Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04-10 11:53
Wie weet een adres waar je de elite controller kan halen
Ik wil hem heeeeeel erg graag maar hij is overal weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:19
Bullet NL schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:08:
[...]

Probeer het nou maar.... Gewoon met PP

http://www.microsoftstore...ore%20descending&filters=

Wel de digitale kiezen ;
De foutmelding die ik steeds kreeg op mijn creditcard was "Check your security code
The security code wasn't correct. See how it's written on your credit card, and enter it again."

Kan er op Google weinig over vinden. Zal die giftcards nog eens proberen binnenkort. Momenteel heb ik al de discs gekocht.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mcp1990 schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:17:
Wie weet een adres waar je de elite controller kan halen
Ik wil hem heeeeeel erg graag maar hij is overal weg
Eind deze maand weer ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Laat maar

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2015 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:17
justifire schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:11:
Nu een dik uur in Rise of the Tomb Raider zitten, vet vet vet !!!
Hey, cool, hij start inderdaad al op hier. Had hem in de Singapore store gekocht, maar wist niet dat de release date dan aangepast werd. Die ging toch altijd mee met de regio waar je Xbox op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:45

Format-C

Tracing Rays

Vraagje:

Ik ben nu films aan het streamen vanaf mn telefoon vanuit Kodi via Localcast naar de Xbox One. Dat werkt prima. Alleen krijg ik er geen ondertiteling bij. Heb al wel bij addons de ondertitels "geïnstalleerd" in Kodi (op mn Nexus 5). En bij/in Genesis ook de ondertiteling aangezet e.d. Maar ik krijg niks geen ondertitels?

Anyone?

[ Voor 5% gewijzigd door Format-C op 09-11-2015 20:34 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
Tomb Raider was al vet maar dit is echt een factor 3.
Grote ruimtes, veel uitzoeken, klimmen, actie.
Had ik al gezegd dat het echt enorm vet is ? :9
Mooi! Zin in. Ik had de vorige pas gespeeld door Games met Gold, die beviel goed dus daarom meteen deze gepreordered. Eerst AC uitspelen en dan over een tijdje beginnen met deze game :9

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Rossi46 schreef op maandag 09 november 2015 @ 08:41:
[...]

Deze omschrijft het wel pakkend:

I can hear it if I try to hear it. Otherwise, I never notice it.

Wel zit er soms een resonantie in de behuizing. Een klein tikje tegen de zijkant heft dat weer op. Verder dus erg stil ding bij mij.

Nou moet ik wel zeggen dat die van mij veel ruimte heeft om goed te ademen. Als je hem in een klein hokje propt, waar de hete lucht niet goed weg kan, dan moet hij vanzelfsprekend harder z'n best doen om te koelen.
Dan is die verdomd stil. Hoor hem hier echt wel serieus. Ik snap niet dat daar zoveel verschil in zit. Heb ook posts gezien van mensen die meerdere kort achter elkaar hebben gehad, en flink verschil merken. Laat ik het zo zeggen, met die wat hier nu staat kun je geen Netflix kijken. Voor gaming boeit het me niet zo. En niet in hot standby kunnen houden vanwege de powerbrick irriteert me ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 08:30
UltraSub schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:37:
[...]

Dan is die verdomd stil. Hoor hem hier echt wel serieus. Ik snap niet dat daar zoveel verschil in zit. Heb ook posts gezien van mensen die meerdere kort achter elkaar hebben gehad, en flink verschil merken. Laat ik het zo zeggen, met die wat hier nu staat kun je geen Netflix kijken. Voor gaming boeit het me niet zo. En niet in hot standby kunnen houden vanwege de powerbrick irriteert me ook :P
Als je geen Netflix kunt kijken vanwege de herrie, dan is er echt iets mis. Dat lijkt mij dan een gevalletje garantie. Bij mij is Xbox One ook vrijwel stil.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-10 16:08

danplo

The Force is strong with me

Tomb Raider was al vet maar dit is echt een factor 3.
Grote ruimtes, veel uitzoeken, klimmen, actie.
Had ik al gezegd dat het echt enorm vet is ? :9
Ik zag je hem ook al spelen idd, je komt in de vrienden lijst voor tijdens het gamen :)
Maar wat is dit toch weer een waanzinnig mooi en vet spel WoW! :9~
Heb er nu ook een paar uurtjes opzitten en de velden zijn idd groot, er is genoeg te zien en te doen.
Leuk dat je nu ook meer moet zoeken naar materialen om bijvoorbeeld wapens, munitie of medicijnen te kunnen maken.
Voor nu echt weer een top ervaring en ga hier nog uren van smullen, echt geen spijt van. :9

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danplo schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:30:
[...]

Ik zag je hem ook al spelen idd, je komt in de vrienden lijst voor tijdens het gamen :)
Maar wat is dit toch weer een waanzinnig mooi en vet spel WoW! :9~
Heb er nu ook een paar uurtjes opzitten en de velden zijn idd groot, er is genoeg te zien en te doen.
Leuk dat je nu ook meer moet zoeken naar materialen om bijvoorbeeld wapens, munitie of medicijnen te kunnen maken.
Voor nu echt weer een top ervaring en ga hier nog uren van smullen, echt geen spijt van. :9
Ja zag jou ook in de ingame vriendenlijst.
Heb ook wat gestreamed via Twitch.
Maar in de activityfeed is er nog niets van te zien (geen achievements, clips, screenshots of streammelding)
Zal morgen wel op actief worden gezet denk ik zo.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Al die mensen die pagina's lang lopen te kloten met hun credit card en landinstellingen. Waarom niet gewoon je account bijvullen via Bitcoin? Is dat nou echt zo eng? MS accepteert niet voor niets deze valuta van de toekomst, voor mij zelfs een reden geweest om van de PS3 naar de X1 te gaan. Heerlijk simpel en doe niet anders. Maar goed, lekker blijven klooien met die ouderwetse betaalmanieren :)

[ Voor 8% gewijzigd door DeMoN op 10-11-2015 00:19 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

DeMoN schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:15:
Al die mensen die pagina's lang lopen te kloten met hun credit card en landinstellingen. Waarom niet gewoon je account bijvullen via Bitcoin? Is dat nou echt zo eng? MS accepteert niet voor niets deze valuta van de toekomst, voor mij zelfs een reden geweest om van de PS3 naar de X1 te gaan. Heerlijk simpel en doe niet anders. Maar goed, lekker blijven klooien met die ouderwetse betaalmanieren :)
Ben je dan ook goedkoper uit ? Probleem was natuurlijk dat de games in andere landen, omgerekend naar euro's veel goedkoper waren. Is dat met bitcoins nog steeds zo en ook icm de US Store ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Blijft bij jullie powerbrick ook zo lang de fan draaien (en het witte lampje aan) als je de XBone hebt uitgezet (ik gebruik niet die standby modus). Ik heb gisteren maar gewoon de stekker eruit gehaald (toen er weer in, en geen fan, en geel lampje).

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
Mr Magic schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:23:
[...]

Hey, cool, hij start inderdaad al op hier. Had hem in de Singapore store gekocht, maar wist niet dat de release date dan aangepast werd. Die ging toch altijd mee met de regio waar je Xbox op staat?
Nee, de regio waar je de game koopt telt :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
justifire schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:50:
[...]

Maar in de activityfeed is er nog niets van te zien (geen achievements, clips, screenshots of streammelding)
ben blij dat er nog niets te zien is!! Vanavond aan mij de beurt om onze lara te besturen!! :D zonder meldingen op de smartglass app is de dag nog wel door te komen!! ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
mfreriks schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:45:
[...]

ben blij dat er nog niets te zien is!! Vanavond aan mij de beurt om onze lara te besturen!! :D zonder meldingen op de smartglass app is de dag nog wel door te komen!! ^^
Ga je niet de Nightfall doen? :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:17
MRE-Inc schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:13:
[...]

Ben je dan ook goedkoper uit ? Probleem was natuurlijk dat de games in andere landen, omgerekend naar euro's veel goedkoper waren. Is dat met bitcoins nog steeds zo en ook icm de US Store ?
Volgens mij kun je niet eens met bitcoins betalen in andere landen dan de US store, dus dat is alleen zinvol als een game daar het goedkoopst is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
greyfox1987 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:47:
[...]

Ga je niet de Nightfall doen? :)
Nightfall? wat is dat? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:09
Ik ben echt heel blij met de overstap van de ps3 naar de x1. De elite controller is echt nu far de beste controller waar ik ooit mee heb gespeeld. Verder is voor mij het heel belangrijk dat ik alle games super goedkoop online kan kopen in buitenlandse stores, ik wil echt geen hoesjes en dvdtjes. Ten slotte vind ik het aanbod nu echt heel goed. Hele goede exclusives, maar ook de multiplats beginnen op stoom te komen.

Ik blijf het wel heel jammer vinden dat de ideen van Microsoft zijn gedwarsboomd door een zeer vocale groep van ik denk met name tieners. Had graag gezien hoe het in de praktijk had gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

justifire schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:50:
[...]

Klopt, als je een spel eerder heb dan de officiële release datum dan komen je behaalde achievements, clips enzovoort nooit op de activityfeed. Aan de ene kant wel jammer, maar het is wel begrijpelijk.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danplo schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:19:
[...]

Klopt, als je een spel eerder heb dan de officiële release datum dan komen je behaalde achievements, clips enzovoort nooit op de activityfeed. Aan de ene kant wel jammer, maar het is wel begrijpelijk.
Zie net trouwens dat de EU release pas 13-11-2015 is.
Heb jij ook zo'n rare afstand afgelegd (in smartglass), lijkt nog bugged te zijn met het getal 27743256.155743 :?

Damn die optional tombes zijn ook al zo vet ! :9

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 10-11-2015 09:50 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 14:13

xAnarchyBaS

Urist

Hoedje schreef op maandag 09 november 2015 @ 23:00:
[...]

Als je geen Netflix kunt kijken vanwege de herrie, dan is er echt iets mis. Dat lijkt mij dan een gevalletje garantie. Bij mij is Xbox One ook vrijwel stil.
De mijne maakt ook wel wat geluid, maar heb er nu minder last van omdat hij niet op m'n slaapkamer staat. Daarnaast maakt ook mijn horizonbox geluid als hij op standby staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:38

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

justifire schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:47:
[...]

Heb jij ook zo'n rare afstand afgelegd (in smartglass), lijkt nog bugged te zijn met het getal 27743256.155743 :?

Wil je mij niet zo lekker maken? Ik mag de game niet kopen ivm aankomende Sint en Kerst (eigen schuld) en nu ben ik helemaal jaloers :P

Dan maar verder met AC: Syndicate :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:19:
[...]

Wil je mij niet zo lekker maken? Ik mag de game niet kopen ivm aankomende Sint en Kerst (eigen schuld) en nu ben ik helemaal jaloers :P

Dan maar verder met AC: Syndicate :Y
Ach jij hoeft niet te klagen, die Syndicate ziet er ook vet uit :Y
Ben zelf na AC 2 wel klaar met die serie, iets wat ik met Tomb Raider dan weer niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:07

Dennahz

Life feels like hell should.

Mr Magic schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:47:
[...]

Volgens mij kun je niet eens met bitcoins betalen in andere landen dan de US store, dus dat is alleen zinvol als een game daar het goedkoopst is...
Maar telkens je adres enz aanpassen om 5 euro goedkoper uit te zijn is ook wel heel veel moeite, lijkt mij?
Ik heb nu gewoon een USA account, maar ben bang dat als ik m'n adres aanpas naar Singapore en daar een spel koop, ik straks m'n games die ik gekocht heb via USA kwijt ben.

Of opeens een andere taal heb of zo. Vertrouw het niet zo :{ Bitcoin is idd wel een leuke manier om games te kopen. Gewoon wat traden en met je profits een gratis spel uitzoeken.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

MRE-Inc schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:13:
[...]

Je gooit eerst een aantal US dollars (via bitcoin) op je account. Laten we zeggen 10 dollar.
Daarna ga je naar het spel dat je wil kopen in de store toe en je geeft een andere taal aan, is het niet zo dat alles dan wordt omgerekend (incl de dollars die je hebt staan) naar dat andere land en je het voor die prijs kan kopen?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

DeMoN schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:14:
[...]

Je gooit eerst een aantal US dollars (via bitcoin) op je account. Laten we zeggen 10 dollar.
Daarna ga je naar het spel dat je wil kopen in de store toe en je geeft een andere taal aan, is het niet zo dat alles dan wordt omgerekend (incl de dollars die je hebt staan) naar dat andere land en je het voor die prijs kan kopen?
Volgens mij moet je telkens giftcards kopen die voor dat specifieke land zijn... dus US-dollars for de Amerikaanse shop, Singaporegeld voor Singapore shop, etc.

Twitter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Heren, wil niet vervelend doen... maar topicwarming heeft een link waar piekfijn is uitgelegd hoe het allemaal werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 13:03

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Verxx schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:21:
Ik hoop zo dat project gotham racing 4 er nog bij komt :o
En dat hoop ik met je mee !

Had ook graag gezien dat er wat games van rockstar tussen zaten en call of duty mw3.( spec ops )

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-10 19:49

TheVMaster

Moderator WOS
Dennahz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:21:
[...]

Volgens mij moet je telkens giftcards kopen die voor dat specifieke land zijn... dus US-dollars for de Amerikaanse shop, Singaporegeld voor Singapore shop, etc.
Dat is correct :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

mfreriks schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:29:
Heren, wil niet vervelend doen... maar topicwarming heeft een link waar piekfijn is uitgelegd hoe het allemaal werkt :)
Was niet echt een vraag :p Heb net Halo 5 gekocht voor 45 EUR via de Singapore store.
Het enige dat heel vervelend is, is dat je nooit het exacte bedrag aan giftcards kan kopen. Heb nu weer 10 dollar over in Singapore.

Nu zal ik daar vast wel vaker iets gaan kopen, maar toch :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:57
Dennahz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:22:
[...]

Was niet echt een vraag :p Heb net Halo 5 gekocht voor 45 EUR via de Singapore store.
Het enige dat heel vervelend is, is dat je nooit het exacte bedrag aan giftcards kan kopen. Heb nu weer 10 dollar over in Singapore.

Nu zal ik daar vast wel vaker iets gaan kopen, maar toch :p
Ik heb 10 cent over van tombraider, dus dat ging precies goed haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adlermann schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:25:
[...]

Ik heb 10 cent over van tombraider, dus dat ging precies goed haha :)
+1 :P
95% van de games ligt rond de $69.90 in Signapore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

justifire schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:29:
[...]

+1 :P
95% van de games ligt rond de $69.90 in Signapore
Ja, heb me vergist in de prijs. Dacht dat het $59,90 was, dus had 3x20 dollar kaartjes gekocht en moest dus nog 10...

Volgende keer maar wat beter kijken. Zal wel opkomen bij een volgende game.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Dennahz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:32:
[...]

Ja, heb me vergist in de prijs. Dacht dat het $59,90 was, dus had 3x20 dollar kaartjes gekocht en moest dus nog 10...

Volgende keer maar wat beter kijken. Zal wel opkomen bij een volgende game.
Goede reden om vandaag nog een game te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz

Dennahz

Adlermann schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:11:
[...]

Goede reden om vandaag nog een game te halen :)
Neh, heb voorlopig genoeg aan Halo en the Walking Dead. Zal t.z.t. wel weer eens kijken wat er in de winkel ligt als ik een nieuw spel wil hebben.

Zou Halo nooit gekocht hebben als ik hem niet gespeeld had afgelopen weekend. Echt een awesome spel. Wel rete moeilijk op normal :{

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Dennahz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:47:
[...]

Neh, heb voorlopig genoeg aan Halo en the Walking Dead. Zal t.z.t. wel weer eens kijken wat er in de winkel ligt als ik een nieuw spel wil hebben.

Zou Halo nooit gekocht hebben als ik hem niet gespeeld had afgelopen weekend. Echt een awesome spel. Wel rete moeilijk op normal :{
Ik moet 2-3-4 eerst nog spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Dennahz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:47:
[...]

. Echt een awesome spel. Wel rete moeilijk op normal :{
Op normal? Ik was afgelopen weekend klaar met mijn playthrough meteen op heroic en die vond ik wel meevallen door dat je nu team heals hebt....

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Scrisissszzz schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:15:
[...]

Op normal? Ik was afgelopen weekend klaar met mijn playthrough meteen op heroic en die vond ik wel meevallen door dat je nu team heals hebt....
Hehe wacht maar tot je op Legendary wat verder bent in de levels.

Btw jammer dat de Elite controller op dit moment slecht leverbaar is.
Hoop met kerst dan maar 1 te scoren.
Gelukkig heft gene 1 vriend de controller anders zouden mn handen jeuken om het te kopen. :o

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 16:50:
[...]
Hehe wacht maar tot je op Legendary wat verder bent in de levels.
Dan krijgt de AI het IQ van een ezel en staan ze je aan te staren wanneer je naast hun voeten down bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kennyyy01
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-03-2021
Hee tweakers

Na 6 jaar toch maar eens besloten om mijn gouwe ouwe 360 te vervangen door de One. En jezus wat een verschil. Op het moment alleen pas Syndicate als game maar dat zal wel snel genoeg veranderen :P

Nu ben ik aan het kijken om de One maar eens meteen netjes te plaatsen op mijn kamer. Ik was er aan het denken om hem op te hangen aan de muur langs mijn tv. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?

Nu heb ik al iets voorbij zien komen van een flaoting grip. Maar weet niet zeker of dit wel zo ideaal is. ik weet ook nog dat de 360 het meestal niet zo leuk vond als deze een disc moest afspelen en deze iets scheef stond...

Dus als iemand van jullie eventueel tips zou hebben _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

VonFoX schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:35:
Blijft bij jullie powerbrick ook zo lang de fan draaien (en het witte lampje aan) als je de XBone hebt uitgezet (ik gebruik niet die standby modus). Ik heb gisteren maar gewoon de stekker eruit gehaald (toen er weer in, en geen fan, en geel lampje).
Never mind, stond dus wel op standby mode, nu werkt het prima (en boot time is niet erg lang). :)
En Kennyyy01: zou ik zelf niet doen: https://support.xbox.com/...e/system/position-console

Place your console horizontally (vertical positioning of the console is not supported) i

[ Voor 16% gewijzigd door VonFoX op 10-11-2015 17:43 ]

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Nu online
Ereaser schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:03:
[...]

Dan krijgt de AI het IQ van een ezel en staan ze je aan te staren wanneer je naast hun voeten down bent :P
Dit... en al helemaal wanneer je tegen een
spoiler:
Warden Eternal

moet spelen... }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ninjetsu NL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:35:
[...]

spoiler:
Warden Eternal

Hmm, ik fiets er toch aardig vlug doorheen. Scheelt wel dat ik co-op heroic net gespeeld heb. Weet dus wel waar de power weapons en handige laffe camphoekjes zitten. :)

Het gat tussen heroic en legendary is wel groot. Bij vorige Halo's was dat verschil voor mijn gevoel veel minder groot. Dat gezegd, Halo 5 legendary is veel minder lastig dan Reach en H2. Bij die twee heb ik uren vastgezeten. Bij deze nog niet langer dan een half uurtje kloten totdat het wel lukte. Begin vanavond aan missie 13. Hopelijk vanavond ook klaar al gok ik dat dat morgen wordt ivm
spoiler:
Scorpion achievement waardoor je als een slak moet spelen en de ga niet dood achievement in missie 14. Al ga ik de glitch daarvoor wel gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ninjetsu NL schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:35:
[...]

spoiler:
Warden Eternal

HAHAHA ja AI zuigt donkeyballs op Legendary..
Wat minder hard door het veld rennen, je teammates vaker in leven houden en goed gebruik maken van allerlei wapens dan kom je een heel eind.

spoiler:
Die Wardens zijn soms een pain in the ass.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:58:
[...]

Hmm, ik fiets er toch aardig vlug doorheen. Scheelt wel dat ik co-op heroic net gespeeld heb. Weet dus wel waar de power weapons en handige laffe camphoekjes zitten. :)

Het gat tussen heroic en legendary is wel groot. Bij vorige Halo's was dat verschil voor mijn gevoel veel minder groot. Dat gezegd, Halo 5 legendary is veel minder lastig dan Reach en H2. Bij die twee heb ik uren vastgezeten. Bij deze nog niet langer dan een half uurtje kloten totdat het wel lukte. Begin vanavond aan missie 13. Hopelijk vanavond ook klaar al gok ik dat dat morgen wordt ivm
spoiler:
Scorpion achievement waardoor je als een slak moet spelen en de ga niet dood achievement in missie 14. Al ga ik de glitch daarvoor wel gebruiken. :)
Als je wilt kan je Co-op meedoen met mij en nog een vriend van me. Ben ook bij Missie 13.
Chievo's krijg je ook al begin je niet aan het begin van de missie.

[ Voor 51% gewijzigd door crzyhiphopazn op 10-11-2015 18:00 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydralord25
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 13:15
Heb 3 maanden geleden ook een Xbox one gekocht. Heb daarvoor me PS4 ingeleverd. :D Een hele goede keus. Voeg me maar toe mijn gamertag is: Hydra25NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Kan iemand mij vertellen of bij RotTR je missies opnieuw kan starten vanuit dezelfde save? heb namelijk in de proloog al een artifact en een coin gemist... anders kan ik beter nu opnieuw beginnen ipv 10u verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-10 10:22
Kennyyy01 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:27:
Hee tweakers

Na 6 jaar toch maar eens besloten om mijn gouwe ouwe 360 te vervangen door de One. En jezus wat een verschil. Op het moment alleen pas Syndicate als game maar dat zal wel snel genoeg veranderen :P

Nu ben ik aan het kijken om de One maar eens meteen netjes te plaatsen op mijn kamer. Ik was er aan het denken om hem op te hangen aan de muur langs mijn tv. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?

Nu heb ik al iets voorbij zien komen van een flaoting grip. Maar weet niet zeker of dit wel zo ideaal is. ik weet ook nog dat de 360 het meestal niet zo leuk vond als deze een disc moest afspelen en deze iets scheef stond...

Voor het eerst dat ik een XBO op zijn kant zie. Ik zou niet weten of je dat gaat merken. Wat zegt MS zelf?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

crzyhiphopazn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:59:
[...]

HAHAHA ja AI zuigt donkeyballs op Legendary..
Wat minder hard door het veld rennen, je teammates vaker in leven houden en goed gebruik maken van allerlei wapens dan kom je een heel eind.

spoiler:
Die Wardens zijn soms een pain in the ass.

[...]

Als je wilt kan je Co-op meedoen met mij en nog een vriend van me. Ben ook bij Missie 13.
Thanks maar dit is voor Legendary solo. Wil gerust meehelpen indien nodig (niet dat ik zo goed ben hoor maar meer man is leuk en makkelijker :) )

Ik ga binnenkort ook intelruns doen. Als mensen mee willen doen om bijv omstebeurt een guide erbij te pakken, laat maar horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennyyy01 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:27:
Hee tweakers

De One hoort plat te staan. Zou zo een grip afraden. Persoonlijk hen ik de One weggemoffeld omdat het een lelijk ding is maar dat is een mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

justifire schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:47:
[...]

Hahaha goed gezien, in mijn Xbox app zie ik ook een hoop getallen voorbij komen :9
Ik heb er op dit moment pas 3 uurtjes inzitten, maar de eerste paar tombes waren idd erg vet.
Maar ik vind ook net zoals ze in bepaalde reviews schrijven het vreemd dat deze prachtige tombes en vette klim en klauter werk als optie wordt aangeboden ?? Vreemde keuze en ik vind dat dit gewoon in het spel hoort te zitten, daarvoor spel je Lara Croft toch ?? Maar goed ik ga ze ook zeker niet overslaan, daar zijn ze te vet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:09
Domme vraag maar ik heb nog nooit aan voicechat gedaan. Hoe werkt dat bv in destiny? Moet ik wat instellen of werkt het gewoon als ik de headset erin stop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
danplo schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:33:
[...]

Hahaha goed gezien, in mijn Xbox app zie ik ook een hoop getallen voorbij komen :9
Ik heb er op dit moment pas 3 uurtjes inzitten, maar de eerste paar tombes waren idd erg vet.
Maar ik vind ook net zoals ze in bepaalde reviews schrijven het vreemd dat deze prachtige tombes en vette klim en klauter werk als optie wordt aangeboden ?? Vreemde keuze en ik vind dat dit gewoon in het spel hoort te zitten, daarvoor spel je Lara Croft toch ?? Maar goed ik ga ze ook zeker niet overslaan, daar zijn ze te vet voor.
Zal niet te veel spoileren maar 1 woord :
spoiler:
'Cathedral'

Kreeg daar echt het oude Tomb Raider gevoel weer, sensationeel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik had vanochtend onderstaande mail in mijn inbox. Prijzen van apps en in-app aankopen gaan omhoog. In het voorbeeld zie je dat de prijzen voor de Braziliaanse store flink omhoog gaan. Ik vraag me nu af of ze dat ook met de games gaan doen. Wij tweakers zullen echt niet de enigen zijn die in goedkoperen markten kopen. Ik denk dat het MS toch wel een flinke duit scheelt als iedereen in de goedkopere stores hun games gaan kopen.

Als je onderstaande voorbeeld even omrekend naar euro's is het gewoon €0,94 duurder.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/cFDOERm4H48HhmJfIQOZAeGM/full.png

[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 11-11-2015 07:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
crzyhiphopazn schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 17:59:
[...]

Hoe dat? ik moet beide chievo's ook nog.. EDIT: sorry verkeerd gelezen :+ Sta wel in voor wat hulp als je behoefte hebt om dit nog eens te doen :+

Wat betreft Tomb Raiber, wat ben ik blij dat die voorang heeft gekregen op Fallout 4 zeg!! mijn god wat een vet spel, geweldig screenshot materialen xD heb er nu een uurtje of 3 a 4 in zitten en heb de proloog al 2x opnieuw gedaan voor het 100% gebeuren :+ speel op eena hoogste moeilijkheidsniveau maar twijfel nu of ik niet gewoon het hoogste had moeten pakken...

Lekker zoeken naar artifacts en challanges heerlijk!! Vind het trouwens een heerlijke setting zo in de sneeuw.

[ Voor 48% gewijzigd door mfneed op 11-11-2015 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

giantgiantus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:29:
Domme vraag maar ik heb nog nooit aan voicechat gedaan. Hoe werkt dat bv in destiny? Moet ik wat instellen of werkt het gewoon als ik de headset erin stop?
Werkt normaal gesproken gewoon bij inpluggen headset. Als je het wil testen kun je in je eentje een party starten of een skype test call doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 18:51:
[...]

Thanks maar dit is voor Legendary solo. Wil gerust meehelpen indien nodig (niet dat ik zo goed ben hoor maar meer man is leuk en makkelijker :) )
De difficulty gaat wel omhoog als je met meer man speelt.
Legendary 4 man co-op is echt 3-4 schoten en je bent dood, als je daarna solo legendary gaat doen voel je je net een tank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 16:43
Is er hier iemand met een Logitech G920 waarvan de LSB en RSB wel werken? Kan er niks online over vinden maar ik kan ze maar niet gebruiken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 03-10 17:52

Willybubba

Nut up or shut up.

Nou, gisteren Fallout 4 binnen gekregen, episch weer. Tot nog toe geen last van framedrops of zo (ik zie ze wel maar heb er geen last van). De 0 fps waar Digital Foundry mee kwam heb ik nog helemaal niet gezien.

Eigenlijk wilde ik Rise of the Tomb Raider laten liggen, maar stiekem toch maar gehaald wegens de uitstekende reviews (en omdat ik we wilskracht van een dweil heb op dit gebied). Wat een verbetering. Ik vond TR2013 al fantastisch, maar deze doet er op alle gebieden een stapje bij. Overigens heb ik onlangs ook op PS4 Uncharted Remastered gedaan, en stiekem vind ik persoonlijk beide Tomb Raiders beter...

Wel jammer voor Halo 5, die komt even op de plank :P

Tenslotte: ik heb een downloadcode voor Fallout 3 (Xbox 360, downward compatible) bij mijn Fallout 4 gekregen. Ik heb 3 al op schijf op de 360 dus die code heb ik niet nodig. Zijn er mensen die 'm graag willen? PM dan even :)

Ennn weg...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Willybubba schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:26:
Nou, gisteren Fallout 4 binnen gekregen, episch weer. Tot nog toe geen last van framedrops of zo (ik zie ze wel maar heb er geen last van). De 0 fps waar Digital Foundry mee kwam heb ik nog helemaal niet gezien.

Eigenlijk wilde ik Rise of the Tomb Raider laten liggen, maar stiekem toch maar gehaald wegens de uitstekende reviews (en omdat ik we wilskracht van een dweil heb op dit gebied). Wat een verbetering. Ik vond TR2013 al fantastisch, maar deze doet er op alle gebieden een stapje bij. Overigens heb ik onlangs ook op PS4 Uncharted Remastered gedaan, en stiekem vind ik persoonlijk beide Tomb Raiders beter...

Wel jammer voor Halo 5, die komt even op de plank :P

Tenslotte: ik heb een downloadcode voor Fallout 3 (Xbox 360, downward compatible) bij mijn Fallout 4 gekregen. Ik heb 3 al op schijf op de 360 dus die code heb ik niet nodig. Zijn er mensen die 'm graag willen? PM dan even :)
Heb je even een PM gedaan :) maar zal wel te laat zijn :+

Bij mij lijkt Halo 5 ook op de plank te komen... Denk wel dat ik deze er bij pak als ik even lekker wil schieten voor tussendoor, even wat intel/skulls verzamelen en wat andere chievo's... Hoop wel dat mensen nog wat langer actief blijven bij Halo 5 voor de co-op op legendary te finnishen :+ 8missies completed!

EDIT: Ik weet niet de plek... maar als er meer mensen zijn met het bovenstaande probleem dat er een key over is :+ ik houd me aanbevolen

[ Voor 4% gewijzigd door mfneed op 11-11-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Ik had al even gezocht maar kan het zo niet vinden. Ben nu een tijd in het bezit van een Xbox one en ben al redelijk ver met GTA 5, Halo 1, 2, 3, 4 (schiet niet zo heel veel op met een kleine er bij 😎). Maar goed... ik zat me later te bedenken dat ik al eens eerder een xbox had gehad en dus ook een account. Na zoeken, proberen, zoeken, proberen weer eens ingelogd op een jaren oud email adres kwam mijn account weer teveroorschijn. Nu zit ik met het probleem dat ik dus 2 accounts heb voor 1 persoon. Is zoiets samen te voegen dat ik bv de nieuwste overzet naar mijn oude en daar weer mee verder ga?

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Daarisdie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:11:
Ik had al even gezocht maar kan het zo niet vinden. Ben nu een tijd in het bezit van een Xbox one en ben al redelijk ver met GTA 5, Halo 1, 2, 3, 4 (schiet niet zo heel veel op met een kleine er bij 😎). Maar goed... ik zat me later te bedenken dat ik al eens eerder een xbox had gehad en dus ook een account. Na zoeken, proberen, zoeken, proberen weer eens ingelogd op een jaren oud email adres kwam mijn account weer teveroorschijn. Nu zit ik met het probleem dat ik dus 2 accounts heb voor 1 persoon. Is zoiets samen te voegen dat ik bv de nieuwste overzet naar mijn oude en daar weer mee verder ga?

Alvast bedankt.
Nee. je kan geen "merge" uit laten voeren. Je zal moeten kiezen met welke je verder wilt gaan. Ook save games kan je niet overzetten. Keuzes, keuzes :)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Yaz schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:52:
[...]

Nee. je kan geen "merge" uit laten voeren. Je zal moeten kiezen met welke je verder wilt gaan. Ook save games kan je niet overzetten. Keuzes, keuzes :)
En lees ik het her en der nu goed dat het op een xbox 360 wel kan of is het gewoon helemaal niet mogelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
Daarisdie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 12:11:
Nu zit ik met het probleem dat ik dus 2 accounts heb voor 1 persoon. Is zoiets samen te voegen dat ik bv de nieuwste overzet naar mijn oude en daar weer mee verder ga?
Nee, helaas niet. Je zou je ene account wel kunnen overzetten naar een ander email adres.
Mijn xbox account staat op een ander email adres dan mijn 'main' Microsoft account. Dat zou je over kunnen zetten, door het email adres van je xbox account te wijzigen naar het 2e microsoft account, maar:
- Het 2e Microsoft mag geen xbox account hebben (kan je overzetten naar een 3e account).
- Email adres van je xbox account wijzigen kan alleen op een 360.
- Je verliest al het geld wat je nog op je orginele xbox account had staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 11-11-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Is het niet makkelijker om op de Xbox one gewoon met beide accounts in te loggen ? Als ik het goed gelezen heb, heeft hij op de 360 een xbox/microsoft account gebruikt die hij op de Xbox One niet gebruikt heeft. Dus beide accounts zijn verschillend qua mail adres/microsoft account. Grote voordeel is dan ook nog dat alle games op beide accounts te spelen zijn toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:18:
Is het niet makkelijker om op de Xbox one gewoon met beide accounts in te loggen ? Als ik het goed gelezen heb, heeft hij op de 360 een xbox/microsoft account gebruikt die hij op de Xbox One niet gebruikt heeft. Dus beide accounts zijn verschillend qua mail adres/microsoft account. Grote voordeel is dan ook nog dat alle games op beide accounts te spelen zijn toch ?
Dat is waarschijnlijk het handigste om te doen. Het oude account op de Xbox One zetten zodat je je digitale 360 games die backwards compatible zijn in ieder geval beschikbaar hebt.

Dit klinkt trouwens wel als een vette feature:
nieuws: Publiek kan gameplay in Twitch-streams Rise of the Tomb Raider beïnvloeden

[ Voor 15% gewijzigd door Ereaser op 11-11-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Mooi om te zien dat de backwards compatibility lijst sinds het aankondigen van de initiële set van 104 alweer uitgebreid is met 9 extra games. Staan nu 113 games als 'in-progress'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

halofreak1990 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:25:
Mooi om te zien dat de backwards compatibility lijst sinds het aankondigen van de initiële set van 104 alweer uitgebreid is met 9 extra games. Staan nu 113 games als 'in-progress'
Welke 9 zijn erbij gekomen dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:18:
Idd, precies wat ik dacht. 1 account als home account instellen op de one, met de andere inloggen als user en spelen maar. beetje hetzelfde wat je doet met gamesharing met een vriend/vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

mfreriks schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:27:
[...]

Idd, precies wat ik dacht. 1 account als home account instellen op de one, met de andere inloggen als user en spelen maar. beetje hetzelfde wat je doet met gamesharing met een vriend/vriendin
Volgens mij moet je hem ook nog als family member toevoegen op de X1. Althans dat heb ik wel gedaan met de accounts van mijn zoon en vriendin. Hierdoor heeft mijn zoon dus dus ook een Xbox Live Gold lidmaatschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ereaser schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:23:
[...]

Dat is waarschijnlijk het handigste om te doen. Het oude account op de Xbox One zetten zodat je je digitale 360 games die backwards compatible zijn in ieder geval beschikbaar hebt.

Dit klinkt trouwens wel als een vette feature:
nieuws: Publiek kan gameplay in Twitch-streams Rise of the Tomb Raider beïnvloeden
Idd, maar wat is precies die gamemodus? gister wat pakketjes open gemaakt voor kaarten, maar waar dienen ze precies voor? Voor mij is het nog een volledig raadsel! is het een soort score attack of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
MRE-Inc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:26:
[...]

Welke 9 zijn erbij gekomen dan ?
o.a. Halo Reach, Halo Wars, Bioshock, Bioshock 2 en Bioshock Infinite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ben ik de enige die Fallout 4 eigenlijk niet zo'n bijzonder spel vindt?

Graphics zijn tegenvallend, vechtsysteem onhandig, verhaallijn matig, gameplay herhalend.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 08:18

nexhil

BAM!

Hairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:22:

Graphics zijn tegenvallend, vechtsysteem onhandig, verhaallijn matig, gameplay herhalend.
Daar kwam ik bij Fall-out 3 ook achter, na een intro van 2.5 uur. Dus 4 skip ik gewoon :D
Door deze opmerking zal ik waarschijnlijk in de gamerhell eindigen.

[ Voor 9% gewijzigd door nexhil op 11-11-2015 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op woensdag 11 november 2015 @ 09:48:
[...]

De difficulty gaat wel omhoog als je met meer man speelt.
Legendary 4 man co-op is echt 3-4 schoten en je bent dood, als je daarna solo legendary gaat doen voel je je net een tank :P
Voel me nu meer een kwetsbaar konijntje. Vanavond campaign afmaken en daarna vol op multiplayeren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Nee, maar je bent wel de enige die hem heeft gekocht ondanks je eerst onderzoek had kunnen doen dat het weinig bijzonders is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Mikayu schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:27:
[...]

Nee, maar je bent wel de enige die hem heeft gekocht ondanks je eerst onderzoek had kunnen doen dat het weinig bijzonders is :p
Wat een onzin opmerking. Alle "onderzoek" in de wereld laten je het spel niet spelen en daarnaast vind IK het in ieder geval niet leuk om vooraf een spel /verhaal te zien. Dat jij alles van een spel vooraf wilt weten is je goed recht, maar een groot deel van de speler wil dat niet. Derhalve kun je teleurgesteld zijn in een spel wat vooraf flink gehyped is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-06 12:15
nexhil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:24:
[...]

Daar kwam ik bij Fall-out 3 ook achter, na een intro van 2.5 uur. Dus 4 skip ik gewoon :D
Door deze opmerking zal ik waarschijnlijk in de gamerhell eindigen.
Daar ben ik ook aangehaakt en na een paar uur ook meteen afgehaakt. Ik vond t zelf allemaal wat traag gaan.

Vermaak me nu wel met halo 5. Maar ik mis wel de verhaallijnen van 3 en 4...

Als iemand me wil toevoegen voor potje halo (en hopelijk binnenkort forza) kan je mij toevoegen: WhiteWalkerNL

Verder zal tomb raider er ook nog wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Hairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:33:
[...]

Wat een onzin opmerking. Alle "onderzoek" in de wereld laten je het spel niet spelen en daarnaast vind IK het in ieder geval niet leuk om vooraf een spel /verhaal te zien. Dat jij alles van een spel vooraf wilt weten is je goed recht, maar een groot deel van de speler wil dat niet. Derhalve kun je teleurgesteld zijn in een spel wat vooraf flink gehyped is.
In dat geval: Ja, je bent de enige. Dat is wat je wilde horen toch?

Een goed onderzoek die je het wel laat spelen is even binnen hengelen voor de PC voor demo doeleinden.
Buiten dat had je die indruk in deel 1 2 en 3 ook al kunnen wekken en is het je eigen probleem dat je meeloopt met een hype.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-10 09:36

Sagat

Is pappa x2!

Misschien kan zijn pc het spel niet goed genoeg aan, misschien wil hij geen piraat zijn. Dit is een grote release die veel mensen min of meer blind zullen kopen. Ik vind je reactie derhalve wat kort door de bocht en enkelzijdig overkomen.

Ik zie jouw punt ook hoor, ik zou ook op zijn minst een review lezen of iig de eindconclusie, doorgaans ben je dan redelijk safe qua spoilers.
Mikayu schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:04:
[...]

Een goed onderzoek die je het wel laat spelen is even binnen hengelen voor de PC voor demo doeleinden.
Buiten dat had je die indruk in deel 1 2 en 3 ook al kunnen wekken en is het je eigen probleem dat je meeloopt met een hype.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Mikayu schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:04:
[...]

Wow... Buiten het feit dat je denkt dat je weet wat alle spelers doen en willen ben je ook nog helderziend en weet je wat ik wil horen? Als je mijn initiële bericht goed gelezen had, had je geweten welke feedback ik wilde horen. Kijk vooral naar het stukje voor het vraagteken.

Dus jij vindt het binnen hengelen van een volledig pakket voor demo doeleinden gewoon kunnen? Ik dus niet. Sterker nog ons rechtssysteem vindt dat niet. Het is overigens totaal irrelevant of ik fallout 1,2 of 3 gespeeld heb, want de verwachtingen zijn omtrent deel 4. Daarnaast is het wellicht handig voor jezelf om je even te verdiepen in de fallout serie, want met name fallout 1 en 2 lijken voor geen meter op fallout 4. Och, nou blijkt dat ik me wel verdiept heb ik fallout en toch is het een tegenvaller.

Wellicht kun je voordat je doorgaat met trollen inhoudelijk ingaan om de kritiek aangaande het spel? Of heb je het zelf niet gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Okey Xbox mensen, kans is vrij groot dat ik ook hier een Xbox One aan gaat schaffen. Ik heb als PC gamer een paar vraagjes. Waar ik me normaal enkel druk hoef te maken om BF4 achter mijn PC zal de Xbox beneden in de woonkamer mijn zoontje van 5 en dochter van 7 bezig gaan houden (en in de avonduurtjes papa natuurlijk)

Ik ben op zoek naar gezond content waar hun mee kunnen spelen. Het liefst dat ze moeten samenwerken en als het even kan geen vechten spul is. Daar worden ze op Netflix al mee dood gegooid en zijn we ook gaan matigen. Zijn er hier papa's met ervaring wat het goed doet onder het jonge publiek? :) Kinect een goed plan?

[ Voor 3% gewijzigd door RoyK op 11-11-2015 15:26 ]

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:50

Winkiller

De Mopperpot

Hairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:33:
[...]

Yes True !! de enorme budgetten voor de marketingmachines werpen hun vruchten veelal af.
Maar ondanks dat zou je zelf ook een week langer kunnen wachten op reacties van fanboys.
Vorig jaar lagen ook een paar grote titels ook na een week geheel stil hier op forum. :Y

Ik heb inmiddels ook spijt van NFS, maar ik was als NFS fanboy ook te nieuwschierig vorige week. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

RoyK schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:25:
Okey Xbox mensen, kans is vrij groot dat ik ook hier een Xbox One aan gaat schaffen. Ik heb als PC gamer een paar vraagjes. Waar ik me normaal enkel druk hoef te maken om BF4 achter mijn PC zal de Xbox beneden in de woonkamer mijn zoontje van 5 en dochter van 7 bezig gaan houden (en in de avonduurtjes papa natuurlijk)

Ik ben op zoek naar gezond content waar hun mee kunnen spelen. Het liefst dat ze moeten samenwerken en als het even kan geen vechten spul is. Daar worden ze op Netflix al mee dood gegooid en zijn we ook gaan matigen. Zijn er hier papa's met ervaring wat het goed doet onder het jonge publiek? :) Kinect een goed plan?
Mijn koters zijn dol op samen Skylanders spelen. Dat moeten/kunnen ze samen doen. En het is heel pedagogisch verantwoord dat de poppetjes in het spel niet dood gaan maar moe worden. Verder zijn de Lego games best oke, ook om ze samen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:38

Skylanders, Disney Infinity en de Lego games.
Ultieme samen spel games en zeer verantwoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:26:
[...]

Yes True !! de enorme budgetten voor de marketingmachines werpen hun vruchten veelal af.
Maar ondanks dat zou je zelf ook een week langer kunnen wachten op reacties van fanboys.
Vorig jaar lagen ook een paar grote titels ook na een week geheel stil hier op forum. :Y

Ik heb inmiddels ook spijt van NFS, maar ik was als NFS fanboy ook te nieuwschierig vorige week. :')
Ik ben een grote fan van "free roaming" games. GTA5 bijvoorbeeld vind ik nog steeds één van de beste games ooit gemaakt. Ik had met name bij het bouwen van nederzettingen in FO4 verwacht dat het iets beter zou zijn. Daarnaast was de game een pre-order cadeau van mijn vrouw dus had ik weinig keuze. Normaal gesproken kijk ik de kat uit de boom.

Qua NFS ben ik het helemaal met je eens. Ik had dit al via de trial in EA access gespeeld maar wilde het toch "afmaken". 1000 punten wel gehaald, maar echt een schitterend spel is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Hairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:42:
[...]

Ik ben een grote fan van "free roaming" games. GTA5 bijvoorbeeld vind ik nog steeds één van de beste games ooit gemaakt. Ik had met name bij het bouwen van nederzettingen in FO4 verwacht dat het iets beter zou zijn. Daarnaast was de game een pre-order cadeau van mijn vrouw dus had ik weinig keuze. Normaal gesproken kijk ik de kat uit de boom.

Qua NFS ben ik het helemaal met je eens. Ik had dit al via de trial in EA access gespeeld maar wilde het toch "afmaken". 1000 punten wel gehaald, maar echt een schitterend spel is het niet.
Pre-order is iets waar ik echt geen goed woord voor over heb, dus laat ik maar stil blijven.
Nu maar met de vrouw afspreken dat je vanaf vandaag minstens 1 week wacht met kopen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:47:
[...]

Pre-order is iets waar ik echt geen goed woord voor over heb, dus laat ik maar stil blijven.
Nu maar met de vrouw afspreken dat je vanaf vandaag minstens 1 week wacht met kopen. O-)
Lol, ik weet niet hoe jouw vrouw is, maar die van mij luistert niet, hoor :) Overigens ben ik wel happy dat ze dit soort dingen doet, hoor/

But seriously: Ik vind fallout 4 niet slecht, maar ik had er gewoon meer van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Het is mijn eerste Fallout game en ondanks dat ik nog niet zo ver ben bevalt hij mij best wel.
Ik zoek juist games die niet zo snel gaan en daar lijkt deze game prima geschikt voor, beetje het land verkennen, verhaaltje volgen, met NPC's "praten", enz.

Het zal niet mijn GOTY zijn verwacht ik maar ik heb wel het idee dat ik mijn € 50,- op een prima manier heb uitgegeven.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Hairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:49:
[...]

Lol, ik weet niet hoe jouw vrouw is, maar die van mij luistert niet, hoor :) Overigens ben ik wel happy dat ze dit soort dingen doet, hoor/
Mijn vrouw koopt geen videogames voor mij, tenzij ik dat bv. aangeef als mogelijk verjaardags-cadeau.
Meestal loopt ze via de Hema te slepen met onderbroeken, t-shirts en sokken, daar kijk ik nooit naar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Donstil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:50:
[...]

Het is mijn eerste Fallout game en ondanks dat ik nog niet zo ver ben bevalt hij mij best wel.
Ik zoek juist games die niet zo snel gaan en daar lijkt deze game prima geschikt voor, beetje het land verkennen, verhaaltje volgen, met NPC's "praten", enz.

Het zal niet mijn GOTY zijn verwacht ik maar ik heb wel het idee dat ik mijn € 50,- op een prima manier heb uitgegeven.
Eigenlijk is dat ook wat mij WEL bevalt aan het spel. Zoals ik hierboven al zeg vind ik het niet het slechtste spel wat ik ooit gespeeld heb, zeker niet. Maar ook niet in mijn top tien van dit jaar.
Winkiller schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:57:
[...]

Mijn vrouw koopt geen videogames voor mij, tenzij ik dat bv. aangeef als mogelijk verjaardags-cadeau.
Meestal loopt ze via de Hema te slepen met onderbroeken, t-shirts en sokken, daar kijk ik nooit naar. ;)
Idem.

[ Voor 19% gewijzigd door Ofthewell op 11-11-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:32:
[...]

Skylanders, Disney Infinity en de Lego games.
Ultieme samen spel games en zeer verantwoord ;)
Zijn dat niet games waar je nog altijd (met geweld) tegenstanders moet verslaan? (hij wil geweld minderen namelijk)

Dan zijn Kinect Sports en Disney Fantasia wel een stuk kindvriendelijker lijkt me. Verder heb je nog Zoo tycoon, simpele games als Peggle/Monopoly/Triviant/Tetris, diverse sportgames als Fifa/NBA, Just Dance en Dance Central of zelfs Rock Band 4, Project spark kan op zich ook nog maar is misschien wel wat moeilijk (ach, het is F2P dus kijk eens), Minecraft (zal wel bekende materie zijn), racers als Need for Speed of Forza (al zijn die misschien wat moeilijk voor die leeftijd), Viva Piniata (uit de Rare Replay bv). Heel veel geweldloze kindergames zijn er eigenlijk niet, maar bij Disney en Lego kun je wel merken dat ze vooral op kinderen gericht zijn. Plus bij Disney Infinity heb je nog dat je eigen levels kunt maken e.d.

Sportgames zijn op zich wel handig voor samenwerken (net als die Disney/Lego games). Op de PS4 heb je overigens ook niet heel veel andere games. Misschien dat anders een WiiU nog interessant kan zijn (in Mario-games zit over het algemeen ook niet veel geweld)

Anyways, als ik zo even in de store kijk zie ik nog:
The Peanuts Movie: Snoopy's grand adventure, Adventure Time: Finn and Jake Investigations, Rabbids Invasion.
En mogelijk: Chariot, Leo's Fortune, Octodad, Boom Ball Kinect, Forza Horizon 2, Olli Olli.
Maar zoals aangehaald: Die Disney, Skylander en Lego-games zijn echt wel leuk.

[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2015 16:09 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:59:
[...]

Eigenlijk is dat ook wat mij WEL bevalt aan het spel. Zoals ik hierboven al zeg vind ik het niet het slechtste spel wat ik ooit gespeeld heb, zeker niet. Maar ook niet in mijn top tien van dit jaar.

[...]

Idem.
Ik koop geen 10 games per jaar dus daar zit hij bij mij dus wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 02-10 10:40

Ben zelf niet echt een RPG liefhebber dus Fallout stond sowieso niet op mijn lijstje. Als ik het van een afstandje bekijk krijg ik toch het idee dat het de torenhoge verwachtingen niet helemaal waarmaakt. Veel reviewers prijzen het spel de hemel in wat je van tevoren natuurlijk wel kan verwachten, toch is er een hoop kritiek. Het wordt vanzelfsprekend vergeleken met Fallout 3 en dan lees ik toch vaak dat er niet echt een stap vooruit is gezet.

The Guardian, natuurlijk geen gerenommeerd game review site, geeft het zelfs maar 3/5. Vind het altijd wel grappig om te zien dat de ene review best kritisch is en de andere het helemaal de hemel in prijst.
Fallout 4, then, is a paradox, delivering in many of the areas that matter most but undermined throughout by poor combat, technical problems, and what feels like a lack of focus. So here we go again. It’s not war, but Bethesda that never changes.
Je bent zeker niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-10 22:38
Martinspire schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:00:
[...]

Zijn dat niet games waar je nog altijd (met geweld) tegenstanders moet verslaan? (hij wil geweld minderen namelijk)

[...]
Heel goed punt indd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Donstil schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:01:
[...]

Ik koop geen 10 games per jaar dus daar zit hij bij mij dus wel bij ;)
:+ Wat is jouw top Xbox One game van het jaar dan, als ik vragen mag?
Beltoni schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:02:
It’s not war, but Bethesda that never changes.
Leuke referentie aan één van de ingame kreten :)

[ Voor 29% gewijzigd door Ofthewell op 11-11-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

Martinspire schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:00:
[...]

[...]

Dan zijn Kinect Sports en Disney Fantasia wel een stuk kindvriendelijker lijkt me. Verder heb je nog Zoo tycoon, simpele games als Peggle/Monopoly/Triviant/Tetris, diverse sportgames als Fifa/NBA, Just Dance en Dance Central of zelfs Rock Band 4, Project spark kan op zich ook nog maar is misschien wel wat moeilijk (ach, het is F2P dus kijk eens), Minecraft (zal wel bekende materie zijn), racers als Need for Speed of Forza (al zijn die misschien wat moeilijk voor die leeftijd), Viva Piniata (uit de Rare Replay bv). Heel veel geweldloze kindergames zijn er eigenlijk niet, maar bij Disney en Lego kun je wel merken dat ze vooral op kinderen gericht zijn. Plus bij Disney Infinity heb je nog dat je eigen levels kunt maken e.d.

Sportgames zijn op zich wel handig voor samenwerken (net als die Disney/Lego games). Op de PS4 heb je overigens ook niet heel veel andere games. Misschien dat anders een WiiU nog interessant kan zijn (in Mario-games zit over het algemeen ook niet veel geweld)
Bedankt voor de ideetjes. Ik ga ze vanavond allemaal even langs op youtube!! :)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hairball schreef op woensdag 11 november 2015 @ 16:03:
[...]

:+ Wat is jouw top Xbox One game van het jaar dan, als ik vragen mag?
Zo dat is een goeie vraag zeg.
Ik heb dit jaar eigenlijk alleen Forza 6 en Fallout 4 gekocht 8)7.

Ik heb eigenlijk ook geen flauw idee wat daar nog bij komt.
Edit: Ooh JustCause 3 komt er nog aan maar dat is ook meer een Fun game dan een GOTY titel.

Wel heb ik echt ruim 100 uur in Citties Skyline gestoken maar dat is dan weer op de Mac.

Edit: Kijk voor begin 2016 dan nog uit naar Hitman, Quantum Break, Maffia3 en the Division.
Naar mijn mening is 2016 2015 geen fantastisch game jaar geweest.

[ Voor 32% gewijzigd door Donstil op 11-11-2015 16:47 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace