• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:20

Winkiller

De Mopperpot

Mikayu schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:48:
[...]

Mijn 230W beamerlamp blijft gewoon 230W verstoken, met of zonder beeld.
Dat xbox dimmed zegt ook niet dat de backlight van een gemiddelde tv moet gaan dimmen...

Beetje inzicht, kom op.
Een beamer op een xbox, dan ben je een groot stroom verbruiker, beetje zonde van de stroom. ;)
Beetje inzicht, kom op. >:)

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:57:
[...]

Een beamer op een xbox, dan ben je een groot stroom verbruiker, beetje zonde van de stroom. ;)
Beetje inzicht, kom op. >:)
Ik ben ook een grootverbruiker met groot beeld en grote audio. Het is zonde van het uitzicht dat het beeld donkerder wordt :P

Kan me wel voorstellen dat het voordeliger is bij een OLED scherm, maar wie heeft er zo één?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 10:12

nexhil

BAM!

Mikayu schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:04:
[...]

Ik ben ook een grootverbruiker met groot beeld en grote audio. Het is zonde van het uitzicht dat het beeld donkerder wordt :P

Kan me wel voorstellen dat het voordeliger is bij een OLED scherm, maar wie heeft er zo één?
Ik had een 60 inch plasma, voor mij was het eerst ook wel wenselijk geweest.
Nu een 50 inch LED, nu laat ik hem gewoon aan omdat het kan :D ;)

[ Voor 6% gewijzigd door nexhil op 14-10-2015 14:06 ]

Met een plasma wil het ook nog wel wat uitmaken, maar ik kan ook gewoon de eco-knop indrukken en hij doet z'n eigen dimming.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Geen OLED maar nog een LED, energieklasse: A+, stroomverbruik bij standaard gebruik +/- 55 Watt, dat is 175 minder dan jij. Misschien ooit een OLED als het algemeen goed wordt, is ook beter voor de financien.
Winkiller schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:15:
[...]

Geen OLED maar nog een LED, energieklasse: A+, stroomverbruik bij standaard gebruik +/- 55 Watt, dat is 175 minder dan jij. Misschien ooit een OLED als het algemeen goed wordt, is ook beter voor de financien.
Nadeel van oled is dd hoge respons tijd van het scherm, dit maakt online gamen een uitdaging

Cogitationis poenam nemo patitur

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Nadeel van oled is dd hoge respons tijd van het scherm, dit maakt online gamen een uitdaging
Ik ben in een melige bui vandaag, ik game meestal niet Online. ;)

• Mikayu

Mikayu

.srt

Bij de meeste TV's gaat de LED backlight ook niet minder hard branden als het beeld word gedimmed. Lijkt me eerder dat ie juist de boel gaat opstoken omdat ie denkt dat je nog wel wat wil zien :P

Maar het hele idee van een screensaver is het inbranden tegen te gaan en niet om stroom te besparen. Dit is op plasma na niet echt meer van belang en zie ik liever een setting dat je dat uit kan zetten.

Als ik even niet aan het gamen ben en de beamer is mijn enige lichtbron - wat voldoende is als er iets op beeld staat, moet ik een extra lampje aanzetten om te kunnen zien waar ik mee bezig was... nog meer verbruik :P en stroom is al zo duur O-)

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:15
Martinspire schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:20:
[...]
Ik koop hem sowieso digitaal, dat vind ik prettig. En of ik hem nou op 1 december aanschaf of 1 oktober maakt mij eigenlijk weinig uit. Ik wil hem sowieso hebben.
Ik zit er ook met smart op te wachten, helaas blijft die preorder mogelijkheid via xbox.com maar uit. :'(

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik heb het laatste 65" Plasma model hangen wat Panasonic gemaakt heeft (althans niet fysiek de laatste natuurlijk, het laatste type). Ik heb toen eens uitgerekend wat het scheelde met een 65" Samsung LED Dinges. Bleek maar iets van 100,- op jaarbasis, valt allemaal reuze mee.

Al die stroom besparende functies schakel ik dan ook meestal gewoon uit :)

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 14-10-2015 15:21 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Dit is echt WP2.0 drama, aardig wat key/core functies die niet/half werken, enorme periodes tussen de updates, 0,0 feedback op lopende zaken, wie wil er nu beta testen als je diverse games niet kan opstarten, parties niet kan starten of stuur gewoon niet werkt? Het is niet dat je (tegenstelling tot PC) even dual boot van maakt, even swap van OS om normaal te kunnen spelen.

Ik bedoel, kijk naar de fixes:
Browser, Live TV DD, snap TV, set up box, media app, geen game fixes, geen party fix, geen profile-switch fix, geen notification fix, geen stuur/gitaar fix, waar leg je dan je prioriteit? TV en browsen?
ENORME periodes tussen updates valt ook wel mee, over het algemeen hebben ze met de NXOE twee keer per week een update. Sinds de vorige en de update van afgelopen nacht zat iets langer, maar ook geen weken.
Daarnaast is hun changelog erg onvolledig, als ik de lijst met games bekijk die problemen hadden is die wel geslonken. En je weet ook niet precies waar ze mee bezig zijn, misschien zijn ze wel flink wat dingen aanhet herschrijven zodat games het wel weer goed doen, maar is dat nog niet ver genoeg om naar ons als previewers te pushen.
SpankmasterC schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:31:
[...]

ENORME periodes tussen updates valt ook wel mee, over het algemeen hebben ze met de NXOE twee keer per week een update. Sinds de vorige en de update van afgelopen nacht zat iets langer, maar ook geen weken.
Daarnaast is hun changelog erg onvolledig, als ik de lijst met games bekijk die problemen hadden is die wel geslonken. En je weet ook niet precies waar ze mee bezig zijn, misschien zijn ze wel flink wat dingen aanhet herschrijven zodat games het wel weer goed doen, maar is dat nog niet ver genoeg om naar ons als previewers te pushen.
Hoe moeilijk is het een hotfix eruit te gooien om X of Y te fixen? Ik zit al een week zonder party, twee keer per week gaat dus al niet op en in de change log zie ik niets bijzonders over party, enkel dat racestuur weer niet gefixed is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Dacht dat ik het al gepost had maar kan het nergens meer terug vinden...

Bij xbox live rewards is een nieuwe misse, voor de owners van The Witcher 3 onder ons... er zijn 26000 xbox live reward credits te verdienen door verschillende missies te doen, geen idee welke maar ik ga ze vanavond maar eens proberen!

bleeghh laat maar... dacht ingame missies, maar zijn allemaal koop dit, koop dat gevalletjes -_-

[ Voor 14% gewijzigd door mfneed op 14-10-2015 15:47 ]

• Arn0uDz
  • Laatst online: 21:15
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:38:
[...]

Hoe moeilijk is het een hotfix eruit te gooien om X of Y te fixen? Ik zit al een week zonder party, twee keer per week gaat dus al niet op en in de change log zie ik niets bijzonders over party, enkel dat racestuur weer niet gefixed is.
Je kan ook opt-out doen als je party zo belangrijk voor je is...

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
[...]

Waarom zouden ze een hotfix eruit gooien voor één specifiek probleem? Het is volgens mij al gedoe zat om een preview-programma draaiende te houden, met binnen MS meerdere fast en slow-rings en daarnaast ook nog externe mensen bij wie niets in de fik mag vliegen. Ik zou dan zeker niet aan hotfixes beginnen zonder er een goede interne QA-ronde tegenaan te gooien. En als je dat toch gaat doen is het bijna zonde om alleen een hotfix mee te nemen. Spaar dan wat veranderingen op en gooi dat dan extern.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Ik vind het zelf erg jammer dat het Achievement-klassement eruit gehaald is. Het was best een verslaving om te zien wie er bovenaan de lijst stond van je vrienden.

Ook jammer is die recente apps die onderin in Home staan. Je moet eerst door die recente apps en games bladeren, voordat je pas bij 'My Games & Apps' kunt komen en je Pins kunt zien. Dat had ik liever omgedraaid gezien.

Daarnaast werkt de Party af en toe niet goed bij me, krijg je geen verbinding meer met de microfoon als je controller te lang idle is geweest, en zitten er af en toe wat game-crashes in. Verder is de snelheid met de laatste update (ik kwam van 1206 geloof ik) enorm verbeterd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Royeboi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:02:
Ik vind het zelf erg jammer dat het Achievement-klassement eruit gehaald is. Het was best een verslaving om te zien wie er bovenaan de lijst stond van je vrienden.
Mooi! Daar irriteerde ik me echt enorm aan.

Gamertag: YazNL

• Royeboi
Zeker omdat ik altijd boven je stond? >:)

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 14:22:
[...]

Een nadeel dat makkelijk verholpen kan worden, als de producent dat zou willen. Meeste Oleds zitten nu rond de 40ms in gamemode, zal niet lang duren voordat het onder de 30ms komt te zitten.

• Yaz
Royeboi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:04:
Zeker omdat ik altijd boven je stond? >:)
Samen met nog 100 anderen ;)

Maar even serieus. Ik snap dat mensen dat leuk vinden. Ik alleen niet en vind het ook verspilling van ruimte. Dat zou nu echt een "laat zien als ik dat wil" optie mogen zijn. Nog liever reclame dan dat suffe statistiekje waar ik echt nooit wat mee ga doen.

Beltoni schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:37:
[...]

Ik heb hetzelfde met mijn stuurtje. Midden in de race wordt mijn scherm ineens donker... Erg irritant dit. Zodra iedereen het nieuwe dashboard heeft ga ik me ook uitschrijven bij het preview program. Het ziet er leuk uit maar er zitten nog zoveel fouten in, laat mij maar gewoon weer wachten met een verouderde versie die het wel gewoon doet.
Mja extra controller aansluiten en elke 10 minuten even een joystick aanraken of iets dergelijks. Even op het rechte stuk bv als tijdelijke fix :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Zijn game vouchers overigens account gebonden?

• Yaz
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:06:
Zijn game vouchers overigens account gebonden?
Na het claimen wel. Daarvoor niet. Althans, ik ben ze nog niet tegen gekomen.

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-01 12:46
Martinspire schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:06:
[...]
Mja extra controller aansluiten en elke 10 minuten even een joystick aanraken of iets dergelijks. Even op het rechte stuk bv als tijdelijke fix :+
Ja de controller heb ik sowieso naast me voor de headset. Om de zoveel tijd even de controller aanraken doe ik nu ook maar handig is het niet. Vergeet het soms toch en als ik midden in een bocht zit en mijn scherm wordt donker dan kan dat best lastig zijn.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
[...]

Sorry, je wist waar je aan begon, is ook duidelijk gezegd. Je ziet in het preview van het preview programma. Dan moet je, sorry dat ik het zeg, niet zeuren. Op het moment kan je dus uit 3 dashboards kiezen: Stable, Preview en NXOE.
Arn0uDz schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:50:
Je kan ook opt-out doen als je party zo belangrijk voor je is...
Wat mijn eerste keuze was, maar om toch feedback te willen geven (heb nu 41 items submitted) en het goede vertrouwen dat ze snel een update zouden uitbrengen, was ik goed gelovig genoeg opt-in te blijven.

En het hele 'niet zeuren, je hebt de lettertjes gelezen', wie had dan de bugsubmits moeten doen? Hoe kan je ooit de feedback/quest doen over party-quality en party-chat (nieuwe feature)?

Het gaat mij niet om de beta, maar om de manier hoe MS hier wederom mee om gaat. WP was een drama, ze doen het doodleuk weer. Ik heb 20 andere methodes om in contact te blijven met de andere online spelers, ik vind m'n oplossingen wel.

Verwijderd

Hebben trouwens alleen de nieuwe matte Xbox One's de nieuwe 3.5 jacket poort op de controller of ook de glimmende versies?

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
Royeboi schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 16:02:
Ook jammer is die recente apps die onderin in Home staan. Je moet eerst door die recente apps en games bladeren, voordat je pas bij 'My Games & Apps' kunt komen en je Pins kunt zien. Dat had ik liever omgedraaid gezien.
Met RT of LT spring je meteen naar je Games & Apps tile toe en met de andere van de 2 spring je weer naar boven. Ben alleen even vergeten welke naar boven en welke naar onder is :P

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-01 15:38

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Voor mensen die ook EA access hebben.

BF Hardline is nu in de Vault en je kan tegen Visceral Games spleen
Vanaf vandaag kunnen EA Access-leden genieten van Battlefield Hardline, dat naar The Vault is gegaan, alleen op de Xbox One. Battlefield Hardline is de nieuwste toevoeging aan een groeiende verzameling titels in The Vault, waaronder Dragon Age: Inquisition, Battlefield 4, FIFA 15 en Need for Speed Rivals. Spelers kunnen het spel via EA Access downloaden en zo veel spelen als ze willen.
Battlefield Hardline biedt ultieme actie met agenten en criminelen via de populaire multiplayer-ervaring uit de Battlefield-franchise en een episodische singleplayer-campagne die is geïnspireerd door moderne misdaadseries.

Om de toevoeging van Battlefield Hardline aan The Vault te vieren, worden EA Access-leden uitgenodigd om samen met de spelontwikkelaars van Visceral Games de grimmige straten van LA op te gaan. Op 16 oktober kunnen spelers zich aansluiten tussen 01:00 uur tot 02:00 uur bij Visceral in diverse spelmodi op Battlefield-servers met de naam “EA Access”.

EA Access-leden kunnen diverse games van EA spelen voor €3.99 per maand. Leden krijgen onbeperkt toegang tot elk spel in The Vault, een groeiende verzameling van meer dan twaalf EA-games. Ze kunnen ook binnenkort verwachte EA-games spelen, nog voordat ze worden uitgebracht, en een exclusieve korting van 10% krijgen op alle digitale EA-aankopen op de Xbox One. De Play First Trial van Need for Speed wordt uitgebracht op 29 oktober, gevolgd door Star Wars Battlefront op 12 november.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-01 10:22
SinergyX schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:08:
Zolang parties nu normaal gaan werken, vind ik alles best.

Wel jammer dat racing wheels nog niet werken.
Welk probleem heb je dan met partys ?
Bij mij werken die altijd al goed en heb er geen enkel probleem mee gehad tot nu toe.

Wat wel een probleem bij mij is dat de NXOE mijn vriendenlijst helemaal leeg is als die opstart uit koude boot of zelfs uit instant on.

Pas na een half uur ofzo gaat die vrienden terug tonen.
In en uit en trug inloggen helpt ook niet want dat maakt de vriendenlijst ook weer helemaal leeg.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Verwijderd

mfreriks schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 15:41:
Dacht dat ik het al gepost had maar kan het nergens meer terug vinden...

Bij xbox live rewards is een nieuwe misse, voor de owners van The Witcher 3 onder ons... er zijn 26000 xbox live reward credits te verdienen door verschillende missies te doen, geen idee welke maar ik ga ze vanavond maar eens proberen!

bleeghh laat maar... dacht ingame missies, maar zijn allemaal koop dit, koop dat gevalletjes -_-
$74,99 of €89,99. Zelfs het koop dit, koop dat levert je nul voordeel op. Wederom een slechte deal. :)

Achievements ranglijst hoeft zelfs van mij niet. :) Optioneel leuk hoor. Maar had liever een fatsoenlijke compare games optie.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2015 19:11 ]

• Robinvm15
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 04-03-2025
Hey, weet iemand toevallig wanneer je weer bo3 kan preorderen via de xbox store. k heb 100 euro op me acc gezet paar dagen geleden en toen kon het ineens niet meer.
Ik las vandaag een stuk van Major Nelson op twitter dat de NXOE een update zou krijgen, ik heb hem inmiddels binnen... ruim 500mb

• Royeboi
Dat is al een paar Posts terug bekend gemaakt ;)

• Donstil
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:41:
Ik las vandaag een stuk van Major Nelson op twitter dat de NXOE een update zou krijgen, ik heb hem inmiddels binnen... ruim 500mb
De NXOE kwam deze week toch ook voor alle preview leden beschikbaar? Mij zijn ze namelijk nog steeds vergeten ;(

• Famous
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:53:
[...]

De NXOE kwam deze week toch ook voor alle preview leden beschikbaar? Mij zijn ze namelijk nog steeds vergeten ;(
Ik heb hem hier ook nog niet :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Robinvm15
Bullet NL schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:41:
Bedoel je wat ik zei over black ops 3?

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:18

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Martinspire schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 13:20:
[...]

Ik koop hem sowieso digitaal, dat vind ik prettig. En of ik hem nou op 1 december aanschaf of 1 oktober maakt mij eigenlijk weinig uit. Ik wil hem sowieso hebben.

Anyways, even mn Rock Band game + DLC overzetten naar externe schijf. Oeps:
[afbeelding]
Waren er trouwens nog wel meer, maar 190+ items is ook even apart. Ging overigens wel vrij vlot.

Oja en Rock Band gaat verder prima:
[afbeelding]

Wel is het irritant dat in de nieuwe dashboard hij niet als controller wordt gezien en je dus na verloop van tijd als "inactief" wordt gezien (het scherm dimt dus). Gitaar zelf stelt ook niet veel voor. Andere wireless gitaren waren net zo prima. Ja, ik heb de game+gitaar aangeschaft bij Mediamarkt (voor wie dat wil weten)
Heb de game+controller ook gehaald van het weekend. Wel weer even wennen aan de gitaar, ben alleen GH controllers gewend, en loop altijd te kutten met de lag opties. Krijg het nog niet lekker.

Had je trouwens toegevoegd om samen een x te spelen, maar zag dat er nog niet eens multiplayer in zat hehe. Komt met een update binnenkort.
Marrruuuk schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 21:51:
[...]

Heb de game+controller ook gehaald van het weekend. Wel weer even wennen aan de gitaar, ben alleen GH controllers gewend, en loop altijd te kutten met de lag opties. Krijg het nog niet lekker.

Had je trouwens toegevoegd om samen een x te spelen, maar zag dat er nog niet eens multiplayer in zat hehe. Komt met een update binnenkort.
Die van mij heb ik automatisch laten kalibreren met de gitaar. Dat werkt voor mij tot nu toe prima

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-01 20:00
Robinvm15 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Bedoel je wat ik zei over black ops 3?
Dat gaat over de beta van de XBO interface, heeft niets met Black Ops te maken. Is er op bv Reddit of Neogaf niets te vinden over waarom de game verdwenen is?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Donstil
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:55:
[...]

Ik heb hem hier ook nog niet :'(
Lotgenoten dus :+

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:07
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 20:53:
[...]

Vandaag ontvangen. Afgelopen weekend ingeschreven.

Vind het er mooi uit zien. Stuk beter dan het oude dashboard.

• Donstil
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:02:
[...]

Vandaag ontvangen. Afgelopen weekend ingeschreven.

Vind het er mooi uit zien. Stuk beter dan het oude dashboard.
Ooh dat is vreemd. Ik ben Nog steeds Pending.

Ik ben 15 maanden Preview lid maar eigenlijk nooit een bug oid gemeld en pas drie weken geleden de eerste Quest/Survey gedaan uit de Preview app. Daar zal het wel iets mee van doen hebben.

Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:04:
[...]

Ik ben 15 maanden Preview lid maar eigenlijk nooit een bug oid gemeld en pas drie weken geleden de eerste Quest/Survey gedaan uit de Preview app. Daar zal het wel iets mee van doen hebben.
Hij komt van zelf, overigens.... nog niet alle preview leden die zich voor de NXOE hebben ingeschreven hebben hem. Veel staat er nog steeds op pending.... Geen punt overigens, er zitten nog steeds behoorlijk wat bugs in.

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:07
Donstil schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:04:
[...]

Nee daar heeft niet mee te maken. Ik heb nog nooit wat ingediend.

Ze zullen random wat leden toevoegen lijkt het.

• Donstil
  • Niet online
Jammer dat ze weer kiezen voor een klein miniatuur gitaartje 8)7.

Ik snap wel dat kids enz het ook vast moeten kunnen houden maar ik als volwassenen krijg echt kramp van die Xbox 360 modellen. Zou daarom graag een wat groter (lees: 1:1 formaat gitaar) ding zien.

Vond de games namelijk altijd wel leuk op zaterdag met vrienden.

Bullet NL schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:16:
[...]
er zitten nog steeds behoorlijk wat bugs in.
Dat is een understatement...
Benieuwd hoe ze dat binnen 2-6 weken gaan fixen, aangezien in November de officiele release zou moeten zijn van NXOE voor het grote publiek.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

justifire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 01:05:
[...]

Dat is een understatement...
Benieuwd hoe ze dat binnen 2-6 weken gaan fixen, aangezien in November de officiele release zou moeten zijn van NXOE voor het grote publiek.
Zelfde gevoel speelt nu precies zo voor Windows 10 Mobile en zelfde gevoel had ik ook met W10 tech preview op desktop, toch is het ze gelukt. Al heb ik er wederom een hard hoofd in.. toch lijken ze het redelijk klaar te kunnen spelen!

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• mfneed
Verwijderd schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 19:03:
[...]

$74,99 of €89,99. Zelfs het koop dit, koop dat levert je nul voordeel op. Wederom een slechte deal. :)

Achievements ranglijst hoeft zelfs van mij niet. :) Optioneel leuk hoor. Maar had liever een fatsoenlijke compare games optie.
Daarom juist... koop het in de brasil/RU/canadesche store en je hebt een korting van pak en beet 20-40 euro... credits pas beschikbaar via NL store waar je de volle volle mep betaald... -_- Toch jammer, had meer verwacht/gehoopt van rewards
Zozo, Battlefront en Halo 5 zijn beschikbaar voor pre-download en NFS plus Tomb Raider zijn beschikbaar voor pre-order in de Xbox Store.

• mfneed
Martinspire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:20:
Zozo, Battlefront en Halo 5 zijn beschikbaar voor pre-download en NFS plus Tomb Raider zijn beschikbaar voor pre-order in de Xbox Store.
Is dit nieuw? heb namelijk Halo 5 al een tijdje gedownload op mn xbox staan :+
mfreriks schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:49:
[...]

Is dit nieuw? heb namelijk Halo 5 al een tijdje gedownload op mn xbox staan :+
Zeker weten dat ie gedownload is? Want dat kwam pas vandaag op majornelson voorbij?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 10:12

nexhil

BAM!

crzyhiphopazn schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:22:
Voor mensen die ook EA access hebben.

BF Hardline is nu in de Vault en je kan tegen Visceral Games spleen

[...]
Ah thanks voor de tip!

• mfneed
Martinspire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:54:
[...]

Zeker weten dat ie gedownload is? Want dat kwam pas vandaag op majornelson voorbij?
Bijna 100% maar zal vanavond f controleren :)
mfreriks schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:57:
[...]

Bijna 100% maar zal vanavond f controleren :)
Ok nou in ieder geval heb je nog wel een extra download:
"HALO 5: GUARDIANS WILL REQUIRE A 9GB DAY ONE PATCH"

• mfneed
Martinspire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

Ok nou in ieder geval heb je nog wel een extra download:
"HALO 5: GUARDIANS WILL REQUIRE A 9GB DAY ONE PATCH"
Zo dan, aardige patch... wel beter dat de snelheden voor het downloaden aangepakt zijn op het nieuwe dashboard :)

• Beltoni
Aan de mensen die de nieuwe dashboard niet hebben... Wees blij, zou graag met jullie willen ruilen. Er zitten nog zoveel bugs in, party's die niet werken. Zodra iedereen die nieuwe dashboard krijgt in november(?) ga ik me weer uitschrijven bij het preview program.

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-01 13:08
wat vinden jullie van Valiant Hearts? Moet zeggen dat ik me vermaak met die game. Mooie manier om stukje geschiedenis te combineren met een game.

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-01 09:03
ourplayground schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:22:
wat vinden jullie van Valiant Hearts? Moet zeggen dat ik me vermaak met die game. Mooie manier om stukje geschiedenis te combineren met een game.
Mee eens. Vooral de achtergrond info die er wordt gegeven is zeer de moeite om te lezen.
Het is geen game die ik zou kopen, maar zo als tussendoortje bij Gold is die goed te doen.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26

Smoonshine

Feyenoord!!

ourplayground schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:22:
Ik heb hem in het verleden bij PS Plus gespeeld, maar ik vind het een van de betere games die ik dit jaar heb gespeeld. Het puzzelen is niet super complex, maar het verhaal is wel echt mooi en emotioneel. Plus alle info die je krijgt van WO1 is ontzettend interessant. Blij dat ik deze gespeeld heb.

uhm...

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-01 14:34
Beltoni schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:18:
Aan de mensen die de nieuwe dashboard niet hebben... Wees blij, zou graag met jullie willen ruilen. Er zitten nog zoveel bugs in, party's die niet werken. Zodra iedereen die nieuwe dashboard krijgt in november(?) ga ik me weer uitschrijven bij het preview program.
Meld je deze bugs ook aan Microsoft? Ik snap werkelijk waar niet waarom er geklaagd wordt. Je meldt jezelf aan, wetende dat het buggy is en dat dingen niet werken. Waarom schrijf je jezelf dan in als ik vragen mag?

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2025

xAnarchyBaS

Urist

Beltoni schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:18:
Je kunt je ook nu uitschrijven, heb ik vorige week, per ongeluk, gedaan. Dan wordt je vanzelf gedwongrade naar het oude dashboard.

• Beltoni
wes- schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Meld je deze bugs ook aan Microsoft? Ik snap werkelijk waar niet waarom er geklaagd wordt. Je meldt jezelf aan, wetende dat het buggy is en dat dingen niet werken. Waarom schrijf je jezelf dan in als ik vragen mag?
Ik was verrast over de hoeveelheid bugs die er in zitten. Spellen die niet opgestart kunnen worden, sturen die niet meer worden herkend als controller. Meld af en toe een bug maar momenteel voelt een bug report een beetje als een druppel op gloeiende plaat.
xAnarchyBaS schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Je kunt je ook nu uitschrijven, heb ik vorige week, per ongeluk, gedaan. Dan wordt je vanzelf gedwongrade naar het oude dashboard.
Echt? Ik dacht dat je helemaal een factory reset moest doen om er vanaf te komen.

[ Voor 22% gewijzigd door Beltoni op 15-10-2015 11:32 ]

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012

xAnarchyBaS

Urist

[...]

Echt? Ik dacht dat je helemaal een factory reset moest doen om er vanaf te komen.
Ja en nee, hij doet een factory reset als hij gedowngrade wordt. Je moet hem opnieuw instellen.

• ourplayground
Smoonshine schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Ik heb hem in het verleden bij PS Plus gespeeld, maar ik vind het een van de betere games die ik dit jaar heb gespeeld. Het puzzelen is niet super complex, maar het verhaal is wel echt mooi en emotioneel. Plus alle info die je krijgt van WO1 is ontzettend interessant. Blij dat ik deze gespeeld heb.
mike0001 schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:23:
[...]

Mee eens. Vooral de achtergrond info die er wordt gegeven is zeer de moeite om te lezen.
Het is geen game die ik zou kopen, maar zo als tussendoortje bij Gold is die goed te doen.
Ah, fijn te horen dat ik niet de enige ben die een emotioneel wrak is ;)
Ik zou hem inderdaad ook niet kopen, maar ben wel erg blij dat ik de game een kans heb gegeven. Ik ben bang dat veel gamers dit snel overslaan.
Beltoni schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Ik was verrast over de hoeveelheid bugs die er in zitten. Spellen die niet opgestart kunnen worden, sturen die niet meer worden herkend als controller. Meld af en toe een bug maar momenteel voelt een bug report een beetje als een druppel op gloeiende plaat.

[...]

Het is inderdaad een reset waarna je alles weer moet instellen, maar als je je games op externe schijf zet, is het in feite alleen inloggen en klaar. Of in ieder geval een klusje van 5 minuten max (nadat ie klaar is).

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26

Smoonshine

Feyenoord!!

ourplayground schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:48:
[...]

[...]

Ah, fijn te horen dat ik niet de enige ben die een emotioneel wrak is ;)
Ik zou hem inderdaad ook niet kopen, maar ben wel erg blij dat ik de game een kans heb gegeven. Ik ben bang dat veel gamers dit snel overslaan.
spoiler:
Haha, bij het einde moest ik toch wel bijna een traantje laten. Erg mooi hoe al die verhalen weer bij elkaar komen.

Zonder PS Plus had ik hem nooit gespeeld, maar achteraf gezien had ik er best wel een klein bedrag voor over gehad.

uhm...

• mfneed
Martinspire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:51:
[...]
Het is inderdaad een reset waarna je alles weer moet instellen, maar als je je games op externe schijf zet, is het in feite alleen inloggen en klaar. Of in ieder geval een klusje van 5 minuten max (nadat ie klaar is).
Was vanwege dit probleem ook selectief met het installeren van games op de interne hdd.. Maandje geleden weekendje weg geweest, kom ik er ong. 2u van huis af achter dat ik mijn externe hdd vergeten ben... en dus ook gewoon een zooi spellen miste die heerlijk kan co-oppen vanaf de bank zonder xbox life/internet... gelukkig had er 1 fifa 16 op disc mee en ik had diablo 3 op de interne hdd staan...

Van de opties intern/extern is dus van beide wat te zeggen :+
xAnarchyBaS schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:36:
[...]

Ja en nee, hij doet een factory reset als hij gedowngrade wordt. Je moet hem opnieuw instellen.
En daarmee meteen in de eeuwige loop van syncing your data, Forza 5 profiel ben ik al kwijt, ik ga de gok echt niet nemen met Forza 6.

wes- schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Ze hadden het over een beta, niet over een early alpha build :+
Ik klaag niet maar verbaas me er wel over hoeveel fouten er nog in zitten en problemen geven met een hele trits (populaire) games.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mfneed
justifire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:14:
[...]

Ze hadden het over een beta, niet over een early alpha build :+
Ik klaag niet maar verbaas me er wel over hoeveel fouten er nog in zitten en problemen geven met een hele trits (populaire) games.
Klop hem even af, maar los van het probleem met destiny dat die af en toe niet naar dashboard/snap lijst gaat en een error (is na destiny herstarten weg) en dat netflix gister niet wilde starten(weet niet of het blijvend is, 1x geprobeerd) geen problemen:) alles werkt en loopt gewoon lekker door!
mfreriks schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Klop hem even af, maar los van het probleem met destiny dat die af en toe niet naar dashboard/snap lijst gaat en een error (is na destiny herstarten weg) en dat netflix gister niet wilde starten(weet niet of het blijvend is, 1x geprobeerd) geen problemen:) alles werkt en loopt gewoon lekker door!
Wat zeg je ?
Hallo hoor je mij wel ??
Iets met party :+

btw vandaag black spindle even scoren ?

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 15-10-2015 12:43 ]

• mfneed
justifire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:42:
[...]

Wat zeg je ?
Hallo hoor je mij wel ??
Iets met party :+

btw vandaag black spindle even scoren ?
gister en afgelopen weekend eigenlijk geen party problems gehad :+
mfreriks schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:44:
[...]

gister en afgelopen weekend eigenlijk geen party problems gehad :+
Dat snap ik als je een mid-week op de Bahamas zit :P

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-11-2025
Hmm, m'n xbox download altijd rond de 85 tot 130 mbs.. Ik krijg m nu niet meer boven de 15.5 mbs.

Heb die nieuwe UI e.d., misschien omdat ik vanaf de vault BF Hardline download? Iemand enig idee hoe ik dit fix?

Iemand ook ervaring met een Turtle Beach DSS2 en Sennheiser Game One? Krijg mn mic niet aan de praat.. Kan die ook niet op de DSS2 aansluiten :/

@justifire: Request gestuurd om de clan te joinen! Nooit in een clan gezeten in destiny, lijkt me leuk :)

[ Voor 38% gewijzigd door aevitas1 op 15-10-2015 13:19 ]

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:48
Xepos schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:19:
[...]

In India, Rusland, Hong Kong en Brazilië heb ik wel gewoon kunnen betalen met mijn CC. Direct vanuit xbox.com store zonder daarvoor eerst gift cards te kopen. Vorige week heb ik voor het laatst een spel gekocht uit Rusland...

Geen VPN of dergelijke gebruikt alleen de tutorial gevolgd uit de topicwarning.
Hoe doe jij dat dan als ik vragen mag.
Ik koop ook altijd in de Russische store maar ik moet altijd giftcards kopen,of zal dat komen omdat ik een prepaid creditcard heb.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Iemand anders af en toe ook problemen met media vanaf PC streamen? Ik kijk graag een filmpje, en als die niet op Netflix staat dan doe ik het vanaf m'n PC, maar komt vaak voor dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Na een reboot van m'n laptop en Xdoos doet 'ie het meestal wel, maar het is niet ideaal.

• Robinvm15
Hij is verdwenen omdat ze mensen willen stimuleren hem in de winkel te preorderen. Maar ik wil graag weten wanneer hij weer terug komt

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-01 23:29
Geen Xbox One Insider Thread hier?

Voor mensen die reeds op Win 10 draaien

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

ThomasXIV schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 15:55:
Iemand anders af en toe ook problemen met media vanaf PC streamen? Ik kijk graag een filmpje, en als die niet op Netflix staat dan doe ik het vanaf m'n PC, maar komt vaak voor dat er geen verbinding kan worden gemaakt. Na een reboot van m'n laptop en Xdoos doet 'ie het meestal wel, maar het is niet ideaal.
Via wat voor programma stream je dan pp je xbox en pc?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• Donstil
  • Niet online
Mu.siQ schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:46:
[...]

De Xbox kan files lezen vanaf een DNLA server of BV via Plex met de PlexApp op je One en de Plex server app op je Mac/pc

• Mikayu

Mikayu

.srt

Ook hier de update gehad. Mega veel verschil in de performance en het gaat de goeie richting op naar windows 10

• ourplayground
Donstil schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:56:
[...]

De Xbox kan files lezen vanaf een DNLA server of BV via Plex met de PlexApp op je One en de Plex server app op je Mac/pc
Heb je dan een plex pass nodig?

• Donstil
  • Niet online
ourplayground schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 22:16:
[...]

Heb je dan een plex pass nodig?
Als je de Plex app wilt gebruiken wel.

Je kunt Plex server op je Mac/pc ook DNLA laten regelen. Dan heb je geen pass nodig en werkt het via de ingebouwde media player op de One.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:32

Format-C

Tracing Rays

Gisteren een One gehaald met FIFA 16 en Forza 6.

Wat is Forza toch ontieglijk gaaf zeg.

Dit wordt weer honderden uren genieten. :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• mfneed
justifire schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Dat snap ik als je een mid-week op de Bahamas zit :P
Nou, met alle plezier xD zou de xbox best een maandje willen late staan in ruil voor de bahamas :D

@martinspire, inderdaad. nu is Halo 5 pas gedownload :)

[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 16-10-2015 08:12 ]

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-01 11:42

mindcre8r

Tradepedia

mfreriks schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:11:
[...]

Nou, met alle plezier xD zou de xbox best een maandje willen late staan in ruil voor de bahamas :D

@martinspire, inderdaad. nu is Halo 5 pas gedownload :)
Halo 5?

Bears and Bulls

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mu.siQ schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:46:
[...]

Via de ingebouwde videospeler van Windows 10 :p. Je kunt op cast to device > xbox one klikken, maar vaak krijg ik dan geen connectie.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Net nog even de Halo master Chief Collection besteld. Halo nooit echt gespeeld, en dit leek me een mooie box om alles in 1x te spelen.. En dat voor maar 21 euro. :D Het is een beetje als Uncharted voor de PS he...

Ik hoef me de komende 3 maanden niet te vervelen... En dan komt Fallout 4 ook nog!

Good times...

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 16-10-2015 13:25 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

Verwijderd

Vandaag in het bezit van een mat zwarte Xbox One. Dat ziet er echt beter uit dan een Xbox One met een glanzende coating en een zilveren disc tray.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2015 13:29 ]

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:28:
Vandaag in het bezit van een mat zwarte Xbox One. Dat ziet er echt beter uit dan een Xbox One met een glanzende coating en een zilveren disc tray.
Nog een reden om de 1TB-versie te prefereren inderdaad ;)

• mfneed

Verwijderd

draakhoofd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:45:
[...]

Nog een reden om de 1TB-versie te prefereren inderdaad ;)
FIFA 16 bundel is ook mat zwart met 500gb. Ik denk dat de glimmende variant langzaamaan zal verdwijnen.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:03:
[...]

FIFA 16 bundel is ook mat zwart met 500gb. Ik denk dat de glimmende variant langzaamaan zal verdwijnen.
Ja... ik zat dit net te lezen... en volgens mij is die van mij (FIFA 16 bundel) ook mat idd...

Die nieuwe matte versie oogt meer als brushed aluminium in zwarte style, ziet er inderdaad best mooi uit.

Verwijderd

Ik vind de nieuwe nxoe lay-out steeds lelijker worden. Zo asymmetrisch als het maar kan zijn. Grote lege vlakken, de pins helemaal onderaan terwijl je in het midden van die kansloze blokken hebt :'). En die mooie Xbox One logo bovenin is ook weg :(.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 14:15:
En die mooie Xbox One logo bovenin is ook weg :(.
Echt? Goed om te horen, mijn plasma en dat logo zijn geen vriendjes namelijk :)
Verwijderd schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 13:28:
Klinkt goed, heb je een foto toevallig?

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 16-10-2015 14:20 ]

Verwijderd

Zo zag het er eerst uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.articles.gamerheadquarters.com/images/gear/xboxone/dash1.jpg

Nu :')
Afbeeldingslocatie: http://www.windowscentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/xlarge/public/field/image/2015/10/NOXE-dash.png?itok=OA5NF_lh
Pagina: 1 ... 61 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace