• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:24
afca020 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:14:
Ben echt benieuwd naar die backward compatibility functie deze maand. Mijn hoop richt zich met name op Oblivion en Skyrim, kan er op het internet nog weinig concrete info over vinden. Een remastered bundle van de twee, wellicht zelfs inclusief Morrowind, zou helemaal waanzinnig zijn. _/-\o_
Ben zelf ook érg benieuwd naar welke games er backward compatible zullen zijn.
Ik kijk erg uit naar Ace Combat ( welke maakt niet uit, bij gebrek aan leuke dogfight games op de Xbox One). Dit maakt wel dat er meer variatie komt in het aanbod van games want de FPS spellen hangen me de keel uit. Als ik kijk naar de diversiteit aan games op de PS4 dan ben ik soms wel jaloers.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
jpg97 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:07:
[...]

Ben zelf ook érg benieuwd naar welke games er backward compatible zullen zijn.
Ik kijk erg uit naar Ace Combat ( welke maakt niet uit, bij gebrek aan leuke dogfight games op de Xbox One). Dit maakt wel dat er meer variatie komt in het aanbod van games want de FPS spellen hangen me de keel uit. Als ik kijk naar de diversiteit aan games op de PS4 dan ben ik soms wel jaloers.
Oh ja? Ik heb een PS4 sinds de launch en ik kijk regelmatig eens of er iets is dat de moeite waard is om te kopen, maar tot nu toe nog niet 1 titel voor gekocht.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
Supershiva schreef op donderdag 05 november 2015 @ 17:36:
Sta nu al een tijdje in dubio om een Xbox one te kopen.
Heb bij gamemania de 1TB + Fallout 4 bundel 369,- in pre order staan, maar nu kwam ik vandaag deze flash deal op de franse amazon tegen, 500GB + Halo 5 + Black Ops 3 + TurtleBeach headset 369,-
http://www.amazon.fr/gp/p...86221%7Cpepper_nl.imports

Zit er qua Xbox one hardwarematig nog verschil tussen deze 500GB en de 1TB versie behalve de harddisk?
En hoe zit het met de garantie als ik die Franse bundel koop? Moet je dan garantie verhalen in Frankrijk of heb je gewoon 2 jaar garantie via Microsoft (in Nederland)?
Ik heb een day one 500GB en een 1TB Elite met die controller... Het lijkt er voor mij op dat de Elite een stukje stiller is maar dat zal eerder leggen aan het feit dat de fans in m'n 1TB niet 2 jaar lang 4-8 uur per dag aan hebben gestaan :-)

Het enige verschil is dat de 1tb een SSHD heeft, wat 'm 20% sneller zou moeten maken volgens microsoft (En dan heb ik het over laadtijden).

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:09:
[...]

Oh ja? Ik heb een PS4 sinds de launch en ik kijk regelmatig eens of er iets is dat de moeite waard is om te kopen, maar tot nu toe nog niet 1 titel voor gekocht.
- zucht -

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 08:05:
Hmm tijdje niet meer gedaan maar kopen uit een andere store gaat niet meer?
Vorige week nog gedaan. Ging prima.

Gamertag: YazNL

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Yaz schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:15:
[...]

Vorige week nog gedaan. Ging prima.
Zal wel weer een phusebox-issue zijn dan. :( Ach ja dan maar geen Black Ops 3 en Fallout 4. Ik wil geen discs meer, en 70 euro betalen voor een goedkopere uitvoering weiger ik.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:23
Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:29:
[...]

Zal wel weer een phusebox-issue zijn dan. :( Ach ja dan maar geen Black Ops 3 en Fallout 4. Ik wil geen discs meer, en 70 euro betalen voor een goedkopere uitvoering weiger ik.
Ok, dank voor je bericht.

[ Voor 3% gewijzigd door giantgiantus op 06-11-2015 10:32 ]

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 10:29:
[...]

Heb je al een nieuwe Xbox One gekocht? Of deze opgestuurd? :>

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Phusebox schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 09:09:
[...]

Heb een paar games op de PS4 gekocht maar dat zijn allemaal multiplatforms. Ik speel af en toe Planetside maar die is f2p.
Op de XBO heb ik enkel de Forza games als exclusive, de rest is ook multiplatform. Volgende generatie geen 3 consoles meer voor mij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 06:45:
[...]

Apple vraagt gelukkig wel heel schappelijke prijzen voor hun producten :')

Flippers zijn niet irritant, ze werken zelfs erg fijn, het is alleen even wennen.
Net als de stap van controller naar fightstick, in het begin bak je er niets van maar na twee maanden ploeteren wil je niet anders meer.
Als je over Apple wil discussiëren dan zit je in het verkeerde topic :O

Ik heb ook nooit gezegd dat ik persoonlijk die paddles niet fijn vind, integendeel zelfs, ik geef alleen aan dat veel mensen ze er af laten omdat ze het irritant vinden. Dan is mijn vraag, waarom zou je 90-100 euro meer uitgeven voor de elite controller als je zelf ook andere sticks ed. in je controller kunt bouwen? We zitten hier immers op tweakers dus een beetje modden moet geen probleem zijn en ook al is het dat wel er zijn genoeg mensen op internet te vinden die je controller op maat aanpassen voor een schappelijke prijs.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:46
Moet binnenkort maar eens een harde schrijf kopen om aan mijn XB1 te koppelen. Moest laatst GTA5 weggooien om Halo 5 te installeren... Vroeg me af of iemand hier een leuke heeft staan waarbij de prijs/kwaliteit goed in evenwicht is.

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:13
Beltoni schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:26:
Moet binnenkort maar eens een harde schrijf kopen om aan mijn XB1 te koppelen. Moest laatst GTA5 weggooien om Halo 5 te installeren... Vroeg me af of iemand hier een leuke heeft staan waarbij de prijs/kwaliteit goed in evenwicht is.
Een leuke wd 2.5 1tb/2tb schijf? Heb ik ook draaien en werkt als zonnetje :)

How are you doing?

BoomTree schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:23:
[...]

Wie komt hier nou in het Xbox One topic zeuren over Micro$oft ? 8)7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Beltoni schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:26:
Ben zelf wel fan van Seagate Expansion Portable. Doet het hier al prima. Al moet je het bij dergelijke schijven vooral voor extra opslag doen en niet om 1 seconde laadtijd te verminderen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
BoomTree schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:23:
[...]

Ik heb ook nooit gezegd dat ik persoonlijk die paddles niet fijn vind, integendeel zelfs, ik geef alleen aan dat veel mensen ze er af laten omdat ze het irritant vinden.
Ik heb alleen nog maar gelezen dat mensen de onderste/kleinste 2 paddles niet fijn vinden. Wat ik me goed kan voorstellen, omdat je toch een plek nodig hebt waar je je vingers af en toe tegen de controller kan aan houden.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Slasher schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:32:
Heb sinds vrijdag een XBOX one, en mijn controller begint nu al kuren te vertonen.
Via de verkoper moet ik het hele apparaat terugsturen daar heb ik geen zin in natuurlijk.

Via Microsoft een servicenummer aangevraagd voor omruiling van de controller. Nu moet ik die opsturen, in de mail staat een adres in Tsjechië, en op de UPS adres label staat een adres in Duitsland.

Ik weet het niet meer :?
Ik ben nu ook aan de beurt. Éen van mijn controllers heeft besloten om mij de RB button niet meer te laten indrukken. Deze gaat dus retour. In de mail van Microsoft zelf staat Tsjechië, op het UPS label staat Duitsland. Beetje verwarrend en zonde van de labelprinter dus, daar ik beide maar heb geprint. Uiteraard plak ik het UPS label er op en niet het andere adres in Tsjechië.

Zo had ik drie controllers, nu nog maar eentje. En de Elite controller heeft nog steeds een onbekende levertijd bij Wehkamp. Maargoed, voor 99 euro mag ik eigenlijk niet klagen (doe het lekker toch even). >:)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Heb zelf ook een seagate! backupschijfje officieel, reden dat ik deze heb genomen is dat je er 200gb onedrive opslag bij krijgt:)

• Ereaser
Royeboi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:50:
[...]
Maargoed, voor 99 euro mag ik eigenlijk niet klagen (doe het lekker toch even). >:)
Zo jammer dat ik dat toen gemist heb -O-

• Beltoni
Martinspire schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:43:
[...]

Ben zelf wel fan van Seagate Expansion Portable. Doet het hier al prima. Al moet je het bij dergelijke schijven vooral voor extra opslag doen en niet om 1 seconde laadtijd te verminderen.
Hmmm, heb jij dan de 1GB of 2GB? wil eigenlijk minimaal 2GB hebben... Tussen de 2GB portable en de 4GB Desktop zit maar 30 euro.

Voordeel van de portable is dat hij stroom krijgt via de USB neem ik aan? Ben niet helemaal thuis op de harde schijf markt. Kan niets vinden over RPM of is dat alleen bij interne harde schijven?

Verwijderd

Vreemd, die van mij van Wehkamp stonden ze net mee aan de deur. Maar ik was er niet. Zullen ze wel een kleine levering binnen gekregen hebben. (Elite Controller dus)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2015 14:26 ]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Als de XO straks backwards compatibility krijgt. Kan ik dan een digital buy doen van "Sniper 2: Ghost Warrior" van een 360 versie, die downloaden en spelen op de XO? Of gaat dat alleen voor discs die je al had gelden?

• Royeboi
Verwijderd schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:24:
Vreemd, die van mij van Wehkamp stonden ze net mee aan de deur. Maar ik was er niet. Zullen ze wel een kleine levering binnen gekregen hebben.
Wanneer heb je besteld?

Overigens, Mijn 1TB Seagate heeft nogal wat connectie problemen. Het probleem lijkt zich minder tot niet voor te doen in de onderste USB-poort aan de achterkant. De overige (bovenste achterin en zijkant) zorgen er soms voor dat games bevriezen (vooral Hardline). Je ziet dan ook elke 20 seconden in beeld verschijnen: '' USB opslag gereed'' of iets in die trend.

Herkennen anderen dit ook? Ik draai de nieuwste beta van de nieuwe Xbox UI. Aangezien hij het in de achterste poort wel goed doet, vermoed ik dat het dus niet aan de schijf zelf ligt. Het kan ook nog aan de kabel liggen maar ik heb helaas geen andere om het mee te testen.

Edit: Controller zojuist op laten halen door UPS. Een uur geleden aangemeld voor reparatie (telefonisch). Dat is wel een snelle service zo. Nu maar hopen dat de controller ook weer snel vervangen wordt.

[ Voor 10% gewijzigd door Royeboi op 06-11-2015 14:35 ]

Verwijderd

Royeboi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:29:
[...]

Wanneer heb je besteld?

Overigens, Mijn 1TB Seagate heeft nogal wat connectie problemen. Het probleem lijkt zich minder tot niet voor te doen in de onderste USB-poort aan de achterkant. De overige (bovenste achterin en zijkant) zorgen er soms voor dat games bevriezen (vooral Hardline). Je ziet dan ook elke 20 seconden in beeld verschijnen: '' USB opslag gereed'' of iets in die trend.

Herkennen anderen dit ook? Ik draai de nieuwste beta van de nieuwe Xbox UI. Aangezien hij het in de achterste poort wel goed doet, vermoed ik dat het dus niet aan de schijf zelf ligt. Het kan ook nog aan de kabel liggen maar ik heb helaas geen andere om het mee te testen.

Edit: Controller zojuist op laten halen door UPS. Een uur geleden aangemeld voor reparatie (telefonisch). Dat is wel een snelle service zo. Nu maar hopen dat de controller ook weer snel vervangen wordt.
19 Juni.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-01 15:22
UltraSub schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:27:
Als de XO straks backwards compatibility krijgt. Kan ik dan een digital buy doen van "Sniper 2: Ghost Warrior" van een 360 versie, die downloaden en spelen op de XO? Of gaat dat alleen voor discs die je al had gelden?
Ja hoor, zo gaat dat ook werken met bijvoorbeeld de 360 "Games with Gold"..euh...games :Y)

Echter, en dat is wel absolute vereiste, de game moet wel ondersteund worden door het backwards compatibility systeem! Dat is zeker niet bij alle games het geval. Ze willen bij de intro geloof ik minimaal 100 games ondersteunen en dat zal zich verder gaan uitbreiden. Let daar dus goed op voordat je nu snel allerlei 360 games digitaal gaat aanschaffen!

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Beltoni schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 13:58:
[...]

Hmmm, heb jij dan de 1GB of 2GB? wil eigenlijk minimaal 2GB hebben... Tussen de 2GB portable en de 4GB Desktop zit maar 30 euro.

Voordeel van de portable is dat hij stroom krijgt via de USB neem ik aan? Ben niet helemaal thuis op de harde schijf markt. Kan niets vinden over RPM of is dat alleen bij interne harde schijven?
Ik heb de 2TB versie, maar mogelijk moet ik binnenkort upgraden :X
En ja, die krijgt gewoon stroom via de USB dus verder niks nodig.
[...]

Wanneer heb je besteld?

Ik herken het niet. Hij geeft na elke dashboard update wel aan dat de schijf gereed is, maar dat is dan ook alles. Misschien een format proberen? Al lijkt me kabelbreuk (of connectorbreuk) misschien ook een optie ja. Je kunt sowieso even kijken of je het met een andere HD ook hebt, dan weet je of het in de Xbox zit.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Rossi46 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:40:
[...]

Ja hoor, zo gaat dat ook werken met bijvoorbeeld de 360 "Games with Gold"..euh...games :Y)

Echter, en dat is wel absolute vereiste, de game moet wel ondersteund worden door het backwards compatibility systeem! Dat is zeker niet bij alle games het geval. Ze willen bij de intro geloof ik minimaal 100 games ondersteunen en dat zal zich verder gaan uitbreiden. Let daar dus goed op voordat je nu snel allerlei 360 games digitaal gaat aanschaffen!
Goeie tip. Thanks. Maar eens zoeken of er ergens een lijst is al.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Rossi46 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:40:
[...]

Volgens mij zag ik laatst op de xbox.com website dat ALLE games welke nu in de "Games with Gold" komen voor de 360 ook speelbaar zijn op de One.

Edit: Inderdaad, bron: http://www.xbox.com/en-US/live/games-with-gold?xr=shellnav
Games with Gold Doubles in November with Xbox One Backward Compatibility

Starting November 12, all future Games with Gold titles for Xbox 360 will be playable on Xbox One, giving you double the free games to play each month—two for Xbox One and two for Xbox 360. With Xbox One Backward Compatibility, play multiplayer with your friends no matter which console they’re on and enjoy Xbox 360 games with the advanced features of your Xbox One, including Game DVR, Screenshots, and in-home streaming to Windows 10.

Download on Xbox.com/GameswithGold or your Xbox 360 console and the games will automatically show up on Xbox One in the “Ready to Install” section of My games & apps.

[ Voor 36% gewijzigd door Famous op 06-11-2015 14:45 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Royeboi
Martinspire schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:41:
[...]

Ik heb de 2TB versie, maar mogelijk moet ik binnenkort upgraden :X
En ja, die krijgt gewoon stroom via de USB dus verder niks nodig.

[...]

Ik herken het niet. Hij geeft na elke dashboard update wel aan dat de schijf gereed is, maar dat is dan ook alles. Misschien een format proberen? Al lijkt me kabelbreuk (of connectorbreuk) misschien ook een optie ja. Je kunt sowieso even kijken of je het met een andere HD ook hebt, dan weet je of het in de Xbox zit.
Ik ga inderdaad wel even een andere schijf proberen, en proberen een andere kabel te bemachtigen. Een format is voor mij echt wel een soort laatste redmiddel, daar de schijf momenteel nog maar 80GB over heeft... Staan nu iets van 20 games op.
Ik heb ook op 2919 juni besteld, rond 13u. Heb zojuist contact opgenomen met Wehkamp en ze gaan het uitzoeken. Vertraging kan altijd, ik kan verder natuurlijk niet in de voorraden kijken. Even een mailtje dat er wat vertraging is zou wel op z'n plaats zijn. Nu weet ik niet of hij deze week nog komt, of dat het bijvoorbeeld nog twee maanden kan gaan duren.

Verwijderd

[b]Royeboi schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:46

Ik heb ook op 29 juni besteld, rond 13u. Heb zojuist contact opgenomen met Wehkamp en ze gaan het uitzoeken. Vertraging kan altijd, ik kan verder natuurlijk niet in de voorraden kijken. Even een mailtje dat er wat vertraging is zou wel op z'n plaats zijn. Nu weet ik niet of hij deze week nog komt, of dat het bijvoorbeeld nog twee maanden kan gaan duren.
29? Je bedoelt 19, toch?

Ik had hem op 19 Juni rond 1 uur s'nachts in de bestelling gezet. Ik weet niet wanneer hij op de site kwam, maar aangezien dit de eerste levering was die Wehkamp naar mijn idee tot dusver binnen heeft gekregen, zal het nog wel even kunnen duren tot ze alles rond kunnen krijgen. Stond hij bij jou wel al klaar voor verzending, ik wist al even dat hij er aan zou gaan komen.

• Royeboi
Typefoutje, inderdaad ook 19 juni, maar dan pas in de middag. Als er honderden bestellingen geplaatst zijn zal het zeker nog even gaan duren voordat ze de Elite controllers allemaal kunnen gaan uitleveren.

• mfneed
Fallout en Tombraider beide een worldwide release date gekregen? :)

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vandaag maar eens Halo 5 kopen. 49,- in de winkel, 69,- online. Manmanman.

Beetje oud liedje inmiddels, maar het hoeft van mij niet goedkoper online, maar zeker niet duurder. Dan maar gewoon eens niet kopen.

• Beltoni
PWM schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:23:
Vandaag maar eens Halo 5 kopen. 49,- in de winkel, 69,- online. Manmanman.

Beetje oud liedje inmiddels, maar het hoeft van mij niet goedkoper online, maar zeker niet duurder. Dan maar gewoon eens niet kopen.
De prijs zal online nooit hetzelfde zijn als in de winkel. Volgens mij is dat al vaak genoeg uitgelegd hier.

Overigens kan je digitale games met een vriend delen. 69 / 2 = 34,50. Nog steeds een stuk goedkoper dan in de winkel.

• mfneed
Beltoni schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:27:
[...]

De prijs zal online nooit hetzelfde zijn als in de winkel. Volgens mij is dat al vaak genoeg uitgelegd hier.

Overigens kan je digitale games met een vriend delen. 69 / 2 = 34,50. Nog steeds een stuk goedkoper dan in de winkel.
Ook zijn die in rusland/singapore/brasil of w/e te krijgen voor ook vaak nog eens een 15-50% minder :)

• Ereaser
[...]
Ik heb het alleen vaak als ik mijn Xbox opstart, dan doet hij er een stuk langer over en krijg ik ook Storage device ready te zien zodra ik op het dashboard kom. Niet heel vervelend omdat het alleen bij het opstarten gebeurd, maar hoop wel dat ze het nog fixen.

• Royeboi
Ereaser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:33:
[...]

Ik heb het alleen vaak als ik mijn Xbox opstart, dan doet hij er een stuk langer over en krijg ik ook Storage device ready te zien zodra ik op het dashboard kom. Niet heel vervelend omdat het alleen bij het opstarten gebeurd, maar hoop wel dat ze het nog fixen.
Als het maar één keer zou zijn had ik er vrede mee. Nu zit ie vaak in de zijkant en bevriest Hardline als ik net twee minuten in een multiplayer potje zit. Ik moet de game/app dan echt 'afsluiten' voor ik weer verder kan. en 20 seconden later is het opnieuw raak en staat er ''opslag gereed voor gebruik''. Ik ga het binnenkort wel even langer testen als ik wat tijd heb. Kan net zo goed een brak kabeltje zijn ofzo. Aangezien ik hem wekelijks mee neem naar een vriend om met twee Xdozen tegelijkertijd te gamen, kan er natuurlijk wel eens wat stuk gaan of brak worden. Hoe voorzichtig ik ook ben. :9

• Beltoni
mfreriks schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:31:
[...]

Ook zijn die in rusland/singapore/brasil of w/e te krijgen voor ook vaak nog eens een 15-50% minder :)
Tja, vind ik allemaal teveel gedoe. Draag graag mijn belasting af in Nederland, die gun ik het wat meer dan de Russen ;)
Ik zit nu Call of Duty te spelen en ik word regelmatig na een online pot uit het multiplayer gedeelte gegooit. Erg irritant.

Al is het nog altijd beter dan bij de beta waar ie regelmatig vastliep (kan potjes wel afmaken), maar het lijkt alsof ie de lobby vervolgens niet meer kan vinden. Erg vaag.

Overigens gaat het wel iets beter dan aan het eind van de beta, maar dat zal vooral komen omdat iedereen nog level 1 is (al zie ik ook al mensen van level 40 :X )

Edit: en nu kom ik een game niet in met "sessionmode not set while attempting to get sessionmode specific dvar from base dvar: 0xA9924A26" :'(

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 06-11-2015 16:03 ]

• Rossi46
Famous schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:43:
[...]

Volgens mij zag ik laatst op de xbox.com website dat ALLE games welke nu in de "Games with Gold" komen voor de 360 ook speelbaar zijn op de One.

Edit: Inderdaad, bron: http://www.xbox.com/en-US/live/games-with-gold?xr=shellnav

[...]
Klopt. Maar dus zeker (nog) niet alle 360 games die momenteel digitaal aan te schaffen zijn. Dat was wat ik ermee bedoelde ;)

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Hou je ook rekening met de mindere performance? Compatible is niet compliant
Kan iemand vertellen hoe CoD is? Heb nu te vaak mee gemaakt dat een nieuw CoD deel een behoorlijk flop is geweest.... Ben opzoek naar input ;) Heeft een van jullie de Zombie modes al gedaan?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Ereaser
Mikayu schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:14:
Hou je ook rekening met de mindere performance? Compatible is niet compliant
Moet zeggen dat ik alleen battle block heb gespeeld, maar heb geen verschil gemerkt met de 360 versie. Zelfs online spelen werkt gewoon goed.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ereaser schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:42:
[...]

Moet zeggen dat ik alleen battle block heb gespeeld, maar heb geen verschil gemerkt met de 360 versie. Zelfs online spelen werkt gewoon goed.
Mja, dat is ook een game die niet het uiterste vraagt van een 360. Mag ook wel verwachten dat dat soort games minstens realtime backwards compatible zijn.
Misschien dat het allemaal wel wat beter loopt als het uit de beta komt

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:31
Martinspire schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:01:
Ik zit nu Call of Duty te spelen en ik word regelmatig na een online pot uit het multiplayer gedeelte gegooit. Erg irritant.

Al is het nog altijd beter dan bij de beta waar ie regelmatig vastliep (kan potjes wel afmaken), maar het lijkt alsof ie de lobby vervolgens niet meer kan vinden. Erg vaag.

Overigens gaat het wel iets beter dan aan het eind van de beta, maar dat zal vooral komen omdat iedereen nog level 1 is (al zie ik ook al mensen van level 40 :X )

Edit: en nu kom ik een game niet in met "sessionmode not set while attempting to get sessionmode specific dvar from base dvar: 0xA9924A26" :'(
Ik lees hier redelijk veel mee op het forum, aan de hand van jou posts vraag ik mij af welke game jij eigenlijk nog niet hebt op de one? :p

Iedereen heeft zo zijn games die ze voorbij laten gaan maar jij hebt volgensmij echt ELKE game :)

Lijkt mij echt heerlijk als je echt elke game kan kopen omdat alles bevalt, zelf koop ik meestal tussen de 3 - 8 games per jaar gemiddeld, en dan laat ik niets schieten omdat ik het niet kan betalen maar puur vanwege mijn interesses voor een game.
schumi1986 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:58:
[...]

Ik lees hier redelijk veel mee op het forum, aan de hand van jou posts vraag ik mij af welke game jij eigenlijk nog niet hebt op de one? :p

Iedereen heeft zo zijn games die ze voorbij laten gaan maar jij hebt volgensmij echt ELKE game :)

Lijkt mij echt heerlijk als je echt elke game kan kopen omdat alles bevalt, zelf koop ik meestal tussen de 3 - 8 games per jaar gemiddeld, en dan laat ik niets schieten omdat ik het niet kan betalen maar puur vanwege mijn interesses voor een game.
Ik heb er inderdaad vrij veel (niet alles hoor), maar laten we het daar bij houden voor iedereen zijn collectie/koopgedrag neerplempt ;)

Lijkt er in ieder geval op dat COD blijft disconnecten vanwege grote friendslist. Heb anderen ook al gevraagd en degenen met grote friendslist hebben er ook last van, de rest niet. En het is wel irritant, want je kunt zo niet bij elkaar blijven (de plek die je dus vrijmaakt, wordt vrij snel opgevuld)

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 20:25
Lekker dan, kom je thuis. Denk je dat je meteen aan de slag kan met BO3, omdat je het al is preloaded. Bam!! update van 3,1 GB dat maar met 5mbits loopt =/

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 16:01:

Heeft niet voor niks een 8 gekregen en wordt mee geadverteerd op tv! :+ _/-\o_

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:32
Wat problemen met mijn xbo limited edition controller. Apparaat is anderhalve maand oud, begint steeds meer te kraken waar je hem vast kan houden links. Gekocht bij de mediamarkt.. maar geen flauw idee of ik hem daar moet brengen of bij microsoft moet aanmelden. Iemand ervaring met de garantie, opsturen van zaken of inwisselen? Geen zin om mijn controller 2 weken kwijt te zijn en niet te kunnen spelen natuurlijk....

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07-2025

iNFiNiTY-

pro

Even een vraagje over de controller, werkt het draadloze gewoon op de PC? (als ik de oude xbox 360 ontvanger nog heb) of werkt dit niet?
iNFiNiTY- schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:14:
Even een vraagje over de controller, werkt het draadloze gewoon op de PC? (als ik de oude xbox 360 ontvanger nog heb) of werkt dit niet?
Nee.
Ander verzendprotocol dus ook een andere ontvanger nodig.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Lekker Ventje
UltraSub schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 14:41:
[...]

Goeie tip. Thanks. Maar eens zoeken of er ergens een lijst is al.
Zover ik weet wordt maandag de lijst met BC games gepubliceerd die vanaf donderdag speelbaar zijn na de update.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-01 23:53
Lekker Ventje schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:25:
[...]

Zover ik weet wordt maandag de lijst met BC games gepubliceerd die vanaf donderdag speelbaar zijn na de update.
De lijst is gelekt. Nog even afwachten tot maandag of hij klopt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mr Magic op 06-11-2015 23:54 ]

Mr Magic schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:38:
[...]

De lijst is gelekt. Nog even afwachten tot maandag of hij klopt :)
Site is offline.
Ach kijk maar uit naar twee titels.
De eerste zat in de E3 presentatie : Clash of Heroes HD, zo simpel en tegelijkertijd enorm uitdagend.
Tweede is Street Fighter IV, welke er waarschijnlijk nooit zal komen na de deal met Sony.
Mocht hij er ooit bij komen dan is het nog maar de vraag of fightsticks ondersteund worden, waarschijnlijk niet....

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 26-01 23:53
Da's wel heel vaag. Ik was via deze link op die Duitse site gekomen. En als ik dat nu doe werkt dat nog steeds. Alleen de rechtstreekse link werkt niet 8)7
Mr Magic schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 23:52:
[...]

Da's wel heel vaag. Ik was via deze link op die Duitse site gekomen. En als ik dat nu doe werkt dat nog steeds. Alleen de rechtstreekse link werkt niet 8)7
Die link werkt wel :Y
Zag deze lijst trouwens twee weken geleden al.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 07-11-2015 00:00 ]

Ooh Forza 2,3 en 4, jammer dat stuur dan weer niet werkt :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
schumi1986 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:58:
[...]

Ik zie martinspire in andere gedeeltes van het forum (het serie gedeelte bijvoorbeeld) ook geregeld (goeie) input posten dat ik mij wel eens afvraag of hij wel eens buiten komt :)

Of hij heeft op zijn twaalfde een internet start-up verkocht en hoeft daardoor niet meer te werken :)

Of ik doe iets vreselijk verkeerd met mijn vrije tijd, dat kan ook zomaar ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:37:
[...]

Ik dacht van... Om vrije tijd te krijgen om te Xboxen stop ik er bij mijn vrouw een paar kids in..... Heb ik dat ff fout gedacht...

Maar goed, heb nu wel een balans gevonden, de vrouw doet de kids en ik poets een keer in de zoveel tijd de TV en mijn Xbox...

• OxyDrokz
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:17
Heren,

Voor Fallout 4 ben ik bereid een One te kopen.
Nu zit ik met de volgende vraag:
Heeft het zin om een XOne met hybride schijf te nemen voor de laadtijden? Of kan een standaard XOne met een snelle USB3 stick hetzelfde resultaat boeken?
Hybride schijf klinkt me een beetje cheap in de oren, waarom geen volledige SSD?

En stel dat ik mijn DA:Inquisition op de 360 in de cloud opsla, kan ik deze dan naadloos op de XOne overnemen?
OxyDrokz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 01:42:
Heren,

Voor Fallout 4 ben ik bereid een One te kopen.
Nu zit ik met de volgende vraag:
Heeft het zin om een XOne met hybride schijf te nemen voor de laadtijden? Of kan een standaard XOne met een snelle USB3 stick hetzelfde resultaat boeken?
Hybride schijf klinkt me een beetje cheap in de oren, waarom geen volledige SSD?

En stel dat ik mijn DA:Inquisition op de 360 in de cloud opsla, kan ik deze dan naadloos op de XOne overnemen?
Iemand moet me maar corrigeren als wat ik zeg niet klopt maar als ik het goed heb, dan heb je met de hybride schijf een snellere opstart van het systeem / os.
En met een externe schijf heb je kortere laadtijden in spellen.
Komt doordat de USB 3.0 bus een veel hogere doorvoersnelheid heeft dan de sata-connector waar de interne harde schijf op aan is gesloten.
Het OS / dashboard staat altijd op de interne schijf dus daar veranderd een externe schijf niets aan en heb je dus meer voordeel van het cache op de hybride harde schijf.
Een spel laad echter vaak nieuwe gegevens in, meer dan er in het cache zou passen en dan kan je dus beter alle gegevens op een snelle schijf, aan een snelle bus hebben staan.
Samenvattend :
- Fallout 4 -> externe 7200 rpm schijf
- Dashboard, youtube, twitch, etc -> hybride versie

• Lekker Ventje
Forza 3 en 4 heb ik nog wat in te halen, dat die BC zijn is prima. Ik hoop toch ook dat RDR er nog bij komt. Heb die game pas in de aanbieding gekocht maar heb weinig zin om daarvoor een nieuwe controller te kopen.

Ik kan voorlopig weer vooruit met FO4, en Forza 3, 4 en 6 nu de drukte op het werk klaar is.

Fallout 3/NV/Skyrim zijn wel de games waarbij ik echt profijt merk bij het installeren op de SSD, vooral met veel mods geïnstalleerd (laadtijden gaan dan echt van meer dan een minuut naar een paar seconden op mijn PC). Hoe dat gaat zijn met Fallout 4 op de Xbox met niet echt een SSD maar een hybrid drive kan ik niet zeggen natuurlijk, maar aangezien mods naar de one komen zou het eventueel best kunnen helpen.

Gamertag: FinrazielNL

finraziel schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 10:04:
Fallout 3/NV/Skyrim zijn wel de games waarbij ik echt profijt merk bij het installeren op de SSD, vooral met veel mods geïnstalleerd (laadtijden gaan dan echt van meer dan een minuut naar een paar seconden op mijn PC). Hoe dat gaat zijn met Fallout 4 op de Xbox met niet echt een SSD maar een hybrid drive kan ik niet zeggen natuurlijk, maar aangezien mods naar de one komen zou het eventueel best kunnen helpen.
Bussnelheid van de Xbox One is gewoon te laag om profijt te hebben van een ssd.
Rare keuzes van MS, heb hier al meer dan 5 jaar 4 ssd's in raid0 opstelling in de pc hangen, had wel verwacht dat zulke technologie ondertussen overgenomen zou zijn door de consolemarkt.
Ze hebben dus gekozen voor een matige grafische processor en een verouderd type chipset :|

• Beltoni
SinergyX schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:10:
Ooh Forza 2,3 en 4, jammer dat stuur dan weer niet werkt :(
Je bedoelt dat je oude stuur niet meer werkt op de xb1? Kijk namelijk er naar uit om Dirt3 te spelen met mijn nieuwe stuurtje! Hoop dat dat wel werkt!
Beltoni schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:18:
[...]

Je bedoelt dat je oude stuur niet meer werkt op de xb1? Kijk namelijk er naar uit om Dirt3 te spelen met mijn nieuwe stuurtje! Hoop dat dat wel werkt!
Hij bedoelt waarschijnlijk dat Xbox One stuurtjes (en andere accesoires) niet ondersteund worden in BC games.

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 11:00:
[...]

Rare keuzes van MS, heb hier al meer dan 5 jaar 4 ssd's in raid0 opstelling in de pc hangen, had wel verwacht dat zulke technologie ondertussen overgenomen zou zijn door de consolemarkt.
Ze hebben dus gekozen voor een matige grafische processor en een verouderd type chipset :|
Precies. Juist bij een console zou de snelheid van een ssd tot zijn recht komen. Laadtijden zijn niet 2015. Op mijn PC zit ik vanuit een koude boot sneller in een game dan op mijn One vanuit Standby.

Goede tip trouwens voor taakverdeling in huis. Ik ga de onderhandelingen openbreken.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2015 11:47 ]

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:05

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:53:
[...]

Ik dacht van... Om vrije tijd te krijgen om te Xboxen stop ik er bij mijn vrouw een paar kids in..... Heb ik dat ff fout gedacht...

Maar goed, heb nu wel een balans gevonden, de vrouw doet de kids en ik poets een keer in de zoveel tijd de TV en mijn Xbox...
Nu denken de wat ouderen onder ons dat je een domme Neanderthaler bent. >:)
Winkiller schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:04:
[...]

Nu denken de wat ouderen onder ons dat je een domme Neanderthaler bent. >:)
lekker laten denken, ik weet wel beter....

Iets anders..... ik twijfel nog steeds over Black Ops 3

• Winkiller
  • Laatst online: 12:05

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:07:
[...]
Gewoon kopen op disc, als het tegenvalt heb je pech maar kan je de disc weer verkopen. ;)

• Rossi46
Een maat van mij heeft iets geks mijn 12M Xbox Live prepaid kaart.

Ik heb die kaart laatst voor hem online gekocht via Gaming Dragons. Dit omdat ik dat zelf ook al 2x met succes had gedaan.

Anyway, nadat hij de code had ingevoerd op zijn X1 kreeg hij de volgende melding:

Succes!

You now own Prepaid 12M Xbox Live Gold for the Xbox 360.
If this product is part of Xbox One Backward Compatibility, it will appear in My Games & Apps when it becomes avaibable.

Maar er bestaat toch helemaal niet zoiets als Xboc Live Gold speciaal voor de 360? Volgens mij heeft je account Gold of niet, het staat los van je consoles.

Als hij zijn account check via xbox.nl, dan ziet hij inderdaad dat hij Gold heeft t/m oktober 2016. Maar zijn X1 blijft nu wel steeds mekkeren dat zijn Gold binnenkort verloopt :S

Hebben anderen hier ervaringen mee?

Verwijderd

Bij mijn vorige verlenging via een prepaid kaart mekkerde hij een paar dagen door. Had verder geen onderbreking van gold-fumctionaliteit.

• Dennahz
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Meh, ik wil een nieuw spel, maar heb geen idee welke :p

Zit eigenlijk te wachten op een nieuwe Max Payne of Prototype. Heb nu the Walking Dead gedownload via Gold, wel een vet spel, maar wil gewoon wat simpele actie voor tussendoor. Heb Halo even geleend van m'n broertje en dat is ook wel vermakelijk.

Zie gelijk waarom ik geen spellen op DVD wil hebben, is wel vervelend om die er telkens in te moeten doen als je HDD-games gewend bent.

Twitter

Donstil schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:37:
[...]

Ik zie martinspire in andere gedeeltes van het forum (het serie gedeelte bijvoorbeeld) ook geregeld (goeie) input posten dat ik mij wel eens afvraag of hij wel eens buiten komt :)

Of hij heeft op zijn twaalfde een internet start-up verkocht en hoeft daardoor niet meer te werken :)

-O-
offtopic:
Ik ben inderdaad vrij actief, maar dat komt omdat ik geen relatie en kinderen heb (niet dat ik weet in ieder geval) en laatste paar dagen zit ik zelfs ziek thuis. Maar ik doe nog genoeg andere dingen hoor. Films, tvseries, pcgames, ps4 games :+
Bullet NL schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:07:
[...]

lekker laten denken, ik weet wel beter....

Mja Blops3 online gaat bij mij niet goed. Ik word bijna elke ronde uit de lobby gegooid, dus met vrienden online gaat nog even niet. Tenminste, niet op mn eigen account. Ja, dit lijkt wederom een issue te zijn van grote friendslist :'( :(
Anyways, ik kan momenteel online redelijk goed meekomen. Al heeft dat volgens mij een aantal redenen:
1) Veel mensen zitten de SP nog te doen of misschien Zombies
2) Niet iedere cod-slet heeft de game al
3) Arena-modus (soort ranked principe) zuigt ook nog wel wat mensen weg
4) Voor de meesten is alles nog nieuw (en weinig unlocks) dus je wordt nog niet zo makkelijk neergeschoten

Hetzelfde had je eigenlijk in de beta, maar na een paar dagen kwamen de codsletjes overal weer voorbij. Je weet wel, slechte verbinding, teveel tijd in de game gestoken, niet gamen voor ontspanning maar omdat het oorlog is en maximaal 10 jaar oud (dus eigenlijk hadden ze de game niet mogen hebben).

Maar goed, het is even afwachten hoe online zich gaat ontwikkelen. Voorlopig vind ik het wel leuk (afgezien van de lobby disconnects), prima mappen en aardig wat modussen om te doen. Unlocks gaan me wat te traag en ik heb nog niet echt een gun gevonden wat ik fijn vind. Plus dat een heleboel dingen van het unlocksysteem (offline als online) omslachtig werken. En die dingen als remote hacken voelen een beetje cheap aan.

Verder is de SP wel goed te doen. Niet alleen kun je hem met 4 man doen, maar ook de setpieces zelf zijn wel indrukwekkend. Gewoon lekker over de top en niet teveel nadenken over plotholes. Plus dat er schijnbaar nog een extra campaign in zit, waarbij de menselijke tegenstanders veranderen in zombies en de robots in evil robots oid. Compleet met eigen audio.
This is one hell of an Easter egg.

Treyarch, the developer of Call of Duty: Black Ops III, has put a secret mode in the latest first-person shooter game. Treyarch has been putting a zombie co-op play mode in its Call of Duty games for a while. Zombies even make an appearance in the single-player campaign of Black Ops III.

But if you play through the entire campaign mode, you get a special Easter egg, or hidden inside joke, as a gift from the developers at Treyarch. It comes after the credits finish. If you wait long enough, you’ll see that in the main menu, you can unlock something called Nightmares mode. You can fast-forward the credits by moving the analog stick.

In the Nightmares mode, you can play the entire single-player campaign over again, but this time with different characters and a different narrative. The characters are zombies, and it’s taking place in the zombie apocalypse universe. If you really like single-player campaigns, this is a pretty huge treat, and it is separate from the zombies mode.
Dat vind ik dan weer erg tof gedaan (lijkt me overigens ook wel leuk in coop dan).

Zombies vind ik zelf nooit veel aan en ook deze lijkt wat moeilijk (zeker na wave 5 wordt het al irritant imo). Maar dr zal vast een strategie voor zijn. In ieder geval is het niet echt mijn ding maar anderen zijn lyrisch.

Grafisch is ie niet verkeerd (al draait ie dus 900p/60fps, geen 1080p) en qua audio zit de sfeer er ook prima in. SP is langer dan normaal (zie Tweakers review) want nu is ie zo'n 8 tot 10 uur lang.

[...]

Dat hoeft niet per se zo te zijn, de maximale transfersnelheid van een SSD is maar een deel van waarom die dingen zo fijn zijn. De andere is dat je geen last hebt van vertragingen omdat de kop fysiek heen en weer moet springen tussen allemaal kleine bestanden. Nou zullen de meeste goed gemaakte games hiervoor geoptimaliseerd zijn en proberen om dingen zoveel mogelijk in wat grotere files bij elkaar te hebben staan in plaats van in 1000 kleine files, maar daarom had ik het ook specifiek over mods bij Fallout 4. Afhankelijk van hoe dat werkelijk uitpakt en hoe goed Bethesda de boel optimaliseert (niet echt hun sterkste punt) zou de hybride schijf (of een SSD als je gaat knutselen) daar meer voordeel kunnen bieden.
Maar goed, het blijft momenteel maar theorie natuurlijk.

Gamertag: FinrazielNL

• Mikayu

Mikayu

.srt

Lijkt mij dat die gamefiles al in 1 grote container zitten die maximaal uitgelezen kan worden. Ook merkbaar als je een 50+ GB game verwijderd is dat vrijwel meteen weg. Bij 1000 kleine files zou dat ook allemaal moeten worden gemarkeerd als delete en veel langer bezig zijn

• Rossi46
Oeh! Dat is een bijzonder pakkende commercial zeg. Erg goed in elkaar gezet :Y
Verwijderd schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 12:49:
Bij mijn vorige verlenging via een prepaid kaart mekkerde hij een paar dagen door. Had verder geen onderbreking van gold-fumctionaliteit.
Thanks! Ik ga er vanuit dat het bij hem dan ook wel goed zal komen. Al blijven die melding wel gek natuurlijk.

[ Voor 42% gewijzigd door Rossi46 op 07-11-2015 15:22 ]

• Rossi46
*dubbel

[ Voor 97% gewijzigd door Rossi46 op 07-11-2015 15:22 ]

justifire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:31:
[...]

Dat is dus hype creëren.
Schaarste, iedereen heeft het er over en dan word het opeens een sport om er 1 te pakken te krijgen.
Dan komen de prijzen op ebay van 300 euro en is 150 euro ineens een koopje :+

[video]
Ziet er ontzettend tof uit. Misschien is dit wel de game die mij men xbox weer gaat gebruiken voor games in plaats van Netflix :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Leuke aanbieding zeg:Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3NaMGX2xs5FjkGvtzYbQx76j/full.png

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:13:
[...]

Ziet er ontzettend tof uit. Misschien is dit wel de game die mij men xbox weer gaat gebruiken voor games in plaats van Netflix :p
Zit net op het xbox dashboard 'This week on Xbox' te kijken waar ook een trailer met gameplay in zit.
Damn wat ziet deze game er schitterend uit zeg ! :o :9~ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 07-11-2015 19:13 ]

• JorisTheWise
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-01 19:18
Nu maar hopen dat de rest van de Mass Effect titels snel zullen volgen. Heerlijk serie om te spelen, ik krijg er geen genoeg van. Hopelijk laat Bioware vandaag een klein beetje meer los van de volgende Mass Effect titel behalve de nieuwe teaser.

YouTube: MASS EFFECT™ Official Video – N7 Day 2015

• Dennahz

Dennahz

Halo is best wel een vet spel! (Even geprobeerd met de game van m'n broertje).
Verbaas me erover dat ik het leuk vind :o Wel erg pittig op normal, dus zelf maar even op easy zetten ;)

Nu wil ik hem zelf ook aanschaffen, maar de prijs is ook wel aardig hoog... 59 dollar :{ (In de Singapore shop issie omgerekend 45 euro, maar dan moet ik heel m'n account weer omgooien en heb nog wat USD tegoed).

Blijft wel jammer hoor, dat gehannes en gesjoemel met die prijzen. Zal hem dan wel gewoon in de US-store kopen.

Twitter

• Mikayu

Mikayu

.srt

Waarom je account omgooien? Haal wat giftcards en koop em uit de store en download de game

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Vette trailer zeg, niet normaal. Hier heb ik echt gruwelijk veel zin in. :9 :9
Dennahz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:58:
Verbaas me erover dat ik het leuk vind :o Wel erg pittig op normal, dus zelf maar even op easy zetten ;)

Nu wil ik hem zelf ook aanschaffen, maar de prijs is ook wel aardig hoog... 59 dollar :{ (In de Singapore shop issie omgerekend 45 euro, maar dan moet ik heel m'n account weer omgooien en heb nog wat USD tegoed).

Blijft wel jammer hoor, dat gehannes en gesjoemel met die prijzen. Zal hem dan wel gewoon in de US-store kopen.
Je kan ook 1 van jullie Xbox One consoles op Home console instellen en je kan dezelfde spellen met elkaar delen, Hierdoor kan je samen 1 spel kopen en beide spelen, lekker goedkoop. :*)

[ Voor 13% gewijzigd door danplo op 07-11-2015 22:25 ]

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:23

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Deze generatie van consoles is gewoon een produkt van de crisis en de opkomst van telefoon en tablet gaming. Alles zo goedkoop mogelijk. Wanneer 4k doorbreekt bij de massa zal wel relatief snel een nieuwe generatie komen (t.o. Lifespan ps360) maar 1 ook dit gaat nog wel enkele jaren duren, en 2 phone tablet zal wsl alleen maar groter worden. Voor de echte eyecandy moet je op pc zijn, dit is altijd zo geweest maar normaliter waren de consoles als ze net uitwaren vaak wel indrukwekkend. Deze keer niet. Ook voor de next gen heb ik niet veel hoop dat dit beter word. Aan de andere kant, consoles blijven lekker goedkoop en doordat er nog steeds veel gamers zijn wordt er nog wel vaak primair voor ontwikkeld. Dus de ekte hardcore gamer heeft alles (behalve genoeg tijd :P ).

10 second ninja DONE

• Dennahz

Dennahz

danplo schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 22:24:
[...]

Je kan ook 1 van jullie Xbox One consoles op Home console instellen en je kan dezelfde spellen met elkaar delen, Hierdoor kan je samen 1 spel kopen en beide spelen, lekker goedkoop. :*)
Serieus? Werkt dat gewoon? Dus:

Ik log-in op zijn Xbox, stel die Xbox in als home console -> hij kan nu ook mijn spellen downloaden.
Thuis heb ik uiteraard ook gewoon mijn account staan en kan ik ook gewoon games downloaden en spelen.

Klopt dat? Maar dan moet je wel één account hebben waar je de games op koopt, want het werkt niet allebei de kanten op, right?

Twitter

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Dennahz schreef op zondag 08 november 2015 @ 08:14:
[...]

Serieus? Werkt dat gewoon? Dus:

Ik log-in op zijn Xbox, stel die Xbox in als home console -> hij kan nu ook mijn spellen downloaden.
Thuis heb ik uiteraard ook gewoon mijn account staan en kan ik ook gewoon games downloaden en spelen.

Klopt dat? Maar dan moet je wel één account hebben waar je de games op koopt, want het werkt niet allebei de kanten op, right?
Google stuck?

http://www.gottabemobile....x-one-games-with-friends/

http://www.ubergizmo.com/how-to/gameshare-xbox-one/

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Dennahz schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 21:58:

Of kijk gewoon op marktplaats. Ik had hem vorige week al van iemand die hem had uitgespeeld en het online gedeelte niet leuk vond, voor 35 euries.

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik heb nu een tijdje een XBO en ben best tevreden in het algemeen. Heb mijn settopbox (XS4ALL) aangesloten op HDMI in en geluid loopt via optical out van de TV.

Wat ik doe is naast gamen veel gebruik maken van Plex en Netflix en mijn vriendin kijkt ook tv. Alleen in de huidige situatie (zonder kinect) werkt het bedienen van de TV niet met de controller/smartglass.

Nu kwam ik die digitale TV tuner tegen van Microsoft en vraag ik me af of die dit probleem zal oplossen. Echter is er bar weinig over te vinden en hoop ik dat iemand mij hier wijzer kan maken. Het enige wat ik wil is die afstandbediening van mijn tv kwijt raken :)
Fuff schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:26:
Ik heb nu een tijdje een XBO en ben best tevreden in het algemeen. Heb mijn settopbox (XS4ALL) aangesloten op HDMI in en geluid loopt via optical out van de TV.

Wat ik doe is naast gamen veel gebruik maken van Plex en Netflix en mijn vriendin kijkt ook tv. Alleen in de huidige situatie (zonder kinect) werkt het bedienen van de TV niet met de controller/smartglass.

Nu kwam ik die digitale TV tuner tegen van Microsoft en vraag ik me af of die dit probleem zal oplossen. Echter is er bar weinig over te vinden en hoop ik dat iemand mij hier wijzer kan maken. Het enige wat ik wil is die afstandbediening van mijn tv kwijt raken :)
Nee, gaat niet werken... De Digitale TV tuner van Xbox zorgt er alleen maar voor dat je ongecodeerde TV signalen kan ontvangen (DVB-C, kabel dus) en geen IP tv zoals XS4ALL gebruikt.
Als voorbeeld, Ned1 is alleen bij Ziggo ongecodeerd (en nog een paar niet zeggende zenders)

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Bullet NL schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:52:
[...]

Nee, gaat niet werken... De Digitale TV tuner van Xbox zorgt er alleen maar voor dat je ongecodeerde TV signalen kan ontvangen (DVB-C, kabel dus) en geen IP tv zoals XS4ALL gebruikt.
Als voorbeeld, Ned1 is alleen bij Ziggo ongecodeerd (en nog een paar niet zeggende zenders)
Thanks voor je reply.

Dat is jammer dan. Andere manier is Kinect of een IR blaster dus?
Fuff schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:57:
[...]

Thanks voor je reply.

Dat is jammer dan. Andere manier is Kinect of een IR blaster dus?
Yes

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:48
Fuff schreef op zondag 08 november 2015 @ 10:26:

Om je tv te kunenn besturen heb je volgens mij een kinect device nodig. Die heeft infrarood op de achterkant zitten waar je je tv mee kan besturen..

Nevermind was al gezegd

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 17:13:
[...]

*O*

Waarom geen Halo 5? Is een redelijke bazenspel!
Verwijderd schreef op zondag 08 november 2015 @ 11:05:
[...]

*O*

Waarom geen Halo 5? Is een redelijke bazenspel!
Omdat hij eerst Gears of War : Ultimate Edition nog moet halen :P

• Lekker Ventje
Sagat schreef op zondag 08 november 2015 @ 06:48:
[...]

Deze generatie van consoles is gewoon een produkt van de crisis en de opkomst van telefoon en tablet gaming. Alles zo goedkoop mogelijk. Wanneer 4k doorbreekt bij de massa zal wel relatief snel een nieuwe generatie komen (t.o. Lifespan ps360) maar 1 ook dit gaat nog wel enkele jaren duren, en 2 phone tablet zal wsl alleen maar groter worden. Voor de echte eyecandy moet je op pc zijn, dit is altijd zo geweest maar normaliter waren de consoles als ze net uitwaren vaak wel indrukwekkend. Deze keer niet. Ook voor de next gen heb ik niet veel hoop dat dit beter word. Aan de andere kant, consoles blijven lekker goedkoop en doordat er nog steeds veel gamers zijn wordt er nog wel vaak primair voor ontwikkeld. Dus de ekte hardcore gamer heeft alles (behalve genoeg tijd :P ).
Dat het zo goedkoop mogelijk moest komt voornamelijk doordat het bij de vorige generatie 3 a 4 jaar duurde voordat Sony en MS op break even uitkwamen. En gezien het verkoopsucces van zowel de PS4 als XBO vindt het grote publiek het helemaal niet erg dat het nu met wat mindere hardware is.

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02-2025
Uit welke digital regio store hebben jullie Fallout het goedkoopst gepre-ordered? Bij Singapore zie ik alleen Fallout 4 Bundle Only versie.
Bearclaw schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:03:
Uit welke digital regio store hebben jullie Fallout het goedkoopst gepre-ordered? Bij Singapore zie ik alleen Fallout 4 Bundle Only versie.
Signapore heeft helaas geen pre-order optie.
Volgens mij is USA dan de beste tweede optie voor 2 euro meer.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fallout is nergens echt goedkoop toch?
Ik zie op DigitalGamePrices allemaal prijzen van meer dan €52,- wat hij ook bij de MediaMarkt kost.

Ik heb er €55,- voor betaald inclusief BubbleHead en €5,- korting op volgende order bij BartSmit, maakt in de store kopen wat overbodig naar mijn mening.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Pagina: 1 ... 73 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace