Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 11:28
Donstil schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:19:
[...]

Ja had nog 350 Russische dinges staan en hij koste 209 Russische dinges :)

(Want je moet tegoed kaarten kopen in 500/1000/2000 Russische dinges dus je houd altijd wel iets over bij de eerdere bestellingen)

[...]

Betaald via CreditCard. Dus zal wel verwerkt zijn al.
Haha! _O-

Roebel heet dat ding toch? ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:26:
[...]

Haha! _O-

Idd ik noem ze altijd roepies 8)7 Lang leve zelda xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:26:
[...]

Haha! _O-

Kijk deze >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.swiftfilm.com/wp-content/uploads/2012/09/Volume1073.jpg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:14:
[...]

Zo dan! Euh, middels Russische giftcards of op een andere manier?
Ik heb het net ook maar geprobeerd met mijn Rabo CC in de Russische store en het is gelukt met Ori :)
Gisteren ook voor ongeveer 27€ Mortal Kombat X premium gekocht in de Singapore store via giftcards en PayPal en dat ging ook perfect, kan ik mijn vrouw weer verder afrossen >:)

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:57:
Iemand al beetje zitten spelen met de theme template voor nieuwe UI? Doordat de linker/boven balk statisch zijn, kan je stuk leukere dingen maken :)
Is dat nieuw in het preview programma?

Ben daar overigens uitgestapt. Ik heb mijn xbox niet op instant on staan en de laatste paar % van die updates duurden altijd tergend lang. Had dus geen zin om iedere keer 10-15 minuten te wachten voordat ik mn xbox kan gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Ward85 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:30:
Er zitten hier vast mensen die Miracast al aan de praat hebben, of zit dit niet (meer) in een preview / beta versie?
Miracast werkt bij mij alleen met mijn telefoon en niet met mijn tablet. Met een miracast dongle is het weer andersom..

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:46:
[...]

Is dat nieuw in het preview programma?

Ben daar overigens uitgestapt. Ik heb mijn xbox niet op instant on staan en de laatste paar % van die updates duurden altijd tergend lang. Had dus geen zin om iedere keer 10-15 minuten te wachten voordat ik mn xbox kan gebruiken :P
Nee, Nelson had de template vrijgegeven voor achtergrondplaatjes, maar eentje die je kan matchen met de boven en zijbalk.

Zoiets zegmaar
http://i.imgur.com/8K0ayHx.png
Je match je achtergrond met je profielfoto etc.

ipv
http://cdn.wccftech.com/w...9/Xbox-One-Experience.jpg

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:57:
[...]

Nee, Nelson had de template vrijgegeven voor achtergrondplaatjes, maar eentje die je kan matchen met de boven en zijbalk.

Zoiets zegmaar
http://i.imgur.com/8K0ayHx.png
Je match je achtergrond met je profielfoto etc.

ipv
http://cdn.wccftech.com/w...9/Xbox-One-Experience.jpg
Ah ok, maar als je dan naar beneden scrollt is het effect toch weg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 13:10:
[...]

Ah ok, maar als je dan naar beneden scrollt is het effect toch weg? :P
Uiteraard, maar daar zit ik toch niet zoveel :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-09 16:07
The witcher 3 + season pass staat mooi geprijsd in de us store op dit moment dankzij de game awards deal.
Iemand die dit speelt ? En is het een beetje wat ?

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Opuske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:25:
The witcher 3 + season pass staat mooi geprijsd in de us store op dit moment dankzij de game awards deal.
Iemand die dit speelt ? En is het een beetje wat ?
Dit is een geintje. Toch? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:34:
[...]

Maar moet je niet deel 1 en 2 gespeeld hebben om het verhaal een beetje te begrijpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Earzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:40:
[...]

Ik heb het net ook maar geprobeerd met mijn Rabo CC in de Russische store en het is gelukt met Ori :)
Gisteren ook voor ongeveer 27€ Mortal Kombat X premium gekocht in de Singapore store via giftcards en PayPal en dat ging ook perfect, kan ik mijn vrouw weer verder afrossen >:)
_O-

oOo

;)

Hoe heb je dat trouwens gefixt? Met VPN? Ik heb ook een Rabo CC, dus dit geintje wil ik ook wel even uitproberen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Rossi46 op 04-12-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:02:
[...]

_O-

oOo

;)

Hoe heb je dat trouwens gefixt? Met VPN? Ik heb ook een Rabo CC, dus dit geintje wil ik ook wel even uitproberen :+
In beide gevallen zonder vpn :*)

Kom trouwens net thuis van mijn werk en raad eens wie er Mortal Kombat aan t spelen was :-(

[ Voor 13% gewijzigd door Earzz op 04-12-2015 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Earzz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:23:
[...]

Dat wordt spannend dan :)

Even voor de zekerheid: middels welke browser? En eerst uitloggen, dan Russische regio selecteren en daarna weer inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:26:
[...]

Dat wordt spannend dan :)

Even voor de zekerheid: middels welke browser? En eerst uitloggen, dan Russische regio selecteren en daarna weer inloggen?
Singapore via FF en Russia heb ik op t werk gedaan met een oudere versie van IE, uitloggen doe ik nooit gewoon lekker switchen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]
Kom trouwens net thuis van mijn werk en raad eens wie er Mortal Kombat aan t spelen was :-(
_O-

Overigens jammer dat Rain of Kabal niet in het Kombat Pack 2 zitten.
Alien en Leatherface zijn wel leuke toevoegingen maar ga daar niet nog eens $30,- voor neertellen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[...]

Hahaha somebody's ass going to get whooped _O-

Kijken of ik Life is Strange deze maand ga aanschaffen.
Telltale collection is 99% uitgespeeld behalve GoT deel 6 ofzo.

Voorlopig nog genoeg games om te knallen -> BO3, Halo 5, Titanfall, BF4, (Destiny misschien als ik niks te doen heb.)"
Denk dat ik wacht met het kopen van games tot er Sale periodes zijn.
Heb een te grote backlog nu nog staan :/

***UPDATE***
Zie net pas dat Life is Strange complete season voor $10,- in de store staat -> Weer een nieuwe game en ik heb al zo een backlog :o

[ Voor 10% gewijzigd door crzyhiphopazn op 04-12-2015 18:23 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
justifire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:57:
[...]

_O-

Overigens jammer dat Rain of Kabal niet in het Kombat Pack 2 zitten.
Alien en Leatherface zijn wel leuke toevoegingen maar ga daar niet nog eens $30,- voor neertellen.
Mijn vrouw is ontdaan, Sindel zit er ook al niet in, kennelijk zit zij in DLC die nog moet uitkomen.
Trouwens wat een verkoop strategie tegenwoordig, koop je een premium versie van het spel zit er nog niet alle DLC bij :(

Edit: eigenlijk hetzelfde wat jij dus zegt over het DLC gebeuren.

[ Voor 6% gewijzigd door Earzz op 04-12-2015 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:19
Ik hoop dat ik niet de enige ben die Fallout 4 totaal niks aan vind. Wat een snoozefest. Morgen maar omruilen voor Rise of the Tomb Raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
Silversin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
Ik hoop dat ik niet de enige ben die Fallout 4 totaal niks aan vind. Wat een snoozefest. Morgen maar omruilen voor Rise of the Tomb Raider.
Ketter! ;-)

Ik kom juist slaap tekort sinds Fallout 4

[ Voor 7% gewijzigd door Schweino op 04-12-2015 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:57:
Iemand al beetje zitten spelen met de theme template voor nieuwe UI? Doordat de linker/boven balk statisch zijn, kan je stuk leukere dingen maken :)
Zo omslachtig om met een USB stick te werken. Lachwekkend dat je niet met de glass app gedownloade wallpapers aan je console kunt toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 15:34:
[...]

Eerlijk??? :)
Weet dat het wss een topper is maar heb de vorige delen ook niet gespeeld daarom dat ik het vroeg.
Maar goed , gebaseerd alleen op jou antwoord heb ik maar de bundle met seasonpas gekocht op usa store voor 45 usd.
Als het me niet bevalt is het wel jou fout he haha. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Opuske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:44:
[...]

Eerlijk??? :)
Weet dat het wss een topper is maar heb de vorige delen ook niet gespeeld daarom dat ik het vroeg.
Maar goed , gebaseerd alleen op jou antwoord heb ik maar de bundle met seasonpas gekocht op usa store voor 45 usd.
Als het me niet bevalt is het wel jou fout he haha. >:)
Je had je ook kunnen beperken tot alleen de hoofdgame natuurlijk... ;)

Enne, ik heb de game nog niet eens gespeeld..haha! :*) Wel een paar dagen geleden gekocht overigens, want iedereen is er lyrisch over. Zowel wat betreft verhaal, diepgang als kwaliteit. Komt wel goed met ons dus d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:30
Voor de mensen die er naar op zoek zijn:

Elite controller op voorraad bij Microsoft!
Ik heb hem al, maar zag dat er naar beschikbaarheid gevraagd werd in dit topic.

http://www.microsoftstore...oller/productID.326828700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:52
Loopt de speciale Game Awards aanbiedingen in de Xbox Store nog tot en met morgen? Dus morgen nog de hele dag deze prijzen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Rivanov schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:14:
Loopt de speciale Game Awards aanbiedingen in de Xbox Store nog tot en met morgen? Dus morgen nog de hele dag deze prijzen?
Enkel tot en met 4 december.
These special offers are available for all Xbox Live members and are only available through 04 December, so take advantage of them while you can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Ik heb sinds 2 dagen een xbox en nav jullie tips ook Ori gedownload. Vanavond liep de game bij het opstarten meerdere keren vast, en ook de save game kwam in een soort loop terecht. Bij opstarten van deze game kwam ging de xbox weer naar beginscherm.

Voor het laatste heb ik de on/of knop 10 seconden ingedrukt (na even googelen) Kan ik deze deze game ook van mijn xbox wissen en daarna weer opnieuw dowloaden mocht het weer fout gaan? Of moet ik dan opnieuw betalen?

Verder nog iets raars. Ook gister na het uitpakken de code voor 2 weken xbox live gold trial ingevuld en nu doet deze deze trial het niet meer. Ik kan bijv. geen Van Helsing downloaden. Na het opnieuw invoeren op de site van xbox van de code geeft deze aan de code al gebruikt is

Heel vreemd, maar wat kan ik hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenAreStillGood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 18:36
rened80 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:28:
Ik heb sinds 2 dagen een xbox en nav jullie tips ook Ori gedownload. Vanavond liep de game bij het opstarten meerdere keren vast, en ook de save game kwam in een soort loop terecht. Bij opstarten van deze game kwam ging de xbox weer naar beginscherm.

Verder nog iets raars. Ook gister na het uitpakken de code voor 2 weken xbox live gold trial ingevuld en nu doet deze deze trial het niet meer. Ik kan bijv. geen Van Helsing downloaden. Na het opnieuw invoeren op de site van xbox van de code geeft deze aan de code al gebruikt is

Toen ik Ori voor het eerst wilde opstarten, gebeurde bij mij precies hetzelfde. Alleen het begin plaatje kreeg ik te zien in fullscreen, en daarna ging die terug naar het menu, alwaar ik weer opnieuw kon beginnen. Een harde reset heeft in mijn geval echter wel geholpen. Misschien nog eens een hard reset proberen?

Ik had gelezen dat de trail versie van Xbox Live gold niet het recht geeft om 'games with gold' te downloaden. Dat zou alleen kunnen met een maand of 3 maanden abonnement. Kan me hier in vergissen echter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
rened80 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:28:

Voor het laatste heb ik de on/of knop 10 seconden ingedrukt (na even googelen) Kan ik deze deze game ook van mijn xbox wissen en daarna weer opnieuw dowloaden mocht het weer fout gaan? Of moet ik dan opnieuw betalen?

Trail codes zijn zonder game downloads.
Daarvoor moet je lid zijn met automatische verlenging of een jaar lidmaatschap kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
djNeilio schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:34:
[...]

Toen ik Ori voor het eerst wilde opstarten, gebeurde bij mij precies hetzelfde. Alleen het begin plaatje kreeg ik te zien in fullscreen, en daarna ging die terug naar het menu, alwaar ik weer opnieuw kon beginnen. Een harde reset heeft in mijn geval echter wel geholpen. Misschien nog eens een hard reset proberen?

Ik had gelezen dat de trail versie van Xbox Live gold niet het recht geeft om 'games with gold' te downloaden. Dat zou alleen kunnen met een maand of 3 maanden abonnement. Kan me hier in vergissen echter.
OK bedankt ik ben duidelijk nog een beginneling :) ben wel erg blij met dit forum en heb al een giftcard van de Singapore ms store gekocht :P. Is ook gelijk het eerste produkt uit Singapore wat ik ooit gekocht heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:52
Opuske schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 21:19:
[...]

Enkel tot en met 4 december.

[...]
Thanks! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Silversin schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 19:37:
Vond het behoorlijk tegenvallen na Rise of the Tomb Raider.
Maar zodra je eenmaal lvl 10 bent zit je er weer helemaal in en vergeet je voor het gemak de buttfugly-graphics.
Je kan beide games simpelweg niet tegenover elkaar zetten.
Aan RotTR doe je in ieder geval geen miskoop.
Na Batman Arkham Knight voor mij de tweede GotY

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wisten jullie dat? Er is een insider quest waarbij je je een keyboard mag aansluiten en je daarmee de xbox mag bedienen. Dus ook navigeren en de windows-toets is je guide button. Toetsenbord mag zowel bedraad als draadloos zijn. Klinkt interessant en is denk ik ook straks voor wat apps wel handig. Kan hem nu alleen niet testen, maar volgens mij was het nog helemaal niet bekend dat je als Xbox Insider ook keyboardondersteuning had.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:54:
Wisten jullie dat? Er is een insider quest waarbij je je een keyboard mag aansluiten en je daarmee de xbox mag bedienen. Dus ook navigeren en de windows-toets is je guide button. Toetsenbord mag zowel bedraad als draadloos zijn. Klinkt interessant en is denk ik ook straks voor wat apps wel handig. Kan hem nu alleen niet testen, maar volgens mij was het nog helemaal niet bekend dat je als Xbox Insider ook keyboardondersteuning had.
Je kunt allang met toetsenbord typen op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Martinspire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:54:
De logische stap is dan game bediening met je toetsenbord en muis. Leuk, als City Skylines naar de XB1 komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:06
Rossi46 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:15:
[...]

De logische stap is dan game bediening met je toetsenbord en muis. Leuk, als City Skylines naar de XB1 komt :)
Dan kan ik zo mijn bank verkopen en achter mijn bureau gaan gamen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:15:
[...]

Zal mij niets verbazen als de volgende Xbox gewoon een windows pc word met een Xbox logo er op :+
Zoveel verschil is er niet meer tussen consoles en pc's (afgezien van de prijs), het gemak van disc er in en spelen maar is al komen te vervallen met al die updates.
Vervolgens het mes in gamebalans met de Elite controller en straks muis en toetsenbord.....

:9~

_/-\o_

*O*

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 05-12-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 02:10:
[...]

Je kunt allang met toetsenbord typen op de One.
Ja maar je kunt nu dus ook blijkbaar navigeren door de dashboard heen. Dat is wat meer dan alleen wat tekst typen. Plus draadloze toetsenborden werken ook. Dat vind ik wel top ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 05-12-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 11:44:
[...]

Ja maar je kunt nu dus ook blijkbaar navigeren door de dashboard heen. Dat is wat meer dan alleen wat tekst typen. Plus draadloze toetsenborden werken ook. Dat vind ik wel top ;)
Draadloos werkt ook al tijden, navigeren in dashboard misschien wel nieuw, eigenlijk nooit aan gedacht om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 14:56:
[...]

Draadloos werkt ook al tijden, navigeren in dashboard misschien wel nieuw, eigenlijk nooit aan gedacht om te proberen.
Volgens mij kon dat ook al inderdaad. Hoe dan ook als iets nieuws voor iemand is, is het ook de moeite van bespreken:)

Ik zie de toegevoegde waarde niet in het menu en dergelijke. Voor berichten tikken gebruik ik toch de smartphone app. Als er nou sim of strategy spellen komen zou het wel interessant kunnen zijn. Komt waarschijnlijk wel als je PC games naar de One kan streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:56
Vandaag dacht ik maar eens om weer Tomb Raider Definitive edition te spelen. Was tijdelijk gestopt omdat mijn climbing axe niet wou werken op 10% van de game. Vanmiddag overnieuw begonnen en ben er nu gelukkig voorbij 19% op het moment.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
Gisteren eindelijk de elite controller mogen ontvangen,ligt heerlijk in de hand, echter voor 150 euro mag je ook kritisch zijn

- de RT trigger maakt een tik geluidje tijdens het indrukken en voelt net wat anders aan als de LT

- krasje op het aluminium gedeelte

- putje in de controller vlak bij de A.

Als dat tikken in de RT binnen een paar dagen niet minder wordt ga ik hem bij MS aanmelden.

Meer gebruikers van de elite controller last van (schoonheids)foutjes?

[ Voor 8% gewijzigd door schumi1986 op 06-12-2015 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
.

[ Voor 99% gewijzigd door schumi1986 op 06-12-2015 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 10:26:
[...]

Zal mij niets verbazen als de volgende Xbox gewoon een windows pc word met een Xbox logo er op :+
Zoveel verschil is er niet meer tussen consoles en pc's (afgezien van de prijs),
Gadver, nou dan zijn ze mij kwijt.
Allemaal prima als het van binnen een Pc wordt maar zodra ze het gesloten "GameOS" overboord gooien ben ik weg.

Echt geen zin om me met Windows" en driver updates bezig te moeten houden. Ik heb niet voor niets een Console staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:35:
[...]

Gadver, nou dan zijn ze mij kwijt.
Allemaal prima als het van binnen een Pc wordt maar zodra ze het gesloten "GameOS" overboord gooien ben ik weg.

Echt geen zin om me met Windows" en driver updates bezig te moeten houden. Ik heb niet voor niets een Console staan.
Hoeft in de basis natuurlijk niet, ze kunnen gewoon fixed hardware met fixed accessories maken, precies hoe bv de surface RT al bijna is, dan heb je een 99% stabiel werkend systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:26:
Gisteren eindelijk de elite controller mogen ontvangen,ligt heerlijk in de hand, echter voor 150 euro mag je ook kritisch zijn

- de RT trigger maakt een tik geluidje tijdens het indrukken en voelt net wat anders aan als de LT

Als dat tikken in de RT binnen een paar dagen niet minder wordt ga ik hem bij MS aanmelden.

Nee, ding van mij is helemaal clean.... Zit geen smetje op... Zou hem gewoon direct aanmelden...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Krassen en putten horen natuurlijk niet bij een nieuw product, terugsturen dus !
Wbt de klik in de RT, staan de groene pinnetjes op de achterzijde wel in maximale schuifstand ? (Hairtrigger / throttle mode)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een tijdje Halo 5 niet gespeeld en moest een update downloaden.
Gisteren heeft hij al een paar uur aangestaan en vandaag weer en hij is pas op 60%.
Ik heb een netwerk test gedaan en alles is goed. Ook online spelen werkt.
Waarom gaat het dan zo traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:04:
Gisteren heeft hij al een paar uur aangestaan en vandaag weer en hij is pas op 60%.
Idem hier. TV is bezet dus ipv de PS4 stream ik maar de One naar m'n laptop. Rare Replay erin, update nodig. Staat eindeloos te updaten (224 MB update!). Op m'n router zie ik dat de Xbox 2 Mbit/sec pakt en dit steeds "dropt", dus het is niet eens continu ook. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvm15
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-03 18:09

Mag ik vragen waar jij hem hebt gekocht en hoelang de bezorging duurde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 08:04:
Als je de X1 op instant on zet heb je er wellicht minder last van. Ik heb werkelijkwaar nog nooit hoeven wachten op een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
giantgiantus schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:23:
[...]

Als je de X1 op instant on zet heb je er wellicht minder last van. Ik heb werkelijkwaar nog nooit hoeven wachten op een update.
Zelfde hier, als je het stroomverbruik echt een probleem vind kan je er ook nog een schakelklok tussen zetten die bv 1x per week bv. 1 dag aan staat, dan zijn alle updates ook wel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
justifire schreef op zondag 06 december 2015 @ 04:19:
[...]

Krassen en putten horen natuurlijk niet bij een nieuw product, terugsturen dus !
Wbt de klik in de RT, staan de groene pinnetjes op de achterzijde wel in maximale schuifstand ? (Hairtrigger / throttle mode)
Het lijkt er meer op dat het mechanisme wat achter de trigger zit een beetje plakt, ik heb dit ook ooit gehad bij een normale one controller

Heb de controller via bol.com maar kan hem beter via MS terug sturen lijkt mij?

Mijn surface pro ook al 2 x moeten terug sturen en daar kreeg ik eerst een nieuwe surface voordat ik de oude moest opsturen, werkt dit zo ook met een controller?

[ Voor 20% gewijzigd door schumi1986 op 06-12-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:23:
[...]

Ja, maar dan gaat het nog steeds even traag. Alleen zie ik het dan niet.
Het lijkt ook wel of het heel selectief is. Het ene ding download hij wel snel en dit weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi1986 schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:19:
[...]

Het lijkt er meer op dat het mechanisme wat achter de trigger zit een beetje plakt, ik heb dit ook ooit gehad bij een normale one controller

Heb de controller via bol.com maar kan hem beter via MS terug sturen lijkt mij?

Mijn surface pro ook al 2 x moeten terug sturen en daar kreeg ik eerst een nieuwe surface voordat ik de oude moest opsturen, werkt dit zo ook met een controller?
Op accesoires zit die optie helaas niet, maar MS is in mijn ervaring vrij vlot met een vervangend product sturen (lees binnen een week na opsturen)
MS zal sneller zijn dan Bol.com aangezien bij Bol geen voorraad meer ligt.
Bij MS heb je echter de kans om een gerepareerd model terug te krijgen, net waar je voorkeur ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
justifire schreef op zondag 06 december 2015 @ 10:47:
[...]

Op accesoires zit die optie helaas niet, maar MS is in mijn ervaring vrij vlot met een vervangend product sturen (lees binnen een week na opsturen)
MS zal sneller zijn dan Bol.com aangezien bij Bol geen voorraad meer ligt.
Bij MS heb je echter de kans om een gerepareerd model terug te krijgen, net waar je voorkeur ligt.
De service van MS is best goed te noemen ja! Maar dat moet ook wel want de BOUWkwaliteit laat het soms wat afweten

2x xbox 360 opgestuurd RROD
1x lumia opgestuurd scherm zat los
2x surface pro 2 opgestuurd schermproblemen

En nu dus helaas weer een product wat wat issues heeft :(

Ben wel van mening dat als je eenmaal een goed product ontvangen hebt dat de kwaliteit uitstekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kun je de laatste patch notes zien van een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:13:
Waar kun je de laatste patch notes zien van een game.
Website van de uitgever/ontwikkelaar. Niet op de Xbox zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 13:53:
[...]

Website van de uitgever/ontwikkelaar. Niet op de Xbox zelf..
Oké, kun je wel ergens achterhalen of je de nieuwste patch gedownload hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:45:
[...]

Oké, kun je wel ergens achterhalen of je de nieuwste patch gedownload hebt?
Ja: als ie bij opstarten geen update wil installeren of downloaden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 06 december 2015 @ 15:05:
[...]

Ja: als ie bij opstarten geen update wil installeren of downloaden :+
De mijne staat op standby dus download het automatisch patches volgens mij. Maar ik zou graag willen weten welke patch er gedownload is zodat ik het op het internet kan opzoeken. Nu merk ik er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij een aantal games kan je via de game hub ook nieuws van de developer lezen, daar zouden bv patchupdates moeten staan. Bij ESO bv zie je updates van ESO zelf, wanneer DLC beschikbaar is etc.

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2015 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:29
Weet iemand of het mogelijk is om de interne harde schijf te vervangen? En dan bedoel ik mogelijk in; geen ban krijgen op xbox live.

Dat de garantie vervalt dat is mij wel duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Robinvm15 schreef op zondag 06 december 2015 @ 09:03:
[...]

Mag ik vragen waar jij hem hebt gekocht en hoelang de bezorging duurde?
Bij Bol.com gekocht ergens eind november er stond toen levering tussen de 5 en 10 dagen, dat bleek te kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
razRDJ schreef op zondag 06 december 2015 @ 16:42:
Weet iemand of het mogelijk is om de interne harde schijf te vervangen? En dan bedoel ik mogelijk in; geen ban krijgen op xbox live.

Dat de garantie vervalt dat is mij wel duidelijk :)
Waarom zou je een schijf willen vervangen? USB 3.0, 7200 rpm extern schijf er aan en je Xbox wordt nog iets sneller ook (wat hij niet word bij het vervangen van een HDD, omdat de sata-bus simpel weg niet snel genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:07:
[...]

Waarom zou je een schijf willen vervangen? USB 3.0, 7200 rpm extern schijf er aan en je Xbox wordt nog iets sneller ook (wat hij niet word bij het vervangen van een HDD, omdat de sata-bus simpel weg niet snel genoeg is.
Het OS blijft er traag bij, welke schijf je ook aan SSD hangt, de diverse cijfers van vorig jaar lieten toch zien dat interne vervangen ook verbetering is. (so ook de SHDD tov oude 500GB).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 06-12-2015 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:42:
[...]

Het OS blijft er traag bij, welke schijf je ook aan SSD hangt, de diverse cijfers van vorig jaar lieten toch zien dat interne vervangen ook verbetering is. (so ook de SHDD tov oude 500GB).
Sinds de laatste update is het OS bij mij niet langzaam meer...
Het was traag op sommige moment, nu totaal geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:44:
[...]

Sinds de laatste update is het OS bij mij niet langzaam meer...
Het was traag op sommige moment, nu totaal geen last meer van.
Laatste beta update of de laatste final update?

Want het is hier allemaal wel prima maar zit geregeld nog wel wat lag in, vooral als je gewoon op het "start scherm" zit en dan naar links drukt en dat menu met instellingen enz moet komen. Dat stotterd hier vrijwel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:21
Bullet NL schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:07:
[...]

Omdat je bijvoorbeeld geen externe schijf wil ivm risico op vallen, of omdat ie dan een USB poort in gebruik neemt.
Omdat je interne schijf dood is gegaan terwijl je geen garantie hebt. Weet ik het.

[ Voor 8% gewijzigd door GAIAjohan op 06-12-2015 22:26 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:16

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Donstil schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:03:
[...]

Laatste beta update of de laatste final update?

Want het is hier allemaal wel prima maar zit geregeld nog wel wat lag in, vooral als je gewoon op het "start scherm" zit en dan naar links drukt en dat menu met instellingen enz moet komen. Dat stotterd hier vrijwel altijd.
Heel herkenbaar. Lag die er eerder niet was (dan gebeurde er wel direct iets maar duurde t lang voor ie klaar was). Ook ik zou wel een SSD erin willen hebben puur voor het OS....
Sterker sommige dingen ervaar ik als trager. Omdat Microsoft mij als Nederlander geen toegang wil geven tot de microfoon in mijn Kinect moet ik dat dus doen via 2x guide --> X. Dat gaat nu beduidend minder soepel dan voorheen

[ Voor 11% gewijzigd door Tomba op 07-12-2015 08:35 ]

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:52
Nu we het toch over HDD's hebben. Wat is een goede externe HDD voor de XBone? Ik zat te denken om zelf een 7200rpm schijf met een losse behuizing te kopen (2,5"). Ik heb er nu een Lacie minimus aanzitten maar die gaat niet automatisch uit (ligt aan behuizing, doet hij op de pc ook niet) en ik heb ook het idee dat hij slechter begint te worden (hij is ook al 5 jaar oud).

Heeft iemand hier goede ervaringen met een bepaalde externe behuizing (het liefst 2,5 inch, maar 3,5 is ook prima als hij automatisch uit gaat). Kant en klaar is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21

nexhil

BAM!

Ik heb nu bij wijze van test een 250 GB SSD eraan hangen. Ben nu eigenlijk altijd als eerste in games (COD) ook het haperen van het COD menu de eerste paar seconden is niet meer aanwezig.

Moet eigenlijk nog even GTA 5 installeren, daar zat ik me echt groen en geel te ergeren aan de lange opstart tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-09 19:23

Shoarma kip

IceDFire

Ik heb zelf een 5TB externe HDD van Seagate (7200rpm) achter mijn xbox hangen. Ik heb laatst black ops 3 eens op de interne HDD gezet. Het scheelt toch echt wel enkele seconden tijdens het laden. Waar ik bij de externe HDD nog gemiddeld 13 seconden moet wachten voor een match (de countdown), is dat met de interne HDD nog maar 5-8 seconden.

Ok, je hebt er in dit geval weinig aan, wachten moet je toch, maar het is wel sneller.

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Shoarma kip schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:33:
Ik heb zelf een 5TB externe HDD van Seagate (7200rpm) achter mijn xbox hangen. Ik heb laatst black ops 3 eens op de interne HDD gezet. Het scheelt toch echt wel enkele seconden tijdens het laden. Waar ik bij de externe HDD nog gemiddeld 13 seconden moet wachten voor een match (de countdown), is dat met de interne HDD nog maar 5-8 seconden.

Ok, je hebt er in dit geval weinig aan, wachten moet je toch, maar het is wel sneller.
Dan heb je een aparte HDD eraan hangen.
Als je testen bekijkt met een externe HDD is dit eigenlijk altijd sneller. Wel USB3?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op maandag 07 december 2015 @ 08:34:
Heel herkenbaar. Lag die er eerder niet was (dan gebeurde er wel direct iets maar duurde t lang voor ie klaar was). Ook ik zou wel een SSD erin willen hebben puur voor het OS....
Sterker sommige dingen ervaar ik als trager. Omdat Microsoft mij als Nederlander geen toegang wil geven tot de microfoon in mijn Kinect moet ik dat dus doen via 2x guide --> X. Dat gaat nu beduidend minder soepel dan voorheen
Dat laatste is ook bij de Kinect btw, dubbel guide -> X is regelmatig bij 'grote activiteit' eerder een 'ik ga gewoon naar dashboard', alsof hij maar 1x guide ontvangt, maar ook tegen je Kinect roepen pakt hij lang niet altijd de eerste keer meer op.

Eerste jaar van de XBO was alles wel traag, maar 1x roepen en hij pakte het meteen, nu moet ik te vaak 2 of 3x 'xbox record that' roepen voordat hij het pas pakt.

En als vervangen interne schijf dit zelfs maar marginaal kan verbeteren, ga ik het gewoon proberen. De informatie is alleen best karig, of verouderd of continue over externe schijf, dat zaken als 'werkt TRIM' vrij moeilijk te beantwoorden zijn.

http://team-xecuter.com/f...tall-A-Bigger-Hard-Drive-
Deze ga ik eerst aantal keer proberen, zodat ik zeker weet dat ik aan de software kant geen problemen krijg.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:52
nexhil schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:27:
Ik heb nu bij wijze van test een 250 GB SSD eraan hangen. Ben nu eigenlijk altijd als eerste in games (COD) ook het haperen van het COD menu de eerste paar seconden is niet meer aanwezig.

Moet eigenlijk nog even GTA 5 installeren, daar zat ik me echt groen en geel te ergeren aan de lange opstart tijd.
SSD is helemaal nice maar vind ik eigenlijk net iets te duur (voor wat ik er mee bereiken wil).

Ik zat zelf meer hier aan te denken:

HGST 7k1000 1TB

met een:

Startech USB enclosure

Zal die ook auto off gaan wanneer de xbox in standby gaat? Ik vind het wel fijn als hij nog wel af en toe updates kan binnenhalen (dus standby, niet energiezuinig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, hier werkt Xbox Record That eigenlijk altijd meteen? Even opnieuw kalibreren anders?

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2015 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:49:
Hmm, hier werkt Xbox Record That eigenlijk altijd meteen? Even opnieuw kalibreren anders?
Kinect werkt wel gewoon in dashboard (watch TV, go to friends, use a code), maar ingame bij bv ESO, GTA of Siege (FIFA at random) doet hij er een stuk langer over (ook getest met geluid muted).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
1 irritatie gevonden..

Taal Engels kan NIET als de locatie op Nederland staat.. dus wil ik games in het engels spelen, moet ik accepteren dat de store niet klopt >_> erg vervelend...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
corset schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:07:
1 irritatie gevonden..

Taal Engels kan NIET als de locatie op Nederland staat.. dus wil ik games in het engels spelen, moet ik accepteren dat de store niet klopt >_> erg vervelend...
Yup. Bekend probleem. Helaas heeft Microsoft voorlopig niet de intentie daar wat aan te doen.
Evenals de voice recognition. Persoonlijk vind ik het een beetje belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 16:07

danplo

The Force is strong with me

SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:56:
[...]

Kinect werkt wel gewoon in dashboard (watch TV, go to friends, use a code), maar ingame bij bv ESO, GTA of Siege (FIFA at random) doet hij er een stuk langer over (ook getest met geluid muted).
Dat idee heb ik ook. Vroeger was het opnemen in 1x, nu zijn er genoeg in game momenten dat je 2x of 3x Xbox Record That moet roepen. Zal het misschien met die extra core te maken hebben die ze nu aan spellen hebben toegekend voor betere prestaties te kunnen halen ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:10:

Dat idee heb ik ook. Vroeger was het opnemen in 1x, nu zijn er genoeg in game momenten dat je 2x of 3x Xbox Record That moet roepen. Zal het misschien met die extra core te maken hebben die ze nu aan spellen hebben toegekend voor betere prestaties te kunnen halen ?
Idee had ik ook, maar dan zou je controller-input hier geen last van moeten hebben. Bij Windows start je gewoon even de taskmanager en kijkt hoe de CPU en HDD gaan tijdens zulke acties, zoiets gaat natuurlijk niet bij een XBO :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:56:
[...]

Mja en ik zeg dat ik daar dus geen last van heb. Die Battlefront filmpjes gingen echt direct en ook andere keren heb ik eigenlijk geen problemen gehad. Kan me niet eens herinneren wanneer ik iets 2x moest zeggen. Al gebruik ik hem in de dash niet trouwens, zit toch met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Iemand recentelijk nog Destiny gespeeld? Heb de game gisteravond na twee maanden inactiviteit weer 'ns opgestart. Wat een verbetering, zeg. Begint nu eindelijk een serieuze game te worden.
Nu alleen nog de DLC voor een schappelijke prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:11:
[...]

Idee had ik ook, maar dan zou je controller-input hier geen last van moeten hebben. Bij Windows start je gewoon even de taskmanager en kijkt hoe de CPU en HDD gaan tijdens zulke acties, zoiets gaat natuurlijk niet bij een XBO :P
Heb ik hier ook last van. Ik vind het ook super onhandig gekozen om 2x op de Xbox knop te moeten drukken. Ik ga dan geregeld naar het dashboard en is het opneem moment ook verziekt. Ze hadden beter bij de nieuwe controllers een extra button kunnen maken die je ervoor kan indrukken, ben je van dit gezeik af geweest.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:14:
[...]

Mja en ik zeg dat ik daar dus geen last van heb. Die Battlefront filmpjes gingen echt direct en ook andere keren heb ik eigenlijk geen problemen gehad. Kan me niet eens herinneren wanneer ik iets 2x moest zeggen. Al gebruik ik hem in de dash niet trouwens, zit toch met controller.
Tja, ene xbox is de andere niet, dat is nu beetje MS 'dingetje' geworden, onderlinge issues die amper te verklaren zijn, zie je ook goed terug bij WM10.

Zo ben ik blijkbaar ook 1 van de weinige die vanaf een onbekend punt gewoon geen party of game invites of berichten meer binnenkrijg bij bv Siege, andere meldingen als screenshot/clip records wel, maar elke melding mbt Live komen gewoon niet meer binnen. Enkel een reboot lost dit nog op.
danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:18:
Heb ik hier ook last van. Ik vind het ook super onhandig gekozen om 2x op de Xbox knop te moeten drukken. Ik ga dan geregeld naar het dashboard en is het opneem moment ook verziekt. Ze hadden beter bij de nieuwe controllers een extra button kunnen maken die je ervoor kan indrukken, ben je van dit gezeik af geweest.
Nog zoiets inderdaad, via de app kan ik het ook niet doen, de Win10 Xbox app loopt na ~5 minuten compleet vast, mobiel moet je verbonden zijn met je XBO (mobiel gebruikt geen wifi), dat noem ik ook geen alternatief.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:18:
[...]

En wat dan voor diegenen die nog met de oude controller zitten? Ik ben het met je eens dat de huidige implementatie niet (helemaal) handig is, maar je kan niet zomaar driekwart van je userbase gaan naaien. Daar hebben we al andere partijen voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Shoarma kip schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:33:

Ik heb er ook een 7200 rpm 5TB HDD aan hangen (Alleen van Toshiba).
Ik merk geen grote snelheidswinst, maar gelukkig ook geen verlies. Ik ben al blij zat dat ik me voorlopig geen zorgen hoef te maken over opslag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:21:
[...]

En wat dan voor diegenen die nog met de oude controller zitten? Ik ben het met je eens dat de huidige implementatie niet (helemaal) handig is, maar je kan niet zomaar driekwart van je userbase gaan naaien. Daar hebben we al andere partijen voor.
Was toch hetzelfde met de Kinect vs no-kinect, mensen zonder kinect konden initieel ook niets opnemen, dan buiten de app (pas later kwam dit in het X-menu, daarna pas via 2x guide -> X).

Ze kunnen het als extra toevoegen, daarmee oude laten werken, maar toegankelijker voor de nieuwe.

Maarja, dat is wel beetje MS anno 2015; geen keuzes meer.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

halofreak1990 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:21:
[...]

Maar nu de nieuwe controllers met een directe 3,5mm aansluiting zijn uitgerust vind je niet dat je genaait wordt ? Wat snap ik niet aan dit verhaal, want komt op het zelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:25:
[...]

Maar nu de nieuwe controllers met een directe 3,5mm aansluiting zijn uitgerust vind je niet dat je genaait wordt ? Wat snap ik niet aan dit verhaal, want komt op het zelfde neer.
Nee niet echt... ik kan toch nog steeds mijn oude headset(-adapter) gebruiken? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ninjetsu NL schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:27:
[...]

Nee niet echt... ik kan toch nog steeds mijn oude headset(-adapter) gebruiken? 8)
Die mensen toen de tijd los gekocht hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:02
SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:20:
[...]

Tja, ene xbox is de andere niet, dat is nu beetje MS 'dingetje' geworden, onderlinge issues die amper te verklaren zijn, zie je ook goed terug bij WM10.

Zo ben ik blijkbaar ook 1 van de weinige die vanaf een onbekend punt gewoon geen party of game invites of berichten meer binnenkrijg bij bv Siege, andere meldingen als screenshot/clip records wel, maar elke melding mbt Live komen gewoon niet meer binnen. Enkel een reboot lost dit nog op.
Zijn we ondertussen wel gewend geraakt bij jou :+

Maar goed, mijn controllers disconnecten als ik GTA speel minimaal 5x op een avond. Siege sinds release aan het spelen en pas 1x disconnect. Ook even vloeken, maar die was erna te verklaren, iets met een batterij 8)7 .

Geen idee waarom in het ene spel wel, andere niet. Xbox al keer verplaatst. Maar goed, GTA ligt nu toch even aan de kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-09 09:55
danplo schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:28:
[...]

Die mensen toen de tijd los gekocht hebben 8)7
Adapter wel (zelf niet erbij gekocht :P ), headset zat netjes bij mn xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Ninjetsu NL schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:29:
[...]

Adapter wel (zelf niet erbij gekocht :P ), headset zat netjes bij mn xbox :)
Jij wel, genoeg andere niet, maar je snapt mijn punt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pannekoek81 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:28:

Zijn we ondertussen wel gewend geraakt bij jou :+
Denk dat ik bij een invite van jullie gewoon standaard eerst een reboot ga doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:20:
[...]

[...]

Nog zoiets inderdaad, via de app kan ik het ook niet doen, de Win10 Xbox app loopt na ~5 minuten compleet vast, mobiel moet je verbonden zijn met je XBO (mobiel gebruikt geen wifi), dat noem ik ook geen alternatief.
Misschien een factory reset overwegen? Even alle games op externe schijf zetten en dan doen. Lijkt me wel een kans dat je minder problemen hebt. En ja, natuurlijk is het lastig, maar het heeft niet zoveel tijd nodig dan Windows opnieuw installeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:51:
[...]

Misschien een factory reset overwegen? Even alle games op externe schijf zetten en dan doen. Lijkt me wel een kans dat je minder problemen hebt. En ja, natuurlijk is het lastig, maar het heeft niet zoveel tijd nodig dan Windows opnieuw installeren ;)
Ik heb hetzelfde probleem. Een factory reset werkte een paar dagen maar het probleem kwam weer terug. Heb het het idee dat instant on de boosdoener is. Ik speel niet enorm vaak meer multiplayer dus huilen erom is niet nodig. Daarnaast vragen de meesten via een message eerst of je mee doet. En messages komen op de telefoon wel goed binnen. Ook in win10 hoor ik alle notificaties binnen komen als mijn pc per ongeluk aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:51:
[...]

Zolang MS geen garantie geeft op je cloudopslag profiel, ga ik geen reset meer doen. De laatste (~2 maanden geleden) heeft ervoor gezorgd dat ik m'n hele Forza5 profiel ben kwijtgeraakt, niet van plan dit ook bij Forza6 te krijgen.

Het is begonnen rond het punt dat de Xbox app niet meer 'apart' in een party kon, paar patches na de grote NXOE problemen (dat party helemaal niet werkte). Vlak ervoor kon je met de Win10 app nog apart in een party (zodoende ik altijd in 2 parties kon zitten).

Ik krijg ook compleet at random berichten en invites binnen, berichten 90% van de tijd enkel op telefoon, party invites vaak enkel PC, game invites.. naja, pas na een reboot weer :P Alsof zo'n invite maar naar 1 device mag worden gestuurd en Live vind dat dus dan blijkbaar m'n PC. Gezien game invites niet naar PC kunnen, dan maar naar Limboland.

Best leuk, zo'n heel Eco systeem op meerdere platformen.. als het zou werken, en daar zit toch nog aardig wat problemen :P.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2015 14:03 ]

Pagina: 1 ... 89 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace