• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
mfreriks schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:14:
[...]

O, inderdaad... mijn excuses, dit was expres verzending voor 13,- :)
Ok. Schandelijk veel voor weinig extra's trouwens. Ik heb voor de reguliere shipment gekozen. Voor 13 euro verwacht ik dat hij gewoon vandaag nog binnen is. In NL is "voor 10 uur besteld morgen binnen" nominaal geworden dus ik ga echt niet betalen om dat voor elkaar te krijgen.

Gamertag: YazNL

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Yaz schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:16:
[...]

Ok. Schandelijk veel voor weinig extra's trouwens. Ik heb voor de reguliere shipment gekozen. Voor 13 euro verwacht ik dat hij gewoon vandaag nog binnen is. In NL is "voor 10 uur besteld morgen binnen" nominaal geworden dus ik ga echt niet betalen om dat voor elkaar te krijgen.
Ja, ik was klaar met het geneuzel bij alle andere webshops/winkels die je de release datum beloven en dan vervolgens gewoon een maand de boel uitstellen... Kon niet nog langer wachten en dan maar voor 13 euro expres gedaan... Had mijn eerdere preorder bij wehkamp staan... die vragen ook gewoon 6,- voor verzending.

Normaal bij ieder ander geval wat ik bestel verwacht ik ook gewoon gratis verzendkosten... vind dat tegenwoordig schandalig maar hierbij wilde ik voor die ene keer wel een uitzondering maken.

EDIT: zojuist ook een drone besteld uit china voor mn gopro... ook geen verzendkosten :) waarom bedrijven binnen nl dan nog verzendkosten durven te vragen...

[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 02-11-2015 13:20 ]

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
Controller is binnen, straks maar ff testen.

Geen idee of ik die backpaddles ga gebruiken eigenlijk, vind 't nogal moeilijk in de hand liggen met die dingen erop.

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
Ik had dat in het begin ook, eerste avond raakte ik ze telkens perongeluk waardoor er dingen gebeurden die ik niet wou, tweede avond ging al beter en inmiddels gebruik ik de back paddles bewust. Ik zou ze zeker een kans geven, als je er niet aan kunt wennen kun je ze er altijd nog vanaf halen.

• Yaz
Sneezydevil schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:29:
Ik had dat in het begin ook, eerste avond raakte ik ze telkens perongeluk waardoor er dingen gebeurden die ik niet wou, tweede avond ging al beter en inmiddels gebruik ik de back paddles bewust. Ik zou ze zeker een kans geven, als je er niet aan kunt wennen kun je ze er altijd nog vanaf halen.
Die dingen (altans, 2) zijn juist de reden dat ik dit ding wil. Lijkt me heerlijk!!. Al moet je wel uitkijken dat je je controller niet mega hard vast pakt zoals ik in spannende stukken wel eens wilt doen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Ik heb de controller ook net binnen (end of the day noemen ze dat bij UPS :) ) en heb de controller afgelopen donderdag besteld maar geen expresszending gekozen.

De controller voelt prettig aan, hopelijk wordt dit de standaard bij de opvolger van de XBO.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:29

nexhil

BAM!

Ninjetsu NL schreef op maandag 02 november 2015 @ 12:55:
[...]

Dat #$%^!@#-beeldje... }:| Ik ben er aan begonnen toen ik op de installatie en update aan het wachten was... ik begon rond 21u vorige week dinsdag en ging vervolgens rond 3u naar bed... hij was af, vraag me niet hoe en met hoeveel stukjes eraf... maar hij stond op t kastje })

Vervolgens tikt mn ma hem zaterdag van de kast af... ;w ;w ;w
:D :D :D :D :D :D

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:56
Sneezydevil schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:29:
Welke games speel je?
Ze lijken mij persoonlijk ideaal bij bijvoorbeeld racing games. Analoge triggers voor gas/rem en dan die back paddles voor schakelen.

en werkt het zo dat ze als 'extra' knoppen dienen naast de gewone controls? Of kopiëren ze functionaliteit van bijvoorbeeld de A, B, X, Y knoppen? Dus dat back paddle linksonder hetzelfde doet als Y bijvoorbeeld.

[ Voor 15% gewijzigd door PdeBie op 02-11-2015 13:56 ]

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2025
PdeBie schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:49:
[...]

Welke games speel je?
Ze lijken mij persoonlijk ideaal bij bijvoorbeeld racing games. Analoge triggers voor gas/rem en dan die back paddles voor schakelen.

en werkt het zo dat ze als 'extra' knoppen dienen naast de gewone controls? Of kopiëren ze functionaliteit van bijvoorbeeld de A, B, X, Y knoppen?
Ik heb nu vooral Forza gespeeld, en dan zijn ze inderdaad super om te schakelen, heb Halo 5 nog niet anders had ik die waarschijnlijk meer gespeeld :p.

Bij mij kopieren ze functionaliteit, maar ik heb de basic wizard gebruikt er is ook nog een advanced wizard om de knoppen in te stellen.

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07-2025

Blerf

VroomVroom

Zo ook maar besteld, Yaz heeft me toch overgehaald :)
Ben benieuwd wanneer die binnenkomt of wanneer ik een track & trace ontvang.

Hoe dan ook fingers crossed dat het zo ver is voor BO3.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08-2025

Doughty

Bral unit

Blerf schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:02:
Zo ook maar besteld, Yaz heeft me toch overgehaald :)
Ben benieuwd wanneer die binnenkomt of wanneer ik een track & trace ontvang.

Hoe dan ook fingers crossed dat het zo ver is voor BO3.
Ongeduldige! :P
Ik moet hem ook hebben! :>

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• Yaz
Doughty schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:06:
[...]

Ongeduldige! :P
Ik moet hem ook hebben! :>
Deze maand wandelen naar je werk, wat vaker langs moeders om daar de koelkast te legen ipv zelf te kopen en 2x minder douchen en je hebt hem al bij elkaar! :P

• Doughty

Doughty

Bral unit

Yaz schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:10:
[...]

Deze maand wandelen naar je werk, wat vaker langs moeders om daar de koelkast te legen ipv zelf te kopen en 2x minder douchen en je hebt hem al bij elkaar! :P
Haha, ik ben geen student he. ;)
Dat geld ligt allang opzij voor de Elite controller en de games die ik ga aanschaffen.

• Yaz
Doughty schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:14:
[...]

Haha, ik ben geen student he. ;)
Dat geld ligt allang opzij voor de Elite controller en de games die ik ga aanschaffen.
I know. Maar zelfs dan nog kan het een prijzige aanschaf zijn :D

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 17:56
Controller is hier ook binnen, oeh, dat is even wennen :) Ben benieuwd of ik snel kan wennen aan die peddels. Even een Destiny testrun hier :)

• Olghur
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-01 17:24
Komen er binnenkort nog Xbox One 1TB bundels uit?
Ik kom nu alleen de bundel met Tomb raider tegen.
Ik wil binnkort mijn 360 upgraden naar de one, maar zit eigenlijk te wachten op een leuke bundel.
Olghur schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:04:
Ik wil binnkort mijn 360 upgraden naar de one, maar zit eigenlijk te wachten op een leuke bundel.
Is de 1 TB Fallout 4 bundel misschien iets voor je ?
http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/consoles/fallout-4-bundle

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-01 15:22
Olghur schreef op maandag 02 november 2015 @ 16:04:
Alle bundels die uitkomen zijn reeds aangekondigd. Zijn er overigens best veel!

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Ryada
  • Laatst online: 25-01 14:26

Ryada

She/Her

Heb sinds kort ook een xbox one met elite controller (heb de elite bundel gehaald) en ik moet zeggen wat een verademing ten opzichte van de xbox 360. De ui van het home menu is wel echt wennen maar ik kom er aardig uit. Enige is dat je een spel niet echt uit kan zetten na het opstarten.

Heb nu alleen nog maar tomb raider (de vorige versie niet degene die nog uit moet komen) destiny en halo master chief gekocht maar het speelt echt lekker. (Ook al kan ik niet aimen)

Ik moet alleen nog ff kijken hoe ik het volume van mijn headset die ik in de controller doe aanpas (is een hyperx cloud II headset) weet iemand waar ik dat precies kan doen?

Steam: Ryada.

• Rossi46
wambamNL schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:34:
... Enige is dat je een spel niet echt uit kan zetten na het opstarten...
Ga naar "home", ga "staan" op de game (het grote venster) en klik dan op de kleine knop met de drie streepjes (de rechter van de twee). Je krijgt dan allerlei opties, waaronder "quit". Dan sluit de game direct volledig af.

• Ryada

Ryada

She/Her

Rossi46 schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:40:
[...]

Ga naar "home", ga "staan" op de game (het grote venster) en klik dan op de kleine knop met de drie streepjes (de rechter van de twee). Je krijgt dan allerlei opties, waaronder "quit". Dan sluit de game direct volledig af.
Ah thanks (ben niet zo aan consoles gewend) nu nog ff uitvinden hoe ik de xbox en games engels krijg :) nvm gevonden ;)

• Rossi46
wambamNL schreef op maandag 02 november 2015 @ 17:34:
Ik moet alleen nog ff kijken hoe ik het volume van mijn headset die ik in de controller doe aanpas (is een hyperx cloud II headset) weet iemand waar ik dat precies kan doen?
Check even dit filmpje :Y

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oiGonJ9I97k]

• Ryada

Ryada

She/Her

Ah thanks heeft het 1 en ander duidelijk gemaakt. :)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-01 10:24

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat een ongelooflijk slecht filmpje zeg. En dan Paint it Black van de Rolling Stones eronder....Het ultieme Vietnam nummer (okee samen met Creedence Clearwater Revival). Dat past echt niet bij deze futuristische shit.

XBL: MRE Inc

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:27:
[...]

Wat een ongelooflijk slecht filmpje zeg. En dan Paint it Black van de Rolling Stones eronder....Het ultieme Vietnam nummer (okee samen met Creedence Clearwater Revival). Dat past echt niet bij deze futuristische shit.
"ijzersterke multiplayer" volgens Tweakers als ik de reclame op televisie moet geloven!! :+

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
MRE-Inc schreef op maandag 02 november 2015 @ 19:27:
[...]

Dat soort jaren 70 muziek onder dergelijke trailers hebben ze irritant afgekeken van film en tv trailers, daar is dat ook een tijdje populair geweest (even de films waar het uitkomt daar gelaten natuurlijk).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 08:15
Wat is EA Acces toch heerlijk. Gister een uur Need For Speed gespeeld, Wat een grafische kracht zeg, de tussenfilmpjes zijn ook mooi gemaakt, alleen duren ze wel erg lang, van die 45 min heb ik maar 3x een race kunnen doen geloof ik, en de rest van de tijd was het filmpjes kijken.

Maar wat een sfeer in de game, echt gruwelijk.

Het is dat ik nog zoveel spellen heb

[ Voor 5% gewijzigd door Mars18 op 03-11-2015 06:55 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-01 12:48
Gisteren mijn xbox binnen gekregen. Hij staat netjes naast mijn ps4 😊

Alles ingesteld en hij werkt perfect. Gisteren ook geprobeert het tv kijken via de xbox gedeelte te laten werken, echter daar ging het mis.

Ik heb een ziggo abbo met de humax 5300c decoder. Deze staat met hdmi kabel in de in poort van de xbox. Nu krijg ik wel het beeld door, echter bij de tests waarin hij zegt: energie aan en uit, reageert mijn humax niet. Hierdoor kan ik dus wel beeld ontvangen echter niet via de one guide en controller zappen. Is dit een bekend probleem? Of zie ik iets over het hoofd?

• MRE-Inc

MRE-Inc

KookSpook schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:15:

Alles ingesteld en hij werkt perfect. Gisteren ook geprobeert het tv kijken via de xbox gedeelte te laten werken, echter daar ging het mis.

Ik heb een ziggo abbo met de humax 5300c decoder. Deze staat met hdmi kabel in de in poort van de xbox. Nu krijg ik wel het beeld door, echter bij de tests waarin hij zegt: energie aan en uit, reageert mijn humax niet. Hierdoor kan ik dus wel beeld ontvangen echter niet via de one guide en controller zappen. Is dit een bekend probleem? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik heb dat TV kijken via de xbox nooit begrepen zolang je alles moet doorlussen. Je bent te veel bezig met configureren etc etc. Als de xbox nou een ci+ slot zou hebben, dat maakt het een stuk makkelijker. De tijd die de xbox nodig heeft om alles in te schakelen en beeld weer te geven, duurt 3x zolang als wanneer ik mijn ci+ kaart rechtstreeks in de tv druk en aanzet.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:23
Weten jullie of er tests zijn over de Elite console? Werkt dat nu daadwerkelijk sneller?

Ik twijfel om mijn X1 te vervangen voor een 1gb versie en kan of voor de fallout 1gb bundel kiezen of voor de elite bundel.

Mag je de X1 eigenlijk ook op zijn kant zetten?

• mfneed
Nou, gisteravond een uurtje of 4 met de elite controller mogen knallen... Ik kan er niet omheen, wat is dat ding heerlijk zeg! Heb alle knoppen nog als standaard staan dus eigenlijk de axby knoppen achterop... dat is toch best wel genieten, niet meer je duimen van de pookjes af om een knopje in te drukken.

Eerste uurtje wel flink wennen, begon met een multiplayer match, kun je beter niet doen :+ later halo 5 co-op gedaan met wat heren hier en de triggers aan de achterkant sluipen er langzaam in:D

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
mfreriks schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:24:
Nou, gisteravond een uurtje of 4 met de elite controller mogen knallen... Ik kan er niet omheen, wat is dat ding heerlijk zeg! Heb alle knoppen nog als standaard staan dus eigenlijk de axby knoppen achterop... dat is toch best wel genieten, niet meer je duimen van de pookjes af om een knopje in te drukken.

Eerste uurtje wel flink wennen, begon met een multiplayer match, kun je beter niet doen :+ later halo 5 co-op gedaan met wat heren hier en de triggers aan de achterkant sluipen er langzaam in:D
Haha, direct met Arena aan de slag gegaan of het toch nog een beetje rustig aan gedaan door met Warzone te beginnen? :+

• mfneed
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:35:
[...]

Haha, direct met Arena aan de slag gegaan of het toch nog een beetje rustig aan gedaan door met Warzone te beginnen? :+
Begonnen met arena, daarna warzone... geen succes xD toch vaak verkeerde knoppen... ook een paar keer gehad dat ik wilde aimen maar dan 1 van de backtriggers te pakken had -_- :+ motorisch moet het ook allemaal even wennen blijkt xD 8)7

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
mfreriks schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:39:
[...]

Begonnen met arena, daarna warzone... geen succes xD toch vaak verkeerde knoppen... ook een paar keer gehad dat ik wilde aimen maar dan 1 van de backtriggers te pakken had -_- :+ motorisch moet het ook allemaal even wennen blijkt xD 8)7
Benieuwd of je een beetje goed kan wennen... ik zit er ook over na te denken :) Maar had al problemen met het feit dat bumper-jumper + ADS niet zoals het oude is :+

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2025

xAnarchyBaS

Urist

KookSpook schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:15:

Wat je het beste kan doen is in het menu bij het instellen ervoor kiezen om de producttype in te voeren, als je dan aangeeft welke decoder je hebt gaat het prima. Dit heb ik ook gehad met mijn horizonbox, die werkte ook niet in de testte, toe ik de gegevens handmatig had ingevoerd werkte het prima.
Ook vind ik dat het zappen en tv kijken via de xbox wel fijn, alleen voor iets ingewikkeldere zaken, zoals opnames maken enzo. heb ik mijn andere afstandsbediening nodig.

• Yaz
MRE-Inc schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:54:
[...]

Ik heb dat TV kijken via de xbox nooit begrepen zolang je alles moet doorlussen. Je bent te veel bezig met configureren etc etc. Als de xbox nou een ci+ slot zou hebben, dat maakt het een stuk makkelijker. De tijd die de xbox nodig heeft om alles in te schakelen en beeld weer te geven, duurt 3x zolang als wanneer ik mijn ci+ kaart rechtstreeks in de tv druk en aanzet.
Het heeft echt zijn voordelen. Nu heb ik geen CI+ kaart het is maar half vergelijkbaar maar het feit dat ik snel kan schakelen tussen TV, Netflix, Games, YouTube en whatnot is zo handig. En we gebruiken dit meerdere keren per dag. Ook het snappen van TV (bijvoorbeeld voor nieuws) doen we zeer regelmatig.

Duurd het langer om op te starten? Nuh, niet echt. Ik zet mijn xbox aan. Die zorgt voor de rest. Binnen 15 seconden kijk ik TV en dat is bijna net zo lang als de opstarttijd van mijn TV zelf. Aangezien ik mijn xbox door mijn Denon heen duw heb ik ook gelijk veel beter geluid dan wanneer ik alleen de TV zou gebruiken (moet er niet meer aan denken zelfs!).

Ik raad het iedereen aan die ik tegenkom met een X1. Het is echt een zeer handige feature.

• mfneed
Om nog even terug te komen op de Elite controller... op de controller heb ik het linker pookje gewoon de gebruikelijke pook staan, rechter pookje zit de langere in... meerdere mensen deze setting of totaal anders? vind die paddenstoel pookjes maar niets trouwens...

• KookSpook
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:04:
[...]

Wat je het beste kan doen is in het menu bij het instellen ervoor kiezen om de producttype in te voeren, als je dan aangeeft welke decoder je hebt gaat het prima. Dit heb ik ook gehad met mijn horizonbox, die werkte ook niet in de testte, toe ik de gegevens handmatig had ingevoerd werkte het prima.
Ook vind ik dat het zappen en tv kijken via de xbox wel fijn, alleen voor iets ingewikkeldere zaken, zoals opnames maken enzo. heb ik mijn andere afstandsbediening nodig.
Thanks! Ik had gewoon ziggo ingevuld. Vanavond even proberen

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

Winkiller

De Mopperpot

Wat een vette teaser met over de top actie en een spannend vrouwtje. :9

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2025

xAnarchyBaS

Urist

KookSpook schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:14:
[...]

Thanks! Ik had gewoon ziggo ingevuld. Vanavond even proberen
Klopt dat moet je bij provider ingeven, voor je zenderlijst. Het merk en type van je decoder kan je invoeren bij de "wizzard" voor het instellen van de besturing via de xbox, na een paar gefaalde pogingen geeft hij aan dat je de gegevens ook handmatig kan invoeren.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Yaz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:12:
[...]

Het heeft echt zijn voordelen. Nu heb ik geen CI+ kaart het is maar half vergelijkbaar maar het feit dat ik snel kan schakelen tussen TV, Netflix, Games, YouTube en whatnot is zo handig. En we gebruiken dit meerdere keren per dag. Ook het snappen van TV (bijvoorbeeld voor nieuws) doen we zeer regelmatig.

Duurd het langer om op te starten? Nuh, niet echt. Ik zet mijn xbox aan. Die zorgt voor de rest. Binnen 15 seconden kijk ik TV en dat is bijna net zo lang als de opstarttijd van mijn TV zelf. Aangezien ik mijn xbox door mijn Denon heen duw heb ik ook gelijk veel beter geluid dan wanneer ik alleen de TV zou gebruiken (moet er niet meer aan denken zelfs!).

Ik raad het iedereen aan die ik tegenkom met een X1. Het is echt een zeer handige feature.
Ik had een decoder van ziggo, zo'n groot log ding van cisco. Daar wilde ik vanaf ondanks dat ik makkelijker tv op kon nemen. Nu heb ik een hdd rechtstreeks op de usb van de TV aangesloten en werkt het opnemen ook prima.

Verder heb ik nog een PS4, Xbox One en X360 staan en ook nog een Dune HD media player. Dus een 5e device was geen optie (ondanks dat ik de PS4 nog maar een week heb, maar was al ingecalculeerd). Tevens ondersteund de X1 geen HDMI CEC, dus dus wanneer ik mijn xbox aanzet, springt de zooi niet naar de juiste input bij mij. Weet niet of dat aan mijn LG tv van 2 jaar ligt, maar ik lees overal dat de X1 geen HDMI CEC ondersteut, waar de PS4 dat wel doet.

Tevens heb ik mijn TV gecalibreerd voor games en tv. Bij het starten van een game heeft mijn tv dus andere instellingen dan wanneer ik TV kijk of films. Ik houd bij het kijken van TV van wat meer levendige kleuren. Youtube, netflix etc etc. heb ik ook gewoon op mijn TV zitten. Het is voor mij dus niet echt een must om tv te kijken via de xbox. Wanneer MS met een fatsoenlijke oplossing komt voor mijn problemen (HDMI CEC en CI+ ondersteuning) dan wil ik het best wel eens proberen.

• giantgiantus
Wat is een goede prijs voor een Xbox one (nog met garantie) inclusief De nieuwste Batman? Ik dacht zelf aan 275 of is dat teveel?

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-01 09:53

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Heb nou een aantal uur in NFS zitten maar vind steeds meer dat deze redelijk wat lagt en lage fps. Verder de sfeer en cutscenes zijn echt tof. De parts zijn ook niet echt te duur of OP.

• Lekker Ventje
giantgiantus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:23:
Weten jullie of er tests zijn over de Elite console? Werkt dat nu daadwerkelijk sneller?

Ik twijfel om mijn X1 te vervangen voor een 1gb versie en kan of voor de fallout 1gb bundel kiezen of voor de elite bundel.

Er zijn verschillende reviews verschenen waaronder op Windows Central.
Ik heb gisteren een paar uur met de controller Diablo 3 gespeeld met de standaard settings maar wil niet meer terug naar de gewone controller. Ik vind de controller erg prettig om vast te houden en zodra de prijs gezakt is komt er een tweede.
Vanochtend voor ik naar het werk ging heb ik nog effe de controller vast gehouden, gewoon voor het gevoel :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
giantgiantus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:23:
Dat mag, je mag hem ook uit het raam gooien.
Maar allebei wordt afgeraden ;)
PL3X4N schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:46:
Heb nou een aantal uur in NFS zitten maar vind steeds meer dat deze redelijk wat lagt en lage fps. Verder de sfeer en cutscenes zijn echt tof. De parts zijn ook niet echt te duur of OP.
Mja vooral de parts vind ik eigenlijk maar weinig performance geven. Het scheelt je vrijwel nooit een volle seconde op 0-100. Ook remmen en banden geven eigenlijk maar weinig extra performance.

Overigens heb in de 10 uren die ik erin had zitten, misschien 4x framedrops gehad. Het lijkt nogal locatie-afhankelijk te zijn, maar zelf dus weinig last van.

Verder is het lastig om te zien wat voor auto je nou eigenlijk nodig hebt (qua performance) per race. Vooral de stap van medium naar hard lijkt vaak niet goed te zien.
En daarnaast vind ik het muf dat veel parts voor lange tijd niet beschikbaar zijn. Laat me lekker vanaf level 10 gewoon mn hele auto (visueel) pimpen. En er zijn per auto te weinig designs beschikbaar (daar heb ik zelf echt geen zin in om te doen). En de stad is nog steeds vrij dood, weinig te beleven en de collectibles zijn saai.

Maar goed, het is verder wel een aardige game. Vooral het rijden zelf vind ik wel heerlijk en het verhaal of de sfeer is ook dik in orde. Soundtrack bevalt me ook nog prima, beetje drum&bass op zijn tijd is eigenlijk wel tof.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 03-11-2015 12:40 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-01 07:35
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:28:
[...]

Klopt dat moet je bij provider ingeven, voor je zenderlijst. Het merk en type van je decoder kan je invoeren bij de "wizzard" voor het instellen van de besturing via de xbox, na een paar gefaalde pogingen geeft hij aan dat je de gegevens ook handmatig kan invoeren.
Iemand ervaring met Telfort als provider in Utrecht? Staat bij mij niet in de lijst. Ik kies daarom voor KPN (Moederbedrijf en zelfde netindeling) maar dan klopt er niets van mijn Guide, die begint bij net 7,
1t/m 6 staan er niet op !?

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
(jarig!)
mfreriks schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:29:
Om nog even terug te komen op de Elite controller... op de controller heb ik het linker pookje gewoon de gebruikelijke pook staan, rechter pookje zit de langere in... meerdere mensen deze setting of totaal anders? vind die paddenstoel pookjes maar niets trouwens...
Ik gebruik gewoon de standaard pookjes. Heb wel inmiddels de flippers weer terug gezet en profiles aangemaakt voor de spellen die ik op dat moment speel. Met name de bumpers naar beneden mappen is erg handig.

Xbox Live: Ofthewell NL

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
KookSpook schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:55:
Iemand die weet of de xbox one gears of war bundel incl cobtroller is waar je de 3,5mm kabel kan in pluggen? Die is nu in de aanbieding voor 322€

http://www.wehkamp.nl/spe...imate/C25_5EF_5EF_589515/
Ik zou het navragen! Coolblue heeft dezelfde bundel en die geven expliciet aan dat het de glanzende versie is, zonder vermelding van de 3.5mm controller (Wat bij andere bundels, zoals FIFA16 wel erbij staat als die erbij zit). Linkje: http://www.consoleshop.nl...war-ultimate-edition.html

Op de Nederlandse site van Microsoft staat de bundel weer wel met matte afwerking en nieuwe controller. Zie: http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/consoles Oftewel; er moeten meerdere versies van zijn. Of er zijn stores die de bundel onofficeel verkopen, losse oude Xbox One-versie met losse GoW-game?

[ Voor 6% gewijzigd door draakhoofd op 03-11-2015 13:30 ]

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
draakhoofd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:25:
[...]

Ik zou het navragen! Coolblue heeft dezelfde bundel en die geven expliciet aan dat het de glanzende versie is, zonder vermelding van de 3.5mm controller (Wat bij andere bundels, zoals FIFA16 wel erbij staat als die erbij zit). Linkje: http://www.consoleshop.nl...war-ultimate-edition.html

Op de Nederlandse site van Microsoft staat de bundel http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/consolesweer wel met matte afwerking en nieuwe controller. Oftewel; er moeten meerdere versies van zijn. Of er zijn stores die de bundel onofficeel verkopen, losse oude Xbox One-versie met losse GoW-game?
Ik ben gisteren terug geweest naar de mediamarkt in Breda om een headset te claimen die niet bij mijn Halo 5 bundel zat en toevallig ook gekeken naar de Gears of War bundel.
Ik kan je vertellen dat hier geen 3.5mm controller bij zit maar wel een headset.

XboxLive: Dave 130R

• KookSpook
draakhoofd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:25:
[...]

Op de Nederlandse site van Microsoft staat de bundel weer wel met matte afwerking en nieuwe controller. Zie: http://www.xbox.com/nl-NL/xbox-one/consoles Oftewel; er moeten meerdere versies van zijn. Of er zijn stores die de bundel onofficeel verkopen, losse oude Xbox One-versie met losse GoW-game?
Gisteren deze bundel van de wehkamp binnen gekregen. Helaas de oude controller met apart de headset. Ik weet alleen even niet uit mijn hoofd of de xbox glanzend of mat is. Vanavond maar even kijken.

Het thuisfront even gebeld en het is de glanzende versie. Deze bundel is er dus in twee versies. Glanzend met de oude controller en een aparte headset en eentje met een versie die mat is met nieuwe controllers.

[ Voor 9% gewijzigd door KookSpook op 03-11-2015 14:21 ]

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 25-01 21:19
Ereaser schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:28:
[...]

Dat mag, je mag hem ook uit het raam gooien.
Maar allebei wordt afgeraden ;)
_O-

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:14
Ik probeer de spraakherkenning te gebruiken op Xbox one. Kinect is aangesloten en gecalibreerd met TV bijna op maximaal geluid. Maar hoe ik ook Xbox select uitspreek er komt bijna geen reactie van de Xbox. Wie kan wel goed werken met US spraakherkenning? Of gebruik je een andere taal?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

STolsma schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:57:
Ik probeer de spraakherkenning te gebruiken op Xbox one. Kinect is aangesloten en gecalibreerd met TV bijna op maximaal geluid. Maar hoe ik ook Xbox select uitspreek er komt bijna geen reactie van de Xbox. Wie kan wel goed werken met US spraakherkenning? Of gebruik je een andere taal?
Hoe spreek je het uit?
Als eksbox?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• STolsma
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:14
Famous schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:58:
[...]

Hoe spreek je het uit?
Als eksbox?
Yep als eksbox, begin bijna te twijfelen over de microfoon, maar de calibratie werkt wel goed dus dan werkt de microfoon ook. Zal vanavond nog eens proberen.

Moet je outlook.com account ook in de US gezet worden of alleen de xbox op regio US instellen?

[ Voor 18% gewijzigd door STolsma op 03-11-2015 14:16 ]

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
KookSpook schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:50:
[...]

Gisteren deze bundel van de wehkamp binnen gekregen. Helaas de oude controller met apart de headset. Ik weet alleen even niet uit mijn hoofd of de xbox glanzend of mat is. Vanavond maar even kijken.
Je kan hem altijd terugsturen en voor een alternatief gaan. Voor paar tientjes meer heb je de 1TB versie met nieuwe controller, alleen dan geen GoW erbij maar Tombraider of Fallout (tip: check Gamemania eens).

• KookSpook
draakhoofd schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:03:
[...]

Je kan hem altijd terugsturen en voor een alternatief gaan. Voor paar tientjes meer heb je de 1TB versie met nieuwe controller, alleen dan geen GoW erbij maar Tombraider of Fallout (tip: check Gamemania eens).
Nee het is al een prima ding en voor 320€ prima prijs. Vanmiddag bij de gamemania even een adapter halen voor de headset. Heb daar toch nog wat tegoed staan.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
KookSpook schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 14:23:
[...]

Nee het is al een prima ding en voor 320€ prima prijs. Vanmiddag bij de gamemania even een adapter halen voor de headset. Heb daar toch nog wat tegoed staan.
Prima keus, mij lijken de volume controls zelfs heel fijn met de headset adapter.
Dat lijkt mij toch wel een groot gemis als je je headset direct in je controller plugged.

XboxLive: Dave 130R

• Yaz
Even een update op de bestelling van mijn Xbox Elite Controller bij MS zelf. Gister besteld, zojuist ontvangen. En dat zonder de 13 euro priority shipment kosten!

Ik ken ook 3 anderen die hem bijna tegelijk besteld hebben maar die hebben nog niet eens een verzendbevestiging. Ik heb denk ik mazzel gehad.

Ervaringen komen later. Vanavond geen tijd om eens uitgebreid te proberen :(

• Doughty

Doughty

Bral unit

Yaz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:17:
Even een update op de bestelling van mijn Xbox Elite Controller bij MS zelf. Gister besteld, zojuist ontvangen. En dat zonder de 13 euro priority shipment kosten!

Ik ken ook 3 anderen die hem bijna tegelijk besteld hebben maar die hebben nog niet eens een verzendbevestiging. Ik heb denk ik mazzel gehad.

Dat is zeker mazzel ja! ;)
Met die andere 3 heb ik het echt van doen. Ik voel hun pijn. :9

• mfneed
Afzetters :+ voor de zelfde verzending + tijd heb ik 13,- betaald... xD

• giantgiantus
Lekker Ventje schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 11:52:
[...]

Er zijn verschillende reviews verschenen waaronder op Windows Central.
Ik heb gisteren een paar uur met de controller Diablo 3 gespeeld met de standaard settings maar wil niet meer terug naar de gewone controller. Ik vind de controller erg prettig om vast te houden en zodra de prijs gezakt is komt er een tweede.
Vanochtend voor ik naar het werk ging heb ik nog effe de controller vast gehouden, gewoon voor het gevoel :)
Ik zal wel dom zijn, maar ik zie nergens reviews van de elite console, wel een heleboel over de controller. Doe ik iets fout?

• Famous

Famous

R 400+

giantgiantus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:31:
[...]

Ik zal wel dom zijn, maar ik zie nergens reviews van de elite console, wel een heleboel over de controller. Doe ik iets fout?
Eerste hit op google :+
http://www.techradar.com/...controller-1297031/review

vierde woord in die hit: controller :+
Lees zijn post nog eens...

edit: Ik vind trouwens ook geen reviews... wou eens op amazon kijken naar eventuele user reviews maar daar staat dat de elite console pas op 1 december uit zou komen. Dacht dat mensen hier hem al hadden toch?

[ Voor 61% gewijzigd door Finraziel op 03-11-2015 16:50 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Famous

Famous

R 400+

finraziel schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:48:
vierde woord in die hit: controller :+
Lees zijn post nog eens...
:o :o

Ach, wellicht heeft die er iets aan :9

• Mikayu
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Zoveel valt er niet aan te reviewen...
Model is precies hetzelfde, met de meerprijs van 200 voor een SSHDD van 1TB en een Elite controller.
Op zich weinig bijzonder, lost kost het net zo veel. Alleen je warrenty is void als je het zelf doet :P

• giantgiantus
Mikayu schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:07:
Zoveel valt er niet aan te reviewen...
Model is precies hetzelfde, met de meerprijs van 200 voor een SSHDD van 1TB en een Elite controller.
Op zich weinig bijzonder, lost kost het net zo veel. Alleen je warrenty is void als je het zelf doet :P
Ik ben wel benieuwd naar de snelheidswinst en naar de omvang van het SSD gedeelte.

• Famous

Famous

R 400+

giantgiantus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:12:
[...]

Ik ben wel benieuwd naar de snelheidswinst en naar de omvang van het SSD gedeelte.
Dat is wel te vinden, zowel met een externe HDD, SSD, SHDD, noem maar op.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Omvang van het SSD gedeelte is voor het grootste deel cache, zal niet zoveel uit maken kwa omvang/prestaties.
De vraag is meer of de One slim genoeg is om de juiste data in de cache te gooien

[ Voor 27% gewijzigd door Mikayu op 03-11-2015 17:20 ]

Ik ben er ook wel benieuwd naar, een externe SSD gaat je niet hetzelfde leveren omdat je systeem daar niet op draait. Het zou kunnen dat het weinig uitmaakt, maar het zou ook kunnen dat het toch allemaal net wat soepeler loopt en dat zou ik ook wel willen weten voor ik er geld aan uitgeef.

Gamertag: FinrazielNL

Famous schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:14:
Dat is wel te vinden, zowel met een externe HDD, SSD, SHDD, noem maar op.
Dat zijn hoofdzakelijk nog oude OS resultaten, ik zie nog weinig NXOE resultaten voor de HDD/SSD/SHDD performance. De hoeveelheid dat ik de schijf hoor laden onder NXOE (puur systeem, alle games staan op USB3 schijf) heb ik het idee dat een SSD wel meer performance lijkt te geven dan op de oude OS.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 03-11-2015 17:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dennahz
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Waar halen jullie tegenwoordig je Gold abonnementjes vandaan? Heb hem vorig jaar voor iets van 30 EUR kunnen krijgen voor 12 maand, maar weet niet precies meer waar :) Heb een US account.

Twitter

• Famous

Famous

R 400+

Dennahz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 17:37:
Waar halen jullie tegenwoordig je Gold abonnementjes vandaan? Heb hem vorig jaar voor iets van 30 EUR kunnen krijgen voor 12 maand, maar weet niet precies meer waar :) Heb een US account.
http://www.gamesync.nl/xb...opste-prijs-gamesync.html

tevens via de price watch :+

• Dennahz
  • Laatst online: 24-01 10:28

Dennahz

Life feels like hell should.

Niet aan gedacht om de pricewatch te raadplegen, had meer van die wazige buitenlandse sites verwacht. Thanks! :)

Twitter

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-01 19:49
Ik hoop echt dat Microsoft die blauwe ford gt elite controller gaat uitbrengen, heb nog eens wat foto's gekeken maar deze is echt heel gaaf!

• KookSpook
Hoe zit het bij de xbox met region lock op digitale games? Ik zag wel de link die zegt hoe je in de us store kunt kopen, maar hoe zit met dlc bijvoorbeeld?
Op de ps4 is het zo dat de dlc uit dezelfde regio moet komen. Is dat met xbox ook? Moet ik nog ergens rekening mee houden als ik volledig digitaal wil gaan

• Mikayu

Mikayu

.srt

Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het account gebonden is.
Dus het maakt niet uit in welke store je je aankopen doet, zolang je maar ingelogd bent.
Enige nadeel is de verkoop waarde per game gaat naar 0
Mikayu schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 18:46:
Het enige waar je rekening mee moet houden is dat het account gebonden is.
Dus het maakt niet uit in welke store je je aankopen doet, zolang je maar ingelogd bent.
Enige nadeel is de verkoop waarde per game gaat naar 0
Klopt, een handige manier om de 2e hand verkoop stil te leggen... Aan de andere kant, een spel uit een buitenlandse store komt vaak op zo'n +/- 40 a 44 euro... Terwijl je het zelfde spel fysiek voor +/- 69,- euro koopt. Wanneer je een spel 2e hands bij een gamewinkel verkoopt krijg je er rond de 12 euro voor als je geluk hebt.

Je inruil heb je dus terug bij digitaal kopen...

Cogitationis poenam nemo patitur

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-12-2025

roboreaper

Collecting your robots

vandaag Guitar Hero live binnen gekregen. spelen in SP ging prima. Co-op daarintegen lukte niet.
om met GHL dus co-op te spelen moet je 2 dongles tegelijk actief hebben dus de 2de dongle in de xbox gedaan.

blijkt dat de xbox de 2de dongle niet ziet. ook als ik alleen die 2de dongle in de xbox hebt doet ie niks.
de dongle heb ik ook in mijn pc geprobeerd en dan zie ik iig dat de dongle aan gaat en gaat knipperen on te syncen en dat werkt ook ( ookal heb ik er niks aan met de pc)

dus heeft er iemand een idee waarom de xbox de dongle niet ziet maar mn pc wel?

• KookSpook
Bullet NL schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:03:
[...]

Klopt, een handige manier om de 2e hand verkoop stil te leggen... Aan de andere kant, een spel uit een buitenlandse store komt vaak op zo'n +/- 40 a 44 euro... Terwijl je het zelfde spel fysiek voor +/- 69,- euro koopt. Wanneer je een spel 2e hands bij een gamewinkel verkoopt krijg je er rond de 12 euro voor als je geluk hebt.

Je inruil heb je dus terug bij digitaal kopen...
Daarnaast ben ik te lui om van de bank af te komen en een disc te swoppen

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 26-01 14:09
Waar kopen jullie je games dan digitaal. Ik blijf nog wel een voorstander van fysieke games maar zie ook de charme van de digitale games al en dat werkt wel lekker. Nadeel van fysiek is de volledige prijs. Hebben jullie nog sites waar de digitale lekker goedkoop zijn en betrouwbaar ?

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• Lekker Ventje
RickS29 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:52:
Waar kopen jullie je games dan digitaal. Ik blijf nog wel een voorstander van fysieke games maar zie ook de charme van de digitale games al en dat werkt wel lekker. Nadeel van fysiek is de volledige prijs. Hebben jullie nog sites waar de digitale lekker goedkoop zijn en betrouwbaar ?
Ik koop met een US account gewoon digitaal op de XBox zelf. Het kan nog voordeliger via andere landen mocht je dat willen.
Soms kun je op EBay goedkoop codes krijgen van games die bij een bundel horen.

• Winkiller
  • Laatst online: 20:56

Winkiller

De Mopperpot

KookSpook schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:30:
[...]

Daarnaast ben ik te lui om van de bank af te komen en een disc te swoppen
Zolang fysieke versie's goedkoper zijn wil ik wel af en toe een disc wisselen. :Y
Je bent een echte :)F of je bent het niet. :*)

• Lekker Ventje
Krijg de code voor FO3 binnen omdat ik een preorder van FO4 heb, krijg ik telkens de melding dat de code al gebruikt is :(

• wimpie007
  • Laatst online: 19-01 20:46
Yaz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 16:17:

Haha het is dat ik niet thuis was maar heb hem zondag besteld en vandaag aan de deur geweest. Zo snel had ik hem niet verwacht. Je zou 13 euro meer betaald hebben joh >:)

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07-2025

Blerf

VroomVroom

Gisteren dus besteld, met prio eerder deze avond verzend Track & Trace gekregen.
Zal morgen wel binnen komen of donderdag.

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

• Lekker Ventje
wimpie007 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:38:
[...]

Haha het is dat ik niet thuis was maar heb hem zondag besteld en vandaag aan de deur geweest. Zo snel had ik hem niet verwacht. Je zou 13 euro meer betaald hebben joh >:)
De opbrengst van de Prio gaat daar in de personeelspot denk ik voor het jaarlijks uitje. Bij mij was ie er ook snel, ruim binnen de 5-7 werkdagen.

roboreaper schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 19:22:
vandaag Guitar Hero live binnen gekregen. spelen in SP ging prima. Co-op daarintegen lukte niet.
om met GHL dus co-op te spelen moet je 2 dongles tegelijk actief hebben dus de 2de dongle in de xbox gedaan.

blijkt dat de xbox de 2de dongle niet ziet. ook als ik alleen die 2de dongle in de xbox hebt doet ie niks.
de dongle heb ik ook in mijn pc geprobeerd en dan zie ik iig dat de dongle aan gaat en gaat knipperen on te syncen en dat werkt ook ( ookal heb ik er niks aan met de pc)

dus heeft er iemand een idee waarom de xbox de dongle niet ziet maar mn pc wel?
Misschien andere poorten proberen? Of probeer eens die dongle op de plek van de ander te doen (kijken of het misschien max 1 is oid)?
Klinkt wel raar. Heb je trouwens nieuwe dashboard of niet? Want misschien is het daar een issue mee.

Ben wel benieuwd hoe je de game verder vindt. Ik heb hem niet want vond het gemist van de dlc-library jammer en de nummers op de schijf niet echt denderend. Ben vooral benieuwd of je een beetje kunt wennen aan de 6 knoppen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo he deze is fet.

Afbeeldingslocatie: http://static.apparata.nl/images/2015/forza-6-elite-controller.jpg

Ondanks dat er eigenlijk een accu in de Elite controller zou moeten zitten ( :+) zou ik hier met liefde 150,- voor betalen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-01 19:49
Donstil schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:48:
Zo he deze is fet.

[afbeelding]

Ondanks dat er eigenlijk een accu in de Elite controller zou moeten zitten ( :+) zou ik hier met liefde 150,- voor betalen :)
Jammer dat deze (nog) niet gemaakt gaat worden, ik wacht met het bestellen van de normale elite controller wel tot deze er zeker niet komt.

Denk wel dat deze dan weer een beetje duurder zal zijn dan de normale elite.

• roboreaper
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-12-2025

roboreaper

Collecting your robots

Martinspire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:47:
[...]

Misschien andere poorten proberen? Of probeer eens die dongle op de plek van de ander te doen (kijken of het misschien max 1 is oid)?
Klinkt wel raar. Heb je trouwens nieuwe dashboard of niet? Want misschien is het daar een issue mee.

Ben wel benieuwd hoe je de game verder vindt. Ik heb hem niet want vond het gemist van de dlc-library jammer en de nummers op de schijf niet echt denderend. Ben vooral benieuwd of je een beetje kunt wennen aan de 6 knoppen.
heb het eindelijk werkend gekregen. beide dongels eruit gehaald. toen xbox gereboot. en 1 achter in en 1 in de zijkant en toen deden ze het.

kehb er nog niet veel tijd in zitten, maar tis wel even wennen. het is dus de onderste knop, bovenste knop of beide indrukken. de dlc nummers boeien me niet zo veel en TV mode heb ik nog niet geprobeerd.
maar de eerste indrukken zijn zeker positief
Donstil schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 21:48:
Zo he deze is fet.

[afbeelding]

Het lijkt me dat die linkse joystick misschien nog wel beschikbaar komt als aparte accessoire. Lijkt me best handig om een betere joystick voor racegames te hebben eigenlijk. Verder ziet ie er wel vet uit.

_O-

Afgezien van de speelwijze ziet het er wel gelikt uit.
Hoop enkel wel dat dat blinken van voorwerpen uit gezet kan worden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
wimpie007 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 20:38:
[...]

Haha, dat heb ik dus gedaan :(. Ook in de hoop dat ik net eerder zou zijn, zou ie echt bijna uitverkocht zijn.

Hij zou er eigenlijk gisteren zijn, maar overdag zou ik niet thuis zijn, dus had ik via de website van UPS de afleverlocatie 's ochtends vroeg direct gewijzigd - niet wetende dat ze hem dan gelijk een dag later pas leveren! Microsoft stuurt hem trouwens met restricties (alleen huisadres), dus volgens UPS is het nu even afwachten of het pakketpunt hem vandaag gaat aannemen.... Ben erg benieuwd naar de triggers en of ik er aan kan wennen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 08:15
justifire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 00:32:
_O-
[video]
Bijna zover :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• wimpie007
  • Laatst online: 19-01 20:46
Skating_vince schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:38:
[...]

Haha, dat heb ik dus gedaan :(. Ook in de hoop dat ik net eerder zou zijn, zou ie echt bijna uitverkocht zijn.

Hij zou er eigenlijk gisteren zijn, maar overdag zou ik niet thuis zijn, dus had ik via de website van UPS de afleverlocatie 's ochtends vroeg direct gewijzigd - niet wetende dat ze hem dan gelijk een dag later pas leveren! Microsoft stuurt hem trouwens met restricties (alleen huisadres), dus volgens UPS is het nu even afwachten of het pakketpunt hem vandaag gaat aannemen.... Ben erg benieuwd naar de triggers en of ik er aan kan wennen.
Ja irritant he, want normaal als er niemand thuis is brengen ze hem ook bij zo'n pakketpunt diezelfde dag
Nu dus pas een dag later ;-(

Maar ja heb hem in ieder geval voor BO3 binnen als het goed is ;-)

• mfneed
_O-
[video]
Weet jij vast wel! :) zit hier een multiplayer in?

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

_O-
[video]
Wat en dwaas die vent :') Zelfs als het de eerste keer is dat je TR speelt (echt, wtf; ga je schamen !)

Maar verder heb ik er wel meteen weer zin in :Y

Gisteren met de gratis XBO Gold game 'Pneuma' gestart; de achievements vliegen je om de oren (met 100+ points per keer ook ) en het ziet er eigenlijk wel leuk uit. Puzzles zijn nog best wel een uitdaging maar niet rete lastig te noemen.

Ik wordt wel helemaal hyper van die gast die ontdekt dat hij een God is (ik neem aan dat *jij* dit moet voorstellen). Ben bijna geneigd de voice volume helemaal uit te zetten er door :X. Maar het is entertaining en mijn zoon van 6 vind het helemaal leuk. Het is ook een hele veilig game voor die leeftijd overigens :)

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 71 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace