mfreriks schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:08:
[...]

Weet jij vast wel! :) zit hier een multiplayer in?
Hoop het niet ! Justi weet het niet...

Gisteren in Gears tegen een stelletje Elite controller pipo's :+ gespeeld.
Enkel maar snub-pistol kills, ben nog nooit zo snel neergehaald }:| , hair-trigger much.
Zo zie je maar weer dat MS zijn 'gebalanceerde multiplayer statement' nu zelf naar de verdoemenis helpt.

Zojuist dus ook maar een elite controller besteld " If you can't beat them, join them !!! " :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
justifire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:20:
[...]

Hoop het niet ! Justi weet het niet...

Gisteren in Gears tegen een stelletje Elite controller pipo's :+ gespeeld.
Enkel maar snub-pistol kills, ben nog nooit zo snel neergehaald }:| , hair-trigger much.
Zo zie je maar weer dat MS zijn 'gebalanceerde multiplayer statement' nu zelf naar de verdoemenis helpt.

Zojuist dus ook maar een elite controller besteld " If you can't beat them, join them !!! " :P
Haha lekker hoor! ff wennen maar zeker de moeite:D Wat TR betreft, ik heb ook liever dat er geen MP in komt :) legt ook wat minder druk op het kopen :+ anders is die nooit meer 100% te scoren na een tijdje, zie de eerste TR.

Verwijderd

[...]

Geen MP in de nieuwe TR. Gelukkig. En vanwege achievements en vanwege de kwaliteit van de MP van de vorige TR. :)

Halo speelt stukken makkelijker op Legendary dan vorige edities. Haal meerdere levels per avond in mijn uppie. Dat was in vorige delen zeker niet zo.

Protip voor de achievement voor een level op legendary spelen met drie skulls. De vierde missie heeft geen combat. :)

Verwijderd

[...]

Geen MP in de nieuwe TR. Gelukkig. En vanwege achievements en vanwege de kwaliteit van de MP van de vorige TR. :)

Edit: https://www.google.nl/sea...id=chrome-mobile&ie=UTF-8

Halo speelt stukken makkelijker op Legendary dan vorige edities. Haal meerdere levels per avond in mijn uppie. Dat was in vorige delen zeker niet zo.

Protip voor de achievement voor een level op legendary spelen met drie skulls. De vierde missie heeft geen combat. :)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 08:15
Ik zag bij Gamemania voor 359 een bundel met Tomb Raider en de vorige tomb raider, en was een 1tb versie.

Echt geen geld..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01 12:48
Ik vind die xbox site/store maar matig. Ik kan nergens vinden welke games ik inmiddels al heb aangeschaft. Via de xbox one zelf kan ik ze wel downloaden maar op de website van xbox/ms moet toch een lijst met gekochte producten zichtbaar zijn? Kan wel mijn ea access zien en xbox gold abbo alleen bv de digitaal aangeschafte game gears of war staat er dan niet bij. Terwijl ik die wel heb.
Iemand die weet hoe ik de digitale games kan zien die onder mijn account hangen?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

KookSpook schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:19:
Ik vind die xbox site/store maar matig. Ik kan nergens vinden welke games ik inmiddels al heb aangeschaft. Via de xbox one zelf kan ik ze wel downloaden maar op de website van xbox/ms moet toch een lijst met gekochte producten zichtbaar zijn? Kan wel mijn ea access zien en xbox gold abbo alleen bv de digitaal aangeschafte game gears of war staat er dan niet bij. Terwijl ik die wel heb.
Iemand die weet hoe ik de digitale games kan zien die onder mijn account hangen?
Het enige wat ik tot nu toe heb kunnen vinden is kijken bij je billing information:

https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/Transaction

En dan kijken wat je aangeschaft hebt. Ik ben het met je eens dat er best een sectie in de dashboard mag zijn met 'owned games' danwel digitaal dan wel games die je (al eens) installed hebt middels een disc.

Of ik ben net zo blind als dat jij dat bent; dat kan ook :+

Edit: nog een andere manier:
or Xbox One: From the Home screen, select My Games and Apps. Then scroll to the right and you'll see Ready to Install which will list all of your games. If there is a controller icon on that game, that means that you have DLC for it, which you can access by pressing the menu button and selecting Manage Game. http://support.xbox.com/e...locate-downloaded-content
http://gaming.stackexchan...i-see-my-purchase-history

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 04-11-2015 10:47 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-01 14:55

Royz

Kleurenblind!!

Weet iemand waarom je niet gewoon vrienden kan zoeken via social media of via een adressenlijst? Ik vind het een beetje ouderwets om alleen nog maar vrienden toe te kunnen voegen via een gamertag eigenlijk.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Verwijderd

Het duurt niet lang meer voordat de Xbox standaard in de winkels voor onder de €299 euro ligt. Als je nu prijsvergelijking websites bijhoudt zie je deze trend steeds meer.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01 12:48
Nog wel een ontwikkelpuntje voor MS dan zeg. Een simpel overzichtslijstje met aangeschafte games zou toch makkelijk aan je account kunnen worden toegevoegd. Beetje transparant zijn naar je klanten

[ Voor 125% gewijzigd door KookSpook op 04-11-2015 11:43 ]

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Royz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:33:
Weet iemand waarom je niet gewoon vrienden kan zoeken via social media of via een adressenlijst? Ik vind het een beetje ouderwets om alleen nog maar vrienden toe te kunnen voegen via een gamertag eigenlijk.
Die mogelijkheid was er op de 360 toen de Facebook app nog beschikbaar was. Maar meer dan dat zou ik niet weten momenteel. Zet het op de feedback portal zou ik zeggen :)

Gamertag: YazNL

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Yaz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:54:
[...]

Die mogelijkheid was er op de 360 toen de Facebook app nog beschikbaar was. Maar meer dan dat zou ik niet weten momenteel. Zet het op de feedback portal zou ik zeggen :)
Ik zie hem er al bij staan. Gaat mij niet alleen om Facebook trouwens :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Royz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 11:33:
Ik vind het prima zo, niet iedereen hoeft mijn gamertag te weten. Vind het wel fijn dat alles zo gescheiden blijft.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bokkie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:35:
[...]

Ik vind het prima zo, niet iedereen hoeft mijn gamertag te weten. Vind het wel fijn dat alles zo gescheiden blijft.
Ja dat snap ik wel, maar dan connect je je gamertag gewoon niet met social media :). Ik heb geen idee wie van mijn vrienden buiten een vaste groep een xbox heeft en dat is eigenlijk best jammer. Kom je erachter op een etentje ofzo

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 08:15
Royz schreef op woensdag 04 november 2015 @ 12:37:
[...]

Ja dat snap ik wel, maar dan connect je je gamertag gewoon niet met social media :). Ik heb geen idee wie van mijn vrienden buiten een vaste groep een xbox heeft en dat is eigenlijk best jammer. Kom je erachter op een etentje ofzo
Bij de PS4 krijg ik wel mensen uit mijn Facebook vriendenlijst te zien, erg handig wel :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07-2025

Blerf

VroomVroom

Zo dan Xbox Elite Controller binnen. Ben zeer benieuwd naar hoe dat gaat spelen met shooters. :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:23
Zo, de Xbox elite bundel gekocht. Nu maar eens een paar 100 gb downloaden. De controller voelt erg, erg goed. Oude Xbox te koop gezet. Ben benieuwd hoeveel ik nu met dit trucje verlies :).

[ Voor 26% gewijzigd door giantgiantus op 04-11-2015 13:42 ]

• giantgiantus
KookSpook schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:19:
Als ik naar "mijn apps en games" ga zie ik daar netjes al mijn aangekochte games staan (ook die ik nog niet heb gedownload).

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
(jarig!)
giantgiantus schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:41:
Zo, de Xbox elite bundel gekocht. Nu maar eens een paar 100 gb downloaden. De controller voelt erg, erg goed. Oude Xbox te koop gezet. Ben benieuwd hoeveel ik nu met dit trucje verlies :).
Ik heb de Elite Console ook gekocht voor €450,- en mijn oude weten te verkopen voor €250,-. De Elite controller was er sowieso gekomen a €150,- dus ik voel maar €50,- pijn :)

Xbox Live: Ofthewell NL

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:22

kaanmijo

Picobello B.V.

Ik zit er over te denken om de PS4 te verkopen een One te halen. Dit omdat ik de UI van de One vele malen mooier vindt, en de downloadsnelheid ongeveer 5x zo snel is. De enige downgrade van graphics maakt me niet heel veel uit omdat ik daar toch niet echt op let; "hardcore" games speel ik wel op PC.

Nu is alleen de vraag: kan ik het beste de Elite bundel halen, of de bundel van 1TB? Het prijsverschil is nogal groot namelijk op het moment (€380 vs. €500 bij de Media Markt). Hoeveel merk je daadwerkelijk van de verschillen met de controller?

• giantgiantus
Bij gamemania is de elitebundel 449.

• mfneed
Is trouwens Fallout 3 al te spelen bij ontvangst van de key bij preorderen fallout 4?

EDIT: toch twijfel twijfel... Rise of the tombraider of Fallout 4... :+ uiteindelijk komen ze er beide maar wat eerst :D

[ Voor 42% gewijzigd door mfneed op 04-11-2015 15:26 ]

• Luuk_horst
  • Laatst online: 24-01 10:20
Iemand ervaring met sites als deze: weg

Je krijgt dus een account toegestuurd en door daarmee in te loggen kan ik ook op mn eigen account spelen?
Werkt dit? (Of als het te mooi is om waar te zijn dan zal het wel...)

[ Voor 25% gewijzigd door BM op 09-11-2015 20:25 ]

Verwijderd

Luuk_horst schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:09:

Je krijgt dus een account toegestuurd en door daarmee in te loggen kan ik ook op mn eigen account spelen?
Werkt vast wel ja. Is een soort van gamesharing. Zou het persoonlijk niet willen gebruiken, vind het maar een beetje vaag gedoe. Waarschijnlijk verkopen ze hetzelfde account aan nog iemand omdat er meerdere gebruikers kunnen zijn oid. Zullen ook wel enige restricties aan verbonden zijn want het lijkt me niet dat dit de manier is dat ze willen waarop het gebruikt zal worden.

[ Voor 14% gewijzigd door BM op 09-11-2015 20:25 ]

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-01 16:35
Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:48:
[...]

Wat moet je met 14 dagen?
Een jaar kost je 28 euro :+
Even nog hier op terugkomend: ik heb nu een maand trial live Gold en ik wil wel een jaar een abonnement ivm multiplayer en de gratis games. Maar als ik gewoon het Microsoft abonnement door laat lopen kost dat op zijn goedkoopst 60 euro. Dan klinkt 28 euro interessanter...

Dan kan ik beter zo'n prepaidkaart kopen? Bij gamesync.nl zie ik bijv een abonnement voor 29 euro. Of zijn er nog andere opties? Vanwaar dit prijsverschil eigenlijk?

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08-2025

afca020

X X X

Sinds vorige week ook een Xbox One in huis als hardcore Halo liefhebber. Wat mij vooral opvalt is de trage installatie van games vanaf disc in vergelijking met mijn PS4, in dit geval Halo 5 (het ergst) en Halo MCC. Verder vind ik de controller heerlijk spelen, en is de downloadsnelheid een stuk sneller. Minpunt is echter wel het menu wat lijkt op die van (in mijn ogen verschrikkelijke) Windows, wat ik niet praktisch en vooral nogal traag vind werken. Maar ik heb begrepen dat er een nieuw dashboard komt?

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:59
afca020 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:43:
Sinds vorige week ook een Xbox One in huis als hardcore Halo liefhebber. Wat mij vooral opvalt is de trage installatie van games vanaf disc in vergelijking met mijn PS4, in dit geval Halo 5 (het ergst) en Halo MCC. Verder vind ik de controller heerlijk spelen, en is de downloadsnelheid een stuk sneller. Minpunt is echter wel het menu wat lijkt op die van (in mijn ogen verschrikkelijke) Windows, wat ik niet praktisch en vooral nogal traag vind werken. Maar ik heb begrepen dat er een nieuw dashboard komt?
Als ik het goed heb installeert de game ook gewoon van internet als je een disc hebt :)

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Jullie maken je teveel zorgen om de UI. Dat ding is om te gamen... Om daar nou voor te willen switchen van en/of naar een PS4 begrijp ik niet

Installeren van disc doet ook (heel veel) data van het internet halen. Downloadsnelheid is nooit consistent

Nieuwe dashboard is ook niet alles, maar dat is persoonlijk. Dat het op Windows lijkt, ja, wat verwacht je van Microsoft? :P

Dit is dus illegaal, accountsharing... Je loopt een groot risico als je dit afneemt dat je binnen no-time de games niet meer kan spelen. Wil je goedkoop gamen? Koop een pakje kaarten bij de Action...
Installatie is heel erg verbinding afhankelijk, zelfs met disk download hij de laatste versie van het internet.
Het dashboard gaat helemaal over de kop, nu al voor de preview leden, maar vanaf 12 nov. voor iedereen...

[ Voor 43% gewijzigd door BM op 09-11-2015 20:25 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:19

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

sparow schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:39:
[...]

Even nog hier op terugkomend: ik heb nu een maand trial live Gold en ik wil wel een jaar een abonnement ivm multiplayer en de gratis games. Maar als ik gewoon het Microsoft abonnement door laat lopen kost dat op zijn goedkoopst 60 euro. Dan klinkt 28 euro interessanter...

Dan kan ik beter zo'n prepaidkaart kopen? Bij gamesync.nl zie ik bijv een abonnement voor 29 euro. Of zijn er nog andere opties? Vanwaar dit prijsverschil eigenlijk?
We hebben ze tegenwoordig gewoon in de PW staan :Y :

pricewatch: Microsoft Xbox Live Gold 12 maanden

Andere optie is allgamekeys.com. Scheelt heel soms nog een euro of 2/3.

Vanwaar het verschil? Ik denk tegrn een lage valuta kopen in andere landen en dan door verkopen in de EU met wat marge. Maar dat is puur speculatie en het maakt mij eigenlijk geen fluit uit :P

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 04-11-2015 17:04 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Hmmmzzz de Elite controller is nergens meer te kijken, ook niet bij MS
Net nu ik er twee had willen bestellen....

[ Voor 23% gewijzigd door Bullet NL op 04-11-2015 17:06 ]

• afca020

afca020

X X X

UI maakt me in principe niet zoveel uit, maar wanneer ieder onderdeel enkele seconden moet laden gaat dit mijns inziens wel op de zenuwen werken. Ben dan ook erg benieuwd naar het nieuwe dashboard, want die van de 360 beviel me altijd prima (zeker de latere versies). Wel vreemd dat de One zoveel langzamer dan zijn tegenhanger is met installaties, je zou toch denken dat beide consoles pakweg dezelfde procedure hanteren voor disc install.
Bullet NL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:05:
Net als met racen, jij komt altijd achter de meute aan :P
Vanmorgen kon ik er gelukkig nog snel 1 in de winkelwagen mikken bij MS.nl :D
mfreriks schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:24:
Is trouwens Fallout 3 al te spelen bij ontvangst van de key bij preorderen fallout 4?

EDIT: toch twijfel twijfel... Rise of the tombraider of Fallout 4... :+ uiteindelijk komen ze er beide maar wat eerst :D
Ik ga eerst voor Tomb Raider en daarna Fallout 4
Kunnen ze ondertussen mooi de bugs er even uit patchen.
Moet trouwens zeggen dat wat ik tot nu toe van Fallout 4 gezien heb, niet echt indruk op me heeft gemaakt :|
Ten tijden van Fallout 3 was dit echt een grafisch pareltje op de PC, daar hoeven ze het deze keer niet van te hebben.....
Ach de gameplay en het verhaal zal het allemaal best wel weer goed maken :)

[ Voor 50% gewijzigd door justifire op 04-11-2015 17:23 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
Mikayu schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:56:
Jullie maken je teveel zorgen om de UI. Dat ding is om te gamen... Om daar nou voor te willen switchen van en/of naar een PS4 begrijp ik niet
Het is wel zo fijn dat je met het nieuwe dashboard niet 5 seconden op de snap aan het wachten bent en daarna nog een 5 seconden op je vriendenlijst en dan nog een paar seconden tot het profiel geladen is.

Nieuwe dashboard werkt dat allemaal een stuk sneller :)
Bullet NL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:05:
Uit nieuwsgierigheid; waarom twee?

[ Voor 49% gewijzigd door Ereaser op 04-11-2015 17:24 ]

justifire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:19:
[...]

Net als met racen, jij komt altijd achter de meute aan :P
Vanmorgen kon ik er gelukkig nog snel 1 in de winkelwagen mikken bij MS.nl :D
Serieus.... in Forza kom ik al over de finish wanneer jij net de tweede bocht uit bent..... na dat je 47x tegen de vangrail heb gezeten.... Xbox One controllers zijn als vrouwen.... ik krijg alles van ze gedaan...

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Ereaser schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:21:
[...]

Ik heb nog een tweede in bestelling staan maar had sowieso al twee gewone controllers. Ik wil niet met een draadje spelen en kan er zo altijd een laden en met twee personen tegelijk willen gamen is het ook makkelijk als je twee controllers hebt.
Ik ha de tweede af willen bestellen tot de prijs gezakt is maar nu mijn broer de Elite vast heeft gehad wil ie geen gewone meer. Ach, is de dertiende maand ook al weer voor een deel goed besteed. :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Bullet NL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:24:
[...]

Serieus.... in Forza kom ik al over de finish wanneer jij net de tweede bocht uit bent..... na dat je 47x tegen de vangrail heb gezeten.... Xbox One controllers zijn als vrouwen.... ik krijg alles van ze gedaan...
:')
Ik snap je frustratie, kan je nagaan als ik straks met die elite controller nog meer gas kan geven :o

Ereaser schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:21:
[...]

Het is wel zo fijn dat je met het nieuwe dashboard niet 5 seconden op de snap aan het wachten bent en daarna nog een 5 seconden op je vriendenlijst en dan nog een paar seconden tot het profiel geladen is.

Nieuwe dashboard werkt dat allemaal een stuk sneller :)

[...]

Omdat een voor mezelf is en de ander voor mezelf wordt....

Heb vandaag weer een pookje gesloopt van een conttoller. Heb er nu dus geen een meer die goed is. 1 is om mee te gamen... de ander is voor er bij...... ;) :P

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Al bij al mag je wel concluderen dat de Elite controller een aardig succes is ondanks de prijs. Had ik niet verwacht.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ereaser
Bullet NL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:27:
[...]

Heb vandaag weer een pookje gesloopt van een conttoller. Heb er nu dus geen een meer die goed is. 1 is om mee te gamen... de ander is voor er bij...... ;) :P
Je kan dan toch gewoon nieuwe pookjes kopen? :P
Lekker Ventje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:28:
Al bij al mag je wel concluderen dat de Elite controller een aardig succes is ondanks de prijs. Had ik niet verwacht.
Dat is dus hype creëren.
Schaarste, iedereen heeft het er over en dan word het opeens een sport om er 1 te pakken te krijgen.
Dan komen de prijzen op ebay van 300 euro en is 150 euro ineens een koopje :+

[YouTube: https://youtu.be/wtIUk5KdHSw]

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 04-11-2015 17:34 ]

• Ereaser
justifire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:31:
[...]

Dat is dus hype creëren.
Schaarste, iedereen heeft het er over en dan word het opeens een sport om er 1 te pakken te krijgen.
Denk ook dat het er mee te maken heeft dat het een 1st party accessoire is en dat in vergelijking met bijvoorbeeld scuf de prijs en kwaliteit een stuk beter lijkt.
Maar ik denk dat maar weinig mensen überhaupt weten wat scuf controllers zijn :p

Verwijderd

Zijn erg fijne dingen. Kan er niet meer zonder spelen.

Net ook de elite maar besteld. Benieuwd wanner yourgamezone gaat leveren. Heb geen enorme haast maar zie hem natuurlijk het liefst morgen. :)

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Bullet NL schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:27:
[...]

Wanneer je van je geld af wilt: http://www.amazon.de/gp/o...new?ie=UTF8&condition=new :+ 8)7

• giantgiantus
Hij installeerd bij mij veel sneller als ik de x1 op offline zet. Overigens ben ik digitaal only. Wat een ellende die schijfjes die geluid maken als ze ronddraaien...
Net verzendbevestiging gehad, weer lekker snel van MS ! :)

Ding lijkt me trouwens ook geweldig werken in Titanfall om te wallrunnen.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Vandaag Halo: MCC binnen gekregen (eerste spel op een disc).
Is het 45GB wat die moet installeren (uuh.. heb toch disc?) oftewel wat spellen eraf.

Geeft die 10 seconde later aan dat er een update van 20GB nodig is, kon ik er nog een spel af pleuren :F Wel een grote irritatie factor moet ik zeggen. Nu is die drive ook nog eens LOEIEND bezig met die installatie. Is dit niet te omzeilen? Wil zo wel normaal voetbal kunnen kijken :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-01 10:24

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand ervaring met sites als deze: http://gk4.me/en/xbox-one...heft-auto-v-xbox-one.html

Niet aan beginnen. Heb het vorige week eens gedaan voor Minecraft. Was 8 euro. Voor die 8 euro wil ik nog wel een keer het schip in gaan so to speak. Eerst zijn die webshops heel snel met leveren en antwoorden op je eerste vraag. Vaak ook nog je geld terug krijgen als alles nog werkt, althans daar adverteren ze mee. Ook direct antwoord via WhatsApp, maar zodra je je geld terug wil omdat het gewoon illegaal is, dan hoor je niks meer, ook niet via whatapp. Je ziet ze in WhatsApp je berichten lezen en dat ze online staan, maar reageren ho maar. Ik had het overigen op de PS4 gedaan. Krijg je idd een account die je moet aanmaken op je PS4/xbox One.

XBL: MRE Inc

• giantgiantus
Wellicht een tip: bij de Gamemania verkopen ze een x1 controller met Mortal Kombat X. Die heb ik verkocht voor 17,50. Dus nieuwe controller voor 37,50 is niet veel!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:31
Sinds gisteren heb ik de nieuwe dashboard update, bij het uitzetten schakelt de xbox mijn apparaten niet meer uit, bij het opstarten schakelt deze wel alles in, meer preview members hier last van?

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-01 23:09
schumi1986 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:15:
Sinds gisteren heb ik de nieuwe dashboard update, bij het uitzetten schakelt de xbox mijn apparaten niet meer uit, bij het opstarten schakelt deze wel alles in, meer preview members hier last van?
Ja. Blij te horen dat het niet aan mij lijkt te liggen..

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-01 17:08
Famous schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:22:
Vandaag Halo: MCC binnen gekregen (eerste spel op een disc).
Is het 45GB wat die moet installeren (uuh.. heb toch disc?) oftewel wat spellen eraf.

Geeft die 10 seconde later aan dat er een update van 20GB nodig is, kon ik er nog een spel af pleuren :F Wel een grote irritatie factor moet ik zeggen. Nu is die drive ook nog eens LOEIEND bezig met die installatie. Is dit niet te omzeilen? Wil zo wel normaal voetbal kunnen kijken :'(
Aan die installatie ontkom je niet volgens mij, maar je kan wel een externe hdd aansluiten dan hoef je in ieder geval niets te verwijderen en het werkt gemiddeld sneller dan de interne hdd.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-01 22:46
Fast delivery van MS zonder extra kosten :)
Vanmorgen Elite controller besteld en morgen wordt ie al afgeleverd.

Wilde eerst bij de Mediamarkt bestellen maar daar was de controller niet meer leverbaar (nu weer wel met levertijd van 7-8 dagen) maar kon niet meer wachten en vanmorgen maar ff snel besteld na alle geluiden dat ze overal uitverkocht zijn.

Kan niet wachten om de controller uit te proberen.

Xbox Live Knalle Arie

• Famous

Famous

R 400+

skreppiedoe schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:40:
[...]

Aan die installatie ontkom je niet volgens mij, maar je kan wel een externe hdd aansluiten dan hoef je in ieder geval niets te verwijderen en het werkt gemiddeld sneller dan de interne hdd.
Ja van die externe HDD ben ik op de hoogte. Die ik gekocht had is enkel voor andere dingen gebruikt.
Binnenkort even een nieuwe 2 TB halen. Nu staan er echter 8 games op en heb 97% vol :+

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 20:25
Weet er iemand of er een soort van advanced replacement program voor de elite controller is? Ik heb gemerkt dat mn home knop het af en toe niet perfect doet, tenzij je echt hard drukt. En dat de rechter trilmotor nauwelijks effect heeft (maakt alleen lawaai).

Alleen ben nu al verliefd op dat ding dat ik hem niet kwijt wil =/.

• Famous

Famous

R 400+

Silversin schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:55:
Weet er iemand of er een soort van advanced replacement program voor de elite controller is? Ik heb gemerkt dat mn home knop het af en toe niet perfect doet, tenzij je echt hard drukt. En dat de rechter trilmotor nauwelijks effect heeft (maakt alleen lawaai).

Microsoft heeft een hele lieve chat! :)

Marvie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 22:36:
Fast delivery van MS zonder extra kosten :)
Vanmorgen Elite controller besteld en morgen wordt ie al afgeleverd.

Wilde eerst bij de Mediamarkt bestellen maar daar was de controller niet meer leverbaar (nu weer wel met levertijd van 7-8 dagen) maar kon niet meer wachten en vanmorgen maar ff snel besteld na alle geluiden dat ze overal uitverkocht zijn.

Kan niet wachten om de controller uit te proberen.
+1
Komt dan ook gewoon vanuit Eindhoven.

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2025

Mm. de mijne heeft hetzelfde met de rechter trilmotor.

Heb dit al zo vaak gelezen dat ik geloof dat t normaal is. Zet die dingen altijd uit dus maakt me niet veel uit.

[ Voor 4% gewijzigd door aevitas1 op 05-11-2015 02:26 ]

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
aevitas1 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 02:25:
[...]

Heb dit al zo vaak gelezen dat ik geloof dat t normaal is. Zet die dingen altijd uit dus maakt me niet veel uit.
Hmmm, ik zal het vanmiddag ook eens testen. Testen jullie het via een game of via een tooltje?

De controller bevalt me goed, vooral het feit dat je alles kunt instellen / tweaken. Aan de paddles moet ik wel erg wennen. Op dit moment speel ik Mad Max, waarbij het fijn is om tijdens het vechten de camera nog te kunnen draaien. Alleen tijdens het rijden ben ik al een aantal keer op hoge snelheid uit de auto gestapt, omdat ik per ongeluk de paddle aanraakte. Ook voelde mijn hand na een uurtje wel wat verkrampt, omdat je hem niet lekker kan laten rusten. Hopelijk een kwestie van wennen. Anders kan ik de paddles er altijd afhalen en ben ik nog steeds blij met het afstellen van de pookjes en overige instelmogelijkheden!

• mfneed
justifire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:31:
[...]

Dat is dus hype creëren.

[video]
Denk ook inderdaad dat het eerst TR wordt en vervolgens een keer Fallout als ik ong. al het andere ( of een deel er van xD) van mijn games toch in ieder geval 1x heb uitgespeeld, in ieder deze 2... GoW en The witcher 3.

• giantgiantus
Ik heb de twee kleine paddles er af gehaald en gebruik in shooters er 1 voor te springen en 1 voor te herladen. Dan kunnen je handen heerlijk relaxed liggen.

Ben wel bang dat ik een maandagochtend model X1 elite console te pakken heb. Hij is gister bij Destiny 3 keer volledig vastgelopen (niet alleen game, maar hele elite console).

Wat zouden jullie doen? Terug naar gamemania? Krijg je dan gewoon een nieuwe direct mee? Of hoe werkt dat?

[ Voor 47% gewijzigd door giantgiantus op 05-11-2015 08:26 ]

• mfneed
giantgiantus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:22:
Ik heb de twee kleine paddles er af gehaald en gebruik in shooters er 1 voor te springen en 1 voor te herladen. Dan kunnen je handen heerlijk relaxed liggen.
Heb af en toe dat ik per ongelijk de kleine paddles in druk.. 1 is voor springen, andere voor boosten(in halo 5)... springen vaak niet zo erg, boosten wel... in plaats van een kill maken is het een kill worden xD is ff wennen denk ik dan maar!

Daarnaast heb ik het kleine pookje weer rechts neergezet, lange kon ik nog niet aan wennen... geen geduld voor in MP... dus bij singleplayer wissel ik ze af om te oefenen/wennen ^^

• giantgiantus
mfreriks schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:27:
[...]

Heb af en toe dat ik per ongelijk de kleine paddles in druk.. 1 is voor springen, andere voor boosten(in halo 5)... springen vaak niet zo erg, boosten wel... in plaats van een kill maken is het een kill worden xD is ff wennen denk ik dan maar!

Daarnaast heb ik het kleine pookje weer rechts neergezet, lange kon ik nog niet aan wennen... geen geduld voor in MP... dus bij singleplayer wissel ik ze af om te oefenen/wennen ^^
Ik heb de korte pook links en de lange rechts. Heb het idee dat ik dan toch wat preciezer kan richten ed.

• MRE-Inc

MRE-Inc

giantgiantus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:31:
[...]

Ik heb de korte pook links en de lange rechts. Heb het idee dat ik dan toch wat preciezer kan richten ed.
Vraag me af of dat uberhaupt wel gaat werken in shooters. Shooters als BF4 hebben standaard aim assist. Loop je op één tegenstander af, dan is het te doen, maar zodra je op meerdere tegenstanders die bij elkaar staan gaat richten, dan zwabbert je vizier elke kant op, dus dan heb je aan precisie richten helemaal niks.

Verwijderd

giantgiantus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:22:

Ben wel bang dat ik een maandagochtend model X1 elite console te pakken heb. Hij is gister bij Destiny 3 keer volledig vastgelopen (niet alleen game, maar hele elite console).

Wat zouden jullie doen? Terug naar gamemania? Krijg je dan gewoon een nieuwe direct mee? Of hoe werkt dat?
Factory reset al geprobeerd?

• Silversin
aevitas1 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 02:25:
[...]

Ik probeer het vandaag nog met mn oude controller om te vergelijken. Vreemd, maar veel lawaai en weinig feedback lijkt me niet goed.
MRE-Inc schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:39:
[...]

Vraag me af of dat uberhaupt wel gaat werken in shooters. Shooters als BF4 hebben standaard aim assist. Loop je op één tegenstander af, dan is het te doen, maar zodra je op meerdere tegenstanders die bij elkaar staan gaat richten, dan zwabbert je vizier elke kant op, dus dan heb je aan precisie richten helemaal niks.
Als je 3 headshots kan maken hoef je niet te spray-and-pray-en :+
Met langere thumbstick moet je gewoon voorzichtig mikken, daarom heet het ook precisie.
Hier komt de lange op de rechter stick voor meer precisie tijdens aimen, en de korte op de linker stick om toch zo snel als mogelijk van richting te kunnen veranderen.
Hierdoor heb ik ook nog een reserve setje thumbstick als de huidige weer slijten, gebruik je twee korte of twee lange dan hou je geen vervangend exemplaar over.

• mfneed
justifire schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:47:
[...]

Met langere thumbstick moet je gewoon voorzichtig mikken, daarom heet het ook precisie.
Hier komt de lange op de rechter stick voor meer precisie tijdens aimen, en de korte op de linker stick om toch zo snel als mogelijk van richting te kunnen veranderen.
Hierdoor heb ik ook nog een reserve setje thumbstick als de huidige weer slijten, gebruik je twee korte of twee lange dan hou je geen vervangend exemplaar over.
Is wel wennen, geloof mij:P die laatste zin is ook precies mijn gedachten! maar ben tijdelijk even terug gestapt :+

Las dit trouwens bij RotTR: De Seizoenspas voor Rise of the Tomb Raider bevat een reeks content waarmee je jouw singleplayer-campagne kunt uitbreiden en het tevens kunt opnemen tegen je vrienden.

Hoop dat dit onderlinge challanges worden en geen MP?:)

Wel weer zin om wat tombs te raiden :*)

• giantgiantus
Je bedoelt dus echt alles eraf gooien ed? Wel irritant, 700gb opnieuw downloaden...

• Olghur
  • Laatst online: 11:58
Eindelijk mijn Xbox one besteld bij gamemania,
Het is de 1TB versie met rise of the Tomb raider en tomb raider defenitive edition voor €359.
Op aanraden van Giantgiantus ook meteen een extra controller + mk x besteld voor €55.
En Master chief collection bij Bart smit voor €21 kon ik ook niet laten liggen.

Ik las veel klachten over de multiplayer van de Master Chief collection, zijn deze inmiddels opgelost?
Zou jammer zijn, maar alleen de single player campaigns zijn het geld al meer dan waard.

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:47:
[...]

Wat ik bedoel, is dat langere of korter sticks waarschijnlijk niks uitmaken in Battlefield 4 (en andere shooters) waar aim assist aan staat. Als je op iemand richt en er spawnen 2 tegenstanders bij hem, dan gaat je aim van de ene naar de andere en naar de volgende en weer terug. Dat komt dus door de aim assist. Dan kun jij nog zo precies aimen op persoon1, maar door de aim assist, gaat je vizier toch naar persoon 2 en dan moet jij weer corrigeren.

Ik heb zelf op de X360 met van die pookjes gespeeld die je op de standaard pookjes van de controller kon klikken waardoor je pookjes dus ook langer werden, ik heb nooit wat gemerkt van extra precisie, ik was met langere sticks net zo slecht als zonder :o

• Ereaser
Olghur schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:26:
Ik las veel klachten over de multiplayer van de Master Chief collection, zijn deze inmiddels opgelost?
Zou jammer zijn, maar alleen de single player campaigns zijn het geld al meer dan waard.
Een paar maanden geleden toen ik het nog speelde waren de grote problemen opgelost. Maar in sommige playlists was het nog wel echt onmogelijk om een game in te vinden.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-01 10:59
Olghur schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:26:
En Master chief collection bij Bart smit voor €21 kon ik ook niet laten liggen.

Die kon ik ook niet laten liggen vorige week :9.
Ben nu eerst de campaigns aan het uitsepelen en daarna ga ik de multiplayers uitproberen net zoals bij halo 5.

Gamertag: timmie271

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-01 08:43
Nog andere mensen hier met problemen binnen Guitar Hero Live? Ik heb een probleem wat ik ook veel op Reddit en dergelijke zie, de down-strum werkt vaak niet. En ik kan niet op GH:TV komen. Ik krijg de error Sandstone. Meer mensen die dit ervaren, en heb je er wat aan kunnen doen? Ik zie wel dat het verminderen van bluetooth interference kan helpen met problemen van de controller. Maar dan nog kom ik niet in GH:TV.

• afca020

afca020

X X X

Ben echt benieuwd naar die backward compatibility functie deze maand. Mijn hoop richt zich met name op Oblivion en Skyrim, kan er op het internet nog weinig concrete info over vinden. Een remastered bundle van de twee, wellicht zelfs inclusief Morrowind, zou helemaal waanzinnig zijn. _/-\o_

Verwijderd

giantgiantus schreef op donderdag 05 november 2015 @ 09:09:
[...]

Je bedoelt dus echt alles eraf gooien ed? Wel irritant, 700gb opnieuw downloaden...
Tsja, als je hem omwisselt heb je dat ook.

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11:17
Morgen call of duty black ops 3. Iemand nog tips om de season pass goedkoper aan te schaffen?

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
Skating_vince schreef op donderdag 05 november 2015 @ 08:02:
[...]

Hmmm, ik zal het vanmiddag ook eens testen. Testen jullie het via een game of via een toontje?
Xbox Accessoiries App, daar kun je je linker en rechter rotor individueel aan/uit/harder/zachter zetten.

• mfneed
Jeroenvdk schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:36:
Morgen call of duty black ops 3. Iemand nog tips om de season pass goedkoper aan te schaffen?
Check digitalgameprices... en goedkoopste optie is gewoon niet xD

heb tegen beter weten in laatst CoD AW geprobeerd, vond dit toch weer niets :+

[ Voor 12% gewijzigd door mfneed op 05-11-2015 14:03 ]

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
aevitas1 schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:57:
[...]

Xbox Accessoiries App, daar kun je je linker en rechter rotor individueel aan/uit/harder/zachter zetten.
Klopt, maar kan je de trilfunctie ook testen daar? Vanavond eens proberen!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08-2025

Doughty

Bral unit

Oh wat ben ik blij met de Elite controller! Hij is meer dan ik had verwacht. :D

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
Ik vraag mijn eigen bijna af of het niet beter is om een elite controller topic te starten?
Geen afgunst hoor want bij mij komt er ooit ook nog wel een maar persoonlijk word het wel een beetje vermoeiend.

XboxLive: Dave 130R

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-01 20:46

Mijne heeft dat ook, volgens mij is de rechter ook gewoon kleiner

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NAvwugX.jpg
Alleen doordat je ze nu los kan testen valt het op denk ik

Tip van iemand:

The same thing is true for the all the Xbox 360 controllers. Don't focus on this while gaming, it will drive you crazy! If it really bugs you, open up 2 controllers and swap them out. 2 small ones in one controller and 2 big ones in the other

[ Voor 21% gewijzigd door wimpie007 op 05-11-2015 15:05 ]

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Earzz schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:02:
Ik vraag mijn eigen bijna af of het niet beter is om een elite controller topic te starten?
Geen afgunst hoor want bij mij komt er ooit ook nog wel een maar persoonlijk word het wel een beetje vermoeiend.
Ag, geef het een weekje en dan is dit ook weer voorbij :) Het is nu even een hot item omdat hij nieuw is. Straks kom je het zelden tegen. Zelfde met elk nieuw spel. Even een gesprekspiek en dan gaan we weer door naar het volgende :)

Gamertag: YazNL

• X-Fighter
  • Laatst online: 18-01 21:40
Nieuwe store

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-01 18:12
Net iets vaags:

Vanmiddag een uurtje gespeeld half uurtje minecraft en daarna survivor dus beide arcade games.

Console uitgezet via controller, 2 uur later. Console reageert nergens op om aan te gaan, harmony remote niet controller niet en gewoon de touch power niet, hij maakte nog wel het opstart geluidje bij de laatste

Even helemaal zonder stroom lostte het op maar toch wel vaag

Overigens geen preview versie

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• X-Fighter
  • Laatst online: 18-01 21:40
SpoekGTi schreef op donderdag 05 november 2015 @ 16:59:
Net iets vaags:

Vanmiddag een uurtje gespeeld half uurtje minecraft en daarna survivor dus beide arcade games.

Console uitgezet via controller, 2 uur later. Console reageert nergens op om aan te gaan, harmony remote niet controller niet en gewoon de touch power niet, hij maakte nog wel het opstart geluidje bij de laatste

Even helemaal zonder stroom lostte het op maar toch wel vaag

Overigens geen preview versie
Wat als je je stroom blok een keer in, en uit trekt?

EDIT: Sorry niet ver genoeg gelezen :D

[ Voor 3% gewijzigd door X-Fighter op 05-11-2015 17:15 ]

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:14
Sta nu al een tijdje in dubio om een Xbox one te kopen.
Heb bij gamemania de 1TB + Fallout 4 bundel 369,- in pre order staan, maar nu kwam ik vandaag deze flash deal op de franse amazon tegen, 500GB + Halo 5 + Black Ops 3 + TurtleBeach headset 369,-
http://www.amazon.fr/gp/p...86221%7Cpepper_nl.imports

Zit er qua Xbox one hardwarematig nog verschil tussen deze 500GB en de 1TB versie behalve de harddisk?
En hoe zit het met de garantie als ik die Franse bundel koop? Moet je dan garantie verhalen in Frankrijk of heb je gewoon 2 jaar garantie via Microsoft (in Nederland)?

[ Voor 36% gewijzigd door Supershiva op 05-11-2015 19:22 ]

• giantgiantus
Hebben mensen de elite controller geupgrade?

Ik had gister de Xbox elite bundel gehaald. In de middag goed kunnen spelen maar in de avond kon ik geen missie in destiny spelen zonder een vastloper van het hele systeem. Nu een nieuwe console gehad van Gamemania maar bedacht me later dat het enige wat ik had veranderd de update van de controller was..

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 12:17:
[...]

Tsja, als je hem omwisselt heb je dat ook.
Maar als je hem omwisselt weet je (99%) dat hij goed is

• giantgiantus
Verwijderd schreef op donderdag 05 november 2015 @ 18:21:
[...]

Maar als je hem omwisselt weet je (99%) dat hij goed is
Heb ik dus gedaan. Gamemania vond dat helemaal prima!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:32:
[...]

Voor Forza natuurlijk wel, om te sturen heb je naar voren en achter niet nodig.
Nu kan je nog preciezer naar links en rechts sturen omdat het pookje boven en onder geleid word.
Aan de andere kant, als je zo'n controller puur koopt om racers te spelen zou ik lekker een paar euro bijleggen en voor een stuurtje gaan.
(Ziet er niet uit dat dat Forza pookje plug&play is namelijk)
Maar ik bedoel dat plusje (d-pad toch?)
Elite controller ook binnen.
Erg fijn maar ook erg wennen aan de flippertjes, al werkt het in Gears wel erg lekker !
Meteen even controller geupdate met het NXOE dashboard.
Kan nu ook de 4 rumble motortjes afzonderlijk instellen in kracht.
Ben er blij mee :)

• Silversin
justifire schreef op donderdag 05 november 2015 @ 19:39:
Elite controller ook binnen.
Erg fijn maar ook erg wennen aan de flippertjes, al werkt het in Gears wel erg lekker !
Meteen even controller geupdate met het NXOE dashboard.
Kan nu ook de 4 rumble motortjes afzonderlijk instellen in kracht.
Ben er blij mee :)
veel plezier. Vond de onderste 2 flippers irritant, dus die zijn eruit. Maar sinds ik de elite heb voelt de normale controller als speelgoed.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:55
Wow, had niet verwacht dat zovelen 150 euro over hebben voor een controller. Ik vind 150 nog te veel voor een handheld console laat staan en stuk plastic met knopjes ;)

Heb er tijdens Gamescom op gespeeld maar kon toen vrij weinig verschil merken.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Phusebox schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:34:
Wow, had niet verwacht dat zovelen 150 euro over hebben voor een controller. Ik vind 150 nog te veel voor een handheld console laat staan en stuk plastic met knopjes ;)

Ok. Wat vind je wel tof? :*)

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 05 november 2015 @ 22:34:

Mee eens!

Zijn ook absurde prijzen, this puts the $ in Micro$oft :+

Trouwens een beetje tweaker mod zijn controller naar eigen smaak. Veel goedkoper en je kan het maken zoals je zelf fijn vind, lees dat velen de paddles onder de controller maar irritant vinden, dan blijven er maar weinig redenen over om deze veel te dure controller aan te schaffen.
BoomTree schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:41:
[...]

Mee eens!

Zijn ook absurde prijzen, this puts the $ in Micro$oft :+

Trouwens een beetje tweaker mod zijn controller naar eigen smaak. Veel goedkoper en je kan het maken zoals je zelf fijn vind, lees dat velen de paddles onder de controller maar irritant vinden, dan blijven er maar weinig redenen over om deze veel te dure controller aan te schaffen.
Apple vraagt gelukkig wel heel schappelijke prijzen voor hun producten :')

Flippers zijn niet irritant, ze werken zelfs erg fijn, het is alleen even wennen.
Net als de stap van controller naar fightstick, in het begin bak je er niets van maar na twee maanden ploeteren wil je niet anders meer.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:55
Hmm tijdje niet meer gedaan maar kopen uit een andere store gaat niet meer?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Pagina: 1 ... 72 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace