• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Martinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:46:
Hmm, ik zie net dat 3 november de wireless adapter uitkomt om je Xbox One controller draadloos te verbinden met je PC. Staat momenteel ook voor $24,99 bij Amazon, dus zal wel ongeveer evenveel gaan kosten in NL.

Mochten er meer mensen verslaafd zijn aan Rocket League op PC icm Xbox One controller, laat maar effe weten :+
Score, die gaat op de kerstlijst :Y oOo

Btw, ook te krijgen bij Amazon.de vanaf 27 oktober, voor net geen 21 euro:

http://www.amazon.de/Xbox...er-Windows/dp/B00ZQW91DE/

[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 09-10-2015 12:50 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:16

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:45:
[...]

Ik moet zeggen dat ik niet zonder draadloze functie van een controller kan...
Ik laat hem op voor en na het gamen (heb een plug and play kit)
Neuh.... via een draadje gamen doe ik al sinds de Xbox 360 niet meer..
Ik kan me niet druk maken over een draadje op zijn tijd, met draadje kan ik dan door zonder niet. :+
Wij zijn minder consequent met opladen en dat zorgt voor een lege accu op zijn tijd, vette pech. :Y

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

Ik kan me niet druk maken over een draadje op zijn tijd, met draadje kan ik dan door zonder niet. :+
Wij zijn minder consequent met opladen en dat zorgt voor een lege accu op zijn tijd, vette pech. :Y
Haha heel herkenbaar, ik speel altijd lekker door als de Xbox al (een aantal keer) heeft aangegeven dat de controller bijna leeg is en dan ineens kapt hij ermee altijd op een moment dat het niet uitkomt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Ik lees niets over World Rally Championship 5 hier, gaat niemand WRC5 rijden met de XBO ?

[YouTube: https://youtu.be/3rrr_vAsLuE]

[ Voor 14% gewijzigd door Winkiller op 09-10-2015 14:32 ]

Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:30:
Ik lees niets over World Rally Championship 5 hier, gaat niemand WRC5 rijden met de XBO ?

[video]
Goed punt; zag 'm van de week elders voorbij komen voor de PC maar niet echt naar gekeken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:30:

[video]
Dit is voor mij typisch zo'n game waar ik een demo van wil. Bij PU waren ze bij een report wel larisch over de game, maar ik vind hem toch nog wel een "net niet" look en feel uitstralen.

En daarbij, hij is ook niet digitaal verkrijgbaar, plus ik zag hem nergens bij de Mediamarkt (waar ik toevallig net was)

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2015 14:41 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:39:
[...]
maar ik vind hem toch nog wel een "net niet" look en feel uitstralen.
Wil je uitleggen waarom je dat zegt, ik heb een paar teasers zitten kijken van de gameplay en het lijkt nice.

[ Voor 15% gewijzigd door Winkiller op 09-10-2015 14:51 ]

Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:44:
[...]

Wil je uitleggen waarom je dat zegt, ik heb een paar teasers zitten kijken van de gameplay en het lijkt nice.

[video]
Mja gewoon de hele reeks van games waren al niet heel bijzonder. Verder lijkt het me vrij weinig uitdaging en afwisseling hebben. Net als CodeMasters met de F1 franchise heeft het het gewoon net niet. Maar goed, geen demo en voorlopig alleen release in west-europa. Dan wacht ik liever nog even wat reviews af

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:39:
[...]

Dit is voor mij typisch zo'n game waar ik een demo van wil. Bij PU waren ze bij een report wel larisch over de game, maar ik vind hem toch nog wel een "net niet" look en feel uitstralen.

En daarbij, hij is ook niet digitaal verkrijgbaar, plus ik zag hem nergens bij de Mediamarkt (waar ik toevallig net was)
Hij komt pas 16 oktober uit in NL toch?

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:55:
[...]

Hij komt pas 16 oktober uit in NL toch?
Als je even op de link had geklikt had je gezien dat het spel uit is in de Benelux, Frankrijk en Duitsland.

[ Voor 6% gewijzigd door Winkiller op 09-10-2015 14:57 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:37:
[...]

Goed punt; zag 'm van de week elders voorbij komen voor de PC maar niet echt naar gekeken.
Wat vindt jij van de gameplay video's ? jij bent erg met auto's en racen (Forza) in de weer....

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 14:57:
[...]

Zelf wacht ik overigens nog steeds op een Le Dakar game -O-
Foutje bedankt, ik haalde Dakar en Le Mans even door elkaar. :o

Mmm...als vrachtwagen chauffeur lijkt me het wel uitdagend, maar niets voor mij denk ik. :N

[ Voor 54% gewijzigd door Winkiller op 09-10-2015 15:09 ]

Dan wel volledig freeroam, niet zo'n preset baantje door de woestijn.

WRC, rally, nooit m'n ding geweest. Vond de rally mode in GT altijd grappig, maar zou er nooit een aparte game voor kopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Oh. Snap.

Wel gek dat de helft van de NL webshops releasedatum 16-10 heeft. Ze weten de game echt neer te zetten! >:) Heb er op zich wel interesse in. Sinds CM Rally 2 op de PS1 heb ik geen toffe rally game kunnen vinden. Tof is lange stages met blijvende schades en veel verschillende landen erin.

Mad Max is wel een soort van woestijn rally racer. ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2015 15:52 ]

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Oh. Snap.

Wel gek dat de helft van de NL webshops releasedatum 16-10 heeft. Ze weten de game echt neer te zetten! >:) Heb er op zich wel interesse in. Sinds CM Rally 2 op de PS1 heb ik geen toffe rally game kunnen vinden. Tof is lange stages met blijvende schades en veel verschillende landen erin.

Mad Max is wel een soort van woestijn rally racer. ;)
Och dat is nog niks. Rock Band + Adapter voor Xbox One is voorlopig ook nergens te vinden en ook via het buitenland niet te verkrijgen. Ik zag hem wel op Amazon staan maar daar is het niet op voorraad (losse adapter) en op de site van MadCatz zie ik wel de de game + adapter maar verschepen ze niet naar NL in de Europese store 8)7

Nu uit wanhoop (fwp) maar game + gitaar gehaald bij de Mediamarkt zodat ik in ieder geval weer lekker kan spelen, dan komt drumstel en andere instrumenten later nog wel als het weer op voorraad is.

Goede nieuws is trouwens wel dat de downloads in het nieuwe Xbox Dashboard echt supersnel gaan. Eindelijk full-speed!

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2015 16:05 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:50:
[...]

Oh. Snap.

Wel gek dat de helft van de NL webshops releasedatum 16-10 heeft. Ze weten de game echt neer te zetten! >:) Heb er op zich wel interesse in.
Bij BOL is de game wel te krijgen, ik wilde hem v/d week al bestellen maar wacht net als Martinspire ook even af op reacties/reviews. :P
Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:02:
[...]

Wat vindt jij van de gameplay video's ? jij bent erg met auto's en racen (Forza) in de weer....
Heb ook even wat video's bekeken maar ik zie een paar flaws; het lijkt erop dat de gebruikte auto's "raar" zijn afgesteld. Ik ben gewend dat, afhankelijk van de stage, sommige auto's meer door de bocht glijden (tegenstuur slides) en dat zie ik weinig/niet terug in de filmpjes.

De ervaring van snelheid lijkt niet van het beeld te komen als wel in de achterlijke snelheid waarmee de pace-notes (bordjes in beeld) langskomen om je de goede kant op te sturen. Leek meer op Dance Dance Revolution dan dat je weet wat je moet doen.

Natuurlijk zal er wel ergens iets aan te passen vallen aan de difficulty etc. maar in de filmpjes praatten ze meerdere malen over de intuitivity van het spel. Dan lees/hoor ik: je leert het allemaal vanzelf wel en dan wordt je later beter. Rare insteek; vanzelfsprekend wil je een PG-3 spel aan zovel mogelijk mensen verkopen maar als je "echt" WRC wil rijden, geeft mensen dan in ieder geval een flinke leercurve.

Dus, de meningen bij mij zijn nog verdeeld; de gameplay & commentaar van VVV doen mij niet meteen de creditcard trekken voor een preorder. Helaas ben ik het weekend waarschijnlijk druk met andere (Microsoft-related) zaken om een demo/testje met WRC5 te regelen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 16:47:
[...]
maar in de filmpjes praatten ze meerdere malen over de intuitivity van het spel. Dan lees/hoor ik: je leert het allemaal vanzelf wel en dan wordt je later beter. Rare insteek; vanzelfsprekend wil je een PG-3 spel aan zovel mogelijk mensen verkopen maar als je "echt" WRC wil rijden, geeft mensen dan in ieder geval een flinke leercurve.
Volgens mij praat je jezelf nu tegen, eerst zeg je dat het vanzelf beter wordt (heb ik ook gehoord in het filmpje) en vervolgens wil je een leercurve. :?

Die door jouw gewenste leercurve is dus dat het vanzelf later beter wordt. >:)
Winkiller schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:05:
[...]

Volgens mij praat je jezelf nu tegen, eerst zeg je dat het vanzelf beter wordt (heb ik ook gehoord in het filmpje) en vervolgens wil je een leercurve. :?

Die door jouw gewenste leercurve is dus dat het vanzelf later beter wordt. >:)
Ja & nee. Ik vind, maar dat ben ik; als een WRC-game wil spelen in semi-sim, moet het spel dus opstarten met 90% van de assists uit (of niet geimpementeerd). Wil je snel leren rijden, moet je dus jezelf aanleren hoe je met je controller omgaat etc. En die laatste 10% van skill; dat is dan de leercurve in het spel; de eerste 90% is zelf-discipline om een race te herhalen totdat je eerste kan worden.

Net als de intro van FM6, die race met de Ford GT. Dat is natuurlijk een intro die elke "mafketel" kan spelen; trigger indrukken en iets sturen en de rest gaat vanzelf. Waarom niet meteen in het diepe om te laten voelen hoe moeilijk een Ford GT is en of je nou 1e of 24e werd, daarna kan/mag je zelf gaan kijken welke assists je extra aan wil zetten.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:15:
[...]

Ja & nee. Ik vind, maar dat ben ik; als een WRC-game wil spelen in semi-sim, moet het spel dus opstarten met 90% van de assists uit (of niet geimpementeerd). Wil je snel leren rijden, moet je dus jezelf aanleren hoe je met je controller omgaat etc. En die laatste 10% van skill; dat is dan de leercurve in het spel; de eerste 90% is zelf-discipline om een race te herhalen totdat je eerste kan worden.

Net als de intro van FM6, die race met de Ford GT. Dat is natuurlijk een intro die elke "mafketel" kan spelen; trigger indrukken en iets sturen en de rest gaat vanzelf. Waarom niet meteen in het diepe om te laten voelen hoe moeilijk een Ford GT is en of je nou 1e of 24e werd, daarna kan/mag je zelf gaan kijken welke assists je extra aan wil zetten.
Voor mij blijft het allemaal een spel, niets meer en niets minder, ik slaap er nog een nachtje over.

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-10-2025

danplo

The Force is strong with me

Martinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:46:
Hmm, ik zie net dat 3 november de wireless adapter uitkomt om je Xbox One controller draadloos te verbinden met je PC. Staat momenteel ook voor $24,99 bij Amazon, dus zal wel ongeveer evenveel gaan kosten in NL.

Mochten er meer mensen verslaafd zijn aan Rocket League op PC icm Xbox One controller, laat maar effe weten :+
Bedankt voor de info, hier was ik naar op zoek :9

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-01 15:38

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Dit kwartaal wordt een dure aangelegenheid voor mij

- Xbox One Halo 5 limited edition console pack (pre-ordered, oude gaat richting beste vriend.)
- Xbox One Wireless Elite controller
- Rainbow 6
- CoD BO 3

Licht puntje ben de 1e 3 weken van januari vriendinloos :D
Ben wel hyped voor Halo 5 story en MP.
Meer tweakers die Halo 5 / Console in pre-order hebben staan?

De NXOE dashboard heeft nog wel wat mindere kuren.
- Auto sign-in, maar geen X-live connective (logoff, logon dan heb ik wel X-live conenctie.)
- Destiny start vaak niet goed op. (game closen en opnieuw opstarten (meerdere malen soms.))

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

crzyhiphopazn schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:53:

- Xbox One Halo 5 limited edition console pack (pre-ordered, oude gaat richting beste vriend.)
- Rainbow 6
- CoD BO 3

- Auto sign-in, maar geen X-live connective (logoff, logon dan heb ik wel X-live conenctie.)
- Destiny start vaak niet goed op. (game closen en opnieuw opstarten (meerdere malen soms.))
Dat heb ik ook in Destiny, wil een strike doen dan moet ik eerst upgraden naar Gold :+
Oftewel weer uitloggen en inloggen, destiny syncen en dan kunnen we pas weer.
Dan roep ik maar even : "Hey Cortana how much is one million minus 1 ? "
Cortana : "Nein nein nein nein........." :p

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 19:58:
[...]
Dan roep ik maar even : "Hey Cortana how much is one million minus 1 ? "
Cortana : "Nein nein nein nein........." :p
_O-

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 17:15:
[...]

Nou Max, Unlike the recent, hugely impressive Dirt Rally, WRC 5 is absolutely not an aerospace-grade simulator. Instead it blends an authentic recreation of the official championship’s teams and locations with gently widened roads and a forgiving, chuckable handling model.

Just because it’s easy to pick up doesn’t mean you won’t be challenged, though.

http://www.topgear.com/car-news/gaming/review-how-does-wrc-5-stack-against-best-rally-games

[ Voor 4% gewijzigd door Winkiller op 09-10-2015 20:35 ]

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:18

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Martinspire schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 15:57:
[...]

Och dat is nog niks. Rock Band + Adapter voor Xbox One is voorlopig ook nergens te vinden en ook via het buitenland niet te verkrijgen. Ik zag hem wel op Amazon staan maar daar is het niet op voorraad (losse adapter) en op de site van MadCatz zie ik wel de de game + adapter maar verschepen ze niet naar NL in de Europese store 8)7

Nu uit wanhoop (fwp) maar game + gitaar gehaald bij de Mediamarkt zodat ik in ieder geval weer lekker kan spelen, dan komt drumstel en andere instrumenten later nog wel als het weer op voorraad is.

Goede nieuws is trouwens wel dat de downloads in het nieuwe Xbox Dashboard echt supersnel gaan. Eindelijk full-speed!
Hoe bevalt de nieuwe gitaar? Zit er aan te denken om hem morgen ook te halen. Moet alleen kijken waar, zo te zien alleen bij mediamarkt.
Marrruuuk schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 20:57:
[...]

Hoe bevalt de nieuwe gitaar? Zit er aan te denken om hem morgen ook te halen. Moet alleen kijken waar, zo te zien alleen bij mediamarkt.
Gitaar bevalt wel prima, maar merk eigenlijk weinig verschil met de vorige die ik had (die zat bij Beatles) of degene met draad die ik bij RB2 gehaald had (oid). Strummen gaat in ieder geval met zelfde mechanisme (zo voelt het iig) en ook de overige knoppen zijn weinig spectaculair. Hij is wel wat korter dan de Beatles-gitaar merk ik, maar de knoppen liggen wel wat lekkerder. Geen irritante randen rond of tussen de knoppen.

Mediamarkt heeft er niet heel veel op voorraad (zag er 2 voor PS4 en 1 voor X1 in elke winkel en vaak ook maar 1 PS4 band box en geen voor X1). Maar goed, als dat voorlopig de enige manier is om de game te doen.

Zit overigens al een paar uur de DLC te doorlopen om alles weer binnen te krijgen. Niet alles wordt aangegeven als "purchased" zie ik al, dus moet ook nog wat opzoeken wat ik al had en wat ik dus mis :X :/ :')

Maar goed, dan staat het meteen goed en hoef ik er niet meer naar te kijken. Heb overigens het idee dat ik de eerste keer niet alle DLC zag staan en dat er nu ook een stuk meer op mn account staat na een keer de ingame store bezocht te hebben. Zijn meer problemen zag ik al. In ieder geval kunnen we concluderen dat de launch erbarmelijk is geweest. Gok dat het vooral komt om net voor de nieuwe Guitar Hero te releasen, maar hier is nog wel een patch of wat voor nodig.
Groot gemist zelf vind ik overigens reviews geven aan nummers. Dat was voor mij om snel naar mn favoriete nummers te gaan, maar dat kan nu dus niet :(

Overigens is het niet erg om af en toe wat nummers in de store te zoeken want dan kan mn hand een beetje uitrusten omdat ik al maanden niet meer zo intensief heb zitten spelen :+

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 09-10-2015 21:20 ]

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-01 23:29
Cortana komt wss ook naar onze contreien, net gekeken in de nieuwe Xbox UI en als je de truc toepast om Cortana op te roepen, dan zie je eerst linksboven 'Luisteren', dan komt rechtsboven de info dat Cortana niet beschikbaar is....

Maar waarom zouden ze iets vertalen als het er toch mss niet komt, want er zijn tal van andere zaken op de X1 die nog niet vertaald zijn en dit is al vertaald, raar toch...
Dragunov schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 21:51:
Cortana komt wss ook naar onze contreien, net gekeken in de nieuwe Xbox UI en als je de truc toepast om Cortana op te roepen, dan zie je eerst linksboven 'Luisteren', dan komt rechtsboven de info dat Cortana niet beschikbaar is....

Maar waarom zouden ze iets vertalen als het er toch mss niet komt, want er zijn tal van andere zaken op de X1 die nog niet vertaald zijn en dit is al vertaald, raar toch...
Je moet Cortana ook los zien van de Xbox One.
Het is eigenlijk een op zichzelf staande app (die ze in 2016 willen laten samenwerken met het OS van de One)
Cortana is al ver gevorderd op windows-systemen.
Heeft dus niets te maken met de trage progressie op spraakgebied van de Xbox One.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-01 23:29
Ik bedoel dat je niks hoort over Cortana die naar Nederland en België zou komen, maar alles van Cortana is wel vertaald, zowel op PC als op de X1.

Waarom vertalen naar het Nederlands, als het er toch niet zou komen

[ Voor 19% gewijzigd door Dragunov op 10-10-2015 08:21 ]

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-01 17:55
crzyhiphopazn schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 18:53:

- Rainbow 6
- CoD BO 3

Dito over dit kwartaal:

Halo 5 limited collectors edition jep die van 250€
Halo 5 LE console + halo 5 LE
Halo 5 LE controller extra
Assassins creed syndicate big ben edition
Zelda triforce heroes 3ds
LEGO dimensions met sowieso het doctor who pack voor de one

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Mad Max 1000 gamerscore! Uurtje of 70 om alles te halen. Voelde niet als een grind. Dat kwam vooral doordat veel scavenging locaties anders van opzet waren. Vechten ging aan het einde wel vervelen. Gelukkig heb je een beest van een shotgun.:)

Spel is een absolute aanrader. Is zonder tromgeroffel verschenen in dezelfde tijd als MGS. Ik heb voor Max gekozen en heb geen spijt. (Wss nu MGS kopen maar goed. :) )
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:31:
Mad Max 1000 gamerscore! Uurtje of 70 om alles te halen. Voelde niet als een grind. Dat kwam vooral doordat veel scavenging locaties anders van opzet waren. Vechten ging aan het einde wel vervelen. Gelukkig heb je een beest van een shotgun.:)

Spel is een absolute aanrader. Is zonder tromgeroffel verschenen in dezelfde tijd als MGS. Ik heb voor Max gekozen en heb geen spijt. (Wss nu MGS kopen maar goed. :) )
Maar is het alsnog niet een heleboel werk om de map op 100% te krijgen? Ik had daar eigenlijk weinig zin in.

Overigens die shotgun inderdaad. Na een paar keer een moeilijke basis geprobeerd te hebben, kwam ik erachter dat ik inderdaad met die shotgun al wat badguys kon afschieten om vervolgens snel te winnen. Was echt zo'n indiana jones moment :+
Ook vond ik veel upgrades achteraf maar weinig boeiend. Meer grip op je banden, meer vering of snellere motor gaf maar marginaal merkbare verbetering. Plus dat je (zeker in het begin) gewoon veel te weinig krijgt om jezelf en je auto mee te upgraden, waardoor je een groot deel nog als lamlul rondloopt/rijd die niets kan hebben.

Wat ik verder enorm jammer vond is dat de car combat eigenlijk weinig voorstelt. Er zitten niet zoals bij de film mogelijkheden in om naar andere voertuigen te springen en veel kun je ook niet met je harpoen (of deur, of inzittende). Alsof er een gadget miste zeg maar.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2015 13:50 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Maar is het alsnog niet een heleboel werk om de map op 100% te krijgen? Ik had daar eigenlijk weinig zin in.
Werk? Neu, spelleke he. :) Zoals ik zei was niet grindy zoals een AC dat kan zijn.
Overigens die shotgun inderdaad. Na een paar keer een moeilijke basis geprobeerd te hebben, kwam ik erachter dat ik inderdaad met die shotgun al wat badguys kon afschieten om vervolgens snel te winnen. Was echt zo'n indiana jones moment :+
Ook vond ik veel upgrades achteraf maar weinig boeiend. Meer grip op je banden, meer vering of snellere motor gaf maar marginaal merkbare verbetering. Plus dat je (zeker in het begin) gewoon veel te weinig krijgt om jezelf en je auto mee te upgraden, waardoor je een groot deel nog als lamlul rondloopt/rijd die niets kan hebben.

Wat ik verder enorm jammer vond is dat de car combat eigenlijk weinig voorstelt. Er zitten niet zoals bij de film mogelijkheden in om naar andere voertuigen te springen en veel kun je ook niet met je harpoen (of deur, of inzittende). Alsof er een gadget miste zeg maar.
Dus de upgrades zijn niet boeiend maar je hebt ze wel nodig? Ik heb niet echt moeite gehad eerlijk gezegd. Ook niet in het begin.

Ben het eens over car combat. Uiteindelijk gebruik je alleen de rocket launcher. Daarmee one shot je alles. Alle andere tactieken zijn te traag. Was wel tof geweest als je een auto rijdend kon kapen en dat Chumbucket dan mee reed.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 14:28:
[...]

Werk? Neu, spelleke he. :) Zoals ik zei was niet grindy zoals een AC dat kan zijn.

[...]

Dus de upgrades zijn niet boeiend maar je hebt ze wel nodig? Ik heb niet echt moeite gehad eerlijk gezegd. Ook niet in het begin.

Ben het eens over car combat. Uiteindelijk gebruik je alleen de rocket launcher. Daarmee one shot je alles. Alle andere tactieken zijn te traag. Was wel tof geweest als je een auto rijdend kon kapen en dat Chumbucket dan mee reed.
Meeste upgrades zijn inderdaad niet boeiend, maar sommigen weer teveel. Die van armor, nitro en harpoon zijn weer te hard nodig om verder te komen. Net als armor voor Max zelf of enkele upgrades die je bij die vage gozer haalt. Die rocket launcher heb ik eigenlijk niet veel gebruikt, vooral ook omdat ik die pas te laat een beetje geupgrade had. Vooral ammo vond ik een probleem.

Maar goed, toch wel een toffe game. Dat had ik inderdaad niet verwacht. Komt in ieder geval in mn top 10 van dit jaar. Nr 1 gaat het niet halen, dat is voor mij persoonlijk Rocket League waarvan ik hoop dat ie ook dit jaar voor de X1 uit gaat komen.

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 15:33:
[...]

Meeste upgrades zijn inderdaad niet boeiend, maar sommigen weer teveel. Die van armor, nitro en harpoon zijn weer te hard nodig om verder te komen. Net als armor voor Max zelf of enkele upgrades die je bij die vage gozer haalt. Die rocket launcher heb ik eigenlijk niet veel gebruikt, vooral ook omdat ik die pas te laat een beetje geupgrade had. Vooral ammo vond ik een probleem.

Maar goed, toch wel een toffe game. Dat had ik inderdaad niet verwacht. Komt in ieder geval in mn top 10 van dit jaar. Nr 1 gaat het niet halen, dat is voor mij persoonlijk Rocket League waarvan ik hoop dat ie ook dit jaar voor de X1 uit gaat komen.
Als je bepaalde taakjes doet op basisen krijg je automatisch ammo refills. Best handig. Soms is het leven van een achievement hunter juist makkelijker dan die van iemand die alleen het verhaal doorspeelt. :)

Nu maar de volgende game uitkiezen.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 16:19:
[...]

Als je bepaalde taakjes doet op basisen krijg je automatisch ammo refills. Best handig. Soms is het leven van een achievement hunter juist makkelijker dan die van iemand die alleen het verhaal doorspeelt. :)

Nu maar de volgende game uitkiezen.
Ik heb ook wel die missies gedaan, maar ik ga niet na elke missie weer terug. En juist bij alle missies buiten de basissen, kreeg je maar weinig ammo. Dan ligt er ergens 1 kogel, nou joepie.

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:10:
[...]

Ik heb ook wel die missies gedaan, maar ik ga niet na elke missie weer terug. En juist bij alle missies buiten de basissen, kreeg je maar weinig ammo. Dan ligt er ergens 1 kogel, nou joepie.
Ga mij nou maar goede adviezen qua games geven ipv vitten op Mad Max. :) (Jij hebt me deze aangeraden ;) )
Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 19:30:
[...]

Ga mij nou maar goede adviezen qua games geven ipv vitten op Mad Max. :) (Jij hebt me deze aangeraden ;) )
Lol, beetje kritiek mag toch wel ;)
Maar misschien dat je Transformers nog boeiend vindt? Ik vind hem zelf nog wat duur want ik had al gehoord dat ie wat kort was en weinig herspeelbaarheid heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 10-10-2015 20:26 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 20:21:
[...]

Lol, beetje kritiek mag toch wel ;)
Maar misschien dat je Transformers nog boeiend vindt? Ik vind hem zelf nog wat duur want ik had al gehoord dat ie wat kort was en weinig herspeelbaarheid heeft.
Tuurlijk. Zat een beetje te kloten. Transformers heb ik nooit gespeeld eerder. Ga wel wat neuzen. Anders toch maar Witcher of MGS. Hoewel die wel erg groot zijn. Heb meer behoefte aan een lineare pittige shooter. Hallo Halo!

Lol. Transformers krijgt een 4,9 van IGN. Die geven normaal alleen maar 7 of hoger. Ik debk dat ik oversla. :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2015 21:02 ]

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
Zijn er anderen buiten mijzelf die nu bij het behalen van achievements een "say: Hey Cortana Open That" melding krijgen? Daarnaast werkt "Hey Cortana" bij mij nu gewoon en is er bij de instellingen een Cortana Settings menu bij.

Bij jullie ook?

Xbox Live: Ofthewell NL

Verwijderd schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 21:00:
[...]

Tuurlijk. Zat een beetje te kloten. Transformers heb ik nooit gespeeld eerder. Ga wel wat neuzen. Anders toch maar Witcher of MGS. Hoewel die wel erg groot zijn. Heb meer behoefte aan een lineare pittige shooter. Hallo Halo!

Lol. Transformers krijgt een 4,9 van IGN. Die geven normaal alleen maar 7 of hoger. Ik debk dat ik oversla. :)
Hij staat anders een 7,9 gemiddeld op metacritic: http://www.metacritic.com.../transformers-devastation
Maar zoals ik al zei: hij moet gewoon goedkoper want de hoeveelheid content is gewoon weinig. En ik zie ook al dat de gameplay en sfeer je een beetje moet liggen.

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 23:16:
[...]

Hij staat anders een 7,9 gemiddeld op metacritic: http://www.metacritic.com.../transformers-devastation
Maar zoals ik al zei: hij moet gewoon goedkoper want de hoeveelheid content is gewoon weinig. En ik zie ook al dat de gameplay en sfeer je een beetje moet liggen.
Ah. Je hebt het over een nieuwe Transformers waarvan ik niet wist dat hij uit was. Deze is gemaakt door Platinum games (Bayonetta en Vanquish o.a.). Dat belooft veel goeds. Ik haal hem zeker als hij drie tientjes kost.

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-12-2025

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

Ben vandaag naar Firstlook geweest in Utrecht, wat super maf was dat ik daar bij de Mediamarkt store stand ineens een Xbox One Wireless PC Controller bundle zag voor 50,-. Daar zat dus zo'n PC wireless usb dongle bij. Alleen had ik geen controller nodig, hebt maar hem niet gekocht. Kom ik thuis, kan ik dat ding totaal nergens op internet vinden, zelfs niet op de standaard Xbox.com site! Weet iemand waar je zo'n dongle nu al los kan halen of wanneer ie komt?

Radical Birds

Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 00:56:
[...]

Ah. Je hebt het over een nieuwe Transformers waarvan ik niet wist dat hij uit was. Deze is gemaakt door Platinum games (Bayonetta en Vanquish o.a.). Dat belooft veel goeds. Ik haal hem zeker als hij drie tientjes kost.
Lol, ja die vorige was inderdaad geen pretje. Liever je ballen schoonmaken met een rasp dan die topgame spelen :+
Maar ik had het inderdaad over de nieuwe. Die lijkt me ook wel leuk als ie in de aanbieding komt, al denk ik dat ik hem gewoon op PC ga spelen. Is toch SP-only en vrij kort.

Toch zal eerder Battlefront in mn gameslijst verschijnen. Niet omdat ik het zo'n topgame vindt, maar omdat ik gewoon toe ben aan een nieuwe online shooter waar nog wat lol te behalen valt (COD doet me weinig en RB6S vond ik echt geen reet aan).
Battlefront geeft overigens (net als Rock Band) nog wel wat problemen met de nieuwe dashboard. Hoop snel op wat bugfixes :'(

Chibi2k schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 01:06:
Ben vandaag naar Firstlook geweest in Utrecht, wat super maf was dat ik daar bij de Mediamarkt store stand ineens een Xbox One Wireless PC Controller bundle zag voor 50,-. Daar zat dus zo'n PC wireless usb dongle bij. Alleen had ik geen controller nodig, hebt maar hem niet gekocht. Kom ik thuis, kan ik dat ding totaal nergens op internet vinden, zelfs niet op de standaard Xbox.com site! Weet iemand waar je zo'n dongle nu al los kan halen of wanneer ie komt?
Wow dat was wel echt cheap, ben bang dat hij daar niet voor in de winkel komt te liggen... Bij de aankondiging werd gesproken over 25 dollar los of 80 dollar gebundeld met de controller.
Op de US pagina van de MS store staat trouwens dat hij inderdaad voor 80 dollar uitkomt over een dikke week:
http://www.microsoftstore...ndows/productID.325921000

Gamertag: FinrazielNL

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

finraziel schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 09:06:
[...]

Wow dat was wel echt cheap, ben bang dat hij daar niet voor in de winkel komt te liggen... Bij de aankondiging werd gesproken over 25 dollar los of 80 dollar gebundeld met de controller.
Op de US pagina van de MS store staat trouwens dat hij inderdaad voor 80 dollar uitkomt over een dikke week:
http://www.microsoftstore...ndows/productID.325921000
mmm dat is kut 8)7 Ik had geen idee wat ie uiteindelijk zou kosten. Ik denk dat ze dan een foutje hebben gemaakt daar. Mocht iemand naar Firstlook gaan vandaag, sla je slag!

Radical Birds

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Weet iemand of (en hoever) Rewards al live is?

Ik heb een tijdje terug wel een maandje live gold gekregen maar als ik op de site kijk staat er verder niets en is de gamescore ook nog onder de 10k (terwijl ik daar nu ruim over heen ben).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Donstil
  • Niet online
Worden er nog steeds mensen naar het nieuwe Dashbord ge-update? Mijn Xbox heeft de update nog steeds niet mogen ontvangen namelijk.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Donstil schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:13:
Worden er nog steeds mensen naar het nieuwe Dashbord ge-update? Mijn Xbox heeft de update nog steeds niet mogen ontvangen namelijk.
Automatisch ergens deze week en inmiddels nog een update gekregen, je hebt je via het Preview program ervoor opgegeven neem ik aan?

https://powershellisfun.com

Famous schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:53:

Ik heb een tijdje terug wel een maandje live gold gekregen maar als ik op de site kijk staat er verder niets en is de gamescore ook nog onder de 10k (terwijl ik daar nu ruim over heen ben).
Welke Rewards? Er zijn namelijk meerdere Rewards-programma's op/om Xbox Live en bepaalde games dus iets meer info zou gewaardeerd worden :)

• Donstil
  • Niet online
GiveMeThoseTags schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:16:
[...]

Automatisch ergens deze week en inmiddels nog een update gekregen, je hebt je via het Preview program ervoor opgegeven neem ik aan?
Jup sta aangemeld. Binnen de preview app staat dat echter al tijden op "Pending"

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Donstil schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:19:
[...]

Jup sta aangemeld. Binnen de preview app staat dat echter al tijden op "Pending"
Bij mij ook, had mijn Xbox gewoon op Instant-On gelaten terwijl ik deze week weg was naar Duitsland voor werk en bij terugkomst was hij geupdate.. Geen idee hoe de volgorde of uitrol loopt..

https://powershellisfun.com

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:13:
De mijne is ook niet geupdate en ik heb ook geen zin meer om te checken of de update er is.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:28:
[...]

De mijne is ook niet geupdate en ik heb ook geen zin meer om te checken of de update er is.
Ben echt een sucker voor grafisch design.
Windows 8, Windows Phone 8 en de originele Xbox One interface vond ik daarom nooit echt mooi, met die fel gekleurde blokjes

Mede daarom kijk ik wel uit naar het nieuwe design. Dat ziet er namelijk wel erg mooi uit op de beelden die ik tot nu toe gezien heb.
GiveMeThoseTags schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:26:
[...]

Bij mij ook, had mijn Xbox gewoon op Instant-On gelaten terwijl ik deze week weg was naar Duitsland voor werk en bij terugkomst was hij geupdate.. Geen idee hoe de volgorde of uitrol loopt..
Ja de mijne staat ook op Instant-On (altijd al eigenlijk) maar nog geen geluk.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Famous schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 11:53:
Bedoel je: http://rewards.xbox.com/?
Ja, in mijn geval ben ik al weer gestopt met dat spul, maar wel een gratis maand Live gekregen. :Y
Hairball schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 22:48:
Zijn er anderen buiten mijzelf die nu bij het behalen van achievements een "say: Hey Cortana Open That" melding krijgen? Daarnaast werkt "Hey Cortana" bij mij nu gewoon en is er bij de instellingen een Cortana Settings menu bij.

Bij jullie ook?
Ik heb dit inderdaad ook sinds ik Cortana ontgrendeld heb via de verborgen optie in het settingsmenu.
Maar begrijp dat jij dat niet gedaan hebt ?
Nieuwe update geweest dan die Cortana automatisch inschakelt ?
Overigens werkt Cortana hier nog niet icm Xbox OS, "Hey Cortana open that" werkt bijvoorbeeld nog niet (word wel aangegeven in de melding onderaan het scherm)
De app van Cortana zelf werkt wel wonderbaarlijk goed :)

• Ofthewell
justifire schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 13:30:
[...]

Ik heb dit inderdaad ook sinds ik Cortana ontgrendeld heb via de verborgen optie in het settingsmenu.
Maar begrijp dat jij dat niet gedaan hebt ?
Nieuwe update geweest dan die Cortana automatisch inschakelt ?
Overigens werkt Cortana hier nog niet icm Xbox OS, "Hey Cortana open that" werkt bijvoorbeeld nog niet (word wel aangegeven in de melding onderaan het scherm)
De app van Cortana zelf werkt wel wonderbaarlijk goed :)
Ik had wel die truc gedaan om Cortana te zien. Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat de Cortana settings en die melding er pas een dag later stonden.

Hairball schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:06:
[...]

Ik had wel die truc gedaan om Cortana te zien. Maar ik ben er eigenlijk van overtuigd dat de Cortana settings en die melding er pas een dag later stonden.
Nee die worden dan ook meteen geactiveerd.
Waarschijnlijk was dat je dan nog niet eerder opgevallen.

• Famous

Famous

R 400+

MAX3400 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 12:18:
[...]

Welke Rewards? Er zijn namelijk meerdere Rewards-programma's op/om Xbox Live en bepaalde games dus iets meer info zou gewaardeerd worden :)
http://rewards.xbox.com/myrewards/

Deze, dus wel de een maand live gratis gekregen maar verder laat die bijzonder weinig zien (ben bijvoorbeeld over de 10k gamescore heen maar volgens die site nog niet).

Of het moet een tijd duren voordat ze gerefreshed worden :+

Verwijderd

Famous schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:50:
[...]

http://rewards.xbox.com/myrewards/

Deze, dus wel de een maand live gratis gekregen maar verder laat die bijzonder weinig zien (ben bijvoorbeeld over de 10k gamescore heen maar volgens die site nog niet).

Of het moet een tijd duren voordat ze gerefreshed worden :+
Is het 10k totaal of sinds release? Vind de rewards en wat je er voor moet doen onoverzichtelijk en te duur.

Edit: totaal is het. En dan ben ik master. En dan? Ik krijg er niks voor zo te zien. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2015 15:17 ]

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01-2025
Verwijderd schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:14:
[...]

Is het 10k totaal of sinds release? Vind de rewards en wat je er voor moet doen onoverzichtelijk en te duur.
Hij zou gewoon het totaal van Xbox360 & XboxOne moeten pakken dat heeft hij tenminste bij mij gedaan heb meer als 25k maar zover als ik kan zien krijg je er niks voor, heb wel 1 maand gratis live en 500 credits gekregen, nou heb ik nog niet kunnen ontdekken wat de credits nou waard zijn maar dat zal wel om een paar centen gaan :P

• Ofthewell
justifire schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 14:30:
[...]

Nee die worden dan ook meteen geactiveerd.
Waarschijnlijk was dat je dan nog niet eerder opgevallen.
Dat zou heel goed kunnen, hoor. Maar goed, zoals de hele NXOE is het allemaal nog vrij beta. Ook wel weer een behoorlijke potentie als ze dit goed uit gaan voeren, denk ik.

• Famous

Famous

R 400+

revertive schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

Hij zou gewoon het totaal van Xbox360 & XboxOne moeten pakken dat heeft hij tenminste bij mij gedaan heb meer als 25k maar zover als ik kan zien krijg je er niks voor, heb wel 1 maand gratis live en 500 credits gekregen, nou heb ik nog niet kunnen ontdekken wat de credits nou waard zijn maar dat zal wel om een paar centen gaan :P
Denk dat 5000 één euro is als ik die zin lees. Het kan ook een rare vertaling zijn uiteraard :+

Het gaat mij vooral om de korting, als je 5* hebt krijg je 10% korting, niet verkeerd toch :D

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hoe controleer ik of ik de NXOE heb? Ben nieuw bij XBO en er stond 'It's time to update' afgelopen vrijdag toen ik hem voor het eerst aansloot.

Ben aan het uitvogelen hoe ik XS4ALL goed ingesteld krijg. Ik kan via TV wel tv kijken en besturen met de afstandsbediening. Maar oneguide werkt nog niet helemaal (niet alle kanalen) en ik kan met de controller niet een volgend kanaal of harder/zachter instellen.
Iemand hier ervaring mee en die mij op weg kan helpen?

Daarnaast ben ik ook wel benieuwd of er sneltoetsen zijn om Tunein te pauzeren tijdens gamen, ik gebruik Tunein nu als snap maar wil wel gemakkelijk kunnen pauzeren om in-game geluiden beter te horen.

• Famous

Famous

R 400+

Fuff schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:55:
Hoe controleer ik of ik de NXOE heb? Ben nieuw bij XBO en er stond 'It's time to update' afgelopen vrijdag toen ik hem voor het eerst aansloot.

Ben aan het uitvogelen hoe ik XS4ALL goed ingesteld krijg. Ik kan via TV wel tv kijken en besturen met de afstandsbediening. Maar oneguide werkt nog niet helemaal (niet alle kanalen) en ik kan met de controller niet een volgend kanaal of harder/zachter instellen.
Iemand hier ervaring mee en die mij op weg kan helpen?

Daarnaast ben ik ook wel benieuwd of er sneltoetsen zijn om Tunein te pauzeren tijdens gamen, ik gebruik Tunein nu als snap maar wil wel gemakkelijk kunnen pauzeren om in-game geluiden beter te horen.
Dat zie je wel aan het Dashboard ;)

revertive schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:17:
[...]

FAQ lastig te vinden? 5000 Credits zijn net iets meer dan 4€ waard.

• Fuff
  • Niet online
Famous schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:56:
[...]

Dat zie je wel aan het Dashboard ;)
Ik kom van een PS3 af en heb nog nooit met Xbox360 of XBO gewerkt. Ik zal nog eens goed kijken dan!

update: even youtube bekeken, duidelijk dat ik geen NXOE heb :+

[ Voor 11% gewijzigd door Fuff op 11-10-2015 16:00 ]

Fuff schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 15:57:
[...]

Ik kom van een PS3 af en heb nog nooit met Xbox360 of XBO gewerkt. Ik zal nog eens goed kijken dan!

update: even youtube bekeken, duidelijk dat ik geen NXOE heb :+
Als je hem echt nieuw hebt, dan is dat gewoon je eerste update naar laatste versie ;)
Maar je kunt het inderdaad goed zien aan de looks, of dat je een versienummer rechtsonderin hebt. Maar gezien je preview-member moet zijn en je jezelf moet inschrijven, zul je hem niet zomaar krijgen.

[ Voor 21% gewijzigd door Martinspire op 11-10-2015 16:05 ]

• Fuff
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 16:04:
[...]

Als je hem echt nieuw hebt, dan is dat gewoon je eerste update naar laatste versie ;)
Maar je kunt het inderdaad goed zien aan de looks, of dat je een versienummer rechtsonderin hebt. Maar gezien je preview-member moet zijn en je jezelf moet inschrijven, zul je hem niet zomaar krijgen.
Jep, dat dacht ik al. Ik wacht wel tot november ;)

• xAnarchyBaS
  • Registratie: September 2012

xAnarchyBaS

Urist

Ik heb het voor elkaar gekregen om mezelf uit te schrijven voor de NXOE. Weet iemand wat er nu zal gebeuren. Ik was thuis aan et klooien aan de xbox van mijn broertje, en heb me toe per ongeluk uitgeschreven.

• daaan_1992
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:59
In het verleden heb ik wel eens games gekocht via de US store, nu al bijna een jaar niet meer. Ik probeerde vanavond weer eens iets te kopen in de US store.

Bij FIFA 16 ga ik naar een pagina met een foutmelding als ik klik op download from store, en als ik het probeer bij de nieuwe COD staat er 'bundle only', maar ik zie dat ik dat ook in NL store zie.

Bij andere games lukt het wel om naar de betaalpagina te gaan(BV: Rockband 4)

Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?

• Famous

Famous

R 400+

daaan_1992 schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 19:39:
In het verleden heb ik wel eens games gekocht via de US store, nu al bijna een jaar niet meer. Ik probeerde vanavond weer eens iets te kopen in de US store.

Bij FIFA 16 ga ik naar een pagina met een foutmelding als ik klik op download from store, en als ik het probeer bij de nieuwe COD staat er 'bundle only', maar ik zie dat ik dat ook in NL store zie.

Bij andere games lukt het wel om naar de betaalpagina te gaan(BV: Rockband 4)

Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen?
Geen idee, ik kan Fifa gewoon kopen in de xbox store. Er zijn ook geen foutmeldingen.
Wel je account en de site op US staan?
hier is die trouwens goedkoper http://gk4.me/en/xbox-one/2625-fifa-16-xbox-one.html

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:37
Dat is zo'n enge site die je een Xbox Live account verkoopt met de game daaraan gekoppeld:
NO KEY - You will receive Xbox One account for download, after download you can play with your normal old account
Ik vind momenteel kopen in Singapore wel makkelijk. Niet het allergoedkoopst, maar meestal wel bij de laagste 3 prijzen. Je kunt nl. in de SG Microsoft-store heel makkelijk digitale gift cards kopen en betalen met je NL credit card of Paypal.

FIFA 16 komt daar op iets meer dan 50 euro versus 70 euro in NL.

[ Voor 26% gewijzigd door Mr Magic op 11-10-2015 20:16 ]

• Famous

Famous

R 400+

Mr Magic schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:13:
[...]

Dat is zo'n enge site die je een Xbox Live account verkoopt met de game daaraan gekoppeld:

[...]

Ik vind momenteel kopen in Singapore wel makkelijk. Niet het allergoedkoopst, maar meestal wel bij de laagste 3 prijzen. Je kunt nl. in de SG Microsoft-store heel makkelijk digitale gift cards kopen en betalen met je NL credit card of Paypal.

Ah, ik dacht dat dat wel een "normale" was :+
Dan raad ik het inderdaad af ;)

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-01 20:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Iemand de stem commando's al werkend gekregen voor een NL NXOE ? Volgens onderstaand artikel zou het moeten werken inclusief een screen shot van NL X1 stem commando's

http://www.gamersnet.nl/n...ndelijk_kinect_commandos/

Verder kom ik nooit op gamersnet.nl dus weet niet of het een puur clickbait artikel is, of dat het echt waar is dat NL stemcommando's in de NXOE moeten werken.

[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 11-10-2015 21:42 ]

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Ik vind de homescreen van de nieuwe UI toch niet strak genoeg. Teveel lege plekken, waardoor het niet symmetrisch eruit ziet. Die balkjes onder horen daar niet, had liever meteen de pins gezien die zich daaronder bevinden. Ook mag van mij het Xbox logo te zien zijn. Vind dat juist tof op de huidige UI.
Afbeeldingslocatie: https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/lpEV3G6rf3Cx7EEulo1A050hppU=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3934088/xboxonewindows10dashboard.0.PNG

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2015 21:49 ]

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-01 10:49
Mr Magic schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 20:13:
[...]

[...]

Waarom met gift card werken en niet direct met CC betalen?

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:50

TheVMaster

Moderator WOS
MRE-Inc schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:41:
Iemand de stem commando's al werkend gekregen voor een NL NXOE ? Volgens onderstaand artikel zou het moeten werken inclusief een screen shot van NL X1 stem commando's

Verder kom ik nooit op gamersnet.nl dus weet niet of het een puur clickbait artikel is, of dat het echt waar is dat NL stemcommando's in de NXOE moeten werken.
Hier werkt het ook niet...ga wel eens ff op de Preview fora lezen...misschien staat daar meer info.

• Xepos

Ze hebben een filmpje geplaatst, inmiddels alweer een jaar terug.Hier te zien:

[ Voor 27% gewijzigd door Xepos op 11-10-2015 22:16 ]

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:37
Xepos schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 21:51:
[...]

Waarom met gift card werken en niet direct met CC betalen?
Ik had begrepen dat Microsoft in de Xbox store controleert of je credit card wel uit hetzelfde land komt als waar je de bestelling doet? Of geldt dat voor Singapore niet?

Anyway, in de Microsoft store zit die controle nog niet. Althans niet in Singapore. In de Braziliaanse store kon ik gift cards niet betalen met m'n NL credit card (en Paypal doen ze daar niet).

• Xepos
Mr Magic schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:16:
[...]

Ik had begrepen dat Microsoft in de Xbox store controleert of je credit card wel uit hetzelfde land komt als waar je de bestelling doet? Of geldt dat voor Singapore niet?

Anyway, in de Microsoft store zit die controle nog niet. Althans niet in Singapore. In de Braziliaanse store kon ik gift cards niet betalen met m'n NL credit card (en Paypal doen ze daar niet).
In India, Rusland, Hong Kong en Brazilië heb ik wel gewoon kunnen betalen met mijn CC. Direct vanuit xbox.com store zonder daarvoor eerst gift cards te kopen. Vorige week heb ik voor het laatst een spel gekocht uit Rusland...

Geen VPN of dergelijke gebruikt alleen de tutorial gevolgd uit de topicwarning.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Xepos schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:15:
[...]

Ze hebben een filmpje geplaatst, inmiddels alweer een jaar terug.Hier te zien: [video]
Eh.....dat is vaag, aangezien hij op Engelstalig staat....maar zo kun je dus niet de OneGuide in het Nederlands toespreken (of je Live TV)...

• rubensollie
  • Laatst online: 21-01 23:23
Bij mij werken de NL voice commands wel. Alleen bij de "Ga naar" command lijkt hij me niet helemaal te begrijpen.

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voice commando in het Engels werken bij mij ook niet. Als ik de Voice commands app opstart moet je op een gegeven moment zeggen:

Xbox select
Xbox Go Home

En als je op het home screen staat moet je weer zeggen: Resume Voice Tutorial. Echter Resume Voice Tutorial is niet groen, ook niet als je eerst Xbox select zegt. Je kan dus nooit Resume Voice Tutorial zeggen tegen je X1. Als je dat niet doet, kan de Voice Tutorial dus ook niet verder en kun je de app niet succesvol afsluiten.

Vaag gedoe weer daar bij MS. Mjah, 't is een bèta he.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
rubensollie schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 22:47:
Bij mij werken de NL voice commands wel. Alleen bij de "Ga naar" command lijkt hij me niet helemaal te begrijpen.
Maar op wat voor taal heb jij je Xbox One staan dan...? En hoe heb jij het werkend gekregen?

Die 'VoiceStudio' App is trouwens al zo oud als de weg naar Rome.....

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 11-10-2015 23:13 ]

• rubensollie
TheVMaster schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:11:
[...]

Maar op wat voor taal heb jij je Xbox One staan dan...? En hoe heb jij het werkend gekregen?

Die 'VoiceStudio' App is trouwens al zo oud als de weg naar Rome.....
Ik heb hem even op Nederlands gezet om het te testen. Bij gesproken taal staat geen, maar hij reageert wel op Nederlandse commands.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
..

[ Voor 98% gewijzigd door TheVMaster op 11-10-2015 23:24 ]

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
rubensollie schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:21:
[...]

Ik heb hem even op Nederlands gezet om het te testen. Bij gesproken taal staat geen, maar hij reageert wel op Nederlandse commands.
Oke....dat werkt bij mij dus niet.... :( .....het is gewoon 'xbox' toch....op z'n Nederlands....om hem te laten luisteren?

Het werkt...je moet (bij mij iig) 'xbox' op z'n Engels blijven uitspreken....op het Nederlandstalige Dashboard en dan kun je (beperkt?) NL commando's uitspreken. Nog lang niet alles lijkt te werken....'Instellingen' kan hij bijvoorbeeld bij mijn niet starten. Hij geeft aan dat hij die niet kan 'snappen'.....

Maar goed, het begin lijkt er te zijn.... :9~

[ Voor 43% gewijzigd door TheVMaster op 11-10-2015 23:48 ]

• rubensollie
TheVMaster schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 23:23:
[...]

Oke....dat werkt bij mij dus niet.... :( .....het is gewoon 'xbox' toch....op z'n Nederlands....om hem te laten luisteren?

Het werkt...je moet (bij mij iig) 'xbox' op z'n Engels blijven uitspreken....op het Nederlandstalige Dashboard en dan kun je (beperkt?) NL commando's uitspreken. Nog lang niet alles lijkt te werken....'Instellingen' kan hij bijvoorbeeld bij mijn niet starten. Hij geeft aan dat hij die niet kan 'snappen'.....

Maar goed, het begin lijkt er te zijn.... :9~
Oh oké, bij mij luistert hij wel naar "iks-box", maar de helft van de commands werkt maar inderdaad. Ben in ieder geval blij dat er progressie is.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
rubensollie schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:39:
[...]

Oh oké, bij mij luistert hij wel naar "iks-box", maar de helft van de commands werkt maar inderdaad. Ben in ieder geval blij dat er progressie is.
Helemaal mee eens......nu maar hopen dat het met de NXOE ook echt gelanceerd gaat worden...die Nederlandstalige ondersteuning ;)

• MRE-Inc

MRE-Inc

TheVMaster schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 09:48:
[...]

Helemaal mee eens......nu maar hopen dat het met de NXOE ook echt gelanceerd gaat worden...die Nederlandstalige ondersteuning ;)
Toch vaag dat hij bij mij helemaal niet reageert. Gewoon alles op NL zetten en bij Spraak besturing Geen. Daarna nog de voice commands app gestart ?

• rubensollie
MRE-Inc schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:35:
[...]

Toch vaag dat hij bij mij helemaal niet reageert. Gewoon alles op NL zetten en bij Spraak besturing Geen. Daarna nog de voice commands app gestart ?
Nee, hij zou het daarna meteen moeten doen.

Overigens ook Cortana geprobeerd in het Nederlands. Staat er "Zoeken in Windows" en "Openen met verkenner". Helaas crasht ie als je de verkenner probeert te openen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Al mensen die transformers al gespeeld? Hoe wordt die ontvangen?:)

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:12

nexhil

BAM!

Zaterdag de Battlefront demo gedaan. Was op het ergste voorbereid na de reacties hier, maar vond het wel meevallen.

Zal het vanavond nog eens proberen en misschien wat kritischer te kijken. Ik heb ook pas 1 map gezien.
mfreriks schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 12:04:
Al mensen die transformers al gespeeld? Hoe wordt die ontvangen?:)
Ik heb de twitch stream tijdje zitten kijken, het on the fly auto->bot is wel stoer, de graphics zijn heel vet cartoony, maar heb nog niets gezien over multiplayer.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
SinergyX schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 13:49:
[...]

Ik heb de twitch stream tijdje zitten kijken, het on the fly auto->bot is wel stoer, de graphics zijn heel vet cartoony, maar heb nog niets gezien over multiplayer.
Zal ook maar eens wat streams gaan bekijken! Heb wel wat interesse in deze game namelijk.

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRE-Inc schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 10:35:
[...]

Nope....gewoon praten tegen je Xbox (ook al staat er bij spraak besturing 'Geen')....en dat werkt, beperkt.
Pfff in Gears of War Ultimate kapt de controller er regelmatig opeens mee sinds ik op de NXOE zit.
Enigste oplossing is dan om Gears af te sluiten en opnieuw opstarten.
Resultaat : iedere keer 2000xp aftrek door quitten van de match :|
Zou toch verwachten dat MS mininaal hun eigen titels getest zou hebben op NXOE

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 12-10-2015 18:35 ]

Pagina: 1 ... 59 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace