• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
mfreriks schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:03:
[...]

Gamemania arnhem zei beide dat de levering pas de 31ste was... en wat er geleverd was, bar weinig... niet genoeg om alle pre-orders te dekken :) verder nog geen bericht van wehkamp gehad :)

Wehkamp uit ongeduld maar eens gebeld... Het antwoord was dat de levering 2-3 dagen status onder voorbehoud was... de controller kwam mondjes maat binnen en uiteraard first come first serve voor de preorders :) Kans op een hoop sadfaces inclusief de mijne geloof ik
Jammer dat Wehkamp geen schatting kan maken met hoelang 't duurt.. Als je er 5 binnenkrijgt voor de komende 10 weken en je hebt meer dan 50 pre-orders dan kun je dat best melden lijkt me.

En t is niet dat ze niet weten wat ze precies binnen krijgen.. Of wel?

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Koning Willy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:57:
[...]

Oke, noem dan maar eens 10 must have games met het kaliber van Red Dead Redemption.

Ik heb Xbox 360's gezien voor 30-40€ op Marktplaats, krijgt hij dus meer bang for buck. Ik zat zelf ook naar eentje te kijken maar wacht rustig af om te zien wat backward compatibility brengt.
Wie ben jij om te oordelen wat ik must-haves vind? Ik kan me avonden vermaken met Project Cars of Forza 6 en de kids met Skylanders of Lego Dimensions wat voor mij de aanschaf van die One al tot een groot succes maakt. Jij kunt dat verschrikkelijke games vinden: het blijft, net als met muziek, een kwestie van smaak.

RDR vond ik aardig om een uurtje te spelen en toen was ik er wel klaar mee. Halo is ook niet aan mij besteed maar als ik zie hoe anderen hier op het forum daar naar uitkijken: gaaf om te zien. Dat maakt nog maar weer eens duidelijk hoe veelzijdig die dingen zijn.

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
baviaan schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:22:
[...]

Wie ben jij om te oordelen wat ik must-haves vind? Ik kan me avonden vermaken met Project Cars en de kids met Skylanders of Lego Dimensions wat voor mij de aanschaf van die One al tot een groot succes maakt. Jij kunt dat verschrikkelijke games vinden: het blijft, net als met muziek, een kwestie van smaak.

RDR vond ik aardig om een uurtje te spelen en toen was ik er wel klaar mee. Halo is ook niet aan mij besteed maar als ik zie hoe anderen hier op het forum daar naar uitkijken: gaaf om te zien. Dat maakt nog maar weer eens duidelijk hoe veelzijdig die dingen zijn.
Omdat ik blijkbaar uitgelachen wordt omdat ik zeg dat de Xbox 360 NU meer exclusives heeft dan de Xbox One

Overigens zegt hij dat hij geen geld heeft voor de Xbox One en dat hij geen multiplatformers hoeft omdat hij die op PS4 speelt, toch noem jij Project Cars wat hij gewoon op zijn PS4 kon halen als hij interesse in had of nog beter op PC waar kickstarter backers al 2 jaar toegang kregen tot alpha en beta builds.

Om op zijn vraag terug te komen, hier is een video over 360 exclusives:

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tjonge tjonge, nog geen enkel bericht op Tweakers over de groots opgezette Halo 5 release
Gisterenavond en vanavond toch wel genoten van de LIVE stream op Youtube YouTube: Halo 5: Live , een review zal ook wel weer te veel moeite zijn...
Het is ook een beetje hoe je het brengt he, je kunt ook zeggen dat de 360 nog veel goede games biedt (wat absoluut waar is) zonder de one (in het one topic) de grond in te boren.
En ik vond RDR eigenlijk ook erg tegenvallen, werd erg saai en dat hoofdpersonage was bizar goedgelovig... "ga je me helpen?" "ja, maar eerst moet je dit voor me doen" "Ok ga je me nu helpen?" "ja ja maar noodgeval je moet eerst dat nog doen" "Ok nu ga je me helpen toch?" "Ja ja maar de people of Mexico bla bla!" en dat blijft zich maar herhalen... en als je dat dan gehad hebt, dan herhaalt exact hetzelfde zich verderop. Verhaal was totaal ongeloofwaardig. Ergens nadat je switcht van zijde in Mexico heb ik het mes in het varken laten steken.

Overigens, wat de 360 betreft, als je alleen al een 360 en een live gold abo van een jaar neemt of zo (voor rond de 30 euro meestal wel te vinden) dan heb je al zat te spelen aan gratis games die langs komen, én je kunt alle gratis games voor de One die komend jaar langs komen ook gelijk claimen. Als je dan uiteindelijk toch een One koopt heb je gelijk een voorraadje klaar liggen :)

Gamertag: FinrazielNL

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
finraziel schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:07:
Het is ook een beetje hoe je het brengt he, je kunt ook zeggen dat de 360 nog veel goede games biedt (wat absoluut waar is) zonder de one (in het one topic) de grond in te boren.
En ik vond RDR eigenlijk ook erg tegenvallen, werd erg saai en dat hoofdpersonage was bizar goedgelovig... "ga je me helpen?" "ja, maar eerst moet je dit voor me doen" "Ok ga je me nu helpen?" "ja ja maar noodgeval je moet eerst dat nog doen" "Ok nu ga je me helpen toch?" "Ja ja maar de people of Mexico bla bla!" en dat blijft zich maar herhalen... en als je dat dan gehad hebt, dan herhaalt exact hetzelfde zich verderop. Verhaal was totaal ongeloofwaardig. Ergens nadat je switcht van zijde in Mexico heb ik het mes in het varken laten steken.

Overigens, wat de 360 betreft, als je alleen al een 360 en een live gold abo van een jaar neemt of zo (voor rond de 30 euro meestal wel te vinden) dan heb je al zat te spelen aan gratis games die langs komen, én je kunt alle gratis games voor de One die komend jaar langs komen ook gelijk claimen. Als je dan uiteindelijk toch een One koopt heb je gelijk een voorraadje klaar liggen :)
Dat is inderdaad erg slim, ga ik ook proberen. Maar noem het a.u.b geen gratis games want dat zijn het niet, je betaald ervoor. :+

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Ja ok, klopt... maar "games waar je niet meer voor betaald dan die initiele betaling voor je jaar gold" is zo'n mond vol :+

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Mooie zinnen en fijne semantics. Het is in beide gevallen 'betaalt'.

En RDR is 1 van de beste spellen ooit.

Twee verbeteringen die feit zijn en geen mening. :)

--
Halo speelt verdomd lekker weg zeg. Heb de eerste campaign missie gedaan en een uur of drie MP. Geloof niet dat ik een ander schietspel ga spelen dit jaar. Vind het wel raar dat ze drie piek vragen voor pakjes kaarten die je alleen in warzone kan gebruiken. Doet voor mij afbreuk aan het spel ook al heb je er nauwelijks voordeel aan.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01 11:12

Mikayu

.srt

Boe, de eerste 80% van Halo ging met 12MB/s en nu knalt het terug naar 800KB/s

Lekker consistent allemaal

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:26
Raar: ik kan fallout niet in de Singapore store preorderen. Er is geen button om hem te kopen...
Koning Willy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 21:36:
[...]

Omdat ik blijkbaar uitgelachen wordt omdat ik zeg dat de Xbox 360 NU meer exclusives heeft dan de Xbox One

Overigens zegt hij dat hij geen geld heeft voor de Xbox One en dat hij geen multiplatformers hoeft omdat hij die op PS4 speelt, toch noem jij Project Cars wat hij gewoon op zijn PS4 kon halen als hij interesse in had of nog beter op PC waar kickstarter backers al 2 jaar toegang kregen tot alpha en beta builds.

Om op zijn vraag terug te komen, hier is een video over 360 exclusives:

[video]
Even een eye-opener : dit is het xbox one topic.
Het x360 topic is elders, daar zal je meer gelijkgestemden vinden ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

giantgiantus schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:56:
Raar: ik kan fallout niet in de Singapore store preorderen. Er is geen button om hem te kopen...
Ben je wel ingelogd op xbox.com ?
Heb vaak dat games niet beschikbaar zijn, of bundle only als je niet ingelogt bent.

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 28-10-2015 07:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:51
Rare vraag misschien. Iemand misschien kinect sports rival te leen voor dit weekend? Gebruik het maar eenmalig dis vind het zonde hem voor die keer aan te schaffen :D

• harrytasker
  • Niet online
Wow vette Fallout 4 console: https://mobile.twitter.co...59079112615596032/photo/1

[ Voor 5% gewijzigd door harrytasker op 27-10-2015 23:38 ]

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:46
Mikayu schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:35:
Boe, de eerste 80% van Halo ging met 12MB/s en nu knalt het terug naar 800KB/s

Lekker consistent allemaal
Waar kun je de download snelheid zien? Via de pc? Niet op de one toch?

• Boinkie
schumi1986 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:41:
[...]

Waar kun je de download snelheid zien? Via de pc? Niet op de one toch?
Bij statistieken in settings --> network

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19:46
Boinkie schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 23:50:
[...]

Bij statistieken in settings --> network
Je bedoeld die detailed network statics? Daar valt toch niet precies uit te halen met hoeveel mb/s een game aan het downloaden is?

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-01 21:39
En anders kan een beetje aardige router huidige snelheid per apparaat (of zelfs type verkeer per apparaat) uitlezen ;)

• Mikayu

Mikayu

.srt

Nee, niet bij detailed stats. Zit ook nog een tabje met bandbreedte verbruik. Daar staan de totalen van instelbare perioden, afgelopen 12 uur en het huidig verbruik/snelheid. In het NXOE staat het nu aangegeven als MB's ipv Mbits

En anders idd in een beetje deftige router met zelfs van welke server het getrokken wordt.

Vette game wel. Besturing voelt wel héél anders aan... Even wennen

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-01 08:15
Gisteravond FarCry 4 opgepikt bij de MM.
28 euro, ben benieuwd naar de game, FarCry 2 was mijn laatste game, ziet er mooi uit volgens mij.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:16
Iemand hier eens een Apple EarPods setje aangesloten op een nieuwe controller met 3,5mm?

Gisteren wat geprobeerd, maar hou op beide controllers een redelijke piep als ik de mic gevoeligheid ook maar hoger dan 1 balkje zet.

Ik denk dat het aan de EarPods ligt of de connector ervan gezien beide controllers hetzelfde doen

Controllers zijn up to dat overig

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:59
SpoekGTi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:51:
Iemand hier eens een Apple EarPods setje aangesloten op een nieuwe controller met 3,5mm?

Gisteren wat geprobeerd, maar hou op beide controllers een redelijke piep als ik de mic gevoeligheid ook maar hoger dan 1 balkje zet.

Ik denk dat het aan de EarPods ligt of de connector ervan gezien beide controllers hetzelfde doen

Ja, heb ook hetzelfde. Werkt blijkbaar niet zo soepel samen.

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12-2025
Appleman schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:58:
[...]

Ja, heb ook hetzelfde. Werkt blijkbaar niet zo soepel samen.
Nope de apple oordopjes werken niet heb het al uitgebreid getest. Geluid geeft hij wel door enkel de microfoon werkt tegen. Het blijkt dat de samsung oordopjes het wel gewoon doen. maar goed die had ik niet dus nu mijn oude headset van de xbox one erop geplugd.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:16
epamel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 08:24:
[...]

Nope de apple oordopjes werken niet heb het al uitgebreid getest. Geluid geeft hij wel door enkel de microfoon werkt tegen. Het blijkt dat de samsung oordopjes het wel gewoon doen. maar goed die had ik niet dus nu mijn oude headset van de xbox one erop geplugd.
Nou he is niet echt een probleem, kan altijd de mic muten, meestal speel ik toch online en is het deathmatch dus dan is het van tactics toch niet echt :P en om nou terug te brallen is ook niet mijn ding.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

SpoekGTi schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:51:

SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
There's your problem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12-2025
Lekker Ventje schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 18:11:
[...]

Hele mooie controller maar ik heb al een Elite weten te bemachtigen en 4 controllers is wel voldoende :)
Is de elite controller de moeite waard?

• afca020
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-08-2025

afca020

X X X

Xbox One bundels met Halo 5 en de blurays zijn blijkbaar landelijk niet geleverd door een fout van waarschijnlijk Microsoft, zoals me net verteld is door een MediaMarkt medewerker. Heb hem zelf maar in hun webshop besteld, aangegeven levertijd 1 á 2 weken.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-01 14:28
Ligt het aan mij (probably) of werkt het Rewards programma gewoon niet? Ik sta nog steeds op 0, maar heb wel Gold pas weer betaald en stuk of 20 games voor de XBO? (waaronder Forza 6 en Gears Ultimate)

Verder vind ik de NXOE maar bagger, het voelt allemaal nog steeds traag en omslachtig aan. Die sidebar, leuk maar duurt telkens 2-3 sec om te laden, zelfs als je niet in een game zit. Denk regelmatig dat mijn Xbox hangt nu met die nieuwe interface.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• baviaan
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

finraziel schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 22:07:
Nou ja, dat bedoelde ik dus.
Battleborn closed technical test loopt hier binnen, vanaf morgen te spelen.
Ben benieuwd of dit weer eens een leuke shooter is om met een clubje vrienden te spelen ala Borderlands.

Phusebox schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:12:
Ligt het aan mij (probably) of werkt het Rewards programma gewoon niet? Ik sta nog steeds op 0, maar heb wel Gold pas weer betaald en stuk of 20 games voor de XBO? (waaronder Forza 6 en Gears Ultimate)
Je krijgt de rewards alleen wanneer je de games via het rewards programma koopt (speciale website, vrij duur) Wanneer jij een game elders koopt doe je dus niet mee.
Verder vind ik de NXOE maar bagger, het voelt allemaal nog steeds traag en omslachtig aan. Die sidebar, leuk maar duurt telkens 2-3 sec om te laden, zelfs als je niet in een game zit. Denk regelmatig dat mijn Xbox hangt nu met die nieuwe interface.
Zit je weer in je "nix-is-goed" modus? De NXOE werkt bij iedereen sneller dan de oude interface, behalve bij jou. Toch bijzonder.... Ik vindt het een behoorlijke vooruitgang, de Xbox reageert veel sneller. Natuurlijk is het even wennen, maar dat was voor velen de oude Metro interface ook....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Phusebox
Bullet NL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
[...]

Zit je weer in je "nix-is-goed" modus? De NXOE werkt bij iedereen sneller dan de oude interface, behalve bij jou. Toch bijzonder.... Ik vindt het een behoorlijke vooruitgang, de Xbox reageert veel sneller. Natuurlijk is het even wennen, maar dat was voor velen de oude Metro interface ook....
De sidebar openen is heel traag, eerst was ik veel sneller bij bepaalde zaken. Ok ik moest om naar bv Friends te gaan een aparte "app" openen, maar dit is niet heel veel sneller.

Verder is het naar rechts of links springen in de tabbladen ook echt laggy, alles hapert en heeft vertraging. Ik heb nog nergens het gevoel gehad dat het nu echt een verbetering bracht.

Phusebox schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:42:
[...]

De sidebar openen is heel traag, eerst was ik veel sneller bij bepaalde zaken. Ok ik moest om naar bv Friends te gaan een aparte "app" openen, maar dit is niet heel veel sneller.

Verder is het naar rechts of links springen in de tabbladen ook echt laggy, alles hapert en heeft vertraging. Ik heb nog nergens het gevoel gehad dat het nu echt een verbetering bracht.
Traag? Serieus?? De sidebar opent wel 20x sneller dan het oude dashboard. Volgens mij is je Xbox niet goed, jij hebt al vaker geschreven dat jou Xbox langzaam aanvoelt. Echt vreemd.

Er is bij mij aan de NXOE niets laggy, bijna alle fouten zijn er uit met een week of wat terug... Werkt echt prima...

• Phusebox
Bullet NL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:59:
[...]

Traag? Serieus?? De sidebar opent wel 20x sneller dan het oude dashboard. Volgens mij is je Xbox niet goed, jij hebt al vaker geschreven dat jou Xbox langzaam aanvoelt. Echt vreemd.

Er is bij mij aan de NXOE niets laggy, bijna alle fouten zijn er uit met een week of wat terug... Werkt echt prima...
Zal eens een filmpje maken.

Maar ben het vertrouwen wel een beetje kwijt, als ze zelfs een intro filmpje in Forza 6 niet vloeiend krijgen :S

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01 08:08

nexhil

BAM!

Phusebox schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Maar ben het vertrouwen wel een beetje kwijt, als ze zelfs een intro filmpje in Forza 6 niet vloeiend krijgen :S
Heb je misschien een externe HDD aangesloten die problemen veroorzaakt? of misschien is de ingebouwde een beetje gaar...
Phusebox schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:07:
[...]

Heb jij je Xbox al eens aangemeld om te laten omruilen? Jij klaagt al zo lang over traagheid, ding kan ook gewoon stuk zijn....

• Mikayu

Mikayu

.srt

Hier duurt die sidebar ook 2 seconden. Beetje lang voor een karig stukje menu. Vertrouwen heb ik nooit gehad omdat Xbox One zich m.i. te weinig richt op hun core business: (casual) gaming.

Ik moet hem eens keer keer opsturen ook omdat ie te vaak controller disconnects geeft. Elite controller van een maat van me disconnect in het dashboard al :p mocht hem alleen niet updaten van hem.

Ben alleen bang dat ik een model terug krijg met hetzelfde probleem of nog erger.

• Phusebox
Ik koop wel een keer een nieuwe, als die hetzelfde is stuur ik hem terug.

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:30:
Ik koop wel een keer een nieuwe, als die hetzelfde is stuur ik hem terug.
De Xbox One is gewoon redelijk traag.
Er zit wel iets van vertraging in, dat zeker, maar als je 'een.. twee' telt, zit je pas op 1 seconde :P Maar in de tijd is dan ook meteen alles geladen, bij oude OS was het puur je 'snap' en moest je friendlist 3x opnieuw geladen worden, berichten gingen stap voor stap, wel degelijk groot verschil.

Echter, bv in FIFA, de snelheid van je friendlist, messages en party is zoveel sneller dan oude OS, zeker met de extra X-to-invite optie erbij. Oude OS had ik soms niet eens de kans in de rust (~30sec) te snappen, party, invite, lijst laden, selecteren, unsnap te doen. Dit gaat nu binnen seconde of 5 max (ok, lijst bladeren kost meeste tijd :P).

Wat mij wel opvalt is hoeveel die schijf aan het werk is, al mijn games staan extern, maar snap je bv TV naast FIFA, hoor je de party gigantisch gaan haperen, precies zoals je op je laptop hoort als de schijf het even niet kan bijhouden. Ook na de boot hoor je de schijf flink ratelen, ben toch benieuwd of de NXOE ook beter zou gaan werken met een SSD aan boord. Geen idee wat de limiterende factor was bij oude OS, maar aan het hoeveelheid laden te horen, zou een SSD nu iets meer impact moeten hebben op de performance.

Tzt wil ik toch volledig SSD gaan, stuk 'veiliger' als je zo'n ding gaat vervoeren.. maarja, 1TB SSD's zijn wat prijzig :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2015 12:34 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
epamel schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:22:
[...]

Is de elite controller de moeite waard?
Ik heb m nog niet binnen maar de reviews zijn positief. Op dit forum zijn er al die de Elite in gebruik hebben.
Nadeel is de prijs maar die zakt wellicht als de vraag groot blijft.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:34:
[...]

Ik heb m nog niet binnen maar de reviews zijn positief. Op dit forum zijn er al die de Elite in gebruik hebben.
Nadeel is de prijs maar die zakt wellicht als de vraag groot blijft.
Ik zie juist slechte reviews. :( Dat slow turn terug is van de 360 tijd. Zie bijvoorbeeld Naded op youtube. Hoewel hij wel door scuf gesponsored wordt, zie je wel een verschil tuusen elite en scuf.
Sponsored by scuf, 'nuf said.

Random headlines over de controller:
-The Elite controller is an ultra-satisfying, high-end Xbox One
-Microsoft's Elite controller is like a sports car: a tool for pros, a status symbol for the rest
-Xbox One Elite Controller review: I'm finally replacing my wired 360 controller
-The Xbox Elite Wireless Controller is easily one of the most comfortable, versatile - and expensive - gamepads on the market.
-Xbox One Elite controller review: a better gamepad at a steep price

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2015 12:56 ]

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-01 15:24
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn Elite controller binnen krijg... Ik heb 'm 19 juni besteld bij Wehkamp, maar gisteren is de leverdatum van 2-3 dagen (waar deze al even op stond) aangepast naar 3 weken... :(

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Gaaiz schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:56:
Ik ben benieuwd wanneer ik mijn Elite controller binnen krijg... Ik heb 'm 19 juni besteld bij Wehkamp, maar gisteren is de leverdatum van 2-3 dagen (waar deze al even op stond) aangepast naar 3 weken... :(
even gekeken... hier ook ;(

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
SinergyX schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:31:

Wat mij wel opvalt is hoeveel die schijf aan het werk is, al mijn games staan extern, maar snap je bv TV naast FIFA, hoor je de party gigantisch gaan haperen, precies zoals je op je laptop hoort als de schijf het even niet kan bijhouden.
Dit had ik toevallig gisteren, maar nadat ik mijn mic opnieuw had ingeplugd werkte alles weer prima. Dacht eerst dat het aan mijn internet lag, maar iedereen kon mij wel gewoon fatsoenlijk verstaan.

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
afca020 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 10:47:
Xbox One bundels met Halo 5 en de blurays zijn blijkbaar landelijk niet geleverd door een fout van waarschijnlijk Microsoft, zoals me net verteld is door een MediaMarkt medewerker. Heb hem zelf maar in hun webshop besteld, aangegeven levertijd 1 á 2 weken.
Hmm klote. Wilde hem vrijdag gaan ophalen... wilde ze ook niet de bundel zelf samenstellen. Die dvd hoef ik niet per se. Ik zal vrijdag in ehv eens zien.

• Ofthewell
  • Laatst online: 08-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 12:51:
[...]

Ik zie juist slechte reviews. :( Dat slow turn terug is van de 360 tijd. Zie bijvoorbeeld Naded op youtube. Hoewel hij wel door scuf gesponsored wordt, zie je wel een verschil tuusen elite en scuf.
Dan heeft hij duidelijk geen verstand van zaken (of inderdaad een gekleurde mening) wat dat is dus juist gewoon softwarematig in te stellen. De Elite controller staat default ingesteld op zeer traag reageren op de thumbsticks en is simpel in 5 gradaties te veranderen.

Ik heb de Elite console en de controller sinds vrijdag in bezit en heb inmiddels de flippers ook in gebruik. Mijn gevoel en beleving dat dit de beste controller die ik ooit gehad heb is alleen maar verstevigt. De enige twee kritiekpunten die ik heb zijn de prijs en de voor mij nog steeds niet lekkere positie van de RB en de LB. Maar die map ik naar de flippers en dan hoef ik mijn vingers niet te bewegen.

Xbox Live: Ofthewell NL

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Weet iemand toevallig of (of hoe je achterhalen hoe) de Xbox Halo 5 bundel van de MediaMarkt geleverd wordt met de nieuwe controller met 3,5mm headsetaansluiting, en evt met matte case (zoals FIFA16-bundel). Linke naar de aanbieding: http://www.mediamarkt.nl/...9,2478332.html?langId=-11
draakhoofd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:33:
Weet iemand toevallig of (of hoe je achterhalen hoe) de Xbox Halo 5 bundel van de MediaMarkt geleverd wordt met de nieuwe controller met 3,5mm headsetaansluiting, en evt met matte case (zoals FIFA16-bundel). Linke naar de aanbieding: http://www.mediamarkt.nl/...9,2478332.html?langId=-11
Anders haal je er een controller bij zodat je sowieso Halo en andere games splitscreen kunt doen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:35:
[...]

Anders haal je er een controller bij zodat je sowieso Halo en andere games splitscreen kunt doen?
Zit er Splitscreen in Halo? Ik had begrepen dat dit juist niet het geval was.
Zou het misschien toch wel interessant maken de game te halen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:33
Hoelang duurt de nieuwe W10 update, bij mij lijkt de zandloper al een flinke tijd(zeker bijna 10 minuten) bij de laatste 15% te staan.

Maar een harde reboot gedaan, nu krijg ik alleen het groene opstart scherm. Maar even contact gezocht met MS, nu aan het wachten op de mijn chat buddy.

[ Voor 36% gewijzigd door mobygo76 op 28-10-2015 14:51 ]

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Geen idee mbt Halo 5 splitscreen. Maar heb toch geen vrienden die willen gamen ;). Maar wil wel echt de nieuwe controller al in de bundel, zodat ik 2x dezelfde heb mocht ik er 1 bij gaan halen later. Matte case is ook een dikke plus voor mij. Glimmende zwarte lakjes is echt een no-go in mijn interieur.

[ Voor 31% gewijzigd door draakhoofd op 28-10-2015 14:41 ]

• MenAreStillGood
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23-01 08:59
draakhoofd schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:33:
Kan me niet anders voorstellen. Deze controller is de standaard geworden bij alle bundels zover ik weet.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Donstil schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:38:
[...]

Zit er Splitscreen in Halo? Ik had begrepen dat dit juist niet het geval was.
Zou het misschien toch wel interessant maken de game te halen
Splitscreen is a NOPE... sorry... :/

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:25
Voor de mensen die de Elite controller bij Bol.com hebben besteld, hierbij een reactie van ze:
'De levering is helaas vertraagd bij de leverancier en word nu verwacht in week 45. We doen ons best het artikel zo snel mogelijk bij je te leveren.'
Ter informatie, week 45 is volgende week.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
djNeilio schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:57:
[...]

Kan me niet anders voorstellen. Deze controller is de standaard geworden bij alle bundels zover ik weet.
Toch niet, heb hem bij de MM Rotterdam centrum gehaald (liggen er genoeg, geen leverproblemen hier...) en het is de oude controller. Het is ook geen 'echte' bundel maar gewoon de losse Xbox en de blu-rays en Halo 5 erbij.
Gameplay van Below.
Had gehoopt op een soort Legend of Zelda maar helaas.
Deze game hadden ze beter 'Turen in de duisternis' kunnen noemen....

• Mikayu

Mikayu

.srt

Niet spelen op een beamer dus, dan is er helemaal weinig te zien

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:49
Misschien vreemde vraag maar ik ga waarschijnlijk die halo bundel kopen bij de mm.
Ik begreep dat je daar nog een headset adapter bij moet kopen aangezien die bundel nog oude controllers heeft.
Als ik die adapter koop, kan ik dan mijn sony wireless gold head set middels kabeltje er op aansluiten en volledig het audio geluid daar op afgespeeld krijgen?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ninjetsu NL schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:09:
[...]

Splitscreen is a NOPE... sorry... :/
He shit, ik werd even op het verkeerde been gezet :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

KookSpook schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:17:
Misschien vreemde vraag maar ik ga waarschijnlijk die halo bundel kopen bij de mm.
Ik begreep dat je daar nog een headset adapter bij moet kopen aangezien die bundel nog oude controllers heeft.
Als ik die adapter koop, kan ik dan mijn sony wireless gold head set middels kabeltje er op aansluiten en volledig het audio geluid daar op afgespeeld krijgen?
de officiële Xbox One / Halo 5 bundel heeft de nieuwe controller met 3.5mm output.... echter wanneer winkels zelf bundels gaan maken is dit natuurlijk niet te zeggen...

als handel krijg je cashback wanneer je een oude console voor de nieuwe prijs verkoopt.... wil je het laatste model kan je dus het beste voor de officiële bundel gaan.... Dus met Xbox One / Halo 5 doos

• Lekker Ventje
Ben toch wel blij met Dungeon Siege 3 in de Gold volgende maand. Lang leve BC! :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Verwijderd

bol.com games ‏

Alleen vandaag in de dagdeal: de Xbox One 500GB + Fifa 16 bundel voor 319,-!

http://www.bol.com/nl/p/m...roduct_1_9200000046812400

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CSapTWSVAAACR9u.png

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 14:35:
[...]

Hoe doe je Halo splitscreen dan? ;)

@elite controller; in het filmpje gaat hij daar ook op in. Maar goed te horen dat het kennelijk niet waar is! Ga hem na wat prijsverlagingen wel halen. Zeker bij Halo kan ik met de standaard controller net niet lekker knallen. Je moet of springen of ADSen op de facebuttons/rechterpook zetten. :(

• harrytasker
  • Niet online
Mikayu schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:12:
Niet spelen op een beamer dus, dan is er helemaal weinig te zien
Wat een onzin, of je koopt een fatsoenlijke beamer of je hebt hem niet goed afgesteld! Een goede beamer is uitstekend om staat om "zwart" weer te geven.

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
Jazzle schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 15:49:
[...]

Toch niet, heb hem bij de MM Rotterdam centrum gehaald (liggen er genoeg, geen leverproblemen hier...) en het is de oude controller. Het is ook geen 'echte' bundel maar gewoon de losse Xbox en de blu-rays en Halo 5 erbij.
gaat het dan ook om een nog oude xbox versie, een van de eerste versies?

ik wacht dan wel even op de tomb raider bundel en koop halo wel los dan als er standaard de oude controller erin verwerkt zit...

zou je dit mogen checken alvorens je hem koopt? Ik breng hem anders toch terug.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ziet er goed uit, alleen hoop ik dat de nadruk wat meer naar Tomb Raider gaat en minder naar AC/Splinter Cell. Er zit wel erg veel combat in, wat ik met de vorige game ook een issue vond.

Imo is dat niet des Tomb Raider. Puzzels oplossen, cryptes en tombes uitpluizen; dat wel :Y

Xbox Live ID:Notna8310

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-01 13:28
Ik probeer hier het streamen werkend te krijgen, maar het lukt niet; als ik start met streamen verbindt hij wel (ik hoor hem verspringen in het menu), maar ik krijg geen beeld te zien. Ik krijg enkel een grijs waas over de Xbox applicatie.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ik heb hem al eens herstart + andere streamkwaliteit geprobeerd, maar dat hielp niet.

• harrytasker
  • Niet online
Ik zie nu dat Need for Speed in EA Access zit, straks maar eens ff downloaden en kijken of het wat is, heb niet meegedaan aan de beta, ben dus benieuwd!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:32
Mee_ schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:01:
Ik probeer hier het streamen werkend te krijgen, maar het lukt niet; als ik start met streamen verbindt hij wel (ik hoor hem verspringen in het menu), maar ik krijg geen beeld te zien. Ik krijg enkel een grijs waas over de Xbox applicatie.

Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Ik heb hem al eens herstart + andere streamkwaliteit geprobeerd, maar dat hielp niet.
Heb je de Xbox App in Windows 10 op Fullscreen staan? Probeer 'm eens windowed. Mogelijk werkt hij dan wel. Ik heb ook dat 'probleem' In Windowed werkt het perfect, fullscreen loopt hij direct vast.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• sorted.bits
  • Laatst online: 24-01 19:17
Mee_ schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:01:

Dit heb ik soms ook, maar dan sluit ik de Xbox app gewoon een keer af en dan begin ik opnieuw met streamen. De Xbox Beta app is trouwens stabieler, kan je ook gewoon in de store vinden.

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
marc08 schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:25:
[...]

gaat het dan ook om een nog oude xbox versie, een van de eerste versies?

ik wacht dan wel even op de tomb raider bundel en koop halo wel los dan als er standaard de oude controller erin verwerkt zit...

zou je dit mogen checken alvorens je hem koopt? Ik breng hem anders toch terug.
Het is lot no. 1503X, geen idee wat het precies betekend maar in ieder geval 2015, dus heel oud kan deze niet zijn. En, voor €322 is het sowieso geen slechte deal :)
Notna schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 18:56:
[...]

Ziet er goed uit, alleen hoop ik dat de nadruk wat meer naar Tomb Raider gaat en minder naar AC/Splinter Cell. Er zit wel erg veel combat in, wat ik met de vorige game ook een issue vond.

Imo is dat niet des Tomb Raider. Puzzels oplossen, cryptes en tombes uitpluizen; dat wel :Y
Ben het volkomen met je eens !
Heb het idee dat het steeds meer op Far Cry gaat lijken.
Zonde want die serie gaat juist voornamelijk over knallen, terwijl Tomb Raider juist meer puzzellen, klimmen en klauteren was.
Ach zo goed als deel 1 zal het nooit meer worden.

Dit geeft wel hoop :
''I’m talking cool water puzzles, running and jumping, underwater chambers and death-defying leaps. There are relics to be found, walls to climb and slippy handholds to grab at the last moment. And when the action kicks in, it’s less about blasting wave after wave of enemies, and more about tackling anything that stands in the way of Lara’s latest skin-of-the-teeth escape.''

[ Voor 23% gewijzigd door justifire op 28-10-2015 21:38 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:32
sorted.bits schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 19:46:
[...]

Dit heb ik soms ook, maar dan sluit ik de Xbox app gewoon een keer af en dan begin ik opnieuw met streamen. De Xbox Beta app is trouwens stabieler, kan je ook gewoon in de store vinden.
Inderdaad! Dat ik daar nu pas achterkom. :+ De Xbox Beta app loopt veel beter inderdaad! Kan nu in Very High Quality in Fullscreen streamen. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Lekker Ventje
Mijn Elite controller blijft nog even weg. Bij Coolblue is de levering nu ook met drie weken vertraagd en ze verwachten nu tussen 14 en 20 november.

• Mikayu

Mikayu

.srt

harrytasker schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:59:
[...]

Wat een onzin, of je koopt een fatsoenlijke beamer of je hebt hem niet goed afgesteld! Een goede beamer is uitstekend om staat om "zwart" weer te geven.
Welnee. Mijn 150 euro TV geeft beter zwart dan mijn 3000 euro beamer.
Niks met afstelling te maken.. Pure eigenschap van zo ding icm met het aantal licht en kleur van de kamer en leeftijd van t ding etc etc.

Evengoed blijft het ruk als die hele game donker is :p

[ Voor 10% gewijzigd door Mikayu op 29-10-2015 01:58 ]

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-01 10:34

Willybubba

Nut up or shut up.

Dus, ik zit al ff in de Preview maar had me nooit opgegeven voor de NXE, vooral omdat ik in het begin vrij veel klachten las en zo. Nou heb ik in totaal al 4 messages gehad dat ik als Preview member "binnenkort" over ga, en nu wil ik ook, maar waar blijft die update dan :-P

Zijn er hier nog meer NXE-loze previewers?

Ow, sidenote... Warzone (H5) is awesome!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Lekker Ventje schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 22:59:
Mijn Elite controller blijft nog even weg. Bij Coolblue is de levering nu ook met drie weken vertraagd en ze verwachten nu tussen 14 en 20 november.
Het lijkt dus (gelukkig) niet iets specifieks voor Wehkamp te zijn. Media Markt geeft aan binnen 7-8 dagen te leveren, maar dat is uiteraard ook slechts een indicatie, die vaak genoeg met een flinke korrel zout te nemen is.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• mfneed
Was even aan het kijken bij digitalgameprices... daar staat elite dangerous toch wel met verassende prijzen... 700+ euro in italie, laagste prijs in russia, 22,- iemand de game al gespeeld?

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
Sinds gisteren mijn 1TB Elite bundel binnen... mijn god, wat is die controller een beest.. speelt echt heerlijk! :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01-2025
Ik heb Halo 5 een week geleden bij wehkamp besteld nu staat er ook ineens levertijd 3 weken. Geen mailtje niks... wat een amateuristisch zooitje daar.
Even een mededeling voor de mensen met EA Access:
Need For Speed is nu te spelen (10 uur max) tot de game volgende week officieel uit komt.
:)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje
greyfox1987 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:20:
Sinds gisteren mijn 1TB Elite bundel binnen... mijn god, wat is die controller een beest.. speelt echt heerlijk! :)
Wrijf het nog effe lekker in dat die controller lekker speelt :'(
Jammer dat MS niet voldoende kan leveren.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/uYluvOOAkzRTaplWlpAvbvvS/full.png?nohitcount=1

Weer een nieuwe NXOE update en het ziet er steeds beter uit.

Hoe gaat het straks na 12 november als de uiteindelijke versie van NXOE er is?

Blijven we dan in de preview mode zitten?

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
Preview is bedoeld om alle nieuwe patches voor de xbox one alvast te testen, dit staat los van de NXOE update. Je moet de NXOE update zien als een enkele patch die uitkomt en getest moet worden. Na de release komt er weer een nieuwe beta build die getest moet worden voor eventuele andere nieuwe functies (spotify in the background please?).

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:42:
Blijven we dan in de preview mode zitten?
Tuurlijk. Die status veranderd niet hoor. Maandelijks een nieuwe build.

Overigens net bij Nedgame getracht de elite controller te bestellen. Natuurlijk weet ik dat dit wel even gaat duren maar ja, als je niet op een lijstje staat kan je lang wachten natuurlijk!. Blijkt dat ze gewoon geen bestellingen aannemen. That sux :(. Heel apart en wachten dus totdat Nedgame het wel kan leveren (en nee, ik bestel niet bij Gamemania).

Het valt mij heel erg tegen dat MS niet in staat is om aan te geven wat de levertijd is. Want je leest dit bericht echt overal. Misschien Major Nelson eens tweeten. Kijken of die wat weet qua reden.

Gamertag: YazNL

Verwijderd

xavento schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:45:
Preview is bedoeld om alle nieuwe patches voor de xbox one alvast te testen, dit staat los van de NXOE update. Je moet de NXOE update zien als een enkele patch die uitkomt en getest moet worden. Na de release komt er weer een nieuwe beta build die getest moet worden voor eventuele andere nieuwe functies (spotify in the background please?).
Spotify op de Xbox One zou voor mij ook super nieuws zijn.

• mfneed
Yaz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Tuurlijk. Die status veranderd niet hoor. Maandelijks een nieuwe build.

Overigens net bij Nedgame getracht de elite controller te bestellen. Natuurlijk weet ik dat dit wel even gaat duren maar ja, als je niet op een lijstje staat kan je lang wachten natuurlijk!. Blijkt dat ze gewoon geen bestellingen aannemen. That sux :(. Heel apart en wachten dus totdat Nedgame het wel kan leveren (en nee, ik bestel niet bij Gamemania).

Het valt mij heel erg tegen dat MS niet in staat is om aan te geven wat de levertijd is. Want je leest dit bericht echt overal. Misschien Major Nelson eens tweeten. Kijken of die wat weet qua reden.
Inderdaad echt een drama... heb hier in de buurt alles al afgebeld met de vraag over de elite controller... onze duitse buurtjes ook hier en daar wat geprobeerd maar nergens is dat ding te krijgen... echt een drama :+

• Lekker Ventje
@Yaz:

Ik vermoed dat MS behoorlijk verrast is door de vraag naar de controller. Gezien de prijs had ik dit zelf ook niet verwacht. Hopelijk kunnen ze de productie snel opvoeren.

• Yaz
Lekker Ventje schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:01:
@Yaz:

Ik vermoed dat MS behoorlijk verrast is door de vraag naar de controller. Gezien de prijs had ik dit zelf ook niet verwacht. Hopelijk kunnen ze de productie snel opvoeren.
Zou het? Daar doen ze juist markt onderzoek voor. En je hebt je pre-order nummers etc etc. Ik vind het erg amateuristisch overkomen. Maar misschien dat onderdeel van de strategie. Om zo te doen overkomen dat het een must-have is. En dat iedereen zo' \n ding wilt. etc etc.

Verwijderd

Nedgame had mij al verteld dat de eerste lading volledig gereserveerd is en ze verwachten deze pas laat in November.

Erg jammer dat ze zich zo hebben kunnen vergissen in de interesse. Gaat wel ff duren tot de productie de vraag aan kan.

• Boinkie
Verwijderd schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:48:
[...]

Spotify op de Xbox One zou voor mij ook super nieuws zijn.
Dat dus. Zou voor mij de XB1 compleet maken!

• sorted.bits
  • Laatst online: 24-01 19:17
Yaz schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:03:
[...]

Zou het? Daar doen ze juist markt onderzoek voor. En je hebt je pre-order nummers etc etc. Ik vind het erg amateuristisch overkomen. Maar misschien dat onderdeel van de strategie. Om zo te doen overkomen dat het een must-have is. En dat iedereen zo' \n ding wilt. etc etc.
Ik vind het ook raar, als je alleen al naar uit uitgave patroon kijkt van de XBO bezitters had je dit al in kunnen schatten. Er zijn ondertussen veel gamers die geld uit kunnen geven.

Wel jammer inderdaad, had er graag 1 gehad. Tegen de tijd dat ik hem nu ontvang ben ik uitgekeken op Destiny voor dit jaar ;)
Of andersom, productie van dat ding blijkt problemen te hebben en ze kunnen er aanzienlijk minder leveren dan initieel geplanned.

• xavento
Ik denk dat het hetzelfde verhaal is als de i7-6700K. Intel heeft een slechte batch gehad waardoor de processor nu onzettend moeilijk leverbaar is.

Het kan maar zo zijn dat microsoft hetzelfde probleem had en uit voorzorg deze niet verzonden heeft.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Yaz
xavento schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:34:
Ik denk dat het hetzelfde verhaal is als de i7-6700K. Intel heeft een slechte batch gehad waardoor de processor nu onzettend moeilijk leverbaar is.

Het kan maar zo zijn dat microsoft hetzelfde probleem had en uit voorzorg deze niet verzonden heeft.
Natuurlijk ook prima maar laat wat weten. Je "hardcore" gamers en fans willen dit product. Dat het slecht leverbaar is, prima. Maar dat je er niets over zegt vind ik heel slecht.

MS NL moet hier toch wat over kunnen roepen zou je zeggen.

• xavento
Tja, Intel heeft ook geen officiële statement naar buiten gebracht. Ik zie het probleem ook niet helemaal. Heb gewoon even geduld, het komt vanzelf wel beschikbaar.

• Yaz
xavento schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 13:38:
Tja, Intel heeft ook geen officiële statement naar buiten gebracht. Ik zie het probleem ook niet helemaal. Heb gewoon even geduld, het komt vanzelf wel beschikbaar.
True, het is ook een non-probleem natuurlijk :D

Pagina: 1 ... 67 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace