• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-01 23:58
Destiny in zijn huidige vorm is GOTY contender. Wat me wel stoort is dat er nog steeds geen matchmaking is voor raids, kom op Bungie, doe niet koppig.
Silversin schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:32:
Destiny in zijn huidige vorm is GOTY contender. Wat me wel stoort is dat er nog steeds geen matchmaking is voor raids, kom op Bungie, doe niet koppig.
Haha, mag ik even lachen. Als Destiny iets nooit meer kan halen is het wel GOTY. Man man man wat een armoe. En dan gewoon 50 euro lappen voor 6 uur SP content en een shitload aan herbruikte content die zogenaamd als nieuw moet aanvoelen. Bah wat een afzetters.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Martinspire schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:18:
[...]

Haha, mag ik even lachen. Als Destiny iets nooit meer kan halen is het wel GOTY. Man man man wat een armoe. En dan gewoon 50 euro lappen voor 6 uur SP content en een shitload aan herbruikte content die zogenaamd als nieuw moet aanvoelen. Bah wat een afzetters.
De Taken King update maakt Destiny tot wat het in het begin had moeten zijn.
Natuurlijk, het moet nog steeds je ding zijn. Maar toch... Ik vermaak me er prima mee..

Cogitationis poenam nemo patitur

Bullet NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:26:
[...]

De Taken King update maakt Destiny tot wat het in het begin had moeten zijn.
Natuurlijk, het moet nog steeds je ding zijn. Maar toch... Ik vermaak me er prima mee..
Eens !
Afgezien daar van is GotY zeker te hoog gegrepen.
Dat blijft in mijn optiek nog steeds Batman Arkham Knight.
Verwacht ook niet dat ik Destiny over drie maanden nog speel, voelde na de update wel verfrissend maar na verloop van tijd heb je alles wel weer gezien en ben je toch weer die oude missies over en over aan het spelen.
Iets waar ik bij Diablo III absoluut geen last van heb dankzij het dynamische leveldesign.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Wie gaat er hier AC: Syndicate spelen? Zie hem nu in de preorder staan en heb de vorige delen ook gespeeld.
Ik moet zeggen de sfeer van de trailers in Londen bevallen wel. Komende tijd komt er veel dus kan niet alles spelen... keuzes!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Voor het eerst in tijden dat ik een AC game laat liggen. Ik wacht de reviews af, en wacht daarna nog tot hij in de budget bak verschijnt. Na het fiasco met Unity hebben ze naar mijn mening geen enkel recht op pre-order opbrengsten. Eerst maar eens laten zien dat ze het kunnen. Daarnaast ziet de game er niet echt vernieuwend uit. Het verschil tussen Unity en Syndicate lijkt erg klein. Black Flag had nog als leuke afwisseling de enorme open wereld en het vechten / upgraden van schepen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• harrytasker
  • Niet online
Fiasco op de XO heb ik niet echt veel last gehad, de PC versie is een ander verhaal. Ik heb begrepen dat ze het aantal mensen op de mappen wat kleiner gemaakt hebben om framerate een beetje fatsoenlijk te houden, dat was inderdaad op Unity wel een beetje ruk, voor de rest heb ik er toch wel van genoten.

• Silversin
Martinspire schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:18:
[...]

Ik zei ook in zijn huidige vorm =p

Maar 50 euro + 80 euro aan dlc later is het best een goede game. =p

Trouwens vraag voor de regular Destiny spelers. Ik heb het gevoel dat al mn year 1 exotics troep vergelen is met taken king weapons. Is het nog waard om ze te behouden, of gewoon dismantelen voor exotics ?

• harrytasker
  • Niet online

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

harrytasker schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:09:
Wie gaat er hier AC: Syndicate spelen? Zie hem nu in de preorder staan en heb de vorige delen ook gespeeld.
Ik moet zeggen de sfeer van de trailers in Londen bevallen wel. Komende tijd komt er veel dus kan niet alles spelen... keuzes!
* Notna steekt hand op. Big Ben edition staat in de pre-order :Y. Helemaal zin in!

Xbox Live ID:Notna8310

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06:51
[quote]Notna schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:42:
[...]

* Notna steekt hand op. Big Ben edition staat in de pre-order :Y. Helemaal zin in!
[/quote
Same here :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:46:
[quote]Notna schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:42:
[...]

[/quote
Same here :)
Alsjeblieft: ]

Was je vergeten. ;)

Mad Max is zeer tof maar 1 challenge nekt me aardig. Lijkt wel Batman. 8 dudes in een fury mode is nogal pittig. En de kampjes raken op. Wel een heerlijk spel overigens. Aanrader als je Batman, LotR (de recente) of Farcry leuk vond.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2015 21:02 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
harrytasker schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:29:
[...]

De vraag is wat nog acceptabel is. Ik denk dat het voor 9 op 10 niet storend is, coilwhine, voor die ene sturen ze dan gewoon een nieuwe en de oude gaat refurbished in de roulatie. Ik kan me voorstellen dat het irritant is als je hem in je slaapkamer hebt, voor de rest overstemt het omgevingsgeluid vaak al.
Precies dit idd. Als ik met mijn oor op de One ga liggen hoor ik vast ook wel iets maar zolang het niet storend is terwijl ik op de bank zit te gamen geloof ik het allemaal wel.

Dit soort consoles komen gewoon terug op de markt trouwens. Zo lijkt het dat Microsoft allemaal slechte consoles verkoopt maar waarachijnlijk verpakt de webwinkel hem gewoon opnieuw en verkoopt ze als nieuw.

Ik heb een tijdje in retail gewerkt maar met een klacht als "coilwhine" (of andere kleine bijgeluiden) kregen wij geen elektronica vergoed door de groothandel/fabrikant. Werden gewoon verkocht aan de volgende klant en Vrijwel nooit hoorde je er nog wat van.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Silversin schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 20:21:
[...]
Ik zei ook in zijn huidige vorm =p

Maar 50 euro + 80 euro aan dlc later is het best een goede game. =p

Trouwens vraag voor de regular Destiny spelers. Ik heb het gevoel dat al mn year 1 exotics troep vergelen is met taken king weapons. Is het nog waard om ze te behouden, of gewoon dismantelen voor exotics ?
Als ze onder de exotic blueprints staan (bij de grote tafel beneden) dan kan je ze zowiezo weg doen, kan je ze later altijd nog kopen (dan al niet met year 2 sterkte)
Voor sommige exotic quests heb je ze nog nodig (voor crucible bijvoorbeeld The Last Word, dan maakt de sterkte niet uit)
Als je de ruimte in de kluis over hebt zou ik ze voorlopig bewaren, zie je snel genoeg wat weg kan en wat niet.
Legendaries ook bewaren voor de gunsmith quests ( dismantle x aantal wapens van type x, legs telt dan voor 5)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Ik kreeg net 1 maand gold gratis van Xbox Live Rewards. Voor de rest zijn de aanbiedingen bijzonder matig of mis ik iets?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 01:25:
Ik kreeg net 1 maand gold gratis van Xbox Live Rewards. Voor de rest zijn de aanbiedingen bijzonder matig of mis ik iets?
Klopt, ik kreeg net ook 1 maand gratis met rewards,
maar ik kan em nog niet activeren omdat ik nog 36 maanden heb.

:+
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 01:25:
Same here; heb een whopping 250 Rewards verzameld... Nou nou, in dit tempo heb ik eind 2018 eindelijk een saldo waar ik iets mee kan :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Notna

Notna

Where are you?®

* Notna meldt zich.

En ik dacht dat ik uniek was omdat 'ik één van de eerste in NL was' :+

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-01 20:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

AC ga ik niet meer spelen, althans, niet de huidige versies. AC, AC2 en AC Brotherhood waren goed. AC Revelations was ook nog te doen, maar AC3, ACBF en AC Unity heb ik niet uitgespeeld. Het geheimzinnige van de eeste 3 AC games is er totaal vanaf en dat was juist het leuke. Nu is het niet meer dan hetzelfde kunstje in een andere stad. Straks is het London, het was Parijs en Boston en volgend jaar is het Peking of een of andere exotische stad.

Ik hoop dat de eerste 3 AC games snel in het BC programma zitten, dan ga ik ze nog wel een keer spelen.

XBL: MRE Inc

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-01 10:22
De NXOE update is hier net aangekomen :)
Hij is nu aan het updaten.
Zal deze namiddag dan wel zien of het goed of slecht is want ik ga nu men bedje in kruipen.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Opuske
Ok dan toch ff gewacht en alles van de eerste keer perfect geinstalleerd zonder errors.
Eerste indruk is wowowow in opzicht van de snelheid van het dashboard.
Alles werkt gewoon veel sneller dan de oude preview versies.
Snappen gaat sneller ook.

Het uitzicht van het dashboard opzich is maar Meh........maar zal wss nog wel verbeteren want het is opzich wel wat rommelig te noemen.

En ook zoals eerder gemeld in het topic is het activity scherm niet echt werkend te noemen aangezien je enkel wat screens ziet daar zonder een gamertag enzo.......dit komt wel tevoorschijn eens je erop klikt maar dat betekend dus dat je echt op alle activity van je vrienden moet gaan klikken om te zien wie wat gedaan heeft enzo.
Dit kan dus nog wel beter.

Verdere meningen komen later of morgen ofzo eens ik weer wakker ben of weer tijd heb om te spelen.
Maar tot zover redelijk positief indrukje.

• Gaaiz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-12-2025
Opuske schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:17:
De NXOE update is hier net aangekomen :)
Hij is nu aan het updaten.
Zal deze namiddag dan wel zien of het goed of slecht is want ik ga nu men bedje in kruipen.
Kreeg je toevallig eerst bericht, of keek je in het menu of er een update was?

• Opuske
Gaaiz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:54:
[...]

Kreeg je toevallig eerst bericht, of keek je in het menu of er een update was?
Zette de xbox aan toen ik thuiskwam deze ochtend en het bericht "Its time to update" stond op het scherm :)

• Gaaiz
Opuske schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 08:55:
[...]

Zette de xbox aan toen ik thuiskwam deze ochtend en het bericht "Its time to update" stond op het scherm :)
Ah bedankt. Vanmiddag ook maar proberen dan! Ik zat al steeds de Xbox App op m'n telefoon in de gaten houden. Heeft wellicht weinig nut!

• Opuske
Idd weinig nu aangezien je geen bericht krijgt dat de update klaar staat.
De update komt gewoon binnen eens je de console aanzet of gewoon midden in een game als je aan het spelen bent.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
justifire schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:59:
[...]

Eens !
Verwacht ook niet dat ik Destiny over drie maanden nog speel, voelde na de update wel verfrissend maar na verloop van tijd heb je alles wel weer gezien en ben je toch weer die oude missies over en over aan het spelen.
Iets waar ik bij Diablo III absoluut geen last van heb dankzij het dynamische leveldesign.
Nou, ik heb gister Diablo 3 alweer opgestart xD Destiny wordt me alweer te veel van het zelfde, icm weinig/geen mensen die plek voor een raid voor me hebben is het voor mij snel klaar nu! Court of Oryx is leuk maar moet je ook geluk hebben met de matchmaking van het gebied...

Neemt niet weg dat ik de afgelopen 2 a 3 weken wel flink plezier heb gehad in Destiny! Idd wat meerdere al aangeven, dit is de game zoals die had moeten zijn... Zie hierboven ook prijzen voorbij komen... mij heeft de game echter +- 60,- gekost zoals die nu is... slim inkopen ^^ wat dat betreft hoor je mij niet klagen :)

Diablo 3 blijft toch echt wel heerlijk! Maar moet toch echt ook aan andere games gaan beginnen :+ games stapelen zich maar op xD

[ Voor 14% gewijzigd door mfneed op 06-10-2015 09:07 ]

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-01 13:06
mfreriks schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:04:
[...]

Nou, ik heb gister Diablo 3 alweer opgestart xD Destiny wordt me alweer te veel van het zelfde, icm weinig/geen mensen die plek voor een raid voor me hebben is het voor mij snel klaar nu! Court of Oryx is leuk maar moet je ook geluk hebben met de matchmaking van het gebied...

Neemt niet weg dat ik de afgelopen 2 a 3 weken wel flink plezier heb gehad in Destiny! Idd wat meerdere al aangeven, dit is de game zoals die had moeten zijn... Zie hierboven ook prijzen voorbij komen... mij heeft de game echter +- 60,- gekost zoals die nu is... slim inkopen ^^ wat dat betreft hoor je mij niet klagen :)

Diablo 3 blijft toch echt wel heerlijk! Maar moet toch echt ook aan andere games gaan beginnen :+ games stapelen zich maar op xD
Jep, Destiny een paar dagen geleden gekocht voor 49 euro en valt me niet tegen :9 Bli dat ik het geld in mn zak heb gehouden totdat de grootste shitstorm over was. Vermaak me nu uitstekend :D Crucible is wel een beetje chaos, maar dat heeft denk ik gewoon wat tijd nodig.

Wat voor level ben je mfreriks? Misschien wat raids samen doen?

• mfneed
Ninjetsu NL schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:17:
[...]

Jep, Destiny een paar dagen geleden gekocht voor 49 euro en valt me niet tegen :9 Bli dat ik het geld in mn zak heb gehouden totdat de grootste shitstorm over was. Vermaak me nu uitstekend :D Crucible is wel een beetje chaos, maar dat heeft denk ik gewoon wat tijd nodig.

Wat voor level ben je mfreriks? Misschien wat raids samen doen?
Alle 3 de classes op lvl 40 met 290 - 297 light :) dus heb ze voor het kiezen!! voeg me anders maar toe (als dat nog niet gebeurd is) gamertag staat onderin mijn signature! Crucible doe ik eigenlijk alleen voor de Legendary marks :+

Zit te wachten op de Warzone PvP modi van Halo 5! dat lijkt me toch echt wel geweldig!! Toevallig dagje na release van Halo 5 lekker vrij!! Hopelijk met de Elite controller dan een dagje er door heen rauzen :D

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
justifire schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:59:
[...]

Eens !
Zag jou van het weekend nog in de tower :w

Iron banner en Trials of Osiris komen er ook nog aan en daarna nog de hard raid, ben nog wel even bezig met Destiny :)

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 13:09
Yay, deze week komt Transformers Devastation uit... zeer benieuwd naar deze game!

*O*

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-01 21:22
Weet iemand waar je Braziliaanse gift cards online kunt kopen met een Nederlandse Visa kaart. Ik ben al tijden bezig om het voor elkaar te krijgen maar ik loop uiteindelijk aan het eind overal vast. Nederlandse VISA is volgens mij lastig in Brazilie. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand die wel weet hoe je het voor elkaar kunt krijgen een korte uitleg zou kunnen geven.

Via deze link: http://ikwerkindeict.nl/2...-braziliaanse-xbox-store/ lukt het me ook niet.

Bedankt alvast.

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-01 15:46
rwarmink schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:17:
Weet iemand waar je Braziliaanse gift cards online kunt kopen met een Nederlandse Visa kaart. Ik ben al tijden bezig om het voor elkaar te krijgen maar ik loop uiteindelijk aan het eind overal vast. Nederlandse VISA is volgens mij lastig in Brazilie. Ik zou het erg op prijs stellen als iemand die wel weet hoe je het voor elkaar kunt krijgen een korte uitleg zou kunnen geven.

Via deze link: http://ikwerkindeict.nl/2...-braziliaanse-xbox-store/ lukt het me ook niet.

Bedankt alvast.
Koop de gift cards bij offgamers

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 14:59

nexhil

BAM!

Nieuwe controller is binnen! (L)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/e1ag4o.jpg

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-01 15:30
Mooi hoor! Had zelf maandje of 2 terug de 'nieuwe' controller gehaald, army grey (ofso). Als mijn 2e zwarte controller ermee ophoudt dan haal ik deze erbij.

Jammer dat de wireless optie voor op de PC zo lang op zich laat wachten... heb nu een kabeltje van 5 meter lopen van mijn pc naar mijn luie tv stoel. :+

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

incomer schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:18:
[...]

Koop de gift cards bij offgamers
Offgamers scheelt heel weinig met de Gift Cards ivm de Microsoftstore. Bij die MS Store kun je ook gewoon met je CC betalen en heb je niet zo'n irritant registratie/loginsysteem als bij offgamers (als je daar een keer problemen hebt, dan merk je dat die site echt rete-irritant is).

Martinspire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Offgamers scheelt heel weinig met de Gift Cards ivm de Microsoftstore. Bij die MS Store kun je ook gewoon met je CC betalen en heb je niet zo'n irritant registratie/loginsysteem als bij offgamers (als je daar een keer problemen hebt, dan merk je dat die site echt rete-irritant is).
Nieuwe inlog is inderdaad irritant, sinds het samengaan van die 3 sites. Gelukkig kan je ook direct met paypal betalen en heb je geen last van je inlog :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mfneed
Martinspire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:15:
[...]

Brasil digi gift cards ook bij ms te krijgen? deze link nog niet in mijn favo staan, deze in het verleden ook niet te voorschijn kunnen toveren. toevallig een linkje voor me liggen?:)

Verwijderd

mfreriks schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:28:
[...]

Brasil digi gift cards ook bij ms te krijgen? deze link nog niet in mijn favo staan, deze in het verleden ook niet te voorschijn kunnen toveren. toevallig een linkje voor me liggen?:)
Links onderin kun je op alle MS sites je taal en locatie aanpassen. Klik hiervoor op de taal en locatie die je ziet staan. Dat staat ook in de guide van thevmaster overigens.

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-01 21:32
Iemand die een 1 maand Gold code wil hebben? Gratis via de mail van microsoft gekregen via xbox live rewards, maar heb geen Xbox meer 😝. Eerste die dm't krijgt hem!

EDIT: Vergeven

[ Voor 4% gewijzigd door Maikjuh op 06-10-2015 11:41 ]

MacBook Air M3 16GB - iPhone 17 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Ik heb nu ook de beta update binnen. Als er nog dingen zijn die getest moeten worden hoor ik het wel. Ik ga iig even kijken of Netflix stotteringen zijn opgelost.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Maikjuh schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:35:
Iemand die een 1 maand Gold code wil hebben? Gratis via de mail van microsoft gekregen via xbox live rewards, maar heb geen Xbox meer 😝. Eerste die dm't krijgt hem!
Wil ik wel:)

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11-2025
Royeboi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:35:
Ik heb nu ook de beta update binnen. Als er nog dingen zijn die getest moeten worden hoor ik het wel. Ik ga iig even kijken of Netflix stotteringen zijn opgelost.
Ik start zojuist mijn Xbox op en ik word begroet met de mededeling dat de update er voor mij ook is. Die EnrollPending melding was inderdaad gewoon een standaard melding tot je de update krijgt.

Ben nieuwsgierig!

Xbox Live: Ofthewell NL

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-12-2025
Nou ik heb de update nog steeds niet, heb wel al snel opt-in gedaan voor de NXOE.
Hopelijk heb ik het vandaag nog anders volgt het waarschijnlijk snel..
Hoe bevalt ie voor de tweakers die de update al hebben ontvangen?

Ik wacht geduldig af!

Verwijderd

epamel schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:05:
Nou ik heb de update nog steeds niet, heb wel al snel opt-in gedaan voor de NXOE.
Hopelijk heb ik het vandaag nog anders volgt het waarschijnlijk snel..
Hoe bevalt ie voor de tweakers die de update al hebben ontvangen?

Ik wacht geduldig af!
Ik wacht ook geduldig af.

Vanavond weer de X1 aandoen om te checken.

• mfneed
Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 11:31:
[...]

Links onderin kun je op alle MS sites je taal en locatie aanpassen. Klik hiervoor op de taal en locatie die je ziet staan. Dat staat ook in de guide van thevmaster overigens.
probleem is dat die dan weer verspringt naar de hoofdpagina:) maar heb hem nu gevonden! wist niet dat brasil ook vanuit ms store te bestellen was:)... scheelt alweer wachten op voorraad bij offgamers de volgende keer ^^

• Gaaiz
Hairball schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:04:
[...]

Ik start zojuist mijn Xbox op en ik word begroet met de mededeling dat de update er voor mij ook is. Die EnrollPending melding was inderdaad gewoon een standaard melding tot je de update krijgt.

Ben nieuwsgierig!
Krijg je overigens de mogelijkheid om de update niet te installeren of dit later te doen? Wil eigenlijk nog een benchmark doen voor/na de update qua laadtijden via een externe SSD.

• Ofthewell
Gaaiz schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:24:
[...]

Krijg je overigens de mogelijkheid om de update niet te installeren of dit later te doen? Wil eigenlijk nog een benchmark doen voor/na de update qua laadtijden via een externe SSD.
Je krijgt twee keuzes de eerste is Start Update en de tweede weet ik niet 100% meer, maar ik dacht dat dit "not now" was. Dus je kunt het uitstellen.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-01 18:58
Stijlvol ding zeg!

Hoe bevallen de "bumpers" t.o.v. de oude controller?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• nexhil

nexhil

BAM!

Rossi46 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:06:
[...]

Stijlvol ding zeg!

Hoe bevallen de "bumpers" t.o.v. de oude controller?
Ze maken een wat hardere klik voor mijn gevoel, wat fijner.
Moet de ingebouwde koptelefoon aansluiting nog testen.

Vind het wel fijn dat de onderkant van de handvatten van de controller van ruwer materiaal is zodat hij niet glad wordt.

• SpoekGTi
Nice:

Controller

Ik zeg goeie shizzle

En met downloadable content dingle code erbij voor een REQ pack :P

[ Voor 21% gewijzigd door SpoekGTi op 06-10-2015 13:33 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• mfneed

• nexhil

nexhil

BAM!

Nice!

• Doughty
  • Laatst online: 24-08-2025

Doughty

Bral unit

Heerlijk! Niets fijner dan een nieuwe controller voor bij je nieuwe sokken en boxershort. ;)

Ik vind de witte net iets sexier, maar ik wacht nog even op de Elite. :D

"That's how we roll in the Shire!" | XBL: Bral unit | PSN: Bral_unit

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01 16:38
Hier ook toegevoegd aan de NXOE:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xwgZ8O4.jpg

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

Heeft iemand Rock Band 4 al ergens gespot? Want momenteel lijkt hij nog nergens te worden geleverd (terwijl ie toch echt vandaag uitkomt). Veel shops hebben niet eens game+adapter in het assortiment (consoleshop.nl bv) en anderen hebben de game later staan (bol bv pas op 30-10, yourgamezone op 14-10 en gamemania op 9/10). WTF is daar mee aan de hand?
Vandaag ook al rondje in de stad gedaan en daar hadden ze hem ook nergens. Gamemania gaf "probleempje bij leverancier" als reden aan. Mediamarkt had hem ook nog niet en wist er ook weinig van (al kon dat ook aan de pipo liggen aldaar)

En je hebt dus die fysieke game nodig omdat je daar de adapter bij krijgt om uberhaupt mee te kunnen spelen want dan krijg je er die adapter bij (die ook nergens los verkrijgbaar is). Dus zeg mij maar wie hem al binnen heeft of waar hij te krijgen is.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 06-10-2015 14:00 ]

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:57
Nice, die generaties Xbox onder de TV. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-01 13:08
Martinspire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:58:
Heeft iemand Rock Band 4 al ergens gespot? Want momenteel lijkt hij nog nergens te worden geleverd (terwijl ie toch echt vandaag uitkomt). Veel shops hebben niet eens game+adapter in het assortiment (consoleshop.nl bv) en anderen hebben de game later staan (bol bv pas op 30-10, yourgamezone op 14-10 en gamemania op 9/10). WTF is daar mee aan de hand?
Vandaag ook al rondje in de stad gedaan en daar hadden ze hem ook nergens. Gamemania gaf "probleempje bij leverancier" als reden aan. Mediamarkt had hem ook nog niet en wist er ook weinig van (al kon dat ook aan de pipo liggen aldaar)

En je hebt dus die fysieke game nodig omdat je daar de adapter bij krijgt om uberhaupt mee te kunnen spelen want dan krijg je er die adapter bij (die ook nergens los verkrijgbaar is). Dus zeg mij maar wie hem al binnen heeft of waar hij te krijgen is.
Volgens mij heeft de hele wereld last van hetzelfde probleem:
http://www.eurogamer.net/...band-4-xbox-one-shortages

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-01 18:58
SpoekGTi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:32:
Nice:

[afbeelding]

Ik zeg goeie shizzle

Oeh, ook deze is gaaf zeg! _/-\o_

Hmmppff, bijna balen dat mijn reguliere controller het nog steeds goed doet ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• SpoekGTi
Rossi46 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:19:
[...]

Oeh, ook deze is gaaf zeg! _/-\o_

Hmmppff, bijna balen dat mijn reguliere controller het nog steeds goed doet ;)
Nou ik heb momenteel geen One staan laat staan controllers, maar er zit er maar eentje bij de LE Halo 5 console die eind van de maand komt, en ik wilde net als bij mijn Halo4 console een setje van 2 dus vandaar dat ik deze heb besteld.

Maar hij is inderdaad erg gaaf. Kan niet wachten tot de console op de deurmat ploft.

• Kleynus
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:15
SpoekGTi schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:32:
Nice:

[afbeelding]

Ik zeg goeie shizzle

Ziet er mooi uit!

Zit nu helemaal te twijfelen tussen die controller en de masterchief.

Want ja aan een controller heb je eigenlijk niet genoeg:P

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb ook zon nieuwe controller( met 3.5jack erin) en is echt super relaxed.
De shoulder buttons maken nu harde klik. Maar werken veel beter dan oude controller. Zeker ook aan het uiterste van de knop werkt hij nog goed, wat bij de oude niet zo was. Die moest je rond begin van de knop drukken anders deed ie het niet goed.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Mja, zal me ook niet verbazen als ze de voorraad voor Europa gewoon naar de VS hebben getrokken. Maar het blijft muf. Ik vraag me daarom ook af of Gamemania hem de 9e wel krijgt. Ik zie zo gebeuren dat ze dan toch op het laatste moment alsnog een week uitstel geven.

• ourplayground
Martinspire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:10:
[...]

Mja, zal me ook niet verbazen als ze de voorraad voor Europa gewoon naar de VS hebben getrokken. Maar het blijft muf. Ik vraag me daarom ook af of Gamemania hem de 9e wel krijgt. Ik zie zo gebeuren dat ze dan toch op het laatste moment alsnog een week uitstel geven.
Wat ik opvallend vond in dat stukje is dat playstation geen adapter nodig heeft voor de instrumenten.. Ligt het aan mij of maakt microsoft het ontwikkelaars (en in dit geval gebruikers) onnodig moeilijk om de consument bijna te verplichten nieuwe accessoires te verkopen?

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-01 21:22
mfreriks schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:21:
[...]

probleem is dat die dan weer verspringt naar de hoofdpagina:) maar heb hem nu gevonden! wist niet dat brasil ook vanuit ms store te bestellen was:)... scheelt alweer wachten op voorraad bij offgamers de volgende keer ^^
Door taal op Brasil te zetten en gift cards te kopen heb ik ook al geprobeerd. Visa gegevens kun je niet goed invullen ivm bepaalde velden die niet voor ons van toepassing zijn. Helaas ook geen Paypal mogelijk.
ourplayground schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:15:
[...]

Wat ik opvallend vond in dat stukje is dat playstation geen adapter nodig heeft voor de instrumenten.. Ligt het aan mij of maakt microsoft het ontwikkelaars (en in dit geval gebruikers) onnodig moeilijk om de consument bijna te verplichten nieuwe accessoires te verkopen?
Grote verschil is dat de Xbox altijd met gesloten verbindingen heeft gewerkt en de PS4 niet. De meeste devices voor PS3/4 werken met bluetooth, dus dat werkt gewoon ook met de PS4 (al hoor ik wel weer dat er af en toe connectieproblemen zijn). En omdat ze bij de One van protocol zijn gewisseld, werkt het allemaal dus niet meer.
Die PS4 versie zie ik dus wel verkrijgbaar via internet, maar de X1 versie dus niet. Maar ook geen versie met gitaar of volledige band. En ik heb in de stad ook nergens de PS4 versie zien liggen, dus leveringen in Nederland zijn ook niet optimaal.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:21

TheVMaster

Moderator WOS
rwarmink schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:19:
[...]

Door taal op Brasil te zetten en gift cards te kopen heb ik ook al geprobeerd. Visa gegevens kun je niet goed invullen ivm bepaalde velden die niet voor ons van toepassing zijn. Helaas ook geen Paypal mogelijk.
Je moet ook niet je NL adres proberen in te vullen lijkt mij? In de Russische MS Store vul ik altijd het adres in van een Russisch hotel waar ik op dat moment altijd verblijf.... O-)

• mfneed
rwarmink schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:19:
[...]

Precies wat thevmaster zegt hierboven! niet je eigen adres gebruiken :+

• Notna

Notna

Where are you?®

TheVMaster schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:35:
[...]

Je moet ook niet je NL adres proberen in te vullen lijkt mij? In de Russische MS Store vul ik altijd het adres in van een Russisch hotel waar ik op dat moment altijd verblijf.... O-)
Pauper, ik heb gewoon een condo in RU 8)

bij de lokale McDonalds

• Mikayu
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

Borderlands freezed elke keer bij de laatste map van de zombie en de knoxx dlc

• mfneed
Mikayu schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:54:
Borderlands freezed elke keer bij de laatste map van de zombie en de knoxx dlc
Heb ik nog niet eerder mee gemaakt... al ben ik wel nog startende :+ lvl 10... moest helemaal opnieuw beginnen, en toen maar eerst alle class achievements gehaald waarna ik een keuze heb gemaakt voor de siren:P

Binnenkort even co-oppen voor de gearbox achievement?
Ereaser schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:05:
[...]

Zag jou van het weekend nog in de tower :w

Iron banner en Trials of Osiris komen er ook nog aan en daarna nog de hard raid, ben nog wel even bezig met Destiny :)
Klopt ! :w

Ben ik trouwens de enige die de zilver- / chroomkleurige en de wit met gouden controllers spuuglelijk vind :?

• ourplayground
justifire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:17:
[...]

Ben ik trouwens de enige die de zilver- / chroomkleurige en de wit met gouden controllers spuuglelijk vind :?
Nee, dat ben je niet.

• mfneed
justifire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:22:
[...]

Gelukkig :)

NXOE loopt hier nu trouwens ook binnen :9
Toch maar eens kijken straks of die bij mij al binnen mag komen!

• Mikayu
  • Laatst online: 19-01 17:31

Mikayu

.srt

mfreriks schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:16:
[...]

Heb ik nog niet eerder mee gemaakt... al ben ik wel nog startende :+ lvl 10... moest helemaal opnieuw beginnen, en toen maar eerst alle class achievements gehaald waarna ik een keuze heb gemaakt voor de siren:P

Binnenkort even co-oppen voor de gearbox achievement?
Yep, je staat in mijn vrienden lijst. Binnenkort even een sessie starten als de vrouw avond dienst heeft :p

Ik heb ook nog geen nieuwe dashboard.. Maar mijn Xbox staat al een paar dagen aan en heb er geen haast mee

Verwijderd

Wat is eigenlijk de beste site om achievements guides te vinden. Ben psnprofiles gewend maar zoek iets vergelijkbaars.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:27:
Wat is eigenlijk de beste site om achievements guides te vinden. Ben psnprofiles gewend maar zoek iets vergelijkbaars.
Trueachievements.com of xboxachievements.com. True achievements is veel uitgebreider qua stats en sneller qua individuele achievement guides. Xboxachievements.com is sneller met road maps. Handig dus voor 100% runs zonder voorkombare playthroughs.

• Rivanov
Jaja, zet zojuist m'n Xbox One aan.. heb NXOE! 8)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Silversin
Is Panos Panay niet eindverantwoordelijke voor de hardware divisie van Microsoft? Hij en Phil Spencer gaan goede dingen samen creëren =p

Geweldige presentatie van MS vandaag, kan niet wachten op de volgende xbox =p

• Rivanov
Eerste indruk van de dashboard is erg nice! Het is nog wel écht een beta.. sommige dingen lopen nog niet helemaal soepel.. maar goede veranderingen. Wel allemaal nog beetje zoeken soms. ;)

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-01 10:21

Kalkie

NLMP

Verwijderd schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:27:
Trueachievements is ook als app op de xbox beschikbaar, dan kun je hier vanuit achievements doorklikken om tips te krijgen, ook voor secret achievements.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Rivanov schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 17:41:
Jaja, zet zojuist m'n Xbox One aan.. heb NXOE! 8)
Krijg je daar eerst nog een bericht van of moet je zelf bij je console instellingen checken?

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Donstil
  • Niet online
Ze zijn mij vergeten met die nieuwe Xbox dinges, nog steeds geen update.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07:32
Donstil schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:44:
Ze zijn mij vergeten met die nieuwe Xbox dinges, nog steeds geen update.
Klopt, ik zag net al een piek in hun netwerk. De grote baas is al gemaild en op de hoogte dat jij vergeten bent :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Donstil
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:50:
[...]

Klopt, ik zag net al een piek in hun netwerk. De grote baas is al gemaild en op de hoogte dat jij vergeten bent :+
Vroeger telefoneerde ik altijd met Bill direct. Alleen als ik hem probeer te bellen met mijn iPhone blijft hij maar overgaan :+

• carpebios
Niet opgeven na 3x he! En laat een berichtje achter, dan belt Coc.... ik bedoel Bil je direct terug!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Rivanov
bambam1979 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:41:
[...]

Krijg je daar eerst nog een bericht van of moet je zelf bij je console instellingen checken?
Geen bericht. Mijn Xbox One staat altijd op Instant-On en toen ik thuis kwam van werk en m'n Xbox aanzette stond daar ineens NXOE voor m'n neus. :+
Had hij dus al op de achtergrond gedownload en geinstalleerd vandaag.

Verwijderd

Kalkie schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 19:09:
[...]

Trueachievements is ook als app op de xbox beschikbaar, dan kun je hier vanuit achievements doorklikken om tips te krijgen, ook voor secret achievements.
Zo maar even downloaden.

• bambam1979
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:03
Rivanov schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 20:14:
[...]

Geen bericht. Mijn Xbox One staat altijd op Instant-On en toen ik thuis kwam van werk en m'n Xbox aanzette stond daar ineens NXOE voor m'n neus. :+
Had hij dus al op de achtergrond gedownload en geinstalleerd vandaag.
Oh super, zo heb je nog een leuke verrassing als je thuis komt en de Xbox aan zet. Die van mij staat ook op instant on dus ik zal nu de komende dagen iedere dag als een klein kind vol spanning mn Xbox aan zetten. :)

Thanks voor de feedback.

XBL: Chaoz BamBam | PSN: Chaoz-BamBam

• Ofthewell
justifire schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 16:17:
[...]

Klopt ! :w

Nope :)

• carpebios
Hier is hij ook binnen ondertussen.

• Gaaiz
Gisteren ook NXOE geïnstalleerd! Mijn eerste bevindingen:
-Dashboard is zeer vlot, maar af en toe buggy.
-Laadtijden games vanaf SSD zijn onveranderd. Er is dus geen UASP toegevoegd.
-Twitch chat functioneert niet. Je kunt tekst invoeren maar niet versturen.
-Helaas nog steeds geen optie om taal onafhankelijk van locatie te configureren.
-De "bolletjes" naast vrienden zijn mijn inziens te klein om te zien of iemand online/offline is. Misschien handig een scheidingslijn tussen de on/offline vrienden te plaatsen.
-Diverse woorden (zoals Achievements) worden "gescrambled" weergegeven.

Straks maar op de officiële manier feedback versturen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gaaiz op 07-10-2015 09:56 ]

• Ereaser
Gaaiz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 08:52:
Gisteren ook NXOE geïnstalleerd! Mijn eerste bevindingen:
[knip]

Straks maar op de officiële manier feedback versturen.
Hier ook wat van mijn eerste opmerkingen:
- In een gesnapte party update de status van je vrienden niet
- Links onderin van de gesnapte party staat een of andere fout melding :P
- Nog steeds geen melding als jij van de party disconnect.
- In party chat kan je nog geen mensen promoten tot leader of kicken.
- Op de activity feed staat vaak geen gamertag bij een activity.
- Views heb ik ook nog niet terug kunnen vinden bij videos/screenshots.
- Als je achievement gepinned had en erop klikte kon je hem alleen raten.
- Als je iets unpinned scrollt het dashboard weer naar boven.
- Selectie van gamehubs op home komt vrij random over. (Massive Chalice staat er al sinds ik de update heb, maar heb het spel al tijden niet gespeeld)

• Gaaiz
Ereaser schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:15:
[...]

- Selectie van gamehubs op home komt vrij random over. (Massive Chalice staat er al sinds ik de update heb, maar heb het spel al tijden niet gespeeld)
Nu je 't zegt: Wat mij ook op viel is dat ik op de activity feed helemaal geen video/foto kan openen. Ik kan wel liken/sharen/etc, maar afspeelmogelijkheden zijn er niet. Daarnaast ga je bij openen van de "voordelen met gold" hub gelijk naar "stop met delen van gold". Kan vrij frustrerend zijn als je iets te vlot doordrukt..

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-01 17:44
Ereaser schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:15:
[...]

Geef dan ook mee in de feedback als je wilt dat de muziek player nog steeds niet af te spelen is in de background zoals de 360 ;w

• R0SSI
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-12-2025
Soullancer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:40:
[...]

Geef dan ook mee in de feedback als je wilt dat de muziek player nog steeds niet af te spelen is in de background zoals de 360 ;w
Ik hoop echt dat dit direct mogelijk wordt, ik zou graag weer een leuk muziekje willen draaien tijdens het gamen...

Gamertag for Xbox: R0SSI

• Ereaser
Gaaiz schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 10:19:
[...]

Nu je 't zegt: Wat mij ook op viel is dat ik op de activity feed helemaal geen video/foto kan openen. Ik kan wel liken/sharen/etc, maar afspeelmogelijkheden zijn er niet. Daarnaast ga je bij openen van de "voordelen met gold" hub gelijk naar "stop met delen van gold". Kan vrij frustrerend zijn als je iets te vlot doordrukt..
Dat was mij nog niet eens opgevallen, omdat ik geen gamertags zag staan en ik meestal alleen van goede vrienden de filmpjes bekijk :P
Soullancer schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 11:40:
[...]

Dat is al aangekaart, maar Microsoft heeft er nog niks mee gedaan.
Xbox user voice topic

• ourplayground
ook de update binnen, nu geen tijd voor maar binnenkort maar eens mee spelen :)

eerste wat me gelijk opviel is dat mijn versterker en tv niet automatisch uit gingen bij afsluiten van de xbox.. later maar eens kijken of de settings zijn gereset of dat het signaal niet wordt gegeven

[ Voor 56% gewijzigd door ourplayground op 07-10-2015 16:35 ]

Ereaser schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 15:49:
Dat is al aangekaart, maar Microsoft heeft er nog niks mee gedaan.
Xbox user voice topic
Misschien met de NXOE ze nu wel mogelijkheden in het OS hebben om dit te kunnen doen? Ze moeten daar nog veel verbouwen, dus zou kunnen dat het daar eindelijk gaat komen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Zo, nieuwe witte Xbox One ontvangen. Straks even uitproberen.
Pagina: 1 ... 57 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace