Mja vooral de parts vind ik eigenlijk maar weinig performance geven. Het scheelt je vrijwel nooit een volle seconde op 0-100. Ook remmen en banden geven eigenlijk maar weinig extra performance.
Overigens heb in de 10 uren die ik erin had zitten, misschien 4x framedrops gehad. Het lijkt nogal locatie-afhankelijk te zijn, maar zelf dus weinig last van.
Verder is het lastig om te zien wat voor auto je nou eigenlijk nodig hebt (qua performance) per race. Vooral de stap van medium naar hard lijkt vaak niet goed te zien.
En daarnaast vind ik het muf dat veel parts voor lange tijd niet beschikbaar zijn. Laat me lekker vanaf level 10 gewoon mn hele auto (visueel) pimpen. En er zijn per auto te weinig designs beschikbaar (daar heb ik zelf echt geen zin in om te doen). En de stad is nog steeds vrij dood, weinig te beleven en de collectibles zijn saai.
Maar goed, het is verder wel een aardige game. Vooral het rijden zelf vind ik wel heerlijk en het verhaal of de sfeer is ook dik in orde. Soundtrack bevalt me ook nog prima, beetje drum&bass op zijn tijd is eigenlijk wel tof.
[
Voor 12% gewijzigd door
Martinspire op 03-11-2015 12:40
]