• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
SinergyX schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 16:51:
[...]

Misschien met de NXOE ze nu wel mogelijkheden in het OS hebben om dit te kunnen doen? Ze moeten daar nog veel verbouwen, dus zou kunnen dat het daar eindelijk gaat komen.
Het snappen van apps is nog niet aangepast (Alles snapped nog naar rechts toe) en met 20k + stemmen (meer dan het dubbele dan de nummer 2 request) verwacht ik wel dat ze er wat mee gaan doen.
Ereaser schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 17:04:
[...]

Het snappen van apps is nog niet aangepast (Alles snapped nog naar rechts toe) en met 20k + stemmen (meer dan het dubbele dan de nummer 2 request) verwacht ik wel dat ze er wat mee gaan doen.
Daarom zeg ik, nu hebben ze misschien meer mogelijkheden dan wat ze bij de huidige UI/OS hebben, dat zulke features nu wel mogelijk kunnen zijn. (net als tussen Win8 en Win10). Maarja, zal nog wel even flink sleutelen blijven voordat ze met zulke features verder gaan, wireless display (naar de xbox) staat ook nog steeds in beta.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-12-2025

xAnarchyBaS

Urist

Ik kwam net thuis en zette mijn xbox aan, de tv ging niet automatisch aan, dus ik meende dat mijn xbox aan het updaten was. Toen ik de tv "handmatig" aanzette had ik alleen een zwart scherm. Dus ik mijn xbox weer uit en opnieuw aangezet.
Toen kreeg ik wel het update scherm, maar nu wil de update niet verder lopen da ong. 70%.
Wat kan ik doen?

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Harde reset! Als dat niet werkt netsnoer eruit halen en eventuele externe hdd loskoppelen.
Bij mij viel het beeld ook een paar keer weg, maar ging daarna gewoon verder...geduld dus ook.

[ Voor 110% gewijzigd door harrytasker op 07-10-2015 18:31 ]

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Super blij met mij nieuwe Xbox One avatar :*) :9

https://pbs.twimg.com/tweet_video/CQgy-PPWgAAMS3A.mp4

Afbeeldingslocatie: http://s3.postimg.org/a45xrbvg3/7_10_2015_18_20_18.png

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• BiggieByte
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:52
Hallo allemaal,

Heb het nog niet eerder voorbij zien komen, zo wel excuses. Ik krijg het streamen niet aan de praat. Mijn xbox is wel verbonden met de app op mijn laptop en kan hem wel aan en uitzetten enzo. Maar het knopje om te streamen komt niet. Ik kan alleen kiezen voor test streamen, maar als ik dit doe krijg ik alleen maar rode kruisjes. Iemand enig idee hoe dit komt? Op Google kom ik alleen oplossingen tegen met hoe je je xbox verbind met de laptop, maar dat is dus al gelukt.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen en alvast bedankt.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:21
Vind het nieuwe menu toch wel heel erg wennen! Hij meld ook niet automatisch aan.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• harrytasker
  • Niet online
carpebios schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:13:
Vind het nieuwe menu toch wel heel erg wennen! Hij meld ook niet automatisch aan.
Tja, het blijft natuurlijk BETA (Preview programma) van een BETA (NXOE).... >:)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:21
Het wennen ligt aan een beta? Oké, duidelijk! :p

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:50
Had ik achteraf geweten dat party dus nog flinke problemen heeft, had ik nog wel tijdje gewacht :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 19:55:
Had ik achteraf geweten dat party dus nog flinke problemen heeft, had ik nog wel tijdje gewacht :(
Over wat voor problemen heb je het dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-01 10:22
Hier meld hij wel automatisch aan.
Had er ook last van eerst maar na een harde reboot was het opgelost en meld hij auto aan op de primary account nu.
Alleen moet ik nog wel elke keer men pin invoeren als ik settings wil veranderen ondanks dat die optie uitstaat.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Martinspire schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 20:59:
[...]

Over wat voor problemen heb je het dan?
Party connect vaak niet, of ik disconnect meteen. Als ik verbinding heb, krijg ik of foutmelding dat hij geen mic kan vinden, of aantal mensen zijn geblokkeerd. In kort, kan heel party niet gebruiken :P

Gelukkig niet de enige :)
http://forums.xbox.com/xb...509/f/5548/t/2045624.aspx

Edit, dit wordt dus erger
http://forums.xbox.com/xb...ort/f/5146/t/2048160.aspx
Racestuur en RS4 gitaar lijken ook niet te werken.

En ik maar denken dat de previews van WinPhone erg waren :/

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2015 22:27 ]

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:16

Winkiller

De Mopperpot

Hey gasten ik heb een PS4 naast de XBO gezet, gewoon zomaar omdat ik nieuwsgierig ben.
Ik liep tegen een aanbieding aan met Driveclub, wat is dat wennen zo'n dualshock 4 controller.
Steeds mijn vingers op de verkeerde plek waardoor het helemaal fout gaat, zal wel wennen zijn.
Mochten hier bekenden uit de XBox wereld ook een PS4 hebben mijn PSN ID staat hieronder vermeld. :9

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Ik heb de nieuwe nog steeds niet..
Kon je nog ergens controleren of je hem wel of niet wilde ontvangen?

Nevermind, stond dus nog niet op de New Experience :+ :+ :+ :+

[ Voor 26% gewijzigd door Famous op 07-10-2015 22:37 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-01 23:13

DeMoN

Pastafari

Famous schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:26:
Ik heb de nieuwe nog steeds niet..
Kon je nog ergens controleren of je hem wel of niet wilde ontvangen?

Nevermind, stond dus nog niet op de New Experience :+ :+ :+ :+
Bij mij staat ie al wel sinds het eerste uur goed en nog steeds op 'Pending'. En heb toch nog wel eens feedback gegeven en zo, jammer :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
DeMoN schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 00:06:
[...]

Bij mij staat ie al wel sinds het eerste uur goed en nog steeds op 'Pending'. En heb toch nog wel eens feedback gegeven en zo, jammer :P
Van de week maar eens omgezet zodat ik ook de NXOE kan krijgen... Kreeg bericht dat ik bij de eerst volgende batch zou zitten :+

• Ereaser
Bij mij wel?

Gisteren trouwens nog een update van 400mb gehad. Niet veel verschil gezien behalve een close knop op een profiel pagina van je vrienden :P

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:43
Mijn xbox heeft nu ook een nieuwe dashboard, alleen de netflix app werkte niet.
Ik weet niet waarom, maar heb gewoon internet connectie.
Ook opnieuw downloaden van de netflix app ging niet, omdat de xbox aangaf dat ik eerst connectie moest hebben.

Was ook gewoon ingelogd.

Toen maar gewoon weer de x360 aangeslingert voor netflix.

Kan ik nog terug naar de "oude" dashboard?

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik werk vandaag vanuit huis en dacht plots: Ha! De Battlefront beta. Nu start ik mijn Xbox met 't NXOE Dashboard en merk ik dat de store niet meer geladen wordt. Tevens geeft de "Preview App" aan dat mijn console niet geregistreerd is. Powercycle/reset heeft niet geholpen.

Anderen hier ook last van?

Tevens merk ik dat m'n televisie en home cinema set niet meer automatisch worden in/uitgeschakeld..
Weer tijd voor feedback!
Die beta komt ook pas 19.00 beschikbaar :(

Thanks Japan:
https://store.xbox.com/ja...2e-4597-9ea7-0082afb8cf68

De link naar de beta. Wel even van site-regio wisselen dus. En voor de Next Xbox Dashboard moet je hem volgens mij handmatig downloaden. Ik zal even kijken hoe

Edit: bij Apps & Games, Tab Games, onder Ready to Install komt ie dan te staan bij "Star Wars Battlefront Beta". Dus dat gaat al prima :)

Edit2: Damn, trekt echt mn hele verbinding dicht. 11.44mb/s op een 100mbit lijn _O_
Hebben ze dan eindelijk wat aan de downloadsnelheid gedaan? :9

[ Voor 106% gewijzigd door Martinspire op 08-10-2015 10:21 ]

• Gaaiz
Martinspire schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:07:

Thanks Japan:

De link naar de beta. Wel even van site-regio wisselen dus. En voor de Next Xbox Dashboard moet je hem volgens mij handmatig downloaden. Ik zal even kijken hoe

Edit: bij Apps & Games, Tab Games, onder Ready to Install komt ie dan te staan bij "Star Wars Battlefront Beta". Dus dat gaat al prima :)

Edit2: Damn, trekt echt mn hele verbinding dicht. 11.44mb/s op een 100mbit lijn _O_
Kan helaas de link niet gebruiken, ook niet nadat ik de regio naar Japan heb aangepast.
Gaaiz schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:22:
[...]

Kan helaas de link niet gebruiken, ook niet nadat ik de regio naar Japan heb aangepast.
Zeker weten dat het goed staat? Ook zoeken op "Battlefront beta" geeft bij mij het resultaat. Ik moest overigens meerdere keren de regio goed zetten, pas toen pakte hij hem

Hier dus vanaf search: http://www.xbox.com/ja-jp/Search?q=battlefront+beta

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 08-10-2015 10:24 ]

• Gaaiz
Martinspire schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:24:
[...]

Zeker weten dat het goed staat? Ook zoeken op "Battlefront beta" geeft bij mij het resultaat.
Vreemd genoeg stond alles in Japans, kreeg ik een Nederlandse foutmelding en kon ik vervolgens nogmaals op Japan klikken. Nu lijkt 't goed te gaan!

• mfneed

Thanks Japan:

Dank u!! :) single player beta of multi? Ben zeer benieuwd naar deze game!! Nog niet helemaal overtuigd

• Gaaiz
Ha, volgende bug?: Inmiddels via bovenstaand Star Wars Battlefront kunnen toevoegen. In het nieuwe Dashboard moest ik vervolgens handmatig bij "Mijn Games & App" het downloaden van de game starten. Nu staat er wel (1) bij "Wachtrij" bij Mijn Games en Apps, maar zie ik deze vervolgens niet verschijnen.

Wellicht is deze op de achtergrond aan het downloaden. Dit omdat ik bij de traffic in mijn router zie dat er iets met 100+ Mbit/s binnen wordt geslingerd.
Gaaiz schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:36:
Ha, volgende bug?: Inmiddels via bovenstaand Star Wars Battlefront kunnen toevoegen. In het nieuwe Dashboard moest ik vervolgens handmatig bij "Mijn Games & App" het downloaden van de game starten. Nu staat er wel (1) bij "Wachtrij" bij Mijn Games en Apps, maar zie ik deze vervolgens niet verschijnen.

Wellicht is deze op de achtergrond aan het downloaden. Dit omdat ik bij de traffic in mijn router zie dat er iets met 100+ Mbit/s binnen wordt geslingerd.
Staat ie al wel bij je Games dan?

• Gaaiz
Martinspire schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

Staat ie al wel bij je Games dan?
Hij was te vinden onder "Klaar om te installeren" als je helemaal naar rechts navigeert bij "Mijn Games & Apps > Games". Dit uiteraard na toevoegen van de game via de Japanse store via de Microsoft website.
Gaaiz schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:45:
[...]

Hij was te vinden onder "Klaar om te installeren" als je helemaal naar rechts navigeert bij "Mijn Games & Apps > Games". Dit uiteraard na toevoegen van de game via de Japanse store via de Microsoft website.
Dat snap ik, maar als je hem vervolgens download, dan komt ie ook in je lijst met games te staan (met voortgangsbalk). Misschien dat dit alsnog gebeurt als ie klaar is of als je reboot, maar je kunt even kijken.

• Gaaiz
Martinspire schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 10:46:
[...]

Dat snap ik, maar als je hem vervolgens download, dan komt ie ook in je lijst met games te staan (met voortgangsbalk). Misschien dat dit alsnog gebeurt als ie klaar is of als je reboot, maar je kunt even kijken.
Ja, dat was de bug die ik bedoelde. Bij Wachtrij stond netjes (1), maar na navigeren naar Wachtrij was deze niet te vinden. Inmiddels heb ik wel een pop-up gekregen dat de game gedownload is, en ik kan 'm starten en spelen! Nu even wat werk af maken en straks even een potje proberen! :)

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:21
Zojuist de download voor battlefront aangezet (Thanks Japan!) Ik ben benieuwd.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Thanks Japan:

Thnx, link werkte hier direct trouwens, wel even plaatjes klikken in het Japans :)

Ben verder wel benieuwd naar Star Wars Battlefield, deel 2,3 en 4 veel gespeeld maar uiteindelijk was ik er wel klaar mee eigenlijk, tijd voor vernieuwing!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Doughty
  • Laatst online: 24-08-2025

Doughty

Bral unit

Donstil schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:03:
[...]

Thnx, link werkte hier direct trouwens, wel even plaatjes klikken in het Japans :)

Ben verder wel benieuwd naar Star Wars Battlefield, deel 2,3 en 4 veel gespeeld maar uiteindelijk was ik er wel klaar mee eigenlijk, tijd voor vernieuwing!
Star Wars Battlefield swa??
Jij maakt die grapje, weettog! 8)

Maar vernieuwing? Ik denk niet dat dit aanwezig zal zijn in deze game.
Vermaak? Dat hoop ik dan weer wel. Al oogt het tot nog toe als een Battlefield met Star Wars skin.

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• Donstil
  • Niet online
Doughty schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

Star Wars Battlefield swa??
Jij maakt die grapje, weettog! 8)

Maar vernieuwing? Ik denk niet dat dit aanwezig zal zijn in deze game.
Vermaak? Dat hoop ik dan weer wel. Al oogt het tot nog toe als een Battlefield met Star Wars skin.
Ja ik bedoelde meer vernieuwing in de setting, wapens, voertuigen enz.
De Gameplay zal wel weer hetzelfde zijn ja.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Je hoeft helemaal niet naar de site te gaan. Als je je Xbox instelt op regio Australië, dan kun je de game gewoon opzoeken in de Store op de Xbox zelf, en downloaden maar.

Best een leuke game, al gaat het wel wat snel, en zijn vijanden soms lastig te herkennen. Sullust is niet een erg leuke planeet, nogal kaal en saai. Pas een enkel potje gespeeld. Als er nog mensen zijn die samen willen spelen, hook me up ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Ja de NXOE is nog behoorlijk buggy.
- Party klapt er soms zomaar uit, vervolgens meldingen dat iedere individuele partymember disconnect :+
- Destiny loopt regelmatig vast en laat dan heel het systeem freezen, hard reset is enigste oplossing.
- Bepaalde categorien worden met vreemde letters / cijfers aangeduid, en Kinect schijnt deze dan niet meer te herkennen.
- Snel switchen naar home met double tap van de homeknop resulteert er soms in dat het beeld donker word (screensaver modus ? ) en niet naar home schakelt, een minuut later een foutmelding 'something went wrong'

Maar goed, is een beta dus we mogen niet zeiken, verders loopt het als een zonnetje :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:53:
Ja de NXOE is nog behoorlijk buggy.
- Party klapt er soms zomaar uit, vervolgens meldingen dat iedere individuele partymember disconnect :+
- Destiny loopt regelmatig vast en laat dan heel het systeem freezen, hard reset is enigste oplossing.
- Bepaalde categorien worden met vreemde letters / cijfers aangeduid, en Kinect schijnt deze dan niet meer te herkennen.
- Snel switchen naar home met double tap van de homeknop resulteert er soms in dat het beeld donker word (screensaver modus ? ) en niet naar home schakelt, een minuut later een foutmelding 'something went wrong'

Maar goed, is een beta dus we mogen niet zeiken, verders loopt het als een zonnetje :)
Klopt, Desiny knalde er vandaag bij mij ook 2x uit, party bleef gewoon open.... De Xbox liep ook niet vast, kreeg een foutmelding die je anders bij een netwerk error zou verwachten.

Overigens, Flippie Vol Gas Bas heeft zich ook voor de NXOE in geschreven..... Dat gaat wat worden.

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:09:
[...]
Overigens, Flippie Vol Gas Bas heeft zich ook voor de NXOE in geschreven..... Dat gaat wat worden.
Pfff nou de Xbox zal dan binnenkort wel weer door het raam naar buiten vliegen met een hoop gevloek en getier, meneertje ongeduld :|

Overigens is Tales from the Borderlands episode 1 nu gratis binnen te halen :)
https://store.xbox.com/en...57-4e7e-8f11-a329aff07c1a

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mfneed
Nou, bij thuiskomen ook de update binnen gekregen... had gehoopt dat die er nog niet was en dat ik er even mee kon wachten xD nu maar door xD

overigens nog geen dag hoeven wachten geloof ik

[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 08-10-2015 16:57 ]

Geen idee hoe buggy NXOE is; gisteren binnengekregen. Heb alleen FM6 gespeeld maar de voorspelde paarse/blauwe gloed niet mogen ervaren.

Was erg te spreken over de achievements; die zijn nu net zo te vergelijken als in de App op Windows 10; leuk inzicht hoe ver ik ben ten opzichte van anderen met FM6.

Heb wel de indruk dat de One sneller opstart (volledige cold boot bij mij altijd) maar mogelijk ben ik zooooo gewend geraakt aan aanzetten, koffie zetten en teruglopen, dat ik gisteren niet precies de tijd in de gaten heb gehouden.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Nieuwe sidebar is veel beter, maar ben nu zo gewend dubbel-xbox D-pijl <richting> te doen, dat dit nog wel eens fout gaat in een game :P

Maar het lukt me dus nu niet om te spelen én die bar open te houden, of zie ik iets over het hoofd?

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-01 15:07
De download snelheid is inderdaad verbeterd. Gisteren de pre order voor Tomb Raider in 1 uur binnen. Dat is meer dan 20gb. Ook de battlefront beta was is 10 minuten binnen. Eindelijk!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
MAX3400 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:05:
Geen idee hoe buggy NXOE is; gisteren binnengekregen. Heb alleen FM6 gespeeld maar de voorspelde paarse/blauwe gloed niet mogen ervaren.

Was erg te spreken over de achievements; die zijn nu net zo te vergelijken als in de App op Windows 10; leuk inzicht hoe ver ik ben ten opzichte van anderen met FM6.

Heb wel de indruk dat de One sneller opstart (volledige cold boot bij mij altijd) maar mogelijk ben ik zooooo gewend geraakt aan aanzetten, koffie zetten en teruglopen, dat ik gisteren niet precies de tijd in de gaten heb gehouden.
Er zat in de oude dashboard een ranglijst met wie de laatste 30 dagen de meeste achievements gehaald had. Heb jij dat in de NXOE kunnen vinden?

Xbox Live: Ofthewell NL

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-01 18:16

Decennia

VECTORHEAD

Vandaag wilde ik Battlefront vanaf werk installeren op mijn Xbox. Ik via de Xbox site de download aangezet. Eenmaal thuis staat hij alleen in de installeer lijst. Hij hoort toch ook automatisch te installeren?

Xbox staat op stand-by modus. Xbox is ingesteld als home apparaat. Updates automatisch downloaden staat aan, maar ook "Als Xbox uit staat, opslag uitschakelen". Moet ik die dan uitzetten of kan hij niet automatisch installeren?

Gegroet!

Verwijderd

Decennia schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:12:
Vandaag wilde ik Battlefront vanaf werk installeren op mijn Xbox. Ik via de Xbox site de download aangezet. Eenmaal thuis staat hij alleen in de installeer lijst. Hij hoort toch ook automatisch te installeren?

Xbox staat op stand-by modus. Xbox is ingesteld als home apparaat. Updates automatisch downloaden staat aan, maar ook "Als Xbox uit staat, opslag uitschakelen". Moet ik die dan uitzetten of kan hij niet automatisch installeren?
Je vermoeden klopt. ;)

Verwijderd

De Xbox versie van Starwars wars Battlefront is wel beduidend lelijker dan de concurrent nu ik ze naast elkaar kan testen.

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:43:
De Xbox versie van Starwars wars Battlefront is wel beduidend lelijker dan de concurrent nu ik ze naast elkaar kan testen.
In wat voor opzicht?

• Donstil
  • Niet online
Ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik heb de demo net even zitten spelen. Voelt allemaal prima.

Al is die grote map (Met die grote ijzeren hond dingen) wel een stuk leuker als de kleine map. Wat meer Battlefield.

Ik ga hem niet kopen op Release maar zie hem graag komen op EA Access.

• donald_dick
  • Laatst online: 17:44
Ik kan sinds het nieuwe dashboard update niet meer in mijn dashboard komen. hij klapt er steeds uit naar de game, of settingsmenu, of wat ik het laatst open had. Hebben meer mensen hier last van?

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Verwijderd

Minder scherp iets meer blurry 900p VS 720p wat ik echt niet kan uitstaan. Wel even smooth met 60fps. Je merkt het meteen als je beiden gespeeld hebt. Maar goed de Xbox alleen maar gehaald voor zijn exclusives dus dit is wel te overzien.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2015 22:07 ]

Donstil schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:58:
[...]

Al is die grote map (Met die grote ijzeren hond dingen) wel een stuk leuker als de kleine map. Wat meer Battlefield.
Hond dingen? AT-AT? Of mis ik wat aangezien ik de demo nog niet gespeeld heb?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Donstil
  • Niet online
MAX3400 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:07:
[...]

Hond dingen? AT-AT? Of mis ik wat aangezien ik de demo nog niet gespeeld heb?
Ooh heten die dingen AT-AT :)
Ja dan die dus ;)

donald_dick schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:02:
Ik kan sinds het nieuwe dashboard update niet meer in mijn dashboard komen. hij klapt er steeds uit naar de game, of settingsmenu, of wat ik het laatst open had. Hebben meer mensen hier last van?
Heb enorm veel problemen met Destiny.
Vooral na het uitschakelen van de console terwijl ik in Destiny zit geeft problemen.
Xbox reageert niet meer en moet dan weer hard reset doen.
Nu stond dit ook al in de known bugs vermelding vorige maand dus laten we hopen dat ze dit snel fixen.

• donald_dick
  • Laatst online: 17:44
justifire schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:53:
[...]

Vooral na het uitschakelen van de console terwijl ik in Destiny zit geeft problemen.
Nu stond dit ook al in de known bugs vermelding vorige maand dus laten we hopen dat ze dit snel fixen.
Ik heb het helaas bij elk spel, app en menu setting. Ik krijg letterlijk 10 seconde het dashboard te zien en daarna keert hij weer terug naar het spel.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12-2025
Heb sinds 2 dagen de New Xbox One Experience beta maar het is ook echt een beta.
Heb al meerdere keren gehad dat de store het niet doet, dan loopt de boel vast. En och het is er niet echt sneller op geworden. Tot nu toe vind ik het nog geen verbetering en zou bijna terug keren naar het originele.
Maar goed ik kan niet veel eisen van een beta ;)

Hopen dat ze snel alle fouten eruit halen.

Qua installatie tijden is het wel behoorlijk sneller geworden.
justifire schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:53:
[...]

Dan zet je toch eerst de game uit en dan de console? Sure, het is niet geweldig, maar een relatief kleine handeling als oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2015 00:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 21:43:
Ik test spellen al niet eens meer op de Xbox One.

• mfneed
Was een beetje bang voor alle reacties van bugs over de NXOE dashboard.. maar gister een uurtje of 3 de xbox aan gehad en geen enkele problemen ondervonden... Wel werkte het streamen niet zoals het hoort, hoogste kwaliteit was niet beschikbaar en kreeg in het begin blauwe vlekken linksonder in. Na het streamen opnieuw aan te slingeren op kwaliteit hoog was weer in orde.

Ik klop het even af maar als dat het enigste bij mij is dan ben ik voor nu in de beta te vreden :+ Met de kwaliteit van het streamen kon ik gister wel mee leven! Mag wel hopen dat het Hoog kwaliteit streamen weer terug komt ^^

Dashboard liep lekker vloeiend, wel even bladeren... en die balk aan de linkerkant (weet zo niet hoe die heet), voelt als een goeie verbetering aan.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Donstil schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:13:
[...]

Ooh heten die dingen AT-AT :)
Ja dan die dus ;)
Nep Nerd :o Ga je schamen, dat mag je op zijn minst toch wel weten :Y

:+

SW:BF is een leuk spel en het ziet er echt fantastisch mooi uit ook :Y

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 09-10-2015 08:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gister even de x1 beta van star wars getest. Maar moet je niet doen als je de ps4 beta ervoor gespeeld hebt. Deed pijn aan mijn ogen en das niet gelogen.
Zo onscherp en zoveel kartels...
Ergens belachelijk dat ze niet gewoon 900p doen en misschien wat kleine dingetjes uitzetten. Ziet er dan beter uit dan dit denk ik.
Moet je nagaan als je van een 1080p/1440p/4k pc komt naar de ps4 en/of x1... denk dat je je rot schrikt.
Wel jammer dat de consoles al zover achterlopen op pc...
720p zou gewoon absoluut niet mogen.
Weet in ieder geval wel weer waarom ik multiplatform op ps4 haal.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Notna

Notna

Where are you?®

Sweet, ziet er stiekem best goed uit :Y.

Alleen jammer dat ik geen Kinect heb :F

v8power67 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:07:
Gister even de x1 beta van star wars getest. Maar moet je niet doen als je de ps4 beta ervoor gespeeld hebt. Deed pijn aan mijn ogen en das niet gelogen.
Zo onscherp en zoveel kartels...
Ergens belachelijk dat ze niet gewoon 900p doen en misschien wat kleine dingetjes uitzetten. Ziet er dan beter uit dan dit denk ik.
Moet je nagaan als je van een 1080p/1440p/4k pc komt naar de ps4 en/of x1... denk dat je je rot schrikt.
Wel jammer dat de consoles al zover achterlopen op pc...
720p zou gewoon absoluut niet mogen.
Weet in ieder geval wel weer waarom ik multiplatform op ps4 haal.
Ik heb PC kort gespeeld, Xbox op PS4, EA moet zich in een hoekje gaan schamen om zoiets op een console neer te zetten, of het nu 900p of 720p, verschil naar PC is ongekend groot.
Bij mij lijkt het niet te werken, of ik lees het verkeerd :P Settings, 1x omhoog en A spammen, gebeurd er vrij weinig bij mij (UK location).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2015 09:29 ]

Martinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 00:13:
[...]

Dan zet je toch eerst de game uit en dan de console? Sure, het is niet geweldig, maar een relatief kleine handeling als oplossing.
Zou kunnen maar daar lost het probleem niet mee op.
Kan de console ook helemaal uit laten staan, dan doet het probleem zich ook niet voor :+

SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:20:
[...]

Bij mij lijkt het niet te werken, of ik lees het verkeerd :P Settings, 1x omhoog en A spammen, gebeurd er vrij weinig bij mij (UK location).
Zal wel US-only zijn denk ik?

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:20:
[...]

Ik heb PC kort gespeeld, Xbox op PS4, EA moet zich in een hoekje gaan schamen om zoiets op een console neer te zetten, of het nu 900p of 720p, verschil naar PC is ongekend groot.

[...]

Verschil is natuurlijk al jaren te groot en zal nooit ingehaald worden, helaas. Maar er is nu eenmaal een hele grote markt voor console gaming en dus genoeg mensen die hier tevreden mee zijn.

Ik denk zelfs dat veel de gemiddelde mens zich niet eens bewust is van het verschil en dat het hem of haar ook niet veel uitmaakt.

Zelf ben ik sinds een jaar of vijf alleen maar console gamer. Moet eerlijk zijn dat het mij ook niet veel uitmaakt. Wanneer de game goed is, kom je met veel weg ;)

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34
Dat gezeur blijf je toch houden. Ik zelf raak mijn pc niet eens meer aan behalve voor excel :') De rest gebeurt allemaal op de One en ook games vind ik op de One al prachtig. Zolang ik plezier heb aan een game is het voor mij genoeg. Hoeft er niet allemaal zonder karteltjes uit te zien. :P
Zie dat er bij de NXOE ook een nieuwe controller update beschikbaar is.
Misschien dan toch eindelijk een oplossing voor de random controller disconnects O-)

• Doughty

Doughty

Bral unit

Gisteren uiteraard ook de hele avond Battlefront beta gespeeld. En ik ben helaas niet weggeblazen. :(

Pluspunten:
- Grafische effecten
- Geluid
- Toegankelijkheid
- Star Wars!!!

Minpunten:
- Matige shooter (Speelt goed, maar zonder Star Wars skin zou de game nu worden afgemaakt.)
- Alle guns voelen hetzelfde
- 720p op de Xbox One, Aliasing everywhere! (Kom op DICE, we zijn 2 jaar verder, moet dit nu echt??)
- Matchmaking (Jaaa het is een beta....)

Hij speelt fijn en is geinig, maar na zoveel jaren wachten had ik meer gehoopt. En sorry maar, het ziet er gewoon niet uit op de Xbox One. De belichting, effecten en textures zijn prima. Maar door de resolutie is het gewoon soms niet te spelen. Dingen in de verte zijn niet te onderscheiden van de kartels en ga zo maar door. Erg teleurstellend, want 900p zou prima geweest zijn en na BF4 zijn we toch weer 2 jaar verder. Dus DICE, doe wat aan je engine. MS heeft het OS en de SDK's al verbeterd en kan me niet voorstellen dat dit de max is.

• Mikayu
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Nice, ik had gisteren ineens disconnects zelf in het dashboard. Ging nog naar update toe maar had even geen usb kabel in de buurt

Verwijderd

Boinkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:55:
Dat gezeur blijf je toch houden. Ik zelf raak mijn pc niet eens meer aan behalve voor excel :') De rest gebeurt allemaal op de One en ook games vind ik op de One al prachtig. Zolang ik plezier heb aan een game is het voor mij genoeg. Hoeft er niet allemaal zonder karteltjes uit te zien. :P
True that. Dat vergelijken is volledig zinloos ook. Je weet al wat er komt te staan bij PC versus console. Ook bij consoles onderling weet je voor het lezen al de conclusie. Mijn handelswijze is 'koop wat je wil hebben en maak je niet druk om andere vergelijkbare dingen'.

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:34
Juist, zelfde als een PS4 kopen terwijl al je vrienden een Xbox One hebben. Gezellig in je eentje gamen. ;) Een console moet je met je hart kopen om het zo te zeggen en niet vanwege zijn prestaties. Dan moet je voor een PC gaan.

[ Voor 36% gewijzigd door Boinkie op 09-10-2015 10:05 ]

Boinkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:55:
Absoluut, zeker bij goede console games boeit mij het helemaal niet. Ik heb een aardig beest van een PC, dus wat ik op top kwaliteit wil spelen, doe ik daar wel op. Maar random lekker rondknallen met mensen online, console is your best friend.
Martinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 09:48:
[...]
Zal wel US-only zijn denk ik?
Zal het vanavond nog eens proberen.

NXOE is wel omslachtig met parties nu, headset op PC, via Xbox app party joinen en alles werkt (leuke extra feature, app heeft ook party tekst-chat :P). Daarbij zit nu 2de probleem, waar je bij huidige OS dus via Xbox én via PC in een party kan gaan zitten, lijkt dat bij NXOE niet meer te werken, je mag maar 'per account' 1x inloggen.

Voor racestuur schijnt een workaround te zijn, die mij alleen nog niet lukt, om in Forza toch met een stuur te kunnen rijden (tot ze fix hiervoor uitbrengen).

En kan iemand iets testen voor mij? Clip afspelen, 'menu' voor opties openen (share, etc), dan Xbox knop om terug te gaan naar dashboard, dan weer menu (waar bv quit tussen staat), bij mij crashed dit dus altijd, lijkt omdat er dan 2x een 'menu' openstaat.

• Ereaser
MAX3400 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 17:05:
Ik cold boot altijd, maar bij mij duurt het nu aanzienlijk langer.

Maar merk wel dat ik een hoop issues die andere hebben zelf niet heb. Heb bijvoorbeeld nog geen last gehad van party crashes (alleen dat ik een party niet kon joinen) of dat een spel vast liep.
Holy shit !
Dat Cortana werkt echt goed.
Waar de Xbox al moeite heeft met 'snap / unsnap' verstaat Cortana gewoon hele zinnen en krijg binnen no time een aansluitend resultaat :)
Zoals ik het nu zie is het nog wel een apart gedeelte en niet geintegreerd in het OS zelf.
Hey Cortana record that werkt bijvoorbeeld nog niet.

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-01 19:05
SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:10:
[...]

Voor racestuur schijnt een workaround te zijn, die mij alleen nog niet lukt, om in Forza toch met een stuur te kunnen rijden (tot ze fix hiervoor uitbrengen).
Hoe ik mijn Logitech G920 aan de gang krijg in Forza 6 op NXOE:
- G920 afkoppelen
- Forza starten met gewone controller
- Controller uitzetten
- Forza zegt dat de controller disconnected is
- G920 inpluggen
- Druk nu op A op je stuur
- Je wordt nu gevraagd met welk profiel je wilt insignen
- Met voice commands kies je je eigen profiel
- Voila... het zou moeten werken
RobinFM schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:21:
[...]

Hoe ik mijn Logitech G920 aan de gang krijg in Forza 6 op NXOE:
- G920 afkoppelen
- Forza starten met gewone controller
- Controller uitzetten
- Forza zegt dat de controller disconnected is
- G920 inpluggen
- Druk nu op A op je stuur
- Je wordt nu gevraagd met welk profiel je wilt insignen
- Met voice commands kies je je eigen profiel
- Voila... het zou moeten werken
Mijn probleem zit bij die laatste stap (TM TX458), mijn d-pad doet dan in Forza nog steeds niets.

Via Smartglass kan ik al een remote controller gebruiken om op te starten, in Forza wordt stuur ook herkent, maar eenmaal in race gebeurd er helaas niets. Van het weekend maar wat verder testen.

• co2301
  • Laatst online: 20-01 22:24
Ik wil mijn Xbox op Engels zetten, maar dan moet ik ook mijn land/regio veranderen. Welke kan ik het beste kiezen zodat het verder geen invloed heeft op eventueel de store? Ik dacht aan Ierland, aangezien die ook de Euro hebben.

Google helpt niet echt.
co2301 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:55:
Ik wil mijn Xbox op Engels zetten, maar dan moet ik ook mijn land/regio veranderen. Welke kan ik het beste kiezen zodat het verder geen invloed heeft op eventueel de store? Ik dacht aan Ierland, aangezien die ook de Euro hebben.

Google helpt niet echt.
Elke store (afhankelijk hoe je betaald natuurlijk) kan problemen geven met je adres van je CC, ook waar ze euro hebben. Als je via prepaids werkt, kan een US en UK altijd probleemloos. Ik koop zelf altijd US en switch daarna naar UK, mede vanwege matchmaking.

Verwijderd

co2301 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:55:

Google helpt niet echt.
Als je een Iers accountje aanmaakt bij MS kan het zo. Althans dat werkte wel ooit bij mij. Nu krijg ik foutmeldingen. Anders zul je steeds moeten switchen van locatie als je iets wil kopen.

Ik heb hem op UK staan. Koop dingen via xbox.com. Je console start namelijk opnieuw op bij locatie veranderingen. Erg irritant.

• co2301
  • Laatst online: 20-01 22:24
SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:58:
[...]

Elke store (afhankelijk hoe je betaald natuurlijk) kan problemen geven met je adres van je CC, ook waar ze euro hebben. Als je via prepaids werkt, kan een US en UK altijd probleemloos. Ik koop zelf altijd US en switch daarna naar UK, mede vanwege matchmaking.
Heb mijn CC niet gekoppeld aan de Xbone, doe liever alles via prepaid kaarten. Gezien ik die koppeling niet heb, kan het gewoon probleemloos?

Verwijderd

co2301 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:59:
[...]

Heb mijn CC niet gekoppeld aan de Xbone, doe liever alles via prepaid kaarten. Gezien ik die koppeling niet heb, kan het gewoon probleemloos?
Ja. Zou dan echter dollar of nog goedkopere valuta gebruiken ipv euro. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:59:
[...]
Ik heb hem op UK staan. Koop dingen via xbox.com. Je console start namelijk opnieuw op bij locatie veranderingen. Erg irritant.
Hier idem dito.
Xbox op UK voor Kinect en games gewoon lekker kopen via xbox.com
Simpel regio wisselen op de xbox pagina zodat je altijd snel de beste aanbieding kan selecteren.

Voor de duidelijkheid, je kan games aankopen in een andere regio dan je Xbox op staat in gesteld, de game zal dan gewoon vanuit de op de xbox ingestelde regio gedownload worden.
Iedere keer regio switchen op de xbox is dus niet nodig.

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-12-2025

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik laat mijn xbox al een paar maanden op us/Amerika staan. Dollar scheelt al wat, maar 9 van de 10 keer is de Nederlandse vertaling ook dramatisch. Dat Engels vind ik eigenlijk ook wel prima.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

• v8power67

v8power67

Heb een infra rood eye kabel gekocht. Nu kan de x1 de tv en ziggo mediabox besturen.
Was even een gedoe want heb nog een oude upc mediabox en blijkbaar alle codes zijn voor ziggo boxen. Maar na handmatig een code ingevoerd van google afgehaald werkt het nu perfect. Als ik mijn xbox aanzet zet hij de tv en mediabox aan.
Werkt echt super en vind dat wel coole feature van de x1.

Maar heb nu toch een probleem gevonden.
De oneguide heb ik met de console in nederlands ingesteld. Maar zodra ik weer op engels/usa zet stopt de oneguide met werken helaas. Vond wel handig via de smartglass app een programma selecteren en hoppa.
Is hier een omweg voor of moet ik wachten tot ze eindelijk engelse taal toevoegen aan nederlandse regio?
Is hier al iets bekend over dat ze ernaar kijken? ( de engelse taal toevoegen bedoel ik dan).
Want forza in nederlands trek ik niet ;)

• Notna

Notna

Where are you?®

v8power67 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:51:
Heb een infra rood eye kabel gekocht. Nu kan de x1 de tv en ziggo mediabox besturen.
Was even een gedoe want heb nog een oude upc mediabox en blijkbaar alle codes zijn voor ziggo boxen. Maar na handmatig een code ingevoerd van google afgehaald werkt het nu perfect. Als ik mijn xbox aanzet zet hij de tv en mediabox aan.
Werkt echt super en vind dat wel coole feature van de x1.

Maar heb nu toch een probleem gevonden.
De oneguide heb ik met de console in nederlands ingesteld. Maar zodra ik weer op engels/usa zet stopt de oneguide met werken helaas. Vond wel handig via de smartglass app een programma selecteren en hoppa.
Is hier een omweg voor of moet ik wachten tot ze eindelijk engelse taal toevoegen aan nederlandse regio?
Is hier al iets bekend over dat ze ernaar kijken? ( de engelse taal toevoegen bedoel ik dan).
Want forza in nederlands trek ik niet ;)
Helaas dat laatste. Is al tig keer voorbij gekomen overigens en ook al een lang staand request bij MS

Verwijderd

Hoeveel kwaliteitsverlies krijg je als je de Xbox One gebruikt om je mediabox van je kabel TV (zoals Ziggo) te vervangen. Wegens te weinig hdmi poorten wil ik de hdmi poort van de Mediabox laten doorsluizen naar de Xbox. Maar als het beeld niet goed genoeg is heb ik er alsnog niks aan.

• v8power67

v8power67

Notna schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:53:
[...]

Helaas dat laatste. Is al tig keer voorbij gekomen overigens en ook al een lang staand request bij MS
Okee heel erg zonde :( want ga nu een feature die erg handig is niet gebruiken omdat ze dus niet beseffen dat we graag engelse taal willen in games...
Pijnlijk wel beetje..
Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:54:
Hoeveel kwaliteitsverlies krijg je als je de Xbox One gebruikt om je mediabox van je kabel TV (zoals Ziggo) hiermee vervangt. Wegens te weinig hdmi poorten wil ik de hdmi poort van de Mediabox laten doorsluizen naar de Xbox. Maar als het beeld niet goed genoeg is heb ik er alsnog niks aan
Het wordt er niet beter op. Zeker met voetbal merk je soort lichte vertraging in beeld. Lijkt nu altijd een herhaling(die ietsje langzaamer afspelen dan gewone beelden)
En is allemaal ietsje minder scherper. Maar wen je zo aan.
Heb het om zelfde reden via de x1 moeten aansluiten.
Maar als je upc of ziggo box heb zet beeld op 720p ipv 1080i. Athans bij mij werd het hiermee beter, minder last van het voetbal probleem. Maar moet nog eens een nieuwe hdmi kabel proberen. Hopen dat het dan beter wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 09-10-2015 12:03 ]

v8power67 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:58:
Het wordt er niet beter op. Zeker met voetbal merk je soort lichte vertraging in beeld. Lijkt nu altijd een herhaling(die ietsje langzaamer afspelen dan gewone beelden)
En is allemaal ietsje minder scherper. Maar wen je zo aan.
Heb het om zelfde reden via de x1 moeten aansluiten.
Ik heb de USB decoder ook, maar als ik beide naast elkaar heb (via TV switchen van input), merk ik niet echt veel verschil.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Boinkie schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 10:05:
Juist, zelfde als een PS4 kopen terwijl al je vrienden een Xbox One hebben. Gezellig in je eentje gamen. ;) Een console moet je met je hart kopen om het zo te zeggen en niet vanwege zijn prestaties. Dan moet je voor een PC gaan.
Voordeel van in je eentje gamen is dat je je tenminste niet loopt te ergeren aan al die vervelende gasten of kinderen die alleen maar lopen te kloten in publieke multiplayer games. ;)

Je spreek je jezelf tegen, eerst zeg je dat je een console moet kopen die je vrienden in bezit hebben en daarnaast zeg je dat je er een moet kopen die je aan het hart ligt. Wat nou als je vrienden een PS4 hebben en jouw hart bij een XBOX ligt, wat doe je dan ?

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 11:54:
Hoeveel kwaliteitsverlies krijg je als je de Xbox One gebruikt om je mediabox van je kabel TV (zoals Ziggo) te vervangen. Wegens te weinig hdmi poorten wil ik de hdmi poort van de Mediabox laten doorsluizen naar de Xbox. Maar als het beeld niet goed genoeg is heb ik er alsnog niks aan.
In het begin is het best opvallend vindt ik, maar na een tijdje weet je niet beter todat je een HD film kijkt. 8)

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Je koopt ten eerste de console waarop games uitkomen die je zelf wilt spelen, of je (online) vriendjes dezelfde console hebben/games spelen is naar mijn mening een bijzaak :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Voordeel van in je eentje gamen is dat je je tenminste niet loopt te ergeren aan al die vervelende gasten of kinderen die alleen maar lopen te kloten in publieke multiplayer games. ;)

Je spreek je jezelf tegen, eerst zeg je dat je een console moet kopen die je vrienden in bezit hebben en daarnaast zeg je dat je er een moet kopen die je aan het hart ligt. Wat nou als je vrienden een PS4 hebben en jouw hart bij een XBOX ligt, wat doe je dan ?
Eigen keuze natuurlijk.

Ik heb veel vrienden gehad met een ps3, maar we hebben niet altijd dezelfde smaak in games. Daarbij kwam vaak dat er vaak een mismatch was qua tijdstip waarop er online gegamed werd. Ik zat 95% van de tijd alleen te gamen of met onbekenden; waar ik overigens veel plezier van had.

Wil zelf de X1 ook gebruiken om mijn XS4ALL tv kast erop aan te sluiten, ben benieuwd wat dat voor resultaat geeft. Anders mijn mac mini, dan kan ik vanuit daar naar het uitgebreide media center.

• Doughty

Doughty

Bral unit

Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Idd. En waar je gevoel ligt is toch altijd een moeilijk criteria vind ik. Zelf hanteer ik de volgende speerpunten.

1. Welke console kopen je vrienden?
2. Welke controller heeft je voorkeur?
3. Stabielste netwerk?
4. Hardware/software?
5. Games.

Bij mij:
1. Xbox One
2. Xbox controller (asymmetrisch)
3. Xbox Live (imo)
4. PS4 betere hardware, maar MS kan meer met software. (Gelijkspel)
5. Exclusives van de Xbox spreken mij maar aan.

Dus dan ben je er toch al snel uit dacht ik zo. :P Al kan ik me voorstellen dat voor een andere deze criteria anders kunnen zijn.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Doughty schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Idd. En waar je gevoel ligt is toch altijd een moeilijk criteria vind ik. Zelf hanteer ik de volgende speerpunten.

1. Welke console kopen je vrienden?
2. Welke controller heeft je voorkeur?
3. Stabielste netwerk?
4. Hardware/software?
5. Games.

Bij mij:
1. Xbox One
2. Xbox controller (asymmetrisch)
3. Xbox Live (imo)
4. PS4 betere hardware, maar MS kan meer met software. (Gelijkspel)
5. Exclusives van de Xbox spreken mij maar aan.

Dus dan ben je er toch al snel uit dacht ik zo. :P Al kan ik me voorstellen dat voor een andere deze criteria anders kunnen zijn.
Wat de XBO en zijn controller betreft ben ik het helemaal met je eens, maar daar is een oplossing voor. Maar ondanks dat zal iemand die groot is geworden met de Playstation controller in het begin moeite hebben met de Xbox controller, en zo is er altijd wat. ;)
Wired Controller

Nee, geen oplossing :P Al is die turbo functie wel leuk cheatmiddel :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 09-10-2015 12:38 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:38:
[...]

Wired Controller

Nee, geen oplossing :P Al is die turbo functie wel leuk cheatmiddel :P
Natuurlijk wel, ga je toch iets dichter bij de console zitten, niet iedereen gooit met zijn controller. 8)
Ik zit vaak zat met de USB kabel aan mijn XBO controller omdat die plotseling zonder stroom zit. :X
Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:41:
[...]

Natuurlijk wel, ga je toch iets dichter bij de console zitten, niet iedereen gooit met zijn controller. 8)
Ik zit vaak zat met de USB kabel aan mijn XBO controller omdat die plotseling zonder stroom zit. :X
Ik moet zeggen dat ik niet zonder draadloze functie van een controller kan...
Ik laat hem op voor en na het gamen (heb een plug and play kit)
Neuh.... via een draadje gamen doe ik al sinds de Xbox 360 niet meer..

Cogitationis poenam nemo patitur

Hmm, ik zie net dat 3 november de wireless adapter uitkomt om je Xbox One controller draadloos te verbinden met je PC. Staat momenteel ook voor $24,99 bij Amazon, dus zal wel ongeveer evenveel gaan kosten in NL.

Mochten er meer mensen verslaafd zijn aan Rocket League op PC icm Xbox One controller, laat maar effe weten :+

Pagina: 1 ... 58 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace