Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op maandag 23 november 2015 @ 21:38:
[...]

Ik zou graag shadow complex nog eens spelen op de X1. Heb nooit een xbox360 gehad. Is deze nu nog ergens online te koop? Hoe werkt dat?
Kun je hem niet op xbox.com kopen?

http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802584108f6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:28
Oh das grappig. Als je gewoon naar Xbox.com gaat en je zoekt dan staat er alleen: "te koop in bundel" maar dan kan je hem niet kopen. Blijkbaar is er ook nog zoiets als Xbox marketplace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:04
Zojuist de lijst gezien met Deals with Gold van deze week. Daarbij stond voor mij Mirror's edge ertussen voor 6,59. Mooie prijs. Lijst is nu wel heel lang geworden wat ik nog moet uitspelen....

Link naar de lijst http://majornelson.com/20...ld-and-spotlight-sale-30/

[ Voor 23% gewijzigd door RickS29 op 24-11-2015 09:15 ]

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:15:
[...]

Hoezo niet? Je kunt gewoon samen spelen.
Wacht... voordat we langs elkaar af beginnen te praten. Wat jij zegt is dat het mogelijk is om op de ene Xbox Halo 5 voor MP aan te zwengelen en op de andere ook, tegelijkertijd, om vervolgens met elkaar MP te kunnen doen? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:28:
[...]

Wacht... voordat we langs elkaar af beginnen te praten. Wat jij zegt is dat het mogelijk is om op de ene Xbox Halo 5 voor MP aan te zwengelen en op de andere ook, tegelijkertijd, om vervolgens met elkaar MP te kunnen doen? B)
Dat klopt idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninjetsu NL schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:28:
[...]

Ik doe niet anders. :) Voor alle duidelijkheid: als je gameshart kun je met je gamesharing buddy op hetzelfde moment hetzelfde spel spelen. Je kumt ook tegelijk online spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:02:
[...]

Ik doe niet anders. :) Voor alle duidelijkheid: als je gameshart kun je met je gamesharing buddy op hetzelfde moment hetzelfde spel spelen. Je kumt ook tegelijk online spelen.
Kak... dat had ik moeten weten... :| :P Naja, anyway bedankt voor de info, daar ga ik iig iets mee doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninjetsu NL schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:05:
[...]

Kak... dat had ik moeten weten... :| :P Naja, anyway bedankt voor de info, daar ga ik iig iets mee doen ;)
Ik loop al twee jaar van het station naar mijn werk. Ik kwam er gisteren achter dat mijn bus recht voor mijn werk stopt. 20*12*3*10=7200 minuten die ik niet meer terug krijg.

Zo leert een mens bij. Mooi toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:13:
[...]

Ik loop al twee jaar van het station naar mijn werk. Ik kwam er gisteren achter dat mijn bus recht voor mijn werk stopt. 20*12*3*10=7200 minuten die ik niet meer terug krijg.

Zo leert een mens bij. Mooi toch. :)
Je vergeet er alleen de tijd die deze wandelingen qua beweging je leven potentieel verlengt hebben af te trekken.

Vraag is alleen zijn dat seconden, minuten tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:43
Hmsss Kinect hier nu wel echt defect... Die we gaan we maar eens opsturen samen met een controller die niet meer aangaat.

Gelukkig is de service van MS wel goed vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNostra schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:26:
[...]

Je vergeet er alleen de tijd die deze wandelingen qua beweging je leven potentieel verlengt hebben af te trekken.

Vraag is alleen zijn dat seconden, minuten tja.
Plus dat een verkoudheid zich sneller in een bus zal verspreiden :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

RigolleM schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:04:
[...]

Waar vind je FH2 voor €25?
EDIT: laat maar gevonden voor €15 op de MS stores...
Welk land ? India kom ik nu op 17 euro uit.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kreeg zojuist mailtje van wehkamp van die 99 euro Xbox elite controller, verzendbevestiging en factuur, ze gaan dus gewoon uitleveren :) 104,95 incl verzendkosten :P

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2015 12:51 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
SinergyX schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 12:49:
Kreeg zojuist mailtje van wehkamp van die 99 euro Xbox elite controller, verzendbevestiging en factuur, ze gaan dus gewoon uitleveren :) 104,95 incl verzendkosten :P
Lucky!!! :*) Kan je er nog een bestellen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:02:
[...]

Ik heb dit gisteren geprobeerd, maar het is mij niet gelukt. Geen idee wat ik fout doe. Ik spit dit topic nog even door voor tips etc. Maar wat wij hebben gedaan is:

- mijn collega heeft met mijn account ingelogd
- xbox ingesteld als my home xbox
- uitgelogd, ingelogd met eigen account
- naar games, ready to install

Helaas staat daar maar 1 game.

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

don_appie schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:13:
[...]

Ik heb dit gisteren geprobeerd, maar het is mij niet gelukt. Geen idee wat ik fout doe. Ik spit dit topic nog even door voor tips etc. Maar wat wij hebben gedaan is:

- mijn collega heeft met mijn account ingelogd
- xbox ingesteld als my home xbox
- uitgelogd, ingelogd met eigen account
- naar games, ready to install

Helaas staat daar maar 1 game.
Zoals jouw collega dat gedaan heeft zou hij toegang tot jouw digitaal gekochte games moeten hebben. Jij nog niet tot de zijne. Spelletjes die jij op schijf hebt kan hij niet spelen. (Ik benoem deze twee dingen voor het geval je het nog niet wist.)

Laat je collega het anders opnieuw doen om zeker te wetej dat hij alle stappen goed gedaan heeft. Het ging bij mij en mijn broertje de eerste keer ook niet goed omdat ik te snel doorklikte en een vinkje oid niet gedaan had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don_appie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:57:
[...]

Zoals jouw collega dat gedaan heeft zou hij toegang tot jouw digitaal gekochte games moeten hebben. Jij nog niet tot de zijne. Spelletjes die jij op schijf hebt kan hij niet spelen. (Ik benoem deze twee dingen voor het geval je het nog niet wist.)

Laat je collega het anders opnieuw doen om zeker te wetej dat hij alle stappen goed gedaan heeft. Het ging bij mij en mijn broertje de eerste keer ook niet goed omdat ik te snel doorklikte en een vinkje oid niet gedaan had.
Denk inderdaad dat we ergens iets zijn vergeten. Maar het was de bedoeling dat hij mijn games kon downloaden.

Weet jij nog welk vinkje of scherm je heb geskipt de eerste keer?

Overigens gisteren de update binnengehaald waardoor het dashboard er compleet anders uit zag dus dat hielp ook niet echt.

http://500px.com/Abd3licious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:43
Iemand enig idee hoe het mogelijk is om vanuit de colombiaanse store te kopen? Staan 2 games op die echt wel een stuk goedkoper zijn daar. Er zijn geen colombiaanse gift cards toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:50
MRE-Inc schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 11:50:
[...]

Welk land ? India kom ik nu op 17 euro uit.....
Russia: 1099.5p = € 15.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 22:44
Nou ik heb hem gehaald vandaag de Xbox One :) voor 344 euro was er een FIFA 16 pakket met een extra controller en drie maanden extra Xbox Live + Forza 6.

Heb nu dus voor denk ik 400 euro het volgende:

Xbox One + 2 controller + 6 weken Xbox Live + 1 maand EA Acces
Halo MCC
Forza 6
FIFA 16
Gears of War ultimate Edtion
Sunset Overdrive

Wat een deal al zeg ik het zelf, vrijdag nog even de nieuwste Halo ophalen en dan ben ik tot het einde van het jaar of langer wel zoet.

Een groot foutje van mij was dat ik al dacht dat hij stuk was omdat hij geen signaal gaf.. Had ik de hdmi kabel in de verkeerde hdmi poort gedaan :'( Wat mij heel erg positief stemt is dat dit een hele goeie mediabox is ook, heb nu de tv erop aangesloten en Netflix en Plex er ook op(Had wel Plex Pass nodig...) echt ideaal.

[ Voor 12% gewijzigd door dglavimans op 24-11-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dglavimans schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:11:
Een groot foutje van mij was dat ik al dacht dat hij stuk was omdat hij geen signaal gaf.. Had ik de hdmi kabel in de verkeerde hdmi poort gedaan :'(
Zitten toch vrij duidelijke stickers op :P

Ik heb sinds de NXOE probleem dat wisselen van kanalen op mijn Humax gigantische vertraging heeft, alsof het signaal ~1-2seconde weg is. TV al diverse keren opnieuw ingesteld, maar geen verbetering.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
SinergyX schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:13:
[...]

Ik heb sinds de NXOE probleem dat wisselen van kanalen op mijn Humax gigantische vertraging heeft, alsof het signaal ~1-2seconde weg is. TV al diverse keren opnieuw ingesteld, maar geen verbetering.
Al geprobeerd op de wachttijd tussen de IR signalen te verkorten? Is een optie in de settings van OneGuide. Of bedoel je echt dat het beeld wegvalt? Ik heb geen Humax maar dat gedrag herken ik niet. Beeld blijft continue beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Yaz op 24-11-2015 16:15 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
SinergyX schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:13:
[...]

Denk dat het bij mij de snelheid was waar ik hem mee wou aansluiten, niet eens op gelet eigenlijk haha.. Ja bij mij lijkt die het goed te doen vind het alleen jammer dat hij niet KPN Glasvezel in de lijst van aanbieders heeft.. Maar is verder niet zo gemis gaat er meer om dat je niet steeds nu meer hoeft te wisselen van zenders en inputs enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:14:
[...]

Al geprobeerd op de wachttijd tussen de IR signalen te verkorten? Is een optie in de settings van OneGuide. Of bedoel je echt dat het beeld wegvalt? Ik heb geen Humax maar dat gedrag herken ik niet. Beeld blijft continue beschikbaar.
Het beeld staat gewoon even 'vast', zit een zender te kijken, via quick menu naar andere zender, moment dat ik Ok druk, freezed de huidige zender en ~1-2 seconde later gaat de nieuwe zender verder. Misschien mijn humax eens los aansluiten, mogelijk dat dat ding het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

Winkiller

De Mopperpot

Ik heb een Samsung Tuner en ik vindt sinds NXOE het gehele schakelen op de XBO via de media afstandbediening trager geworden. Als ik terug kom naar de XBO van de PS4 of Xbox 360 op een andere HDMI aansluiting heb ik vaak een blauw scherm en moet ik een paar keer schakelen tussen de HDMI poorten op mijn Yamaha om weer beeld te krijgen, dat was voorheen nooit.

Vaak reageert de XBO ook traag op de Home knop op de AB voordat het scherm reageert.

[ Voor 10% gewijzigd door Winkiller op 24-11-2015 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
dglavimans schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:11:
Nou ik heb hem gehaald vandaag de Xbox One :) voor 344 euro was er een FIFA 16 pakket met een extra controller en drie maanden extra Xbox Live + Forza 6.

Heb nu dus voor denk ik 400 euro het volgende:

Xbox One + 2 controller + 6 weken Xbox Live + 1 maand EA Acces
Halo MCC
Forza 6
FIFA 16
Gears of War ultimate Edtion
Sunset Overdrive

Wat een deal al zeg ik het zelf, vrijdag nog even de nieuwste Halo ophalen en dan ben ik tot het einde van het jaar of langer wel zoet.

Een groot foutje van mij was dat ik al dacht dat hij stuk was omdat hij geen signaal gaf.. Had ik de hdmi kabel in de verkeerde hdmi poort gedaan :'( Wat mij heel erg positief stemt is dat dit een hele goeie mediabox is ook, heb nu de tv erop aangesloten en Netflix en Plex er ook op(Had wel Plex Pass nodig...) echt ideaal.
Dat is inderdaad veel voor weinig! Ik ben benieuwd wat Black Friday hier gaat brengen. In de US aardig wat bundels als ik op The Verge kijk.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Wat is er met de garantie gebeurt?

Bij de 360 kwamen ze nog een doos bezorgen en die haalden ze dan de volgende dag op. Nu verwachten ze dat ik hem opstuur en zelf voor die kosten op draai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
Bbfreak schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 16:56:
[...]

Dat is inderdaad veel voor weinig! Ik ben benieuwd wat Black Friday hier gaat brengen. In de US aardig wat bundels als ik op The Verge kijk.
Zat inderdaad te denken of ik erop zou wachten maar... Denk dat her hier wel mee valt of heel schaars is en ben nu vrij en vrijdag niet haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:22

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bij mij nu 16,23 euro gereserveerd op mn visa....Dank iig. Is wel de moeite waard :)

Overigens 5 gratis games als je een Xbox One hebt met Gold

http://www.windowscentral...games-december-games-gold
http://news.xbox.com/2015...ecembers-games-with-gold/
Xbox One owners who have a paid Xbox Live Gold subscription will get a lot for their money in December. Microsoft will give them a total of five games to download for free during that month. Two of them will be Xbox One native games while the other three will be Xbox 360 games that can be played via the Xbox One's backwards compatibility feature.

One of the two free Xbox One games for December's Games for Gold period will be Thief, the recent reimagining of the stealth-action game series from Square Enix. It will be available as a free game from December 16 to January 15. The other free Xbox One game is The Incredible Adventures of Van Helsing, which will be free for the entire month of December.

The Xbox 360 games that will be free and playable on the Xbox One will be Castlestorm, from December 1-15, Sacred 3, from December 16-31, and Operation Flashpoint: Dragon Rising, also from December 16-31. The combined normal prices of all five games is $84.95, which more than pays for a normal 12-month subscription to Xbox Live Gold at $59.99.

Source: Microsoft
Thief
The Incredible Adventures of Van Helsing
Castlestorm (BC)
Sacred 3 (BC)
Operation Flashpoint: Dragon Rising (BC)

Afbeeldingslocatie: http://news.xbox.com/wp-content/uploads/DecemberGWGHero-940x520.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 24-11-2015 17:30 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Ik vind ze niet echt interessant dus waarschijnlijk zal ik ze gewoon accepteren maar er verder niet veel mee doen :/.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Castlestorm is al een One game with gold geweest. Thief al een 360 game with gold. Iets over sigaren die al opgerookt zijn... :)

Ze kunnen het ook nooit goed doen!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2015 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Elite controller uitgepakt.. Wow, gewoon wow. Mierenkrik modus kan ik er nog wel wat zaken op aanmerken, maar wat een pracht stukje hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:05
Mikayu schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:11:
Wat is er met de garantie gebeurt?

Bij de 360 kwamen ze nog een doos bezorgen en die haalden ze dan de volgende dag op. Nu verwachten ze dat ik hem opstuur en zelf voor die kosten op draai
Nou dan doe jij iets niet goed.
Ik heb mijn xbox one 1 maand geleden opgestuurd en kreeg gewoon netjes een upc label.
8 dagen later had ik mijn xbox weer en het heeft me helemaal niks gekost.
Je moet alleen zelf een doos regelen om hem optesturen maar als je beetje handig bent stelt dat niet zoveel voor ;)

[ Voor 10% gewijzigd door LordFather op 24-11-2015 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:21:
Elite controller uitgepakt.. Wow, gewoon wow. Mierenkrik modus kan ik er nog wel wat zaken op aanmerken, maar wat een pracht stukje hardware.
Laat maar weten hoe het speelt. Ben vooral benieuwd hoe de ervaringen zijn als je hem wat langer gebruikt hebt en of je dan nog wel de dingen blijft wisselen of de buttons onderop de controller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:24
MRE-Inc schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 17:27:
[...]

Bij mij nu 16,23 euro gereserveerd op mn visa....Dank iig. Is wel de moeite waard :)

Overigens 5 gratis games als je een Xbox One hebt met Gold

http://www.windowscentral...games-december-games-gold
http://news.xbox.com/2015...ecembers-games-with-gold/

[...]

Thief
The Incredible Adventures of Van Helsing
Castlestorm (BC)
Sacred 3 (BC)
Operation Flashpoint: Dragon Rising (BC)

[afbeelding]
Noem mij een zeikerd, maar ik vind het eerlijk gezegd wat tegenvallen.
Hoe dan ook wel weer 4 games er bij..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Das lekker; wil ik AC Syndicate starten en is er blijkbaar een update.

Wil die niet updaten 'because something went wrong'.

Kan de game dus niet starten :'( (behalve als ik offline ga uiteraard)

Edit: ow ben niet de enige..

http://forums.ubi.com/sho...b1c674209af46258dc506dd48

[ Voor 36% gewijzigd door Notna op 24-11-2015 19:01 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:27:
[...]

Laat maar weten hoe het speelt. Ben vooral benieuwd hoe de ervaringen zijn als je hem wat langer gebruikt hebt en of je dan nog wel de dingen blijft wisselen of de buttons onderop de controller
Kort pookje links, lang pookje rechts.
4 Flippertjes aan de onderzijde en softwarematig de deathzones en hairtriggers ingesteld.
NO WAY BACK !!! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouterkaas
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 13:52
GameMania heeft komend weekend een paar goede Xbox One deals op de rol staan: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=1032

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 21:30
Ik wil AC Syndicate spelen maar er is een update. Alleen ik kan de update niet downloaden.

Er is een fout opgetreden tijdens het updaten.

Ik heb wel internet verbinding

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Isane schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:50:
Ik wil AC Syndicate spelen maar er is een update. Alleen ik kan de update niet downloaden.

Er is een fout opgetreden tijdens het updaten.

Ik heb wel internet verbinding

;(
Hebben meer mensen last van. Xbox offline zetten en je kan iig verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:35:
[...]

Zeikerd :Y)

Natuurlijk zijn het geen topgames, maar ze zijn gratis. En met al die andere toffe games die uitzijn, heb je ze toch niet nodig :>
Notna schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:54:
Das lekker; wil ik AC Syndicate starten en is er blijkbaar een update.

Wil die niet updaten 'because something went wrong'.

Kan de game dus niet starten :'( (behalve als ik offline ga uiteraard)

Edit: ow ben niet de enige..

http://forums.ubi.com/sho...b1c674209af46258dc506dd48
Kun je dan niet gewoon zonder internet starten? Kabeltje eruit desnoods?
justifire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:30:
[...]

Kort pookje links, lang pookje rechts.
4 Flippertjes aan de onderzijde en softwarematig de deathzones en hairtriggers ingesteld.
NO WAY BACK !!! _/-\o_
Daarom de opmerking of je het over een tijdje nog allemaal wel gebruikt. Ik kan me voorstellen dat je in het begin denkt "gaaf", maar dat je vervolgens sommige dingen nooit gebruikt. Ik zou die knoppen aan de onderkant snel vergeten en denk ik eerder irritant vinden dan handig. De rest lijkt me wel top, maar ik wacht nog wel even een maand of 2 voor ik hem aanschaf. Huidige controller doet het op zich nog prima ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 21:30
giantgiantus schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:05:
[...]

Hebben meer mensen last van. Xbox offline zetten en je kan iig verder!
ok thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:08:
[...]

Zeikerd :Y)

[...]

Daarom de opmerking of je het over een tijdje nog allemaal wel gebruikt. Ik kan me voorstellen dat je in het begin denkt "gaaf", maar dat je vervolgens sommige dingen nooit gebruikt. Ik zou die knoppen aan de onderkant snel vergeten en denk ik eerder irritant vinden dan handig. De rest lijkt me wel top, maar ik wacht nog wel even een maand of 2 voor ik hem aanschaf. Huidige controller doet het op zich nog prima ook.
Jij speelt ook nog wel wat FPS spelletjes toch? Daarvoor zijn die knoppen aan de onderkant briljant. Nooit meer rechterpook loslaten om te sprinten (Halo), springen (CoD/BF) etc. Ook kun je de functie onder de rechter pook naar die knoppen verhuizen. Bij de 360 sneuvelden die pookjes bij mij altijd door sprinten en dropshotten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
ourplayground schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:35:
[...]

Ja die One games zijn Drollen idd. Die mogen ze houden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_horst
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-09 20:32
Thief is toch niet zo heel slecht? Ik twijfelde al om die te kopen tijden black friday sale maar nu ga ik nog even wachten (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luuk_horst schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:09:
Thief is toch niet zo heel slecht? Ik twijfelde al om die te kopen tijden black friday sale maar nu ga ik nog even wachten (:
Thief is echt heel slecht. Behalve als je fan bent van houterige animaties, laadschermen die langer zijn dan het level en slaap verwekkende verhalen. Als dat zo is, kun je je lol op met Thief. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 23:40:
[...]

Thief is echt heel slecht. Behalve als je fan bent van houterige animaties, laadschermen die langer zijn dan het level en slaap verwekkende verhalen. Als dat zo is, kun je je lol op met Thief. :)
Voor gratis begint het nog wel interessant te worden. Ik bedoel, het kost je niks dus het voelt ook niet aan alsof je beter een euroknaller had kunnen halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

[...]

Ik heb er een week op gespeeld en ik ben lichtelijk teleurgesteld over de Elite controller.

- Je houdt de controller anders vast dan de normale controller.
Hierdoor zit er meer ruimte tussen je handpalm en de controller zelf.

- Ik merkte op dat ik onbewust snel tegen een flipper aantikte. Ik weet dat je opnieuw moet leren met de controller om te gaan.

In mijn inziens had Microsoft of de controller iets groter mogen maken of de flippers wat korter / tipknop mogen maken.
Dit zou verkrampte vingers moeten voorkomen.
Ik heb al niet zulke grote handen.
Heb lange sessies achter elkaar gespeeld en schakelde terug naar mn normale controller als ik merkte dat ik kramp begon te krijgen.

Ben wel tevreden over:
- Bouwkwaliteit controller.
- meegeleverde USB kabel.
- Hardcase opbergdoos voor je controller.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:10
crzyhiphopazn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:50:

Ben wel tevreden over:
2 van de 3 pluspunten zijn toch wel een beetje pijnlijk voor een controller van 150 euro... :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
crzyhiphopazn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 07:50:
[...]

Ik heb er een week op gespeeld en ik ben lichtelijk teleurgesteld over de Elite controller.

- Je houdt de controller anders vast dan de normale controller.
Hierdoor zit er meer ruimte tussen je handpalm en de controller zelf.

- Ik merkte op dat ik onbewust snel tegen een flipper aantikte. Ik weet dat je opnieuw moet leren met de controller om te gaan.

In mijn inziens had Microsoft of de controller iets groter mogen maken of de flippers wat korter / tipknop mogen maken.
Dit zou verkrampte vingers moeten voorkomen.
Ik heb al niet zulke grote handen.
Heb lange sessies achter elkaar gespeeld en schakelde terug naar mn normale controller als ik merkte dat ik kramp begon te krijgen.

Ben wel tevreden over:
Je kan de Triggers er ook gewoon af halen he? Ik speel BV destiny met 2 Triggers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 20:08:
Je moet ze leren gebruiken. Ik heb een basis config ingestels op de knoppen beneden en ben nu Tomb Raider aan het spelen waarbij ik enkel en alleen die knoppen gebruik (in tegenstelling tot hun normale variant). Het is even wennen maar ik merk wel dat het prettig werk. Vooral de lange vind ik er fijn, de korte zijn voor mij iets te laag, ze hadden wat verder van de controller mogen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

giantgiantus schreef op woensdag 25 november 2015 @ 08:43:
[...]

Je kan de Triggers er ook gewoon af halen he? Ik speel BV destiny met 2 Triggers.
Bij FPS is het reuze handig, alleen hoe je je vingers neerzet op de flippers en hoe je je handpalm dan op je controller zet -> :X 8)7 |:(

Flippers er af halen dan is je hand wat meer op zijn normale plaats als de normale controller echter heb ik altijd flippers er op.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:57
Nu iedereen bezig is met de Elite controller. Zijn er eigenlijk ook losse opzet stukjes voor de thumbsticks van de 'gewone' controller te verkrijgen die ze iets hoger maken en meer 'travel' geven?

Schijnt met FPS games een wereld van verschil te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

PdeBie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:19:
Nu iedereen bezig is met de Elite controller. Zijn er eigenlijk ook losse opzet stukjes voor de thumbsticks van de 'gewone' controller te verkrijgen die ze iets hoger maken en meer 'travel' geven?

Schijnt met FPS games een wereld van verschil te maken.
Ze bestaan zeer zeker.
Kontrol freaks ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
En werkt dat een beetje? Want aan je reactie te merken heb je ze zelf niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Maandag de Elite Controller besteld bij de MediaMarkt, aangezien hij ook bij Microsoft NL (op dat moment) niet meer verkrijgbaar was. Zou geleverd moeten worden op 2-12-2015, ben benieuwd.

Overigens,bij Microsoft NL is hij nu wel weer op voorraad zag ik maar ook daar met een levertijd van 5-7 werkdagen.

Hoop dat ze hem ook echt 2-12-15 leveren, zou dan mooi samenvallen met het leveren van mijn Pre-order van The Siege (en het feit dat woensdagavond mijn vaste game-avond is ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

PdeBie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:34:
Ik heb ze zelf niet.
Heb de langere pookjes getest maar die zou ik evt alleen op de rechter stick willen gebruiken.
Op de Elite controller kan je de sensitivity aanpassen en dat heb ik zo gedaan dat ik de korte sticks gebruik.
Maybe dat ik vanmiddag de langere stick test omdat ik vanavond een Blops3 toernooi in Holland Casino Amsterdam heb.

Voorlopig ben ik overall wel tevreden met de Elite controller op een paar designfoutjes na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Gisteren enkel FIFA en D3 gespeeld, daar heb je de extra sticks of opzet stukjes niet nodig.

Wel 1 potje BO3 gespeeld en daar kwam mijn eerste minpunt, doordat die pookjes een flink stuk zwaarder zijn dan de normale plastic varianten, is de 'kracht' die je zet voor beweging maar ook het terugveren 'anders'. Waar het bij de pastic pookjes het gevoel is dat de weerstand van het pookje zwaarder wordt naarmate je naar de rand beweegt, lijkt dat bij de Elite precies andersom. Dat is niet echt slecht, maar het is enorm wennen. In geval van BO3 (speel sensitivity 8) schoot ik ook te vaak door of draaide ik juist weer te weinig.

Verder hoop ik dat er later ook losse pookjes te bestellen zijn, heb het idee dat ook bij deze controller die rubbers op de sticks gewoon gaan slijten.

Trouwens, die usb-kabel is een mooie 'wrapped' versie (nylon ofzo?), maar standaard opgevouwen in het doosje, hoe krijg je die ooit mooi glad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutgertje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 10:45
Klopt het dat je op de Xbox One geen stand-alone USB microfoon kan aansluiten? :|

Hoe zou je dan bijvoorbeeld het nieuwe spel "Let's sing 2016" moeten spelen? :/

Age of Empires III - Definitive Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Gisteren Tomb Raider Definitive Edition uitgespeeld (die uit 2013). Mooi spel. Is die nieuwste TR nou echt zoveel mooier? Ik vond deze al supermooi!

Wie vond het trouwens een eenvoudig spel? Ik heb hem op hard uitgespeeld (moeilijker bestaat niet) en dat ging echt zonder enige moeite.. Ook die secret tombs met de 'puzzels'... tsja.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

SinergyX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:59:
[...]

Gisteren enkel FIFA en D3 gespeeld, daar heb je de extra sticks of opzet stukjes niet nodig.

Wel 1 potje BO3 gespeeld en daar kwam mijn eerste minpunt, doordat die pookjes een flink stuk zwaarder zijn dan de normale plastic varianten, is de 'kracht' die je zet voor beweging maar ook het terugveren 'anders'. Waar het bij de pastic pookjes het gevoel is dat de weerstand van het pookje zwaarder wordt naarmate je naar de rand beweegt, lijkt dat bij de Elite precies andersom. Dat is niet echt slecht, maar het is enorm wennen. In geval van BO3 (speel sensitivity 8) schoot ik ook te vaak door of draaide ik juist weer te weinig.

Verder hoop ik dat er later ook losse pookjes te bestellen zijn, heb het idee dat ook bij deze controller die rubbers op de sticks gewoon gaan slijten.

Trouwens, die usb-kabel is een mooie 'wrapped' versie (nylon ofzo?), maar standaard opgevouwen in het doosje, hoe krijg je die ooit mooi glad?
De sticks zijn inderdaad zwaarder. Gelukkig kan je de sensitivity in de Accessoires app aanpassen alsmede ook in Blops 3.

Beste van die Elite controller zijn de HAIR triggers _/-\o_ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

nexhil

BAM!

Rutgertje schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:14:
Klopt het dat je op de Xbox One geen stand-alone USB microfoon kan aansluiten? :|

Dan moet je even je dreamcast verloop kabel aansluiten :P

Afbeeldingslocatie: http://www.classicgameroom.com/images/Sega%20Dreamcast%20Microphone%20-%20Sega%20Dreamcast00001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rutgertje schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:14:

Now Sing had wel een usb microfoon, wordt dat ding niet geleverd met een usb microfoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Gisteren even Wolfenstein gekocht. Voel me wel een beetje smerig, omdat ik er eigenlijk veel te veel voor heb betaald, maar gelukkig delen we de kosten dus komt het op 't zelfde neer.

Het grappige is, dat je via de Microsoft Store het spel ook kan kopen op disc voor 20 dollar :{

Wil gewoon geen fysieke spellen meer hebben. Het is of/of.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:10
DeMoN schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:14:
Gisteren Tomb Raider Definitive Edition uitgespeeld (die uit 2013). Mooi spel. Is die nieuwste TR nou echt zoveel mooier? Ik vond deze al supermooi!

Wie vond het trouwens een eenvoudig spel? Ik heb hem op hard uitgespeeld (moeilijker bestaat niet) en dat ging echt zonder enige moeite.. Ook die secret tombs met de 'puzzels'... tsja.
Grote kans van wel. Eigenlijk was de Xbox One port van TR DE niet bijster goed, wat betreft graphics.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 20:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Uh, wel? Grafisch was 'ie gewoon 1080p met alle toeters en bellen van de PC versie destijds?

Alleen de framerate was geen 60fps, wat 'ie op PS4 wel was.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Rossi46 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:33:
[...]

Grote kans van wel. Eigenlijk was de Xbox One port van TR DE niet bijster goed, wat betreft graphics.
Er zaten ook redelijk wat glitches in qua sound, zo had ik bij het 1e kamp vuur al dat Lara's dialoog vast liep en ik constant "here here here here here" hoorde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:33:
[...]

Ik vond de vorige anders niet slecht hoor? Maar deze is wel een stuk mooier inderdaad. Alsook grotere gebieden.

In ander nieuws, vanaf vandaag kun je in de microsoftstore.com site ook met iDeal betalen. Nou kun je daar dus ook (Nederlandse) digitale MS Gift Cards aanschaffen. Volgens mij heeft de X1 zelf nog niet de mogelijkheid om je saldo zo op te waarderen, maar mocht je in de Nederlandse store dingen willen kopen zonder creditcard of Paypal, dan kan dat dus vanaf vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
crzyhiphopazn schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:55:
[...]

Ik heb ze zelf niet.
Heb de langere pookjes getest maar die zou ik evt alleen op de rechter stick willen gebruiken.
Op de Elite controller kan je de sensitivity aanpassen en dat heb ik zo gedaan dat ik de korte sticks gebruik.
Maybe dat ik vanmiddag de langere stick test omdat ik vanavond een Blops3 toernooi in Holland Casino Amsterdam heb.

Voorlopig ben ik overall wel tevreden met de Elite controller op een paar designfoutjes na.
Ik heb er over na zitten denken om de Elite controller aan te schaffen, maar ik speel eigenlijk altijd alleen. Zelden dat er hier iemand over de vloer komt om te gamen. Mijn vriendin speelt ook geen games, dus een tweede controller is eigenlijk zinloos en geldverspilling.

Daarom dat ik dus naar die opzetstukjes aan het kijken was.

Heb ze van Kontrolfreek trouwens gevonden op internet. Toch al snel zo'n 20 euro. Knap duur voor een stukje plastic :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:18

Bozznl

GT: The Bozzz88

Martinspire schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:07:
[...]

In ander nieuws, vanaf vandaag kun je in de microsoftstore.com site ook met iDeal betalen. Nou kun je daar dus ook (Nederlandse) digitale MS Gift Cards aanschaffen. Volgens mij heeft de X1 zelf nog niet de mogelijkheid om je saldo zo op te waarderen, maar mocht je in de Nederlandse store dingen willen kopen zonder creditcard of Paypal, dan kan dat dus vanaf vandaag :)
Werkt het ideal betalen in de microsoftstore nu ook in de overige landen van de microsoftstore :*)? Dit ivm buitenlandse giftcards ;).

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

[...]

Ik vond de vorige anders niet slecht hoor? Maar deze is wel een stuk mooier inderdaad. Alsook grotere gebieden.
Ik heb gewoon nog niet genoeg echte next(of current..)gen spellen gespeeld denk ik. Ik vond TR DE echt heel mooi :D Belooft wat voor de toekomst. Maar de spellen worden ook steeds mooier natuurlijk. Zeker als ik terugdenk aan m'n PS3. Een van de eerste spellen was Wipeout (hoe lelijk was dat..) en van de laatste GTA 5, echt ongelooflijke wereld van verschil.

edit: maar misschien is het smaak. Ik was meer onder de indruk van TR DE dan Forza 5 bijv..

[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 25-11-2015 11:17 ]

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
DeMoN schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:14:

Ik heb hem ook gisteren uitgespeeld en moet eerlijk bekennen dat ik op 3 plekken toch even hulp nodig gehad heb om verder te komen ...

Geen idee eigenlijk op welk niveau ik hem gespeeld heb, meen me wel te herinneren dat ik dit aangepast heb.

Vrijdag krijg ik als het goed is Rise of the Tomb Raider (met iemand geruild tegen GTA5, want dat blijkt toch niet mijn ding). Ben er heel erg benieuwd naar, zowel op grafisch als spel gebied ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
smoken schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:42:
Overigens,bij Microsoft NL is hij nu wel weer op voorraad zag ik maar ook daar met een levertijd van 5-7 werkdagen.
Mijn ervaring met MS is dat ze de dag na bestellen verzenden (mits op voorraad ofc ;)). Daar het uit eindhoven komt heb je het de volgende dag binnen. Verspil dus geen (ik herhaal; GEEN) geld aan de priority shipment. Dat is in dit geval echt pure geldverspilling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
Yaz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:56:
[...]

Mijn ervaring met MS is dat ze de dag na bestellen verzenden (mits op voorraad ofc ;)). Daar het uit eindhoven komt heb je het de volgende dag binnen. Verspil dus geen (ik herhaal; GEEN) geld aan de priority shipment. Dat is in dit geval echt pure geldverspilling.
Ja,....dat had ik inderdaad ook gelezen....
Ik kan alleen die order bij Mediamarkt niet meer annuleren, geld is ook al afgeschreven van Creditcard, anders had ik dat nog wel gedaan.

Geduld hebben en hopen dat hij 2 december ook echt binnen komt dan maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:56:
[...]

Heb je bij priority shipment niet ook nog de mogelijkheid om aflevertijd te selecteren? Want als je niet thuis bent, moet je alsnog langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dit is al zeker een kleine maand het geval (iDeal), ik weet niet precies hoezo jij er bij komt dat dit vanaf vandaag zo is.
Bozznl schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:16:
[...]

Werkt het ideal betalen in de microsoftstore nu ook in de overige landen van de microsoftstore :*)? Dit ivm buitenlandse giftcards ;).
Nee, dit werkt niet via iDeal... De acceptatie van de betaalmethoden hangt een beetje van het land af.

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 25-11-2015 12:04 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:03:
[...]

Dit is al zeker een kleine maand het geval (iDeal), ik weet niet precies hoezo jij er bij komt dat dit vanaf vandaag zo is.
De facebook van Microsoft meende dat zo te melden ;)

Maar alsnog fijn dat het er eindelijk is. Nu nog op de console zelf. Niet dat het mij veel uitmaakt, maar voor de gemiddelde Nederlandse consument is dit nog wel een must

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 25-11-2015 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 09:34:
Ik gebruik ze al jaren en kan niet meer zonder. Je hebt meer controle over kleine bewegingen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
smoken schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:59:
[...]

Ja,....dat had ik inderdaad ook gelezen....
Ik kan alleen die order bij Mediamarkt niet meer annuleren, geld is ook al afgeschreven van Creditcard, anders had ik dat nog wel gedaan.

Geduld hebben en hopen dat hij 2 december ook echt binnen komt dan maar!
Blijkbaar kun je wel annuleren bij Mediamarkt...toen ik vroeg "kan ik een pre-order annuleren" was het antwoord: ik heb de bestelling geannuleerd meneer ...

Bestelling bij Microsoft geplaatst intussen.
"geduld hebben" is dus niet gelukt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Op MP worden digitale versies van game aangeboden, dan moet je met hun account tijdelijk inloggen, code ingeven, game gaat downloaden, daarna kun je de game zelf spelen.

Is dat legaal ?

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:33:
[...]

Ik gebruik ze al jaren en kan niet meer zonder. Je hebt meer controle over kleine bewegingen ermee.
En wat voor set heb jij dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 21:06
VonFoX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:59:
Op MP worden digitale versies van game aangeboden, dan moet je met hun account tijdelijk inloggen, code ingeven, game gaat downloaden, daarna kun je de game zelf spelen.

Is dat legaal ?
Nee natuurlijk niet. Daarnaast heb je het spel zelf niet en zodra zij de account op een andere xbox zetten ben jij het spel kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Beltoni schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:04:
[...]

Nee natuurlijk niet. Daarnaast heb je het spel zelf niet en zodra zij de account op een andere xbox zetten ben jij het spel kwijt.
Dat dacht ik al.Waarom laat MP dit toe dan.

Yo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
VonFoX schreef op woensdag 25 november 2015 @ 12:59:

Is dat legaal ?
Nee niet legaal. En het kan je een account-ban opleveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

smoken schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:45:
[...]

Ik heb hem ook gisteren uitgespeeld en moet eerlijk bekennen dat ik op 3 plekken toch even hulp nodig gehad heb om verder te komen ...

Geen idee eigenlijk op welk niveau ik hem gespeeld heb, meen me wel te herinneren dat ik dit aangepast heb.

Vrijdag krijg ik als het goed is Rise of the Tomb Raider (met iemand geruild tegen GTA5, want dat blijkt toch niet mijn ding). Ben er heel erg benieuwd naar, zowel op grafisch als spel gebied ...
De game is op 82% of zo nu bij mij dus misschien heb ik nog wat gemist. Waar had je dan hulp nodig, weet je dat nog? Ben erg benieuwd wat je van Rise of the TR gaat vinden, misschien haal ik die later ook nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
DeMoN schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:28:
[...]

De game is op 82% of zo nu bij mij dus misschien heb ik nog wat gemist. Waar had je dan hulp nodig, weet je dat nog? Ben erg benieuwd wat je van Rise of the TR gaat vinden, misschien haal ik die later ook nog wel :)
Oh, ik weet eigenlijk niet of ik dan wel 100% heb ... ik dacht dat je dit automatisch had als je het spel uitgespeeld had....

Ik had hulp nodig bij de normale verhaallijn, heb bijvoorbeeld bij die lift even moeten spieken omdat ik iets (achteraf heel simpels) over het hoofd zag....

En bijvoorbeeld bij die "kerkklok" die een muur moest doorbreken (iets met verkeerde positie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

smoken schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:56:
[...]

Oh, ik weet eigenlijk niet of ik dan wel 100% heb ... ik dacht dat je dit automatisch had als je het spel uitgespeeld had....

Ik had hulp nodig bij de normale verhaallijn, heb bijvoorbeeld bij die lift even moeten spieken omdat ik iets (achteraf heel simpels) over het hoofd zag....

En bijvoorbeeld bij die "kerkklok" die een muur moest doorbreken (iets met verkeerde positie)
Ja ok, toen heb ik ook moeten even moeten zoeken (niet spieken :P). Maar had inderdaad ook zoiets van dit moet iets simpels zijn, haha :P Vond dat met die lift wel de lastigste denk ik, wel paar keer de trappen op en af moeten lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
DeMoN schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:06:
[...]

Ja ok, toen heb ik ook moeten even moeten zoeken (niet spieken :P). Maar had inderdaad ook zoiets van dit moet iets simpels zijn, haha :P Vond dat met die lift wel de lastigste denk ik, wel paar keer de trappen op en af moeten lopen :+
Scheelt dat ik het op de pc ook al een keer uitgespeeld heb :+ (was toen nog een illegale versie...)
Nu dus nog een keer op de legale versie uitspelen :9. Probeer dan ook beide op 100% uit te spelen.
Met de Xbox ben ik al op 35% :).

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
DeMoN schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:06:
[...]

Juist ,... dat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PdeBie schreef op woensdag 25 november 2015 @ 13:03:
[...]

En wat voor set heb jij dan?
Kontrolfreeks. Heb een paar setjes. Ze staan in categorieën. Alles binnen 1 categorie is gewoon hetzelfde product met andere tekentjes erop en zeer kleine verschillen. Ik merk niet welke ik erop heb zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-12-2024

xylonite

Certified Prutser

Wouterkaas schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 19:46:
GameMania heeft komend weekend een paar goede Xbox One deals op de rol staan: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=1032
Hmmm de Xbox One Tomb Raider editie voor €309,-, ik wilde een Elite nemen maar deze deal is wel heel interessant dan koop ik de Elite controller wel een keer los. De SHDD disk schijnt toch niet echt een meerwaarde te zijn.

MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens

Acties:
  • 0 Henk 'm!
smoken schreef op woensdag 25 november 2015 @ 11:45:
[...]

Als je TR leuk vond ga je deze ook geweldig vinden.
RotTR is TR in het kwadraat.
Meteen op Survivor moeilijkheidsgraad zetten (is goed te doen) en genieten maar :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt zal aankomende vrijdag de Xbox voor om en nabij de €280 euro gaan verkopen, voor de mensen die er nog een zoeken is dit je kans ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite

xylonite

Certified Prutser

Lijkt erop dat dat €285,- wordt na cashback voor een 500Gb versie, dan heb ik voor €309,- liever de 1Tb Tomb Raider versie bij Game Mania.

http://folderaanbieding.nu/black-friday-mediamarkt-2015/

[ Voor 102% gewijzigd door xylonite op 25-11-2015 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:12
Ik denk dat de actie van Gamemania inderdaad misschien wel de beste actie is.. Al is de actie van Bart Smit van een 500GB met FIFA16 en 2 controllers voor 329 ook niet verkeerd.

Jammer dat de actie van Gamemania met 500GB met FIFA en Star Wars Battleground voor 309,- niet meer actief is. Dat was de beste actie (als het je games zijn in ieder geval ;)).

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 21:57
Fallout bundel was ook nice bij GM.

Misschien van het weekend ook langs de GM gaan.
Xbox One bundel, Forza 6, Halo 5.
Edit: En Diablo III ook cheap voor de One.

[ Voor 15% gewijzigd door VincentG op 25-11-2015 16:24 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Nu online
xylonite schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:56:
[...]

Hmmm de Xbox One Tomb Raider editie voor €309,-, ik wilde een Elite nemen maar deze deal is wel heel interessant dan koop ik de Elite controller wel een keer los. De SHDD disk schijnt toch niet echt een meerwaarde te zijn.
Ik heb deze bundel voor iemand gereserveerd en toen werd er aangegeven dat ook Forza 6 (op disc) bij deze aanbieding zit ... ECHT een super aanbieding als je het mij vraagt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xylonite

xylonite

Certified Prutser

smoken schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:40:
[...]

Ik heb deze bundel voor iemand gereserveerd en toen werd er aangegeven dat ook Forza 6 (op disc) bij deze aanbieding zit ... ECHT een super aanbieding als je het mij vraagt!
Ik neem aan dat als je deze nu reserveert en vrijdag ophaalt hem niet voor die lage prijs krijgt? De actie gaat pas vrijdag in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
xylonite schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:46:
[...]

Ik neem aan dat als je deze nu reserveert en vrijdag ophaalt hem niet voor die lage prijs krijgt? De actie gaat pas vrijdag in.
Dus niet reserveren ;) Maar dan nog, als de winkel daar lastig over doet annulleer je je bestelling en haal je hem alsnog los. Bij de concurent (desnoods zelfde winkel, andere stad) wel te verstaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:12
Begrijp ik het nou goed dat je voor 309,- de Tomb Raider bundel krijgt + Forza 6 op disc???
Dan ben ik er wel uit, ook al heb ik Forza al... Die verkoop ik dan wel weer.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1 ... 83 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace