Dat is zeker geen verkeerde deal. Zou inderdaad Forza verkopen en pCARS halen. Scheelt weer een paar tientjes en pCARS voelt een stuk lekkerder aan.
Of je belt de dichtstbijzijnde Game Mania even op en vraagt of je de Black Friday deal kunt reserveren om vrijdag op te halen ..... ?xylonite schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:46:
[...]
Ik neem aan dat als je deze nu reserveert en vrijdag ophaalt hem niet voor die lage prijs krijgt? De actie gaat pas vrijdag in.
Is maar waar je voorkeur ligt, aanbod in pCars blijft matig, als je gewoon van alles wil racen en beetje creatief met kleuren wil zijn, zit je bij forza toch wat beter.Beltoni schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:01:
Dat is zeker geen verkeerde deal. Zou inderdaad Forza verkopen en pCARS halen. Scheelt weer een paar tientjes en pCARS voelt een stuk lekkerder aan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Qua painten is Forza natuurlijk onovertroffen. Zijn overigens twee compleet verschillende racegames. Qua racen is het wel een wereld van verschil. Forza is inderdaad lekker arcade, lekker simpel racen. Bij pCARS voel je meer de auto en de baan. Het ligt gewoon een stuk meer tegen het realisme aan, voor dat mogelijk is voor een video spelletje.SinergyX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:23:
[...]
Is maar waar je voorkeur ligt, aanbod in pCars blijft matig, als je gewoon van alles wil racen en beetje creatief met kleuren wil zijn, zit je bij forza toch wat beter.
Was Forza fan van het eerste uur maar na het spelen van pCARS voelt Forza gewoon niet meer lekker aan. Mis een beetje het gevoel van het rijden wat ik bij pCARS wel heb.
Anyway, deze discussie is al vaker gevoerd. Had er ook nooit over moeten beginnen.

[ Voor 5% gewijzigd door Beltoni op 25-11-2015 16:43 ]
Natuurlijk, het blijft een voorkeur. Ik heb ze beide, de 1 is niet beter dan de ander (visa versa).
Alleen over het 'inderdaad verkopen', M@cer heeft Forza al, daarom zou die hem verkopen.
Ander nieuws/item
Zie nog steeds weinig ervaringen met een SSD icm NXOE, zelfs als het klopt dat de XBO draait op basis van Sata II, heb je in potentie veel meer ruimte met een SSD ipv HDD intern. Gaat mij amper om games op te starten, maar wil elke vorm van HDD vertraging in het OS volledig elimineren.
Alleen over het 'inderdaad verkopen', M@cer heeft Forza al, daarom zou die hem verkopen.
Ander nieuws/item
[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2015 17:00 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Jij racet dan niet met een stuurtje neem ik aan. Forza met stuur is namelijk echt verschrikkelijk, althans de demo. Hoor van mensen dat ze bij Forza niet hun stuur aansluiten omdat het beter aanvoelt met een controller. Dat zegt ook wel veel over de twee spellen.SinergyX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:49:
Natuurlijk, het blijft een voorkeur. Ik heb ze beide, de 1 is niet beter dan de ander (visa versa).
Ben overigens wel benieuwd naar de acties van MM. Even kijken of ze me nog een game kunnen aanpraten.
[ Voor 4% gewijzigd door Beltoni op 25-11-2015 17:06 ]
Sinds dag 1 van XBO met racestuurBeltoni schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:05:
Jij racet dan niet met een stuurtje neem ik aan. Forza met stuur is namelijk echt verschrikkelijk, althans de demo. Hoor van mensen dat ze bij Forza niet hun stuur aansluiten omdat het beter aanvoelt met een controller. Dat zegt ook wel veel over de twee spellen.
En straks (ooit, ergens, misschien, hopelijk) komt GT7 en ga ik die ook weer rijden, die zal weer daar z'n eigen issues hebben (treintjes, geluid, SD auto's etc).
Maar zijn er al meer auto's in PCars? Want het gebrek aan auto's houdt mij tegen om die game te kopen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Elke maand(?) komen er 4/5 auto's bij, waarvan 1 gratis. Als het aanbod van auto's je tegenhoudt om het spel te kopen dan is het denk ik geen racegame voor jou. Het gaat daar meer om in 1 auto veel te rijden, de auto leren kennen en tunen als je denkt dat het beter kan. Zo probeer je constant je tijd te verbeteren, vaak slechts met een paar tienden van een seconde.Lekker Ventje schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:19:
Maar zijn er al meer auto's in PCars? Want het gebrek aan auto's houdt mij tegen om die game te kopen.
Heb het spel nu een half jaar en heb in nog geen 10% van de auto's gereden.
Ik wissel graag af, dan laat ik de game inderdaad maar beter aan me voorbij gaanBeltoni schreef op woensdag 25 november 2015 @ 17:28:
[...]
Elke maand(?) komen er 4/5 auto's bij, waarvan 1 gratis. Als het aanbod van auto's je tegenhoudt om het spel te kopen dan is het denk ik geen racegame voor jou. Het gaat daar meer om in 1 auto veel te rijden, de auto leren kennen en tunen als je denkt dat het beter kan. Zo probeer je constant je tijd te verbeteren, vaak slechts met een paar tienden van een seconde.
Heb het spel nu een half jaar en heb in nog geen 10% van de auto's gereden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zo heb mijn 500gb xbox ook verkocht:P.
Nu ga ik voor de 1TB editie deze black firday, voor bijna het zelfde geld:P
.
Zit er alleen een sshd bij de elite bundel of zit deze in elke 1TB Xbox?
.
Elite only, beter haal je voor een paar tientjes een externe 7200 rpm schijf, sneller en goedkoperRuudox schreef op woensdag 25 november 2015 @ 18:46:
Zo heb mijn 500gb xbox ook verkocht:P.
.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hallo allemaal,
Even een vraag: ik heb een Siberia v2 met een microfoon en geluid aansluiting die ik gebruikte voor de PC. Nu wil ik deze graag op mijn Xbox One controller aansluiten. Ik kwam deze kabels tegen online: http://www.amazon.com/gp/...te=1&ref_=aw_bottom_links
Weet iemand of dit werkt, en hoe dit in het Nederlands heet?
Groetjes,
Bas
Even een vraag: ik heb een Siberia v2 met een microfoon en geluid aansluiting die ik gebruikte voor de PC. Nu wil ik deze graag op mijn Xbox One controller aansluiten. Ik kwam deze kabels tegen online: http://www.amazon.com/gp/...te=1&ref_=aw_bottom_links
Groetjes,
Bas
Verwijderd
Zeer goedkoop. Lunar white Xbox One controller bij Amazon voor €49.99 euro. Zelf net een extra besteld als cadeau. Wel raar dat ik uiteindelijk €50.82 heb betaald met de creditcard. Hoort dat?
https://www.amazon.de/gp/...ID=311CJ-jl02L&ref=plSrch
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2015 19:22 ]
4 polige jack splitterbasje050 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:11:
Hallo allemaal,
Groetjes,
Bas
edit, link weg, dat is de omtp versie
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2015 20:34 ]
Yes!! DankjewelSinergyX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:32:
[...]
4 polige jack splitter
http://www.allekabels.nl/...7/jack-splitter-35mm.html
Dat is niet de juiste lees ik net
OMTP standaard
Jij moet CTIA hebben.
SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
Deze dus
http://www.allekabels.nl/...l-microfoon-en-audio.html
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 25-11-2015 20:45 ]
Moet ik dan een CTIA to OMTP kabel kopen? En waar kan ik die kabel kopen?SinergyX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 20:34:
[...]
Dat is niet de juiste lees ik net
OMTP standaard
Jij moet CTIA hebben.
SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
Deze dus
http://www.allekabels.nl/...l-microfoon-en-audio.html
Ik probeerde online CTIA to OMTP te zoeken maar vond niks dat nuttig leek..
edit:
thanks!
Ja, wordt omgerekend naar Nederlandse BTW die hoger is dan de Duitse.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 19:15:
Zeer goedkoop. Lunar white Xbox One controller bij Amazon voor €49.99 euro. Zelf net een extra besteld als cadeau. Wel raar dat ik uiteindelijk €50.82 heb betaald met de creditcard. Hoort dat?
Gameplay van Unravel.
Let op ! Spoileralert !!

Let op ! Spoileralert !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik ben voornamelijk benieuwd of de interne schijf te vervangen is voor een SSD, daar moet toch wel wat voordeel te halen zijn lijkt me en vervangen is niet echt moeilijk.SinergyX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 16:49:
Ander nieuws/itemZie nog steeds weinig ervaringen met een SSD icm NXOE, zelfs als het klopt dat de XBO draait op basis van Sata II, heb je in potentie veel meer ruimte met een SSD ipv HDD intern. Gaat mij amper om games op te starten, maar wil elke vorm van HDD vertraging in het OS volledig elimineren.
Alleen is de vraag of de interne standaard HDD te kopiëren/clonen is naar een SSD zodat het OS boot enz.
Ziet er een beetje uit als die Platformer voor de Playstation 3.justifire schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:01:
Gameplay van Unravel.![]()
Let op ! Spoileralert !!
[video]
[ Voor 13% gewijzigd door Donstil op 25-11-2015 23:11 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan je hier iets mee?Donstil schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:08:
[...]
Ik ben voornamelijk benieuwd of de interne schijf te vervangen is voor een SSD, daar moet toch wel wat voordeel te halen zijn lijkt me en vervangen is niet echt moeilijk.
Alleen is de vraag of de interne standaard HDD te kopiëren/clonen is naar een SSD zodat het OS boot enz.
http://team-xecuter.com/f...l-A-Bigger-Hard-Drive-%21
Ooh cool, Ga ik doorlezen.harrytasker schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:28:
[...]
Kan je hier iets mee?
Bedankt!
Dat is dezelfde methode die je overal ziet en al 1,5 jaar oud (nouja, 2 jaar, december 2013). Mag toch aannemen dat er in de tussentijd andere oplossingen zijn, ik zie ook genoeg clone methodes met de userspace stretched of gewoon simpele windows varianten.harrytasker schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:28:
[...]
Kan je hier iets mee?
Nou dat ga ik eerst eens proberen idd, gewoon clonen met HdDlone, misschien werkt het wel.SinergyX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 23:36:
[...]
Dat is dezelfde methode die je overal ziet en al 1,5 jaar oud (nouja, 2 jaar, december 2013). Mag toch aannemen dat er in de tussentijd andere oplossingen zijn, ik zie ook genoeg clone methodes met de userspace stretched of gewoon simpele windows varianten.
[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 26-11-2015 00:44 ]
De black friday acties is denk ik een mooi moment om de Xbox aan te schaffen. Nog even zien of er iets voor kids te vinden is ipv tombraider
Die lego spellen zijn altijd erg leuk voor kids en voor volwassen.RoyK schreef op donderdag 26 november 2015 @ 07:56:
De black friday acties is denk ik een mooi moment om de Xbox aan te schaffen. Nog even zien of er iets voor kids te vinden is ipv tombraider
Speel ik ook geregeld met mn oudste samen.
Skylanders, Lego Dimensions, Minecraft en FIFA vind mijn zoon ook geweldig..
Verder laat ik hem onder begeleiding al een beetje Star Wars Battelfront spelen.
Verder laat ik hem onder begeleiding al een beetje Star Wars Battelfront spelen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja dit staat zeker op het programma!Pannekoek81 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 08:20:
[...]
Die lego spellen zijn altijd erg leuk voor kids en voor volwassen.
Speel ik ook geregeld met mn oudste samen.
Nog een paar vragen:
- Ik zie een 500GB en een 1TB versie voorbij komen. Wat is aan te raden? Ik begrijp dat de 1TB een HDD/SSD hybride oplossing is?
- Ik begrijp uit het starters topic dat je ook TV kan kijken via de Xbox. Vervangt hij dan je digitale ontvanger?
- Zoja, kan dit dan met Caiway en is dit dan ook iets?
- Ik kan tot nu toe weinig bundels vinden met de kinect erbij. Zoek ik ter vergeefs en moet ik de kinect gewoon los bestellen?
Kinect is eigenlijk een behoorlijk ondergeschoven onderdeel geworden de laatste tijd, komen ook weinig games voor uit volgens mij.. Ik heb er van de week een op marktplaats gekocht voor 60 euro, mijn dochter wil zo'n dancespel spelen en ook Xbox Fitness maar eens proberen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Okey, dat is jammer. Ik heb een zoontje van 5 en een dochter van 7. Die Kinect lijkt me dan best een leuk onderdeel. Maar als er niet veel mee gebeurd is het wel zondeM@cer schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:26:
Kinect is eigenlijk een behoorlijk ondergeschoven onderdeel geworden de laatste tijd, komen ook weinig games voor uit volgens mij.. Ik heb er van de week een op marktplaats gekocht voor 60 euro, mijn dochter wil zo'n dancespel spelen en ook Xbox Fitness maar eens proberen.
lego games geweldig voor kids en rayman legends niet te vergeten.
Gister trouwens een firmware update gehad en sindsdien werkt netflix niet meer wel appart, nadat ik me username kies word het scherm zwart en komt er niets, andere mensen hier ook last van?
Gister trouwens een firmware update gehad en sindsdien werkt netflix niet meer wel appart, nadat ik me username kies word het scherm zwart en komt er niets, andere mensen hier ook last van?
Je hebt 500GB, 1TB HDD en 1TB SSHD. De SSHD zit alleen in de elite bundel en van wat ik heb gelezen is het het niet echt waard.RoyK schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:20:
Nog een paar vragen:
- Ik zie een 500GB en een 1TB versie voorbij komen. Wat is aan te raden? Ik begrijp dat de 1TB een HDD/SSD hybride oplossing is?
- Ik begrijp uit het starters topic dat je ook TV kan kijken via de Xbox. Vervangt hij dan je digitale ontvanger?
Klopt, maar hij vervangt je digitale ontvanger niet, omdat je die aansluit aan op je Xbox.
- Vanaf de launch zit er standaard 500GB HDD in de One. Menig bundel die nu uitkomt heeft ook een 500GB schijf. Zo nu en dan komt er een bundel of special edition One uit met 1TB HDD.RoyK schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:20:
[...]
Ja dit staat zeker op het programma!
Nog een paar vragen:
- Ik kan tot nu toe weinig bundels vinden met de kinect erbij. Zoek ik ter vergeefs en moet ik de kinect gewoon los bestellen?
De Elite is de enige met de hybrid drive. Snelheidswinst schijnt minimaal te zijn. Mocht ruimte een issue zijn, koop de bundel waar je het meeste aan hebt (bijv met een of meerdere gewenste games) en desnoods op den duur een externe USB3 HDD voor meer opslagruimte. Mocht je denken aan de Elite controller, dan kan het interessant zijn om voor de Elite console te gaan.
- Geen idee of het werkt in NL (heb zelf nog geen One), maar dit was van oorsprong een belangrijke feature; TV in de Xbox integreren. Betwijfel of het hier al (goed) werkt.
- Kinect is nog niet dood, maar er komt weinig meer voor uit en wordt steeds moeilijker te vinden. Zou als je Kinect wilt gewoon eens een keer op Marktplaats kijken. Denk dat er wel mensen zijn die er voor een leuk prijsje van af willen.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Zit jij in Caiway's eigen regio via de coax? Dan kan je de USB-tuner nemen, dan kijk je TV volledig via de xbox, al werkt het niet helemaal lekker tov bv een humax.RoyK schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:20:
Zit je in bv Rekam gebied, moet je wel een decoder gebruiken ivm de smartcard. Al begreep ik dat 1 van die TV-tuner makers mogelijk nog met een smartcard variant zou komen voor de xbox.
Je kan ook geen 'en/en' doen, ik had eerst Rekam via usb-tuner (24 zenders) en Caiway via humax, maar in de TV setup kan je maar 1 van de 2 kiezen.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2015 10:14 ]
okey helder. Kinect laat ik even varen en check ik later wel op marktplaats.
Ik overweeg een 1TB versie omdat een externe HDD wéér een device zou zijn onder mijn tv.
En ik zit in Schiedam met een humax via de kabel (Caiway only) en heb glasvezel internet ernaast. TV komt geloof ik niet over het glasvezel binnen hier.
Ik overweeg een 1TB versie omdat een externe HDD wéér een device zou zijn onder mijn tv.
En ik zit in Schiedam met een humax via de kabel (Caiway only) en heb glasvezel internet ernaast. TV komt geloof ik niet over het glasvezel binnen hier.
Weet iemand hoe je xbox 360 games (backward compatibility), die middels XBOX LIVE GOLD worden aangeboden (momenteel Dungeon siege), hoe je dit geinstalleerd krijg op de XBONE ??
Ik krijg het op geen enkel manier voor elkaar, terwijl dit wel zou moeten kunnen.
Via de store op de website van xbox, moet ik een creditcard toevoegen terwijl het gratis is.....
Ik krijg het op geen enkel manier voor elkaar, terwijl dit wel zou moeten kunnen.
Via de store op de website van xbox, moet ik een creditcard toevoegen terwijl het gratis is.....
Ik mis informatie in dit topic: Playstation 4 veruit populairste nieuwe console van Nederland. 
Dit geloof je toch niet als je kijkt naar alle exclusives van Xbox dit jaar.
Dit geloof je toch niet als je kijkt naar alle exclusives van Xbox dit jaar.

WTF krijg ik nu opeens van Paypal. Had idd nog 1 a 2 dollar in mijn account staan. Gaat MS als ze erachter komen dat je niet in Amerika zit (alle settings staan altijd op US bij mij) nu opeens dit soort acties houden?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Ik heb net een Xbox One besteld, alle beetjes helpenWinkiller schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:16:
Ik mis informatie in dit topic: Playstation 4 veruit populairste nieuwe console van Nederland.
Dit geloof je toch niet als je kijkt naar alle exclusives van Xbox dit jaar.![]()
Verwijderd
Of je koopt beide consoles, hoef je ook geen fanboy gedrag te vertonen
. Nu met black friday is het de ideale moment om een tweede console aan te schaffen. Heb hier zelf een zwarte PS4 en een witte Xbox One staan. Ik gebruik de Xbox One voor de exclusives en media platforms zoals Netflix, Ziggo en Youtube en multiplats op de PS4.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2015 11:33 ]
Hier vanaf dit weekend ook 2 consoles, maar wel 2x een Xbox One (boven en beneden).
Destijds waren Forza en PGR de reden om voor de Xbox te kiezen en dat is daarna met de 360 en One zo gebleven.
En verder ben ik altijd een beetje eigenwijs en kies ik vaak voor niet wat iedereen heeft, de Xbox is ook het enige MS product in huis naast heel veel Apple.
Destijds waren Forza en PGR de reden om voor de Xbox te kiezen en dat is daarna met de 360 en One zo gebleven.
En verder ben ik altijd een beetje eigenwijs en kies ik vaak voor niet wat iedereen heeft, de Xbox is ook het enige MS product in huis naast heel veel Apple.
[ Voor 5% gewijzigd door M@cer op 26-11-2015 11:41 ]
Dat is de kant van PayPal, niet van MS. MS zal het totaal niet boeien waar het geld vandaan komt, als het maar $1,99 is.DeMoN schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:19:
WTF krijg ik nu opeens van Paypal. Had idd nog 1 a 2 dollar in mijn account staan. Gaat MS als ze erachter komen dat je niet in Amerika zit (alle settings staan altijd op US bij mij) nu opeens dit soort acties houden?
[afbeelding]
Mijn netflix liep eergisteren ook vast. Een harde herstart en hij deed het weer prima.HADES2001 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:36:
lego games geweldig voor kids en rayman legends niet te vergeten.
Ik heb beide consoles maar sinds ik de XBO heb (had de PS4 op launchday) staat de PS4 niet veel meer aan. Kan maar niet wennen aan de DS4Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2015 @ 11:32:
Of je koopt beide consoles, hoef je ook geen fanboy gedrag te vertonen. Nu met black friday is het de ideale moment om een tweede console aan te schaffen. Heb hier zelf een zwarte PS4 en een witte Xbox One staan. Ik gebruik de Xbox One voor de exclusives en media platforms zoals Netflix, Ziggo en Youtube en multiplats op de PS4.
Hier ook eindelijk de Elite controller van Wehkamp binnen. (voor €99,-).
Eerste indrukken zijn goed, moois reistasje erbij. Aangezien ik hem wekelijks mee neem naar een vriend, is dat wel een uitkomst. De controller voelt degelijk, al druk je wel erg snel de bumpers aan de onderkant in. Kwestie van gewenning denk ik. Verder vind ik het jammer dat de ABXY buttons nog steeds van hetzelfde plastic lijken te zijn. Dit doet wat af aan het 'premium' gevoel. Voor de rest moet er nog flink gegamed mee worden, dat zal vanavond en morgen wel gaan lukken.
Eerste indrukken zijn goed, moois reistasje erbij. Aangezien ik hem wekelijks mee neem naar een vriend, is dat wel een uitkomst. De controller voelt degelijk, al druk je wel erg snel de bumpers aan de onderkant in. Kwestie van gewenning denk ik. Verder vind ik het jammer dat de ABXY buttons nog steeds van hetzelfde plastic lijken te zijn. Dit doet wat af aan het 'premium' gevoel. Voor de rest moet er nog flink gegamed mee worden, dat zal vanavond en morgen wel gaan lukken.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Het mooi van deze controller is dat je onderdelen eraf kan halen heRoyeboi schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:12:
De controller voelt degelijk, al druk je wel erg snel de bumpers aan de onderkant in.
Die heb ik als eerste verwijderd omdat ik ze bij meeste games toch niet gebruik.
LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.
Denk dat hij gewoon LT/RT bedoelt, die hebben zeer weinig weerstand als je je vingers er op laat rusten.Rappa1985 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:20:
Het mooi van deze controller is dat je onderdelen eraf kan halen he
Die heb ik als eerste verwijderd omdat ik ze bij meeste games toch niet gebruik.
Hij bedoelt de 4 paddles die alleen de Elite controller heeft.SinergyX schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:23:
[...]
Denk dat hij gewoon LT/RT bedoelt, die hebben zeer weinig weerstand als je je vingers er op laat rusten.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Paddels, terwijl hij het 'bumpers' noemt.. We wachten reactie royeboi wel afcrzyhiphopazn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:25:
Hij bedoelt de 4 paddles die alleen de Elite controller heeft.
Bumpers zijn LB en RB boven de linker en rechter TRIGGER, maar we wachten zijn reactie afSinergyX schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:28:
[...]
Paddels, terwijl hij het 'bumpers' noemt.. We wachten reactie royeboi wel af
Onderin klopt het inderdaad dat je in het begin de paddles snel aanraakt.
Dat komt omdat je je vingers je handen opnieuw moet leren positioneren tegenover de controller.
Hoe meer uren ik er mee speel hoe minder ik geniegd ben om de paddles onbewust in te drukken.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Paddles heb ik er niet meer op zitten, vooralsnog geen game gespeeld waar de meerwaarde bleek. Forza zou een goede zijn, maar ik heb een racestuur.crzyhiphopazn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:32:
Bumpers zijn LB en RB boven de linker en rechter TRIGGER, maar we wachten zijn reactie af
Onderin klopt het inderdaad dat je in het begin de paddles snel aanraakt.
Dat komt omdat je je vingers je handen opnieuw moet leren positioneren tegenover de controller.
Hoe meer uren ik er mee speel hoe minder ik geniegd ben om de paddles onbewust in te drukken.
Haha, ik bedoel gewoon de flappers aan de onderkant die specifiek voor de Elite controller zijn idd. Geen bumpers.
Natuurlijk kun je die eraf halen, maar dan zullen ze niet meer werken.
Sterker nog, één van de flappers viel er meteen vanaf toen ik hem aanraakte. Nu kan ik gelukkig van mezelf zeggen dat ik erg zuinig ben op m'n apparatuur, maar hij schoot er echt zo van af.
Natuurlijk kun je die eraf halen, maar dan zullen ze niet meer werken.
Sterker nog, één van de flappers viel er meteen vanaf toen ik hem aanraakte. Nu kan ik gelukkig van mezelf zeggen dat ik erg zuinig ben op m'n apparatuur, maar hij schoot er echt zo van af.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Met FPS is het super handig.SinergyX schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:34:
[...]
Paddles heb ik er niet meer op zitten, vooralsnog geen game gespeeld waar de meerwaarde bleek. Forza zou een goede zijn, maar ik heb een racestuur.
Merk zelf dat ik sneller schakel en sneller schiet. (alhoewel de hairtriggers daar ook een deel voor zorgen)
Hmmm iedereen is wel erg enthousiast over de elite controller. Lijkt me voor Halo ook best wat toevoegen maar ik ga me denk ik gewoon inhouden. Vind het een beetje overdreven, voor het geld van 3 controllers of 1 controller en 8 kratten bier... Heb ook al een stuur incl. zooi om te racen. Als ik overal speciale gear voor koop dan kan ik niet meer met een gewone controller overweg. Even gamen bij vrienden en dan constant zeiken op de standaard controller
Beste allemaal,
Met Black Friday morgen, ben ik hard op zoek naar de beste deal om een XboxOne aan te schaffen.
Zelf heb ik het volgende gevonden: http://www.mediamarkt.nl/...en-xbox-live-1417733.html
-XboxOne 500GB
-2 controllers
-Fifa 16 download
-Forza 6 op disc
-3 maanden Love
Lijkt me een prima deal en mocht er niks beters zijn, zal ik deze waarschijnlijk halen.
Weekje wachttijd zo lijkt het alleen helaas.
Ideeën?
Met Black Friday morgen, ben ik hard op zoek naar de beste deal om een XboxOne aan te schaffen.
Zelf heb ik het volgende gevonden: http://www.mediamarkt.nl/...en-xbox-live-1417733.html
-XboxOne 500GB
-2 controllers
-Fifa 16 download
-Forza 6 op disc
-3 maanden Love
Lijkt me een prima deal en mocht er niks beters zijn, zal ik deze waarschijnlijk halen.
Ideeën?
FFXIV: Brawny Brawler
Trust me iedereen die de Elite controller heeft wilt niet meer terug naar de standard controller XD..Beltoni schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:52:
Hmmm iedereen is wel erg enthousiast over de elite controller. Lijkt me voor Halo ook best wat toevoegen maar ik ga me denk ik gewoon inhouden. Vind het een beetje overdreven, voor het geld van 3 controllers of 1 controller en 8 kratten bier... Heb ook al een stuur incl. zooi om te racen. Als ik overal speciale gear voor koop dan kan ik niet meer met een gewone controller overweg. Even gamen bij vrienden en dan constant zeiken op de standaard controller
Kan je hoofdpijn besparen en anders brengen wij je wel hoofdpijn online wanneer je door ons neergemaaid wordt
Ik zou de laatste pagina's even doorlezen, hier hebben we het gisteren uitvoerig over gehad.CreativeSkills schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:54:
Beste allemaal,
-XboxOne 500GB
-2 controllers
-Fifa 16 download
-Forza 6 op disc
-3 maanden Love
Ideeën?
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
Is er een tweakers Spartan Company?crzyhiphopazn schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:56:
[...]
Trust me iedereen die de Elite controller heeft wilt niet meer terug naar de standard controller XD..
Kan je hoofdpijn besparen en anders brengen wij je wel hoofdpijn online wanneer je door ons neergemaaid wordt
Ik heb eenzelfde reactie gekregen van een vriend van me. Dat die controller zo duur was en dat ik gek was die ik een controller kocht voor zoveel geld bla bla. Toen ben ik naar zijn buro gelopen en even zijn muis opgepakt en gevraagt wat die kost (180,-)? En daar zijn toetsenbord (320,-).Beltoni schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:52:
Hmmm iedereen is wel erg enthousiast over de elite controller. Lijkt me voor Halo ook best wat toevoegen maar ik ga me denk ik gewoon inhouden. Vind het een beetje overdreven, voor het geld van 3 controllers of 1 controller en 8 kratten bier...
Discussie was vanaf dat moment klaar en heeft hij nooit meer wat gezegt over de "hoge" prijs van mijn controller.
Het is allemaal relatief en als je ziet hoevaak je dat ding beet hebt en hoe fijn die is in vergelijking met de normale controller dan is het zijn geld meer dan waard!
Gamertag: YazNL
Eeeuhm op halowaypoint.com is er wel een GoT team aangemaakt.Ninjetsu NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:02:
[...]
Is er een tweakers Spartan Company?Spelen er veel mensen van hier MP?
Ik heb H5 laatste niet echt gespeeld, maar je kan me gewoon een invite sturen.
Zolang de integratie van Spartan Companies in H5 zo belabberd is heeft dit echt geen nut. Waarom zie ik niet gelijk een lijst van mijn spartan ops collega's? Waarom is er niet gelijk een voice kanaal voor beschikbaar, al in het menu zelf om met elkaar te kunnen beppen (doe eens gek, zelfs als sommige al aan het knallen zijn!). Waarom kan ik niet bij mijn Spartan Ops joinen, gewoon vanuit het menu. Waarom? Waarom? Waarom is dit toch altijd zo'n ondergewaardeerd en onderontwikkeld kindje....Ninjetsu NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:02:
[...]
Is er een tweakers Spartan Company?Spelen er veel mensen van hier MP?
Ja dat is ook zeker waar. Zeg ook niet dat hij er sowieso niet gaat komen. Vorige maand afgestudeerd, nu nog even een baan zoeken en dan zien we het wel.Yaz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:04:
[...]
Ik heb eenzelfde reactie gekregen van een vriend van me. Dat die controller zo duur was en dat ik gek was die ik een controller kocht voor zoveel geld bla bla. Toen ben ik naar zijn buro gelopen en even zijn muis opgepakt en gevraagt wat die kost (180,-)? En daar zijn toetsenbord (320,-).
Discussie was vanaf dat moment klaar en heeft hij nooit meer wat gezegt over de "hoge" prijs van mijn controller.
Het is allemaal relatief en als je ziet hoevaak je dat ding beet hebt en hoe fijn die is in vergelijking met de normale controller dan is het zijn geld meer dan waard!
Zeker waar... maar het is nog een veel grotere pain in the ass om met randoms te moeten spelen... dus dan is dit nog enigzins een plek om mensen te kunnen vinden die tenminste dezelfde taal sprekenYaz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:10:
[...]
Zolang de integratie van Spartan Companies in H5 zo belabberd is heeft dit echt geen nut. Waarom zie ik niet gelijk een lijst van mijn spartan ops collega's? Waarom is er niet gelijk een voice kanaal voor beschikbaar, al in het menu zelf om met elkaar te kunnen beppen (doe eens gek, zelfs als sommige al aan het knallen zijn!). Waarom kan ik niet bij mijn Spartan Ops joinen, gewoon vanuit het menu. Waarom? Waarom? Waarom is dit toch altijd zo'n ondergewaardeerd en onderontwikkeld kindje....
Ik heb zojuist een mailtje gekregen dat hij klaar staat voor verzending (bestelling bij Media Markt toch kunnen annuleren). Met een beetje mazzel kan ik vanaf morgenavond gamen met de Elite controller ;-)Yaz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:56:
[...]
Mijn ervaring met MS is dat ze de dag na bestellen verzenden (mits op voorraad ofc). Daar het uit eindhoven komt heb je het de volgende dag binnen. Verspil dus geen (ik herhaal; GEEN) geld aan de priority shipment. Dat is in dit geval echt pure geldverspilling.
Kijken of me dat helpt om beter te presteren ..... hahahahahaha
Gisterenavond trouwens de hele avond geprobeerd om deel te nemen aan de open Beta van Siege.
Eerst telkens een melding dat het verbinden met de servers niet lukt, en vervolgens een melding dat "mijn tijd om gebruik te maken van de Beta nog niet gekomen was".
Iemand die Beta al kunnen spelen?
Krijg volgende week (hopelijk) het spel binnen, lijkt me een super game!
Je kan ingame niet zien of iemand uit je spartan company online is. Het enige wat je kan doen is op de website kijken wie er in de tweakers company zit en die dan een friend request sturen. Het voegt, zoals Yaz al zei, helemaal niets toe aan het spel.Ninjetsu NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:23:
[...]
Zeker waar... maar het is nog een veel grotere pain in the ass om met randoms te moeten spelen... dus dan is dit nog enigzins een plek om mensen te kunnen vinden die tenminste dezelfde taal spreken
Het voegt in zoverre iets toe dat je medetweakerts kunt vinden, dat ipv op verschillende plekken in het forum uit moeten zoeken wie er nu welke game speeltBeltoni schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:45:
[...]
Je kan ingame niet zien of iemand uit je spartan company online is. Het enige wat je kan doen is op de website kijken wie er in de tweakers company zit en die dan een friend request sturen. Het voegt, zoals Yaz al zei, helemaal niets toe aan het spel.
Wordt je na bepaalde tijd uit de spartan company gekicked als je een tijd niet online bent geweest? Het is inderdaad wel handig om een lijstje met gamertags te hebben maar het platform heeft veel meer potentie. Als ze ingame gewoon iets hadden ingebouwd dat je makkelijk mensen uit je company kon vinden...Ninjetsu NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:00:
[...]
Het voegt in zoverre iets toe dat je medetweakerts kunt vinden, dat ipv op verschillende plekken in het forum uit moeten zoeken wie er nu welke game speeltOf nog steeds speelt...
Of je er uit wordt gekickt weet ik niet, maar dan nog is het handigBeltoni schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:03:
[...]
Wordt je na bepaalde tijd uit de spartan company gekicked als je een tijd niet online bent geweest? Het is inderdaad wel handig om een lijstje met gamertags te hebben maar het platform heeft veel meer potentie. Als ze ingame gewoon iets hadden ingebouwd dat je makkelijk mensen uit je company kon vinden...

even een vraag. krijg vandaag als het goed is mijn nieuwe xbox one binnen. Ik kan een account van iemand krijgen incl. aantal spellen. Wat voor risico's zitten hier nu aan vast? ik zie door de bomen het bos niet meer. wellicht dat jullie wat helderheid kunnen verschaffen.
Als iemand anders het wachtwoord veranderd, kan je niet meer inloggen en die spellen spelen.
Ik zou je eigen account ernaast zetten voor je save files en eventuele extra aankopen etc
Ik zou je eigen account ernaast zetten voor je save files en eventuele extra aankopen etc
Sjors81 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:38:
even een vraag. krijg vandaag als het goed is mijn nieuwe xbox one binnen. Ik kan een account van iemand krijgen incl. aantal spellen. Wat voor risico's zitten hier nu aan vast? ik zie door de bomen het bos niet meer. wellicht dat jullie wat helderheid kunnen verschaffen.
Kan je dan niet gewoon het hele account ombouwen? Je krijgt de credentials en verandert vervolgens gewoon alles, two-step aan, ander wachtwoord, andere vragen...Mikayu schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:42:
Als iemand anders het wachtwoord veranderd, kan je niet meer inloggen en die spellen spelen.
Behalve als die recovery gegevens al ingesteld zijn. Moet je maar net weten welke email adres en telefoonnummer eraan hangen en toegang hebben daartoe.
Ik zou er niet afhankelijk van willen zijn iig
Ik zou er niet afhankelijk van willen zijn iig
3 maanden love krijg je nergens anders bij, ik zeg doenCreativeSkills schreef op donderdag 26 november 2015 @ 13:54:
-3 maanden Love
Ideeën?
MS zal een "lost/compremised account" vraag altijd ten voordele van de originele eigenaar behandelen. Het is gewoon een groot risico als je zomaar een account "overneemt" van iemand die je niet kent. Niets garandeerd jou dat je "eigenaar" blijft.Ninjetsu NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:46:
[...]
[...]
Kan je dan niet gewoon het hele account ombouwen? Je krijgt de credentials en verandert vervolgens gewoon alles, two-step aan, ander wachtwoord, andere vragen...
Of het legaal is kan je je afvragen. Software en licenties mag gewoon doorverkocht worden in Nederland en als dit de manier is om dat te doen denk ik niet dat de rechtelijke macht hier veel problemen mee heeft.
Is inderdaad een risico, ik zou het zelf ook nooit doen... mja, ik vraag me wel af hoe dat te omzeilenYaz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:59:
[...]
MS zal een "lost/compremised account" vraag altijd ten voordele van de originele eigenaar behandelen. Het is gewoon een groot risico als je zomaar een account "overneemt" van iemand die je niet kent. Niets garandeerd jou dat je "eigenaar" blijft.
Of het legaal is kan je je afvragen. Software en licenties mag gewoon doorverkocht worden in Nederland en als dit de manier is om dat te doen denk ik niet dat de rechtelijke macht hier veel problemen mee heeft.
Misschien via de procedure op de 360 waarbij je het email adres van je Xbox account verandert, waardoor het effectief onder een ander Microsoft account komt te hangen?Ninjetsu NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:03:
[...]
Is inderdaad een risico, ik zou het zelf ook nooit doen... mja, ik vraag me wel af hoe dat te omzeilen
Word echt allemaal gelogt en als ze een ticket aanmaken dan gaan ze dit echt uitzoeken (melding van diefstal ofzo). En voordat jij het weet zien ze dat jij dat account hebt verplaatst en samen gebruikt met je andere live id. Resultaat; 1 account ben je weer kwijt, dat is terug naar zijn eigenaar. en 1 account kan nooit meer aanloggen want dit is tegen de eula of zoiets in.Ereaser schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:06:
[...]
Misschien via de procedure op de 360 waarbij je het email adres van je Xbox account verandert, waardoor het effectief onder een ander Microsoft account komt te hangen?
Ik zou het nooit doen als ik de persoon zelf niet ken.
Zo zwart wit is die uitspraak niet, je kan je er altijd op beroepen maar gelijk hebben en gelijk krijgen.. is dat het risico waard?Yaz schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:59:
That's a lot of bang for the buck !!Ereaser schreef op donderdag 26 november 2015 @ 15:57:
[...]
3 maanden love krijg je nergens anders bij, ik zeg doen

Dit is trouwens ook een mooie aanbieding :
Gears of War : Ultimate Edition voor $19,-
[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 26-11-2015 16:52 ]
Moet je daar nog rare dinge nvoor doen? Of kan je gewoon die code redeemen in de NL store?justifire schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:45:
[...]
That's a lot of bang for the buck !!
Dit is trouwens ook een mooie aanbieding :
Gears of War : Ultimate Edition voor $19,-
Gaat werken. Staat ook een soortgelijke vraag bij q&a op die paginaAdlermann schreef op donderdag 26 november 2015 @ 16:58:
[...]
Moet je daar nog rare dinge nvoor doen? Of kan je gewoon die code redeemen in de NL store?
Weet niet wat er met Halo is gebeurd maar er valt echt niet meer mee te spelen. Wapens hangen de hele tijd boven het hoofd. Als ik herlaad word mijn hele scherm afgedekt...

Klopt echt geen bal meer van het spel. Erg lastig om je zo nog ergens anders op te focussen.

Klopt echt geen bal meer van het spel. Erg lastig om je zo nog ergens anders op te focussen.
[ Voor 52% gewijzigd door Beltoni op 26-11-2015 17:56 ]
Wie van jullie speelt World of Tanks op de XBox One? Erg leuk en best wel verslavend, niet een super snelle shooter (hoe wel je soms pech hebt en je tank vrij snel aan bonken kan worden geschoten).... Maar toch, Ik speel meestal niet in de allerhoogste tanks, meestal tier 4 t/m 8 omdat ik deze het leuks vindt...
Bovendien, World of Tanks is natuurlijk helemaal gratis te spelen, natuurlijk af en toe wat "gold" aanschaffen maakt het leven in WoT leuker maar toch...
Dusssss.... Wie doet er een keer mee????
p.s. Mijn collega Mobilemod janvanduschoten zit op de wip om een XBox One te kopen, kan iemand hem motiveren?
Bovendien, World of Tanks is natuurlijk helemaal gratis te spelen, natuurlijk af en toe wat "gold" aanschaffen maakt het leven in WoT leuker maar toch...
Dusssss.... Wie doet er een keer mee????
p.s. Mijn collega Mobilemod janvanduschoten zit op de wip om een XBox One te kopen, kan iemand hem motiveren?
Cogitationis poenam nemo patitur
Heb een tijdje WoT gespeeld, best leuk met een groepje. Totdat je een paar pay to win tanks tegen komt. Daarna nooit meer aangeraakt.
Ik speel het niet meer. Als het geen P2W meer is en je niet elk potje apart die k*t voicechat uit hoef te zetten dan spring ik er meteen weer in.
Dit heeft vast en zeker te maken met dit nieuwsartikel op Tweakers, vanochtend.smoken schreef op donderdag 26 november 2015 @ 14:45:
[...]
Gisterenavond trouwens de hele avond geprobeerd om deel te nemen aan de open Beta van Siege.
Eerst telkens een melding dat het verbinden met de servers niet lukt, en vervolgens een melding dat "mijn tijd om gebruik te maken van de Beta nog niet gekomen was".
Iemand die Beta al kunnen spelen?
Krijg volgende week (hopelijk) het spel binnen, lijkt me een super game!
Die kans is aanwezig inderdaad! ;-)halofreak1990 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:09:
[...]
Dit heeft vast en zeker te maken met dit nieuwsartikel op Tweakers, vanochtend.
wtf... dit heb ik nog nooit gezien... en ik heb ondertussen al een grove 48 uur in de mp zittenBeltoni schreef op donderdag 26 november 2015 @ 17:49:
Weet niet wat er met Halo is gebeurd maar er valt echt niet meer mee te spelen. Wapens hangen de hele tijd boven het hoofd. Als ik herlaad word mijn hele scherm afgedekt...
[afbeelding]
Heb het ook nog nooit gezien. Vandaag 2 potjes gespeeld en beide keren had ik hier last van. Zag iedereen met zijn wapen boven z'n hoofd rond lopen. Ook lagen mensen plat in de warthog, mongoose etc. Had alleen niet het idee dat de andere mensen er ook last van hadden. Ik was een beetje aan het klooien, kijken wat er allemaal wel of niet klopte. Anderen waren gewoon volgens mij gewoon doelgericht met het spelletje bezig.Ninjetsu NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:27:
[...]
wtf... dit heb ik nog nooit gezien... en ik heb ondertussen al een grove 48 uur in de mp zitten
Erg frustrerend dit, zo valt er echt niet te spelen.
Ik vindt die P2W tanks wel mee vallen, met mijn T29 knal ik de meeste in mijn tier vrij gemakkelijk omver
Misschien een keer met een groepje dus zo'n 5 man proberen? In een groep ben je echt onoverwinnelijk....
Misschien een keer met een groepje dus zo'n 5 man proberen? In een groep ben je echt onoverwinnelijk....
Misschien hebben ze dan het een en andere veranderd. Geen idee welke tank het was maar je kon er met 5/6/7 man op schieten en hij kreeg geen damage. Onze groep (in party) werd 1 voor 1 door die tank afgeschoten. Dan is de lol er wel snel vanaf.Bullet NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:32:
Ik vindt die P2W tanks wel mee vallen, met mijn T29 knal ik de meeste in mijn tier vrij gemakkelijk omver![]()
Kan jammer genoeg me PC WoT tanks niet meenemenBullet NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:32:
Ik vindt die P2W tanks wel mee vallen, met mijn T29 knal ik de meeste in mijn tier vrij gemakkelijk omver![]()
Gamertag: timmie271
Ook ik zit te overwegen om met Black Friday een XBO te kopen. Nu ben ik bezig wat low-budget games te zoeken (tot zo'n 30 euro) in verschillende genres, zodat ik gelijk een mooi setje games heb. Dus een of twee actiegames, een zuivere FPS, een racegame, een voetbalgame, een sim en een vliegspel.
Alleen, waar zijn de vliegspellen? IMHO is vliegen het lekkerste dat computergames hebben gebracht.
In de pricewatch zie ik geen vliegspellen voor XBO en PS4. HUH?
Alleen, waar zijn de vliegspellen? IMHO is vliegen het lekkerste dat computergames hebben gebracht.
Een dan nu de tip van de weekzetje01 schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:45:
Ook ik zit te overwegen om met Black Friday een XBO te kopen. Nu ben ik bezig wat low-budget games te zoeken (tot zo'n 30 euro) in verschillende genres, zodat ik gelijk een mooi setje games heb. Dus een of twee actiegames, een zuivere FPS, een racegame, een voetbalgame, een sim en een vliegspel.
Kijk eens naar http://www.ea.com/eaaccess/nl_NL.html Dit is een dienst van EA waarbij je voor een vast bedrag per maand de wat oudere games van EA kan spelen. Voor 25 euro per jaar heb je dan keuze deze lijst:
http://www.xbox.com/nl-NL...x-one/live-apps/ea-access
Dat is wel lekker natuurlijk: voor de prijs van één game krijg ik er twaalf. Bedankt voor de tip!Bullet NL schreef op donderdag 26 november 2015 @ 18:55:
[...]
Een dan nu de tip van de week
Kijk eens naar http://www.ea.com/eaaccess/nl_NL.html Dit is een dienst van EA waarbij je voor een vast bedrag per maand de wat oudere games van EA kan spelen. Voor 25 euro per jaar heb je dan keuze deze lijst:
http://www.xbox.com/nl-NL...x-one/live-apps/ea-access
Pas een xbox one gekocht. Nu verloopt mijn gratis gold abbo.
Waar ik altijd mijn playstation tegoed koop is nu xbox live 12 mnd in de aanbieding:
https://www.offgamers.com...ption-discount-promo.html
Zie ik wat over het hoofd of is dit erg goedkoop?
Waar ik altijd mijn playstation tegoed koop is nu xbox live 12 mnd in de aanbieding:
Neuh. dat is een vrij normale prijs.KookSpook schreef op donderdag 26 november 2015 @ 19:14:
Pas een xbox one gekocht. Nu verloopt mijn gratis gold abbo.
Verwijderd
Morgen Halo 5 ophalen bij de Gamemania voor €29 euro. Overigens verkopen zij voor hetzelfde bedrag ook de 2015 controllers van de Xbox One in het zwart.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace