• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Hairball schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:23:
[...]

Ik denk dat Donstil wel een punt heeft. Het is eigenlijk een beetje de hardwarematige variant van microtransacties. De controller werkt. Maar het liefst wil MS nog wat extra verdienen met accessoires.

Over de elite controller en het slijten daarvan kan je nu natuurlijk nog niets zeggen, maar wat ik in ieder geval concludeer is dat mijn originele controllers piepjes en kraakjes hebben en toch wat goedkoop voelen. Mijn elite controller voelt heel erg solide en er zit geen kraakje in.

Als de lossen componenten gewoon te leveren vallen zoals de thumbstick en de flippers is de levensduur volgens mij al een stuk langer. Daarnaast heb je al een paar setjes thumbsticks.
Meh... zoals meerdere mensen hier heb ik gewoon 4 stuks oplaadbare batterijen liggen die ik al gebruik sinds het 360-tijdperk... die gaan nu gewoon netjes in de Xbox One-controller :) Ik heb geen zin om daarnaast nog extra neer te leggen voor een battery-pack en vooral niet wanneer dat een controller nog duurder maakt... :/

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

Winkiller

De Mopperpot

Hairball schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:23:
[...]
Mijn elite controller voelt heel erg solide en er zit geen kraakje in.
Duh !! hij is net nieuw, gooi hem een keer tegen de muur, eens kijken of er dan een kraakje inkomt. :+

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:50:
[...]

Duh !! hij is net nieuw, gooi hem een keer tegen de muur, eens kijken of er dan een kraakje inkomt. :+
Kijk. Mijn speelstijl is wat relaxter en heeft niet tot gevolg dat ik gooi ;)

Maar serieus: mijn originele controller heeft vanaf het begin speling enzo gehad in de naden waarmee het bovenste deel en het onderste deel aan elkaar zitten. Als je daar een klein beetje kracht opzette voelde je dat ook. Dat heeft die Elite Controller absoluut niet. Ik vind het echt een andere klasse.

Xbox Live: Ofthewell NL

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Hairball schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:17:
[...]

Kijk. Mijn speelstijl is wat relaxter en heeft niet tot gevolg dat ik gooi ;)

Maar serieus: mijn originele controller heeft vanaf het begin speling enzo gehad in de naden waarmee het bovenste deel en het onderste deel aan elkaar zitten. Als je daar een klein beetje kracht opzette voelde je dat ook. Dat heeft die Elite Controller absoluut niet. Ik vind het echt een andere klasse.
Je had je van mij niet hoeven te verdedigen hoor, ik heb tenslotte ook een game muis van 75 euri. :)
Inclusief LED verlichting en gewichtjes, een heerlijke muis die ook alle andere taken goed aan kan. >:)
Hij is nog zo nieuw dat de knoppen ook nog niet kraken of piepen als een muis. ;)
Ik begrijp de huidige discussie niet zo, laat iedereen lekker voor zich zelf bepalen als hij/zij wel of niet de Elite controller wil aanschaffen. Hier komt hij ook, alleen al van wege het feit dat ik de stikkies qua hoogte in kan stellen. Ook hoop ik dat hij minder snel slijt dan de standaard controller (metalen stikkies)

Overigens is het natuurlijk onzin om een optionele controller te zien als microtransities, de Elite controller is gewoon een extra waar MS de keuze vrij laat alsof je hem wel of niet aanschaft.

Het is toch Microsoft haar goedrecht dat ze wil verdienen met accessoires? Kom op zeg, alsof dit erg zou zijn.... Het is heel simpel, wanneer bedrijven niets kunnen verdienen bestaan ze niet meer. Dat een andere variant niet werkt heeft het communisme wel laten zien.

De Elite controller is een mooi ding, de kwaliteit lijkt mij boven die van de standaard uitvoering te liggen... Dat is de reden waarom ik hem ga aanschaffen. Ik zit namelijk in 2 jaar al op 3 Xbox One controllers.

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:23:
Het is toch Microsoft haar goedrecht dat ze wil verdienen met accessoires? Kom op zeg, alsof dit erg zou zijn.... Het is heel simpel, wanneer bedrijven niets kunnen verdienen bestaan ze niet meer.
Het gaat enorm in tegen mijn principes maar deze keer ben ik het toch volkomen met je eens :+

Waarschijnlijk verdient MS een 130 euro op elke elite controller, nou en ?
Als mensen het er voor neer willen leggen is dat toch prima ?
Van dat geld kunnen ze dan bijvoorbeeld weer mooie games ontwikkelen of een snelle auto kopen.
Leven en laten leven d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik begrijp de huidige discussie niet zo, laat iedereen lekker voor zich zelf bepalen als hij/zij wel of niet de Elite controller wil aanschaffen.
Natuurlijk maar ga geen onzin redenen verzinnen om voor je zelf een excuus te vinden om te kopen.
Naast dit vindt ik dat er wel een accu laadkit bij hoort te zitten, 150 euro is veel geld, voor iedereen.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:56
Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:36:
[...]

Natuurlijk maar ga geen onzin redenen verzinnen om voor je zelf een excuus te vinden om te kopen.
Naast dit vindt ik dat er wel een accu laadkit bij hoort te zitten, 150 euro is veel geld, voor iedereen.
Ik hoef toch geen excuses te verzinnen om hem te kopen? Hij ligt beter in de hand, configureerbaar, etc.

150 is voor iedereen veel geld. Voor iemand van 20 misschien een hoop, voor iemand van 36 met een full-time baan valt het wel mee. Ik besteed wekelijks meer in de AH.

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij XBO Gold is nu Titanfall Deluxe (met season pack en alle DLC) voor maar 7,50!
Da's een no brainer

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

sorted.bits schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:38:
[...]

150 is voor iedereen veel geld. Ik besteed wekelijks meer in de AH.
Dat is heel iets anders, dat is een eerste levensbehoefte. |:(

• Mikayu
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Ik vind het gewoon nog steeds heel erg krom

De standaard controller is tov de 360 controller een heel stuk achteruit gegaan in kwaliteit en nu vragen ze er 150 voor om dat weer enigzins recht te trekken.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:56
Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:40:
[...]

Dat is heel iets anders, dat is een eerste levensbehoefte. |:(
Nee want dan ging ik wel voor 30 euro per week naar de Lidl. Wtf snap je nu niet?

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-01 15:22
Mikayu schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:40:
Ik vind het gewoon nog steeds heel erg krom

De standaard controller is tov de 360 controller een heel stuk achteruit gegaan in kwaliteit en nu vragen ze er 150 voor om dat weer enigzins recht te trekken.
Mwah, dat is wel erg overdreven. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat de huidige Elite controller beter is dan de 360 controller.

Blijft een feit dat de kwaliteit van de huidige controller middelmatig is. Volgens mij is er inmiddels ook wel consensus over bereikt dat de 360 controller beter was.

Wat mij overigens nog steeds verbaast. Althans, dat het zo is. Ik kan mij het pr-praatje ten tijde van de introductie van X1 nog goed herinneren. Ze hadden uitgebreid getest met de nieuwe controller, er waren meer dan 100 verschillende prototypes gemaakt! En dan nog komen ze met een controller waarbij de shoulder buttons nauwelijks normaal te bedienen vallen 8)7 (al schijnen ze dat nu eindelijk op alle nieuwe controllers aangepast te hebben).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Roko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:38:
Bij XBO Gold is nu Titanfall Deluxe (met season pack en alle DLC) voor maar 7,50!
Da's een no brainer
Voor een kleine 17,- meer heb je ea access, waarbij je BF 4 BF hardline, NFS, Peggle, Titanfall, PvZ en nog een paar geloof ik :+ kun je beter daar voor gaan... neemt niet weg dat 7.5 euro geen geld is voor Titanfall, inderdaad een nobrainer :)

• nexhil
  • Laatst online: 16:15

nexhil

BAM!

mfreriks schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

Voor een kleine 17,- meer heb je ea access, waarbij je BF 4 BF hardline, NFS, Peggle, Titanfall, PvZ en nog een paar geloof ik :+ kun je beter daar voor gaan... neemt niet weg dat 7.5 euro geen geld is voor Titanfall, inderdaad een nobrainer :)
beter nog, hij is maar 5 Dollar :D

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

sorted.bits schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:41:
[...]

Nee want dan ging ik wel voor 30 euro per week naar de Lidl. Wtf snap je nu niet?
Iedere dag brood met pindakaas is ook niet gezond voor het gezin. Maar goed ik zal wel weer de wijste zijn en verder mijn mond houden want bij elkaar komen wat betreft mening en bedoeling achter sommige zaken blijft te ver uit elkaar liggen. ;w

• Roko
  • Niet online
@nexhil, bij EA zit je dan wel glijk aan een abbo toch? Ik vind Gold alleen al genoeg :)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Roko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:50:
@nexhil, bij EA zit je dan wel glijk aan een abbo toch? Ik vind Gold alleen al genoeg :)
Ja, EA Access is een programma waarmee Xbox One-spelers de beste EA-games kunnen spelen voor maar € 3,99 per maand of € 24,99 per jaar.

• nexhil

nexhil

BAM!

Roko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:50:
Kan ook maandelijks, dat doe ik ook. maar ben erg geneigd om gewoon jaarlijks te doen. Ik heb zodanig veel plezier/voordeel van EA acces (ook 10% korting op EA titels en Fifa Coins bijvoorbeeld en de mogelijkheid om het volledige spel 10 uur te proberen)

Ik heb ook al een paar keer pre-paid kaarten voorbij zien komen trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door nexhil op 30-10-2015 15:02 ]

• Roko
  • Niet online
@Nexhil, Winkiller: En de aankopen blijven behouden, ook als je geen EA aboo meer afneemt?? Want bij Gold vervallen "gratis" aankopen zodra je geen Gold meer afneemt

[ Voor 0% gewijzigd door Roko op 30-10-2015 15:04 . Reden: +? ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Roko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:02:
@Nexhil, Winkiller: En de aankopen blijven behouden, ook als je geen EA aboo meer afneemt?? Want bij Gold vervallen "gratis" aankopen zodra je geen Gold meer afneemt
ls je je abonnement opzegt, blijven je voortgang en al je Prestaties bewaard. Je kunt de games die je gedownload hebt uit The Vault echter niet spelen tenzij je de betreffende game(s) koopt of je abonnement verlengt.

https://help.ea.com/nl/article/introducing-ea-access/

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:08
Zonder gold heb je alleen geen internet meer:p dan kun je hem beter als boekenplank gebruiken :+

Lichtpuntje...

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

LuisjeNL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:07:
Zonder gold heb je alleen geen internet meer:p dan kun je hem beter als boekenplank gebruiken :+
Wel internet maar geen multiplayer en games met gold. :+

• Roko
  • Niet online
Tenks manne, het is mij wat duidelijker zo. Het blijft wikken en wegen

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Roko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:11:
Tenks manne, het is mij wat duidelijker zo. Het blijft wikken en wegen
Ja precies, net als met die Elite Controller en andere gadgets, het is maar wat je er voor over hebt.
Ik hoorde gisteren iemand uitleggen aan zijn opa en oma waarom hij een iPhone 6S nodig had. :')

• nexhil

nexhil

BAM!

Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:16:
[...]

Ja precies, net als met die Elite Controller en andere gadgets, het is maar wat je er voor over hebt.
Ik hoorde gisteren iemand uitleggen aan zijn opa en oma waarom hij een iPhone 6S nodig had. :')
Hey hallo, een xbox one, een iPhone en 500 MB glasvezel zijn wel een beetje eerste levensbehoefte in huize nexhil O-)

• Ofthewell
Ik begrijp de huidige discussie niet zo, laat iedereen lekker voor zich zelf bepalen als hij/zij wel of niet de Elite controller wil aanschaffen. Hier komt hij ook, alleen al van wege het feit dat ik de stikkies qua hoogte in kan stellen. Ook hoop ik dat hij minder snel slijt dan de standaard controller (metalen stikkies)

Overigens is het natuurlijk onzin om een optionele controller te zien als microtransities, de Elite controller is gewoon een extra waar MS de keuze vrij laat alsof je hem wel of niet aanschaft.

Het is toch Microsoft haar goedrecht dat ze wil verdienen met accessoires? Kom op zeg, alsof dit erg zou zijn.... Het is heel simpel, wanneer bedrijven niets kunnen verdienen bestaan ze niet meer. Dat een andere variant niet werkt heeft het communisme wel laten zien.

De Elite controller is een mooi ding, de kwaliteit lijkt mij boven die van de standaard uitvoering te liggen... Dat is de reden waarom ik hem ga aanschaffen. Ik zit namelijk in 2 jaar al op 3 Xbox One controllers.
Ik zeg niet dat de controller gezien mag worden als een microtransactie, maar de play and charge kit.

Overigens ben ik het helemaal met je eens dat MS gewoon geld kan en mag verdienen met accessoires. Ik vind de Elite Controller een mooie toevoeging aan het scala van producten. Daarnaast ben ik sowieso wel tevreden over wat MS met het hele Xbox platform doet.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

nexhil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

Hey hallo, een xbox one, een iPhone en 500 MB glasvezel zijn wel een beetje eerste levensbehoefte in huize nexhil O-)
Ja die is leuk.. :)
justifire schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:35:
[...]

Het gaat enorm in tegen mijn principes maar deze keer ben ik het toch volkomen met je eens :+

Waarschijnlijk verdient MS een 130 euro op elke elite controller, nou en ?
Als mensen het er voor neer willen leggen is dat toch prima ?
Van dat geld kunnen ze dan bijvoorbeeld weer mooie games ontwikkelen of een snelle auto kopen.
Leven en laten leven d:)b
Nope, geen 130 euro.... je weet toch... Ik kan dat spul rechtstreeks inkopen bij de distributeurs ;) Die moeten er ook wat aan verdienen, (net als de winkels:P)
Dan zal er vast wat bij MS NL aan de strijkstok blijven hangen (al dan niet voor het marketingbudet enz enz)

Ga er maar vanuit dat MS er minder op verdient dan jij denkt, al die ander mondjes moeten ook gevoed worden...

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:46
nexhil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 14:59:
[...]

Kan ook maandelijks, dat doe ik ook. maar ben erg geneigd om gewoon jaarlijks te doen. Ik heb zodanig veel plezier/voordeel van EA acces (ook 10% korting op EA titels en Fifa Coins bijvoorbeeld en de mogelijkheid om het volledige spel 10 uur te proberen)

Ik heb ook al een paar keer pre-paid kaarten voorbij zien komen trouwens.
EA Access is echt top. Heb dat gelijk gehaald toen ik mijn XB1 haalde en het is alleen maar beter geworden. Kan me het nog steeds niet voorstellen dat mensen niet 25 euro willen betalen om alle EA games, naast 10 uur trial, 10 maanden na release krijgen. Had het er eigenlijk met BF al uit. Daarnaast ook 10% korting op alle digitale aankopen van EA.

Ach, ieder zijn ding.

• nexhil

nexhil

BAM!

Beltoni schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:21:
[...]

EA Access is echt top. Heb dat gelijk gehaald toen ik mijn XB1 haalde en het is alleen maar beter geworden. Kan me het nog steeds niet voorstellen dat mensen niet 25 euro willen betalen om alle EA games, naast 10 uur trial, 10 maanden na release krijgen. Had het er eigenlijk met BF al uit. Daarnaast ook 10% korting op alle digitale aankopen van EA.

Ach, ieder zijn ding.
Ik vind het eigenlijk helemaal niks voor EA om zo iets goeds te bedenken. Wacht nog steeds op het addertje :D
[...]

Ik verzin helemaal geen onzin reden, ik motiveer heel duidelijk dat het ding wat degelijker overkomt bij mij dan de standaard controller. De play and charge kit heb ik al... Die hoeft er niet bij te zitten hoor :P zou hem alleen nog maar duurder maken... 150 euro is voor iedereen even veel geld, iemand moet zelf maar uitmaken als dat veel is voor een controller....

• Roko
  • Niet online
Ha ha, daar ben ik mee gestopt. Ik doe het tegen woordig asndersom; mezelf overtuigen dat ik iets niet nodig heb. Soms lukt dat ;)

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:24:
[...]

Ik verzin helemaal geen onzin reden, ik motiveer heel duidelijk dat het ding wat degelijker overkomt bij mij dan de standaard controller.
Niet te persoonlijk opvatten, ik had het niet speciaal over jou. Het is zeer menselijk om excusses te verzinnen om iets te kunnen kopen, je voelt je dan gerechtvaardigd in je aankoop.

Precies wat ik bedoelde met een 20 jarig mannentje die uitleg gaf aan zijn opa en oma waarom hij een iPhone 6S nodig had.

• nexhil

nexhil

BAM!

Roko schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:26:
Ha ha, daar ben ik mee gestopt. Ik doe het tegen woordig asndersom; mezelf overtuigen dat ik iets niet nodig heb. Soms lukt dat ;)
Afbeeldingslocatie: http://1.bp.blogspot.com/-Ukyw-DGcJ94/VC16MR6Jm9I/AAAAAAAAGVk/XtrD2XLLOn8/s1600/simon_wtf_gif.gif

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:49
[...]

Hoezo reden verzinnen? Ik gaf aan dat ik het idee had dat de elite controller langer mee zou gaan en ik deze daarom over een tijdje wel zou willen kopen.

Waarom op elk bericht dat over de elite controller begint te zeiken zegt meer over jou dan over de mensen die 150 euro voor een controller willen uitgeven.

Maar jij zal ook vast nog wel op de aller eerste xbox gamen omdat jij het zonde vind om 400 euro aan een console uit te geven terwijl de oude xbox voor 50 op MP te koop staat

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Maar jij zal ook vast nog wel op de aller eerste xbox gamen omdat jij het zonde vind om 400 euro aan een console uit te geven terwijl de oude xbox voor 50 op MP te koop staat
:) die heb ik nooit gehad, dat was in mijn situatie een Playstation 1 voor de kinderen. :Y

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bullet NL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:24:
[...]

Ik verzin helemaal geen onzin reden, ik motiveer heel duidelijk dat het ding wat degelijker overkomt bij mij dan de standaard controller. De play and charge kit heb ik al... Die hoeft er niet bij te zitten hoor :P zou hem alleen nog maar duurder maken... 150 euro is voor iedereen even veel geld, iemand moet zelf maar uitmaken als dat veel is voor een controller....
150 euro is helemaal niet even veel geld voor iedereen. Absoluut is het inderdaad 150 euro voor iedereen, maar procentueel verre van, en laat dat nou net hetgeen zijn dat geldt ;) .

Ik vind het in ieder geval wel een te duur ding, had er op z'n minst wel een Play & Charge kit bij verwacht, ik mag er dan wel al 2 hebben voor mijn 2 controllers, ik zou dan toch echt een nieuwe willen voor de Elite controller omdat moeten wisselen bloedirritant is. Ik vind het bovendien vrij kwalijk dat MS een standaard controller die kwalitatief gewoon prut is uitbrengt (ik zie constant berichten langskomen over gammelheid, en heb het zelf ook ondervonden met mijn beide controllers), en dan wel 150 euro durft te vragen voor een controller die wel goed en duurzaam is/lijkt te zijn.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ThomasXIV schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:41:
[...]

150 euro is helemaal niet even veel geld voor iedereen. Absoluut is het inderdaad 150 euro voor iedereen, maar procentueel verre van, en laat dat nou net hetgeen zijn dat geldt ;) .

Ik vind het in ieder geval wel een te duur ding, had er op z'n minst wel een Play & Charge kit bij verwacht, ik mag er dan wel al 2 hebben voor mijn 2 controllers, ik zou dan toch echt een nieuwe willen voor de Elite controller omdat moeten wisselen bloedirritant is. Ik vind het bovendien vrij kwalijk dat MS een standaard controller die kwalitatief gewoon prut is uitbrengt (ik zie constant berichten langskomen over gammelheid, en heb het zelf ook ondervonden met mijn beide controllers), en dan wel 150 euro durft te vragen voor een controller die wel goed en duurzaam is/lijkt te zijn.
Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/15ez3u8.jpg

Verwijderd

Druk dan op het duimpje bij de post.

_________

Bij mij gaat de elite er wel komen. Had eerst twijfels maar ik vind hem iets te gaaf eruit zien. Ook irriteer ik me al jaren aan niet kunnen springen en mikken tegelijk.

150 euro is niet zo denderend veel als je bekijkt hoeveel uur je het gebruikt. Boeken, films, racefietsen zijn wat dat betreft helemaal overpriced.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

_________

Bij mij gaat de elite er wel komen. Had eerst twijfels maar ik vind hem iets te gaaf eruit zien. Ook irriteer ik me al jaren aan niet kunnen springen en mikken tegelijk.
...
Precies dit, je linker rechter pookje los moeten laten om te springen is zwaar irritant! Merk nu ook met Halo 5, met die slideboost moet je het ook loslaten... In multiplayer vrijwel een nogo om je aim los te laten...

• Mikayu
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Huh? Het rechter pookje moet je even loslaten voor de A knop :P
Voor mij nooit echt een issue geweest.

Volgens mij kan je Halo 5 ook zo instellen dat LT de jumpknop is

• LittleMaik
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:52
[...]

Dat klachten meer naar boven komen dan complimenten is niets nieuws bij fora en dergelijke.
Ik lees vaak goede verhalen van mensen die Microsoft bellen met defecte producten en vrijwel direct een vervangend product krijgen, misschien moet je dat proberen als je nog garantie hebt.

Over de accu's: als je bijvoorbeeld bij de concurrentie kijkt bij de playstation 4 waar je wel al een accu erin hebt, zie je weer veel klachten omdat ze om de prijs respectabel te houden een accu hebben geplaatst met net te weinig capaciteit.

De keuze om batterijen, accu's of gewoon een kabel te gebruiken vind ik dan geen slechte oplossing.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

_________

150 euro is niet zo denderend veel als je bekijkt hoeveel uur je het gebruikt. Boeken, films, racefietsen zijn wat dat betreft helemaal overpriced.
Ja dat duimpje moet ik nog aan wennen plus dat mijn duim prominent in beeld stond en ik dat leuker vindt.
Net als jij appels en peren vergelijkt, dit lijkt veel op mijn bewering dat wij mensen excusses zoeken om een eventuele aankoop te rechtvaarduidigen.

Ik ben niet tegen de Elite Controller, ik vindt het veel geld voor zo´n ding en zal hem zelf niet kopen voordat ik hem echt nodig heb. Net als iedereen hier op het forum die hem wel koopt en de controller daardoor verdedigd verdedig ik mijn standpunt ook.
Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Ik ben niet tegen de Elite Controller, ik vindt het veel geld voor zo´n ding en zal hem zelf niet kopen voordat ik hem echt nodig heb. Net als iedereen hier op het forum die hem wel koopt en de controller daardoor verdedigd verdedig ik mijn standpunt ook.
Misschien koop ik er wel 2 >:) :9 8) :+

Kan ik naar de ene kijken terwijl ik de andere vast hou.... Net als bij de OO van vrouwen, maar goed dat er twee van zijn...

• Donstil
  • Niet online
Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:58:
Net als iedereen hier op het forum die hem wel koopt en de controller daardoor verdedigd verdedig ik mijn standpunt ook.
Haha ja dat had ik ook al gemerkt ja. Niets negatiefs zeggen over de Elite controller hoor.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
[...]
Ik vind het in ieder geval wel een te duur ding, had er op z'n minst wel een Play & Charge kit bij verwacht
Als je de concurrentie bekijkt is €150 een hele schappelijke prijs.
Scuff controllers koop je ook rond die prijs, maar zijn van iets mindere kwaliteit materiaal gemaakt (gewoon plastic net zoals gewone controllers) en daar betaal je nog eens extra voor de controller accessoires (paddles en verschillende sticks) die bij de Elite controller gewoon zijn inbegrepen.
Bullet NL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:20:
[...]

Nope, geen 130 euro.... je weet toch... Ik kan dat spul rechtstreeks inkopen bij de distributeurs ;) Die moeten er ook wat aan verdienen, (net als de winkels:P)
Dan zal er vast wat bij MS NL aan de strijkstok blijven hangen (al dan niet voor het marketingbudet enz enz)

Ga er maar vanuit dat MS er minder op verdient dan jij denkt, al die ander mondjes moeten ook gevoed worden...
Ja je zou bijna medelijden krijgen.... :')

[ Voor 49% gewijzigd door justifire op 30-10-2015 16:17 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Is de Lunar een tijdelijk editie?
Ik zie dat die maar bij bijzonder weinig winkels te koop is en Microsoft heeft weer langere levertijd :+

Wel wat Elite "fan boys" hier zegzz niet verwacht :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Ik ben een fanboy! :) Voornamelijk van mijn vrouw!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

LittleMaik schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:58:
[...]

Dat klachten meer naar boven komen dan complimenten is niets nieuws bij fora en dergelijke.
Ik lees vaak goede verhalen van mensen die Microsoft bellen met defecte producten en vrijwel direct een vervangend product krijgen, misschien moet je dat proberen als je nog garantie hebt.

Over de accu's: als je bijvoorbeeld bij de concurrentie kijkt bij de playstation 4 waar je wel al een accu erin hebt, zie je weer veel klachten omdat ze om de prijs respectabel te houden een accu hebben geplaatst met net te weinig capaciteit.

De keuze om batterijen, accu's of gewoon een kabel te gebruiken vind ik dan geen slechte oplossing.
Die klachten hoor ik niet alleen op fora ;). Het zal best zijn dat niet iedereen klachten heeft, en het is natuurlijk ook niet zo dat die controllers spontaan uit elkaar vallen, maar gammel voelen ze vaak wel aan na een tijdje, i.t.t. de controllers van de 360.

W.b.t. de play & charge kit, ik vind het goed dat MS je de keuze geeft, maar vind het gewoon vreemd dat bij zo'n controller, of bijvoorbeeld bij de XBO Elite, dan geen kit zit. Ze zetten het in de markt als de creme de la creme, voor Xbox gamers, maar laten dan zo'n essentieel onderdeel weg. Daarnaast zou het de prijs ook weer enigszins rechtvaardigen voor mij.

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08-2025
Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:17:
Is de Lunar een tijdelijk editie?
Ik zie dat die maar bij bijzonder weinig winkels te koop is en Microsoft heeft weer langere levertijd :+

Wel wat Elite "fan boys" hier zegzz niet verwacht :D
Geen idee maar was zojuist nog bij de Media Markt in Hengelo en daar hingen er nog wel een aantal.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Na al het geneuzel over een stukje plastic van 150 pietermannen, hoog tijd voor waar het echt om draait : GAMES !

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

• schumi1986
Mijn reactie naar jou was ook niet lullig bedoeld hoor.

Ik heb gewoon 150 euro over voor de elite controller en misschien is dat voor sommige mensen Veel te veel geld voor een controller dat kan ik ook begrijpen.

Zo kan ik bijvoorbeeld er met mijn hoofd niet bij waarom iemand 1200 euro zou betalen voor een Apple watch terwijl er mensen zijn die dat het geld waard vinden

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:46:
[...]
Mijn reactie naar jou was ook niet lullig bedoeld hoor.
schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Hoezo reden verzinnen? Ik gaf aan dat ik het idee had dat de elite controller langer mee zou gaan en ik deze daarom over een tijdje wel zou willen kopen.

Waarom op elk bericht dat over de elite controller begint te zeiken zegt meer over jou dan over de mensen die 150 euro voor een controller willen uitgeven.

Nee ? je werd alleen een beetje persoonlijk ! |:(
Ik vergeef je maar een echte xbox live vriend zal je nooit worden. :+

• schumi1986
Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:50:
[...]

[...]

Nee ? je werd alleen een beetje persoonlijk ! |:(
Ik vergeef je maar een echte xbox live vriend zal je nooit worden. :+
Goedzo, ik heb namelijk geen kinderen als vrienden op xbox live.

Als jij mijn reactie al persoonlijk vond zou ik toch ook een naae de reacties van jezelf kijken.

[ Voor 13% gewijzigd door schumi1986 op 30-10-2015 17:34 ]

• schumi1986
.

[ Voor 99% gewijzigd door schumi1986 op 30-10-2015 17:34 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 17:31:
[...]

Goedzo, ik heb namelijk geen kinderen als vrienden op xbox live.

Als jij mijn reactie al persoonlijk vond zou ik toch ook een naae de reacties van jezelf kijken.
Nee inderdaad ik zag dat je er slechts 14 had, maar heb je ooit gehoord van Sarcasme ?

Sarcasme is een bijtende, soms gemene manier van spot. Sarcasme wordt soms gezien als humor, maar door sommige mensen ook als een persoonlijke aanval. Het was dus bedoeld als spot en niet als een persoonlijke aanval. Jammer dat je zo onsportief bent en voor een 2e keer kiest voor een persoonlijke aanval. ;w

• schumi1986
Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:11:
[...]

Nee inderdaad ik zag dat je er slechts 14 had, maar heb je ooit gehoord van Sarcasme ?

Sarcasme is een bijtende, soms gemene manier van spot. Sarcasme wordt soms gezien als humor, maar door sommige mensen ook als een persoonlijke aanval. Het was dus bedoeld als spot en niet als een persoonlijke aanval. Jammer dat je zo onsportief bent en voor een 2e keer kiest voor een persoonlijke aanval. ;w
Ik heb mij nog nooit druk gemaakt om hoeveel vrienden ik op xbox live heb, maar het zijn er dus maar 14 :p

Mijn vrienden zijn namelijk allemaal voor een ps4 gegaan :(

En omdat ik nu in mijn 1tje niets te doen heb terwijl al mijn vrienden met een ps4 online aan het gamen zijn ga ik hier maar over een elite controller ruzie maken.

• Famous

Famous

R 400+

Jongens toch.. Doe dit lekker op een van de andere fora's die er zijn. Zo zijn jullie allebei kinderlijk.
Nosferatu111072 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:27:
[...]

Geen idee maar was zojuist nog bij de Media Markt in Hengelo en daar hingen er nog wel een aantal.
Liever lui dan moe :+
Nee, wel eens vaker gehad dat ik bel en die "apart" wordt gelegd en als je in de filiaal staat dat ze niets meer hebben. Ik bestel wel lekker via internet :Y Hoopte alleen dat die al iets verder gezakt was omdat ik geen derde controller nodig heb, maar wat moet dat moet >:)

wacht alleen nog even de foto af van de mede tweaker, als die eraan denkt

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:27:
Na al het geneuzel over een stukje plastic van 150 pietermannen, hoog tijd voor waar het echt om draait : GAMES !
[video]
Ook daarover zijn verschillende meningen, de mijne is voor dit spel als volgt. "Een lekker wijf in een iets ander verhaaltje." Dit doet me een beetje denken FarCry 3 en FarCry 4, het lijkt op elkaar maar zo lang het geslikt wordt blijft men door gaan want het verkoopt toch wel.

Toch klopt er iets niet, vorig jaar kwam Tomb Raider Definitive Edition uit, dat betekend zoiets als "definitieve versie" niets is minder waar. :')

• Famous

Famous

R 400+

Winkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:01:
[...]

Ook daarover zijn verschillende meningen, de mijne is voor dit spel als volgt. "Een lekker wijf in een iets ander verhaaltje." Dit doet me een beetje denken FarCry 3 en FarCry 4, het lijkt op elkaar maar zo lang het geslikt wordt blijft men door gaan want het verkoopt toch wel.

Toch klopt er iets niet, vorig jaar kwam Tomb Raider Definitive Edition uit, dat betekend zoiets als "definitieve versie" niets is minder waar. :')
Ze bedoelde dat die definitief kwam! 8)7
Melken waar je kan melken, zou jij ook doen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 30-10-2015 19:07 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:06:
[...]

Ze bedoelde dat die definitief kwam! 8)7
Melken waar je kan melken, zou jij ook doen :+
Niet stiekem snel iets toevoegen. >:) nu moet ik reageren..

Precies niet zo uitmelken en ze geven het nog toe ook, de Executive producer Scot Amos zei over The Definitive Edition : "This is the story you know and love." :+

• Ofthewell
Waarom loopt een discussie over zoiets onbenulligs als een controller nou weer zo uit de hand?

Ieder zijn mening en die is evenveel waard als je eigen mening. Ergo: ik heb geen Elite Controller nodig. De enige reden die ik me kan bedenken is dat ik ermee in ieder geval een klein beetje elite ben. Misschien kan ik online demonstreren in een coop game dat je er echt niet beter van gaat spelen?

• schumi1986
Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 19:00:
Jongens toch.. Doe dit lekker op een van de andere fora's die er zijn. Zo zijn jullie allebei kinderlijk.

[...]

Liever lui dan moe :+
Nee, wel eens vaker gehad dat ik bel en die "apart" wordt gelegd en als je in de filiaal staat dat ze niets meer hebben. Ik bestel wel lekker via internet :Y Hoopte alleen dat die al iets verder gezakt was omdat ik geen derde controller nodig heb, maar wat moet dat moet >:)

wacht alleen nog even de foto af van de mede tweaker, als die eraan denkt
Bij de MM in Den bosch lagen ook nog grote aantallen van deze controller, maar ik verwacht dat het ongeveer net zo zal gaan als die forces controllers, van de 1 op de andere dag nergens meer te vinden.

• schumi1986
Ook beide HALO controllers zijn daar trouwens volop te krijgen.

Die forza 6 controller ziet er wel gaaf uit alleen deze is nooit los verkocht toch?

[ Voor 77% gewijzigd door schumi1986 op 30-10-2015 20:29 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Hairball schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:19:
Waarom loopt een discussie over zoiets onbenulligs als een controller nou weer zo uit de hand?
Omdat NIET mainstream meningen afgebrand worden door sommige fanboys, jammer maar helaas. :)
Ieder zijn mening en die is evenveel waard als je eigen mening. Ergo: ik heb geen Elite Controller nodig. De enige reden die ik me kan bedenken is dat ik ermee in ieder geval een klein beetje elite ben. Misschien kan ik online demonstreren in een coop game dat je er echt niet beter van gaat spelen?
Je bent tenminste eerlijk, dat telt zeker mee, daarmee doel ik ook op: Old, bald, ugly gamer (but still better looking than you!).

Broekie, ik ben 6 jaar ouder, lelijker en kaler, maar multiplayer is niet zo mijn ding, vals spelen en zo is niet mijn ding laat staan dat ik een liefhebber ben van wat er allemaal voor onzin over zo'n headset gegooid wordt. ;)

Verwijderd

Iemand die nog een 14 dagen gold card heeft liggen waar hij of zij niks mee doet :P?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 20:46 ]

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:45:
Iemand met een 14 dagen gold card ergens liggen waar die niks mee doet :P?
Wat moet je met 14 dagen?
Een jaar kost je 28 euro :+

Verwijderd

Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:48:
[...]

Wat moet je met 14 dagen?
Een jaar kost je 28 euro :+
Voor een tweedehandse Xbox van een kennis. Ga daar niet mijn account opzetten.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2015 20:51 ]

• nexhil

nexhil

BAM!

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/mt128g.jpg Iemand vroeg hier gisteren om een foto van de gouden triggers te maken.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:46
nexhil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:52:
[afbeelding] Iemand vroeg hier gisteren om een foto van de gouden triggers te maken.
Denk dat ik hier al te oud voor ben. Game art op consoles vind ik wel gaaf maar goud-/glitterzooi... Mij niet gezien. Vind dit maar iets voor vrouwen en onze getinte medemensen.

Edit: inb4 haatreacties, het gaat hier om mijn mening. Heb het even voor de duidelijkheid onderstreept.

[ Voor 11% gewijzigd door Beltoni op 30-10-2015 21:04 ]

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:08
schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:27:
Ook beide HALO controllers zijn daar trouwens volop te krijgen.

Die forza 6 controller ziet er wel gaaf uit alleen deze is nooit los verkocht toch?
De Forza controller is alleen los te koop via de microsoftstore voor €69,99. http://www.microsoftstore...oller/productID.323412800

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
Ik weet niet of dat dit al bekend is maar de 500GB XBOX heeft kennelijk geen headset meer in de doos zitten, het gaat om een XBOX met nieuwere controller met audio jack.
Vanmiddag bij mediamarkt de bundel gehaald met Halo 5 voor een vriend alleen later er achter gekomen dat ik de blurays er niet bij heb gekregen :S

XboxLive: Dave 130R

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
Earzz schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:11:
Ik weet niet of dat dit al bekend is maar de 500GB XBOX heeft kennelijk geen headset meer in de doos zitten, het gaat om een XBOX met nieuwere controller met audio jack.
Vanmiddag bij mediamarkt de bundel gehaald met Halo 5 voor een vriend alleen later er achter gekomen dat ik de blurays er niet bij heb gekregen :S
In eindhoven is deze bundel bij beide mediamarkts uitverkocht. Waar heb jij hem gehaald? Online bestellen kon 9 tot 10 werkdagen duren...

Oh en deze medewerker bevestigde ook dat de nieuwe controller erin zou zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door marc08 op 30-10-2015 21:29 ]

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:45:
Iemand die nog een 14 dagen gold card heeft liggen waar hij of zij niks mee doet :P?
Ik heb nog een hele rits 7 day trail codes eventueel.

Verwijderd

Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:29:
[...]

Ik heb nog een hele rits 7 day trail codes eventueel.
Zou ik er een van je mogen middels een pm, Bedankt alvast :).

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Ja hoor. Als ik vanavond thuis ben kijk ik even voor je.

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:33:
[...]

Ik heb ook nog een 14 dagen gold trial liggen. Of ben je al voorzien?

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Verwijderd

Elite Controller verzonden via Microsoft Store. Blij dat ik hem toch krijg.

• nexhil

nexhil

BAM!

Beltoni schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:01:
[...]

Denk dat ik hier al te oud voor ben. Game art op consoles vind ik wel gaaf maar goud-/glitterzooi... Mij niet gezien. Vind dit maar iets voor vrouwen en onze getinte medemensen.

Edit: inb4 haatreacties, het gaat hier om mijn mening. Heb het even voor de duidelijkheid onderstreept.
..ok..

• schumi1986
Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:10:
Kijk dat is goed nieuws!

@winkiller en de rest, mijn excuses dat ik mij zo liet gaan in de elite controller discussie. Iemand op de persoon aanvallen is hier natuurlijk niet de bedoeling.

[ Voor 3% gewijzigd door schumi1986 op 30-10-2015 22:24 ]

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-01 15:24

Shoarma kip

IceDFire

Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:10:
Gister ochtend ook besteld bij de MS store (NL) en vanmiddag ook de verzendbevestiging gekregen! Helemaal blij :*)

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
marc08 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:28:
[...]

In eindhoven is deze bundel bij beide mediamarkts uitverkocht. Waar heb jij hem gehaald? Online bestellen kon 9 tot 10 werkdagen duren...

Oh en deze medewerker bevestigde ook dat de nieuwe controller erin zou zitten.
Breda, morgen ben ik in de buurt en ga ik er ff heen voor mijn blurays en dan zal ik ook wel ff laten weten als er nog liggen.

XboxLive: Dave 130R

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01 21:42
schumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:22:
[...]

Kijk dat is goed nieuws!

@winkiller en de rest, mijn excuses dat ik mij zo liet gaan in de elite controller discussie. Iemand op de persoon aanvallen is hier natuurlijk niet de bedoeling.
Stel je niet aan, jouw mening mag ook gehoord worden !
Ik ben het dan ook met je eens.
Als je rond moet komen van 50 euro in de week en een elite controller koopt van 150 euro, ben je niet zielig maar gewoon dom.

Vind je 150 euro veel geld en kan je dat niet betalen ?
Ja, jammer dan, we willen allemaal wel in een Ferrari rijden.
Daarom heet het ook een 'Elite' :+

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-01 20:25
Hmm ik merk dat de rechter rumble motor in mn elite controller iets minder heftig is dan de linker. Niet echt een ramp, wil hem niet opsturen, ben nu al verliefd op dat ding.

Verwijderd

Beltoni schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 21:01:
[...]

'Haatreacties' kun je makkelijk schrijven. Een normaal mens schrijft zoiets niet. Je mening of niet. Schofterig is het.

• Famous

Famous

R 400+

nexhil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 20:52:
[afbeelding] Iemand vroeg hier gisteren om een foto van de gouden triggers te maken.
Dat was ik, hier ziet het "gold" er al wat beter uit.
Moet wel toegeven dat ik de controller super vind op de triggers na eigenlijk 8)7

Toch nog even over na denken.

• schumi1986
justifire schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 00:26:
[...]

Stel je niet aan, jouw mening mag ook gehoord worden !
Ik ben het dan ook met je eens.
Als je rond moet komen van 50 euro in de week en een elite controller koopt van 150 euro, ben je niet zielig maar gewoon dom.

Vind je 150 euro veel geld en kan je dat niet betalen ?
Ja, jammer dan, we willen allemaal wel in een Ferrari rijden.
Daarom heet het ook een 'Elite' :+
Ik begrijp ook niet waarom er zo fel gereageerd wordt op mijn berichtje over de elite controller, dit is dan ook het xbox topic waar je er van uit mag gaan dat er liefhebbers zijn voor deze controller.

Er zijn hier op tweakers genoeg andere topics waar mensen grof geld aan dingen uit geven terwijl ik dat er nooit voor over zou hebben, iedereen zijn keus toch?

Die blauwe elite controller een aantal posts terug ziet er echt gaaf uit, vraag me af hoe lekker dat raced met dat linker pookje.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi1986 op 31-10-2015 01:12 ]

Het is maar net waar je geld aan uit wil geven toch :)
Ik zat wel in mezelf te grinniken dat de gemoederen blijkbaar zo hoog op lopen voor een controller van 150 euro terwijl ik mezelf probeer te overtuigen dat ik het kan maken een monitor van 850 euro te kopen voor in feite dezelfde reden (meer spelplezier) :)
Al zou je maar 50 euro per week te besteden hebben, als jij heel graag een elite controller wil hebben en je spaart er netjes voor zodat je die kan kopen zonder je andere verplichtingen niet na te kunnen komen, why not? Sommige mensen denken misschien dat je dan beter games kunt kopen, maar dat hoeft ook niet iedereen, sommige mensen spelen maar één spel heel fanatiek, laat ze dan lekker met hun geld doen wat ze willen...
Wat die Ferrari betreft, op mijn middelbare school hadden we een amanuensis (zo noemden ze dat maar eigenlijk weinig meer dan videoaparatuur rond rijder) die een Porsche reed, terwijl dat toch ook nooit veel betaald kan hebben. Het is maar net waar iemand zijn prioriteiten legt.

Gamertag: FinrazielNL

• Ofthewell
finraziel schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 01:27:
Het is maar net waar je geld aan uit wil geven toch :)
Ik zat wel in mezelf te grinniken dat de gemoederen blijkbaar zo hoog op lopen voor een controller van 150 euro terwijl ik mezelf probeer te overtuigen dat ik het kan maken een monitor van 850 euro te kopen voor in feite dezelfde reden (meer spelplezier) :)
Al zou je maar 50 euro per week te besteden hebben, als jij heel graag een elite controller wil hebben en je spaart er netjes voor zodat je die kan kopen zonder je andere verplichtingen niet na te kunnen komen, why not? Sommige mensen denken misschien dat je dan beter games kunt kopen, maar dat hoeft ook niet iedereen, sommige mensen spelen maar één spel heel fanatiek, laat ze dan lekker met hun geld doen wat ze willen...
Wat die Ferrari betreft, op mijn middelbare school hadden we een amanuensis (zo noemden ze dat maar eigenlijk weinig meer dan videoaparatuur rond rijder) die een Porsche reed, terwijl dat toch ook nooit veel betaald kan hebben. Het is maar net waar iemand zijn prioriteiten legt.
Ben het helemaal met je eens. Overigens heb ik het met alle uitgaven dat ik met name mijn vrouw moet overtuigen dat ik het kan maken om de uitgave te doen. Haar reactie op de Elite Console en de controller: Je hebt toch al zo'n ding? Tja, waarheid als een koe ;)

• Famous

Famous

R 400+

Hairball schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 01:42:
[...]

Ben het helemaal met je eens. Overigens heb ik het met alle uitgaven dat ik met name mijn vrouw moet overtuigen dat ik het kan maken om de uitgave te doen. Haar reactie op de Elite Console en de controller: Je hebt toch al zo'n ding? Tja, waarheid als een koe ;)
Vrouwen.. ;)

Het is in mijn ogen ook meer een hebbedingetje voor een bedrag als dat.
Wat hierboven gezegd wordt klopt dan weer wel, ik koop om de twee jaar een iPhone welke rond de 800 liggen en de ander koopt weer wat anders voor dat geld. Gelukkig liggen luxe prioriteiten voor elke persoon ergens anders.

Ben nog steeds niet van de elite controller overtuigd maar dat is ook door de extra knoppen. Ik vind het nu eigenlijk wel genoeg en hoef er niet nóg meer bij, zeker niet voor 90 á 100 euro meer.
Daarnaast vraag ik mijzelf nog steeds af wat jullie met de controllers doen want hier wordt er zeker 25 uur per week op gespeeld (vaak meer) en ze zijn beide nog in goede staat. Dan hebben we het wel over ruim 1500 uur en neem ik de "lan party's" nog niet hierin mee.. :+

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
Famous schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 01:58:
[...]

Vrouwen.. ;)

Wat hierboven gezegd wordt klopt dan weer wel, ik koop om de twee jaar een iPhone welke rond de 800 liggen en de ander koopt weer wat anders voor dat geld. Gelukkig liggen luxe prioriteiten voor elke persoon ergens anders.

Ben nog steeds niet van de elite controller overtuigd maar dat is ook door de extra knoppen. Ik vind het nu eigenlijk wel genoeg en hoef er niet nóg meer bij, zeker niet voor 90 á 100 euro meer.
Daarnaast vraag ik mijzelf nog steeds af wat jullie met de controllers doen want hier wordt er zeker 25 uur per week op gespeeld (vaak meer) en ze zijn beide nog in goede staat. Dan hebben we het wel over ruim 1500 uur en neem ik de "lan party's" nog niet hierin mee.. :+
Gelukkig heeft mij vrouw het gevecht opgegeven. Ipv te zeggen "maar je hebt toch al 2 van die dingen" vraagt ze nu of er 1 kapot is of dat deze beter is :P

En toen ik de prijs vertelde reageerde ze eerst verbaasd.. Daarna zei ze "mja.. je toetsenbord en muis zijn ook bijna 200 bij elkaar dus dit valt dan nog mee :F"

_/-\o_

Verwijderd

Zou het geen goed idee zijn als ze de Elite controller als setje verkoopen en dat je b.v. voor 10 a 15 euro Forza motor sport thumbsticks en CoD sticks kan kopen.

• Ofthewell
Famous schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 01:58:
[...]

Vrouwen.. ;)

Ik had dat egenlijk met die extra knoppen ook, maar wat je eigenlijk doet is het verplaatsen van bijvoorbeeld de RB of LB naar de onderkant. Je krijgt dus niet meer knoppen om te drukken maar op een andere plek.

Zoals ik al eerder gezegd heb zijn voor mij de RB en de LB wat onhandig dus die map ik naar de flipper of de d-pad knoppen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ofthewell op 31-10-2015 02:24 ]

• mfneed
Gister bericht gehad van MS... Elite controller zelfde dag nog verzonden... aangezien UPS niet op zaterdag levert? zal die maandag in huis zijn ^^
Pagina: 1 ... 69 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace