Ik ben nog niet helemaal in de xbox prijzen maar vond dit toch wel een erg groot verschil met deze prijs en voor hoeveel het in de winkel ligt
Dat is al jaren zo.KookSpook schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:22:
[...]
Ik ben nog niet helemaal in de xbox prijzen maar vond dit toch wel een erg groot verschil met deze prijs en voor hoeveel het in de winkel ligt
Ben van plan een headset (combinatie voice/in-game geluid zou ideaal zijn) te kopen voor de Xbox One. Welke gebruiken jullie?
Je ziet er veel van Turtlebeach, maar ook van Logitech. Weet niet of het (virtueel) surround veel toevoegd, uiteindelijk heb je toch maar 2 kanten waar het geluid vandaan kan komen.
Je ziet er veel van Turtlebeach, maar ook van Logitech. Weet niet of het (virtueel) surround veel toevoegd, uiteindelijk heb je toch maar 2 kanten waar het geluid vandaan kan komen.
Ik heb er een met echt 5 losse speakers en ik hoor echt voor en achter hoor ;-)Dennahz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:42:
Ben van plan een headset (combinatie voice/in-game geluid zou ideaal zijn) te kopen voor de Xbox One. Welke gebruiken jullie?
Tja, maak er gebruik vanKookSpook schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:22:
[...]
Cogitationis poenam nemo patitur
http://www.xbox.com/nl-NL...-headset#fbid=RIoSpudpOqEDennahz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:42:
Deze hebben veel mensen, inclusief ik zelf.... Natuurlijk is (virtueel) surround leuk, maar het is de vraag alsof het opweegt tegen de meerprijs van deze 40 a 50 euro kostende Microsoft Headset...
Een ding weet ik wel, voor de Live party's zijn Microsoft eigen headset een stuk fijner voor de andere in de party... Op een of andere manier is de microfoon van deze en stuk beter dan andere..
En dan heb je ook nog de mensen die in een partychat gaan zitten met hun Kinect mic.... Dat klinkt echt nergens naar..
xbox ff compleet uizetten/ reset.Beltoni schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:32:
[...]
Heb het ook nog nooit gezien. Vandaag 2 potjes gespeeld en beide keren had ik hier last van. Zag iedereen met zijn wapen boven z'n hoofd rond lopen. Ook lagen mensen plat in de warthog, mongoose etc. Had alleen niet het idee dat de andere mensen er ook last van hadden. Ik was een beetje aan het klooien, kijken wat er allemaal wel of niet klopte. Anderen waren gewoon volgens mij gewoon doelgericht met het spelletje bezig.
Erg frustrerend dit, zo valt er echt niet te spelen.
Dat hielp bij mij
Ik zou wegblijven van die draadloze dingen die alleen met een Xbox werken en gaan voor een normale met een kabeltje, die kan je dan tenminste ook nog aansluiten op je PC of telefoon of wat dan ook. Een Stereo Headset Adapter erbij als je nog geen controller met 3.5mm jack hebt en klaar ben je.Dennahz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:42:
Ik heb zelf de HyperX Cloud II omdat de enkele korte kabel voor de mic én geluid makkelijk aan te sluiten is op de Xbox controller, de mic kan je eraf halen als je even niet aan het praten bent en op de PC sluit ik hem via de USB geluidskaart aan. Voor de rest een comfortabel ding met prima geluid.
Maar elke traditionele headset werkt natuurlijk met zo'n kabeltje ertussen.

Ziet er wel grappig uitBeltoni schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:49:
Weet niet wat er met Halo is gebeurd maar er valt echt niet meer mee te spelen. Wapens hangen de hele tijd boven het hoofd. Als ik herlaad word mijn hele scherm afgedekt...
[afbeelding]
Klopt echt geen bal meer van het spel. Erg lastig om je zo nog ergens anders op te focussen.

[ Voor 14% gewijzigd door Sebastiaannn op 26-11-2015 20:21 ]
Klopt. Kortom: nooit in de winkel kopenKookSpook schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:22:
[...]
Die game staat toch voor dit jaar in de planning?Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:51:
Best tof deze wallpapers.
[afbeelding]
[afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lees zojuist dat de release van Just Cause 3 een week vervroegd is.
Ligt vanaf morgen in de winkel.
o.a. bij Bol.com
o.a. bij Bol.com
[ Voor 44% gewijzigd door justifire op 26-11-2015 21:20 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik kreeg vandaag een mail van Bol dat de game is verstuurd.justifire schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:17:
o.a. bij Bol.com
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Is alleen voor US klanten blijkbaar...justifire schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:45:
[...]
That's a lot of bang for the buck !!
Dit is trouwens ook een mooie aanbieding :
Gears of War : Ultimate Edition voor $19,-
Wellicht werkt het wel als ik mijn adres gegevens aanpas in de account settings maar goed laat het maar even voorbij gaan.
Wel een leuke aanbieding.
Xbox Live Knalle Arie
He shit ik zit nog midden in Fall-out, ik heb "vroeger" zoveel plezier gehad met JC2 dat ik deel 3 wel moet halen eigenlijk, toch maar even sterk zijn.justifire schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:17:
o.a. bij Bol.com
Edit: Komt Just Cause ook eerder op de online store, in Rusland is hij 44,- maar staat er als unlock datum nog 1/12/15
[ Voor 21% gewijzigd door Donstil op 26-11-2015 22:17 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dit is, voor de prijs, een goede headset. Toch heeft deze twee belangrijke nadelen:Bullet NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:59:
[...]
http://www.xbox.com/nl-NL...-headset#fbid=RIoSpudpOqE
Deze hebben veel mensen, inclusief ik zelf.... Natuurlijk is (virtueel) surround leuk, maar het is de vraag alsof het opweegt tegen de meerprijs van deze 40 a 50 euro kostende Microsoft Headset...
Een ding weet ik wel, voor de Live party's zijn Microsoft eigen headset een stuk fijner voor de andere in de party... Op een of andere manier is de microfoon van deze en stuk beter dan andere..
En dan heb je ook nog de mensen die in een partychat gaan zitten met hun Kinect mic.... Dat klinkt echt nergens naar..
- De (wat gekke) vorm zorgt ervoor dat je een drukpunt midden op je hoofd krijgt, wat je gedurende het game steeds meer merkt.
- Er zit geen functie op die er voor zorgt dat je je eigen stem terug hoort. Zeker met de goed sluitende oorschelpen zorgt dat er voor dat je snel geneigd bent om te hard te gaan praten
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Net mijn elite controller uitgepakt. Mooi ding. Speelt heel lekker.
Twijfelde eerst over de prijs, maar toch maar gedaan. Geen spijt van.
Twijfelde eerst over de prijs, maar toch maar gedaan. Geen spijt van.
Ik heb geen controller disconnects meer gehad sinds ik een paar lagen tape in het klepje heb geplakt en de pinnen wat naar buiten heb gebogen
het begint toch te kriebelen om een Xbox One te halen. Alleen heb ik misschien een gekke vraag;
in hoeverre werken die extra functies zoals TV kijken met je Xbox one etc voor Nederland.
Waarom ik dit vraag, mijn doel is om 1 systeem te hebben aangesloten op een versterker, waarop ik gewoon TV kan kijken, kan gamen etc.
Enige wat ik wel zal missen is Spotify (dat moet ik dan nog steeds via de PS4 doen), maar dat is te overleven.
Maar, wat is jullie ervaring met hoe dit wel/niet werkt en alle andere extra functies.
in hoeverre werken die extra functies zoals TV kijken met je Xbox one etc voor Nederland.
Waarom ik dit vraag, mijn doel is om 1 systeem te hebben aangesloten op een versterker, waarop ik gewoon TV kan kijken, kan gamen etc.
Enige wat ik wel zal missen is Spotify (dat moet ik dan nog steeds via de PS4 doen), maar dat is te overleven.
Maar, wat is jullie ervaring met hoe dit wel/niet werkt en alle andere extra functies.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Toch weer een nieuwe mooie aanbieding voor vandaag.
Bij bol.com de Xbox One FIFA16 bundel met tweede controller voor 289,-
Twijfel tussen de Tomb Raider bundel (met 1GB en 1 controller) en deze actie...
Bij bol.com de Xbox One FIFA16 bundel met tweede controller voor 289,-
Twijfel tussen de Tomb Raider bundel (met 1GB en 1 controller) en deze actie...
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
In ons gezin werkt het op die manier, alleen ik heb wel de Kinect versie. De xbox kan dan via infrarood signalen die hij via de Kinect uitstuurt ook je receiver en decoder bijvoorbeeld bedienen.corset schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 08:30:
het begint toch te kriebelen om een Xbox One te halen. Alleen heb ik misschien een gekke vraag;
Vanochtend de Tomb Raider bundel besteld bij Game Mania ondanks dat de prijs nog niet was aangepast, dit hebben ze net pas gedaan. Zo maar eens bellen niet dat ze me de oude prijs laten betalen vanmiddag
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Thnx for the reminder. Heb hem gelijk besteld op xbox.com. Was hem helemaal vergeten. 1 dec gaan we los! (mits Tomb Raider dan al uit is).justifire schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:17:
o.a. bij Bol.com
Gamertag: YazNL
Tomb Raider is toch al aantal weken uit? Of bedoel je wat anders?Yaz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:15:
[...]
Thnx for the reminder. Heb hem gelijk besteld op xbox.com. Was hem helemaal vergeten. 1 dec gaan we los! (mits Tomb Raider dan al uit is).
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Uitgespeeld gok ik .... ?Rappa1985 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:21:
[...]
Tomb Raider is toch al aantal weken uit? Of bedoel je wat anders?
Ik bedoel dat ik hem nog moet uitspelenRappa1985 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:21:
[...]
Tomb Raider is toch al aantal weken uit? Of bedoel je wat anders?
Ahá
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Verwijderd
Vandaag zijn ook de Black Friday deals bij Bol.com ingegaan:
Consoles
Xbox One 500GB + Fifa 16 + 2 controllers: 289
PS4 1TB + 2 controllers + Uncharted The Nathan Drake Collection: 389
Nintendo Wii U Premium Pack Console - 32GB: 279
Nintendo 2DS + New Super Mario Bros. 2 Special Edition - Wit + Rood: 79
PS4
Dishonored: The Definitive Edition: 14,99
Borderlands: The Handsome Collection: 29,99
Destiny: The Taken King (Legendary edition): 39,99
Assassins Creed: Syndicate: 39,99
Skylanders Super Chargers: Starter Pack: 39,99
Disney Infinity 3.0 Star Wars Starter Pack: 39,99
GTA V: 44,99
The Witcher 3: 44,99
WWE 2K16: 44,99
NBA 2K16: 44,99
Xbox One
Wii U
Wii
3DS
PC
Heroes of the Storm - Starter Pack: 9,99
PS3 & Xbox360
Call Of Duty: Black Ops 3: 24,99
Consoles
Xbox One 500GB + Fifa 16 + 2 controllers: 289
PS4 1TB + 2 controllers + Uncharted The Nathan Drake Collection: 389
Nintendo Wii U Premium Pack Console - 32GB: 279
Nintendo 2DS + New Super Mario Bros. 2 Special Edition - Wit + Rood: 79
PS4
Xbox One
Wii U
Wii
3DS
PC
Heroes of the Storm - Starter Pack: 9,99
PS3 & Xbox360
Call Of Duty: Black Ops 3: 24,99
[ Voor 6% gewijzigd door BM op 01-12-2015 11:46 ]
Iemand nog ergens goedkoop een 1 jaar Xbox Live code gevonden?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Check eens een paar posts naar boven.....Rivanov schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:26:
Hmm, vraagje;
309 euro
1TB
Tomb Raider Definitive
Rising of the Tomb Raider
Zouden jullie zeggen "Als je een Xbox One wil, moet je het nu! doen" of meer een "het is een leuke optie, maar zijn betere aanbiedingen"
309 euro
1TB
Tomb Raider Definitive
Zouden jullie zeggen "Als je een Xbox One wil, moet je het nu! doen" of meer een "het is een leuke optie, maar zijn betere aanbiedingen"
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik sta ook op het punt om deze te bestellen bij GM met een paar games erbij.
Als je de afgelopen paar pagina's even doorneemt dan zie je alle acties die er van het weekend lopen, dan kan je zelf de voor jou beste keus maken (Game Mania, Mediamarkt, Bol).
Beste aanbiedingen tot nu toe. Denk niet dat er nog betere gaan komen, maar waarschijnlijk wel gelijkwaardige deals voor de feestdagen.corset schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:37:
Hmm, vraagje;
309 euro
1TB
Tomb Raider Definitive
Ik zie hier nu een paar keer voorbij komen dat de XboxOne bundel inclusief FIFA 16 en tweede controller 289 euro is bij Bol.com.
Als ik echter zelf op de site kijk, zie ik een bedrag van 309 euro staan.
Hoe komen jullie aan deze prijzen? Of misschien inmiddels aangepast?
Zou voor mij iig de doorslag geven, om de bundel maar eens te halen.
FFXIV: Brawny Brawler
Even doorklikken, dan zie je weer 289 staanCreativeSkills schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:54:
Ik zie hier nu een paar keer voorbij komen dat de XboxOne bundel inclusief FIFA 16 en tweede controller 289 euro is bij Bol.com.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ha mensen,
praktische vraag: op het moment is de internetverbinding bij mij thuis erg brak (wordt aangewerkt,maar wachten op monteur etc.). Nou slaat de Xbox mijn saves op in de cloud... in andere woorden: ik kan niet verder met Forza 6 waar ik gebleven ben. Ik kan wel heel even een internetverbinding realiseren om de save op te halen, maar waarschijnlijk de dagen daarna niet meer... kan ik ergens aangeven de savegame lokaal op te slaan?
praktische vraag: op het moment is de internetverbinding bij mij thuis erg brak (wordt aangewerkt,maar wachten op monteur etc.). Nou slaat de Xbox mijn saves op in de cloud... in andere woorden: ik kan niet verder met Forza 6 waar ik gebleven ben. Ik kan wel heel even een internetverbinding realiseren om de save op te halen, maar waarschijnlijk de dagen daarna niet meer... kan ik ergens aangeven de savegame lokaal op te slaan?
3ds fc: 4270-0926-7440
Vanaf het moment dat je synced ben, internet uit je XBO halen, zodat je geen sync meer gaat doen, dan zou je gewoon verder moeten gaan op je lokale saving.Unigo schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:14:
ha mensen,
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Thanks!SinergyX schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:16:
[...]
Vanaf het moment dat je synced ben, internet uit je XBO halen, zodat je geen sync meer gaat doen, dan zou je gewoon verder moeten gaan op je lokale saving.
3ds fc: 4270-0926-7440
Ik speel het nog wel eens heel af en toe, maar dat is meestal 4-5 rondjes en dan raak ik het weer een tijdje niet meer aan.Bullet NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:57:
Wie van jullie speelt World of Tanks op de XBox One? Erg leuk en best wel verslavend, niet een super snelle shooter (hoe wel je soms pech hebt en je tank vrij snel aan bonken kan worden geschoten).... Maar toch, Ik speel meestal niet in de allerhoogste tanks, meestal tier 4 t/m 8 omdat ik deze het leuks vindt...
Bovendien, World of Tanks is natuurlijk helemaal gratis te spelen, natuurlijk af en toe wat "gold" aanschaffen maakt het leven in WoT leuker maar toch...
Dusssss.... Wie doet er een keer mee????
p.s. Mijn collega Mobilemod janvanduschoten zit op de wip om een XBox One te kopen, kan iemand hem motiveren?
Heb het op de 360 veel gespeeld, toen naar de One geswitched en niet meer naar WoT om gekeken en nu eigenlijk nog steeds niet
Geloof dat ik nog iets van 3000 gold heb alleen van competitions op het WoT forums
Ik ook gewoon op 309 euro uitSinergyX schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 10:14:
[...]
Even doorklikken, dan zie je weer 289 staan
Hij is inderdaad weer 309, ik had vanochtend nog 100% zeker 289 daar staan.Rossi46 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:16:
[...]
Ik ook gewoon op 309 euro uitWaarbij je nog goed op moet letten ook, want je moet de 2e controller apart selecteren. Daar gaat dan vervolgens wel de korting af, waardoor je de controller effectief gratis krijgt. Maar als geheel dus nog altijd voor 309 euro.
http://www.bol.com/nl/d/a...ller/278900016/index.html
Is EA acces echt alleen via credit card aan te schaffen?Bullet NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:55:
[...]
Een dan nu de tip van de week
Kijk eens naar http://www.ea.com/eaaccess/nl_NL.html Dit is een dienst van EA waarbij je voor een vast bedrag per maand de wat oudere games van EA kan spelen. Voor 25 euro per jaar heb je dan keuze deze lijst:
http://www.xbox.com/nl-NL...x-one/live-apps/ea-access
ik heb ook wel eens US giftcards gezien, maar geen idee of dat dan ook voor de NL EA acces werktNoisyplate schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:21:
[...]
Is EA acces echt alleen via credit card aan te schaffen?
waar vind je die aanbieding?corset schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:37:
Hmm, vraagje;
309 euro
1TB
Tomb Raider Definitive
nothing stops this train
Paypal werkt ook prima.Noisyplate schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:21:
[...]
Game Mania.
Ik vind het ook wel een goeie. En de GM zit hier paar honderd meter lopen vandaan...
Yup, omdat het een pre-paid dienst is, maar een simple online-creditcard of PayPal werkt ook prima.Noisyplate schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 11:21:
[...]
Goede deal, die van 309 euro bij de Gamemania, ik neem nog een 2e controller van 29 euro mee en dan kan ik weer een poosje vooruit, helemaal gezien ik de Games With Gold ook maandelijks gedownload/aangeschaft heb..
Fifa 2016 bundel bij Bol + Halo 5 voor 318,99 :-) Happy camper!
Overigens had ik nog 35 euro cadeaukaarten dus deze prijs geld niet voor iedereen.
Overigens had ik nog 35 euro cadeaukaarten dus deze prijs geld niet voor iedereen.
Toch maar even de Witcher 3 voor 25 dollar aangeschaft! Stond al langer op mijn verlanglijst.
Misschien is het al gevraagd, in dat geval mijn excuus, ik heb het niet kunnen vinden.
Stel dat ik wil "game sharen" met een bekende.
We wisselen de ID's uit en doen de rest van de stappen.
Kan ik dan wel nog gewoon de single-player versie's van mijn GEDOWNLOADE games spelen?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het offline spelen van gedownloade spellen niet mogelijk is, maar ik weet niet of ze nu offline bedoelen als "geen internetkabel" of offline als in "je kunt alleen online multiplayers" spelen.
Weet iemand hier meer van?
Kan ik dan wel nog gewoon de single-player versie's van mijn GEDOWNLOADE games spelen?
Ik meen ergens gelezen te hebben dat het offline spelen van gedownloade spellen niet mogelijk is, maar ik weet niet of ze nu offline bedoelen als "geen internetkabel" of offline als in "je kunt alleen online multiplayers" spelen.
Je kan allebei gewoon de volledige game, SP & MP, spelen. Weet niet wat er gebeurt als je de internetkabel eruit trekt.smoken schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:37:
Misschien is het al gevraagd, in dat geval mijn excuus, ik heb het niet kunnen vinden.
12 XBL maanden voor 26 euro op: G2play.Rivanov schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:26:
Dank je voor de supersnelle reactie!!Beltoni schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:39:
[...]
Je kan allebei gewoon de volledige game, SP & MP, spelen. Weet niet wat er gebeurt als je de internetkabel eruit trekt.
Wanneer je geen internet hebt kan je de spellen die je zelf hebt aangeschaft niet meer spelen.smoken schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:37:
Je kunt alleen de spellen spelen waarbij een account jouw xbox als home xbox ingesteld heeft. Dus in het geval van sharen kan je alleen de games offline spelen die jouw share buddy gekocht heeft.
Er zijn momenteel veel verschillende aanbiedingen, maar deze vind ik een erg scherpe. Bij de MM is momenteel een kale XB1 met 500GB HDD voor 285. Bij Bol.com een 500GB + extra controller + Fifa16 voor 309.corset schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:37:
Hmm, vraagje;
309 euro
1TB
Tomb Raider Definitive
Dus óf je gaat voor die van Bol, óf die van Gamemania
Euh, waar?nexhil schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:27:
Toch maar even de Witcher 3 voor 25 dollar aangeschaft! Stond al langer op mijn verlanglijst.
[ Voor 13% gewijzigd door Rossi46 op 27-11-2015 13:57 ]
Volgens mij zijn die controllers alweer op bij Game Mania, de prijs staat gewoon (weer) op €55,- ik zal vanmiddag eens kijken als ik mijn XBOX ga ophalen.
Ik ben er een uurtje geleden geweest, althans, in Groningen, daar heb ik nog een XBONE voor 309 en de nieuwe controller voor 30 kunnen krijgen.
Ik heb net de bundel van 309 euro gehaald in GM Den Bosch. Daar hadden ze nog wel de controllers. Site gaf inderdaad aan dat er geen nieuwe controller meer zijn...xylonite schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:00:
Volgens mij zijn die controllers alweer op bij Game Mania, de prijs staat gewoon (weer) op €55,- ik zal vanmiddag eens kijken als ik mijn XBOX ga ophalen.
Op de US Xbox site:
https://store.xbox.com/en...86-4eef-b02a-d16bbe55f85f
16 Dollar voor Wolfenstein The New Order & Old Blood is ook niet duur!!
http://www.storeparser.co...blood-wolfenstein-bundle/
en voor de mensen die het niet meer weten. Amerikaan $ tegoed koop je bij offgamers.com
[ Voor 33% gewijzigd door nexhil op 27-11-2015 14:06 ]
Major Nelson heeft de Black Friday lijst ge-update met aanbiedingen die alleen vandaag (dit weekeind ? ) gelden.
http://majornelson.com/20...-xbox-digital-game-deals/
De Wolfenstein bundel met 80% korting is een aanrader als je die nog niet hebt !
12 euro in Braziliaanse Microsoftstore voor heel veel nazi-geweld
De Wolfenstein bundel met 80% korting is een aanrader als je die nog niet hebt !
[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 27-11-2015 14:14 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tsja, het zal in dit geval gaan om de oude controller die "gedumpt" wordt. Op is in dat geval echt op.xylonite schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:00:
Zie de reactie hieronder, blijkbaar gaat het niet (enkel?) om "oude" controllers.
[ Voor 10% gewijzigd door Rossi46 op 27-11-2015 14:19 ]
Het gaat, in mijn geval althans, om de nieuwe controller..Rossi46 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:16:
[...]
Tsja, het zal in dit geval gaan om de oude controller die "gedumpt" wordt. Op is in dat geval echt op.
Serieus? Joh! Dat had ik echt niet verwacht! Het leek mij enkel een perfecte manier om van hun oude voorraad af te komen.rscheper schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:17:
[...]
Het gaat, in mijn geval althans, om de nieuwe controller..
Netjes van Gamemania zeg!
Ik wacht het wel af einde van de dag bij GM Dordrecht en anders volgende keer beter.
Als ik op de lijst doorklik naar een game dan zie ik niks over een korting. Of zie je dat alleen als je via de xbox naar de store gaat?justifire schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:10:
Major Nelson heeft de Black Friday lijst ge-update met aanbiedingen die alleen vandaag (dit weekeind ? ) gelden.
Duh, eerst even inloggen!!
[ Voor 4% gewijzigd door Roko op 27-11-2015 14:34 ]
Inloggen op de store, anders weet die niet welke korting die kan toepassen.Roko schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:31:
[...]
Als ik op de lijst doorklik naar een game dan zie ik niks over een korting. Of zie je dat alleen als je via de xbox naar de store gaat?
Solly, ik zag het ook netXepos schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:33:
[...]
Inloggen op de store, anders weet die niet welke korting die kan toepassen.
op storeparser.com zie je het kortingspercentage maar ook gelijk de prijs. Vind ik persoonlijk iets makkelijker dan de site van Major Nelson.
Digital download helaas nog steeds @ 1 decemberjustifire schreef op donderdag 26 november 2015 @ 21:17:
o.a. bij Bol.com
Heel erg bedankt voor de tip! Had nog wat extra dollars in mijn account staan die heel eenzaam waren :-)justifire schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 14:10:
Lichtpuntje...
Verwijderd
Op black friday een tweede lunar Xbox One limited edition controller gehaald, nadat ik mijn gewone witte (zonder 3.5 jack) controller had verkocht. Effectief heeft mij de lunar €10,- euro gekost
. Met de aanbieding van Amazon.
Ook Halo5 bij de Mediamarkt gehaald voor €29,- euro met de laagste prijs garantie. Al met al niet verkeerd.
Ook Halo5 bij de Mediamarkt gehaald voor €29,- euro met de laagste prijs garantie. Al met al niet verkeerd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2015 17:20 ]
Thanks! Heb 'm uiteindelijk op CDKeys.com gehaald voor € 26,- want op G2Play staat hij voor € 29 bij mij?Winkiller schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:45:
[...]
12 XBL maanden voor 26 euro op: G2play.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waar staat deze dan voor 26,-? Ik zie wel voor 28,89 bij CDkeys.com.Rivanov schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 17:33:
[...]
Thanks! Heb 'm uiteindelijk op CDKeys.com gehaald voor € 26,- want op G2Play staat hij voor € 29 bij mij?
Even deze code invoeren: CDKEYSBLACK10
Euh, hoe zit dat precies met die Lunar controller?Verwijderd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 17:19:
Op black friday een tweede lunar Xbox One limited edition controller gehaald, nadat ik mijn gewone witte (zonder 3.5 jack) controller had verkocht. Effectief heeft mij de lunar €10,- euro gekost. Met de aanbieding van Amazon.
Verwijderd
Was 49 euro bij Amazon Duitsland. Inmiddels 67 euro en niet verzendbaar naar Nederland.Rossi46 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 18:05:
[...]
Euh, hoe zit dat precies met die Lunar controller?
G920 bundel met shifter en project cars voor €350
http://www.bol.com/nl/d/a...d29000002853&mobile=false
http://www.bol.com/nl/d/a...d29000002853&mobile=false
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
FYI:
Vandaag langs geweest bij GameMania in Almere. Ze hadden The Witcher 3 niet nieuw, alleen 2e hands. Ook Rare Replay was uitverkocht. Ze zeiden tegen me dat ze morgen weer een levering binnen verwachten.
Halo 5 heb ik nu voor 29,95 euro kunnen scoren daar! Nice
Vandaag langs geweest bij GameMania in Almere. Ze hadden The Witcher 3 niet nieuw, alleen 2e hands. Ook Rare Replay was uitverkocht. Ze zeiden tegen me dat ze morgen weer een levering binnen verwachten.
Halo 5 heb ik nu voor 29,95 euro kunnen scoren daar! Nice
Ik heb ook mijn slag kunnen slaan bij GameMania vandaag
. Tombraider-bundel, losse (new version) controller, The Witcher III en Gears of War Ultimate Edition, samen €389.

Dit weekend eens alles aansluiten en installeren, nieuwe gamertag aanmaken want ik had op de X360 nooit Live. Ik zag hier een paar links voor een jaar Live Gold voor 26 euro, thanks daarvoor! Ik ben ook nog van plan om dit weekend voor 28 euro via de Microsoft Store Forza Horizon 2 en misschien Halo Masterchief Collection te gaan halen.
Zie jullie misschien wel online

Dit weekend eens alles aansluiten en installeren, nieuwe gamertag aanmaken want ik had op de X360 nooit Live. Ik zag hier een paar links voor een jaar Live Gold voor 26 euro, thanks daarvoor! Ik ben ook nog van plan om dit weekend voor 28 euro via de Microsoft Store Forza Horizon 2 en misschien Halo Masterchief Collection te gaan halen.
[ Voor 6% gewijzigd door draakhoofd op 27-11-2015 20:27 ]
Zo ik ben weer blij vandaag:)
eerder deze week mijn xbox 500gb verkocht voor 300 en nu een 1TB incl TR en halo 5 gekocht voor 338
Maar nu heb ik nog 2 keer een proef gold lidmaatschap van 14 dagen over.(zijn vergeven)
stuur maar een dm als je ze wil.
eerder deze week mijn xbox 500gb verkocht voor 300 en nu een 1TB incl TR en halo 5 gekocht voor 338
Maar nu heb ik nog 2 keer een proef gold lidmaatschap van 14 dagen over.(zijn vergeven)
stuur maar een dm als je ze wil.
[ Voor 3% gewijzigd door Ruudox op 27-11-2015 22:09 ]
Net ook de tweede Xbox ons gehaald..
Lang twijfelen, maar uiteindelijk toch gegaan voor de actie bij de Mediamarkt.
Aangezien ik Forza al heb gevraagd of ik een ander spel kom krijgen en dat kon, maar alleen COD:BO3, vond ik wel goed :-)
Dus Xbox One FIFA16 500gb, 2 new Controllers, COD:BO3 en 3 maanden Gold voor 344,-..
Is denk ik een hele goede deal op dit moment.
Moest er overigens wel drie verschillende MM voor langs, maar bij Amsterdam Arena was er nog voorraad.
Lang twijfelen, maar uiteindelijk toch gegaan voor de actie bij de Mediamarkt.
Aangezien ik Forza al heb gevraagd of ik een ander spel kom krijgen en dat kon, maar alleen COD:BO3, vond ik wel goed :-)
Dus Xbox One FIFA16 500gb, 2 new Controllers, COD:BO3 en 3 maanden Gold voor 344,-..
Is denk ik een hele goede deal op dit moment.
Moest er overigens wel drie verschillende MM voor langs, maar bij Amsterdam Arena was er nog voorraad.
[ Voor 12% gewijzigd door M@cer op 27-11-2015 21:27 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Awwww yeah, nieuwe release:
Handbal 16: https://store.xbox.com/en...e248fdd7f?cid=majornelson
Edit: vergeet ik bijna de
smiley. En ze durven er €59,99 voor te vragen
Edit: vergeet ik bijna de
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 27-11-2015 21:50 ]
Minecraft voor 15 euro de moeite? Na zien van IGN review kan ik nog niet helemaal pijlen of het tof is. Overigens nog nooit Minecraft gespeeld.
Volgens mij regelmatig in de aanbieding. Ik heb er destijds 3 euro voor betaald volgens mij.
Mijn zoon vind het geweldig, ik vooral irritant dat we de mooiste spellen hebben en hij met de blokjes van Minecraft aan het spelen is.
Mijn zoon vind het geweldig, ik vooral irritant dat we de mooiste spellen hebben en hij met de blokjes van Minecraft aan het spelen is.
Misschien ishet wel heel tof 😁Martinspire schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:50:
Awwww yeah, nieuwe release:
[video]
Edit: vergeet ik bijna desmiley. En ze durven er €59,99 voor te vragen
Jeez, goed bezig man!draakhoofd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:26:
Ik heb ook mijn slag kunnen slaan bij GameMania vandaag. Tombraider-bundel, losse (new version) controller, The Witcher III en Gears of War Ultimate Edition, samen €389.
[afbeelding]

LOLM@cer schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:09:
Volgens mij regelmatig in de aanbieding. Ik heb er destijds 3 euro voor betaald volgens mij.

Vertalingen 
Jillian Michaels: verscheurd in 30
Jillian Michaels: verscheurd in 30
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Hier wat beelden van Handball 16: YouTube: Handball 16 (PS3) - first 30 minutes of gameplay, career, local play, season (no commentary)
Beetje fifa 1998 gevoel krijg ik hiervan haha.
Btw, iemand enig idee waarom ik de HBO Go app niet kan vinden op de Xbone? Heb sinds kort Tweak als provider, dus wilde het even testen, en ik had het idee dat die app bestond op de Xbox...
Btw, iemand enig idee waarom ik de HBO Go app niet kan vinden op de Xbone? Heb sinds kort Tweak als provider, dus wilde het even testen, en ik had het idee dat die app bestond op de Xbox...
Handball 2016, no brainer, instant buy !!
Check die chievos :
http://www.gamed.nl/view/120766
Zou zo maar game of the year kunnen worden, Batman eat your heart out !!
Check die chievos :
http://www.gamed.nl/view/120766
Zou zo maar game of the year kunnen worden, Batman eat your heart out !!

Net Rise of the tomb raider uitgespeeld. Heerlijke game. Het gezeur over het verhaal vind ik een beetje onzin. Het is geen literatuur. Het is gewoon popcorn vermaak.
Ik raad iedereen aan om de game op zijn hoogste moeilijkheidsgraad te spelen. Verhoogt de uitdaging en maakt dat je ook wat meer na moet denken over updates ed.
Ik raad iedereen aan om de game op zijn hoogste moeilijkheidsgraad te spelen. Verhoogt de uitdaging en maakt dat je ook wat meer na moet denken over updates ed.
Poeh dat is even schrikken...djNeilio schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:45:
Hier wat beelden van Handball 16: YouTube: Handball 16 (PS3) - first 30 minutes of gameplay, career, local play, season (no commentary)
Heeft iemand een idee over het volgende:
Ik heb een hoofdtelefoon (Magnat LZR 980) met een microfoon in de kabel voor mobiel gebruik.
Nu had ik gehoop dat ik deze microfoon ook kon gebruiken met chats tijdens het games. Dit lijkt echter niet te werken. Dit heb ik getest door in "upload studio" gesproken tekst onder een filmpje te zetten, maar dat lukt dus niet.... Het enige moment dat er geluid opgenomen wordt is als ik op de knopjes in de mic druk.
Vervolgens heb ik hetzelfde geprobeerd met een setje in-ears van Logitech.
Hier gebeurt precies hetzelfde.
Wel is het zo dat ik onder instelling gewoon de optie krijg die horen bij een microfoon: gebruiken voor chat, mixen van chat/muziek en mic monitoring. De Xbox herkent dus wel een microfoon.
Doe ik nu iets fout of zijn ze niet compatibel en moet ik nog een keer de portemonnee trekken,...?
Dit is trouwens getest met een Elite Controller (met Jack aansluiting dus)
Ik heb een hoofdtelefoon (Magnat LZR 980) met een microfoon in de kabel voor mobiel gebruik.
Nu had ik gehoop dat ik deze microfoon ook kon gebruiken met chats tijdens het games. Dit lijkt echter niet te werken. Dit heb ik getest door in "upload studio" gesproken tekst onder een filmpje te zetten, maar dat lukt dus niet.... Het enige moment dat er geluid opgenomen wordt is als ik op de knopjes in de mic druk.
Vervolgens heb ik hetzelfde geprobeerd met een setje in-ears van Logitech.
Hier gebeurt precies hetzelfde.
Wel is het zo dat ik onder instelling gewoon de optie krijg die horen bij een microfoon: gebruiken voor chat, mixen van chat/muziek en mic monitoring. De Xbox herkent dus wel een microfoon.
Doe ik nu iets fout of zijn ze niet compatibel en moet ik nog een keer de portemonnee trekken,...?
Dit is trouwens getest met een Elite Controller (met Jack aansluiting dus)
Gisteren einde dag mijn XBOX opgehaald bij GM Dordrecht, de losse controllers waren op, maar ik kon hem gewoon bestellen voor dezelfde prijs dus dat is netjes.
Welke?wimpie007 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:47:
[...]
Ik heb er een met echt 5 losse speakers en ik hoor echt voor en achter hoor ;-)
Ben gewoon bang dat als ik een goedkopere neem, het niet echt een goed geluid gaat geven. Weinig bass en weinig 'inleving' in het spel. Wil er echt middenin zittenBullet NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:59:
[...]
http://www.xbox.com/nl-NL...-headset#fbid=RIoSpudpOqE
Nu gaat het bij de Xbox altijd "virtueel surround" zijn, omdat het geluid via zo'n 3.5" plug komt. Dus tja.
Zal nog wel even wat reviews lezen.
Heb in de afgelopen maand mn collectie een beetje uitgebreid.
GTA5 voor 40
Halo master chief collection voor 20
Sunset overdrive voor 15
En gisteren digitaal via de store
Wolfenstein beide delen voor 17
Cod ghosts (ben mw2 verslaafd dus hier ga ik me ook maaaaaaanden mee vermaken) voor 17,50
En ik had forza 6 (schijfje) en fifa 16 (digitaal) al. (Heb mn one nu zo'n 2 maanden)
Wilde Far Cry 4 bundel voor 24 nog digitaal kopen , en Watchdogs voor 15 ook, maar twijfel nog over die games... die eerste is in de winkel ook maar 27 euro en watchdogs is ook niet meer zo duur.... 25 euro ofzo? En schijfjes zijn door te verkopen he. Dus netto betaal ik dan t zelfde. En Far Cry 4 en watch dogs zijn single player games dus die heb ik daarom liever fysiek.
Wolfenstein en ghosts kon ik niet laten... haha.
Maar ik kan voorlopig wel ff vooruit. Schijf is ook al vol.
Laat de wintermaanden maar komen.
Volgend jaar hou ik zeker even rekening met black friday zeg... wat een deals!
GTA5 voor 40
Halo master chief collection voor 20
Sunset overdrive voor 15
En gisteren digitaal via de store
Wolfenstein beide delen voor 17
Cod ghosts (ben mw2 verslaafd dus hier ga ik me ook maaaaaaanden mee vermaken) voor 17,50
En ik had forza 6 (schijfje) en fifa 16 (digitaal) al. (Heb mn one nu zo'n 2 maanden)
Wilde Far Cry 4 bundel voor 24 nog digitaal kopen , en Watchdogs voor 15 ook, maar twijfel nog over die games... die eerste is in de winkel ook maar 27 euro en watchdogs is ook niet meer zo duur.... 25 euro ofzo? En schijfjes zijn door te verkopen he. Dus netto betaal ik dan t zelfde. En Far Cry 4 en watch dogs zijn single player games dus die heb ik daarom liever fysiek.
Wolfenstein en ghosts kon ik niet laten... haha.
Maar ik kan voorlopig wel ff vooruit. Schijf is ook al vol.
Volgend jaar hou ik zeker even rekening met black friday zeg... wat een deals!
[ Voor 61% gewijzigd door Format-C op 28-11-2015 11:00 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Gisteren weer een uurtje Tomb Raider gespeeld. Met dit tempo haal ik het wel totdat Quantum Break uitkomt
Maar wat ziet dat spel er ongelooflijk mooi uit. Wat mij betreft de standaard voor 3rd person SP games (met uitzondering van open world games). Ben dan ook ontzettend benieuwd naar de grafische wonderen van Quantum Break en GoW 4.

Maar wat ziet dat spel er ongelooflijk mooi uit. Wat mij betreft de standaard voor 3rd person SP games (met uitzondering van open world games). Ben dan ook ontzettend benieuwd naar de grafische wonderen van Quantum Break en GoW 4.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Helemaal mee eens !uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:53:
Gisteren weer een uurtje Tomb Raider gespeeld. Met dit tempo haal ik het wel totdat Quantum Break uitkomt![]()
Rise of the Tomb Raider en Batman Arkham Knight hebben de grafische lat op een mooie hoogte gelegd

Nu een dikke 30 uur in Fallout 4 zitten en na een tegenvallend begin zit ik er nu toch weer helemaal in.
Qua graphics is het veelal teleurstellend maar qua beleving blijft het een ijzersterke serie
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 28-11-2015 11:46 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace