Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:31

pim_rs

Stars and Stripes

Donstil schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:59:
[...]

Er zijn veel Amerikaanse (Noord maar ook Zuid) landen die de tax later pas door belasten.

In een digitale store niet zo heel vervelend maar als je fysiek in die landen op bezoek bent (vakantie bv) soms best verneukeratief.
Wat vooral vervelend is, is als je een game koopt van zeg $19.99 Canadian en je koopt een gift card van $20 je dus tekort komt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:28

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Zag trouwens net de AC: Syndicate Season Pass voor R$ 60,00 in de Brazil Store. Ongeveer 15,- euro dus. Rock Band 4 DLC is daar ook de helft goedkoper dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
pim_rs schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 00:02:
[...]

Wat vooral vervelend is, is als je een game koopt van zeg $19.99 Canadian en je koopt een gift card van $20 je dus tekort komt -O-
Jup irritant ja.

Ik was afgelopen zomer een maandje in Canada. In de fysieke winkels is het nog veel erger, belasting over frisdrank, belasting over het Aluminium van het blikje, belasting voor de aluminium recycling enz. En allemaal los gespecificeerd op het bonnetje ook 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pim_rs schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 23:50:
Zojuist GTA5 en Project CARS gehaald uit de Canadian store voor resp. $41.99 en $25 CAD. Kwam alleen nog ongeveer 10% sales tax bovenop waardoor ik niet uit kwam met $70 en dus $80 tegoed moest kopen. Opzich geen probleem alsnog ruim 20 euro bespaard maar ik vroeg me af welke landen dit nog meer hebben? Heb geen adres hoeven invoeren, enkel bij het aanschaffen in de MS store.
Ook in Canada heb je een regio waar men net als in de VS geen sales tax betaald ;)
Scheelt weer 10% ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 10:24
Had gehoopt op the Witcher 3 maar wellicht wordt die volgende week nog toegevoegd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 22:52
Vandaag voor het eerst de xbox 360 emulatie getest met Gears of War 3, super feature btw!
Maar... bij het opstarten krijg ik steeds de melding "Opslag vol" (melding is wel vanuit de xbox 360 UI)
Iemand een idee of dit normaal, verkeerd of iets anders is?

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:28
Zijn de aanbiedingen in andere stores nog goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:13

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

toets23 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:55:
Vandaag voor het eerst de xbox 360 emulatie getest met Gears of War 3, super feature btw!
Maar... bij het opstarten krijg ik steeds de melding "Opslag vol" (melding is wel vanuit de xbox 360 UI)
Wellicht zit je cloud storage vol?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
toets23 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 11:55:
Edit: verkeerd begrepen.
Hmm, dan zit er denk ik iets verkeerd. Lokale schijf van X1 is ook niet vol toevallig?

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 21-11-2015 12:15 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
Martinspire schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:14:
[...]

Edit: verkeerd begrepen.
Hmm, dan zit er denk ik iets verkeerd. Lokale schijf van X1 is ook niet vol toevallig?
Nee meer dan zat schijfruimte over, daarbij valt het ook op dat ik ook meldingen krijg van andere games DLC wat hij probeert te downloaden en dan faalt. De meldingen zijn ingame tijdens (in dit geval) Gears of War 3 en is zo'n icoon rechtsboven met het oude xbox logo. Misschien maar rapporteren als bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:04:
Zijn de aanbiedingen in andere stores nog goedkoper?
Veelal wel ja :Y
toets23 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:17:
[...]

Nee meer dan zat schijfruimte over, daarbij valt het ook op dat ik ook meldingen krijg van andere games DLC wat hij probeert te downloaden en dan faalt. De meldingen zijn ingame tijdens (in dit geval) Gears of War 3 en is zo'n icoon rechtsboven met het oude xbox logo. Misschien maar rapporteren als bugs...
Wederom: is je cloud storage vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Dit wordt toch nog een fijn weekend. Post Nl leverde zojuist de elite controller. Was gisteren verzonden door Yourgamezone.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
Notna schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 12:59:
[...]

Veelal wel ja :Y

[...]

Wederom: is je cloud storage vol?
Nee ook niet, ik heb even gekeken 1.9 GB nog vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Video itempje van Gamekings over de Elite controller, lekker positief zijn ze ook daar al stippen ze ook daar aan dat er wel een accu in had gemogen :)

Ik hoop toch wel dat die Forza controller nog een beetje snel komt want ik weet niet hoe lang ik nog kan/wil wachten :)
Lekker Ventje schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 20:33:
Regelmatig pak ik 'm effe vast voor ik naar mijn werk ga zodat ik het gevoel mee naar mijn werk neem.
Dat is een geintje toch?

[ Voor 36% gewijzigd door Donstil op 21-11-2015 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nosferatu111072 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:05:
Dit wordt toch nog een fijn weekend. Post Nl leverde zojuist de elite controller. Was gisteren verzonden door Yourgamezone.
4 Nov besteld en betaald. Geen mail gezien. :( Desalniettemin; veel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik heb gears of war ultimate emotionele gekocht in Singapore. Nu kon ik de codes voor gears 2 en gears judgement day prima omruilen. Maar bij gears 3 krijg ik een foutmelding dat ik in verkeerde regio ben. Bij jullie wel gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:38:
Ik heb gears of war ultimate emotionele gekocht in Singapore. Nu kon ik de codes voor gears 2 en gears judgement day prima omruilen. Maar bij gears 3 krijg ik een foutmelding dat ik in verkeerde regio ben. Bij jullie wel gelukt?
Ik word er ook ultiem emotioneel van :')
Ze hebben bij het verzenden van de codes een fout gemaakt met de code voor Gears 3
Kreeg vanmorgen een tweede bericht met excuses en een nieuwe code, denk dat je daar even op moet wachten :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
justifire schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 15:00:
[...]

Ik word er ook ultiem emotioneel van :')
Ze hebben bij het verzenden van de codes een fout gemaakt met de code voor Gears 3
Kreeg vanmorgen een tweede bericht met excuses en een nieuwe code, denk dat je daar even op moet wachten :)
Die werkte dus ook niet :). Net contact gehad met MS en ze zijn er mee bezig oid. En die autocorrect is tegenwoordig irritant. Zeker als je veel nl en eng typt...

[ Voor 8% gewijzigd door giantgiantus op 21-11-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
[/quote]

Ik had hem 22 oktober besteld en ik heb flink lopen te mailen de afgelopen tijd. In eerste instantie zou ie op 27 oktober geleverd worden dus ik wachte al een tijdje!

Viel me wel op dat ze vlot reageren op de mail bij yourgamezone.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:22:
[...]

Ik heb hem geannuleerd daar. Van de week in de Microsoftstore besteld en ik krijg hem maandag.
Ik heb ze nog gevraagd waarom de leverdatum elke keer veranderd en waarom ik zelf om informatie moet mailen.
Ze gaven Microsoft de schuld.
Wel volop pre orders aannemen, terwijl je niet weet hoeveel stuks je krijgt en wanneer ze binnen komen. Tig keer de leverdatum veranderen. Je kan microsoft niet overal de schuld van geven.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:26:
[...]

Ik heb hem geannuleerd daar. Van de week in de Microsoftstore besteld en ik krijg hem maandag.
Ik heb ze nog gevraagd waarom de leverdatum elke keer veranderd en waarom ik zelf om informatie moet mailen.
Ze gaven Microsoft de schuld.
Heb ook niet zo een beste ervaringen met ze. Zal eens kijken of ik hem elders kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-10 13:02
Donstil schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:14:

Ik hoop toch wel dat die Forza controller nog een beetje snel komt want ik weet niet hoe lang ik nog kan/wil wachten :)
Ik hoop stiekem ook dat deze snel komt maar MS heeft eigenlijk aangegeven dat het niet echt van plan is ok deze te gaan maken, ben benieuwd.

Had mezelf eerst ook voorgehouden om op die te wachten maar denk dat ik de elite voor kerst ga vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 16:31:
[...]

Ik hoop stiekem ook dat deze snel komt maar MS heeft eigenlijk aangegeven dat het niet echt van plan is ok deze te gaan maken, ben benieuwd.
Ach joh dat zeggen ze nu omdat ze niet willen dat er gebruikers op de Special editions gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Elite controller is toch wel een prachtig dingetje, donderdag een bestelling gedaan op bol.com, vrijdag netjes binnen gekregen en na een dag wil ik eigenlijk al niet zonder.

Zojuist ook pre-order gedaan voor Just Cause 3 op de X1, aangezien Rise of de Tomb Raider bijna is uitgespeeld komt dat perfect op tijd.

Rise of Tomb Raider vind ik eerlijk gezegd redelijk, in het begin vond ik het overweldigend maar na een tijd gaat een beetje de verveling erin zitten, nu beetje verplicht de challenges doen etc, het laatste stuk van het verhaal en dan klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nope <3

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:49

danplo

The Force is strong with me

giantgiantus schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 14:38:
Kreeg ook een prive bericht van Xbox dat er een fout was met Gears 3 en ik heb toen gelukkig een werkende code gekregen, alleen bij mij kreeg ik Gears 1 niet voor elkaar. Heb toen de code op mijn PC samen met VPN op de website ingevoerd en toen kreeg ik het wel voor elkaar.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha oke :)
Ben benieuwd.

Zijn de triggers enz nu ook van metaal? Ik zag eigenlijk op de "review" van gamekings nu pas dat het zilver kleurig is namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10
Zie dat de elite controller in de US Microsoft store een verzenddatum heeft van 28-12-2015.....
Wat zal dat doen voor de NL levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 09:27
Een vraag over account sharing: Als ik voor mijn account mijn eigen Xbox niet als home console heb ingesteld, worden de gamesaves dan nog wel met de cloud gesynchroniseerd?

En worden spellen die ik in de MS store koop dan nog wel automatisch op de Xbox gedownload of moet ik dat dan handmatig doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik heb de elite console gehaald en m'n oude verkocht. 200€ bijbetalen voor elite controller en 1tb. Wellicht een optie voor mensen die graag de controller willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Op zich ook een idee!
Al denk ik dat het met alle aanbiedingen die er nu zijn, je een tweedehands one lastig voor een €250,- zult verkopen. En dan wordt het al snel een stuk minder interessant....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Schweino schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:49:
Een vraag over account sharing: Als ik voor mijn account mijn eigen Xbox niet als home console heb ingesteld, worden de gamesaves dan nog wel met de cloud gesynchroniseerd?
Gamesaves zijn geen probleem, die werken prima.
En worden spellen die ik in de MS store koop dan nog wel automatisch op de Xbox gedownload of moet ik dat dan handmatig doen?
Games worden helaas niet automatisch gedownload, wel op de Xbox van je buddy. Dat is idd het enige nadeel.
Games worden trouwens wel automatisch gedownload als je ze op je Xbox zelf downloadt, alleen niet via website of app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
smoken schreef op zondag 22 november 2015 @ 10:06:
Op zich ook een idee!
Al denk ik dat het met alle aanbiedingen die er nu zijn, je een tweedehands one lastig voor een €250,- zult verkopen. En dan wordt het al snel een stuk minder interessant....
Ja ik was denk ik net op tijd. Wilde toch een grotere hdd dus dan is het wel echt een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Ik had nog steeds dat probleem dat er vaak controllers uitvlogen.
Net na een half uurtje een melding dat batterijen bijna leeg zijn terwijl ze echt net uit de lader kwamen. Bij het openen van het klepje rolde er meteen een batterij uit.
Nu heb ik een halve server opgevouwen en onder het klepje gepropt. Zit dus behoorlijk wat speling tussen...

Eens kijken of dit een beetje het probleem fixt, dan plak ik er wat rubbers onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Ik heb een xbox gift card gekocht en wilde dus een avatar kopen. Maar klopt het dat je alleen kan betalen met een CC. Ik heb een ccount met nu dus 10,- maar geeft 'm niet aan als betalingsoptie.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Flamingo BB schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:51:
Ik heb een xbox gift card gekocht en wilde dus een avatar kopen. Maar klopt het dat je alleen kan netalen met een CC. Ik heb een ccount met nu dus 10,- maar geeft 'm niet aan als betalingsoptie.

Wat doe ik verkeerd?
Zit je wel in dezelfde store als waar je de giftvard voor gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van plan de FIFA16 bundel (inclusief extra controller) op te halen voor 329 euro bij Bart Smit. Het is wat een impuls: is dit een goede aanbieding? http://www.bartsmit.com/n...JL9huekpMkCFUgTwwod1CMEiA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
harrytasker schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:58:
[...]

Zit je wel in dezelfde store als waar je de giftvard voor gekocht hebt?
:? Ben er niet zo in thuis maar ik koop een Xbox gift card van 10,- bij xboxlivekaarten.nl (https://xboxlivekaarten.n...ox-gift-card-10-euro.html en ga daarna gewoon via de XBox one avatar wijzigen naar de store....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Flamingo BB schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:36:
[...]

:? Ben er niet zo in thuis maar ik koop een Xbox gift card van 10,- bij xboxlivekaarten.nl (https://xboxlivekaarten.n...ox-gift-card-10-euro.html en ga daarna gewoon via de XBox one avatar wijzigen naar de store....
Ik neem aan dat je XO is ingesteld op NL? Zo niet ff doen. Je moet normaal gesproken gewoon de keuze krijgen waarmee je wilt betalen, tegoed, CC, Paypal.
Op je Xbox account staat de 10 euro overigens ook al bij geschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Laatst online: 23:41
mfreriks schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:03:
Euh, x360games niet via giftcards te betalen?

krijg namelijk alleen mijn CC en paypal te zien in de opties.
Daar lijkt het inderdaad op :/ Ook ik krijg de giftcars optie niet weergegeven, als ik probeer een Xbox 360 game aan te schaffen.

Overigens moet ik daarbij wel zeggen dat hij voor het betalen alsnog over gaat naar de Nederlandse taal. Ondanks dat ik het probeer af te handelen via de US Xbox store middels Hola VPN verbinding.

[ Voor 21% gewijzigd door Rossi46 op 22-11-2015 17:01 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op zondag 22 november 2015 @ 09:37:
Zie dat de elite controller in de US Microsoft store een verzenddatum heeft van 28-12-2015.....
Wat zal dat doen voor de NL levertijden?
Ik heb hem donderdag besteld en kreeg bericht van UPS dat ze hem morgen komen bezorgen. Besteld in de nederlandse Microsoftstore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
harrytasker schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:45:
[...]

Ik neem aan dat je XO is ingesteld op NL? Zo niet ff doen. Je moet normaal gesproken gewoon de keuze krijgen waarmee je wilt betalen, tegoed, CC, Paypal.
Op je Xbox account staat de 10 euro overigens ook al bij geschreven?
Alles is idd in het NL zowel taal als locatie. De xbox geeft aan dat ik 10,- op mijn microsoft account heb staan en de store zelf is ook in het NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Mede-tweakers,

Wie heeft zijn Xbox One in een Hifi-kast / toren staan en heeft andere apparaten boven of onder de XO staan en kan vertellen wat de ervaringen zijn wat betreft warmte-ontwikkeling?
Ik begrijp wel dat erboven niet handig is vanwege de ventilatie maar wat zijn de ervaringen in kleinere kasten en apparaten eronder?

Heb het forum wel nagezocht en heb wel 1 of 2 posts gevonden maar hoop toch op wat meer ervaringen :-) Thnx!

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Bbfreak schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:17:
Mede-tweakers,

Wie heeft zijn Xbox One in een Hifi-kast / toren staan en heeft andere apparaten boven of onder de XO staan en kan vertellen wat de ervaringen zijn wat betreft warmte-ontwikkeling?
Ik begrijp wel dat erboven niet handig is vanwege de ventilatie maar wat zijn de ervaringen in kleinere kasten en apparaten eronder?

Heb het forum wel nagezocht en heb wel 1 of 2 posts gevonden maar hoop toch op wat meer ervaringen :-) Thnx!
Heb hem in een klein tv meubel staan en mijn Xbox 360 en decoder staan er onder, hij heeft ongeveer 2 cm ruimte aan de bovenkant en 10cm aan de zijkant. Ik hoor de fan eigenlijk nooit dus hij lijkt er niet echt moeite mee te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 22 november 2015 @ 16:57:
[...]

Daar lijkt het inderdaad op :/ Ook ik krijg de giftcars optie niet weergegeven, als ik probeer een Xbox 360 game aan te schaffen.

Overigens moet ik daarbij wel zeggen dat hij voor het betalen alsnog over gaat naar de Nederlandse taal. Ondanks dat ik het probeer af te handelen via de US Xbox store middels Hola VPN verbinding.
X360 games zijn itt Xbox One games regiogebonden.
Aankopen in het buitenland gaat dus niet werken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
justifire schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:37:
[...]

X360 games zijn itt Xbox One games regiogebonden.
Aankopen in het buitenland gaat dus niet werken.
Aha! Kijk, dat verklaart een hoop :) Dat gaat echt niet werken dus :+

Nou ja, dat tegoed maak ik wel een andere keer op. Dan nu maar gelijk de game in de NL shop kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 17:07:
[...]

Ik heb hem donderdag besteld en kreeg bericht van UPS dat ze hem morgen komen bezorgen. Besteld in de nederlandse Microsoftstore.
Ook daar uitverkocht momenteel...
Hopelijk komt ie deze week ergens weer beschikbaar.

Bol.com heeft hem, maar dan met 5-10 werkdagen levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Zit er hier nog iemand te wachten op Quantum Break? Heb vanmiddag even de trailer bekeken en man, wat een game! Ziet er veelbelovend uit.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijm90
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 26-09 12:19
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:58:
Van plan de FIFA16 bundel (inclusief extra controller) op te halen voor 329 euro bij Bart Smit. Het is wat een impuls: is dit een goede aanbieding? http://www.bartsmit.com/n...JL9huekpMkCFUgTwwod1CMEiA
Net folder binnengekregen van de Mediamarkt.
Xbox one 500GB + controller + fifa + forza voor €344,-

Ook een erg nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Donstil schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 23:58:
[...]

Haha oke :)
Ben benieuwd.

Zijn de triggers enz nu ook van metaal? Ik zag eigenlijk op de "review" van gamekings nu pas dat het zilver kleurig is namelijk.
De triggers zijn gewoon van stevig kunststof.

De controller voelt gewoon goed en voor mij heeft ie een perfect gewicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2015 @ 15:58:
https://nl.pepper.com/aan...rza-6-2-controllers-14675 ;)

edit: Al gepost, excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Hoe zit het eigenlijk met de Gears of War 360 games? Wanneer krijg je welke? Ik heb sinds de aankoop van GoW Ultimate Edition alleen GoW 3 gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
halofreak1990 schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:32:
Hoe zit het eigenlijk met de Gears of War 360 games? Wanneer krijg je welke? Ik heb sinds de aankoop van GoW Ultimate Edition alleen GoW 3 gehad.
Afgelopen week kreeg ik op mijn Xbox One van Microsoft twee codes verzonden. Een voor GOW 1 en een voor GOW2. GOW 3 had ik al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Een vriendje van me heeft een One gekocht en nu wil hij graag wat digitale games van mij spelen en zitten we dus te kijken naar de Game schare opties.

Kan ik het zo instellen dat er voor mij niets veranderd en dat alleen hij twee accounts op zijn One krijgt? Of is een Xbox One met 1 account automatisch de Home Console van die gebruiker?

Aangezien hij alleen FIFA en Forza speelt en ik Forza al bezit voegt het voor mij niets toe namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:30:
Een vriendje van me heeft een One gekocht en nu wil hij graag wat digitale games van mij spelen en zitten we dus te kijken naar de Game schare opties.

Kan ik het zo instellen dat er voor mij niets veranderd en dat alleen hij twee accounts op zijn One krijgt? Of is een Xbox One met 1 account automatisch de Home Console van die gebruiker?

Aangezien hij alleen FIFA en Forza speelt en ik Forza al bezit voegt het voor mij niets toe namelijk.
Volgens mij hoef jij alleen jouw account in te loggen op zijn console en deze als home-console in te stellen. Vervolgens kan hij gewoon dingen downloaden. Ik had niet het idee dat er maar 1 account als home-console kon worden ingesteld op een enkele console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:33:
[...]

Volgens mij hoef jij alleen jouw account in te loggen op zijn console en deze als home-console in te stellen. Vervolgens kan hij gewoon dingen downloaden. Ik had niet het idee dat er maar 1 account als home-console kon worden ingesteld op een enkele console.
Ooh nog beter en dan kan ik gewoon mijn eigen Console zo laten als het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:34:
[...]

Ooh nog beter en dan kan ik gewoon mijn eigen Console zo laten als het is?
Dat weet ik niet. Maar lijkt mij dat die automatisch geen home-console meer kan zijn nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:38:
[...]

Dat weet ik niet. Maar lijkt mij dat die automatisch geen home-console meer kan zijn nee.
Oke thnx. Ik ga het gewoon proberen.
Heb op mijn console nu het account los gekoppeld van de One en op zijn console ingelogd en gekoppeld als Home Console.

ben benieuwd :)

Edit: Ziet er goed uit. Hij heeft mijn account niet eens meer nodig zo lijkt het. Mijn games staan er bij hem al direct als "te installeren"

Dat Microsoft dit zo makkelijk gemaakt heeft zeg. Verbaast me eigenlijk wel

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 23-11-2015 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op zondag 22 november 2015 @ 22:32:
Kreeg eergisteren de codes voor Gears 1 en Gears 2, vier uur later de codes voor Gears 3 en Gears Judgement.
En dan gisteren nog een nieuwe code voor Gears 3 omdat de eerder toegezonden code niet zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:57:
[...]

Heb op mijn console nu het account los gekoppeld van de One en op zijn console ingelogd en gekoppeld als Home Console.

Edit: Ziet er goed uit. Hij heeft mijn account niet eens meer nodig zo lijkt het. Mijn games staan er bij hem al direct als "te installeren"

Mja makkelijk hoor ik ook van anderen ;)
Overigens heeft ie je account wel gewoon nodig, dat is puur voor licenties (anders kun je ze niet spelen namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Nou ik kom er niet uit. Heb inmiddels al van alles geprobeerd maar krijg het dus niet voor elkaar om een stomme avatar te kopen voor 1,99 terwijl ik 10,- op mijn account heb staan doormiddel van een prepaidkaart :S. Blijft aangeven dat ik een CC moet invoeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Martinspire schreef op maandag 23 november 2015 @ 00:34:
[...]

Mja makkelijk hoor ik ook van anderen ;)
Overigens heeft ie je account wel gewoon nodig, dat is puur voor licenties (anders kun je ze niet spelen namelijk)
Enige nadeel is dat, als je verbinding wegvalt, je je games niet meer kan spelen. Je moet online zijn. (op de console die niet als homeconsole staat.)
(Oftewel ben ik gewoon heel slecht geïnformeerd, maar volgens mij was dat "de deal".)

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennahz schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:17:
[...]

Enige nadeel is dat, als je verbinding wegvalt, je je games niet meer kan spelen. Je moet online zijn. (op de console die niet als homeconsole staat.)
(Oftewel ben ik gewoon heel slecht geïnformeerd, maar volgens mij was dat "de deal".)
Klopt. Ze hebben ergens dit jaar daar wel een kleine aanpassing gedaan. Hikjes in je verbinding stoppen de game niet. Ik had laatst tien minuten geen verbinding en kon rustig doorspelen. Wat de grens is weet ik niet. Wel weet ik dat begin van het jaar een milliseconde geen verbinding een foutmelding opleverde.

Een game opstarten zonder verbinding lukt simpelweg niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je toch al weet dat het niet in het topic thuis hoort, waarom plaats je het dan toch? ;)

[ Voor 93% gewijzigd door BM op 23-11-2015 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik heb de Xbox nog niet zo lang. Ik heb een paar weken geleden Gold aangeschaft voor een jaar. De gratis games met Gold vereisen een Gold abo om te kunnen spelen. De games die ik nu zou kopen via de Black Friday kortingen, kan ik die blijven spelen als het Gold abo is afgelopen of werkt dat niet zo?

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Bbfreak schreef op zondag 22 november 2015 @ 18:17:
Mede-tweakers,

Bij mij staat hij in best een kleine ruimte, met mijn IPTV decoder erboven (op pootjes). Ook na hele avond CoD geen problemen. Fan hoor je nauwelijks. De power brick heb ik onder mijn TV meubel liggen.
Op deze foto heb ik nog geen voetjes onder de IPTV decoder gezet
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4EgFfYV.jpg

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

VonFoX schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:59:
[...]

Bij mij staat hij in best een kleine ruimte, met mijn IPTV decoder erboven (op pootjes). Ook na hele avond CoD geen problemen. Fan hoor je nauwelijks. De power brick heb ik onder mijn TV meubel liggen.
[afbeelding]
Hihi, je hebt de sticker er nog opzitten aan de voorkant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

BillSpaarbank schreef op maandag 23 november 2015 @ 09:49:
Ik heb de Xbox nog niet zo lang. Ik heb een paar weken geleden Gold aangeschaft voor een jaar. De gratis games met Gold vereisen een Gold abo om te kunnen spelen. De games die ik nu zou kopen via de Black Friday kortingen, kan ik die blijven spelen als het Gold abo is afgelopen of werkt dat niet zo?
Ja kan, je kan alleen niet meer online gamen :)

edit: begin nu toch een beetje te twijfelen, dit geldt iig niet voor de gratis games die je eerder met Gold hebt gedownload, die zijn dan niet meer te spelen.
Iemand die weet of je Gold games die je wel hebt gekocht maar met een Gold-korting nog wel geldig blijven als je Gold-abo verlopen is?

[ Voor 24% gewijzigd door DeMoN op 23-11-2015 10:09 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

DeMoN schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:06:
[...]

Ja kan, je kan alleen niet meer online gamen :)
Idd. De Black Friday deals zijn gewoon spellen die je koopt. De gratis games die je bij Gold krijgt kan je niet meer spelen zodra je Gold-abonnement is afgelopen.

Ik weet niet hoe het zit met de spellen die je met korting via Gold koopt trouwens. Die heb je gewoon betaald, dus zouden in principe gewoon speelbaar moeten blijven.

Ben zelf niet echt heel erg onder de indruk van de BF-deals.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Dennahz schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:08:
[...]

Idd. De Black Friday deals zijn gewoon spellen die je koopt. De gratis games die je bij Gold krijgt kan je niet meer spelen zodra je Gold-abonnement is afgelopen.

Ik weet niet hoe het zit met de spellen die je met korting via Gold koopt trouwens. Die heb je gewoon betaald, dus zouden in principe gewoon speelbaar moeten blijven.

Ben zelf niet echt heel erg onder de indruk van de BF-deals.
Mijn edit beschrijft precies wat jij nu zegt. GMTA dan maar weer :P

Dit vond ik:
*Free Games Offer: For paid Gold members only. On Xbox One, active Gold membership required to play free games you’ve redeemed. Restrictions apply. Requirements and available features vary across consoles; multiplayer between Xbox One and Xbox 360 not supported. Kinect and/or hard drive required for some games. See xbox.com/live.

1Games with Gold offer for paid Gold members only; active Gold membership required to play downloaded Xbox One games. Each participating game (selected by Xbox) available for download from Xbox Store during specific window; available games may vary by country. Some titles may only be available for download by adult account holders 18 years and older. Kinect and/or hard drive required for some games. Offer available in all Xbox Live countries where Xbox Live Gold memberships are supported. Offer is nontransferable, not redeemable for cash, and cannot be combined with any other rebate or offer. Offer terms and availability subject to change. Taxes, if any, are the sole responsibility of member. Download charges may apply as set by your ISP. For Xbox Live Terms of Use and system requirements, see xbox.com/live.

2IMPORTANT! Xbox Live Gold no longer required for some apps and features, including Netflix, Twitch, Skype, and YouTube. Some apps require app provider-specific subscriptions and/or other requirements. See xbox.com/livefaq. Skype video calls require Kinect for Xbox One. Home Gold: Limited to 1 Xbox One in home; restrictions apply. Smart Match matchmaking and Cloud Hosted Multiplayer available in supported games. Media content and games, including Titanfall and Halo, sold separately. Halo Spartan Assault available now on Xbox 360 and Xbox One. Halo 5: Guardians coming 2015. Multiplayer between Xbox One and Xbox 360 not supported. Pre-release games; game and beta availability varies, and features and availability are subject to change. Cortana feature available holiday 2015; Kinect required for Cortana speech recognition and only available in select jurisdictions.

3Watch cable and satellite TV with an HDMI-compatible set-top box, or watch over-the-air TV with the Hauppauge Digital TV Tuner for Xbox One and a compatible HDTV antenna (all sold separately). Over-the-air coverage may vary based on location and environmental conditions. Changing channels for HDMI sources, power, and volume control features require Kinect for Xbox One, or an IR extender cable (cable not included). Initial setup, updates, and some games and features require broadband Internet; ISP fees apply. Games and media content sold separately. See xbox.com/tv.
Durf nu nog niet te zeggen hoe het zit :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
[...]

[afbeelding]
Thnx. Die foto maakt het wel duidelijk. Mijn tv decoder is wat groter maar dat zou voor mij ook de ideale setup zijn.
Ik wil hem wel als mediacenter gebruiken en om hem dan achter een deurtje te zetten zie ik eigenlijk niet zo zitten. Vanavond maar eens meten of het past en welke ruimte ik overhoud.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Notna schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:03:
[...]

Heb hem zelf hier ook nog erop zitten en vrienden ook volgens mij :+
[...]

[afbeelding]
De fan hoor je niet echt nee maar soms heb ik wel eens wat op de X1 liggen, headset bijvoorbeeld, en dat wordt toch wel flink warm. De geleiding is dus in elk geval goed 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Notna schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:03:
[...]

nu niet meer :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 29-09 21:30
[...]

[afbeelding]
Wordt je xbox net super warm / heet? Dat probleem heb ik namelijk wel.

Ik heb er een USB fan achter gezet om de warmte uit de ruimte te blazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Isane schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:25:
[...]

Hij wordt wel warm, maar zoals gezegd staat de decoder nu op pootjes van 2 cm, en heb ik hem zo ver mogelijk naar links gezet zodat de Xbone zijn warmte vrij kan. Achter is er ook best veel ruimte. Ik heb nog geen thermische shutdown gehad, dus ik denk dat hij niet TE warm is.

Zal vanavond nieuwe foto erop zetten.

USB fan is goed idee, ik heb wel een groot gat in de achterwant van het meubel.

[ Voor 6% gewijzigd door VonFoX op 23-11-2015 10:27 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Isane schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:25:
[...]

Daarom heb ik dit (sorry voor de shit kwaliteit :D ):

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1qmiB3IUbH2D72tNnvUpQEbd/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/uWyJ2c8Q6Rj9wkg8z4ar3vHO/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/lGAfx9BTXgdRnX7enQ6j0F6K/medium.jpg

Dat is een 12 V temp controller aan 2 120 mm Noctua low noise fans (beide blazen lucht aan de achterkant eruit en trekken dus frisse lucht aan de voorkant er in). Max en min temp instellen en er is geen omkijken meer naar. Ook wel fijn voor de rest van de spullen

En ja; ik moet weer eens stoffen en ja de fans zitten scheef er in :X. Moet het nog eens een keer netjes maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 21:06
Famous schreef op maandag 23 november 2015 @ 10:12:
[...]

Heb hem zelf hier ook nog erop zitten en vrienden ook volgens mij :+
Zie nu dat de sticker er bij mij ook nog op zit. Ach wie kijkt er nou naar dat kastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Stickers waren er bij mij nadat ie het deed er gelijk af :+. Heb de xbox one en 360 allebei bovenop een kast staan dus ze blazen alle warmte heerlijk me kamer in. Geen verwarming op me kamer dus dan is het wel lekker :9.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Donstil schreef op zondag 22 november 2015 @ 23:57:
[...]

Als jij een nieuw spel koopt heeft hij dat spel ook direct btw, echt super handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Het begint me wel een klein beetje te irriteren dat spellen zo belachelijk duur blijven in de online store, terwijl diezelfde games in de winkel nog maar € 25,- kosten (bijv).

Wil nu graag Wolfenstein: New Order kopen, maar pff... het scheelt gewoon de helft. Wil ze graag gewoon allemaal digitaal hebben. Is er al eens een officieel statement geweest van Microsoft over dit feit? Want het lijkt me toch wel vrij raar dat ze het zo spelen.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Dennahz schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:19:
Het begint me wel een klein beetje te irriteren dat spellen zo belachelijk duur blijven in de online store, terwijl diezelfde games in de winkel nog maar € 25,- kosten (bijv).

Wil nu graag Wolfenstein: New Order kopen, maar pff... het scheelt gewoon de helft. Wil ze graag gewoon allemaal digitaal hebben. Is er al eens een officieel statement geweest van Microsoft over dit feit? Want het lijkt me toch wel vrij raar dat ze het zo spelen.
Logisch toch, dan maken ze meer winst. Zou ik ook doen.. haha

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023

Wolfenstein lijkt mij het perfecte single player spel --> Lekker 2e hands kopen, uitspelen en 2e hands verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
DennusB schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:25:
[...]

Logisch toch, dan maken ze meer winst. Zou ik ook doen.. haha
Ik denk eerder dat dit een deal/afspraak is met de retail. Daar is MS nog altijd voor een groot deel van afhankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 21:06
Rossi46 schreef op maandag 23 november 2015 @ 14:44:
[...]

Ik denk eerder dat dit een deal/afspraak is met de retail. Daar is MS nog altijd voor een groot deel van afhankelijk.
Dat zijn inderdaad gewoon afspraken. Zodra MS de digitale prijzen omlaag doet dan zullen retailers in de toekomst minder spellen bestellen. Minder spellen is minder reclame. Minder reclame is minder spelers. Minder spelers is minder spellen etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Trouwens nog steeds geen Fallout 3 code mogen ontvangen... alle GoW codes wel in bezit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht aanbiedingen af voor digitale spellen. Forza Horizon 2 is 25 euro nu bijvoorbeeld. In de winkel kost hij al tijden dat bedrag. Voor spellen die ik echt meteen moet hebben, schelen buitenlandse stores meerdere tientjes per spel (1 tientje in het slechtste geval).

Gamesharing is waar de echte winst zit. Ik doe dat met mijn broertje. Heb je toegang tot elkaars spellen. In andere woorden kost elk spel dat je beide wil spelen de helft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:24:
Trouwens nog steeds geen Fallout 3 code mogen ontvangen... alle GoW codes wel in bezit!
Ik ook niet, maar ja de tien dagen zijn dan ook nog niet voorbij.
Niet dat ik FO3 nog ga spelen, vind FO4 al lelijk genoeg qua graphics :r
Ach ja, Rise of the Tomb Raider en Batman : Arkham Knight leggen de grafische lat lekker hoog.
Gameplay is overigens wel prima in orde d:)b

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 23-11-2015 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
Verwijderd schreef op maandag 23 november 2015 @ 15:25:
[...]

Ik wacht aanbiedingen af voor digitale spellen. Forza Horizon 2 is 25 euro nu bijvoorbeeld. In de winkel kost hij al tijden dat bedrag. Voor spellen die ik echt meteen moet hebben, schelen buitenlandse stores meerdere tientjes per spel (1 tientje in het slechtste geval).

Gamesharing is waar de echte winst zit. Ik doe dat met mijn broertje. Heb je toegang tot elkaars spellen. In andere woorden kost elk spel dat je beide wil spelen de helft.
Gamesharing is op sich wel interessant, maar niet wanneer je dezelfde spellen speelt/spellen met elkaar speelt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:50
Waar vind je FH2 voor €25?
EDIT: laat maar gevonden voor €15 op de MS stores...

[ Voor 7% gewijzigd door RigolleM op 23-11-2015 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninjetsu NL schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:46:
[...]

Gamesharing is op sich wel interessant, maar niet wanneer je dezelfde spellen speelt/spellen met elkaar speelt... ;)
Hoezo niet? Je kunt gewoon samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Ninjetsu NL schreef op maandag 23 november 2015 @ 16:46:
[...]

Dan is het juist interessant, hoef je in de toekomst maar de helft te betalen of de ene keer het ene spel kopen en de andere keer de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:10

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Net als ik, is mijn collega ook aan het kijken voor een XBOX One. Hij vraagt of het mogelijk is met de laatste update om FLAC bestanden af te spelen. Bij mijn weten kan Groove Music deze bestanden gewoon afspelen, heeft iemand ervaring met het afspelen van FLAC bestanden via een XBOX One?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

CAP-Team schreef op maandag 23 november 2015 @ 17:31:
Net als ik, is mijn collega ook aan het kijken voor een XBOX One. Hij vraagt of het mogelijk is met de laatste update om FLAC bestanden af te spelen. Bij mijn weten kan Groove Music deze bestanden gewoon afspelen, heeft iemand ervaring met het afspelen van FLAC bestanden via een XBOX One?
Kan niet. Je kunt wel Plex gebruiken om de boel af te spelen maar die transcodeert de bestanden dus ik kan me niet voorstellen dat je dat wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijkbaar is de Rainbow Six (open) Beta online:
https://store.xbox.com/en...7a-438c-864e-f9afe7dd4540
Play Tom Clancy's Rainbow Six Siege for free now ! Try out the new FPS from Ubisoft Montreal in Open Beta only this week-end ! The Open Beta will features multiplayer PVP and PVE, 14 operators and 3 maps. Tom Clancy's Rainbow Six Siege® is the upcoming installment of the acclaimed first-person shooter franchise developed by the renowned Ubisoft Montreal studio.Tom Clancy's Rainbow Six Siege® invites players to master the art of destruction. Intense close quarters confrontations, high lethality, tactics, team play, and explosive action are at the center of the experience. The gameplay sets a new bar for intense firefights and expert strategy in the rich legacy of past Tom Clancy's Rainbow Six games

[ Voor 68% gewijzigd door Martinspire op 23-11-2015 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Maar alleen speelbaar voor degene die de Beta al eerder hebben getest volgens mij. Voor het 'grote publiek' morgen speelbaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reb87 schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:04:
[...]

Maar alleen speelbaar voor degene die de Beta al eerder hebben getest volgens mij. Voor het 'grote publiek' morgen speelbaar. :)
Dat kan wel kloppen, maar dan kun je alvast 8,5 gb binnenharken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 23 november 2015 @ 19:15:
[...]

Dat kan wel kloppen, maar dan kun je alvast 8,5 gb binnenharken ;)
Whaha, dankzij jouw post ben ik dat al volluit aan het doen (op mijn basic tele2 lijntje... ;) )!

Je naam komt me heel bekend voor, ooit in het Raven Shield tijdperk actief geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX

VonFoX

Las noches de Diciembre

Beltoni schreef op maandag 23 november 2015 @ 12:26:
[...]

Zie nu dat de sticker er bij mij ook nog op zit. Ach wie kijkt er nou naar dat kastje.
Hier zie je het wat beter. Werkt prima volgens mij.
Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/7agdkj87l/IMG_3264.jpg

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Enig idee of de in-progress Backwards Compatibility games nog naar de preview leden komen voor de release? O.a. Halo Wars staat op in-progress, maar m'n Xbox One wil er nog niets van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
danplo schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 21:31:
[...]

Kreeg ook een prive bericht van Xbox dat er een fout was met Gears 3 en ik heb toen gelukkig een werkende code gekregen, alleen bij mij kreeg ik Gears 1 niet voor elkaar. Heb toen de code op mijn PC samen met VPN op de website ingevoerd en toen kreeg ik het wel voor elkaar.
Bijzonder. Ik heb Gears Ultimate gekocht in de Singapore store. De code voor gears 2 en judgement day waren ook uit de Singapore store. De code voor Gears 3 was echter voor de US store. Die ik alleen kon redemen met proxy in de browser....

Ik zou graag shadow complex nog eens spelen op de X1. Heb nooit een xbox360 gehad. Is deze nu nog ergens online te koop? Hoe werkt dat?

[ Voor 9% gewijzigd door giantgiantus op 23-11-2015 22:14 ]

Pagina: 1 ... 82 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace