Afgezien van de quicktime events (Ubisoft kap daar nou eens mee....) ziet het er toch wel weer erg vet uit.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Scrisissszzz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:56:
Ik was aan het kijken om Halo 5 via de braziliaanse store te kopen, daar is ie nu volgens mij het goedkoopste.. Alleen heb ik bij offgamers zitten zoeken maar ik kan nergens de gift card vinden die ik moet kopen voor de braziliaanse store?
Cards zijn ook gewoon via MS zelf te halen! digitaal :)

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02-2025
mfreriks schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:16:
[...]

Cards zijn ook gewoon via MS zelf te halen! digitaal :)
Uhhh ok, via de braziliaanse xbox.com neem ik aan... Ff uitzoeken dan..

Moet ik dan niet een Credit card hebben op een braziliaans adres?

[ Voor 11% gewijzigd door Scrisissszzz op 21-10-2015 12:38 ]

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:35
justifire schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:15:
Afgezien van de quicktime events (Ubisoft kap daar nou eens mee....) ziet het er toch wel weer erg vet uit.
[video]
Je bedoelt Square Enix kap daar eens mee? :P
Jaguar645 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:40:
[...]

Je bedoelt Square Enix kap daar eens mee? :P
Dat bedoel ik inderdaad !
En alle overige producenten die zulke irritante meuk nog steeds in hun games verwerken.

Ik zie overigens dat Offgamers hun Braziliaanse giftcards flink duurder hebben gemaakt.
Op BRL25 zitten ze 50 eurocent boven de huidige koers, dan is Brazilie in veel gevallen plots niet meer de goedkoopste aanbieder.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:26
Smoonshine schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:58:
[...]
Ik vond het einde juist wel erg tof. Deze staat sowieso in mijn top 3 van tofste games dit jaar. Ik denk dat het probleem met eindes is dat ze het nooit naar ieders zin kunnen maken. Er zijn altijd open eindjes of theorieën die niet waargemaakt worden. Hetzelfde waar in mijn ogen Lost last van had.

Spoiler over het einde:
spoiler:
Ik vond het erg tof hoe de episode helemaal ontspoorde in die nachtmerrie en tot slot nog al die herinneringen. En ook hoe je met tijdreizen uiteindelijk ontsnapte aan Jefferson. Dat de uiteindelijke slotkeuze geen gevolg was van alle keuzes die je in het verleden hebt gemaakt vond ik ook wel logisch. Dat is praktisch onmogelijk om te maken. Al schijnen er wel bepaalde details weer anders te zijn in de slotscene afhankelijk van je keuzes in eerdere episodes.

Wie/wat heb je uiteindelijk gered? Ik heb zelf Chloe gered. Ik ga de episode ook nog wel een keer doorspelen om te kijken wat er gebeurt als ik haar opoffer.
spoiler:
Over de episode zelf heb ik weinig klachten ja. Vooral het ontsnappen uit de dark room was cool. Het grootste probleem wat ik heb met het einde is dat ik het nogal suf vindt dat het universum/een hogere macht/iets in die richting Chloe kennelijk dood wil hebben op het specifieke moment in episode 1. Aan het begin van episode 5 is de storm gewoon bezig terwijl Chloe op dat moment dood is. Verder vindt het universum het kennelijk wel oké dat ze nog in leven is als heel Arcadia Bay tegen de vlakte gaat?

Ik heb er voor gekozen om Chloe te redden omdat ik niet echt overtuigd was dat Chloe laten sterven de oplossing was. Als ik het me goed herinner had Max al visioenen van de storm voordat ze Chloe überhaupt had gered. Ik hoopte toch dat er meerdere eindes in het spel zouden zitten en dat de "save Chloe/save Arcadia Bay" slechts één van de keuzes was die je moet maken om tot een einde te komen...

Trouwens ook wel slecht dat als je het "canon" einde kiest waarin je Arcadia Bay redt (hier is beduidend meer aandacht aan besteed met een veel langer filmpje op het eind) alle keuzes die je tijdens het spelen gemaakt hebt teniet worden gedaan.

Dit is best een lange tekst geworden zo :P

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-01 15:38

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

SpoekGTi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:03:
Kan iemand mij vertellen of dat de scratchcard van Halo5 die bij de halo5 console zit 1 of meerdere codes heeft (dus voor de downoadable extra content)
Je hebt 1 code voor de Digital Deluxe game (Halo 5 "boekje") en 1 voor die Fotus armor.(Losse voucher.)

[ Voor 4% gewijzigd door crzyhiphopazn op 21-10-2015 12:54 . Reden: Meer info ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• mfneed
Scrisissszzz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:34:
[...]

Uhhh ok, via de braziliaanse xbox.com neem ik aan... Ff uitzoeken dan..

Moet ik dan niet een Credit card hebben op een braziliaans adres?
De MS store, en dan op braziliaanse taal instellen

heb hier een link maar weet niet zeker of die op de juiste pagina uit komt...

http://www.microsoftstore...ht6_XboxLiveGold_07292015

(Onderaan staan ze)

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09

Smoonshine

Feyenoord!!

ErikT738 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:52:
[...]

spoiler:
Over de episode zelf heb ik weinig klachten ja. Vooral het ontsnappen uit de dark room was cool. Het grootste probleem wat ik heb met het einde is dat ik het nogal suf vindt dat het universum/een hogere macht/iets in die richting Chloe kennelijk dood wil hebben op het specifieke moment in episode 1. Aan het begin van episode 5 is de storm gewoon bezig terwijl Chloe op dat moment dood is. Verder vindt het universum het kennelijk wel oké dat ze nog in leven is als heel Arcadia Bay tegen de vlakte gaat?

Ik heb er voor gekozen om Chloe te redden omdat ik niet echt overtuigd was dat Chloe laten sterven de oplossing was. Als ik het me goed herinner had Max al visioenen van de storm voordat ze Chloe überhaupt had gered. Ik hoopte toch dat er meerdere eindes in het spel zouden zitten en dat de "save Chloe/save Arcadia Bay" slechts één van de keuzes was die je moet maken om tot een einde te komen...

Trouwens ook wel slecht dat als je het "canon" einde kiest waarin je Arcadia Bay redt (hier is beduidend meer aandacht aan besteed met een veel langer filmpje op het eind) alle keuzes die je tijdens het spelen gemaakt hebt teniet worden gedaan.

Dit is best een lange tekst geworden zo :P
spoiler:
Dat was ook wel een idee dat ik had tijdens het spelen. Bijvoorbeeld toen je op zoek ging Warren. Je kunt al die lui onderweg wel helpen. Maar je gaat toch weer met de tijd klooien, dus uiteindelijk maakt het geen verschil of je ze nu redt of niet. Meer keuzes zou ook wel mooier zijn, maar hier kon ik ook prima mee leven. Ik denk overigens dat de storm komt, doordat er met de tijd is geknoeid. Het deed me denken aan Donnie Darko, waarbij de alternatieve realiteit op een gegeven moment ook "opgeruimd" moest worden. Dus uiteindelijk denk ik dat het redden van Chloe alleen het moment was waarop het gebeurde, maar dat elke andere verandering ook tot hetzelfde had geleid.

Sowieso vond ik de hele Donnie Darko/Butterfly effect vibe in het spel ontzettend tof.

spoiler:
Uiteindelijk kies je er dus voor om de alternatieve realiteit te laten voortbestaan, of om hem op te ruimen en de originele tijdlijn voort te laten bestaan

uhm...

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:11
crzyhiphopazn schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:53:
[...]

Je hebt 1 code voor de Digital Deluxe game (Halo 5 "boekje") en 1 voor die Fotus armor.(Losse voucher.)
Ok thanks die van mij werd namelijk opgehaald en de knul beweert nu dat hij dingen mist..... Maar dan weet ik dat er niet meer bij zit, wel vaag dat die fotus armor niet bij de collectors edition zit :(

En hoe zit het met de fall of reach streaming movie dan

[ Voor 6% gewijzigd door SpoekGTi op 21-10-2015 13:40 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Scrisissszzz
mfreriks schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:28:
[...]

(Onderaan staan ze)
Ja ik had ze gevonden en in de checkout gegooid, maar dan moet ik gewoon mijn eigen CC gegevens invullen met een braziliaans adres?

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• mfneed
Scrisissszzz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Ja ik had ze gevonden en in de checkout gegooid, maar dan moet ik gewoon mijn eigen CC gegevens invullen met een braziliaans adres?
Ja:)

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Scrisissszzz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:44:
[...]

Je kan ook een online CC gebruiken ;)

Ik gebruik Neteller en dat kost ook niets extra's. Je zet er eerst wat geld op en zoveel kan je ook uitgeven. Ideaal.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:46
Vind het maar een hoop gedoe om een spelletje te kopen. Het zo goedkoop spellen kopen is eigenlijk alweer een spelletje op zich.

• mfneed
Beltoni schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:00:
Vind het maar een hoop gedoe om een spelletje te kopen. Het zo goedkoop spellen kopen is eigenlijk alweer een spelletje op zich.
Valt best mee hoor! eenmaal alles op orde is het een paar klikken en klaar:) Heb zelf 5 verschillende betaalopties:) Brasil/US/Russia/Canada/NL heb ik het meeste wel afgedekt:) af een paar euro goedkoper bij colombia of zuidafrika... die neem ik dan maar voor lief xD

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

SpoekGTi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:35:
[...]

Ok thanks die van mij werd namelijk opgehaald en de knul beweert nu dat hij dingen mist..... Maar dan weet ik dat er niet meer bij zit, wel vaag dat die fotus armor niet bij de collectors edition zit :(

En hoe zit het met de fall of reach streaming mobiel dan
Lijkt er op dat het dan exclusief voor de console bundle is

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

mfreriks schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:28:
[...]

(Onderaan staan ze)
Voor Brazilie moet je toch een BSN opgeven ?
Dat werd mij toch iets te gortig ivm fraude.
Moet zeggen dat Signapore wel een erg fijne toevoeging is aan de Marketplace :)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 21-10-2015 14:28 ]

• mfneed
justifire schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:27:
[...]

Voor Brazilie moet je toch een BSN opgeven ?
Dat werd mij toch iets te gortig ivm fraude.
Net even nagekeken, billing info tevoorschijn gehaald, nergens een BSN te vinden :) alleen naam/braziliaans adres/braziliaans telefoonnummer (complete plaatje dan he) moeten invullen

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-01 08:36
Gamers, ongeacht welke app ik gebruik op mijn telefoon, mijn XB1 wordt maar moeizaam of zelfs helemaal niet gedetecteerd. Apps als Plex en Airmusic of zelfs Youtube vinden wel de chromecast van mijn onderbuurman zonder problemen, maar mijn XB1 die zich in de zelfde kamer bevind lukt niet. Ik gebruik Iphone 5s, kan het daar aanliggen? Iemand anders ervaring mee? Tips zijn welkom :)

• SpoekGTi
Chabio schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:39:
Gamers, ongeacht welke app ik gebruik op mijn telefoon, mijn XB1 wordt maar moeizaam of zelfs helemaal niet gedetecteerd. Apps als Plex en Airmusic of zelfs Youtube vinden wel de chromecast van mijn onderbuurman zonder problemen, maar mijn XB1 die zich in de zelfde kamer bevind lukt niet. Ik gebruik
Iphone 5s, kan het daar aanliggen? Iemand anders ervaring mee? Tips zijn welkom :)
Wat wil je doen dan? Streamen vanaf je tel naar de console?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• MichaelHolyman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2023

MichaelHolyman

Blaffende koeien loeien niet

Dag mensen!

Ik heb vanaf dag 1 mijn games digitaal uit de US store gehaald, maar vanwege de wisselkeursenveranderingen ben ik hiermee gestopt een aantal maanden terug. Ik lees wat over de Brasil en Singapore Stores, maar zijn dat dus nu de goedkoopste opties? En werkt dit alleen met mijn CC met Braziliaans/ Singapore adres, of werkt Paypal ook toevallig?

Thanks!

Gamertag: MichaelHolyman

• Famous

Famous

R 400+

MichaelHolyman schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:47:
Dag mensen!

Ik heb vanaf dag 1 mijn games digitaal uit de US store gehaald, maar vanwege de wisselkeursenveranderingen ben ik hiermee gestopt een aantal maanden terug. Ik lees wat over de Brasil en Singapore Stores, maar zijn dat dus nu de goedkoopste opties? En werkt dit alleen met mijn CC met Braziliaans/ Singapore adres, of werkt Paypal ook toevallig?

Thanks!
Haal het zelf gewoon in Rusland, zal voor de twee bovengenoemde het zelfde gaan.
Je kan altijd hier kijken waar de game, welke jij wilt, het goedkoopste is: http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

Met CC werkt het prima. Kocht zelf giftcards in de Russia store maar bedacht later dat dat waarschijnlijk niet eens nodig is :+

• mfneed
Topic warming lezen!:)

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:27

Convoy

g44p

Zo koud is het toch niet? :+

• mfneed
Convoy schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Zo koud is het toch niet? :+
haha :+ Warning it is ^^

• Chabio
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23-01 08:36
SpoekGTi schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:43:
[...]

Wat wil je doen dan? Streamen vanaf je tel naar de console?
Ja idd, Youtube afspelen. Muziek streamen. T is via telefoon stuk makkelijke bedienen dan met controller via youtube app. Maar youtube doet t eigenlijk wel redelijk. Maar bijv foto's streamen via plex lukt niet omdat hij mijn Xbox niet detecteert.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-01 09:03
Famous schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:51:
[...]

Haal het zelf gewoon in Rusland, zal voor de twee bovengenoemde het zelfde gaan.
Je kan altijd hier kijken waar de game, welke jij wilt, het goedkoopste is: http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

Met CC werkt het prima. Kocht zelf giftcards in de Russia store maar bedacht later dat dat waarschijnlijk niet eens nodig is :+
Ik ben nu ook aan het kijken naar waar te kopen. Maar als ik bijvoorbeeld naar rusland ga en kijk naar fallout 4 dan zie ik dat die 55 euro is.
Maar wat voor adres heb je gebruikt? Gewoon een adres in Moskou gepakt of? Of werkt het ook met je instellingen op je adres in NL? Ik heb het dus over kopen met de CC

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-01 11:08

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

mike0001 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:30:
[...]

Ik ben nu ook aan het kijken naar waar te kopen. Maar als ik bijvoorbeeld naar rusland ga en kijk naar fallout 4 dan zie ik dat die 55 euro is.
Maar wat voor adres heb je gebruikt? Gewoon een adres in Moskou gepakt of? Of werkt het ook met je instellingen op je adres in NL? Ik heb het dus over kopen met de CC
In Rusland woon ik op de Nederlandse ambassade. In Singapore heb ik mijn Nederlandse adres ingevoerd en dat was ook goed ;)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Famous

Famous

R 400+

mike0001 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:30:
[...]

Ik heb inderdaad een Hotel in Moskou gepakt.
CC heb ik van Neteller dus geen idee welk land dat die daar pakt :+ Het werkt in elk geval goed :Y

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:12
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:50:
[...]

Mijn Tritton 720+ heeft een apart kastje waarmee je voice en game volume apart kan instellen. Werkt als een trein.

Turtle Beach ben ik niet zo een fan van. Goedkoop plastic haal je ermee in huis. Heb daar twee van gehad die beide binnen een jaar kapot waren. Maar goed smaken (en behandelingswijze gebruiker) verschillen.

Mijn volgende headset wordt een fatsoenlijk merk als Sennheiser oid ipv een gaming headset. Qua prijs/kwaliteit zit je stukken hoger daarmee. Niet dat ik mijn Tritton weg doe voor hij overlijdt overigens. Ben er aardig content mee.

Edit: op de doos van de headset die jij noemt zie ik een chat adapter. Dat gaat dan toch niet werken voor je of mis ik iets?
@exactor it

Werkt de Mic (chat) bij jouw met de Tritton op je Xbox one?
Zo ja, hoe heb je dat opgelost?

• mike0001
Tomba schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:33:
[...]

In Rusland woon ik op de Nederlandse ambassade. In Singapore heb ik mijn Nederlandse adres ingevoerd en dat was ook goed ;)
Ik denk dat we dan huisgenoten worden. Nog even een vraagje. Als ik de russische store pak zie ik bij de prijs 3999 p staan ipv rub. Klopt dat?

• Tomba

Tomba

mike0001 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:39:
[...]

Ik denk dat we dan huisgenoten worden. Nog even een vraagje. Als ik de russische store pak zie ik bij de prijs 3999 p staan ipv rub. Klopt dat?
Gezellig!!!
Ja dat klopt. Denk dat dat komt omdat Russische alfabet wat anders is dan het onze ;)

• Samplex
mike0001 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:39:
[...]

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat, dus games goedkoper kopen via http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php ?

• mike0001
Tomba schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:41:
[...]

Gezellig!!!
Ja dat klopt. Denk dat dat komt omdat Russische alfabet wat anders is dan het onze ;)
Nog een vraagje (ik deed het voorheen alleen in de US, dus het is al een tijdje geleden dat ik dit heb gedaan)
Maar heb je gewoon je eigen CC meerdere keren geregistreerd? Ik heb hem nu op nl adres staan. Maar kan ik gewoon een extra CC toevoegen met een adres in Rusland? Of moet ik hem elke keer verwijderen als ik ergens anders mijn spel wil halen?

Ik kan namelijk nu niet mijn land veranderen als ik naar de Russische site ga.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Samplex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:41:
[...]

Kan iemand mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat, dus games goedkoper kopen via http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php ?
Is al tig keer verteld :P zie topic warning

• Samplex
Mikayu schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:54:
[...]

Is al tig keer verteld :P zie topic warning
TNX!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
Famous schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 13:47:
[...]

Je kan ook een online CC gebruiken ;)

Ik gebruik Neteller en dat kost ook niets extra's. Je zet er eerst wat geld op en zoveel kan je ook uitgeven. Ideaal.
Hmm misschien ga ik dat ook maar doen, dan heb je ook geen gedoe dat je een paar centen op je account in US/NL/RU/HK hebt staan :p

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik zie bij Nedgame dat de XO nu ook in prijs verlaagd is 348 incl. Fifa 16 of GOW en 368 incl. Gta5!! Of kaal voor 333.

• Tomba

Tomba

mike0001 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:48:
[...]

Nog een vraagje (ik deed het voorheen alleen in de US, dus het is al een tijdje geleden dat ik dit heb gedaan)
Maar heb je gewoon je eigen CC meerdere keren geregistreerd? Ik heb hem nu op nl adres staan. Maar kan ik gewoon een extra CC toevoegen met een adres in Rusland? Of moet ik hem elke keer verwijderen als ik ergens anders mijn spel wil halen?

Ik kan namelijk nu niet mijn land veranderen als ik naar de Russische site ga.
Heb gewoon via de Russische MS Online store tegoed gekocht met paypal. Anyway dit is al 100x (of meer) besproken dus gebruik anders effe de zoek functie :)

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-01 07:24
Ik koop ook altijd in de Russische store maar het lukt me niet om in die Braziliaanse store te kopen,hij accepteert mijn CC niet,ik geef een Braziliaans factuur adres op maar het lukt niet,raar.

Verwijderd

Samplex schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:34:
[...]

@exactor it

Werkt de Mic (chat) bij jouw met de Tritton op je Xbox one?
Zo ja, hoe heb je dat opgelost?
Ik heb de hedset adapter in mijn controller gedaan. Daarna heb ik de chat kabel van mijn headset erin gestoken. Werkte direct. :)

Wat heb jij er aan gedaan om het werkend te krijgen? Heb je bijvoorbeeld de support pagina's van Tritton en Xbox One gecheckt voor compatibiliteit en issues?

http://support.xbox.com/n...onnect-compatible-headset

In een privebericht zei je dat je anderen wel hoorde maar zij jou niet. Zie je wel het bolletje naast je naam oplichten? Bij mij heb ik chat vaak per ongeluk via het kastje van Tritton gemute (via een schuifje). Ook moet ik het kabeltje eerst in de controller doen en dan pas in de headset. Dat doe ik ook vaak verkeerd om.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2015 18:16 ]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:01
maurieske72 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 17:36:
Ik koop ook altijd in de Russische store maar het lukt me niet om in die Braziliaanse store te kopen,hij accepteert mijn CC niet,ik geef een Braziliaans factuur adres op maar het lukt niet,raar.
Lukt mij ook niet in Brazilie met een Mastercard van ING (zowel gift cards kopen in de MS Store als games rechstreeks kopen in de Xbox store werken niet).

Over het registeren van credit cards: Als je dezelfde credit card in meerdere landen gebruikt, wordt het adres dat je daar opgeeft bijgewerkt in al je credit card registraties. Je kunt wel telkens het adres "goed zetten" als je van land wisselt.

Tot nu toe gaat kopen in Singapore via digitale gift cards bij mij nog het beste. Die kun je zowel met credit card als met Paypal betalen.
In Brazilië kan je ook niet kopen met creditcard of PayPal.... simpel om het feit dat wij geen CEP code hebben (beetje vergelijkbaar met een sofinummer/BTW nummer in ons land) Rechtstreeks gaat je dus niet eenvoudig lukken. Je zal het dus moeten doen met Braziliaanse gifcards die je in een buitenlandse (buien Brazilië) store weet te kopen.

Cogitationis poenam nemo patitur

• maurieske72
  • Laatst online: 23-01 07:24
Bullet NL schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:40:
In Brazilië kan je ook niet kopen met creditcard of PayPal.... simpel om het feit dat wij geen CEP code hebben (beetje vergelijkbaar met een sofinummer/BTW nummer in ons land) Rechtstreeks gaat je dus niet eenvoudig lukken. Je zal het dus moeten doen met Braziliaanse gifcards die je in een buitenlandse (buien Brazilië) store weet te kopen.
Ok thanks voor de tip,dat wist ik helemaal niet.

• Royvans
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 20-01 21:05
Kale 500gb variant, €319,-. Lekker goedkoop, moet er nu toch maar een halen (vooral met Halo 5 voor de deur...).
Overgins nooit geweten dat GameMania ook maar wist wat goedkoop betekende... :P

http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=30838

• Terpstars
  • Laatst online: 23-01 12:50
Royvans schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:41:
Kale 500gb variant, €319,-. Lekker goedkoop, moet er nu toch maar een halen (vooral met Halo 5 voor de deur...).

Ik vind dat niet zo'n geweldige deal.. 1-2 weken terug had je op de Wehkamp de 1TB versie voor €350 euro. Alhoewel dat waarschijnlijk een foutje was en op ... Ik denk Wehkamp.nl de 500gb versie met de nieuwste FIFA en een extra controller voor €370 euro.
Ik denk dat er nog wel wat leukers voorbij komt straks met de feestdagen.

Verwijderd

Royvans schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:41:

Terugloop tweedehandse verkoop door gamesharing en digitale aankopen zal wel de reden zijn.

Veel plezier met je One. :)
Bullet NL schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 20:40:
Juist Bullet, de CEP code, dat bedoelde ik met Brazilie en BSN een aantal posts terug.
Dan vraag ik me toch af hoe Mitchwe dat dan wel werkend heeft gekregen :?
Of zou je voor de aanschaf van giftcards in de Braziliaanse MS store geen CEP nodig hebben, maar voor direct games aanschaffen wel ?

[YouTube: https://youtu.be/C3fPHYHRzI4]

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 22-10-2015 01:03 ]

• mfneed
justifire schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 00:37:
[...]

Juist Bullet, de CEP code, dat bedoelde ik met Brazilie en BSN een aantal posts terug.
Dan vraag ik me toch af hoe Mitchwe dat dan wel werkend heeft gekregen :?
Of zou je voor de aanschaf van giftcards in de Braziliaanse MS store geen CEP nodig hebben, maar voor direct games aanschaffen wel ?

[video]
@Bullet&Just1fire zie nu inderdaad dat die CEP code idd nodig is... toch raar.. dacht toch echt dat ik daar gift cards gescoord had..

• Scrisissszzz
Het is wel vrij irritant dat je bij offgamers niet tegelijk een card van 50 en 10 dollar kan kopen, er is nergens een shopping cart.. Je klikt er eentje aan en je kunt alleen naar checkout :S

• Mikayu

Mikayu

.srt

Er zijn meer winkels dan alleen offgamers...

Persoonlijk vind ik codes overtypen vrij irritant :P

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Scrisissszzz schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 08:44:
Het is wel vrij irritant dat je bij offgamers niet tegelijk een card van 50 en 10 dollar kan kopen, er is nergens een shopping cart.. Je klikt er eentje aan en je kunt alleen naar checkout :S
Je kunt het aantal kaarten wel aanpassen hoor tijdens je bestelling. Even goed kijken en niet te snel doorklikken! Ik heb zelf namelijk vorige week 5x25 Braziliaanse Real gekocht en daarmee GTA V voor ~€32 gescoord.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Scrisissszzz
Royeboi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:01:
[...]

Je kunt het aantal kaarten wel aanpassen hoor tijdens je bestelling. Even goed kijken en niet te snel doorklikken! Ik heb zelf namelijk vorige week 5x25 Braziliaanse Real gekocht en daarmee GTA V voor ~€32 gescoord.
ja maar dan koop je hetzelfde soort kaart. Dan kun je inderdaad het aantal aanpassen. Maar probeer maar eens 2 verschillende te kopen. Ik zie nergens een shopping cart zodat ik meerdere verschillende kaarten ineens kan kopen.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:07
Komt het games streamen naar tablets beschikbaar als windows 10 op de xbox one staat? Is dat al bekend?

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
Boinkie schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:25:
Komt het games streamen naar tablets beschikbaar als windows 10 op de xbox one staat? Is dat al bekend?
Dat is nu toch al mogelijk? Moet je wel Windows 10 draaien op je tablet, maar dan kan je al prima streamen, geen Preview of NXOE voor nodig.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SpankmasterC schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Dat is nu toch al mogelijk? Moet je wel Windows 10 draaien op je tablet, maar dan kan je al prima streamen, geen Preview of NXOE voor nodig.
Werkt al vanaf het begin...

• Mikayu

Mikayu

.srt

Niet echt...

Je moest eerst in de preview zitten en de Xbox app had een bepaalde update nodig.
Maar nu het werkt snap ik niet echt waarom men het zou willen :P Zie liever multiplayer support met PC komen met Windows 10 op de One

• SpankmasterC
Mikayu schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:12:
[...]

Niet echt...

Je moest eerst in de preview zitten en de Xbox app had een bepaalde update nodig.
Maar nu het werkt snap ik niet echt waarom men het zou willen :P Zie liever multiplayer support met PC komen met Windows 10 op de One
Poepend door kunnen gamen, of als iemand anders graag van de TV gebruik wil maken.

Multiplayer support met PC zijn ze natuurlijk hard mee bezig, oa Fable Legends. Weet eigenlijk niet of de closed-beta dit al ondersteund of niet.

Verwijderd

Hoeveel van jullie gamed er eigenlijk met zijn Xbox One op een monitor? Net met Xbox op mijn Dell monitor aangesloten en ik vind het best chil eigenlijk. Zolang het spel 1080P is anders is de afstand te klein en zie je lelijke kartels etc.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2015 13:17 ]

• Mikayu

Mikayu

.srt

SpankmasterC schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:22:
[...]

Poepend door kunnen gamen, of als iemand anders graag van de TV gebruik wil maken.

Multiplayer support met PC zijn ze natuurlijk hard mee bezig, oa Fable Legends. Weet eigenlijk niet of de closed-beta dit al ondersteund of niet.
Whahaha krijg je dat weer :+

Ik heb ook geen idee verder. Ik hoop alleen dat het ook met bestaande games mogelijk gaat zijn, met name Borderlands.
Verwijderd schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:16:
Hoeveel van jullie gamed er eigenlijk met zijn Xbox One op een monitor? Net met Xbox op mijn Dell monitor aangesloten en ik vind het best chil eigenlijk. Zolang het spel 1080P is anders is de afstand te klein en zie je lelijke kartels etc.
120" minimaal met 9.1 surround :P Voor TV kijken hangt er een simpele 39" met zwart als favoriete zender.
Monitors gebruik ik alleen op werk

• SpankmasterC
Mikayu schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 13:39:
[...]

Whahaha krijg je dat weer :+

Ik heb ook geen idee verder. Ik hoop alleen dat het ook met bestaande games mogelijk gaat zijn, met name Borderlands.
Dat zal sowieso niet het geval zijn. Of ze moeten alle netcode uit bestaande games updaten, wat geen enkel bedrijf ooit zal doen. Zal dus alleen bij komende games zijn die er vanaf begin af aan rekening mee houden. Zou dus best kunnen dat een toekomstige Borderlands het ondersteund.

[ Voor 6% gewijzigd door SpankmasterC op 22-10-2015 13:42 ]

Ze zullen het denk ik sowieso wel niet gaan doen voor competitieve games zoals battlefield of zo, omdat je dan het hele muis/controller 'dat is niet eerlijk' verhaal krijgt. Borderlands zou op zich echter wel kunnen aangezien dat coop is (ik heb zelf op de PC tijden met een 360 controller gespeeld zonder dat mijn coop parner er iets van merkte, die was verbaasd toen ik er iets over zei).

Gamertag: FinrazielNL

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:07
SpankmasterC schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 11:35:
[...]

Ah thanks! :)

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2025

xAnarchyBaS

Urist

Ha, ik zie op 9gag al posts verschijnen van mensen die hun special edition halo 5 XBox binnen hebben. Da's wel erg vroeg, of nie?!?
xAnarchyBaS schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:24:
Ha, ik zie op 9gag al posts verschijnen van mensen die hun special edition halo 5 XBox binnen hebben. Da's wel erg vroeg, of nie?!?
Jaguar645 in "[XBO] Xbox One - Deel 4"
Valt mee hoor :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:46
xAnarchyBaS schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:24:
Nee hoor, ik heb de mijne ook al binnen ;) Zowel de limited collectors edition als de console worden al sinds 20 oktober verkocht. Zit een digitale editie van de games bij dus je kan Halo 5 toch nog niet spelen.
Die Elite controller krijgt ook wel prima reviews. Duurt alleen nog wel 1 a 1,5 week voordat ie te verkrijgen is hier

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:12
Hier een review van de Elite. Blij dat ik er een heb kunnen bemachtigen :)

http://www.windowscentral...=navigation&utm_source=wp

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• mfneed
Martinspire schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:54:
Die Elite controller krijgt ook wel prima reviews. Duurt alleen nog wel 1 a 1,5 week voordat ie te verkrijgen is hier
Mag waarschijnlijk langer wachten... was uiteraard te laat :+ wss maandje extra...

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:12
mfreriks schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:06:
[...]

Mag waarschijnlijk langer wachten... was uiteraard te laat :+ wss maandje extra...
Probeer Coolblue, daar heb ik de mijne ook besteld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• mfneed
Lekker Ventje schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:07:
[...]

Probeer Coolblue, daar heb ik de mijne ook besteld.
Helaas... niet te bestellen/preorderen bij gamemania/coolbleu

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:46
Hier zijn een paar webshop die hem wel aanbieden.

http://www.budgetgaming.n...o+controller_XboxOne.html

Bij Yourgamezone heb ik al vaak genoeg games besteld.

• mfneed
Heuujj Wehkamp ^^ trouwens schandalig dat er op een product van 150,- nog verzendkosten op gerekend worden -_-

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:09

Smoonshine

Feyenoord!!

GrandDestroyer schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 15:33:
[...]

Nee hoor, ik heb de mijne ook al binnen ;) Zowel de limited collectors edition als de console worden al sinds 20 oktober verkocht. Zit een digitale editie van de games bij dus je kan Halo 5 toch nog niet spelen.
En toch vind ik dat een raar fenomeen. Ik zag die aanbieding ook al met Fifa 16. Maar dan koop je een nieuwe console en de enige game die je er bij hebt kun je pas over een week spelen. Nu koop ik er zelf altijd wel 1 of 2 games extra bij, maar dat zal lang niet iedereen doen.

uhm...

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

mfreriks schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:12:
[...]

Helaas... niet te bestellen/preorderen bij gamemania/coolbleu
Weet niet waar je woont, maar ik heb nog een pre-order staan bij Gamemania Amstelveen en denk niet dat ik die ga ophalen.
PM me maar

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:46
Smoonshine schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

En toch vind ik dat een raar fenomeen. Ik zag die aanbieding ook al met Fifa 16. Maar dan koop je een nieuwe console en de enige game die je er bij hebt kun je pas over een week spelen. Nu koop ik er zelf altijd wel 1 of 2 games extra bij, maar dat zal lang niet iedereen doen.
Ik kreeg toevallig de Master Chief collection gratis bij de bundel (GameMania). Maar vanuit de verkoper is het opzich wel slim, waarschijnlijk koopt iemand gelijk nog 1 game erbij.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-01 12:24
GrandDestroyer schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:56:
[...]

Ik kreeg toevallig de Master Chief collection gratis bij de bundel (GameMania). Maar vanuit de verkoper is het opzich wel slim, waarschijnlijk koopt iemand gelijk nog 1 game erbij.
Fysieke game of een code?

XboxLive: Dave 130R

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:19
Fysieke game. Is een actie vanuit de Game Mania zelf.

• Luuk_horst
  • Laatst online: 21-01 11:18
Vanmiddag een xbone gekocht en ik ben een gelukkige jongen ❤❤

Best prima deal pakketje met AC:Syndicate erbij voor €350 :)

• SpoekGTi
Luuk_horst schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:07:
Vanmiddag een xbone gekocht en ik ben een gelukkige jongen ❤❤

Best prima deal pakketje met AC:Syndicate erbij voor €350 :)
Euh syndicate? Mijne is onderweg komt morgen pas, aardige medewerker gestrikt die al een bundeltje weggaf?

• Luuk_horst
  • Laatst online: 21-01 11:18
SpoekGTi schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 20:51:
[...]

Euh syndicate? Mijne is onderweg komt morgen pas, aardige medewerker gestrikt die al een bundeltje weggaf?
Nee, zowel de Intertoys als de Gamemania verkocht ze hier in Groningen al gewoon! Ik was ook verbaasd! Ik wilde eerst voor Halo 5 combi gaan maar toen AC er toch al was heb ik toch daarvoor gekozen.

• Mikayu

Mikayu

.srt

Toch nog Tales from the Borderlands uit kunnen spelen. Was weer 1 groot haper festijn en controller disconnects.
Toch maar even omruilen denk ik...

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-01 09:18

nexhil

BAM!

Ik kreeg gisteren het nieuwe dashboard met een surprise TIA:
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/2ngg3f9.png

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Mikayu schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:42:
Toch nog Tales from the Borderlands uit kunnen spelen. Was weer 1 groot haper festijn en controller disconnects.
Toch maar even omruilen denk ik...
Deze game hapert voor mij soms ook, maar dat is echt zelden. Ik had er bij The Walking Dead veel vaker 'last' van. Verder geen enkele controller disconnect meer gehad sinds de laatste controller update van NXE beta. Overigens een erg toffe game! Leuke humor en speelt lekker weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Royeboi op 23-10-2015 09:17 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

nexhil schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 08:55:
Ik kreeg gisteren het nieuwe dashboard met een surprise TIA:
[afbeelding]
Softreboot en 30sec uitlaten, zou de update weer doorgaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:10
West iemand toevallig hoe de game invites van anderen terug kan zien? Als ik de invite net mis of als de connectie faalt kan ik biet meer terug

Lichtpuntje...

• nexhil
  • Laatst online: 23-01 09:18

nexhil

BAM!

SinergyX schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:27:
[...]

Softreboot en 30sec uitlaten, zou de update weer doorgaan.
Dat was inderdaad de oplossing. Dit bericht kwam alleen nadat ik ook al in een 'ik kan de update bla bla niet downloaden' loop had gehad'

Ik zag een wereld aan vrije tijd aan me voorbij schieten :-(

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-01 17:03

13art

Moderator Mobile
LuisjeNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:30:
West iemand toevallig hoe de game invites van anderen terug kan zien? Als ik de invite net mis of als de connectie faalt kan ik biet meer terug
Je bedoeld, iemand die je bijvoorbeeld uitnodigt om GTA te komen spelen?
Die vind je terug in het wereldbolletje, links boven in het homescreen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:10
Had even moeten zeggen dat ik op de new Xbox experience zit:pp

Daar kan ik ze echt niet meer terugvinden, keiirritant

[ Voor 32% gewijzigd door LuisjeNL op 23-10-2015 10:06 ]

Lichtpuntje...

• SpoekGTi
UPS heeft net mijn Syndicate Big Ben edition afgeleverd, heel het werk in rep en roer 2 mensen appte meteen dat hij binnen is.....

Zo maar eens ophalen

• Chevalric
  • Laatst online: 20-01 15:26
LuisjeNL schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:43:
Had even moeten zeggen dat ik op de new Xbox experience zit:pp

Daar kan ik ze echt niet meer terugvinden, keiirritant
De notifications zitten in het menu rechts, onder het wereldbolletje. Geen idee of daar ook invites terecht komen.

Xbox Live: Chevalric

Hier AC Syndicate aan het doen. Begin niet heel onaardig, al kan ik me niet aan het gevoel onttrekken dat de game me nog niet echt weet te pakken. Maar verder allemaal vrij herkenbaar en ook wel wat voorspelbaar. In ieder geval vermaak ik me er prima mee.

Valt me wel op dat er maar weinig muziek speelt

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 23-10-2015 11:44 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Ofthewell
  • Laatst online: 08-11-2025
Ik ga zometeen mijn Xbox One Elite console ophalen. Volgens mij is mijn vraag al eens hier besproken maar ik kan het niet meer vinden:
Is het nieuwe dashboard account of console gebonden? Want ik wil toch wel graag op de nieuwe console de New Experience hebben net zoals op mijn oude console.

Xbox Live: Ofthewell NL

• Mikayu

Mikayu

.srt

Royeboi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:16:
[...]

Deze game hapert voor mij soms ook, maar dat is echt zelden. Ik had er bij The Walking Dead veel vaker 'last' van. Verder geen enkele controller disconnect meer gehad sinds de laatste controller update van NXE beta. Overigens een erg toffe game! Leuke humor en speelt lekker weg.
Ik had er ook geen last meer van met de nieuwste firmware, maar tijdens die game gebeurde het weer.
Weet nou echt niet meer of het hardware of software probleem is 8)7

En idd was het een leuke serie. Vond alleen de stem van Zer0 een beetje gay

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

SpoekGTi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:58:
UPS heeft net mijn Syndicate Big Ben edition afgeleverd, heel het werk in rep en roer 2 mensen appte meteen dat hij binnen is.....

Zo maar eens ophalen
Hebben collega's al een unboxing voor je gemaakt? :+

• SpoekGTi
crzyhiphopazn schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:15:
[...]

Hebben collega's al een unboxing voor je gemaakt? :+
Nee want DAT doen ze dan weer niet ;) ik mag zelf niet eens unboxen helaas, iets met kerstkado enzo

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:18
Hairball schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 11:47:
Ik ga zometeen mijn Xbox One Elite console ophalen. Volgens mij is mijn vraag al eens hier besproken maar ik kan het niet meer vinden:
Is het nieuwe dashboard account of console gebonden? Want ik wil toch wel graag op de nieuwe console de New Experience hebben net zoals op mijn oude console.
Combinatie van. Je wordt uitgenodigd op je account waarmee je vervolgens per console kan aangeven of je meedoet of niet.

Je nieuwe console zul je dus opnieuw moeten aanmelden.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:11

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

SpoekGTi schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 09:58:

Zo maar eens ophalen
Hier was hij een uur terug aangekomen :Y

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/I42dvb3XDhqvbKTUrBp40ZCw/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/woQcUCEXT7cXBLxgSiTDbw3g/medium.jpg

Wijzers van de klok kan je overigens bewegen :9 Jammer dat het geen echte klok is.

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 23-10-2015 12:57 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 64 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace