Online viel uiteindelijk nog mee, ik heb de mijne gisteren geleverd gekregen (woensdag besteld).marc08 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:28:
[...]
In eindhoven is deze bundel bij beide mediamarkts uitverkocht. Waar heb jij hem gehaald? Online bestellen kon 9 tot 10 werkdagen duren...
Oh en deze medewerker bevestigde ook dat de nieuwe controller erin zou zitten.
De kat vind hem ook fijn:Famous schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 01:02:
[...]
Dat was ik, hier ziet het "gold" er al wat beter uit.
Moet wel toegeven dat ik de controller super vind op de triggers na eigenlijk![]()
Toch nog even over na denken.
Offtopic: Mooie kat! Haha
[ Voor 25% gewijzigd door Sydney08 op 31-10-2015 09:57 ]
Tomorrow is not today!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En dan liggen je vingers op de flippers continu? Doet dat niet af aan het comfort?Hairball schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 02:23:
[...]
Ik had dat egenlijk met die extra knoppen ook, maar wat je eigenlijk doet is het verplaatsen van bijvoorbeeld de RB of LB naar de onderkant. Je krijgt dus niet meer knoppen om te drukken maar op een andere plek.
Zoals ik al eerder gezegd heb zijn voor mij de RB en de LB wat onhandig dus die map ik naar de flipper of de d-pad knoppen.
Als het poesjes aan trekt is het altijd goed
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nee, voor mij in ieder geval niet. Mijn vingers liggen heel natuurlijk op de flippers. Dat is èèn van de dingen die mij zo opvalt. Het lijkt wel of MS er over nagedacht heeftFamous schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:24:
[...]
En dan liggen je vingers op de flippers continu? Doet dat niet af aan het comfort?
Xbox Live: Ofthewell NL
Reken daar maar op, dat ding is niet voor niets een HOT TOPIC hier op GOT.Hairball schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Het lijkt wel of MS er over nagedacht heeft
Misschien een idee om er een apart topic voor te openen ?Winkiller schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:04:
[...]
Reken daar maar op, dat ding is niet voor niets een HOT TOPIC hier op GOT.
Zie trouwens dat The Evil Within digital bundle (inclusief alle dlc) nu in de Braziliaanse store staat voor €18,50
Iemand hier die deze gespeeld heeft ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Voor Forza natuurlijk wel, om te sturen heb je naar voren en achter niet nodig.Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:30:
[...]
Maar ik denk niet dat dat d-pad fijn is
Nu kan je nog preciezer naar links en rechts sturen omdat het pookje boven en onder geleid word.
Aan de andere kant, als je zo'n controller puur koopt om racers te spelen zou ik lekker een paar euro bijleggen en voor een stuurtje gaan.
(Ziet er niet uit dat dat Forza pookje plug&play is namelijk)
Nog 3 XBOX Halo 5 bundels te koop in Breda, wel zonder blurays want die waren al uitverkocht.Earzz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:19:
[...]
Breda, morgen ben ik in de buurt en ga ik er ff heen voor mijn blurays en dan zal ik ook wel ff laten weten als er nog liggen.
XboxLive: Dave 130R
Ja moet je doen, een speciaal plekje voor fanboys om weg te dromen van stukje Elite plastic.justifire schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:27:
[...]
Misschien een idee om er een apart topic voor te openen ?
Maar het valt me tegen om te zien dat er hier weinig fans voor NFS 2015 zijn.
Misschien helpt het om het opnieuw onder de aandacht te brengen.
Volgens mij zitten er 2 verschillende gewichtjes aan de linker en rechter dus dat lijkt normaal althans bij mijn 360 controllers welSilversin schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:28:
Hmm ik merk dat de rechter rumble motor in mn elite controller iets minder heftig is dan de linker. Niet echt een ramp, wil hem niet opsturen, ben nu al verliefd op dat ding.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Heb je die vroegtijdige toegang via EA access al geprobeerd? Dan snap je meteen waarom niemand het hier over need for speed heeft.Winkiller schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:04:
[...]
Ja moet je doen, een speciaal plekje voor fanboys om weg te dromen van stukje Elite plastic.
Maar het valt me tegen om te zien dat er hier weinig fans voor NFS 2015 zijn.![]()
[video]
Misschien helpt het om het opnieuw onder de aandacht te brengen.
Sarcasme of niet, nu heb je je standpunt over de elite controller wel duidelijk gemaakt. Niemand verplicht jou om te reageren op elk bericht dat over de elite controller gaat.
Klopt.SpoekGTi schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:20:
[...]
Volgens mij zitten er 2 verschillende gewichtjes aan de linker en rechter dus dat lijkt normaal althans bij mijn 360 controllers wel
Heb hier een xbox one controller uit elkaar gehaald om een x360 fightstick om te bouwen naar xbox one.
Zag toen ook dat die gewichtjes verschillend waren.
Dat gezegd hebbende, heb hier oa die pookjes van dat ding nog liggen, binnenkort maar eens even overzetten naar mijn versleten controller
Ik heb hem zojuist in den bosch gehaald. Wel vreemd dat ze in de winkel zeggen dat de nieuwe controller erin zit, maar uiteindelijk de oude het blijkt te zijn. Ik meen te hebben gelezen dat andere wel de nieuwe hebben gehad in deze bundel....Earzz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:40:
[...]
Nog 3 XBOX Halo 5 bundels te koop in Breda, wel zonder blurays want die waren al uitverkocht.
Dan zou ik lekker terug gaan naar de verkopermarc08 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:30:
[...]
Ik heb hem zojuist in den bosch gehaald. Wel vreemd dat ze in de winkel zeggen dat de nieuwe controller erin zit, maar uiteindelijk de oude het blijkt te zijn. Ik meen te hebben gelezen dat andere wel de nieuwe hebben gehad in deze bundel....
Ik heb er wel de nieuwe controller bij zitten maar geen headset, zat er bij jou wel een headset in? In de de manual staat dat de headset alleen nog maar geleverd word bij de 1TB versie.marc08 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:30:
[...]
Ik heb hem zojuist in den bosch gehaald. Wel vreemd dat ze in de winkel zeggen dat de nieuwe controller erin zit, maar uiteindelijk de oude het blijkt te zijn. Ik meen te hebben gelezen dat andere wel de nieuwe hebben gehad in deze bundel....
Nou nou wat negatief. Er is ook al een Beta geweest, maar volgens mij is het animo gewoon erg laag voor deze game. De vorige 2 maakten ook weinig indruk namelijk.schumi1986 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 15:41:
[...]
Heb je die vroegtijdige toegang via EA access al geprobeerd? Dan snap je meteen waarom niemand het hier over need for speed heeft.
Maar ik vind hem wel tof. Na enig instellen en andere auto pakken, rijd het hier heerlijk. Lekker driften ook (beetje ala Burnout soms). Qua verhaal is het ook prima te doen. Heeft wel een bepaald sfeertje wat je moet liggen, maar desondanks heeft het wel iets van Underground imo. Ook muziek is een stuk boeiender deze keer. Heb hem al in Spotify staan ook.
Verwijderd
Ik heb in de laatste maand misschien drie keer mijn xbox one aangehad en elke keer krijg ik een update van 3.5 gig. Is dit normaal? Ik heb het gevoel dat ik iedere keer dezelfde update aan het downloaden ben.
Ben je preview member?Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:13:
Ik heb in de laatste maand misschien drie keer mijn xbox one aangehad en elke keer krijg ik een update van 3.5 gig. Is dit normaal? Ik heb het gevoel dat ik iedere keer dezelfde update aan het downloaden ben.
En waarom niet instant on aan, doet die alles terwijl jij lekker op een oortje ligt te slapen
Verwijderd
Ja ik ben een preview member. En als ik er even niet mee speel, zet ik de stekkerdoos uit, dus de stroom eraf.Famous schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:20:
[...]
Ben je preview member?
En waarom niet instant on aan, doet die alles terwijl jij lekker op een oortje ligt te slapen
Instant on verbruikt helaas bakken met stroom.Famous schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:20:
[...]
Ben je preview member?
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Met als gevolg dat je telkens zo'n grote update voor je kiezen krijgt....Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:28:
[...]
Ja ik ben een preview member. En als ik er even niet mee speel, zet ik de stekkerdoos uit, dus de stroom eraf.
Ansich rijden de autos niet eens verkeerd, maar in mijn optiek is het een zeer herhalend spel. Paar soorten races, de maincharacters hebben wat dialogen die je naar de volgende race leiden en thats it.Martinspire schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:52:
[...]
Nou nou wat negatief. Er is ook al een Beta geweest, maar volgens mij is het animo gewoon erg laag voor deze game. De vorige 2 maakten ook weinig indruk namelijk.
Maar ik vind hem wel tof. Na enig instellen en andere auto pakken, rijd het hier heerlijk. Lekker driften ook (beetje ala Burnout soms). Qua verhaal is het ook prima te doen. Heeft wel een bepaald sfeertje wat je moet liggen, maar desondanks heeft het wel iets van Underground imo. Ook muziek is een stuk boeiender deze keer. Heb hem al in Spotify staan ook.
Mijn spel is het niet en derhalve zijn die 10 uur die je krijgt om te beoordelen prima geweest. Ga jij het spel wel kopen dan?
Zijn er hier tweakers die films naar de Xbox streamen ?
Ik wil een surface pro icm Windows 10 gebruiken om mkv bestanden te streamen maar die afspelen naar functie werkt bij mij niet goed ( sommige mkv wel andere weer niet )
Ook srt. bestanden komen niet mee naar de Xbox.
Met popcorn time werkt dit gewoon vlekkeloos, ik snap niet dat Microsoft het niet voor elkaar krijgt 2 producten van Microsoft fatsoenlijk met elkaar te laten communiceren
Ik wil een surface pro icm Windows 10 gebruiken om mkv bestanden te streamen maar die afspelen naar functie werkt bij mij niet goed ( sommige mkv wel andere weer niet )
Met popcorn time werkt dit gewoon vlekkeloos, ik snap niet dat Microsoft het niet voor elkaar krijgt 2 producten van Microsoft fatsoenlijk met elkaar te laten communiceren
[ Voor 24% gewijzigd door schumi1986 op 31-10-2015 21:34 ]
Ik gebruik plex en dat werkt echt vlekkeloos!schumi1986 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:30:
Zijn er hier tweakers die films naar de Xbox streamen ?
Het was voor mij een welkome game mrt al die FPS en racegames. Gewoon lekker een ouderwetse horror game🤘justifire schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:27:
[...]
Misschien een idee om er een apart topic voor te openen ?
Zie trouwens dat The Evil Within digital bundle (inclusief alle dlc) nu in de Braziliaanse store staat voor €18,50
Iemand hier die deze gespeeld heeft ?
[ Voor 27% gewijzigd door nexhil op 31-10-2015 22:50 ]
Maar die plex app voor de xbox is toch best prijzig? Of is er ook een gratis versie?nexhil schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:46:
[...]
Ik gebruik plex en dat werkt echt vlekkeloos!
App is gratis. je had eerst een abo nodig om de server variant nodig, die geschikt was voor de 360 of de ONE geloof ik.schumi1986 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:49:
[...]
Maar die plex app voor de xbox is toch best prijzig? Of is er ook een gratis versie?
De app bij mij op de xbox vraagt nog steeds om een plex pass, zie op de Site dat dit 5 euro per maand kost, opzich niet veel maar die abbo's overal kosten stiekem toch best veel per maand (spotify, Netflix , snelnl )nexhil schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 22:51:
[...]
App is gratis. je had eerst een abo nodig om de server variant nodig, die geschikt was voor de 360 of de ONE geloof ik.
Ik heb een sport 1 web abbo voor 9.99 en daar kan ik via de computer naar F1 kijken, met een ipad en de apple tv kan ik dit beeld gemakkelijk naar de tv streamen, zo kun je bijna alles van de ipad doormiddel van de Apple tv naar de tv streamen.
ik had met de komst van de xbox one verwacht dat dit ook mogelijk zou zijn icm met mijn surface pro maar het is allemaal erg omslachtig en ik mag van geluk spreken als ik een filmpje van de pro naar mijn xbox kan streamen
[ Voor 34% gewijzigd door schumi1986 op 31-10-2015 23:11 ]
Even een heads-up voor de Gearheads.
Als je dit weekeind speelt krijg je (best gave) halloween weapon-skins
Als je dit weekeind speelt krijg je (best gave) halloween weapon-skins
Werkt de browser op de One dan niet goed met Sport1?schumi1986 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:01:
[...]
De app bij mij op de xbox vraagt nog steeds om een plex pass, zie op de Site dat dit 5 euro per maand kost, opzich niet veel maar die abbo's overal kosten stiekem toch best veel per maand (spotify, Netflix , snelnl )
Ik heb een sport 1 web abbo voor 9.99 en daar kan ik via de computer naar F1 kijken, met een ipad en de apple tv kan ik dit beeld gemakkelijk naar de tv streamen, zo kun je bijna alles van de ipad doormiddel van de Apple tv naar de tv streamen.
ik had met de komst van de xbox one verwacht dat dit ook mogelijk zou zijn icm met mijn surface pro maar het is allemaal erg omslachtig en ik mag van geluk spreken als ik een filmpje van de pro naar mijn xbox kan streamen
Overigens kan Sport1 de app overzetten naar een Universele App (gezien ze Silverlight toch al moeten vervangen) en die gewoon afspelen als straks de store op de One open gaat.
Maar kun je op de Surface dan niet je beeld streamen en op Internet Explorer Sport1 openen (gezien Edge geen Silverlight ondersteund)?
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 31-10-2015 23:31 ]
Ik heb Need for Speed trial en NBA 16 trial uit de vault gespeeld. Is het nieuw dat dit geen volledige versies meer zijn? Want bij need for speed is e.e.a. gelocked en bij NBA nog veel meer.
Was dat bij andere trial games in de vault ook?
Net mijn Xbox aangezet en al gelijk bij het logo horizontale lijnen die niet goed lopen, waar het groen moet zijn een paar lijnen wit, waar het wit moet zijn groen.
Ook in bijvoorbeeld tekst strepen erdoor....
Is mijn GPU aan het afsterven?
Xbox al hard uitgezet maar mocht niet baten.
Ik heb nog garantie tot feb 2016.
Ook in bijvoorbeeld tekst strepen erdoor....
Is mijn GPU aan het afsterven?
Xbox al hard uitgezet maar mocht niet baten.
Ik heb nog garantie tot feb 2016.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Misschien ook je HDMI kabel even opnieuw insteken aan beide kanten. Als dat niet helpt en je hebt een andere kabel dan ook eens omwisselen.
Gamertag: FinrazielNL
Nee via de one kun je dit niet kijken Door silverlight idd, in Windows 8.1 kon ik via de sport 1 web app via de store nog het beeld van de surface naar de one streamen, maar sinds er Windows 10 op staat is ook dat verdwenen.Martinspire schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:31:
[...]
Werkt de browser op de One dan niet goed met Sport1?
Overigens kan Sport1 de app overzetten naar een Universele App (gezien ze Silverlight toch al moeten vervangen) en die gewoon afspelen als straks de store op de One open gaat.
Maar kun je op de Surface dan niet je beeld streamen en op Internet Explorer Sport1 openen (gezien Edge geen Silverlight ondersteund)?
Volgensmij was het met BF hardline trial dat de single player gelocked was, omdat deze dan binnen die 10 uur uit te spelen was vermoed ik?Hairball schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:50:
Ik heb Need for Speed trial en NBA 16 trial uit de vault gespeeld. Is het nieuw dat dit geen volledige versies meer zijn? Want bij need for speed is e.e.a. gelocked en bij NBA nog veel meer.
Verwijderd
Fifa16 was volledig speelbaar. Hardline was alleen de eerste missie speelbaar.schumi1986 schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:17:
[...]
Volgensmij was het met BF hardline trial dat de single player gelocked was, omdat deze dan binnen die 10 uur uit te spelen was vermoed ik?
Ah, vandaar dat ik alleen de eerste missie gedaan had. Naja, dan nu maar uitspelen nu het ding in de vault staat.Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:30:
[...]
Fifa16 was volledig speelbaar. Hardline was alleen de eerste missie speelbaar.
Ik kwam er eigenlijk achter toen ik in nba de gameface wilde proberen via de app. Had een geintje met mijn vrouw uitgehaald en haar gezicht gescande met de phone app. Zag er wel grappig uit een 2m lange basketballer met een vrouwengezicht. Zij was minder blij hahahah
[ Voor 29% gewijzigd door Ofthewell op 01-11-2015 01:43 ]
En de nieuwe Games with Gold staat erop. Let wel even op dat de prijs van Dirt 3 nog niet is aangepast
Maar je kan wel alvast Pneuma halen.
Linkje is hier: http://www.xbox.com/nl-NL/live/games-with-gold?xr=shellnav
Omdat mijn oude router door nieuw spul van de buren overstemd werd heb ik gisteren mijn router ingewisseld voor "stopcontact internet". Sindsdien is de wifi op mijn laptop van 30 Mbps naar 75 gegaan. De vaste draad van de XBox is van de router in de modem geplugged en mijn internetverbinding op de XBO is van 97 Mbps (heb nog oude bedrading) naar ongeveer 40 gegaan. Wifi is van 60 naar 25 ingekakt.
Sluit ik de XBO rechtstreeks op de modem aan met een nieuwe kabel die Ziggo hier een tijdje terug achtergelaten heeft dan zit ik op 197,5 Mbps. Ik snap er geen hol meer van waarom de laptop sneller is geworden met downloaden terwijl de XBO met dezelfde draad flink ingekakt is. Straks maar eens wat gaan proberen want met zowel Fallout 4 en de nieuwe update voor de boeg gaat het niet opschieten met downloaden vrees ik.
Sluit ik de XBO rechtstreeks op de modem aan met een nieuwe kabel die Ziggo hier een tijdje terug achtergelaten heeft dan zit ik op 197,5 Mbps. Ik snap er geen hol meer van waarom de laptop sneller is geworden met downloaden terwijl de XBO met dezelfde draad flink ingekakt is. Straks maar eens wat gaan proberen want met zowel Fallout 4 en de nieuwe update voor de boeg gaat het niet opschieten met downloaden vrees ik.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Gisteren de Xone met de Tombraider bundel binnengekregen, cadeau voor mijn vriendin. Nu heb ik gezocht maar kan deze nu gewoon aan en zijn de recente updates daar dan al op geïnstalleerd of moet er eerst een hele boel patches worden gedownload?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik denk dat je inderdaad wel een dashboard update voor je neus krijgt.Vrijdag schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:46:
Gisteren de Xone met de Tombraider bundel binnengekregen, cadeau voor mijn vriendin. Nu heb ik gezocht maar kan deze nu gewoon aan en zijn de recente updates daar dan al op geïnstalleerd of moet er eerst een hele boel patches worden gedownload?
Dank voor de reminder beide games aangeschaft dirt 3 us inmiddels ook gratisXepos schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:54:
En de nieuwe Games with Gold staat erop. Let wel even op dat de prijs van Dirt 3 nog niet is aangepast
Even een vraagje: er zullen hier vast genoeg mensen zijn met een pre-paid Live abonnementje. Mijn Xbox Live verloopt op 4 November a.s. dus had ik van de week weer een jaartje gekocht via Livekaarten. Echter bij het redeemen gaat het fout met telkens dezelfde foutmelding. De exacte melding weet ik even niet meer maar het komt er uiteindelijk op neer dat ik moet wachten tot mijn huidige abonnement verloopt voordat ik weer een nieuw abonnement kan aangaan. Komt dit bekend voor?
Ik meen mij te herinneren dat ik in het verleden al voordat mijn huidige abonnement afliep, alvast weer kon gaan verlengen voor een nieuwe periode.
Ik meen mij te herinneren dat ik in het verleden al voordat mijn huidige abonnement afliep, alvast weer kon gaan verlengen voor een nieuwe periode.
Klopt, heb hetzelfde gehad met EAaccess.DutchOwnage schreef op zondag 01 november 2015 @ 10:39:
Even een vraagje: er zullen hier vast genoeg mensen zijn met een pre-paid Live abonnementje. Mijn Xbox Live verloopt op 4 November a.s. dus had ik van de week weer een jaartje gekocht via Livekaarten. Echter bij het redeemen gaat het fout met telkens dezelfde foutmelding. De exacte melding weet ik even niet meer maar het komt er uiteindelijk op neer dat ik moet wachten tot mijn huidige abonnement verloopt voordat ik weer een nieuw abonnement kan aangaan. Komt dit bekend voor?
Dit is altijd met een Prepaid kaart. Daar kan je geen extra maanden Live aan vast plakken...
Ah ok dank je wel. Dan is het even wachten tot woensdag. Wel behoorlijk irritant trouwens dat je al 2 maanden van te voren op niet te missen wijze er aan word herinnerd dat "binnenkort" je Live abonnement verloopt.
"Less than 2 weeks left", less than 7 days left" enz. enz.
"Less than 2 weeks left", less than 7 days left" enz. enz.
Lekker Ventje schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:56:
Straks maar eens wat gaan proberen want met zowel Fallout 4 en de nieuwe update voor de boeg gaat het niet opschieten met downloaden vrees ik.
Je hebt nog 11 dagen om 34 GB te downloaden...
Kan ik vandaag al starten met preloaden van beiden?justifire schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:05:
[...]
![]()
Je hebt nog 11 dagen om 34 GB te downloaden...
Probleem is al opgelost. De XBO is nu rechtstreeks op het modem aangesloten zonder hub en mijn downloadsnelheid is met ruim 160 Mbps omhoog gegaan.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Na mijn overstap op glasvezel heb ik een Netgear nighthawk r7000 gekocht (160,-)Lekker Ventje schreef op zondag 01 november 2015 @ 08:56:
Omdat mijn oude router door nieuw spul van de buren overstemd werd heb ik gisteren mijn router ingewisseld voor "stopcontact internet". Sindsdien is de wifi op mijn laptop van 30 Mbps naar 75 gegaan. De vaste draad van de XBox is van de router in de modem geplugged en mijn internetverbinding op de XBO is van 97 Mbps (heb nog oude bedrading) naar ongeveer 40 gegaan. Wifi is van 60 naar 25 ingekakt.
Via de originele kpn router was van mijn 60mb abbo meestal maar 20-30 te halen over wifi maar na aankoop van de netgear haal ik overal in huis precies de zelfde snelheid over wifi dan met de kabel!
Dus als je de orginele ziggo router nog gebruikt kan deze dus ook de boosdoener zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 01-11-2015 11:58 ]
Mm mijn Gold is vandaag vandaag verlopen maar voor deze games verleng ik het niet.Xepos schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:54:
Ben benieuwd of ze voor de December maand nog twee knallers in de pijplijn hebben.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dashboard update krijg je waarschijnlijk wel, maar dat duurt niet zo heel lang. Verder zal de game moeten installeren (en zal ie wel een update krijgen). Bij elkaar gok ik dat je een kwartiertje nodig hebt? Of 30 als het traag gaat met downloaden. Oja en je moet natuurlijk de console de eerste keer even instellen, maar dat kost je ook weinig tijd.Vrijdag schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:46:
De tijd dat je meteen kon beginnen is al een tijdje voorbij, maar als je geen updates wilt, kun je natuurlijk ook zonder internet beginnen. Al moet Tomb Raider dan nog wel eerst even installeren, maar dan ben je wel sneller klaar (kun je die update altijd nog later binnenhalen)
Ik kom nog steeds niet boven 75 Mbps uit met wifi terwijl de adapters tot 300 Mbps zouden moeten gaan. Voor mijn tablet en laptop is dat snel genoeg. Ik ben al blij dat mijn XBO nu 200 Mbps haalt.schumi1986 schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:54:
[...]
Na mijn overstap op glasvezel heb ik een Netgear nighthawk r7000 gekocht (160,-)
Via de originele kpn router was van mijn 60mb abbo meestal maar 20-30 te halen over wifi maar na aankoop van de netgear haal ik overal in huis precies de zelfde snelheid over wifi dan met de kabel!
Als ik nog eens naar glasvezel over ga wordt alles vernieuwd, want het lijkt me niet verkeerd om zo'n snel wifi netwerk te hebben.
Lekker Ventje schreef op zondag 01 november 2015 @ 11:44:
[...]
Kan ik vandaag al starten met preloaden van beiden?
Haha...Dirt 3 voor Xbox 360 neem ik ook even mee naast Pneuma, Breath of Life, het is toch gratis.Wingie schreef op zondag 01 november 2015 @ 09:59:
[...]
Dank voor de reminder beide games aangeschaft dirt 3 us inmiddels ook gratis
Via gameholds een key proberen te kopen. Helaas een half uur later een refund en een "please understand the circumstances" mailtje.... Beetje raar iemand anders dit meegemaakt en of een andere site voor een xbo 12 maanden
Ik heb er wel de headset bijzitten. Wel vreemd dat daar verschil inzit. Ik zie t niet zitten om daar nu weer voor terug te rijden naar den bosch. Zal morgen de MM in eindhoven eens bellen wat hiervan nu de bedoeling is.Earzz schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 17:35:
[...]
Ik heb er wel de nieuwe controller bij zitten maar geen headset, zat er bij jou wel een headset in? In de de manual staat dat de headset alleen nog maar geleverd word bij de 1TB versie.
Het is volgens mij vrij simpel, mijn 500GB XBOX van vorig jaar had ook gewoon een headset.marc08 schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:48:
[...]
Ik heb er wel de headset bijzitten. Wel vreemd dat daar verschil inzit. Ik zie t niet zitten om daar nu weer voor terug te rijden naar den bosch. Zal morgen de MM in eindhoven eens bellen wat hiervan nu de bedoeling is.
Microsoft blijft de 500GB gewoon verkopen naast de 1TB versie alleen dan een nog verder uitgeklede versie.
Jij hebt gewoon een oudere 500GB gekregen, ik zal er persoonlijk niet te rouwig om zijn.
Die vriend van mij waar ik vrijdag de console voor heb gehaald had er zelf liever de headset bij zitten, nu geef ik m wel mijn headset omdat ik zelf een Turtle Beach heb aangeschaft.
Vriend van me had hem vrijdag ook gehaald.marc08 schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:48:
[...]
Ik heb er wel de headset bijzitten. Wel vreemd dat daar verschil inzit. Ik zie t niet zitten om daar nu weer voor terug te rijden naar den bosch. Zal morgen de MM in eindhoven eens bellen wat hiervan nu de bedoeling is.
Op internet stond het als "inclusief headset" maar was niet te bestellen dus naar vestiging gegaan om hem daar op te halen. Eenmaal thuis, je raad het al, geen headset.
Terug naar de vestiging gegaan en hij kreeg er een headset bij.
Nog iemand hier die denkt dat het Halo 5 Guardians 'Metal Earth' standbeeldje in elkaar zetten moeilijker is dan de game zelf op Legendary moeilijkheidsgraad uitspelen?
Iemand die weet of de xbox one gears of war bundel incl cobtroller is waar je de 3,5mm kabel kan in pluggen? Die is nu in de aanbieding voor 322€
http://www.wehkamp.nl/spe...imate/C25_5EF_5EF_589515/
Volgens de MS Store wel ja, dus je kunt er wel vanuit gaan.KookSpook schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:55:
Iemand die weet of de xbox one gears of war bundel incl cobtroller is waar je de 3,5mm kabel kan in pluggen? Die is nu in de aanbieding voor 322€
Thanks dan gaan we hem zo even bestellenThomasXIV schreef op zondag 01 november 2015 @ 16:12:
[...]
Volgens de MS Store wel ja, dus je kunt er wel vanuit gaan.
Pneuma is een leuk spelletje. Beetje kort en easy achievements. Beetje in de trend van portal puzzels.
Vind het meer een unreal 4 engine tech demo dan een spelletje.Hairball schreef op zondag 01 november 2015 @ 18:38:
Pneuma is een leuk spelletje. Beetje kort en easy achievements. Beetje in de trend van portal puzzels.
Had deze op release gekocht, zonde geld...
Je bent er zo door heen, puzzels zijn behoorlijk simpel.
Goed dat ze hem nu gratis weggeven.
Mee eens. Wel 1000 makkelijke achievement puntjes. Als je dat interessant vindt.justifire schreef op zondag 01 november 2015 @ 19:21:
[...]
Vind het meer een unreal 4 engine tech demo dan een spelletje.
Had deze op release gekocht, zonde geld...
Je bent er zo door heen, puzzels zijn behoorlijk simpel.
Goed dat ze hem nu gratis weggeven.
[ Voor 3% gewijzigd door Ofthewell op 01-11-2015 19:35 ]
Ik denk dat er maar weinig mensen weten dat de elite controller gewoon op voorraad is bij Microsoft, de elite controllers staan tussen de 200-300 euro op marktplaats
Xbox One Halo: The Master Chief Collection 20,99
Bezorg kosten 1,99
Kortingen & toeslagen -2,10
Totaal 20,88
En via shopkorting nog iets korting. Nog nooit Halo gedaan eigenlijk, vind het zo wel een leuke aanbieding.
Wie weet word ik zo ook warm voor Halo 5
Edit: Ah, word mijn eerste disc, ben benieuwd hoe stil/luidruchtig de drive is.
Bezorg kosten 1,99
Kortingen & toeslagen -2,10
Totaal 20,88
En via shopkorting nog iets korting. Nog nooit Halo gedaan eigenlijk, vind het zo wel een leuke aanbieding.
Wie weet word ik zo ook warm voor Halo 5
Edit: Ah, word mijn eerste disc, ben benieuwd hoe stil/luidruchtig de drive is.
[ Voor 12% gewijzigd door Famous op 01-11-2015 22:19 ]
Is pre-order niet je hebt hem morgen in huisschumi1986 schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:13:
Ik denk dat er maar weinig mensen weten dat de elite controller gewoon op voorraad is bij Microsoft, de elite controllers staan tussen de 200-300 euro op marktplaats
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Op de Site is deze gewoon op voorraad hoor levertijd 5-7 dagen maar meestal verzend Microsoft gewoon dezelfde dag nog. (Werkdag)Blerf schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:21:
[...]
Is pre-order niet je hebt hem morgen in huis![]()
Maar die 5 dagen klopt volgens mij wel want het lijkt er op alsof de controllers vanuit de VS komen, of wordt je altijd naar de USA UPS site gestuurd voor track & trace? Mijne is overigens al wel aangemeld bij UPS maar verder is er nog niets mee gedaan (is al op 30-10 aangemeld).schumi1986 schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:27:
[...]
Op de Site is deze gewoon op voorraad hoor levertijd 5-7 dagen maar meestal verzend Microsoft gewoon dezelfde dag nog. (Werkdag)
Verwijderd
Die van mij zou morgen moeten worden aangeboden door UPS. 30-10 bestelling geplaatst denk ik.Lekker Ventje schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:42:
[...]
Maar die 5 dagen klopt volgens mij wel want het lijkt er op alsof de controllers vanuit de VS komen, of wordt je altijd naar de USA UPS site gestuurd voor track & trace? Mijne is overigens al wel aangemeld bij UPS maar verder is er nog niets mee gedaan (is al op 30-10 aangemeld).
Verwijderd schreef op zondag 01 november 2015 @ 23:41:
[...]
Die van mij zou morgen moeten worden aangeboden door UPS. 30-10 bestelling geplaatst denk ik.
Die van mij de 30e besteld. Geplande bezorgtijd is morgenavond.Lekker Ventje schreef op zondag 01 november 2015 @ 22:42:
[...]
Maar die 5 dagen klopt volgens mij wel want het lijkt er op alsof de controllers vanuit de VS komen, of wordt je altijd naar de USA UPS site gestuurd voor track & trace? Mijne is overigens al wel aangemeld bij UPS maar verder is er nog niets mee gedaan (is al op 30-10 aangemeld).
Eindhoven, Netherlands 10/31/2015 12:45 A.M. Departure Scan
Eindhoven, Netherlands 10/30/2015 8:21 P.M. Origin Scan
Netherlands 10/30/2015 1:58 P.M. Order Processed: Ready for UPS
Lijkt erop dat ze gewoon al in Nederland zijn maar wel door UPS afgehandeld worden op een Engelse site..
Microsoft heeft voor Europa in Nederland haar magazijn staan, alle Xboxen (en bijbehorende hardware/producten) voor west Europa komen via het central warehouse in Breda/Tilburg dit continent binnen. De producten komen dus vanuit hun productie locatie in het verre oosten via de haven van Rotterdam of of per luchtvracht via één van de vliegvelden (Maastricht, Eindhoven of Schiphol) ons land binnen. Om vervolgens vanuit het cental warehouse van MS te worden verdeeld over West-Europa
Bij games ligt het iets anders... Maar alle Xbox Hardware die in Duitsland wordt verkocht komt vanuit een Magazijn in Nederland......
Bij games ligt het iets anders... Maar alle Xbox Hardware die in Duitsland wordt verkocht komt vanuit een Magazijn in Nederland......
[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 02-11-2015 00:51 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Is dat nog steeds bij BAX Global?Bullet NL schreef op maandag 02 november 2015 @ 00:32:
Microsoft heeft voor Europa in Nederland haar magazijn staan, alle Xboxen (en bijbehorende hardware/producten) voor west Europa komen via het central warehouse in Eindhoven/Tilburg (een van beide) dit continent binnen. De producten komen dus vanuit hun productie locatie in het verre oosten via de Haven van Rotterdam of misschien wel één van de vliegvelden ons land binnen. Om vervolgens vanuit het cental warehouse van MS te worden verdeeld over West-Europa
Lang geleden, tijdens mijn studie tijd (In de tijd van de Microsoft joysticks en FS98
Toen al ging alles (of een hele hoop) via Nederland. Grappig dat dit nog steeds zo is.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
MS heeft inderdaad een zakelijke relatie met DB Schenker (welke BAX Global heeft overgenomen)Donstil schreef op maandag 02 november 2015 @ 00:43:
[...]
Is dat nog steeds bij BAX Global?
Lang geleden, tijdens mijn studie tijd (In de tijd van de Microsoft joysticks en FS98) in een van de Microsoft magazijnen in Moerdijk gewerkt als bijbaant (Bij Bax).
Toen al ging alles (of een hele hoop) via Nederland. Grappig dat dit nog steeds zo is.
DB neemd feitelijk de distributie van MS over, ik 2005 hebben ze met ik weet niet hoeveel 747 vrachtvliegtuigen de lauch van de Xbox 360 voor elkaar gekregen (Die vreemd genoeg wel tegelijk over het hele continent ging qua start met verkoop).... Bij de Xbox One liepen Duitsland, Frankrijk en Engeland natuurlijk een jaar voor op de Benelux...
[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 02-11-2015 00:55 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Yup, helaas wel. Vandaag komt hier ook de Elite controller binnen volgens de UPS siteVerwijderd schreef op maandag 02 november 2015 @ 01:32:
Wat uiteindelijk ervoor gezorgd heeft dat het gat met de PS4 gigantisch is.
Bij mij staat de controller nu ook op afleveren aan het eind van de dag. Gisterenavond was ie volgens UPS enkel aangemeld daar. Het kan snel gaan op een nacht 
Hopelijk leveren ze ook bij de buren af want ik ben de hele week pas om half zes thuis.
Hopelijk leveren ze ook bij de buren af want ik ben de hele week pas om half zes thuis.
Geen idee, briefje ophangen? Er staat wel bij dat een handtekening verplicht is. Je kan je levering ook aanpassen zag ik, misschien kijken of na 17:30 een optie is?Lekker Ventje schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:06:
Bij mij staat de controller nu ook op afleveren aan het eind van de dag. Gisterenavond was ie volgens UPS enkel aangemeld daar. Het kan snel gaan op een nacht
[ Voor 8% gewijzigd door sorted.bits op 02-11-2015 08:18 ]
Ha mooi. Een kwartiertje is nog wel te doen. Vroeg het me af omdat dit een nieuwe 1tb bundel is met naar verwachting al voorzien van een redelijke recente os. Ik heb zelf namelijk een PS4 en ben niet zo te spreken over het vaak langzame PS netwerk.Martinspire schreef op zondag 01 november 2015 @ 12:00:
[...]
Dashboard update krijg je waarschijnlijk wel, maar dat duurt niet zo heel lang. Verder zal de game moeten installeren (en zal ie wel een update krijgen). Bij elkaar gok ik dat je een kwartiertje nodig hebt? Of 30 als het traag gaat met downloaden. Oja en je moet natuurlijk de console de eerste keer even instellen, maar dat kost je ook weinig tijd.
De tijd dat je meteen kon beginnen is al een tijdje voorbij, maar als je geen updates wilt, kun je natuurlijk ook zonder internet beginnen. Al moet Tomb Raider dan nog wel eerst even installeren, maar dan ben je wel sneller klaar (kun je die update altijd nog later binnenhalen)
En offline beginnen kan natuurlijk ook nog. Oh, ik bedenk me ineens dat het toch een downloadcode is...
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Vandaag komt mijn xbox one binnen. Die komt netjes naast mijn ps4 te staan.
Dat ea access klinkt mij wel wat. Alleen de games die nu in de vault staan, gaan die daar ook weer uit? Titanfall lijkt mij vet en de prijs om die gewoon te kopen is bijna net zo duur als een jaar ea acces. Alleen moet het niet zo zijn dat hij dan volgende maand uit de vault is... Weet iemand dit?
Daarnaast vroeg ik mij af of xbox one games een software region lock hebben? Een paar ps4 games hebben die, injustice bv, waarbij je dan alleen tegen mensen vanuit de us kan spelen.
Waarom is die postbode zo traag 😱
Dat ea access klinkt mij wel wat. Alleen de games die nu in de vault staan, gaan die daar ook weer uit? Titanfall lijkt mij vet en de prijs om die gewoon te kopen is bijna net zo duur als een jaar ea acces. Alleen moet het niet zo zijn dat hij dan volgende maand uit de vault is... Weet iemand dit?
Daarnaast vroeg ik mij af of xbox one games een software region lock hebben? Een paar ps4 games hebben die, injustice bv, waarbij je dan alleen tegen mensen vanuit de us kan spelen.
Waarom is die postbode zo traag 😱
Wat in the vault zit komt er niet meer uit. Iedere maand krijg je een spel of een dlc erbij. Bij bf4 heb je nu dus merendeel van de dlc al.
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Probleem is opgelost. Netwerk bij de klant ligt er uit dus ik heb ze voorgesteld eerder naar huis te gaan zodat ze minder wachturen op de rekening krijgen. Zij geholpen en ik geholpensorted.bits schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:18:
[...]
Geen idee, briefje ophangen? Er staat wel bij dat een handtekening verplicht is. Je kan je levering ook aanpassen zag ik, misschien kijken of na 17:30 een optie is?
Nooit gedacht dat ik hier zou posten (nog nooit een Xbox gehad, alleen maar Playstation), maar het moet er nu toch van komen...
Ik loop op de playstation tegen een probleem aan: het racegame aanbod. Project Cars is geweldig, maar meer tuning/customization mogelijkheden zijn eigenlijk wel een must. De overige games op de Ps4 brengen dit niet, of matig. Toegegeven: ik heb m'n hoop nog op Need For Speed gevestigd, maar zoals de bovenstaande reacties ook al aangeven: ik ben bang voor een teleurstelling. De eerste reviews, de beta ervaringen en de ervaringen van de early access spelers doen het ergste vrezen...
Nou is er een uitkomst: Forza Horizon 2 en Forza 6. Enige waar ik nog mee worstel: kan ik het aan mezelf verkopen om 400 euro uit te geven voor 2 games
. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Ik zie verder niet echt veel Xbone exclusives die het aanschaffen van een 2e console goed maken, maar misschien zie ik er wat over het hoofd.
En natuurlijk de praktische vragen: 500gig of 1tb? nieuw of 2e hands?
Ben benieuwd!
Ik loop op de playstation tegen een probleem aan: het racegame aanbod. Project Cars is geweldig, maar meer tuning/customization mogelijkheden zijn eigenlijk wel een must. De overige games op de Ps4 brengen dit niet, of matig. Toegegeven: ik heb m'n hoop nog op Need For Speed gevestigd, maar zoals de bovenstaande reacties ook al aangeven: ik ben bang voor een teleurstelling. De eerste reviews, de beta ervaringen en de ervaringen van de early access spelers doen het ergste vrezen...
Nou is er een uitkomst: Forza Horizon 2 en Forza 6. Enige waar ik nog mee worstel: kan ik het aan mezelf verkopen om 400 euro uit te geven voor 2 games
Ben benieuwd!
3ds fc: 4270-0926-7440
Ik zou zeggen ga voor de 1 TB, die 500GB zitten zo vol.Unigo schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:54:
Ben benieuwd!
Zowel ik als mijn broertje hebben nu beiden een externe schijf om maar iets van geheugen extra te hebben.
En 1e of 2e hands, die keuze is aan jou.
Ik zou eerder zeggen dat 500GB voor hem wel voldoende is.xAnarchyBaS schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:59:
[...]
Ik zou zeggen ga voor de 1 TB, die 500GB zitten zo vol.
Zowel ik als mijn broertje hebben nu beiden een externe schijf om maar iets van geheugen extra te hebben.
En 1e of 2e hands, die keuze is aan jou.
Ik heb zelf FH2 en ik heb echt veel plezier gehad van deze race game. Ik vond het persoonlijk veel leuker dan een Forza game die ik in het verleden heb gehad.
Jij bent echter zelf de enige die kan bepalen of de euro's voor jou het waard zijn. 1 Euro voor jou heeft een andere waarde voor iemand anders (afhankelijk van vele factoren).
Voor zover ik weet is het echter zo dat de echte race-fanatiekelingen toch nog op de PC spelen. Al ben je dan wel veel meer geld kwijt dan de 400 Euro die je nu zou moeten besteden.
Als je op PC wilt spelen heb je wel echt een stuur of controller nodig, het subtiele sturen, gas geven en remmen kan beter met een controller.Remmetje schreef op maandag 02 november 2015 @ 10:20:
[...]
Voor zover ik weet is het echter zo dat de echte race-fanatiekelingen toch nog op de PC spelen. Al ben je dan wel veel meer geld kwijt dan de 400 Euro die je nu zou moeten besteden.
Idem! vrijdag besteld... gehoopt dat die zaterdag al binnen kwam maar helaassorted.bits schreef op maandag 02 november 2015 @ 07:03:
[...]
Yup, helaas wel. Vandaag komt hier ook de Elite controller binnen volgens de UPS siteYay!
Edit: ook blaadje aan de deur gehangen trouwens
Denk dat ik Fallout 4 ook nog even snel preorder, krijg fallout 3 er dan ook bij
[ Voor 17% gewijzigd door mfneed op 02-11-2015 11:03 ]
Waar heb je hem besteld dan? Ik kan hem nergens vindenmfreriks schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:01:
[...]
Idem! vrijdag besteld... gehoopt dat die zaterdag al binnen kwam maar helaasvanavond gelijk maar even testen!!
<..>
Gamertag: YazNL
Bij microsoft NL zelf:) vrijdag besteld en eind van de dag al onderweg! was op aanraden van dit forum om snel te kijken als je zit te wachten. direct mn wehkamp bestelling geannuleerd.Yaz schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:10:
[...]
Waar heb je hem besteld dan? Ik kan hem nergens vinden
Dit kon vorige week nog niet! Bestelling gedaan. Ergens deze week, volgende week komt die binnen!! Nice! Thnx!!!mfreriks schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:12:
[...]
Bij microsoft NL zelf:) vrijdag besteld en eind van de dag al onderweg! was op aanraden van dit forum om snel te kijken als je zit te wachten. direct mn wehkamp bestelling geannuleerd.
edit: voor de mensen die hem ook willen bestellen: http://www.microsoftstore...oller/productID.326828700
[ Voor 15% gewijzigd door Yaz op 02-11-2015 11:19 ]
Ik heb het gehad maar dan met de PS3, ik zat maar te wachten en te wachten op GT5 die maar niet kwam dus uiteindelijk de Xbox 360 met Forza gekocht.Unigo schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:54:
Nooit gedacht dat ik hier zou posten (nog nooit een Xbox gehad, alleen maar Playstation), maar het moet er nu toch van komen...
Nou is er een uitkomst: Forza Horizon 2 en Forza 6. Enige waar ik nog mee worstel: kan ik het aan mezelf verkopen om 400 euro uit te geven voor 2 games. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Ik zie verder niet echt veel Xbone exclusives die het aanschaffen van een 2e console goed maken, maar misschien zie ik er wat over het hoofd.
Ben benieuwd!
Toen werden de huidige consoles aangekondigd op de E3 en ik was er heilig van overtuigd dat ik voor de PS4 zou gaan toen Microsoft compleet af ging.
http://www.forbes.com/sit...icrosofts-xbox-one-at-e3/
November vorig jaar was t dan zo ver, ik ging de PS4 halen met FarCry 4 maar toch sloeg de twijfel toe.
Wat ga ik nog meer spelen na Far Cry 4? Ik zag geen enkele exclusive die me over de streep kon trekken om een PS4 te halen. Als echte race fanaat kon Drive Club me ook niet bekoren zeker toen niet omdat het spel nog helemaal niet af was.
Uiteindelijk heb ik de One gekocht met Far Cy 4, Halo MCC en Forza 5, vele spellen later nog steeds geen spijt van mijn aanschaf, ik zal zo weer een One kopen.
In de toekomst als er echt hele gave exclusives uit zullen komen voor de PS4 zal ik hem zeker overwegen te kopen maar zoals je zelf al heb gezegd, ga ik er 300/400€ voor over hebben?
Het is maar net hoe grote race fanaat dat jij bent en inderdaad hoeveel mag dat dan kosten, anyways succes met je keuze.
Edit: Als je maar 2 spellen wilt zal 500GB meer dan genoeg zijn maar hou er wel rekening mee dat daar waarschijnlijk geen chat headset meer bij zit.
Mocht je collectie achteraf uit de hand lopen kan je nog altijd een externe schijf er aan hangen.
[ Voor 5% gewijzigd door Earzz op 02-11-2015 11:47 ]
Beter andere mensen bedanken! ik geef alleen door wat ik hier gelezen heb xDYaz schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
[...]
Dit kon vorige week nog niet! Bestelling gedaan. Ergens deze week, volgende week komt die binnen!! Nice! Thnx!!!
edit: voor de mensen die hem ook willen bestellen: http://www.microsoftstore...oller/productID.326828700
Waar ik nu wel tegen aan loop (door het kopen van spellen in het buitenland) is het feit dat mijn Facturering op een ander land staat ? Kan ik dit nog ergens veranderen, want je krijg wel netjes de optie "Selecteer je factureringsregio" en als ik die op Nederland zet krijg ik nog steeds een ander land in beeld ? Iemand hier die weet hoe ik dit verander.Yaz schreef op maandag 02 november 2015 @ 11:18:
[...]
Dit kon vorige week nog niet! Bestelling gedaan. Ergens deze week, volgende week komt die binnen!! Nice! Thnx!!!
Edit - Laat maar gaan, ik heb nu mijn PayPal gebruikt. Zal wel aan mijn creditcard liggen. Dadelijk even mijn Microsoft account checken of dit terug aangepast kan worden naar Nederland.
[ Voor 11% gewijzigd door danplo op 02-11-2015 11:56 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Waarom kan je hetzelf niet verkopen om een X1 erbij te kopen ? Ik heb het ook gedaan, alleen dan andersom. Ik had al een X1 sinds de launch in Duitsland. Heb vorige week een PS4 gekocht voor alleen de Uncharted bundel. Die ben ik nu idd aan het spelen, maar wat oude vrienden van de Xbox 360 wisten dat ik een PS4 had gekocht, dus daarmee speel ik nu ook weer Battlefield 4. Nu heb ik dus battlefield 4 op de x360 gekocht, op de x1 en nu dus ook op de PS4. Het boeit mij eigenlijk vrij weinig al die dubbele kosten omdat ik plezier heb en daar gaat het mij om.Unigo schreef op maandag 02 november 2015 @ 09:54:
Nou is er een uitkomst: Forza Horizon 2 en Forza 6. Enige waar ik nog mee worstel: kan ik het aan mezelf verkopen om 400 euro uit te geven voor 2 games. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen! Ik zie verder niet echt veel Xbone exclusives die het aanschaffen van een 2e console goed maken, maar misschien zie ik er wat over het hoofd.
Ben benieuwd!
Verder, de meesten hier slaan wel elk jaar 600 euro stuk om een nieuwe telefoon te kopen (al dan niet verspreid via hoge abo kosten). Dat doe ik ook, maar ik heb gevoelsmatig meer aan mijn beide consoles, dan aan mijn telefoon waar ik af en toe een spelletje op speel en wat mailtjes check.
Als je het geld hebt liggen, gewoon beide consoles kopen. Je leeft maar 1x hè en plezier hoort daar ook bij. Verder woog bij mij ook nog mee dat beide consoles erg dicht bij elkaar liggen als het op de controller aan komt. Die van de PS3 vond ik 10x niks, maar de DS4 is nu voor mij bijna net zo fijn als de X1 controller.
XBL: MRE Inc
Dat #$%^!@#-beeldje...ktf schreef op zondag 01 november 2015 @ 15:42:
Nog iemand hier die denkt dat het Halo 5 Guardians 'Metal Earth' standbeeldje in elkaar zetten moeilijker is dan de game zelf op Legendary moeilijkheidsgraad uitspelen?
Vervolgens tikt mn ma hem zaterdag van de kast af...
Nou, mijn controller is binnen heren! Mensen al voorkeur welk pookje waar moet zitten?
lange links of rechts? of juist korte?
Damm dat is snel. Heb jij standard of premium shipping gekozen?mfreriks schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:03:
Nou, mijn controller is binnen heren! Mensen al voorkeur welk pookje waar moet zitten?lange links of rechts? of juist korte?
O, inderdaad... mijn excuses, dit was expres verzending voor 13,-Yaz schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:10:
[...]
Damm dat is snel. Heb jij standard of premium shipping gekozen?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace