My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik haal deze week de lunar controller, omdat ik een witte Xbox heb en de 3.5 jack een goede toevoeging vind. Game nu alleen maar met een headset, omdat het geluid zeer goed in de oren klinkt, ten opzichte van de speakers op de hdtv. Moet alleen mijn witte controller verkopen. Dus iemand die een witte controller wil hebben, welke niet in de winkel te koop is, je kunt mij pmenaevitas1 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:07:
Ik weet niet of ik hier een eigen thread voor kan maken, dus dan maar hier..
Ik zit nogal in dubio qua controllers..
Ik ben niet echt een hardcore gamer maar ik game wel veel. Op 't moment heb ik nog 2 'oude' controllers (zonder die jack aan de onderkant) en zou wel een nieuwe willen.
Nu is 't de Lunar controller vs de Elite controller. Wat ik vooral fijn vind zijn de grips en dat ik hogere sticks op de elite controller kan zetten, maar dit kun je ook bestellen bij kontrolfreekz bv. Die knoppen aan de achterkant zouden ook eventueel handig kunnen zijn, maar gezien ik er nooit een in mn handen heb gehad heb ik geen idee hoe dit is qua comfort.
140 euries is veel voor een controller, maar daarintegen heb ik ook een muis en toetsenbord combo liggen van 200 euro dus als ik het zo bekijk vind ik het prima. Hoe staan jullie hiertegenover? Waarom bestellen jullie de elite, of niet?
Nu ik hier toch ben, ik heb nogal issues om mn mic aan de praat te krijgen. Mn setup is als volgt;
Turtle Beach DSS2
Optical kabel naar Xbox One
Aux in naar PC
USB naar PC (is enkel voor stroom)
Sennheiser Game One headset aangesloten op de headset poort
De Sennheiser Game One heeft 2 kabels die ik aan kan sluiten. Eentje met 1 jack en een met 1 headset en 1 mic jack. Nu heb ik dit kabeltje besteld;
Jack Splitter
Headset jack in groen gepropt, mic jack in roze, vervolgens aangesloten op DSS2. Nu heb ik enkel geluid aan de rechter kant en mic doet niets.. Alles geprobeerd, voor zover ik weet doet mn mic het niet (probeer t te testen dmv een party waar alleen ik in zit te maken, zie geen icoontje verschijnen als ik praat oid). Is dit 't verschillende kabeltje of gaat deze setup nooit zo werken? Begin er een beetje aan te twijfelen of ik een andere sound amp moet kopen, misschien de oude Turtle Beach DSS of een Astro Amp?
Ben nogal nieuw op dit gebied, dit heeft me nooit heel veel geinteresseert maar ik vind t verschil qua geluid met DSS2 en zonder behoorlijk groot. Dure headset dus ik wil er alles uitslepen.
Alvast bedankt voor eventuele hulp Tweakers!
EDIT: Ben ik trouwens de enige met enorm trage downloads the laaste paar dagen? Ik heb de NXOE update, hardline is nu aan t downloaden via de vault maar dat gaat met 13.25 mbs... Normaal is dit minimaal 85 mbs en gemiddeld rond de 130.. Enig idee?
Waarom een petitie? Maak toch gewoon een feature request aan op de Xbox One uservoice...jodur schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 21:04:
Allemaal de petitie invullen voor de support van de engelse taal voor onze regio nederland zodat wij ook gebruik kunnen maken van de spraakcommando's van de Kinect sensor.
https://www.change.org/p/...ntries-in-system-settings
Is er al: https://xbox.uservoice.co...region-lock-the-languagesX-Fighter schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 23:03:
[...]
Waarom een petitie? Maak toch gewoon een feature request aan op de Xbox One uservoice...
Met bijna 7000 votes... En er zijn nog meer vergelijkbare requests.
Alleen vindt Microsoft dit blijkbaar geen hoge prioriteit hebben. Of ze hebben andere redenen waarom ze het niet willen implementeren.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2015 23:14 ]
Heb je al gewoon FAT32 geprobeerd? Andere filesystems zijn wel erg linux en niet heel erg Microsoft...Donstil schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:17:
Klopt het dat de Xbox One alleen maar USB sticks ziet die op NTFS geformatteerd zijn?
Ik heb nu een aantal formaten geprobeerd maar hij pakt niets (Hsf+, Fat, exFat).
Eerst een melding dat installatie gestopt is, erna een zwarte scherm en een freeze. Nu weer een freeze.
Dit alles in max 15 minuten waar ik voorheen nergens last van had..
Edit; en weer een
[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 19-10-2015 00:32 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nou het probleem is een beetje dat ik thuis maar 1 microsoft product heb en dat is de One. Op mijn computers (en de rest van mijn tech) staat een glimmend stuk fruit en die zijn niet zo van de Fat32 en NTFS.SpankmasterC schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:21:
[...]
Heb je al gewoon FAT32 geprobeerd? Andere filesystems zijn wel erg linux en niet heel erg Microsoft...
Neem mijn stick morgen wel even mee naar de zaak zodat ik hem daar kan formatteren (Schrijven naar NTFS kan via een Plugin wel op OSX namelijk. Formatteren loopt vast)
Verwijderd
Over externe storage : http://support.xbox.com/e...t-detect-external-storageDonstil schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 00:25:
[...]
Nou het probleem is een beetje dat ik thuis maar 1 microsoft product heb en dat is de One. Op mijn computers (en de rest van mijn tech) staat een glimmend stuk fruit en die zijn niet zo van de Fat32 en NTFS.
Neem mijn stick morgen wel even mee naar de zaak zodat ik hem daar kan formatteren (Schrijven naar NTFS kan via een Plugin wel op OSX namelijk. Formatteren loopt vast)
Voor games en apps moet het USB 3.0 zijn. Als mediaopslag is 2.0 ook prima. Alleen vraag ik me af hoe je er dingen op gaat krijgen via de fruitmand. Edit: ah ja, ik moet lezen. Het jou wel van de appel af te schrijven. Veel plezier ermee.
Formatteren via het menu van de One ook al geprobeerd?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2015 07:52 ]
Hoe ervaren jullie de geluidshinder? Horen jullie het trillen ook?
Een HDD USB 3.0 schijf moet iig vanuit het Xbox OS worden geformatteerd, de schijf is daar door ook exclusief door de Xbox te gebruiken. Volgens mij zou een USB 3.0 disk dan ook gewoon moeten werken, mits hij vanuit de Xbox zelf in geformatteerd.Donstil schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:17:
Klopt het dat de Xbox One alleen maar USB sticks ziet die op NTFS geformatteerd zijn?
Ik heb nu een aantal formaten geprobeerd maar hij pakt niets (Hsf+, Fat, exFat).
Cogitationis poenam nemo patitur
Een exFAT USB-stick werkt ook. Ik heb zelf een 16GB USB 2.0 stick als exFAT geformatteerd en gebruik die wel eens om even snel wat media op m'n Xbox One af te spelen. NTFS op een USB-stick is in mijn ervaring niet betrouwbaar.Donstil schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:17:
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
En daar gaat het toch al veel over de laatste tijd :-)
Lichtpuntje...
bij deze danLuisjeNL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:31:
Gewoon doen, dit is wel de plek waar je liefhebbers van halo tegen gaat komen;)
En daar gaat het toch al veel over de laatste tijd :-)
Niet eens met de prijs (welke zeer schappelijk is) doe maar DM'en
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Wuuttt wel de console maar niet de game of heb je die dubbel?SpoekGTi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:47:
[...]
bij deze danV&A aangeboden: Halo 5 Guardians, Limited Edition Game
Niet eens met de prijs (welke zeer schappelijk is) doe maar DM'en
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Gamertag: FinrazielNL
haha duidelijk merkbaar dat het Maandag ochtend is en ik nog niet zolang wakker ben
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
MS opbellen en je digitale code omwisselen voor een cd versie.Mikayu schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:23:
Wat bedoel je met geen enkele versie van Halo 5 krijgt geen disc? Dan ga ik er helemaal geen 75 voor neer willen leggen
Heb op I-net ergens gelezen dat je code dan onbruikbaar wordt gemaakt en je de game op disc dan toegzonden krijgt.
Voor de zekerheid zou je contact op kunnen nemen met de helpdesk.
http://support.xbox.com/e...alo-5-guardians-disc-swap
PLEASE DO NOT REDEEM YOUR CODE IF YOU ARE INTERESTED IN SWAPPING YOUR CODE FOR A DISC.
This offer is good from October 20 through November 1, 2015.
If you've purchased the Limited Collector’s Edition of Halo 5: Guardians, you'll receive the digital version of the game via a redeemable code. This gives you the opportunity to pre-download Halo 5: Guardians the week prior to launch, so that you're ready to play on launch day in your region (Note This does not grant early access to the game). Remember to keep your console settings to “Automatic Update” so that your console downloads the Day 1 content update in advance of launch, ensuring you’re ready to play on October 27.
Xbox Support and 343 Industries are offering customers the opportunity to exchange digital codes for physical versions of the game. This offer is available in the following markets: North America, Europe, Africa, the Middle East, and Mexico. In order to be eligible, the following must be true:
•You have received your Limited Collector’s Edition of Halo 5: Guardians.
•You have not redeemed the code for the digital version of Halo 5: Guardians.
How to exchange your code for the digital version of Halo 5: Guardians for a physical disc copy
Here’s how you exchange your digital code for a physical disc.
Note This offer is good from October 20 through November 1, 2015.
1.Open the Contact Us page.
2.Select “Chat with Microsoft Support” to chat with a support agent.
3.Once you’re connected, inform them that you want to exchange your unredeemed digital code for Halo 5: Guardians for a physical disc.
4.You'll need to provide the agent with the following information: ◦Your Xbox gamertag
◦Your email address
◦The token's 25-character code
◦Your address for shipment
Once the order has been placed, you should receive your disc, along with a code for you to redeem the additional LCE content (Warzone REQ Bundle and Halo: The Fall of Reach), within 3-5 business days.
Note If you've already redeemed your code for the digital copy of Halo 5: Guardians, you won't be eligible to swap it for a physical disc.
[ Voor 70% gewijzigd door crzyhiphopazn op 19-10-2015 11:29 ]
Op zich goeie info, maar alleen geldig voor de limited COLLECTORS edition (die van 249 euro) dus. helaas.crzyhiphopazn schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:25:
[...]
MS opbellen en je digitale code omwisselen voor een cd versie.
Heb op I-net ergens gelezen dat je code dan onbruikbaar wordt gemaakt en je de game op disc dan toegzonden krijgt.
Voor de zekerheid zou je contact op kunnen nemen met de helpdesk.
http://support.xbox.com/e...alo-5-guardians-disc-swap
PLEASE DO NOT REDEEM YOUR CODE IF YOU ARE INTERESTED IN SWAPPING YOUR CODE FOR A DISC.
This offer is good from October 20 through November 1, 2015.
If you've purchased the Limited Collector’s Edition of Halo 5: Guardians, you'll receive the digital version of the game via a redeemable code. This gives you the opportunity to pre-download Halo 5: Guardians the week prior to launch, so that you're ready to play on launch day in your region (Note This does not grant early access to the game). Remember to keep your console settings to “Automatic Update” so that your console downloads the Day 1 content update in advance of launch, ensuring you’re ready to play on October 27.
Xbox Support and 343 Industries are offering customers the opportunity to exchange digital codes for physical versions of the game. This offer is available in the following markets: North America, Europe, Africa, the Middle East, and Mexico. In order to be eligible, the following must be true:
•You have received your Limited Collector’s Edition of Halo 5: Guardians.
•You have not redeemed the code for the digital version of Halo 5: Guardians.
How to exchange your code for the digital version of Halo 5: Guardians for a physical disc copy
Here’s how you exchange your digital code for a physical disc.
Note This offer is good from October 20 through November 1, 2015.
1.Open the Contact Us page.
2.Select “Chat with Microsoft Support” to chat with a support agent.
3.Once you’re connected, inform them that you want to exchange your unredeemed digital code for Halo 5: Guardians for a physical disc.
4.You'll need to provide the agent with the following information: ◦Your Xbox gamertag
◦Your email address
◦The token's 25-character code
◦Your address for shipment
Once the order has been placed, you should receive your disc, along with a code for you to redeem the additional LCE content (Warzone REQ Bundle and Halo: The Fall of Reach), within 3-5 business days.
Note If you've already redeemed your code for the digital copy of Halo 5: Guardians, you won't be eligible to swap it for a physical disc.
Uiteraard zou je wel een poging kunnen doen dus. Maar geen garanties.
En over het niet over hebben van 75 euro voor een digicode + de extra's waar je normaal 99,99 voor moet lappen is een beetje overtrokken natuurlijk
[ Voor 3% gewijzigd door SpoekGTi op 19-10-2015 11:38 ]
Hmmmmm dat zou wel jammer zijn tegen over de mensen die ook een Limited edition hebben, maar dan die van €99,-SpoekGTi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 11:35:
[...]
Op zich goeie info, maar alleen geldig voor de limited COLLECTORS edition (die van 249 euro) dus. helaas.
Uiteraard zou je wel een poging kunnen doen dus. Maar geen garanties.
En over het niet over hebben van 75 euro voor een digicode + de extra's waar je normaal 99,99 voor moet lappen is een beetje overtrokken natuurlijk
Mensen zouden contact op kunnen nemen met MS -> Wi eniet waagt wie niet wint.
Ik zelf hou de digitale download daar ik geen DJ wil zijn met de X1.
De LB en RB knoppen zijn inderdaad ruk. Althans, op de oorspronkelijke X1 controller. Ik begreep dat ze die sterk verbeterd hebben op de "nieuwe" X1 controller (die met een 3,5" jack port onderdaan). Klopt het dat je de oude controller hebt?Isniedood schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:00:
Ik heb sinds een paar dagen een Xbox Onecontroller. Best prima ding al vind ik de LB en RB echt een achteruitgang. Verder vind ik hem lawaaiiger dan de xbox 360 controller, zo lawaaiig dat ik betwijfel of het klopt.
Hoe ervaren jullie de geluidshinder? Horen jullie het trillen ook?
En wat versta je onder lawaaiig?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Bedankt voor je antwoord.halofreak1990 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 10:02:
[...]
Een exFAT USB-stick werkt ook. Ik heb zelf een 16GB USB 2.0 stick als exFAT geformatteerd en gebruik die wel eens om even snel wat media op m'n Xbox One af te spelen. NTFS op een USB-stick is in mijn ervaring niet betrouwbaar.
Mm oke, nog maar eens proberen dan. Meerdere sticks geformatteerd op exFat maar ze werden allemaal niet gezien helaas.
Bullet NL schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 09:19:
[...]
Een HDD USB 3.0 schijf moet iig vanuit het Xbox OS worden geformatteerd, de schijf is daar door ook exclusief door de Xbox te gebruiken. Volgens mij zou een USB 3.0 disk dan ook gewoon moeten werken, mits hij vanuit de Xbox zelf in geformatteerd.
Bedankt voor jullie antwoorden.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 07:50:
[...]
Over externe storage : http://support.xbox.com/e...t-detect-external-storage
Voor games en apps moet het USB 3.0 zijn. Als mediaopslag is 2.0 ook prima. Alleen vraag ik me af hoe je er dingen op gaat krijgen via de fruitmand. Edit: ah ja, ik moet lezen. Het jou wel van de appel af te schrijven. Veel plezier ermee.
Formatteren via het menu van de One ook al geprobeerd?
Formatteren op de One niet geprobeerd nog nee.
Ik moet de stick eigenlijk alleen benaderen omdat ik een foto op mijn achtergrond wilde plaatsen.
Externe HDD met NTFS en USB 3.0 zou moeten werken.Donstil schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:19:
[...]
Bedankt voor je antwoord.
Mm oke, nog maar eens proberen dan. Meerdere sticks geformatteerd op exFat maar ze werden allemaal niet gezien helaas.
[...]
[...]
Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik moet de stick eigenlijk alleen benaderen omdat ik een foto op mijn achtergrond wilde plaatsen.
Heb ook een wallpaper geladen.
Zal straks voor de zekerheid kijken hoe mijn externe HDD ingesteld staat.
Verwijderd
Je kunt ook via je netwerk (router) een plaatje kiezen.Donstil schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:19:
En zolang je de USB stick niet wil gebruiken voor opslag is er helemaal geen probleem en heb je met dat hele formatteren niets te maken.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:28:
[...]
Je kunt ook via je netwerk (router) een plaatje kiezen.
Kan bijvoorbeeld ook gewoon een camera aansluiten en foto selecteren voor achtergrond.
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 19-10-2015 13:36 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Eens kijken op uservoice of er ook mensen zijn die een slideshow willen hebben of tenminste dat je Wallpapers in rotation kan instellen.
Onder lawaaiig versta ik dat ik hem hoor ratelen op het moment dat ik mijn koptelefoon op heb. Bijvoorbeeld tijdens de turbo met rocket league.Koptelefoon dekt niet heel goed af maar toch. Ik heb het idee dat het een stuk luider of in ieder geval hinderlijker is dan bij de xb360 controller.Rossi46 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 12:21:
[...]
De LB en RB knoppen zijn inderdaad ruk. Althans, op de oorspronkelijke X1 controller. Ik begreep dat ze die sterk verbeterd hebben op de "nieuwe" X1 controller (die met een 3,5" jack port onderdaan). Klopt het dat je de oude controller hebt?
En wat versta je onder lawaaiig?Waar ik me wel aan stoor is de erg luide "tik" tegen de zijkant als je de sticks met maximale uitslag beweegt. En ja, de rumble is niet super stil. Maar toch ook weer niet enorm luid, al zeg ik het zelf.
Ik heb inderdaad een controller zonder jack port.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2015 14:14 ]
Verwijderd
Alternatief daarvoor is Onedrive gebruiken. Scheelt zo te horen wel wat gekloot.Donstil schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:19:
[...]
Bedankt voor je antwoord.
[...]
[...]
Bedankt voor jullie antwoorden.
Dat dus, ik voel ook weinig. Even van de garantie gebruik maken dan.Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:13:
Je hebt een slecht exemplaar te pakken. Heb nu al een aantal Xbox One controllers gehad en de vibratie bij de 1st gen controller kan best slecht zijn. Sommige maken behoorlijk veel geluid terwijl het slecht vibreert.
Ooh dat is misschien wel een goeie tip jaVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:14:
[...]
Alternatief daarvoor is Onedrive gebruiken. Scheelt zo te horen wel wat gekloot.
Ga ik vanavond even mee stoeien.
Thnx.
Er is nog geen rocket league voor de xbox oneIsniedood schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 13:53:
[...]
Onder lawaaiig versta ik dat ik hem hoor ratelen op het moment dat ik mijn koptelefoon op heb. Bijvoorbeeld tijdens de turbo met rocket league.Koptelefoon dekt niet heel goed af maar toch. Ik heb het idee dat het een stuk luider of in ieder geval hinderlijker is dan bij de xb360 controller.
Ik heb inderdaad een controller zonder jack port.
Voor zover ik het weet kun je op de One nog niet OneDrive gebruiken om een achtergrond in te stellen......of heb ik die setting gemist?Verwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 14:14:
[...]
Alternatief daarvoor is Onedrive gebruiken. Scheelt zo te horen wel wat gekloot.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
http://forums.xbox.com/xb...509/f/5543/t/2056601.aspx
Lijkt niet veel nieuws in de changelog, maar het lijkt erop dat stuurtjes en rockband instrumenten weer correct worden gebruikt in de dash en je dus ook geen dimmend scherm meer hebt vanwege inactiviteit
Edit: ook bedienen lijkt prima te gaan. Issue met RB is dus gefixed
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 19-10-2015 19:41 ]
Verwijderd
Verhip. Merk het ook vijf minuten geleden toen ik mijn eigen advies wilde volgen. Stomme aanname natuurlijk om te denken dat een MS fotodienst met een MS console zou werken. Groove kun je immers ook niet op de achtergrond gebruiken. Gemiste kansen voor meer koppelverkoop.TheVMaster schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:32:
[...]
Voor zover ik het weet kun je op de One nog niet OneDrive gebruiken om een achtergrond in te stellen......of heb ik die setting gemist?
Typisch trouwens dat MS enkel zegt op hun website dat ie in oktober leverbaar wordt maar je kunt de controller vooralsnog niet via hun kopen.
[ Voor 25% gewijzigd door Lekker Ventje op 19-10-2015 20:09 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Dagje thuisblijven om kiekjes te maken voor ons zeg ik!SpoekGTi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:39:
Halo 5 LE collectors edition en de console zijn geshipped ETA morgenmiddag 14:30-17:00
Wordt geleverd op werkVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:05:
[...]
Dagje thuisblijven om kiekjes te maken voor ons zeg ik!
Heb nog een redelijk backlog waar ik aan moet beginnen dus vermaak me voorlopig toch nog wel.
He nu heb je mij blij gemaakt met nietsVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 18:23:
[...]
Verhip. Merk het ook vijf minuten geleden toen ik mijn eigen advies wilde volgen. Stomme aanname natuurlijk om te denken dat een MS fotodienst met een MS console zou werken. Groove kun je immers ook niet op de achtergrond gebruiken. Gemiste kansen voor meer koppelverkoop.
DNLA werkt trouwens ook niet lekker (Zei iemand anders), een foto vanaf een DNLA server is dan weer te groot (Mag max 3MB zijn)
Ik krijg er een punt hoofd van zeg
Verwijderd
Ik vind je een slechte Halo fanaat. Boe! Veel plezier met al je vrij vette spullen.SpoekGTi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:08:
[...]
Wordt geleverd op werkdus kiekjes geen probleem, ga er geen dag voor vrij nemen
En helaas de Collectors edition moet in de doos blijven, das een verjaardagcadeau
Heb nog een redelijk backlog waar ik aan moet beginnen dus vermaak me voorlopig toch nog wel.
@donstil Sorry voor de mus.
Ik heb het aan de praat hoorVerwijderd schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:23:
[...]
Ik vind je een slechte Halo fanaat. Boe! Veel plezier met al je vrij vette spullen.
@donstil Sorry voor de mus.
PNG van 25 MB via Photoshop terug gebracht naar JPG van 2,99MB (Limiet is dus 3 MB). Toen gedeelt via Plex en via DNLA toegevoegd aan de Xbox.
Kwaliteit is nog best goed als achtergrond
Srt en ondertiteling ondersteuning is echt bagger op de Xone,qua codec ondersteuning werkt alles best goed. Ik hoop alleen dat ondertiteling ondersteuning beter wordt in aankomende updates, nu moet ik alles transcoderen wat flink wat load op de server geeft. Moet wel zeggen dat apps als Netflix en youtube echt perfect werken op de xbox.Donstil schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 20:32:
[...]
He nu heb je mij blij gemaakt met niets![]()
DNLA werkt trouwens ook niet lekker (Zei iemand anders), een foto vanaf een DNLA server is dan weer te groot (Mag max 3MB zijn)
Ik krijg er een punt hoofd van zeg
Ik gebruik trouwens serviio (vind ik het beste werken) voor video, foto en muziek.
Zag via Twitter ook dat Spartan Companies er zijn dus voor de zekerheid maar gelijk GoT geclaimd zodat we samen (misschien?) de boel onveilig kunnen maken
https://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/got
Ik gebruik de One verder niet meer om lokale media te streamen maar heb wel even de Plex App geprobeerd en dat werkte prima.Annihilism schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:59:
[...]
Srt en ondertiteling ondersteuning is echt bagger op de Xone,qua codec ondersteuning werkt alles best goed. Ik hoop alleen dat ondertiteling ondersteuning beter wordt in aankomende updates, nu moet ik alles transcoderen wat flink wat load op de server geeft. Moet wel zeggen dat apps als Netflix en youtube echt perfect werken op de xbox.
Ik gebruik trouwens serviio (vind ik het beste werken) voor video, foto en muziek.
Niet beter dan wat ik al heb staan dus voegde niets toe maar meer dan prima als je niets anders zou hebben.
Plex werkt meestal goed inderdaad. Had het meer over de ingebouwde speler. Ben zelf niet zon fan van Plex, gebruik liever Kodi als ik echt een serieus mediacenter wil (i.c.m. mijn rapberry pi bijvoorbeeld). Eigenlijk wel jammer dat de Kodi app niet op de Xone verkrijgbaar is.Donstil schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:55:
[...]
Ik gebruik de One verder niet meer om lokale media te streamen maar heb wel even de Plex App geprobeerd en dat werkte prima.
Niet beter dan wat ik al heb staan dus voegde niets toe maar meer dan prima als je niets anders zou hebben.
Ik sta als een echte Nerd al om 10:00 bij de MM.SpoekGTi schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 19:39:
Halo 5 LE collectors edition en de console zijn geshipped ETA morgenmiddag 14:30-17:00
Hopelijk lukt het om plaatjes hier te plaatsen
Goed bezig! request verzonden ^^Jaguar645 schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:23:
Morgen krijg ik ook de Legendary Edition binnenGaat mooi passen naast die van Halo 3 & Reach
Zag via Twitter ook dat Spartan Companies er zijn dus voor de zekerheid maar gelijk GoT geclaimd zodat we samen (misschien?) de boel onveilig kunnen maken![]()
https://www.halowaypoint.com/en-us/spartan-companies/got
Gelukkig werkt de controller op de pcMartinspire schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 16:06:
[...]
Er is nog geen rocket league voor de xbox one![]()
Ja ok, maar dat is niet helemaal representatief natuurlijk
Naast 2 nieuwe Just Dance games is nu ook Overlord: Fellowship of Evil beschikbaar ($23.49) :
https://store.xbox.com/en...aea625b56?cid=majornelson
Al lijkt ie me zelf eigenlijk weinig aan
Daarnaast nog wat games in de aanbieding:
Saints Row 4: 25%
Saints Row Gat out of hell: 20%
RBI Baseball 67%
Stealth Inc 2: 75%
Tembo the Bad Ass Elephant: 35%
The Swapper: 75%
The Swapper is wel het proberen waard voor die prijs en ook Tembo is wel aardig. De rest moet wel een beetje je ding zijn.
Voor de 360 zijn trouwens Fallout 3 en Fallout New Vegas in de aanbieding. Eigenlijk verwacht ik wel dat die games ooit nog in de backwards compatibility komen, maar dat zijn ze nu nog niet volgens mij.
[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 20-10-2015 09:52 ]
uhm... Ik heb de oude preview nog. Ik kan het wel.rwarmink schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:49:
Ben benieuwd wanneer het mogelijk wordt om je oude xbox360 games te spelen op de Xone. Tot op heden nog niet mogelijk met de preview.
nog niet alles though..
[ Voor 3% gewijzigd door nexhil op 20-10-2015 10:50 ]
Dat zal aan de developpers liggen, zij moeten toestemming geven om hun x360 games te laten draaien op de X1rwarmink schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:49:
Ben benieuwd wanneer het mogelijk wordt om je oude xbox360 games te spelen op de Xone. Tot op heden nog niet mogelijk met de preview.
Draai al een tijdje borderlands 1 en viva pinata, op oude en nieuwe dashboard.rwarmink schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:49:
EDIT: Overlord: FoE is al voor 10,- te krijgen... grote twijfel over deze game
EDIT2: Waarschijnlijk de laatste week van destiny aangekomen voor de aankomende tijd! Halo 5 gaat me een hoop tijd kosten! wss om wat tijd te doden tussendoor lekker Lara Croft ToO completen ^^
[ Voor 30% gewijzigd door mfneed op 20-10-2015 12:02 ]
In de NXOE preview zijn ze weg uit de lijst met games die je hebt.nexhil schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 10:50:
[...]
uhm... Ik heb de oude preview nog. Ik kan het wel.
nog niet alles though..
De games die je al had gedownload heb je nog wel gewoon.
Ziet er goed uit.
Heb m'n console zelf opehaald bij MM.
Console en vontroller zelf voelen lichter aan dan de originele X1 en controller.
Had gedacht dat het honginggraat relief wat dieper er in zou zitten, maar alsnog wat een Beauty van een console en controller.
Me sooooo happyyyyyyyy
"Huh, wie noem jij nou een doos?"
*klik op link*
"Oh een werkelijke doos!"
Gamertag: FinrazielNL
Ah... dat brengt me inderdaad terug naar de Halo 3 en Halo Reach tijden...
Kan het wel aan mezelf verkopen. Kom erbij de rest van de familie alleen niet mee wegNinjetsu NL schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:34:
[...]
Ah... dat brengt me inderdaad terug naar de Halo 3 en Halo Reach tijden...Ik wou dat ik nog aan mezelf kon verkopen om 250 euro uit te geven aan een game
Verwijderd
Dat hangt van de aansluiting op je controller af, anders moet je de adapter kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:45:
Hallo, ik heb onlangs een xbox one gekocht en kreeg er een nieuwe controller bij. Is het bij de nieuwe controller mogelijk om een headset als deze http://www.bartsmit.com/n...n-kama-ps4-stereo-headset of deze http://www.bartsmit.com/P...ry_rn=24471&storeId=10151 te gebruiken?
staat bij de 2e optie letterlijk in de tekst.
http://www.xbox.com/nl-NL...-Adapter#fbid=QoHpM3TpUME
Ik heb in mijn Lunar White controller ook een normale headset aansluiting zitten. Maar die is net een maand op de markt geloof ik.
Plaatje van iemand anders:
[ Voor 18% gewijzigd door nexhil op 20-10-2015 15:54 ]
Verwijderd
Ik heb ook zo'n controller en ik vraag me dus af of het ook mogelijk is om een ps4 headset te gebruiken die een 3.5mm aansluiting heeft.nexhil schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 15:48:
[...]
Dat hangt van de aansluiting op je controller af, anders moet je de adapter kopen.
staat bij de 2e optie letterlijk in de tekst.
http://www.xbox.com/nl-NL...-Adapter#fbid=QoHpM3TpUME
Ik heb in mijn Lunar White controller ook een normale headset aansluiting zitten. Maar die is net een maand op de markt geloof ik.
Plaatje van iemand anders:
[afbeelding]
Enige waar je op moet letten is of de volgorde ook overeenkomt van de contacten op de pin.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 16:57:
[...]
Ik heb ook zo'n controller en ik vraag me dus af of het ook mogelijk is om een ps4 headset te gebruiken die een 3.5mm aansluiting heeft.
Er zijn blijkbaar 2 versies, CTIA en OMTP:
1.Microphone
2.Ground
3.Right audio channel
4.Left audio channel
1.Ground
2.Microphone
3.Right audio channel
4.Left audio channe
En met name dus die eerste 2 zijn best belangrijk, Xbox gebruikt dus CTIA
http://support.xbox.com/n...onnect-compatible-headset
Maar bv Apple gebruikt afaik OMTP.
Die PS4 headset lijkt gewoon een enkelvoud jack te hebben, zou gewoon moeten werken, Sony is paar jaar geleden zover ik dus lees overgestapt van OMTP naar CTIA.
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2015 17:12 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
99% van al het andere apparatuur is wel compatible met elkaar
Gaan we die coop van Gears nog ff afmaken ?mfreriks schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 11:16:
[...]
Draai al een tijdje borderlands 1 en viva pinata, op oude en nieuwe dashboard.
EDIT: Overlord: FoE is al voor 10,- te krijgen... grote twijfel over deze game
EDIT2: Waarschijnlijk de laatste week van destiny aangekomen voor de aankomende tijd! Halo 5 gaat me een hoop tijd kosten! wss om wat tijd te doden tussendoor lekker Lara Croft ToO completen ^^
Op naar de 100 %
Over controllers gesproken

http://store.bethsoft.com...-xbox-one-controller.html
[ Voor 19% gewijzigd door justifire op 20-10-2015 17:43 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
super bedankt! Dit is wat ik wilde wetenSinergyX schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:10:
[...]
Enige waar je op moet letten is of de volgorde ook overeenkomt van de contacten op de pin.
Er zijn blijkbaar 2 versies, CTIA en OMTP:
1.Microphone
2.Ground
3.Right audio channel
4.Left audio channel
1.Ground
2.Microphone
3.Right audio channel
4.Left audio channe
En met name dus die eerste 2 zijn best belangrijk, Xbox gebruikt dus CTIA
http://support.xbox.com/n...onnect-compatible-headset
Maar bv Apple gebruikt afaik OMTP.
Die PS4 headset lijkt gewoon een enkelvoud jack te hebben, zou gewoon moeten werken, Sony is paar jaar geleden zover ik dus lees overgestapt van OMTP naar CTIA.
Hele mooie controller maar ik heb al een Elite weten te bemachtigen en 4 controllers is wel voldoendejustifire schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:37:
[...]
Gaan we die coop van Gears nog ff afmaken ?
Op naar de 100 %
Over controllers gesproken![]()
[afbeelding]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik wou eerst die elite in de hoop dat die niet zou disconnecten, maar dat is eindelijk gefixt.
Nu weer tijd voor updates waar die laatste 100mb weer niet opschiet.
Netwerk is goed geconfigureerd enzo.. Tijd voor koffie

Van boven net zo

Waarom de doos zo groot is? Nou hierom:

Moet zeggen erg cool en zeker blij dat het groter is dan normaal. Het ziet er daardoor toch beter uit
En als laatste de inhoud van het doosje wat er bij zit:

De metal figure ga ik toch laten zitten. Misschien eens kijken of ik een 2e kan krijgen ergens om die dan in elkaar te zetten. Order is leuk om te lezen evenals de character cards. Toch moet ik hierbij zeggen dat de "package" bij Reach veel cooler was en echt bomvol informatie zat. Dat hadden ze hier ook wel beter kunnen doen!
Al met al nog maar een weekje wachten
Maar goed, morgen 2 kinderen en een bezoekje logopedie.....moet even kijken hoe en wat en wanneer.
Dus hierbij maar wat foto's

Foto's zijn gemaakt met telefoon, en bij kunstlicht dus kwaliteit is niet geweldig maar geeft wel een idee.
In het echt is de console echt heel erg mooi
Wil ik een service aanvraag doen, krijg ik de melding dat ik contact moet opnemen met de helpdesk. En die is dus alleen overdag geopend...
En net nu voor de release van al die vette games.
Opgelost met een hard reset... Kan ik weer rustig slapen vannacht
[ Voor 5% gewijzigd door Chevalric op 20-10-2015 22:54 ]
Xbox Live: Chevalric
Ook een zeer mooie X1.
Als ik die Halo edition niet had gehaald dan had mijn Zwarte willen ruilen voor een Witte
Verwijderd
Die Halo editie is ook zeer mooi alleen mij wat te duur. Had imho €399 moeten zijn. Moet alleen mijn oude witte controller nu nog weten te verkopen. Een 3.5 jack is toch wel een verademing. Game nu alleen nog maar met een headset. Geluid is vaak veel voller dan het geluid uit je tv. De ps4 staat nu al een paar weken stof te happencrzyhiphopazn schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 21:54:
[...]
Ook een zeer mooie X1.
Als ik die Halo edition niet had gehaald dan had mijn Zwarte willen ruilen voor een Witte
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2015 22:04 ]
Verwijderd
Gewoon bij de Gamemania kopen dan kost de elite controller jou €70 euro afgaande van de gewone 1tb bundel prijsopgave. Niet verkeerd dus.triple__vince schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:04:
Ik heb een pre-order staan voor de Xbox Elite maar twijfel of ik een andere bundel zal nemen ivm met de prijs... Keuzes keuzes... Iemand die mij nog kan bij staan met wijze raad?
www.gamemania.nl/default....33771&source=budgetgaming
TV geluid is altijd bagger vergeleken met headset of home cinema set.Verwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:00:
[...]
Die Halo editie is ook zeer mooi alleen mij wat te duur. Had imho €399 moeten zijn. Moet alleen mijn oude witte controller nu nog weten te verkopen. Een 3.5 jack is toch wel een verademing. Game nu alleen nog maar met een headset. Geluid is vaak veel voller dan het geluid uit je tv. De ps4 staat nu al een paar weken stof te happen.
Haha van mij is sporadisch in maanden omdat ik een baggere CUH11xx versie heb. Ken het gevoel.
Moet zeggen nu ik hopelijk tijdelijk het oude dadhboard weer heb ik de nieuwe layout wel erg mis.
Media player heeft in de NXOE geen moeite om series af te spelen. Helaas heeft de stabdaard dash het wel 😩.
Ik ben er toevallig achter gekomen dat als je al in het Preview program zit dat je je nieuwe X1 ook voor registratie kan opgeven.
Heb op mijn iude de app als laatst gestart en ben toen ingelogd op de nieuwe wasr ik zag dat de Xbox preview dashboard als laatst geopende app stond.
Daar opgeklikt werd ik naar het Install menu gestuurd.
App geinstalleerd en in de app aangegeven dat ik de Halo console voor NXOE wilde tegistreren.
Fingers crossed dat MS nog een plekje heeft
Zo wil ik zelf mijn Halo MCC ook graag een keer ruilen met een digitale key maar tot nu toe weinig geluk, zal de MCC wel een keer aanschaffen wanneer hij echt dirt cheap is.GrandDestroyer schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:47:
Net geprobeerd de code voor Halo 5 die bij de console zat te wisselen voor physical copy. Niet gelukt, maar men was bezig om te kijken of kopers van de console bundel ook een physical copy konden krijgen. Maar geen garanties etc. Ik redeem de code nog even niet in iedergeval.
XboxLive: Dave 130R
Edit : Al gevondenVerwijderd schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 22:08:
[...]
Gewoon bij de Gamemania kopen dan kost de elite controller jou €70 euro afgaande van de gewone 1tb bundel prijsopgave. Niet verkeerd dus.
www.gamemania.nl/default....33771&source=budgetgaming
[ Voor 33% gewijzigd door Ofthewell op 21-10-2015 00:28 ]
Xbox Live: Ofthewell NL
Lijkt me ook een zeer goed plan! binnenkort maar weer eens een gears date prikken danjustifire schreef op dinsdag 20 oktober 2015 @ 17:37:
[...]
Gaan we die coop van Gears nog ff afmaken ?
Op naar de 100 %
Over controllers gesproken![]()
[afbeelding]
Overigens doet die Fallout controller hierboven me wel heel erg denken aan de Pikachu N64
Dacht gisteren de laatste Tales from the Borderlands te gaan spelen, maar die kwam een dag later pas uit op de One... van het weekend pas weer tijd om te spelen.
Ik vond het einde juist wel erg tof. Deze staat sowieso in mijn top 3 van tofste games dit jaar. Ik denk dat het probleem met eindes is dat ze het nooit naar ieders zin kunnen maken. Er zijn altijd open eindjes of theorieën die niet waargemaakt worden. Hetzelfde waar in mijn ogen Lost last van had.ErikT738 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 10:42:
Misschien is dit niet helemaal de plek om dit te discussiëren, maar heeft iemand het einde van Life is Strange al gespeeld? Wat een tegenvaller zeg...
Spoiler over het einde:
Wie/wat heb je uiteindelijk gered? Ik heb zelf Chloe gered. Ik ga de episode ook nog wel een keer doorspelen om te kijken wat er gebeurt als ik haar opoffer.
uhm...
Deze headset heeft dus een 2 3.5mm stekkers.
Ik heb de controller met een 3.5mm jack ingang, als ik daar de kabel in doe werkt het geluid.
Als ik de microfoon ook werkend wil hebben dan heb ik toch alleen de onderstaande kabel nodig.

zo lang deze maar CTIA geschikt is?
Sennheiser heeft zelf ook dit soort kabeltjes (PCV05), voor mijn Game One heb ik toen via Amazon 2 kabeltjes voor iets van 15 euro weten te bestellen.Equazor_ schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:10:
Ik heb ook sinds kort een Xboxone, nu wil ik mijn sennheiser PC360 PC headset hier op gaan gebruiken.
Deze headset heeft dus een 2 3.5mm stekkers.
Ik heb de controller met een 3.5mm jack ingang, als ik daar de kabel in doe werkt het geluid.
http://nl-nl.sennheiser.com/pcv-05
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
De Braziliaanse gift cards zijn helaas niet altijd voorradig bij Offgamers...Scrisissszzz schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:56:
Ik was aan het kijken om Halo 5 via de braziliaanse store te kopen, daar is ie nu volgens mij het goedkoopste.. Alleen heb ik bij offgamers zitten zoeken maar ik kan nergens de gift card vinden die ik moet kopen voor de braziliaanse store?
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace