- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Thanks gast!justifire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:01:
[...]
Xbox staat standaard op UK
Maar had hem in de Signapore MS store gekocht, en geheel onverwacht kon ik hem dus maandagmiddag al spelen![]()
Wel goed dat ze hem in Europa de 13de releasen, iedereen loopt hier altijd te klagen dat ze games releasen op dinsdag en niet voor het weekeind, dit is op deze manier opgelost
[...]
Herkenbaar inderdaad.
Misschien maar eens standaard zo'n adapter in de controller hebben steken, zodat je met je blote mannen klauwen er gewoon fatsoenlijk een kabel in kan rossen !
[afbeelding]
Maar ik heb 'helaas' nog een vraag hierover (ik hoop dat ik hiermee niet irritant word).
Momenteel deel ik nu samen met mijn neef de ' game-sharing' van Xbox one Home.
Stel ik zet mijn xbox one regio op UK, en ik schaf Tomb Raider digitaal via de Singapore store.
Kan mijn neef ook Tomb raider spelen ondanks zijn xbox one op region NL staat?
Nogmaals excuses als deze vraag 100x is verschenen op deze topic.
Ook ik heb de update beginnen gehaald ( even wennen, kon niet eens ''mijn games'' vinden ) en ik was gelijk benieuwd naar hoe het zit met de 360 games. Zelf heb ik geen fysieke games meer van de 360 maar ik had er toendertijd genoeg online gekocht, ook games die in de lijst erbij staan die vandaag beschikbaar zouden moeten zijn.
Uiteindelijk mijn games gevonden, maar het staat er niet bij ( eerder hier op tweakers.net gelezen tot ze daar zouden moeten staan ).
Ook als ik de zoekfunctie gebruik in de store vind die niks op fable.
Is de update nu ''half'' voltooid en komt er nog een update? De update waar ik op wacht in ieder geval
Enige wat me interesseert aan deze update is het 360 game verhaal, en net dat vind ik nergens terug
Verwijderd
Vanavond 21 uur komen de 360 spellen ertussen te staan.JeroenC schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:53:
Guys, ik vrees dat het al ruim besproken is, maar de pagina's vliegen hier voorbij dat is niet normaal..
Ook ik heb de update beginnen gehaald ( even wennen, kon niet eens ''mijn games'' vinden ) en ik was gelijk benieuwd naar hoe het zit met de 360 games. Zelf heb ik geen fysieke games meer van de 360 maar ik had er toendertijd genoeg online gekocht, ook games die in de lijst erbij staan die vandaag beschikbaar zouden moeten zijn.
Uiteindelijk mijn games gevonden, maar het staat er niet bij ( eerder hier op tweakers.net gelezen tot ze daar zouden moeten staan ).
Ook als ik de zoekfunctie gebruik in de store vind die niks op fable.
Is de update nu ''half'' voltooid en komt er nog een update? De update waar ik op wacht in ieder gevalWant heel deze layout vind ik ''nog'' niks, zal een kwestie van wennen zijn maar was voor mijn gevoel zeker niet nodig geweest.
Enige wat me interesseert aan deze update is het 360 game verhaal, en net dat vind ik nergens terug
Aaah dat wordt nog even wachtenVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:04:
[...]
Vanavond 21 uur komen de 360 spellen ertussen te staan.
Thanks voor de handige info, ik zat al een reboot uit te voeren en etc, maar goed dan kan ik natuurlijk heel vaak herstarten indien ik tot 21:00 moet wachten.
Speel dan ook eens met je Tweakers vrienden......:+Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:37:
[...]
Ik bedoelde in mijn geval "Forza Horizon 2" in het afgelopen seizoen 2014/2015.
Forza 6 heeft mij ook niet gegeven wat ik er van gehoopt had en is waarschijnlijk mijn laatste.
De meeste games die ik speel worden verkloot door irritante kinderen die multiplayer om zeep helpen.
Xbox One games zijn regio-vrij.JaySparda schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:53:
[...]
Thanks gast!
Maar ik heb 'helaas' nog een vraag hierover (ik hoop dat ik hiermee niet irritant word).
Momenteel deel ik nu samen met mijn neef de ' game-sharing' van Xbox one Home.
Stel ik zet mijn xbox one regio op UK, en ik schaf Tomb Raider digitaal via de Singapore store.
Kan mijn neef ook Tomb raider spelen ondanks zijn xbox one op region NL staat?
Nogmaals excuses als deze vraag 100x is verschenen op deze topic.
Maakt dus niet uit in welk land je ze aanschaft, zolang je de licentie maar hebt kan je ze overal ter wereld downloaden, delen en spelen. (met uitzondering van 'verboden spellen' in bepaalde landen)
Zoals gezegd, mijn Xbox staat standaard op UK, de games haal ik via de laptop in Rusland, USA, Duitsland, Brazilie of Singapore, vervolgens haal ik ze met de Xbox van de UK server af.
Dat schrijft hij toch ook ?TheVMaster schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:29:
[...]
Speel dan ook eens met je Tweakers vrienden......:+
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 12-11-2015 15:41 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Tip: je kunt controllers ook uitzetten door langer dan 5 seconden de xbox-knop in te drukken
Enne, EA Access bevat nu Star Wars Battlefront als 10 uur trial
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 12-11-2015 15:47 ]
http://majornelson.com/20...one-experience-on-nov-12/JeroenC schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:10:
[...]
Aaah dat wordt nog even wachtenIk ben benieuwd! 21:00 Nederlandse tijd neem ik aan?
Thanks voor de handige info, ik zat al een reboot uit te voeren en etc, maar goed dan kan ik natuurlijk heel vaak herstarten indien ik tot 21:00 moet wachten.
9 uur NL tijd iddRegardless of when you receive the New Xbox One Experience system update, the Xbox One Backward Compatibility feature will begin rolling out starting at 3:01pm/12:01 PM (noon) PT on November 12th. To start playing your Xbox 360 games on Xbox One after this time, refresh your Game Collection to see your pre-purchased, digital Xbox 360 titles from the Backward Compatible title list in your ready to install queue or simply insert the disc for a supported Xbox 360 title and download the game to start playing it on Xbox One.
Eh...ik lees
Waar staat Tweakers (vrienden)?De meeste games die ik speel worden verkloot door irritante kinderen die multiplayer om zeep helpen
Maar hij heeft een punt, dat open lobby systeem is beetje de dooddoener van de game, server/lobby systeem met een host die kan kicken had een stuk interessantere multiplayer gegeven.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
HahahaTheVMaster schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:49:
[...]
Eh...ik lees
[...]
Waar staat Tweakers (vrienden)?
I see what he did there
Verwijderd
Als deeltje 4 op insane coop wordt gedaan houd ik mij zeer aanbevolen.justifire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:26:
[...]
Co-op wil ik best wel weer eens doen, in deeltje 4
Nu weer te druk met Tomb Raider en kijk al uit naar Fallout
Lastige chievos ? Nee, wel tijdrovend : Seriously -> 10.000 competitve kills.......
Vanharte (bijna) met Seriously. Dat is een heftige tijdsinvestering.

Dank je wel voor je snelle reactiejustifire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:38:
[...]
Xbox One games zijn regio-vrij.
Maakt dus niet uit in welk land je ze aanschaft, zolang je de licentie maar hebt kan je ze overal ter wereld downloaden, delen en spelen. (met uitzondering van 'verboden spellen' in bepaalde landen)
Zoals gezegd, mijn Xbox staat standaard op UK, de games haal ik via de laptop in Rusland, USA, Duitsland, Brazilie of Singapore, vervolgens haal ik ze met de Xbox van de UK server af.
[...]
Dat schrijft hij toch ook ?
Dan zie ik geen reden meer om spellen via de NL store te kopen.
Toevallig GoW U ook in je log staan?:+Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:54:
[...]
Als deeltje 4 op insane coop wordt gedaan houd ik mij zeer aanbevolen.
Vanharte (bijna) met Seriously. Dat is een heftige tijdsinvestering.
Hoor net dat ik binnenkort weer een weekje vrij mag nemen... 2 verstandskiezen er uit
Verwijderd
Ja maar dat vind ik geen leuk spel helaas.mfreriks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:56:
[...]
Toevallig GoW U ook in je log staan?![]()
Hoor net dat ik binnenkort weer een weekje vrij mag nemen... 2 verstandskiezen er uitzorgen dat ik dan klaar voor fallout 4 ben...
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Heeft Winkiller humor dan...SinergyX schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:51:
Je snap de humor niet in z'n zin?
Maar hij heeft een punt, dat open lobby systeem is beetje de dooddoener van de game, server/lobby systeem met een host die kan kicken had een stuk interessantere multiplayer gegeven.

Geen idee, maar was ook justifire die het deed
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ohw...maar die heeft volgens mij geen humorSinergyX schreef op donderdag 12 november 2015 @ 16:49:
[...]
Geen idee, maar was ook justifire die het deed
grapje Justfire...
[ Voor 97% gewijzigd door TheVMaster op 12-11-2015 16:58 ]
Overigens begin je met 0 unlocks en 1 wapen, dat maakt dat je de eerste paar potten al wel redelijk kansloos bent ondertussen (ook al is ie pas een paar uur uit). Maar al met al is het na een tijdje wel te doen om mee te komen. Nog even wat meer tijd om te kijken hoe het op langere termijn speelt, maar voorlopig vermaak ik me prima. Denk dat dit voorlopig wel mijn MP-shooter is. Had ook al een paar lekkere killstreaks, al moet je wel voorzichtiger spelen wil je het langer uithouden (vooral flanken is goed te doen en soms heb je wel wat mazzel nodig, maar het is niet onmogelijk). Deze game past goed bij mn speelstijl.
Kan iedereen met EA Access aanraden om het toch even te proberen
no comment
Net het nieuwe dashboard erop gezet...
Echter kan ik nergens die wireless display app vinden?
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
De watte?Format-C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:31:
Goedenavond.
Welke app is dat? Om te streamen naar een Windows 10 device?
Cogitationis poenam nemo patitur
Er is bij de preview-dashboard wel een Wireless Display preview via de Xbox Preview Dashboard te verkrijgen, maar ik weet niet of die ook voor de rest te gebruiken is. Het lijkt erop dat ze die momenteel niet hebben overgebracht met de nieuwe update. Ik kan er zo ook effe niks over vinden verder. Wordt vervolgd.Format-C schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:31:
Goedenavond.
Nee, om te streamen naar de Xbox zelf. Dus met de Wireless Display Preview die je in de Xbox Preview Dashboard vindt bij Beta Apps&Games (naast Community Calendar).Bullet NL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 19:43:
[...]
De watte?
Welke app is dat? Om te streamen naar een Windows 10 device?
Wat heb ik van begin tot eind genoten zeg !
Echt weer eens een triple-A titel waardig.
En nu lekker verder met free roamen en die tempels leegroven
Echt een aanrader !!!
Balen.
Zou graag films van Kodi op mn Nexus 5 naar de Xbox One streamen. Mét ondertiteling.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Edit
Ik heb de optie gevonden om het updaten handmatig te starten, update is nu bezig.
[ Voor 44% gewijzigd door Linkje3 op 12-11-2015 20:47 ]
TheVMaster schreef op donderdag 12 november 2015 @ 15:29:
[...]
Speel dan ook eens met je Tweakers vrienden......:+

Gelukkig ben ik dit keer niet de enigste.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:52:
Ik vind de NXOE niet zo mooi eerlijk gezegd, en dan met name de homescreen. Bij mij moet alles symmetrisch staan, dat is het helaas niet, door die stomme blokken in het middengedeelte.
Ik heb alleen Dirt 3 erbij staan via de GwG van pas geleden.
Benieuwd hoe die speelt op m'n One.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nee haha, persoonlijk vind ik het chaos, alleen al mijngames proberen te vinden heeft me even gekost, zit ergens op het begin helemaal onderin verstopt.Winkiller schreef op donderdag 12 november 2015 @ 20:59:
[...]
![]()
[...]
Gelukkig ben ik dit keer niet de enigste.
Zal wel even wennen zijn maar ik vond het oude dashboard een stuk overzichtelijker, grote tiles netjes allemaal op je beeld. Je hoefde alleen van links naar rechts te gaan om alles te zien.
Nu moet je ook nog eens per tab naar onder om te zien wat daar zit.
This dat mijn vriendin al ruim een uur de TV in beslag genomen heeft anders kon ik eens kijken hoe ik al die tiles en opties kan verwijderen, want hopelijk kan ik er veel uit slopen om het weer overzichtelijk te krijgen.
Als je dat dan selecteert krijg je: we didn't find anything
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Volgens mij nog niet.The Jackel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:15:
Is de update voor backwards compatibility al vrijgegeven?
Last updated
11/9/2015 11:38 AM
Last automatic update check
11/12/2015 9:16 PM
Latest status
Update successful
Dan zal ik nog wel ff geduld moeten hebben. Er zijn geen updates beschikbaar geeft ie aan.
Ben nu Dirt 3 aan het opstarten. Die Xbox360 intro!
Ja, idd. Had beter moeten kijken.Rivanov schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:23:
Komt ook niet via een aparte update! Staat er vanaf 21:00 gewoon tussen als je Xbox360 games op jd account hebt staan.
Ben nu Dirt 3 aan het opstarten. Die Xbox360 intro!
Nu alleen nog een optie om games te verbergen. Heb nog altijd de GoW Ultimate Edition BETA bij Ready to Install staan, terwijl ik de complete al lang heb.
Kwam ik ook achter. Helaas. Moet dan wel verplicht een credit card invoeren.Rivanov schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:28:
Dirt 3 moet je even via Xbox.com aanschaffen. Is nu namelijk gratis met Games with Gold.
360 weg gegeven al hele tijd geledenThe Jackel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:39:
Je kan hem ook op je 360 downloaden en dan komt ie bij games en Apps te staan onder ready to install. Is alleen wel een stuk omslachtiger
Dan is dat geen optiePannekoek81 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:42:
[...]
360 weg gegeven al hele tijd geleden
Ik had in eerste instantie hetzelfde. Vervolgens PayPal opnieuw toegevoegd, zowel in mijn Microsoft Account als op de console. Toen was het nog steeds voor een korte tijd niet mogelijk, maar ik kan sinds kort "afrekenen" via PayPal. SuccesPannekoek81 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:37:
[...]
Kwam ik ook achter. Helaas. Moet dan wel verplicht een credit card invoeren.
Nu nog shit verzamelen, meer ontdekken en de tombs afgaan.
Kan hem in ieder geval aanraden. Echt top. Enige nadeel van wat ik zie is dat hij misschien nog wel wat langer had gemogen. Vooral de eerste levels ga je achteraf gezien wel snel doorheen. Al heb ik er wel wat langer dan de vorige game over gedaan (denk een uur of 5 langer). Maar deze game speelt nog net wat lekkerder, heeft wat beter verhaal en is wat minder extreem (vond de vorige qua verhaal wat over de top onrealistisch).
Square Enix: meer van dit graag
Hoe lang heb je erover gedaan als ik vragen mag? Lijkt mij een top game. Ik ga nu eerst Rayman Legens ff platinum halen op XBO en dan ga ik denk ik voor deze game.Martinspire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 21:59:
Zo Tomb Raider credits lopen over mn beeldscherm heen. Fenomenale game. Echt geweldig om te doen. Lekker verhaal en Lara blijft ook een schatje
Nu nog shit verzamelen, meer ontdekken en de tombs afgaan.
Kan hem in ieder geval aanraden. Echt top. Enige nadeel van wat ik zie is dat hij misschien nog wel wat langer had gemogen. Vooral de eerste levels ga je achteraf gezien wel snel doorheen. Al heb ik er wel wat langer dan de vorige game over gedaan (denk een uur of 5 langer). Maar deze game speelt nog net wat lekkerder, heeft wat beter verhaal en is wat minder extreem (vond de vorige qua verhaal wat over de top onrealistisch).
Square Enix: meer van dit graag
Vind de nieuwe interface trouwens wel erg snel zeg
Via het www maar gedaan. CC toegevoegd. Downloaden. CC verwijderen.
Ik denk dat ik zo'n 20 uur heb gespeeld, maar kan het niet precies zien. Heb sommige stukken weinig gepakt (kwam ik dan vaak laat achter maar na lang klauteren en ploeteren heb je dan geen zin meer om terug te gaan) en sommige stukken wel weer veel gedaan. Heb sowieso nog wat tombes opnieuw te doen en wat gebieden te bespeuren. Upgrades e.d. ben ik wel bijna doorheen (belangrijkste heb ik eigenlijk al wel), dus het is vooral verzamelen en dingen doen die ik leuk vind. Ik denk dat als je alles wilt hebben, je er wel zo'n 40 uur aan zoet bent, maar de vraag is of je dan zin hebt om elke hoek van de game te gaan bekijken (het is nogal wat). De basis uitspelen zal je waarschijnlijk zo'n 20 tot 25 uur kosten (game en tombes).Fuff schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:07:
[...]
Hoe lang heb je erover gedaan als ik vragen mag? Lijkt mij een top game. Ik ga nu eerst Rayman Legens ff platinum halen op XBO en dan ga ik denk ik voor deze game.
Vind de nieuwe interface trouwens wel erg snel zeg
Wat me vooral opviel aan de walkthrough hoofdstukken bij IGN (heb hem niet gelezen maar zag hem even voorbij komen toen ik een tombe wilde oplossen waar ik met mn domme kop de oplossing niet zag), dat de eerste paar levels eigenlijk vrij snel gaan maar de laatste 5 doe je nog wel langer over. Dus als je denkt van "oh ben ik hier al", dan valt dat nog wel mee.
Anyways, mijn game van het jaar (alleen Just Cause kan hem eigenlijk nog overtreffen voor mij persoonlijk), heeft het stokje van Batman Arkham Knight overgenomen hier. Beide kan ik enorm aanraden
Hier overigens nog mijn reactie op Star Wars Battlefront: Martinspire in "[Multi] Star Wars Battlefront"
En hier nog wat meer over mijn Tomb Raider ervaringen: Martinspire in "[Multi] Rise of the Tomb Raider (2015)"
[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 12-11-2015 22:18 ]
Edit; altijd FF leuk tussendoor.
[ Voor 14% gewijzigd door Format-C op 12-11-2015 22:24 ]
Wat loopt er bij jou niet helemaal soepel? Net een paar races gereden en op de wat overgevoelige besturing na geen issues ervaren...The Jackel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:02:
Dirt Loopt niet helemaal soepel...
Xbox Live: R3MC0
[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 12-11-2015 22:32 ]
Lichtpuntje...
De besturing is idd wel ff wennen.
Op de een of andere manier heb ik dan nog geen backwards comp? Zit in preview program en heb allang dat nieuwe Dash
Tombe oplossen waar je de oplossing niet zag ?Martinspire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:15:
[...]
Ik denk dat ik zo'n 20 uur heb gespeeld, maar kan het niet precies zien. Heb sommige stukken weinig gepakt (kwam ik dan vaak laat achter maar na lang klauteren en ploeteren heb je dan geen zin meer om terug te gaan) en sommige stukken wel weer veel gedaan. Heb sowieso nog wat tombes opnieuw te doen en wat gebieden te bespeuren. Upgrades e.d. ben ik wel bijna doorheen (belangrijkste heb ik eigenlijk al wel), dus het is vooral verzamelen en dingen doen die ik leuk vind. Ik denk dat als je alles wilt hebben, je er wel zo'n 40 uur aan zoet bent, maar de vraag is of je dan zin hebt om elke hoek van de game te gaan bekijken (het is nogal wat). De basis uitspelen zal je waarschijnlijk zo'n 20 tot 25 uur kosten (game en tombes).
Wat me vooral opviel aan de walkthrough hoofdstukken bij IGN (heb hem niet gelezen maar zag hem even voorbij komen toen ik een tombe wilde oplossen waar ik met mn domme kop de oplossing niet zag), dat de eerste paar levels eigenlijk vrij snel gaan maar de laatste 5 doe je nog wel langer over. Dus als je denkt van "oh ben ik hier al", dan valt dat nog wel mee.
Anyways, mijn game van het jaar (alleen Just Cause kan hem eigenlijk nog overtreffen voor mij persoonlijk), heeft het stokje van Batman Arkham Knight overgenomen hier. Beide kan ik enorm aanraden
Hier overigens nog mijn reactie op Star Wars Battlefront: Martinspire in "[Multi] Star Wars Battlefront"
En hier nog wat meer over mijn Tomb Raider ervaringen: Martinspire in "[Multi] Rise of the Tomb Raider (2015)"
Gimme gimme !!
Zijn uitdagende tombes bij maar tot nu toe goed op te lossen (uiteraard zonder survival instinct of hoe die noob-optie ook mag heten)
Zelf ook uitgespeeld op 71% complete (toeval ?)
Lekker door gespeeld, en is gewoon genieten om relax tussen de konijntjes en hertjes wat opdrachten uit te voeren.
Die 100% completion van de campaign komt hier zeker wel, 100% achievements weet ik nog niet, iets te veel van hetzelfde naar mijn mening......
Verwijderd
https://ar12gaming.com/ar...-backwards-compatible-yet
Hoe maak je trouwens screenshots van je Dashboard/Start scherm en andere schermen buiten het gamen om ?
Ik zie steeds vaker van dit soort screenshots voorbij komen, maar een dubbeltap + Y werkt niet bij mij met het nieuwe NXOE

[ Voor 54% gewijzigd door MRE-Inc op 13-11-2015 07:26 ]
XBL: MRE Inc
Of hoe gat dat te werk?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Volgens mij krijg je pas vanaf 1 dec een bericht dat je ze hebtXtr3me4me schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:38:
Vraagje nu de nieuwe update is uitgevoerd. Krijg vandaag mijn xbox live kaart binnen. Ik had de xbone gekocht met GoW ultimate. Zodra ik live ga, krijg ik dan automatisch de voorgaande delen?
Of hoe gat dat te werk?
Hoe werkt dat nu precies met die BC games die laatst bekend zijn geworden? Ik heb geen van die games (had geen XB360), maar stel ik zou zo'n game nog ergens kunnen kopen dan kan ik die in de Xbox One stoppen en dan download de Xbox One de "compatible" versie? En als ik een 360 game digitaal via de store of online koop? Werkt dat ook?
Helemaal gelijk, 1 december worden de codes verstuurd van Gears 1,2,3 en Judgement
Heb je de games al liggen op disc of aangeschaft in de store kan je ze vanaf nu al spelen.
@PdeBie
Zo werkt het inderdaad, schijfje erin, downloaden en spelen (moet je wel je schijfje in de xbox laten)
Digitale download werkt ook, zelfde als de Xbox One games eigenlijk, aankopen, downloaden, spelen (hoef je geen schijf in de xbox te hebben
NBA JAM On fire edition lijkt me wel leuk om te spelen namelijk
Is weer eens wat anders dan Halo en Forza en niet zo serieus als FIFA of NBA live.
Het liefst zie ik Sega Soccer Slam nog een keer verschijnen als BC, maar dat zal wel niet aangezien dat eigenlijk een Xbox titel was en later opnieuw uitgebracht voor de Xbox 360.
Gears 2 en 3 al aan het installeren nu door GoW U gekocht te hebben... Judgement daarintegen was nog niet mogelijk... ff geduld dus:)justifire schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:53:
@ ironpino
Helemaal gelijk, 1 december worden de codes verstuurd van Gears 1,2,3 en Judgement
Heb je de games al liggen op disc of aangeschaft in de store kan je ze vanaf nu al spelen.
@PdeBie
Zo werkt het inderdaad, schijfje erin, downloaden en spelen (moet je wel je schijfje in de xbox laten)
Digitale download werkt ook, zelfde als de Xbox One games eigenlijk, aankopen, downloaden, spelen (hoef je geen schijf in de xbox te hebben)
Tombraider.. wat een heerlijk spel:) heb er nu 7 uur in zitten (proloog 4x gedaan
EDIT: had eigenlijk verwacht dat crysis 3 ook gelijk BC had? dacht dat die vorige maand in de GwG zzt
[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 13-11-2015 08:47 ]
Dus ik kan hem ook hier kopen?justifire schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:53:
@PdeBie
Digitale download werkt ook, zelfde als de Xbox One games eigenlijk, aankopen, downloaden, spelen (hoef je geen schijf in de xbox te hebben)
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802584111ec
Voor die € 4,89 ga ik niet op en neer naar de stad in de hoop dat hij nog ergens toevallig in de grabbelbak ligt
Ik ben er ook nog niet uit hoe de mensen het doen....wimpie007 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 23:17:
Heb Dirt nu via Xbox.com gezegt download to Xbox360 maarre ik zie hem echt niet op de Xbox One?
Op de een of andere manier heb ik dan nog geen backwards comp? Zit in preview program en heb allang dat nieuwe Dash
Wat zit je toch met die proloogmfreriks schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:33:
[...]
Gears 2 en 3 al aan het installeren nu door GoW U gekocht te hebben... Judgement daarintegen was nog niet mogelijk... ff geduld dus:)
Tombraider.. wat een heerlijk spel:) heb er nu 7 uur in zitten (proloog 4x gedaan), zit in map 3:) lekker rustig aan en poging tot alles gelijk te vinden! speel ook op het hoogste niveau nu:) Tussendoor wat brainless Halo 5 knallen! De rest van de maand wel zoet mee denk ik, december fallout 4 starten gok/hoop ik
Als je een kampvuur hebt branden kan je gewoon fasttravellen.
Ik heb juist de map niet gebruikt om in het verhaal te blijven, nu ik hem heb uitgespeeld zal ik de map er eens bijpakken en alle items / secrets opzoeken.
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802435607db
Nog steeds 20 dollar, maar leuk om te spelen.
Proloog doel ik op de eerste missie!justifire schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:48:
[...]
Wat zit je toch met die proloog![]()
Als je een kampvuur hebt branden kan je gewoon fasttravellen.
Ik heb juist de map niet gebruikt om in het verhaal te blijven, nu ik hem heb uitgespeeld zal ik de map er eens bijpakken en alle items / secrets opzoeken.
spoiler:Moet die ancient bow hebben !!!
2x over gedaan om op 100% te krijgen vervolgens nog eens op een hoger moeilijkheidsniveauwaar de hele shit instort. geen kampvuur daar toch?
gebruik verder de kaarten etc ook niet:) bedoel lvl/map 3 of hoe je dat wil noemen:+ waar je voor het eerst sidemissies krijg.
De laadtijden zijn ook serieus 80 % korter, echt goed.
Iemand anders deze titels al getest?
[ Voor 8% gewijzigd door Carthrax op 13-11-2015 09:37 ]
Dus gears of war 2 en 3 kan al gedownload worden? Of had je de cd's van de 360 nog?mfreriks schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:33:
[...]
Gears 2 en 3 al aan het installeren nu door GoW U gekocht te hebben... Judgement daarintegen was nog niet mogelijk... ff geduld dus:)
Tombraider.. wat een heerlijk spel:) heb er nu 7 uur in zitten (proloog 4x gedaan), zit in map 3:) lekker rustig aan en poging tot alles gelijk te vinden! speel ook op het hoogste niveau nu:) Tussendoor wat brainless Halo 5 knallen! De rest van de maand wel zoet mee denk ik, december fallout 4 starten gok/hoop ik
EDIT: had eigenlijk verwacht dat crysis 3 ook gelijk BC had? dacht dat die vorige maand in de GwG zzt
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Vanmorgen de download aangezet:) gears 2 zat bij vertrekken op 20% dus ze lopen door:)Xtr3me4me schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:46:
[...]
Dus gears of war 2 en 3 kan al gedownload worden? Of had je de cd's van de 360 nog?
Andere mensen dus wel al andere GoW edities beschikbaar misschien vanavond thuis nog maar eens kijken dan
Edit:
ah 1 december bericht, de andere mensen hebben het gewoon vanaf disc gedaan of hadden ze al digitaal >_<
[ Voor 39% gewijzigd door Bokkie op 13-11-2015 10:01 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
zat vanmorgen idd ook te kijken... heb bijna 1.5 tb vol zittenBullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:58:
Het nadeel van al die games van de afgelopen tijd is dat mijn externe HDD ook al weer vol zit.... Maar opzoek naar een grotere 7200 rpm USB 3.0 schijf (2.5")
Maar daar zal volgend jaar wel een 3tb externe HDD bijkomen denk ik.
Heb wel een 5TB externe HDD als back-up en eventueel films en dergelijke af te spelen op de xdoos 1 als ik die aansluit.
Gamertag: timmie271
Als je naar onder scrollt zie je dat blauwe vak. Daarin staat volgens mij "My games&apps". Dat aanklikken en dan naar rechts scrollen. Daar stonden bij mij gisteren mijn BC games, inclusief Dirt 3 die ik eerder op de avond via de MS store toegevoegd heb als Gold game.juroz1980 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:46:
[...]
Ik ben er ook nog niet uit hoe de mensen het doen....
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Schijf ruimte is het probleem ook niet, heb hier wel 8 GB aan vrije schrijven liggen... Punt is dat ik de HDD niet wil zien, moet dus een 2.5" formaat schijf zijn, en 7200rpm op USB3.0timmie271 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:03:
Ik heb voorlopig nog even genoeg aan de 370gb intern(best weinig eigenlijk, gebruikt de xbox zelf ook 70-90gb ofzo?).
Maar daar zal volgend jaar wel een 3tb externe HDD bijkomen denk ik.
Heb wel een 5TB externe HDD als back-up en eventueel films en dergelijke af te spelen op de xdoos 1 als ik die aansluit.
8GB is best wel weinigBullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:07:
[...]
Schijf ruimte is het probleem ook niet, heb hier wel 8 GB aan vrije schrijven liggen... Punt is dat ik de HDD niet wil zien, moet dus een 2.5" formaat schijf zijn, en 7200rpm op USB3.0
Mja ik ben ondertussen maar wat gaan verwijderen. Dingen waarvan ik dacht "misschien doe ik die nog wel een keer" oid. Downloaden duurt ook weer niet zo heel lang (zeker in nieuwe dash gaat het eindelijk vlot) dus ook niet zo'n ramp. Gewoon eens kijken wat er eigenlijk toch wel weg kan.Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:07:
[...]
Schijf ruimte is het probleem ook niet, heb hier wel 8 GB aan vrije schrijven liggen... Punt is dat ik de HDD niet wil zien, moet dus een 2.5" formaat schijf zijn, en 7200rpm op USB3.0
Zit te wachten tot dat mijn nieuwe nas binnen komttimmie271 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:09:
[...]
8GB is best wel weinig. Ach ja, mij boeit het niet of ik ze wel of niet zie, heb de xbox 360 en de xbox one ook gewoon vol in het zicht staan op een kast
. De externe HDD staat bij mij ook gewoon naast de pc hoewel het een best mooie behuizing is om eerlijk te zijn
.
Ik zit te wachten tot ik naar huis mag van school om weer te kunnen XboxenBullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:38:
[...]
Zit te wachten tot dat mijn nieuwe nas binnen komt
Zojuist gekocht. Vanmiddag, zodra ik thuis kom van werk, gelijk proberenPdeBie schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 08:44:
[...]
Dus ik kan hem ook hier kopen?
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802584111ec
Voor die € 4,89 ga ik niet op en neer naar de stad in de hoop dat hij nog ergens toevallig in de grabbelbak ligt
Eerst je best om school doen, dipoma's halen.... zodat je straks een goede baan kan vinden! Veel belangrijker dan die Xbox..... Hahahatimmie271 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:54:
[...]
Ik zit te wachten tot ik naar huis mag van school om weer te kunnen Xboxen.
Mijn kids mogen ook niet zoveel op de Xbox.... De juist prioriteiten stellen!
Dat is het leuke juist hier op school... Er gaat ergens iets mis aangezien er meer mensen spelletjes aan het spelen zijn dan echt met school bezig zijn.. Je kunt niet zoveel doen op school namelijk, het gaat vooral om de stage en de opdrachten die erbij horen. Vorig jaar had ik dankzij school maar 3 maanden voor 4 complete stageopdrachten waar je normaal 5 maanden voor zou hebben (wel geslaagd overigensBullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:58:
[...]
Eerst je best om school doen, dipoma's halen.... zodat je straks een goede baan kan vinden! Veel belangrijker dan die Xbox..... Hahaha
Mijn kids mogen ook niet zoveel op de Xbox.... De juist prioriteiten stellen!![]()
Maar we wijken wat teveel af geloof ik
Ik heb jou wel in mijn lijst staan, maar weet niet of dat vice versa ook zo is. Je kunt me in elk geval een invite sturen als ik online ben, ik vind SWBF ook leuk om samen te doen met meerderen, heb nu niemand die er plek voor heeft op z'n externe HDD.Martinspire schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:12:
Als het goed is komt trouwens morgen Star Wars Battlefront naar EA Access waar je hem 10 uur kunt proberen. Gezien het een MP-titel is, is het misschien slim om vooraf even te kijken wie er online zijn, zodat je niet in je uppie hoeft te spelen (dan krijg je namelijk een betere indruk). En meteen je 10 uur erdoor jassen lijkt me ook niet handig dan
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace