Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:50
G920 binnen, shifter binnen. Alleen het spel is per ongeluk vervangen door een pot Histor verf. _O_
Wordt wel gefixt :), en volgens mij vonden ze het bij de webshop ook wel grappig :P

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:49:
G920 binnen, shifter binnen. Alleen het spel is per ongeluk vervangen door een pot Histor verf. _O_
Wordt wel gefixt :), en volgens mij vonden ze het bij de webshop ook wel grappig :P
Welk spel is het? Krijgt het slechte tot matige reviews? Ken je de uitdrukking: 'less exciting than watching paint dry'? Misschien dacht de webshop met je mee!

In ander nieuws: Forza Horizon op de kop getikt. Wat een topspel. Bij eerdere Forza's stopte ik na een uurtje of 40. Bij deze zie ik dat vooralsnog niet gebeuren!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Het spel was project cars :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:57:
[...]
In ander nieuws: Forza Horizon op de kop getikt. Wat een topspel. Bij eerdere Forza's stopte ik na een uurtje of 40. Bij deze zie ik dat vooralsnog niet gebeuren!
Benieuwd of je dit na 40 uur ook nog vindt :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt vast door de reactie een aantal posts terug dat Project Cars meer om het racen draait en Forza het meer moet hebben van tunen en paintjobs.
Potje Histor erbij, en dat laatste puntje is ook weer teniet gedaan :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 29-09 21:06
GAIAjohan schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:49:
Lekker hoor. Ben wel benieuwd wat je van het stuur vindt. Heb zelf de Thrustmaster TX en dat werkt heerlijk met pCARS. Rijden op Xbox altijd met een groepje op woensdag. Als het je wat lijkt kun je wel een keer aanhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
Dennahz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 10:12:
[...]

Welke?

[...]

Ben gewoon bang dat als ik een goedkopere neem, het niet echt een goed geluid gaat geven. Weinig bass en weinig 'inleving' in het spel. Wil er echt middenin zitten :)

Nu gaat het bij de Xbox altijd "virtueel surround" zijn, omdat het geluid via zo'n 3.5" plug komt. Dus tja.

Zal nog wel even wat reviews lezen.
http://www.amazon.com/Sha...nd-Xbox-360/dp/B003H4QIC0

Hoezo denk je dat? Mijn geluid komt gewoon via optical dolby digital naar een kastje en dan naar mijn headphones. Real 5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 09:12
Beltoni schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:34:
[...]

Lekker hoor. Ben wel benieuwd wat je van het stuur vindt. Heb zelf de Thrustmaster TX en dat werkt heerlijk met pCARS. Rijden op Xbox altijd met een groepje op woensdag. Als het je wat lijkt kun je wel een keer aanhaken.
Oh, vertel eens??

:')

Het groepje is trouwens erg leuk ja. Zitten een paar zéér toffe gasten bij :+

[ Voor 9% gewijzigd door Rossi46 op 28-11-2015 13:15 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Rossi46 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 13:15:
[...]

Oh, vertel eens??

:')

Het groepje is trouwens erg leuk ja. Zitten een paar zéér toffe gasten bij :+
Haha ja het duurde een paar maanden voordat het goed werkte maar daar mag ik SMS voor bedanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:29:
[...]

Benieuwd of je dit na 40 uur ook nog vindt :+
Zit al op 50. :) Nog 40 voor All your races are belong to us. Ben ook benieuwd of ik dat volhoud. Zeker nu alle tussendoor achievements behaald zijn en ik veel van de leuke auto's al gebruikt heb. Rondjes rijden in een Honda Civic met 110km! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/PsHeSMIULHC7A5q753kaBIpN/full.jpg

Sinds vandaag heb ik zwarte tiles op m'n Netflix app op de Xbox one. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? De series/films kan ik nu niet eens meer aanklikken.

Heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd alsmede afgemeld en opnieuw aangemeld. Behoorlijk furstrerend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al eens een hard-reset / cacheflush geprobeerd ?
Powerknop op de console 7 seconden ingedrukt houden, dan schakelt de xbox uit.
Half minuutje later weer aanzetten.
Hopelijk lost dit het probleem voor jou op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Weer een storing bij Xbox Live? Waarom is iedereen offline in mijn lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:57:
Al eens een hard-reset / cacheflush geprobeerd ?
Powerknop op de console 7 seconden ingedrukt houden, dan schakelt de xbox uit.
Half minuutje later weer aanzetten.
Hopelijk lost dit het probleem voor jou op.
Diverse manieren geprobeerd. Lijkt niets uit te maken.

edit: volgens de klantenservice is het een bekend probleem en wordt er aan gewerkt....

[ Voor 10% gewijzigd door RodeStabilo op 28-11-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Hij is binnen :D

Fallout 3,4, Elder Scrolls Online, EA Access, Smite

Ik vermaak me voorlopig wel. Eerste indruk, deze UI is een stuk meer wat ik zoek in een UI dan PS4 (die trouwens naast de Xbox one staat :D )

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
Ik heb nog geen enkele race game op me de one, ik twijfel nu om horizon 2 te halen of forza 6, welke is de betere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het toeval is, maar sinds ik die elite controller gebruik, lijkt het het wel of alles ineens beter gaat. Zelfs zonder die pedalen aan de achterkant. Blackops ging super, Halo ook en zelfs Fifa nu. Netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 19:52:
Ik heb nog geen enkele race game op me de one, ik twijfel nu om horizon 2 te halen of forza 6, welke is de betere?
Geen is beter. Horizon is meer arcade en 6 is meer realistisch. Ik vernaak me meer met Horizon maar een ander zal zich meer met 6 vermaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
FH2 is meer arcade en in een open wereld. FM6 het tegenovergestelde. Ik ben met beide blij.

Iemand recentelijk nog een invite voor de beta van Fable Legends gehad? Ik vind het opvallend stil rondom deze game die in 2015 uit moet komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dat is heel afhankelijk van het type racer dat jij bent.

Wil je gewoon lekker racen zonder te veel poespas dan in Forza Horizon 2 de betere game naar mijn mening. Vind je het tof om soms 20 rondjes over 1 baan te racen om steeds 0:00:50 van je tijd af te schaven zodat je hoger in het klassement komt dan is Forza 6 weer de betere game.

Horizon 2 is nu ook een stuk goedkoper op te pikken, als dat je dan aanspreekt kun je ook later nog Forza 6 halen natuurlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

WTF? :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IxglL9F.jpg

Wolfenstein The New Order

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Als ik het me goed herinner zit er zelfs een kluis achter :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

justifire schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:02:
[...]

spoiler:
Als ik het me goed herinner zit er zelfs een kluis achter :Y
oh really? binnenkort ff checken ;)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeMoN schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:11:
[...]

oh really? binnenkort ff checken ;)
Neem aan dat je dat zelf ook wel ontdekt had ? :+
Heb erg genoten van zowel Wolfenstein vanilla als Old Blood, voor 12 euro is dit echt een no-brainer, zoveel vette actie voor een handje vol centen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GAIAjohan
G920 even getest. Wat rijdt ie lekker. Is sowieso stiller dan mijn G25, maar volgens mij ook stiller dan de G27 die ik ooit gereviewd heb. Qua geluid komt ie in de buurt van het GT2 stuur van fanatec, die ik ook ooit gereviewd heb.

De shifter voelt beter aan, meer gevoel. Lekker veel knopjes op het stuur. Alleen het rempedaal is nogal wennen.. Wát een kracht moet je zetten voor 100% uitslag.. Jezus.. Fanatec is daar echt beter in..

Verder nog niet aan de praat kunnen krijgen op de PC, Maar dat komt wel.

Forza 6 rijdt prima op hoogste moeilijkheidsgraad nu.. Nu alleen nog wachten op de histor verfpot, kuch ik bedoel Project cars :)

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/RsUPTmnl.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door GAIAjohan op 29-11-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Zo mijn XBOX One van de bol.com deal is in the house! Hij is lekker stil en Halo ziet er fantastisch uit.
Wel baal ik een beetje van de UI. De store browsed echt niet handig.

Weet iemand bijv. hoe ik een overzicht krijg van alle demo's ipv alleen de nieuwste? Ik wil de Destiny demo even proberen of is deze niet meer aanwezig? Vind dat nog wel echt een draak om te vinden.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:10
Bbfreak schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:22:
Zo mijn XBOX One van de bol.com deal is in the house! Hij is lekker stil en Halo ziet er fantastisch uit.

Weet iemand bijv. hoe ik een overzicht krijg van alle demo's ipv alleen de nieuwste? Ik wil de Destiny demo even proberen of is deze niet meer aanwezig? Vind dat nog wel echt een draak om te vinden.
Destiny heeft nooit een demo gehad. Alleen een open beta van een paar dagen net voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:25
Silversin schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:58:
[...]
Destiny heeft nooit een demo gehad. Alleen een open beta van een paar dagen net voor release.
Op de 360 is wel een demo beschikbaar. Voor de One weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Silversin schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:58:
[...]
Je hebt toch een free trial Destiny?

http://store.xbox.com/nl-...9a-452b-9fe8-51748c1f7e07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

justifire schreef op zondag 29 november 2015 @ 01:27:
[...]

Neem aan dat je dat zelf ook wel ontdekt had ? :+
Heb erg genoten van zowel Wolfenstein vanilla als Old Blood, voor 12 euro is dit echt een no-brainer, zoveel vette actie voor een handje vol centen.
nee had het niet gezien, terwijl ik wel veel andere geheimen heb gevonden :o
jammer dat je niet makkelijk die checkpoint kan herspelen, dan zou ik heel de chapter opnieuw moeten doen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Precies. Digitaal games aankopen werkt eigenlijk het beste via de computer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 10:49

danplo

The Force is strong with me

Bbfreak schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:22:

Als ik me niet vergis bestaat er een app op de Xbox One die alle Demo's laat zien ?

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:59
Afgelopen vrijdag een Wireless controller bij Game Mania via 'click & collect' besteld, en vrijdag ook direct een mail ontvangen dat deze in Zoetermeer klaar lag en opgehaald kon worden. Vandaag door wind en weer naar Game Mania, blijkt de controller er helemaal niet te zijn. Baal daar best van. Meer mensen die zo'n ervaring hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:45:
[...]

Precies. Digitaal games aankopen werkt eigenlijk het beste via de computer :)
Al geeft dat indirect ook wel aan hoe brak de store dan wel werkt voor demo's ;)
Maar dat ligt ook een beetje aan het feit dat er niet heel veel demo's worden gemaakt. Wel jammer ook
danplo schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:20:
[...]

Als ik me niet vergis bestaat er een app op de Xbox One die alle Demo's laat zien ?
Klopt. Game Demo Central.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik game voornamelijk met een headset. Nu vroeg ik mij af of je de microfoon automatisch kunt uitschakelen. Met de controller waar de 3.5 jack uitgang er standaard op zit moet je alles via een menu regelen. Met de adapter hoef je alleen maar op een knop klikken. Is dit eigenlijk wel mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2015 @ 17:13:
Ik game voornamelijk met een headset. Nu vroeg ik mij af of je de microfoon automatisch kunt uitschakelen. Met de controller waar de 3.5 jack uitgang er standaard op zit moet je alles via een menu regelen. Met de adapter hoef je alleen maar op een knop klikken. Is dit eigenlijk wel mogelijk?
Dit is precies de redenen waarom ik veel liever m'n headset aansluit op die adapter. Je hebt daarmee veel makkelijker toegang tot dit soort basale functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
zojuist op de singapore manier, far cry 4, forza 2 ultimate en the witcher 3 gehaald, ik ben een blij man voor zo een 7 tientjes (had nog 13 euro omgerekend op me acc).

Black friday staat in me agenda voor volgend jaar.

[ Voor 13% gewijzigd door PacinoAllstars op 29-11-2015 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Volgende week GTA5 bij mediamarkt voor €39. Of zal ik nu via de Store het white shark pakket halen voor €42,50... Ergens voelt het ook wel kut omdat ik het spel al op de x360 heb..

Eigenlijk gewoon uitspelen op 360 en dan uit de budgetbak haken over een jaar of zo voor de one..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:51
GAIAjohan schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:10:
Volgende week GTA5 bij mediamarkt voor €39. Of zal ik nu via de Store het white shark pakket halen voor €42,50... Ergens voelt het ook wel kut omdat ik het spel al op de x360 heb..

Eigenlijk gewoon uitspelen op 360 en dan uit de budgetbak haken over een jaar of zo voor de one..
Shark gedoe heb je niet nodig. Geld verdien je in sp en online vrij snel.

Of je het de moeite vind om het spel weer te kopen hangt af van het doel. Voor alleen de sp ervaring zou ik het niet snel doen. Voor online wel. Ik had het spel ook voor de 360 en toen het op de one kwam ook direct gehaald. En speel het spel nog steeds geregeld met een aantal tweakers.

[ Voor 3% gewijzigd door Pannekoek81 op 29-11-2015 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

39 euri vind ik nog steeds teveel. Heb 3 jaar geleden al de volle mep betaald voor het recht om GTA 5 te spelen.

2e hands bied ik ook niet meer dan 20 en gaat de 360 versie naar een goed doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GAIAjohan schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:10:

Ik heb GTA5 op release gekocht voor de PS3 en op de Next-Gen release op de One.
Is het naar mijn mening meer dan waard, zeker omdat ik het online gedeelte op de PS3 nooit gedaan had. Inmiddels heb ik de SP ook voor de tweede keer uit.

Ik heb inmiddels zoveel uur in de game zitten, dat is mij wel 2x full retail waard eigenlijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-09 20:25
Pannekoek81 schreef op zondag 29 november 2015 @ 19:26:
[...]

Shark gedoe heb je niet nodig. Geld verdien je in sp en online vrij snel.

Of je het de moeite vind om het spel weer te kopen hangt af van het doel. Voor alleen de sp ervaring zou ik het niet snel doen. Voor online wel. Ik had het spel ook voor de 360 en toen het op de one kwam ook direct gehaald. En speel het spel nog steeds geregeld met een aantal tweakers.
Helemaal mee eens!
En de tweakers zijn erg leuk :P
En die 39 is het Online gedeelte zeker waard

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag mij af of er wel een revisie Xbox One uitkomt die er anders gaat uitzien qua uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Hij is binnen, en draait heerlijk.

UI is wennen, maar ik begrijp dat het binnenkort gaat veranderen?

EA Access erbij, Xbox Live erbij. Genoeg games te spelen.

Heb uiteindelijk 369 betaald voor:

Fallout 4
Fallout 3 (krijg je toch al als je Fallout 4 koopt)
Elder Scrolls Online
Vault 111 Beanie
Charisma Bobblehead
1TB Xbox

Iemand nog games waarvan je zoiets hebt "die moet je gespeeld hebben!"? Qua genre, alles kan. Ben niet echt tegen bepaalde games :)

Overigens, is SW: Battlefront nog onverwacht leuk! (EA access trial)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Als je van lekker racen houdt dan is Forza Horizon 2 wel echt een leuke game om te spelen. Daarnaast volstaat Halo 5 echt wel in iedere Xbox One gamer collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 17:04
GAIAjohan schreef op zondag 29 november 2015 @ 01:42:
G920 even getest. Wat rijdt ie lekker. Is sowieso stiller dan mijn G25, maar volgens mij ook stiller dan de G27 die ik ooit gereviewd heb. Qua geluid komt ie in de buurt van het GT2 stuur van fanatec, die ik ook ooit gereviewd heb.

De shifter voelt beter aan, meer gevoel. Lekker veel knopjes op het stuur. Alleen het rempedaal is nogal wennen.. Wát een kracht moet je zetten voor 100% uitslag.. Jezus.. Fanatec is daar echt beter in..

Verder nog niet aan de praat kunnen krijgen op de PC, Maar dat komt wel.

Forza 6 rijdt prima op hoogste moeilijkheidsgraad nu.. Nu alleen nog wachten op de histor verfpot, kuch ik bedoel Project cars :)

[afbeelding]
Was dat een actie ofzo? Of gewoon gekocht... ik heb nog een GT2 staan, maar ja daar heb je dus niks meer aan. Eigenlijk ook de reden dat ik geen nieuwe meer heb gekocht, want over 4 jaar kun je ook die weer weggooien.
Remmetje schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:42:
Als je van lekker racen houdt dan is Forza Horizon 2 wel echt een leuke game om te spelen. Daarnaast volstaat Halo 5 echt wel in iedere Xbox One gamer collectie.
Halo 5 heb ik juist geskipped als een van de weinige AAA titels op Xbox One... als je split-screen er na zoveel jaar uitsloopt verdien je mijn geld in ieder geval niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2015 08:56 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Je mag dat als reden opgeven Phusebox, je mist daardoor wel (op basis van je eigen principes) een hele goede game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:33

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

corset schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:30:
Hij is binnen, en draait heerlijk.

UI is wennen, maar ik begrijp dat het binnenkort gaat veranderen?

EA Access erbij, Xbox Live erbij. Genoeg games te spelen.

Heb uiteindelijk 369 betaald voor:

Fallout 4
Fallout 3 (krijg je toch al als je Fallout 4 koopt)
Elder Scrolls Online
Vault 111 Beanie
Charisma Bobblehead
1TB Xbox

Iemand nog games waarvan je zoiets hebt "die moet je gespeeld hebben!"? Qua genre, alles kan. Ben niet echt tegen bepaalde games :)

Nee; je zit al in de nieuwe UI ;) (als je de XBO net binnen hebt én gewoon geüpdatet hebt that is)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Notna schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:14:
[...]

Nee; je zit al in de nieuwe UI ;) (als je de XBO net binnen hebt én gewoon geüpdatet hebt that is)
Was het niet de bedoeling dat het meer richting Windows 10 ging? Nu is het nogal een tile interface (Wat wel wennen is overigens. Voor de rest, vind het heerlijk werken. Alleen de store mag wat overzichtelijker! Kunnen sorteren op Genres, Free 2 play etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

corset schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:15:
[...]

Was het niet de bedoeling dat het meer richting Windows 10 ging? Nu is het nogal een tile interface (Wat wel wennen is overigens. Voor de rest, vind het heerlijk werken. Alleen de store mag wat overzichtelijker! Kunnen sorteren op Genres, Free 2 play etc)
Dit was het eerst:
Afbeeldingslocatie: http://bensbargains.com/thecheckout/wp-content/uploads/2013/11/microsoft-xbox-one-interface-home.jpg

Dit is het nu:
Afbeeldingslocatie: https://www.thurrott.com/wp-content/uploads/2015/10/home.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Die laatste heb ik nu ja :) Even wennen, maar ach. Het doet wat het moet doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:32
corset schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:20:
Die laatste heb ik nu ja :) Even wennen, maar ach. Het doet wat het moet doen :p
Het is in mijn optiek een grote verbetering ten opzichte van de vorige versie, dus wees blij dat je daar niet mee begonnen bent :-).

Over je games vraag. Het is jammer dat je net te laat bent met de Tomb Raider 'games with gold'. Die Tomb Raider spellen zijn top!

Natuurlijk The Witcher, morgen Just Cause 3, Batman, etc. etc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch loop ik nog wel tegen wat nadelen aan van het nieuwe dashboard aan.

Even snel wisselen tussen de hoofd en gesnapte app kost meer klikwerk.
Eerst: Dubbelklik op Guide, linkse pookje naar rechts.
Nu: Dubbelklik op guide, 5 keer omlaag, dan naar rechts en dan nog even op A

Ik kan niet meer in een keer een party en game invite krijgen. Dus twee losse invites.

Ik kan niet meer in een keer uit de party en game. Dus heel wat meer kliks + wachttijd.

Volgens mij kan ik de party app niet meer snappen, of ik heb iig nog niet gevonden hoe.

Er zullen vast ook voordelen aan zitten maar het bovenstaande irriteer ik me elke keer aan dat ik speel. Daar wegen de (welke?) voordelen niet tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Phusebox schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:45:
[...]

Was dat een actie ofzo? Of gewoon gekocht... ik heb nog een GT2 staan, maar ja daar heb je dus niks meer aan. Eigenlijk ook de reden dat ik geen nieuwe meer heb gekocht, want over 4 jaar kun je ook die weer weggooien.

[...]

Halo 5 heb ik juist geskipped als een van de weinige AAA titels op Xbox One... als je split-screen er na zoveel jaar uitsloopt verdien je mijn geld in ieder geval niet.
Was een actie ja.
G920+shifter+project cars voor 349.

Voor ps4 ook:
G29+shifter+project cars 349

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:31:

Ik kan niet meer in een keer een party en game invite krijgen. Dus twee losse invites.

Ik kan niet meer in een keer uit de party en game. Dus heel wat meer kliks + wachttijd.

Volgens mij kan ik de party app niet meer snappen, of ik heb iig nog niet gevonden hoe.

Er zullen vast ook voordelen aan zitten maar het bovenstaande irriteer ik me elke keer aan dat ik speel. Daar wegen de (welke?) voordelen niet tegenop.
Valt mij ook op als ik niet tegen mijn Kinect wil praten. Met Kinect gaat het veel rapper dan voorheen. Ik gebruik nu daadwerkelijk de snap functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Misschien gekke vraag!

Ik unlockte gister een achievement voor Netflix, en 1 voor Youtube, alleen kan ik deze nergens terugvinden.

Weet iemand waar deze staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit was weer een goed voorbeeld hoe fijn EA access is, even 10 uurtjes spelen, om dan zeker te weten daar never nooit 40+ euro voor uit te gaan geven :P Misschien als die volgend jaar in de vault komt, het is wel grappig spel, maar totale aanbod is niet bijzonder groot (en wat zijn de wapens gigantisch dumbed down).

Black Friday wel ESO gehaald (die errr hoogste versie), best vermakelijke game, eindelijk (buiten wat kleine puntjes) weer een MMO die wel goed is omgezet naar consoles.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:32
corset schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:39:
Misschien gekke vraag!

Ik unlockte gister een achievement voor Netflix, en 1 voor Youtube, alleen kan ik deze nergens terugvinden.

Bij 'My Games and Apps' heb je een App 'Achievements. Daar kun je kijken voor een compleet overzicht van al je achievements (per game / app). Verder kun je, volgens mij, ook naar de 'Game Hub' van een game en daar je achievements bekijken.

Daarnaast zijn er altijd nog Xbox.com en de Xbox app op Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

corset schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:39:
Misschien gekke vraag!

In het hoofdmenu van je XBO --> helemaal naar links gaan en daar bij notifications staan ze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rise of the Tomb Raider
Batman Arkham Knight
Titanfall
Destiny

En dan nog wat titels die ik persoonlijk erg goed vind, maar moet wel een beetje je ding zijn :
Killer Instinct
Diablo III
Dark Souls 2

En natuurlijk Gears om ff lekker lomp te knallen met wat vrienden :9

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 30-11-2015 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:57
Nog erg in de twijfel om een One aan te schaffen.

GameMania had erg mooie deals qua console en games, maar nergens meer in de buurt (gister).
Speel weinig meer op de 360, onlangs een giga backlog en weet niet of dat gaat veranderen met de One. Misschien ga ik dan wel weer meer spelen. Wellicht dat ik vanavond nog overstag ga en ergens toch nog een mooie bundel / deal ga scoren.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:41:
[...]

In het hoofdmenu van je XBO --> helemaal naar links gaan en daar bij notifications staan ze :)
Je kon ook ergens instellen dat de notificaties blijven staan. Anders gaan ze vanzelf weg. Misschien is dit de reden dat je ze niet meer ziet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Twijfel ook heel erg om er vandaag nog één aan te schaffen.
Zitten een paar prima deals tussen, maar steeds net niet voldoende om mij echt over de streep te trekken.
houd vandaag de topics nog even goed in de gaten.

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:31:

Vreemd, bij mij gaat ie, als ik een app gesnapt hebt, meteen naar de onderste keuze. Dus wisselen van focus is dan: dubbelklik op guide, een keer naar rechts, en A.

Zit wel in het preview-programma, en daar zijn iets van 2 updates geweest voor NXOE. Misschien dat dit daarbij zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:38:
[...]

Valt mij ook op als ik niet tegen mijn Kinect wil praten. Met Kinect gaat het veel rapper dan voorheen. Ik gebruik nu daadwerkelijk de snap functie.
Ik had dat eerst aanstaan maar heb dit uitgezet omdat ik dan in moest stellen dat ik (bijv) in Ierland woon.
Met het afspelen van muziek in Groove kreeg ik dan mismatches.
Misschien toch weer eens terugzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpankmasterC schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:51:
[...]

Vreemd, bij mij gaat ie, als ik een app gesnapt hebt, meteen naar de onderste keuze. Dus wisselen van focus is dan: dubbelklik op guide, een keer naar rechts, en A.

Zit wel in het preview-programma, en daar zijn iets van 2 updates geweest voor NXOE. Misschien dat dit daarbij zat?
Ik zit ook in de preview, ik neem dus aan dat we dan dezelfde versie hebben..
Werkt dat ook als je al een keer naar de party app bent gegaan of blijft hij dan daar hangen?
Bedenk nu dat hij misschien bij de laatste functie blijft hangen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:54:
[...]

Ik zit ook in de preview, ik neem dus aan dat we dan dezelfde versie hebben..
Werkt dat ook als je al een keer naar de party app bent gegaan of blijft hij dan daar hangen?
Bedenk nu dat hij misschien bij de laatste functie blijft hangen..
Blijft hangen idd.

Wat Groove betreft heb ik nooit last gehad van mij verblijf in Ierland. Al gebruik ik Groove nauwelijks op de One. Ik gebruik Groove op mijn PC die achter me staat. :) Als je een Chromecast hebt zou je ook daarheen kunnen streamen vanaf je telefoon. Kun je makkelijker muziek wisselen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:38
Borderlands - The handsome collection.

Leuke co-op first-person-shooter in een role-playing-game sausje (ook single player prima te doen overigens).

Bevat een goed verhaal, uitstekende humor en het is gewoon een ontzettend fijne game. Vergelijkbaar met Diablo, maar dan in een First Person Shooter jasje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Borderlands heb ik al op de PS4, blijft een awesome game ja :)

Mijn huidige lijst:

Halo 5
Forza Horizon 2 (nog best duur)
Sunset Overdrive
Dead Rising 3
Gears of War remake (volgens mij is het een complete remake en niet gewoon een HD update)
Star Wars Battlefront
Black Ops 3

De From Software (Dark souls etc) heb ik al op de andere console(s )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 21:29
Ik heb op dit moment al een PS4. Is het de moeite waard om een XBOX One er bij aan te schaffen? :)

De games die ik op de Xbox 360 leuk vond om te spelen zijn:
  • Gears of War
  • Forza
  • Halo
En vind Tomb Raider ook erg vermakelijk en Quantum Break lijkt mij in de toekomst ook een toffe game. Heb van de makers Alan Wake vaak uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

nexhil

BAM!

razRDJ schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:01:
Ik heb op dit moment al een PS4. Is het de moeite waard om een XBOX One er bij aan te schaffen? :)

• Gears of War
  • Forza
  • Halo
En vind Tomb Raider ook erg vermakelijk en Quantum Break lijkt mij in de toekomst ook een toffe game. Heb van de makers Alan Wake vaak uitgespeeld.
Als je die games toevallig digitaal voor je 360 had aangeschaft dan kun je al die gaars of war gelijk weer op je ONE spelen!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 21:29
Heb de games voor de 360 helaas niet meer :p. Heb nog wel Xbox Live gold en claim natuurlijk alle games nog steeds, okal heb ik geen device van Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
razRDJ schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:01:
Natuurlijk, een Xbox bijt je PS4 echt niet, sterker ze kunnen prima naast elkaar staan ;)
Er zijn er hier genoeg die beide hebben staan. Zeg maar dat je dan het beste van twee werelden in huis hebt! ;)
  • Gears of War
  • Forza
  • Halo
Leuke games toch? Het voordeel van de Xbox is ook nog eens dat je EA Access kunt afsluiten, voor 25 euro per jaar kan je dan alle EA blockbusters spelen... Van FIFA via Need for Speed tot Titanfall.... Het zit er allemaal in.

Succes met je keuze!!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

razRDJ schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:06:
Heb de games voor de 360 helaas niet meer :p. Heb nog wel Xbox Live gold en claim natuurlijk alle games nog steeds, okal heb ik geen device van Xbox.
Dan heb je een maand over 3 geleden iig gaars of war geclaimd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
Leuke games toch? Het voordeel van de Xbox is ook nog eens dat je EA Access kunt afsluiten, voor 25 euro per jaar kan je dan alle EA blockbusters spelen... Van FIFA via Need for Speed tot Titanfall.... Het zit er allemaal in.

Succes met je keuze!!
Waar sluit je de EA-access voor 25 euro per jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Fantasy-Bart schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:20:
[...]

Waar sluit je de EA-access voor 25 euro per jaar?
Volgens mij gewoon via de App op je ONE of hier:

US: https://account.xbox.com/...EaAccess&purchaseIndex=-1
NL: https://account.xbox.com/...EaAccess&purchaseIndex=-1

[ Voor 37% gewijzigd door nexhil op 30-11-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Remmetje schreef op maandag 30 november 2015 @ 08:42:
Ik sluit me aan bij Forza Horizon 2, en kan je alleen vandaag nog voor 28 euro bestellen via de Microsoft Store. Ik heb sinds het weekend een Xbox One en FH2 meteen besteld online.

Verder heb ik ook Gears Of War Ultimate Edition voor 19 euro gehaald (Game Mania) en wil ik Halo Master Chief Collection voor 21 euro bij Bart Smit gaan halen (en vandaag gaat er nog 10% af met code cyberbart10).

Met dat rijtje heb je voor weinig geld toch een aantal vette Xbox exclusives te pakken dacht ik zo :).

De Xbox One staat trouwens nog steeds in doos sinds vrijdag. Waanzin natuurlijk, maar ik was het hele weekend superdruk en ik wil er echt ff de tijd voor nemen als ik hem ga aansluiten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draakhoofd schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:53:
[...]

[...]

Ik sluit me aan bij Forza Horizon 2, en kan je alleen vandaag nog voor 28 euro bestellen via de Microsoft Store. Ik heb sinds het weekend een Xbox One en FH2 meteen besteld online.

De Xbox One staat trouwens nog steeds in doos sinds vrijdag. Waanzin natuurlijk, maar ik was het hele weekend superdruk en ik wil er echt ff de tijd voor nemen als ik hem ga aansluiten :D
Dat laatste gaat je zeker lukken. Je krijgt een fijne grote update. Aansluiten om te updaten zodat je een andere keer aan de slag kan voorkomt teleurstellig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
Vergeet niet dat hij eerst nog een lange tijd moet updaten waarschijnlijk. Je kan dus niet gelijk gamen als je hem aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:11:
[...]

Dat laatste gaat je zeker lukken. Je krijgt een fijne grote update. Aansluiten om te updaten zodat je een andere keer aan de slag kan voorkomt teleurstellig. :)
Of aansluiten, updaten, games installen en later aan de gang gaan ;)
Games installen kan ook altijd nog wel effe duren ;(

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04:11
Stel, ik heb Gears 1-4 opende 360 al gekocht en al in BC mode op de one, ik heb ook Gears UE op de one, zouden de tokens van Gears 1-4 die ik heb gehad kunnen werken voor een ander?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:14
SpoekGTi schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:41:
Stel, ik heb Gears 1-4 opende 360 al gekocht en al in BC mode op de one, ik heb ook Gears UE op de one, zouden de tokens van Gears 1-4 die ik heb gehad kunnen werken voor een ander?
Toch vreemd... ik heb nog geen Gear tokens gezien :( Dat terwijl ik toch al echt multiplayer en co-op heb gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Ik dacht na het installeren van de Gears games die je gratis kreeg omdat je de Ultimate editie hebt, laat ik weer eens met een paar vrienden Horde gaan doen.

Maar we zien elkaar helemaal niet?? Ik kan wel matchmaking doen met onbekenden. Maar als ik het met vrienden in mijn lijst wil doen zien we elkaar gewoon niet.

Alleen een andere vriend van me die in de xbox app op zn gsm zat die zag ik wel???

Balen dit :(

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
VincentG schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:48:
Nog erg in de twijfel om een One aan te schaffen.

GameMania had erg mooie deals qua console en games, maar nergens meer in de buurt (gister).
Speel weinig meer op de 360, onlangs een giga backlog en weet niet of dat gaat veranderen met de One. Misschien ga ik dan wel weer meer spelen. Wellicht dat ik vanavond nog overstag ga en ergens toch nog een mooie bundel / deal ga scoren.
CreativeSkills schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:51:
Twijfel ook heel erg om er vandaag nog één aan te schaffen.
Zitten een paar prima deals tussen, maar steeds net niet voldoende om mij echt over de streep te trekken.
houd vandaag de topics nog even goed in de gaten.
Vandaag hoef je geen verdere deals meer te verwachten. Alles dat beschikbaar was is bekend en soms (helaas) al uitverkocht.

Ik kan natuurlijk in niemand z'n portemennee kijken, maar de Media Markt/Bol.com deal (500GB XB1 + 2e controller + FIFA 16) voor 309 euro vind ik nog altijd bijzonder netjes. Oké, ik zou voor de Game Mania deal zijn gegaan, maar eigenlijk is het lood om oud ijzer.

MS probeert momenteel (en met wat eraan komt) echt wat van de XB1 te maken en met de huidige prijzen zou ik het dan ook gewoon doen :) Er zijn hier hordes die vorig jaar of twee jaar geleden heel wat meer voor hun XB1 hebben betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Rossi46 schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:01:
[...]

[...]

Vandaag hoef je geen verdere deals meer te verwachten. Alles dat beschikbaar was is bekend en soms (helaas) al uitverkocht.

Ik kan natuurlijk in niemand z'n portemennee kijken, maar de Media Markt/Bol.com deal (500GB XB1 + 2e controller + FIFA 16) voor 309 euro vind ik nog altijd bijzonder netjes. Oké, ik zou voor de Game Mania deal zijn gegaan, maar eigenlijk is het lood om oud ijzer.

MS probeert momenteel (en met wat eraan komt) echt wat van de XB1 te maken en met de huidige prijzen zou ik het dan ook gewoon doen :) Er zijn hier hordes die vorig jaar of twee jaar geleden heel wat meer voor hun XB1 hebben betaald ;)
Ik ben vrijdag bij de Gamemania geweest voor de Tomb Raider Xbox One bundel, maar die was toen al uitverkocht. Maar gereserveerd voor dezelfde prijs en zaterdag naar de Mediamarkt gegaan voor laagste prijs garantie, was geen probleem dus mooi die xbox meegenomen en mn reservering bij Gamemania geannuleerd.

Ik was om 11uur bij de Gamemania (had een afspraak daarvoor) en toen hadden ze al niks meer van de afgeprijsde artikelen op voorraad, dat vind ik slecht ingekocht dus geen spijt dat ik nu naar der mediamarkt ben gegaan...

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Ninjetsu NL schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:48:
[...]

Toch vreemd... ik heb nog geen Gear tokens gezien :( Dat terwijl ik toch al echt multiplayer en co-op heb gespeeld :)
Iemand enig idee hoe lang die codes actief blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
en ik wil er echt ff de tijd voor nemen als ik hem ga aansluiten :D
Even een momentje van maken. Kaarsjes erbij, rozenblaadjes.. >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:23:
[...]

Blijft hangen idd.

Wat Groove betreft heb ik nooit last gehad van mij verblijf in Ierland. Al gebruik ik Groove nauwelijks op de One. Ik gebruik Groove op mijn PC die achter me staat. :) Als je een Chromecast hebt zou je ook daarheen kunnen streamen vanaf je telefoon. Kun je makkelijker muziek wisselen ook.
Werkt dat soepel bij je?
Ik heb dat 'Draadloze weergave' eens geprobeerd om muziek vanaf Spotify op m'n Android naar mijn console te streamen maar dat liep niet soepel en klonk blikkerig.

Dit was eigenlijk de reden dat ik van Spotify naar Groove ben gegaan.
Dat werkt maar Spotify werkt gewoon wat lekkerder met de muziek suggesties enzo. (alhoewel ik daar de clips weer erg mist ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:58:
[...]

Werkt dat soepel bij je?
Ik heb dat 'Draadloze weergave' eens geprobeerd om muziek vanaf Spotify op m'n Android naar mijn console te streamen maar dat liep niet soepel en klonk blikkerig.

Dit was eigenlijk de reden dat ik van Spotify naar Groove ben gegaan.
Dat werkt maar Spotify werkt gewoon wat lekkerder met de muziek suggesties enzo. (alhoewel ik daar de clips weer erg mist ;))
Werkt prima bij mij. Scheelt misschien dat de router echt naast de One staat. Maar zoals gezegd gebruik ik meestal mijn PC voor muziek. Zo lang background music er niet is op de One zal ik het toch niet vaak gebruiken.

Wat ik echt mis bij Groove is overigens het importeren van andermans playlists. Dat is bij Spotify echt briljant. Daarnaast is het nieuwe album van Adele niet beschikbaar. Schande!

Overigens net aan the Witcher 3 begonnen. Is best wel heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week nog maar eens battlefield 4 premium edition gekocht. In de veronderstelling dat het er wel ok zou uitzien. Grootste miskoop sinds tijden lol. Heb zowel de pc als ps4 versie gespeeld, maar dit is toch wel een aardige degradatie. Beetje zonde van mijn geld.
Rossi46 schreef op maandag 30 november 2015 @ 13:01:

Games with gold zitten echt goede titels tussen. Ik vind het alleen echt jammer, dat ze niet gewoon net als de ps4,de grafische kaart wat krachtiger hebben gemaakt. Soms overheersen de kartels, dat vind ik echt jammer. Verder de controller is wel veel fijner.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:00:
Vorige week nog maar eens battlefield 4 premium edition gekocht. In de veronderstelling dat het er wel ok zou uitzien. Grootste miskoop sinds tijden lol. Heb zowel de pc als ps4 versie gespeeld, maar dit is toch wel een aardige degradatie. Beetje zonde van mijn geld.
sowieso zonde... Voor dat geld kun je beter EA access kopen. heb je een stuk of 8 extra games er bij. EA games ga ik sowieso niet meer kopen denk ik... Als er binnenkort nog wat interresants komt en als ik weer tijd heb koop ik dat ook:) heb bf4, peggle, pvz ook gekocht. achteraf best jammer anders had ik nu ea acces sowieso gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 14:17:
[...]

Overigens net aan the Witcher 3 begonnen. Is best wel heel erg goed.
Die zoek ik nog voor een mooi prijsje, zag hem net bij gamemania voor €30,- is dat acceptabel of is hij ergens anders goedkoper?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:04:
[...]

sowieso zonde... Voor dat geld kun je beter EA access kopen. heb je een stuk of 8 extra games er bij. EA games ga ik sowieso niet meer kopen denk ik... Als er binnenkort nog wat interresants komt en als ik weer tijd heb koop ik dat ook:) heb bf4, peggle, pvz ook gekocht. achteraf best jammer anders had ik nu ea acces sowieso gehad.
Jah het ging mij om de DLC en het stomme is ea acces heb ik al. Alleen battlefield vrijwel niet gespeeld. De DLC bij battlefield dat is zo een beetje alsof je 3 games extra koopt en die zijn vetter dan de main game. Maarja ik ben dan ook best wel battlefield addict, al vanaf het eerste deel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Begin toch al wat beter te worden in Halo5 Multiplayer. Aan het begin had ik vaak 4-5 kills in een match en nu toch al iets van 13 :D

Zal met de headset alleen nog maar beter worden (dan hoor je mensen beter aankomen). Erg leuk zo! :)

Ik ga trouwens voor deze headset -> http://www.gamingheadsets...beach-ear-force-px24.html . Hoop hem morgen in huis te hebben.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
ourplayground schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:05:
[...]

Die zoek ik nog voor een mooi prijsje, zag hem net bij gamemania voor €30,- is dat acceptabel of is hij ergens anders goedkoper?
prijs was bij release al acceptable, meester game!! Moet hem zelf alleen nog wel uitspelen :+ ondanks dat al 80u inzitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ourplayground schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:05:
[...]

Volgens mij nog 25 USD op xbox.com vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:16
Verwijderd schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:16:
[...]

Volgens mij nog 25 USD op xbox.com vandaag.
thanks, maar dan heb ik hem voor €5,- meer liever op disc :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste dag! Bol.com Cyber Monday:

o.a. Xbox One 500 GB + Fifa 16 + 2 controllers. 309 euro

[ Voor 55% gewijzigd door BM op 01-12-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasy-Bart
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-07 18:10
Spellen die je koopt in de winkel, kun je deze ook sharen zoals gedownloade spellen?

Wat is de goedkoopste manier voor spellen te kopen, online via microsoft store (NL of VS)

of andere sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:56
Fantasy-Bart schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:09:
Spellen die je koopt in de winkel, kun je deze ook sharen zoals gedownloade spellen?

Wat is de goedkoopste manier voor spellen te kopen, online via microsoft store (NL of VS)

of andere sites?
Nee, op disc moet je echt de disc erin steken om te kunnen spelen.

http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

Hier kun je kijken wat de goedkoopste markt is op dit moment.
Pagina: 1 ... 86 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace