Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
but with your tickets we will make it awesome!SinergyX schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:28:
Het lijkt toch een beetje?
Ze hebben nog flink wat te doen om het volgende maand af te hebben.
Nu weer nieuwe bug gevonden in user-swap, blijf bezig met tickets submitten.
Bears and Bulls
lastig, maar gratis versturen en met 2 weken een nieuwe retour.Beltoni schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:30:
Rechter button van 1 van mijn Titanfall controller is stuk... Heb dat nog nooit bij een van Microsoft controller gehad. Hij heeft de 10 maanden net niet gehaald, wel erg kort al zeg ik het zelf.
topservice!
Bears and Bulls
Ja werkt dat voor controllers ook?mindcre8r schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:30:
[...]
lastig, maar gratis versturen en met 2 weken een nieuwe retour.
topservice!
Ja maar wel ene refurbished one.
Geen totaal nieuwe.
Moet nog steeds klagen dat mijn refurbished met een kras en niet schoon gemaakt binnen kwam.
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Dat klagen heb ik ook gedaan! bij een persoon of 5...uiteindelijk een nieuwe gekregen ^^crzyhiphopazn schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:34:
[...]
Ja maar wel ene refurbished one.
Geen totaal nieuwe.
Moet nog steeds klagen dat mijn refurbished met een kras en niet schoon gemaakt binnen kwam.
Goed om dat te wetenmfreriks schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:37:
[...]
Dat klagen heb ik ook gedaan! bij een persoon of 5...uiteindelijk een nieuwe gekregen ^^
BTW
Kon vanochtend niet eens een disc (Halo MCC) launchen vanuit het NXOE menu.
Herstarten van de X1 en disc eruit en erin mocht niet baten
Hopelijk dat het morgen wel lukt.
Moet nog steeds MCC uitspelen
[ Voor 11% gewijzigd door crzyhiphopazn op 16-10-2015 14:43 ]
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Hopelijkmindcre8r schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:30:
but with your tickets we will make it awesome!
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ben nu opeens wel een scherm verder maar hij heeft nog steeds niet het product herkend. Hij vraagt nu of het gaat om een zwarte controller of om een COD controller... Titanfall controller staat weer eens nergens. Irritant dit.
De live chat support (in 't Engels) van Microsoft is naar mijn ervaring super. Probeer 't daar even?Beltoni schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:01:
Heb net mijn console geregistreerd en probeer nu mijn controller aan te melden voor vervanging. Hij vraagt nu om het productnummer, heb alle codes geprobeerd die op de controller staan maar hij pakt er geen 1 van. Zonder het productnummer kan ik de controller niet eens vervangen.
Ben nu opeens wel een scherm verder maar hij heeft nog steeds niet het product herkend. Hij vraagt nu of het gaat om een zwarte controller of om een COD controller... Titanfall controller staat weer eens nergens. Irritant dit.
Bears and Bulls
Ben alweer een tijdje met Maria aan het chatten. Ze vraagt wel veel, mijn vriendin is er niets bij.Gaaiz schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:02:
[...]
De live chat support (in 't Engels) van Microsoft is naar mijn ervaring super. Probeer 't daar even?
Die heb ik idd ook besteld. Zoveel games en gameplay voor zo weinig kon ik niet laten schieten. Was niet zo'n halo fan vroeger, maar geef t nog een kans. Voor dat geld val ik er geen buil aan. En destijds was ik een enorme graphics whore.. Maar kan nu een goed verhaal ook wel waarderen.mindcre8r schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:05:
dit is niet duur of wel? Halo MCC voor 21 euro.
[ Voor 76% gewijzigd door Format-C op 16-10-2015 16:01 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Denk dat je de verkeerde post hebt gequoteFormat-C schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:54:
[...]
Die heb ik idd ook besteld. Zoveel games en gameplay voor zo weinig kon ik niet laten schieten. Was niet zo'n halo fan vroeger, maar geef t nog een kans. Voor dat geld val ik er geen buil aan. En destijds was ik een enorme graphics whore.. Maar kan nu een goed verhaal ook wel waarderen.
Nog even over mijn controller: Ze hebben de limited titanfall edition nergens meer en ik kan hem dus niet inwisselen. Nu krijg ik een "nieuwe" zwarte controller opgestuurd. Hoef mijn oude niet eens op te sturen. Dat is dan weer een voordeel. Kan ik dat ding nog uit elkaar schroeven om hem weer aan de praat te krijgen.
Klopt. Mijn excuses. Zit op mn mobiel te kloten.Beltoni schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:57:
[...]
Denk dat je de verkeerde post hebt gequote
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Geen problemen meer met de laatste versie van New Xbox ExperienceTomba schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 13:26:
Sinds vorige week ook New Xbox Experience. Helaas werkt sindsdien Xbox Fitness niet meer, steeds error code 1000 als de video begint. NAT staat open volgens de XBone.
Is er hier wellicht iemand die even kan testen of Xbox Fitness bij hem (of haar) wel werkt?
Vond dat juist zo makkelijk, even double tap op xbox-button en dan met links/rechts/onder/boven snel switchen naar de toepassing die je wilt gebruiken.
Nu doe je double-tap, moet je vervolgens naar links en dan weer helemaal naar onderen bladeren om bij de snap functionaliteit te komen.
Of is er stiekem een andere sneltoets aan toe bedeeld ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Of even de covers overzetten, al vervalt daar wel de garantie mee.Beltoni schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:57:
[...]
Denk dat je de verkeerde post hebt gequote
Nog even over mijn controller: Ze hebben de limited titanfall edition nergens meer en ik kan hem dus niet inwisselen. Nu krijg ik een "nieuwe" zwarte controller opgestuurd. Hoef mijn oude niet eens op te sturen. Dat is dan weer een voordeel. Kan ik dat ding nog uit elkaar schroeven om hem weer aan de praat te krijgen.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Ik heb op de "oude" One controller de uitbreiding voor oa 3,5mm maar is daar het geluid ook beter met USB kabel ingeplugd? Heb dat nooit echt getest maar ook nooit ergens een aanleiding voor gevonden.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:10:
Ligt het aan mij of is de audio jack op de Xbox controller beter dan die op de PS4? Geluid is veel voller en harder. Tenzij je draadloos gaat. Dan is het ongeveer hetzelfde.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Gamen in de nacht (weekenden meestal) met een headset is in deze huishouden een mustDonstil schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:16:
[...]
Ik heb op de "oude" One controller de uitbreiding voor oa 3,5mm maar is daar het geluid ook beter met USB kabel ingeplugd? Heb dat nooit echt getest maar ook nooit ergens een aanleiding voor gevonden.
Ja nee ik snap het nut. Gebruik het dus zelf ook (Dat zeg ik dus hierboven) maar ik reageerde dus even omdat hij min of meer beweerd dat het geluid beter is als je de USB kabel aansluit.Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 19:29:
[...]
Gamen in de nacht (weekenden meestal) met een headset is in deze huishouden een must.
Iets waar ik dus benieuwd naar ben.
Verwijderd
Wie is hij? Ik heb beide consoles, het verschil is merkbaar als je beiden controllers gebruikt. Maar of er een verschil zit tussen USB of draadloos op dezelfde console geen idee. Gebruik alleen een bedrade headset op de Xbox One.Donstil schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:05:
[...]
Ja nee ik snap het nut. Gebruik het dus zelf ook (Dat zeg ik dus hierboven) maar ik reageerde dus even omdat hij min of meer beweerd dat het geluid beter is als je de USB kabel aansluit.
Iets waar ik dus benieuwd naar ben.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 20:19 ]
Ik zit met het volgende: ik maak graag gebruik van een Engelstalig UI en dus ook de Voice Commands. Helaas moet ik daarvoor mijn regio instellingen veranderen naar USA. Op zich niet zo'n punt, alleen werkt daardoor mijn NL creditcard niet of kan ik Telfort niet instellen in de OneGuide.
Vraag is dus - kun je met de nieuwe NXOE je regio instellingen op NL zetten, maar gebruik maken van een Engelstalig UI?
Wat betreft Telfort - hebben huidige X1 bezitters de OneGuide dit al aan de praat, en zo niet - wel met de NXOE?
Trein & Regenmeter voor Windows Phone 7.x & 8!
Nope, helaas niet. Vreemd, want dit is een veelgevraagd item op de UserVoice.Niels9001 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:19:
Vraag is dus - kun je met de nieuwe NXOE je regio instellingen op NL zetten, maar gebruik maken van een Engelstalig UI?
Ja oké ik snap het al. Je doelde op een draadloze headset. Niet op een draadloze controller met daarop een bedrade headset (wat ik gebruik).Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:18:
[...]
Wie is hij? Ik heb beide consoles, het verschil is merkbaar als je beiden controllers gebruikt. Maar of er een verschil zit tussen USB of draadloos op dezelfde console geen idee. Gebruik alleen een bedrade headset op de Xbox One.
Verwijderd
Juist andersom. Het komt erop neer dat ik verschil merk als ik dezelfde headset op de ps4 of Xbox One aansluit. Zal waarschijnlijk met de chip in de controller te maken hebben.Donstil schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:28:
[...]
Ja oké ik snap het al. Je doelde op een draadloze headset. Niet op een draadloze controller met daarop een bedrade headset (wat ik gebruik).
Nee helaas nog niet. Wel Nederlandstalige commands via je kinect. Wat overigens alleen werkt als je een of ander accent nabootst dat een gemiddeld hunnebedbewoner bezigde in zijn of haar tijd.Niels9001 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 20:19:
Vraagje voor de NXOE gebruikers - treden er veranderingen op betreft regio instellingen en OneGuide?
Ik zit met het volgende: ik maak graag gebruik van een Engelstalig UI en dus ook de Voice Commands. Helaas moet ik daarvoor mijn regio instellingen veranderen naar USA. Op zich niet zo'n punt, alleen werkt daardoor mijn NL creditcard niet of kan ik Telfort niet instellen in de OneGuide.
Wat betreft Telfort - hebben huidige X1 bezitters de OneGuide dit al aan de praat, en zo niet - wel met de NXOE?
Ik dacht dat het namelijk voor 25 oktober was dat je 1 keer online moest spelen om daarna toegang te krijgen tot de voorgaande delen en gratis kon downloaden.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Zo op het oog niet heel veel spannends. Maar aan die community calender gaan ze dus Beta Apps & Games hangen die insiders kunnen uitproberen. NiceOctober 15: New update available (th2_xbox_rel_1510.151013-1934)
New Xbox One Experience update is rolling out to a small group of participants in our initial waves tonight at 6.30PM PDT, October 15th. This update is a major update that contains many fixes and some UI tweaks.
HOW TO GET IT
If your console is in Instant-On mode and you have been selected, it will download and install the update and reboot to standby.
NOTE: Once the update is available to your wave, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update.
If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:00AM PT 10/19/2015, you will be prompted to do so at that time.
DETAILS
OS version released: th2_xbox_rel_1510.151013-1934
Available: 6:30PM PDT 10/15 (2AM GMT 10/16)
NEW EXPERIENCES
Community Calendar. A new version of the Community Calendar app is available to download and install from “Beta and Games Apps” in the Xbox Preview Dashboard.
Fixes:
Game Updates: Game updates should no longer display massive install sizes (in excess of 100TB) if your console has no available hard drive space.
Game DVR : Game DVR no longer crashes in snapped mode.
Known Issues:
Apps not launching: Certain apps may fail to launch.Apps with video streaming or other issues: The following apps will launch but videos or streams may not play or you may encounter issues.
- Showtime Anytime
- Every Street United
- Voice Studio
- BlinkBox
- Wuaki
- NowTV
- MLB
Games not launching: Certain games may fail to launch.
- SyFy
- EPIX
- beINSPORTS
- GoPro Channel
- AT&T U-Verse
- iHeartRadio
- Media Player
- VUDU
- TWC TV
Game and App Issues:
- Xbox Fitness
- The Crew
- Nightmares from the Deep
Titanfall: Titanfall may fail to connect to Xbox Live.
Workaround: Hard reset the console.
NFL Live App: When playing videos in the NFL Live App, the screen may dim after a short period of time.
Forza 6: Forza 6 may fail to update due to an installation stopped error.
Skype: Skype video calls may fail to transition to an audio call when moving to the background, causing the call to end.
Connected standby and apps: Apps such as Netflix and Twitch may crash to the dashboard after resuming from connected standby.
General System Issues
Dashboard:
Strange text on dashboard: You may encounter English text with strange characters on the Home screen. This is placeholder text and will be corrected in a future update.
Crash on dashboard: You may encounter a crash when moving from the Home tab to the Store tab on the dashboard. Workaround is to launch to the store from Gamehub
External storage and moving content: When initiating a move or copy of content from an external hard drive to the internal hard drive, if you remove the external hard drive while the content is being moved or copied, no content will show in My games & apps.
System Update: If prompted for a system update while the console is in use, the screen may freeze and the update will fail to apply.
System Update: Please do not press any input (buttons/triggers) on a controller when the system update is performing as it will cause the update to crash.
Sign-In: You may be unable to sign in to Xbox Live.
Network Test: When using the Test network connection or Test multiplayer connection under Settings > Network, moving the controller analog stick during the test will cause the test to fail and return to Settings.
Guide:
Toggling the Kinect microphone for chat in Guide Quick Settings will cause the Guide to become unresponsive. You can toggle the Kinect microphone for chat in the Settings app.
Voice commands currently do not function in Guide.
Store:
You may be unable to navigate to certain areas of the Store using voice commands.
Preordered games may display as fully installed and no longer have a “Preorder” designation in My games & apps.
Disc Installations:
Certain games may fail to install from a disc if auto launch is disabled.
Workaround: Enable auto launch in Settings.
If installing a disc based game while no one is signed in on the console, launching the game will cause the game to start, but crash to a black screen shortly after.
Sign-in, security & passkey: If you have enabled passkey or password protection for Settings, you may experience issues accessing certain sections of Settings.
Workaround: Navigate to Settings > Account > Sign-in, security & passkey and update your configuration. If you have trouble accessing this section in Settings, hard reset your console.
Browser: Snapping any combination of Edge, Youtube, or the Blu-ray player next to each other will cause you to be unable to return to the Home screen or bring up the power menu. These apps will function normally in full screen mode.
Workaround: If your console does become stuck in this state, perform a hard reset.
Virtual Keyboard: The virtual keyboard may not function when attempting to browse in Edge.
Black Screen: Your console may start up with just a black screen, or you may encounter a black screen when using the Xbox button to return Home from a game or app.
Sign-In: You may be unable to sign in to Xbox Live.
Snap Center: When YouTube is snapped, it may share input with the home screen.
Global speech overlay:
Suggestions is not currently present in Global Speech Overlay.
Contextual commands is not currently present in Global Speech Overlay.
HDMI-In: You may experience a black screen when using a device via HDMI-in, even if this device is not a cable or set-top box.
Workaround: Run through the initial TV set-up and configure for a TV provider even if you don’t have a TV provider.
My Games & Apps: My games & apps may crash if switching quickly between Apps and Queue or Games and Queue.
System Update Errors: If you encounter an update error screen while downloading a system update and the console freezes, please wait 3 minutes before rebooting the console to ensure crash data is automatically captured.
Notifications: Friends do not receive game toast notifications.
Season passes: In a small number of cases, users with season passes may find that they aren’t recognized by the game.
Workaround: Uninstall your other season passes and re-install the season pass you wish to use.
Upload Studio:
Upload studio may become unresponsive when navigating to Game DVR and pressing B to go back.
You may encounter a crash when adding Kinect video or audio.
You may encounter a crash when trimming clips.
Xbox One Media Remote: When resuming from connected standby the Xbox One media remote may fail to send commands; a hard reset resolves this.
USB TV Tuner:
If you have a USB TV Tuner plugged into your Xbox One console, Windows and Windows Phone SmartGlass devices will crash when attempting to connect to the console. To avoid this, you can switch to the Xbox App on Windows 10 or reset your TV settings and avoid setting up the USB TV Tuner.
Australian users may encounter a “Blocked Content” error on all channels when using the USB TV Tuner.
Third Party Peripherals:
Racing wheels, instruments, and other similar peripherals cannot be used to navigate home or system dialogs.
Instruments (for Rock Band 4 and other music titles) may cause the screen to dim after a short period of time.
Wireless Networking:
You may encounter a “wireless network hardware on this console is not working” error when connecting to Xbox Live with a wireless connection.
You may be unable to detect wireless networks with an external hard drive attached.
Workaround: While the console is off, disconnect the external hard drive, power on the console, connect to the wireless network, and reconnect the external hard drive.
Live TV Issues:
The OneGuide pin doesn’t function. You can launch OneGuide using the app, voice commands, or from the OneGuide twist.
With boot to TV enabled, the console may fail to boot to TV in full screen, and instead will run in a window on the dashboard.
When resuming from connected standby, Live TV may start with no audio.
Workaround: Hard reset the console, or, unplug and replug the HDMI cable to the console’s HDMI-in.
You may experience a stuck frame streaming TV to the Xbox App. You can enter OneGuide or resize your window to restore video playback.
The media transport controls do not work when streaming TV to SmartGlass and Xbox app clients.
Xbox App/SmartGlass Issues
SmartGlass and Xbox App Live TV/OneGuide: You may experience issues connecting to Live TV or OneGuide when connecting to the console with SmartGlass.
Workaround: Set your SmartGlass connection to auto connect, quit the app, and restart. If the issue persists, hard reset the console.
FEATURED FEEDBACK OPPORTUNITIES
We have all new content for you, so be sure to check out the Preview Dashboard app for more details! In particular, we would love for you to focus on the following two quests:
Can You See It? This quest will ask you to try out the new guide and let us know if it appears properly on your TV.
*OneGuide on NXOE: All about the new OneGuide area on the New Xbox One Experience Dashboard. Tell us what you think!
*Quest available in the following locales: US, Canada, UK, Germany, France, Mexico, Brazil
Thank you for your participation in the Preview program!
Voor 31 december spelen en je krijgt de 360 versies zodra het backward compatible program live gaat. Dan zullen ook de oude gears titels speelbaar zijn op XB1 en krijgen de spelers van de ultimate edition toegang om deze te downloaden.Xtr3me4me schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:56:
Iemand die hier misschien weet voor wanneer je online moest zijn om de gratis delen van Gears of War te krijgen als je de Gears of War Ultimate hebt gehaald? Kan het nergens duidelijk uit halen.
Ik dacht dat het namelijk voor 25 oktober was dat je 1 keer online moest spelen om daarna toegang te krijgen tot de voorgaande delen en gratis kon downloaden.
Lijst met BC titels die momenteel al ondersteund zijn voor gebruikers in het preview programma vind je hier
http://www.xbox.com/en-US/xbox-one/backward-compatibility
Zeker niet duur maar helaas op disk...mindcre8r schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 15:05:
dit is niet duur of wel? Halo MCC voor 21 euro.
Sla maar over, wil alleen download versies.
Wel een mooie tip!
Xbox Live Knalle Arie
Verwijderd
Mijn games en apps/games en helemaal naar rechts, daar zie je al je games die klaar zijn om te installeren.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 01:18:
Waar staan overigens de games die je in het verleden hebt geïnstalleerd maar niet meer op je hardeschijfruimte hebt staan. Onder mijn games zie ik alleen mijn recente games en de store staan.
Ik laat hem aan me voorbij gaan. Ik vond afgelopen week de beta van SW Battlefront erg leuk maar ik merk te goed dat ik een dagje ouder wordt. Shooters als Splatoon zijn nog prima te doen maar zodra het wat serieuzer wordt dan haak ik afjustifire schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 23:30:
29 Oktober Battleborn network test, ben benieuwd
Ik zit te wachten op de update van november omdat ik nieuwsgierig ben naar de games in BC. Ben op dit moment fysiek niet echt in staat om FM6 te doen (wil dat persé vanuit de Playseat spelen) maar ik zou wel vanaf de bank met een controller verder willen gaan met FM3 en FM4 omdat ik daar nog genoeg te doen heb. En RDR hoop ik ook dan ook op de XBO te kunnen spelen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Het werkt allemaal prima en snel, maar qua looks kan
het hier en daar nog zeker verbeterd worden in de toekomst.
Heerlijk genoten van Friday the 13th op Netflix op de X1 die ook beter lijkt te werken.
Volgens mij was het ergens in december, dus dat moet wel goedkomen.Xtr3me4me schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 21:56:
Iemand die hier misschien weet voor wanneer je online moest zijn om de gratis delen van Gears of War te krijgen als je de Gears of War Ultimate hebt gehaald? Kan het nergens duidelijk uit halen.
Alsnog kon ik met Smartglass niets. Toen ik wat later ging kijken had de xbox een freeze. De powerknop 10 seconden ingehouden en toen die weer aansprong had ik een update van 1.1GB.
Gezien mijn internet momenteel erg langzaam is (volgende week glasvezel
Edit; inderdaad NXOE
[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 17-10-2015 11:59 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
We're aware you're having difficulty viewing new titles in the Coming Soon section of your console, Xbox members. Don’t worry, you’re still able to pre-order these games by either doing a search for a specific game on your console, or by going to xbox.com/en-US/games/xbox-one. Thanks for your patience while we get everything back to normal! We’ll update you as the issue changes.
Verwijderd
Wij zitten in dezelfde batch denk ik. Hier ook de update.Famous schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 11:40:
Wilde net via Smartglass de Xbox vast aanzetten, kon die niets vinden, dan maar handmatig
Alsnog kon ik met Smartglass niets. Toen ik wat later ging kijken had de xbox een freeze. De powerknop 10 seconden ingehouden en toen die weer aansprong had ik een update van 1.1GB.
Gezien mijn internet momenteel erg langzaam is (volgende week glasvezel) duurt die update wel even. Is dit omdat de een reset heeft of zou het NXOE zijn?
Edit; inderdaad NXOE![]()
Downloaden gaat razendsnel trouwens, hij moest 1,1Gb en heeft daar niet veel langer over gedaan dan een 1,1Gb download van BV usenet (200mbit hier). Hopen dat dit bij games in de toekomst ook zo blijft.
Hij geeft nu ook aan dat die geen internetverbinding heeft,begint lekker.
Hmmm. Dat issue had ik eerder deze week, voordat ik de tweede NXOE update kreeg, donderdag.maurieske72 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:15:
Bij mij is de update nu ook binnen maar ik kan met geen mogelijkheid meer inloggen,ik krijg constant een foutmelding.
Hij geeft nu ook aan dat die geen internetverbinding heeft,begint lekker.
Had ook het issue dat na een systeem crash de WiFi adapter dood was volgens het OS, maar een harde reset loste dit weer op. Met de tweede update lijkt dit nu verleden tijd te zijn, en ook Kinect en auto-signin gaat nu beter dan met de initiële NXOE release.
Dacht dat het gelukt was,kon opeens inloggen maar geen verbinding met xboxlive.halofreak1990 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:25:
[...]
Hmmm. Dat issue had ik eerder deze week, voordat ik de tweede NXOE update kreeg, donderdag.
Had ook het issue dat na een systeem crash de WiFi adapter dood was volgens het OS, maar een harde reset loste dit weer op. Met de tweede update lijkt dit nu verleden tijd te zijn, en ook Kinect en auto-signin gaat nu beter dan met de initiële NXOE release.
Dus weer opnieuw opgestart en nu weer hetzelfde geklooi,kan weer niet inloggen en krijg geen verbinding met Xboxlive.
[ Voor 15% gewijzigd door maurieske72 op 17-10-2015 15:09 ]
Het zal wel aan mij liggen, maar het voornaamste dat ik wil is dat mijn console naar behoren werkt. Prima als mensen voor proefkonijntje willen spelen, maar weet dan dat je sooner or later gezeik gaat krijgen, waar je absoluut geen zin in hebt.
Ik wacht wel tot november. Hopelijk krijg ik dan een nieuw dashboard zonder bugs.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Klagen als het niet werkt zegt die.Rossi46 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 15:08:
Ik moet altijd wel lachen als ik lees hoe graag men preview updates wilt hebben, maar dat men gaat klagen als het niet lekker werkt...![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar het voornaamste dat ik wil is dat mijn console naar behoren werkt. Prima als mensen voor proefkonijntje willen spelen, maar weet dan dat je sooner or later gezeik gaat krijgen, waar je absoluut geen zin in hebt.
Ik wacht wel tot november. Hopelijk krijg ik dan een nieuw dashboard zonder bugs.
Als je niet kan inloggen op je account en geen verbinding hebt dan is het toch niet raar als je klaagt of wel dan.
Als dingen niet soepel gaan dat snap ik nog wel in een preview update maar je mag er toch vanuit gaan dat je wel gewoon kan inloggen en internetverbinding hebt.
Vond het nog redelijk snel, vorige week pas aangemeld voor de NXOEDonstil schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:22:
[...]
Wij zitten in dezelfde batch denk ik. Hier ook de update.
Downloaden gaat razendsnel trouwens, hij moest 1,1Gb en heeft daar niet veel langer over gedaan dan een 1,1Gb download van BV usenet (200mbit hier). Hopen dat dit bij games in de toekomst ook zo blijft.
Het downloaded ging inderdaad "snel", momenteel maar 14mbit wat max is maar alsnog liep het wel door.
Moet zeggen dat het wel wennen is, in het oude dashboard waren de dingen die ik gebruik sneller bereikbaar. Wellicht kan ik het een en ander nog aanpassen, nog niet geprobeerd.
Edit: voor de rest is de One de beste aankoop die ik de laatste jaren gedaan heb. Zeeeeeer tevreden.
[ Voor 43% gewijzigd door Format-C op 17-10-2015 16:39 ]
Ging eerst lekker snel en nu al dik 5 minuten bezig met 100mb resterend naar nog 88mb resterend... Allang koffie gezet enzo
Eerste wat ik dacht, wooo lange lijst bugfixes.. errr nee, dat was lange lijst bugsjustifire schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 22:21:
MAJOR UPDATE en dan een ellenlange lijst met bugs
Groot deel van die bugs heb je over het algemeen geen last van, komt welk goed de komende wekenSinergyX schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:15:
[...]
Eerste wat ik dacht, wooo lange lijst bugfixes.. errr nee, dat was lange lijst bugs
Maar dit is dus de update die ook naar de overige insiders gaat, dus ook die niet specifiek op de NXOE hadden ingeschreven.SinergyX schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 18:15:
[...]
Eerste wat ik dacht, wooo lange lijst bugfixes.. errr nee, dat was lange lijst bugs
Ik mis overigens nog wel een heleboel bugfixes in die changelog, maar hier draait ie eigenlijk wel best. Op de genoemde bugs na dan. Maar die lijken ondertussen al bekend.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 17-10-2015 19:57 ]
Verwijderd
Een klein gniffeltje kon ik niet tegenhouden na het zien van je user naam en het lezen van je verwijderactie.Format-C schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 16:36:
Hoe kan het dat mijn download snelheid maar 20 Mbps bij gedetailleerde netwerkstatistieken is, terwijl ik bij bandbreedte gebruik 41,07 Mbit/s zie staan? Ik heb per ongeluk forza 6 eraf gegooid... En hij download m momenteel vrij langzaam....langzamer dan zou kunnen?
Edit: voor de rest is de One de beste aankoop die ik de laatste jaren gedaan heb. Zeeeeeer tevreden.
-------
Meer mensen last van een game malaise terwijl ze op Halo wachten? Ik kan me niet zetten om een echt spel te spelen. Blijf maar bij Fifa tot de 27e.
Valiant hearts al geprobeerd? of the walking dead? lekker gratisch en vermakelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:24:
[...]
Een klein gniffeltje kon ik niet tegenhouden na het zien van je user naam en het lezen van je verwijderactie.
-------
Meer mensen last van een game malaise terwijl ze op Halo wachten? Ik kan me niet zetten om een echt spel te spelen. Blijf maar bij Fifa tot de 27e.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Laat dat nu net de bedoeling zijn.
Daar heb ik elke update tot nu toe last van gehad. Ook de updates voor de niet-nxoe versies. De eerste 80% gaat razend snel, daarna ruim 5 minuten bezig voor de laatste 100mb. Blijft vaag dat downloaden van die updates.Mikayu schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 17:29:
Weer een 400 zoveel MB update hier.
Ging eerst lekker snel en nu al dik 5 minuten bezig met 100mb resterend naar nog 88mb resterend... Allang koffie gezet enzo
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Dank voor de tips. Valliant Hearts is idd fantastisch. Een van mijn favoriete games van de laatste tijd. Op de 360 kwam ik niet door twd heen. Was te buggy. Ga het wel een nieuwe kans geven denk ik. Al vind ik GoT telltale stukken beter. Hopelijk komt de laatste episode snel!ourplayground schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 20:29:
[...]
Valiant hearts al geprobeerd? of the walking dead? lekker gratisch en vermakelijk.
Ook de rare letters en cijfers zijn vervangen voor degelijk engels.
Vind de verandering zo groot dat ik MS er bijna van verdenk dat ze eerst een alpha van x maanden geleden uitgegeven hebben en nu de beta zoals hij er nu voor staat....
Flinke verbeteringen in twee weken op iets waar ze al maanden aan werken
Ze hebben eindelijk gefixt waar ze ruim 3 jaar aan gewerkt hebben bedoel je^^
Oja wel 1 random shutdown gisteren
[ Voor 7% gewijzigd door Mikayu op 18-10-2015 12:12 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Wat bedoel je precies?Format-C schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:32:
Die update moet je daar iets voor doen?
Je eigen aanmelden bij het previewprogramma. Maar een kleine kans dat je daar nog tussen komt. Is bij mij ook al twee maanden geleden en niets meer gehoord.Format-C schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:32:
Die update moet je daar iets voor doen?
Gewoon geduld hebben, over ongeveer 4 weken hebben we die update allemaal.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Edit: OK, tnx.
[ Voor 12% gewijzigd door Format-C op 18-10-2015 12:35 ]
Het is jammer dat ik hem op de 360 al heb, maar ik snap precies hoe je erbij zatBullet NL schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:29:
Gisteren avond sinds een poos GTA weer eens gespeeld in een friends sessie..... Heerlijk wat een chaos, heb de tranen over de wangen gelachen..
Geen enkele game is zo mega lollig om MP te doen dan GTA
Eerdaags ook maar even die 360 weer gaan gebruiken
De controller disconnects heb ik hier sinds de laatste controller update ook niet meer gehadMikayu schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 12:04:
Ik vind hem ook aardig goed werken. Ook geen enkele controller disconnect meer gehad sinds de firmware update. (Hoezo hardware op reparatie sturen?)
Ze hebben eindelijk gefixt waar ze ruim 3 jaar aan gewerkt hebben bedoel je^^
Oja wel 1 random shutdown gisteren
Ik had GTA op de Xbox 360 al uitgespeeld, maar online is het zo leukBeltoni schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 13:15:
Heb GTA ook voor de XB1 maar heb het nauwelijks gespeeld nog omdat ik hem ook al op de 360 heb gespeeld. Had hem een tijd geleden geruild voor BF:Hardline aangezien die nu toch in de EA vault zit.
Daarom heb ik hem ook voor de One gehaald.
Cogitationis poenam nemo patitur
Twee maal full retail betalen zit ik niet op te wachten. Bijvoorbeeld BF Hardline ligt nu voor 24,99 in een outlet.
Denk ook TES online eens ga proberen
Nu zag ik Unity te koop staan voor nog geen 10 euro, is het het waard?
Ik lees hier en daar toch wel over bugs, wel 10 maanden geleden, maar dat de sfeer dit wel weer goed maakt. Niet dat het nu veel geld is
Edit; al gekocht
Hardline zit nu ook in EA access!Mikayu schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:25:
Wacht nog even een leuke aanbieding af...
Twee maal full retail betalen zit ik niet op te wachten. Bijvoorbeeld BF Hardline ligt nu voor 24,99 in een outlet.
Denk ook TES online eens ga proberen
Ik zit nogal in dubio qua controllers..
Ik ben niet echt een hardcore gamer maar ik game wel veel. Op 't moment heb ik nog 2 'oude' controllers (zonder die jack aan de onderkant) en zou wel een nieuwe willen.
Nu is 't de Lunar controller vs de Elite controller. Wat ik vooral fijn vind zijn de grips en dat ik hogere sticks op de elite controller kan zetten, maar dit kun je ook bestellen bij kontrolfreekz bv. Die knoppen aan de achterkant zouden ook eventueel handig kunnen zijn, maar gezien ik er nooit een in mn handen heb gehad heb ik geen idee hoe dit is qua comfort.
140 euries is veel voor een controller, maar daarintegen heb ik ook een muis en toetsenbord combo liggen van 200 euro dus als ik het zo bekijk vind ik het prima. Hoe staan jullie hiertegenover? Waarom bestellen jullie de elite, of niet?
Nu ik hier toch ben, ik heb nogal issues om mn mic aan de praat te krijgen. Mn setup is als volgt;
Turtle Beach DSS2
Optical kabel naar Xbox One
Aux in naar PC
USB naar PC (is enkel voor stroom)
Sennheiser Game One headset aangesloten op de headset poort
De Sennheiser Game One heeft 2 kabels die ik aan kan sluiten. Eentje met 1 jack en een met 1 headset en 1 mic jack. Nu heb ik dit kabeltje besteld;
Jack Splitter
Headset jack in groen gepropt, mic jack in roze, vervolgens aangesloten op DSS2. Nu heb ik enkel geluid aan de rechter kant en mic doet niets.. Alles geprobeerd, voor zover ik weet doet mn mic het niet (probeer t te testen dmv een party waar alleen ik in zit te maken, zie geen icoontje verschijnen als ik praat oid). Is dit 't verschillende kabeltje of gaat deze setup nooit zo werken? Begin er een beetje aan te twijfelen of ik een andere sound amp moet kopen, misschien de oude Turtle Beach DSS of een Astro Amp?
Ben nogal nieuw op dit gebied, dit heeft me nooit heel veel geinteresseert maar ik vind t verschil qua geluid met DSS2 en zonder behoorlijk groot. Dure headset dus ik wil er alles uitslepen.
Alvast bedankt voor eventuele hulp Tweakers!
EDIT: Ben ik trouwens de enige met enorm trage downloads the laaste paar dagen? Ik heb de NXOE update, hardline is nu aan t downloaden via de vault maar dat gaat met 13.25 mbs... Normaal is dit minimaal 85 mbs en gemiddeld rond de 130.. Enig idee?
[ Voor 5% gewijzigd door aevitas1 op 18-10-2015 16:41 ]
Ik ben benieuwd wat je er van vind.Famous schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:02:
Nu heb ik AC: Black Flag niet uitgespeeld maar vond het ansicht wel een leuk spel. Het nadeel vond ik elke keer in het bootje rond varen (waar andere dit weer leuk vonden).
Nu zag ik Unity te koop staan voor nog geen 10 euro, is het het waard?
Ik lees hier en daar toch wel over bugs, wel 10 maanden geleden, maar dat de sfeer dit wel weer goed maakt. Niet dat het nu veel geld isMaar moet wel weer game verwijderen als ik die wil installeren..
Edit; al gekocht
Net voor release van Unity voor $30,- BF en Unity gekocht via Ebay (die code's die toen uit een bundel kwamen). BF helemaal "grijs" gespeeld, fantastisch ding, vooral het piraten vond ik erg leuk. Daarna terug gevallen op Unity, game zag er wel goed uit (beter als BF had ik het idee) maar wist mij persoonlijk niet te pakken, het voelde allemaal wat opgesloten als je net uit BF komt.
Nog een hoop geld voor Hardline als je het mij zou vragen.Mikayu schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 14:25:
Wacht nog even een leuke aanbieding af...
[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 18-10-2015 16:14 ]
We gaan het meemaken, BF vind ik persoonlijk weer niets aanDonstil schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:13:
[...]
Ik ben benieuwd wat je er van vind.
Net voor release van Unity voor $30,- BF en Unity gekocht via Ebay (die code's die toen uit een bundel kwamen). BF helemaal "grijs" gespeeld, fantastisch ding, vooral het piraten vond ik erg leuk. Daarna terug gevallen op Unity, game zag er wel goed uit (beter als BF had ik het idee) maar wist mij persoonlijk niet te pakken, het voelde allemaal wat opgesloten als je net uit BF komt.
[...]
Nog een hoop geld voor Hardline als je het mij zou vragen.
Gezien het 40GB is zal het wel morgen worden dag ik hem ga spelen, als de bugs niet te erg zijn dan kan ik er wel even zoet mee zijn denk ik
Er zijn in de weken na release een aantal grote patches geweest, sinds dien is het prima speelbaar dacht ik.Famous schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:17:
[...]
We gaan het meemaken, BF vind ik persoonlijk weer niets aan![]()
Gezien het 40GB is zal het wel morgen worden dag ik hem ga spelen, als de bugs niet te erg zijn dan kan ik er wel even zoet mee zijn denk ik.
Niet verkeerd vind ik.
[ Voor 18% gewijzigd door Format-C op 18-10-2015 17:01 ]
Nu is het zo dat ze je in het dashboard laten zien hoeveel dagen Live je nog hebt als je minder dan een week hebt, dus toen er stond dat ik nog 7 dagen had, heb ik mijn live verlengd met een code.
Bij mijn subscriptions staat nu dat ik tot 20 -10 -2016 Xbox live heb, maar in mijn dashboard staat dus zo'n tegel met "just 2 days left with gold".
Iemand dit al eens meegemaakt?
Niet dat mij live het ineens niet meer doet over 2 dagen.
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Ik bestel de Elite omdat ik het wel prettig vind dat ik zelf dingen in kan stellen en aan kan passen. Daarnaast zou ie met shooters net wat beter zijn dan de standaard, altijd handig bij Plants vs Zombies
Weet alleen nog niet waar ik 'm ga kopen. Heb 4 kortingsbonnen van Bol liggen en die verkoopt 'm blijkbaar niet.
Nee dat is over een jaar en 2 dagen.Rockvee2 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:28:
20-10-2016 is over 2 dagen, ik heb zelf nog nooit zo tegel gezien omdat ik altijd wel op tijd ben met het verlengen . Maar over 2 dagen heb je een Xbox Live gold meer zo te zien.
Vandaar de vraag.
Zolang bij je account op xbox.com staat dat je gold pas over een jaar vervalt zit 't goed voor zover ik weet.henkyyyyyyy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:42:
[...]
Nee dat is over een jaar en 2 dagen.![]()
Vandaar de vraag.
Kan een bug zijn in de NXOE.
Heb hier hetzelfde. Vorige week een jaar aan Xbox live gekocht, maar momenteel nog steeds een melding in NXOE "Your Xbox live is about to expire"henkyyyyyyy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:42:
[...]
Vandaar de vraag.
n.a.
Zal dan inderdaad wel een bug zijn.
henkyyyyyyy schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:42:
[...]
Vandaar de vraag.
Je merkt het wel over 3 dagen.
Zeg dan niets.
Wbt gold abo, kijk op xbox.com onder de subscriptions voor de juiste afloopdatum.
https://www.change.org/p/...ntries-in-system-settings
Ik heb nu een aantal formaten geprobeerd maar hij pakt niets (Hsf+, Fat, exFat).
Is het wel een USB3 stick?Donstil schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:17:
Klopt het dat de Xbox One alleen maar USB sticks ziet die op NTFS geformatteerd zijn?
Ik heb nu een aantal formaten geprobeerd maar hij pakt niets (Hsf+, Fat, exFat).
Werkt het alleen met Usb3.0 sticks? Want dat is het niet (denk ik)
Weet ik ook niet zeker, maar dat geldt wel voor externe hdd'sDonstil schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 22:24:
[...]
Werkt het alleen met Usb3.0 sticks? Want dat is het niet (denk ik)
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace