Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
wat kost een verzending naar nl? xDgreyfox1987 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Nog mooier: Maandagavond de bestelling de deur uit gedaan :-) (Hier in Zweden hebben ze geen last van voorraadproblemen)
Mooie demo
Was niet van plan de game te halen
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ook niet met de losse controller? De elite bundle met console is hier ook gewoon leverbaar, zonder problemen.greyfox1987 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:39:
[...]
Nog mooier: Maandagavond de bestelling de deur uit gedaan :-) (Hier in Zweden hebben ze geen last van voorraadproblemen)
Ik moest wel even wennen aan de backpaddles die ik soms perongeluk activeerde
Haters everywhere but I don’t really care
Helaas kan ik geen digitale televisie ontvangen in mijn studiocomplex :<
http://www.pcgamesupply.c...-Gold-Cards-Codes-Points/
Lijkt veel goedkoper dan offgamers Ik zie het al Canadese Dollars
[ Voor 10% gewijzigd door nexhil op 29-10-2015 14:15 ]
Via de kabel betekent toch automatisch ook digitaal toch? Tegenwoordig in ieder geval.Luuk_horst schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:13:
Televisie kijk ik hier thuis met de kabel. Dat betekend dat ik geen gebruik kan maken van die XBONE TV Tuner of wel?
Helaas kan ik geen digitale televisie ontvangen in mijn studiocomplex :<
Het zou volgens mij wel moeten kunnen werken, als je een Ziggo-abo hebt dan zijn er ook een hele bups aan ongecodeerde digitale kanalen te bekijken, helaas wel allemaal in SD (behalve de publieke omroep). En die zouden dus ook allemaal moeten werken met de Xbox.
Op deze pagina vind je een zenderoverzicht, als je op het tabje 'Zonder smartcard' klikt. https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Oh! Thanx!SpankmasterC schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:23:
[...]
Via de kabel betekent toch automatisch ook digitaal toch? Tegenwoordig in ieder geval.
Het zou volgens mij wel moeten kunnen werken, als je een Ziggo-abo hebt dan zijn er ook een hele bups aan ongecodeerde digitale kanalen te bekijken, helaas wel allemaal in SD (behalve de publieke omroep). En die zouden dus ook allemaal moeten werken met de Xbox.
Op deze pagina vind je een zenderoverzicht, als je op het tabje 'Zonder smartcard' klikt. https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Dan heb ik gewoon netjes dezelfde zenders als dat ik nu sowieso heb. Ga ik binnenkort even proberen
Oh wacht, op de support-site van Microsoft staat niet expliciet genoemd dat de tuner in Nederland werkt.... http://support.xbox.com/n...xbox-one-digital-tv-tunerLuuk_horst schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:32:
[...]
Oh! Thanx!
Dan heb ik gewoon netjes dezelfde zenders als dat ik nu sowieso heb. Ga ik binnenkort even proberen
Misschien handig om even te bellen met Xbox Support om te kijken of de tuner officieus wel werkt?
Niet dat het veel wil zeggen, maar Mediamarkt verkoopt hem gewoon. En hij doet het gewoon, maar alleen de ongecodeerde zenders.SpankmasterC schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:37:
[...]
Oh wacht, op de support-site van Microsoft staat niet expliciet genoemd dat de tuner in Nederland werkt.... http://support.xbox.com/n...xbox-one-digital-tv-tuner
Misschien handig om even te bellen met Xbox Support om te kijken of de tuner officieus wel werkt?
Wat zijn de ongecodeerde zenders dan? De zenders die ik normaal ook via de kabel kan ontvangen? Of zijn dat de free to air kanalen?baviaan schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 14:56:
[...]
Niet dat het veel wil zeggen, maar Mediamarkt verkoopt hem gewoon. En hij doet het gewoon, maar alleen de ongecodeerde zenders.
Bij analoog-digitaal heb je ongecodeerde zenders (free to air, zonder smartcard) en gecodeerde (enkel te zien met card).
Alleen de ongecodeerde analoog-digitaal zenders kan je ontvangen via de USB decoder.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Je, de FTA kanalen, waarvoor je dus geen smartcard met CAM voor nodig hebt.Luuk_horst schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 15:09:
[...]
Wat zijn de ongecodeerde zenders dan? De zenders die ik normaal ook via de kabel kan ontvangen? Of zijn dat de free to air kanalen?
Voor jou dus geen NFS, prima maar wie van hier gaat wel de nieuwe Need For Speed kopen ?Mars18 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:51:
Helemaal gemist dat Need For Speed 10 uur lang te spelen is met EA Acces, maar eens proberen dan.
Mooie demo
Was niet van plan de game te halen
Ik wil even peilen naar de interesse onder de Xboxers, het lijkt wel een onbelangrijke titel hier.
Als er weinig zijn die hem gaan kopen koop ik hem misschien wel voor de Pc..
Je kan een preview versie downloaden die je dan een uurtje mag proberen.mfreriks schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:12:
Was even aan het kijken bij digitalgameprices... daar staat elite dangerous toch wel met verassende prijzen... 700+ euro in italie, laagste prijs in russia, 22,- iemand de game al gespeeld?
Zou zeggen, probeer het
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Kan me er weinig bij voorstellen dat ze nu wel eens een goede game afleveren, maar ik laat me verrassen.Winkiller schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
Voor jou dus geen NFS, prima maar wie van hier gaat wel de nieuwe Need For Speed kopen ?
Ik wil even peilen naar de interesse onder de Xboxers, het lijkt wel een onbelangrijke titel hier.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Naast de lage prijs nog een goede reden om daar aankopen te doen
Maar besloten om eerst Rise of the Tomb Raider aan te schaffen en daarna Fallout 4, denk dat ik met de laatste wel een paar weken / maanden bezig ben, en dan is het weer zonde om halverwege over te schakelen naar RotTR
[ Voor 42% gewijzigd door justifire op 29-10-2015 17:18 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik kan helaas fallout niet kopen in de Singapore store. Als ik op het knopje bundel klik kom ik niet op een plek waar ik hem kan kopen. Werkt het bij jou wel?justifire schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:15:
Relax, kon de giftcards in de Singapore MS-store gewoon afrekenen met PayPal.
Naast de lage prijs nog een goede reden om daar aankopen te doen
Maar besloten om eerst Rise of the Tomb Raider aan te schaffen en daarna Fallout 4, denk dat ik met de laatste wel een paar weken / maanden bezig ben, en dan is het weer zonde om halverwege over te schakelen naar RotTR
Ik heb gisteren via EA ACCESS een paar uur gespeeld. NFS ziet er prima uit, het rijden is wat mij betreft niet zon ramp als met de vorige versies en het instellen van drift naar grip maakt heel erg veel verschil. Er zitten leuke videos in over en met de carscene die naadloos overgaan in je gamewereld (knap gedaan).Winkiller schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 16:29:
[...]
Voor jou dus geen NFS, prima maar wie van hier gaat wel de nieuwe Need For Speed kopen ?
Voor de rest is het op een kaart verschillende races doen en vrij saai. Ik denk dat ik hem niet ga kopen.
Xbox Live: Ofthewell NL
Verwijderd
Vreemd, hij stond er gister nog niet op. Ik ga het ook bij deze store even proberen.schumi1986 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:09:
Via de Microsoft store is de elite controller gewoon te bestellen, levertijd 5-7 dagen en 2-4 dagen tegen betaling, er zijn er ook al die de controller ontvangen hebben.
Ben wel benieuwd of ze het na kunnen komen.
De controller schijnt zelfs veel eerder binnen te komen dan de 5-7 dagen die vermeld staat, maar dat kon ook gewoon toeval zijnVerwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:21:
[...]
Vreemd, hij stond er gister nog niet op. Ik ga het ook bij deze store even proberen.
Ben wel benieuwd of ze het na kunnen komen.
[ Voor 66% gewijzigd door schumi1986 op 29-10-2015 18:25 ]
Verwijderd
Daar is ie overigens niet op voorraad. Dus hopelijk was hij dat bij de NL store wel.schumi1986 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:25:
Ook via de .De store is deze te bestellen met een snelle levering
Zou ook kunnen dat hij net op de site is toegevoegd en ze de juiste status van het product nog niet hadden aangepast. Ik kijk wel even of die chat werkt morgen. Het is het proberen hoe dan ook waard.
http://www.microsoftstore...oller/productID.320450100
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2015 18:29 ]
Ah bij de .De store was die vanmiddag nog wel beschikbaar.Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:27:
[...]
Daar is ie overigens niet op voorraad. Dus hopelijk was hij dat bij de NL store wel.
http://www.microsoftstore...oller/productID.320450100
Als je besteld hebt was die op voorraad anders is bestellen niet mogelijk.
Verwijderd
We gaan het wel even zien. In ieder geval bedankt voor de tip, heb er meer vertrouwen in dan mijn Wehkamp pre-order.schumi1986 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:29:
[...]
Ah bij de .De store was die vanmiddag nog wel beschikbaar.
Als je besteld hebt was die op voorraad anders is bestellen niet mogelijk.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik vind hem ook wel prima spelen. Eigenlijk vrij gelijk aan de beta. Heb niet echt het idee dat er iets veranderd is? In ieder geval vind ik hem zelf als drift wel lekker spelen. Of nouja: leuker vooral. Qua content lijkt ie gelijk en dat is wel jammer. Had gehoopt dat de wereld wat boeiender zou worden met meer races, collectibles en verschillende dingen om te doen. Ik verwacht ook niet echt veel van de MP eigenlijk. Ik zie wel mensen rijden en je zult vast races kunnen doen, maar echt boeiend lijkt me dat nou ook weer niet.Hairball schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:10:
[...]
Ik heb gisteren via EA ACCESS een paar uur gespeeld. NFS ziet er prima uit, het rijden is wat mij betreft niet zon ramp als met de vorige versies en het instellen van drift naar grip maakt heel erg veel verschil. Er zitten leuke videos in over en met de carscene die naadloos overgaan in je gamewereld (knap gedaan).
Voor de rest is het op een kaart verschillende races doen en vrij saai. Ik denk dat ik hem niet ga kopen.
Och, dan spelen we de game gewoon uit en doen we er daarna weinig mee.
Ander nieuws: Just Cause 3 is in de Xbox Store te pre-orderen. Normale versie is 60 dollar, XL versie is 85 dollar. Die XL bevat een season-pass en wat extra's (gun, boot en andere items). Dunno wat het in NL is, maar zal vrij gelijk zijn gok ik zo.
Toch hoop ik stiekem nog op een aankondiging van Multiplayer, maar dat zal wel niet meer komen. Gemiste kans imo.
Heeft iemand die Elite Controller eigenlijk al hier?
En klopt het dat er alleen normale batterijen bij zitten en geen accu (play&charge ding oid)? Want dat lijkt me eigenlijk wel heel raar
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 29-10-2015 18:41 ]
Tsjah vreemd of niet, bij de MS store kun je alleen bestellen als iets op voorraad is.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:36:
Ik heb al betaald bij Coolblue dus ik wacht nog wel een paar weken. Maar het zou vreemd zijn dat MS wel kan leveren terwijl de detailhandel nog enkele weken moet wachten voor ze een levering binnen krijgen.
Waarom is dat vreemd?Lekker Ventje schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:36:
Ik heb al betaald bij Coolblue dus ik wacht nog wel een paar weken. Maar het zou vreemd zijn dat MS wel kan leveren terwijl de detailhandel nog enkele weken moet wachten voor ze een levering binnen krijgen.
Is toch gewoon een product van Microsoft zelf, als ze daar de eigen store mee pushen lijkt mij dat juist niet vreemd.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb de Elite Console en dus ook de controller gekocht. Er zitten inderdaad standaard batterijen in, maar de gewone Play and Charge kit werkt ook met de Elite controller.Martinspire schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:38:
[...]
Heeft iemand die Elite Controller eigenlijk al hier?
En klopt het dat er alleen normale batterijen bij zitten en geen accu (play&charge ding oid)? Want dat lijkt me eigenlijk wel heel raar
Iets anders:
Als ik de Youtube app opstart wordt mijn console uitgezet. Heb meerdere berichten hier over gezien en het zou aan de nieuwe Youtube app liggen. Iemand anders dit probleem ook?
[ Voor 16% gewijzigd door Ofthewell op 29-10-2015 19:08 ]
Het is wel vreemd wanneer levering aan de detailhandel opeens met drie weken uitgesteld wordt en je vervolgens eerst zelf dat product gaat verkopen. Kan me herinneren dat Sony eens een keer zo slim was om een handheld uit te brengen die digital only was. Omdat de detailhandel dus niets aan games kon verdienen was de PSP Go in de meeste winkels niet te verkrijgen.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 18:58:
[...]
Waarom is dat vreemd?
Is toch gewoon een product van Microsoft zelf, als ze daar de eigen store mee pushen lijkt mij dat juist niet vreemd.
Ik probeer het nu via MS zelf en kijk wel wat ik met die tweede controller doe maar ik vind het geen handige actie van MS, dan hadden ze van begin af aan de detailhandel op de tweede plaats moeten zetten en niet op het laatste moment pas.
En als ze de eigen store willen pushen kunnen ze dat vooral doen met lage(re) prijzen in plaats van de eigen adviesprijzen aan te houden.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hmmm NL store op voorraad zo te zien....
Beetje jammer heb 150 euro Mediamarkt bonnen voor de controller, wordt toch maar wachten dan.
Xbox Live Knalle Arie
Ik heb hetzelfde probleem als ik de Youtube app opstart,elke keer als ik die app open gaat de xbox uit.Heb wel vandaag een nieuwe update gehad en weet niet of die het nog steeds doet dat uitzetten.Hairball schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:06:
[...]
Ik heb de Elite Console en dus ook de controller gekocht. Er zitten inderdaad standaard batterijen in, maar de gewone Play and Charge kit werkt ook met de Elite controller.
Iets anders:
Als ik de Youtube app opstart wordt mijn console uitgezet. Heb meerdere berichten hier over gezien en het zou aan de nieuwe Youtube app liggen. Iemand anders dit probleem ook?
Ik vind hem toch wel gaaf enkel twijfel ik heel erg over het goud, met name op de triggers.. Paar filmpjes gekeken maar het ziet er toch wel wat minder uit.
Hoe zit de verf erop? Iemand die normale foto's kan delen?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zo was het tijdens de (Duitse) release van de Xbox One ook.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:10:
[...]
Het is wel vreemd wanneer levering aan de detailhandel opeens met drie weken uitgesteld wordt en je vervolgens eerst zelf dat product gaat verkopen. Kan me herinneren dat Sony eens een keer zo slim was om een handheld uit te brengen die digital only was. Omdat de detailhandel dus niets aan games kon verdienen was de PSP Go in de meeste winkels niet te verkrijgen.
Ik probeer het nu via MS zelf en kijk wel wat ik met die tweede controller doe maar ik vind het geen handige actie van MS, dan hadden ze van begin af aan de detailhandel op de tweede plaats moeten zetten en niet op het laatste moment pas.
En als ze de eigen store willen pushen kunnen ze dat vooral doen met lage(re) prijzen in plaats van de eigen adviesprijzen aan te houden.
Toen ik mijn half jaar van tevoren ge-pre-orderde console binnenkreeg van Amazon (Duitsland) had ik ondertussen al een console besteld en een dikke week in huis vanuit de (Duitse) MS store
Andere vraag. Is fallout nu meer een shooter? Of is het net als elke rpg tegenwoordig: oprekken van tijdsduur door lompe opdrachten uit te moeten voeren die saaier zijn dan m'n werk?
Duurt ook nog iets van 5 tot 7 werkdagen. Dan ben je ook al gauw anderhalve week verder.Marvie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:25:
http://www.microsoftstore...oller/productID.326828700
Beetje jammer heb 150 euro Mediamarkt bonnen voor de controller, wordt toch maar wachten dan.
Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT
Nee hier ook Bundle Only.giantgiantus schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 17:42:
[...]
Ik kan helaas fallout niet kopen in de Singapore store. Als ik op het knopje bundel klik kom ik niet op een plek waar ik hem kan kopen. Werkt het bij jou wel?
Zal een dezer dagen wel gefixed worden.
En anders in Brazilie halen voor een paar euro meer.
Dat is gewoon een standaard placeholder.Nosferatu111072 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:50:
[...]
Duurt ook nog iets van 5 tot 7 werkdagen. Dan ben je ook al gauw anderhalve week verder.
Mijn ervaring is, vandaag besteld, morgen verzonden, overmorgen in huis.
[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 29-10-2015 20:59 ]
Zover ik begrepen heb is Fallout 4 te spelen terwijl je nauwelijks een schot lost maar je kunt het ook als shooter spelen. Soms ontkom je er niet aan maar het is zeker niet constant schieten.giantgiantus schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:49:
Ik twijfel. Net Halo 5 uitgespeeld. Ik vond het echt een geweldige game. Ik merk dat ik de multiplayer wat minder vind. Ben er blijkbaar te oud voor. Nu vind ik een lekker spelende shooter wel heel leuk en ik vroeg me af of destiny wellicht leuk is. Is toch merendeel pve ipv pvp. Ik heb aal geen zin in om in headsets te toeteren. Resumerend: taken king leuk voor een single player gamer?
Andere vraag. Is fallout nu meer een shooter? Of is het net als elke rpg tegenwoordig: oprekken van tijdsduur door lompe opdrachten uit te moeten voeren die saaier zijn dan m'n werk?
Er zullen saaie quests tussen zitten maar het is ook een kwestie van wat je leuk vindt. Ikzelf kan met zo'n game ook uren ronddwalen om elke steen te zien. Zo heb ik WoW ook gespeeld.
. Volgens mij is het goudkleurig plastic, ik maak morgen even echte foto's voor je.Famous schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:49:
Iemand die de Lunar White controller heeft?
Ik vind hem toch wel gaaf enkel twijfel ik heel erg over het goud, met name op de triggers.. Paar filmpjes gekeken maar het ziet er toch wel wat minder uit.
Hoe zit de verf erop? Iemand die normale foto's kan delen?
Ah, op het filmpje leek het net alsof ik er blaasjes op zag..nexhil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:15:
[...]
. Volgens mij is het goudkleurig plastic, ik maak morgen even echte foto's voor je.
Ik wacht het even af, thanks alvast!
Jij weet natuurlijk niet dat de detailhandel "opeens" drie weken uitstel krijgt. Dat kan ook al tijden het plan geweest zijn maar dit is gewoon nooit door de winkels aan de eind gebruiker verteld.Lekker Ventje schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:10:
[...]
Het is wel vreemd wanneer levering aan de detailhandel opeens met drie weken uitgesteld wordt en je vervolgens eerst zelf dat product gaat verkopen. Kan me herinneren dat Sony eens een keer zo slim was om een handheld uit te brengen die digital only was. Omdat de detailhandel dus niets aan games kon verdienen was de PSP Go in de meeste winkels niet te verkrijgen.
dit soort beslissingen maakt een bedrijf als Microsoft niet in een seconde, daar gaat echt wel wat planning aan vooraf.
Vind dat de MP ook best lekker speelt, ben er normaal niet goed in, maar krijg nu toch aardig wat kills in vergelijking bv met COD of BF4.giantgiantus schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 20:49:
Ik twijfel. Net Halo 5 uitgespeeld. Ik vond het echt een geweldige game. Ik merk dat ik de multiplayer wat minder vind. Ben er blijkbaar te oud voor.
Daarnaast verbaas ik me erover dat er nul komma nul aandacht besteed is op de nieuwspagina van Tweakers! Als je ziet hoe groot de lancering werekdwijds is aangepakt. Niet voor het een of ander, maar een hele riedel aan games van de Paris Show was blijkbaar wel nieuwswaardig....
Ik heb echt het idee bij het zien van de video's dat de elite controller echt heel lang mee gaat zonder enige vorm van slijtage te vertonen.
Dan valt 150,- opzich wel mee aangezien dit dan de laatste controller is die ik koop totdat de Xbox two komt
[ Voor 16% gewijzigd door schumi1986 op 29-10-2015 22:53 ]
[ Voor 99% gewijzigd door schumi1986 op 29-10-2015 22:52 ]
Dan zal het wellicht al een tijd bekend zijn bij de detailhandel en zullen we het maar op toeval houden dat er een aantal winkels opeens een aantal weken later gaan leveren als dat ze eerder aangaven en dat het niet onderling afgesproken is. Jammer dat de detailhandel ons dan bewust belazerd door met opzet eerst een foute levertijd op te geven.Donstil schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:20:
[...]
Jij weet natuurlijk niet dat de detailhandel "opeens" drie weken uitstel krijgt. Dat kan ook al tijden het plan geweest zijn maar dit is gewoon nooit door de winkels aan de eind gebruiker verteld.
dit soort beslissingen maakt een bedrijf als Microsoft niet in een seconde, daar gaat echt wel wat planning aan vooraf.
Hoe weet je dat nou ?schumi1986 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:50:
Ik ben nog stevig aan het twijfelen, 150 euro is best veel geld maar mijn controller die ik sinds de Duitse release heb is aardig versleten.
Ik heb echt het idee bij het zien van de video's dat de elite controller echt heel lang mee gaat zonder enige vorm van slijtage te vertonen.
Dan valt 150,- opzich wel mee aangezien dit dan de laatste controller is die ik koop totdat de Xbox two komt
De Xbox One controller was ook op meer dan 100 punten verbeterd tov de X360 controller.
Feit is dat ik hier twee ongeschonden x360 controllers heb liggen na 5 jaar spelen en mijn xbox one controller geen fatsoenlijke thumbsticks meer heeft.
Heb nog een day one liggen, als die op is komt hier ook een elite.
Maar mijn verwachtingen zijn echt niet als te hoog van de elite controller, laten we over 2-3 jaar hier nog eens op terug kijken
Ik schreef.. ik heb het IDEE dat de elite controller minder slijtage gevoelig isjustifire schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:04:
[...]
Hoe weet je dat nou ?
De Xbox One controller was ook op meer dan 100 punten verbeterd tov de X360 controller.
Feit is dat ik hier twee ongeschonden x360 controllers heb liggen na 5 jaar spelen en mijn xbox one controller geen fatsoenlijke thumbsticks meer heeft.
Heb nog een day one liggen, als die op is komt hier ook een elite.
Maar mijn verwachtingen zijn echt niet als te hoog van de elite controller, laten we over 2-3 jaar hier nog eens op terug kijken
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door justifire op 30-10-2015 00:00 ]
[ Voor 115% gewijzigd door justifire op 30-10-2015 00:01 ]
Ik lees... 'Dan valt 150,- opzich wel mee aangezien dit dan de laatste controller is die ik koop totdat de Xbox two komt'schumi1986 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:21:
[...]
Ik schreef.. ik heb het IDEE dat de elite controller minder slijtage gevoelig is
Correctie..ik hoop dat het de laatste controller is die ik hoef kopen totdat de xbox two er isjustifire schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 23:58:
[...]
Ik lees... 'Dan valt 150,- opzich wel mee aangezien dit dan de laatste controller is die ik koop totdat de Xbox two komt'
Ik wacht nog eventjes af maar ik heb er wel vertrouwen in dat de elite controller echt een kwalitatief goed product is.
vraag me wel af hoe ze dat gaan doen bij de volgende xbox, zou best een tegenvaller zijn als je dan weer moet gamen met zo een standaard controller.
Heel heel misschien kun je de elite dan wel gebruiken op de nieuwe console,al lijkt mij dat onwaarschijnlijk aangezien er ook helemaal niets van de 360 op de one werkt...
Gebruik mijne nu een jaar maar die heeft nog nergens last van, ook geen slijtage.
Ik kan ook niet zeggen dat ik dat ding nu weinig vast heb.. wel weinig tot geen vlieguren, misschien is dat het
Snap het ook niet echt. Mijn controllers zijn nu ongeveer een jaar oud, begin wel te merken dat hij gebruikt is zeg maar maar er is nog nooit iets loos geweest.Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:40:
Wat doen jullie in godsnaam met die controllers dan?
Gebruik mijne nu een jaar maar die heeft nog nergens last van, ook geen slijtage.
Ik kan ook niet zeggen dat ik dat ding nu weinig vast heb.. wel weinig tot geen vlieguren, misschien is dat het
Geluk of misschien omdat ik 'm nooit laat vallen en nooit tegen de muur aan smijt...
Xbox One Elite Controller dan maar besteld op de ms site (eerst wehkamp, geannuleerd..). Heb 'm ook nog besteld staan bij Yourgamezone maar verwacht daar weinig van..
Edit: Heb ook een PS4 van feb 2014 tot augustus dit jaar gehad ofzo. Zeer veel gebruikt en ook die waren nog in orde.
[ Voor 7% gewijzigd door aevitas1 op 30-10-2015 00:45 ]
Lol 150€ is wel erg veel voor een controller. Kan je net zo goed dit kopenschumi1986 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:07:
[...]
Correctie..ik hoop dat het de laatste controller is die ik hoef kopen totdat de xbox two er is
Ik wacht nog eventjes af maar ik heb er wel vertrouwen in dat de elite controller echt een kwalitatief goed product is.
vraag me wel af hoe ze dat gaan doen bij de volgende xbox, zou best een tegenvaller zijn als je dan weer moet gamen met zo een standaard controller.
Heel heel misschien kun je de elite dan wel gebruiken op de nieuwe console,al lijkt mij dat onwaarschijnlijk aangezien er ook helemaal niets van de 360 op de one werkt...
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Waarschijnlijk komt dat door het schuurpapier op mijn klauwenFamous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:40:
Mijn bestelling bij Wehkamp geannuleerd en deze besteld, met expedited levering. Ik ben het wachten nu al zatMarvie schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 19:25:
http://www.microsoftstore...oller/productID.326828700
De hele periode van de 360 heb ik met 1 controller gedaan en gedurende de PS3 periode met 2 (maar dat kwam omdat de DS controller pas later kwam).Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:40:
Nu echter heb ik al wat irritante klachten met mijn hoofd controller, zo piept mijn rechter trigger, best wel irritant met bv Forza enz.
Ik moet alleen nog maar zien of deze tripple deluxe vooral dure controller dat op de lange termijn echt verbeterd, iets kan natuurlijk enorm degelijk gebouwd aanvoelen maar dat op de langere termijn helemaal niet zijn, het lijkt mij wat voorbarig dat iedereen dat nu roept.
Ik kijk het dus nog even aan
En je hebt de gewone verzending gekozen of de express.mfreriks schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 08:33:
Zojuist ook bij MS zelf besteld, geven aan dat die maandag in huis is:) Even achter de bestelling aan gebeld, binnen een dag leveren is bij MS dus onmogelijk/moeilijk
helemaal zat met dat wachten op dat ding... 13,- extra had ik er wel voor overxAnarchyBaS schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:25:
[...]
En je hebt de gewone verzending gekozen of de express.
EDIT: Al iets bekend over GwG volgende week?
[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 30-10-2015 10:45 ]
Day one is nog goed, maar 2de controller heeft weggesleten 'pootjes' (onder de thumbs) waardoor hij vast komt te zitten naar bv rechtsonder (door de weggesleten rand). Ook is het hele profiel op de stick bijna weg, ding heeft amper grip meer.Famous schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:40:
Wat ik er mee doe? Ziekelijk veel uren gamen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
gemiddeld per dag?SinergyX schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 10:47:
[...]
Day one is nog goed, maar 2de controller heeft weggesleten 'pootjes' (onder de thumbs) waardoor hij vast komt te zitten naar bv rechtsonder (door de weggesleten rand). Ook is het hele profiel op de stick bijna weg, ding heeft amper grip meer.
Wat ik er mee doe? Ziekelijk veel uren gamen
Ouwe struikenknipper, je moet ze eens wat vaker schoon maken;)justifire schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 07:08:
[...]
Waarschijnlijk komt dat door het schuurpapier op mijn klauwen
Maar serieus, mijn controller slijt ook, de steeltjes van de stickies vreten zich in de ronde uitsparing... ik heb zowel in de steeltjes als in de uitsparing (ronde ding waar binnen hij draait) slijtage sporen zitten. Net als het materiaal te zacht is. Dit is volgens mij ook iets wat ze in de loop van de tijd veranderd hebben. Schijnt met de laatste controllers niet meer zoveel voor te komen.
Daarnaast wordt een controller gewoon soepeler naar verloop van tijd... een keer in de zoveel tijd ben ik dus gewoon toe aan een nieuwe
Cogitationis poenam nemo patitur
Van de ene kant begrijp ik het wel, heel veel mensen hebben al een battery pack, de prijs zou dan nog hoger uitvallen dan hij nu al is.jpg97 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:24:
Pfff, een "elite" controller uitbrengen voor 150,00 en dan nog met AA batterijen leveren
Daarnaast gaan gewone batterijen over het al gemeen langer mee dan oplaadbare accu's. Zelf gebruik ik Eneloop en die gaan echt lang mee. Heb vanuit het 360 tijdperk eigenlijk alleen slechte ervaring met originele en namaak batterypacks vandaar.
Haha nee dat is onzin.harrytasker schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:29:
[...]
Van de ene kant begrijp ik het wel, heel veel mensen hebben al een battery pack, de prijs zou dan nog hoger uitvallen dan hij nu al is.
Er hoort gewoon een Accu in de controller, laat staan de Elite controller.
Bij afname van deze hoeveelheden kosten dit soort kleine accu's niet meer dan wat centen.
Het ontbreken van een ingebouwde accu is gewoon een strategisch dingetje, om deze voor te veel geld los te verkopen. Bedrijfstechnisch super slim natuurlijk en dat zal de enige reden dan ook zijn.
Dat ben ik niet helemaal met je eens, ingebouwde accu's raken uitgeput. Als dat zo is is de controller niet wireless meer bruikbaar. Ik denk dat ze inderdaad de kosten hebben willen drukken hiermee. Want ze hadden ook gewoon batterypacks mee kunnen leveren.Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
Haha nee dat is onzin.
Bij afname van deze hoeveelheden kosten dit soort kleine accu's niet meer dan wat centen.
Het ontbreken van een ingebouwde accu is gewoon een strategisch dingetje, om deze voor te veel geld los te verkopen. Bedrijfstechnisch super slim natuurlijk en dat zal de enige reden dan ook zijn.
Werd de trage menus en upgrades kopen in fm6 zo zat en wist gewoon zeker ligt aan interne hdd.
Heb een wd elements 2tb gehaald. 90 euro vond.ik wel netjes en lekker veel opslagruimte.
Verschil is echt gigantisch voor mij. Waar ik eerst lange laadtijden had in fm6 is dat nu stukken korter, en vooral upgrades kopen is nu gewoon perfect. Bij de interne hdd koste het soms een seconde of 4 voordat hij een onderdeel kocht. En dat is nu gewoon compleet weg. Heel erg blij mee.
Scheelt veel irritatie tijd
Gelijk even alle apps net overgezet en ja niets meer dan tevredenheid.
Eigenlijk de x1 terug sturen want denk dat er iets mis is met de interne hdd. Maja zo werkt het ook
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat zou hem ook een stuk minder Elite maken..
Je hebt zeker een iphone?Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:43:
[...]
Haha nee dat is onzin.
Daar kan je de accu ook niet vervangen
Dit is gewoon de keuze bij de consument houden, leuk dat ze daarmee extra centje kunnen verdienen, maar 3rd party kan nu ook gewoon mee, zij het 2x AA rechargable of eigen merk opladerstations.
Ja, ik heb uitsluitend MS chargepacks, andere hebben aftermarkets, dat is juist de keuze in dit hele verhaal.
Dat er bij de Elite geen pack zit (a 30 euro) is jammer, maar gros van de printers heeft ook nog een USB-B kabel erbij zitten
Voor 150 euro heb je via BOL 3 standaard Xbox One Controllers, hoe lang doe je daar dan mee ?schumi1986 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 22:50:
Ik ben nog stevig aan het twijfelen, 150 euro is best veel geld maar mijn controller die ik sinds de Duitse release heb is aardig versleten.
Geef nu maar toe dat je gewoon zo'n Elite Controller wil hebben in de hoop dat je dan beter scoort
Als ik van de 24 uur per dag 12 uur achter de console zit is het misschien de moeite waard.
Levensduur ? volgens mij net als een standaard controller mits je er niet mee gooit als het niet lukt.
Het gegeven dat je alleen bij een iPhone de accu niet meer kunt vervangen begint wel een beetje oud te worden. Samsung, HTC en zelfs Microsoft doen hier ook heel braaf aan mee. Zelf je accu vervangen in een Smartphone is gewoon achterhaald.SinergyX schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:52:
[...]
Je hebt zeker een iphone?
Daar kan je de accu ook niet vervangen
Dit is gewoon de keuze bij de consument houden, leuk dat ze daarmee extra centje kunnen verdienen, maar 3rd party kan nu ook gewoon mee, zij het 2x AA rechargable of eigen merk opladerstations.
Ja, ik heb uitsluitend MS chargepacks, andere hebben aftermarkets, dat is juist de keuze in dit hele verhaal.
Dat er bij de Elite geen pack zit (a 30 euro) is jammer, maar gros van de printers heeft ook nog een USB-B kabel erbij zitten
Je kunt het goed praten door de keuze bij de consument te laten maar daar doet Microsoft dit echt niet voor. Dat doen ze gewoon om het feit dat ze dan extra verkopen, derde partij verkopen missen ze, maar elke verkoop van hun eigen kit is er eentje die ze anders gemist hadden.
Achterhaald op welk niveau? Mijn 830, 920, W1, allemaal netjes te vervangen.Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:57:
[...]
Het gegeven dat je alleen bij een iPhone de accu niet meer kunt vervangen begint wel een beetje oud te worden. Samsung, HTC en zelfs Microsoft doen hier ook heel braaf aan mee. Zelf je accu vervangen in een Smartphone is gewoon achterhaald.
Recent dan? Vlagschip 950 XL
http://i-cdn.phonearena.c...-XL-removable-battery.jpg
Bij de 920 ook?SinergyX schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:03:
[...]
Achterhaald op welk niveau? Mijn 830, 920, W1, allemaal netjes te vervangen.
Recent dan? Vlagschip 950 XL
http://i-cdn.phonearena.c...-XL-removable-battery.jpg
Ik heb een Lumia 920 gehad maar kan me helemaal niet herinneren dat de accu daar gewoon verwisselbaar was. Die heeft toch ook een Unibody behuizing?
Doet niets af aan het feit dat ik vind dat er prima een accu bij of in de Elite controller had kunnen zitten trouwens.
Precies 23 euri is dan nix en eigenlijk een MustHave voor zo'n ELITE controller.harrytasker schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:03:
Ach ja als je 150 euro over hebt voor een controller dan zal die batterypack van 2 of 3 tientjes er ook niet meer toe doen
Omdat ze de Titanfall controller niet meer hadden hoefde ik hem ook niet op te sturen naar MS. Heb er dus een controller bij, zou eigenlijk even moeten kijken of ik de RB knop nog kan maken.
En precies daarom had het er dus gewoon bij/in moeten zitten.
Zeker voor dat bedrag.
Ik snap niet zo goed waarom dit zo boeit, als ze er iets bij in stoppen van 20 euro gaat OF de prijs van de controller gewoon met 20 euro omhoog of de kwaliteit met 20 euro omlaag.Donstil schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:10:
[...]
En precies daarom had het er dus gewoon bij/in moeten zitten.
Zeker voor dat bedrag.
Ansmann 2850mAh doen het langer.Verwijderd schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:53:
Ik lees veel over Eneloop batterijen, misschien ook maar eens proberen.
Die eneloop houden hun lading langer vast, maar bij veel gebruik heeft dat geen voordeel
Gisteren 3 a 4 uur in de multiplayer gestopt en na een tijdje wennen aan de timing en de jump-ADS-nade-buttonwissel vind ik de multiplayer weer helemaal vet
Singe-player gisteren maar een half uurtje kunnen spelen, want vrienden online => multiplayer
Veel irritanter is dat hij onbekend is bij My Xbox Service terwijl ik hem daar eerder wel heb kunnen omruilen. Vind het een mooi design maar het ziet er naar uit dat ik een andere moet uitzoeken
Kom op nou, als de oplaatkit van een normale controller er op past is er toch geen nood.sorted.bits schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
Ik snap niet zo goed waarom dit zo boeit, als ze er iets bij in stoppen van 20 euro gaat OF de prijs van de controller gewoon met 20 euro omhoog of de kwaliteit met 20 euro omlaag.
Iedere Xbox One bezitter heeft minimaal toch wel een oplaatkit voor zijn speciale Day One Controller.
Precies, ik heb 2 controllers met play en charge liggen. Er gaat er gewoon 1 een setje batterijen krijgenWinkiller schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:17:
[...]
Kom op nou, als de oplaatkit van een normale controller er op past is er toch geen nood.
Iedere Xbox One bezitter heeft minimaal toch wel een oplaatkit voor zijn speciale Day One Controller.
Heb toevallig, zoals hierboven staat, net een vervanging voor mijn Titanfall controller gekregen. Mijn RB had het begeven. Stond ook niet meer in het systeem dus werd opgelost via de chat. Aangezien ze Titanfall controllers niet meer hebben mocht ik hem wel houden.Tomba schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:17:
Een paar maandjes later dan ik verwachtte maar mijn Titanfall controller is opnieuw overleden met een lamme pook. Gebruik m als ik stream naar Windows 10 of als ik bezoek heb. Wederom lamme linkerstick. derde controller die eraan gaat....
Veel irritanter is dat hij onbekend is bij My Xbox Service terwijl ik hem daar eerder wel heb kunnen omruilen. Vind het een mooi design maar het ziet er naar uit dat ik een andere moet uitzoeken
Heb je nu dan gewoon voor een gewone zwarte gekozen? Beetje lame dat ze die Titanfall controller niet kunnen vervangen...Beltoni schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:20:
[...]
Heb toevallig, zoals hierboven staat, net een vervanging voor mijn Titanfall controller gekregen. Mijn RB had het begeven. Stond ook niet meer in het systeem dus werd opgelost via de chat. Aangezien ze Titanfall controllers niet meer hebben mocht ik hem wel houden.
Dan ga je er voor het gemak even van uit dat het Microsoft ook € 20,00 kost om er een Accu in te stoppen.sorted.bits schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:12:
[...]
Ik snap niet zo goed waarom dit zo boeit, als ze er iets bij in stoppen van 20 euro gaat OF de prijs van de controller gewoon met 20 euro omhoog of de kwaliteit met 20 euro omlaag.
Iets wat natuurlijk niet zo is, als je op deze schaal inkoopt drukt dat de prijs natuurlijk enorm.
Ik denk dat Donstil wel een punt heeft. Het is eigenlijk een beetje de hardwarematige variant van microtransacties. De controller werkt. Maar het liefst wil MS nog wat extra verdienen met accessoires.xAnarchyBaS schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:46:
[...]
Dat ben ik niet helemaal met je eens, ingebouwde accu's raken uitgeput. Als dat zo is is de controller niet wireless meer bruikbaar. Ik denk dat ze inderdaad de kosten hebben willen drukken hiermee. Want ze hadden ook gewoon batterypacks mee kunnen leveren.
Over de elite controller en het slijten daarvan kan je nu natuurlijk nog niets zeggen, maar wat ik in ieder geval concludeer is dat mijn originele controllers piepjes en kraakjes hebben en toch wat goedkoop voelen. Mijn elite controller voelt heel erg solide en er zit geen kraakje in.
Als de lossen componenten gewoon te leveren vallen zoals de thumbstick en de flippers is de levensduur volgens mij al een stuk langer. Daarnaast heb je al een paar setjes thumbsticks.
Ja ik had geen andere optie. Anders moest ik zelf langs winkels gaan om te kijken of ze die controller nog hadden, hij staat daarnaast ook nergens meer op webshop oid. Wel jammer, controller zag er mooi uit en ze voelen toch iets anders aan dan de standaardcontroller.Ninjetsu NL schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 12:21:
[...]
Heb je nu dan gewoon voor een gewone zwarte gekozen? Beetje lame dat ze die Titanfall controller niet kunnen vervangen...
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace