Mijn idee ligt nog steeds bij de logica van PC's, medium en high settings voor een game. Een nieuwe Xbox Pro die gewoon veel meer power heeft en games afhankelijk van de console op medium of high settings gaan draaien. 720p op de one, 1080p/4k op de pro.Silversin schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:31:
Wishfull thinking:
Zou me niet verbazen als de geruchten over AMD kloppen. Mochten ze die daadwerkelijk overnemen, dan verwacht ik geen Xbox Two meer van MS, maar een steam box aanpak. Hybrid cloud apparaten van third parties waar ze de naam Xbox aan mogen geven.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Update van 1124 MB eindelijk binnen kunnen halenVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 09:02:
Larry Hryb
Heads up: We are adding more people to the New Xbox One Experience preview this weekend:
http://majornelson.com/20...dows-10-has-been-updated/
Hopen dat ik erbij zit dit weekend.
Vanmiddag eens door de nieuwe dashboard spitten.
Wat wel meteen opvalt is de snelheid van het snappen, wow wat een verschil.
Hopelijk kunnen jullie ook dadelijk aan de gang, heb je vragen dan wil ik ze best beantwoorden.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
Ziet er goed uit en ik ga zo even kijken of ik die update nu ook heb.danplo schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:46:
Update van 1124 MB eindelijk binnen kunnen halen![]()
Wat wel meteen opvalt is de snelheid van het snappen, wow wat een verschil.![]()
Hopelijk kunnen jullie ook dadelijk aan de gang, heb je vragen dan wil ik ze best beantwoorden.
[afbeelding]
Havok wordt in Crackdown 3 gebruikt. Het is niet enkel voor de XBO gekocht maar wordt wel in Azure gebruikt.Recon24 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 08:31:
[...]
Daar heeft het dus niks mee te maken nu. Havok wordt nu ook gebruikt onder licentie en dat zal ookzo blijven. Microsoft zal dit niet alleen gebruiken namelijk en ook niet direct met Xbox te maken.
"As we welcome Havok to the Microsoft family, we will continue to work with developers to create great gaming experiences, and continue to license Havok's development tools to partners. We believe that Havok is a fantastic addition to Microsoft's existing tools and platform components for developers, including DirectX 12, Visual Studio and Microsoft Azure."
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ik zit nog niet in the New Xbox One Experience preview.
Moet ik dan nog weken wachten tot de volgende enroll ronde
of maak ik dit weekend toch nog kans?
Weekend is net begonnen, kan best dat de invites de deur nog uit moeten gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:57:
Net gechecked:
Ik zit nog niet in the New Xbox One Experience preview.
Moet ik dan nog weken wachten tot de volgende enroll ronde
of maak ik dit weekend toch nog kans?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Nou vooruit dan maar:danplo schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:46:
[...]
Update van 1124 MB eindelijk binnen kunnen halen![]()
Wat wel meteen opvalt is de snelheid van het snappen, wow wat een verschil.![]()
[afbeelding]
- Hoe stabiel en snel loopt ie?
- Zijn er nog games of apps waar je problemen mee hebt?
- Zijn er features die je mist ten opzichte van het huidige OS?
- Hoe handig is het nieuwe dash in gebruik?
- Zijn er nog zaken waar je hinder van hebt?
- Is ie nog sneller met opstarten?
- Of opstarten van games?
- Er zaten tussen de eerste update en latere patch nog wel wat bugs waarvan ik me afvraag of ze gefixed zijn (waar ze niet meer genoemd stonden). Enig idee?
- En de klapper: Kun je hem aanraden of is het beter nog even te wachten?
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2015 12:32 ]
Werd eerst flink aangeprezen als nieuwe feature van windows 10 op xbox maar hoor daar bij de laatste aankondigingen eigenlijk niet meer over.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ja hoor, MS gooit de update er in groepen van X personen uit, zelf op zondag.Martinspire schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:31:
[...]
Ik denk dat er niet nog meer mensen bijkomen dit weekend, lijkt me dat de batch verzonden is en de volgende groep gewoon volgende week aan de beurt is.
Het kan dus prima dat je in de morgen geen update hebt, maar in de middag wel.
http://majornelson.com/20...dows-10-has-been-updated/justifire schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:50:
Hoe zit dat eigenlijk met Cortana in de nieuwe dashboard ?
Werd eerst flink aangeprezen als nieuwe feature van windows 10 op xbox maar hoor daar bij de laatste aankondigingen eigenlijk niet meer over.
Dit jaar nog voor preview, 2016 voor de niet preview......For those who have asked about Cortana, our plan is to add Cortana to the Xbox One experience preview later this year. From there, we’ll ensure that the experience is tuned for gamers before we officially launch Cortana in 2016.
Denk dat ze eerst iedereen op het nieuwe dashboard over willen zetten, daarna Cortana er in...
[ Voor 51% gewijzigd door Bullet NL op 03-10-2015 12:54 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ter land, ter zee en in de kroeg
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Ik bedoel meer dat de eerste batch al niet groot was en de 2e zal niet heel veel groter zijn geweest. De volgende zijn pas weer later aan de beurt. Ik gok dat ze na elke patch uitgerold en getest is, gewoon een groep eruit gooien.Bullet NL schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:52:
[...]
Ja hoor, MS gooit de update er in groepen van X personen uit, zelf op zondag.
Het kan dus prima dat je in de morgen geen update hebt, maar in de middag wel.
En ja, dat zou ook op zondag kunnen zijn, maar ik acht de kans gewoon klein
Hier ook.. Op pro zijn ze nog steeds te n00b en op onverslaanbaar zijn het cheaters. Kan echt veel beterOpuske schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:07:
Pfffft ik irriteer me zeer hard de laatste dagen aan de ai van forza 6 . Ofwel rammen ze je los an de baan ofwel remmen ze de hele tijd zodat je los in hun kloten ramt. Dit kan toch wel beter hoor.
Ga naar je Bestellingen; dan erop klikken en dan staat ie in de winkel. Lijkt alsof de tags veranderd zijn waardoor gewoon zoeken niet meer werkt.Silversin schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:58:
Iemand ook de Elite controller bij Bol pre ordered? Artikel lijkt niet meer leverbaar, zelfs met zoeken is hij niet meer te vinden. Ben benieuwd of ik mijne op release krijg.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Gewoon even snel wat antwoorden op je vragen. Houd er rekening mee dat mijn mening nog op bepaalde punten kan veranderen, want ik gebruik het net 2 uurtjes.Martinspire schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 12:31:
[...]
Nou vooruit dan maar:Ik denk dat er niet nog meer mensen bijkomen dit weekend, lijkt me dat de batch verzonden is en de volgende groep gewoon volgende week aan de beurt is.
- 1 - Hoe stabiel en snel loopt ie?
- 2 - Zijn er nog games of apps waar je problemen mee hebt?
- 3 - Zijn er features die je mist ten opzichte van het huidige OS?
- 4 - Hoe handig is het nieuwe dash in gebruik?
- 5 - Zijn er nog zaken waar je hinder van hebt?
- 6 - Is ie nog sneller met opstarten?
- 7 - Of opstarten van games?
- 8 - Er zaten tussen de eerste update en latere patch nog wel wat bugs waarvan ik me afvraag of ze gefixed zijn (waar ze niet meer genoemd stonden). Enig idee?
- 9 - En de klapper: Kun je hem aanraden of is het beter nog even te wachten?
1 - Scrollen en schuiven van de pagina's gaan lekker snel. Snappen van apps of je party gaat echt heel snel. Vaak zie je van die promotie filmpjes en gaat altijd alles snel, maar dan ga je er zelf mee aan de slag en is het gewoon ruk, maar ik kan je beloven dat wat ze qua snelheid in hun filmpjes hebben laten zien het ook daadwerkelijk zo is, echt een verademing.
Verder vind ik hem nog niet stabiel draaien, Genoeg apps die freezen en je moet wachten tot de dashboard crasht en op home terecht komt.
Ook als ik normaal een app open en daarna op de B of Xbox knop druk ga je terug naar dashboard, nu gebeurd dit ook, maar 9/10 x gaat hij automatisch weer naar die app terug en moet je deze handeling 2x doen.
Bij het behalen van een achievement hebben ze de achievement melding veranderd. Nog wel steeds onderaan het scherm en ook niet transparant, maar qua uiterlijk ziet het er anders uit.
2 - Upload Studio werkt niet bij mij, vraagt om een update, maar die kan ik niet downloaden en krijg een error.
Sommige oude pins of oude snap apps werken niet meer.
3 - Xbox (Groove) Music werkt niet op de achtergrond.
- Veel features zijn er gewoon al.
4 - Smaken zullen verschillen. De indeling is anders en ze hebben alles meer gecateriseerd, waardoor je nu meer per categorie op 1 pagina ziet staan. (categorieën zijn, Home, Community, Oneguide, Store) als je Store als categorie kiest krijg je andere opties (Games, Apps, Movie & TV, Music) Verder zijn bepaalde menu's nog steeds even krom of pas met meerdere bewegingen te komen wat onhandig is. Verder vind ik het benaderen van de snap menu handiger. Vanuit dashboard zelfs door naar links te drukken. in spellen gewoon weer via xbox knop. verder heeft het veel weg van de Xbox app in Windows 10.
5 - Wat ik vervelend vind is dat de nieuwe dashboard je nu naar de community gedeelte stuurt als je uit een app gaat met de B knop. Ik ga liever terug naar mijn home gedeelte.
Feed gedeelte op je eigen profiel kijken en er door heen scrollen gaat erg buggy, springt steeds naar boven hoe verder je naar beneden scrolt, daarnaast worden de achievement afbeeldingen langzaam geladen en vaak grijs zijn en geen plaatje. Ben je heel je feed lijst naar beneden gegaan kan je niet verder met je menu op je profiel voordat je weer helemaal naar boven bent gescrolt.
6 - Koud opstarten en dan bedoel ik vanaf groen opstart scherm is het erg traag voordat je op je dashboard komt, ik heb het gemeten en kwam op 1 minuut en 35 seconden. Start je op van instand-standby mode dan is het gewoon het zelfde als ervoor.
7 - Opstarten games of apps niet sneller.
8 - Een heeeeeeel waslijst, zie volgende website.
http://gamerelated.info/2...view-members-october-2nd/
9 - Ik ben al jaren een persoon die het leuk vind met beta's bezig te zijn, zoals Windows 10 insider build of Windows mobile 10 enzovoort. Nu ook met deze dashboard weet ik dat er nog veel mis aan is, maar ik vind het niet erg en gebruik misschien ook niet alle features. Kan ik hem aanraden voor groot gebruikers ? Nee misschien niet, de voordelen wegen nog niet op tegen de bugs and apps/spellen die niet opstarten. Ik ben er wel van overtuigd dat deze dashboard superieur gaat zijn tegenover de oude dashboard.
[ Voor 4% gewijzigd door danplo op 03-10-2015 16:25 ]
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Thanks voor je uitgebreide antwoorden
Ik bedenk me net nog een vraag:
- Is de store eigenlijk verder nog aangepast? Andere weergave daarbij? Want de huidige vind ik eigenlijk ook maar brak werken.
- En is de downloadsnelheid nog veranderd?
Ik heb op de huidige dashboard nog wel dat sommige apps niet starten. Momenteel krijg ik bijvoorbeeld de Feedback of Xbox Insider app niet startend. Breekt altijd af met een error. Dus kan zijn dat dat daar ook nog zo is.
Ben zelf ook insider en denk dat ik de foutjes ook wel kan vergeven. Of er moet echt iets blocking zijn, maar volgens mij werkt het gewoon om te gamen, parties te joinen en dingen te downloaden, dus dan maakt het voor mij weinig uit.
Al lijkt het me wel irritant als je geen auto-update meer hebt, wat ik ook ergens had gelezen.
Er zit nog een functie in....Martinspire schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:39:
[...]
Ik bedenk me net nog een vraag:Ik dacht trouwens dat Groove nu ook niet in de achtergrond kon werken, maar misschien heb ik dat verkeerd.
- Is de store eigenlijk verder nog aangepast? Andere weergave daarbij? Want de huidige vind ik eigenlijk ook maar brak werken.
Ik heb op de huidige dashboard nog wel dat sommige apps niet starten. Momenteel krijg ik bijvoorbeeld de Feedback of Xbox Insider app niet startend. Breekt altijd af met een error. Dus kan zijn dat dat daar ook nog zo is.
Ben zelf ook insider en denk dat ik de foutjes ook wel kan vergeven. Of er moet echt iets blocking zijn, maar volgens mij werkt het gewoon om te gamen, parties te joinen en dingen te downloaden, dus dan maakt het voor mij weinig uit.
Al lijkt het me wel irritant als je geen auto-update meer hebt, wat ik ook ergens had gelezen.
Het is niet meer mogelijk op een chatparty te joinen zonder dat je een headset+mic aangesloten hebt...
Yes Sir, precies waar ik me vanmiddag aan stoorde bij een showcase event, de Old Grand Prix op Spa.Opuske schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:07:
Pfffft ik irriteer me zeer hard de laatste dagen aan de ai van forza 6 . Ofwel rammen ze je los an de baan ofwel remmen ze de hele tijd zodat je los in hun kloten ramt. Dit kan toch wel beter hoor.
Even mijn bloeddruk onder controle krijgen en opnieuw proberen, het is maar een fokking spel.
De Store is anders idd. Als je paar keer naar rechts schuift kom je bij Store terecht, zodra je Store bereikt valt de naam Store van de menu balk en komen er gedeeltes Games, Apps, Movies & TV, Music op de menu balk te staan.Martinspire schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 16:39:
[...]
Ik bedenk me net nog een vraag:Ik dacht trouwens dat Groove nu ook niet in de achtergrond kon werken, maar misschien heb ik dat verkeerd.

Categorieën - Discovery app channels

Categorieën - New releases, Top rated
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all games' drukken
- Featured
- New releases
- Coming Soon
- Top Paid
- Top Free
- Top Rated
- Most Played
- New game demos
- Game Preview
- Recommented for you
Zie 1 voorbeeld hieronder (categorieën onder elkaar verdeelt)

Categorieën - New releases
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all apps' drukken
- Featured
- Popular on Xbox
- New releases

Categorieën - New Movies, New TV shows
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all movies & tv' drukken
- Op dit moment start je de huidige Movies & TV app, dus niet het dashboard!!

Categorieën - New albums, Top albums
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all music' drukken
- Op dit moment start je de huidige Groove app, dus niet het dashboard!!
Download snelheid is rond de 22.00 MB/s bij mij, ik heb Caiway 500Mbit lijn.
Groove music draait idd op de oude dashboard ook niet op de achtergrond, hopelijk komt dit nog wel naar de nieuwe, zou vet zijn.
Dat bepaalde apps niet werken vind ik ook niet erg, meeste zijn toch Amerikaans
He, ik zou ook graag forza willen bestellen, heb jij een kortingscode gebruikt?
Is deze nog geldig, en waar kan ik deze vinden.. thnx!
Thnx hiervoor! Ziet er goed uit.danplo schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:17:
[...]
De Store is anders idd. Als je paar keer naar rechts schuift kom je bij Store terecht, zodra je Store bereikt valt de naam Store van de menu balk en komen er gedeeltes Games, Apps, Movies & TV, Music op de menu balk te staan.
[afbeelding]
[afbeelding]
Categorieën - Discovery app channels
[afbeelding]
Categorieën - New releases, Top rated
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all games' drukken
- Featured
- New releases
- Coming Soon
- Top Paid
- Top Free
- Top Rated
- Most Played
- New game demos
- Game Preview
- Recommented for you
Zie 1 voorbeeld hieronder (categorieën onder elkaar verdeelt)
[afbeelding]
[afbeelding]
Categorieën - New releases
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all apps' drukken
- Featured
- Popular on Xbox
- New releases
[afbeelding]
Categorieën - New Movies, New TV shows
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all movies & tv' drukken
- Op dit moment start je de huidige Movies & TV app, dus niet het dashboard!!
[afbeelding]
Categorieën - New albums, Top albums
Wil je meer Categorieën ? dan moet je op 'browse all music' drukken
- Op dit moment start je de huidige Groove app, dus niet het dashboard!!
Download snelheid is rond de 22.00 MB/s bij mij, ik heb Caiway 500Mbit lijn.
Groove music draait idd op de oude dashboard ook niet op de achtergrond, hopelijk komt dit nog wel naar de nieuwe, zou vet zijn.
Dat bepaalde apps niet werken vind ik ook niet erg, meeste zijn toch Amerikaanshahaha
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ziet er goed uit. En detailpagina's? Als je dus een gamepagina opent, diens DLC bekijkt of laatste games/dlc? Want die pagina's werken nu eigenlijk erg onhandig omdat er niet alleen weinig op staat, maar ook omdat het laden altijd wel lang duurt (meestal duurt het een seconde of 2 voordat je weer verder kunt).
Het feit dat de indexpagina al wat overzichtelijker is, helpt natuurlijk al wel
Downloadsnelheid klinkt goed, al weet ik niet of je eerst ook al altijd die snelheid haalde. Bij mij wil ie toch wel eens inkakken en eigenlijk heb ik hem nog niet hoger dan 70mbit zien halen hier.
[ Voor 69% gewijzigd door Martinspire op 03-10-2015 17:48 ]
Zoals je op 1 van de foto's kan zien kan je ook specifiek naar dlc zoeken (menu bovenin bij games)Martinspire schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:48:
[...]
Ziet er goed uit. En detailpagina's? Als je dus een gamepagina opent, diens DLC bekijkt of laatste games/dlc? Want die pagina's werken nu eigenlijk erg onhandig omdat er niet alleen weinig op staat, maar ook omdat het laden altijd wel lang duurt (meestal duurt het een seconde of 2 voordat je weer verder kunt).
Het feit dat de indexpagina al wat overzichtelijker is, helpt natuurlijk al wel
Downloadsnelheid klinkt goed, al weet ik niet of je eerst ook al altijd die snelheid haalde. Bij mij wil ie toch wel eens inkakken en eigenlijk heb ik hem nog niet hoger dan 70mbit zien halen hier.
Als je een spel pagina opent dan zie je de volgende opties en categorieën onder elkaar staan
Opties:
- Install
- View game hub
- Rate
- Pin to home
Categorieën:
- Add-ons
- Broadcast
- Gameclips
- Bundels containing this item
- You may also like
- Trailers
- Images
Laden van de pagina duurt ook 2 seconden.
Download snelheid lijkt gevoelsmatig hoger te liggen, maar heb geen vergelijking helaas.
Maar dus tv via xbox. Leuk en al maar vind beeld kwaliteit minder dan direct op tv. En ook met voetbal lijkt het wel vertraagt. Heb met 50hz en 60hz geswitched maar geen verschil.
Ook zou ik graag willen weten of het makkelijk is te zappen via x1 zonder kinect. Las iets over een ir kabeltje. Maar kees dan dat je ook eigen blaster moet hebben? Naja snapte dr nie al te veel van.
Is het dus mogelijk met een kabeltje om de ir over te nemen naar x1. Of us kinect daar beste in? Misschien maar eens kijken naar 2e hands kinect als dat dus makkelijkste is.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Wie is Kees? Doe ons een plezier, kopieer en plak je tekst even in Word, gooi de spellingscontrole er even over heen. Echt, je schrijft soms in raadsels. Ik denk dat we je allemaal met plezier willen helpen, maar je bent soms zo onduidelijk.v8power67 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 19:44:
Heb mn ziggo tv box maar eens aangesloten op de x1. Heb geen ruimte meer op tv en heb nieuw tv meubel, dus deed eerst ps3 op x1 en hdmi wisselen. Dat lukt niet meer.
Maar dus tv via xbox. Leuk en al maar vind beeld kwaliteit minder dan direct op tv. En ook met voetbal lijkt het wel vertraagt. Heb met 50hz en 60hz geswitched maar geen verschil.
Ook zou ik graag willen weten of het makkelijk is te zappen via x1 zonder kinect. Las iets over een ir kabeltje. Maar kees dan dat je ook eigen blaster moet hebben? Naja snapte dr nie al te veel van.
Is het dus mogelijk met een kabeltje om de ir over te nemen naar x1. Of us kinect daar beste in? Misschien maar eens kijken naar 2e hands kinect als dat dus makkelijkste is.
Ik heb 17 sept die preview program app geïnstalleerd maar er staat nog steeds bij mij " your registration request is still being processed "
Is dit eigenlijk normaal dat je hier zolang op moet wachten want er stond dat het ongeveer 72 uur kon duren maar ik wacht nu al 16 dagen.
Goede vraag. Ik heb precies hetzelfde. EnrollPending of iets dergelijks. Ansich niet zon probleem als ik hoor hoeveel issues er nog mee zijn, maar ik ben helaas ook een beta liefhebbermaurieske72 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 21:23:
Een vraagje,
Ik heb 17 sept die preview program app geïnstalleerd maar er staat nog steeds bij mij " your registration request is still being processed "
Is dit eigenlijk normaal dat je hier zolang op moet wachten want er stond dat het ongeveer 72 uur kon duren maar ik wacht nu al 16 dagen.
Xbox Live: Ofthewell NL
Ik zit al vanaf het begin in het preview program heb me op dezelfde dag dat de Opt-in voor NXOE beschikbaar werd via de tool aangemeld. Zoals gezegd is het geen ramp, maar de status is toch wat vreemd.harrytasker schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:03:
Volgens mij zitten jullienog niet in het preview programma volgens mij die heeft zich pas net aangemeld en aangezien de toelating tot het preview programma gestopt is kan het nog ff duren! Daarna moet je je ook weer aanmelden voor het NXOE programma wat afzonderlijk loopt van het normale preview programma.
Ja ik vind het ook vreemd.Hairball schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 22:06:
[...]
Ik zit al vanaf het begin in het preview program heb me op dezelfde dag dat de Opt-in voor NXOE beschikbaar werd via de tool aangemeld. Zoals gezegd is het geen ramp, maar de status is toch wat vreemd.
Binnen enkele dagen moet iedereen de update ontvangen.
Twitter - Mike Ybarra @XboxQwik
We hope in the next few days to everyone who signed up.
Voor de mensen die vroegen of Cortana al in de nieuwe NXOE zit, nee dat zit er nog niet in.
Dit gebeurd pas volgend jaar, wel werkt de Kinect gewoon goed.
'Cortana won’t be available on the Xbox One until next year'
http://www.theverge.com/2...-one-cortana-feature-2016
Major Nelson heeft een vette Xbox One avatar, die wil ik ook wel
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=AbLVvAdq2q8]
[ Voor 18% gewijzigd door danplo op 03-10-2015 23:46 ]
Verwijderd
Nieuw console en amper mensen in mijn friendlist
Kees is lees. Verder vind ik het wel meevallen maar zal heel kort zijn :Bullet NL schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 20:30:
[...]
Wie is Kees? Doe ons een plezier, kopieer en plak je tekst even in Word, gooi de spellingscontrole er even over heen. Echt, je schrijft soms in raadsels. Ik denk dat we je allemaal met plezier willen helpen, maar je bent soms zo onduidelijk.
Hoe kan ik het makkelijkste/goedkoopste zorgen dat de xbox infra rood signalen oppikt. Snap het systeem niet hellemaal goed, maar er is een mogelijkheid dat de xbox de ziggo box kan aansturen.
Bij instellen oneguide wordt er gezegd als je geen kinect hebt je iets kan aansluiten die ook infra rood naar de xbox kan verzenden ipv kinect. Want als ik het dan begrijp kan de xbox de ziggo box opstarten als ik de xbox aanzet. En kan ik via de oneguide en via smartglass zappen.
Klopt dit en wat is de makkelijkste manier hiervoor ir blaster kabeltje of kinect??
(Damn is toch nog heel verhaal geworden)
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb je toegevoegd Tharealmadman is mijn nicknameVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 23:32:
Wie mij wil hadden op de Xbox One, gamertag: Achillias.
Nieuw console en amper mensen in mijn friendlist.
De Xbox One heeft al een ingebouwde IR ontvanger, dus ff googlen of je de Xbox One kan instellen dat hij werkt met de ziggo afstandbediening werkt of kijken of je een xbox afstandbediening kan kopen.v8power67 schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 00:06:
[...]
Kees is lees. Verder vind ik het wel meevallen maar zal heel kort zijn :
Hoe kan ik het makkelijkste/goedkoopste zorgen dat de xbox infra rood signalen oppikt. Snap het systeem niet hellemaal goed, maar er is een mogelijkheid dat de xbox de ziggo box kan aansturen.
Bij instellen oneguide wordt er gezegd als je geen kinect hebt je iets kan aansluiten die ook infra rood naar de xbox kan verzenden ipv kinect. Want als ik het dan begrijp kan de xbox de ziggo box opstarten als ik de xbox aanzet. En kan ik via de oneguide en via smartglass zappen.
Klopt dit en wat is de makkelijkste manier hiervoor ir blaster kabeltje of kinect??
(Damn is toch nog heel verhaal geworden)
DoneVerwijderd schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 23:32:
Wie mij wil adden op de Xbox One, gamertag: Achillias.
Nieuw console en amper mensen in mijn friendlist.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Verwijderd
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2015 01:11 ]
Voeg zelf een paar mensen toe die je in dit topic voorbij ziet komen. Een boel mensen hebben hun gametag ergens in hun bericht/profiel staan, wanneer je deze mensen zelf hebt toegevoegd kan je altijd verder zoeken in zijn/haar friendlist.
Dit heeft voor het topic het voordeel dat de (voor het topic zijnde) irrelevante vriendschap verzoeken ons bespaard blijven.
Kortom, wil je vriendjes, voeg zelf mensen toe!
Lichtpuntje...
Hmm.....k heb ook een update van 1200 Mb voor m'n kiezen gekregen. Volgens mij is dat ook het nieuwe Dashboard......:+ Wat duurt dat installeren lang zeg...Martinspire schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:13:
[...]
Ik bedoel meer dat de eerste batch al niet groot was en de 2e zal niet heel veel groter zijn geweest. De volgende zijn pas weer later aan de beurt. Ik gok dat ze na elke patch uitgerold en getest is, gewoon een groep eruit gooien.
En ja, dat zou ook op zondag kunnen zijn, maar ik acht de kans gewoon klein
Ohw....en de Xbox heeft gisteren de hele dag aangestaan en ik krijg de update nu pas...dus ja ze doen het ook op zondag
[ Voor 64% gewijzigd door TheVMaster op 04-10-2015 11:21 ]
Niet bij systeem en ok geen automatische update.
In de preview sta ik nog altijd op pending.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Alleen blijft het hangen bij "Applying update", staat nu al zo'n 25 min stil bij ± 65%.
De console hard resetten, met de Kinect en externe harde schijf losgekoppeld heeft het opgelost.
Het is dus niet de XBOE update hier
Maar het leuke is, is dat ik niet kan verbinden met XBL, maar ik heb wel verbinding met het internet.
Schijnbaar meteen in offline-modus gestart...
Na een reboot, weer een update
Nu een van 1128 MB.
Blijft weer hangen...
[ Voor 130% gewijzigd door bc7 op 04-10-2015 12:35 ]
XBL GT: Crypteq
Na een hard reset gaat het meestal wel goed, maar dan eindig je op het oude dashboard. Wanneer je reboot dan gaat het weer de update opnieuw downloaden en probeert ie het opnieuw. Echter dan kan de update weer vastlopen (zoals bij mij nu het geval is). Enige wat je kan proberen, is steeds dit te herhalen en hopen dat het op een gegeven moment lukt.
Voor mensen die er ook last van hebben: "Gotten into the NXOE and having installation issues?" - subreddit.
Jaaaah. Na 3 resets eindelijk gelukt.
[ Voor 7% gewijzigd door bc7 op 04-10-2015 12:56 ]
XBL GT: Crypteq
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2015 12:42 ]
Verwijderd
Ik sta ook op pending.SinergyX schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:53:
Jammer dat ik dus replacement console heb, je gaat daardoor opnieuw de molen in voor de preview updates, sta dus nog steeds op pending
Ik heb me bewust wat later ingeschreven. Zag dat er aardig wat bugs waren, dus zat daardoor niet bij de eerste batch. Maar eigenlijk maakt het me weinig uit. Het is niet alsof je dingen erbij krijgt. Het ziet er alleen anders uitSinergyX schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 12:53:
Jammer dat ik dus replacement console heb, je gaat daardoor opnieuw de molen in voor de preview updates, sta dus nog steeds op pending
Vooral weer even gamen na 2 weken is wel weer leuk
Maar is sneller, dat is enige wat ik wil. Xbox app heb je niets aan om iemand even snel in party te krijgen (zonder je pc erbij te gooien), dan ingame is dat enorm traag.Martinspire schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 13:49:
[...]
Ik heb me bewust wat later ingeschreven. Zag dat er aardig wat bugs waren, dus zat daardoor niet bij de eerste batch. Maar eigenlijk maakt het me weinig uit. Het is niet alsof je dingen erbij krijgt. Het ziet er alleen anders uit
Preview member sinds dag 1 en ook sinds dag 1 ingeschreven voor NXOE.
Hopelijk deze week zoals Mike Ybarra tweette.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En je hebt ook bugs gemeld enzo...?Rivanov schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:44:
Ik heb nog steeds geen NXOE..
Preview member sinds dag 1 en ook sinds dag 1 ingeschreven voor NXOE.
Hopelijk deze week zoals Mike Ybarra tweette.
Achja, komt vanzelf wel. Het is bijna November.
[ Voor 72% gewijzigd door Rivanov op 04-10-2015 19:56 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Mijn ervaring is, zolang de voorraad strekt. Als het bij een aantal winkels is uitverkocht, kom je langzaamaan bij duurdere winkels uit en gaat voor jou de prijs wel iets omhoog. En sommige bundels worden positiever ontvangen dan verwacht, andere lopen juist minder goed.razRDJ schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 15:03:
Enig idee hoe lang die bundels duren (1 TB met bijv. FO4) ? Ik ben van plan om in januari een XBox One te kopen. Alleen volgensmij zijn die bundels echt holiday bundels en blijven ze niet €399.
Ik zou, als je al weet welke bundel je zou willen, de bundel kopen binnen enkele weken na release om geen risico te lopen.
Het is leuk, maar niet meer dan dat. De nieuwe OneDrive app (zoals die er ook is op phones, tablets etc) zit er nog niet in. Edge zit er wel in, maar heet in je Pins nog Internet Explorer.Rivanov schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 19:56:
Af en toe.
Achja, komt vanzelf wel. Het is bijna November.
Helaas zijn er ook nog geen Windows 10 Apps beschikbaar.....hoop dat die nu straks ook langzaam komen.
Voordeel van zo'n bundel is wel dat, buiten de kleine korting, dat je zeker weet dat je Xbox is uitgerust met de "nieuwe" controller. Bij een losse Xbox moet je daar nu scherp op letten.
Anyway, ik zou het gewoon een beetje in de gaten houden. Waarom eigenlijk dan pas een Xbox kopen en niet op het moment dat de bundel beschikbaar is?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hoe zit het dan met de aantal pins (als die er nog zijnTheVMaster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:35:
[...]
Het is leuk, maar niet meer dan dat. De nieuwe OneDrive app (zoals die er ook is op phones, tablets etc) zit er nog niet in. Edge zit er wel in, maar heet in je Pins nog Internet Explorer.
Helaas zijn er ook nog geen Windows 10 Apps beschikbaar.....hoop dat die nu straks ook langzaam komen.
Die zitten er nog ....eens kijken, volgens mij zijn het er net zoveel en het zijn er nog net zoveel... (te weinig dusmfreriks schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:42:
[...]
Hoe zit het dan met de aantal pins (als die er nog zijn)? Op het moment, waarschijnlijk zoals bij zovelen, veeeel te weinig pins beschikbaar
[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 05-10-2015 10:44 ]
Pff, jammer! zou toch graag wel alles wat geinstalleerd is kunnen zien op het homescreen, zonder de games+apps te starten... desnoods met kleine pins of een lijstje onder elkaar...TheVMaster schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:42:
[...]
Die zitten er nog ....eens kijken, volgens mij zijn het er net zoveel en het zijn er nog net zoveel... (te weinig dus).
Verwijderd
Misschien moet je wel tot in November wachten, niet iedereen zal over worden gezet naar het nieuwe (preview) dashboard.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:59:
Hier nog geen update en ik denk dat het wachten tot het volgende weekend gaat worden voor mij.
Iemand hem al in het wild gespot/gekocht?
nieuws: Microsoft brengt Xbox One Elite-controller op 27 oktober uitwimpie007 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:38:
Vanaf morgen is de elite controller toch beschikbaar?
Iemand hem al in het wild gespot/gekocht?
De complete uitrol begint toch ergens in november? Preview members die optin voor NXOE hebben gedaan worden volgens mij de konende dagen allemaal toegevoegd...Bullet NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:33:
[...]
Misschien moet je wel tot in November wachten, niet iedereen zal over worden gezet naar het nieuwe (preview) dashboard.
uhm...
Ik maak amper meer gebruik van de standby functie. Teveel games hebben er moeite mee. Of games starten helemaal niet op, komt ook geregeld voor.Smoonshine schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:06:
Ik ben benieuwd of het nieuwe Dashboard ook de Netflix problemen oplost die sommigen ervaren. Die stotterende beelden, wanneer de One vanuit standby wordt gestart. Verder vind ik een nieuwe vormgeving altijd leuk, maar voor mij is voorgaande wel echt het belangrijkst. Ik vind het echt zonde dat ze dit niet voor elkaar krijgen, want de One is dankzij zijn stilheid echt een perfect Media Center.
Zolang mijn One in standby constant de fan laat draaien (en op verschillende momenten hoorbaar), weet ik dus dat er stroom wordt verbruikt. Heb mijn console, op dit moment standaard Preview-programme, dus ook in de volledige uit-stand staan.Rossi46 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:08:
[...]
Ik maak amper meer gebruik van de standby functie. Teveel games hebben er moeite mee. Of games starten helemaal niet op, komt ook geregeld voor.
Ik heb dit laatst nog even getest, en de stotteringen komen bij mij niet voor als ik koud opstart (dus niet stand-by) en dan kies voor Bitstream-uit en dan DTS uitvoer selecteer in de audio instellingen van de One (HDMI).Smoonshine schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:06:
Ik ben benieuwd of het nieuwe Dashboard ook de Netflix problemen oplost die sommigen ervaren. Die stotterende beelden, wanneer de One vanuit standby wordt gestart. Verder vind ik een nieuwe vormgeving altijd leuk, maar voor mij is voorgaande wel echt het belangrijkst. Ik vind het echt zonde dat ze dit niet voor elkaar krijgen, want de One is dankzij zijn stilheid echt een perfect Media Center.
Als ik voor niet-gecomprimeerd kies onder HDMI-audio (5.1 uncompressed), dan stottert netflix wel en lijkt hij niet goed op 24hz te staan. Het lijkt er voor mij dus op dat hier een verschil in zit.
Helaas is nu een nadeel dat het geluid achterloopt op het beeld. En dat is een functie die niet is in te stellen op mijn versterker (en de meeste), je kunt namelijk vaak alleen een audio delay instellen, wat zou betekenen dat het geluid juist nog meer gaat achterlopen op het beeld. Beide instellingen zijn voor mij dus niet ideaal. Ik moet kiezen uit stotterend beeld, of achterlopend geluid. Nu heb ik liever het iets achterlopende geluid, omdat het alleen merkbaar is bij scenes met veel dialoog en stilstaande shots. Ik irriteer me zelf veel meer aan de niet-vloeiende beelden. Het lijkt dan net of ik een 1080p film bekijk op een single-core PC uit 2005.
Mee eens. Ik start altijd koud op. Dan maar even anderhalve minuut wachten. Het lijkt veel fijner te werken. Al heb ik deze week twee keer een vastloper gehad (Far Cry 4 speelsessie offline, en Worms laadscherm).Rossi46 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:08:
[...]
Ik maak amper meer gebruik van de standby functie. Teveel games hebben er moeite mee. Of games starten helemaal niet op, komt ook geregeld voor.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
http://www.xbox.com/nl-NL/warner-bros-sale
Blijkt vandaag al weer de laatste dag te zijn
[ Voor 26% gewijzigd door mfneed op 05-10-2015 12:46 ]
Op Wehkamp gaat 't wel vaker fout. Zo stond de Elite controller eerder dit jaar voor 99 euro te koop, waar ik maar vlug gebruik van heb gemaakt!
Haha, nu nog geleverd zien te krijgen ;-)Gaaiz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:34:
[...]
Op Wehkamp gaat 't wel vaker fout. Zo stond de Elite controller eerder dit jaar voor 99 euro te koop, waar ik maar vlug gebruik van heb gemaakt!
Inderdaad, product uit je bestelhistory gaat nu ook naar de 149 euro versie.wimpie007 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:37:
[...]
Haha, nu nog geleverd zien te krijgen ;-)
Staat nog steeds netjes op 99 euro. Ik kan me niet voorstellen dat ze me plots een "Oeps, je moet nog 50 euro betalen" mail toesturen.SinergyX schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:51:
[...]
Inderdaad, product uit je bestelhistory gaat nu ook naar de 149 euro versie.
Ze doen hun best om deze week alle Preview members toe te voegen / om te zetten.Bullet NL schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:33:
[...]
Misschien moet je wel tot in November wachten, niet iedereen zal over worden gezet naar het nieuwe (preview) dashboard.
Verwijderd
Bron hiervoor?Rivanov schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:57:
Ze doen hun best om deze week alle Preview members toe te voegen / om te zetten.
Ik meen me nog iets te herinneren met Xbox One en Neckermann.....Gaaiz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:56:
[...]
Staat nog steeds netjes op 99 euro. Ik kan me niet voorstellen dat ze me plots een "Oeps, je moet nog 50 euro betalen" mail toesturen.
Wegens een fout op onze website kunnen we dit product helaas niet leveren voor de geadverteerde prijs.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Bestelling wel, maar doorklikken naar het product geeft 149. En inderdaad, ze kunnen altijd nog op het 'niet meer leverbaar' verhaal gooien.Gaaiz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:56:
[...]
Staat nog steeds netjes op 99 euro. Ik kan me niet voorstellen dat ze me plots een "Oeps, je moet nog 50 euro betalen" mail toesturen.
Och, ik zal 't eind deze maand wel merken.. Inmiddels ook voor 42 euro Halo 5 aangeschaft via Wehkamp met de 10 euro korting actie die tot gisteren liep!SinergyX schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:11:
[...]
Bestelling wel, maar doorklikken naar het product geeft 149. En inderdaad, ze kunnen altijd nog op het 'niet meer leverbaar' verhaal gooien.
De beta en previews zijn (naast 't feit dat ik alle Halo's met plezier in huis haal) reden genoeg. Een hoop geld vind ik nogal overdreven.. Dat is bij de Elite controller misschien een ander verhaal, maar is 't voor mij waard.Mikayu schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:21:
Nog steeds een hoop geld voor iets wat je nog niet kunt spelen / af is / uit is.
Digital deluxe voor 60,- aangeschaft een tijdje terug:) kleinde 40,- korting ^^Gaaiz schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:17:
[...]
Och, ik zal 't eind deze maand wel merken.. Inmiddels ook voor 42 euro Halo 5 aangeschaft via Wehkamp met de 10 euro korting actie die tot gisteren liep!
Gelijk toegang tot je friends/party/berichten en 1x op B drukken en je zit weer in je spel.
Je kan alleen wel echt merken dat het een preview is want de home en de community pagina komen heel erg rommelig over.
Zo staan er bijvoorbeeld geen gamertags bij op je 'feed'.
Als je de feed van 1 persoon bekijkt is het verschil tussen showcase & gewone feed minimaal.
De showcase staat gecentreerd boven aan de pagina en de rest is links uitgelijnd, ziet er vrij slordig uit.
AcceptgiroMikayu schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 14:15:
Ondertussen hebben ze zitten rentenieren van jouw 99 euro en kunnen ze nu een over 5 maanden betalen actie uitvoeren
Verwijderd
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik heb het idee dat MS zich veel geld kan besparen door teruggestuurde X1's echt grondig te testen.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 16:41:
Zucht ook deze Xbox gaat weg, last van een zachte coilwhine, en als je het eenmaal hoort blijf je erop letten. Op naar de derde witte console.
Nu blijven "defecte" exemplaren volgens mij gewoon in de loop zitten, wat voor enorme handling costs zorgt. Een nieuwe exemplaar toesturen is volgens mij goedkoper. Zeker als je de negatieve berichtgeving meeneemt in de berekening.
Verwijderd
Ik heb het geluk dat ik nog in mijn zichttermijn zit. Dus krijg hoe dan ook een nieuwe van de winkel. Gouden regel is je elektronica zoveel mogelijk online kopen. Heb je dat gezeik in de winkel ook niet.Rossi46 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:17:
[...]
Ik heb het idee dat MS zich veel geld kan besparen door teruggestuurde X1's echt grondig te testen.
Nu blijven "defecte" exemplaren volgens mij gewoon in de loop zitten, wat voor enorme handling costs zorgt. Een nieuwe exemplaar toesturen is volgens mij goedkoper. Zeker als je de negatieve berichtgeving meeneemt in de berekening.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2015 17:28 ]
De vraag is wat nog acceptabel is. Ik denk dat het voor 9 op 10 niet storend is, coilwhine, voor die ene sturen ze dan gewoon een nieuwe en de oude gaat refurbished in de roulatie. Ik kan me voorstellen dat het irritant is als je hem in je slaapkamer hebt, voor de rest overstemt het omgevingsgeluid vaak al.Rossi46 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:17:
[...]
Ik heb het idee dat MS zich veel geld kan besparen door teruggestuurde X1's echt grondig te testen.
[ Voor 9% gewijzigd door harrytasker op 05-10-2015 17:32 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace