Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Hopelijk kan ik hier terecht voor een paar vraagjes.
Ik wil graag weten welke monitor mij aangeraden wordt, om zowel XboxOne als MacbookPro op aan te sluiten.

Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt en een XboxOne besteld.
Ik wil deze graag aansluiten op mijn computerkamer, aangezien de PS4 momenteel in de huiskamer staat. (andersom kan ook, maar even voor de beeldvorming.)

Ik heb geprobeerd mijn PS4 aan te sluiten aan mijn monitor, maar zit nu zonder geluid, omdat mijn monitor geen interne speakers heeft.
Geluid lukt wel via headset aan controller en moet ook lukken met optische kabel aan PS4, maar dan zit ik alsnog zonder geluid op de Macbook.

Ik ben dus op zoek naar een mogelijkheid om zowel mijn Macbook als de XboxOne op één monitor aan te sluiten. Hier wil ik ook graag geluid op. (Mag intern, mag dmv boxen.)

huidige monitor heeft 1HDMI, 1 dvi en 1 vga. Verder zover ik weet niks.
Nieuwe monitor aanschaffen? Geen probleem, maar wat is dan aan te raden? Liefst dan één die paar jaar mee gaat.

Bedankt voor de hulp alvast!!

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 16:21

nexhil

BAM!

CreativeSkills schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:38:
Hopelijk kan ik hier terecht voor een paar vraagjes.
Ik wil graag weten welke monitor mij aangeraden wordt, om zowel XboxOne als MacbookPro op aan te sluiten.

Gisteren eindelijk de knoop doorgehakt en een XboxOne besteld.
Ik wil deze graag aansluiten op mijn computerkamer, aangezien de PS4 momenteel in de huiskamer staat. (andersom kan ook, maar even voor de beeldvorming.)

Ik heb geprobeerd mijn PS4 aan te sluiten aan mijn monitor, maar zit nu zonder geluid, omdat mijn monitor geen interne speakers heeft.
Geluid lukt wel via headset aan controller en moet ook lukken met optische kabel aan PS4, maar dan zit ik alsnog zonder geluid op de Macbook.

Ik ben dus op zoek naar een mogelijkheid om zowel mijn Macbook als de XboxOne op één monitor aan te sluiten. Hier wil ik ook graag geluid op. (Mag intern, mag dmv boxen.)

huidige monitor heeft 1HDMI, 1 dvi en 1 vga. Verder zover ik weet niks.
Nieuwe monitor aanschaffen? Geen probleem, maar wat is dan aan te raden? Liefst dan één die paar jaar mee gaat.

Bedankt voor de hulp alvast!!
Wat nou als je je macbook in de HDMI- IN van de ONE steekt.?

Dus Macbook -> in HDMI van XBOX -> XBOX in HDMI van Monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
nexhil schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:49:
[...]

Wat nou als je je macbook in de HDMI- IN van de ONE steekt.?

Dus Macbook -> in HDMI van XBOX -> XBOX in HDMI van Monitor
Had geen idee dat dit een mogelijkheid was.
Werkt het geluid op deze manier ook?
Of kan ik dan bv boxen en de Mcbook aan de Xbox koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

CreativeSkills schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:53:
[...]

Had geen idee dat dit een mogelijkheid was.
Werkt het geluid op deze manier ook?
Of kan ik dan bv boxen en de Mcbook aan de Xbox koppelen?
Ja, als het goed is wordt de audio via de HDMI kabel doorgegeven aan de xbox en de monitor. Ook kan je gebruik maken van de optical audio, het geluid van je macbook wordt vanaf de xbox ook daarop uitgezonden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:25
of je koopt een hdmi switch voor een paar euro, werkt ook prima, hoef je je xbox ook niet aan te zetten wanneer je je mac wilt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

waar ik eigenlijk nog steeds van sta te kijken is dat je nog steeds niet zonder CC xbox 360 games with gold kan downloaden voor de one

je zou toch zeggen dat je voor een gratis game geen creditcard nodig zou hebben

en zeker nu met backwards compatibility enzo

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:44:
of je koopt een hdmi switch voor een paar euro, werkt ook prima, hoef je je xbox ook niet aan te zetten wanneer je je mac wilt gebruiken.
Koop er daarnaast een speakersetje bij met optische en jack ingang en je bent voor minstens de helft van de prijs van een nieuwe monitor klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
PaRaDoX4 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:47:
waar ik eigenlijk nog steeds van sta te kijken is dat je nog steeds niet zonder CC xbox 360 games with gold kan downloaden voor de one

je zou toch zeggen dat je voor een gratis game geen creditcard nodig zou hebben

en zeker nu met backwards compatibility enzo
Ik doe het gewoon met Paypal :). Geen problemen daarmee.. (Tenzij je games in de US store wil kopen).

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 02-12-2015 14:20 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:18

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:15:
W00p w00p:

[...]
Ik ben er klaar voor. :)
Jij hebt toch een PS4 ? kan je hem daar toch op spelen ? hoef je niet te wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:50:
[...]

Koop er daarnaast een speakersetje bij met optische en jack ingang en je bent voor minstens de helft van de prijs van een nieuwe monitor klaar. :)
Allen, bedankt voor de snelle antwoorden!
Altijd fijn deze community.
Ben zelf een aardige leek, dus kan ik vaak wat mee.

Even ter bevestiging:
- Als ik het goed begrijp, zorgt de switch ervoor dat ik 2 hdmi kabels op 1 hdmi ingang (monitor) kan koppelen?
- De speakerset kan ik zowel op Macbook als op Xbox aansluiten? Als ik het goed begrijp de optische aansluiting op de Xbox en de Jack op de Macbook?
- Het lukt dus in ieder geval om gelijk op beiden geluid te hebben? (Althans in ieder geval zonder het verwijderen en inpluggen van snoeren constant?)

Nogmaals dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeSkills schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:11:
[...]

Allen, bedankt voor de snelle antwoorden!
Altijd fijn deze community.
Ben zelf een aardige leek, dus kan ik vaak wat mee.

Even ter bevestiging:
- Als ik het goed begrijp, zorgt de switch ervoor dat ik 2 hdmi kabels op 1 hdmi ingang (monitor) kan koppelen?
- De speakerset kan ik zowel op Macbook als op Xbox aansluiten? Als ik het goed begrijp de optische aansluiting op de Xbox en de Jack op de Macbook?
- Het lukt dus in ieder geval om gelijk op beiden geluid te hebben? (Althans in ieder geval zonder het verwijderen en inpluggen van snoeren constant?)

Nogmaals dank!!
Alles wat je zegt klopt. :)

Let wel even op de prijzen van de HDMI switch. Die varieren nogal. Ik zag wat jij nodig hebt voor 20 euro bij Conrad maar je kunt zo maar 60 uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:15:
[...]

Let wel even op de prijzen van de HDMI switch. Die varieren nogal. Ik zag wat jij nodig hebt voor 20 euro bij Conrad maar je kunt zo maar 60 uitgeven.
Ik heb eigenlijk ook geen slechte ervaringen met switches van ebay voor 5 euro. Schakelen ook automatisch over etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRGert schreef op woensdag 02 december 2015 @ 10:48:
Ik speel de laatste tijd eigenlijk behoorlijk veel Destiny en het spel bevalt me zo, dat ik eigenlijk de DC's wil kopen/downloaden. Maar ik kan hem niet los aanschaffen, weet iemand van jullie toevallig een oplossing voor? Bij de GameMania hebben ze hem ook nog niet tweede hands, wel stukken goedkoper dan in de Xbox One Store.
Ze hebben het goed verborgen in de store maar onderstaande link is voor de losse The Taken King DLC
https://store.xbox.com/en...99-49d4-9bbe-426e53f17d4d

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 02-12-2015 16:31 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 16:10
Narf, net voor tig euro's aan xbox gift cards gekocht op singapore store, hebben ze nu opeens 25% korting ipv 15%. What's next, morgen 50%?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 16:31
justifire schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:30:
[...]

Ze hebben het goed verborgen in de store maar onderstaande link is voor de losse The Taken King DLC
https://store.xbox.com/en...99-49d4-9bbe-426e53f17d4d
Maar als ik op de link klik krijg ik te zien dat hij niet beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
Meh, ook vanochtend voor SGD 300 aan codes gekocht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FRGert schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:33:
[...]

Probeer eens op Brazilie ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
FRGert schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:33:
[...]

Voldoe je hier aan? "Guardians that own Destiny and both expansions"

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
Rappa1985 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:43:
[...]

Voldoe je hier aan? "Guardians that own Destiny and both expansions"
Nope, ik heb alleen de game Destiny. Wilde die expansions erbij kopen, leek mij dat die dus ook los te verkrijgen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
FRGert schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:44:
[...]

Nope, ik heb alleen de game Destiny. Wilde die expansions erbij kopen, leek mij dat die dus ook los te verkrijgen waren.
Zelfde probleem had ik dus ook. Als je The Taking King los wil kopen moet je ook over de vorige twee dlc pakketten beschikken. Denk dat het op dit moment goedkoper is om de volledige game te kopen maar check de prijzen eerst even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRGert
Rappa1985 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:48:
[...]

Zelfde probleem had ik dus ook. Als je The Taking King los wil kopen moet je ook over de vorige dlc beschikken. Denk dat het op dit moment goedkoper is om de volledige game te kopen maar check de prijzen eerst even.
Oh dat is wel vreemd, vooral omdat ze je ook missies laten accepteren die hebben te maken met die dlcs. Had wel verwacht dat je ze dan los kon aanschaffen in plaats van het hele pakket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
FRGert schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:49:
[...]

Oh dat is wel vreemd, vooral omdat ze je ook missies laten accepteren die hebben te maken met die dlcs. Had wel verwacht dat je ze dan los kon aanschaffen in plaats van het hele pakket...
Helaas :( Vind het zelf ook nog steeds vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:13
Phusebox schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:32:
Narf, net voor tig euro's aan xbox gift cards gekocht op singapore store, hebben ze nu opeens 25% korting ipv 15%. What's next, morgen 50%?
Dat meen je niet,ik heb ook nog aardig wat gift cards gekocht vanmiddag en toen stond er dat het nog maar een paar uur was die 15% korting. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op woensdag 02 december 2015 @ 14:58:
[...]

Jij hebt toch een PS4 ? kan je hem daar toch op spelen ? hoef je niet te wachten. ;)
Heb ik ook, maar ik wil hem met een aantal samen doen en dat werkt niet als ze de game niet hebben. Dit is echt een game om online lol mee te trappen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Rappa1985 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:50:
[...]

Helaas :( Vind het zelf ook nog steeds vreemd.
Niet echt vreemd, gewoon ontzettend commercieel.

Net zoals mensen als ~€140 aan Destiny hebben uit gegeven (60 base + 20 TDB + 20 HoW + 40 voor TTK) en dan nog even micro transactions gaan introduceren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:29
Is er nog een manier om die preview program app opnieuw te downloaden? Op mijn vorige xbox was ik member van het preview program. Aangezien dit nu een schone xbox is wil ik die app weer herdownloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor de mensen die nog twijfelen, de Elite controller is weer in voorraad bij Bol.com

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvm15
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-03 18:09
Ik heb een vraagje. Ik wil een xbox elite controller kopen maar nu wil ik graag weten waar ik die het beste kan kopen.
Ook wat jullie ervaringen zijn.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:20:
Voor de mensen die nog twijfelen, de Elite controller is weer in voorraad bij Bol.com
5 tot 10 werkdagen staat er nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:18

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:08:
[...]

Heb ik ook, maar ik wil hem met een aantal samen doen en dat werkt niet als ze de game niet hebben. Dit is echt een game om online lol mee te trappen
Ik lees inderdaad weinig over dat voetbal spelletje met auto's in het PS4 topic. Maar ik kan mij bijna niet voorstellen dat niemand het daar speelt. Blijkbaar ben je toch meer vergroeit met Microsoft 's Xbox dan ik in eerste instantie dacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

maurieske72 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:04:
[...]

Dat meen je niet,ik heb ook nog aardig wat gift cards gekocht vanmiddag en toen stond er dat het nog maar een paar uur was die 15% korting. 8)7
Ik ben het nu aan het kopen.

Even voor de zekerheid, je krijgt de codes gewoon op je mail toch? Dus een billing adress in Singapore opgeven maakt niet uit?

Edit:

200 Singapore Dollar rijker voor 150 Singapore Dollar :P Nu wachten op de kerst sales _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door sekeroglan op 02-12-2015 18:35 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2015 @ 15:15:
[...]

Ah mooi dat ik het enigszins goed begrijp.
Dat van de Switch is me helemaal duidelijk en deze zal ik ook zeker aanschaffen.

Het verhaal over de speakers is me ook zeker duidelijk, alleen heb ik echt geen idee waar ik precies naar zoek. (Van geluid gewoon te weinig verstand nog helaas.)
Zou iemand mij met 1 of 2 voorbeelden in de juiste richting willen sturen? (Liefst bijvoorbeeld een link naar een artikel in een winkel als MM, Bol etc.)

Voel me aardig lost in ieder geval... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:13
sekeroglan schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:53:
[...]

Ik ben het nu aan het kopen.

Even voor de zekerheid, je krijgt de codes gewoon op je mail toch? Dus een billing adress in Singapore opgeven maakt niet uit?

Edit:

200 Singapore Dollar rijker voor 150 Singapore Dollar :P Nu wachten op de kerst sales _/-\o_
Ik zie dat het gelukt is,nice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
harrytasker schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:40:
[...]

5 tot 10 werkdagen staat er nu!
Zo dan hadden ze er niet veel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeSkills schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:02:
[...]

Ah mooi dat ik het enigszins goed begrijp.
Dat van de Switch is me helemaal duidelijk en deze zal ik ook zeker aanschaffen.

Het verhaal over de speakers is me ook zeker duidelijk, alleen heb ik echt geen idee waar ik precies naar zoek. (Van geluid gewoon te weinig verstand nog helaas.)
Zou iemand mij met 1 of 2 voorbeelden in de juiste richting willen sturen? (Liefst bijvoorbeeld een link naar een artikel in een winkel als MM, Bol etc.)

Voel me aardig lost in ieder geval... :-)
Hmm. Ik kan er ook geen goedkope vinden. Kom steeds op soundbars en 5.1 setjes van rond de honderd piek uit. De One heeft alleen een optical uitgang toch? Je hebt wel optical naar analoog switches maar dat worden veel trukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
Toch even wennen die nieuwe dashboard. Vond persoonlijk zelf de oude beter. Nieuwe is wel sneller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Xbox al een maand of twee niet aangehad, dus weer wat updates..maar het grote voordeel van de One t.o.v de PS4 is toch wel de snelheid waarmee het download:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PC31QBXNfIElBjF3XO31VNx8/full.jpg

M'n PS4 zie ik zelden mijn volledige verbinding gebruiken.

Vreemde van de One is wel dat deze steevast rond de 77% compleet inkakt (as we speak 1 Mbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
Exorcist schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:57:
Vreemde van de One is wel dat deze steevast rond de 77% compleet inkakt (as we speak 1 Mbit).
Hier hetzelfde. Gaat in het begin belachelijk rap en vervolgens gaat het zo langzaam als het maar kan... Vraag me wel af waar dat van komt..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:16
Heb ik inderdaad.. begin gaat razendsnel en op +/- 75% kakt het volledig in en duurt het erg lang..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Exorcist schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:57:
Xbox al een maand of twee niet aangehad, dus weer wat updates..maar het grote voordeel van de One t.o.v de PS4 is toch wel de snelheid waarmee het download:

[afbeelding]

M'n PS4 zie ik zelden mijn volledige verbinding gebruiken.

Kan zijn dat ie dan begint met installeren, en daar is ie notoir traag mee...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-09 13:08
Zojuist de Xbox One bundel (500GB) met FIFA 16, Black Ops III, extra controller en 3 maanden Live besteld bij de Media Markt.

Wilde hem eerst afhalen, maar m'n kortingscode van 5% willen ze niet aannemen in de winkel, dus dan maar via de website (nu besteld voor 327€).

Wel 7 à 8 dagen wachten maar oké.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

SpankmasterC schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:52:
[...]

Kan zijn dat ie dan begint met installeren, en daar is ie notoir traag mee...!
Dacht ik ook aan, al is het vreemd gezien het feit dat downloaden en installeren separate schermen zijn op de One waar het duidelijk staat aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vannacht zijn trouwens The Game Awards:

Helaas voor Europeanen is ie om 3.00 (met voorbeschouwing om 2.30). Nieuwe gameplay van Quantum Break wordt verwacht, de eerste expansion van Rise of the Tomb Raider gaan we zien en mogelijk nog wat aankondigingen (zoals Rocket League waarschijnlijk).
Ben wel benieuwd maar ga hem niet live kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:39:
Heb ik inderdaad.. begin gaat razendsnel en op +/- 75% kakt het volledig in en duurt het erg lang..
Gisteren van Helsing nog binnengehaald (ruk game btw), van begin tot 100% blijft die op mijn max snelheid zitten ~2,4MB/sec (info vanuit router zelf).
R4m0n_46 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:02:
Zojuist de Xbox One bundel (500GB) met FIFA 16, Black Ops III, extra controller en 3 maanden Live besteld bij de Media Markt.

Wilde hem eerst afhalen, maar m'n kortingscode van 5% willen ze niet aannemen in de winkel, dus dan maar via de website (nu besteld voor 327€).

Wel 7 à 8 dagen wachten maar oké.. :')
Welcome to the club :) BO3 hardcore mode, waar ik nieuwe limieten van mijn bloeddruk heb ontdekt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://store.xbox.com/en...8a-48e2-9049-eec15e61c078

Ori and the Blind forest voor 10 USD. Geen geld voor een wereldgame. Kan niet zien of die aanbieding ook in Euro's omdat ik hem al heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 06-09 09:55
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:46:

Ori and the Blind forest voor 10 USD. Geen geld voor een wereldgame. Kan niet zien of die aanbieding ook in Euro's omdat ik hem al heb.
In de Nederlandse store is die voor €10 te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 16:10
Ninjetsu NL schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:57:
[...]

In de Nederlandse store is die voor €10 te krijgen :)
Dank je! Zojuist voor €10,- gekocht in de Nederlandse store. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zie dat de deal voor elder scrolls ook weer terug is. ga er toch maar een poging aan wagen, aangezien ik nog 25 dollar op mn acc heb staan voor 360games waar dat niet voor te gebruiken was -_- zie dat de dure versie alleen maar bullshit meelevert en geen season pass ofzo dus hou het lekker bij de 24 dollar versie ^^

@Sinergy, als je het nog speelt kunnen we misschien wel een keer teamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 11:28
Even een - wellicht wat dom - vraagje aan de mensen die de "nieuwe" reguliere controller gebruiken (dus die inclusief de 3.5mm jack).

Ik heb sinds gisteren zo'n controller en het valt me op dat - buiten de veel betere shoulder buttons - de sticks ook met veel meer weerstand bewegen, vergeleken met mijn oude controllers. Is dat een verandering, of hadden mijn oude controllers dit waarschijnlijk ook en worden ze gewoon een stuk losser naar mate er meer gebruik van gemaakt is? :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-09 16:12

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Kan ik ook Xbox 360 spellen spelen?
- Backwards compatibility wordt niet ondersteund vanwege de andere architectuur. Ook huidige arcade-games worden niet ondersteund, al is het natuurlijk wel mogelijk voor ontwikkelaars om een nieuwe versie te uploaden.
Beetje verouderde informatie in de TS ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-09 15:16

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:46:

Bedankt voor de tip! Heb m opgepikt voor SG$12,45 (€6,52 dankzij de 25% korting).

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CAP-Team schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:58:
[...]

Beetje verouderde informatie in de TS ;)
Haha, mja heb hem al een tijdje niet meer bijgewerkt, maar kom daar voorlopig ook niet echt aan toe. Deze kan ik overigens wel even aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Ereaser schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:10:
[...]

Niet echt vreemd, gewoon ontzettend commercieel.

Net zoals mensen als ~€140 aan Destiny hebben uit gegeven (60 base + 20 TDB + 20 HoW + 40 voor TTK) en dan nog even micro transactions gaan introduceren :P
Commercieel? Vind het meer afzetten/oplichten. Met name de eerste twee DLC's, welke content-wise al in de release versie aanwezig waren hadden nooit €20,- mogen kosten. Die hadden of €5,- moeten kosten óf gratis. Als ze niet bij m'n Limited Collector's Edition hadden gezeten, had ik ze never nooit gekocht. Zelfde voor de Taken King. Ondanks dat het dit keer wél een echt content pack is/lijkt te zijn, vind ik het nog steeds veel geld. €20,- zou meer op zijn plaats zijn.

Ben persoonlijk een beetje teleurgesteld in hoe snel Bungie is afgegleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenAreStillGood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 18:36
halofreak1990 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:52:
[...]

Commercieel? Vind het meer afzetten/oplichten. Met name de eerste twee DLC's, welke content-wise al in de release versie aanwezig waren hadden nooit €20,- mogen kosten. Die hadden of €5,- moeten kosten óf gratis. Als ze niet bij m'n Limited Collector's Edition hadden gezeten, had ik ze never nooit gekocht. Zelfde voor de Taken King. Ondanks dat het dit keer wél een echt content pack is/lijkt te zijn, vind ik het nog steeds veel geld. €20,- zou meer op zijn plaats zijn.

Het is niet afzetten/oplichten als miljoenen mensen het bewust kopen. Ik ben het niet eens met die tactieken, maar ze komen er mee weg, so fair play.
Ik lees al jaren de Power Unlimited, omdat ik benieuwd ben naar de kwaliteit van games en ik ben het vaak eens met hun meningen en scores. Kennelijk zijn er nog heel veel mensen die reviews niet belangrijk vinden en klakkeloos alles kopen, maar dan kun je moeilijk gaan klagen over 'oplichting'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het beste spel van het jaar Rocket league naar de Xbox One, hopelijk wel gratis de eerste maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djNeilio schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:00:
Het is niet afzetten/oplichten als miljoenen mensen het bewust kopen. Ik ben het niet eens met die tactieken, maar ze komen er mee weg, so fair play.
Ik lees al jaren de Power Unlimited, omdat ik benieuwd ben naar de kwaliteit van games en ik ben het vaak eens met hun meningen en scores. Kennelijk zijn er nog heel veel mensen die reviews niet belangrijk vinden en klakkeloos alles kopen, maar dan kun je moeilijk gaan klagen over 'oplichting'.
Even buiten dat ik de PU al jaren matig tot slecht vind, ook reviews zijn vanuit bepaalde visie geschreven met altijd persoonlijke ondertoon. Net als destiny, zo enorm hyped, zoveel hoge cijfers, ik heb de game 6 uur gespeeld en nooit meer aangeraakt. Pas zo lang later weer eens opgepakt, 10 uurtjes volgehouden en weer van m'n Xbox af, game staat nog steeds top 3 slechtste aankoop (pCars vlak erna).

Op youtube op aantal channels subscribed die veel meer in 'mijn straatje' praten, je moet bv een MMO fan geen racegame laten reviewen en een Sony fan zeker geen Xbox games :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenAreStillGood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 18:36
Daar ben ik het volledig mee eens. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de PU de laatste jaren minder interessant vind. Heb er wel een nostalgische band mee, en daarom (denk ik) nog steeds een abonnement...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Laatst online: 06-09 09:55
djNeilio schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:47:
Daar ben ik het volledig mee eens. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de PU de laatste jaren minder interessant vind. Heb er wel een nostalgische band mee, en daarom (denk ik) nog steeds een abonnement...
Had vroeger ook er een abo op... maar daar waar het zich afzetten tegen de gevestigde orde vroeger nog wel tof was, vind ik het nu een neppe gimmick... :X
En breek me de bek niet open over de mensen die daar onder de topics reageren 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2015 @ 13:15:
Het beste spel van het jaar Rocket league naar de Xbox One, hopelijk wel gratis de eerste maand.
Hier heb ik wel echt zin in. Lekker simpel spelletje waar je heerlijk kan kloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
halofreak1990 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 12:52:
[...]

Ben ik met je eens, maar dat valt niet onder oplichten :P Afzetten is idd meer het juiste woord.
Heb het spel zelf 100en uren gespeeld en goede vrienden gemaakt via Destiny, dus wat mij betreft was het zijn geld wel waard.

Denk dat dat vooral komt omdat Activision nu veel inspraak heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Beltoni schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:40:
[...]

Hier heb ik wel echt zin in. Lekker simpel spelletje waar je heerlijk kan kloten.
d:)b

Mits de MP het een beetje doet natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47
Net een xbox aangesloten, en dus druk bezig aan het lezen op dit forum. Maar hoe werkt het als je in sg dollars koopt? Komt dan in je nl account dit bedrag in euro's te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
Goedendag,

Ik zag een paar pagina's terug een aanbieding van the crew compleet met the wild run voor $20 voorbij komen als ik mij niet vergis in de us store. Nou heb ik gegoogled maar hoe krijg ik dat dan voor elkaar dat ik dat op m'n xbox geinstalleerd krijg? Heb hem pas sinds gisteren en assasins creed is wel ff grappig maar beetje racen vind ik toch ook wel geinig.
Heb wel een methode gevonden op google maar die schijnt niet meer te werken dus vroeg me af hoe anderen dat hier doen. Weet wel dat ik er zo'n us store giftcard voor moet hebben?

[ Voor 20% gewijzigd door mike30 op 03-12-2015 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:28:
Vannacht zijn trouwens The Game Awards:
[video]

Helaas voor Europeanen is ie om 3.00 (met voorbeschouwing om 2.30). Nieuwe gameplay van Quantum Break wordt verwacht, de eerste expansion van Rise of the Tomb Raider gaan we zien en mogelijk nog wat aankondigingen (zoals Rocket League waarschijnlijk).
Ben wel benieuwd maar ga hem niet live kijken
En WHO'S NEXT aankondiging voor Mortal Kombat X *O*
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 10:42:
[...]

Gisteren van Helsing nog binnengehaald (ruk game btw)
Huh :?
Had ik nou juist van jou helemaal niet verwacht, vermaak me er prima mee.
Begin is stroef, zoals het hoort bij een Diablo-cloon, daarna speelt het heerlijk weg :)
mike30 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:13:
Goedendag,

Ik zag een paar pagina's terug een aanbieding van the crew compleet met the wild run voor $20 voorbij komen als ik mij niet vergis in de us store. Nou heb ik gegoogled maar hoe krijg ik dat dan voor elkaar dat ik dat op m'n xbox geinstalleerd krijg? Heb hem pas sinds gisteren en assasins creed is wel ff grappig maar beetje racen vind ik toch ook wel geinig.
Heb wel een methode gevonden op google maar die schijnt niet meer te werken dus vroeg me af hoe anderen dat hier doen. Weet wel dat ik er zo'n us store giftcard voor moet hebben?
Dat was een foutje, game staat ondertussen al weer terug op $60,-
Voor de rest van je vraag, check de topic warning ;)

[ Voor 52% gewijzigd door justifire op 03-12-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
in de singapore store 25% discount op discards :) schilt toch weer hoop geld qua spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoD BO3 is nu 50 USD. Geen idee waarom maar het is heus.

https://store.xbox.com/en...88-4691-8c4b-1f324c8c2d51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
justifire schreef op donderdag 03 december 2015 @ 18:45:
[...]

En WHO'S NEXT aankondiging voor Mortal Kombat X *O*

[...]

Huh :?
Had ik nou juist van jou helemaal niet verwacht, vermaak me er prima mee.
Begin is stroef, zoals het hoort bij een Diablo-cloon, daarna speelt het heerlijk weg :)

[...]

Dat was een foutje, game staat ondertussen al weer terug op $60,-
Voor de rest van je vraag, check de topic warning ;)
De topic warning natuurlijk :) Ik had hetzelfde in het s6 edge accesoires topic. Kon hem niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
Ik zie gewoon 59,99? Of kijk ik niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fantasy-Bart schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:37:
[...]

Ik zie gewoon 59,99? Of kijk ik niet goed
Onderaan op Nederland klikken. Daarna op United States klikken. Daarna giftcard kopen op offgamers kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
Ja dat begrijp ik, wil best even screenshot maken. Maar staat hier toch echt $59,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fantasy-Bart schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:43:
Ja dat begrijp ik, wil best even screenshot maken. Maar staat hier toch echt $59,99
Ook ingelogd?
Na inloggen is ie $49.79

Trouwens, hij lijkt te zijn afgeprijst, net als enkele andere titels, ivm nominatie van Game Awards later vandaag

[ Voor 24% gewijzigd door Martinspire op 03-12-2015 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor de Batman Arkham Knight spelers : het 52 Skins en Batman vs Superman Skinpack staan momenteel beide gratis in de store :)
Blijft imho toch Game of the Year 2015 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 29-09 14:18

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Martinspire schreef op donderdag 03 december 2015 @ 19:45:
[...]

Ook ingelogd?
Na inloggen is ie $49.79

Trouwens, hij lijkt te zijn afgeprijst, net als enkele andere titels, ivm nominatie van Game Awards later vandaag
Hij is 63.83 in de Singapore store. Met 25% korting op de giftcards is dat? ~36€?

edit: net aangeschaft voor 35,92 ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Marrruuuk op 03-12-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
Momenteel moet ik elke keer inloggen met mijn wachtwoord als ik me wil aanmelden op m'n Xbox One. Ik kan kiezen tussen: Wachtwoord, Cijfer code of geen. Probleem is, ik wil wel dat mijn wachtwoord ingevoerd moet worden tijdens het aanschaffen van content in de store maar geen cijfer/wachtwoord tijdens het inloggen. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
razRDJ schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:41:
Momenteel moet ik elke keer inloggen met mijn wachtwoord als ik me wil aanmelden op m'n Xbox One. Ik kan kiezen tussen: Wachtwoord, Cijfer code of geen. Probleem is, ik wil wel dat mijn wachtwoord ingevoerd moet worden tijdens het aanschaffen van content in de store maar geen cijfer/wachtwoord tijdens het inloggen. Is dit mogelijk?
Tijdens eerste setup van een account kan je hier uit kiezen, neem aan via de opties van accountsettings dat je dit wel opnieuw kan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
SinergyX schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:43:
[...]

Tijdens eerste setup van een account kan je hier uit kiezen, neem aan via de opties van accountsettings dat je dit wel opnieuw kan instellen.
Kan het nog steeds kiezen. Maar de keuzes die ik dan krijg is niet echt wat ik wil. Ik wil niet mijn wachtwoord invoeren tijdens het inloggen maar wel tijdens kopen van content.

De opties die ik dus krijg zijn:

- Geen verificatie
- Cijfer verificatie bij inloggen en de rest
- Wachtwoord bij inloggen en de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:21
Project cars met de G920 is echt een lekkere combinatie. Alleen is tot nu toe de carrièremode nogal saai.

Net even de route van 20km door Frankrijk gedaan met een GT86, en dat was gewoon genieten.

Wat me wel opvalt, als ik bv forza of project cars opstart met het stuur moet ik telkens inloggen op mijn account ook als ik geen controllers ingeschakeld heb (gehad). Met controller hoeft dat niet.. Why?!

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 03-12-2015 21:48 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch wel zuur, gister was de Xbox One Elite controller op voorraad bij bol.com maar mijn eerder bestelde controller staat nog steeds op 15-12 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
razRDJ schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:45:
[...]

Kan het nog steeds kiezen. Maar de keuzes die ik dan krijg is niet echt wat ik wil. Ik wil niet mijn wachtwoord invoeren tijdens het inloggen maar wel tijdens kopen van content.

De opties die ik dus krijg zijn:

- Geen verificatie
- Cijfer verificatie bij inloggen en de rest
- Wachtwoord bij inloggen en de rest
Ja, die optie heb ik zo staan, xbox inlog is zonder wachtwoord, maar kopen is wachtwoord. Staat me bij dat je voor betalen een aparte optie hebt, anders bij je betaalopties even kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ward85
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
Er zitten hier vast mensen die Miracast al aan de praat hebben, of zit dit niet (meer) in een preview / beta versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nog meer van die stiekeme aanbiedingen: http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/price-changes/

Inloggen op xbox.com vereist om de kortingsprijs te zien (is altijd zo met gold kortingen...). Switchen van store regio kan extra voordeel opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:46:
Project cars met de G920 is echt een lekkere combinatie. Alleen is tot nu toe de carrièremode nogal saai.

Net even de route van 20km door Frankrijk gedaan met een GT86, en dat was gewoon genieten.

Wat me wel opvalt, als ik bv forza of project cars opstart met het stuur moet ik telkens inloggen op mijn account ook als ik geen controllers ingeschakeld heb (gehad). Met controller hoeft dat niet.. Why?!
Zelfde geldt voor de Fightstick.
Ding is nota bene bedraad, hoe moeilijk kan het zijn om er een gebruiker aan te koppellen ?!

Nu hebben ze dat gelukkig wel goed geregeld dat je meteen voor ***username*** kan kiezen, 1 druk op de knop en we kunnen weer verder.
Maar toch raar dat ze zulke kleine 'foutjes' er zelf niet uithalen.
Zullen toch wel een paar testers zijn die een fightstick of stuurtje in gebruik hebben ?!

Evenals die stomme (sinds de beta) melding "external HDD is ready" 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idus
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 20-10-2024
Voor wie hem nog niet heeft; Ori and the blind forest staat voor $10 in de US store

Xbox Live: Timmy538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvm15
Donstil schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:04:
Toch wel zuur, gister was de Xbox One Elite controller op voorraad bij bol.com maar mijn eerder bestelde controller staat nog steeds op 15-12 :(
Weet je misschien of hij ergens anders op voorraad is? Of wanneer hij bij bol.com in voorraad komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 15:16
Wat ik echt een nadeel vind van de xbox one t.o.v. bijvoorbeeld de PS4 is het gebrek aan goede, voordelige headsets (wireless).

Bij de PS4 heb je voor 60 euro al een draadloze headset met 7.1 geluid, of kun je een bluetooth headset aansluiten.

Bij de XBOX one zit je vast aan een kabeltje naar de controller, of moet je zeker 200,00 uitgeven voor een draadloze ( via HDMI, de Tritton Katana ).

Echt jammer is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Games Awards nieuws!

Woohoo, februari 2016 dus:

Zal wel voor een mooi prijsje beschikbaar zijn, al verwacht ik niet dat ie meteen in Games With Gold zit (zoals bij PSN destijds wel het geval was). 2 exclusieve auto's (PS4 had er ook 1) en verder gewoon een hele toffe game. Alle DLC die invloed heeft op maprotaties of gameplay zijn gratis, de auto's, skins en dingen voor op je voertuig zijn wel betaald (elke keer als er een nieuwe map komt, zit er ook vaak nieuwe betaalde DLC bij. Overigens hebben die auto's maar marginaal invloed op hoe het speelt en is er nog geen enkele DLC-auto beter dan de rest geweest). Hij heeft ook beste indie-game in de wacht gesleept trouwens.
Xbox One players will be able to zoom onto the pitch in February, with the maps, features, and tweaks found in the PC and PS4 versions. Along with those, players will get the “Hogsticker” (an homage to Halo’s Warthog) and the Armadillo from Gears of War.

The Xbox One version will launch at $19.99 (the same price as PS4 and PC), but will include three previously released DLC packs: Supersonic Fury, Revenge of the Battle-Cars, and Chaos Run. You’ll be able to purchase the Back to the Future pack on day one.

The only potential drawback for some players is that the Xbox One version will not support cross-platform play. Those on PS4 and PC can join matches with one another. The Xbox One version is, like most multiplayer games, platform-specific.

Overige aankondigingen:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=X2-h6l9-y0I]

Wait what? Condigen ze nu ook een level-editor aan?

En de winnaars:
  • Game of the Year: The Witcher 3: Wild Hunt
  • Beste verhaal: Her Story
  • Beste RPG: The Witcher 3: Wild Hunt
  • Beste indie-game: Rocket League
  • Beste mobiele/handheldgame: Lara Croft GO
  • Beste art direction: Ori and the Blind Forest
  • Beste soundtrack: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
  • Beste (stem)acteur: Viva Seifert in Her Story
  • Beste shooter: Splatoon
  • Beste action/adventure: Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
  • Beste vechtspel: Mortal Kombat X
  • Beste gezinsspel: Super Mario Maker
  • Beste sportgame: Rocket League
  • Beste multiplayer: Splatoon
  • Beste esports-game: Counter-Strike: Global Offensive
  • Meest verwachte game: No man's Sky
  • Games for Change Award: Life is Strange
Splatoon als beste shooter haha 8)7 Maareh, verder geen hele bijzondere winnaars imo. Her Story vind ik een beetje overdreven hoog scoren, maar goed. Verder heb ik sterk het idee dat sommige games het gehaald hebben doordat allerlei fanboys dik aan het stemmen zijn geweest en mede daardoor zijn de overige games vrij standaard. Maar goed, nieuwe trailers en aankondigingen dus.

[ Voor 72% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Martinspire schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:22:
Games Awards nieuws!

[video]
Zal wel voor een mooi prijsje beschikbaar zijn, al verwacht ik niet dat ie meteen in Games With Gold zit (zoals bij PSN destijds wel het geval was). 2 exclusieve auto's (PS4 had er ook 1) en verder gewoon een hele toffe game. Alle DLC die invloed heeft op maprotaties of gameplay zijn gratis, de auto's, skins en dingen voor op je voertuig zijn wel betaald (elke keer als er een nieuwe map komt, zit er ook vaak nieuwe betaalde DLC bij. Overigens hebben die auto's maar marginaal invloed op hoe het speelt en is er nog geen enkele DLC-auto beter dan de rest geweest). Hij heeft ook beste indie-game in de wacht gesleept trouwens.
Dat fijne prijsje kun je vergeten, denk ik. Die wordt gewoon 20 dollar. Ze zouden wel gek zijn om een game, waar enorme vraag naar is, gelijk voor bijna niets aan te bieden 8)7

Dat hebben ze destijds op de PS4 inderdaad wel gedaan en mede daardoor werd het zo'n hit. Dat succes hebben ze echter nu al op zak, dus die korting hoeven ze niet meer te geven.

[ Voor 38% gewijzigd door Rossi46 op 04-12-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 16:41

Smoonshine

Feyenoord!!

Splatoon als beste shooter haha 8)7 Maareh, verder geen hele bijzondere winnaars imo. Her Story vind ik een beetje overdreven hoog scoren, maar goed. Verder heb ik sterk het idee dat sommige games het gehaald hebben doordat allerlei fanboys dik aan het stemmen zijn geweest en mede daardoor zijn de overige games vrij standaard. Maar goed, nieuwe trailers en aankondigingen dus.
Daar kun je een boel van zeggen. Maar Splatoon is wel echt één van de leukste "shooters" die ik heb gespeeld, al vind ik het zelf niet echt een shooter. Ik begrijp die winst wel. Het is echt eens wat anders dan COD en Battlefield zoveel. Splatoon is makkelijk op te maken, wordt telkens gratis uitgebreid met nieuwe wapens/levels enz. Ik heb inmiddels geen Wii U meer, maar Splatoon verdiend voor mij echt een dikke pluim. Een van de leukste games van dit jaar.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:48:
[...]

Dat fijne prijsje kun je vergeten, denk ik. Die wordt gewoon 20 dollar. Ze zouden wel gek zijn om een game, waar enorme vraag naar is, gelijk voor bijna niets aan te bieden 8)7

Dat hebben ze destijds op de PS4 inderdaad wel gedaan en mede daardoor werd het zo'n hit. Dat succes hebben ze echter nu al op zak, dus die korting hoeven ze niet meer te geven.
Mja zie nu ook dat het waarschijnlijk 20 dollar wordt, al is een speciale gold-prijs nog niet uitgesloten natuurlijk. Maar alsnog is 20 euro een prima prijs voor deze game. Het is alleen wel jammer dat ie pas volgend jaar komt en niet gewoon deze week :+
Smoonshine schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 09:59:
[...]

Daar kun je een boel van zeggen. Maar Splatoon is wel echt één van de leukste "shooters" die ik heb gespeeld, al vind ik het zelf niet echt een shooter. Ik begrijp die winst wel. Het is echt eens wat anders dan COD en Battlefield zoveel. Splatoon is makkelijk op te maken, wordt telkens gratis uitgebreid met nieuwe wapens/levels enz. Ik heb inmiddels geen Wii U meer, maar Splatoon verdiend voor mij echt een dikke pluim. Een van de leukste games van dit jaar.
Waar het mij meer om gaat is dat deze blijkbaar veel stemmen heeft gehad en dat vind ik raar. Alsof andere games niet mochten winnen. Het zal me ook niet verbazen als al die pc-gamers op CSGO hadden gestemd en de rest van de items hebben liggen fucken. Maar goed, zo bijzonder is dit evenement toch niet. Ik vind het vooral interessant voor de aankondigingen en trailers. En die waren er wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:12

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Oh my, FC: Primal ziet er wél weer erg leuk uit :D En lekker na de kerstmaanden; dan is er mooi weer wat budget :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
Kan het kloppen dat de standaard digitale versie van Batman uit de store is verwijderd? Ik zie alleen nog maar de premium editie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Games Awards nieuws!

[video]
Zin in :D

En de winnaars:
  • Game of the Year: The Witcher 3: Wild Hunt
Terecht, echt een geweldige game. Ben hem nog aan het spelen er is gewoon zo ongelofelijk veel te doen en te zien. En het leuke is dat het gevarieerd blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Raar dingetje.

Als ik in mijn Dashboard naar Store ga en het uitklapt naar Games etc blijven alle tiles op die schermen zwart/leeg. Ik moet echt doorklikken om games te zien.
Dit geldt ook voor apps bijvoorbeeld, alle Store pagina's eigenlijk.
Het heeft gewerkt maar nu al een paar dagen niet meer. Herkenbaar?

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:06
Xbox Game Award deals.

http://majornelson.com/20...-the-winners-on-xbox-one/

Misschien moet ik toch maar eens een keer Ori oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al beetje zitten spelen met de theme template voor nieuwe UI? Doordat de linker/boven balk statisch zijn, kan je stuk leukere dingen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Robinvm15 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 08:28:
[...]

Weet je misschien of hij ergens anders op voorraad is? Of wanneer hij bij bol.com in voorraad komt?
Nee echt geen idee.

Ik heb de mijne 30 november besteld en staat nu op levering 15 december.
idus schreef op donderdag 03 december 2015 @ 23:48:
Voor wie hem nog niet heeft; Ori and the blind forest staat voor $10 in de US store
Ik heb hem zojuist gekocht in de Russische store voor €2,10 :)

[ Voor 29% gewijzigd door Donstil op 04-12-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinvm15
Donstil schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:00:
[...]

Nee echt geen idee.

En moet je van te voren betalen of kan je achteraf betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Donstil schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:00:
[...]

Nee echt geen idee.

[...]

Ik heb hem zojuist gekocht in de Russische store voor €2,10 :)
Zo dan! Euh, middels Russische giftcards of op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rossi46 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:14:
[...]

Zo dan! Euh, middels Russische giftcards of op een andere manier?
Ja had nog 350 Russische dinges staan en hij koste 209 Russische dinges :)

(Want je moet tegoed kaarten kopen in 500/1000/2000 Russische dinges dus je houd altijd wel iets over bij de eerdere bestellingen)
Robinvm15 schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:04:
[...]

En moet je van te voren betalen of kan je achteraf betalen?
Betaald via CreditCard. Dus zal wel verwerkt zijn al.

Pagina: 1 ... 88 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace