iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Wel huiswerk, maar dat wordt uitgesteld tot zaterdag, dan tot zondag en dan einde van de dag wordt het afgeraffeld.
Dat was ik gisteren ook aan het denken. Heb al wat rondgekeken online, maar er is een massa keuze. In ieder geval zou een SSD niet veel sneller zijn tov een HDD op de Xbox one.Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 09:58:
Het nadeel van al die games van de afgelopen tijd is dat mijn externe HDD ook al weer vol zit.... Maar opzoek naar een grotere 7200 rpm USB 3.0 schijf (2.5")
Denk dat ik mijn ding ga zoeken in de bekendere merken, Seagate, WD etc.
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Dan als ouder wel het goede voorbeeld geven en niet zelf de hele dag en avond bezig zijn met xbox.Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 10:58:
[...]
Eerst je best om school doen, dipoma's halen.... zodat je straks een goede baan kan vinden! Veel belangrijker dan die Xbox..... Hahaha
Mijn kids mogen ook niet zoveel op de Xbox.... De juist prioriteiten stellen!![]()
2,5 inch Usb3 1tb 7200rpm, works like a charm:)
Allicht de moeite waard om te kijken of ze die nog ergens hebben danwel wat de opvolger is. Games starten veel sneller iig
Lichtpuntje...
ik heb nog een paar samungs 850 evo's liggen van 250gb. Even kijken of ik een Msata naar usb 3 enclosure kan vinden op Ebay of bij onze Chinese vrinden. Hier in NL vragen ze er zo 18 euro voorLuisjeNL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:22:
Ik heb een hitachi touro mobile pro daarvoor gekocht, volgens mij verkopen zie die niet meer.
Allicht de moeite waard om te kijken of ze die nog ergens hebben danwel wat de opvolger is. Games starten veel sneller iig

http://www.redcoon.nl/B55...MLu__KljckCFSQHwwodO0MJaALuisjeNL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:22:
Ik heb een hitachi touro mobile pro daarvoor gekocht, volgens mij verkopen zie die niet meer.
Ja, dit vind ik ook vreemd. Probeerde gisteren via "Xbox, take a screenshot" een screenshot te maken van m'n installatie progress, maar dan zegt 'ie "Cannot take a screenshot here"MRE-Inc schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 07:22:
Reden waarom RDR en andere Rockstar games nog niet in BC zitten:
https://ar12gaming.com/ar...-backwards-compatible-yet
Hoe maak je trouwens screenshots van je Dashboard/Start scherm en andere schermen buiten het gamen om ?
Ik zie steeds vaker van dit soort screenshots voorbij komen, maar een dubbeltap + Y werkt niet bij mij met het nieuwe NXOE
[afbeelding]
ThanksMartinspire schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:15:
[...]
Ik denk dat ik zo'n 20 uur heb gespeeld, maar kan het niet precies zien. Heb sommige stukken weinig gepakt (kwam ik dan vaak laat achter maar na lang klauteren en ploeteren heb je dan geen zin meer om terug te gaan) en sommige stukken wel weer veel gedaan. Heb sowieso nog wat tombes opnieuw te doen en wat gebieden te bespeuren. Upgrades e.d. ben ik wel bijna doorheen (belangrijkste heb ik eigenlijk al wel), dus het is vooral verzamelen en dingen doen die ik leuk vind. Ik denk dat als je alles wilt hebben, je er wel zo'n 40 uur aan zoet bent, maar de vraag is of je dan zin hebt om elke hoek van de game te gaan bekijken (het is nogal wat). De basis uitspelen zal je waarschijnlijk zo'n 20 tot 25 uur kosten (game en tombes).
Wat me vooral opviel aan de walkthrough hoofdstukken bij IGN (heb hem niet gelezen maar zag hem even voorbij komen toen ik een tombe wilde oplossen waar ik met mn domme kop de oplossing niet zag), dat de eerste paar levels eigenlijk vrij snel gaan maar de laatste 5 doe je nog wel langer over. Dus als je denkt van "oh ben ik hier al", dan valt dat nog wel mee.
Anyways, mijn game van het jaar (alleen Just Cause kan hem eigenlijk nog overtreffen voor mij persoonlijk), heeft het stokje van Batman Arkham Knight overgenomen hier. Beide kan ik enorm aanraden
Hier overigens nog mijn reactie op Star Wars Battlefront: Martinspire in "[Multi] Star Wars Battlefront"
En hier nog wat meer over mijn Tomb Raider ervaringen: Martinspire in "[Multi] Rise of the Tomb Raider (2015)"
Wie doet dat dan?Winkiller schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:14:
[...]
Dan als ouder wel het goede voorbeeld geven en niet zelf de hele dag en avond bezig zijn met xbox.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja dag.. Dat is mijn eigen tijdverdrijf. Ik heb het goede voorbeeld al gegeven door een baan te hebben waar ik gelukkig mee ben. En dat ik me zeker genoeg voelde om aan kinderen te beginnen. Daar kunnen ze het mooi mee doenWinkiller schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:14:
[...]
Dan als ouder wel het goede voorbeeld geven en niet zelf de hele dag en avond bezig zijn met xbox.
Gamertag: YazNL
Dat doen ze ook niet met een screenshot van de Xbox maar met een capture-tool. Dat je dus het HDMI-signaal gebruikt. Elgato of Roxio ding dushalofreak1990 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 12:41:
[...]
Ja, dit vind ik ook vreemd. Probeerde gisteren via "Xbox, take a screenshot" een screenshot te maken van m'n installatie progress, maar dan zegt 'ie "Cannot take a screenshot here"
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 13-11-2015 13:25 ]
Hopelijk komt dat tegelijkertijd met Cortana, begin 2016.sparow schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 14:54:
Hoe zit het eigenlijk met NL als taal voor voice commands. Ik dacht gelezen te hebben dat NL in de preview te gebruiken was als taal. Nu met de update is NL echter niet in te stellen voor gesproken taal. Wat is nu precies de status daarvan? Komt deze ondersteuning er misschien binnenkort aan?
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 13-11-2015 16:25 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Yaz schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 13:21:
[...]
Ja dag.. Dat is mijn eigen tijdverdrijf. Ik heb het goede voorbeeld al gegeven door een baan te hebben waar ik gelukkig mee ben. En dat ik me zeker genoeg voelde om aan kinderen te beginnen. Daar kunnen ze het mooi mee doen

XBO saves worden gesynced naar de cloud toe, maar ook lokaal afaik. Waarom je dan een cloud locatie MOET opgeven is mij even een raadsel. Staan je cloud save optie aan op de XBO? Misschien een nieuwe setting?Hupegel schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:39:
Hallo allemaal, weet iemand van jullie hoe de opslag bij 360 games op een Xbox One werkt? Zelf heb ik geen gold en dus ook geen cloudopslag voor zover ik weet. Nu wilde ik Banjo Kazooie Boutjes en Moertjes spelen. Het spel vraagt om een opslagplaats voor de spelvoortgang aan te wijzen. En de enige keuze die ik kon maken is opslaan in een cloud van 2.0 GB...Hier snap ik niets van. Gewone Xbox One games worden toch lokaal opgeslagen op de Xbox One zelf? Is dat anders bij backword compatible games?? Of is hier een workaround gemaakt waarbij er voor Banjo zogenaamd een cloudopslag wordt gemaakt maar er in werkelijkheid op de HD van de Xbox One wordt opgeslagen??? Bij de Xbox helpdesk kwamen ze er volgens mij niet echt uit, ik ben benieuwd wat jullie weten...
Wel handig; kan ik tenminste mijn saves en achievements meenemen naar de XBO. Nu nog ze cross platform beschikbaar maken (i.e een nieuw XBO release van een 360 games)
[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 13-11-2015 16:50 ]
en ik heb ook de gears of war ultimate edition maar krijg de xbox 360 games nergens te zien
Over Gears:loonstar schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:47:
Backward compatibility snap het niet werkt geen 1 spel
en ik heb ook de gears of war ultimate edition maar krijg de xbox 360 games nergens te zien
https://gearsofwar.com/en...n/backwards-compatibility
Over BC:
http://majornelson.com/20...y-games-is-now-available/
Dit is toch bijna geen Nederlands meer...loonstar schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 16:47:
Backward compatibility snap het niet werkt geen 1 spel
DUH, lekker belangrijk, je begrijpt het toch ?Rossi46 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 17:22:
[...]
Dit is toch bijna geen Nederlands meer...
Ik heb ook nog geen Dirt-3 of andere 360 games kunnen vinden in mijn XBO.
Niet dat ik dat erg vindt want mijn 360 staat er toch naast.
Ik had een Xbox 360 maar heb nu een Xbox One met Gold. Kan ik nou wel Xbox 360 games via xbox.com downladen die compartiable zijn met Xbox one ? Of moet je echt in het bezit zijn van een 360? En heb je daar een creditcard voor nodig (voor betaal opties)
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oké jammerRivanov schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 18:58:
Kun je gewoon kopen. Hebt wel betaalmiddel nodig voor de betaalde games.
Was mooi geweest dat je een 360 game die nu gold is gratis kon downloaden naar de One.
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Zo heb ik nu ook Dirt 3.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

haha, zit dat er nog steeds in? Ik ken NBA Jam nog uit m'n speelhal tijd: is it the shoes? He's on fire! I can see my house from here !
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
t's easy to add a new payment option for your Xbox Live subscription. Here's how:
In a browser, go to My Account.
If needed, sign in to the Microsoft account you want to change.
Select Services & subscriptions.
In the Xbox Live section, under Paid with, select Change how you pay.
Select Add a new way to pay, select Next, and then follow the steps to set up your credit card, debit card, or PayPal account as a new payment option.
Echter ik zie geen optie ''Paid with, select Change how you pay.'' onder de Xbox Live sectie.
Ik zie alleen maar Xbox live settings, Show less
Heb inmiddels een jaar abbo en deze maand abbo's kan je niet toevoegen aan een jaar abbo.
Thanks for your FIFA 16 pre-order. To get started with EA Access, redeem your 1 month code and install the free EA Access Hub by searching for 'EA Access' on Xbox One.
Lichtpuntje...
Is het wat? Of is het battlefield in een star wars jasje?Martinspire schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 21:04:
Voor de mensen met EA Access + Battlefront: nog animo om straks even samen te knallen? Stuur maar PM of spreek me aan op Xbox Live
Ik kreeg ook 2 keer een code maar achteraf was het dezelfde code want hij gaf aan dat die al gebruikt was.harrytasker schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 20:25:
Paar dagen geleden wederom een code gekregen voor mijn preorder van FIFA 16 (tweede keer al), voor een maand EA access. Ik weet niet of ie werkt, maar ik hoor het wel.
Heb inmiddels een jaar abbo en deze maand abbo's kan je niet toevoegen aan een jaar abbo.
[...]
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Maand abbo kan je wel toevoegen aan een jaar abbo,mijn jaar abbo werd met 1 maand verlengd toen ik die code toevoegde.
Als ik via Xbox.com dirt 3 wil downloaden zie ik alleen een button 'downloaden naar je xbox360'
Als ik dat doe zie ik ze dan op mijn Xbox one? Of hoe doen jullie dit?
Dirt 3 was inderdaad een Xbox 360 titel, maar als je hem dus nu aanschaft voor Xbox 360, dan schaf je hem dus ook aan voor de One (beetje raar verwoord inderdaad). En als ie opstart heb je ook wel wat dingen van het oude Xbox 360 dashboard, maar in principe draait ie verder prima.triple__vince schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:26:
Hoi ik heb een Xbox one, nu wil ik de games with gold downloaden.
Als ik via Xbox.com dirt 3 wil downloaden zie ik alleen een button 'downloaden naar je xbox360'
Momenteel zijn overigens The Walking Dead: Complete First Season en Pneuma: Breath of Life gratis
En vanaf maandag wisselt The Walking Dead voor Knight Squad als gratis titel (Pneuma blijft tot eind deze maand). Voor de Xbox 360 is vanaf maandag Dungeon Siege III gratis te downloaden (welke dus Dirt inwisselt, maar beiden zijn gewoon backwards compatible).
Kortom: downloaden
Xbox Live: Chevalric
Maar niet zonder een creditcard in te vullen, ik heb dir3 geprobeerd maar lukt dus helaas niet zonder CCRivanov schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 19:10:
Oh, ja dat kan wel hoor. De huidige Xbox 360 Games with Gold kun je gratis downloaden.
Zo heb ik nu ook Dirt 3.
PaypalJeroenC schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:41:
[...]
Maar niet zonder een creditcard in te vullen, ik heb dir3 geprobeerd maar lukt dus helaas niet zonder CC
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ja had ik die keuze maar
Of is dit ook weer een taal instelling probleem? Want bij mij staat alles op Nederlands..
Sowieso vaag dat je bij een gratis spel een betaalmiddel moet doorgeven, dat hoeft op de console zelf ook niet maar via de site wel..
In ieder geval ik heb het nogmaals gecheckt, het enige wat ik kan doen is cc toevoegen
[ Voor 38% gewijzigd door LopendeVogel op 14-11-2015 08:38 ]
Ik ging er vanuit dat behaalde achievements ook gewoon "tellen" (mits je ze op de 360 nog niet behaald hebt natuurlijk).
Maar als ik nu op de smartglass app kijk dan zie ik mijn Dirt 3 achievement van gisterenavond er niet tussen staan.

Oké en waar kan ik dat doen als ik vragen mag? Als ik bijv Dirt3 wil downloaden komt hij gelijk met de melding dat ik een betaalwijze moet selecteren, dan kies ik daarvoor en kan ik alleen een creditcard aangeven/invullen.SkyFlyer schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 08:41:
Via een webbrowser kun je wel PayPal toevoegen, daarna is hij ook op de XO beschikbaar.
Verwijderd
Dat heb ik ook gehad en de verbindings combo is heel gevoelig.PWM schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:37:
Ik krijg mijn pc maar niet aan de Xbox. Zowel bedraad als wireless kan hij geen connectie maken. Hij ziet de Xbox wel, maar als ik hem aanklik, krijg ik de melding:
[afbeelding]
Het is wachten op updates voor de Xbox One en Xbox One app.
Zijn ze op dezelfde router aangesloten?PWM schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:37:
Ik krijg mijn pc maar niet aan de Xbox. Zowel bedraad als wireless kan hij geen connectie maken. Hij ziet de Xbox wel, maar als ik hem aanklik, krijg ik de melding:
Hier heb ik namelijk zowel de xbox one als de PC bedraad aangesloten op dezelfde router (gaat hier om de ubee standaard door upc geleverd) en dat werkt vlekkeloos.
Echter hoef ik in de ubee niks met poorten en etc te doen, lijkt erop dat jij de apparaten of op een verschillende router hebt zitten of dat iets in je router de communicatie tussen deze 2 tegenhoud ?
Of zoals hierboven vermeld, heeft het voor de ''grote'' xbox one update wel gewerkt? Want ik heb het na de update van een paar dagen geleden niet nogmaals geprobeerd.
[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 14-11-2015 09:47 ]
Ik zal straks eens kijken of het lukt als ik een cc toevoeg.
Natuurlijk mag je dat vragenJeroenC schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:44:
[...]
Oké en waar kan ik dat doen als ik vragen mag? Als ik bijv Dirt3 wil downloaden komt hij gelijk met de melding dat ik een betaalwijze moet selecteren, dan kies ik daarvoor en kan ik alleen een creditcard aangeven/invullen.
- Ga in je browser (PC of X1) naar Xbox.nl
- Inloggen rechtsboven
- Als ingelogd -> selecteer rechtsboven de optie "Microsoft-account"
- Selecteer bovenin-midden "Betalen en factureren"
- Selecteer bovenin-beetje links "Betalingsopties"
- Selecteer links "Betalingsoptie toevoegen"

Ik krijg het werkend als ik op 2 dingen let:Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:44:
[...]
Dat heb ik ook gehad en de verbindings combo is heel gevoelig.
Het is wachten op updates voor de Xbox One en Xbox One app.
- Mijn netwerk is markeerd als "private"
- Mijn Windows firewall staat aan
Dan kan ik weer streamen, als op 1 of andere reden 1 van die 2 anders is, dan werkt het hier al niet meer.
Hm, inmiddels 11 uur verder en nog geen bevestiging. Als ik op account.microsoft.com kijk, zie ik daar wel staan dat de order "completed" is, maar op microsoftstore.com zie ik de order niet eens. Iemand anders ervaring hiermee? Vooralsnog is de transactie ook niet te zien op m'n creditcard, maar dat duurt (zeker in het weekend) altijd even voordat dat is bijgewerkt.Chevalric schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:37:
Hmm, net voor 't eerst in Singapore digitale gift cards gekocht, heeft de Store problemen. Moet ik 4-6 uur wachten voordat ik weet of het gelukt is. Nou maar hopen dat als dat mis gaat, ik niet alsnog geld kwijt ben.
Iemand anders ook dit soort problemen gehad bij de Singapore store met gift cards kopen?
Xbox Live: Chevalric
Misschien een overbodige vraag, maar heb jij ze beide handmatig een IP adres gegeven? Draai je met een DHCP server vanuit je router? Heb je ze beide in het zelfde subnet gegeven?PWM schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:37:
[afbeelding]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb laatst daar nog giftcards gekocht en geen problemen gehad,ik kreeg ook meteen de codes voor de giftcards.Chevalric schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:50:
[...]
Hm, inmiddels 11 uur verder en nog geen bevestiging. Als ik op account.microsoft.com kijk, zie ik daar wel staan dat de order "completed" is, maar op microsoftstore.com zie ik de order niet eens. Iemand anders ervaring hiermee? Vooralsnog is de transactie ook niet te zien op m'n creditcard, maar dat duurt (zeker in het weekend) altijd even voordat dat is bijgewerkt.
Iemand anders ook dit soort problemen gehad bij de Singapore store met gift cards kopen?
Op mijn creditcard was wel meteen de transactie te zien dus misschien is er iets mis gegaan met het kopen
van die giftcards bij jou.
Je krijgt toch ook een mail waar die codes staan van je giftcards.
[ Voor 3% gewijzigd door maurieske72 op 14-11-2015 12:14 ]
Ze willen er 20 per maand toevoegen en hopelijk zit RDR er snel bij maar ik ben bang dat we die dit jaar niet meer gaan zien. Terwijl het voor Rockstar juist extra inkomsten op kan leveren, ik heb RDR vorige maand gekocht om op de XBO te kunnen spelen.Hydralord25 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:15:
Is er al bekend wanneer de nieuwe backwards compatibility games worden aangekondigd. Hoop zo dat we Cod WAW en red dead redemption krijgen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De CoD die daar vooraf ging vond jij niet beter, Modern Warfare?Hydralord25 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:15:
Is er al bekend wanneer de nieuwe backwards compatibility games worden aangekondigd. Hoop zo dat we Cod WAW en red dead redemption krijgen.
Of zelfs terug naar 2005 voor CoD 2

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
De Xbox heeft een handmatig IP, mijn laptop via DHCP. Alle settings zijn verder gelijk.Bullet NL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 11:54:
[...]
Misschien een overbodige vraag, maar heb jij ze beide handmatig een IP adres gegeven? Draai je met een DHCP server vanuit je router? Heb je ze beide in het zelfde subnet gegeven?
Same here, maar dan vooral omdat een aantal vrienden van mij het spel al heeft, en ik het dan lekker samen kan spelen.Lekker Ventje schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:22:ik heb RDR vorige maand gekocht om op de XBO te kunnen spelen.
Ben je aangemeld op je XBO met je gamertag? Ik vergat me een keer aan te melden en toen kon ik geen verbinding maken.PWM schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:27:
[...]
De Xbox heeft een handmatig IP, mijn laptop via DHCP. Alle settings zijn verder gelijk.
...
Tuurlijk was Modern Warfare 1 beterFamous schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:23:
[...]
De CoD die daar vooraf ging vond jij niet beter, Modern Warfare?
Of zelfs terug naar 2005 voor CoD 2
ik heb vandaag een xbox one gekocht met de veronderstelling dat ik een heel aantal games kon spelen waaronder Destiny en Gears of War 3. Nu merk ik dat heel veel spellen niet toegankelijk zijn in de nederlandse store. Bovendien zijn nieuwere spellen makkelijk 70+ euro voor ultimate editions, en kan ik de normale edities nergens vinden
vraagjes;
- hebben jullie je region settings altijd op US staan? En zoniet, waarom zou je dat niet doen?
- waar kopen jullie meestal je games? in de xbox store? of liever de pricewatch of gamemania ofzo
- zijn alle spellen in de store die ik zie speelbaar? Soms staat er Xbox 360 bij in het hoekje van het plaatje vd game, en dan vraag ik me af of ik die ook kan spelen.
1. JaGarma schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 16:56:
Hi!
ik heb vandaag een xbox one gekocht met de veronderstelling dat ik een heel aantal games kon spelen waaronder Destiny en Gears of War 3. Nu merk ik dat heel veel spellen niet toegankelijk zijn in de nederlandse store. Bovendien zijn nieuwere spellen makkelijk 70+ euro voor ultimate editions, en kan ik de normale edities nergens vinden
vraagjes;
- hebben jullie je region settings altijd op US staan? En zoniet, waarom zou je dat niet doen?
- waar kopen jullie meestal je games? in de xbox store? of liever de pricewatch of gamemania ofzo
- zijn alle spellen in de store die ik zie speelbaar? Soms staat er Xbox 360 bij in het hoekje van het plaatje vd game, en dan vraag ik me af of ik die ook kan spelen.
2. Zie topic warning (hint: hieronder). Verder: budgetgaming.nl
3. Je XBO heeft sinds gisteren backwards compatibility met 360 spellen. Vandaar dat ze in de store op de XBO voorkomen
Blijkbaar gewoon ingame te kiezen... Je weet het maar nooit
[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 14-11-2015 17:49 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
He is alive!uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:33:
Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al bijna 3 jaar niet heb gedaan. Een spel gekocht op disc... Had een tegoedbon en wilde Tomb Raider kopen en dacht, kan hem misschien na het uitspelen goed doorverkopen, dus vandaar de disc. Kom ik thuis zie ik echter op het doosje staan. Volledig in het NLs. Kan iemand bevestigen dat ik ook de optie heb om hem in het engels te spelen, anders ruil ik hem alsnog om...
Daar moest eens een remake van komen inderdaad, zoals ze nu ook met Gears hebben gedaan.Lekker Ventje schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:23:
De WW2 CoD's zijn voor mij het beste, daarna ben ik snel afgehaakt.
Tot nu toe geen problemen mee gehad, maar ik kon nu met NXOE alleen via de website de 360 downloaden? Daarmee kwam ik inderdaad alleen verder met opgeven creditcard, op mijn US versie van dezelfde account heb ik ook paypal toegevoegd, maar op de NL versie kan ik dat nu inderdaad niet zo snel vinden.JeroenC schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 09:44:
[...]
Oké en waar kan ik dat doen als ik vragen mag? Als ik bijv Dirt3 wil downloaden komt hij gelijk met de melding dat ik een betaalwijze moet selecteren, dan kies ik daarvoor en kan ik alleen een creditcard aangeven/invullen.
Disc ?uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:33:
Ik heb vandaag iets gedaan wat ik al bijna 3 jaar niet heb gedaan. Een spel gekocht op disc... Had een tegoedbon en wilde Tomb Raider kopen en dacht, kan hem misschien na het uitspelen goed doorverkopen, dus vandaar de disc. Kom ik thuis zie ik echter op het doosje staan. Volledig in het NLs. Kan iemand bevestigen dat ik ook de optie heb om hem in het engels te spelen, anders ruil ik hem alsnog om...
Zooooooooo 2012....

Veel pezier met RotTR, spel is geweldig !
Tombes zijn echt huge !
Eens !Lekker Ventje schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 12:23:
De WW2 CoD's zijn voor mij het beste, daarna ben ik snel afgehaakt.
Had het er van de week nog over.
Moeten weer eens een lekkere ww2 shooter maken, zonder al die rocketpacks en double-jumps.
Gewoon weer eens puur knallen met een Carbine, Thompson of Garand.
Huge? Valt wel mee toch? Zijn qua puzzel niet heel veel anders als in de vorige game ook. Wel zien ze er echt schitterend uit en zitten ze meestal wel slim in elkaar, maar je bent er niet uren zoet mee (helaas). Eerder 10 tot 20 minuten, afhankelijk van hoe snel je ze weet op te lossen.justifire schreef op zondag 15 november 2015 @ 00:11:
[...]
Disc ?
Zooooooooo 2012....![]()
Veel pezier met RotTR, spel is geweldig !
Tombes zijn echt huge !
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 15-11-2015 01:39 ]
Juist 10 tot 20 minuten, huge dusMartinspire schreef op zondag 15 november 2015 @ 01:39:
[...]
Huge? Valt wel mee toch? Zijn qua puzzel niet heel veel anders als in de vorige game ook. Wel zien ze er echt schitterend uit en zitten ze meestal wel slim in elkaar, maar je bent er niet uren zoet mee (helaas). Eerder 10 tot 20 minuten, afhankelijk van hoe snel je ze weet op te lossen.
Was in de vorige tomb raider een stuk minder, meestal 1 kleine ruimte met wat obstakels.
Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Op YouTube heb ik onderstaand filmpje gevonden:giantgiantus schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:23:
Weten jullie of er tests zijn over de Elite console? Werkt dat nu daadwerkelijk sneller?
Boot naar menu:
Standaard: 45.10 sec
Elite: 39.02 sec
Fifa 2016 naar menu:
Standaard: 01:03.36
Elite: 00:59.33
Dat geluid als je clip leeg is bij je Garandjustifire schreef op zondag 15 november 2015 @ 00:21:
[...]
Eens !
Had het er van de week nog over.
Moeten weer eens een lekkere ww2 shooter maken, zonder al die rocketpacks en double-jumps.
Gewoon weer eens puur knallen met een Carbine, Thompson of Garand.
Dirt 3 via Xbox.com gedownload, staat nu netjes in mijn games&apps op mijn Xbox one.triple__vince schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 22:26:
Hoi ik heb een Xbox one, nu wil ik de games with gold downloaden.
Moest wel een cc invullen, er was geen andere optie.
Hoop dat het straks ook via smartglass of de console zelf kan.
Als je naar 'My games and Apps' gaat op de console en helemaal naar rechts ( 'Ready to Install' ) dan staan daar je beschikbare BC 360 spellen ook tussen.triple__vince schreef op zondag 15 november 2015 @ 10:59:
[...]
Dirt 3 via Xbox.com gedownload, staat nu netjes in mijn games&apps op mijn Xbox one.
Moest wel een cc invullen, er was geen andere optie.
Hoop dat het straks ook via smartglass of de console zelf kan.
Je zal ze echter moeten blijven kopen via de website. Tenzij ze games with gold op de console zelf ook geüpdatet hebben om 360 games weer te geven. Maar dat heb ik nu nog niet gezien, wellicht deze maand, hoewel ik dat betwijfel aldaar nog niet alle games BC zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 15-11-2015 11:13 ]
Hierboven ergens is mij uitgelegd hoe ik paypall kan toevoegen. Dan moet je naar jou account gaan en bij facturen en betalingen kan je paypall toevoegen.Dragunov schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:07:
Ik wou ook Dirt3 downloaden, maar heb geen credit card, dus verder geraak ik niet, spijtig!
Verder nog niet gelukt want ik moet bij paypall om een vage reden mijn creditcard geven.
Ik had ooit een 3V prepayd creditcard gekocht voor dit geneuzel maar die is schijnbaar 2 maanden geleden verlopen.
Ik ben ermee gestopt, dat ze het systeem maar logische maken en bij gratis games niet om een creditcard oid vragen.
Klein beetje
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Gewoon even goed lezen of even opzoeken. Je kunt je paypall account ook prima koppelen aan een Nederlandse bankrekening. Heb ik al meer dan 10 jaar volgens mij.JeroenC schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:12:
[...]
Hierboven ergens is mij uitgelegd hoe ik paypall kan toevoegen. Dan moet je naar jou account gaan en bij facturen en betalingen kan je paypall toevoegen.
Verder nog niet gelukt want ik moet bij paypall om een vage reden mijn creditcard geven.
Ik had ooit een 3V prepayd creditcard gekocht voor dit geneuzel maar die is schijnbaar 2 maanden geleden verlopen.
Ik ben ermee gestopt, dat ze het systeem maar logische maken en bij gratis games niet om een creditcard oid vragen.
Klopt ik heb inmiddels ook zo'n 10 jaar PayPal en alweer zo'n 9 jaar niet gebruikt.Rossi46 schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:20:
[...]
Gewoon even goed lezen of even opzoeken. Je kunt je paypall account ook prima koppelen aan een Nederlandse bankrekening. Heb ik al meer dan 10 jaar volgens mij.
Er word inderdaad om mijn Iban gevraagd maar is niet juist volgens hun.
Kijk er verder na wanneer ik er tijd voor heb 😆 thanks voor de reactie!
Draait ook wel redelijk prima dat backwards com,patibility. Af en toe schokt het wel, maar verder wel ok.
Of gewoon een Neteller account aanmaken! Virtuele CC werkt ook goed!Rossi46 schreef op zondag 15 november 2015 @ 14:20:
[...]
Gewoon even goed lezen of even opzoeken. Je kunt je paypall account ook prima koppelen aan een Nederlandse bankrekening. Heb ik al meer dan 10 jaar volgens mij.
Verwijderd
Maar 10k GS te gaan! Halo 5 vind ik meevallen qua graphics. Is TR echt zo adembenemend? Misschien toch maar kopen binnenkort. Zal wel goedkoop tweedehands op te pikken zijn binnenkort.uchiha tijntje schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:47:
[...]
Klein beetje. Tomb Raider ziet er wel echt heel goed uit zeg. Ben benieuwd wat ze dan wel niet voor elkaar kunnen gaan krijgen met GoW4...
Regelmatig met FIFA, enorm irritant! Heb een enorm stabiele glasvezel connectie dus daar kan het niet aan liggen.raymondtoonen schreef op zondag 15 november 2015 @ 19:34:
Meer mensen problemen tijden het gamen dat de party en game(bij mij black ops 3) in eens geen verbinding meer heeft? Ik kan nog wel gewoon in de Store. Dit is mij nu al 3 keer overkomen en voor de grote update nooit last van gehad.
Thanks! Mag ik vragen wat voor CC je hebt? Ik heb beide paypal en een mastercard (abn) gekoppeld, maar de xbox store in de VS slikt m niet.. zijn hier nog andere trucs voor?Notna schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 17:00:
[...]
1. Ja
2. Zie topic warning (hint: hieronder). Verder: budgetgaming.nl
3. Je XBO heeft sinds gisteren backwards compatibility met 360 spellen. Vandaar dat ze in de store op de XBO voorkomen
MC van de Rabo. En het kán zijn dat je CC geblokkeerd is wat weer op te lossen is door even de CC maatschappij te bellen. Al geprobeerd met een US IP te browsen naar de store op een PC?Garma schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:27:
[...]
Thanks! Mag ik vragen wat voor CC je hebt? Ik heb beide paypal en een mastercard (abn) gekoppeld, maar de xbox store in de VS slikt m niet.. zijn hier nog andere trucs voor?
Maar niet iedereen heeft geluk met de methode. Je kan iig kijken of je anders geen tegoeden kan kopen voor de VS store bijv.
Giftcards kopen bij Offgamers...Garma schreef op zondag 15 november 2015 @ 20:27:
[...]
Thanks! Mag ik vragen wat voor CC je hebt? Ik heb beide paypal en een mastercard (abn) gekoppeld, maar de xbox store in de VS slikt m niet.. zijn hier nog andere trucs voor?
PSN: Kjujay
Colombia is een voorbeeld hiervan. Zo juist net EA Access bestelt voor 1 jaar voor 21 euro.
Overige winkels zul met giftcards moeten afrekenen. (EA Access is overigens alleen mogelijk met CC)
[ Voor 16% gewijzigd door Xepos op 15-11-2015 20:54 ]
Maar wat gebeurt er als de PC net naast de X1 staat en je drukt de X toets op de Controller?
Gaat de X1 dan ook aan als je je controller wilt gebruiken op PC?
Niks gevonden hieromtrent op het internet...
Volgensmij moet je de controller met de dongle koppelen zodat deze niet meer reageert op de xbox, zo werk dat met het bedraad aansluiten op de pc ook. Nadeel is wel dat als je dezelfde controller voor de one als de pc gebruikt dat je steeds moet koppelen.Dragunov schreef op zondag 15 november 2015 @ 22:20:
Heb zo'n dongle besteld om me Xbox One controller draadloos aan me Win10 machine te koppelen.
Maar wat gebeurt er als de PC net naast de X1 staat en je drukt de X toets op de Controller?
Gaat de X1 dan ook aan als je je controller wilt gebruiken op PC?
Niks gevonden hieromtrent op het internet...
Nu is er een aanbieding voor een xbox one met fifa en 2 controllers voor 329 maar ergens wacht ik nog op een betere bundel, wel voor december(of tot hoelang ik geduld kan hebben ervoor) want dan stopt die gears actie. Haal er goedkoop EA acces bij zoals hierboven en je hebt echt te veel waarde voor je geld
[ Voor 9% gewijzigd door dglavimans op 16-11-2015 07:21 ]
329 voor een XBO met 2 controllers en game is al zeer scherp. Vaak kom je toch snel uit op een 500GB XBO + game en af en toe een scherp geprijsde bundel voor iets minder (Fallout bundel) of iets meer met 1TB HDD.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik kan me niet herinneren dat de game er ook zo goed uitzag op de 360. Zou het kunnen dat ze wat instellingen in de engine omhoog hebben geschroeft, gezien dat deze game ook op PC uitgekomen is zou het niet gek zijn dat dat kan toch?
309 eudglavimans schreef op maandag 16 november 2015 @ 07:18:
Heel erg aan het wachten op een deal voor deze consoleheb Halo al besteld en ga ook Gears nog halen wat allemaal spellen zijn die ik nog niet heb gespeeld en dus voor 50 euro al 9 spellen zijn!
Nu is er een aanbieding voor een xbox one met fifa en 2 controllers voor 329 maar ergens wacht ik nog op een betere bundel, wel voor december(of tot hoelang ik geduld kan hebben ervoor) want dan stopt die gears actie. Haal er goedkoop EA acces bij zoals hierboven en je hebt echt te veel waarde voor je geld
One 500 GB, Fifa, Star Wars en 1 maand EA Access
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=33674
Dit. En dan in het weekend van 27-30 november een controller erbij halen bij de GM voor 30 euro. Veruit de beste deal die je dit najaar gaat vindenBearclaw schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:07:
[...]
309 eu
One 500 GB, Fifa, Star Wars en 1 maand EA Access
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=33674
Wat betreft die controller zou ik toch verder kijken. Ik zou nu altijd voor de nieuwe (2015) controller gaan, waarbij de shoulder buttons wèl goed te bedienen zijn.Sorbo schreef op maandag 16 november 2015 @ 11:14:
[...]
Dit. En dan in het weekend van 27-30 november een controller erbij halen bij de GM voor 30 euro. Veruit de beste deal die je dit najaar gaat vinden
Dit topic is gesloten.
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace