Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:51:
[...]
Misschien een factory reset overwegen? Even alle games op externe schijf zetten en dan doen. Lijkt me wel een kans dat je minder problemen hebt. En ja, natuurlijk is het lastig, maar het heeft niet zoveel tijd nodig dan Windows opnieuw installeren

Zolang MS geen garantie geeft op je cloudopslag profiel, ga ik geen reset meer doen. De laatste (~2 maanden geleden) heeft ervoor gezorgd dat ik m'n hele Forza5 profiel ben kwijtgeraakt, niet van plan dit ook bij Forza6 te krijgen.
Het is begonnen rond het punt dat de Xbox app niet meer 'apart' in een party kon, paar patches na de grote NXOE problemen (dat party helemaal niet werkte). Vlak ervoor kon je met de Win10 app nog apart in een party (zodoende ik altijd in 2 parties kon zitten).
Ik krijg ook compleet at random berichten en invites binnen, berichten 90% van de tijd enkel op telefoon, party invites vaak enkel PC, game invites.. naja, pas na een reboot weer

Alsof zo'n invite maar naar 1 device mag worden gestuurd en Live vind dat dus dan blijkbaar m'n PC. Gezien game invites niet naar PC kunnen, dan maar naar Limboland.
Best leuk, zo'n heel Eco systeem op meerdere platformen.. als het zou werken, en daar zit toch nog aardig wat problemen

.
[
Voor 4% gewijzigd door
SinergyX op 07-12-2015 14:03
]