• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
Lekker Ventje schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:08:
[...]

Als je ook de gratis games bewaard gaat je HDD snel vol zitten. Vergeet niet dat je in werkelijkheid veel minder dan 500 GB tot je beschikking hebt (ik meen dat er 100 GB voor het OS gereserveerd is maar weet dat niet zeker). De games zijn tegenwoordig 40 - 50 GB groot maar als je af en toe gamed zul je aan die 500 GB wel genoeg hebben als je je richt op enkele games.
Ik heb er een externe 2 TB HDD aan gehangen, maar ik ben dan ook iemand die van alles door elkaar speelt. Daarom wil ik geen games van de HDD af gooien omdat ik elke game meteen wil kunnen spelen als ik zin heb.
thx, welke externe HD is dan aan te raden mocht ik die in de toekomst alsnog nodig hebben?

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

marc08 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:13:
[...]

als je de spellen verwijderd van je hd, bewaard hij wel dan de save games?
En dan elke keer een spel van 20+, sommige zelfs 40+ GB, opnieuw gaan downloaded terwijl ik hem op dat moment enkel even wil spelen. :+

Het is gewoon redelijk karig en dan koop ik niet eens veel games per jaar.
Niet dat ik de spellen die ik heb allemaal op de 1TB kwijt kon maar dan heb je wel aanzienlijk meer keus zonder iets weer te moeten downloaden. Al met al is een externe HDD wel gewenst.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
marc08 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 22:41:
[...]

interessante aanbieding, vraag me alleen af of dat 500gb voldoende is en dat geen oudere XO versie is (kan je dat ergens nagaan, bij de 360 stond er een datum op geloof ik)? Ik ben geen die hard gamer meer zoals vroeger, af en toe een avondje gamen ipv iedere avond. Leeftijd en andere verplichtingen helaas haha.

Kan iemand mij aangeven of de 1Tb echt nodig is? De elite lijkt me voor mij nu niet noodzakelijk, dat geld steek ik liever in twee games.

Spellen die ik in de toekomst zal aanschaffen zijn, tomb raider, fable en gow.
Ik heb de prijzen niet helemaal in mijn hoofd maar is een 500 GB console kopen met een losse 1 TB USB 3.0 niet een betere optie? Heb je dan niet voor een klein beetje meer 1,5 TB tov 1 TB?

Zeker als je nu een 500 GB console koopt en pas een 1 TB Hdd haalt als je die nodig hebt, dan zijn de 1 TB schijven vast weer goedkoper namelijk.

Edit: Klopt idd Een 500 GB Xbox One is via BudgetGaming 322,-. Een 1 TB via budget gaming 383,-.
Een verschil van 60,-. waar je in de PriceWatch wel een USB 3.0 1 TB schijf voor kan vinden die niet langzamer presteert dan het 5400rpm schijfje in een 1 TB One

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 26-10-2015 00:16 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
Rossi46 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 12:23:
[...]

:+

Overigens heb je zeker gelijk hoor. De enige beleving die de Elite extra biedt is het bezitten en gebruiken van een echt kwaliteitsproduct. Nou vind ik dat op zich best belangrijk (de reden waarom ik die compleet metalen HTC One tof vindt bijvoorbeeld), maar bij een stuur + pedalen is de extra beleving van een hele andere orde inderdaad.

[...]

Euh, nou... :/

http://www.windowscentral...oard-support-not-far-away
Nah, wanneer je het artikel niet zou lezen is dit een beetje out of context ;)

Het artikel is namelijk aan het speculeren dat mouse&keyboard wellicht dan ook wel voor native Xbox One games komen, maar plaatst vervolgens wel weer een kanttekening erbij ivm ongelijkheid... In het artikel wordt vooral over mouse-keyboard support gesproken icm Win10 => X1 streaming :)

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Even een vraagje over de controllers met een 3.5mm jack er in. Ik heb namelijk een TB headset (erg blij mee^^) met een adapter er bij voor de "1e gen" controllers waarmee ik de volumes van chat en gamesound kan instellen... echter is de headset ook zonder adapter te gebruiken:)

de vraag is dus, als ik de headset zonder adapter gebruik, hoe kan ik dan de volume regelen?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1129731

Reviews zijn up van halo 5.
Staat nu op een 87 metacritic : http://www.metacritic.com/game/xbox-one/halo-5-guardians.
Best wat geklaag over de campaign, en soms matige graphics, en de resolutie die soms erg laag wordt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:08

nexhil

BAM!

mfreriks schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 10:10:
Even een vraagje over de controllers met een 3.5mm jack er in. Ik heb namelijk een TB headset (erg blij mee^^) met een adapter er bij voor de "1e gen" controllers waarmee ik de volumes van chat en gamesound kan instellen... echter is de headset ook zonder adapter te gebruiken:)

de vraag is dus, als ik de headset zonder adapter gebruik, hoe kan ik dan de volume regelen?
Er zit tegenwoordig een optie onder 'settings' en dan 'controller'.
Niet echt handig als je snel het volume wilt aanpassen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OH0AkFX.png

[ Voor 9% gewijzigd door nexhil op 26-10-2015 11:22 ]

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-01 14:34
v8power67 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:11:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1129731

Reviews zijn up van halo 5.
Staat nu op een 87 metacritic : http://www.metacritic.com/game/xbox-one/halo-5-guardians.
Best wat geklaag over de campaign, en soms matige graphics, en de resolutie die soms erg laag wordt.
Lol @ die link naar neogaf. Als je ergens vergiftigd wordt met gebash en getroll op Xbox is het daar wel.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Iemand nog gebruik gemaakt van de actie bij Recoon? Kale xbox voor €299,-
Was die met 3,5mm jack of was het nog de "oude"?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

wes- schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:22:
[...]

Lol @ die link naar neogaf. Als je ergens vergiftigd wordt met gebash en getroll op Xbox is het daar wel.
Neogaf kan je gewoon niet meer serieus nemen... veel te veel zeuren om het zeuren, zo jammer...
Het is alleen nog maar fanboy vs fanboy....

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 26-10-2015 11:42 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

• mfneed
nexhil schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:19:
[...]

Er zit tegenwoordig een optie onder 'settings' en dan 'controller'.
Niet echt handig als je snel het volume wilt aanpassen.

[afbeelding]
A kijk aan, dan is het gewoon een keer goed instellen en dan zo laten lijkt het:P bedankt voor je reactie ^^
Bullet NL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Neogaf kan je gewoon niet meer serieus nemen... veel te veel zeuren om het zeuren, zo jammer...
Mja enige interessante is als een dev zich daar nog laat horen, maar verder mijden als de pest

Martinspire - PC, PS5, XSX

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wat een zuur gedoe over neogaf hier...
Poste alleen die link omdat ze altijd heel snel zijn met dit soort zaken. En als je topic doorleest is er weinig xbox bashing etc...
Denk dat meeste hier nog butthurt zijn van de vele ps4 vs x1 topics daar die ps4 aantoonde beter te zijn per game.

Maar anyway, halo5 doet het goed maar 343 komt nog steeds net niet in de buurt van de bungie halo's qua cijfers, en qua campaign. Maar multiplayer schijnt goed te zijn.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• mfneed
v8power67 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:34:

Maar anyway, halo5 doet het goed maar 343 komt nog steeds net niet in de buurt van de bungie halo's qua cijfers, en qua campaign. Maar multiplayer schijnt goed te zijn.
Voor wie de disc al heeft mogen ontvangen, schijnt dat de servers vanaf vandaag ook online zijn dus die kunnen dit dan al testen! Wordt voor mij waarschijnlijk een lange zit vanavond als de servers daadwerkelijk online zijn :+

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-01 18:39
Hebben tweakers die de Elite controller bij Bol.com hebben besteld al bericht ontvangen? Mijn bestelling staat nog op 'wordt verwerkt, op verschijningsdatum'.

• mfneed
Heren, er is me iets niet helemaal duidelijk dus vraag het even! Ik heb Halo 5 Digital deluxe aangeschaft! stond al preinstalled.

Nu heb ik afgelopen zaterdag de disc binnen gekregen(zonder extra's etc van de deluxe editie), bij het invoeren van de disc de melding gehad voor de day1 update te installeren, natuurlijk gedaan.

Moet ik nu voor morgen (release dag uiteraard) de hele game weer opnieuw downloaden omdat ik het eerst op disc gespeeld heb en om de disc kan gaan vragen. Of is het gewoon disc er uit en dan de (digital deluxe) game starten? :) (eerste game op disc namelijk :+ )

• OllyNL
  • Laatst online: 02-12-2025
Net een maandje terug voor naast me pc een ps4 aangeschaft om wat couch multiplayer spellen en exclusives zolas uncharted en the last of us etc. te spelen. Nu zie ik Halo 5 (multiplayer) gameplay, en begint het toch wel erg te kriebelen. Halo 3 helemaal kapot gespeeld toendertijd en 4 ook redelijk gespeeld maar was toch wat minder. Maar om nou 400 euro uit te geven om alleen Halo multiplayer te spelen kan ik niet echt goed praten tegenover mezelf, hoe graag ik dat ook zou willen. Ik kan natuurlijk wachten etc voor een aanbieding en tot er meer exclusives zijn zoals ook Gear of war, maar tegen die tijd is waarschijnlijk ook weer de Halo hype en player base een beetje weg. (tenzij multi zo goed is als in halo 3)

Kort samengevat; Damnit, wat te doen. Iemand die vandaag al de multiplayer aan het spelen is? Is het wreed? Halo 3 goed of meer Halo 4 goed? *zucht*

edit: Geen splitscreen multiplayer.. Fuck.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-01 14:34
v8power67 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 13:34:
Wat een zuur gedoe over neogaf hier...
Poste alleen die link omdat ze altijd heel snel zijn met dit soort zaken. En als je topic doorleest is er weinig xbox bashing etc...
Denk dat meeste hier nog butthurt zijn van de vele ps4 vs x1 topics daar die ps4 aantoonde beter te zijn per game.

Ja ze zijn idd erg snel met het neersabelen van xbox spellen.
Ik heb al 9 jaar een account bij neogaf, vond het vooral een vermakelijk forum toen de Nintendo DS het goed deed en voor nieuws (al dan niet van ontwikkelaars). Gelukkig hebben veel ontwikkelaars Reddit ook gevonden.
Nu zijn het vooral zuurpruimpjes die op neogaf de overheersende hand hebben. Ieder grassprietje ontleden om hun gelijk te krijgen, zonde van de energie en tijd.
Het is gewoon genant om neogaf als referentie te gebruiken.

Je butthurt opmerking is een foutieve aanname. De negativiteit an sich is voor mij de reden om daar niet meer heen te gaan.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Dit uur bij Redcoon een Xbox One 500GB voor €299
http://www.redcoon.nl/hotdeals-B542606

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
Thanks, meteen ff een vriend ingelicht.

XboxLive: Dave 130R

Awesome:
CriterionGames confirms backwards compatibility for Burnout Paradise
Die komt er dus ook aan :)

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:26

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:31:
[...]
Neogaf kan je gewoon niet meer serieus nemen.
Ik ken nog een plek. :O >:)
Zonder fanboys hebben de fabrikanten of sites geen goede verkopen en of bezoekers.

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 26-10-2015 17:19 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Halo 5 nu speelbaar als je digitaal hebt gepreordered! Ik dacht dat het pas morgen zou zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door harrytasker op 26-10-2015 19:50 ]

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ik kon ook vandaag al het schijfje ophalen bij mijn lokale dealer, helaas late dienst deze week

[ Voor 13% gewijzigd door Mikayu op 26-10-2015 19:34 ]

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 23-01 21:45
marc08 schreef op zondag 25 oktober 2015 @ 23:17:
[...]

thx, welke externe HD is dan aan te raden mocht ik die in de toekomst alsnog nodig hebben?
Ik ben zelf ook aan het kijken naar een externe hd. Wanneer ik Halo 5 er op heb staan is de schijf echt helemaal vol. Op ign hebben ze een vergelijking gedaan tussen een 5400 en 7200 RPM schijf.
http://www.ign.com/articl...x-one-external-hard-drive

Ze zijn beide een stuk sneller dan de interne schijf van de One, maar het onderlinge verschil (in laadtijd) is voor mij het prijsverschil niet waard. Misschien hebben andere Tweakers een andere ervaring of andere argumenten om een bepaalde schijf te kiezen? (Bijvoorbeeld ingame performance)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
OllyNL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:38:
Net een maandje terug voor naast me pc een ps4 aangeschaft om wat couch multiplayer spellen en exclusives zolas uncharted en the last of us etc. te spelen. Nu zie ik Halo 5 (multiplayer) gameplay, en begint het toch wel erg te kriebelen. Halo 3 helemaal kapot gespeeld toendertijd en 4 ook redelijk gespeeld maar was toch wat minder. Maar om nou 400 euro uit te geven om alleen Halo multiplayer te spelen kan ik niet echt goed praten tegenover mezelf, hoe graag ik dat ook zou willen. Ik kan natuurlijk wachten etc voor een aanbieding en tot er meer exclusives zijn zoals ook Gear of war, maar tegen die tijd is waarschijnlijk ook weer de Halo hype en player base een beetje weg. (tenzij multi zo goed is als in halo 3)

Kort samengevat; Damnit, wat te doen. Iemand die vandaag al de multiplayer aan het spelen is? Is het wreed? Halo 3 goed of meer Halo 4 goed? *zucht*

€ 322,- bij de Mediamarkt incl. Halo 5. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• marc08
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
Rivanov schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:52:
[...]

online kom ik die prijs niet tegen van MM, bij welke MM zie je dat staan?

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-01 21:42
marc08 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:18:
[...]

online kom ik die prijs niet tegen van MM, bij welke MM zie je dat staan?
http://folder.mediamarkt....foVYKQp-8gW-bYaAoS88P8HAQ

• OllyNL
Rivanov schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 19:52:
[...]

Damnit! mja, alsnog 400 euro met xbox live dr bij, eventueel controllertje etc.
En dit is de 500 gb versie denk ik? Maar shit, toch interessant. *help*

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
500GB versie staat in de folder. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:47
Met de muis op de koop knop in de store toch maar even gegoogled... Wat? Geen splitscreen in Halo 5? Damn ben ik even blij dat ik hem niet gekocht heb. Heb alle Halo's samen met een vriend op de bank gespeeld, epische avonden beleefd en dan nu dit. Heb het spel niet echt gevolgd maar wat een domme beslissing zeg... nou ja weer 60 euro bespaart.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:16:
Met de muis op de koop knop in de store toch maar even gegoogled... Wat? Geen splitscreen in Halo 5? Damn ben ik even blij dat ik hem niet gekocht heb. Heb alle Halo's samen met een vriend op de bank gespeeld, epische avonden beleefd en dan nu dit. Heb het spel niet echt gevolgd maar wat een domme beslissing zeg... nou ja weer 60 euro bespaart.
Dat is het resultaat van al dat 1080p / 60 fps gezeik.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:47
justifire schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:23:
[...]

Dat is het resultaat van al dat 1080p / 60 fps gezeik.
Als dat het doel is en je haalt dat dsn niet is het helemaal triest.

Beetje dode boel op de xbox laatste tijd. Er zit weinig soeps aan te komen de komende twee drie maanden.

Op de PS4 id het niet anders hoor. Daar wacht ik nog steeds op de eerste game die ik ga aanschaffen sinds de launch van het ding. Staat al anderhalf jaar stof te vreten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08-2025
Ik ben boos! Ik had de Halo5 limited edition besteld bij gamedumper krijg ik om 20:00 dat deze niet binnen zijn gekomen en dat überhaupt de vraag is of deze editie binnen twee weken leverbaar is. Ik heb hier echt de balen van.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• Donstil
  • Niet online
Nosferatu111072 schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 22:05:
Ik ben boos! Ik had de Halo5 limited edition besteld bij gamedumper krijg ik om 20:00 dat deze niet binnen zijn gekomen en dat überhaupt de vraag is of deze editie binnen twee weken leverbaar is. Ik heb hier echt de balen van.
Dat is nou ook niet de eerste keer dat ik dat hoor (Lees) op tweakers. Wel vaker gedonder met LE versies bij dit soort shops.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Net ff Halo 5 single en multiplayer gespeeld! Multiplayer vond ik echt leuk, vooral omdat ik wat kills had en normaal helemaal niet goed ben in shooters! Nog geen problemen gehad met verbinding of zo. Cutscenes in de singleplayer zijn echt fantastisch en ziet er echt goed uit en speelt ook lekker weg!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Phusebox schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:35:
[...]

Op de PS4 id het niet anders hoor. Daar wacht ik nog steeds op de eerste game die ik ga aanschaffen sinds de launch van het ding. Staat al anderhalf jaar stof te vreten.
Heb de PS4 ook al vanaf launch en enige wat ik daar op speel zijn een paar multi platform. Nog geen exclusive gezien die ik wil, de eerste zal Persona 5 worden. Op de XBO nog niet verder dan 3 x Forza. Er zijn tot nu toe weinig exclusives naar mijn smaak uitgekomen deze generatie. Maar met Fallout 4 kom ik de komende tijd ook wel door, echter wel weer multiplatform.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• X-Fighter
  • Laatst online: 18-01 21:40
Als je store op USA staat download je dan ook van die servers of zo? Had Halo 5 Guardians gestart om 18u, zijn nu 20% ver... Ga morgen na het werk dus pas kunnen spelen :(

• Ofthewell
  • Laatst online: 08-11-2025
Zijn er mensen die morgenmiddag of avond halo 5 willen coopen?

Xbox Live: Ofthewell NL

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
OllyNL schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 14:38:

Dan speel je toch potje Halo Online :P

Snap uberhaubt niet waarom je 400€ uit zou willen geven als je het GRATIS kan spelen :+ ?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=v46Q9hTiV58]

[ Voor 3% gewijzigd door Koning Willy op 27-10-2015 01:04 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Verwijderd

Larry Hryb ‏

Xbox fans mark your calendars: @XboxP3 just revealed new Xbox One experience & back compat start launching Nov. 12 for all Xbox One owners.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-01 21:15
Mijn controller gaf al wat kuren, RT die hapert of soms juist stroef ging, dus gisteravond een nieuwe besteld. Ik ben gegaan voor die Lunar White. Niet dat ik dat goud nou zo mooi vind, maar die rubberen grip leek mij toch wel fijn.

Meteen maar een charge & play kit erbij besteld.

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02-2025
Iemand Halo5 besteld bij Wehkamp en al iets van een verzendbevestiging?

Bij mij staat er nog steeds 2-3 dagen bij...

edit: nu staat er dat ie morgen binnenkomt :( had gehoopt op vandaag

[ Voor 23% gewijzigd door Scrisissszzz op 27-10-2015 08:13 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Ninjetsu NL
Scrisissszzz schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 08:12:
Iemand Halo5 besteld bij Wehkamp en al iets van een verzendbevestiging?

Bij mij staat er nog steeds 2-3 dagen bij...

edit: nu staat er dat ie morgen binnenkomt :( had gehoopt op vandaag
Mag hopen dat je die vandaag krijgt... ik ben met die prijs richting MM gegaan en heb hen herrinnerd aan de laagste-prijs-garantie >:)

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:18
Hey kerels,

Is het nog de moeite om een Xbox 360 console te halen? Ik heb op het moment geen geld voor een xbox one over maar mij lijkt het wel leuk om Gears of War weer eens een keer te spelen. Ook heb ik nog geen enkele Halo game gespeeld en wil ik daar ook wel eens verandering in brengen.

Ik kan een xbox 360 slim (die op de xbox one lijkt) +2 controllers overnemen voor 70 euro. De gears of war games heb ik al gekocht, alle 3 voor 5 euro.

Wat ik thuis al heb staan is een PS3 en PS4 dus multiplatform spellen op de xbox interesseren me niet, gaat puur om de exclusives.

Wat denken jullie? Goede prijs?

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-01 14:14
Iemand al ervaring met deze:

http://www.xbox.com/en-US...dows-10-wireless-adapter/
Xbox Wireless Adapter for Windows

Is er al een Windows 7 driver? :( Want dit is echt Bullshit, W10 only, doe normaal!

[ Voor 7% gewijzigd door S0epkip op 27-10-2015 09:19 ]

PVO

• Harmsen
  • Laatst online: 11:13
Smeldor schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:17:
Hey kerels,

Is het nog de moeite om een Xbox 360 console te halen? Ik heb op het moment geen geld voor een xbox one over maar mij lijkt het wel leuk om Gears of War weer eens een keer te spelen. Ook heb ik nog geen enkele Halo game gespeeld en wil ik daar ook wel eens verandering in brengen.

Ik kan een xbox 360 slim (die op de xbox one lijkt) +2 controllers overnemen voor 70 euro. De gears of war games heb ik al gekocht, alle 3 voor 5 euro.

Wat ik thuis al heb staan is een PS3 en PS4 dus multiplatform spellen op de xbox interesseren me niet, gaat puur om de exclusives.

Als je alleen de Gears spellen wil spelen dan vind ik dit wel een goede deal. Als je later de nieuwste Gears wil spelen moet je wel over naar een Xbox One, maar tot die tijd...

What a fine day for Science! | Specs

• Ninjetsu NL
S0epkip schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:18:

Is er al een Windows 7 driver? :( Want dit is echt Bullshit, W10 only, doe normaal!
Zoals je zelf waarschijnlijk ook al hebt geGoogled schijnt er iets in de hardware te zitten waardoor de controller alleen gaat werken met een Win10 pc. Ze schijnen ook geen driver voor Win7/Win8 te gaan bouwen... |:(

• Smeldor
Harmsen schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:25:
[...]

Als je alleen de Gears spellen wil spelen dan vind ik dit wel een goede deal. Als je later de nieuwste Gears wil spelen moet je wel over naar een Xbox One, maar tot die tijd...
Ja vooral Gears of war en Halo, al zal ik Fable,Kameo en Banzooie ook zeker proberen! En de vrouw zal wel weer Viva Pinata willen :)

Ik weet alleen niet in hoeverre dit alles het nog waard is aangezien de xbox one BC heeft. Zijn hier nog mensen die hun 360 houden ook al hebben ze een xbox one?

Kan ook zijn dat ik bepaalde oudere multiplatform games haal zoals Red dead redemption als ik die goedkoper kan vinden voor xbox als voor ps3.

[ Voor 10% gewijzigd door Smeldor op 27-10-2015 09:53 ]

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-01 23:09
Smeldor schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:51:
[...]

Ja vooral Gears of war en Halo, al zal ik Fable,Kameo en Banzooie ook zeker proberen! En de vrouw zal wel weer Viva Pinata willen :)

Ik weet alleen niet in hoeverre dit alles het nog waard is aangezien de xbox one BC heeft. Zijn hier nog mensen die hun 360 houden ook al hebben ze een xbox one?

Kan ook zijn dat ik bepaalde oudere multiplatform games haal zoals Red dead redemption als ik die goedkoper kan vinden voor xbox als voor ps3.
Ik bewaar zelf mijn oude console altijd aangezien ik het nut niet zie om iets te verkopen voor 50 tot 70 euro. Dit omdat ik dit geld ook niet nodig heb op dit moment en ik het leuk vind de oude consoles te houden.

Is er overigens al ergens bekend wat de nieuwe games with gold gaan worden voor november ?

[ Voor 5% gewijzigd door Woolfy681 op 27-10-2015 10:26 ]

• S0epkip
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:30:
[...]

Zoals je zelf waarschijnlijk ook al hebt geGoogled schijnt er iets in de hardware te zitten waardoor de controller alleen gaat werken met een Win10 pc. Ze schijnen ook geen driver voor Win7/Win8 te gaan bouwen... |:(
Ik hoop op de community... wat een onzinnige push!!!

PVO

• Scrisissszzz
Is het zo dat als je iets besteld in de Brazil store dat er bij het afrekenen nog belasting bij komt?

De prijs van halo 5 verandert ineens van 199 naar 229?

edit: nu staat de prijs goed maar kan ik niet met mijn ingeloste codes betalen? moet toch allerlei naw gegevens invullen... vaag..

Ik moet alsnog factuurgegevens en de cep invullen? terwijl ik store credit heb?

[ Voor 41% gewijzigd door Scrisissszzz op 27-10-2015 11:21 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-01 14:57
S0epkip schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:18:

Je kunt dan beter voor deze gaan: http://www.consoletuner.com/products/titan-one/

Sig

die werkt afaik niet wireless met een XBO controller.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• S0epkip
SinergyX schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:14:
[...]

die werkt afaik niet wireless met een XBO controller.
Inderdaad, jammer:
  • XBox One Controller Wireless Mode
  • WIRELESS MODE
  • COMING SOON FEATURE
  • Microsoft Xbox One Wireless Adapter for Windows. To be released in 31 Dec 2015

PVO

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2025

xAnarchyBaS

Urist

Maareh, die elite controller is toch niet een limited editie ofzo, ik zie hem nu in geen enkele webshop meer staan.
xAnarchyBaS schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 11:26:
Maareh, die elite controller is toch niet een limited editie ofzo, ik zie hem nu in geen enkele webshop meer staan.
Waarschijnlijk niet, maar misschien lage productie oplage en grote hype dat ze snel zijn uitverkocht, wordt weer even wachten tot ze aanvullen.

Edit, wehkamp is hij ook weg.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2015 11:30 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

yeah, ik loop vanmiddag even het centrum in en loop even langs de elektronica/game winkels.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:26

Winkiller

De Mopperpot

[...]
Zijn hier nog mensen die hun 360 houden ook al hebben ze een xbox one?
Ja, zo lang de 360 geen brood eet of niet stuk is blijft hij staan, en wordt soms gebruikt. :Y

• OllyNL
Koning Willy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 00:50:
[...]

Dan speel je toch potje Halo Online :P

Snap uberhaubt niet waarom je 400€ uit zou willen geven als je het GRATIS kan spelen :+ ?
[video]
Ok vet. Zal hier is naar kijken. thx.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:22
[...]

Zijn hier nog mensen die hun 360 houden ook al hebben ze een xbox one?
Yep, heb een LE Halo4 360 staan die nog gebruikt wordt. Ben van plan om hem te verhuizen naar het werk om in de pauze te kunnen gamen :) Als de 360 BW compatible mode goed wordt voor de One dan waarschijnlijk voor het einde van het jaar.

Speel er nog met plezier op af en toe, heb nog wat originele Xbox games die dan weer BW compatible waren met de One (Halo 1 en 2 en Forza Motorsport)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Smeldor
Bedank heren! Haal de xbox morgen op en kruip weer in de huid van Marcus Fenix! Xbox one komt er ook nog wel een keer! Beide pracht consoles

• Silversin
Een aantal webshops hebben nu ook 30 oktober staan als release date voor de Elite controller. Er heerst best wat onduidelijkheid vanuit Microsoft over een datum.

• mfneed
Silversin schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:23:
Een aantal webshops hebben nu ook 30 oktober staan als release date voor de Elite controller. Er heerst best wat onduidelijkheid vanuit Microsoft over een datum.
Die datum wordt neergezet om dat dan de eerste levering uitverkocht is. Had gister iemand van gamemania aan de telefoon, die zag ook 27ste en 30ste staan en hoorde toen op het achtergrond iemand zeggen dat ze dan weer nieuwe binnen krijgen.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:20
mfreriks schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Die datum wordt neergezet om dat dan de eerste levering uitverkocht is. Had gister iemand van gamemania aan de telefoon, die zag ook 27ste en 30ste staan en hoorde toen op het achtergrond iemand zeggen dat ze dan weer nieuwe binnen krijgen.
Silversin schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:23:
Vooral veel onduidelijkheid, bij mijn lokale Bart Smit wisten ze niets van de controller af, terwijl die normaal altijd goed bij zijn met games en consoles. Wehkamp gaf gisteren aan te leveren, maar de levertijd is nog steeds 2-3 dagen, ondertussen is het artikel zelfs van de website gehaald.

Ik weet niet precies wat er mis gaat.

• Scrisissszzz
Hmmm een stapje verder in de braziliaanse store maar...

Ik zie dat ik store credit van 200 heb, maar als ik dan klik op koop voor xbox one dan moet ik evengoed nog factuurgegevens invullen en kan niet voor het tegoed kiezen. Mijn CC die eraan hing heb ik verwijderd maar dan kan het nog steeds niet.

Moet ik ergens als betaalmethode dat tegoed aangeven in mijn profiel ofzo?

• Silversin
mfreriks schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Volgens Bol zou mijn pre order van begin september vandaag afgeleverd worden, maar de status van mijn bestelling staat nog op 'verwerken'. Ik ben benieuwd of er een Nederlandse retailer vandaag kan leveren.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:58

BM

Admin Softe Goederen
Scrisissszzz schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:43:
Hmmm een stapje verder in de braziliaanse store maar...

Ik zie dat ik store credit van 200 heb, maar als ik dan klik op koop voor xbox one dan moet ik evengoed nog factuurgegevens invullen en kan niet voor het tegoed kiezen. Mijn CC die eraan hing heb ik verwijderd maar dan kan het nog steeds niet.

Moet ik ergens als betaalmethode dat tegoed aangeven in mijn profiel ofzo?
Volgens mij ontkom je er niet aan om iets van een adres op te geven. Dat is niet anders in de BR store dan in de US store overigens.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Ofthewell
Vandaag heb ik na een paar dagen wachten de NXOE op mijn Elite Console gekregen. Waar ik bij de oude dashboard de Elite Controller nog via een losse app moest configureren kan dan nu rechtstreeks bij Devices & accessoires. Na de update van de controller staat er ook mooi een plaatje naast van de Elite Controller en mag je het ding een naam geven :)

Nu even Halo 5 proberen met de ingebakken setup!

[ Voor 6% gewijzigd door Ofthewell op 27-10-2015 13:19 ]

• Mikayu

Mikayu

.srt

In de BR store heb ik gewoon bla bla als adres ingevuld en de eerste en beste CEP code die ik met google kon vinden ingevuld en niet mijn echte naam opgegeven. Werkt prima :P

• Scrisissszzz
Ok, na flink kloten met het googlen naar mc donalds rio de janeiro heb ik de game gekocht haha!

Kijken of hij straks ook aan het downloaden is geweest als ik thuis kom :)

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hier ook de NXOE op de console staan, ziet er goed uit.

• Ofthewell
Scrisissszzz schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:46:
Ok, na flink kloten met het googlen naar mc donalds rio de janeiro heb ik de game gekocht haha!

Kijken of hij straks ook aan het downloaden is geweest als ik thuis kom :)
Mag ik èèn McChicken en een BigMac(tm)?

Net een update van de NXOE van vandaag opgehaald, +/- 400mb groot, zondag ook al een update...

Changelog:

http://gearnuke.com/new-x...ow-full-changelog-inside/
You can read all the details including changelog for the October 27th update below.
◾DETAILS

OS version released: th2_xbox_rel_1510.151024-1929
Available: 6:00PM PDT 10/26 (2AM GMT 10/27)
◾FIXES:
◾My Games & Apps: You should no longer encounter any tiles that are blank in your collection.
◾Apps Crashing Fixes: Various Apps no longer crash on startup or during usage.
◾Formatting Hard Drives: You should no longer run into issues when formatting external hard drives.
◾Edge Browser: You should no longer encounter a black screen when browsing in Edge.
◾Adding profile: You should no longer have issues adding your profile to your Xbox One. ◾NOTE: If you still have issues signing into your account, you may need to perform the following: 1.Go to Settings > Account > Remove, then delete your account.
2.Open the guide, scroll up to the Sign in tab.
3.Choose Add & Manage > Add new to re-add your profile to your console.

FEATURED FEEDBACK OPPORTUNITIES

Be sure to check out the Preview Dashboard app for details on how you can help! The highlighted quests for this release are:
◾Take a photo: This quest encourages you to try out the new Xbox One Avatar experience, and give us your feedback.
◾Rate the Calendar: Go to Beta games and apps to get access to the Community Calendar app, then rate it with this survey to let us know what you think!

New Xbox One experience will out on November 12th for everyone. Microsoft is also planning to launch Backwards Compatibility with Xbox 360 games on the same day.

Let us know what you think about this news in the comments below.

• Nosferatu111072
Silversin schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 12:54:
[...]

Volgens Bol zou mijn pre order van begin september vandaag afgeleverd worden, maar de status van mijn bestelling staat nog op 'verwerken'. Ik ben benieuwd of er een Nederlandse retailer vandaag kan leveren.
Ik kreeg zojuist een reactie van yourgamezone dat de levering van de Elitecontroller in de Benelux zou zijn uitgesteld tot 17 november. Wat lekker geregeld weer. Eerst krijg ik de Halo 5 LE versie niet geleverd door gamedumper en nu dit!

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• mfneed
Nosferatu111072 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Ik kreeg zojuist een reactie van yourgamezone dat de levering van de Elitecontroller in de Benelux zou zijn uitgesteld tot 17 november. Wat lekker geregeld weer. Eerst krijg ik de Halo 5 LE versie niet geleverd door gamedumper en nu dit!
Zal ook eens verhaal halen bij wehkamp :)

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-01 18:19
De release van de elite controller loopt niet echt vlekkeloos zo te lezen.

Waar er gister bij de Mediamarkt website stond dat hij vandaag zou uitkomen, is de controller niet meer te vinden. Navraag in de winkel gaf ook niks.

Bij gamemania hadden ze wel wat informatie.

Diegene die in juli de elite controller hebben gereserveerd krijgen hem vandaag. Anders kun je hem reserveren, maar wanneer hij geleverd word is onduidelijk. Er zijn leveringsproblemen betreft de elite controller. Dit schijnt op een interne mail van game mania te staan.

• Nosferatu111072
Wellicht hebben ze zich vergist in de belangstelling en daarmee in de hoeveelheid bestellingen wereldwijd.

• mfneed
Darow schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:42:
De release van de elite controller loopt niet echt vlekkeloos zo te lezen.

Waar er gister bij de Mediamarkt website stond dat hij vandaag zou uitkomen, is de controller niet meer te vinden. Navraag in de winkel gaf ook niks.

Bij gamemania hadden ze wel wat informatie.

Diegene die in juli de elite controller hebben gereserveerd krijgen hem vandaag. Anders kun je hem reserveren, maar wanneer hij geleverd word is onduidelijk. Er zijn leveringsproblemen betreft de elite controller. Dit schijnt op een interne mail van game mania te staan.
Gamemania arnhem zei beide dat de levering pas de 31ste was... en wat er geleverd was, bar weinig... niet genoeg om alle pre-orders te dekken :) verder nog geen bericht van wehkamp gehad :)

Wehkamp uit ongeduld maar eens gebeld... Het antwoord was dat de levering 2-3 dagen status onder voorbehoud was... de controller kwam mondjes maat binnen en uiteraard first come first serve voor de preorders :) Kans op een hoop sadfaces inclusief de mijne geloof ik

[ Voor 13% gewijzigd door mfneed op 27-10-2015 15:29 ]

Bullet NL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:04:
Net een update van de NXOE van vandaag opgehaald, +/- 400mb groot, zondag ook al een update...

Changelog:

[...]
Ziet ernaar uit dat de meeste bugs nu wel zijn opgelost?

Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 15:33:
[...]

Ziet ernaar uit dat de meeste bugs nu wel zijn opgelost?
Lijkt er wel op, ik merkt ook weinig dingentjes....
Behalve dat gisteravond er wat chatparty issues waren.

• Niels9001
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09-2025
Ik gebruik mijn Xbox vooral voor Netflix, TV kijken en Groove Music en heb daarom dus ook zo'n officiele Xbox One Media Controller. Ik zag bij een van de eerste releases van de NXOE dat die nog weleens kuren kan hebben. Daarom vraag aan jullie: is dit bij de latere versies ook zo (even checken, anders wordt de vrouw boos :)).?

Ik zit nog op de oude Preview, maar zal een dezer dagen wel upgraden naar de laatste versie.

Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!

• nexhil
  • Laatst online: 08:08

nexhil

BAM!

Niels9001 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:06:
Ik gebruik mijn Xbox vooral voor Netflix, TV kijken en Groove Music en heb daarom dus ook zo'n officiele Xbox One Media Controller. Ik zag bij een van de eerste releases van de NXOE dat die nog weleens kuren kan hebben. Daarom vraag aan jullie: is dit bij de latere versies ook zo (even checken, anders wordt de vrouw boos :)).?

Ik zit nog op de oude Preview, maar zal een dezer dagen wel upgraden naar de laatste versie.
Ik heb hem nu sinds december en hij werkt nog steeds zonder problemen. Erg vervelend vind ik gewoon dat hij echt alleen op de infrarood van de ONE werkt niet op de kinect. Dus je ONE moet in het zicht staan.

Die zag ik een niet aankomen toen ik hem kocht.

[ Voor 3% gewijzigd door nexhil op 27-10-2015 16:08 ]

nexhil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:08:
[...]

Ik heb hem nu sinds december en hij werkt nog steeds zonder problemen. Erg vervelend vind ik gewoon dat hij echt alleen op de infrarood van de ONE werkt niet op de kinect. Dus je ONE moet in het zicht staan.

Die zag ik een niet aankomen toen ik hem kocht.
Ook daar zijn mogelijkheden voor...

http://support.xbox.com/n...external-ir-with-xbox-one

Bullet NL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:04:

Changelog:

[...]
Hebben jullie ook dat elke keer als je de Xbox opstart (instant-on) er een melding verschijnt 'blaba game is ready' of 'external storage is ready' (wat je normaal te zien krijgt na het installeren van een game) ?

En heb regelmatig dat de Kinect niet meer reageert, meestal draait het dan even later uit op een vastloper in het dashboard.

_/-\o_

:9~

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 27-10-2015 16:37 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:34:
[...]

Hebben jullie ook dat elke keer als je de Xbox opstart (instant-on) er een melding verschijnt 'blaba game is ready' of 'external storage is ready' (wat je normaal te zien krijgt na het installeren van een game) ?
Ik krijg deze melding alleen wanneer mijn Xbox een update heeft gedownload van het OS, wanneer ik de Xbox daarna uit zet en vervolgens weer aan krijg ik hem niet.
Als ik het goed heb weten te onthouden deed het oude dash dit ook.
En heb regelmatig dat de Kinect niet meer reageert, meestal draait het dan even later uit op een vastloper in het dashboard.
Nope, totaal geen last van... Ik heb sowieso geen problemen met de Kinect, Bassie moet wel tig keer zeggen "Xbox record that" terwijl ik het maar één keer op een normale toon hoef te zeggen....

• Donstil
  • Niet online
Niels9001 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:06:

Heb ik ook idd, handig dingetje. Werkt hier prima onder NXOE

Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:44:
[...]

Ik heb zo'n universele infrarood afstandsbediening op mijn telefoon gedownload als app, die werkt ook prima met de XBox

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
justifire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:34:
[...]

External storage is ready heb ik vaak. De keren dat ik dat krijg doet mijn Xbox er ook langer om op te starten.
Heb het ook een paar keer niet gehad, waardoor hij voor mijn gevoel sneller opstartte dan wanneer de melding wel verschijnt.

Vanavond maar een report van doen. (Eerst niet gedaan omdat je toen geen verbinding met live had, dus het onmogelijk was een screenshot/video ervan te maken).

Mijn xbox gaat trouwens volledig van de stroom af wanneer ik hem uitzet mocht dat er wat mee te maken hebben.

[ Voor 7% gewijzigd door Ereaser op 27-10-2015 16:53 ]

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 16:41

TheVMaster

Moderator WOS
Donstil schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:44:
[...]

Werkt hier ook goed, heb alleen wel dat het Volume en de Stop knop niet goed reageren....maar misschien moet ik wat harder drukken.....of de Xbox ff cold boot geven...
TheVMaster schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:56:
[...]

Werkt hier ook goed, heb alleen wel dat het Volume en de Stop knop niet goed reageren....maar misschien moet ik wat harder drukken.....of de Xbox ff cold boot geven...
Nee man, jij hebt vingers zo groot als eiken van 75 jaar oud.... Jij drukt natuurlijk op 6 knopjes te gelijk...

Bullet NL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:44:
[...]

Ik krijg deze melding alleen wanneer mijn Xbox een update heeft gedownload van het OS, wanneer ik de Xbox daarna uit zet en vervolgens weer aan krijg ik hem niet.
Als ik het goed heb weten te onthouden deed het oude dash dit ook.

[...]

Nope, totaal geen last van... Ik heb sowieso geen problemen met de Kinect, Bassie moet wel tig keer zeggen "Xbox record that" terwijl ik het maar één keer op een normale toon hoef te zeggen....
Het oude dash gaf mij geen melding bij het opstarten dat een game ready is die al 2 jaar op mijn schijf staat :P

En wat Bassie betreft, verwacht niet dat Kinect dat Mokums dialect ondersteund.

Maar goed, 12 november gaan we voor het echie (en backward compatibility) !
https://twitter.com/majornelson/status/658798011607306241

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-01 16:41

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:02:
[...]

Nee man, jij hebt vingers zo groot als eiken van 75 jaar oud.... Jij drukt natuurlijk op 6 knopjes te gelijk...
:+ Maar m'n vrouw bedient meestal de remote...en haar vingers zijn poezelig klein enzo..... O-)

• xAnarchyBaS

xAnarchyBaS

Urist

Nou rondje Tilburg gemaakt. Bart Smit wist niks, net als intertoys. Media Markt zegt 2e week van november. Nedgame zegt 20 November. Bij Game Mania was de eerste levering bunnen gekomen. Die was dekkend voor de helft van de pre-orders, wanneer de volgende levering komt wisten ze niet.
Dat idee met die controllers had ik ook al dat ze nergens leverbaar gingen zijn en Halo pre-orders kon je ook op wachten dat er mogelijk te weinig waren. Kortom, goede keuze gemaakt door nog even te wachten en de game gewoon digitaal te halen :)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:22
Net titanfall deluxe maar gekocht, voor 7,50€ is dat wel eens leuk :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Nosferatu111072
Martinspire schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 18:10:
Dat idee met die controllers had ik ook al dat ze nergens leverbaar gingen zijn en Halo pre-orders kon je ook op wachten dat er mogelijk te weinig waren. Kortom, goede keuze gemaakt door nog even te wachten en de game gewoon digitaal te halen :)
Ach ik heb de gewone editie maar opgehaald en de LE editie maar geannuleerd. Ik ga niet weken zitten te wachten. De elite controller kan ik nog wel even op zich wachten.

• Koning Willy
Smeldor schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:17:
Hey kerels,

Lol, de 360 heeft tenminste nog goeie games zoals Red Dead Redemption en andere exclusives, op Xbox One is er nog niet veel te spelen...

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

Koning Willy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 19:51:
[...]

Lol, de 360 heeft tenminste nog goeie games zoals Red Dead Redemption en andere exclusives, op Xbox One is er nog niet veel te spelen...
Applaus voor jezelf. Zulke aperte onzin heb ik de hele dag nog niet gehoord.

• Koning Willy
baviaan schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:15:
[...]

Applaus voor jezelf. Zulke aperte onzin heb ik de hele dag nog niet gehoord.
Oke, noem dan maar eens 10 must have games met het kaliber van Red Dead Redemption.

Ik heb Xbox 360's gezien voor 30-40€ op Marktplaats, krijgt hij dus meer bang for buck. Ik zat zelf ook naar eentje te kijken maar wacht rustig af om te zien wat backward compatibility brengt.

[ Voor 32% gewijzigd door Koning Willy op 27-10-2015 21:00 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace