebbenNinjetsu NL schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:27:
[...]
Nee niet echt... ik kan toch nog steeds mijn oude headset(-adapter) gebruiken?
Zijn we ondertussen wel gewend geraakt bij jouSinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:20:
[...]
Tja, ene xbox is de andere niet, dat is nu beetje MS 'dingetje' geworden, onderlinge issues die amper te verklaren zijn, zie je ook goed terug bij WM10.
Zo ben ik blijkbaar ook 1 van de weinige die vanaf een onbekend punt gewoon geen party of game invites of berichten meer binnenkrijg bij bv Siege, andere meldingen als screenshot/clip records wel, maar elke melding mbt Live komen gewoon niet meer binnen. Enkel een reboot lost dit nog op.
Maar goed, mijn controllers disconnecten als ik GTA speel minimaal 5x op een avond. Siege sinds release aan het spelen en pas 1x disconnect. Ook even vloeken, maar die was erna te verklaren, iets met een batterij
Geen idee waarom in het ene spel wel, andere niet. Xbox al keer verplaatst. Maar goed, GTA ligt nu toch even aan de kant.
Adapter wel (zelf niet erbij gekochtdanplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:28:
[...]
Die mensen toen de tijd los gekocht hebben
Jij wel, genoeg andere niet, maar je snapt mijn puntNinjetsu NL schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:29:
[...]
Adapter wel (zelf niet erbij gekocht), headset zat netjes bij mn xbox
Denk dat ik bij een invite van jullie gewoon standaard eerst een reboot ga doenPannekoek81 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:28:
Zijn we ondertussen wel gewend geraakt bij jou
Misschien een factory reset overwegen? Even alle games op externe schijf zetten en dan doen. Lijkt me wel een kans dat je minder problemen hebt. En ja, natuurlijk is het lastig, maar het heeft niet zoveel tijd nodig dan Windows opnieuw installerenSinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:20:
[...]
Tja, ene xbox is de andere niet, dat is nu beetje MS 'dingetje' geworden, onderlinge issues die amper te verklaren zijn, zie je ook goed terug bij WM10.
[...]
Nog zoiets inderdaad, via de app kan ik het ook niet doen, de Win10 Xbox app loopt na ~5 minuten compleet vast, mobiel moet je verbonden zijn met je XBO (mobiel gebruikt geen wifi), dat noem ik ook geen alternatief.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem. Een factory reset werkte een paar dagen maar het probleem kwam weer terug. Heb het het idee dat instant on de boosdoener is. Ik speel niet enorm vaak meer multiplayer dus huilen erom is niet nodig. Daarnaast vragen de meesten via een message eerst of je mee doet. En messages komen op de telefoon wel goed binnen. Ook in win10 hoor ik alle notificaties binnen komen als mijn pc per ongeluk aanstaat.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:51:
[...]
Misschien een factory reset overwegen? Even alle games op externe schijf zetten en dan doen. Lijkt me wel een kans dat je minder problemen hebt. En ja, natuurlijk is het lastig, maar het heeft niet zoveel tijd nodig dan Windows opnieuw installeren
Zolang MS geen garantie geeft op je cloudopslag profiel, ga ik geen reset meer doen. De laatste (~2 maanden geleden) heeft ervoor gezorgd dat ik m'n hele Forza5 profiel ben kwijtgeraakt, niet van plan dit ook bij Forza6 te krijgen.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:51:
[...]
Misschien een factory reset overwegen? Even alle games op externe schijf zetten en dan doen. Lijkt me wel een kans dat je minder problemen hebt. En ja, natuurlijk is het lastig, maar het heeft niet zoveel tijd nodig dan Windows opnieuw installeren
Het is begonnen rond het punt dat de Xbox app niet meer 'apart' in een party kon, paar patches na de grote NXOE problemen (dat party helemaal niet werkte). Vlak ervoor kon je met de Win10 app nog apart in een party (zodoende ik altijd in 2 parties kon zitten).
Ik krijg ook compleet at random berichten en invites binnen, berichten 90% van de tijd enkel op telefoon, party invites vaak enkel PC, game invites.. naja, pas na een reboot weer
Best leuk, zo'n heel Eco systeem op meerdere platformen.. als het zou werken, en daar zit toch nog aardig wat problemen
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 14:03 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace