• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik wil mijn Tritton Po+ (welke prima werkt op PS4) gebruiken op mijn Xbox One. De headset heb ik werkend, alleen de mic lijkt geen geluid op te nemen als ik het test in een party / upload studio. Ik kan mezelf wel horen als ik een 3.5mm naar 3.5mm jack plug van de controller naar de headset aansluit, dus volgens mij ben ik op de goede weg.

Heeft iemand een idee hoe ik dit werkend kan krijgen?

[ Voor 0% gewijzigd door ton89 op 08-11-2015 13:52 . Reden: typo ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Meer mensen waarbij games eindeloos blijven laden zonder op te starten? Ik heb sinds een aantal dagen dat games als Diablo en Forza Horizon eindeloos in het laadscherm blijven hangen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

Sagat

Is pappa x2!

Lekker Ventje schreef op zondag 08 november 2015 @ 12:13:
[...]

Dat het zo goedkoop mogelijk moest komt voornamelijk doordat het bij de vorige generatie 3 a 4 jaar duurde voordat Sony en MS op break even uitkwamen. En gezien het verkoopsucces van zowel de PS4 als XBO vindt het grote publiek het helemaal niet erg dat het nu met wat mindere hardware is.
Eens, echter in die markt durfde men dat ook. Imho of course :D

10 second ninja DONE

• alamont
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-12-2025
Lekker Ventje schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:11:
Meer mensen waarbij games eindeloos blijven laden zonder op te starten? Ik heb sinds een aantal dagen dat games als Diablo en Forza Horizon eindeloos in het laadscherm blijven hangen.
Heb je NXOE? Dan is de oplossing je Xbox herstarten.

• Lekker Ventje
alamont schreef op zondag 08 november 2015 @ 14:32:
[...]

Heb je NXOE? Dan is de oplossing je Xbox herstarten.
Nee, zit nog gewoon op het huidige dashboard. Op mijn andere XBO start wel alles normaal op en er is ook geen update nodig.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:51:
Fallout is nergens echt goedkoop toch?
Ik zie op DigitalGamePrices allemaal prijzen van meer dan €52,- wat hij ook bij de MediaMarkt kost.

Ik heb er €55,- voor betaald inclusief BubbleHead en €5,- korting op volgende order bij BartSmit, maakt in de store kopen wat overbodig naar mijn mening.
Behalve als je aan gamesharing doet. Waarom mensen dat niet doen weet ik niet. Werkt vrij briljant!
Krijg bijna om de dag een update, nu opeens eens whopping 3.5GB patch, gaat opeens hard :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:10:
Krijg bijna om de dag een update, nu opeens eens whopping 3.5GB patch, gaat opeens hard :P
Krijg je als je 1 keer een update mist...

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:05:
[...]

Behalve als je aan gamesharing doet. Waarom mensen dat niet doen weet ik niet. Werkt vrij briljant!
Nou daar heb ik het toevallig gister met een vriendje van me over gehad, hij twijfelde om een One te halen en toen hebben we ons even ingelezen en dat ziet er idd best briljant uit.

Zitten er echt geen nadelen aan verder?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14:29
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:32:
[...]

Nou daar heb ik het toevallig gister met een vriendje van me over gehad, hij twijfelde om een One te halen en toen hebben we ons even ingelezen en dat ziet er idd best briljant uit.

Zitten er echt geen nadelen aan verder?
Ben ze nog niet tegen gekomen. Heb 1x moeten inloggen op de xbox van mijn broertje, daarna geen omkijken meer naar gehad. Hij kan op zijn xbox niet op mijn account zonder wachtwoord dus dat levert ook geen problemen op.

• Donstil
  • Niet online
Beltoni schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:36:
[...]

Ben ze nog niet tegen gekomen. Heb 1x moeten inloggen op de xbox van mijn broertje, daarna geen omkijken meer naar gehad. Hij kan op zijn xbox niet op mijn account zonder wachtwoord dus dat levert ook geen problemen op.
One keurig.

Want ik stel zijn console in als mijn main console en hij de mijne.
En dan speel ik mijn games gewoon thuis op de "away" licentie en speel zijn games met mijn account op de "main console" licentie toch?

Zo had ik het begrepen. Ik hoef dus alleen of zijn account op mijn Xbox (en andersom) om zijn games te downloaden?

• Beltoni
Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:38:
[...]

One keurig.

Want ik stel zijn console in als mijn main console en hij de mijne.
En dan speel ik mijn games gewoon thuis op de "away" licentie en speel zijn games met mijn account op de "main console" licentie toch?

Zo had ik het begrepen. Ik hoef dus alleen of zijn account op mijn Xbox (en andersom) om zijn games te downloaden?
Klopt. Hij stelt jouw xbox in als home-console maar speelt op zijn account op zijn xbox. Als hij op zijn eigen account dan een spel koopt kan je hem ook gelijk op je eigen console downloaden, vanaf je eigen account. Je hoeft volgens mij nooit meer op elkaars account in te loggen.

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
Ik zie op DigitalGamePrices allemaal prijzen van meer dan €52,- wat hij ook bij de MediaMarkt kost.

Ik heb er €55,- voor betaald inclusief BubbleHead en €5,- korting op volgende order bij BartSmit, maakt in de store kopen wat overbodig naar mijn mening.
Ik game share, dus vandaar dat ik alles digitaal haal

• Donstil
  • Niet online
Beltoni schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:46:
[...]

Klopt. Hij stelt jouw xbox in als home-console maar speelt op zijn account op zijn xbox. Als hij op zijn eigen account dan een spel koopt kan je hem ook gelijk op je eigen console downloaden, vanaf je eigen account. Je hoeft volgens mij nooit meer op elkaars account in te loggen.
One duidelijk, goed begrepen dus toch.
Thnx

harrytasker schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:19:
[...]

Krijg je als je 1 keer een update mist...
Lijkt me raar, gistermiddag nog een update gehad, dat ze in krap 12 uur tijd opeens 2 updates vrijgeven.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• ktf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55

ktf

Is het al iemand opgevallen dat de verhaallijn van de komende Halogame hetzelfde motief lijkt te gaan hebben als de Assassins Creed games? Vrede versus Vrijheid?

In een conversatie in Halo 5 valt de frase "Imperial Peace". Volgens mij dekt dat heel goed de lading.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:31

nadeel van die bubble head is wel dat het pakketje niet door de brievenbus past 8)7 , waardoor ik de bezorger hoogst waarschijnlijk ga missen en daarom toch maar naar de MM ga

• harrytasker
  • Niet online
SinergyX schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:56:
[...]

Lijkt me raar, gistermiddag nog een update gehad, dat ze in krap 12 uur tijd opeens 2 updates vrijgeven.
Welk update nummer zit je nu?
Deze versie heb ik vanmiddag gehad:
OS version released: th2_xbox_rel_1510.151107-0003
Was 380 MB of zo...

[ Voor 17% gewijzigd door harrytasker op 08-11-2015 17:29 ]

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:24:
[...]

nadeel van die bubble head is wel dat het pakketje niet door de brievenbus past 8)7 , waardoor ik de bezorger hoogst waarschijnlijk ga missen en daarom toch maar naar de MM ga
Hehe ja maar daar is een goeie oplossing voor.
Op de zaak laten bezorgen :)

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:54:
[...]

One duidelijk, goed begrepen dus toch.
Thnx
1 nadeel. Als je internet niet werkt dan kun je alleen de spelen die je maat haalt spelen. Je eigen spelen werken dan niet. Ik had een tijdje een slecht netwerk in huis. Dat kan dan knap irritant worden. Elke onderbreking van inet haalde me uit het spel.

Verder werkt het als een dolle.

@synergy Ik heb dit weekend ook twee updates gehad. Niet gelet op grootte. Wel duurden ze beiden pokkelang en gingen ze pas lopen toen ik mijn One startte.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2015 17:54 ]

justifire schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:58:
[...]

Omdat hij eerst Gears of War : Ultimate Edition nog moet halen :P
Haha, ja ik heb jullie wel in de steek gelaten inderdaad! Probeer ik wel goed te maken als GoW4 uitkomt ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:53:
[...]

1 nadeel. Als je internet niet werkt dan kun je alleen de spelen die je maat haalt spelen. Je eigen spelen werken dan niet. Ik had een tijdje een slecht netwerk in huis. Dat kan dan knap irritant worden. Elke onderbreking van inet haalde me uit het spel.

Verder werkt het als een dolle.

@synergy Ik heb dit weekend ook twee updates gehad. Niet gelet op grootte. Wel duurden ze beiden pokkelang en gingen ze pas lopen toen ik mijn One startte.
Oké duidelijk.
Daar verwacht ik geen problemen mee te hebben eigenlijk. Althans internet heeft hier vrijwel nooit storing.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Donstil schreef op zondag 08 november 2015 @ 17:57:
[...]

Oké duidelijk.
Daar verwacht ik geen problemen mee te hebben eigenlijk. Althans internet heeft hier vrijwel nooit storing.
Nu zijn we natuurlijk geen 8 meer maar als er ooit eens iets voorvalt (je slaapt met de bruid ofzo :D ) en het "homeconsole" wordt opgeheven mis je natuurlijk wel een deel aan spellen.

Ik koop eigenlijk alle games bij ons en als ik dit dus ophef dan heeft hij nog drie spellen die die kan spelen in plaats van de 20+ die we nu hebben.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

SinergyX schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:10:
Ik heb er de laatste tijd ook al verschillende gehad van 3.5G.
Het begint een beetje irritant te worden.
Soms wil je gewoon even snel een potje gamen en dan is het gewoon klote als je eerst elke keer een update van 3.5G moet downloaden.

Iemand hier zei dat het kwam omdat ik preview member ben.

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:31

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Een vraag met betrekking tot updates van het Xbox One besturingssysteem.

Is het mogelijk om online ergens de update te downloaden en op een USB te zetten. En dan vanaf de Xbox deze te laten installeren?
Ik zit namelijk met het feit dat waar ik nu zit, de verbinding met Xbox Live etc word geblokkeerd. Dus via de normale weg downloaden gaat niet.

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:35:
[...]

Soms wil je gewoon even snel een potje gamen en dan is het gewoon klote als je eerst elke keer een update van 3.5G moet downloaden.

Als je Instant-On hebt aanstaan update hij ook gewoon wanneer je niet op de XO zit...

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12:31

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

harrytasker schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:54:
[...]

Als je Instant-On hebt aanstaan update hij ook gewoon wanneer je niet op de XO zit...
Het probleem is, dat waar ik nu zit, alles geblokkeerd word :X
Nu een weekeind met de Elite controller gespeeld en wil niet meer terug !
Heerlijk om de duimpjes op de pookjes te kunnen houden d:)b
Zal straks weer tegenvallen met de volgende generatie consoles .... :|

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 08-11-2015 19:43 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• juroz1980
  • Laatst online: 03-07-2025

juroz1980

Flex

Ik heb twitter ingesteld op de XO maar zie deze nergens verder in de interface terug komen. Werkt dit alleen op de us settings?

Dat zou jammer zijn want dan werkt one guide weer niet waarbij het de meeste toegevoegde waarde is. Heeft iemand hier ervaring mee??

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 23:58
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:35:
[...]

Bij Sony kan je voor de PS4 de firmware afhalen, bij Microsoft kan je voor de X1 dat niet downloaden

• Lekker Ventje
justifire schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:42:
Ik hoop dat de volgende generatie controllers krijgt die gebaseerd zijn op de Elite. Maar als de Elite een succes is zal dat wel niet, goede melkkoe voor MS. :)

Lekker Ventje schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:48:
[...]

Ik hoop dat de volgende generatie controllers krijgt die gebaseerd zijn op de Elite. Maar als de Elite een succes is zal dat wel niet, goede melkkoe voor MS. :)
Word ook te prijzig vermoed ik.
Zou wel mooi zijn als ze tegen die tijd meteen een soort elite-bundel zouden uitbrengen op release, zodat we in ieder geval de keuze hebben.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-01 12:47
doe maar niet

[ Voor 88% gewijzigd door BM op 09-11-2015 20:26 ]

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:32:
[...]

Nu zijn we natuurlijk geen 8 meer maar als er ooit eens iets voorvalt (je slaapt met de bruid ofzo :D ) en het "homeconsole" wordt opgeheven mis je natuurlijk wel een deel aan spellen.

Ik koop eigenlijk alle games bij ons en als ik dit dus ophef dan heeft hij nog drie spellen die die kan spelen in plaats van de 20+ die we nu hebben.
Haha ze zijn getrouwd begin dit jaar, dus slapen met de bruid is uitgesloten :)
Edit: Hoewel, alles kan stuk >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 08-11-2015 19:55 ]

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Verbaasde me er gewoon over dat zoiets mogelijk was. We hebben het nu even geprobeerd en inderdaad, hij kan gewoon mijn games op zijn Xbox installeren. Geniaal.

We delen nu ook gewoon één Gold abonnement. Het grote nadeel van het kopen van spellen uit de winkel vind ik dat je dan telkens die DVD/BR erin moet doen om te spelen :(

Twitter

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik zat net te denken, misschien beter Netflix kijken via XO dan via mijn ATV3. Start het ding op in een stille kamer, damn, wat een herrie toch wel. Kom ik deze link tegen:
http://www.ign.com/boards...or-play-a-game.453798359/
Ik snap dat niet hoor. Silent? Near silent? Barely? Kan toch nooit zoveel verschil in consoles zitten? Standby is onbruikbaar want dan hoor ik die brick de hele tijd. Ligt dat nou aan mijn console en moet ik eens contact opnemen met MS?

• OxyDrokz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16:50
justifire schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 09:21:
[...]

Iemand moet me maar corrigeren als wat ik zeg niet klopt maar als ik het goed heb, dan heb je met de hybride schijf een snellere opstart van het systeem / os.
En met een externe schijf heb je kortere laadtijden in spellen.
Komt doordat de USB 3.0 bus een veel hogere doorvoersnelheid heeft dan de sata-connector waar de interne harde schijf op aan is gesloten.
Het OS / dashboard staat altijd op de interne schijf dus daar veranderd een externe schijf niets aan en heb je dus meer voordeel van het cache op de hybride harde schijf.
Een spel laad echter vaak nieuwe gegevens in, meer dan er in het cache zou passen en dan kan je dus beter alle gegevens op een snelle schijf, aan een snelle bus hebben staan.
Samenvattend :
- Fallout 4 -> externe 7200 rpm schijf
- Dashboard, youtube, twitch, etc -> hybride versie
Bedankt voor je reactie!
Ga maar voor de hybride, just to be sure ;-)
Also, game sharing is wel een mooie feature, dat wordt delen met m'n broertje!

Ondertussen ben ik er achter dat ik m'n oude 360 save van DA:Inquisition kan overnemen op de One. Goed nieuws allemaal, ik ben overtuigd!

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

UltraSub schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:33:
Ik zat net te denken, misschien beter Netflix kijken via XO dan via mijn ATV3. Start het ding op in een stille kamer, damn, wat een herrie toch wel. Kom ik deze link tegen:
Ik snap dat niet hoor. Silent? Near silent? Barely? Kan toch nooit zoveel verschil in consoles zitten? Standby is onbruikbaar want dan hoor ik die brick de hele tijd. Ligt dat nou aan mijn console en moet ik eens contact opnemen met MS?
Ik denk het want die van mij is echt helemaal stil (zolang je niet met je oor op die voeding gaat liggen)

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:49
UltraSub schreef op zondag 08 november 2015 @ 23:33:
Deze omschrijft het wel pakkend:

I can hear it if I try to hear it. Otherwise, I never notice it.

Wel zit er soms een resonantie in de behuizing. Een klein tikje tegen de zijkant heft dat weer op. Verder dus erg stil ding bij mij.

Nou moet ik wel zeggen dat die van mij veel ruimte heeft om goed te ademen. Als je hem in een klein hokje propt, waar de hete lucht niet goed weg kan, dan moet hij vanzelfsprekend harder z'n best doen om te koelen.

[ Voor 10% gewijzigd door Rossi46 op 09-11-2015 08:42 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

VonFoX

Las noches de Diciembre

Is het op de 1 of andere manier mogelijk de ingame subs te vergroten? Heb een 55 " TV, maar die letters bij CoD zijn zo klein ...(in de campaign).

Yo.

• Rossi46
VonFoX schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:40:
Is het op de 1 of andere manier mogelijk de ingame subs te vergroten? Heb een 55 " TV, maar die letters bij CoD zijn zo klein ...(in de campaign).
Ik weet geen oplossing, maar ik herken het probleem wel. Ik hoor anderen er ook weleens over klagen. Alsof ze er vanuit gaan dat je altijd met je neus op je tv/monitor zit :S

• Lekker Ventje
Mooi cijfer voor Lara. Maar toch eerst FO4.

http://nl.ign.com/rise-of...of-the-tomb-raider-review

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
idd mooi cijfer! door de tip van Just1fire denk voor mij eerst lara daarna FO4, FO4 gaat veel meer tijd in dan lara! Zag net dat lara ook morgen al beschikbaar wordt in us:) dacht pas van het weekend :+ Zo maar eens even de creditcard er bij halen :+

• wimpie007
  • Laatst online: 19-01 20:46
justifire schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:42:
Ik vind hem ook heel fijne (gebruik er maar 2 van de 4) maar merk toch wel na een wat langere sessie dat ik meer verkrampte handen heb dan voorheen

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Moet de vorige Tomb Raider nog even spelen, maar mooie review. Als de vorige Tomb Raider bevalt komt deze er zeker ook in.

• wimpie007
  • Laatst online: 19-01 20:46
ThomasXIV schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:46:
Moet de vorige Tomb Raider nog even spelen, maar mooie review. Als de vorige Tomb Raider bevalt komt deze er zeker ook in.
Ja ze hebben door het gratis weggeven van die vorige Tombraider nu wel een nieuwe klant aan mij voor de nieuwste ;-)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Afgelopen weekend paar uur geprobeerd om iets te kopen uit een buitenlandse store maar het lukt me echt niet meer. Krijg een profile error of gewoon betalingserror.

Uiteindelijk maar een disc gekocht en nu al spijt van. :(
Zo gaan ze aan mij in ieder geval veel minder geld verdienen, koop nu echt alleen nog maar de spellen die ik echt MOET hebben. Jammer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

wimpie007 schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:02:
[...]

Ja ze hebben door het gratis weggeven van die vorige Tombraider nu wel een nieuwe klant aan mij voor de nieuwste ;-)
+1. Super leuke game. De nieuwe staat op de lijst voor kerst iig ! :9

Xbox Live ID:Notna8310

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12-2025
Phusebox schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:34:
Afgelopen weekend paar uur geprobeerd om iets te kopen uit een buitenlandse store maar het lukt me echt niet meer. Krijg een profile error of gewoon betalingserror.

Zo gaan ze aan mij in ieder geval veel minder geld verdienen, koop nu echt alleen nog maar de spellen die ik echt MOET hebben. Jammer.
Hoe ga jij te werk bij het kopen in een buitenlandse store? Mijn methode is vanuit de Amerikaanse store te kopen d.m.v. USD gift cards kopen op bijv. offgamers.com.
Je krijgt dan een code in je mail. Als je je console op regio Verenigde Staten zet, kan je bij 'redeem a code' de code invullen en nu heb je geld op je account staan. Hiermee kan je dan een spel in de store kopen :)

• mfneed

Topic warming gelezen? US/Russische/braziliaanse marketplace link gelezen?:)

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:54
Vermoedelijke lijst van de eerste backward compatible games:

Afbeeldingslocatie: http://d.ibtimes.co.uk/en/full/1467828/xbox-one-backwards-compatibility-update.jpg

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06:27
SinergyX schreef op zondag 08 november 2015 @ 16:56:
[...]

Zaterdag update van bijna 400MB. Gisteren 3.5 GB. Nu staat ie weer 3.5 GB binnen te fietsen. 7(8)7

• Steven030
jpg97 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:10:
De enige spellen die ik persoonlijk zou herspelen zijn de CoD spellen omdat ik de huidige futuristische settingen een beetje zat ben. Liever start ik dan weer de MP op van MW1/2 of WaW. Erg jammer dat Activision ontbreekt!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:19

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Dat lijstje met BC games..... Wat opvalt is dat de "grote" FP Scooters als COD MW1, MW2, BO en Battlefield 3 er niet tussen staan... Je zou bijna denken dat Dice/EA/Infinity Ward/Treyarc dit tegenhouden. Je zou als Microsoft zijnde toch wel direct met deze titels willen "pronken" lijkt mij.

XBL: MRE Inc

• Beltoni
MRE-Inc schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:19:
Dat lijstje met BC games..... Wat opvalt is dat de "grote" FP Scooters als COD MW1, MW2, BO en Battlefield 3 er niet tussen staan... Je zou bijna denken dat Dice/EA/Infinity Ward/Treyarc dit tegenhouden. Je zou als Microsoft zijnde toch wel direct met deze titels willen "pronken" lijkt mij.
Als we MW 1 & 2 op de XB1 kunnen spelen dan koopt niemand meer de nieuwe versies.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
jpg97 schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:10:

[afbeelding]
Alle games die ik in BC nog een keer zou willen spelen zitten hier bij, dus hoop dat dit legit is :)
FC2 en 3 heb ik alleen op disc, dus nu nog ff uitvogelen hoe ik een disc in mijn One stop :X

• Beltoni
Ereaser schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:21:
[...]

Alle games die ik in BC nog een keer zou willen spelen zitten hier bij, dus hoop dat dit legit is :)
FC2 en 3 heb ik alleen op disc, dus nu nog ff uitvogelen hoe ik een disc in mijn One stop :X
Dirt 3 staat er niet op dus ik denk niet dat het legit is.

• mfneed
Halo wars en Halo reach maar eens ergens op de kop tikken dan! Zojuist RotTR aangeschaft, FO4 komt nog maar verder heb ik voorlopig niets meer op mijn wishlist staan dat snel uit zal komen...

• Lekker Ventje
Ik wil de Forza games en RDR om te beginnen in de BC. Kom straks tijd te kort, moet de Witcher ook nog eens gaan doen.

Kan jij geen eigen soap-serie beginnen ?
Lig elke week weer dubbel van jouw belevenissen. _O-
Afbeeldingslocatie: http://www.cheatcc.com/imagesfeatures/weeklyrant_qanda.jpg

• Phusebox
  • Nu online
mfreriks schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:51:
[...]

Topic warming gelezen? US/Russische/braziliaanse marketplace link gelezen?:)
Ja koop al sinds de launch games uit de buitenlandse stores, maar lijkt nu echt bij mij geblocked te worden. Zowel US, als RU, als HK als BR etc etc.

mfreriks schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:27:
Halo wars en Halo reach maar eens ergens op de kop tikken dan! Zojuist RotTR aangeschaft, FO4 komt nog maar verder heb ik voorlopig niets meer op mijn wishlist staan dat snel uit zal komen...
Idem hier.
En lees dat er zoals gewoonlijk bij een Fallout game nog behoorlijk wat bugs in zitten, dus dan kunnen ze die mooi even patchen terwijl ik ronddwaal in de tombes.

• mfneed
justifire schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:33:
[...]

Idem hier.
En lees dat er zoals gewoonlijk bij een Fallout game nog behoorlijk wat bugs in zitten, dus dan kunnen ze die mooi even patchen terwijl ik ronddwaal in de tombes.
Precies mijn gedachten! straks lekker aan een vrijwel bugloze fallout beginnen is niet verkeerd! fallout 3 (preorder bonus) kan me gestolen worden:) Ben toch wel zeker benieuwd morgen met RotTR! Nu ze geen tijd in MP hebben gestoken verwacht ik stiekem toch wel weer een campaign pareltje!! zonder al te veel poespas er om heen.

@phusebox, CC of giftcards? Ben benieuwd wat er dan mis gaat :+

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 09-11-2015 13:41 ]

Ereaser schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:21:

Wel jammer dat SC4 er wel in zit, maar SC5 of Tekken (tag of 6) weer net niet, al hebben die al ruim 4k stemmen opgehaald, hopelijk komen ze nog :)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Iemand een oplossing voor als je Twitch kijkt dat je beeld niet naar enkele minuten dimt?
Dat de controller uit gaat is niet zo erg maar wel als beeld elke keer voor 50%(?) dimt :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• J-air
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11-2023
Geen Fuzion Frenzy 2 :'( ?

Nog steeds geen leuke party game op de xbox one dus

• Phusebox
  • Nu online
mfreriks schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:38:
[...]

Precies mijn gedachten! straks lekker aan een vrijwel bugloze fallout beginnen is niet verkeerd! fallout 3 (preorder bonus) kan me gestolen worden:) Ben toch wel zeker benieuwd morgen met RotTR! Nu ze geen tijd in MP hebben gestoken verwacht ik stiekem toch wel weer een campaign pareltje!! zonder al te veel poespas er om heen.

@phusebox, CC of giftcards? Ben benieuwd wat er dan mis gaat :+
Creditcard. Ik snap het ook niet. Gebruik een VPN van het desbetreffende land etc.

• mfneed
Phusebox schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:00:
[...]

Creditcard. Ik snap het ook niet. Gebruik een VPN van het desbetreffende land etc.
Volgens mij worden creditcards buiten het land waar ze vandaan komen ook geweigerd in de MS store :+ volgens mij gebruikt ook iedereen hier op het forum de optie met giftcards...

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

mfreriks schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:11:
[...]

Volgens mij worden creditcards buiten het land waar ze vandaan komen ook geweigerd in de MS store :+ volgens mij gebruikt ook iedereen hier op het forum de optie met giftcards...
Mijn Nederlandse ING CC werkt op dit moment in samenwerking met VPN nog goed in de Russische, Singapore, India en US store. :)

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Phusebox
  • Nu online
mfreriks schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:11:
[...]

Tja als ik een goed adres had voor giftcards, maar dan nog heb je de issue dat er altijd een paar euro overblijft in je account. En als je dan 5 landen hebt waar je koopt. Ach luxeproblemen.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Een goed adres is al meerdere keren gegeven (offgamers)

[ Voor 13% gewijzigd door Royeboi op 09-11-2015 14:31 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Royeboi schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:31:
Een goed adres is al meerdere keren gegeven (offgamers)
En voor Singapore credits (momenteel het interresantst) gewoon in de MS Singapore store, kan je ook lekker makkelijk met PayPal betalen :Y

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:32
De lijst met BC games: http://majornelson.com/20...vailable/?linkId=18611744

A Kingdom for Keflings
A World of Keflings
Alien Hominid HD
Assassin’s Creed II
Asteroids & Deluxe
Banjo Kazooie: N n B
Banjo-Kazooie
Banjo-Tooie
BattleBlock Theater
Bejeweled 2
Bellator: MMA Onslaught
Beyond Good & Evil HD
Blood of the Werewolf
BloodRayne: Betrayal
Borderlands
Call of Juarez Gunslinger
Castle Crashers
Castlestorm
Centipede & Millipede
Condemned
Crazy Taxi
Deadliest Warrior: Legends
Defense Grid
DiRT 3
DiRT Showdown
Discs of Tron
Dooms
Doom II
Dungeon Siege III
Earthworm Jim HD
Fable II
Fallout 3
Feeding Frenzy 2
Gears of War
Gears of War 2
Gears of War 3
Gears of War: Judgment
Golden Axe
Halo: Spartan Assault
Hardwood Backgammon
Hardwood Heartss
Hardwood Spades
Heavy Weapon
Hexic HD
Ikaruga
Jetpac Refuelled
Joy Ride Turbo
Just Cause 2
Kameo
LEGO Pirates of the Caribbean: The Video Game
LEGO Star Wars: TCS
Lode Runner Arcade
LUMINES LIVE!
Mass Effect
Metal Slug 3
Metal Slug XX
Might & Magic Clash of Heroes
Mirror’s Edge
Missile Command
Monkey Island 2: SE
Ms. Splosion
Mutant Blobs Attack
N+
NBA JAM: On Fire Edition
NiGHTS into dreams…
OF: Dragon Risings
Pac-Man C.E.
PAC-MAN CE DX+
Perfect Dark Arcade
Perfect Dark Zero Xbox One Game
Phantom Breaker: Battle Grounds.
Pinball FX Arcade
Plants vs. Zombies
Putty Squad Arcade Ltd
R-Type Dimensions
Rayman 3 HD
Sacred Citadel
Sega Vintage Collection: Alex Kidd & Co.
Sega Vintage Collection: Golden Axe
Sega Vintage Collection: Monster World
Sega Vintage Collection: Streets of Rage
Shadow Complex
Sonic CD
Sonic The Hedgehog
Sonic The Hedgehog 2
Sonic The Hedgehog 3
Super Meat Boy
Supreme Commander 2
The Stick of Truth
Tom Clancy’s RainbowSix Vegas
Tom Clancy’s RainbowSix Vegas2
Torchlight
Toy Soldiers Arcade
Toy Soldiers: Cold War
Tron: Evolution
Ugly Americans: Apocalypsegeddonl
Viva Piñata
Viva Piñata: TIP
Wolfenstein 3D
Zuma

Ook niet onaardig:
More titles are on the way, including fan favorites like Halo Reach, Halo Wars, Call of Duty: Black Ops, Bioshock, Bioshock 2, Bioshock Infinite and Skate 3. Stay tuned because this just the beginning of a long list of Xbox 360 games that will run on Xbox One.

[ Voor 37% gewijzigd door triesvan op 09-11-2015 15:54 ]

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 14:09
Zag de lijst ook net. Helaas geen forza zoals in de uitgelekte lijst. Tel voor mezelf 7 spellen die ik in het bezit heb op 360 die ik op de xbone kan spelen.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16:47
Ik hoop zo dat project gotham racing 4 er nog bij komt :o

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:54
Mweh... ik vond mijn lijstje beter :P

Maar hopelijk komen er snel meer spellen bij!

• Lekker Ventje
Geen Forza en RDR, dat wordt dan alleen Dungeon Siege 3 voorlopig.

• Steven030
Dus tóch een CoD game coming up, en wel Black Ops _/-\o_
Geen Clash of Heroes HD ?! :(
Stond nota-bene voorop in de rij met games op de E3 presentatie....

Verwijderd

Viva Pinata ontbreekt. Die zit in Rare Replay en heb ik via BC wel gespeeld. Zou er meer ontbreken?
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:50:
Viva Pinata ontbreekt. Die zit in Rare Replay en heb ik via BC wel gespeeld. Zou er meer ontbreken?
Geen idee, maar kan zo zijn dat ze ze tijdelijk terugtrekken ivm problemen (of licentieproblemen) ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:32
Verwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:50:
Viva Pinata zit er wel bij, ontbreekt alleen in mijn kopie van de lijst.

Je bent weer half bezig, iets met klok en klepel.
Je Creditcard werkt niet in elk land, kwestie van proberen. Iets wat overigens niet alleen een MS dingentje is, maar ook op conto van je creditcardmaatschappij komt.

Werkt het dan alsnog niet, koop je giftcards dan bij een internationale store. Echt het is heel simpel, als jij je even goed had in gelezen had je nu kunnen weten dat die ergernis vooral door jezelf komt. ;)
Phusebox schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:00:
[...]

Ze kunnen aan het (rekening)nummer van je creditcard zien aan welk land deze is gekoppeld.
VPN heeft dus geen enkele zin.

[ Voor 57% gewijzigd door Bullet NL op 09-11-2015 16:07 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Afbeeldingslocatie: https://scontent-sea1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/12227788_10153296543416158_4076117031034695608_n.jpg?oh=da4d3a85ffb5351aa238da1307feb7b0&oe=56C1E1AE
Opname van de Hack the Ice Twitch stream http://www.twitch.tv/xbox/v/24847380
Wel spoilergevoelig maar ook met een vette bungiejump er in 8)

Momenteel heeft Rise of the Tomb Raider 56 reviews op Metacritc met een gemiddelde score van 8.7 :)
http://www.metacritic.com...e/rise-of-the-tomb-raider

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
Geen Dark Souls, The Witcher 2, BioShock infinite en Far Cry 2 en 3 :(

Lijkt erop dat de maker van het 1e lijstje gewoon een goede troll was die wist wat mensen in de BC willen hebben :P

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:24
Ik mis vooral Fable 3, ik wil die wel weer eens opnieuw spelen eigenlijk aangezien Fable Legends nog wel even duurt. En volgens mij niet echt een super story-play heeft, het is vooral een multiplayer game.

• Phusebox
  • Nu online
Bullet NL schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:03:
[...]

Je bent weer half bezig, iets met klok en klepel.
Je Creditcard werkt niet in elk land, kwestie van proberen. Iets wat overigens niet alleen een MS dingentje is, maar ook op conto van je creditcardmaatschappij komt.

Werkt het dan alsnog niet, koop je giftcards dan bij een internationale store. Echt het is heel simpel, als jij je even goed had in gelezen had je nu kunnen weten dat die ergernis vooral door jezelf komt. ;)

[...]

Ze kunnen aan het (rekening)nummer van je creditcard zien aan welk land deze is gekoppeld.
VPN heeft dus geen enkele zin.
Mwah, VPN werkt eerst echt wel. Waar ik met een standaard verbinding foutmeldingen kreeg ging het met VPN wel goed.

En nogmaals, het heeft twee jaar gewerkt dus het is bullshit dat ik niet weet hoe het zou moeten werken. Sterker nog, volgens mij was ik een van de eersten die het gebruikte voordat het publiekelijk bekend werd.

Phusebox schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:48:
[...]

Mwah, VPN werkt eerst echt wel. Waar ik met een standaard verbinding foutmeldingen kreeg ging het met VPN wel goed.

En nogmaals, het heeft twee jaar gewerkt dus het is bullshit dat ik niet weet hoe het zou moeten werken. Sterker nog, volgens mij was ik een van de eersten die het gebruikte voordat het publiekelijk bekend werd.
Dan zijn ze er echter gekomen dat de nummerreeks van jou creditcard niet in de regio hoort waar jij probeert te kopen. Ik gebruik het ook al jaren, het gaat bij mij nog steeds goed... Mijn PayPal werkt zelfs in de MS stores die PayPal ondersteunen (is land afhankelijk);)

[...]

Gokje, je krijgt de 9003 (of 9004) foutmelding? Dat is dus zo'n landblokkade. Begin werkte mijn PayPal ook zonder problemen, maar van 1 op andere dag opeens niet meer. Prepaidcards zijn de oplossing.

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:53
Mooi lijstje! Erg tof dat Skate 3 er dus toch aan komt (geen idee dat dit een 'fan favourite' was, dus best een aardige club aan fans), ik denk momenteel de enige game die ik nu mis op Xbox One.

n.a.

• Rossi46
[...]

Ik ken je verder niet, maar je begint hier zo langzamerhand een behoorlijk karikatuur te worden :') Altijd is er wel weer iets niet goed of stom, maar zelf kun je er nooit wat aan doen.

Je reactie slaat ook nergens op. Je zit zelf te klooien, waardoor je het enkel moeilijk maakt voor jezelf. Vervolgens biedt iemand de oplossing (welke hier ook allang bekend en uitgebreid besproken is) en dan krijgt diegene een grote mond terug en blijf je ook beweren dat je het zelf allemaal zo goed weet :?

Kun je nou gewoon niet toegeven dat je er naast zat? :Z Is heel menselijk hoor, foutjes maken zo nu en dan.

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:27
[...]

Helemaal in het begin werkte dit inderdaad, maar als je het nieuws/dit topic een beetje gevolgd hebt zou je kunnen weten dat MS bezig is geweest met het blokkeren van rechtstreekse credit card betalingen als het land van je CC niet matcht met de store. Zo kon ik bijvoorbeeld vorig jaar in HK nog FH2 kopen met m'n ING CC en nu niet meer. Ook in RU heb ik met m'n CC nog Halo MCC kunnen kopen eerder dit jaar en werkt dit nu niet meer. Sommige mensen kunnen blijkbaar nog steeds met hun CC kopen, maar dat hangt dan af van het type CC en bij welke bank ze die afnemen gok ik. Ik heb ook verhalen gehoord van mensen waarbij de virtuele CC van Neteller nog wel werkt.

Zelf koop ik de laatste tijd in de SG store via Microsoft gift cards die ik gewoon in de SG MS store zelf koop (en overigens nog wel kan betalen met m'n ING CC).
Jammer, geen van de PGR games :( Ook geen Burnout Paradise. Die was wel aangekondigd toch?

[ Voor 12% gewijzigd door Mr Magic op 09-11-2015 17:47 ]

Ik heb net in de Canadese MSstore voor $50 c-dollar gekocht aan giftcards (36 euro), via PP... Werkt prima, CC wil ook

[ Voor 11% gewijzigd door Bullet NL op 09-11-2015 18:05 ]

Nu een dik uur in Rise of the Tomb Raider zitten, vet vet vet !!!
Tomb Raider was al vet maar dit is echt een factor 3.
Grote ruimtes, veel uitzoeken, klimmen, actie.
Had ik al gezegd dat het echt enorm vet is ? :9

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
justifire schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:11:
Nu een dik uur in Rise of the Tomb Raider zitten, vet vet vet !!!
Tomb Raider was al vet maar dit is echt een factor 3.
Grote ruimtes, veel uitzoeken, klimmen, actie.
Had ik al gezegd dat het echt enorm vet is ? :9
mooi om te horen d:)b de vorige Tombraider was voor mij game van het jaar in 2013, was bang dat dit een commerciële hype zou worden. Zal deze met kerst halen, en hopen op een leuke aanbieding :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
Dacht alleen dat je fallout niet kon pre-orderen uit Singapore, maar kan hem gewoon helemaal niet kopen nu. Aangezien de game al officieel nu gereleased is daar. Jammer!

edit: laat maar staat nu zelfs 12 november op de SG pagina

[ Voor 15% gewijzigd door Bearclaw op 09-11-2015 18:52 ]

• Phusebox
  • Nu online
Bullet NL schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:04:
Ik heb net in de Canadese MSstore voor $50 c-dollar gekocht aan giftcards (36 euro), via PP... Werkt prima, CC wil ook
Dat heb ik dit weekend ook nog geprobeerd maar ook dat ging niet. Ik kreeg telkens foutmeldingen zowel met PayPal als creditcard. Bij creditcard kreeg ik de melding dat mijn securitycode niet klopt, maar goed 3 cijfers goed intypen lukt me dan nog net.

Phusebox schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:51:
[...]

Dat heb ik dit weekend ook nog geprobeerd maar ook dat ging niet. Ik kreeg telkens foutmeldingen zowel met PayPal als creditcard. Bij creditcard kreeg ik de melding dat mijn securitycode niet klopt, maar goed 3 cijfers goed intypen lukt me dan nog net.
Wel een adres opgegeven in de Yukon?

• Phusebox
  • Nu online
Bullet NL schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:57:
[...]

Wel een adres opgegeven in de Yukon?
Waarom moet het Yukon zijn? BC heeft ook geen belasting op digitale goederen.

Phusebox schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:06:
[...]

Waarom moet het Yukon zijn? BC heeft ook geen belasting op digitale goederen.
Probeer het nou maar.... Gewoon met PP

http://www.microsoftstore...ore%20descending&filters=

Wel de digitale kiezen ;

[ Voor 29% gewijzigd door Bullet NL op 09-11-2015 19:10 ]

Pagina: 1 ... 74 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace