Heb laatst ook even NFS aangezet via EA Access. Denk dat ik daar gewoon te oud voor ben geworden. Vroeger een groot fan maar nu had ik het na 20-30 minuten weer verwijderd van mijn Xbox. Heb maar even geraced, zonder stuur (niet compatible). 80% van de tijd zat ik gewoon verschrikkelijke filmpjes te kijken.Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:26:
[...]
Yes True !! de enorme budgetten voor de marketingmachines werpen hun vruchten veelal af.
Maar ondanks dat zou je zelf ook een week langer kunnen wachten op reacties van fanboys.
Vorig jaar lagen ook een paar grote titels ook na een week geheel stil hier op forum.![]()
Ik heb inmiddels ook spijt van NFS, maar ik was als NFS fanboy ook te nieuwschierig vorige week.
Als het goed is komt trouwens morgen Star Wars Battlefront naar EA Access waar je hem 10 uur kunt proberen. Gezien het een MP-titel is, is het misschien slim om vooraf even te kijken wie er online zijn, zodat je niet in je uppie hoeft te spelen (dan krijg je namelijk een betere indruk). En meteen je 10 uur erdoor jassen lijkt me ook niet handig dan
Ik vind van wel. Scheelt een teleurstellingHairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:19:
[...]
Dus jij vindt het binnen hengelen van een volledig pakket voor demo doeleinden gewoon kunnen?
Ik vind dat dat systeem niet werktIk dus niet. Sterker nog ons rechtssysteem vindt dat niet.
Mijn excuus, ik las het een beetje alsof iemand je sympathie moest geven en vooroordeelde je als een meeloperWellicht kun je voordat je doorgaat met trollen inhoudelijk ingaan om de kritiek aangaande het spel? Of heb je het zelf niet gespeeld?
Ben trouwens eergisteren begonnen aan deeltje 3 en tevens de eerste die ik speel.
Speel op moeilijkste niveau en is prima te doen, niet rushen maar lekker sneaken ala Sniper Elite.mfreriks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:12:
[...]
Wat betreft Tomb Raiber, wat ben ik blij dat die voorang heeft gekregen op Fallout 4 zeg!! mijn god wat een vet spel, geweldig screenshot materialen xD heb er nu een uurtje of 3 a 4 in zitten en heb de proloog al 2x opnieuw gedaan voor het 100% gebeurenspeel op eena hoogste moeilijkheidsniveau maar twijfel nu of ik niet gewoon het hoogste had moeten pakken...
Lekker zoeken naar artifacts en challanges heerlijk!! Vind het trouwens een heerlijke setting zo in de sneeuw.
Heb er 15 uur in zitten en zit op 40 %, speel dan ook zonder de kaart (1e run) te gebruiken of die veels te makkelijke instinct modus.
Die laatste hadden ze van mij zowiezo weg mogen laten, zie niet in waarom je dat zou gebruiken, gewoon lekker zelf uitvogelen wat de bedoeling is !
Eerst de game uitspelen en dan krijg je volgens mij een soort trials modus met verschillende challenges waarin je het op kan nemen tegen je vrienden (scoreboard that is)mfreriks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:30:
[...]
Idd, maar wat is precies die gamemodus? gister wat pakketjes open gemaakt voor kaarten, maar waar dienen ze precies voor? Voor mij is het nog een volledig raadsel! is het een soort score attack of zo?
Daar kan je die kaarten inzetten, of kijkers via Twitch kaarten in laten zetten om het jou makkelijker/ moeilijker/ humoristischer te maken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Nou ik heb iets gedaan wat je misschien niet verwacht, ik heb NFS Hot Pursuit uit 2010 opnieuw via Origin op mijn PC geïnstalleerd naast NFS Rivals en daar heb ik wel plezier mee. Ik ga nu proberen om het gevoel terug te krijgen, vooral dat stomme driften, en hoop dan NFS 2015 nog een keer uit te spelen.Beltoni schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:09:
[...]
Heb laatst ook even NFS aangezet via EA Access. Denk dat ik daar gewoon te oud voor ben geworden. Vroeger een groot fan maar nu had ik het na 20-30 minuten weer verwijderd van mijn Xbox. Heb maar even geraced, zonder stuur (niet compatible). 80% van de tijd zat ik gewoon verschrikkelijke filmpjes te kijken.
Glitch in halo 5 lijkt al gepacteerd te zijn
zojuist de warden x3 voorbij maar geen chievo.
Even opgezocht tot welke NFS ik ben gekomen. Holy shit, daar zijn er echt al veel van uitgekomen. Heb denk ik NFS 1 tot NFS underground of Most Wanted (2005) gespeeld. Heb dus alweer 10-15 versies gemist.Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:21:
[...]
Nou ik heb iets gedaan wat je misschien niet verwacht, ik heb NFS Hot Pursuit uit 2010 opnieuw via Origin op mijn PC geïnstalleerd naast NFS Rivals en daar heb ik wel plezier mee. Ik ga nu proberen om het gevoel terug te krijgen, vooral dat stomme driften, en hoop dan NFS 2015 nog een keer uit te spelen.
Moet gelijk weer denken aan Porsche Unlimited en Motor City Online, wat een fantastische spellen waren dat zeg. Bij MCO was EA nog een vooruitstrevend bedrijf, de tijden zijn inmiddels wel veranderd.
Nee 2016 was een baggerjaar qua games inderdaad.Donstil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:08:
[...]
Naar mijn mening is 2016 geen fantastisch game jaar geweest.
2015 had daarintegen wel een aantal mooie pareltjes
- Batman Arkham Knight (persoonlijke GotY, alhoewel Rise of the Tomb Raider....
- Rise of the Tomb Raider
- Witcher 3
- Ori
- Mortal Kombat
Remakes Dark Souls 2 en Gears Ultimate
Dan hebben we Halo 5, Forza 6 en Fallout 4 nog (allen nog niet gespeeld)
Kan me slechtere jaren herinneren.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Forza Horizon 2.Hairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:03:
[...]
Wat is jouw top Xbox One game van het jaar dan, als ik vragen mag?
Dat is 2014
2016 wordt alleen al een topjaar omdat Mafia 3 uitkomt
[ Voor 15% gewijzigd door Beltoni op 11-11-2015 16:29 ]
mfreriks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:25:
Glitch in halo 5 lijkt al gepacteerd te zijnzojuist de warden x3 voorbij maar geen chievo.
zojuist the breaking op legendary gedaan, ontsnapt aan de 3 wardens zonder dood te gaan en mn teammaten ook niet... (door de glitch te gebruiken en zo over te slaan) maar geen chievo voor mij
Ik bedoelde in mijn geval "Forza Horizon 2" in het afgelopen seizoen 2014/2015.
Forza 6 heeft mij ook niet gegeven wat ik er van gehoopt had en is waarschijnlijk mijn laatste.
De meeste games die ik speel worden verkloot door irritante kinderen die multiplayer om zeep helpen.
Staat hij ook niet op "Unlocking..." in de achievements app?mfreriks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:36:
[...]
zojuist the breaking op legendary gedaan, ontsnapt aan de 3 wardens zonder dood te gaan en mn teammaten ook niet... (door de glitch te gebruiken en zo over te slaan) maar geen chievo voor mij
Ja 2015 bedoel ik dusjustifire schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:27:
[...]
Nee 2016 was een baggerjaar qua games inderdaad.
2015 had daarintegen wel een aantal mooie pareltjes![]()
- Batman Arkham Knight (persoonlijke GotY, alhoewel Rise of the Tomb Raider....)
- Rise of the Tomb Raider
- Witcher 3
- Ori
- Mortal Kombat
Remakes Dark Souls 2 en Gears Ultimate
Dan hebben we Halo 5, Forza 6 en Fallout 4 nog (allen nog niet gespeeld)
Kan me slechtere jaren herinneren.

Titels uit jou lijstje kan ik mij dan weer niet in vinden op Ori na, dat is misschien wel mijn game van 2015
Kan me betere jaren herinneren maar goed er stond dan ook "Naar mijn mening"
[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 11-11-2015 16:49 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Haha ja in public lobby's is het vaker niet niet een hoop gebeuk. Heb zelf Forza 6 links laten liggen. Na Project CARS voelde de demo gewoon niet meer lekker aan. Dit terwijl ik veel uren had gestoken in Forza 5. pCARS is inmiddels redelijk gepatched waardoor het echt een leuke racegame is geworden maar het is eigenlijk nog steeds niet af.Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:37:
[...]
Ik bedoelde in mijn geval "Forza Horizon 2" in het afgelopen seizoen 2014/2015.
Forza 6 heeft mij ook niet gegeven wat ik er van gehoopt had en is waarschijnlijk mijn laatste.
De meeste games die ik speel worden verkloot door irritante kinderen die multiplayer om zeep helpen.
Rijden altijd met een vaste groep, met een paar nieuwe mensen af en toe. Met clean racen komen dit soort games toch beter tot hun recht.
achievements app? smart glass app en dan achievements?Ereaser schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:43:
[...]
Staat hij ook niet op "Unlocking..." in de achievements app?
Ja dat is inderdaad het standaard antwoord van spelers hier op tweakers. Maar als mensen uit mijn kennissenlijst spelen op momenten waarop ik altijd met mijn vrouw tv kijkt en meestal binnen een week stoppen met spelen en met hun kop al bij een ander gehypet spel zitten houd het ook op.Beltoni schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:48:
[...]
Rijden altijd met een vaste groep, met een paar nieuwe mensen af en toe. Met clean racen komen dit soort games toch beter tot hun recht.
Dit is geen klaagzang maar een constatering.
Niet mis meeDonstil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:46:
[...]
Ja 2015 bedoel ik dus![]()
Titels uit jou lijstje kan ik mij dan weer niet in vinden op Ori na, dat is misschien wel mijn game van 2015
Kan me betere jaren herinneren maar goed er stond dan ook "Naar mijn mening"
En daarom reageer ik ook even met mijn mening, smaken verschillen gelukkig anders zouden we allemaal CoD spelen

Haha ook dat klinkt bekend. Ach, 1 avondje in de week racen kan geen kwaad. Elke dag tv kijken is ook niet goed voor je.Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:57:
[...]
Ja dat is inderdaad het standaard antwoord van spelers hier op tweakers. Maar als mensen uit mijn kennissenlijst spelen op momenten waarop ik altijd met mijn vrouw tv kijkt en meestal binnen een week stoppen met spelen en met hun kop al bij een ander gehypet spel zitten houd het ook op.
Dit is geen klaagzang maar een constatering.
Gewoon je poot stijf houden. Als mijn vriendin het voor het zeggen had zat ik elke dag met een glas wijn de hele dag naar die zooi op SBS te kijken
[ Voor 11% gewijzigd door Beltoni op 11-11-2015 17:04 ]
Sommige leuke dingen die je hebt met je partner moet je niet wijzigen is niet goed voor de relatie.Beltoni schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:01:
[...]
Haha ook dat klinkt bekend. Ach, 1 avondje in de week racen kan geen kwaad. Elke dag tv kijken is ook niet goed voor je.
Gewoon je poot stijf houden. Als mijn vriendin het voor het zeggen had zat ik elke dag met een glas wijn de hele dag naar die zooi op SBS te kijken
SBS6 ? waar zit dat ? daar kijkt mijn vrouw echt niet naar, daar is ze te hoog voor opgeleid.
MCO.. wow dat er mensen zijn die dat spel nog kennen, game is wat? 15 jaar oud?Beltoni schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:27:
[...]
Even opgezocht tot welke NFS ik ben gekomen. Holy shit, daar zijn er echt al veel van uitgekomen. Heb denk ik NFS 1 tot NFS underground of Most Wanted (2005) gespeeld. Heb dus alweer 10-15 versies gemist.
Moet gelijk weer denken aan Porsche Unlimited en Motor City Online, wat een fantastische spellen waren dat zeg. Bij MCO was EA nog een vooruitstrevend bedrijf, de tijden zijn inmiddels wel veranderd.
was lomp genoeg de reden hoe ik in Sims Online ben terecht gekomen....

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee op je xboxmfreriks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:49:
[...]
achievements app? smart glass app en dan achievements?
ah, ik zie nu wat er mis gaat... door de hele map heen mag je hele fireteam niet dood gaan... ik dacht alleen bij de wardens...
Verwijderd
Gisterenavond heb ik die gehaald. Je hele fireteam mag doodgaan zolang je geen checkpoint activeert terwijl ze dood op de grond liggen. Bij mij zijn ze een keer of vier allemaal gesneuveld. Ben steeds 10 meter teruggelopen en achter een muur gaan staan. Loop niet te ver terug. Checkpoints kun je meerdere malen activeren. Sla steeds je recente checkpoint op voor het geval ze allemaal doodgaan terwijl je net door een checkpoint gaat. Met alle raketten en lasersnipers is die kans wel aanwezig. Heb met heel voorzichtig spelen (voor mijn doen) er een krap uurtje over gedaan.mfreriks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:48:
[...]
ah, ik zie nu wat er mis gaat... door de hele map heen mag je hele fireteam niet dood gaan... ik dacht alleen bij de wardens...maakt het wat lastiger xD
Als je er een keer samen door wil lopen, help ik graag mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2015 18:23 ]
houd me aanbevolen!!Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:23:
[...]
Gisterenavond heb ik die gehaald. Je hele fireteam mag doodgaan zolang je geen checkpoint activeert terwijl ze dood op de grond liggen. Bij mij zijn ze een keer of vier allemaal gesneuveld. Ben steeds 10 meter teruggelopen en achter een muur gaan staan. Loop niet te ver terug. Checkpoints kun je meerdere malen activeren. Sla steeds je recente checkpoint op voor het geval ze allemaal doodgaan terwijl je net door een checkpoint gaat. Met alle raketten en lasersnipers is die kans wel aanwezig. Heb met heel voorzichtig spelen (voor mijn doen) er een krap uurtje over gedaan.
Als je er een keer samen door wil lopen, help ik graag mee.
Verwijderd
Heb je toegevoegd. Geef maar een gil als je het wil proberen. In co-op moet het te doen zijn als 1 van de twee lekker campy speelt.
En doe eens raar, met 4 man? Dan heb je teminste geen last van AI fouten.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:28:
[...]
Heb je toegevoegd. Geef maar een gil als je het wil proberen. In co-op moet het te doen zijn als 1 van de twee lekker campy speelt.
Gamertag: YazNL
Moet nog 7 lvls co-op op leg ^^Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:28:
[...]
Grmph. Payment servers van MS zijn weer eens lekker bezig. Time-outs en foutmeldingen, feestje 
En ik wilde nog wel Tomb Raider kopen.. Naja, straks of morgen maar weer eens proberen.
En ik wilde nog wel Tomb Raider kopen.. Naja, straks of morgen maar weer eens proberen.
Aankomende woensdag ben ik bij Ubisoft, iets met The DivisionDonstil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:08:
[...]
Edit: Kijk voor begin 2016 dan nog uit naar Hitman, Quantum Break, Maffia3 en the Division.
(nee, ik ben daar niet om de game te spelen, maar voor wat anders
[ Voor 56% gewijzigd door RoyK op 11-11-2015 20:14 ]
Het zou prettige zijn als er in de store een tab zou zijn, waar alle gratis DLC staat van spellen die je al bezit of nog beter dat deze automatisch gedownload wordt. Net een uur bezig geweest en echt tientallen gratis DLC gedownload voor Batman, Forza, the Witcher etc. etc.
Verwijderd
Xbox.com werkt net wat sneller. Op de pagina van de game zie je alle dlc er onder staan. Nog niet ideaal maar veel sneller dan via de console.harrytasker schreef op woensdag 11 november 2015 @ 21:51:
Het zou prettige zijn als er in de store een tab zou zijn, waar alle gratis DLC staat van spellen die je al bezit of nog beter dat deze automatisch gedownload wordt. Net een uur bezig geweest en echt tientallen gratis DLC gedownload voor Batman, Forza, the Witcher etc. etc.
___
Halo Legendary solo is behaald. Wat is de laatste missie naadje solo zeg. Weinig checkpoints en alles kan je zo een beetje oneshotten. Mijn hemel. Blij dat ik dat niet meer hoef te doen.
Morgen is het dan zo ver, iedereen aan de NXOE
Ben benieuwd wat het wordt. Verheug me vooral op de BC voor als ik met FO4 klaar ben, al hoop ik nog wel op wat Forza games en RDR. Wat niet is kan nog komen, er worden ongeveer 20 games per maand toegevoegd dus wellicht komt er een mooi kerstcadeaujustifire schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:44:
Morgen is het dan zo ver, iedereen aan de NXOE :)[video]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik denk dat dit wel één van de meest pittige achievements van het jaar is, hulde! Ik doe het je niet na in elk geval. Ik ben eerder een last dan een hulp in Legendary co-op anyway haha.Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:43:
[...]
Xbox.com werkt net wat sneller. Op de pagina van de game zie je alle dlc er onder staan. Nog niet ideaal maar veel sneller dan via de console.
___
Halo Legendary solo is behaald. Wat is de laatste missie naadje solo zeg. Weinig checkpoints en alles kan je zo een beetje oneshotten. Mijn hemel. Blij dat ik dat niet meer hoef te doen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Hoe laat komt de update? Zojuist nog niet binnen gehad.
Verwijderd
http://majornelson.com/20...one-experience-on-nov-12/Henkje.doc schreef op donderdag 12 november 2015 @ 06:13:
Hoe laat komt de update? Zojuist nog niet binnen gehad.
Over 4 uur gaat het uitrollen beginnen.
Hulde!Verwijderd schreef op woensdag 11 november 2015 @ 22:43:
[...]
Van het weekend maar eens wat achievements gaan killen van Halo 5 als ik van Tombraider af kan komen
Was meer een figure of speech. Wel schattig dat je opschept over het opleidingsniveau van je vriendin.Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 17:12:
[...]
Sommige leuke dingen die je hebt met je partner moet je niet wijzigen is niet goed voor de relatie.
SBS6 ? waar zit dat ? daar kijkt mijn vrouw echt niet naar, daar is ze te hoog voor opgeleid.
Verwijderd
Begint toch te jeuken met Tomb Raider. Maar BO3 trekt ook. Net als FO4 (die gooi ik wss na 3 uur in de kast net als de twee voorgangers). Eerst maar de laatste 4 van Halo5 afmaken.mfreriks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:12:
[...]
Hulde!![]()
Van het weekend maar eens wat achievements gaan killen van Halo 5 als ik van Tombraider af kan komen
Dat zou zonde van je tijd zijn, dan heb je net de intro afgekeken waarschijnlijkVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:45:
[...]
Begint toch te jeuken met Tomb Raider. Maar BO3 trekt ook. Net als FO4 (die gooi ik wss na 3 uur in de kast net als de twee voorgangers). Eerst maar de laatste 4 van Halo5 afmaken.

Ik heb FO4 niet gespeeld maar ik heb me zo mateloos aan het begin van deel 3 geërgerd dat ik dat ook nooit zal doen waarschijnlijk. Toen ook nog de besturing zo clunky als een rolstoeler op een roltrap bleek te zijn was ik er klaar mee. Tamelijk kortzichtig, I know.
Daarentegen kan ik elke lange intro van Half-life vol verwachting met zwetende handjes uitkijken
Laatste dagen merk ik wel meer hickups met live en andere Azure based programma's.Yaz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 18:58:
Grmph. Payment servers van MS zijn weer eens lekker bezig. Time-outs en foutmeldingen, feestje
[ Voor 55% gewijzigd door nexhil op 12-11-2015 09:00 ]
Misschien ook eerst halo 5 maar eens afmaken, veel kan ik solo nog wel halen... Moet nog 5 chievo's voor co-op, Mantis, assasin elite, 2wardens at once,maveric en alle missies op hc waarvan er al 8 gedaan zijnVerwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:45:
[...]
Begint toch te jeuken met Tomb Raider. Maar BO3 trekt ook. Net als FO4 (die gooi ik wss na 3 uur in de kast net als de twee voorgangers). Eerst maar de laatste 4 van Halo5 afmaken.
HC is vrij snel door heen te rennen gelukkig
Major nelson heeft net bekend gemaakt dat het uitrollen van de update net is begonnen. Ik hoor graag wie hoe die is. Moet zelf helaas wachten tot vanavond laat
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Verwijderd
Als jij de intel en skulls er bij zoekt hebben we een deal.mfreriks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:13:
[...]
Misschien ook eerst halo 5 maar eens afmaken, veel kan ik solo nog wel halen... Moet nog 5 chievo's voor co-op, Mantis, assasin elite, 2wardens at once,maveric en alle missies op hc waarvan er al 8 gedaan zijn![]()
HC is vrij snel door heen te rennen gelukkigalleen missie 13 en 14 (chievo breaking/tank beats everything) op leg voor achievements... dus als je vanavond tijd hebt
Missie 1,2,10,11,12,13,14,15 moet ik nog
Zo NXOE staat er op, ziet er weer net ff wat anders uit. Niet heel veel spannends. de Backwards compatibility heb ik nog niet gezien. Dat is misschien nog even wachten.
Ben met de update bezig,
XO zei zelf niets bij het opstarten, maar via settings - systeem - update stond ie beschikbaar, ongeveer 1GB.
Zal laten weten hoe het meevalt als ik wat heb kunnen uitproberen
XO zei zelf niets bij het opstarten, maar via settings - systeem - update stond ie beschikbaar, ongeveer 1GB.
Zal laten weten hoe het meevalt als ik wat heb kunnen uitproberen
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Net even de XBO aangezet; Ik krijg niets te zien, maar als ik handmatig naar Settings -- > System en dan Update Console ga krijg ik een update van ~1,1 Gb voor mijn neus. Ben het nu aan het downloadenRickS29 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:43:
Major nelson heeft net bekend gemaakt dat het uitrollen van de update net is begonnen. Ik hoor graag wie hoe die is. Moet zelf helaas wachten tot vanavond laat
Edit: trraaaaaaaaag
Ondertussen heb ik het spel via xbox.com kunnen kopen (US marketplace) dus niets aan het handje meernexhil schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:51:
[...]
Laatste dagen merk ik wel meer hickups met live en andere Azure based programma's.
Lijkt me een goed plan!! Enige missie die ik nog een x over moet doen is unconfirmed. Voor die chievo op de scooter! Hoe laat ben je er?:)Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:49:
[...]
Als jij de intel en skulls er bij zoekt hebben we een deal.
Gewoon een oude 360 disc erin doen of bij de available downloads kijken (voor oudere digitale aankopen)Powergrim schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:52:
Zo NXOE staat er op, ziet er weer net ff wat anders uit. Niet heel veel spannends. de Backwards compatibility heb ik nog niet gezien. Dat is misschien nog even wachten.
Mijn Xbox staat op stand-by. Als ik me niet vergis, downloadt hij hem dan ook. Maar, installeert ie meteen, of moet ik dat nog wel zelf doen?
De games with gold voor de 360 komen die dan nu ook in de store op de One? Of moeten ze op de 360 / of via xbox.com worden gedownload?nexhil schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:58:
[...]
Gewoon een oude 360 disc erin doen of bij de available downloads kijken (voor oudere digitale aankopen)
k heb ze nog niet gezien in de store op de one, maar om eerlijk te zijn heb ik er niet naar gezocht.Pannekoek81 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:04:
[...]
De games with gold voor de 360 komen die dan nu ook in de store op de One? Of moeten ze op de 360 / of via xbox.com worden gedownload?
Maar ik denk, als ze er zouden zijn dat ik ze wel gezien had. Sorry voor dit antwoord waar je niks mee kunt waarschijnlijk.
Ik "koop" ze eigenlijk altijd via de website.
[ Voor 15% gewijzigd door nexhil op 12-11-2015 10:09 ]
De mijne staat ook stanby maar ik moet hem nu gewoon zelf binnenhalen, wat overigens vrij snel gaat.PWM schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:03:
Mijn Xbox staat op stand-by. Als ik me niet vergis, downloadt hij hem dan ook. Maar, installeert ie meteen, of moet ik dat nog wel zelf doen?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dank dat ze de automatische updates een beetje over de dag proberen verspreiden.Lekker Ventje schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:10:
[...]
De mijne staat ook stanby maar ik moet hem nu gewoon zelf binnenhalen, wat overigens vrij snel gaat.
Zo, update staat er op. In het begin even wat trager omdat hij (denk ik) wat cache moet opbouwen maar als dat gedaan is gaat het lekker vlot 
Wel enorm wennen hoor, maar ik houd dan ook niet van verandering
. X360 games niet kunnen vinden bij available games dan wel in de store. Ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doen met digitale aankopen. Wellicht dat dit nog wat later beschikbaar komt?
Zal vanavond eens een game er in gooien
. Also; als je de disc er in doet; download hij dan de hele game digitaal? Mijn Mass Effect CE DVD is bijv beschadigd (i.e kan niet meer gelezen worden door de 360, halverwege de installatie) dus als hij de game digitaal download en alleen de disc als verificatie gebruikt zou dat mooi zijn

Wel enorm wennen hoor, maar ik houd dan ook niet van verandering
Zal vanavond eens een game er in gooien

LOL. Zet ik mijn Xbox aan om te downloaden, is hij al geinstalleerd 
EDIT: Zo zeg, dat is een hele verbetering
Maar mijn Windows 10 gaan niet connecten met de Xbox
[ Voor 45% gewijzigd door PWM op 12-11-2015 10:31 ]
Yep, maar hij staat niet bij de downloads ook. We wachten maar even. Ik weet dat ik Halo Reach in m`n downloads heb, die moet ie op z`n minst wel laten zien.nexhil schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:58:
[...]
Gewoon een oude 360 disc erin doen of bij de available downloads kijken (voor oudere digitale aankopen)
Hebben jullie ook dat als je een gameclip maakt met GameDVR dat het geluid 2 seconden voorloopt op het beeld?
Heb het alleen nog getest met Forza 6...
Zelf al zitten hobbyen met het aantal hz aanpassen (volgens Google een mogelijke oorzaak)...
Iemand een idee?
Heb het alleen nog getest met Forza 6...
Zelf al zitten hobbyen met het aantal hz aanpassen (volgens Google een mogelijke oorzaak)...
Iemand een idee?
Even kijken of je Xbox app nog updates heeft en je settings van verbinden nakijken, het blijft nog steeds wat drama met die Xbox app (al gaat streamen nu aardig), als je details van speler kijkt die in een private party zit, crashed de hele app.PWM schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:19:
LOL. Zet ik mijn Xbox aan om te downloaden, is hij al geinstalleerd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dus.... Mijn fixed IP draadloos werkt niet meer. Hij vernaggeld alle settings als ik dat doe. DHCP werkt wel.
Met kabel werkt mijn fixed IP wel, maar is mijn NAT strict (was open), met alle poorten geforward. Fijn
Met kabel werkt mijn fixed IP wel, maar is mijn NAT strict (was open), met alle poorten geforward. Fijn
Lezen is moeilijk he ? ik zei toch dat het mijn vrouw was.Beltoni schreef op donderdag 12 november 2015 @ 08:43:
[...]
Was meer een figure of speech. Wel schattig dat je opschept over het opleidingsniveau van je vriendin.
Ze horen tussen available games te staan, maar de games die de afgelopen dagen beschikbaar zijn gekomen staan bij mij nog niet tussen het lijstje dus wie weet is er meer aan de hand.Notna schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:19:
Wel enorm wennen hoor, maar ik houd dan ook niet van verandering. X360 games niet kunnen vinden bij available games dan wel in de store. Ben benieuwd hoe ze dat dan gaan doen met digitale aankopen. Wellicht dat dit nog wat later beschikbaar komt?
Mijn excuses, daar had ik overheen gelezen. Naar aanleiding van je posts had ik je waarschijnlijk een stuk jonger ingeschat.Winkiller schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:59:
[...]
Lezen is moeilijk he ? ik zei toch dat het mijn vrouw was.
Anyway, kan iemand al BC games spelen? Heb de update nog steeds niet en wil even checken of mijn stuur het doet met Dirt3
Zou geen probleem moeten zijn, hij neemt je oude nat settings gewoon mee. Is het niet zo dat hij misschien zin IP Lease toch verlopen is?PWM schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:55:
Dus.... Mijn fixed IP draadloos werkt niet meer. Hij vernaggeld alle settings als ik dat doe. DHCP werkt wel.
Cogitationis poenam nemo patitur
Halo Reach komt later pas:Powergrim schreef op donderdag 12 november 2015 @ 10:25:
[...]
Yep, maar hij staat niet bij de downloads ook. We wachten maar even. Ik weet dat ik Halo Reach in m`n downloads heb, die moet ie op z`n minst wel laten zien.
staat bij 'More titles on the way'
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility
[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 12-11-2015 11:14 ]
Verwijderd
360 comaptible update komt 12 uur na de dashboard update.
Had mijn xbox op instant-on gezet en volgens mij begon hij al met downloaden voor 9 uur. Leuke interface, ietsjes sneller, ietsjes mooier. Logischere en meer overzichterlijke indeling. Maar uiteindelijk draait het om de games natuurlijk.
Had mijn xbox op instant-on gezet en volgens mij begon hij al met downloaden voor 9 uur. Leuke interface, ietsjes sneller, ietsjes mooier. Logischere en meer overzichterlijke indeling. Maar uiteindelijk draait het om de games natuurlijk.
Volgens mij was het al bevestigd dat alle accessoires het niet zullen doen, maar het valt te proberen natuurlijkBeltoni schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:07:
Anyway, kan iemand al BC games spelen? Heb de update nog steeds niet en wil even checken of mijn stuur het doet met Dirt3
Zie het inderdaad staan op Major Nelsons website, nog even wachten dus. Nieuwe dashboard heb ik al een tijdje. Het is even wennen maar het werkt een stuk sneller, vooral het snappen, dan bij het oude dashboard.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:15:
360 comaptible update komt 12 uur na de dashboard update.
Ik dacht dat het ging om oude accessoires. Dus dat mensen niet moesten verwachten dat hun 360 stuurtje het zou doen bij de XB1 versie van het 360 spel. Ach, we zien het wel.Ereaser schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:25:
[...]
Volgens mij was het al bevestigd dat alle accessoires het niet zullen doen, maar het valt te proberen natuurlijk
[ Voor 24% gewijzigd door Beltoni op 12-11-2015 11:27 ]
Aah ik was in de veronderstelling dat Games for Gold allemaal al BC hadden. Ik heb nog wel meer titles op m`n naam maar ik heb bij god geen idee welke, dat zie ik dan wel weer.nexhil schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:14:
[...]
Halo Reach komt later pas:
staat bij 'More titles on the way'
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility
Hij nam mijn instellingen ook niet over. Hij wist mijn WiFi niet meer en moest ook opnieuw account opgeven.Bullet NL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:08:
[...]
Zou geen probleem moeten zijn, hij neemt je oude nat settings gewoon mee. Is het niet zo dat hij misschien zin IP Lease toch verlopen is?
Alle titels vanaf vorige maand doen het met BC. Niet alle titels ooit uitgegeven.Powergrim schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:38:
[...]
Aah ik was in de veronderstelling dat Games for Gold allemaal al BC hadden. Ik heb nog wel meer titles op m`n naam maar ik heb bij god geen idee welke, dat zie ik dan wel weer.
ergens te zien wat je aan 360games digitaal hebt? Zonder xbox in de beurt.Yaz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 11:56:
[...]
Alle titels vanaf vorige maand doen het met BC. Niet alle titels ooit uitgegeven.
EDIT: wat ik trouwens wel mis in Halo 5, wat echt leuk was uit Halo Reach... de Firefight modus, die was echt top!!
[ Voor 21% gewijzigd door mfneed op 12-11-2015 12:17 ]
Er gaan al stemmen op (en geruchten dat er aan gewerkt word) om een PvE Warzone modus te maken. Dat zou dus erg FireFight like zijn.mfreriks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:11:
[...]
EDIT: wat ik trouwens wel mis in Halo 5, wat echt leuk was uit Halo Reach... de Firefight modus, die was echt top!!
Ik snap overigens ook niet waarom ze daar niet op uitbouwen. Ze waren een van de eerste met zo'n modus en in ODST werkte deze al heel goed. Zo jammer dat ze het niet serieus doorpakken.
Verwijderd
Zou iemand mij kunnen uitnodigen voor het test programma trouwens? Mijn gamertag is dikki dik 88
XBox One Preview Programma invite topic.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:38:
Zou iemand mij kunnen uitnodigen voor het test programma trouwens? Mijn gamertag is dikki dik 88
Hoe kunnen jullie het spel zo vroeg spelen? Staan jullie xbox one op USA regio ingesteld?justifire schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:20:
[...]
Speel op moeilijkste niveau en is prima te doen, niet rushen maar lekker sneaken ala Sniper Elite.
Heb er 15 uur in zitten en zit op 40 %, speel dan ook zonder de kaart (1e run) te gebruiken of die veels te makkelijke instinct modus.
Die laatste hadden ze van mij zowiezo weg mogen laten, zie niet in waarom je dat zou gebruiken, gewoon lekker zelf uitvogelen wat de bedoeling is !
[...]
Eerst de game uitspelen en dan krijg je volgens mij een soort trials modus met verschillende challenges waarin je het op kan nemen tegen je vrienden (scoreboard that is)
Daar kan je die kaarten inzetten, of kijkers via Twitch kaarten in laten zetten om het jou makkelijker/ moeilijker/ humoristischer te maken.
[afbeelding]
Afgelopen dinsdag kwam hij uit in de US. Is eigenlijk altijd, dinsdag US, donderdag EU. Alleen hele grote blockbusters houden zich daar niet aan omdat ze willen dat iedereen het spel tegelijk kan spelen.JaySparda schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:40:
[...]
Hoe kunnen jullie het spel zo vroeg spelen? Staan jullie xbox one op USA regio ingesteld?
Net update binnen gehaald. Ziet er apart uit de ui.
Moest heel erg wennen. Maar denk zeker voor mensen die veel met friends en partys werken is de update super.
Merk wel dat het wat sneller is en ja al met al apart maar wel beter.
Net even star wars in de ea acces gespeeld.
Speelde smooth maar werd zwaar geownd. Zou graag weer een game zien zonder upgrades en unlocken etc.
Gewoon iedereen zelfde wapens en perks zodat skills meetellen. Nu als je iets later de game speelt dan andere loop je zwaar achter en ga je alleen maar dood.
Moest heel erg wennen. Maar denk zeker voor mensen die veel met friends en partys werken is de update super.
Merk wel dat het wat sneller is en ja al met al apart maar wel beter.
Net even star wars in de ea acces gespeeld.
Speelde smooth maar werd zwaar geownd. Zou graag weer een game zien zonder upgrades en unlocken etc.
Gewoon iedereen zelfde wapens en perks zodat skills meetellen. Nu als je iets later de game speelt dan andere loop je zwaar achter en ga je alleen maar dood.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dan liefst wel alleen perks die niet de game balans verstoren. Perks die de grootste noob op gelijk niveau brengen als een Pro zijn diep triest en verpesten het spel.v8power67 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:54:Gewoon iedereen zelfde wapens en perks zodat skills meetellen. Nu als je iets later de game speelt dan andere loop je zwaar achter en ga je alleen maar dood.
Dat klinkt goed! heb het toen die tijd niet heel veel gespeeld maar wat ik er toen in gespeeld heb, heb ik me zeker vermaakt.Yaz schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:33:
[...]
Er gaan al stemmen op (en geruchten dat er aan gewerkt word) om een PvE Warzone modus te maken. Dat zou dus erg FireFight like zijn.
Ik snap overigens ook niet waarom ze daar niet op uitbouwen. Ze waren een van de eerste met zo'n modus en in ODST werkte deze al heel goed. Zo jammer dat ze het niet serieus doorpakken.
Ze trekt een gezicht alsof ze van achteren flink opgevuld wordt
Verklaart ook meteen waarom ik de hardcopy al 2 dagen niet bij de MM zag liggen, die komt natuurlijk pas vandaag uit.
XBL: MRE Inc
Wat gebruiken jullie als batterij voor de Xbox One controller:
Normale batterijen, oplaadbare batterijen, Xbox One Play & Charge Kit, of een Xbox One docking station (en welke?)
Normale batterijen, oplaadbare batterijen, Xbox One Play & Charge Kit, of een Xbox One docking station (en welke?)
MRE-Inc schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:03:
[...]
Ze trekt een gezicht alsof ze van achteren flink opgevuld wordt![]()
Verklaart ook meteen waarom ik de hardcopy al 2 dagen niet bij de MM zag liggen, die komt natuurlijk pas vandaag uit.
Die vraag is pas 20 keer gesteld hier en de antwoorden zijn altijd hetzelfde:SSnEAkyy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:06:
1. 'Ik ZWEER bij plug and play kits. Werken echt super fijn !
2. 'Batterijen? DRAADLOOS? Pft; ik hang er wel een kabel aan, anders kan de NSA mijn signaal hacken!'
3. 'Koop een set (4 stuks) goede Eneloops en je kan érg lang voor uit met een enkele lading'
Ik ben zelf voorstander van optie 3

Bedoelde eigenlijk niet echt perks maar meer iedereen gewoon zelfde wapens en bv granaat. Geen perks ofzo. Gewoon puur skills. Denk dat online gamen voor mij dan leuker wordt. Speel niet veel online en geen zin in al dat levelen. Dus als er een game komt met zon modus zou ik erg waarderen.halofreak1990 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:58:
[...]
Dan liefst wel alleen perks die niet de game balans verstoren. Perks die de grootste noob op gelijk niveau brengen als een Pro zijn diep triest en verpesten het spel.
Zeker in star wars want die game wil ik graag gaan spelen.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
http://www.amazon.de/Lade...keywords=xbox+one+batterySSnEAkyy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:06:
Review
http://theleet.co.uk/veno...-station-xbox-one-review/
Nog nooit een keer zonder batterij gezeten met deze dock. Voor 20e de dock en 2x batterijen.
Hoef je ook nooit te kutten met die Microusb aansluiting!
Ik gebruik de LIDL batterijen, gaan superlang mee. Geen gedoe met opladen, met een setje van 8 batterijen van 1,99 doe ik echt flink lang.SSnEAkyy schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:06:
Verwijderd
Ik vind de NXOE niet zo mooi eerlijk gezegd, en dan met name de homescreen. Bij mij moet alles symmetrisch staan, dat is het helaas niet, door die stomme blokken in het middengedeelte.
Xbox staat standaard op UKJaySparda schreef op donderdag 12 november 2015 @ 12:40:
[...]
Hoe kunnen jullie het spel zo vroeg spelen? Staan jullie xbox one op USA regio ingesteld?
Maar had hem in de Signapore MS store gekocht, en geheel onverwacht kon ik hem dus maandagmiddag al spelen
Wel goed dat ze hem in Europa de 13de releasen, iedereen loopt hier altijd te klagen dat ze games releasen op dinsdag en niet voor het weekeind, dit is op deze manier opgelost
Herkenbaar inderdaad.J-air schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:38:
[...]
Hoef je ook nooit te kutten met die Microusb aansluiting!
Misschien maar eens standaard zo'n adapter in de controller hebben steken, zodat je met je blote mannen klauwen er gewoon fatsoenlijk een kabel in kan rossen !

[ Voor 30% gewijzigd door justifire op 12-11-2015 14:07 ]
Dan heb ik DE game voor jev8power67 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 13:13:
[...]
Bedoelde eigenlijk niet echt perks maar meer iedereen gewoon zelfde wapens en bv granaat. Geen perks ofzo. Gewoon puur skills. Denk dat online gamen voor mij dan leuker wordt. Speel niet veel online en geen zin in al dat levelen. Dus als er een game komt met zon modus zou ik erg waarderen.
Zeker in star wars want die game wil ik graag gaan spelen.
Halo 5 en dan t Arena gedeelte van de multiplayer. Iedereen dezelfde perks, iedereen dezelfde start
Gears of WarNinjetsu NL schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:03:
[...]
Dan heb ik DE game voor je
Halo 5 en dan t Arena gedeelte van de multiplayer. Iedereen dezelfde perks, iedereen dezelfde start
Gebalanceerder krijg je het niet : Gnasher, Lancer, Snub, Smoke.
Rest moet je zelf zien op te rapen, zelfde geld voor de tegenpartij.
[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 12-11-2015 14:11 ]
zijn 2, 3 en judgement ook co-op te spelen met BC?
BC is gewoon een X360 emulator, als zelfs de x360 chat werkt dan moet co-op zeker lukkenmfreriks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:11:
[...]
zijn 2, 3 en judgement ook co-op te spelen met BC?
Yep ook Gears, redeneerde vanuit mijn eigen belevingjustifire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:09:
[...]
Gears of War
Gebalanceerder krijg je het niet : Gnasher, Lancer, Snub, Smoke.
Rest moet je zelf zien op te rapen, zelfde geld voor de tegenpartij.
Heb nog zoveel te doen... GoW moeten we ook nog steeds co-op finnishenjustifire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:12:
[...]
BC is gewoon een X360 emulator, als zelfs de x360 chat werkt dan moet co-op zeker lukken
Dat ging mij echt te lang durenmfreriks schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:13:
[...]
Heb nog zoveel te doen... GoW moeten we ook nog steeds co-op finnishen
Nog 5 chievos en dan zit ik op 100%

Seriously......
Netjes!justifire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:14:
[...]
Dat ging mij echt te lang duren
Nog 5 chievos en dan zit ik op 100%
Seriously......
EDIT: Zitten er nog lastige achievements bij of is het vooral tijd in stoppen?
[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 12-11-2015 14:20 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace