Donstil schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 00:37:
[...]
Ik zie martinspire in andere gedeeltes van het forum (het serie gedeelte bijvoorbeeld) ook geregeld (goeie) input posten dat ik mij wel eens afvraag of hij wel eens buiten komt
Of hij heeft op zijn twaalfde een internet start-up verkocht en hoeft daardoor niet meer te werken
Of ik doe iets vreselijk verkeerd met mijn vrije tijd, dat kan ook zomaar

offtopic:
Ik ben inderdaad vrij actief, maar dat komt omdat ik geen relatie en kinderen heb (niet dat ik weet in ieder geval) en laatste paar dagen zit ik zelfs ziek thuis. Maar ik doe nog genoeg andere dingen hoor. Films, tvseries, pcgames, ps4 games

Mja Blops3 online gaat bij mij niet goed. Ik word bijna elke ronde uit de lobby gegooid, dus met vrienden online gaat nog even niet. Tenminste, niet op mn eigen account. Ja, dit lijkt wederom een issue te zijn van grote friendslist

Anyways, ik kan momenteel online redelijk goed meekomen. Al heeft dat volgens mij een aantal redenen:
1) Veel mensen zitten de SP nog te doen of misschien Zombies
2) Niet iedere cod-slet heeft de game al
3) Arena-modus (soort ranked principe) zuigt ook nog wel wat mensen weg
4) Voor de meesten is alles nog nieuw (en weinig unlocks) dus je wordt nog niet zo makkelijk neergeschoten
Hetzelfde had je eigenlijk in de beta, maar na een paar dagen kwamen de codsletjes overal weer voorbij. Je weet wel, slechte verbinding, teveel tijd in de game gestoken, niet gamen voor ontspanning maar omdat het oorlog is en maximaal 10 jaar oud (dus eigenlijk hadden ze de game niet mogen hebben).
Maar goed, het is even afwachten hoe online zich gaat ontwikkelen. Voorlopig vind ik het wel leuk (afgezien van de lobby disconnects), prima mappen en aardig wat modussen om te doen. Unlocks gaan me wat te traag en ik heb nog niet echt een gun gevonden wat ik fijn vind. Plus dat een heleboel dingen van het unlocksysteem (offline als online) omslachtig werken. En die dingen als remote hacken voelen een beetje cheap aan.
Verder is de SP wel goed te doen. Niet alleen kun je hem met 4 man doen, maar ook de setpieces zelf zijn wel indrukwekkend. Gewoon lekker over de top en niet teveel nadenken over plotholes. Plus dat er schijnbaar nog een extra campaign in zit, waarbij de menselijke tegenstanders veranderen in zombies en de robots in evil robots oid. Compleet met eigen audio.
This is one hell of an Easter egg.
Treyarch, the developer of Call of Duty: Black Ops III, has put a secret mode in the latest first-person shooter game. Treyarch has been putting a zombie co-op play mode in its Call of Duty games for a while. Zombies even make an appearance in the single-player campaign of Black Ops III.
But if you play through the entire campaign mode, you get a special Easter egg, or hidden inside joke, as a gift from the developers at Treyarch. It comes after the credits finish. If you wait long enough, you’ll see that in the main menu, you can unlock something called Nightmares mode. You can fast-forward the credits by moving the analog stick.
In the Nightmares mode, you can play the entire single-player campaign over again, but this time with different characters and a different narrative. The characters are zombies, and it’s taking place in the zombie apocalypse universe. If you really like single-player campaigns, this is a pretty huge treat, and it is separate from the zombies mode.
Dat vind ik dan weer erg tof gedaan (lijkt me overigens ook wel leuk in coop dan).
Zombies vind ik zelf nooit veel aan en ook deze lijkt wat moeilijk (zeker na wave 5 wordt het al irritant imo). Maar dr zal vast een strategie voor zijn. In ieder geval is het niet echt mijn ding maar anderen zijn lyrisch.
Grafisch is ie niet verkeerd (al draait ie dus 900p/60fps, geen 1080p) en qua audio zit de sfeer er ook prima in. SP is langer dan normaal (
zie Tweakers review) want nu is ie zo'n 8 tot 10 uur lang.