Gitaar bevalt wel prima, maar merk eigenlijk weinig verschil met de vorige die ik had (die zat bij Beatles) of degene met draad die ik bij RB2 gehaald had (oid). Strummen gaat in ieder geval met zelfde mechanisme (zo voelt het iig) en ook de overige knoppen zijn weinig spectaculair. Hij is wel wat korter dan de Beatles-gitaar merk ik, maar de knoppen liggen wel wat lekkerder. Geen irritante randen rond of tussen de knoppen.
Mediamarkt heeft er niet heel veel op voorraad (zag er 2 voor PS4 en 1 voor X1 in elke winkel en vaak ook maar 1 PS4 band box en geen voor X1). Maar goed, als dat voorlopig de enige manier is om de game te doen.
Zit overigens al een paar uur de DLC te doorlopen om alles weer binnen te krijgen. Niet alles wordt aangegeven als "purchased" zie ik al, dus moet ook nog wat opzoeken wat ik al had en wat ik dus mis
Maar goed, dan staat het meteen goed en hoef ik er niet meer naar te kijken. Heb overigens het idee dat ik de eerste keer niet alle DLC zag staan en dat er nu ook een stuk meer op mn account staat na een keer de ingame store bezocht te hebben. Zijn meer problemen zag ik al. In ieder geval kunnen we concluderen dat de launch erbarmelijk is geweest. Gok dat het vooral komt om net voor de nieuwe Guitar Hero te releasen, maar hier is nog wel een patch of wat voor nodig.
Groot gemist zelf vind ik overigens reviews geven aan nummers. Dat was voor mij om snel naar mn favoriete nummers te gaan, maar dat kan nu dus niet
Overigens is het niet erg om af en toe wat nummers in de store te zoeken want dan kan mn hand een beetje uitrusten omdat ik al maanden niet meer zo intensief heb zitten spelen
[
Voor 4% gewijzigd door
Martinspire op 09-10-2015 21:20
]