My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
[YouTube: https://youtu.be/ctVzwnhI9Rk]
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2015 23:49 ]
Thanks, laatste gebruikt!rejer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:03:
Nog meer keys
Zeker strak.Verwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:47:
Ziet er heel mooi uit. Op de witte na de mooiste bundel tot nu toe.
[video]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Thanx ! Heb de voorlaatste gebruiktrejer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:03:
Nog meer keys
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Zie er al meerdere staan maar zal de mijne er ook even bij drukken. Denk niet dat het nodig is maar goed:) hier is die!
Rainbow Six Siege: 6KRQH-G3R9T-XYFDM-FTYGV-MTJYZ
[ Voor 46% gewijzigd door mfneed op 01-10-2015 08:55 ]
WHUUUUT zie gewoon een Astro A50 Halo 5 Locke editionVerwijderd schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:47:
Ziet er heel mooi uit. Op de witte na de mooiste bundel tot nu toe.
[video]
Jammer dat ik al een A50 heb.
Console ziet er wel heel erg vet uit
https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Thanks ! ik heb de 2e gebruiktrejer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:03:
Nog meer keys
Members only:
Zelf heb ik nog een paar Gigantic Closed beta codes, even aanmelden op onderstaande link en dan je XBox-ONE account koppelen op de website van gigantic en je krijgt een Xbox one key.
[ Voor 40% gewijzigd door MrOizo2005 op 01-10-2015 09:06 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Thanks! Heb de 1e gebruiktMrOizo2005 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:55:
[...]
Thanks ! ik heb de 2e gebruikt
Zelf heb ik nog een paar Gigantic Closed beta codes, even aanmelden op onderstaande link en dan je XBox-ONE account koppelen op de website van gigantic en je krijgt een Xbox one key.
Members only:
Ik heb de eerste gebruikt omdat mijn eigen code wel erg lang op zich laat wachten... Bedankt!rejer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 02:03:
Nog meer keys
Members only:
Onderste drie heb ik eerst geprobeerd maar die waren al gebruikt...
Onderstaande gebruikt.Donstil schreef op woensdag 30 september 2015 @ 23:19:
Ik heb de Beta mail ook gehad dus hier.
Members only:
CXXD9-KYMHT-VMG9V-FT27G-V3DCZ
Mijn dank is 1,80m groot
CYWDK-WPDCT-7KWRW-W3W4D-FVKKZ
JW9T6-J3VH3-K7M2Q-23MW6-674DZ
K2G7J-2DPCX-H6WYX-3FT94-6FMTZ
HRCCW-PQTQ6-GX3JH-HX7RQ-6H2WZ
1
2
3
4
| 66MWX-J7V9T-926W3-6P3HJ-2CMKZ 2WJPM-JWQ47-R3D9P-KKTPW-HDP9Z 7QXW2-C7MVK-234DJ-99RDX-R49HZ RVMFD-JW3KM-G4XFM-CQ97Y-W2G7Z |
[ Voor 5% gewijzigd door baviaan op 01-10-2015 14:52 ]
Zal even uitleggen
Heb al sinds dag 1 een probleem met mijn controller. Had altijd gevoel.dat de controller niet goed was. Maar opzich wende het vanzelf.
Maar vandaag wou mn zwager meegamen fifa 15 fm6 etc. Dus ik heb een nieuwe controller erbij gehaald. 1tje met 3.5 aansluiting erop.
Heb hem net gekoppeld. En wat een wereld verschil zeg met mn oude. De A knop doet nu daadwerkelijk reageren meteen. En de rem teigger doet nu echt verschillende effecten doorsturen waar het voorheen heel matig en gelijk trillingtje was.
Kan nu veel beter blokkerende wielen waarnemen in fm6. En de controller speelt gewoon in zo ong allles beter dan de oude. Dus die ga ik maar eens aanmelden bij MS voor een nieuwe
Was btw 49 euro bij bol.com en vond wel nette prijs. Krijgt er zelfs 2 duracell batterijen bij
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
incomer schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 10:42:
Er zijn weer Braziliaanse gift cards op voorraad bij offgamers
Guns, Gore & Connoli € 5,-
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heb je een pm gestuurdWarfare schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:31:
Als iemand een RB6 code naar mij toe kan sturen, dan heel graag. Zit op het werk
en voor de rest nog meer codes!
2RDV7-TR7R9-QFJVD-X6RYW-64XVZ
XXPJH-6KHHX-Y9MRJ-FR24P-KMD3Z
3WKRF-CF66W-GWDKF-6RX39-GGGDZ
[ Voor 22% gewijzigd door Kleynus op 01-10-2015 17:29 ]
Had je ook een PM gestuurd met code.Warfare schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:31:
Als iemand een RB6 code naar mij toe kan sturen, dan heel graag. Zit op het werk
Ik zal ze je sturen.Mikayu schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:42:
Graag ontvang ik er 2 (ook voor broertje) via PM
Was de linkertrigger anders met rumble dan de rechter dan? Want dat zou al een dead-giveaway zijnv8power67 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:22:
Zo damn wat een verschil!!
Zal even uitleggen
Heb al sinds dag 1 een probleem met mijn controller. Had altijd gevoel.dat de controller niet goed was. Maar opzich wende het vanzelf.
Maar vandaag wou mn zwager meegamen fifa 15 fm6 etc. Dus ik heb een nieuwe controller erbij gehaald. 1tje met 3.5 aansluiting erop.
Heb hem net gekoppeld. En wat een wereld verschil zeg met mn oude. De A knop doet nu daadwerkelijk reageren meteen. En de rem teigger doet nu echt verschillende effecten doorsturen waar het voorheen heel matig en gelijk trillingtje was.
Kan nu veel beter blokkerende wielen waarnemen in fm6. En de controller speelt gewoon in zo ong allles beter dan de oude. Dus die ga ik maar eens aanmelden bij MS voor een nieuwe
Was btw 49 euro bij bol.com en vond wel nette prijs. Krijgt er zelfs 2 duracell batterijen bij
Nou het is meer dat de linker trigger van nieuwe controller het wiel blokkeren veel krachtiger weergeeft. Waar de oudere controller hetzelfde effect links had als rechts. Dus ik dacht altijd dat dit hoorde.Martinspire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:54:
[...]
Was de linkertrigger anders met rumble dan de rechter dan? Want dat zou al een dead-giveaway zijn
De rechter trigger geeft alleen wielspin/motor toeren weer. En effect is op zn max zwakker dan linker trigger bij nieuwe. Bij oude waren ze precies zelfde. Wat beetje doods aanvoeld nu op de rem.
Als ik op de Xbox in de store zoek op beta dan kan ik die wel vinden, maar in de knop waar normaal koop/installeer zou staan, staat "unavailable"
Wel netjes nog van Turtle Beach want je hebt er genoeg bedrijven bij die anders handelen, nu toch nog 20 euries in de pocket 👍mfreriks schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 14:07:
Service bij TB is in ieder geval netjes! Na bestellen en ontvangen van de headset wordt de korting die je krijgt van het aanmelden op een nieuwsbrief nog verrekend!!
XboxLive: Dave 130R
Bovenste heb ik gebruiktKleynus schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:19:
[...]
Heb je een pm gestuurd
en voor de rest nog meer codes!
2RDV7-TR7R9-QFJVD-X6RYW-64XVZ
XXPJH-6KHHX-Y9MRJ-FR24P-KMD3Z
3WKRF-CF66W-GWDKF-6RX39-GGGDZ
G22DD-D9KQQ-R92XY-2RD6D-WQC7Z
KPMHG-VGWDF-D9CFV-GCC6P-C3VWZ
9CCFW-4K3G9-VTRV7-479MT-TDCFZ
JFF7D-M47F4-9KFFT-W3JQY-4T4JZ
http://majornelson.com/20...al-pre-order-on-xbox-one/
En fallout 4
http://majornelson.com/20...al-pre-order-on-xbox-one/
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
7YHHW-9GRMT-2H922-CJTX3-DD7HZ
XMP7J-3QQ9C-2DVJH-9HVQF-H43KZ
J2QJC-6QJYJ-P4HH3-P64K7-M399Z
7TVMP-GMRCW-2QV7X-XHRPQ-FFRYZ
Nu heb ik interesse in de Gears of War Bundel, maar ik vroeg me af, is dit dezelfde hardware revisie als bijvoorbeeld de FIFA bundel? Of is het dan slimmer om voor de FIFA bundel te gaan en Gears of War er los bij te kopen. 500 GB lijkt me meer dan voldoende.
Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...
Persoonlijk zou ik, als ik wist wat ik nu weet, voor de 1 TB versie gaan. Die ruimte gaat écht snel weg en 500 GB is niets. Of je moet er bewust voor willen kiezen dat je voor een externe schijf gaat en dus ook snelheidswinst kan behalen. En 1 of 2 Tb schijf op USB 3.0 is er al voor ~50 euro en hoger.BillSpaarbank schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:36:
Ik ben in de markt voor een nieuwe console en ben er inmiddels uit dat het de Xbox wordt.
Nu heb ik interesse in de Gears of War Bundel, maar ik vroeg me af, is dit dezelfde hardware revisie als bijvoorbeeld de FIFA bundel? Of is het dan slimmer om voor de FIFA bundel te gaan en Gears of War er los bij te kopen. 500 GB lijkt me meer dan voldoende.
Het is nog koffiedik kijken wat de 1 Tb Hybride SATA gaat brengen, maar ik zou daar niet op gaan zitten wachten.
Dan rest nog de vraag van hardwarerevisies, zijn er nog versies in omloop die je beter kunt vermijden of maakt het niets uit?
Maakt helemaal niets meer uit op het moment, alhoewel ik wél denk dat de 'nieuwere' batches tegenwoordig de controller hebben met de 3.5mm aansluiting, maar dat zou je moeten opzoeken.BillSpaarbank schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:59:
Ok thanks, dat is iets om rekening mee te houden.
Dan rest nog de vraag van hardwarerevisies, zijn er nog versies in omloop die je beter kunt vermijden of maakt het niets uit?
Maar het is niet zoals bij de X360 dat er versies zijn met een ander moederbord die meer of gene last hebben van een RROD. Dat zijn we, gelukkig, voorbij
CVYRF-XMDXJ-RX23F-CHVDV-4M49Z
WDM44-T9772-9DJXY-KD9D2-YRG9Z
2RG9P-CX2WQ-HRV4P-MJ4PH-7XFQZ
XDK3Q-7QP94-TTD4K-H6H23-DD49Z
Dat is puur gokwerk, er zijn day ones die problemen hebben, er zijn zomer 2015's die problemen hebben, maar er zijn er ook genoeg die perfect werken. Enige verschil wat ik heb gezien dat de nieuwe (nouja, nieuw verkochte versies) nu met de 3,5 jack controllers komen.BillSpaarbank schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:59:
Ok thanks, dat is iets om rekening mee te houden.
500gb of 1tb, mij maakt het niet uit, externe schijf heeft zo z'n voordelen (sneller, factory reset verlies je niets, je kan hem overal meenemen).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik wilde eigenlijk wachten op de Tomb Raider bundel, maar die kan altijd later los aangeschaft worden.
Verwijderd
Als je snel bent heb je denk nog de Tomb Raider Definitive Edition bij Games with Gold.BillSpaarbank schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:06:
Bedankt voor alle reacties. Ik ga straks maar even de stad in
Ik wilde eigenlijk wachten op de Tomb Raider bundel, maar die kan altijd later los aangeschaft worden.
Zo snel hoeft hij niet te zijn, Tomb Raider is nog gratis te downloaden tot 15 OktoberErikT738 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Als je snel bent heb je denk nog de Tomb Raider Definitive Edition bij Games with Gold.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dat geldt, helaas, voor alles in het leven kwa electronica. Met name de laatste ~10 jaar, waarin QA volgens mij een lachtertje geworden is.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:23:
Het aanschaffen van een console is een pure loterij. Derhalve koop ik die dingen altijd online, zodat je tenminste 14 dagen zicht termijn hebt. In de winkel willen ze nog wel eens moeilijk doen als je het om wilt ruilen.
Het voordeel is dan idd wél dat je 'tegenwoordig' wat meer mogelijkheden hebt tot retourneren en wat acceptabel is
Is het dan zo dat zolang je hem geïnstalleerd houd je hem kan blijven spelen? Of is die na de 15dexook niet meer te spelen?ErikT738 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:23:
[...]
Als je snel bent heb je denk nog de Tomb Raider Definitive Edition bij Games with Gold.
Natuurlijk kan je hem blijven spelenincomer schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Is het dan zo dat zolang je hem geïnstalleerd houd je hem kan blijven spelen? Of is die na de 15dexook niet meer te spelen?
Heb btw 2 codes. Weet niet of hij account gebonden is. Zo niet heb ik nog een x1 code over.
Zal t niet erg vinden om die code van je over te nemen, gister ook even RainBow Six geprobeerd maar dat is niets voor mij.v8power67 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:01:
Jeeej net need for speed beta key gehad. Is aannhet downloaden. Heel erg benieuwd naar die game. Magbdenk niks laten zien ervan... zal zo even de regels doorlezen
Heb btw 2 codes. Weet niet of hij account gebonden is. Zo niet heb ik nog een x1 code over.
XboxLive: Dave 130R
Wordt een loterij wss. ik heb ook wel interesse in die extra key xDv8power67 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:01:
Jeeej net need for speed beta key gehad. Is aannhet downloaden. Heel erg benieuwd naar die game. Magbdenk niks laten zien ervan... zal zo even de regels doorlezen
Sterker nog, je kan het spel verwijderen en over een jaar weer opnieuw, gratis, downloadenincomer schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:46:
[...]
Is het dan zo dat zolang je hem geïnstalleerd houd je hem kan blijven spelen? Of is die na de 15dexook niet meer te spelen?
[ Voor 9% gewijzigd door Notna op 02-10-2015 11:05 ]
Let er dus goed op dat je geen gameplay ed laat zien op twitch, youtube en andere diensten.
Hij is hier trouwens ook aan het dl'n
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Ik zit nu op 40% ofzo.......het gaat langzaam maar tzal wel goed komenv8power67 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:10:
Zo downloaden ging net met een whopping 10mbit.. dat met port forward en google dns... nu weer gelukkig 100mbit en hoger maar download zit pas op 60%..
Toen wat dingen opgestart en afgesloten en nu gaat ie dus met 60mbit. Erg vaag. Naja NFS komt hier dus ook binnen.
Hier de devices die wel gaan werken met Rock Band 4 op Xbox One:

Het komt er dus op neer dat bijna alle wired apparaten niet gaan werken. Verder vrijwel alles, zolang je dus gebruik maakt van de adapter die bij de (fysieke) game wordt geleverd. Blijft jammer dat ze verder nog geen gitaar of adapter los verkopen. Ook de keyboard uit RB3 wordt niet ondersteund.
Overigens zag ik dat Gamemania wat extra nummers verkoopt bij de game, dat zag ik nog nergens anders gemeld worden in NL. Nog even afwachten wat de Mediamarkt nou eigenlijk gaat verkopen.
Wat ook nog handig is om te weten is dat je dus wel DLC over kunt nemen van de Xbox 360 maar dus niet van de PS3 (mocht je zijn overgestapt).
[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2015 13:19 ]
Mag je er ook niet over praten online ?Opuske schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:21:
Je mag inderdaad niets laten zien van de beta van nfs.
Let er dus goed op dat je geen gameplay ed laat zien op twitch, youtube en andere diensten.
Hij is hier trouwens ook aan het dl'n
Want heb al een mening erover
Ja, alleen geen beelden lekken.v8power67 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:12:
[...]
Mag je er ook niet over praten online ?
Want heb al een mening erover
Finding players to join laaad uren en je kan niets meer doen tot je herstart anders blijft die doorzoeken tot ie iemand vind
[ Voor 31% gewijzigd door Opuske op 02-10-2015 13:36 ]
Nogmaals bedankt voor jullie input.
De 500GB Gears of War bundel had overigens geen controller met 3,5mm jack. Toch blij dat ik dat van tevoren wist.
Ow, dat is wel zonde. Heb net al die spullen de deur uit gedaan, blijkt praktisch alles nog te werkenMartinspire schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 12:48:
Net ging downloaden echt retetraag (met gewoon open NAT, Google DNS, geen dingen open en aardig wat beschikbaar). Zag dat het met 1mbit per seconde ging (dus delen door 8 voor mbyte). Kortom: traag.
Toen wat dingen opgestart en afgesloten en nu gaat ie dus met 60mbit. Erg vaag. Naja NFS komt hier dus ook binnen.
Hier de devices die wel gaan werken met Rock Band 4 op Xbox One:
[afbeelding]
Het komt er dus op neer dat bijna alle wired apparaten niet gaan werken. Verder vrijwel alles, zolang je dus gebruik maakt van de adapter die bij de (fysieke) game wordt geleverd. Blijft jammer dat ze verder nog geen gitaar of adapter los verkopen. Ook de keyboard uit RB3 wordt niet ondersteund.
Overigens zag ik dat Gamemania wat extra nummers verkoopt bij de game, dat zag ik nog nergens anders gemeld worden in NL. Nog even afwachten wat de Mediamarkt nou eigenlijk gaat verkopen.
Wat ook nog handig is om te weten is dat je dus wel DLC over kunt nemen van de Xbox 360 maar dus niet van de PS3 (mocht je zijn overgestapt).
uhm...
Stijltje is wel weer als Underground e.d. Moet wel je ding zijn, maar ik vind het leuk uitgewerkt. Verder zijn de virtuele auto's in de tv-beelden wel leuk gedaan.
Verder hier geen issues, maar wat me wel stoort is dat je de game niet echt kunt pauzeren. Zowel menu als view button stopt de game niet. Dus even pauzeren om wat te drinken te pakken is er gewoon niet bij. Of ik moet het gemist hebben.
Qua sturen vind ik hem wat directer dan de vorige game, maar wel wat lastiger onder de knie te krijgen (of het moet eraan liggen dat ik teveel Forza heb gedaan). Vooral driften vind ik (met de startauto's) wat lastig.
Map zelf lijkt me evengroot als Burnout, maar niet met een makkelijke grid-layout. Dus dat wordt weer veel reizen naar events gok ik zo. Edit: je kunt teleporten, dus dat valt weer mee.
Al met al is het even wennen, maar voorlopig ben ik nog even benieuwd hoe het verder speelt. Beginauto's vind ik (zeker zonder upgrades) nog niet echt lekker rijden, maar dat zal daarna wel beter gaan gok ik zo.
Geef mij maar nfs pro street handling.
En verder mis ik een rewind knop want door het donkere detting maak ik veel fouten( en geen arcade speler eigenlijk) dus zou graag rewinden maar is er niet.
Het niet zelf kunnen schakelen is belachelijk.
En de muziek is irritant.
Graphics zijn wel mooi maar saai. Altijd donker/ bijna donker.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat blonde mokkel helpt natuurlijk ook wel
Qua racen begin ik het nu wat beter door te krijgen en vooral driften op snelheid gaat prima (met langzamere snelheid wil ie nog niet snel zn kont omgooien, maar is ook al te doen.
Het is dus zeker effe wennen, maar gaat daarna prima.
AI vind ik nog niet echt geweldig, wat dat betreft is die bij Forza al beter (hier toch nog te vaak treintjes, al zijn ze niet zo statisch als bij GT).
Vind alleen dat er nog niet zo heel veel te doen is. Je volgt een vrij vast patroon van missies en af en toe ga je je auto ook een keer upgraden (waarbij bij een race eigenlijk niet echt te zien is of je bepaalde upgrades al nodig hebt of niet). Maar goed, als beta draait ie hier niet verkeerd. Vraag me echter nog wel af hoe dit op lange termijn gaat en wat er qua MP nou eigenlijk te beleven valt. De stad zelf leeft ook totaal niet
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2015 14:51 ]
Ai is weer typische nfs als je voor ligt komen ze ineens keihard voorbij en vlak voor finish pak je ze makkelijk weer.
Heb een mustang en door dat verplichte auto schakelen verlies ik veel tijd alsnhij in zn 5 blijft hangen die is heel lang en komt amper op stoom. Maar terug naar 4 schakelen doet ie niet... nu hopen dat de visuele tuning beetje ziekelijk is. Anders zie ik geen lol in deze game.
Enkel die blonde stoot in de filmpjes is het vermelden waard.
Die andere chick in de garage is meer een mossel dus die kan je laten vallen
De politie achtervolgingen zijn zo dom en zo makkelijk irritant dat het ook niet dat je dat is.
Voor de rest is het van het ene event naar het andere event en af en toe iemand uitdagen.
Nee hier gaat die niet gekocht worden vrees ik.
Politie is inderdaad nog te makkelijk. Je bent ze zo kwijt en moet zelfs moeite doen om het langer dan 1 minuut aan de gang te houden. Ik denk echter dat dit (met je reputatie) nog wel lastiger gaat wordenOpuske schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 15:00:
Ikzelf heb het nu kunne spelen voor eventjes en het is niet men ding.
Enkel die blonde stoot in de filmpjes is het vermelden waard.
Die andere chick in de garage is meer een mossel dus die kan je laten vallen
De politie achtervolgingen zijn zo dom en zo makkelijk irritant dat het ook niet dat je dat is.
Voor de rest is het van het ene event naar het andere event en af en toe iemand uitdagen.
Nee hier gaat die niet gekocht worden vrees ik.
Verder inderdaad een saaie wereld en ben nu eigenlijk alles al aan het teleporteren. Nog even zien of dat gaat veranderen. Qua verhaal/opzet vind ik hem nog niet verkeerd, maar er is gewoon weinig meer te doen dan races rijden.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2015 15:02 ]
*Zolang je xbox live gold hebt...Notna schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:05:
[...]
Sterker nog, je kan het spel verwijderen en over een jaar weer opnieuw, gratis, downloaden. Bij Games with Gold 'koop' je immers de spellen, ook al zijn ze gratis.
Op de 360 heb je ze voor altijd (ik vermoed dat ze daar de DRM gewoon niet aan de praat kregen of er niet meer de moeite voor willen doen), op de One op zich ook, maar alleen te spelen als je gold subscription actief is.
Nou krijg je er veel games bij en is het echt wel de moeite waard voor 30 euro per jaar, maar hou er dus rekening mee dat mocht je je console wat minder gaan gebruiken en bv daarom geen gold meer kopen dat al die games ook weg vallen.
Gamertag: FinrazielNL
Hmm, dat wist ik dan weer niet. Maar ik neem aan dat die licenties weer actief worden zodra je dan weer wél gold neemt?finraziel schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:50:
[...]
*Zolang je xbox live gold hebt...
Op de 360 heb je ze voor altijd (ik vermoed dat ze daar de DRM gewoon niet aan de praat kregen of er niet meer de moeite voor willen doen), op de One op zich ook, maar alleen te spelen als je gold subscription actief is.
Nou krijg je er veel games bij en is het echt wel de moeite waard voor 30 euro per jaar, maar hou er dus rekening mee dat mocht je je console wat minder gaan gebruiken en bv daarom geen gold meer kopen dat al die games ook weg vallen.
Dan inderdaad wel, was ook hetzelfde bij Ps+, zolang je lid was kon je spelen, PS opzeggen en games waren foetsie. Al zou ik niet makkelijk een situatie voor mezelf kunnen bedenken dat ik geen gold meer nodig zou hebben.Notna schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:53:
Hmm, dat wist ik dan weer niet. Maar ik neem aan dat die licenties weer actief worden zodra je dan weer wél gold neemt?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

10 November € 399,-
[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 02-10-2015 17:28 ]
En! En! En! Voormalig topman van Criterion (jeweetwel, van de Burnout games) is aan het tweeten over #ShinyRedSomething wat verwijst naar een prototype auto uit de Burnout-series
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Maar eerst komt een andere titel. En het is nog even afwachten of ze Paradise, Revenge of de oninteressante Burnout Crash bedoelen.MAX3400 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:38:
Lees net dat Crimsonland naar de One komt; top-down dual-stick shooter!
En! En! En! Voormalig topman van Criterion (jeweetwel, van de Burnout games) is aan het tweeten over #ShinyRedSomething wat verwijst naar een prototype auto uit de Burnout-series
Koop ik ze niet en ga ik uit de garage dan laad hij de game niet verder. Blijft hangen op laadscherm. Nu al bijna 5min...
Lijkt erop dat mn game bugged is ergens. Heb al.console restart gedaan etc.
Iemand idee waar ik kan melden? Zag in de mail staan dat pas na beta je een survey krijgt. Maar dit is game brekend op moment dus noet het melden en hopen dat ze kunnen fixen. Ga nie weer opnieuwe beginnen.
Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition
Het lijkt me dat ze na de periode van de beta een survey aanbieden, niet pas aan het eindev8power67 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 18:17:
Mn nfs game doet ni3ts meer. Hebbeen volvo en als ik nokkenassen koop ervoor blijft hij hangen op awaiting purchase ofzo.
Koop ik ze niet en ga ik uit de garage dan laad hij de game niet verder. Blijft hangen op laadscherm. Nu al bijna 5min...
Lijkt erop dat mn game bugged is ergens. Heb al.console restart gedaan etc.
Iemand idee waar ik kan melden? Zag in de mail staan dat pas na beta je een survey krijgt. Maar dit is game brekend op moment dus noet het melden en hopen dat ze kunnen fixen. Ga nie weer opnieuwe beginnen.
Verder kun je ook niet van auto wisselen dan? Of andere plek op de auto kiezen om te spawnen?
Zelf ook nog geen forum oid gevonden voor feedback, maar zal ook wel bekend worden denk ik.
Had nog een mustang dus de volvo verkocht. Maar kocht een achter diffuser. En hoppa bleef weer hangen. Kon wel weer rijden en racen. Maar het upgraden is blijkbaar bugged... probeer het nu nog maar effe. Console hellemaal uitgezet hopen dat helpt.Martinspire schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:19:
[...]
Het lijkt me dat ze na de periode van de beta een survey aanbieden, niet pas aan het einde
Verder kun je ook niet van auto wisselen dan? Of andere plek op de auto kiezen om te spawnen?
Zelf ook nog geen forum oid gevonden voor feedback, maar zal ook wel bekend worden denk ik.
Gvd.... koop een supra en ja hoor. Purchase in progress blijft weer hangen. Dus ben blijkbaar fucked. Is de savegame online of locaal?
Edit:
Savegame is online blijkbaar. Dus game eraf gemikt en opnieuw downloaden. En anders ja jammer.
[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 02-10-2015 19:32 ]
http://www.windowscentral...ics-developer-havok-intel
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Misschien softwarematig wat bv die PhysX ook kon, maar waar willen ze de cpu kracht vandaan halen om nog meer zut erop te krijgen?Lekker Ventje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 19:50:
Benieuwd wat we hier van gaan merken in de toekomst. Gamen wordt zeker geen ondergeschoven kindje bij MS.
http://www.windowscentral...ics-developer-havok-intel
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat denk ik ook.Lekker Ventje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:35:
Misschien met het oog op de XBox Two?
Verder kunnen ze het voor Windows-devices natuurlijk gratis maken voor devs
Wel eens van 'The Cloud' gehoord ?SinergyX schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 20:18:
[...]
Misschien softwarematig wat bv die PhysX ook kon, maar waar willen ze de cpu kracht vandaan halen om nog meer zut erop te krijgen?
Moet ik bij het kopen van een externe schijf nog specifiek ergens op letten of werken zo goed als alle USB3 apparaten? Ben wel van plan een 2,5" schijf aan te schaffen zodat ik geen extra voeding nodig heb.
Volgende key heb ik gebruikt, thx!!danplo schreef op woensdag 30 september 2015 @ 22:03:
Nog eens 3 beta keys voor Rainbow Six.
code:
1 2 3 FKY4T-VRJ9Y-44DHD-GGW24-4HPRZ V79XY-CXX76-4V4XG-2K9VV-37JJZ JFWTJ-QFDM9-7CP66-DD2TY-QCK3Z
JFWTJ-QFDM9-7CP66-DD2TY-QCK3Z
Volgens mij niet, ik heb zelf onlangs een seagate 2,5" externe schijf gehaald en werkt prima .hellboy123 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:03:
Nou, de 500gb is bij mij inmiddels ook vol.
Moet ik bij het kopen van een externe schijf nog specifiek ergens op letten of werken zo goed als alle USB3 apparaten? Ben wel van plan een 2,5" schijf aan te schaffen zodat ik geen extra voeding nodig heb.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
LOL
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ydjyUT7zvnU]
[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 02-10-2015 23:48 ]
Wat ik zelf belangrijk vind is dat het een 7200 rpm schijf betreft.hellboy123 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 23:03:
Nou, de 500gb is bij mij inmiddels ook vol.
Heb de externe schijf dan ook puur voor snelheidswinst gekocht, mijn interne schijf is leeg (afgezien van besturingssysteem)
Touro Mobile Pro
Daar heeft het dus niks mee te maken nu. Havok wordt nu ook gebruikt onder licentie en dat zal ookzo blijven. Microsoft zal dit niet alleen gebruiken namelijk en ook niet direct met Xbox te maken.
Verwijderd
Heads up: We are adding more people to the New Xbox One Experience preview this weekend:
http://majornelson.com/20...dows-10-has-been-updated/
Hopen dat ik erbij zit dit weekend.
Nee op het moment is het royalties binnenhalen voor Microsoft, daar heb je gelijk in. Maar alle investeringen en overnames zijn in lijn met wat Satya al vanaf het begin roept. Cloud services first. Ze hebben nu een complete toolset beschikbaar voor devs: Visual Studio, Azure, DX12 en Havoc.Recon24 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 08:31:
[...]
Daar heeft het dus niks mee te maken nu. Havok wordt nu ook gebruikt onder licentie en dat zal ookzo blijven. Microsoft zal dit niet alleen gebruiken namelijk en ook niet direct met Xbox te maken.
Wishfull thinking:
Zou me niet verbazen als de geruchten over AMD kloppen. Mochten ze die daadwerkelijk overnemen, dan verwacht ik geen Xbox Two meer van MS, maar een steam box aanpak. Hybrid cloud apparaten van third parties waar ze de naam Xbox aan mogen geven.
Dit topic is gesloten.
![]()
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.
[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,
Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace